Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dacuuu schreef op donderdag 12 april 2018 @ 06:55:
Wat vonden jullie van deep state aflevering 1?
Vreselijk, één groot cliché en totaal ongeloofwaardig. Gelijk verwijderd.

De eerste aflevering van Killing Eve vond ik dan weer veelbelovend. Je kunt zeggen dat die ook ongeloofwaardig is, maar tenminste fris en op een originele tongue-in-cheek manier gebracht.

Ook een kwestie van smaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Xepos schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:55:
[...]

Yep, voor mij ook! Roept naar meer.

[...]

Vond het een sterk begin hebben maar nu ik de 10 afleveringen heb gezien vind ik het einde toch wel een beetje slap.

Zag overigens een serie voorbij komen: Killing Eve met Christina van Greys Anatomy. De IMDB score is met een 8.4 niet slecht, een nietszeggende trailer is ook op IMDB te vinden.
Ik denk dat we blijvend verschillen hebben van mening. Ik heb me meer dan kostelijk vermaakt. De reis naar het einde vanaf aflevering 1 een spektakel.

Vond Killing Eve trouwens ook een prima pilot. Is al vernieuwd voor een seizoen 2 ook overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

slooffmaster schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:29:
Ik zie dat S02 van Casa de Papel/Money Heist beschikbaar is, iemand deze al bekeken? Ik vond S01 erg sterk.
Yup! Eén van mijn favo-series (samen met Dexter)!
Vind Berlijn en de Professor geweldige personages :*)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Al was het cliche - ik moet toch dit soort series kijken :) en in vergelijking met alle andere troep die ik kijk.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:08:
Zag ik nou net Jay en Silent Bob in The Flash? :o
Yep, herkende ze meteen.
Ben dat DeVoe verhaal overigens behoorlijk zat, matig seizoen.

Killing Eve en The Crossing geef ik een kans.
Deep State niet, was ik al meer dan zat door al die irritante promo op Fox.

Zin in the Expansie S3. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:49
Beetje een cliche verhaal, maar vond hem wel lekker weg kijken en vermakelijk.

Vooralsnog een blijver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 11:49
drfruit schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:02:
[...]

De eerste aflevering van Killing Eve vond ik dan weer veelbelovend. Je kunt zeggen dat die ook ongeloofwaardig is, maar tenminste fris en op een originele tongue-in-cheek manier gebracht.

Ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Die was wel interessant inderdaad. Bijzondere casting om Sandra Oh als speurneus neer te zetten, maar het werkte eigenlijk wel (op een vreemde manier). Die Jodie Comer speelt erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lost in Space is te vinden, van 't weekend maar eens kijken of het wat is :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:42

MazeWing

The plot thickens...

Vandaag 3 afleveringen van Lost in Space gezien en vind het erg vermakelijk. Het kijkt makkelijk weg en ziet er audiovisueel absurd goed uit. Gewoon AAA filmkwaliteit (ik kijk het in 4k dolby vision) en stukken beter dan Star Trek Discovery.

Het is in mijn optiek erg laagdrempelige sci-fi en is ook goed te verteren voor mensen die er geen fan van zijn (lees: de vrouw/vriendin).

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beeldkwaliteit hoger dan STD, of het verhaal?

Edit: net ook begonnen. Het is Dolby Vision, maar hoe weet je dat het 4k is? (kijk op LG C7)

[ Voor 51% gewijzigd door Jorgen op 13-04-2018 23:01 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MazeWing schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:11:
Vandaag 3 afleveringen van Lost in Space gezien en vind het erg vermakelijk. Het kijkt makkelijk weg en ziet er audiovisueel absurd goed uit. Gewoon AAA filmkwaliteit (ik kijk het in 4k dolby vision) en stukken beter dan Star Trek Discovery.

Het is in mijn optiek erg laagdrempelige sci-fi en is ook goed te verteren voor mensen die er geen fan van zijn (lees: de vrouw/vriendin).
En vergeleken met de film? O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Beter dan Star Trek Discovery? Daar ben ik benieuwd naar! Ik vond STD 1 van de beste series van afgelopen jaar.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Raven schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:32:
[...]

Poeh! Die heb ik op videoband gezien toen ik een jaar of 13 was. Vond ik toen wel vermakelijk maar niet iets dat is blijven hangen.
jmk schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:42:
[...]

Beter dan Star Trek Discovery? Daar ben ik benieuwd naar! Ik vond STD 1 van de beste series van afgelopen jaar.
Ik heb het dan puur over de effecten hè. Ik moet eerst de overige 7 afleveringen zien voordat ik inhoudelijk een mening kan geven. Wel zal het een stuk minder roller hebben gezien het verschil is de hoeveelheid afleveringen.

[ Voor 44% gewijzigd door MazeWing op 14-04-2018 09:55 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Raven schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:32:
[...]

En vergeleken van de orginele serie :)

Ik vind dat ze er een mooie draai aan gegeven hebben, met de robot en dr. Smith. Maar eens kijken hoe de nieuwe dr. Smith de schoenen vult van Gary Oldman :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MazeWing schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:53:
[...]

Poeh! Die heb ik op videoband gezien toen ik een jaar of 13 was. Vond ik toen wel vermakelijk maar niet iets dat is blijven hangen.
.... nooit geweten dat die ooit op VHS is uitgebracht :o
Caveman schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 11:17:
[...]

