‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Volgens BGR.comTylen schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:27:
Ah check idd. Ik dacht dat hij het overzet direct vanaf je oude device. Ach in ga het vrijdag wel zien
http://bgr.com/2017/09/22...tures-ios-11-quick-start/Mind you, after the setup process is complete, you’ll still have to restore from an iPhone backup to also get all your apps on the new device. When Quick Start is over, you can choose to restore from the most recent iPhone backup if you so desire.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, omdat er verder geen andere applicatie op de achtergrond dan draait. Kortom, het probleem die je denkt te hebben is geen probleem. Dus in jou geval is het zinloos om een verse installatie te doen, tenzij je de bestaande applicaties van je huidige telefoon niet wilt overzetten. Wat je toch waarschijnlijk gaat doen. Maar goed als jij graag een middag wil besteden aan je telefoon handmatig opnieuw te gaan zitten installeren en doen met nagenoeg exact hetzelfde resultaat, veel plezier.mell33 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:47:
[...]
Het kan zijn maar hij verbind met een verse instal wel gelijk.
[...]
< dit stukje webruimte is te huur >
Wel worden de foto's pas met deze nieuwe compressie opgeslagen als je dit instelt en de oudere foto's blijven het oude formaat. Maargoed je kan er natuurlijk voor kiezen oude foto's in een cloud dienst te bewaren
Hoeveel GB heb jij nu in use?duncanvdlinden schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:57:
Wat trouwens wel goed is om te weten als je nog twijfelt over de opslag, en je komt bijvoorbeeld van een iPhone 6S 64GB (zoals ik), je stapt over op de iPhone X 64GB dat je door het HEIF en HEVC formaat in IOS11 tot wel 50% opslag kan besparen op het gebied van opslaan van foto's en video's. Deze nieuwe formaten zijn vanaf de iPhone 7 te gebruiken, dus je gaat er in feite wel op voorruit kwa opslag door het nieuwe formaat.
Wel worden de foto's pas met deze nieuwe compressie opgeslagen als je dit instelt en de oudere foto's blijven het oude formaat. Maargoed je kan er natuurlijk voor kiezen oude foto's in een cloud dienst te bewaren
Het is weer September 2025 :)
Zeker waar, maar vergeet niet dat de iPhone X nu video's in 4k/60fps kan maken. Dit hoef je natuurlijk niet aan te zetten, maar zonde om dit niet te doen. Foto's en video's zullen dus ook wat groter zijn.duncanvdlinden schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:57:
Wat trouwens wel goed is om te weten als je nog twijfelt over de opslag, en je komt bijvoorbeeld van een iPhone 6S 64GB (zoals ik), je stapt over op de iPhone X 64GB dat je door het HEIF en HEVC formaat in IOS11 tot wel 50% opslag kan besparen op het gebied van opslaan van foto's en video's. Deze nieuwe formaten zijn vanaf de iPhone 7 te gebruiken, dus je gaat er in feite wel op voorruit kwa opslag door het nieuwe formaat.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Ben dus zelf voor de 64GB iPhone X gegaan.
Het is een bewuste keus dat ik niet voor een 256GB ga, ik snap het gemak, maar ik organiseer het liever een beetje eens in de tijd zodat het niet 1 grote puinhop wordt. En daarnaast ik gebruik een telefoon niet om een hele foto en video collectie op bij te houden.
Wat video's betreft, ik kan het aantal video's wat ik gemaakt heb met mijn iPhone echt op 1 hand tellen, ik maak voornamelijk foto's als ik op vakantie ben. Die paar 4K test filmpjes gaan geen issue vormen.
