Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ome Ernst schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:46:
[...]

Ik vond de film uit '95 erg goed, is de serie een beetje van hetzelfde niveau ?
Ik was/ben altijd al fan geweest van de film, maar het is best wel ene tijd geleden dat ik die gezien heb. Maar het thema is exact hetzelfde, de paradoxen er in ook. Ik stoor mij echter aan één acteur (en die heeft best wel een grote rol) maar dat komt omdat ze een overdreven Duits accent opzet wat haar niet eigen is. Verder ben ik erg te spreken erover :Y

S01 is beschikbaar op Netflix, mocht je dat hebben en willen uitproberen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Notna schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:48:
[...]

Ik was/ben altijd al fan geweest van de film, maar het is best wel ene tijd geleden dat ik die gezien heb. Maar het thema is exact hetzelfde, de paradoxen er in ook. Ik stoor mij echter aan één acteur (en die heeft best wel een grote rol) maar dat komt omdat ze een overdreven Duits accent opzet wat haar niet eigen is. Verder ben ik erg te spreken erover :Y

S01 is beschikbaar op Netflix, mocht je dat hebben en willen uitproberen.
Ik heb Netflix, ik probeer er gewoon een paar uit. ;)

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heel interessant nieuws van amazon prime, al in dat topic gepost, maar ik doe het hier ook voor de liefhebbers, ik quote even mijn eigen post:

Dat amazon prime video laat wel zien dat het bij de grote jongens gaat horen:

The first two seasons of Lord of the Rings tv show will cost more than the entire Peter Jackson movie trilogy

https://www.reuters.com/a...eo-revealed-idUSKCN1GR0FX
Reuters have some interesting number-crunching and analysis of Amazon's foray into TV production, including some information on the upcoming Lord of the Rings TV show

https://www.reuters.com/a...eo-revealed-idUSKCN1GR0FX

As related previously, Amazon is making a prequel television series, which will be set between the events of The Hobbit and The Lord of the Rings. It is unclear if the TV series will be part of the movie canon, using a similar visual style, costumes etc, or will be a whole new screen adaptation of the series. We do know that, so far, Peter Jackson and his team have not been consulted about the new project at all, although New Line (who produced the original Lord of the Rings movie trilogy) and Warner Brothers (who own New Line) are involved.

According to the Reuters report, Amazon have paid $250 million for the rights (confirming the original reports) and are potentially budgeting £250 million for the first two seasons alone. This means that the set-up costs and the budget for the first two seasons of the Lord of the Rings show will cost more than the entire Peter Jackson movie trilogy, including marketing. Which seems insane. More bananas is that Lord of the Rings is expected to run for five seasons, so the budget for the entire series will be more than twice that amount.

So far, Amazon have not announced a showrunner, any casting or any writers for the new project. Originally it seemed that Amazon wanted the show to air to help combat the expect major launch of the new Disney/Fox streaming service in late 2019, which will be propelled by the first-ever Star Wars live-action show, but that now looks impossible, so LotR will likely not air until 2020 at the earliest.
Werkelijk bizar wat een bedragen, ik kijk er erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:57
De films vond ik goed, ben heel benieuwd wat ze met een serie kunnen doen

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MdO82 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:40:
De films vond ik goed, ben heel benieuwd wat ze met een serie kunnen doen
5 seizoenen in iedergeval, dus er zal vast wat moois bedacht zijn.

Misschien net als game of thrones ook spinoffs, lijkt me wel gezien het werkelijk bizarre bedrag.
Persoonlijk vind ik dit wel heel goede ontwikkelingen, het is eigenlijk begonnen met netflix original series. Een paar jaar terug werd een serie gewoon gecancelled na een paar afleveringen als het niet liep, nu krijg je in iedergeval 1 seizoen en met dit soort grotere producties weten ze nu al dat er 5 seizoenen komen. En HBO komt ook met meerdere spinoffs van game of thrones die ook miljoenen kosten, ik vind het prima als kijker. Niets zo erg als een serie die je bevalt en die zomaar stopt halverwege (ik zal even niet de bekende voorbeelden noemen omdat we anders weer een paar pagina's verder zijn met iedereen die over firefly en las vegas gaat kletsen :P )

Mooie tijden zo als serie liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:22

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:45:
[...]

5 seizoenen in iedergeval, dus er zal vast wat moois bedacht zijn.

Misschien net als game of thrones ook spinoffs, lijkt me wel gezien het werkelijk bizarre bedrag.
Persoonlijk vind ik dit wel heel goede ontwikkelingen, het is eigenlijk begonnen met netflix original series. Een paar jaar terug werd een serie gewoon gecancelled na een paar afleveringen als het niet liep, nu krijg je in iedergeval 1 seizoen en met dit soort grotere producties weten ze nu al dat er 5 seizoenen komen. En HBO komt ook met meerdere spinoffs van game of thrones die ook miljoenen kosten, ik vind het prima als kijker. Niets zo erg als een serie die je bevalt en die zomaar stopt halverwege (ik zal even niet de bekende voorbeelden noemen omdat we anders weer een paar pagina's verder zijn met iedereen die over firefly en las vegas gaat kletsen :P )

Mooie tijden zo als serie liefhebber.
En Stargate Universe! O-)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ben ik de enige die de stem van de zielenknijper in Family Guy meteen herkende? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
wiemelen schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:25:
Deception : Nieuwe serie waarin FBI samenwerkt met een "civilian consultant" ... ditmaal een goochelaar/illusionist
Ben benieuwd ... trailer zag er i.i.g. niet slecht uit.
http://www.imdb.com/title/tt6461812/

[video]
Gestopt na 15 min. Meteen verwijderd uit Sonarr. Nee, nee, nee dit gaan we niet doen!
AcidBurn schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:12:
Yes, eindelijk: De eerste trailer voor The 100 Season 5 is uit :)

[video]

Er zijn duidelijk heel wat zaken en persoonlijke visies veranderd in 6 jaar tijd, let's see what happens :)
ACTIE!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Caveman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 19:20:
The Wire krijgt zo wel een "firefly" status, terwijl beide series gewoon goed waren en niet de cult status die hun nu worden toebedeeld. Ik persoonlijk niet eens zo'n fan van dat genre, ik dat licht valt The Wire dan ook best wel mee. Best naar te kijken, maar voor mij ook niet meer dan dat.
The Wire is zo een serie dat door iedereen wordt opgehemeld, die terug te vinden is in alle top-5 lijstjes en die in elke review wordt beschreven als het summum van tv.
Schept best hoge verwachtingen tot je besluit om de serie zelf te kijken..laat ik het maar houden op 'smaken verschillen' en dat deze wat betreft verhaal, diepgang, spanning of plot nog niet aan de knieën komt van Breaking Bad, House of Cards of zelfs Better Call Saul om er maar enkele op te noemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:27
jos707 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:36:
The Wire is zo een serie dat door iedereen wordt opgehemeld, die terug te vinden is in alle top-5 lijstjes en die in elke review wordt beschreven als het summum van tv.
Schept best hoge verwachtingen tot je besluit om de serie zelf te kijken..laat ik het maar houden op 'smaken verschillen' en dat deze wat betreft verhaal, diepgang, spanning of plot nog niet aan de knieën komt van Breaking Bad, House of Cards of zelfs Better Call Saul om er maar enkele op te noemen.
Toen The Wire uit kwam was het een revolutionaire serie, in die zin dat het enorm rauw en bijna factual gebracht werd. Daarom dat hij hoog in de lijstjes staat. Zo is ook The Soprano's hoog aangeschreven omdat de maffia niet meer werd getoond als karikatuur.

Dankzij die series en die achtergrond kon men voortbouwen om andere series te maken. Zo hebben we Suburra en Gomorrah bvb. Dan kijk je terug naar The Soprano's en denk je "dat is nogal traag" of "dat cliché heb ik al lang gezien". Nochtans was het toen baanbrekend.

Dus ik kan best begrijpen als je van recente series naar een oudere stapt, dat je dan niet zo onder de indruk bent.

EDIT: Een ander goed voorbeeld is Star Trek Discovery. De setting en het camerawerk zijn heel verschillend van Star Trek The Next Generation. Vele mensen hebben daar een erg nostalgisch gevoel van. Ook ik, maar ik heb een aantal afleveringen opnieuw bekeken en het stelt toch wat teleur.

Veel te veel musical cues (zodat je zeker niet mist wat er gaat gebeuren), de camera beweegt erg sloom (veel statische shots) en een aantal zaken kunnen echt niet meer door de beugel zoals strakke suits voor vrouwen of een dubieuze planeet met vrouwelijke verleidsters die schaars gekleed zijn. En daar nog een hele aflevering aan wijden ook 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door algalid op 20-03-2018 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 12:42

zeroday

There is no alternative!

Over Deception
Sveninho schreef op maandag 19 maart 2018 @ 18:40:
[...]
Gestopt na 15 min. Meteen verwijderd uit Sonarr. Nee, nee, nee dit gaan we niet doen!
[...]
Ik heb aflevering 2 niet meer afgekeken, dramatisch acteerwerk en verhaal gewoonweg ruk.
jammer, hadden ze beter kunnen doen. Pilot vond ik no te pruimen, maar de rest .. nah.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
zeroday schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:46:
Over Deception

[...]

Ik heb aflevering 2 niet meer afgekeken, dramatisch acteerwerk en verhaal gewoonweg ruk.
jammer, hadden ze beter kunnen doen. Pilot vond ik no te pruimen, maar de rest .. nah.
spoiler:
Het begon voor mij eigenlijk al met de mislukte stunt en de tweeling broer. Vreselijk, hoe kom je daarbij? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:42
Hallo serie liefhebbers,
ik heb net ff de serie The Crossing van amazon gezien (pilot) start in april.
Gaat over mensen die 'van de overkant komen' 250 jaar terug.
begin was slow maar end smaakt naar meer.

groet plet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
oeps in de toekomst natuurlijk mijn excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:21
De laatste paar afleveringen van Legends of Tomorrow compleet doorgeskipt, maar aflevering 15 was eindelijk weer een goede. John Constantine die geen telefoon heeft, mooi figuur ;)
Ook hier kwam Jesse Wells kort langs, maar in deze situatie was haar verschijning een stuk logischer.
Nate die op onderzoek uit gaat zonder eerst naar man of steel te wisselen terwijl hij weet wie hij tegen kan komen, dat was echt niet logisch. Maar buiten dat punt op, met plezier gekeken zonder de neiging om te skippen. Dat is wel even geleden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

en toen was daar voor SyFy liefhebbers: Krypton

Weet nog niet wat ik er van moet denken. Een paar bekende gezichten
spoiler:
maar die worden meteen afgeknald

[ Voor 74% gewijzigd door zeroday op 22-03-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik laat dat Deep State maar schieten denk ik.
Die serie wordt zo overhyped op Fox, dat kan alleen maar tegenvallen.

Zelfde als met Wayward Pines wat nu net officiëel gecancelled is.
Opzichtig jammer omdat het 3 boeken waren en S2 eigenlijk al onverwachts was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft wayward pines een einde? Ik heb hem namelijk wel hier verzameld, maar wat raad je aan? Kijken of niet? Ik kan niet zo goed tegen series zonder enigzins een einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:10
pletter schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:29:
Hallo serie liefhebbers,

groet plet
Thanks, tijdje terug al de trailer gezien maar ik was de naam vergeten. Ben benieuwd.
zeroday schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:01:

spoiler:
Ik vond best prima eigenlijk, kan best wat worden.

[ Voor 28% gewijzigd door sig69 op 22-03-2018 22:54 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:42:
Heeft wayward pines een einde? Ik heb hem namelijk wel hier verzameld, maar wat raad je aan? Kijken of niet? Ik kan niet zo goed tegen series zonder enigzins een einde.
Beide seizoenen hebben eigenlijk wel echt een einde. Wel nog met een paar vervolgmogelijkheden.
Zijn ook best verschillend.

Achteraf gezien was de serie best redelijk, maar wel sterk overhyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Greys Anatomy spinoff Station 19 is begonnen, geen idee of het wat is, later vandaag maar eens kijken.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
pletter schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:29:
Hallo serie liefhebbers,

groet plet
Gisteren de Pilot gezien. Het smaakt inderdaad naar meer, ik ben zeer benieuwd waar dit heen gaat!
AcidBurn schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:16:
De laatste paar afleveringen van Legends of Tomorrow compleet doorgeskipt, maar aflevering 15 was eindelijk weer een goede. John Constantine die geen telefoon heeft, mooi figuur ;)
Ook hier kwam Jesse Wells kort langs, maar in deze situatie was haar verschijning een stuk logischer.
Nate die op onderzoek uit gaat zonder eerst naar man of steel te wisselen terwijl hij weet wie hij tegen kan komen, dat was echt niet logisch. Maar buiten dat punt op, met plezier gekeken zonder de neiging om te skippen. Dat is wel even geleden :)
Ik was wederom teleurgesteld in de aflevering. Ik had veel meer verwacht van die zogenaamde death tottum en dan het einde hoe Sarah met der relatie omgaat? Super jammer!!!!
zeroday schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:01:

spoiler:
Langzame Pilot. Ik hoop dat het beter op gang komt en we daadwerkelijk wat te weten gaan komen.
Inderdaad, dat begin... |:( |:( |:(

Hebben we overigens ook Gotham liefhebbers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Sveninho schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:31:
Ik was wederom teleurgesteld in de aflevering. Ik had veel meer verwacht van die zogenaamde death tottum en dan het einde hoe Sarah met der relatie omgaat? Super jammer!!!!
Wat had je dan verwacht met die death totem? Het is niet alsof je ineens een horror aflevering kan verwachten met martelingen en moordpartijen. Dat past niet in de serie. Het was volgens mij meer een manier om te laten zien waar Sarah intern mee worstelt, en dan zijn figuren als John Constantine en Mallus mooie hulpstukken. En hoe Sarah met die relatie omgaat was inderdaad jammer, maar helaas te verwachten. Is niet de eerste keer dat ze dat doet namelijk. Eerder (Arrow seizoen 2) kapte ze een relatie met Oliver Queen ook om dezelfde reden af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Raven schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:24:
Greys Anatomy spinoff Station 19 is begonnen, geen idee of het wat is, later vandaag maar eens kijken.
Vind het veel te veel weg hebben van Chicago fire, weet niet of ik zit te wachten op een 2e brandweer serie..

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
AcidBurn schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:29:
[...]

Wat had je dan verwacht met die death totem? Het is niet alsof je ineens een horror aflevering kan verwachten met martelingen en moordpartijen. Dat past niet in de serie. Het was volgens mij meer een manier om te laten zien waar Sarah intern mee worstelt, en dan zijn figuren als John Constantine en Mallus mooie hulpstukken. En hoe Sarah met die relatie omgaat was inderdaad jammer, maar helaas te verwachten. Is niet de eerste keer dat ze dat doet namelijk. Eerder (Arrow seizoen 2) kapte ze een relatie met Oliver Queen ook om dezelfde reden af.
Veel meer dan dit! Elvis zijn rol met de tottum vond ik indrukwekkender 2 be honest.
Het had prima gepast; zie Damian Dark en dochterlief.

Constatine ken ik van z'n eigen serie en Mallus ken ik dan weer van Sleepy Hollow.
ALS ze het echt gewild hadden had de aflevering een vervolg kunnen krijgen en waren ze veel dieper erop ingegaan waar Sarah allemaal mee worstelt. Ik had ook graag The Lazarus Pith (Arrow/Raz Algul) terug willen zien. Dan hadden ze het maar in 2 (of wat mij betreft 3) afleveringen opgesplits!

Maar goed dat ben ik. Dit was wederom een filler episode if you ask me. :X :X
GokuSsj schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:05:
[...]

Vind het veel te veel weg hebben van Chicago fire, weet niet of ik zit te wachten op een 2e brandweer serie..
Ah nog een liefhebber van CF! Kijk je ook naar Chicago PD? Chicago Med heb ik ook eventjes gevolgd, maar dat begon al snel te vervelen. :)

9-1-1 deed me ook te veel denken aan Chicago Fire. Ik hoop dat het bij 1 seizoen blijft.

[ Voor 15% gewijzigd door Sveninho op 23-03-2018 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

seizoen 1 is het beste, ik vond 2 tegenvallen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Sveninho schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:17:
[...]

Ah nog een liefhebber van CF! Kijk je ook naar Chicago PD? Chicago Med heb ik ook eventjes gevolgd, maar dat begon al snel te vervelen. :)

9-1-1 deed me ook te veel denken aan Chicago Fire. Ik hoop dat het bij 1 seizoen blijft.
Heb zelf ook een seizoen of 3/4 CF gekeken maar nadat Matthew de politiek in ging vond ik het vrij snel vervelen en heb ik ook niet meer verder gekeken. Is het daarna beter geworden?

Ik ben wel vaste kijker van CPD, leuke serie ook niet hoogstaand maar ik kan altijd wel genieten van Voight.

Med niet eens aan begonnen. Vond de dokter die een gastrol had in CF voor een paar afleveringen zeer irritant.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fame456
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-08-2021
Veefje schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:59:
[...]

De vraag is eerder ‘wie niet’.
Men kent tegenwoordig alleen de Netflix series. Ken best wat mensen die de serie niet kennen jammer genoeg....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fame456
Wie houdt er ook zo van het genre Nordic Noir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
The_Worst schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:13:
[...]

Heb zelf ook een seizoen of 3/4 CF gekeken maar nadat Matthew de politiek in ging vond ik het vrij snel vervelen en heb ik ook niet meer verder gekeken. Is het daarna beter geworden?

Ik ben wel vaste kijker van CPD, leuke serie ook niet hoogstaand maar ik kan altijd wel genieten van Voight.

Med niet eens aan begonnen. Vond de dokter die een gastrol had in CF voor een paar afleveringen zeer irritant.
Haha alderman of whatever de titel is! Had inderdaad weinig toegevoegde waarde aan de serie zelf.
Het is eigenlijk nog steeds zoals het was; Er gebeurd een brandje, ze chillen in Molly's, er is een leven omheen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sambalbaj schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:21:
Zelfde als met Wayward Pines wat nu net officiëel gecancelled is.
Opzichtig jammer omdat het 3 boeken waren en S2 eigenlijk al onverwachts was.
Zover ik had begrepen zijn alle drie de boeken seizoen 1.
Als je het nu nog niet gekeken hebt moet je dat niet meer doen. Seizoen 1 begon aardig maar ging halverwege compleet uit de bocht.

Seizoen 2 is op zijn best alleen maar matig te noemen.

Er is zoveel beters waar je je tijd mee kan vullen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Donstil op 24-03-2018 11:12 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Sveninho schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:17:

Chicago PD staat hier echt op 1, echt een geweldige serie!, Al vond ik de vorige seizoenen iets "emotioneler" , maar zit er nog steeds lekker in. Chicago fire staat op 2, en med ben ik zelf ook vrij snel mee gestopt, zijn zoveel series en die wist me niet te boeien.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog moet beginnen met seizoen 6 van CF, dus loop nog 15 afleveringen achter, maar ga snel weer beginnen :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
GokuSsj schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:22:
[...]

Chicago PD staat hier echt op 1, echt een geweldige serie!, Al vond ik de vorige seizoenen iets "emotioneler" , maar zit er nog steeds lekker in. Chicago fire staat op 2, en med ben ik zelf ook vrij snel mee gestopt, zijn zoveel series en die wist me niet te boeien.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog moet beginnen met seizoen 6 van CF, dus loop nog 15 afleveringen achter, maar ga snel weer beginnen :)
Mee eens. CPD maakt 1 en CFD pakt 2.
Die 15 eps kan je lekker op de zondag met je popcorn doen! Voordeel van dit soort series; Ook al mis je 10 min van het verhaal, je bent er zo weer in. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Fame456 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:51:
[...]

Men kent tegenwoordig alleen de Netflix series. Ken best wat mensen die de serie niet kennen jammer genoeg....
Toch is de Wire vooral een nostalgisch ding, mensen die er nu fris aan beginnen zullen het waarschijnlijk helemaal niet zo overdreven goed vinden.

*duikt weg*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Drie nieuwe starts van series The Terror, Barry, Trust, en The Detail nog niet gezien.
moet ik nog ff bekijken.

ter info

groet plet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Wat springt iedereen opeens op John Paul Getty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:18
In een paar avonden American crime story seizoen twee afgekeken. Deze serie gekeken na een erg positieve review van iemand bij DWDD.

Dit is gewoon een uitstekende serie! Dit seizoen gaat over de moord op Gianni Versace, gebaseerd op een waargebeurd verhaal dus. De afleveringen schetsen een boeiend verhaal over (vooral) de dader van deze moordaanslag, waardoor je langzaamaan meer begrip krijgt van de achtergrond van deze gebeurtenis en hoe het zo ver heeft kunnen komen.

Deze serie wordt, op de first post na, nog niet genoemd in dit topic. Geen idee waarom want hij is absoluut de moeite waard. Hoge IMDB score ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
pletter schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:25:
Drie nieuwe starts van series The Terror, Barry, Trust, en The Detail nog niet gezien.
moet ik nog ff bekijken.

ter info

groet plet
The Terror heeft wel een goed begin. Begint een beetje mysterieus benieuwd welke richting ze op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is
al voorbijgekomen hier? Kwam die van de week tegen.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Raven schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:57:
Is
[video]al voorbijgekomen hier? Kwam die van de week tegen.
Hoop seks, incest, blote tieten, swingende lullen en gescheld in ruimte? Sign me up! oOo :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Iemand bekend met de Zweedse serie Jordskott?
Ik heb het eerste seizoen ongeveer in 1 adem uitgekeken, al werden in de laatste afleveringen nogal vreemde keuzes gemaakt en werd het geheel ineens een enorme soap ipv interessante thriller/fantasy.
Seizoen 2 heb ik meer moeite mee, omdat er vanaf de eerste aflevering al hele vreemde keuzes gemaakt worden die nergens op slaan. Voornamelijk door Eva zelf.
De kans schijnt nog te bestaan dat er een derde seizoen achteraan komt.....

Hierna maar eens kijken of Modus en Bron/Broen mij kunnen boeien.
Doorgaans vind ik thriller/syfy veel interessanter dan crimi/detectives.
Ik ben bezig om te proberen Zweeds te leren, en dan is films/series kijken in die taal wel handig om klanken en gesprekken te horen. Uiteraard wel Engelse ondertiteling, anders snap je 90% van de tijd nog niet waar het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wel eens gezien op België ja, idd aan de vage kant als je er midden in terecht komt ... Zweeds is iig een stuk makkelijker te verstaan dan Deens :D (en bij keuze tussen deense en zweedse ondertiteling kies ik ook voor de zweedse; bij gebrek aan een engelse tenminste)
Afgelopen paar weekenden op België ook Stella Blomkvist gekeken. Was wel aardig/lachen maar bleek een mini serie met maar 6 afleveringen dus dat is ook alweer voorbij ... (is overigens een IJslandse serie).
Sveninho schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:40:
[...]

Mee eens. CPD maakt 1 en CFD pakt 2.
Die 15 eps kan je lekker op de zondag met je popcorn doen! Voordeel van dit soort series; Ook al mis je 10 min van het verhaal, je bent er zo weer in. :P
Eentje die er tussen had moeten staan is The Chicago Code maar helaas gecancelled na 1 seizoen ...

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 29-03-2018 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

apis29 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:16:
Wel eens gezien op België ja, idd aan de vage kant als je er midden in terecht komt ... Zweeds is iig een stuk makkelijker te verstaan dan Deens :D (en bij keuze tussen deense en zweedse ondertiteling kies ik ook voor de zweedse; bij gebrek aan een engelse tenminste)
Afgelopen paar weekenden op België ook Stella Blomkvist gekeken. Was wel aardig/lachen maar bleek een mini serie met maar 6 afleveringen dus dat is ook alweer voorbij ... (is overigens een IJslandse serie).

[...]

Eentje die er tussen had moeten staan is The Chicago Code maar helaas gecancelled na 1 seizoen ...
Chicago Justice bedoel je, en terecht, wat was dat een slap aftreksel zeg.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nitai schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:43:
[...]

IMDB: The Chicago Code (TV Series 2011).
... Chicago Justice had ik zelfs nog nooit van gehoord ...

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 29-03-2018 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

apis29 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 01:12:
[...]

IMDB: The Chicago Code (TV Series 2011).
... Chicago Justice had ik zelfs nog nooit van gehoord ...
I stand corrected. Maar die staat los van CF en CP, is niet gecreëerd door Derek Haas.
Maar goed ook, zonde van je tijd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 29-03-2018 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Xepos schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:18:
[...]

The Terror heeft wel een goed begin. Begint een beetje mysterieus benieuwd welke richting ze op gaan.
Mooie scènes en tot nu toe erg spannend.

Het schijnt dat alle afleveringen op AMC Premium in een keer is uitgezonden?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Raven schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:57:
Is
[video]al voorbijgekomen hier? Kwam die van de week tegen.
Mwah te onduidelijk om er nog wat van te vinden. We kunnen altijd episode 1 proberen.
apis29 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:16:

[...]

Die ken ik inderdaad niet. Is denk ik maar goed ook na CPD.
Nitai schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:43:
[...]

Hahah eens! Blij dat die gauw weg was. Vreselijk. Soort Law & Order meets Chicago PD ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:18
AcidBurn schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:03:
Iemand bekend met de Zweedse serie Jordskott?
Ik heb het eerste seizoen ongeveer in 1 adem uitgekeken, al werden in de laatste afleveringen nogal vreemde keuzes gemaakt en werd het geheel ineens een enorme soap ipv interessante thriller/fantasy.
Seizoen 2 heb ik meer moeite mee, omdat er vanaf de eerste aflevering al hele vreemde keuzes gemaakt worden die nergens op slaan. Voornamelijk door Eva zelf.
De kans schijnt nog te bestaan dat er een derde seizoen achteraan komt.....

Hierna maar eens kijken of Modus en Bron/Broen mij kunnen boeien.
Doorgaans vind ik thriller/syfy veel interessanter dan crimi/detectives.
Ik ben bezig om te proberen Zweeds te leren, en dan is films/series kijken in die taal wel handig om klanken en gesprekken te horen. Uiteraard wel Engelse ondertiteling, anders snap je 90% van de tijd nog niet waar het over gaat.
Ben er mee bekend want woon in .se. Seizoen 2 van Jordskott moet ik nog kijken.

As je meer Zweedse TV wilt zien kan je via een VPN naar svtplay.se kijken (zonder VPN kan ook, maar dan kan je alleen nieuws e.d zien)

Bron vond ik erg goed, Modus was "ok". "Farang" was ook goed.

[ Voor 1% gewijzigd door durian op 29-03-2018 10:32 . Reden: Bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
As of today is Empire ook weer begonnen!
Ik hoop dat ze de hype weer terug krijgen!

Suits overigens ook, maar die is wat mij betreft al 2 seizoenen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nitai schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:00:
[...]I stand corrected. Maar die staat los van CF en CP, is niet gecreëerd door Derek Haas.
Ja, komt waarschijnlijk omdat ze hier in NL allebei op FOX worden/werden uitgezonden niet lang na elkaar dat ik er iets van een verband tussen zag. (The) Chicago Code was er dus het eerst van allemaal maar zal hier pas in 2013/14 op tv zijn geweest toen ik het zag. Vond het van de drie eigenlijk wel de betere serie, zie nu ook pas dat het van de maker van The Shield is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Even op de kijkstoel vanavond:

aflevering 2 van Krypton, ben benieuwd
Alex, Inc, eerste aflevering uitgezonden, we gaan kijken.

Wat vinden we van: For the People van Shondaland? ;)

Vind zelf 'The Good Girls' prachtig en ook The Resident die dit seizoen zijn begonnen.

update en vandaag weer een super sterke eerste aflevering van S6 van The Americans.. wauw

[ Voor 14% gewijzigd door zeroday op 29-03-2018 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

apis29 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:37:
[...]

Ja, komt waarschijnlijk omdat ze hier in NL allebei op FOX worden/werden uitgezonden niet lang na elkaar dat ik er iets van een verband tussen zag. (The) Chicago Code was er dus het eerst van allemaal maar zal hier pas in 2013/14 op tv zijn geweest toen ik het zag. Vond het van de drie eigenlijk wel de betere serie, zie nu ook pas dat het van de maker van The Shield is.
The Shield, ook een bazenserie! Ik vind S.W.A.T. niet dezelfde sfeer en niveau hebben als van The Shield trouwens, dat is wel jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand NCIS S15E18 gezien ...