En vergeleken van de orginele serie :)

Ik vind dat ze er een mooie draai aan gegeven hebben, met de robot en dr. Smith. Maar eens kijken hoe de nieuwe dr. Smith de schoenen vult van Gary Oldman :)
Die heb ik nooit gezien :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lost in Space hier ook opgezet. En wie zie ik? Captain Flint (Black Sails) :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:12:
Van een piratenschip naar een ruimteschip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Botste er pas ook online tegenaan en ga em ook eens in het kijkschema gooien. Viel me al op dat de trailer er inderdaad absurd goed uitzag. Ben benieuwd :)

Vorige week ook eens aan Taboo begonnen, ook erg nice. Keek samen met een vriend en die wilde er meer actie in, maar ik vind niet dat alles maar boem boem pats pats moet zijn, kan wel genieten van mooie scenes en omgevingen (en opbouw). Zucht, nu nog de tijd vinden voor al dat leuks :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Erg genoten van The Terror. Drama / Horror in een bijzondere setting. Komt een beetje langzaam op gang maar de mysterieuze sfeer maakt veel goed waarna het de 2e helft ineens een kant op gaat die ik niet had verwacht. Prachtig in beeld gebracht ook en gezien de hoge IMDB rating ben ik niet de enige.

Benieuwd of hier een vervolg op komt, het zag er uit als een erg dure productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:42:
Vorige week ook eens aan Taboo begonnen, ook erg nice. Keek samen met een vriend en die wilde er meer actie in, maar ik vind niet dat alles maar boem boem pats pats moet zijn, kan wel genieten van mooie scenes en omgevingen (en opbouw). Zucht, nu nog de tijd vinden voor al dat leuks :P
Taboo heeft alleen wat actie in de laatste aflevering, het is meer een rustige serie, ik kijk wel heel erg uit naar het vervolg, zit toch wel een aardige cliffhanger in.

Misschien weet iemand hier wanneer seizoen 2 komt?
kazuka schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:42:
Benieuwd of hier een vervolg op komt, het zag er uit als een erg dure productie.
Ik heb voor deze serie een abonnement op amazon genomen, dus ik help wel mee om te sponsoren voor een seizoen 2 :P , erg mooie productie, heb alleen in aflevering 1 redelijk aan het begin even goed kunnen zien dat het schip niet echt aan het varen was (leek het wat te zweven boven het water), maar dat is een shot van 1 seconde, voor de rest ziet het er heel echt uit in het water en later op het ijs helemaal.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2018 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:45:
[...]

Taboo heeft alleen wat actie in de laatste aflevering, het is meer een rustige serie, ik kijk wel heel erg uit naar het vervolg, zit toch wel een aardige cliffhanger in.

Misschien weet iemand hier wanneer seizoen 2 komt?
http://www.radiotimes.com...bc1-as-the-devil-delaney/

Geen datum, maar er komt in ieder geval nog meer aan, 2 seizoenen iig, dat is wel nice :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het 4de seizoen van Bosch is weer begonnen en in zijn geheel te bekijken ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Notna schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:12:
Ik heb volgens mij (nog) geen bekende gezichten gezien, maar ik mis wel een opgegroeide Lacey Chabert O-) :+ als Penny, vandaag maar eens ep2 en de rest kijken.

edit: Lol, die kip in ep2, blijkbaar wil er iemand heel graag een eitje bij het ontbijt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 15-04-2018 10:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:58
Finale van Legends of Tomorrow S3 gekeken. Ik snap echt niet dat het verlengd is voor een vierde seizoen, S3 sloeg nergens meer op. Dat eindgevecht tussen Beebo en Mallus, wat ontzettend slecht. Dat was nog erger dan een gemiddeld Power Rangers eindgevecht :o

Ik denk dat ik niet eens moeite ga doen om te kijken wat ze met S4 van plan zijn, dit seizoen kon me eigenlijk al niet meer boeien. Keek het alleen als ik me echt verveelde.

The Flash S4 is ook al niet denderend, maar nog net iets beter dan Legends.
Al moeten ze daar in S5 ook heel wat verbetering in brengen wil ik blijven kijken.

Nu is het nog anderhalve week wachten tot The 100 S5 eindelijk begint :(
En ik ben benieuwd wanneer The Gifted S2 gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Laatst online: 06-01-2022
AcidBurn schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:10:
Finale van Legends of Tomorrow S3 gekeken. Ik snap echt niet dat het verlengd is voor een vierde seizoen, S3 sloeg nergens meer op. Dat eindgevecht tussen Beebo en Mallus, wat ontzettend slecht. Dat was nog erger dan een gemiddeld Power Rangers eindgevecht :o

Ik denk dat ik niet eens moeite ga doen om te kijken wat ze met S4 van plan zijn, dit seizoen kon me eigenlijk al niet meer boeien. Keek het alleen als ik me echt verveelde.

The Flash S4 is ook al niet denderend, maar nog net iets beter dan Legends.
Al moeten ze daar in S5 ook heel wat verbetering in brengen wil ik blijven kijken.

Nu is het nog anderhalve week wachten tot The 100 S5 eindelijk begint :(
En ik ben benieuwd wanneer The Gifted S2 gaat beginnen.
Grappig, we hebben dezelfde interesses!

Wat betreft LOT;
Dat gevecht was VRESELIJK!!! Beetje een kleinering naar Amaya der familie if you ask me.
Ik denk dat er een S4 komt omdat er niet genoeg content is voor een vervolg seizoen van Constatine. Ik zit er niet op te wachten, maar uit verplichting toch maar kijken.

Wat betreft The Flash;
Ik ben die Devaugh helemaal zat!! Finish it off already.

