Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: juli 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Mede-auteurs:
  • PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 16:58

PcDealer

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Iets later Wat eerder dan jullie gewend zijn is hier het topic om de beste, leukste, verrassendste, gekste, uitgebreidste en kwalitatief hoogstaande gebruikersreviews van de maand juli te melden.

Voor een overzicht van alle reviews die in deze maand gaan verschijnen: https://tweakers.net/revi...BVZOYBVRggqygCSualgyUMagE

Zitten er onbekende namen bij? Wellicht gaat het om een nieuwkomer die een duwtje in de rug kan gebruiken met een nominatie.

Verder natuurlijk de Tweakblogs niet vergeten. ;)

Veel plezier met nomineren!

[Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 06-08-2017 23:29. Reden: Link naar het reviewoverzicht aangepast. De maand juli loopt tot en met de 31ste]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Olaf Het juni topic is al aangemaakt door @Kiswum: Gebruikersreview/blog van de Maand: juni 2017.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Bedankt voor de notificatie @rens-br, @Olaf, kun je deze alvast hernoemen naar juli? Over 2 weken mag dit topic weer online worden gezet ;)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Olaf
Oepsie :X Juli it is. :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PcDealer
Dit komt niet vaak voorbij en daarom des te interessanter: productreview: FlashForge Inventor review door jetspiking

Zeker ook met de nieuwe productcategorie deze meenemen als onbekende reviewer:
productreview: Makita HR3210 review door Neoldian

Hardcore hardware, mooie plaatjes en een dijk van een review:
productreview: Antec Cube - Designed by Razer review door pclinde

Daar houd ik wel van, lekker rebelse reviewer die zegt wat ie denkt:
productreview: Elephone P8 Mini Zwart review door mission

Een stuk beter dan Foritain's Wall-of-Text: The truth about reviewers.:
Foritain's Wall-of-Text: A noob starts 3D Printing...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03 19:31

Acties:
  • +5Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Ik gooi deze alvast in de groep als nieuwkomer:

timadriaans in 'productreview: Nivona CafeRomatica 842 review door timadriaans'

Een review over een koffiezetautomaat, heerlijk toch? Het is mooi om de overweging van Tim terug te lezen. Hij heeft duidelijk onderzoek gedaan naar wat mogelijk is met een Jura, en wat niet. Dit is wat mij betreft een enorme aanvulling. :)

Ik tag @timadriaans even. Ik vermoed dat hij dit topic nog niet kent. :)

Edit: 7-8-2017 | Laat ik er nog even wat toevoegen om de maand compleet te maken.

Nieuwkomer van de maand: productreview: Apple iPad Pro 10.5 (2017) WiFi 64GB Zilver review door DutchDeafBoy Ik moet zeggen dat ik het lastig vindt... Hebben we gewoon geen twee nieuwkomers van de maand? Zowel de review van @timadriaans als @DutchTech verdienen een plekje op de FP. De review van de iPad Pro 10.5 is iets waar ik mij volledig in kan vinden, aangezien ik ook een 10.5 inch Pro heb samen met een Apple Pencil. Puik werk DutchTech! :P

Ik zou zeggen minstens een vermelding: productreview: Philips 278E8QJAB/00 Zwart review door Frozen Buitenfotografie maakt de keuze al heel makkelijk. @Frozen kalkt weer een mooie review op het digitale papiertje. :)

Hoewel ik totaal geen fanaat ben van de Trust GTX set, heb ik toch aandachtig de review van @Dutchiee gelezen. Thank god dat de blauwe LED-verlichting uit kan. productreview: Trust GXT 658 TYTAN 5.1 review door Dutchiee

Hij schrijft wel vaker wat reviews, ook wel bekend als @Foritain. Hij heeft meerdere reviews geschreven in de maand juli, mijn favoriet? De productreview: MSI GS73VR 7RF-216NL (Stealth Pro) review door Foritain De X1 profiler komt zelfs nog even in actie om het scherm te meten. Klasse!

Wie is er afgelopen maand volledig buiten zijn comfortzone gegaan? @Kiswum! Hij heeft de Cherry MX Switches gevonden, waarna hij ons van een avontuurlijk Click Clack avontuur voorziet. Mooi gedaan!

De rearcinatie van @TERW_DAN! Ergens in 2016 (bijna een jaar geleden) schreef hij nog een GTX 1060 review. Nu een jaar later staat er een AOC review online. Overzichtelijk en zorgvuldig!

[Voor 71% gewijzigd door pclinde op 07-08-2017 01:07]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
productreview: Behringer X-Air XR18 Digital Mixer review door HeorotH
Zeer interessante en uitgebreide review over iets wat ik in ieder geval bijna nooit tegen kom, des te leuker om te lezen vind ik. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PcDealer
Zo hoort het! Goede inleiding met uitleg hoe hij aan het toestel is gekomen, verder een dijk van een review.
ShellGhost schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:05:
Zeer interessante en uitgebreide review over iets wat ik in ieder geval bijna nooit tegen kom, des te leuker om te lezen vind ik. :)
Na het eerste hoofdstuk was ik om, ik wilde gelijk verder gelezen! Lekker luchtig geschreven met grappige anekdotes.
pclinde schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:58:
Ik gooi deze alvast in de groep als nieuwkomer:

timadriaans in 'productreview: Nivona CafeRomatica 842 review door timadriaans'

Een review over een koffiezetautomaat, heerlijk toch? Het is mooi om de overweging van Tim terug te lezen. Hij heeft duidelijk onderzoek gedaan naar wat mogelijk is met een Jura, en wat niet. Dit is wat mij betreft een enorme aanvulling. :)
Ik drink absoluut geen koffie, maar ik krijg wel zin om er een te zetten met dit luxe doordachte apparaat :9~

[Voor 70% gewijzigd door PcDealer op 26-07-2017 11:36]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

In de categorie Tweakblogs toch weer die Chief > Chief's Random Thoughts: Baby's are go!
Door zijn schrijfstijl zie ik het echt helemaal voor me.

Voor reviews productreview: FlashForge Inventor review door jetspiking
Heel veel foto's :D Ook in de comments nog extra info.

• PcDealer
It's official!
[...] tweakers zich niet gaat mengen in beschrijvingen van YT video's die via blog niet direct zichtbaar zijn. Er zit voor ons een grens aan de bemoeienis. ;)
Ik laat dit even bezinken...

• Olaf
Rustig (zomer)maandje!

En opvallend veel nieuwe namen bij de genomineerde artikelen!

We kunnen hier verder voor augustus: Gebruikersreview/blog van de Maand: augustus 2017

[Voor 19% gewijzigd door Olaf op 02-08-2017 14:21]

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:55

LankHoar

Langharig tuig

Indien ik nog kan stemmen: Chief's blog over de dood van een vriend van hem: Chief's Random Thoughts: Zwart gat

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Het is al laat, maar ik heb alle +2 en +3 reviews doorgenomen (zelfs enkele +1 reviews) en ik kom tot het volgende lijstje:

Nieuwkomers:
Wat een vet apparaat is dat en het is mooi om eens wat anders te zien dan smartphones.

productreview: Apple iPad Pro 10.5 (2017) WiFi 64GB Zilver review door DutchDeafBoy
Ok Dutchtech is niet bepaald een nieuwkomer als je op zijn site kijkt, maar hij schrijft erg lekker en kan met gemak een +3 review score halen als hij naar de onderstaande reviews kijkt.
Oh ja en hij komt uit mijn stad, maar verder ben ik niet partijdig :P

Beste reviews:
productreview: Samsung Galaxy S8 Grijs review door Peatsmoke
Zie ik iets over smartphones? Deze review is geschreven door iemand die vooral goed reviews heeft geschreven, maar nog geen perfecte. Dit zou zijn doorbraak kunnen zijn met een +3 review

productreview: Huawei P10 Zwart review door Foritain
Tja, als iemand je eigenlijk verslaat op reviewgebied in je eigen genre, dan moet je je meerdere bekennen. Mooie en snelle review van een interessante smartphone.

Aanmoedigingsblog van de maand:
Blokker_1999: Gezocht: partner voor schijnhuwelijk

Kan iemand even met Blokker_1999 trouwen? ;)

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-03 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik ga me er ook maar weer eens aan wagen.

Mijn nominaties zijn als volgt:
Men neme een productreview: Antec Cube - Designed by Razer review door pclinde. @pclinde brengt de foto's in zijn reviews naar een nieuw niveau, door de producten niet te unboxen, maar ze een gehele vakantie te gunnen. Net als wij hebben producten blijkbaar ook een vakantie nodig om optimaal te kunnen presteren. Dat dat geen probleem is bij deze kast, blijkt uit zijn review.

"You-wij?","Jij-wij?" of "Hoe? Ah, wij!" het zijn kanshebbers als je vraagt mensen de naam van dit merk uit te spreken. Of @Foritain dit weet uit te spreken moet nog blijken uit een microfoontest, maar op deze review is weinig aan te merken. Alle facetten worden besproken, zelfs de facetten die je voor een review op een website met veel mannen soms maar beter achterwege kunt laten: nee dit is niet de dame, wel de nerf gun. productreview: Huawei P10 Zwart review door Foritain

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Bedenk ik mij ook weer eens op tijd om hier even voor te zitten. Overigens wel weer grotendeels de bekende hap, maar na enig wikken en wegen denk ik dat eerdere nominaties en/of 'wins' geen argument mogen zijn om er toch geen stem op te geven. Ik ben 100% pro herziening van het ROTM systeem om meer kansen te geven en meer, gevarieerde content uit te lichten, maar niet pro diversiteit ten koste van een aantal ouwe rotten voor iets anders dan echte review-inhoudelijke argumenten. De naam erboven interesseert mij niets, de kwaliteit van de content is leidend.

Ik zeg zodoende @Frozen
productreview: Philips 278E8QJAB/00 Zwart review door Frozen
Vooral omdat ik het jammer vind dat deze review zo weinig aandacht heeft gekregen vergeleken met feitelijk elke andere review in dit topic, terwijl dat inhoudelijk helemaal niet terecht is en deze review het product top uitlegd. Verder eens met het feit dat het best wat korter kan allemaal (alhoewel, kort is anders). En dat Frozen weliswaar een apart figuur is, maar dat zijn schrijven toch helder en m.i. scherp is. Ik vind het de betere reviews omdat hij een goede balans geeft tussen visuele zaken, echte resultaten, en een echte ervaring.

Ok, toch niet helemaal de bekende hap @Peatsmoke
productreview: Samsung Galaxy S8 Grijs review door Peatsmoke
Helder, veel inhoud, duidelijke opmaak. Wel weer een mega review, maar voor zo'n dure aankoop mag dat wel. Zelfde als hierboven: goede balans.

Wel bekende hap is @pclinde natuurlijk. productreview: Antec Cube - Designed by Razer review door pclinde
Maakt eigenlijk niet uit welke ik kies, maar deze had al nominaties dus dan maar een zetje voor de zekerheid zodat grindrman pclinde (terecht) in het lijstje komt te staan. Zijn er maar weinig die dermate veel tijd en energie steken in de reviews dat hij m.i. gewoon daar in thuis hoort. Simpel.

Nieuwkomer @jetspiking
productreview: FlashForge Inventor review door jetspiking
Niet helemaal nieuw, maar volgens mij wel nieuw in een eventuele ROTM, dus nieuwkomer. Leuk onderwerp, duidelijke meerwaarde van zijn eigen inzichten, en overzichtelijk. Wat verbeterpuntjes, maar wie heeft dat niet bij de eerste 50 reviews (of 500), en de andere voordelen tikken dat beetje kritiek over de afwerking eenvoudig weg.

Nieuwkomer @alex2b
productreview: Acer Chromebook 14 CB3-431-C5K7 review door alex2b
Een echte nieuwkomer, maar een review alsof het een vastgeroest model is zoals de bekende knakkers. Maakt niet de fout om te zwaar op de foto's te leunen, maar raakt hard waar het telt met een paar goed geplaatste kwalitatief goede plaatjes. Een uitstekende volwassen review.

Honourable mention:
productreview: Cooler Master Masterkeys Pro L - RGB (Cherry Red) review door Kiswum
Deze twijfel ik een beetje over. Die knakworst weet namelijk helemaal geen drol van toetsenborden (of componenten, of van Fifa wat dat betreft), maar hij doet wel erg zijn best. En net als op de basisschool moeten we inzet soms belonen toch? Dus geef een noob een kans, zet Kiswum er voor de aardigheid bij. ;) :> @Kiswum

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Er kan nu officieel niet meer worden gestemd voor reviews uit de maand juli. Hieronder is namelijk de uitslag te vinden:

reviews: Gebruikersreview van de Maand - Juli 2017

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee