[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.813 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:54
HereIsTom schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

Itian A8 10W Snelle Draadloze Lader Stand - Hout

[afbeelding]
Wow! Die is mooi! Thx, ga hem bestellen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Danielson schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:24:
[...]

Wow! Die is mooi! Thx, ga hem bestellen! :)
Hoe weet je of het laden past op de X? :>

Toch maar een weblog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
tomic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:26:
[...]

Hoe weet je of het laden past op de X? :>
Qi standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

True, maar... het moet toch een beetje in het “midden van ‘t midden” zitten om de iPhone x hem te laten herkennen als draadloze oplader?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
tomic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:39:
True, maar... het moet toch een beetje in het “midden van ‘t midden” zitten om de iPhone x hem te laten herkennen als draadloze oplader?
Dat luistert niet zo heel nauw en die draadloze opladers worden vaak ook wel gemaakt om goed te werken met iPhones.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
Ik heb in mijn hoesjes een klein metalen plaatje zitten zodat de hele set blijft zitten op de magnetische auto-houder van iSetchi (https://www.isetchi.nl/product/telefoonhouder/ en https://isetchi.nl/wp-con...nhouder-auto-3.jpg?x91525 (onderste situatie)
Weet iemand of dit problemen gaat geven bij evt draadloos laden?

Ik snap dat het plaatje niet bovenop de inductie-plaat van de iPhone moet zitten, maar wat als ik m erbuiten leg? Zit te denken aan kortsluiting oid....

(gezien het over draadloos laden gaat niet in het accessoire topic gezet..)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:31
https://9to5mac.com/2017/...aging/#jp-carousel-506053

Hier vind ik "zilver" echt fantastisch :)
Of welke kleur was het nou :P

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Hahn schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Dat luistert niet zo heel nauw en die draadloze opladers worden vaak ook wel gemaakt om goed te werken met iPhones.
Er zijn pas 2 maanden iPhones op de markt die draadloos opgeladen kunnen worden. Die laders zijn er al veeeeeel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
SmithNL schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:05:
Ik heb in mijn hoesjes een klein metalen plaatje zitten zodat de hele set blijft zitten op de magnetische auto-houder van iSetchi (https://www.isetchi.nl/product/telefoonhouder/ en https://isetchi.nl/wp-con...nhouder-auto-3.jpg?x91525 (onderste situatie)
Weet iemand of dit problemen gaat geven bij evt draadloos laden?

Ik snap dat het plaatje niet bovenop de inductie-plaat van de iPhone moet zitten, maar wat als ik m erbuiten leg? Zit te denken aan kortsluiting oid....
Kort sluiting hoef je niet bang voor te zijn, maar (zo ver als ik weet) is het nog onbekend hoe groot de spoel in de iPhone is. Wellicht dat je wat kunt vinden bij mensen die een iPhone 8/8+ hebben, verder is het even afwachten wat een stukje metaal precies zal doen. Wel moet de case niet te dik zijn want de afstand tussen de telefoon en de lader kan niet heel groot zijn. Als er echt metaal tussen de lader en telefoon zit dan blokkeert dat wel de mogelijkheid tot draadloos laden.

M.a.w. Nog niet heel veel over te zeggen, maar als het maar een klein metalen plaatje is ver aan de onderkant dan verwacht ik dat het wel zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
noobynater schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:41:
[...]

Kort sluiting hoef je niet bang voor te zijn, maar (zo ver als ik weet) is het nog onbekend hoe groot de spoel in de iPhone is. Wellicht dat je wat kunt vinden bij mensen die een iPhone 8/8+ hebben, verder is het even afwachten wat een stukje metaal precies zal doen. Wel moet de case niet te dik zijn want de afstand tussen de telefoon en de lader kan niet heel groot zijn. Als er echt metaal tussen de lader en telefoon zit dan blokkeert dat wel de mogelijkheid tot draadloos laden.

M.a.w. Nog niet heel veel over te zeggen, maar als het maar een klein metalen plaatje is ver aan de onderkant dan verwacht ik dat het wel zal werken.
Ja, wacht sowieso op de iFixit operatie, dan weet ik precies waar de spoel zit ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:02
Wat een absurdheid op Marktplaats. Het toestel is niet dermate slecht leverbaar dat 2K te rechtvaardigen is.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

diotav schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:54:
Wat een absurdheid op Marktplaats. Het toestel is niet dermate slecht leverbaar dat 2K te rechtvaardigen is.
En een bod van €1500...

Man wat een goeie handel die nieuwe iPhones 🤨

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:29
Er hoeft maar één iemand te zijn, wat de gek ervoor geeft.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Waar maak je je ook druk om, het is vraag en aanbod, dat iemand 2k vraagt wil niet zeggen dat ie het ook krijgt. En het is gewoon slim verdienen toch? Of denk je dat het met exclusieve auto's bijv niet wordt gedaan? Moraalridders weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Toch zilver, lelijker dan wit, vind ik :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Deze is mooier :(
https://www.marktplaats.n...f31&previousPage=lr&pos=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

matthijst schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Te zien aan de stekker krijgt iemand in de eu als een unboxte iPhone is huis... :'(
Lastig te zien die kleur maar dit is idd de zilvere variant.
De grijze kleur heb ik nu op de 8+ en dat is wel chique :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Vind bij de zwarte 8 suf dat de achterkant niet matcht.
Vrees dat dat met de X ook zo gaat zijn, zie hier, bij 30s:

Beetje vage actie, van Apple.

[ Voor 19% gewijzigd door matthijst op 29-10-2017 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 21:33
matthijst schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Ik vind het prachtig 😋
Met de 4 indertijd had ik een wauw gevoel toen ik de Tel uit de doos haalde.
Dit gaat er weer zo een worden hoop ik

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier zit wel een behoorlijk agresief filter overheen zo te zien.
Ik ben wel erg benieuwd naar de gebroken zilveren kleur. Lijkt mij erg chic.

Eindelijk eens wat vernieuwends t.o.v. die saaie zwarte toestellen en dan ook nog zonder dat het front wit is :)

Edit: In het filmpje hierboven zie je nog een groot nadeel goed, de zwarte wordt een vingerafdruk walhalla, erg lelijk, ik twijfelde eerst ook maar nu de reservering gedaan is heb ik toch wel de juiste beslissing gemaakt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 29-10-2017 14:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Donstil schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:21:
[...]

Hier zit wel een behoorlijk agresief filter overheen zo te zien.
Ik ben wel erg benieuwd naar de gebroken zilveren kleur. Lijkt mij erg chic.

Eindelijk eens wat vernieuwends t.o.v. die saaie zwarte toestellen en dan ook nog zonder dat het front wit is :)

Edit: In het filmpje hierboven zie je nog een groot nadeel goed, de zwarte wordt een vingerafdruk walhalla, erg lelijk, ik twijfelde eerst ook maar nu de reservering gedaan is heb ik toch wel de juiste beslissing gemaakt :)
Dit wordt ook mijn eerste 'witte' iPhone, precies om die reden :) Die witte voorkant trok mij totaal niet maar wou altijd al iets anders dan zwart..
Gunth schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:17:
[...]

Ik vind het prachtig 😋
Met de 4 indertijd had ik een wauw gevoel toen ik de Tel uit de doos haalde.
Dit gaat er weer zo een worden hoop ik
Ja precies, die glazen achterkant bij de 4 vond ik toch nog wel het allermooiste, mooier dan de 5, 6 en de 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 21:33
Scrtz schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:31:
[...]

Dit wordt ook mijn eerste 'witte' iPhone, precies om die reden :) Die witte voorkant trok mij totaal niet maar wou altijd al iets anders dan zwart..

[...]

Ja precies, die glazen achterkant bij de 4 vond ik toch nog wel het allermooiste, mooier dan de 5, 6 en de 7.
Ik vond de witte front ook nooit niks, nu hebben we beste van beide :P
Idd de 4 was echt knap.
Daarna ik heb iedere iPhone gehad, gewoon en s serie nooit meer het zelfde unboxing gevoel gehad

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Ik heb express de Silver versie genomen omdat:

- Eindelijk een witte iPhone met een zwarte voorkant
- Ik heb altijd een Black / SpaceGrey genomen omdat ik een zwarte voorkant wilde
- Mooiere stainless-steel band dan de SpaceGrey versie
- Vingerafdrukken minder snel zichtbaar dan op de SpaceGrey versie
- Voor mij nu nóg meer het gevoel van een nieuwe iPhone aangezien ik nu ook na ál die jaren (sinds 3G) een witte / zilvere iPhone heb.

Kan echt niet wachten tot ik 'm vrijdag uit het doosje mag halen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:52

Grin

Ride si sapis.

Zwart front, zilver randen, witte back, zilver rond de camera... Ik vind de witte X echt een wanstaltige verschijning; een allegaartje van kleuren en accenten.
Maar ieder z'n ding! ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Iemand al buyers remorse, om kleur, opslag of andere redenen? :P

Nog 5 dagen...gelukkig heb ik engelen geduld :F :F :F

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 29-10-2017 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 15:34
Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:55:
Iemand al buyers remorse, om kleur, opslag of andere redenen? :P

Nog 5 dagen...gelukkig heb ik engelen geduld :F :F :F
Helemaal niet! Nu ik die gelekte foto's van de Silver heb gezien ben ik er nog verliefder op geworden! Inderdaad, nog vijf daagjes geduld. Heb de lokale marktkoopman (helemaal Apple verslaafd) al beloofd de iPhone X even aan hem te showen.