The 100 sta ik ook om te springen!!! Wanheda!!!!!

The Gifted was je van onder de indruk? Dan heb je Heroes zeker nooit gezien?
Vind het maar een slap aftreksel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Sveninho schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:40:
The 100 sta ik ook om te springen!!! Wanheda!!!!!

The Gifted was je van onder de indruk? Dan heb je Heroes zeker nooit gezien?
Vind het maar een slap aftreksel.
Ik ben benieuwd naar hoe Bellamy veranderd is in rusttijd. Iets zegt me dat zijn rol en die van Clarke behoorlijk omgedraaid zullen zijn. Vraag me af hoe de reunie gaat verlopen. Anything but normal, i'm guessing.
In de bunker zal het een teringbende zijn, kan niet anders.

Heroes nog nooit gezien, en ook geen interesse in.
The Gifted vind ik leuk gedaan, vanwege de koppelingen met het X-Men universum.
Polaris en de zusjes Frost zijn de bekendste verwanten met grootheden uit die wereld, maar ook karakters als Thunderbird, Blink en Sage hebben een interessante achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
AcidBurn schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:44:
[...]

Ik ben benieuwd naar hoe Bellamy veranderd is in rusttijd. Iets zegt me dat zijn rol en die van Clarke behoorlijk omgedraaid zullen zijn. Vraag me af hoe de reunie gaat verlopen. Anything but normal, i'm guessing.
In de bunker zal het een teringbende zijn, kan niet anders.

Heroes nog nooit gezien, en ook geen interesse in.
The Gifted vind ik leuk gedaan, vanwege de koppelingen met het X-Men universum.
Polaris en de zusjes Frost zijn de bekendste verwanten met grootheden uit die wereld, maar ook karakters als Thunderbird, Blink en Sage hebben een interessante achtergrond.
Die bunker! Bijna vergeten. :P :P
Spannend.

Aha ja als je X-Men kenner bent dan heb je hier wat meer mee.Makes sense!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuwe Hawaii Five-o ep's zijn tegenwoordig binnen 48u op Veronica, nieuw record? :o
En leuk om Catherine weer even terug te zien O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 16-04-2018 09:16 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:50:
[...]

Ik heb volgens mij (nog) geen bekende gezichten gezien, maar ik mis wel een opgegroeide Lacey Chabert O-) :+ als Penny, vandaag maar eens ep2 en de rest kijken.

edit: Lol, die kip in ep2, blijkbaar wil er iemand heel graag een eitje bij het ontbijt :P
Geen bekende gezichten? In de pilot zitten 2 dingen ..
1 de man die gewond in de gang ligt speelde ook mee in de originele serie

En ..
Salma Blair speelt ook een inieminie rol waarvan ik nog steeds denk: why the hell maar zo kort ..

maar goed toen werd ik even getriggerd om 'Heathers' als TV serie maar even te volgen .. Blijkt daar ook nog eens Shannon Dohorty in te spelen dus we kunnen onze lol weer op ;)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:23:
[...]

Geen bekende gezichten? In de pilot zitten 2 dingen ..
1 de man die gewond in de gang ligt speelde ook mee in de originele serie

En ..
Salma Blair speelt ook een inieminie rol waarvan ik nog steeds denk: why the hell maar zo kort ..

maar goed toen werd ik even getriggerd om 'Heathers' als TV serie maar even te volgen .. Blijkt daar ook nog eens Shannon Dohorty in te spelen dus we kunnen onze lol weer op ;)
De originele serie heb ik nooit gezien :P

Inmiddels ben ik een stukje verder en heb ik wel wat bekende gezichten gezien, waaronder Selma Blair (in ep3, niet pilot), maar ook die Japanse griet met zwaard uit Heroes Reborn, Rodolfo van Bones (duurde even voor ik hem kon plaatsen) en daar houd het op. Al heb ik nog 3 ep's te gaan :)

Loopt Shannen/Prue daar ook braless rond? :9 :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:47:
[...]

De originele serie heb ik nooit gezien :P

Inmiddels ben ik een stukje verder en heb ik wel wat bekende gezichten gezien, waaronder Selma Blair (in ep3, niet pilot), maar ook die Japanse griet met zwaard uit Heroes Reborn, Rodolfo van Bones (duurde even voor ik hem kon plaatsen) en daar houd het op. Al heb ik nog 3 ep's te gaan :)
inderdaad ep3, my bad, ik ben bij ep9 aanbeland .. en het kan alle kanten op ..
Loopt Shannen/Prue daar ook braless rond? :9 :+
Nee, daarvoor moet je naar Burn Notice kijken met Gabrielle Anwar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:08:
[...]

inderdaad ep3, my bad, ik ben bij ep9 aanbeland .. en het kan alle kanten op ..

[...]

Nee, daarvoor moet je naar Burn Notice kijken met Gabrielle Anwar ;)
Charisma Carpenter :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leuker om naar te kijken :+ , al had ze alleen maar een gastrol :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:53
Ik heb echt met heel veel series e.d. dat ik acteurs herken. Veel van Buffy the Vampire Slayer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Arunia schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:00:
Ik heb echt met heel veel series e.d. dat ik acteurs herken. Veel van Buffy the Vampire Slayer. :P
Jep, in The Terror zijn er ook 3 lui uit Westeros over komen varen: Edmure Tully, 'Blackfish' Tully en Mance Rayder :+

Doet af en toe wel een beetje afbreuk aan de immersion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel ben ik Suits aan het kijken, erg leuke serie. Overigens vind ik de serie wel erg veel overeen komen met The Good Wife. Vaak lijkt het net alsof de series ongeveer hetzelfde verhaallijn hebben, maar dan met een net iets andere doelgroep (lees mannen en vrouwen). Ervaart iemand dit ook bij deze (of een andere) serie? Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

'Schrijver zit met writer's block en doet inspiratie op door mee te lopen bij met een knappe NYPD detective met een tragische moord in haar verleden, gespeeld door een actrice van Servische afkomst', hoe kom je erbij ;)

Maar ze hebben wel meteen het 'will they or won't they' afgekapt en de reveal over het verleden van Alan Cumming was ook prettig snel.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Meer mensen die The Good Fight kijken? Spinoff van The Good Wife en wordt via CBS All Access uitgezonden dus het is wat minder preuts. Verder erg scherp en actueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kazuka schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:33:
[...]

Jep, in The Terror zijn er ook 3 lui uit Westeros over komen varen: Edmure Tully, 'Blackfish' Tully en Mance Rayder :+

Doet af en toe wel een beetje afbreuk aan de immersion.
en 'Mance' kennen we natuurlijk weer uit Rome (als Julius Caesar) van HBO een goed aantal jaren terug. :P

Als je veel series kijkt, zie je de acteurs ook overal opduiken :')

Edit: Nu zit ik FTWD te kijken en zie ik daar de Terminator uit The Sarah Connor Chronicles voorbij komen :D

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 16-04-2018 15:30 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:11:
Meer mensen die The Good Fight kijken? Spinoff van The Good Wife en wordt via CBS All Access uitgezonden dus het is wat minder preuts. Verder erg scherp en actueel.
Nee die ken ik nog helemaal niet, maar ik ga de serie direct opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:06
Ja, goeie serie (Tot nu toe)!
Ik heb The Good Wife ook helemaal gezien, maar begon toch langzaam wel de sleur in te komen.
spoiler:
Eigenlijk vind ik dat ze na de dood van Wil er op achteruit zijn gegaan.

The Good Fight voelt weer als de eerste paar seizoenen van The Good Wife en misschien nog wel beter.

Gisteren laatste aflevering van Lost in Space gekeken. Een van de betere series van de laatste tijd, zeker qua look-and-feel, maar ook het verhaal zit verder goed in elkaar. Kan niet wachten op Seizoen 2 :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Oaquasis schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:43:
[...]

Ja, goeie serie (Tot nu toe)!
Ik heb The Good Wife ook helemaal gezien, maar begon toch langzaam wel de sleur in te komen.
spoiler:
Eigenlijk vind ik dat ze na de dood van Wil er op achteruit zijn gegaan.

The Good Fight voelt weer als de eerste paar seizoenen van The Good Wife en misschien nog wel beter.

Gisteren laatste aflevering van Lost in Space gekeken. Een van de betere series van de laatste tijd, zeker qua look-and-feel, maar ook het verhaal zit verder goed in elkaar. Kan niet wachten op Seizoen 2 :9~ _/-\o_
Lost in Space is inderdaad een leuke serie, maar die 10 afleveringen is meteen wel weer een nadeel. Je bent er zo snel doorheen ...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

Tijntje

Hello?!

Kijk hem ook al een tijdje en vind het een leuke serie, ik hoop wel dat er wat minder focus op Black & White gelegd gaat worden in de toekomst. Het lijkt al wat naar de achtergrond te gaan.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Prachtige serie, mooie opvolger van The Good Wife - ik vind zelfs The Good Fight beter.

Sowieso al de moeite waard voor die fantastische titelsequence en -tune. Brilliant - in seizoen twee nog mooier dan die van seizoen 1. <beng>... <beng>.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

De eerst en enige "realityshow" achtig programma welke ik ooit leuk zal vinden waarschijnlijk.
Hierin is afvallen namelijk realistisch. Secret Agent Selection :WW2 gaat over het selectieproces van Special Operations Executive, de organisatie die in de 2e wereldoorlog agenten in bezet gebied inzette. Ben ook benieuwd hoe ze tegen het Engelandspiel gaan aankijken.

Maandagavond BBC 2, 22:00

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

staat in de queue moest eerst even Lost in Space afkijken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Notna schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:13:
[...]

en 'Mance' kennen we natuurlijk weer uit Rome (als Julius Caesar) van HBO een goed aantal jaren terug. :P

Als je veel series kijkt, zie je de acteurs ook overal opduiken :')

Edit: Nu zit ik FTWD te kijken en zie ik daar de Terminator uit The Sarah Connor Chronicles voorbij komen :D
Dat is af en toe wel vervelend dat je ze 'ziet' opduiken want vaak weet je dan al dat die speler een bepaalde rol zal moeten spelen en dat er dus wat gaat komen.
want niet altijd spelen ze maar 'even' een gastrolletje.

Iemand hier die 'Barry' kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
zeroday schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:22:
[...]

Iemand hier die 'Barry' kijkt?
Yep. Weet nog niet precies wat ik ervan vind.

Ik vond het heel apart om Bill Hader van SNL in zo'n serieuze rol te zien, maar na aflevering 1 hoopte ik eigenlijk dat het wat zwarter zou zijn. (Wil geen spoilers geven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

drfruit schreef op woensdag 18 april 2018 @ 18:27:
[...]

Yep. Weet nog niet precies wat ik ervan vind.

