Bedenk ik mij ook weer eens op tijd om hier even voor te zitten. Overigens wel weer grotendeels de bekende hap, maar na enig wikken en wegen denk ik dat eerdere nominaties en/of 'wins' geen argument mogen zijn om er toch geen stem op te geven. Ik ben 100% pro herziening van het ROTM systeem om meer kansen te geven en meer, gevarieerde content uit te lichten, maar niet pro diversiteit ten koste van een aantal ouwe rotten voor iets anders dan echte review-inhoudelijke argumenten. De naam erboven interesseert mij niets, de kwaliteit van de content is leidend.
Ik zeg zodoende @
Frozen
productreview: Philips 278E8QJAB/00 Zwart review door Frozen
Vooral omdat ik het jammer vind dat deze review zo weinig aandacht heeft gekregen vergeleken met feitelijk elke andere review in dit topic, terwijl dat inhoudelijk helemaal niet terecht is en deze review het product top uitlegd. Verder eens met het feit dat het best wat korter kan allemaal (alhoewel, kort is anders). En dat Frozen weliswaar een apart figuur is, maar dat zijn schrijven toch helder en m.i. scherp is. Ik vind het de betere reviews omdat hij een goede balans geeft tussen visuele zaken, echte resultaten, en een echte ervaring.
Ok, toch niet helemaal de bekende hap @
Peatsmoke
productreview: Samsung Galaxy S8 Grijs review door Peatsmoke
Helder, veel inhoud, duidelijke opmaak. Wel weer een mega review, maar voor zo'n dure aankoop mag dat wel. Zelfde als hierboven: goede balans.
Wel bekende hap is @
pclinde natuurlijk.
productreview: Antec Cube - Designed by Razer review door pclinde
Maakt eigenlijk niet uit welke ik kies, maar deze had al nominaties dus dan maar een zetje voor de zekerheid zodat
grindrman pclinde (terecht) in het lijstje komt te staan. Zijn er maar weinig die dermate veel tijd en energie steken in de reviews dat hij m.i. gewoon daar in thuis hoort. Simpel.
Nieuwkomer @
jetspiking
productreview: FlashForge Inventor review door jetspiking
Niet helemaal nieuw, maar volgens mij wel nieuw in een eventuele ROTM, dus nieuwkomer. Leuk onderwerp, duidelijke meerwaarde van zijn eigen inzichten, en overzichtelijk. Wat verbeterpuntjes, maar wie heeft dat niet bij de eerste 50 reviews (of 500), en de andere voordelen tikken dat beetje kritiek over de afwerking eenvoudig weg.
Nieuwkomer @
alex2b
productreview: Acer Chromebook 14 CB3-431-C5K7 review door alex2b
Een echte nieuwkomer, maar een review alsof het een vastgeroest model is zoals de bekende knakkers. Maakt niet de fout om te zwaar op de foto's te leunen, maar raakt hard waar het telt met een paar goed geplaatste kwalitatief goede plaatjes. Een uitstekende volwassen review.
Honourable mention:
productreview: Cooler Master Masterkeys Pro L - RGB (Cherry Red) review door Kiswum
Deze twijfel ik een beetje over. Die knakworst weet namelijk helemaal geen drol van toetsenborden (of componenten, of van Fifa wat dat betreft), maar hij doet wel erg zijn best. En net als op de basisschool moeten we inzet soms belonen toch? Dus geef een noob een kans, zet Kiswum er voor de aardigheid bij.

@
Kiswum