Vooral heel erg benieuwd naar Face ID. Iedereen heeft er al van tevoren klachten over, maar het lijkt mij een fantastische feature!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grin schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:51:
Zwart front, zilver randen, witte back, zilver rond de camera... Ik vind de witte X echt een wanstaltige verschijning; een allegaartje van kleuren en accenten.
Maar ieder z'n ding! ;)
Dat zelfde kan ook wel van de SG gezegd worden, die heeft precies evenveel “kleuren”/accenten en is ook geen uniform ding.

Front zwart.
Rand smoked chrome (Vind ik wel fraai btw).
Achterkant Grijs.
Camera zwart.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:31
matthijst schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:15:
Vind bij de zwarte 8 suf dat de achterkant niet matcht.
Vrees dat dat met de X ook zo gaat zijn, zie hier, bij 30s:
[video]
Beetje vage actie, van Apple.
Zo dit had ik nog niet zo gezien. Blij dat ik de zilveren heb besteld 😜

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Benjamin Geskin @VenyaGeskin1
Tomorrow media will get iPhone X samples for reviews. Reviews should be out on November 1st.

Hmm.. maar twee dagen vooraf?!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:03:
Tomorrow media will get iPhone X samples for reviews. Reviews should be out on November 1st.

Is inprincipe genoeg lijkt me als het van tevoren is ingeplanned. Het besturingsysteem veranderd niets aan. Iedereen weet eigenlijk al wat alles doet. Denk dat een reviewer niet ineens een 6 zal geven voor een vlaggenschipmodel.
Accutest kan wel krap worden.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kecin schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

Is inprincipe genoeg lijkt me als het van tevoren is ingeplanned. Het besturingsysteem veranderd niets aan. Iedereen weet eigenlijk al wat alles doet. Denk dat een reviewer niet ineens een 6 zal geven voor een vlaggenschipmodel.
Accutest kan wel krap worden.
True. Daar heb je gelijk in. Maar dan nog vind ik twee dagen voor een review, vrij krap om een toestel te testen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 23:51
Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:03:

Dat is wel kort ja.. Dan heb je als reviewer alleen een goede indruk, accu kan bijvoorbeeld niet goed getest worden. Maar kan het te maken hebben met de final van iOS 11.1 die pas deze week op de toestellen is gezet (afgelopen maandag nog een laatste beta) en dat ze nog deze kant op moesten komen? Lijkt me niet dat ze reviewers een beta versie laten testen.

[ Voor 5% gewijzigd door Erulezz op 29-10-2017 15:10 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:01
Space grey: YouTube: iPhone X Hands-on: The iPhone We Really Want

Silver: YouTube: iPhone X Impressions & Hands On!

Moet zeggen dat Space grey erg mooi is. Maar ben erg blij dat ik voor de eerste keer eens iets anders heb gekozen (Silver), zwart/grey is ook een beetje saai en braaf. :)

[ Voor 3% gewijzigd door talkatoo op 29-10-2017 15:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:49:

- Ik heb altijd een Black / SpaceGrey genomen omdat ik een zwarte voorkant wilde
- Voor mij nu nóg meer het gevoel van een nieuwe iPhone aangezien ik nu ook na ál die jaren (sinds 3G) een witte / zilvere iPhone heb.

Heb net het omgekeerde gevoel. Ben voor space grey gegaan omdat de zilver precies een mix is van willekeurige onderdelen. Zwarte voorkant, chroomkleurige band en gebroken witte achterkant met een zwarte vlek als camera. Heb ooit nog een galaxy s gehad en de stalen rand van de zilverkleurige lijkt erop. Maar bij de galaxy was dat goedkoop plastic. Dus elke keer ik zoiets zie bij een telefoon ziet her voor mij al cheap uit. Dan is de space grey rand mooier. En qua kleur is die exact hetzelfde als de achterkant. Krijg je toch een gevoel dat je iPhone een geheel is i.p.v. die 3 verschillende kleuren. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak 🙂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:49:

Nee ben blij dat ik voor Space Grey 256 gegaan ben, de Silver oogt cheaper en vrouwelijker. Buiten dat is de metaalkleurige rand net een bumper die om het toestel zit. Zeg niet dat ik Silver lelijk vindt, maar voor een device waar ik alles mee doe, films, games etc. moet dat gewoon zwart zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Donstil schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:59:
[...]

Dat zelfde kan ook wel van de SG gezegd worden, die heeft precies evenveel “kleuren”/accenten en is ook geen uniform ding.