Ik vond het heel apart om Bill Hader van SNL in zo'n serieuze rol te zien, maar na aflevering 1 hoopte ik eigenlijk dat het wat zwarter zou zijn. (Wil geen spoilers geven.)
zelfde hier .. vind hem wel in het straatje van High Maintenance vallen. Dan heeft Barry nog een 'verhaallijn' de diepgang van High Maintenance moet je dan daarentegen ook aanstaan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Unidentified schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:29:
Het 4de seizoen van Bosch is weer begonnen en in zijn geheel te bekijken ;)
Bedankt voor de heads up. Mooie serie met vaak ook goeie muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@LA-384 Graag gedaan, hij was weer erg spannend, het hele seizoen in 2 dagen uitgekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

@zeroday Kijk ik soms een compleet andere versie van The Americans dan jij?
Ik heb 2 afleveringen van seizoen 6 gezien maar het is nog steeds zo traag en onduidelijk als het waardeloze 5e seizoen.

Erg jammer, want de eerste 3 seizoenen waren echt steengoed. Het was nooit een snelle serie maar ze wisten praktisch elke minuut boeiend te houden. Dit werd in seizoen 4 al minder en seizoen 5 was echt een draak van een seizoen.

Zo extreem traag en saai dat ik regelmatig bheb getwijfeld om er maar mee te gaan stoppen. Het is dat het acteerwerk nog steeds uitmuntend goed is, anders was ik zeker weten al gestopt.

Er is echter hoop aangezien de makers hebben aangegeven dat seizoen 5 bewust traag was en dat ze het misschien zelfs wel TE traag hadden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

MazeWing schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:22:
@zeroday Kijk ik soms een compleet andere versie van The Americans dan jij?
Ik heb 2 afleveringen van seizoen 6 gezien maar het is nog steeds zo traag en onduidelijk als het waardeloze 5e seizoen.
Ik vond de eerste aflevering steengoed van het laatste seizoen. Dat het traag is .. tsja ben het wel met je eens want na de eerste aflevering zijn de daarop volgende afleveringen m.i. ook niet je van het.
Ben benieuwd of er een stroomversnelling komt om dingen af te handelen.
Maar ze nemen de tijd voor dingen. :)

Kijk Dexter was in het begin ook keigoed, ging daarna ook hard achteruit. Elke serie krijgt daar vaak mee te maken. Zo ben ik gestopt met Arrow, The Flash etc, lopen te lang door en het verhaal is continue herhaling van zetten. Doe het dan als 'Fargo' waarin je elke keer een totaal ander verhaal kunt opbouwen _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door zeroday op 19-04-2018 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Originals S5 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:59
The Island with Bear Grylls Seizoen 5 is deze maand begonnen, elke maandag, 3 afleveringen al.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@AcidBurn @Sveninho Wij hebben gisteren de finale zitten kijken. Kan er wel om lachen. LoT is meer comicrelief (als je het zo noemt) en zo hou ik die serie ook. Dan kun je dit soort acties verwachten.
We kijken gewoon lekker al die DC series en om één of andere reden ligt Agents of Shield nu nog even te verstoffen sinds we met de DC series bezig zijn.

We waren begonnen aan Constantine. Nahja, aflevering 1 niet afgekeken, dat was even teveel in your face. Misschien ooit nog eens verder kijken, maar mijn vrouw vond het op dat moment even teveel qua soort serie. Blijft dat zo dat iemand weet? Dus die horror achtige stijl? Of wordt het wat minder ranzig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Helaas voor de fans
The Ash Vs Evil Dead TV show has been cancelled by Starz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:10
Wat is Legion toch heerlijk vaag en surrealistisch :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Arunia schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:45:
@AcidBurn @Sveninho Wij hebben gisteren de finale zitten kijken. Kan er wel om lachen. LoT is meer comicrelief (als je het zo noemt) en zo hou ik die serie ook. Dan kun je dit soort acties verwachten.
We kijken gewoon lekker al die DC series en om één of andere reden ligt Agents of Shield nu nog even te verstoffen sinds we met de DC series bezig zijn.

We waren begonnen aan Constantine. Nahja, aflevering 1 niet afgekeken, dat was even teveel in your face. Misschien ooit nog eens verder kijken, maar mijn vrouw vond het op dat moment even teveel qua soort serie. Blijft dat zo dat iemand weet? Dus die horror achtige stijl? Of wordt het wat minder ranzig?
Eens wat betreft de DC series! Overigens kijk ik ook alles van Marvel. Dat hele 'The Defenders' bende en hun eigen shows dus. Niet allemaal even goed, maar onder het mom 'ik heb de tekenfilms ook gezien ondanks ik de stripboeken niet wilde lezen' kijk ik alles!

AOS ligt te verstoppen? Nee, nee, nee ga je schamen! Eerlijk toegegeven was één van de vorige seizoenen slapes (3 of 4), maar ze pakken de draad weer aardig op!

Wat betreft Constatine; Ranzig? Ik vond het hartstikke meevallen. Heb je Hannibal de serie gezien? Dat was pas ranzig! Ik zou het gewoon nog een kans geven.

Mag ik je overigens Marvel's Agent Carter ook meegeven als je toch aan Agents of Shield gaat beginnen? Ik vind dat deze niet mag ontbreken in de Marvel reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Sveninho agent Carter hebben we gezien. Erg leuk serie en jammer dat die gestopt is.

Met constantine was het de monsters en schrik effecten in de eerste aflevering. Geen idee of dat nog anders wordt. Voor mij minder erg overigens.
Kan het niet goed uitleggen wat het was. We willen het beiden zeker nog een kans geven, maar vroeg me af of het hetzelfde blijft over het hele seizoen heen.

Agents of shield moeten we het laatste seizoen nog kijken, maar zijn afgeleid door DC wat we niet verwacht hadden.

En young and hungry vanaf 21 juni gaan ze het seizoen afronden. Jammer dat die stopt, maar wel te begrijpen.

Ben zelf Futureman aan het kijken. Wel grappig, maar heel overdreven gedoe. Meer voor mannen heb ik het idee en verwacht niet dat mijn vrouw hem kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Arunia schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:34:
@Sveninho agent Carter hebben we gezien. Erg leuk serie en jammer dat die gestopt is.

Met constantine was het de monsters en schrik effecten in de eerste aflevering. Geen idee of dat nog anders wordt. Voor mij minder erg overigens.
Kan het niet goed uitleggen wat het was. We willen het beiden zeker nog een kans geven, maar vroeg me af of het hetzelfde blijft over het hele seizoen heen.

Agents of shield moeten we het laatste seizoen nog kijken, maar zijn afgeleid door DC wat we niet verwacht hadden.

En young and hungry vanaf 21 juni gaan ze het seizoen afronden. Jammer dat die stopt, maar wel te begrijpen.

Ben zelf Futureman aan het kijken. Wel grappig, maar heel overdreven gedoe. Meer voor mannen heb ik het idee en verwacht niet dat mijn vrouw hem kan waarderen.
Mee eens over Peggy! Ik had graag meer willen weten met name hoe Tony Stark heeft besloten om de Jarvis stem te gebruiken.

Het is mij iets te lang geleden om te heugen wat die monsters betreft, maar ze zitten er zeker wel in. :9~

Die 2 series die je noemt zeggen me niets, maar het is altijd huilen als iets spannends ten einde komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo net de laatste aflevering van [url=“http://www.imdb.com/title/tt6040674/”]Waco[/url] gezien. Boeiend verhaal maar ook een prima miniserie. Aanradertje wat mij betreft. 8/10

Gisteren ook de eerste van American Crime story seizoen 2 gekeken. Zat ook erg goed in elkaar, nu alleen nog hopen dat het hoge niveau van seizoen 1 gehaald wordt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:37:
Zo net de laatste aflevering van [url=“http://www.imdb.com/title/tt6040674/”]Waco[/url] gezien. Boeiend verhaal maar ook een prima miniserie. Aanradertje wat mij betreft. 8/10
Die ga ik ook dit weekeinde bekijken, viel me wel op dat er wel meerdere series over Waco waren, kennelijk een populair onderwerp. Ik had deze die jij gezien hebt ook uitgekozen, de acteur lijkt ook best goed op de echte Waco.
zeroday schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:45:
Helaas voor de fans
The Ash Vs Evil Dead TV show has been cancelled by Starz.
Ah, jammer zeg, vond het wel een leuke serie die ook wel bleef boeien, vooral de afleveringen met zijn auto die op hol sloeg was legendarisch.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:37:
Die ga ik ook dit weekeinde bekijken, viel me wel op dat er wel meerdere series over Waco waren, kennelijk een populair onderwerp. Ik had deze die jij gezien hebt ook uitgekozen, de acteur lijkt ook best goed op de echte Waco.
Als ik op Waco zoek zie ik alleen wat docus en een tv film uit 1993.

Hete die andere series anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Laatst online: 13:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Waco is inderdaad prima. The Looming Tower ook.

Wat is een goede start om aan de huidige Marvel-Series te beginnen? AOS of beter wat anders?
Vroeger wel hoop tekenfilms gezien en wat Spiderman films maar van recentere dingen alleen Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat is die van dit jaar. Daar hadden we het al over 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
sambalbaj schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:06:

Wat is een goede start om aan de huidige Marvel-Series te beginnen? AOS of beter wat anders?
Vroeger wel hoop tekenfilms gezien en wat Spiderman films maar van recentere dingen alleen Legion.
AOS is volgens mij wel een goed startpunt en heeft het meeste tie-ins ook met de films :)

Maar als je echt los wilt gaan en ook de series in goede orde wilt kijken is dit een mooie sheet :P

https://docs.google.com/s...wazKmhWJjr_wKs/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 14:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Jaguar645 er was ergens iemand die de films van phase 1 en 2 ge-edit had zodat alles wat je zag chronologisch was.

Ga misschien die hele MCU nog wel eens chronologisch bekijken, maar dan wel gewoon hele films per keer.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-07 17:30

Liveshort

Certified Crazy Person

AOS staat voorzover ik weet redelijk los van de rest van de Marvel series (die van Netflix). Moet zeggen dat ik het grootste gedeelte daarvan nog niet heb gezien (alleen Daredevil 1&2), maar volgens mij kun je AOS en de rest los van elkaar kijken. Wat AOS betreft, zeker een aanrader, is nu ergens halverwege seizoen vijf en is denk ik vanaf het vierde seizoen een van de sterkste series die ik kijk/heb gezien, acteerwerk zeer goed en cgi die er goed uitziet.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik denk dat Blindspot geen vierde seizoen meer krijgt, zo sterk is de serie niet meer. Het derde seizoen heeft meerdere goede afleveringen gehad, maar vooral teveel fillers. Net zoals aflevering 18 naar mijn idee. Ze wilden weer meer stand alone afleveringen na het sterk rode draad volgende s2, maar daarin zijn ze naar mijn idee tever doorgeslagen. Ik zou graag nog een vierde seizoen zien, maar ik verwacht het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doelde op deze 2, maar misschien is het een fout op de bekende indexeersites:

Waco: Madman or Messiah (started on 2018-01-28 on A&E) [TVDBv2]
Waco (started on 2018-01-24 on Paramount Network) [TVDBv2]

Ik ben er verder nog niet ingedoken, heb alleen 1 van de 2 meegepakt en dat is diegene die hier toevallig ook werd besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Jorgen schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:30:
@Jaguar645 er was ergens iemand die de films van phase 1 en 2 ge-edit had zodat alles wat je zag chronologisch was.

Ga misschien die hele MCU nog wel eens chronologisch bekijken, maar dan wel gewoon hele films per keer.
Daar zag ik idd ook iets van op Reddit voorbij komen :) zag er zo op het eerste oog goed uit qua volgorde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zeg, echt heel veel genoten van the terror. Dat amazon prime video houd ik nog even omdat ik nog wat andere dingen wil zien, staat niet heel veel op, maar dit en American Gods wat ik er nu op kijk is wel van HBO kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The 100 S5 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Jup. Alleen ging de eerste aflevering niet helemaal zoals ik verwacht had.
Ik heb Eliza Taylor weleens beter zien acteren in de serie, dan de eerste 15 minuten van deze aflevering :o
Maar ze zag er goed uit in het water :)
spoiler:
Clarke is mijn favo personage, daarna Bellamy. Maar ruim de helft van de aflevering puur op haar geconcentreerd vond ik zelfs teveel. Monty en Harper nog/weer bij elkaar was te verwachten, Bellamy en Echo was ook aardig te verwachten. Murphy en Emori uit elkaar was meer een verrassing. Wel echt typisch Murphy, schijt aan de regels :D

We zullen vast gedurende de komende afleveringen veel flashbacks krijgen naar de afgelopen jaren, ben benieuwd wat er allemaal gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 18:26:
Zo zeg, echt heel veel genoten van the terror. Dat amazon prime video houd ik nog even omdat ik nog wat andere dingen wil zien, staat niet heel veel op, maar dit en American Gods wat ik er nu op kijk is wel van HBO kwaliteit.
American Gods is echt een geweldige serie. Ik wacht met smart op seizoen 2.

Een andere serie die ik ook echt de moeite waard vond is Midnight Texas.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

AcidBurn schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:05:
Maar ze zag er goed uit in het water :)
:Y :9

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:51
Ik lig echt kapot om ash vs evil dead. Erg goedkope, droge humor en simpele horror. Ligt mij wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Into the badlands seizoen 3 begonnen! Wat een visueel festijn is dat toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Donstil schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:37:

Gisteren ook de eerste van American Crime story seizoen 2 gekeken. Zat ook erg goed in elkaar, nu alleen nog hopen dat het hoge niveau van seizoen 1 gehaald wordt.
Bedankt voor de tip, heb 'm helemaal afgekeken en ben het zeker met je eens qua score, wat een verhaal zeg. Hoe ben je trouwens bij deze serie terecht gekomen? Hij stond namelijk niet in de OP en als je niets gepost had, was deze aan me voorbij gegaan ;)

Vond het eerste seizoen van American Crime story beter dan het 2de, ook al was het een ander verhaal. Het 3de seizoen is ook al aangekondigd met als onderwerp Hurricane Katrina, weet niet echt wat ik er van moet vinden, maar we zullen het zien.

Zijn er hier trouwens nog liefhebbers van IMDB: The Shield (TV Series 2002–2008) HBO schijnt hem remastered te hebben, dus waarschijnlijk zien we die dit jaar nog een release. Kan niet wachten om de serie nog een keer te kijken en dit keer in HD ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Greatsword op 25-04-2018 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Unidentified schreef op woensdag 25 april 2018 @ 22:30:
[...]
Zijn er hier trouwens nog liefhebbers van IMDB: The Shield (TV Series 2002–2008) HBO schijnt hem remastered te hebben, dus waarschijnlijk zien we die dit jaar nog een release. Kan niet wachten om de serie nog een keer te kijken en dit keer in HD ;)
Alle seizoenen van The Shield staan op Amazon Prime Video. Ik denk dat je trouwens FX bedoeld ipv HBO.

[ Voor 4% gewijzigd door Veefje op 26-04-2018 17:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

en dat zelfs nog na 2 dagen zonder water te hebben gedronken. Ben nog bezig in de eerste aflevering maar het eerste wat ik dacht was: potdorie waar haalt ze de benzine vandaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Volgens mij rijdt die landrover ineens niet meer op benzine, maar op zonne energie.
Tijdens de storm gingen de panelen aan de zijkant kapot, en toen reed de auto niet meer.
Wat op zich inderdaad best vreemd is, aangezien er in s4 nog heel moeilijk gedaan werd over brandstof.

Maar zowieso is The 100 geen serie die je voor de geloofwaardigheid kijkt. Bijna alle dames gebruiken makeup, maar in s1 werd wel gezegd dat er geen shampoo (meer) was :D
Deze serie kijk ik vanwege karakter ontwikkeling en onderlinge relaties.

Clarke die begon als principiele Princess die vond dat het volk recht had alles te weten, maar uiteindelijk hetzelfde deed waar ze Jaha eerst van beschuldigde.
Octavia, begonnen als the girl under the floor, maar uitgroeide tot de champion van Sky Crew.
Bellamy, de rebel die het alleen eens is met regels als hij die zelf heeft gemaakt.
Om vervolgens samen met Clarke de leiders blijken te zijn die ze nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht begint IMDB: Quantico (TV Series 2015– ) S3 :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

AcidBurn schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:28:
Volgens mij rijdt die landrover ineens niet meer op benzine, maar op zonne energie.
Tijdens de storm gingen de panelen aan de zijkant kapot, en toen reed de auto niet meer.
na 6 jaar rijd de auto weer ;) en toen ik het schreef was ik nog niet bij de zonnepanelen aangekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Niet helemaal wat ik had verwacht. Om eerlijk te zijn was ik al klaar met Quantico na seizoen 1.
Seizoen 2 had veels-te-veel blabla erin. Here we go again. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Dat Quantico nog loopt. Dacht halverwege seizoen 1 dat ze al begonnen waren aan seizoen 2 maar het was gewoon langdradig. 8)7 :X

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Quantico hoefde je voor het verhaal in ieder geval niet te kijken. Wel prima als achtergrond met mooie poppetjes en ondertussen op je telefoon bezig te zijn. Wel prima dat het nu een korter seizoen is.

Into the Badlands blijft ook mooi. Jammer dat AMC Benelux in tegenstelling tot vorig seizoen niet direct meegaat, bij Fear TWD weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:20:
[...]

American Gods is echt een geweldige serie. Ik wacht met smart op seizoen 2.

Een andere serie die ik ook echt de moeite waard vond is Midnight Texas.

[video]
Ik ga midnight texas opzoeken zometeen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Met een miss world zelfs :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Afgelopen week 2 series compleet afgekeken

de al bekende La casa de papel (money heist) even wat gedonder met de bron omdat er wat geknip en geplak is qua lengte .. maar uiteindelijk met veel genoegen deze 2 seizoenen gekeken

daarna 3% .. seizoen 2.. Ondanks dat er veel duidelijk werd mbt the founding couple viel het seizoen zwaar tegen veel flashbacks, waarin informatie gegeven werd, maar toch te weinig diepgang .. jammer. Als er een seizoen 3 komt dan verwacht ik daar ook weinig van, of er moet een giga wijziging komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

This is Far from Perfection: Kevin Bacon’s “Tremors” TV Series Has Been Axed
For the first time since the original film, Kevin Bacon was set to return to Perfection to fight Graboids in Syfy’s “Tremors,” which filmed its pilot episode in Albuquerque, New Mexico last year. Sadly, the network has decided to not order the pilot to series.

Bacon himself broke the sad news over on Instagram tonight:

“Sad to report that my dream of revisiting the world of Perfection will not become a reality. Although we made a fantastic pilot (IMHO) the network has decided not to move forward. Thanks to our killer cast and everyone behind the scenes who worked so hard. And always keep one eye out for GRABOIDS!”

No word yet on when, or even if, we’ll be seeing the already-filmed pilot.

The series was set to pick up 25 years after the killer Graboid worms nearly destroyed the Nevada town of Perfection. Bacon was to reprise the role of Valentine McKee, who beat the sandworms once and would attempt to do it again; but first he’d have to deal with age, alcohol and a delusional hero complex.

From Universal Cable Productions, the “Tremors” pilot was directed by Vincenzo Natali from a script by Andrew Miller.

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Ik heb nu een aantal (7?) afleveringen van Lost In Space gekeken, maar ik vind het een beetje tegenvallen. Het meest interessante vind ik die robot, maar daar wordt maar bar weinig aandacht aan geschonken. Ik wil weten waar die vandaan komt, wat voor energiebron er in zit, hoe die zichzelf kan "transformeren", waarom die op het schip was, etc, etc.

In plaats van dat, besteden ze aandacht aan relatieproblemen, een ongeloofwaardige bedriegster en de prille liefdesperikelen tussen twee tieners die elkaar net 10 minuten kennen. Daarnaast volgen de tegenslagen voor de hoofdrolspelers elkaar zo snel op, dat het statistisch bijna onmogelijk is en eigenlijk niet meer geloofwaardig of interessant is.

Er zitten soms wel leuke dingen tussen, maar het gaat altijd snel over op drama. Gemiste kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Dan zijn de laatste 2-3 afleveringen juist voor jou het meest interessant :)

Ik moet ze nog zien, maar heb wel alvast op wikipedia gelezen waar ze over gaan (ik wil toch weten of een serie de moeite waard is :+ ) en die laatste afleveringen van het seizoen gaan in op de vragen die je stelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
zeroday schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:34:
[...]

na 6 jaar rijd de auto weer ;) en toen ik het schreef was ik nog niet bij de zonnepanelen aangekomen ;)
Dat zeg je verkeerd. Clarke graaft die auto 42 dagen na Praimfaya weer uit. Anderhalve maand stilstand moet geen probleem zijn voor een dergelijke auto.

Wie zegt dat die auto gedurende die 6 jaar heeft stilgestaan?
Dat ze in het Hof van Eden leeft, wil niet zeggen dat de auto in die tijd niet gebruikt is.
Het feit dat Madi ermee kan rijden, wil zeggen dat die kleine in ieder geval enige basis rijles heeft gekregen van Clarke, waarvoor de auto toch gebruikt moet zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door AcidBurn op 02-05-2018 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

AcidBurn schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:13:
[...]

Dat zeg je verkeerd. Clarke graaft die auto 42 dagen na Praimfaya weer uit. Anderhalve maand stilstand moet geen probleem zijn voor een dergelijke auto.
Klopt, maar daarna gaan ze 6 jaar in de tijd vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste