[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.766 views

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:43
Danny.G schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:54:
[...]

Dat is incorrect. De iPhone X heeft een body-to-screen ratio van 82,9%, waar de Galaxy S8 dat met 83,6% doet. Ook heeft het scherm van de Galaxy S8 een behoorlijk hogere resolutie scherm. ;)
Mijn punt is niet zozeer de bezel (S8 is ook nog eens curved), des te meer de verhoudingen van de notch tov het scherm. De S8 heeft 2 kinnen over de gehele breedte. De resolutie buiten beschouwing gelaten.

Schijnbaar is het omarmen van de notch een bewuste design keuze geweest van Apple. Ik had persoonlijk ook liever een rounded UI gezien met een zwarte achtergrond naast de notch. Desalniettemin kan ik hier prima aan wennen.

dion.dev

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoor net dat Coolblue vandaag een speciale pagina over de nieuwe iPhones online gooit, met levertijden en zo. Ben erg benieuwd!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:19
CopyCatz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:49:
Ik heb over het algemeen geen problemen met het geld tegen gadgets aansmijten, dus daar ga ik niet over bitchen hier. Ik had na de keynote, die voor mij het beslismoment zou vormen, sterk het gevoel dat de iPhone X voor Apple een noodgreep is. De tijden van echt eye opening innovatie hebben ze wel gehad; Samsung is nu degene die echt innovatieve concepten aankondigt zoals de opvouwbare phone volgend jaar.

De iPhone X is een soort inhaalrace op Samsung, met behoorlijk wat componenten ook nog eens van Samsung. FaceID komt over als een noodgreep omdat in scherm fingerprint niet ging lukken. Eigenlijk toont de demo blunder van gisteren dat nog pijnlijker aan; Apple "moest met iets komen" en het werkt ten tijde van de demo nog niet eens goed. Op zich is dit allemaal nog niet zo'n probleem, maar als je vervolgens het prijspeil tot in het belachelijke opschroeft vanuit de gedachtengang "innovatie is geld waard", dan is bij mij opeens de grens wel overschreden.
Ik deel jou mening (zie mijn eerdere post). Je kan natuurlijk ook de 7 of 8 kopen om te overbruggen :p

©2004

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:19
Te kleine bezels zijn ook niet handig, dan kan je amper een goed hoesje gebruiken.
Ik wil dat de randen ook echt beschermd zijn, anders breek je het glas alsnog.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26
harm12nl schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:17:
[...]

Ik deel jou mening (zie mijn eerdere post). Je kan natuurlijk ook de 7 of 8 kopen om te overbruggen :p
Ik heb nu een 7+. Ik wil innovatie in hetzelfde formaat. En dat kan helaas alleen Samsung bieden. Een 8+ biedt al helemaal geen innovatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:15:
Hoor net dat Coolblue vandaag een speciale pagina over de nieuwe iPhones online gooit, met levertijden en zo. Ben erg benieuwd!
Bestellen bij CoolBlue was de afgelopen jaren geen goeie keuze. Weinig voorraad, late leveringen enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
DennusB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:15:
Laat me raden. iPhone 8 te bestellen vanaf 15 november! iPhone X te bestellen vanaf 27 oktober! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:19
:Y Zo nu en dan :)

©2004

• Rivanov
  • Nu online
Dan wordt de iPhone inderdaad sneller opgeladen dan met de standaard oplader die geleverd wordt bij de iPhone. Die is namelijk minder krachtig.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:36
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:12:
[...]

Ja en zo heb je ook nog de redenering dat 8.1 kernel 6.3 was dacht ik.
Er zijn wat fan made redeneringen maar dat is allemaal nooit officieel bevestigd toch?
Sorry was een animoji vergeten :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:43
Voor de mensen die zich bekommeren om de notch tijdens het kijken van een video.
Zero issues watching video on iPhone X: 16:9 and 16:10 video is pillarboxed. View it with or without the notch, your choice.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OPn1JVZ.jpg

Source

[ Voor 18% gewijzigd door diotav op 13-09-2017 13:26 ]

dion.dev

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SpoekGTi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:21:
[...]

Sorry was een animoji vergeten :P
Dat is na nog geen 24 uur al een begrip geworden. Doen ze toch weer goed daar :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Deze release biedt weinig voor mensen die graag het nieuwste hebben en houden: iPhone 8 biedt slechts een glazen achterkant en draadloos laden. iPhone X vindt men veel te duur en men is bang TouchID te gaan missen en valt over de 'notch'.

Voor mensen die nu een iPhone 6S bezitten is een iPhone 8 een optie. De iPhone X is voor hen die destijds ook veel betaalden voor een dure Apple Watch Edition wat hetzelfde deed als de Sport.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:18:
[...]

Bestellen bij CoolBlue was de afgelopen jaren geen goeie keuze. Weinig voorraad, late leveringen enz.
Goed om te weten. Kan je eigenlijk ook met iDeal betalen als je bij Apple online bestelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
DennusB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:24:
[...]

Goed om te weten. Kan je eigenlijk ook met iDeal betalen als je bij Apple online bestelt?
Ja.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:12
Ik vind het eigenlijk best een mooi toestel, behalve wéér die uitstekende camera waardoor het toestel niet vlak kan liggen. (én ik vind hem ook niet zo mooi :9)

Waarom kan dat nou niet gewoon allemaal vlak ingebouwd worden? Maak het dan allemaal wat dikker, iets vettere accu erin, iedereen blij.

Verder de prijs, aan de hoge kant, maargoed, ze zullen net als andere jaren wel moeite hebben om hem voldoende te leveren de eerste maanden. Dus is de prijs dan wel te hoog? Immers is het uiteindelijk niks anders dan een spel van vraag en aanbod. Wij hypen al maanden met zijn allen deze phone de lucht in, een fiks gedeelte gaat hem ook kopen waarschijnlijk.

Moet je dan niet concluderen dat de prijs slechts voor een bepaalde groep te hoog is?

Ik kan (wil) hem ook nu even niet betalen doordat ik net een huis gekocht heb enzo, en het budget liever besteed aan een mooie 65" Oled met die nieuwe AppelTV4k en een bank.
DennusB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:24:
Ja dat kan maar dat geeft ook altijd wel een kleine vertraging.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:44
wat ik niet snap is dat de iphone x 999 dollar kost in the USA en in europa even 1149 euro. gezien de wisselkoers etc is het haast interessanter om er daar een te kopen... (alleen invoerrechten...)

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Mar.tin schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:29:
Ik vind het eigenlijk best een mooi toestel, behalve wéér die uitstekende camera waardoor het toestel niet vlak kan liggen. (én ik vind hem ook niet zo mooi :9)

Waarom kan dat nou niet gewoon allemaal vlak ingebouwd worden? Maak het dan allemaal wat dikker, iets vettere accu erin, iedereen blij.

Verder de prijs, aan de hoge kant, maargoed, ze zullen net als andere jaren wel moeite hebben om hem voldoende te leveren de eerste maanden. Dus is de prijs dan wel te hoog? Immers is het uiteindelijk niks anders dan een spel van vraag en aanbod. Wij hypen al maanden met zijn allen deze phone de lucht in, een fiks gedeelte gaat hem ook kopen waarschijnlijk.

Moet je dan niet concluderen dat de prijs slechts voor een bepaalde groep te hoog is?

Ik kan (wil) hem ook nu even niet betalen doordat ik net een huis gekocht heb enzo, en het budget liever besteed aan een mooie 65" Oled met die nieuwe AppelTV4k en een bank.
Sowieso is het knap dat een 65" OLED paneel goedkoper is dan er 1tje van 5,8" :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
koentjuh1987 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:31:
wat ik niet snap is dat de iphone x 999 dollar kost in the USA en in europa even 1149 euro. gezien de wisselkoers etc is het haast interessanter om er daar een te kopen... (alleen invoerrechten...)
Zucht.. echt. Gebruik de zoekfunctie.
Dit is al 1000000x voorbijgekomen. Prijzen in de USA zijn altijd zonder Sales Tax. (in iedere winkel, zelfs de supermarkt) Dus het is appels met peren vergelijken. Já, Apple houdt zich per definitie niet netjes aan de dollar-euro koers. Maar er komt ook voor iedere Amerikaan nog Sales Tax bovenop en wij hebben nog te maken met invoerrechten.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 13-09-2017 13:34 ]

• Mar.tin
SpoekGTi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:33:
[...]

Sowieso is het knap dat een 65" OLED paneel goedkoper is dan er 1tje van 5,8" :)
Nu is dat niet helemaaaaaal waar :+ (+- €2500) Maargoed, dan is die 1300 euro voor een 256GB model toch een behoorlijke hap :)

En nu is zelfs dat nog niet helemaaal waar, ik heb nog een 7+ 256GB waar ik ook vast nog wel een paar knaken voor kan vangen.

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:22
Mar.tin schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:29:
Met die BKR registratie bij een telefoonabonnement gok ik een behoorlijk grote groep. Veel studenten en jongeren die normaal gesproken geen problemen hebben om ruim €60,- per maand, twee jaar lang af te tikken + eventueel €100 eenmalig zullen nu veel meer moeite hebben om in één keer die €1159~€1329 uit te geven met dan nog los de maandelijkse abonnementskosten.

• Mar.tin
Cheezborger schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:42:
[...]

Met die BKR registratie bij een telefoonabonnement gok ik een behoorlijk grote groep. Veel studenten en jongeren die normaal gesproken geen problemen hebben om ruim €60,- per maand, twee jaar lang af te tikken + eventueel €100 eenmalig zullen nu veel meer moeite hebben om in één keer die €1159~€1329 uit te geven met dan nog los de abonnementskosten.
Aan de andere kant zijn er volgens mij ook veel studenten die die BKR registratie niet zoveel boeit. Maar misschien zijn dat meer de studenten in mijn omgeving..

Die hebben zo iets van "ik ga toch tijdens mijn studie geen huis kopen"

[ Voor 5% gewijzigd door Mar.tin op 13-09-2017 13:45 ]

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:08
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:29:
[...]

Ja dat kan maar dat geeft ook altijd wel een kleine vertraging.
Is het bij jullie ook zo dat als je met je CC betaalt, dat het altijd toch weer vraagt om je secure code terwijl je dat alvorens hebt ingevuld?

Het is weer September 2025 :)

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Heb nog niet gezien hoe je het scherm naar beneden haalt (double tap op de home knop bij oudere toestellen) en makkelijk de bovenkant van het scherm kunt bereiken. Een functie die ik vaak gebruik.
Ben bang dat de iPhone x wat aan functionaliteit gaat inleveren, ben ook niet overtuigd van face id.
En daarbij komt dat ik het toestel niet zo mooi vind.
Nee dit wordt voor mij geen zekere aanschaf in oktober. Ik wil m eerst wel in handen hebben gehad.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:24

Typhone

Who Dares Wins

Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:33:
[...]

Zucht.. echt. Gebruik de zoekfunctie.
Dit is al 1000000x voorbijgekomen. Prijzen in de USA zijn altijd zonder Sales Tax. (in iedere winkel, zelfs de supermarkt) Dus het is appels met peren vergelijken. Já, Apple houdt zich per definitie niet netjes aan de dollar-euro koers. Maar er komt ook voor iedere Amerikaan nog Sales Tax bovenop en wij hebben nog te maken met invoerrechten.
Dus als je hem koopt naar Delaware gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

diotav schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:22:
Voor de mensen die zich bekommeren om de notch tijdens het kijken van een video.

[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OPn1JVZ.jpg

Source
Laten we deze sticky maken of iedere pagina herhalen, problemen verzinnen van iets wat geen probleem is kan iedereen

[ Voor 3% gewijzigd door BlizzarD op 13-09-2017 13:47 ]

iStockphoto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:46:
[...]

Dus als je hem koopt naar Delaware gaan :)
of New Hampshire. Je vliegt op NYC en bent zo met de trein in de staat New Hampshire.

0% sales tax

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:22
Mar.tin schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:43:
[...]

Aan de andere kant zijn er volgens mij ook veel studenten die die BKR registratie niet zoveel boeit. Maar misschien zijn dat meer de studenten in mijn omgeving..

Die hebben zo iets van "ik ga toch tijdens mijn studie geen huis kopen"
Het wil niet zeggen dat als het je niet boeit dat je zo'n abonnement dan ook meteen krijgt. Je zal ook aan de toetsing moeten voldoen. Dus de maandelijkse lasten kunnen dragen. Nu weet ik niet hoe streng dat is - en nu gaan we wel een beetje erg offtopic - maar ik gok dat je met een simpel bijbaantje geen dik iPhone X abonnement kan afsluiten met de huidige BKR toetsing. :)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:08

Chiron

Moderator Discord
diotav schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:22:

[...]

[afbeelding]

Source
Ze hebben de kleurtjes van de 16:10 en 16:9 labels wel omgedraaid, 16:10 is de minder brede nl. Maar notches of geen notches bij video, een redelijke non-issue als je gewoon kan kiezen/zoomen tijdens het afspelen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17

Moet toch zeggen dat ik dit érg gaaf vind. Stel je de mogelijkheden voor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:46:
[...]

Is het bij jullie ook zo dat als je met je CC betaalt, dat het altijd toch weer vraagt om je secure code terwijl je dat alvorens hebt ingevuld?
Je bedoelt die drie cijfers op de achterkant? Ja die moet ik wel invoeren maar die weet ik uit het hoofd.
Een Token genereren met de CreditCard app (soms ook nodig) hoef ik op de Apple site nooit.

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:56:
[...]

Je bedoelt die drie cijfers op de achterkant? Ja die moet ik wel invoeren maar die weet ik uit het hoofd.
Een Token genereren met de CreditCard app (soms ook nodig) hoef ik op de Apple site nooit.
Dan heb ik nog 5 weken om het te onthouden ;)

• Rivanov
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:56:
[...]

Ik deed destijds ook mee met de Mastercard test waarbij je met je Touch ID je aankoop kon verifiëren via de Mastercard app. Helaas is die test ten einde en hebben ze het nog niet uitgerold. Dat was ideaal.

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Danny.G schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:54:
[video]

Ziet er inderdaad tof uit. Maar heb het idee dat zoals bij vele iPhone games je er na een dag of twee wel weer op uitgekeken bent.

Het is iets nieuws, natuurlijk ga je het even proberen om het vervolgens nauwelijks meer naar om te kijken. Zelfde geldt voor die Animoji's. Is net zo'n gimmick als "Live Photos". In het begin even mee gespeeld en om gelachen, maar heb het nu standaard weer uitstaan.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:39
Bpow schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:05:
[...]

Ziet er inderdaad tof uit. Maar heb het idee dat zoals bij vele iPhone games je er na een dag of twee wel weer op uitgekeken bent.
Vergeet Pokemon GO niet... :+

[ Voor 42% gewijzigd door Nick25 op 13-09-2017 14:09 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:00:
[...]

Ik deed destijds ook mee met de Mastercard test waarbij je met je Touch ID je aankoop kon verifiëren via de Mastercard app. Helaas is die test ten einde en hebben ze het nog niet uitgerold. Dat was ideaal.
Ja klopt, ik zat erin, werkte idd lekker.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[...]

Het is iets nieuws, natuurlijk ga je het even proberen om het vervolgens nauwelijks meer naar om te kijken. Zelfde geldt voor die Animoji's. Is net zo'n gimmick als "Live Photos". In het begin even mee gespeeld en om gelachen, maar heb het nu standaard weer uitstaan.
Waarom heb je dat uitgezet? Is verder toch een gewone foto? In iOS 11 is dat juist handig om juiste moment te kunnen kiezen vanuit de live foto.

Maar die AR was wel gaaf vind ik ook. Zeker icm met die geluidseffecten! Ja, in een spel ben je het zo beu. Maar toch biedt dit een hoop mooie nieuwe mogelijkheden.

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
[video]

Ik vind dit echt niet handig. Moet je de hele tijd je telefoon vasthouden in de richting van de tafel. Gaat na paar minuten bij mij echt pijn doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Gaan we weer dikke rijen zien bij de Apple stores of gaat het meevallen ? Hoe zat dit vorig jaar ?
Weet nog dat het jaren terug altijd dikke bak rijen waren. Denk dat de gekte nu wel over is of niet ?

• DennusB
  • Niet online
LockeJohn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:18:
Gaan we weer dikke rijen zien bij de Apple stores of gaat het meevallen ? Hoe zat dit vorig jaar ?
Weet nog dat het jaren terug altijd dikke bak rijen waren. Denk dat de gekte nu wel over is of niet ?
Volgens mij las ik er ergens dat er een nieuwe manier van reserveren is dit jaar wat die rijen zou moeten voorkomen..

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:03
LockeJohn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:18:
Er is altijd een rij voor reserveringen en walk-ins. Meeste voorraad gaat naar de reserveringen. Om 09:01 kun je via de Apple Store app of via de website een linkje vinden naar de reserveringspagina. Daar kies je een tijdslot en op releasedatum kun je je toestel op dat moment ophalen. De Apple Store houdt het toestel niet al te lang vast, dus als je te laat bent heb je pech.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:35
_/-\o_ :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_12259_91023aeab71567c71a8e74fa616402114d35fb80.gif

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op Wednesday 13 September 2017 @ 13:07:
[...]

9 slaan ze over. Net als Windows 8 ook naar Windows 10 ging.
Dat had meer te maken met incompatibiliteit m.b.t. Windows 9x en harde verwijzingen daarna in applicaties en code.

Aangezien ze nu op de iPhone 10 zitten..zullen ze 9 wel overslaan, daar ben ik het dan wel mee eens.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
[video]

Misschien haal ik het door de aar, maar dit concept bestaat al heel veel jaren? Als in op de Iphone 3gs had ik een spel waarbij je dit al kon doen? Ik snap niet wat hier nu zo nieuw aan is?

• mannowlahn
[...]

Live photos zijn ideaal icm whatsapp, hiermee kan je vrij makkelijk een gifje sturen. Soms wel wat beter dan de foto alleen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:21
muffstuff schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:35:
[...]

Misschien haal ik het door de aar, maar dit concept bestaat al heel veel jaren? Als in op de Iphone 3gs had ik een spel waarbij je dit al kon doen? Ik snap niet wat hier nu zo nieuw aan is?
Verbeterd. Nauwkeuriger. Mooier.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

:D

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je weet dat je het als bedrijf goed doet als nog geen 24 uur later dit soort dingen al verschijnen :)

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:50:
[...]
Je weet dat je het als bedrijf goed doet als nog geen 24 uur later dit soort dingen al verschijnen :)
Natuurlijk :) there is no such thing as bad publicity

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• mannowlahn
matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:43:
[...]

Verbeterd. Nauwkeuriger. Mooier.
[video]
Okay dit ziet er best indrukwekkend uit. Hadliever dat gezien als demo dan ipv dat spelletje want ik zat en beetje te lachen toen ik dat zag, hoor over the future is wireless, (no shit gast), geen oled in iphone 8. Ik kreeg een beetje het gevoel dat apple al een tijdje niet meer innoveert.

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 21:48
muffstuff schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:01:
[...]

Okay dit ziet er best indrukwekkend uit. Hadliever dat gezien als demo dan ipv dat spelletje want ik zat en beetje te lachen toen ik dat zag, hoor over the future is wireless, (no shit gast), geen oled in iphone 8. Ik kreeg een beetje het gevoel dat apple al een tijdje niet meer innoveert.
Welk merk innoveert echt dan? Geen enkele, ze lopen elkaar allemaal achterna. Kleine bezels, grotere schermoppervlak in een zo klein mogelijk telefoon etc.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• mannowlahn
Erik1805 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:02:
[...]

Welk merk innoveert echt dan? Geen enkele, ze lopen elkaar allemaal achterna. Kleine bezels, grotere schermoppervlak in een zo klein mogelijk telefoon etc.
Apple tot een paar jaar geleden echt wel. Dit is denk ook een bewuste keuze, het merk is nu wel gevestigd en mensen kopen het toch wel.

Maar de hardware updates zijn echter vrij minimaal steeds.

Ik ben wel erg te spreken over de camera van de iphone 10

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Erik1805 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:02:
[...]

Even Apple vs Samsung buiten beschouwing gelaten maar Samsung is er wel mee begonnen (zo min mogelijk bezels). Vind dat aardig innovatief als de rest er achteraan hobbelt.

Net zoals Apple met de eerste fatsoenlijke touch-screen telefoon kwam waarna Samsung snel volgde.
[video]

Wel gaaf hoor. Ik wil dit nu al wel op mijn 10.5
Komt dit gewoon als "koop game" beschikbaar?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Gaat de 7 niet ook gewoon die lighting modes in de foto app krijgen in iOS 11? Is immers niks meer dan een software gimmick?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DennusB
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:10:
Gaat de 7 niet ook gewoon die lighting modes in de foto app krijgen in iOS 11? Is immers niks meer dan een software gimmick?
Vast niet, zodat ze mensen kunnen pushen te upgraden :P

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 21:48
Ja vroeg me dat ook al af. Kon er nergens iets over vinden.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het toestel unlockt dus niet als je je ogen dicht hebt en dat ding niet recht voor je gezicht houdt. Als ie in de houder in de auto zit, dan wordt het al lastig unlocken. Als je daarnaast , zoals ik, het halve jaar met een zonnebril op rijdt, moet je dan eerst je zonnebril afzetten, telefoon uit de houder halen en dat ding recht voor je gezicht houden voordat het toestel unlockt?
Dit zou voor mij wel een dealbreaker zijn terwijl ik het verder echt een geweldig toestel vind.

Dat betekent, stam + t .

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:40

Yucko

One clown to rule them all !

Apache4u schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:16:
Het toestel unlockt dus niet als je je ogen dicht hebt en dat ding niet recht voor je gezicht houdt. Als ie in de houder in de auto zit, dan wordt het al lastig unlocken. Als je daarnaast , zoals ik, het halve jaar met een zonnebril op rijdt, moet je dan eerst je zonnebril afzetten, telefoon uit de houder halen en dat ding recht voor je gezicht houden voordat het toestel unlockt?
Dit zou voor mij wel een dealbreaker zijn terwijl ik het verder echt een geweldig toestel vind.
ik zou zeggen: ga (wanneer hij in de winkel ligt) even langs met je zonnebril en test het 8)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
Apache4u schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:16:
Het toestel unlockt dus niet als je je ogen dicht hebt en dat ding niet recht voor je gezicht houdt. Als ie in de houder in de auto zit, dan wordt het al lastig unlocken.telefoon uit de houder halen en dat ding recht voor je
je mag niet je telefoon gebruiken onder het rijden :+

• mannowlahn
Denk het niet, die 2e camera van de 10 maakt dit mogelijk toch?

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42
Volgens mij is het hardwarematig. Ik meen me te herinneren dat er tijdens de presentatie werd gezegd dat de lichteffecten real-time worden uitgevoerd door een gedeelte (ISP) van de A11 Bionic.

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Je weet dat de Speld een satirische website is neem ik aan? ;)

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Murzeltje schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:20:
[...]

Je weet dat de Speld een satirische website is neem ik aan? ;)
haha ja ik maak n grapje altijd geniaal de speld xD

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

Nee, zit in de A11 Bionic chip

The A11 includes a new image processor which supports lighting estimation, wide color capture, and advanced pixel processing

Wikipedia: Apple A11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Murzeltje schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:21:
[...]

Nee, zit in de A11 Bionic chip

The A11 includes a new image processor which supports lighting estimation, wide color capture, and advanced pixel processing

Wikipedia: Apple A11
Bla, bla, blablabla...

Net zoals hun "Flood Illuminator". Je kunt ook gewoon zeggen "IR lampje".

Oh en wat is er gebeurd met de Taptic Engine? Dit jaar gewoon Trilmotortje?

:+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:29
Eigenlijk is de iPhone X een gehele flop. ZE MOESTEN een iPhone X uitbrengen omdat de iPhone 10 jaar bestaat... Ze konden niet anders. ze wilden een Touch ID sensor in de iPhone X zetten maar omdat het ze niet is gelukt zijn ze maar voor Face ID gegaan en pushen ze dit nu gewoon forward. Echter hebben de iPad's, iPhone 8, Macbook Pro 13/15 Touchbar allemaal Touch ID. Ben benieuwd hoe ze dit in de volgende release gaan oplossen.

[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 13-09-2017 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
mprkooij schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:40:
Eigenlijk is de iPhone X een gehele flop. ZE MOESTEN een iPhone X uitbrengen omdat de iPhone 10 jaar bestaat... Ze konden niet anders. ze wilden een Touch ID sensor in de iPhone X zetten maar omdat het ze niet is gelukt zijn ze maar voor Face ID gegaan en pushen ze dit nu gewoon forward. Echter hebben de iPad's, iPhone 8, Macbook Pro 13/15 Touchbar allemaal Touch ID. Ben benieuwd hoe ze dit in de volgende release gaan oplossen.
Dit is hier al 100x gemeld dit verhaal....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

T is ook nooit goed. Als ze te weinig verandering hadden aangebracht, krijg je daar weer gezeik over.

NOSIG

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:29
_Christiaan_ schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:43:
T is ook nooit goed. Als ze te weinig verandering hadden aangebracht, krijg je daar weer gezeik over.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot Apple fan maar deze release voelt gerushed en het is uitgebracht omdat ze het moesten uitbrengen.

• Nick25
De grotere internationale tech boys zijn heel tevreden over het scherm en dat die 'hap' totaal niet storend is.

Ik zeg +1 apple!

[ Voor 6% gewijzigd door Nick25 op 13-09-2017 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:33
Toevallig gezien wat er allemaal in het display verwerkt zit om FaceID mogelijk te maken? Dat is niet iets wat je even last minute bedenkt omdat je TouchID niet voor elkaar krijgt. Daar zijn ze waarschijnlijk jaren mee bezig geweest, nadat ze in een vroeg stadium al erachter kwamen dat TouchID achter het display (nu nog) niet ging werken.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Verwijderd

Nick25 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:47:
De grotere internationale tech boys zijn heel tevreden over het scherm en dat die 'hap' totaal niet storend is.

Ik zeg +1 apple!
Ik vind die hap ook helemaal niet storend, het heeft zelfs wel wat futuristisch imo. Ik vind de vraagprijs echter een probleem, niet dat ik het niet kan betalen, maar of ik het er voor over heb is een ander ding.

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

De vraagprijs is hoog maar ik kijk liever naar de afschrijving. Ik gok dat de afschrijving €300 per jaar is. Afschrijving op een S8 zal misschien €200 per jaar zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door _Christiaan_ op 13-09-2017 15:55 ]

NOSIG

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Misschien kan Apple de aantallen niet produceren. Door de prijs hoog te maken komt de vraag misschien dichter in de buurt van de productiecapaciteit.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb gisteren ook de Keynote bekeken. Even los van het toestel zelf, vond ik de demo m.b.t. AR toch best indrukwekkend. Ik weet niet hoe andere telefoons dat doen, maar real-time een masker op je gezicht plakken dat ook werkelijk je bewegingen volgt, vond ik toch wel impressive. Die game demo zag er ook prima uit. Het geeft aan dat het qua hardware allemaal wel in orde is.

De Iphone X zelf vind ik er trouwens prima uitzien. Duur is hij wel, natuurlijk. Niemand heeft een Iphone X nodig. Maar het kan wél, dus waarom ook niet :) zelf hou ik het even bij mijn 7 denk ik. Hoewel ik die glazen achterkant op de nieuwe 8 er ook wel mooi uit vond zien.

Ik begrijp trouwens het vergelijk met andere toestellen niet zo goed. Een Galaxy S8 is een mooi toestel hoor, maar er kan geen IOS op natuurlijk ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-09-2017 15:56 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• SpoekGTi
_Christiaan_ schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:54:
De vraagprijs is hoog maar ik kijk liever naar de afschrijving. Ik gok dat de afschrijving €300 per jaar is. Afschrijving op een S8 zal misschien €200 per jaar zijn?
Dan zou ik volgens jouw beredenering nog een goede 800 a 900 euro kunnen vangen voor mijn 7+ JB 256GB. Wat an sich wel zou kunnen gezien een nieuwe 128GB nou nog 889 kost.

• Nick25
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:55:
Ik heb gisteren ook de Keynote bekeken. Even los van het toestel zelf, vond ik de demo m.b.t. AR toch best indrukwekkend. Ik weet niet hoe andere telefoons dat doen, maar real-time een masker op je gezicht plakken dat ook werkelijk je bewegingen volgt, vond ik toch wel impressive. Die game demo zag er ook prima uit. Het geeft aan dat het qua hardware allemaal wel in orde is.

De Iphone X zelf vind ik er trouwens prima uitzien. Duur is hij wel, natuurlijk. Niemand heeft een Iphone X nodig. Maar het kan wél, dus waarom ook niet :) zelf hou ik het even bij mijn 7 denk ik. Hoewel ik die glazen achterkant op de nieuwe 8 er ook wel mooi uit vond zien.

Ik begrijp trouwens het vergelijk met andere toestellen niet zo goed. Een Galaxy S8 is een mooi toestel hoor, maar er kan geen IOS op natuurlijk ;)
Ik ga helemaal met je mee met AR je ziet wel dat ze afgelopen jaar daar die bedrijven hebben opgekocht :D

• Mar.tin
Het duurde even een artikel of 2 voordat ik weer doorhad waar ik was..

Heerlijk :+

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
muffstuff schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:08:
[...]

Apple tot een paar jaar geleden echt wel. Dit is denk ook een bewuste keuze, het merk is nu wel gevestigd en mensen kopen het toch wel.

Maar de hardware updates zijn echter vrij minimaal steeds.

Ik ben wel erg te spreken over de camera van de iphone 10
Wat is er zoveel verbeterd aan de camera (oprechte vraag maar heb er, buiten de processor vwb belichting, nog niet zoveel over gevonden)?

Ik merk persoonlijk dat ik mijn iPhone 7 steeds vaker voor 'de serieuzere kiekjes' gebruik.. Selfies ook niet meer met de frontcamera maar gewoon 'lekker oldschool' de phone omdraaien, goed richten en klikken.. Zo krijg je spontanere foto's, betere kwaliteit en geen mensen meer die half loensend naar de hoek van het scherm kijken 8)

• Jaymone
Ik koop m!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
_Christiaan_ schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:54:
Nee joh, de S8 heeft alleen in de winkel al 400 verloren in 6 maanden.
De afschrijving daar is veel hoger.
Nou je kunt per productgroep prima kijken wat handig is, dat hoeft niet allemaal gelijk getrokken te worden.
Zo heeft bv een iPad ook nog steeds geen Force Touch terwijl dit wel op de iPhone en Macbook gebruikelijk is. Dus je hebt daarom best kans dat ze bij TouchID blijven voor de Macbooks maar voor de iPhone overgaan op FaceID.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:17
[quote]Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:27:
[...]

[...]

Niet overdrijven! De s8 was bij release 800,- en is nu voor 599,- verkrijgbaar ;)
En is pas 4,5 maand te koop! Lijkt me niet dat je een nieuwe s8 kan kopen voor 400 euro in mei 2018.

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Tweedehands waarschijnlijk wel, en dat bedoelde ik met afschrijving.

De echte kosten die je kwijt bent aan de telefoon, is aankoop minus verkoop. In dat opzicht valt de prijs van de iPhone x nog wel mee. Moet je hem alleen niet laten vallen ;)

NOSIG

• Jaymone
_Christiaan_ schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:34:

De echte kosten die je kwijt bent aan de telefoon, is aankoop minus verkoop. In dat opzicht valt de prijs van de iPhone x nog wel mee. Moet je hem alleen niet laten vallen ;)
En helemaal als je het in dagen uitdrukt..dan kost het niets p/dag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:27:
[...]

Volgens mij niet hoor:

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=752175&deliveryCountry=NL

• macweeds
_Christiaan_ schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:34:

Dat is ook niet helemaal waar, mijn i7+ 128gb was 1019,- bij release. Nu zal ik er met moeite 700,- voor krijgen na 1 jaar. Toch ook ruim 300 euro afschrijving

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

300 euro per jaar klinkt wel redelijk. Vergeleken met andere flagship modellen zal het denk ik niet heel veel anders zijn. (Ben nu aan het werk dus kan het niet uitgebreid gaan berekenen nu)

NOSIG

• macweeds
_Christiaan_ schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:42:
300 euro per jaar klinkt wel redelijk. Vergeleken met andere flagship modellen zal het denk ik niet heel veel anders zijn. (Ben nu aan het werk dus kan het niet uitgebreid gaan berekenen nu)
Die 300 geldt natuurlijk vooral voor het 1e jaar, 2e jaar zal het niet nog eens 300 euro zijn neem ik aan.
Dan zal het eerder weer 200 euro zijn. Mits in goede staat.

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik ga ervan uit dat je hem na 4 jaar weggooit :) Beetje simplistisch gedacht maar om even een idee te krijgen.

NOSIG

• Jaymone
Zal wireless charging ook met een case om de iPhone X werken?

• macweeds
Jaymone schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:46:
Zal wireless charging ook met een case om de iPhone X werken?
Mits de case niet van metaal is, moet het geen probleem zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
macweeds schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:30:
Niet overdrijven! De s8 was bij release 800,- en is nu voor 599,- verkrijgbaar ;)
En is pas 4,5 maand te koop! Lijkt me niet dat je een nieuwe s8 kan kopen voor 400 euro in mei 2018.
Ooh ja hij is pas 4 maanden uit. Nou dan valt het mee 8)7.

Zonder gekheid. zakken naar 599,- in nog geen vijf maanden is natuurlijk bezopen en niet goed voor je restwaarde.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 13-09-2017 16:56 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit in een discussie over die 64gb. Dat is toch heel erg weinig als je veel gebruik gaat maken van grote apps, en UHD video?

Zeker over een jaar of zo, als uhd zowat de standaard is. Apps worden ook veel groter wat ook storage kost.

Ik zag een tabel, dat je op een vrijwel lege 64gb iphone 2,5 uur kan filmen. Kan je verder niks doen. En dat voor een premium telefoon van 1100 euro.

Dat is toch weinig geheugen dan?

Dan kan je nog zeggen, maar ik gooi alles naar de cloud. Maar heb het idee dat mensen geen idee hebben dat als je veel gaat filmen, de gb's zo hard oplopen dat die cloud ook nog best prijzig gaat zijn. (1 uur filmen met de uhd camera kost je 21 Gb)

Hoe denken jullie hier over? Vergissen mensen zich dat 64gb heeeeel veel is of niet? En komen ze binnen een jaar in storage nood?

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 13-09-2017 17:02 ]

Turfschipper schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:59:
Ik zit in een discussie over die 64gb. Dat is toch heel erg weinig als je veel gebruik gaat maken van grote apps, en UHD video?

Zeker over een jaar of zo, als uhd zowat de standaard is. Apps worden ook veel groter wat ook storage kost.

Ik zag een tabel, dat je op een vrijwel lege 64gb iphone 2,5 uur kan filmen. Kan je verder niks doen. En dat voor een premium telefoon van 1100 euro.

Dat is toch weinig geheugen dan?

Dan kan je nog zeggen, maar ik gooi alles naar de cloud. Maar heb het idee dat mensen geen idee hebben dat als je veel gaat filmen, de gb's zo hard oplopen dat die cloud ook nog best prijzig gaat zijn.

Hoe denken jullie hier over? Vergissen mensen zich dat 64gb heeeeel veel is of niet?
Valt toch allemaal wel mee hoe groot apps daadwerkelijk worden? Met een paar honderd MB is het toch wel gedaan?

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:50
64gb is inderdaad erg weinig voor 4K 60fps videobeelden. Daar had ik nog niet bij nagedacht. Erg slim van Apple om dan alleen nog die 256gb aan te bieden. Wat een geld.

Heb zelf geen muziek op mijn 64gb iphone staan, ik stream alles via spotify, heb niet zoveel apps maar wel veel foto's, en ik zit al bijna aan de limiet. Voor mij wel genoeg want foto's zet ik af en toe over op mijn pc. Maar als je 4K 60fps gaat filmen lijkt me die 64gb wat weinig.

[ Voor 49% gewijzigd door Alexknl op 13-09-2017 17:04 ]

• cunodb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2021
Is de camera sensor van de iPhone 8 en 8 plus eigenlijk hetzelfde als die van de X. Ze hadden het in de keynote bij de X over een grotere nieuwe sensor en bij de 8 heb ik dat niet gehoord?
Pagina: 1 ... 10 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.