Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:35:
Maar ik download ook, al vind ik persoonlijk veel zaken de laatste tijd niet meer zo boeiend, hoop dat 2018 in iedergeval een beter jaar wordt dan 2017 voor series die ik ga downloaden, de nassen hadden vorig jaar hier amper wat te doen.
Als ik iets live kan kijken dan doe ik dat het lieftst, maar op dit moment lukt me dat alleen bij Formule 1, Masterchef en Topgear. Of de nas bij mij minder te doen heeft gehad dan vorige jaren durf ik niet te beweren, ik doe sowieso aan cherrypicking. Ook veel documentaires komen zo binnen, die vaak niet op een legale manier te verkrijgen zijn.
het wordt nu allemaal mooi gebracht, maar echt leuk is veel niet. Matige 2017 (voor mij dan).
Dit ben ik wel met je eens, al moet ik zeggen, dat hetgeen wat uit de BBC kokers komt, behalve erg mooi, ook goede acteurs en een sterk verhaal heeft, dit in tegenstelling tot amerikaanse series waar het soms te veel om de verpakking gaat en niet om de inhoud.
Ik ben weer met mijn hobby boeken lezen (sf / fantasy) begonnen, al genoot ik wel echt van de serie altered carbon op netflix en westworld seizoen 2 komt eraan.
Als kind en als tiener las ik alles wat los en vast zit. In 1992 kocht ik mijn eerste pc.....:P
Alterted Carbon kijk ik ook naar uit, Westworld heb ik de eerste aflevering van afgezet. Ik kon dat niet aanzien in vergelijking tot het orgineel, en ja zo oud ben ik.

The terror zo even zien. Hoop echt dat het blijvertjes zijn. The terror helemaal, als dat net zo mooi gaat zijn als de serie Taboo ben ik heel blij.
Daar kan ik het niet anders dan helemaal mee eens zijn. Taboo was het pareltje van 2017 imho.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.