[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.814 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:59
Ik lees hier verbazingwekkend weinig over de draadloze laders, nu ben ik er zelf naar één op zoek en kwam ik deze tegen:

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/419iieY0Z6L._SL500_AC_SS350_.jpg

Het is een 10W lader, heeft iemand ervaring met dit type? Ik wil hem op mijn nachtkastje zetten, maar ik vraag me af in hoeverre dat ledje irritant is?

En kan het draadloos laden op lange termijn ervoor zorgen dat je accu sneller verslechterd?

[ Voor 11% gewijzigd door Danielson op 28-10-2017 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37

swv

Danielson schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:46:
Ik lees hier verbazingwekkend weinig over de draadloze laders, nu ben ik er zelf naar één op zoek en kwam ik deze tegen:

[afbeelding]

Het is een 10W lader, heeft iemand ervaring met dit type? Ik wil hem op mijn nachtkastje zetten, maar ik vraag me af in hoeverre dat ledje irritant is?

En kan het draadloos laden op lange termijn ervoor zorgen dat je accu sneller verslechterd?
Komt omdat die discussie vooral gaande is in het iPhone 8 topic. Ik heb thx to @Donstil deze Anker lader besteld https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Kijken wat ie doet. Het artikel is regelmatig op voorraad. Andere tip is om even te kijken bij IKEA. De Rällen lader zou een leuke kunnen zijn. Maar die en die van Anker is niet rechtopstaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4N3_030
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-03-2023
Danielson schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:46:

[afbeelding]

Kun je vrij makkelijk netjes afplakken met zwart tape :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Snap ook echt niet waarom ze daar ledjes op / in doen, je ziet op je iPhone toch wel als die op laad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:59
swv schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:50:
[...]

Komt omdat die discussie vooral gaande is in het iPhone 8 topic. Ik heb thx to @Donstil deze Anker lader besteld https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Kijken wat ie doet. Het artikel is regelmatig op voorraad. Andere tip is om even te kijken bij IKEA. De Rällen lader zou een leuke kunnen zijn. Maar die en die van Anker is niet rechtopstaand.
Dat is ook een mooie, maar dat zijn me helemaal teveel ledjes! :) Iemand nog andere suggesties? Ik zoek er voornamelijk één waar de telefoon rechtop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:03:
Maar een telefoon ZONDER touch ID, met GLAZEN ACHTERKANT die na 1 keer vallen stuk is, voor een beginprijs van 1159 EURO?!
Het fenomeen is niet echt logisch uit te leggen. Maar dat geldt voor heel veel dingen. Ik denk niet dat er een echt logisch argument te vinden is voor zoiets als een BMW 5-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
swv schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:28:
[...]

2. Heb jij de meningen van mensen gepeild of Face ID een dealbreaker is?
Ik men geen Maurice de Hond ;)

Maar het is wel een veelgehoord probleem dat voor twijfel zorgt.. zowel binnen mijn vrienden, kennissen en werkkring, maar ook ook random op t internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
LOL.... Heb een X SG256 kunnen reserveren voor 3 nov.... krijg ik de melding dat mijn creditcard betaling mislukt is....
Die stomme Argenta kaart heeft een limiet van 1250....
Maandagmorgen direkt laten upgraden...hopelijk niet te laat...betalen met een adere kaart van familie lukt dus niet... Ook niet met een prepaid van Bpost (staat genoeg op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyoung
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 19:27
Danielson schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Dat is ook een mooie, maar dat zijn me helemaal teveel ledjes! :) Iemand nog andere suggesties? Ik zoek er voornamelijk één waar de telefoon rechtop staat.
Op Aliexpress staan er ook genoeg zonder ledjes die rechtop staan (zie bijv. deze).
Ik weet alleen niet of er veel verschil zit in kwaliteit tussen de laders.. Ik vermoed zelf van niet, maar dat is puur gebaseerd op dat ze de standaard Qi gebruiken en niet op kwaliteit van de producten zelf.

SkyTeam Platinum member via American Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik zat zelf te denken om zo'n inbouw Qi lader te halen bij de Ikea, gebruik namelijk een goedkoop tafeltje als nachtkastje en zou hem daar mooi kunnen inbouwen.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40318025/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind de huidige status waarin wij nu zitten de minst leuke vsn het hele traject. Meer mensen daar last van? Ik bedoel dan niet eens het echte wachten denk ik.

In de eerste fase zijn er leaks en geruchten, in de tweede fase is er de aankondigind en de first hands-on videos. De derde fase zijn de lever geruchten en nu de vierde face na pre-order stort alles in. Geen geruchten meer, geen nieuwe video’s, geen spanning.

Jammer, was het maar weer september :+.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Ik snap die hele buzz niet van “draadloos” opladen, zeker thuis. Ik heb al jaren de iPhone Dock, veel elegantere oplossing imo.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:25
Kom net weer van de IKEA en heb de "RÄLLEN" QI lader meegenomen. Gelijk even mijn nachtkastje geupgrade _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OSBE4d7.jpg

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:19
DorkoTheBeast schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:21:
LOL.... Heb een X SG256 kunnen reserveren voor 3 nov.... krijg ik de melding dat mijn creditcard betaling mislukt is....
Maandagmorgen direkt laten upgraden...hopelijk niet te laat...betalen met een adere kaart van familie lukt dus niet... Ook niet met een prepaid van Bpost (staat genoeg op)
Heb ik ervaren met de iPhone 8 & Apple TV 4K pre-orders. Apple TV was gelukt en de iPhone 8 mislukt door de creditcardmaatschappij (Rabo). Dus gelukkig op tijd die limieten voor 1 dag kunnen laten weghalen. Gelukkig met de iPhone X geen problemen waar het uiteindelijk om ging :)

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UnitedJunk schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:38:
Kom net weer van de IKEA en heb de "RÄLLEN" QI lader meegenomen. Gelijk even mijn nachtkastje geuprade _/-\o_

[afbeelding]
Gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
Maikjuh schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:34:
Ik snap die hele buzz niet van “draadloos” opladen, zeker thuis. Ik heb al jaren de iPhone Dock, veel elegantere oplossing imo.
Ik ook niet; Het is ook nog "inefficiënt" opladen. Nu praten we wel over kleine hoeveelheden verlies, maar toch. We zijn kennelijk op het punt aangekomen dat een kabeltje erin stoppen te veel werk is. Enige voordeel die ik wel zie is in de auto en het weg werken van de kabel in een nachtkastje (maar vele zullen dat niet doen). Zal zeker niet een reden voor mij zijn om een iphone x te kopen. Ook de reactie "Samsung heeft dit al jaren" snap ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Krijg je die melding nu pas? Die kreeg ik dus gisteren 2 uur na bestellen ... gelukkig kon ik direct opnieuw betalen (na de blokkade eraf gehaald te laten hebben).

In de mail die ik kreeg stond dat ik 7 dagen de tijd had om alsnog te betalen, bij jou hoop ik ook?

[ Voor 7% gewijzigd door smoken op 28-10-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
SquareOne schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:17:
Iemand anders ook de volgende situatie?

Op mijn CC was in eerste instantie 3x 0,00EUR gereserveerd. Gisterenavond was er ineens 6x 0,00EUR gereserveerd. Ik kan bij het inloggen op ICS geen details o.i.d. zien. Er staat 6x APPLE KIOSK NETHERLDS
Bij mij in ICS staat er nog dat er 0 cent is gereserveerd door Apple Television Sales GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:54

Toppe

Oké ✅

smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:38:
Zoals ook in het andere topic:

Nou, ik had vanmorgen dus het briljante idee om een spreadsheet te openen .. maar helaas .. blijkbaar vinden mensen het leuk om de data die er in staat steeds te verwijderen.

Mocht iemand een goed idee hebben om dit te voorkomen dan hoor ik het graag. Maar voor nu stop ik met het bijhouden. Jammer!
Kan je niet een formulier maken die m wegschrijft in write only modus?

Overigens een hoop die nu op verzending staan, die van mij nog steeds op bestelling in behandeling :(
Hier was ik ook bang voor dus bij Bunq alle landen vrij gegeven en ‘t limiet verhoogd naar €15.000 8)7 O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Toppe op 28-10-2017 15:57 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:56
Toppe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:53:
[...]

Hier was ik ook bang voor dus bij Bunq alle landen vrij gegeven en ‘t limiet verhoogd naar €15.000 8)7 O-)
7(8)7 7(8)7
Alleen NL en 1500 limiet was genoeg geweest

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

bardi-1 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

7(8)7 7(8)7
Alleen NL en 1500 limiet was genoeg geweest
Better safe than sorry :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Toppe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:53:
[...]

Kan je niet een formulier maken die m wegschrijft in write only modus?

Overigens een hoop die nu op verzending staan, die van mij nog steeds op bestelling in behandeling :(
Is momenteel in de maak, door iemand vanuit MacRumors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 16:17
Iemand al een all black wallpaper gevonden voor de X? Of gaan jullie juist allemaal voor een full color op het oled scherm?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
crazylegs schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:26:
Iemand al een all black wallpaper gevonden voor de X? Of gaan jullie juist allemaal voor een full color op het oled scherm?
Als je een achtergrond wilt met enkel en alleen zwart, dan open je toch desnoods Paint en maak je die zelf? Daar heb je toch geen andere mensen voor nodig? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 07:26
Je kunt gewoon een all black wallpaper kiezen in Instellingen hoor, zit er standaard in :P In iOS 11.1 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
UnitedJunk schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:38:
Kom net weer van de IKEA en heb de "RÄLLEN" QI lader meegenomen. Gelijk even mijn nachtkastje geupgrade _/-\o_

[afbeelding]
Wel vrij lomp?
Ik dacht dat iemand er pas ook zoeen had die kleiner was?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
MelvinW schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:29:
[...]

Je kunt gewoon een all black wallpaper kiezen in Instellingen hoor, zit er standaard in :P In iOS 11.1 in ieder geval.
Thnx! 👌🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Crosspost:

nieuwe link:

https://docs.google.com/f...BNj6PtOa1hJb6xLQ/viewform

TX to MaximTV!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil nog steeds deze als eerste wallpaper.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJntFI2XgAA_7a6.jpg
Iemand toevallig een idee waar ik deze wallpaper in highress vinden kan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:40:
Ik wil nog steeds deze als eerste wallpaper.
[afbeelding]
Iemand toevallig een idee waar ik deze wallpaper in highress vinden kan?
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/47/ac/74/47ac741bfb9c372e2a4e380fddf60623--bert--ernie-saddle-shoes.jpg

Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-gs7dLQyyQXU/TiwR8lGJzWI/AAAAAAAAADM/t574dsu4N_A/s1600/Bert_frown.png

[ Voor 12% gewijzigd door Toppe op 28-10-2017 16:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Alleen vult iedereen hem nu verkeerd in, 09:0x is niet onze bestel tijd in CET dat is 00:0x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hier haalde ik ten tijde van mijn Samsung S8 nog wel eens wat amoled backgrounds....staan echt hele mooie bij.

https://www.reddit.com/r/Amoledbackgrounds/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
werelds!! thanks _/-\o_ _/-\o_

Bert....Bert...ik versta je niet, ik heb een banaan in mn oor

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 28-10-2017 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Geert1976 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

werelds!! thanks _/-\o_ _/-\o_

Bert....Bert...ik versta je niet, ik heb een banaan in mn oor
nee Ernie, dat ben ik

Allah hu akbar heeft z’n iPhone X al in 1995 besteld, man je zou er maar 22 jaar op moeten wachten

[ Voor 16% gewijzigd door Toppe op 28-10-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Toppe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

Allah hu akbar heeft z’n iPhone X al in 1995 besteld, man je zou er maar 22 jaar op moeten wachten
come again? :? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

In die spreadsheet :N

zit te wachten op verzendklaar of in elk geval een definitieve vorm van bevestiging dat ik ‘m 3 november kan ophalen. Heb hier staan dansen in de woonkamer van blijdschap...

[ Voor 36% gewijzigd door Toppe op 28-10-2017 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:51:
[...]

In die spreadsheet :N

zit te wachten op verzendklaar of in elk geval een definitieve vorm van bevestiging dat ik ‘m 3 november kan ophalen. Heb hier staan dansen in de woonkamer van blijdschap...
De status “verzonden naar winkel” duurt meestal wel even. Ik verwacht dat niet voor dinsdag/woensdag eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:14
>:)

Off-topic...

Geert...heel toevallig Christopher Walken fan? (prachtige quote uit True Romance)

:*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:59:
[...]

>:)

Off-topic...

Geert...heel toevallig Christopher Walken fan? (prachtige quote uit True Romance)

:*)
;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
Geert1976 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:44:
[...]

hier haalde ik ten tijde van mijn Samsung S8 nog wel eens wat amoled backgrounds....staan echt hele mooie bij.

https://www.reddit.com/r/Amoledbackgrounds/
Thnx, zal is gaan kijken! :-)

Wat betreft bescherming van de X ben ik gegaan voor een Peel Super thin iPhone case (semi transparant) en onderstaande sleeve van Mujjo:

https://www.mujjo.com/leather-wallet-sleeve-for-iphone-x-tan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
grote_oever schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:46:
[...]

Ik ook niet; Het is ook nog "inefficiënt" opladen. Nu praten we wel over kleine hoeveelheden verlies, maar toch. We zijn kennelijk op het punt aangekomen dat een kabeltje erin stoppen te veel werk is. Enige voordeel die ik wel zie is in de auto en het weg werken van de kabel in een nachtkastje (maar vele zullen dat niet doen). Zal zeker niet een reden voor mij zijn om een iphone x te kopen. Ook de reactie "Samsung heeft dit al jaren" snap ik niet...
Precies, vandaar ook dat ik zei thuis. Meeste tijd ligt je telefoon er niet op, waardoor je zo’n lelijke (imo) pad/Dock op je bureau hebt staan. Geef mij maar gewoon een kabeltje.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:19

robertwebbe

Robert Webbe

Heeft iemand al een mooie houder + Qi lader gevonden voor in de auto? Liefst met zuignap tegen het raam (i.v.m. leaseauto).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:40
Hoesjes en screenprotectors zijn binnen. Ik ben er klaar voor. :)

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:02
Ik hoef ook geen wireless charger. Vind dat compleet zinloos. Gebruik m'n iPhone vaak nog als ik in bed lig en dan is deze regelmatig aan het laden. Dat gaat dus niet werken met draadloos laden. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:44:
[...]

Alleen vult iedereen hem nu verkeerd in, 09:0x is niet onze bestel tijd in CET dat is 00:0x
https://www.timeanddate.com/time/zones/cest

Er wordt om een CEST time gevraagd in het form, dus dan klopt het toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:32:
[...]

https://www.timeanddate.com/time/zones/cest

Er wordt om een CEST time gevraagd in het form, dus dan klopt het toch?
Sorry je hebt gelijk idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:46:
[...]

Krijg je die melding nu pas? Die kreeg ik dus gisteren 2 uur na bestellen ... gelukkig kon ik direct opnieuw betalen (na de blokkade eraf gehaald te laten hebben).
Kreeg ik pas vrijdag avond als de bank dicht was...
Ach maandagmorgen eerste werk om 9u en hopelijk dan in orde(ga wel wat later werken dan)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:46:
[...]
In de mail die ik kreeg stond dat ik 7 dagen de tijd had om alsnog te betalen, bij jou hoop ik ook?
Staat er inderdaad in.... hopelijk haal ik de leverdatum 3 nov nog (net woor weekend) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
DorkoTheBeast schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:01:
[...]

Staat er inderdaad in.... hopelijk haal ik de leverdatum 3 nov nog (net woor weekend) :-)
Wat staat er nu bij je bestelgegevens qua datum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Even een vraagje aan de mensen die in het verleden een nieuwe iPhone hebben gekocht i.c.m. de Apple Watch.
Aangezien ik begin dit jaar een Apple Watch heb gekocht, heb ik nog geen iPhone switch meegemaakt i.c.m. de Watch. Aanstaande vrijdag staat dit wel te gebeuren, en wil er natuurlijk wel zeker van zijn dat al mijn Health data goed overgezet wordt.
Klopt het als ik het volgende doe:
  • Health data synchronisatie staat actief bij iCloud op m'n iPhone 7
  • Apple Watch ontkoppelen van mijn iPhone 7
  • iPhone X instellen from scratch (dus vers, zonder terugzetten van iTunes/iCloud backup)
  • iCloud account instellen
  • Health data wordt teruggezet via iCloud
  • Apple Watch koppelen aan iPhone X
Zijn dit de juiste stappen? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 28-10-2017 20:05 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:01:
Man man wat kijk ik uit naar vrijdag. Weer sinds jaren echt suuuuuper excited voor m'n nieuwe iPhone. :)
Same here. M'n eerste iPhone (de 3G in mijn geval) was natuurlijk erg bijzonder. Daarna ben ik naar de 4 gegaan, de eerste met Retina-scherm. Ook ontzettend gaaf, geen pixels meer zien. Toen de 5... een prima telefoon, maar geen grote vernieuwingen. En drie jaar terug kocht ik de 6. Hetzelfde gevoel, dit keer wel iets groter en een nieuw design (afgeronde hoeken) maar dat was het wel. De 6S en 7 heb ik om die reden overgeslagen, leuke specbump maar weinig vernieuwing. Ik vind de iPhone X wel weer een flinke update. Weer hetzelfde gevoel als die eerste iPhone's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17-09 19:24
cerberusss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:42:
Weet iemand of er ook bumpers te koop zijn voor de iPhone X?
waarschijnlijk van Rhinoshield. Gebruik ze zelf voor mijn iPhone 7 plus en ben reuze tevreden met die bumper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
DorkoTheBeast schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:48:
[...]

Ja, zeker wel...ik hoop alleen niet dat het maandagmorgen aangepast wordt omdat de betaling nog niet in orde s... :X
Volgens mij heb je 7 dagen de tijd voor die betaling ... maar ik duim met je mee!

(ben zelf ook nog steeds stiekum een beetje bang dat mijn datum wordt aangepast ivm die afgekeurde betaling, ook al staat hij op “verzending wordt voorbereid”)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik heb even een Topic aangemaakt voor het bespreken van accessoires:

[iPhone X] Cases en andere accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
mvzut schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:11:
Ik heb hem besteld via KPN, was toevallig net aan verlengen toe. Ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen, met de mededeling dat ik hem als één van de eersten krijg, en dat ik op de hoogte gehouden wordt.

Zijn er mensen die hem via KPN besteld hebben en al wel bericht hebben gekregen over een leverdatum?
Helaas heb ik ook nog geen ander bericht ontvangen via de bestelstatus website van KPN, behalve een ordernummer en orderbevestiging met dezelfde mededeling. Overigens hier met verlenging, preorder geplaatst 09:08u.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
Modbreak:Natuurlijk zit iedereen vol spanning te wachten op de levering van de iPhone X. En voor de mensen die er nog niet één hebben besteld, wordt het straks spannend waar hij te koop is. Daarvoor hebben we echter een apart topic: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4

Zorg dat dit topic ook interessant blijft en beperk je hier tot de discussie over de iPhone X.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:02:
Even een vraagje aan de mensen die in het verleden een nieuwe iPhone hebben gekocht i.c.m. de Apple Watch.
Aangezien ik begin dit jaar een Apple Watch heb gekocht, heb ik nog geen iPhone switch meegemaakt i.c.m. de Watch. Aanstaande vrijdag staat dit wel te gebeuren, en wil er natuurlijk wel zeker van zijn dat al mijn Health data goed overgezet wordt.
  • iPhone X instellen from scratch (dus vers, zonder terugzetten van iTunes/iCloud backup)
Correct. Je zou eventueel ook een backup van je Watch kunnen terugzetten, zodat je de wijzerplaten en andere instellingen niet opnieuw hoeft in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
xbeam schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:03:
[mbr]*knip*

We gaan hier geen persoonlijke gegevens van users plaatsen.[/]
@Hoedje

Als Tylen er moeite mee heeft had hij het ook gewoon zelf kunnen vragen en het was gewoon openbare info van zijn eigen tweakers profiel. Hij heeft namelijk net na mijn post zelf gereageerd
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53039431

En mijn post was sarcastisch bedoelt naar hrm die zat zeuren over @Tylen dat hij zijn iphone te koop aanbied. Het was dus bedoelt als wanneer je commentaar hebt/het er niet mee eens bent bel/mail hem en zeur er niet zonder hem over tegen ons.

Ook is @Tylen geen onbekende op tweakers dus zijn profiel en website is ook niet echt een geheim.

Maar sorry ik zal in dit topic niemand meer wijzen op openbaar op tweakers profiel bekende gegevens zoals http://p....rs.anderh..de.nl
Dus sorry het was stom van mij en hier bij bied ik mijn excuus aan _/-\o_

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
xbeam schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:23:
[...]
Als Tylen er moeite mee heeft had hij het ook gewoon zelf kunnen vragen en het was gewoon openbare info van zijn eigen tweakers profiel.
offtopic:
Als je wilt reageren op een moderatie, doe dat dan via DM of feedback draadje, dan blijft het topic verder schoon :). De reden waarom ik de informatie heb weggehaald, is omdat hij zijn profiel makkelijk kan aanpassen als hij de persoonlijke informatie wil weghalen. Dat kan echter niet als het in iemand anders z'n post staat.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49

OMX2000

By any means necessary...

Ik dacht laat ik eens on topic vraag stellen. Is er al ergens info te vinden over applicaties die al compatibel zijn gemaakt voor de iPhone X?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
Bij de persconferentie werd melding gemaakt dat batterij 2 uur langer mee gaat dan de iphone 8.
Gaat volgens mij over de gewone en niet over de plus,als je op de site vergelijkt gaat hij evenlang mee als de plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

svenn15 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:31:
Bij de persconferentie werd melding gemaakt dat batterij 2 uur langer mee gaat dan de iphone 8.
Gaat volgens mij over de gewone en niet over de plus,als je op de site vergelijkt gaat hij evenlang mee als de plus.
Ze vergelijken natuurlijk op fysiek formaat, tenslotte zal een plus meer ruimte hebben voor een accu dan een normale, 2 uur extra is dus best knap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyoung
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 19:27
MelvinW schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:19:
[...]
Correct. Je zou eventueel ook een backup van je Watch kunnen terugzetten, zodat je de wijzerplaten en andere instellingen niet opnieuw hoeft in te stellen.
Waarom niet gewoon een backup maken van je iPhone en die bij de installatie van je nieuwe X terugzetten?

SkyTeam Platinum member via American Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rickyoung schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:57:
[...]

Waarom niet gewoon een backup maken van je iPhone en die bij de installatie van je nieuwe X terugzetten?
Omdat hij zei dat 'ie van scratch wou beginnen met z'n iPhone X :P
OMX2000 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:28:
Ik dacht laat ik eens on topic vraag stellen. Is er al ergens info te vinden over applicaties die al compatibel zijn gemaakt voor de iPhone X?
Gaat nog wel even duren tot we apps met iPhone X compatibiliteit gaan zien. Ontwikkelaars moeten hun apps eerst testen en dat kunnen ze pas uitgebreid doen zodra ze een iPhone X binnen hebben. Met alleen de Xcode Simulator kun je niet heel veel doen. Van de grote apps (Twitter, Snapchat etc.) verwacht ik wel snel een update, omdat zij van Apple al een X hebben gekregen voor ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Rickyoung schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:57:
[...]

Omdat ik dat niet wil. Start vers. ;)

Was hier al voorbijgekomen dat de vader van het iPhone X filmpje ontslagen is door Apple?

Reactie van z'n dochter:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XQzGKwjr_js]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:08:
[...]

Was hier al voorbijgekomen dat de vader van het iPhone X filmpje ontslagen is door Apple?

Reactie van z'n dochter:

[video]
Terecht ook. Hoe kun je als engineer niet weten dat zoiets niet toegestaan is? Neem aan dat er een NDA is voor werknemers die de iPhone X hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Reactie van z'n dochter:

[video]
Ach huilie huilie, aan het eind doet ze nog een stukje GTST acteerwerk ook.

Alles voor de clicks, die radio frequentie engineer kan zo bij Tesla aan de slag.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 28-10-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Ach, niet teveel haten..
Blij dat het gebeurt want hierdoor ben ik wel overgehaald om hem te halen.

Zonder video’s had ik denk ik geen X gekocht.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die video staat trouwens hier nog online
[YouTube: https://youtu.be/RBeD8E2xxck]

Wel even door skippen naar het apple stukje, de rest is een inspiratie loze Casey Neistat kloon.
(Hij zegt trouwens “This is the first time with the iPhone X”, dat zal de echte ontslag reden wel zijn :+ )

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 28-10-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 22:37

swv

Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:02:
Goed dat ik jouw vraag lees. Sinds iOS 11 kan je nu blijkbaar health data overzetten over iCloud. Wist ik ook nog niet. Voorheen moest dat met een encrypted iTunes backup (kan nog steeds). Zou dus goed moeten zijn hoe jij het omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:58

aex351

I am the one

[...]

Reactie van z'n dochter:

[video]
Ontslagen worden en dan zeggen dat ze Apple daardoor niet minder leuk is gaan vinden. Vind het nogal apart dat ze er zo lichtzinnig mee omgaan.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:52
Iedereen moet toch voor zichzelf weten wat ie doet met zijn/haar iPhone? Waarom bemoeit iedereen zich daarmee? Typisch voorbeeld van een doorgeschoten en zieke democratie. Overigens zijn dit soort bemoeienissen wel altijd extreem erg aanwezig bij Apple liefhebbers. Enerzijds omdat ze bemoeials zijn, maar anderzijds ook omdat Apple altijd enorm de spanning kan doen laten oplopen tot een kookpunt met de lancering van een nieuw product. Tegen stressfactor 10 en hoge bloeddruk aan. Laat iedereen lekker zelf beslissen wat ie doet.

Overigens vind ik het ontslag van de engineer belachelijk, maar als er regels zijn vanuit Apple dan is het ook oerdom. Maar zo onthullend was het allemaal niet.

*knip*

Levertijden en beschikbaarheid moeten in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4.

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 29-10-2017 10:01 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17-09 19:24
*knip*

Slowchatten is niet de bedoeling.

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 29-10-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 15:50
Weet iemand hoe het zit met OLED displays v Samsung? Nu die Pixel 2 devices met LG berucht zijn om hun inbranden na enkele weken, realiseerde ik me dat inbranden op OLED devices überhaupt een dingetje is. We zijn al jaren gewend aan de beste LCD display ervaring die er is, en ik heb er vertrouwen in dat Apple ook hier voor de beste kwaliteit gaat, maar hoe denken jullie hierover? Is het inderdaad slim om regelmatig v background te wisselen, bijvoorbeeld? Alle icons staan sowieso altijd op dezelfde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:41
cranebird schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:01:
Weet iemand hoe het zit met OLED displays v Samsung? Nu die Pixel 2 devices met LG berucht zijn om hun inbranden na enkele weken, realiseerde ik me dat inbranden op OLED devices überhaupt een dingetje is. We zijn al jaren gewend aan de beste LCD display ervaring die er is, en ik heb er vertrouwen in dat Apple ook hier voor de beste kwaliteit gaat, maar hoe denken jullie hierover? Is het inderdaad slim om regelmatig v background te wisselen, bijvoorbeeld? Alle icons staan sowieso altijd op dezelfde plek.
Als Apple er jaren over moet doen om, tov de concurrentie, een iPhone met een oled display uit te brengen, dan mag je verwachten dat dit een doordacht/goed ontwikkeld product is. Lijkt mij sterk dat je zelf door handelingen ervoor moet zorgen dat er niets raars met je scherm gebeurt. Ik kan mij vergissen maar dat zou een blamage voor Apple zijn en daar ga ik niet vanuit.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:52
Apple heeft ook aanpassingen gemaakt aan het oled display, omdat ze over de basis niet tevreden zijn. Daar zal vast het inbranden ook bij in zitten. Al wist ik niet eens dat oled ook kon inbranden.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een OLED panel brand in. Daar kan Apple helemaal niets aan doen, door hoort gewoon bij de techniek.

Je kunt het wel vertragen met truuks, iets wat Samsung doet op de S8 (Shifting pixels enz) en wat Apple ook doet als we de bron code van iOS 11.1 moeten geloven.

Wat ik ook een kwalijke zaak vind aan Amoled is dat de pixels niet allemaal evenredig slijten maar dat bepaalde kleuren harder gaan dan andere. Ik ben daarom wel benieuwd hoe het scherm van de X er na twee jaar nog uitziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:14
Donstil schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:11:
Ik ben daarom wel benieuwd hoe het scherm van de X er na twee jaar nog uitziet.
Who cares...dan heb jij allang de 2X en daarna de 3X... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:13:
[...]

Who cares...dan heb jij allang de 2X en daarna de 3X... >:)
Haha dat is zo maar ben nog steeds benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
Danielson schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Itian A8 10W Snelle Draadloze Lader Stand - Hout

Afbeeldingslocatie: https://img.fasttechcdn.com/786/7864900/7864900-4.jpg

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Een OLED panel brand in. Daar kan Apple helemaal niets aan doen, door hoort gewoon bij de techniek.
Waarom dan OLED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou waarschijnlijk omdat het meer voordelen heeft dan nadelen voor ons gebruikers.

OLED is een stuk zuiniger, hoger contrast, hogere helderheid, dieper zwart en platter als het aankomt op interne ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:17
[...]

Reactie van z'n dochter:

[video]
horen jullie die knetter ook, zend de iphone zoveel straling uit? Als ze hem dichterbij houdt dan hoor je het goed.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Donstil schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:26:
Die video staat trouwens hier nog online
[video]

Wel even door skippen naar het apple stukje, de rest is een inspiratie loze Casey Neistat kloon.
(Hij zegt trouwens “This is the first time with the iPhone X”, dat zal de echte ontslag reden wel zijn :+ )
Is dit echt het final model? Ik vind hem nogal dik namelijk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4N3_030
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik wil graag een verzekering afsluiten voor mn iPhone X, ik ben van plan om het toestel 'maar' 1 jaar te gebruiken. Apple care+ is dus geen oplossing want die duurt 2 jaar. Nu zijn er veel sites waar je een verzekering kunt afsluiten maar dat gaat vaak om eigen reparatie punten waar (hoogstwaarschijnlijk) geen originele onderdelen worden gebruikt. Heeft iemand tips? Inboedelverzekering is geen optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DorkoTheBeast

Wat ik ook een kwalijke zaak vind aan Amoled is dat de pixels niet allemaal evenredig slijten maar dat bepaalde kleuren harder gaan dan andere. Ik ben daarom wel benieuwd hoe het scherm van de X er na twee jaar nog uitziet.
Dit hangt van productie af...sommige OLED schermen bestaan uit enkel witte leds met kleurenfilters ervoor...
Welke juist weet ik niet precies op de moment

Trouwens Apple heeft True tone geimplementeerd en de maximale helderheid tov samsung oled smartphones is ook een pak lager wat inbranden ook al helpt voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:51
aex351 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 02:04:
[...]

Ontslagen worden en dan zeggen dat ze Apple daardoor niet minder leuk is gaan vinden. Vind het nogal apart dat ze er zo lichtzinnig mee omgaan.
Is die man nu serieus ontslagen vanwege die 2 minuten dat z’n dochter de nieuwe iPhone even laat zien in een video? Wat een bullshit!! Geeft wel weer aan hoe preuts Apple is...

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Nou waarschijnlijk omdat het meer voordelen heeft dan nadelen voor ons gebruikers.

OLED is een stuk zuiniger, hoger contrast, hogere helderheid, dieper zwart en platter als het aankomt op interne ruimte.
Klopt, dat begrijp ik. Maar ik denk echt dat ze het niet kunnen maken om een iPhone met een scherm die na 2 jaar niet meer is, te verkopen tegen een bedrag van +1100,- , vanuit filosofie van Apple niet zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:24

Niek_1981

Think Different.

D4N3_030 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:41:
Ik wil graag een verzekering afsluiten voor mn iPhone X, ik ben van plan om het toestel 'maar' 1 jaar te gebruiken. Apple care+ is dus geen oplossing want die duurt 2 jaar. Nu zijn er veel sites waar je een verzekering kunt afsluiten maar dat gaat vaak om eigen reparatie punten waar (hoogstwaarschijnlijk) geen originele onderdelen worden gebruikt. Heeft iemand tips? Inboedelverzekering is geen optie.
Apple Care is altijd maandelijks opzegbaar, je krijgt dan het resterende bedrag teruggestort.
Als u na meer dan dertig (30) dagen na uw ontvangst van dit Plan annuleert, ontvangt u een restitutie naar rato van de oorspronkelijke aankoopprijs, gebaseerd op het percentage van de Dekkingsperiode vanaf de aankoopdatum van het Plan dat niet is verlopen, minus (a) annuleringskosten van € 25,00 of tien procent (10%) van de pro rata terugbetaling (waarbij het kleinste bedrag geldt), en (b) de waarde van eventuele service die onder het Plan aan u is verleend.
Staat in de algemene voorwaarden beschreven.

[ Voor 30% gewijzigd door Niek_1981 op 29-10-2017 11:47 ]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Jaymone schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

Klopt, dat begrijp ik. Maar ik denk echt dat ze het niet kunnen maken om een iPhone met een scherm die na 2 jaar niet meer is, te verkopen tegen een bedrag van +1100,- , vanuit filosofie van Apple niet zeg maar
We gaan het zien of ze dat kunnen maken!

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Ik heb ergens gelezen dat applecare+ niet gaat in België? Klop dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

Nou hij is niet echt op na twee jaar hoor maar “Kan minder zijn”
Phusebox schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Is dit echt het final model? Ik vind hem nogal dik namelijk.
Klopt hij is ook wat dikker,
It is thicker: 7.7 mm vs 8 Plus 7.5mm vs 7/6 Plus 7.3mm. But some of it has to do with the stainless steel and the reflectivity making it look bigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:23
Denken jullie dat het mogelijk is(en veilig) om de iPhone X op te laden met de wall USB-C charger + USB-C to lightning of is daar een andere wall plug voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Prophasis schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:55:
Denken jullie dat het mogelijk is(en veilig) om de iPhone X op te laden met de wall USB-C charger + USB-C to lightning of is daar een andere wall plug voor nodig?
Ja, dat moet zelfs als je gebruik wilt maken van de fast charge capaciteiten. Wall charger merk maakt an sich niets uit, wel raadt Apple specifiek aan om hun eigen usb-c to lighting kabel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
rimave schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:41:
[...]

Is die man nu serieus ontslagen vanwege die 2 minuten dat z’n dochter de nieuwe iPhone even laat zien in een video? Wat een bullshit!! Geeft wel weer aan hoe preuts Apple is...
Lol, die man had gewoon beter moeten weten gezien de tientallen NDA's die hij heeft ondertekent. Dit is niet meer gewoon een domme fout, dit zijn meerdere zeer domme fouten van zijn kant. Plus dat in de video de meerdere (geheime) projectnamen voorbijkwamen en een paar specifieke QR-codes in zijn telefoon voor Apple employees, dus geheel onschuldig was de video ook niet. Zeker geen bullshit, we hebben het gewoon over een professionele organisatie die van zijn personeel verwacht dat zij zich ook professioneel opstellen.

[ Voor 24% gewijzigd door acst op 29-10-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ik ben juist blij dat de X wat/iets dikker is, vergeleken met de 6/6S/7.
Gebruik overigens geen hoesje.

Komt de ergonomie alleen maar ten goede, denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 29-10-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:07:
Ik ben juist blij dat de X wat/iets dikker is, vergeleken met de 6/6S/7.
Gebruik overigens geen hoesje.

Komt de ergonomie alleen maar ten goede, denk ik.
Ik vind de 7 net gaan met backcover/case eromheen qua dikte. Dikker zou ik niet fijn vinden. Ik vind de 7 zonder case echt ideaal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 53 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.