[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.764 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:39:
Zullen we eerst gewoon eens wachten totdat we zelf Face ID hebben geprobeerd voordat we allemaal gaan beweren dat het 'ruk' is. ;)
Ik zeg niet dat het 'ruk' is, ik zeg dat het weglaten van TouchID een gemis is. Hoe je het ook draait.
Over alle verdere negativiteit omtrent FaceID die overal heerst ben ik het met je eens. Gebruik het nou eerst maar eens. Ik zie de TouchID aankondiging en de reacties daarop nog. Precies hetzelfde. En nu gebruikt iedereen het :)

Maar dit is absoluut geen pre-order stuff meer nu omdat er geen fall-back meer is als het niet toppie werkt. Mijn vermoeden is net zoals bij TouchID, volgende release zal het stukken beter zijn. Best lullig met zo'n prijzig toestelletje als je een jaartje met halve functionaliteit rond moet lopen. En met half doel ik dus op mogelijk veelvuldig code gebruiken om te unlocken.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
doebbalapoent11 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:45:
vergeet niet de schermgrootte zonder een gigantische telefoon te worden
Ook die snap ik, maar dat was de afgelopen drie jaar voor velen ook geen punt?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:36
THE_BASE schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:45:
[...]

Leuke gimmick, maar niet onmisbaar dus. Wellicht is mijn keuze dan of de iPhone 7 128GB houden of over naar een iPhone 8 Plus 64GB. :)
ALS ik zou gaan upgraden ga ik zeker geen model kleiner qua opslag, of ik blijf hetzelfde of het moet verdubbelt worden en gezien de X tov mijn 7+ weinig spectaculaire nieuwe dingen heeft (vind ik) en geen 512GB storage, wordt het hem niet.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 14:46
THE_BASE schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:47:
[...]

Ook die snap ik, maar dat was de afgelopen drie jaar voor velen ook geen punt?
niet echt nee, maar sommigen zochten er wel echt naar, waaronder ik, dus het is zeker een stap voorwaards voor sommigen

• THE_BASE
  • Niet online
doebbalapoent11 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:49:
[...]

niet echt nee, maar sommigen zochten er wel echt naar, waaronder ik, dus het is zeker een stap voorwaards voor sommigen
Het is een groot pluspunt voor de iPhone X. Maar dan ook het enige in mijn geval.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:39
SpoekGTi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:08:
[...]

Laten we eerst maar eens reviews afwachten of FaceID niet met een foto kan unlocken :), maar als ik bijv een fininaciele app met autorisatie zou willen zoals een bank app, zou ik meer een vingerafdruk vertrouwen dan een gezichtsscan
I weet niet of ik een vergelijking mag maken met Windows Hello (waarschijnlijk werkt dat totaal anders), maar dat werkt op mijn Alienware 15 R3 ook niet altijd even soepel. Als de zon door de raam op één kant van mijn gezicht valt, dan heeft Windows Hello erg veel problemen mij te herkennen. Geen idee of de iPhone X ook last gaat hebben van gezichtsherkenning onder 'moeilijke' lichtomstandigheden.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
UltraSub schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:47:
[...]

Ik zeg niet dat het 'ruk' is, ik zeg dat het weglaten van TouchID een gemis is. Hoe je het ook draait.
Over alle verdere negativiteit omtrent FaceID die overal heerst ben ik het met je eens. Gebruik het nou eerst maar eens. Ik zie de TouchID aankondiging en de reacties daarop nog. Precies hetzelfde. En nu gebruikt iedereen het :)
TouchID was iedereen enthousiast over, hier lijkt het vooral apple te zijn die logischerwijs dat moeten verkopen.

• matthijst
  • Laatst online: 10:36
UltraSub schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:37:
[...]

TL;DR:
Oppakken en op je gezicht richten, of code tikken dus.
Lekker, mijn toestel ligt als ik aan het werk ben toch echt wel vaak naast mijn toetsenbord. Kunnen we lang en breed over lullen; er op vooruit tov TouchID gaan we niet.
Denk dat je mazzel moet hebben met de hoek. Als je toetsenbord een beetje dicht bij de rand van je buro staat werkt het misschien net?

Een voortuigang lijkt het mij tot nu toe ook nog niet. Het doet me qua snelheid denken aan TouchId v1.

Haters everywhere but I don’t really care

• doebbalapoent11
THE_BASE schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:50:
[...]

Het is een groot pluspunt voor de iPhone X. Maar dan ook het enige in mijn geval.
dan is de meerprijs zeker fors, voor mij zitten er gelukkig wel meer voordelen aan waardoor het voor mij simpeler is om te rechtvaardigen, en ik mag van mezelf ook weleens weer een luxeproduct ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hee daar is hij weer. Die was pas 10x gepost ondertussen.

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 13-09-2017 10:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:47:
[...]

Mijn LG OLED 4K HDR TV was wel wat duurder dan de iPhone X 256GB hoor. ;)
Er zit wel een prijsverschil in, maar laatst zag ik een LG 55 B6V voor 1499 euro in de aanbieding bij de Saturn in Duitsland staan. Pricewatch in NL zegt 1695 euro.

Oke, dat is nog een paar honderd meer dan een iPhone X, maar de verschillen zijn niet gigantisch meer.

Maar goed, dit is wel offtopic.

De Iphone X is in ieder geval geen insta-buy voor mij. Het is dat ik weer het nodige budget heb van mijn werkgever, waardoor upgraden van mijn 6S+ naar iets anders interessant wordt, maar anders had ik 100% nog wat langer met de 6S+ gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
xelfer schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:44:
Voor de prijs van een 256GB iPhone X kan ik ook mijn TV upgraden naar een 55 inch 4K Oled of een mooie rondreis maken door b.v. Japan.

Hmmm, gaat nog een lastige keuze worden voor mij dit.
Rondreis door Japan en dan daar de X kopen.
Voor 869 :)

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:24

Typhone

Who Dares Wins

matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:57:
[...]

+ wat er nog aan invoerrechten/btw bij komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Typhone schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:59:
[...]

+ wat er nog aan invoerrechten bij komt.
Nee joh, gewoon flink bekrassen alsof hij al een tijd gebruikt is :+

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:46:
[...]

Oh, is dat zo? Daar heb ik helemaal niks van meegekregen :> Heb zelf de Apple Watch series 2 namelijk.. Even in verdiepen straks.
Dacht dat hij de Series 3 specifiek noemde.
Apple Watch werkt nu niet met Qi dacht ik (niet in verdiept, gebruik de standaardlader)?

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:00:
[...]

Apple Watch werkt nu niet met Qi dacht ik (niet in verdiept, gebruik de standaardlader)?
Ach zo, naja, upgrade apple watch 2 naar 3 niet waard imo. Bedankt voor de opheldering, dit stukje heb ik dus gemist :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:00:
[...]

Klopt, vanaf Apple Watch 3 is het Qi.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJlyQkzXgAAkdvd.jpg

:9

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• UltraSub
Hoeveel langzamer is Qi eigenlijk tov bekabeld laden? :?
Mijn gok is heel veel langzamer, maar eigenlijk geen idee.

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

Keep on running

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
SmithNL schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:52:
[...]

Volgens mij kunnen apps die TouchID gebruiken zonder aanpassingen ook van FaceID gebruik maken.
Dat betwijfel ik toch hoor...
Tijdens de presentatie werden specifiek een aantal apps genoemd die faceID al gingen ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Typhone schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:59:
[...]

+ wat er nog aan invoerrechten/btw bij komt.
Ja, want dat doet iedereen natuurlijk braaf :)

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Moet je wel in New York blijven zo te zien :+

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:03

s0kkie

Cowabunga

Ze hebben naar mijn mening de plank mis geslagen met een gebrek aan een 128GB variant :|
64GB heb ik zo vol en 256GB heeft weer een astronomische prijs.
Verder een hele mooie telefoon en deze ga ik zeker in 2018 halen.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
PatrickC schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:51:
[...]

I weet niet of ik een vergelijking mag maken met Windows Hello (waarschijnlijk werkt dat totaal anders), maar dat werkt op mijn Alienware 15 R3 ook niet altijd even soepel. Als de zon door de raam op één kant van mijn gezicht valt, dan heeft Windows Hello erg veel problemen mij te herkennen. Geen idee of de iPhone X ook last gaat hebben van gezichtsherkenning onder 'moeilijke' lichtomstandigheden.
Het werkt zoals je aangeeft waarschijnlijk totaal anders, echter zijn er veel meer variabelen om rekening mee te houden in vergelijking met Touch ID, waardoor de technologie automatisch al in het nadeel is.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:24

Typhone

Who Dares Wins

matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:04:
[...]

Ja, want dat doet iedereen natuurlijk braaf :)
Hahaha, ik gok van niet ;). Afhankelijk van wanneer je de reis naar Japan gaat maken.
Kom je eerste weken november terug met een iPhone X vol krassen en ze vertrouwen het niet dan mag je een NL factuur laten zien of betalen. Zo werkt dat systeem helaas. Ik heb het meegemaakt met mijn nieuwe Macbook Pro Retina. Gelukkig was Coolblue erg behulpzaam :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Typhone schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:06:
[...]

Hahaha, ik gok van niet ;). Afhankelijk van wanneer je de reis naar Japan gaat maken.
Kom je eerste weken november terug met een iPhone X vol krassen en ze vertrouwen het niet dan mag je een NL factuur laten zien of betalen. Zo werkt dat systeem helaas. Ik heb het meegemaakt met mijn nieuwe Macbook Pro Retina. Gelukkig was Coolblue erg behulpzaam :).
Ga jaarlijks in maart/april, maar vanaf Japan nooit controle gehad.
VS in de zomer, en vanaf daar in een keer of 15 1x de koffers open moeten maken.
Ik koop ook nooit wat natuurlijk O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Komt er ook een iPhone 8 topic eigenlijk aangezien deze is aangepast naar X ?
Gebruik nu een 6s plus en ga denk ik naar de iPhone 8, de X versie komt mij te "buggy" en "experimenteel" over.
Denk zelf als we een jaar verder zijn we meer weten welke kant het op gaat met Face-iD en het gemis van Touch-iD.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik ga ook regelmatig naar de VS. Als ik daar wat koop (door de slechte euro/dollar doe ik dit nu niet op kleding na) dan stuur ik de doos altijd na met USPS. Kost 15,- maar dan heb je die wel. Doe ik daar alles in behalve het product.

Works like a charme. Nog nooit Btw hoeven betalen op de grens, al tientallen vluchten gemaakt.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:10:
Ik ga ook regelmatig naar de VS. Als ik daar wat koop (door de slechte euro/dollar doe ik dit nu niet op kleding na) dan stuur ik de doos altijd na met USPS. Kost 15,- maar dan heb je die wel. Doe ik daar alles in behalve het product.

Works like a charme. Nog nooit Btw hoeven betalen op de grens, al tientallen vluchten gemaakt.
Zo zou ik het ook doen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Over die imports.. letten jullie even op frequenties enz? ;)

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
UltraSub schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:19:
Over die imports.. letten jullie even op frequenties enz? ;)
En hopen op coulance bij 1 van de 3 Apple Stores in NL bij evt garantie.
Apple Nederland hoeft geen garantie te bieden op iPhones aangeschaft buiten de EU.
Op iPads en Mac’s uiteraard wereldwijde garantie via Apple.

Zelf mee gemaakt, 1x “helaas, pindakaas” en 1 keer zeer goed geholpen ondanks iPhone uit de VS (na wat geslijm met een Floormanager)

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 13-09-2017 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sinds de euro van 1,05 weer terug is naar rond de 1,20 is de VS weer veel goedkoper geworden. Apple had juist de euro prijs verhoogd omdat de euro gezakt was van 1,30 naar 1,10. Als de euro/dollar koers weer stabiliseert zal Apple waarschijnlijk weer een nieuwe herwaardering doen.
Geert1976 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:23:
[...]

En hopen op coulance bij 1 van de 3 Apple Stores in NL bij evt garantie.
Apple Nederland hoeft geen garantie te bieden op iPhones aangeschaft buiten de EU.

Zelf mee gemaakt, 1x “helaas, pindakaas” en 1 keer zeer goed geholpen ondanks iPhone uit de VS (na wat geslijm met een Floormanager)
Je kan ook Apple Care kopen. Kost 99 dollar, maar dan heb je wel overal garantie.

[ Voor 47% gewijzigd door Z___Z op 13-09-2017 11:25 ]

Z___Z schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:24:
Sinds de euro van 1,05 weer terug is naar rond de 1,20 is de VS weer veel goedkoper geworden. Apple had juist de euro prijs verhoogd omdat de euro gezakt was van 1,30 naar 1,10. Als de euro/dollar koers weer stabiliseert zal Apple waarschijnlijk weer een nieuwe herwaardering doen.
Daar schommelt hij nog wel te veel voor denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je kan ook Apple Care kopen. Kost 99 dollar, maar dan heb je wel overal garantie.
Op de iPhone X kost Apple Care 229 hoor... geen 99.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:25:
[...]

Daar schommelt hij nog wel te veel voor denk ik.
En waarom zou Apple dat doen als wij Europeanen het als zoete koek slikken wanneer het hier 10-30% duurder is?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online

[...]

Ah, dan wel wereldwijd... das wel erg mooi! Wist ik niet. Thanks! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:10:
Ik ga ook regelmatig naar de VS. Als ik daar wat koop (door de slechte euro/dollar doe ik dit nu niet op kleding na) .
iPad Pro 10.5 256GB in de VS: 648 euro (of 720 in een tax-staat), hier 909 euro :)

• Z___Z
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:26:
[...]

Op de iPhone X kost Apple Care 229 hoor... geen 99.
OK ik zie dat het duurder is geworden. Het is $199. Was toen ik mijn 5S uit Canada haalde nog $99.

• _Bailey_
  • Niet online
Ik vlieg voor ong €180 op en neer naar de VS of bijv Hong Kong €210(korting via werkgever), dan is dus een iPhone met de wereldwijde AppleCare+ wel erg interessant.

Nooit geweten dat in VS aangeschafte AC+ wereldwijde dekking gaf op iPhones

Nice!

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 13-09-2017 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:57:
[...]

De iPhone in het buitenland kopen of door een collega mee laten nemen uit het buitenland is op zich heel interessant. Zeker USA of Hong Kong hebben grote prijsverschillen tov Europa.

Helaas moet ik de telefoon bij een in NL geregistreerd bedrijf kopen om aanspraak te maken op het telefoonbudget van mijn werkgever :(.

De collega's die op project zaten in de USA of Hong Kong haalden daar stelselmatig al hun elektronica. Scheelde voor sommige producten tot wel 40% en voor Apple scheelde het ongeveer 25-30%.

[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 13-09-2017 11:32 ]

• DennusB
  • Niet online
Nou ik ben er wel uit, ik laat de X even lekker schieten voor nu. Ik ga gewoon voor een 8 256GB en dan zie ik over 1 of 2 jaar wel weer hoe het gaat met FaceID/het gemis van TouchID!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:08
64 of 256? Hmm..

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ze hadden eigenlijk de 64 moeten laten vallen en de 128GB moeten laten staan... maar ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:08
DennusB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:39:
[...]

Ze hadden eigenlijk de 64 moeten laten vallen en de 128GB moeten laten staan... maar ja
Helemaal mee eens..heb nu 48GB in use van de 128

Het is weer September 2025 :)

• Z___Z
  • Niet online
Ik zie dat de Apple Care policy veranderd is:
3. What is not Covered?

3.1 Hardware Services and ADH Services

Apple may restrict Hardware Service and ADH Services to the country where the Covered Equipment was originally purchased.
[...]
Maar ik denk dat dit alleen gedaan wordt als je een product naar een Apple winkel brengt waar in dat land het product niet verkocht wordt:
Service will be limited to the options available in the country where you request service. Service options, parts availability and response times may vary. If service is not available for the Covered Equipment in a country that is not the country of purchase, you may be responsible for shipping and handling charges to facilitate service in a country where service is available. If you seek service in a country that is not the country of purchase, you must comply with all applicable import and export laws and regulations and be responsible for all custom duties, V.A.T. and other associated taxes and charges. For international service, Apple may repair or exchange products and parts with comparable products and parts that comply with local standards.

[ Voor 66% gewijzigd door Z___Z op 13-09-2017 11:43 ]

• doebbalapoent11
gebruik al bijna 2 jaar 64gb, zit nu 34gb vol, dus red het gelukkig wel met 64

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Ik twijfel nog maar de prijs en of het in november/december/januari wel beschikbaar is twijfel ik aan. Via Engeland is ook niet goedkoper, scheelt iets van €50,- en in Duitsland scheelt het maar €10,-.

Al met al een duur ding.

• SpoekGTi
doebbalapoent11 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:41:
gebruik al bijna 2 jaar 64gb, zit nu 34gb vol, dus red het gelukkig wel met 64
Nog geen jaar een 256GB, nog 110GB vrij.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:28:
[...]

iPad Pro 10.5 256GB in de VS: 648 euro (of 720 in een tax-staat), hier 909 euro :)
Ja klopt nu de koers weer even wat gunstiger is scheelt het weer iets maar heb je wel minder garantie als je dat überhaupt krijgt. Natuurlijk leuk dat het iets scheelt maar als ik het wil hebben dan koop ik het meestal gewoon, wachten op mijn volgende vakantie duurt dan te lang :*)

Edit: Ik heb hem drie weken geleden gekocht. Top ding, net op tijd zie ik :)

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 13-09-2017 11:52 ]

• matthijst
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:51:
[...]

Ja klopt nu de koers weer even wat gunstiger is scheelt het weer iets maar heb je wel minder garantie als je dat überhaupt krijgt. Natuurlijk leuk dat het iets scheelt maar als ik het wil hebben dan koop ik het meestal gewoon, wachten op mijn volgende vakantie duurt dan te lang :*)

Edit: Ik heb hem drie weken geleden gekocht. Top ding, net op tijd zie ik :)
Hou ook niet van wachten, daarom bij release de 64GB hier gehaald, 256 daar :)

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:27
Die witte is echt wel 🤤.
Doet me denken aan de 4,toen ik die uit de doos haalde was echt een waauw gevoel.
Met de rest had ik dat zo niet.
Tja de prijs toch even over nadenken,de 8 zegt me niks marginaale upgrade van mijn 7.
Ook nog een z10 bb gehad en vond die swipes lekker werken en apple heeft die op de zelfde manier toegepast.
Eens je dat gewend bent werkt dit super.
Ik wacht wel eerst de reviews en ervaringen af,is een nieuw product en er zijn altijd wel problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Gunth op 13-09-2017 12:21 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:21:
[...]

Dude. 8)7
Met alle respect, maar jij doet net zo hard waar je bij anderen moe van wordt: doordrammen als een malle.

Ben zelf wel klaar met die "prijsdiscussie". 3 typen posters gezien:
- mensen die hem sowieso nooit zouden kopen (sloebers)
- potentiele updaters die door de prijs (en Face Id) twijfelen of dit zoveel geld waard is (paupers, schijnbaar)
- blindkopers (de echte helden)

:+
Haha, en mensen die in dit topic overgehaald willen worden tot ze zich aan de hype overgeven...(ja, ik heb zelfkennis :+ )

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-08 14:19
Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:16:
[...]

Nou, ook bij veelvuldig verkeerd herkennen van het Touch ID komt dat scherm in beeld. Dus niet enkel bij een reboot.
Heel slim opgelost door hier later in de presentatie nog even op terug te komen en FaceID nog een paar keer te laten zien, dat het feilloos lijkt te werken.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Weten we al meer over het draadloos opladen? Is dat fast-charging?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
B00st3r schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:21:
Weten we al meer over het draadloos opladen? Is dat fast-charging?
Binnen een half uur laadt hij 50%.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
De volgende generatie iPhones gaat worden ge-unlocked dmv DNA. Ze gaan het 'unlick your phone' noemen. Je likt van onder je scherm naar boven. Dan wordt je dmv DNA geverificeerd. Het fijne hiervan is dat, net als bij touchID, de verificatie geïntegreerd is met de unlock handeling ipv swipen + voor je gezicht houden.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• SpoekGTi
Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:22:
[...]

Binnen een half uur laadt hij 50%.
Doet hij nu ook via een kabel.....kortom is dat nou fast charging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
SpoekGTi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:26:
[...]

Doet hij nu ook via een kabel.....kortom is dat nou fast charging?
Forget wireless charging: The new iPhones fast-charge to 50% in 30 minutes

During the launch event today, Apple made a big deal out of the wireless charging coming to the iPhone 8 and iPhone X. But Tim Cook & Co forgot to mention one far more important feature: The new iPhones all support fast-charging, which can juice the phone from 0-50% in just 30 minutes. This is one department where Apple has been lagging behind Android, and given the ubiquity of wired chargers over wireless, it’s frankly a much bigger deal than some stupidly-named charging mat.

Don't Miss
This best-selling smart thermostat works with Alexa and costs half as much as a Nest

Apple’s tech specs page for the iPhone X has the details on the new form of wireless charging. It claims a charge to 50% in 30 minutes, way faster than the hour-and-a-bit it currently takes on an iPhone 7.

In order to make fast charging work, you need a USB-C power adapter — which doesn’t come in the box with the new iPhones. You’ll also need a USB-C to Lightning cable, which is a definite buzzkill. Unfortunately, it’s a necessity, as the commonly-used USB-A connector tops out at 10W of power. USB-C supports charging up to 100W, and the iPhone X fast-charging likely requires around 18W.

It’s a real shame that fast-charging won’t work out of the box for the new iPhones, but it’s a classically Apple move. The iPhone has always shipped with a 5V, 1A charger, but recent iPhone models could actually charge faster if you went out and bought a separate 5V, 2.1A charger to use with your phone.

Apple also isn’t including a wireless charger in the box with the iPhone 8 or the iPhone X, so you’re mostly left to fend for yourself when it comes to accessories for the new iPhone.

Bron

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:19
Ligt de echte innovatie eigenlijk nog wel bij mobiele telefonie in de gehele markt? Het enige wat ik mij kan bedenken is bijvoorbeeld een batterijduur van een week. De overige componenten worden alleen maar 'iets' beter elke keer. Of er zijn kleine aanpassingen... Er zullen in de toekomst nog genoeg innovaties aankomen maar ik denk niet meer dat hiervoor jaarlijks een nieuw toestel geproduceerd hoeft te worden.

Daarnaast ben ik zeer tevreden met het Apple ecosysteem. Wellicht dat ze dit nog verder kunnen uitbreiden met toepassingen in huisautomatisering bijv. i.p.v. elk jaar onder tijdsdruk een nieuwe telefoon uitbrengen. Ik heb ook het idee dat ze met de X een mooi product op de markt brengen maar dat deze nog niet af is zoals ze daadwerkelijk voor ogen hadden.

Je ziet dit bijvoorbeeld ook bij de macbook. Een prima product maar hier wordt ineens een touchbar aan toegevoegd. Een leuke gimmik maar of dit nu echt de toevoeging is waar de concurrentie van begint te zweten...

Ik weet het, bedrijfstechnisch is bovenstaande lastig aangezien er geld verdient moet worden. Het is ook maar een hersenspinsel :) Het zou tof zijn als Apple minder de directe concurrentie aan gaat en weer lekker zijn eigen kant op gaat en kwaliteit kiest boven directe concurrentie net als (naar mijn idee) vroeger..

Vroeger... toen alles beter was en je koe nog met een korte 'oe' schreef :p

©2004

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:19
Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:28:
[...]

During the launch event today, Apple made a big deal out of the wireless charging coming to the iPhone 8 and iPhone X. But Tim Cook & Co forgot to mention one far more important feature: The new iPhones all support fast-charging, which can juice the phone from 0-50% in just 30 minutes. This is one department where Apple has been lagging behind Android, and given the ubiquity of wired chargers over wireless, it’s frankly a much bigger deal than some stupidly-named charging mat.

Don't Miss
This best-selling smart thermostat works with Alexa and costs half as much as a Nest

Apple’s tech specs page for the iPhone X has the details on the new form of wireless charging. It claims a charge to 50% in 30 minutes, way faster than the hour-and-a-bit it currently takes on an iPhone 7.

In order to make fast charging work, you need a USB-C power adapter — which doesn’t come in the box with the new iPhones. You’ll also need a USB-C to Lightning cable, which is a definite buzzkill. Unfortunately, it’s a necessity, as the commonly-used USB-A connector tops out at 10W of power. USB-C supports charging up to 100W, and the iPhone X fast-charging likely requires around 18W.

It’s a real shame that fast-charging won’t work out of the box for the new iPhones, but it’s a classically Apple move. The iPhone has always shipped with a 5V, 1A charger, but recent iPhone models could actually charge faster if you went out and bought a separate 5V, 2.1A charger to use with your phone.

Apple also isn’t including a wireless charger in the box with the iPhone 8 or the iPhone X, so you’re mostly left to fend for yourself when it comes to accessories for the new iPhone.

Bron
Als ik mijn iPhone 7 aan mijn iPad lader koppel dan is hij volgens mij ook met 30min ca 50% gevuld. Of beeld ik dit mij maar in? :)

©2004

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:35
matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:21:
[...]

Dude. 8)7
Met alle respect, maar jij doet net zo hard waar je bij anderen moe van wordt: doordrammen als een malle.

Ben zelf wel klaar met die "prijsdiscussie". 3 typen posters gezien:
- mensen die hem sowieso nooit zouden kopen (sloebers)
- potentiele updaters die door de prijs (en Face Id) twijfelen of dit zoveel geld waard is (paupers, schijnbaar)
- blindkopers (de echte helden)

:+
Even zodat ik het niet helemaal verkeerd opvat hoor: Sloebers? Paupers? Is dat lollig bedoeld?

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

• doebbalapoent11
even gerekend via tele2's tarieven, mits ze de adviesprijs aanhouden,

(1159/24)+19 (onbeperkt internetten) + 6 (onbeperkt bellen) = 73 euro per maand (80 voor 256gb)
met 10gb ipv onbeperkt is dat 6 euro minder bij beiden.
Dat vind ik wel hoog maar zeker niet belachelijk, had al van de 64gb versie verwacht dat ie tegen de 80 zou liggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik blijf die uitsparing lelijk vinden. Eve een gifje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1709/312727/WRDgwLHY.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 11:43
Ik denk dat die uitsparing na kort gebruik al uit je zicht is.

dion.dev

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

diotav schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:43:
Neemt niet weg, dat je gewoon een stukje beeld mist. Daar komen vast vergelijkingen van.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:30
Z___Z schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:41:
Ik zie dat de Apple Care policy veranderd is:

[...]

[...]
Maar ik denk dat dit alleen gedaan wordt als je een product naar een Apple winkel brengt waar in dat land het product niet verkocht wordt:

[...]
Apple biedt in de meeste gevallen geen internationale garantie op iPhones. Heeft te maken met feit dat er veel verschillende modellen zijn en dat iPhone's in Midden Oosten bijvoorbeeld geen FaceTime hebben. Binnen Europa maakt het niet uit waar het toestel gekocht is, maar met een iPhone uit Amerika kun je niet in Amsterdam terecht, omdat het een totaal ander model is. Kleine reparaties willen ze misschien wel doen, zoals een Lightning-poort vervangen.

[ Voor 5% gewijzigd door MelvinW op 13-09-2017 12:49 ]

• matthijst
Doane schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:33:
[...]
Even zodat ik het niet helemaal verkeerd opvat hoor: Sloebers? Paupers? Is dat lollig bedoeld?
Over de smileys heengelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:17
harm12nl schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:31:
[...]

Als ik mijn iPhone 7 aan mijn iPad lader koppel dan is hij volgens mij ook met 30min ca 50% gevuld. Of beeld ik dit mij maar in? :)
Dat klopt helemaal, ik gebruik ook gewoon de iPad charger als ik snel wil opladen. De standaard lader is eigenlijk geen goed vergelijk met de opladers van bv Samsung en OnePlus. Met de iPad charger is je iPhone ook binnen vergelijkbare tijd op te laden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26
Ik heb over het algemeen geen problemen met het geld tegen gadgets aansmijten, dus daar ga ik niet over bitchen hier. Ik had na de keynote, die voor mij het beslismoment zou vormen, sterk het gevoel dat de iPhone X voor Apple een noodgreep is. De tijden van echt eye opening innovatie hebben ze wel gehad; Samsung is nu degene die echt innovatieve concepten aankondigt zoals de opvouwbare phone volgend jaar.

De iPhone X is een soort inhaalrace op Samsung, met behoorlijk wat componenten ook nog eens van Samsung. FaceID komt over als een noodgreep omdat in scherm fingerprint niet ging lukken. Eigenlijk toont de demo blunder van gisteren dat nog pijnlijker aan; Apple "moest met iets komen" en het werkt ten tijde van de demo nog niet eens goed. Op zich is dit allemaal nog niet zo'n probleem, maar als je vervolgens het prijspeil tot in het belachelijke opschroeft vanuit de gedachtengang "innovatie is geld waard", dan is bij mij opeens de grens wel overschreden. Mijn Apple watch was al gesneuveld door een valpartij, en facetime met familie kan nu ook wel met whatsapp video, dus na jarenlang trouw in het Apple kamp gezeten te hebben ga ik eens kijken wat ik van de Note 8 vind. Ik heb sterk het gevoel dat ze volgend jaar wel weer met een toestel komen met touch id in het glas, waarbij de iPhone X de geschiedenis in zal gaan als de tijdelijke misstap van Apple. Dan kan ik mooi even in die periode voor 3 a 400 euro minder een Android uitstapje wagen, koop ik volgend jaar wel de iPhone XI voor 1600 euro.

• diotav
  • Laatst online: 11:43
Splinter Cell schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:44:
[...]

Neemt niet weg, dat je gewoon een stukje beeld mist. Daar komen vast vergelijkingen van.
En toch is de screen-to-body ratio groter. Je mist dus meer op bijv. een S8. 🤔

dion.dev

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:35
Zucht. Okee. Ik ben een beetje Sheldon Cooper. |:(

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
diotav schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:49:
[...]
En toch is de screen-to-body ratio groter. Je mist dus meer op bijv. een S8. 🤔
Dat is incorrect. De iPhone X heeft een body-to-screen ratio van 82,9%, waar de Galaxy S8 dat met 83,6% doet. Ook heeft het scherm van de Galaxy S8 een behoorlijk hogere resolutie scherm. ;)
Splinter Cell schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:44:
[...]

Dat is een beetje een glas half vol of half leeg situatie.
Natuurlijk kan je alles in negatief zien en denken "Ik mis scherm", je kunt ook denken "Ik heb nu in ieder geval meer scherm dan dat de oortjes er niet op gezeten zouden hebben"

En als het je echt blijft storen. Nou dan is daar nog de iPhone 8 en 8+ natuurlijk :)
diotav schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:43:
Klopt, dat lees je ook in alle reviews van de Essential Phone. Na een paar minuten zie je het niet meer.
Danny.G schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:54:
Ook heeft het scherm van de Galaxy S8 een behoorlijk hogere resolutie scherm. ;)
Ja scheelt dat zoveel? Ik heb eigenlijk de iPhone X resolutie niet eens mee gekregen :)

Edit: Staat in de OP 2436x1125, is dus idd lager dan de S8, is dus nog even afwachten of de iPhone X een RGB scherm heeft. Dat zou nog een mooie meerwaarde kunnen zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 13-09-2017 12:59 ]

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:16:
[...]

Nou, ook bij veelvuldig verkeerd herkennen van het Touch ID komt dat scherm in beeld. Dus niet enkel bij een reboot.
Dat is niet waar. Dan komt er simpelweg in beeld: "touch id of voer pincode in" (zojuist getest).

Hieronder (tijdens de zogenaamde Keynote fail) staat in beeld: "your passcode is required to enable faceid"

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJlQNc1XoAIIfi8.jpg

wat dus iets anders is dan het niet herkennen van je gezicht!

Erg zonde voor Apple, want nu denkt iedereen dat faceID heeft gefaald wat in feite niet zo is...

Verder tijdens de hands-ons moet je kijken hoe snel het lockje op het scherm opent, dit is namelijk afhankelijk van de snelheid van faceid. Dat gaat altijd eigenlijk snel. Je moet niet kijken naar hoe snel de app drawer tevoorschijn komt, want dit hangt af van wanneer je hem zelf open swipet. Sommige medewerkers deden hier wat langer over, waardoor het leek alsof faceid traag was (terwijl de telefoon allang was geunlockt).

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Donstil schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:54:
[...]

Ja scheelt dat zoveel? Ik heb eigenlijk de iPhone X resolutie niet eens mee gekregen :)
iPhone X: 1125 x 2436 pixels (2.740.500 pixels)
Galaxy S8: 1440 x 2960 pixels (4.262.400 pixels)

Dat scheelt nogal ja. :P

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Danny.G schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:57:
[...]

Idd ;)

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
_Christiaan_ schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:57:
[...]

Dat is niet waar. Dan komt er simpelweg in beeld: "touch id of voer pincode in" (zojuist getest).

Hieronder (tijdens de zogenaamde Keynote fail) staat in beeld: "your passcode is required to enable faceid"

[afbeelding]

Erg zonde voor Apple, want nu denkt iedereen dat faceID heeft gefaald wat in feite niet zo is...

Verder tijdens de hands-ons moet je kijken hoe snel het lockje op het scherm opent, dit is namelijk afhankelijk van de snelheid van faceid. Dat gaat altijd eigenlijk snel. Je moet niet kijken naar hoe snel de app drawer tevoorschijn komt, want dit hangt af van wanneer je hem zelf open swipet. Sommige medewerkers deden hier wat langer over, waardoor het leek alsof faceid traag was (terwijl de telefoon allang was geunlockt).
precies dit.. maar ik vrees dat het beeld van een niet werkend systeem nu al is blijven hangen bij de meeste...

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

...

[ Voor 98% gewijzigd door Security op 13-09-2017 13:35 . Reden: Offtopic - Android vs iOS ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmithNL schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:01:
[...]

precies dit.. maar ik vrees dat het beeld van een niet werkend systeem nu al is blijven hangen bij de meeste...
Ja bij de tegenhangers blijft dit hangen idd. Dat wordt dan de hendel waarmee ze het gaan afkraken enz.

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:28:
[...]

fast-charge klink best leuk ... maar out of the box heb je er niks aan. Om fast-charge gebruikt te maken moet accessories erbij kopen. pakweg €150 (kabel+lichtnetadapter).

iPhone X €1159+150= €1309 8)7 ;w

• SpoekGTi
[...]

[afbeelding]

Je hoort ons toch ook niet dat de herkenning daadwerkelijk traag is, die kan best snel zijn maar het is gewoon ruk dat je nog steeds moet swipen. Dus een combi handeling is trager dan alleen een rise to wake met je duim op een homeknop met TouchID.

Herkenning zal wel goed en snel zijn, maar het is juist de handeling van OOK nog steeds die vinger moeten gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Danny.G schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:57:
[...]

Dat scheelt idd ja.

Ben benieuwd wat daar nu van gevonden wordt. Als er toestellen met 1080p i.p.v. 2k worden aangekondigd (One plus 5 bv) roept altijd iedereen dat het onzin is. Nu zal dat wel andersom zijn :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

[...]

Achja, ligt dan meer aan hun zwakzinnigheid. En des te meer iPhones blijven er over om snel uitgeleverd te worden ;)

NOSIG

• Rivanov
harm12nl schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:31:
[...]

Gebruik je de iPad lader? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:17
Moet je nu dus eerst je gezicht laten scannen en daarna nog swipen ??
Wat een belachelijke keuze. Waarom niet gelijk unlocken na herkenning van je gezicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
icegodd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:02:
[...]

fast-charge klink best leuk ... maar out of the box heb je er niks aan. Om fast-charge gebruikt te maken moet accessories erbij kopen. pakweg €150 (kabel+lichtnetadapter).

iPhone X €1159+150= €1309 8)7 ;w
Zo ik weet wel dat accessoires duur zijn maar €150,- is wel heel erg overdreven.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ben wel echt benieuwd hoe ze de nummering nu laten doorlopen. Nu is er een 8 en een 10. Is dat dan volgend jaar (of na een s-tussenjaar) de 9 en de 11? Maar wat dan het dáárop? Dubbele nummers zo dichtbij elkaar gaan elkaar overlopen op een gegeven moment.......

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 22:43
Ik denk dat er nooit een 9 zal komen (is dat geen ongeluksgetal in China??). Na een eventueel S-jaar zal het naar 11 gaan vermoed ik. Ik vermoed ook dat er tegen dan geen 3 modellen meer zijn (dus enkel 11 en 11 Plus terug).

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

• Rivanov
Dennisdn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:04:
Ben wel echt benieuwd hoe ze de nummering nu laten doorlopen. Nu is er een 8 en een 10. Is dat dan volgend jaar (of na een s-tussenjaar) de 9 en de 11? Maar wat dan het dáárop? Dubbele nummers zo dichtbij elkaar gaan elkaar overlopen op een gegeven moment.......
9 slaan ze over. Net als Windows 8 ook naar Windows 10 ging.

• THE_BASE
  • Niet online
Splinter Cell schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:40:
Ik blijf die uitsparing lelijk vinden. Eve een gifje gemaakt:

[afbeelding]
Vreselijk. Leuk ook met Netflix. |:(

• matthijst
[...]

Het werkt wel, het werkt alleen traag.
Dat zie je ook als je naar dat slotje kijkt.
Een seconde ofzo, waar TouchId instant is.

• SpoekGTi
Nee mij boeit het niet, ik leg hem aan de lader als ik naar bed ga kortom, who gives for fast charging, ik leg hem weg met vaak 30-35% over en de volgende ochtend verrassend genoeg is hij vol.

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

[...]

[afbeelding]

Tweakers was zelf ook op de vloer, en was nog niet overtuigd van FaceID.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
macweeds schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:04:
Wat een belachelijke keuze. Waarom niet gelijk unlocken na herkenning van je gezicht?
Ik gok om notificaties te kunnen lezen :)
Anders is hij al verder...
Misschien dat het een optie wordt?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Omdat je anders je lockscreen nooit kunt bekijken, denk ik.

• SpoekGTi
Rivanov schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:07:
[...]

9 slaan ze over. Net als Windows 8 ook naar Windows 10 ging.
Gingen van 8.1 (8+1 = 9) en dan door naar 10

• UltraSub
Zal best een optie kunnen worden. Net zoals de homeknop in iOS 10 indrukken of zonder indrukken. Maar het zal zijn omdat je anders je notificaties nooit zou (kunnen) zien.
SpoekGTi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:10:
Gingen van 8.1 (8+1 = 9) en dan door naar 10
Ja en zo heb je ook nog de redenering dat 8.1 kernel 6.3 was dacht ik.
Er zijn wat fan made redeneringen maar dat is allemaal nooit officieel bevestigd toch?

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Splinter Cell schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:08:
[...]

Tweakers was zelf ook op de vloer, en was nog niet overtuigd van FaceID.
Dat heb ik idd gelezen. Ik denk dat het een kwestie is van reviews en praktijkervaring afwachten, al heb ik ook mijn bedenkingen hoe het zich zal verhouden tot touchid. Ik denk dat het marginaal minder prettig zal werken dan touchid maar ik denk ook dat het wel went.

Aan de andere kant krijg je er wel een groot scherm voor terug, en hoef je nooit meer te tobben als je vingers vochtig zijn, wat ik best vaak heb in de zomer.

NOSIG

Pagina: 1 ... 9 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.