Front zwart.
Achterkant Grijs.
Camera zwart.
Als je de video’s bekijkt liggen de kleuren enorm dicht tegen elkaar. Op de hands on van 9to5mac zeggen ze zelfs dat je geen verschil ziet tussen stalen rand en glas. Bij de zilveren valt het gewoon op. Maar het is iets persoonlijk, ik heb liever een telefoon die er uitzien als 1 geheel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Bontes schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

, de Silver oogt cheaper en vrouwelijker
Ik heb de SG gekozen, maar jouw visie op de Silver slaat echt als 'n tang op een varken.
Sinds wanneer is Silver een mannen of vrouwen kleur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:23:
[...]

Ik heb de SG gekozen, maar jouw visie op de Silver slaat echt als 'n tang op een varken.
Sinds wanneer is Silver een mannen of vrouwen kleur??
Dit is trouwens echt iets heel Hollands ofzo, of iig Europeaans want in de rest van de wereld waren juist de witte/gouden/rose goud enzo super populair, ook onder de mannen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Snap werkelijk niet wat een kleur met geslacht te maken heeft.

Noem mij maar 'n ouwe lul ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:26:
Snap werkelijk niet wat een kleur met geslacht te maken heeft.

Noem mij maar 'n ouwe lul ;)
Dus je hebt SG besteld? _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:01
Je laat jezelf wel erg beperken in je opties als je Silver als een vrouwen kleur ziet. Ik denk dat je met beide keuzes niet teleurgesteld zult zijn. En anders is er volgend jaar vast een mooie nieuwe variant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:59:
[...]

Front zwart.
Achterkant Grijs.
Camera zwart.
Een zwarte uniforme blob is de SG-versie zeker niet maar het is veel meer een geheel dan de wit/silver versie. Wat je tevens weer kan wegzetten als: die SG-versie is maar een saai ding. Wit voor een telefoon vind ik zeker niet lelijk maar dan moet de 'off-state' van het beeldscherm ook wit zijn - en dat is helaas altijd zwart. Totdat ze dat kunnen aanpakken vind ik een witte telefoon maar een bijzonder schepsel. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
1 grote voordeel dat we al over een week of 5 a 6 kúnnen meemaken hier in NL:

je loopt buiten, in pak 'm beet zo rond het vriespunt, hebt handschoenen aan en je wil je iPhone X unlocken...

lang leve FaceID d:)b d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:07:
1 grote voordeel dat we al over een week of 5 a 6 kúnnen meemaken hier in NL:

je loopt buiten, in pak 'm beet zo rond het vriespunt, hebt handschoenen aan en je wil je iPhone X unlocken...

lang leve FaceID d:)b d:)b
1 nadeel over een aantal maand, ik ben met de motor op pad, heb mijn helm nog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Danielson schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:08:
[...]

1 nadeel over een aantal maand, ik ben met de motor op pad, heb mijn helm nog op...
haha true! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:08

Ad Hox

N/A

Trouwens, een idee om de notch een beetje te omzeilen: gebruik de “Keer kleuren om”. Die functie is wel een stuk verbeterd en zorgt voor zwarte menu’s.

Ben benieuwd naar de praktijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Voor wat betreft de voorkeuren tussen SG en Silver en ieders mening hieromtrent. Niemand heeft het toestel nog in reallife gezien, enkel op video's en plaatjes dus het is gewoon afwachten hoe de kleursamenstellingen in het echt overkomen. :)

Ik verwacht gewoon een enorm chique en elegant toestel in m'n handen te hebben. En ben gewoon eens klaar met een zwarte / SpaceGrey achterkant op m'n iPhone. :+

Met de volgende iPhone zien we wel weer verder. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Of zoals ze op Macrumors riepen, de zwarte lijkt teveel op de oude, kan niemand zien dat je een nieuwe hebt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
matthijst schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:23:
Of zoals ze op Macrumors riepen, de zwarte lijkt teveel op de oude, kan niemand zien dat je een nieuwe hebt :+
Nou, ik zal om deze opmerking wel afgeslacht worden;

Maar dat is ook één van de redenen voor de Silver. Dan zie je de verticale camera duidelijker en zie je dus beter dat je de X hebt i.p.v. 6/7/8. :+

Betaal niet voor niets € 300 meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2017 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ad Hox schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:15:
Trouwens, een idee om de notch een beetje te omzeilen: gebruik de “Keer kleuren om”. Die functie is wel een stuk verbeterd en zorgt voor zwarte menu’s.

Ben benieuwd naar de praktijk.
ik hoop nog steeds op een échte Dark Mode voor de iPhone X.
Maar de kans daarop zal ongeveer net zo groot zijn als dat mijn iPhone X nog vanavond bezorgd wordt.

Ik had op mijn ouwe S8 een speciaal black-amoled theme/ UI. Dat was echt top!

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 29-10-2017 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een aantal reacties zijn verplaats naar [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5. Dit topic is bedoeld voor discussie over de iPhone X, bestellingen, levertijden en beschikbaarheid kan besproken worden in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5.

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 29-10-2017 16:34 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ja, hoewel de slimme modus al wat beter is. Youtube, Whatsapp, Facebook en alle iOS apps gaan goed. Instagram en browsen (nog) niet. Ga het nu twee weekjes aanzetten om te kijken of ik er alvast aan kan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ad Hox schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:38:
Ja, hoewel de slimme modus al wat beter is.
slimme modus...Que?

Waar kan ik die vinden? Of is dat alleen toegankelijk voor hele slimme mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Schijnt dat instagram op de iPhone X nog niet helemaal is geoptimaliseerd

https://www.reddit.com/r/...x_in_the_wild_loud_audio/

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:39:
[...]

slimme modus...Que?

Zoek bij Instellingen op “Kleuren”, en dan zie je bij Aangepaste Weergave de optie Slim of Klassiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:57
Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:39:
[...]

slimme modus...Que?

Settings > General > Display Accommodations > Invert Colours > Smart Invert

Al werkt die alsnog niet helemaal goed.

[ Voor 6% gewijzigd door crypt0rr op 29-10-2017 16:47 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
bardi-1 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

Settings > General > Display Accommodations > Invert Colours > Smart Invert

Al werkt die alsnog niet helemaal goed.
Ad Hox schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:46:
[...]

Zoek bij Instellingen op “Kleuren”, en dan zie je bij Aangepaste Weergave de optie Slim of Klassiek.
ah die ja...ik kende die optie inderdaad als Aangepaste Weergave.
Kende alleen de opties Klassiek of Slim nog niet.

thanks! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
zap8 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:43:
Schijnt dat instagram op de iPhone X nog niet helemaal is geoptimaliseerd

https://www.reddit.com/r/...x_in_the_wild_loud_audio/
Nog weinig apps waarschijnlijk. Die updates verschijnen komende week. Maar verwacht maar dat 90% van de apps de komende weken nog niet geoptimaliseerd zullen zijn. Marco Arment (ontwikkelaar van Overcast, één van de populairste podcasts app voor iOS) heeft al aangegeven nog geen iPhone X optimized update klaar te hebben met de release. Het is toch een stuk lastiger met de nieuwe schermverhoudingen en de notch.

/edit: ESPN Live heeft al wel een update. (afbeelding via Reddit) :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hQmwsda.png

En Tweetbot ook sinds vorige week.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Nwxbmws.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:49:
[...]

Nog weinig apps waarschijnlijk. Die updates verschijnen komende week. Maar verwacht maar dat 90% van de apps de komende weken nog niet geoptimaliseerd zullen zijn. Marco Arment (ontwikkelaar van Overcast, één van de populairste podcasts app voor iOS) heeft al aangegeven nog geen iPhone X optimized update klaar te hebben met de release. Het is toch een stuk lastiger met de nieuwe schermverhoudingen en de notch.

[afbeelding]
Ik ben benieuwd wat voor andere problemen we nog gaan tegenkomen. Overigens kijk ik met nieuwe producten de kat altijd uit de boom en wil ik een product voordat ik het koop uiteindelijk ook in handen hebben gehad.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 11:22
Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:49:
[...]

[afbeelding]
Ik ben zelf ook app developer en ik release mijn iPhone X update ook pas 3 november. Het is zonde om dit veel eerder te doen aangezien je bij een update exposure krijgt, en in combineert met de iPhone X launch kan dit vaak mooi uitpakken.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
UnitedJunk schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:00:
[...]

Ik ben zelf ook app developer en ik release mijn iPhone X update ook pas 3 november. Het is zonde om dit veel eerder te doen aangezien je bij een update exposure krijgt, en in combineert met de iPhone X launch kan dit vaak mooi uitpakken.
Welke app ontwikkel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik denk 1 van dezen http://www.bjornantonissen.nl/

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:25:
[...]

Nou, ik zal om deze opmerking wel afgeslacht worden;

Maar dat is ook één van de redenen voor de Silver. Dan zie je de horizontale verticale camera duidelijker en zie je dus beter dat je de X hebt i.p.v. 6/7/8. :+

Betaal niet voor niets € 300 meer.
FTFY ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Voor wie, net als ik, met een verse install wil beginnen op de nieuwe iPhone, maar wel graag de SMSjes en iMessages wil bewaren. Hierbij de stappen die je hiervoor dient te ondernemen! :)

Benodigdheden:

https://9to5mac.com/2016/...ssages-clean-ios-install/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 11:22
Ik werk aan YTCount. Appje om YouTube kanalen te volgen met het aantal abonnees.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
volgens mij al vluchtelings voorbij gekomen hier, maar...

wat doen jullie zodra jullie X binnen is, Restore met een backup of fresh install?

Ik gooi eigenlijk elk jaar een backup terug op een nieuwe iPhone. Ik zou het eigenlijk ook met de iPhone X doen.
Maar wellicht toch eens lekker helemaal nieuw/vers (apps en instellingen) beginnen met de iPhone X.

ah, zie dat @Rivanov nèt boven mij met super handige info kwam indien je met een verse install wil beginnen. Thanks! ;) mooie video

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 29-10-2017 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:26
Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:14:

wat doen jullie zodra jullie X binnen is, Restore van een backup of Set up als nieuw?

Ik gooi eigenlijk elk jaar een backup terug op een nieuwe iPhone. Ik zou het eigenlijk ook met de iPhone X doen.
Maar wellicht toch eens lekker helemaal nieuw/vers (apps en instellingen) beginnen met de iPhone X.

ah, zie dat @Rivanov nèt boven mij met super handige info kwam indien je met een verse install wil beginnen. Thanks! ;) mooie video
Ik zet gewoon m'n backup van m'n 8 Plus terug :P Mocht ik tegen issues aanlopen kan ik altijd nog clean install proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

wat doen jullie zodra jullie X binnen is, Restore van een backup of Set up als nieuw?

Ik ga 100% voor een verse installatie. Merk de laatste tijd erg slechte batterijduur op m'n iPhone 7 en vermoedt dat dit in de iOS 11 software zit. Geen zin om nu nog m'n iPhone 7 te restoren, maar om het helemaal uit te sluiten ga ik op de X wel fresh.
  • Alles wat er met iCloud te synchroniseren valt, staat bij mij actief.
  • Op m'n iPhone heb ik iCloud Photo Library aanstaan dus al m'n foto's en video's staan in iCloud
  • Ik heb nog een tweede synchronisatie van m'n Camera Roll naar Google Photos lopen
  • Middels bovenstaand filmpje kan ik ook nog eens al m'n iMessages overzetten
Voor mij dus geen enkele reden om een backup terug te zetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

wat doen jullie zodra jullie X binnen is, Restore met een backup of fresh install?

Ik doe set up als nieuw. Ik ga eigenlijk helemaal niets overzetten. Alleen mn agenda en contacten zijn in sync met Google en verder niks. :)

edit: zelfde reden als hierboven. Ik merk slechte batterijduur op mijn 5s, waarvan de install inmiddels alweer 3,5 jaar oud is. Zal vast wel veel rommel in achtergebleven zijn. En daarbij ik heb geen behoefte aan al die oude meuk op mn nieuwe telefoon, ik kijk toch nooit naar oude dingen (behalve dan contacten en agenda).

[ Voor 17% gewijzigd door _Christiaan_ op 29-10-2017 17:28 ]

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:57

Fresshhh

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online

Ik ga schoon, want ergens in mijn backup (zo oud als de release van de 5s) zit iets raars, dat mijn wifi steeds uit gaat in slaapstand, en dan minstens 10 sec duurt voor er weer verbinding is. Het is zelfs zo dat hij op 4g blijft als ik een site open, en dan soms ook nog blijft laden en dan pas na 20sec met wifi verbind en dan pas de site doorlaadt.
Tja ik krijg het er niet uit, dus ik ga voor schoon.

Maar eigenlijk wil ik alleen me whatsapp berichten, sms, imessage, en me paswoorden en achtergrond (die ik nergens weer kan vinden in me bibliotheek) terug hebben.

Maar als ik alleen icloud terug zet mist er wat van me whatsapp.

Prr keuzes, Maar ik bewaar backup wel, en zet hem misschien wel weer terug, dan maar kloten wifi

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

@mell33 Puur uit interesse, wat is de reden dat je dan graag je oude berichten wilt bewaren? Ga je die ooit nog bekijken?

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
mell33 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:27:
[...]

Ik ga schoon, want ergens in mijn backup (zo oud als de release van de 5s) zit iets raars, dat mijn wifi steeds uit gaat in slaapstand, en dan minstens 10 sec duurt voor er weer verbinding is. Het is zelfs zo dat hij op 4g blijft als ik een site open, en dan soms ook nog blijft laden en dan pas na 20sec met wifi verbind en dan pas de site doorlaadt.

Maar eigenlijk wil ik alleen me whatsapp berichten, sms, imessage, en me paswoorden en achtergrond (die ik nergens weer kan vinden in me bibliotheek) terug hebben.

Prr keuzes, Maar ik bewaar backup wel, en zet hem misschien wel weer terug, dan maar kloten wifi
Je kunt je Whatsapp berichten backuppen naar iCloud.
Ga hiervoor in Whatsapp naar:

Instellingen > Chats > Chat Backup

Je dient dan wel iCloud Documents actief te hebben op je iPhone. Wanneer je vervolgens Whatsapp installeert op je nieuwe iPhone zal hij de backup vinden die in iCloud staat, waarna hij al je berichten weer terugzet. Moet je wel vooraf je iCloud ingesteld hebben natuurlijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:19
iCloud back up terugzetten. Is volgens mij ook beter dan een normale back up vanuit iTunes, aangezien iCloud alleen benodigde bestanden upload.

[ Voor 70% gewijzigd door Silversin op 29-10-2017 17:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:48
Elke iPhone die ik koop wordt als nieuw ingericht. Geeft voor mijn gevoel wel echt de beste ‘eXperience’ (pun intended).

Gaat voor de iPhone X dus ook gebeuren. Dan kijk ik ook meteen welke apps ik niet meer installeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:53
_Christiaan_ schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:30:
@mell33 Puur uit interesse, wat is de reden dat je dan graag je oude berichten wilt bewaren? Ga je die ooit nog bekijken?
Vraag is niet aan mij gesteld, maar als ik voor mezelf spreek:

Ik gebruik whatsapp heel veel zakelijk, misschien nog wel meer dan mail. Voor mij is het “noodzakelijk” dat ik berichten kan teruglezen.

Maar gelukkig heb ik voor whatsapp inderdaad backup naar de iCloud aan staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:32
Morgen is het maandag ;)

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Silversin schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:37:
iCloud back up terugzetten. Is volgens mij ook beter dan een normale back up vanuit iTunes, aangezien iCloud alleen benodigde bestanden upload.
Maar iCloud backup neemt ook system settings mee toch? Dus ook eventuele 'corrupte' settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Denk overigens wel dat we zodra onze nieuwe iPhones in gebruik hebben, we met name de eerste paar dagen als 'n malle op de onderkant van het scherm tikken...zoekend naar de home button (automatisme bij het sluiten van een app)

:D

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 29-10-2017 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 12:19
Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:11:
[...]

Maar iCloud backup neemt ook system settings mee toch? Dus ook eventuele 'corrupte' settings.
Dacht te herinneren dat de kans daarvoor lager is, omdat iCloud geen volledige back up maakt van je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:31

aex351

I am the one

mell33 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:27:
[...]

:+ In slaapstand gaat wifi sowieso uit. Dat is geen bug maar een feature.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Silversin schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:23:
[...]

Dacht te herinneren dat de kans daarvoor lager is, omdat iCloud geen volledige back up maakt van je iPhone.
Hoe komt het dan dat je iPhone instellingen compleet worden teruggezet? ;)
Moet toch ergens vandaan komen.

Anyway, zoals ik al eerder zei; ik merk een kortere batterijduur op m'n iPhone 7 en wil het zekere voor het onzekere nemen met de X. Vandaar dat ik fresh ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:21:
Denk overigens wel dat we zodra onze nieuwe iPhones in gebruik hebben, we met name de eerste paar dagen als 'n malle op de onderkant van het scherm tikken...zoekend naar de home button (automatisme bij het sluiten van een app)

:D
Ben echt zeer benieuwd naar FaceID..gaat het accuraat werken, snel of langzaam, vanuit welke hoeken, ga je TouchID missen, etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
_Christiaan_ schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:30:
Als de nsa en aivd alles van me weten, dan weet ik het ook nog van mezelf, 20 jaar data gesaved, soort dagboek zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:44
mell33 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:41:
[...]

Als de nsa en aivd alles van me weten, dan weet ik het ook nog van mezelf, 20 jaar data gesaved, soort dagboek zegmaar.
Eigenlijk zou de AIVD als iCloud moeten fungeren, ze bewaren toch alles, en dan hebben wij onze online opslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
aex351 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

:+ In slaapstand gaat wifi sowieso uit. Dat is geen bug maar een feature.
Het kan zijn maar hij verbind met een verse instal wel gelijk.
absrnd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:45:
[...]

Eigenlijk zou de AIVD als iCloud moeten fungeren, ze bewaren toch alles, en dan hebben wij onze online opslag :)
Ja dat vind ik nou ook.
Maar ik heb het sinds internet bestaat al gedaan, ook wel top als je dingen van die tijd terug ziet.

Ik belde laatst met een heel oud nummer, en ze wisten gewoon wie ik was (10 jaar oud dat nr)
De 1 vind dit griezelig en de ander vind dit handig, en je hebt bewijzen voor een account herstel oid.

[ Voor 14% gewijzigd door Mel33 op 29-10-2017 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:27:
[...]

Ben echt zeer benieuwd naar FaceID..gaat het accuraat werken, snel of langzaam, vanuit welke hoeken, ga je TouchID missen, etc etc
Zekers....
Ben zeer benieuwd.
Ergens zegt mijn gevoel dat het minder (makkelijk) gaat werken als Touch ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De eerste dagen roept iedereen dat het geweldig is, want om zijn/haar aankoop te rechtvaardigen is niemand kritisch. Pas na een tijdje komen de negatieve aspecten naar boven. ;)

Al ben ik gewoon positief gestemd dat het perfect gaat werken. Apple gaat geen inferieure feature implementeren in het belangrijkste product in hun line-up.

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2017 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:50:
[...]

Zekers....
Ben zeer benieuwd.
Ergens zegt mijn gevoel dat het minder (makkelijk) gaat werken als Touch ID
Gelukkig heb je 14 dagen de tijd om te proberen. Maar dan nog acht ik de kans bij het "falen" van FaceID zeer klein dat iemand de X weer gaat inleveren voor een 8

[ Voor 3% gewijzigd door Jaymone op 29-10-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:51:
De eerste dagen roept iedereen dat het geweldig is, want om zijn/haar aankoop te rechtvaardigen is niemand kritisch. Pas na een tijdje komen de negatieve aspecten naar boven. ;)

Al ben ik gewoon positief gestemd dat het perfect gaat werken. Apple gaat geen inferieure feature implementeren in het belangrijkste product in hun line-up.
Ik ga ‘r vanuit dat FaceID echt goed gaat werken, natuurlijk zijn er ook ‘negatieve’ aspecten te bedenken.. wie begint? Kan er niet zoveel bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
Nou dat sla ik eerst even over, face id ga ik nog niet gebruiken.
Ik heb ook een bril op soms en soms niet, geen idee hoe dat dan werkt.

Maar ik wacht op de deals in januari of eerder,, ligt eraan, of de deal top is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:04

swv

FaceID vraagt om een gedragsverandering. Dan zijn er twee smaken: Er zijn mensen die daar om gaan zeuren en er zijn mensen die het toejuichen en omarmen.

Goed werken zal het wel. Daar maak ik mij ook niet druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
swv schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:56:
FaceID vraagt om een gedragsverandering. Dan zijn er twee smaken: Er zijn mensen die daar om gaan zeuren en er zijn mensen die het toejuichen en omarmen.

Goed werken zal het wel. Daar maak ik mij ook niet druk om.
Ik ben er ook van overtuigd dat het goed zal werken en ben blij met deze stap van Apple. Neemt niet weg dat je altijd mensen zult houden die, volgens zichzelf, terecht iets van gaan vinden, hetzij positief als negatief. Een kritische blik is altijd goed, daar heb je meer aan dan mensen die altijd alles maar omhelzen en het wel oke vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Denk dat als je raise to wake gebruikt, het juist makkelijker zal zijn om faceID te gebruiken ipv touchID.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:13:
Voor wie, net als ik, met een verse install wil beginnen op de nieuwe iPhone, maar wel graag de SMSjes en iMessages wil bewaren. Hierbij de stappen die je hiervoor dient te ondernemen! :)

Benodigdheden:[video]
https://9to5mac.com/2016/...ssages-clean-ios-install/
Crap, deze methode schijnt sinds iOS 10 niet meer te werken. Artikel dateert ook van april 2016 (had ik even niet op gelet). |:(
Naja, dan maar geen iMessages over naar de X. Ook geen ramp.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:11:
[...]

Crap, deze methode schijnt sinds iOS 10 niet meer te werken. Artikel dateert ook van april 2016 (had ik even niet op gelet). |:(
Naja, dan maar geen iMessages over naar de X. Ook geen ramp.
Tegenwoordig zat iMessage toch ook in de cloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Toppe schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:14:
[...]

Nope. Heeft Apple tijdens iOS 11 beta's eruit gehaald. Was nog niet klaar voor release. Zal waarschijnlijk met 11.2 verschijnen (hopelijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 09:36
Toppe schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:14:
[...]

Zat inderdaad in de iOS 11 beta maar is er op een gegeven moment weer uitgehaald. In een latere versie komt dit wel weer terug!

Edit: Rivanov was me net voor :P

[ Voor 7% gewijzigd door Fuwor op 29-10-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Backuppen restoren is toch niet meer nodig met iOS 11? Gewoon de nieuwe telefoon tegen je oude aanleggen en hij vraagt zelf erom. Wacht ik zoek er een filmpje over.

Edit: Quick start heet het.

YouTube: How to use iOS 11's Quick Start set up: It's like magic

[ Voor 31% gewijzigd door Tylen op 29-10-2017 19:26 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
Tylen schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:19:
Backuppen restoren is toch niet meer nodig mer ios 11? Gewoon de nieuwe telefoon tegen je oude aanleggen en hij vraagt zelf erom. Wacht ik zoek er een filmpje over.
Klopt. vanaf de 5s of 6 geloof ik

[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 29-10-2017 19:21 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.