[ Voor 11% gewijzigd door duncanvdlinden op 29-10-2017 20:17 ]
Tot dat je ze wil bekijken op een apparaat wat dat formaat niet ondersteund. Ik bewaar video en foto's op mijn NAS en via mijn TV kan ik ze dan bekijken naar helaas werdt de bestandsindeling niet ondersteund. Dus maar weer terug gezet op compatibel formaat.duncanvdlinden schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:57:
Nu is opslag ook niet zo'n probleem voor mij. Af en toe schoon ik toch de zaak op want alles staat toch op de NAS
[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 29-10-2017 20:19 ]
Ja ik zat ook te twijfelen ik heb nu een 6 met 64GB en die zit op 80% vol dus dagt ook Ow de 64GB is prima tot ik me bedacht shit hij filmt 4k dat betekend dat filmpjes en foto’s gelijk 4keer zo veel ruimte innemen.duncanvdlinden schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:12:
Ik zit op 34GB in gebruik. Maar ben nog van plan een boel oude foto's alleen nog in de cloud te gaan zetten (uploaden naar Stack of Google Photo's), nadat ik de boel een goed uitgezocht heb. Want kwa foto's/video's zit ik op 6.5GB. Veel foto's wil je wel bewaren maar je kijkt er nooit meer naar. De vakantiefoto's van plan op de iPad te gaan zetten die met een apart iCloud account werkt (die gebruik ik samen met mijn vriendin), en vanaf daar de albums delen met iCloud foto delen.
Het is een bewuste keus dat ik niet voor een 256GB ga, ik snap het gemak, maar ik organiseer het liever een beetje eens in de tijd zodat het niet 1 grote puinhop wordt. En daarnaast ik gebruik een telefoon niet om een hele foto en video collectie op bij te houden.
Dus op he laatste moment toch 256gb genomen. Die 150 euro maakt nu ook niet het verschil meer.
Lesdictische is mijn hash#
Ja ik ga per app uitzoeken, en de schuldige laat ik eraf.aex351 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:48:
[...]
Ja, omdat er verder geen andere applicatie op de achtergrond dan draait. Kortom, het probleem die je denkt te hebben is geen probleem. Dus in jou geval is het zinloos om een verse installatie te doen, tenzij je de bestaande applicaties van je huidige telefoon niet wilt overzetten. Wat je toch waarschijnlijk gaat doen. Maar goed als jij graag een middag wil besteden aan je telefoon handmatig opnieuw te gaan zitten installeren en doen met nagenoeg exact hetzelfde resultaat, veel plezier.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Een groot voordeel aan 256GB is dat deze ook sneller zal zijn. Net als bij SSDs betekent meer opslag snellere opslag op de iPhone.duncanvdlinden schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:12:
Ik zit op 34GB in gebruik. Maar ben nog van plan een boel oude foto's alleen nog in de cloud te gaan zetten (uploaden naar Stack of Google Photo's), nadat ik de boel een goed uitgezocht heb. Want kwa foto's/video's zit ik op 6.5GB. Veel foto's wil je wel bewaren maar je kijkt er nooit meer naar. De vakantiefoto's van plan op de iPad te gaan zetten die met een apart iCloud account werkt (die gebruik ik samen met mijn vriendin), en vanaf daar de albums delen met iCloud foto delen.
Wat video's betreft, ik kan het aantal video's wat ik gemaakt heb met mijn iPhone echt op 1 hand tellen, ik maak voornamelijk foto's als ik op vakantie ben. Die paar 4K test filmpjes gaan geen issue vormen.
Ik heb momenteel een iPhone 6 64GB en optimaliseer opslag aanstaan voor foto’s.
Vind het wel lekker dat dit straks niet meer hoeft.
4K filmen is best grappig maar ik zal de content zelf (nog) niet in 4K kunnen kijken.
Dat verschil is bij de 8 echter niet heel erg groot, de cijfers, en de praktijk zul je daar al helemaal niet snel echt verschil in merken.Evernote schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:35:
[...]
Een groot voordeel aan 256GB is dat deze ook sneller zal zijn. Net als bij SSDs betekent meer opslag snellere opslag op de iPhone.
Ik heb momenteel een iPhone 6 64GB en optimaliseer opslag aanstaan voor foto’s.
Vind het wel lekker dat dit straks niet meer hoeft.
4K filmen is best grappig maar ik zal de content zelf (nog) niet in 4K kunnen kijken.
Maargoed het is een keuze, ik zie het wel, de 64GB voldoet denk ik wel voor mij, en staat het mij tegen, dan ga ik bij de volgende over 2 jaar voor een grotere. Nu op dit moment kan ik de 150 euro meer voor mij zelf niet verantwoorden.
Instellingen > Mobiel Netwerk > lijst met applicaties die gebruik maken van data. Die kan je aan- of uitzetten per app met een toggle. Ik zie nog steeds geen reden om je telefoon helemaal handmatig in te stellen. Wat je zegt klopt gewoon niet. En het kan maar net zo zijn dat de app of combinatie van apps, of gewoon doordat je zoveel apps hebt voor een probleem zorgt op je huidige telefoon, maar op een andere model (toestel) kan de uitkomst anders zijn. Dus als je echt alles wil testen, dan zal je dus elke combinatie moeten proberen. En dat ga je toch niet doen want dan ben je weken verder, tenzij je fulltime hier voor een week aan kan werken.mell33 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:24:
[...]
Ja ik ga per app uitzoeken, en de schuldige laat ik eraf.
< dit stukje webruimte is te huur >
Ja dat, en dat weet ik dat het daar aan ligt.aex351 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:38:
[...]
Instellingen > Mobiel Netwerk > lijst met applicaties die gebruik maken van data. Die kan je aan- of uitzetten per app met een toggle. Ik zie nog steeds geen reden om je telefoon helemaal handmatig in te stellen. Wat je zegt klopt gewoon niet. En het kan maar net zo zijn dat de app of combinatie van apps, of gewoon doordat je zoveel apps hebt voor een probleem zorgt op je huidige telefoon, maar op een andere model (toestel) kan de uitkomst anders zijn. Dus als je echt alles wil testen, dan zal je dus elke combinatie moeten proberen. En dat ga je toch niet doen want dan ben je weken verder, tenzij je fulltime hier voor een week aan kan werken.
Nee op me 6s en 7+ en nu me 8+ is het ook.
Maar ik blijf zoeken, komt inorde.
Elke keer als er een update is probeer ik wat. Geen tijd verlies hoor. En tot nu hou ik steeds me backup erop en neem ik de 10 sec voor lief.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
https://twitter.com/Venya...24740132363735040/video/1People from Milan, Italy had already received their #iPhoneX
But can't activate them.
Jep. Enkel in Amerika (en nog een paar andere landen geloof ik) hebben ze het voor elkaar gekregen om ze er af te halen.smoken schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:10:
[...]
Nice! Maar helaas dus inderdaad die lelijke icoontjes en tekst op de achterkant...
[afbeelding]
Blijft jammer !!Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:12:
[...]
Jep. Enkel in Amerika (en nog een paar andere landen geloof ik) hebben ze het voor elkaar gekregen om ze er af te halen.
Ik heb nu 128gb op de mijn 7 plus omdat ik 32gb weer te weinig vond maar merk meer dat ik alleen maar lakser ben en alles er maar op laat staan want ja 'waarom ook niet'. 55gb in gebruik maar ga ook alle foto's in iCloud zetten nu en wat apps verwijderen die ik al een paar jaar niet aan heb geraakt, dan kan ik prima overleven met die 64gb.duncanvdlinden schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:47:
[...]
Dat verschil is bij de 8 echter niet heel erg groot, de cijfers, en de praktijk zul je daar al helemaal niet snel echt verschil in merken.
Maargoed het is een keuze, ik zie het wel, de 64GB voldoet denk ik wel voor mij, en staat het mij tegen, dan ga ik bij de volgende over 2 jaar voor een grotere. Nu op dit moment kan ik de 150 euro meer voor mij zelf niet verantwoorden.
Ik kan idd ook op 1 hand tellen hoeveel filmpjes ik heb gemaakt, vaak zijn het ook filmpjes die al snel weer verwijderd kunnen worden.
Kan me er niet echt aan storen. Kijk voornamelijk naar het scherm.
Haha dat is best k#t. Heb je dat ding in je handen, kan je er niets mee.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Apple heeft alle activaties geblokkeerd tot 3 november.Donstil schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:17:
[...]
hahaha jeetje dan baal je pasDonstil schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:17:
[...]
Apple
Denk dat het filmpje offline is gehaald.
You and I have memories longer than the road ahead
Geskin schreef zonet dat ‘ie gebeld is door de Vodafone Store Manager in Milan om de foto’s en filmpjes offline te halen.Captain Planet schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:18:
[...]
Denk dat het filmpje offline is gehaald.
Maar ook die tweet werd daarna weer verwijderd.
Tomorrow media will get iPhone X samples for reviews. Reviews should be out on November 1st.HardcorePCgamer schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:10:
Weet iemand hier toevallig wanneer de reviewers een toestel ontvangen en het embargo ervanaf gaat? Kan niet wachten om de reviews te lezen.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik ook, de verwachting is dinsdag of woensdag als je kijkt naar de laatste releases.HardcorePCgamer schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:10:
Weet iemand hier toevallig wanneer de reviewers een toestel ontvangen en het embargo ervanaf gaat? Kan niet wachten om de reviews te lezen.
iPhone 7 embargo verliep 13 sept (dinsdag) met release 16 (vrijdag)
iPhone 8 embargo verliep 19 sept (dinsdag) met release 22 sept.
Wauwie. Prachtig ding hoor. Maar hoezo is deze wel geactiveerd? Is dat een broodje aap verhaal? Ik ben vooral onder de indruk van de schermgrootte. Moet het nog in het echt zien natuurlijk maar kan mij nu niet voorstellen dat we met een vergelijkbare 4.7” iPhone te maken zouden hebben.
Hmm die zilveren is toch wel veel mooier dan Spacegrey eigenlijk.. ^^
Iemand ruilen?
Zoals hierboven vermeld apart dat deze wel geactiveerd is, ff snel door het filmpje geen gevlogen ziet er allemaal goed uit.
Zin in vrijdag!
#hype
Eindelijk een duidelijk video.
De zilveren rand vind ik wel mooi, maar damn, wat is dat wit spuuglelijk

Kon Jony niet gewoon de 2G kopieren met een echt "zilveren" achterkant

Nais. Geeft een mooi beeld.
Hoe meer ik de Zilveren zie hoe fraaier hij wordt, eindelijk eens geen saaie “zwarte”.
Hier is ook wel weer goed te zien dat de achterkant niet zomaar wit is. Niet het wit van de witte 8, er zit duidelijk zilver/grijs door.
Grappig hoe de smaken verschillen, ik ben ook superblij dat ik nu voor het eerst wit heb gekozen. Ziet er prachtig uit.
Was het antwoord in het iOS 11-topic niet naar tevredenheid?moca007 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 06:26:
Is er geen mogelijkheid om je huidige foto / video materiaal over te zetten naar het nieuwe bestand formaat? Gebruik nu iPhone 6 64gb en heb voor X 64gb gekozen, mijn 6 is al aardig vol.
Met de fiets naar het station, handschoenen aan waarmee je wel je telefoon kunt bedienen. Kom aan op het station, wil weten welk spoor ik moet zijn. Maar TouchID werkt natuurlijk niet door de handschoenen heen.
Met FaceID had ik gewoon kunnen unlocken en de telefoon kunnen gebruiken.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
In die gevallen blijft de pincode natuurlijk ook een optieovertones schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:13:
Zojuist eerste situatie meegemaakt waarin ik FaceID wel heel goed kan gebruiken.
Met de fiets naar het station, handschoenen aan waarmee je wel je telefoon kunt bedienen. Kom aan op het station, wil weten welk spoor ik moet zijn. Maar TouchID werkt natuurlijk niet door de handschoenen heen.
Met FaceID had ik gewoon kunnen unlocken en de telefoon kunnen gebruiken.
Zo te lezen weinig Apple watch gebruikers aangezien men hem als nieuw gaat installeren?
En helaas kan je dus niet zoals bij whats app kiezen voor enkel je gezondheids data er weer teru op te zetten.
Gek genoeg als je kiest voor instellen als nieuw gaat je agenda en telefoons nummers wel keurig mee je whats app kan je ook keurig terug zetten maar de gezondheids data dus niet.
Als ik het goed gelezen/begrepen heb, wordt de gezondheidsdata sinds ios11 opgeslagen in de iCloud. Volgens de uitleg hoef je de watch alleen maar te ontkoppelen van de huidige iPhone en te koppelen aan de nieuwe. Dan heb via iCloud weer alle gegevens terug.Roos79 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:24:
@matthijst nee volgens mij dus niet en ik ben vanwege wissel na kapot toestel en best een tijd mee zoet geweest maar je gezondheids data moet dus op je toestel staan wil je dus dat ook op je horloge krijgen is mijn ervaring.
En helaas kan je dus niet zoals bij whats app kiezen voor enkel je gezondheids data er weer teru op te zetten.
Gek genoeg als je kiest voor instellen als nieuw gaat je agenda en telefoons nummers wel keurig mee je whats app kan je ook keurig terug zetten maar de gezondheids data dus niet.
(de gezondsheidsdata in iCloud is bij mij ongeveer 75MB)
Artikel op iMore:
A special note on health data
“Once you upgrade to iOS 11, you'll have the option to sync your Health data to iCloud. If you enable this feature and allow it to sync, you'll be able to do a "clean" install of future versions of iOS without losing your workouts, activity, and other information — AKA not losing the bulk of your Apple Watch's synced data. (If you start from scratch, you'll still lose other Apple Watch features, including custom watch faces, app organization, and the like.)”
[ Voor 22% gewijzigd door smoken op 30-10-2017 08:47 ]
Bij mij net omgekeerd. Elke keer ik een silver zie bevestigd het mijn juiste keuze voor space grey. Blijft er voor mij goedkoper uitzien dan space grey. De samenstelling van verschillende kleuren is gewoon fout voor mij. Als ze nu een meer zilveren kleur onder het glas hadden gezet was het wel mooi geweest.Evernote schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:27:
[...]
Hmm die zilveren is toch wel veel mooier dan Spacegrey eigenlijk.. ^^
Iemand ruilen?
Zoals hierboven vermeld apart dat deze wel geactiveerd is, ff snel door het filmpje geen gevlogen ziet er allemaal goed uit.
Zin in vrijdag!
#hype
Dus mocht het hier bij iemand lukken hoor ik het graag natuurlijk!
@zokiz Coolblue heeft geen eens pre orders aangenomen om dit gezeur te voorkomen
Dit was ook te verwachten en ik denk dat Bol straks met hetzelfde gaat komen

@NiGeLaToR Ja voor Providers lijkt het mij echt gedoe want ze moeten wel met de hype mee want anders ben je gewoon veel klanten kwijt.
En veelal is het volgens mij geen onwil kwa communicatie maar dat er gewoon vanuit Apple slecht word geleverd of amper word meegedeeld wat er geleverd gaat worden.
Ze beloven gewoon niks, ik denk ook vaak dat de helpdesk medewerkers niet alles weten. Dat hele spel tussen de providers en Apple gebeurt natuurlijk op een heel ander niveau.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Ach die man, hij dacht ook dat WP8.0 het zou worden
Hmmmm, dat zou minder zijn want ik wil eigenlijk ook wel een schone installatie (draai nu de Beta software op mijn 7 Plus). Ik ga nog eens zoeken naar meer info.Roos79 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:02:
@smoken En toch werkte het niet niet zo ik volgde alle stappen op en niks geen gezondheids data die mee kwam in een schone installatie.
Ja wel hoor, maar lees dat meer mensen zitten met de vraag of ze wel voldoende opslag overhouden straks aangezien ze voor 64gb hebben gekozen zoals ik, dus stelde ik de vraag opnieuw wie weet heeft iemand een handige oplossing gevonden. Foto's in de cloud doe ik zelf niet aan.DwightKSchrute schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:47:
[...]
Was het antwoord in het iOS 11-topic niet naar tevredenheid?
De talloze keren dat ik dagelijks een notificatie wilt checken als mijn iPhone schuin voor me naast mijn toetsenbord op mijn bureau ligt. Ik zou zeggen start je front camera eens op. Die gaat jou vanuit die positie echt niet zien hoor, ook de X niet. Tenzij hij een groothoek lens heeft die alles binnen een straal van 180 graden en 30 cm rondom kan zien, wat me heel sterk lijkt.tomic schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:27:
[...]
Toch benieuwd: wat ga je dan in jou scenario loggen op je bureau ermee doen? Bij alles wat ik me kan bedenken heb je toch je ogen nodig. En vooral interactie. Bijvoorbeeld de weer app openen, tvgids, een apparaat bedienen; het vereist allemaal meer dan alleen op de homeknop klikken.
Kijk, als je deze situatie niet meemaakt op een dagelijkse basis, dan is Face ID wellicht handig. Maar het heeft mij samen met de prijs en meer schermoppervlak in ieder geval voor de iPhone 8 Plus doen gaan.
Met Touch ID hoef ik mijn toestel niet eens te pakken, zoals je aangeeft. Ik leg alleen mijn vinger erop en druk heel zachtjes. Aanzienlijk minder handelingen dan het toestel pakken of zorgen dat het toestel jouw ziet en vervolgens naar boven swipen. Als we gaan mierenneuken: zelfs zonder Face ID is omhoog swipen een minder snelle handeling dan kort indrukken.overtones schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:29:
[...]
Ik denk dat dus echt niet zo zal zijn of in ieder geval heel erg mee zal vallen.
TouchID: je pakt de telefoon en drukt de knop in - 1 vingerhandeling
FaceID: je pakt de telefoon houdt dese enigzins voor je gezicht en swiped omhoog - 1 vingerhandeling
Ja of je kan het ook allebei niet doen, zoals ik hierboven al aangeef en nu dus ook doe. Hoezo doe ik aannames? Zo werkt het toch gewoon simpelweg? Feit: de frontcamera moet je gezicht zien, wat met Touch ID dus niet het geval is. Ik ontgrendel mijn iPhone dagelijks vele malen zonder dat de frontcamera mij ziet.Tylen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:29:
[...]
Je kan idd met je hoofd voor de telefoon gaan hangen. MAARRRRR je kan ook de telefoon voor je hoofd gaan brengen. Twee opties. Je doet aannames, dat snel unlocken verledendtijd is, terwijl nog niemand dat bevestigd heeft.
Als het echt zo is zal ik als eerste je gelijk geven als ik hem ontvang vrijdag. (Tenzij iemand hem heeft overgenomen van mij 😉)
Ander voorbeeld is als ik thuis op de bank zit/lig en Plex bedien voor het film kijken; en mijn Harman/Kardon app bedien om het volume van mijn versterker te regelen. Dat doe ik gewoon als het toestel ergens gewoon plat in mijn nabijheid ligt zonder dat deze mij ziet. Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat ik voor al al die zaken mijn code moet gaan ingeven.
Maar goed, ieder voor zich hè. Als je deze situaties niet hebt, is Face ID wellicht een fantastische manier. Maar voor mij persoonlijk zou het voor geen meter opschieten.
Dit is een beeld uit de promo van de X:bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:31:
[...]
De talloze keren dat ik dagelijks een notificatie wilt checken als mijn iPhone schuin voor me naast mijn toetsenbord op mijn bureau ligt. Ik zou zeggen start je front camera eens op. Die gaat jou vanuit die positie echt niet zien hoor, ook de X niet. Tenzij hij een groothoek lens heeft die alles binnen een straal van 180 graden en 30 cm rondom kan zien, wat me heel sterk lijkt.

Dus de hoek is wel iets groter dan je frontcamera.
Vergeet ook dit gerucht van augustus niet: https://9to5mac.com/2017/08/05/iphone-8-face-id-details/Tom schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:35:
[...]
Dit is een beeld uit de promo van de X:
[afbeelding]
De notificatie checken; dat kan toch gewoon door tap-to-wake? Wil je er iets mee doen dan moet je toch je telefoon pakken. Met de X is het juist een voordeel; je hoeft niet precies op dat knopje te klikken. Je kan gewoon ergens op het beeld tappen.bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:31:
[...]
De talloze keren dat ik dagelijks een notificatie wilt checken als mijn iPhone schuin voor me naast mijn toetsenbord op mijn bureau ligt. Ik zou zeggen start je front camera eens op. Die gaat jou vanuit die positie echt niet zien hoor, ook de X niet. ...
[...]
Toch maar een weblog?
Nou dat kan wel, het scherm gaat dan aan maar zolang de X zijn gebruiker niet ziet toont hij (bij default tenminste) geen notificaties.tomic schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:37:
De notificatie checken; dat kan toch gewoon door tap-to-wake? Wil je er iets mee doen dan moet je toch je telefoon pakken. Met de X is het juist een voordeel; je hoeft niet precies op dat knopje te klikken. Je kan gewoon ergens op het beeld tappen.
FaceID werkt niet met een objectief(je) als de frontcam. De directe vergelijking met de frontcam kan je daardoor niet maken, dat de frontcam je niet ziet zegt daardoor niets, hiervoor moeten we de reviews afwachten ben ik bang.bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:31:
De talloze keren dat ik dagelijks een notificatie wilt checken als mijn iPhone schuin voor me naast mijn toetsenbord op mijn bureau ligt. Ik zou zeggen start je front camera eens op. Die gaat jou vanuit die positie echt niet zien hoor, ook de X niet. Tenzij hij een groothoek lens heeft die alles binnen een straal van 180 graden en 30 cm rondom kan zien, wat me heel sterk lijkt.
Kijk, als je deze situatie niet meemaakt op een dagelijkse basis, dan is Face ID wellicht handig. Maar het heeft mij samen met de prijs en meer schermoppervlak in ieder geval voor de iPhone 8 Plus doen gaan.
Wellicht een interessant topic om te volgen: https://forums.macrumors....ping-health-data.2081915/Roos79 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:02:
@smoken En toch werkte het niet niet zo ik volgde alle stappen op en niks geen gezondheids data die mee kwam in een schone installatie.
Ik hoop het want ik heb het heeeel vaak als idee ingeschoten dus als het met 11.1 beter gaat komen ben ik een gelukkig menssmoken schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:49:
[...]
Wellicht een interessant topic om te volgen: https://forums.macrumors....ping-health-data.2081915/
Heb er echt uren werk aan gehad want vind t toch wel leuk gehaalde badges mee te nemen
Nee, een aantal zullen verkocht worden via providers. Waar Apple ook andere afspraken mee heeft. Een vriend van me werkt bij coolblue. En zij krijgen 0 voorraad. En daardoor is er bij hen ook beslist geen valse beloften te geven. Omdat daar in het verleden heel veel klanten lastig voor waren.xGROOVER schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:46:
[...]
Mij lijkt dat niet 100% van de voorraad alleen via hun eigen website/store verkocht gaat worden..

*ontopic, ook ik ben zeer blij met de uiteindelijke keuze voor silver. Tof toestel!
Maar voor mij persoonlijk lang niet groot genoeg.Tom schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:35:
[...]
[afbeelding]
Tap to wake en daarna authenticeren via Touch ID/Face ID/pincode. Waarom precies moet ik daar mijn telefoon voor pakken? Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar mijn telefoon werkt ook gewoon als deze plat ergens ligt? En zo gebruik 'm dagelijks ook veelvuldig. Ik heb nu een Plus model en dat scherm is groot genoeg om tekst vanaf een afstandje te lezen. Net kreeg ik bijvoorbeeld een iCulture notificatie over de BWM van Steve Jobs en die opende ik gewoon terwijl mijn toestel een centimeter of 60 (als het niet verder is) schuin van mijn gezicht af ligt op mijn bureau.tomic schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:37:
[...]
De notificatie checken; dat kan toch gewoon door tap-to-wake? Wil je er iets mee doen dan moet je toch je telefoon pakken. Met de X is het juist een voordeel; je hoeft niet precies op dat knopje te klikken. Je kan gewoon ergens op het beeld tappen.
Nou dan is de X geen product voor jou, simple as that.bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:00:
[...]
Maar voor mij persoonlijk lang niet groot genoeg.
1. Kan je twee dingen doen, de 8 kopen en hopen dat ze FaceID verder aanpassen.
2. Je methode aanpassen en toch voor de X gaan.
Ik heb een 8 Plus, zoals aangegeven.Donstil schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:03:
[...]
Nou dan is de X geen product voor jou, simple as that.
1. Kan je twee dingen doen, de 8 kopen en hopen dat ze FaceID verder aanpassen.
2. Je methode aanpassen en toch voor de X gaan.
Default ok. Maar je kan vast instellen dat je notificaties kan zien zonder dat je unlocked.Donstil schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:45:
[...]
Nou dat kan wel, het scherm gaat dan aan maar zolang de X zijn gebruiker niet ziet toont hij (bij default tenminste) geen notificaties.
[...]
Dus:
1. Phone ligt 60 cm afstand op bureau
2. Gebruiker tapt op scherm
3. Leest de notificatie.
BAM!
Toch maar een weblog?
Wat had ik nu nét boven jouw post geplaatst?
Je beveiliging naar beneden bijstellen - bv. previews zichtbaar op lockscreen - is uiteraard geen oplossing voor dit probleem.
Previews zijn nu toch ook al zichtbaar op je lockscreen? Althans wel op mijn iPhone. Ik zie daar het privacy probleem niet zo van in.Grin schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:31:
Ik ben blij dat ik niet in de eerste groep zit en even kan wachten op de reviews van deze week, Face ID lijkt veelbelovend maar ik ben nog niet overtuigd. Mocht het tegenvallen dan ga ik mooi een jaartje verder met m'n huidige iPhone; die werkt ook nog prima.
Je beveiliging naar beneden bijstellen - bv. previews zichtbaar op lockscreen - is uiteraard geen oplossing voor dit probleem.
En als face ID niet werkt als hij 60 cm van je verwijderd ligt, dan leg je je telefoon toch wat dichterbij tot het wel werkt? Probleem opgelost
NOSIG
Oooh opgelost
Dan krijgt de 1ste groep mensen hier zijn/haar X binnen.
Ik zelf krijg 'm ook deze vrijdag.
Je hebt gauw genoeg in de gaten of FaceID aan je verwachtingen voldoet.
En de verwachtingen zullen bij de 1 wat hoger zijn dan bij een ander...schat ik zo in.
Nog 4 dagen wachten moet lukken...toch? Toch? (Zei ie ietwat ongeduldig)
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 30-10-2017 10:49 ]
Juist, want vandaag zeg je deze weekGeert1976 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:41:
Zullen we gewoon met z'n allen ff wachten tot en met vrijdag?
En de verwachtingen zullen bij de 1 wat hoger zijn dan bij een ander...schat ik zo in.
Ik hoop ook dat het e.e.a. overgaat. Als ik straks verder Candy Crush wil ik gewoon verder bij level 1186+, hehe.Roos79 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
Ik hoop het want ik heb het heeeel vaak als idee ingeschoten dus als het met 11.1 beter gaat komen ben ik een gelukkig mens![]()
Heb er echt uren werk aan gehad want vind t toch wel leuk gehaalde badges mee te nemen
Verwijderd
Houd hier wel bij in gedachten dat het marketing is. Dingen mooier brengen dan dat ze zijn is letterlijk het enige werk wat die mensen hebben.Tom schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:35:
[...]
[afbeelding]
Al met al gewoon afwachten dus.
Sterker nog, dit is nu al een optietomic schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:11:
[...]
Default ok. Maar je kan vast instellen dat je notificaties kan zien zonder dat je unlocked.
Staat bij de instelling wat er allemaal gedaan mag worden met een locked telefoon, langs zaken zoals control center/today view/siri etc. Daar staat een optie genaamd "Recent Notifications".
[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 30-10-2017 11:41 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Gisteren kon dat al
Morgen of woensdag al reviews. Dus wachten op vrijdag hoeft niet eensGeert1976 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:41:
Zullen we gewoon met z'n allen ff wachten tot en met vrijdag?
Alleen met schikkeljaar kan datDonstil schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:41:
[...]
Gisteren kon dat al![]()
[...]
Morgen of woensdag al reviews. Dus wachten op vrijdag hoeft niet eens
Ben zeer benieuwd, laat de reviews maar komen
Ja echt 99%? Dat lijkt mij wel wat hoog.JustSys schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:53:
trouwens, dr is eigenlijk geen verschil tussen de silver en space grey? 99% van de users zal toch een hoesje overheen doen of heb ik het mis
Ik zie inderdaad veel hoesjes maar ook best nog wel veel devices die gewoon "naakt" gebruikt worden.
Als ik zelf een schatting zou moeten doen komt dat op 60/40 i.p.v. 99/1
Denk dat met de X ook het kunnen zien van de zijkant belangrijker is geworden dan voorgaande modellenRivanov schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:57:
Als ik een hoesje eromheen doe is dit ten alle tijden een transparant hoesje zodat ik juist de achterkant kan blijven zien.
Wat wordt er eigenlijk overgezet met dat quickstart.

Hoesje vs SE

Screen protector vs 7 Plus:

Dat shiny silver isJaymone schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:59:
[...]
Denk dat met de X ook het kunnen zien van de zijkant belangrijker is geworden dan voorgaande modellen

Space Grey ziet er mooi uniform uit.
Hyped!Rivanov schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:04:
Eerste 'review' van Wired
https://www.wired.com/story/iphone-x-first-impression/
Dope hoor, die zwarte
Is eerder al geplaatst, maar prima filmpje!
Niet als embedded video? Want heb 'm niet gezien.crazylegs schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Is eerder al geplaatst, maar prima filmpje!
Wel als linkje:Rivanov schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:08:
[...]
Niet als embedded video? Want heb 'm niet gezien.
Dit topic is gesloten.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.