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-69KhMJkKv_M/Wr02KxHsiaI/AAAAAAAAAxY/zsSydANyNqQfTScOLNoX1Lb79GvjoaF2wCHMYCw/s0/vlc_2018-03-29_20-53-28.png

De MTAC mainframe heeft niet zoveel nodig
16MB en een Pentium met MMX extensions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siren ziet er veel belovend uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:52:
* Raven heeft die klaarstaan om te kijken.
Ben benieuwd of het wat is :)
* Raven denkt aan Phoebe O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 30-03-2018 09:49 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1 en 2 in 1 ruk uitgekeken. Geweldig mooi, heel sfeervol en de spanningsboog zit er goed op. Hopelijk blijft het zo.

Nu S2 van A series of unfortunate events.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:08:
e1 en 2 in 1 ruk uitgekeken. Geweldig mooi, heel sfeervol en de spanningsboog zit er goed op. Hopelijk blijft het zo.
* Raven heeft ze net ook beide gezien :)
En een andere kant van die zeemeermin in GoT :9 :+

Scooby Doo in Supernatural :o

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 30-03-2018 19:51 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:52:
Waar viel/valt die te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raymond schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 19:52:
[...]

Waar viel/valt die te kijken?
Niet op plekken die hier genoemd mogen worden :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
@Rav Cbs, fox, netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wikipedia: Freeform (TV channel) , aldus Wikipedia: Siren (TV series) .

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 30-03-2018 19:59 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:16

Pinobigbird

doesn't share food!

chielmi schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:14:
In een paar avonden American crime story seizoen twee afgekeken. Deze serie gekeken na een erg positieve review van iemand bij DWDD.

Dit is gewoon een uitstekende serie! Dit seizoen gaat over de moord op Gianni Versace, gebaseerd op een waargebeurd verhaal dus. De afleveringen schetsen een boeiend verhaal over (vooral) de dader van deze moordaanslag, waardoor je langzaamaan meer begrip krijgt van de achtergrond van deze gebeurtenis en hoe het zo ver heeft kunnen komen.

Deze serie wordt, op de first post na, nog niet genoemd in dit topic. Geen idee waarom want hij is absoluut de moeite waard. Hoge IMDB score ook.
Seizoen 1 was ook erg goed, die ging over O.J. Simpson. Vlak daarvoor had ik IMDB: O.J.: Made in America (2016) gekeken op NPO. Dat is een documentaire van 7u47min met veel originele beelden over het leven van O.J. en winnaar van de Oscar Beste lange documentaire in 2017. Voor iemand die net als ik altijd geïntrigeerd is geweest door de moorden van O.J. een must see.

Als je eerst die documentaire hebt gezien en daarna seizoen 1 van American Crime Story, dan zie je hoe goed de serie in de buurt komt van de werkelijkheid. Sommige scènes zijn bijna 1-op-1 nagespeeld, zelfs met dezelfde camerastandpunten als originele opnames. Ook sommige zinnen herken je dan uit de documentaire en dat geeft je het idee dat de makers goed hun huiswerk hebben gedaan en dat de hoeveelheid hollywoodsaus minimaal is. Het is dan wel een serie, maar het komt hierdoor in de buurt van een documentaire. Mede dankzij de ijzersterke cast is deze serie echt een aanrader.

Ik ben zelf niet bekend met de moord op Versace, en ik ben ook nog niet toegekomen aan seizoen 2. Ik ga 'm nu gelijk maar eens op m'n watchlist zetten.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

Tijntje

Hello?!

Pinobigbird schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:01:
[...]

Seizoen 1 was ook erg goed, die ging over O.J. Simpson. Vlak daarvoor had ik IMDB: O.J.: Made in America (2016) gekeken op NPO. Dat is een documentaire van 7u47min met veel originele beelden over het leven van O.J. en winnaar van de Oscar Beste lange documentaire in 2017. Voor iemand die net als ik altijd geïntrigeerd is geweest door de moorden van O.J. een must see.

Als je eerst die documentaire hebt gezien en daarna seizoen 1 van American Crime Story, dan zie je hoe goed de serie in de buurt komt van de werkelijkheid. Sommige scènes zijn bijna 1-op-1 nagespeeld, zelfs met dezelfde camerastandpunten als originele opnames. Ook sommige zinnen herken je dan uit de documentaire en dat geeft je het idee dat de makers goed hun huiswerk hebben gedaan en dat de hoeveelheid hollywoodsaus minimaal is. Het is dan wel een serie, maar het komt hierdoor in de buurt van een documentaire. Mede dankzij de ijzersterke cast is deze serie echt een aanrader.

Ik ben zelf niet bekend met de moord op Versace, en ik ben ook nog niet toegekomen aan seizoen 2. Ik ga 'm nu gelijk maar eens op m'n watchlist zetten.
Ik vond seizoen 1 heel goed en spannend, uiteraard wist ik al wel wat van de OJ zaak maar desondanks wist het seizoen spannend te blijven.

Seizoen 2 vond ik goed maar wel minder dan 1. Er zaten veel afleveringen in die voor mijn gevoel onnodig waren en alleen maar een herhaling van zetten.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:18
Timeless ook weer begonnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Krypton ziet er goed uit. Prima SciFi serie in de maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Hop ..

Barry .. Grappig
hop ..
Instinct . een soort van Bones (Episode 3 is complete rip-off --> funny) ;)
suits: >/dev/null over zijn houdbaarheid heen
Americans episode 02 viel een beetje tegen van het laatste seizoen .. (ep1 was prachtig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Legion seizoen 2 is gestart! Zit er weer goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:35:
Hop ..
...
Instinct . een soort van Bones (Episode 3 is complete rip-off --> funny) ;)
...
Bones? Eerder Castle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ben bang dat er wat meer storage space moet bijkomen. Er komen namelijk wel wat goede series dit jaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 16:25
huh ? maar als je 10 verschillende kabel abbo's hebt en netflix, dan hoef je toch niets thuis op te slaan :O.
"voor sommige (sarcasme) "
Ome Ernst schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:08:
Ben bang dat er wat meer storage space moet bijkomen. Er komen namelijk wel wat goede series dit jaar uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

whiner schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:03:
huh ? maar als je 10 verschillende kabel abbo's hebt en netflix, dan hoef je toch niets thuis op te slaan :O.

[...]
Die storage space is voor mijn vakantiekiekjes, iso's van linux en voor backups :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Hallo boys and girls en serie liefhebbers,

Ik heb er gisteren weer een gezien deze heet Deep State.

Gaat over een voormalig MI 6 agent die weer actief word.

Vond het wel een goede ik blijf deze serie volgen.

mvg peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:24:
Exact! Dit kan een hele goede kant op gaan!
Ome Ernst schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:08:
Ik ben na een tijdje maar gaan deleten wat ik al gezien heb. Het was niet meer bij te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Sveninho schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 19:11:
Ik ben na een tijdje maar gaan deleten wat ik al gezien heb. Het was niet meer bij te houden.
Dat doe ik altijd al. Hele hoge uitzonderingen daar gelaten, maar heb de laatste tijd minder tijd om te kijken ivm
verhuizing en verbouwing. Maar er komt best nog wel veel goeds aan wat mijn interesse heeft.
Drunk history leek me leuk, maar na 2 afleveringen alles verwijderd. Dat dan weer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiner schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:03:
Het is heel normaal om voor die diensten te betalen, wij kunnen het ons on in ieder geval zonder problemen veroorloven en we hebben alles op amazon na. Maar ik download ook, al vind ik persoonlijk veel zaken de laatste tijd niet meer zo boeiend, hoop dat 2018 in iedergeval een beter jaar wordt dan 2017 voor series die ik ga downloaden, de nassen hadden vorig jaar hier amper wat te doen.
Ome Ernst schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:09:

Drunk history leek me leuk, maar na 2 afleveringen alles verwijderd. Dat dan weer ook.
Dat overkomt me echt te vaak de laatste 2 jaar, ik heb echt het idee dat het een paar jaar terug veel boeiender was, het wordt nu allemaal mooi gebracht, maar echt leuk is veel niet. Hopelijk is het dit jaar anders, zit toch wat boeiender materiaal naar mijn idee bij dan in het echt matige 2017 (voor mij dan).

Ik ben weer met mijn hobby boeken lezen (sf / fantasy) begonnen, al genoot ik wel echt van de serie altered carbon op netflix en westworld seizoen 2 komt eraan.
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:24:
Ik had even gemist dat die gestart was, samen met the terror zo even zien. Hoop echt dat het blijvertjes zijn. The terror helemaal, als dat net zo mooi gaat zijn als de serie Taboo ben ik heel blij.

Ik hoop echt op een seizoen 2 van Taboo trouwens, neem aan dat die er komt, die lijkt gezien the terror veel op elkaar, nou we gaan het zo wel even zien op het scherm als ze binnen zijn :+

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2018 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:35:
Maar ik download ook, al vind ik persoonlijk veel zaken de laatste tijd niet meer zo boeiend, hoop dat 2018 in iedergeval een beter jaar wordt dan 2017 voor series die ik ga downloaden, de nassen hadden vorig jaar hier amper wat te doen.
Als ik iets live kan kijken dan doe ik dat het lieftst, maar op dit moment lukt me dat alleen bij Formule 1, Masterchef en Topgear. Of de nas bij mij minder te doen heeft gehad dan vorige jaren durf ik niet te beweren, ik doe sowieso aan cherrypicking. Ook veel documentaires komen zo binnen, die vaak niet op een legale manier te verkrijgen zijn.
het wordt nu allemaal mooi gebracht, maar echt leuk is veel niet. Matige 2017 (voor mij dan).
Dit ben ik wel met je eens, al moet ik zeggen, dat hetgeen wat uit de BBC kokers komt, behalve erg mooi, ook goede acteurs en een sterk verhaal heeft, dit in tegenstelling tot amerikaanse series waar het soms te veel om de verpakking gaat en niet om de inhoud.
Ik ben weer met mijn hobby boeken lezen (sf / fantasy) begonnen, al genoot ik wel echt van de serie altered carbon op netflix en westworld seizoen 2 komt eraan.
Als kind en als tiener las ik alles wat los en vast zit. In 1992 kocht ik mijn eerste pc.....:P
Alterted Carbon kijk ik ook naar uit, Westworld heb ik de eerste aflevering van afgezet. Ik kon dat niet aanzien in vergelijking tot het orgineel, en ja zo oud ben ik. ;)
The terror zo even zien. Hoop echt dat het blijvertjes zijn. The terror helemaal, als dat net zo mooi gaat zijn als de serie Taboo ben ik heel blij.
Daar kan ik het niet anders dan helemaal mee eens zijn. Taboo was het pareltje van 2017 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ome Ernst schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:01:
Als ik iets live kan kijken dan doe ik dat het lieftst, maar op dit moment lukt me dat alleen bij Formule 1, Masterchef en Topgear.
Welke masterchef kan je live kijken? Die van Australië ook? Die zou ik graag namelijk wel live willen zien (download hem nu en dat is ook best, maar het is ook wel leuk om een vast tijdstip per dag / week te hebben om weer eens wat op tv te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 12:10:
[...]

Welke masterchef kan je live kijken? Die van Australië ook? Die zou ik graag namelijk wel live willen zien (download hem nu en dat is ook best, maar het is ook wel leuk om een vast tijdstip per dag / week te hebben om weer eens wat op tv te zien)
Ik kijk eigenlijk alleen het origineel. Seizoen 14 zijn ze nu, en deze afleveringen komen nog.
Aankomende week om 21:00 en 22:00 nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Ome Ernst schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:09:
[...]

Dat doe ik altijd al. Hele hoge uitzonderingen daar gelaten, maar heb de laatste tijd minder tijd om te kijken ivm
verhuizing en verbouwing. Maar er komt best nog wel veel goeds aan wat mijn interesse heeft.
Ah zo. Ja dat loopt dan aardig op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sveninho
The Crossing ep 2 (halverwege) bekeken! Ik vind hem no gsteeds zeer boeiend.
Volgens mij is dit een blijvertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
Heb alle afleveringen tot nu toe van Terror gezien, en ben bij episode 5 zelfs in slaap gevallen, dit is mij al jaren niet meer overkomen. Wat een dodelijk saaie serie is dat zeg, een soort van ijsbeer monster, boehoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fame456
Tleilaxu schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:54:
[...]

Toch is de Wire vooral een nostalgisch ding, mensen die er nu fris aan beginnen zullen het waarschijnlijk helemaal niet zo overdreven goed vinden.

*duikt weg*
hmmm de serie, scripts en scenes zijn echt goed. Het is voor mij geen nostalgisch ding. Waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Fame456 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:27:
[...]

hmmm de serie, scripts en scenes zijn echt goed. Het is voor mij geen nostalgisch ding. Waarom denk je dat?
De acteurs zijn ook gewoon, zeker als je ziet dat acteurs zoals Idris Elba en Michael B. Jordan ook echt zijn doorgebroken in Hollywood en veel andere acteurs overal en nergens opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Dacuuu schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:25:
Heb alle afleveringen tot nu toe van Terror gezien, en ben bij episode 5 zelfs in slaap gevallen, dit is mij al jaren niet meer overkomen. Wat een dodelijk saaie serie is dat zeg, een soort van ijsbeer monster, boehoe.
Zo zie je dat smaken verschillen. Ik vind dit een fantastische serie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:41:
De acteurs zijn ook gewoon, zeker als je ziet dat acteurs zoals Idris Elba en Michael B. Jordan ook echt zijn doorgebroken in Hollywood en veel andere acteurs overal en nergens opduiken.
Voor de liefhebbers of voor wie denkt: huh, wat is the shield. Alle seizoenen staan op het amazon prime video abonnement (30 dagen gratis, daarna 4 euro per maand met onbeperkte cloudopslag voor je foto's er ook nog bij, dus wel een leuke deal).

Ik vind Michael Chiklis fantastisch, wel jammer dat de ook echt leuke show No Ordinary Family (soort heroes) zo snel gestopt is, vond dat ook goed bij hem passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The city and the city is begonnen, ben grootliefhebber van de auteur van het boek hierachter, ben benieuwd. Dikke sf aanrader schat ik in.

Edit: ik krijg gelijk alle 4 de afleveringen binnen, je kan hem dus in 1 keer bekijken, komt van de BBC.
en oops, dubbelpost, nouja, in iedergeval is dit een interessante tip.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2018 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
The Wire is tegenwoordig vooral heel erg traag. Een hele aflevering om een aftap te regelen, dat kan nu echt niet meer.
The Shield nooit gezien, staan allebei volledig op Ziggo M&S XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

sow ff weer begonnen met Billions S3, damn erg goed weer, en volgensmij hebben ze de zanger die ook muziek inzong voor true detective opgetrommeld, klinkt goed iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zag ik nou net Jay en Silent Bob in The Flash? :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
zou best kunnen, want Kevin Smith heeft deze aflevering geregisseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slooffmaster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-07 23:39
Ik zie dat S02 van Casa de Papel/Money Heist beschikbaar is, iemand deze al bekeken? Ik vond S01 erg sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 11:49
slooffmaster schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:29:
Ik zie dat S02 van Casa de Papel/Money Heist beschikbaar is, iemand deze al bekeken? Ik vond S01 erg sterk.
Deze gaat gewoon verder waar seizoen 1 gestopt is. Heel raar dat dat het verdeeld is over 2 seizoenen want het verhaal loopt gewoon door.

En ja, het blijft een goede serie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Sveninho schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:02:
The Crossing ep 2 (halverwege) bekeken! Ik vind hem no gsteeds zeer boeiend.
Volgens mij is dit een blijvertje. :)
Yep, voor mij ook! Roept naar meer.
Dan0r schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:54:
[...]

Zo zie je dat smaken verschillen. Ik vind dit een fantastische serie!
Vond het een sterk begin hebben maar nu ik de 10 afleveringen heb gezien vind ik het einde toch wel een beetje slap.

Zag overigens een serie voorbij komen: Killing Eve met Christina van Greys Anatomy. De IMDB score is met een 8.4 niet slecht, een nietszeggende trailer is ook op IMDB te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 17:44

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Raven schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:08:
Zag ik nou net Jay en Silent Bob in The Flash? :o
Die gozer die geen woord sprak was in ieder geval wel Kevin ja. Die andere was een random iemand geloof ik, maar wel zo gestyled dat hij er op leek :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:04
Spike_wolf schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:12:
[...]

Die gozer die geen woord sprak was in ieder geval wel Kevin ja. Die andere was een random iemand geloof ik, maar wel zo gestyled dat hij er op leek :)
"Die gozer die geen woord sprak"

Kortom: Silent Bob :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 17:44

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

xoniq schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:13:
[...]

"Die gozer die geen woord sprak"

Kortom: Silent Bob :+
:P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
Het is daadwerkelijk zowel Kevin Smith/Silent Bob, en Jason Mewes/Jay.
IMDb cast list van de aflevering geeft het aan, en de credits zijn ook bij Jason Mewes terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
Wat vonden jullie van deep state aflevering 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Expanse S3 is begonnen :)

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste