Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:12

Typhone

Who Dares Wins

Bah, Mindhunter al helemaal gezien afgelopen week. Rustige, relaxte serie toch met een mooie setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Gunpowder op de Beeb zag er aardig uit, als alle 3 epis er zijn, leech ik hem wel ns. MET Jon Snow...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:51

zeroday

There is no alternative!

‘Star Trek: Discovery’ renewed for season 2

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Mensen die The Sinner met Jesscia Biel hebben gekeken? Ik heb net de eerste aflevering gezien en het beviel me wel. Bleef me in de greep houden iig en Biel acteert best goed vind ik. Blijft t zo of gaat t bergafwaarts met deze serie? Er zijn maar 8 afleveringen maar toch..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
zeroday schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:53:
En volgende week een groundhog day episode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:52
Musta schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:49:
Mensen die The Sinner met Jesscia Biel hebben gekeken? Ik heb net de eerste aflevering gezien en het beviel me wel. Bleef me in de greep houden iig en Biel acteert best goed vind ik. Blijft t zo of gaat t bergafwaarts met deze serie? Er zijn maar 8 afleveringen maar toch..
Ik vond dit een verrassend goede serie. Tot de laatste aflevering blijft het spannend en interessant.

Mijn vrouw en dochter hebben op mijn aanraden gekeken en in 1 dag alle afleveringen gezien.

Zeker afkijken ! Wordt ook netjes afgesloten, geen open einde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Musta schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:49:
zeer goed en het einde zie je niet aankomen. Ik vond het een van de betere zomer series.
Ondanks dat de toon van de serie wat donker was .. Maar erg goed gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

siren schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:52:
[...]

En volgende week een groundhog day episode.
dat mag je uitleggen ;))
iets wat een feestdag is op 2 februari?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siren
Groundhog day heb je toch wel gezien? Een geniale film waar de hoofdpersoon iedere keer dezelfde dag beleeft en probeert die routine te doorbreken om de tijd lus te verbreken.

Veel science fiction series hebben zo'n aflevering en ik vind ze meestal hilarisch.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Yc4wyApSa0c]

Er zijn er nog veel meer aangezien het een geniaal concept is.
/9-like-groundhog-day-tv-episodes-that-take-place-in-a-time-loop/

[ Voor 24% gewijzigd door siren op 24-10-2017 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

siren schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:43:
Groundhog day heb je toch wel gezien? Een geniale film waar de hoofdpersoon iedere keer dezelfde dag beleeft en probeert die routine te doorbreken om de tijd lus te verbreken.
Ah .. op die fiets, nee ik denk niet dat ik die film heb gezien, maar ken het principe .. (ik heb ooit iets gezien die op dezelfde leest was gestoeld.. ) snap um !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoeveel lichtjaar zou die swing zijn? :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

zeroday schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:53:
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:28

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

supergirl met britney spears - baby one more time als BGM _O- geniaal fout XD

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Ray Donovan Renewed for Season 6 .. en ze gaan naar New York ..

Cancelled: Zoo na 3 seizoenen .. (het was eigenlijk ook echt dramatisch S3)

[ Voor 38% gewijzigd door zeroday op 24-10-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:41:
supergirl met britney spears - baby one more time als BGM _O- geniaal fout XD
:D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:28

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

nu nog een parodie met make my boobies one more size :+ 8) >:)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:02:
[...]

nu nog een parodie met make my boobies one more size :+ 8) >:)
* Raven denkt aan een bepaalde ep van Homeland met Supergirl, minus d'r outfit O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rory: Prison break? I'm in. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
Kan aan mij liggen, maar wat Kristen zegt is niks nieuws, en betekend ook helemaal niks.
Kristen Bell en Rob Thomas hebben altijd gezegd door te willen met Veronica Mars, in welke vorm dan ook.
Het feit dat de film in 2014 zo snel beklonken was via crowdfunding zegt genoeg over de fanbase (waar ik zelf ook deel van ben). Maar er zijn zoveel meer facetten waar je mee te maken hebt in de tv wereld, en Kristen wordt er ook niet jonger op. Er komt een moment waarop je moet zeggen: Laat het rusten, het is gewoon niet geloofwaardig meer. Ik zit zelf in ieder geval niet te wachten op een reunie van Neptune High waar ze allemaal 50'ers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Die film was ook vreselijk slecht en inderdaad een soort reünie.

Blijft jammer dat ze nooit de verhaallijn opgepakt hebben van de trailer van s4 waarbij Veronica naar Quantico gaat. Maar lijkt me nu allemaal wel te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:22:
Die film was ook vreselijk slecht en inderdaad een soort reünie.

Blijft jammer dat ze nooit de verhaallijn opgepakt hebben van de trailer van s4 waarbij Veronica naar Quantico gaat. Maar lijkt me nu allemaal wel te laat.
Dan krijg je een serie: Veronica Mars, P.i.

Min of meer zoals het bij de serie Castle gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:27:
[...]

Dan krijg je een serie: Veronica Mars, P.i.

Min of meer zoals het bij de serie Castle gegaan is.
En krijgen we dan weer een reactie zoals
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:16:
Wat heeft Mac met haar haar gedaan :'(
? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:43
Ik zet net NCIS op pauze om een biertje te pakken, kom ik terug staat dit op het scherm:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jQU9bJ5.jpg
Timing... :*)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stranger Things S2 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ben inmiddels halverwege het derde seizoen van Orphan Black.
De verhaallijnen slaan helemaal nergens meer op (was daar al voor gewaarschuwd in dit topic).
Maar de acteerprestaties van Tatiana Maslany blijven verbazen, en dat is genoeg reden om te blijven kijken.
Heeft even geduurd voor ik besefte dat ze zelfs Rachel Duncan speelt :o
De verhaallijn van Alison en Cosima boeit me niet zoveel, die van Sarah en Helena daarintegen zijn wel interessant door de onvoorspelbaarheid van hun karakters.
Ik heb de bluray box van de complete serie besteld, maar denk dat ik de serie al af heb gekeken voordat die box binnen is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nathan Fillion to Star in ABC Cop Dramedy The Rookie From Castle EP
ABC has lured Nathan Fillion back into a life of crime-solving, tapping the ex-Castle star to headline the cop-themed dramedy The Rookie, TVLine has confirmed.

According to Deadline, The Rookie — which nabbed a straight-to-series order from the network — reunites Fillion with onetime Castle showrunner/EP Alexi Hawley and finds the TV fave playing John Nolan, the oldest rookie in the LAPD. At an age where most are at the peak of their career, Nolan cast aside his comfortable, small town life and moved to L.A. to pursue his dream of being a cop. Now, surrounded by rookies twenty years his junior, Nolan must navigate the dangerous, humorous and unpredictable world of a “young” cop, determined to make his second shot at life count.

Fillion has secured an EP title on the series alongside Hawley (who will serve as showrunner).

Since Castle ended in May 2016, Fillion has appeared on ABC’s Modern Family, Fox’s Brooklyn Nine-Nine and Netflix’s Santa Clarita Diet. He’ll next be seen in Season 2 of Netflix’s A Series of Unfortunate Events.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
AcidBurn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:06:
Ben inmiddels halverwege het derde seizoen van Orphan Black.
De verhaallijnen slaan helemaal nergens meer op (was daar al voor gewaarschuwd in dit topic).
Maar de acteerprestaties van Tatiana Maslany blijven verbazen, en dat is genoeg reden om te blijven kijken.
Heeft even geduurd voor ik besefte dat ze zelfs Rachel Duncan speelt :o
De verhaallijn van Alison en Cosima boeit me niet zoveel, die van Sarah en Helena daarintegen zijn wel interessant door de onvoorspelbaarheid van hun karakters.
Ik heb de bluray box van de complete serie besteld, maar denk dat ik de serie al af heb gekeken voordat die box binnen is ;)
Het mooiste is zelfs; op een gegeven moment doet Sarah zich voor als Rachel, waarbij je als kijker duidelijk ziet dat het Sarah is die zich voordoet als Rachel, terwijl zij als actrice ook gewoon Rachel is, heel bizar, en hoe verdomd goed zij acteert en hoe de make-up artists hun werk doen. Briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Raven schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:50:
Nice, ben net opnieuw begonnen met Stranger Things om er ff opnieuw in te komen, kan ik daarna gelijk mooi door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
xoniq schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:45:
[...]

Het mooiste is zelfs; op een gegeven moment doet Sarah zich voor als Rachel, waarbij je als kijker duidelijk ziet dat het Sarah is die zich voordoet als Rachel, terwijl zij als actrice ook gewoon Rachel is, heel bizar, en hoe verdomd goed zij acteert en hoe de make-up artists hun werk doen. Briljant.
Sterker nog: in die scene speelt ze niet alleen Sarah die zich als Rachel voordoet, maar ook nog eens Alison die zich als Sarah voordoet. De reactie van Alison als Sarah zijnde, als Ferdinand haar betast, en hoe Sarah daarop reageert als Rachel zijnde.

Briljant gespeeld, Terecht dat Tatiana een Emmy heeft gewonnen voor haar acteerwerk in deze serie. Kan me niet herinneren ooit eerder een acteur of actrice te hebben gezien, die zoveel verschillende rollen consequent op overtuigende wijze weet neer te zetten.

Edit: Ben inmiddels op het einde van het derde seizoen. De verhaallijn slaat echt helemaal nergens meer op en de lijken vallen bij bosjes. Maar het acteerwerl blijft van hoog niveau. Geweldige scene van Helena, als ze met Donnie naar de drugs dealers gaat voor een refund :D

Ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen. Met de film Stronger heeft ze een goede stap gezet richting grotere filmrollen, en Orphan Black is een acteer cv van jewelste.

[ Voor 11% gewijzigd door AcidBurn op 28-10-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:50:
en ook weer afgelopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siren
Wat nu al afgekeken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Ahahah .. tsja.. nee hoor moet nog beginnen .. en dat zonder Netflix account.. hoe ga ik dat doen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
Ruim 7 uur weg gekeken....tijdmachine er bij gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

joppe113 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:46:
Ruim 7 uur weg gekeken....tijdmachine er bij gehad?

[...]
ging mij erom dat Raven altijd verteld dat een serie begint, maar niet wanneer deze de seizoensfinale heeft ;)
en dus afgelopen is.. In dit geval wordt Stranger things in 1 keer beschikbaar gesteld maw is dus ook direct weer afgelopen ;) (gezien of niet gezien maakt dan even niet uit) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
AcidBurn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:22:
[...]
Ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen. Met de film Stronger heeft ze een goede stap gezet richting grotere filmrollen, en Orphan Black is een acteer cv van jewelste.
Ze heeft een rol in een nieuwe serie van Ryan Murphy op FX, Pose. De grootse transgender cast ooit is gecast voor deze serie.
https://www.google.nl/amp...merikaanse-serie-pose.amp

https://www.google.nl/amp...kate-mara-1202600227/amp/

[ Voor 15% gewijzigd door Veefje op 27-10-2017 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Blindspot S3 begint komende nacht :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
Ik vind van de drie "american action series" die we nu heben seal team toch wel het meest bevallen. Staat het dichtst bij de realiteit denk ik. Bij Valor staat het verhaal me an sich wel aan maar het komt niet echt lekker op gang. En bij The Brave leunen ze teveel op tech en gaat het allemaal veel te makkelijk.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
sig69 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 03:04:
Ik vind van de drie "american action series" die we nu heben seal team toch wel het meest bevallen. Staat het dichtst bij de realiteit denk ik. Bij Valor staat het verhaal me an sich wel aan maar het komt niet echt lekker op gang. En bij The Brave leunen ze teveel op tech en gaat het allemaal veel te makkelijk.
Van de drie zal hoogstwaarschijnlijk alleen Seal Team een tweede seizoen krijgen. Valor is DOA, kijkcijfers zijn dramatisch. The Brave zal ook gecanceld worden, zoals het er nu naar uitziet.

@Raven Heb de eerste 4 eps gezien. Nog steeds slecht, maar kijkt wel oké weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Veefje op 28-10-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heeft iemand 't nieuwe seizoen van Freakish al gezien? Zag net dat die inmiddels ook uit is :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003

Martinspire

Awesomeness

sig69 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 03:04:
Ik vind zelf The Brave nog steeds leuker omdat het sfeertje me wat meer aan staat. Seal is toch wat meer drama en The Brave is wat luchtiger, waarbij de crew ook gewoon doet wat ie moet doen ipv er drama over maken. We gaan het zien. Ik geef het nog wel een kans als ze de serie aan Amazon of Netflix weten te verkopen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Zijn er mensen die Good Behaviour kijken?

Oohhhhh wat goed ! .. ;)

seizoen gaat goed door waar het was gebleven in seizoen 1 .. wow ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@zeroday Waar doet het je aan denken? Vergelijkingsmateriaal?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Unidentified schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:41:
@zeroday Waar doet het je aan denken? Vergelijkingsmateriaal?
pffffffffffffffffffoe ..
ik kan zelf niet zo wat bedenken omdat het wel een uniek verhaal is
hij murderer for hire en zij een dief ..
met daarbij het verhaal van haar moeder zijn familie, haar kind een nieuwe vader/opa voor haar ;)

https://tastedive.com/like/Good-Behavior
maar tsja.. vind dat nu niet echt series die je daar mee kan vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Raven schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:23:
Blindspot S3 begint komende nacht :)
Zojuist de seizoen premiere gekeken.
Nou weet ik dat de geloofwaardigheid vanaf het begin al niet denderend was, maar dit was echt slecht.
Zo belachelijk veel toevalligheden en nieuwe intriges, i'm not buying it.
De tank scene was grappig gedaan en hoefde ook niet geloofwaardig te zijn.
"It's a long story." "Well, we got time, this tank is slow as hell."
Maar oa de scene met de kluis was echt te belachelijk voor woorden.

Sullivan heeft al vanaf het begin maar 1 gezichts uitdrukking en dat begint nu echt vervelend te worden.
Het karakter van Rich Dotcom heb ik altijd irritant gevonden en dat zal ook zo blijven.
Ik zal de serie voorlopig blijven kijken omdat Jaime Alexander het nog steeds prima doet en de actie heel aardig is. Voor de verhaallijn en geloofwaardigheid hoef je het allang niet meer te doen.
Als het niet beter wordt dan dit, mag seizoen 3 wat mij betreft het laatste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

ging mij erom dat Raven altijd verteld dat een serie begint, maar niet wanneer deze de seizoensfinale heeft ;)
en dus afgelopen is.. In dit geval wordt Stranger things in 1 keer beschikbaar gesteld maw is dus ook direct weer afgelopen ;) (gezien of niet gezien maakt dan even niet uit) :P
Ik wilde gaan bingewatchen met seizoen 2, maar heb me kunnen inhouden, heb net aflevering 2 gekeken en kijk er nu 1 per dag (had even door verjaardagen gemist dat het begonnen was). Wat een mooie serie is dit toch. Ik geniet er zelf net iets meer van als ik het in stukjes bekijk, na het eten en de kinderen op bed brengen een uur even lekker stranger things bekijken. Baal er wel van dat ik nog maar een paar dagen heb, was alles maar zo goed aansluitend op mijn smaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Niet vergeten: Vanavond was de eerste ep van Strike Back 2017 op tv :) Zal spoedig de ts weer eens updaten

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Major Crimes S6 begint komende nacht :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:29
Voor de masterchef AU volgers een soortgelijke serie maar dan met alleen desserts is op Netflix gekomen:
Zumbo's Just Dessert. De desserts die gemaakt worden in de eerste afleveringen, JUM!

En de set :+ , regelrecht uit Sjakie en de chocoladefabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Xepos schreef op woensdag 1 november 2017 @ 01:06:
Voor de masterchef AU volgers een soortgelijke serie maar dan met alleen desserts is op Netflix gekomen:
Zumbo's Just Dessert. De desserts die gemaakt worden in de eerste afleveringen, JUM!

* Raven gaat op zoek :D

Ps. Het grote kookshow topic ;)

edit: Die serie is er al ruim een jaar zo te zien :o

Is de NCIS ep van afgelopen nacht vanwege de aanslag van gister soms uitgesteld? Krijg overal ep5 ipv 6 te zien.

edit: De tv-versies zijn allemaal 5, de web gelukkig niet :)

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 01-11-2017 11:05 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dat was aflevering 5 van The Gifted. Zie ik het goed, dat er maar 6 afleveringen van zijn?
Zou jammer zijn, is een leuke serie. De wisselwerking tussen Lauren en Andy is goed gedaan, Amy Acker laat weer eens zien een prima actrice te zijn. En Polaris heeft duidelijk trekjes van haar vader's persoonlijkheid. Als het echt ophoudt na 6 afleveringen, hoop ik dat er een tweede seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:19
AcidBurn schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:46:
Dat was aflevering 5 van The Gifted. Zie ik het goed, dat er maar 6 afleveringen van zijn?
Zou jammer zijn, is een leuke serie. De wisselwerking tussen Lauren en Andy is goed gedaan, Amy Acker laat weer eens zien een prima actrice te zijn. En Polaris heeft duidelijk trekjes van haar vader's persoonlijkheid. Als het echt ophoudt na 6 afleveringen, hoop ik dat er een tweede seizoen komt.
Volgens IMDB zijn het er 10:

IMDB: The Gifted (TV Series 2017– ) - Episodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xepos schreef op woensdag 1 november 2017 @ 01:06:

Zumbo is wel een klasse hoger dan masterchef AU, ik heb de show nog niet gezien, maar Zumbo's spul is echt de top van moeilijkheid, ik heb een collega die echt goed is in taartenbakken en ook bruidstaarten e.d. maakt op bestelling, maar de Zumbo V8 taart die ze gemaakt heeft vond ze afschuwelijk, van 07.00 tot 23.00 in de keuken aan 1 stuk werken voor 1 taart 8)7

Als ik in masterchef zou zitten en ik moest een V8 maken, dan zou ik gewoon kappen met de show.
Recept: https://tenplay.com.au/ch...hef/recipes/zumbo-v8-cake

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Het vreemde is dat bij alle main characters in de cast op imdb worden gemeldt dat ze 6 afleveringen meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
AcidBurn schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:25:
[...]
Het vreemde is dat bij alle main characters in de cast op imdb worden gemeldt dat ze 6 afleveringen meedoen.
Er zijn iig al van 9 afleveringen titels bekend. wikipedia heeft het ook over een 10 episode run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
TS is weer geupdate. Één ding dat mij opvalt opeens: Er komt blijkbaar een nieuw seizoen van Mythbusters aan. Wel met nieuwe presentatoren.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
yee Strike Back, net ep1 gezien van seizoen 6 en moet zeggen lekker weer knallen explosies sex zoals we gewend waren van vorige seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik vond strike back tegenvallen. Waar diw twee gasten samen één waren, samen elkaar steunden, grapjes maakten, elkaar afzeken enzo staat er nu weer een nieuw team waarbij er nog nauwelijks rode draad is, maar gewoon een losse actie-aflevering. Op imdb ook relatief erg slecht beoordeeld zag ik al. Ik ben nog even sceptisch.

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 01-11-2017 20:53 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Eerste seizoen was ook andere cast dan 2/5. Vond het allebei goed. Is het nu wel nog 2 afleveringen, 1 case? Vond dat altijd wel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O8dibfgzFjVKKINDB1RFIZWn/full.jpg

Ben je Legends of Tomorrow aan het kijken, zie je dat voorbij komen.

Hoe bedoel je jatten _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat is niet jatten, dat heet een hommage :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:40:
Dat is niet jatten, dat heet een hommage :P
Ik vond het iig wel gaaf _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat zeker :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat er ook een E.T. in die serie? Ik kijk Legends of Tomorrow zelf niet omdat het mij niet echt ligt, maar als er ook nog een E.T. inzit ga ik hem ook even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:08:
Zat er ook een E.T. in die serie? Ik kijk Legends of Tomorrow zelf niet omdat het mij niet echt ligt, maar als er ook nog een E.T. inzit ga ik hem ook even bekijken.
Ja in de rugzak in het mandje zat een soort van E.T. (een baby Dominator).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:29:
TS is weer geupdate. Één ding dat mij opvalt opeens: Er komt blijkbaar een nieuw seizoen van Mythbusters aan. Wel met nieuwe presentatoren.
Er was toch al een seizoen met nieuwe lui? Hangt mij iets van bij dat ik die eerder dit jaar (of vorig jaar) voorbij heb zien komen. Maar zonder Kari vond ik er niks aan :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raven schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:50:
[...]

Er was toch al een seizoen met nieuwe lui? Hangt mij iets van bij dat ik die eerder dit jaar (of vorig jaar) voorbij heb zien komen. Maar zonder Kari vond ik er niks aan :P
Blijkbaar een soort wedstrijd om nieuwe presentatoren te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Ik hoorde van de week op de radio (ja echt) iets over gomorra. Zou een soort Italiaanse the wire zijn. Ik vind the wire echt heel goed dus mijn interesse was gewekt. Eerste twee afleveringen gekeken: heerlijk! Nadeel is dat het Italiaans is dus ondertiteling is echt nodig, ik kom niet verder dan twee bier in die taal.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:21:
[...]

Zumbo is wel een klasse hoger dan masterchef AU, ik heb de show nog niet gezien, maar Zumbo's spul is echt de top van moeilijkheid, ik heb een collega die echt goed is in taartenbakken en ook bruidstaarten e.d. maakt op bestelling, maar de Zumbo V8 taart die ze gemaakt heeft vond ze afschuwelijk, van 07.00 tot 23.00 in de keuken aan 1 stuk werken voor 1 taart 8)7

Als ik in masterchef zou zitten en ik moest een V8 maken, dan zou ik gewoon kappen met de show.
Recept: https://tenplay.com.au/ch...hef/recipes/zumbo-v8-cake
In de halve finale van Zumbo's just dessert moesten ze een mini V8 maken. Knap van de deelnemers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Afgelopen dagen The Deuce binnengehengeld, vriendin zag eerste aflevering en wilde gelijk de rest bingewatchen. Kijkt wel lekker weg, sfeer is echt super neergezet.
Vind het einde alleen een beetje abrupt, zijn er echt maar 8 afleveringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

sambalbaj schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:57:
Eerste seizoen was ook andere cast dan 2/5. Vond het allebei goed. Is het nu wel nog 2 afleveringen, 1 case? Vond dat altijd wel fijn.
Nope, nu was het 1 aflevering = 1 case.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@Kenzi Seizoen 2 is al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

_/-\o_ Nu nog iets soortgelijks vinden voor vrouwlief in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@Kenzi Iets soortgelijks heb ik niet meteen voor je, maar goede periodeseries wel. Treme is ook van de maker van The Deuce.

[YouTube: https://youtu.be/NXUx__qQGew]

[YouTube: https://youtu.be/mW85l39rIlg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, ik dacht even Criminal Minds te kijken, is er gisteren een oude ep (met Reid in de bak) uitgezonden omdat er (aldus reacties op Twitter) iets sport-gerelateerd was :/

Dus mocht iemand S13E06 voorbij zien komen en denken, dit is een herhaling, dat is het inderdaad.

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 02-11-2017 10:46 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
The Orville is vernieuwd voor een 2e seizoen *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
sambalbaj schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:57:
Niet dat ik weet ep2 moet nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
EWK schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:51:
Ik vond strike back tegenvallen. Waar diw twee gasten samen één waren, samen elkaar steunden, grapjes maakten, elkaar afzeken enzo staat er nu weer een nieuw team waarbij er nog nauwelijks rode draad is, maar gewoon een losse actie-aflevering. Op imdb ook relatief erg slecht beoordeeld zag ik al. Ik ben nog even sceptisch.
Ik vond 'm ook wat tegenvallen. Vooral het acteerwerk stond me wat tegen, veel te geoveracteerd (is dat een woord?) allemaal. Maar goed ik kijk het nog even aan.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

devil-strike schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:39:
yee Strike Back, net ep1 gezien van seizoen 6 en moet zeggen lekker weer knallen explosies sex zoals we gewend waren van vorige seizoenen.
tsja.. sex? mm totaal nix te zien .. je ziet het al mijlen ver aankomen dat die scene eraan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Televisieserie The Twilight Zone keert na jaren terug met remake
De televisieserie The Twilight Zone keert terug op televisie. De Amerikaanse zender CBS werkt aan een nieuwe versie van de serie, die vanaf 1959 vijf seizoenen lang te zien was.

The Twilight Zone was een anthologieserie, iedere aflevering heeft een losstaand verhaal. Er kwamen verschillende genres aan bod, maar fantasy en horror waren de meest voorkomende genres. Elke aflevering werd geïntroduceerd door Rod Serling, die de serie ook bedacht.

Het is al de vierde keer dat de serie opnieuw wordt uitgebracht. De eerste revival stamt uit 1985, in 2002 werd opnieuw een nieuwe versie van de show gelanceerd, deze keer met Forest Whitaker als verteller. In 1983 kwam Twilight Zone: The Movie uit, waarvoor Steven Spielberg, John Landis en George Miller verschillende segmenten regisseerden.

Volgens The Hollywood Reporter is Get Out-regisseur Jordan Peele betrokken bij de nieuwe reboot. Marco Ramirez, die eerder Daredevil en The Defenders schreef, zou werken aan een script. CBS wil beide namen niet bevestigen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
SWAT was een best leuke pilot. Ben alleen bang dat het erg veel gaat lijken op bv SEAL of The Brave. Nog een paar eps nodig om een goed idee er van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@wontcachme Ik vond em ook wel aardig. Het keek lekker weg. Ook nog een maatschappelijk vraagstuk erbij zodat het nog een klein beetje gewicht had. Swat is typisch zo een serie die sommigen zullen wegzetten als cliche, voorspelbaar (wat op zich wel terecht is) en anderen als onderhoudend en leuk vermaak. Ik kijk het zelf nog ook wel even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Legends of Tomorrow S03E02 gekeken, en wordt er niet warm of koud meer van.
De enige reden om nog te blijven kijken is omdat Sarah Lance (Caity Lotz) een enorm lekker ding is, en Amaya mag er ook zeker wezen.

Maar Sarah zoveel moeite had om een simpele agent van het Time Bureau te verslaan (Sterker nog, het werd remise) slaat nergens op. Als voormalig League of Assassins lid had dat gevecht in 5 seconden klaar moeten zijn.

Eigenlijk valt het me op dat ik bij alle series die ik volg, nu een punt krijg dat ik denk: Ik mis iets, of ineens valt de ongeloofwaardigheid op. Dat is zowel bij Blindspot, The Flash en LoT.

De enige 2 series waar ik dat probleem momenteel nog niet heb, zijn The 100 en Orphan Black. Maar die laatste is toch al afgelopen, ook al moet ik seizoen 5 nog kijken ;)

The Gifted is zowieso niet geloofwaardig, dus bij die serie maakt het niet uit....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
Vinden jullie trouwens The Orville beter dan Star Trek: Discovery?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Veefje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:17:
Ik vind ze beide ongeveer gelijk. Echter blinken beide uit in verschillende categorien. The Orville is meer old school Star Trek met humor en idealisme. STD is moderner met de donkere thema's en diepere verhaallijn.

Welke ik tot nu toe beter vind is afhankelijk van mijn humeur en verschilt ook per aflevering. Ik kan echter wel waarderen de richting die STD heeft genomen vanaf het standaard Star Trek idee door het moderner te maken en meer gaan naar de richting van de meest bekeken tv shows nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oh my god, nieuws van het jaar beste heren:

http://variety.com/2017/t...-rings-amazon-1202606519/

En een andere bron:

http://thewertzone.blogsp...d-warner-brothers-to.html
The new deal is said to be enormous, with an up-front rights fee of $250 million and a guaranteed per-season budget of between $100 and $150 million, which would exceed the record-setting $100 million budget of Game of Thrones in its last three seasons.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/36/590x/frodo-730123.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/hLieXYc3Rtb7q/giphy.gifAfbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/hLieXYc3Rtb7q/giphy.gifAfbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/hLieXYc3Rtb7q/giphy.gif

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ben zéér benieuwd :D

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
Eindelijk, heerlijke serie !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Noppesnada schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:16:
[...]

Eindelijk, heerlijke serie !
:Y , * Raven mist echter Karen

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Krijgen we dan LotR opnieuw alleen als serie? Ik bedoel de films waren al geweldig, ik weet niet wat een serie hieraan gaat toevoegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op zondag 5 november 2017 @ 04:16:
Krijgen we dan LotR opnieuw alleen als serie? Ik bedoel de films waren al geweldig, ik weet niet wat een serie hieraan gaat toevoegen?
Het wordt een serie in die wereld zeg maar, dus niet hetzelfde verhaal. En met wat geluk komen er ook spinoffs met bijvoorbeeld andere wezens in de hoofdrol, ik hoop vooral op een spinoff van de elven, maar dat gaat wel heel erg ver de toekomst in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nais, dat wist ik niet dacht ergens gelezen te hebben dat het gestopt was.

Thnx.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 05-11-2017 20:08 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:08:
[...]

Het wordt een serie in die wereld zeg maar, dus niet hetzelfde verhaal. En met wat geluk komen er ook spinoffs met bijvoorbeeld andere wezens in de hoofdrol, ik hoop vooral op een spinoff van de elven, maar dat gaat wel heel erg ver de toekomst in.
Kunnen ze dus putten uit heel veel informatie, zoals de Silmarillion en de verhalen van Tom Bombadil. Of wordt het echt enkel LotR?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Kenzi schreef op donderdag 2 november 2017 @ 03:16:
Afgelopen dagen The Deuce binnengehengeld, vriendin zag eerste aflevering en wilde gelijk de rest bingewatchen. Kijkt wel lekker weg, sfeer is echt super neergezet.
Vind het einde alleen een beetje abrupt, zijn er echt maar 8 afleveringen?
Er komt een seizoen 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Donstil schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:07:
[...]

Nais, dat wist ik niet dacht ergens gelezen te hebben dat het gestopt was.

Thnx.
Daar was sprake van ivm de salarissen ..
maar dat hebben ze recht kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:27:
[...]

Kunnen ze dus putten uit heel veel informatie, zoals de Silmarillion en de verhalen van Tom Bombadil. Of wordt het echt enkel LotR?
Dat weet ik allemaal niet, ik kwam alleen bovenstaande tegen. Maar ik mag toch hopen dat alles erbij gepakt wordt, liefst met vele spin offs. Maar ik ben ook een groot fan. Ik wil wel zeker meer dan dat er mogelijk is. Meer dan deze twee bronnen heb ik nog niet gezocht. Er komst vast meer informatie aan de komende tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Veefje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:17:
De aflevering "Majority Rule" van The Orville mag wat mij betreft zowiezo een Emmy krijgen voor het script. Er zitten tot nu wel meer afleveringen tussen die je echt af en toe aan het denken zetten, maar die stak er voor mij echt bovenuit. En hopelijk zorgt die aflevering inderdaad ervoor dat mensen aan het denken worden gezet.

[ Voor 27% gewijzigd door mindcrash op 06-11-2017 22:40 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003

Martinspire

Awesomeness

mindcrash schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:36:
[...]

De aflevering "Majority Rule" van The Orville mag wat mij betreft zowiezo een Emmy krijgen voor het script. Er zitten tot nu wel meer afleveringen tussen die je echt af en toe aan het denken zetten, maar die stak er voor mij echt bovenuit. En hopelijk zorgt die aflevering inderdaad ervoor dat mensen aan het denken worden gezet.
Wishful thinking? Denk niet dat het ook maar enige indruk zal maken. Verder vind ik de afleveringen toch elke keer wat missen. Vind de cast zelf ook niet zo sterk en de CGI is echt te goedkoop.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste