Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: augustus 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Mede-auteurs:
  • PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 16:58

PcDealer

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Ook in de zomermaanden reviewen we lustig door. En hopelijk gaan jullie gewoon door met het bekijken van al die productrecensies. :)

De lijst van alle deze maand gepubliceerde userreviews vind je hier.

In dit topic kun je artikelen aandragen die je van buitengewone kwaliteit vindt. Meldt daarbij waarom je ze goed vindt: zijn de testen goed gekozen, is het beschrijven/taalgebruik bovengemiddeld, zijn de foto's exceptioneel?

Lang niet iedere review is door een ervaren user gemaakt. Is er een artikel van een startende reviewer die je aanspreekt? Laat het hier weten.

Afgelopen maand verschenen er ook weer de nodige pareltjes bij de Tweakblogs.

Veel plezier met het grasduinen in alle artikelen en het nomineren!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:26
Om de standaard maar lekker hoog te leggen trap ik hem af met mijn favoriete reviewer: Foritain.
En dan wel de review over de meest veelbelovende kast van de zomer: productreview: Phanteks Evolv Shift X review door Foritain

Wat mij betreft weer een hoogstandje, en heeft mij over de streep getrokken achter deze kast aan te gaan.
Foto's zijn prima, verschillen met het kleine broertje zijn er en ja zelfs RGB komt aan bod ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 16:58
Iedereen aan de kant, dit is de beste review everrrrrr!
productreview: Tweakers Logolampje review door Sjeuf

Beste nieuwkomer.

[Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 08-08-2017 21:39]

LinkedIn WoT Cash Converter

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02:50
productreview: Synology DiskStation DS416play review door Dutchiee

Uitstekende review voor iedereen die een Synology NAS wil! +3

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
productreview: Chuwi Lapbook 14.1 review door tokko1
review van een Chinese budgetlaptop. Imho wel het overwegen waard...

[Voor 23% gewijzigd door dodge_911 op 09-08-2017 19:26. Reden: de juiste review erbij gepakt]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
PcDealer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:37:
Iedereen aan de kant, dit is de beste review everrrrrr!
productreview: Tweakers Logolampje review door Sjeuf

Beste nieuwkomer.
Helemaal mee eens, reviewer + nieuwkomer van de maand!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-02 10:16

DEVegg

DEVegg

Kiswum schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

Helemaal mee eens, reviewer + nieuwkomer van de maand!
Ik ga hier volledig in mee

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022

• JaySparda
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-03 11:50

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Bij deze : productreview: AMD Radeon RX Vega 64 8GB review door Foritain

Spot on....

Is er nog iemand sneller als deze gast :) !

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-03 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Het is voor mij al duidelijk wie deze maand mag gaan winnen. Wat een bazenreview en bovendien als één van de snelste online gezet! Hier kan de echte fan van smullen! productreview: AMD Radeon RX Vega 64 8GB review door Foritain @Foritain

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-03 21:51

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 16:16
Kan niet anders dan deze top review te nomineren! AMD Radeon RX Vega 64 8GB Review door Foritain

[Voor 17% gewijzigd door Nemm op 14-08-2017 15:40]

• HardwareOutlet1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-03 12:06
Frozen schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:21:
Het is voor mij al duidelijk wie deze maand mag gaan winnen. Wat een bazenreview en bovendien als één van de snelste online gezet! Hier kan de echte fan van smullen! productreview: AMD Radeon RX Vega 64 8GB review door Foritain @Foritain
Dit dus.

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-03 12:20
Hiervoor ben ik speciaal voor het eerst in dit topic.

Ik stem dus ook op deze review.

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-03 12:20

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Amen :)

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

• lasty82
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 13:13
Helemaal mee eens! :)

• whetstone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Dito. Niet alleen een prestatie om als een van de eersten een review te hebben, maar ook om die te produceren naast het dagelijkse werk. _/-\o_ En plantjes sowieso +1.

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:38
Foritain's amd vega64 review verdient mijn stem.

Lekker snel online en heerlijk leesvoer om de gpu jacht even mee af te wisselen.

productreview: AMD Radeon RX Vega 64 8GB review door Foritain

MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 12 Pro 256, PS5, Sony A6000

• deathrow1986
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-12-2022
Zoals Frozen al aangeeft! Hier heeft Foritain de winst mee in handen!!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-03 15:03

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Props aan Mr. Review himself aka Karmaboer #1 Karmakoning vanaf 5 januari 2018 (let op mijn woorden).
Haar/Zijn/Het review van de maand augustus, yep, nu al :)

• Bart_Denon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Goede en vooral (een erg leuk om te lezen) review! Hierbij mijn stem

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

• NxCPU
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Niet saai om te lezen, geen copy+paste in een review template en to the point als altijd :
productreview: Asus ROG Zenith Extreme review door Foritain

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 11:45
De ROG review van Foritain is toch leuker dan die van de ASRock ;)

productreview: Asus ROG Zenith Extreme review door Foritain

2430Wp ZW

• TechGeek
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-09-2019
productreview: Sharkoon Skiller SGS3 Blauw/Zwart review door Foritain

Hierbij mijn stem voor de Sharkoon Skiller SGS3 van Foritain, DE reviewer van Tweakers :)

'het is om te weten of om niet te weten'

• Haasje26
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-03 16:56
TechGeek schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:05:
productreview: Sharkoon Skiller SGS3 Blauw/Zwart review door Foritain

Hierbij mijn stem voor de Sharkoon Skiller SGS3 van Foritain, DE reviewer van Tweakers :)
offtopic:
Ben je de vaste crew van Tweakers vergeten? AFAIK is Foritain niet in vaste dienst bij T.net O-)

Ik ben onder de indruk van de review van @Rooieduvel. productreview: Cooler Master MasterSet MS120 review door Rooieduvel
Helder uitgelegd, duidelijke foto's en leest prettig weg _/-\o_

• TechGeek
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-09-2019
Heel verhalend in het begin ook ja /-:)-\

'het is om te weten of om niet te weten'

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
We gaan toewerken naar de publicatie. Vorige maand werden tot vlak voor publicatie ineens veel nominaties gedaan. Laten we afspreken dat maandag 12.00 de nominatieronde sluit.

Ik kom op dit moment tot de volgende lijst:

Gebruikersreview:

- productreview: AMD Radeon RX Vega 64 8GB review door Foritain x14(!)
- productreview: Asus ROG Crosshair VI Extreme review door Foritain x3
- productreview: Asus ROG Strix X299-E Gaming review door pclinde x2
- productreview: Phanteks Evolv Shift X review door Foritain
- productreview: Synology DiskStation DS416play review door Dutchiee
- productreview: Chuwi Lapbook 14.1 review door tokko1
- productreview: NZXT Noctis 450 ROG review door Foritain
- productreview: Sharkoon Skiller SGS3 Blauw/Zwart review door Foritain

Nieuwkomer:

- productreview: Tweakers Logolampje review door Sjeuf x3

Blog:

- ?

Also: hier kunnen jullie nomineren voor de in september geplaatste reviews: Gebruikersreview/blog van de Maand: september 2017

[Voor 4% gewijzigd door Olaf op 08-09-2017 15:06]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Het lijkt me een mooie afspraak om nominaties tot maandag 12.00u in te leveren.

Motivatie voor de blogs kunnen hier worden gevonden, ik hoop dat het aantal blogs compleet is:

https://tweakblogs.net/?extUpdate=1

[Voor 48% gewijzigd door Kiswum op 08-09-2017 15:57]

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 18:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Een nieuwe ronde en daarbij ook nieuwe kansen:

Foritain heeft ondertussen zijn eigen vleugel nodig op het Tweakers kantoor. De hoeveelheid reviews die hij er uit gooit, is ongelofelijk. Hij flikt het weer met zijn Vega review om zo ongeveer de eerste van Nederland te zijn! Hulde!

Dutchiee kreeg de kans om eens een standaard Nas te reviewen en dat deed hij goed: Gebruikersreview - Synology DiskStation DS416play door Dutchiee. Een beest van een kaart!

Wederom een china laptop, maat dit keer van tokko1 Gebruikersreview - Chuwi Lapbook 14.1 door tokko1 Kan je zien wat er allemaal mogelijk is tegenwoordig.

Nieuwkomer: Gebruikersreview - HTC U11 Wit door dahwe Voor de eerste keer een geschreven review en meteen al zo groot. Netjes!

Tweakblog: HomeComputerMuseum: Weer een stapje verder Retro blijft gaaf om te zien.

Tot volgende maand!

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Nu online

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Sodemieters wat een reviews deze maand. Voor een groot deel met dank aan een groepje reviewers die niet een maar meerdere verdienstelijke reviews weten te produceren. Ze bevinden zich op een eenzame afstand van veel andere reviewers. Dank zij deze reviews kunnen we kennismaken met details van veel verschillende producten. En dat is veel waard.

Zelf betrap ik mij toch vaak op de neiging om langs het voor de hand liggende heen te kijken en te zoeken naar reviewers die net begonnen zijn, of iets aparts doen. Ik dwing mij hierbij als het ware langs de veel-reviewers heen.

Misschien lag het aan mijzelf maar ik vond het lastig deze maand om keuzes te maken. Uiteindelijk moest ik een soort shortlist maken met wat accenten.

Een product dat mij figuurlijk gesproken van mijn sokken blies was productreview: LG 38UC99-W Wit, Zilver review door Foritain, een schot voor de boeg van LG kundig door Foritain gereviewed. Een andere review die mijn aandacht trok was er eentje van pclinde die in productreview: Asus ROG Pugio review door pclinde met een vivisectie het inwendige van de Asus vlaggeschip-muis blootlegde. Met de muis gaat het goed, want ze gaf aan de eind van de review nog licht. Een andere reviewer die niet alleen mij was opgevallen (gezien de normering) was eentje van Dutchiee, productreview: Synology DiskStation DS416play review door Dutchiee. Een review waarin methodisch alle informatie die je maar van de NAS of haar Synology software zou willen weten kan vinden. En daar moet je wat moeite voor doen, want het ding kan veel.

Twee reviewers die nog niet veel reviews op hun naam hebben staan, en toch al tegen een +3 beoordeling aanschurkten wil ik ook nog noemen: productreview: Samsung SmartThings Hub V2 review door rinkel van rinkel en productreview: Cooltek RM4 Zilver review door -NJ- van -NJ-. Twee reviewers die met weinig ervaring die een nette review hebben neergezet.

Voor wat betreft de tweakblog sluit ik mij aan bij Rooieduivel, RetroComputers en drummen.: HomeComputerMuseum: Weer een stapje verder. Terugkijken doet beseffen hoe hard we gaan.

[Voor 3% gewijzigd door teacup op 11-09-2017 20:45]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee