Kunnen we zo regelen voor je hoorcerberusss schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:10:
[...]
Je moet dan minimaal 2300 euro aan bedrijfsmiddelen kopen. Daar zit ik dit jaar niet aan.
Don’t feed the...Tylen schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:19:
[...]
Met geld maak je geld he.
Als ik iemand vind voor de aflevering van 3 November die hem wilt hebben maak ik hem uiteraard niet open.
En waarom gelijk weer dat CLOWN?
Mijne gaat ook gewoon in verkoop.
Als ik er nu 200 meer voor kan krijgen koop ik hem in december wel voor €959
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik heb er een op 3nov 256 gebroken zilver. Hoef er geen geld voor maar een leuk optrekje aan het comomeer lijkt mij wel een eerlijke ruil.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vanmiddag begon ik ook hierover (kopen en direct doorverkopen) en ik werd gelijk afgezekenFamous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:32:
[...]
Don’t feed the...
Mijne gaat ook gewoon in verkoop.
Als ik er nu 200 meer voor kan krijgen koop ik hem in december wel voor €959
Nu wordt er vrolijk hierover verder gepraat... vreemd...
Het verschil zit een beetje in het vooraf meerdere kopen juist voor doorverkoop, of er voor kiezen eentje later toch door te verkopen.dkawa schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:50:
[...]
Vanmiddag begon ik ook hierover (kopen en direct doorverkopen) en ik werd gelijk afgezeken
ik zit helaas ook niet bij de eerste lichting, en ik zou het niet zo'n probleem vinden er iets meer voor neer te leggen
Ligt eraan wie het zegt denk ikdkawa schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:50:
[...]
Vanmiddag begon ik ook hierover (kopen en direct doorverkopen) en ik werd gelijk afgezeken
Nee, sommige mensen balen ervan maar je hebt overal azijnzeikers.
Ik vind het gek als je het niet zou doen wanneer het kan. In één week €300,- verdienen waarvoor je 5 minuten “werk” heb gedaan en een kleine investering..
Als je hierover een mail krijgt verwijder je het omdat je niet geloof dat het kan
@absrnd als je interesse hebt in een 64gb zilver
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 27-10-2017 22:16 ]
*knip*
Dit mag gewoon in V&A.
Dit mag gewoon in V&A.
[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2017 22:05 ]
*knip*
Dit mag gewoon in V&A.
Dit mag gewoon in V&A.
[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2017 22:07 ]
Zijn er vast zat, prijs zou het eerder zijnleergierig schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:53:
iemand die zijn Iphone X 64 GB zwart of zilver toch op 3 november in Amsterdam (regio) wil doorverkopen: ik hoor het graag
Maak anders een vraag advertentie aan!
*knip*
Dit mag gewoon in V&A.
Dit mag gewoon in V&A.
[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2017 22:05 ]
Ik probeer een contract af te sluiten bij Vodafone, maar dat wordt hem niet. Stom formulier accepteert mijn simkaart nummer niet ... heb het al op alle mogelijke manieren geprobeerd. Ook mijn telefoonnummer moest ik volledig invullen. Er staat al 06 in het grijs maar dan moet ik toch invullen 00316.... vreemd hoor.
Gewoon bellen, morgenochtend. Ben tot nu toe altijd zeer tevreden over Vodafone en kunnen telefonisch prima handelen.X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:31:
Ik probeer een contract af te sluiten bij Vodafone, maar dat wordt hem niet. Stom formulier accepteert mijn simkaart nummer niet ... heb het al op alle mogelijke manieren geprobeerd. Ook mijn telefoonnummer moest ik volledig invullen. Er staat al 06 in het grijs maar dan moet ik toch invullen 00316.... vreemd hoor.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
-
[ Voor 100% gewijzigd door _Bailey_ op 28-10-2017 04:18 ]
En het verschil zit erin dat je hier op Tweakers zit en dan ook nog eens op het forum voor enthousiastelingen die uitkijken naar de iPhone x maar hun kansen zien slinken door mensen die telefoons voor de verkoop halen. Zie ook het snes mini topic.Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:14:
[...]
Ligt eraan wie het zegt denk ik![]()
Nee, sommige mensen balen ervan maar je hebt overal azijnzeikers.
Ik vind het gek als je het niet zou doen wanneer het kan. In één week €300,- verdienen waarvoor je 5 minuten “werk” heb gedaan en een kleine investering..
Als je hierover een mail krijgt verwijder je het omdat je niet geloof dat het kan
@absrnd als je interesse hebt in een 64gb zilver.. DM maar!
Er is niet mis met het principe van vraag en aanbod en aangezien ik gewoon economie heb gehad op school begrijp ik dat schaarste zorgt voor hogere prijzen. Het kan, het mag, en je kan inderdaad een leuk centje verdienen. Neemt nog niet weg dat ik het hier afkeur. Op tweakers kan je meer verwachten vind ik.. maar dat is “My 2 cents”
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kopen om te verkopen, kan. Maar inderdaad dit is wel een thread over de iPhone X waar ik eerder zou verwachten dat iedereen elkaar helpt aan een iPhone. Niet omgekeerd. Maar goed.
Ik ben wel benieuwd naar de reviews over de iPhone X. Ik denk nog steeds dat het ontbreken van de home knop voor behoorlijk wat ongemak gaat zorgen.
Ik ben wel benieuwd naar de reviews over de iPhone X. Ik denk nog steeds dat het ontbreken van de home knop voor behoorlijk wat ongemak gaat zorgen.
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Stond ook op het punt om de iPhone X te halen, toch maar het geld gehouden voor de Xbox One X en een OLED tv
. Denk dat ik daar veel meer plezier uithaal dan een telefoon die ik elk jaar wil vernieuwen.
Dat ga je echt niet missen. Ik had voor de iPhone 7 elk jaar een jailbreak met daarop “activator” staan. Een tweak waardoor je zelf gestures kon instellen. En toevallig was een van mijn gestures omhoogschuiven om terug naar het homescherm te gaan. En dat werkt gewoon intuïtief. Eens je dat gewoon bent voelt een knop als gedateerd aan. Was ook dolblij toen ik het op de iPhone X zag.aex351 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:20:
Dan scroll je omhoog en is je app afgesloten.DVDB schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:58:
[...]
Dat ga je echt niet missen. Ik had voor de iPhone 7 elk jaar een jailbreak met daarop “activator” staan. Een tweak waardoor je zelf gestures kon instellen. En toevallig was een van mijn gestures omhoogschuiven om terug naar het homescherm te gaan. En dat werkt gewoon intuïtief. Eens je dat gewoon bent voelt een knop als gedateerd aan. Was ook dolblij toen ik het op de iPhone X zag.
< dit stukje webruimte is te huur >
Maar voor dat geld heb je geen nieuweliosnel schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:38:
Ik heb ook twee hoesjes (Apple leer, kosmosblauw en een siliconen transparante ergens) en een screenprotector besteld vandaag, durf het echt niet meer aan zonder. Goede tip om de inboedelverzekering even te checken op de dekking, ik was ook altijd van de extra telefoonverzekering en dacht serieus na over Applecare voor tweehonderdnegenentwintig Euro extra...
Ik hoop echt dat er een tijd komt dat de inboedel of heel prijzig word voor mobiele telefoons of dat ze er uitgeknikkerd worden.
Waarom omdat ze de prijzen opdrijven en omdat de gemiddelde Nederlander steeds makkelijker gaat claimen.
Als ik zie wat de premies afgelopen jaren gestegen en wat er aan kleine letters bij gekomen is.
Ik las er een die er 6 heeft dan is het eerder handel...aex351 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:20:
Kopen om te verkopen, kan. Maar inderdaad dit is wel een thread over de iPhone X waar ik eerder zou verwachten dat iedereen elkaar helpt aan een iPhone. Niet omgekeerd. Maar goed.
Ben ook wel benieuwd naar revieuws en of er veel kinderziektes zullen zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Roos79 op 28-10-2017 08:17 ]
Het gaat er nu natuurlijk ook om dat je met je hoofd voor je toestel moet gaan hangen om überhaupt te unlocken en niet eens zo zeer de homeknop. Uit alle hoeken en standen (liggend op je bureau of naast je op de bank, 2 simpele voorbeelden) snel unlocken is verleden tijd, zoals al eerder aangegeven. Dat lijkt me pas gedateerd aanvoelen.DVDB schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:58:
[...]
Dat ga je echt niet missen. Ik had voor de iPhone 7 elk jaar een jailbreak met daarop “activator” staan. Een tweak waardoor je zelf gestures kon instellen. En toevallig was een van mijn gestures omhoogschuiven om terug naar het homescherm te gaan. En dat werkt gewoon intuïtief. Eens je dat gewoon bent voelt een knop als gedateerd aan. Was ook dolblij toen ik het op de iPhone X zag.
Toch benieuwd: wat ga je dan in jou scenario loggen op je bureau ermee doen? Bij alles wat ik me kan bedenken heb je toch je ogen nodig. En vooral interactie. Bijvoorbeeld de weer app openen, tvgids, een apparaat bedienen; het vereist allemaal meer dan alleen op de homeknop klikken.bram1984 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:17:
[...]
Het gaat er nu natuurlijk ook om dat je met je hoofd voor je toestel moet gaan hangen om überhaupt te unlocken en niet eens zo zeer de homeknop. Uit alle hoeken en standen (liggend op je bureau of naast je op de bank, 2 simpele voorbeelden) snel unlocken is verleden tijd, zoals al eerder aangegeven. Dat lijkt me pas gedateerd aanvoelen.
Toch maar een weblog?
Ik denk dat dus echt niet zo zal zijn of in ieder geval heel erg mee zal vallen.bram1984 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:17:
[...]
Het gaat er nu natuurlijk ook om dat je met je hoofd voor je toestel moet gaan hangen om überhaupt te unlocken en niet eens zo zeer de homeknop. Uit alle hoeken en standen (liggend op je bureau of naast je op de bank, 2 simpele voorbeelden) snel unlocken is verleden tijd, zoals al eerder aangegeven. Dat lijkt me pas gedateerd aanvoelen.
TouchID: je pakt de telefoon en drukt de knop in - 1 vingerhandeling
FaceID: je pakt de telefoon houdt dese enigzins voor je gezicht en swiped omhoog - 1 vingerhandeling
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Weet iemand of er ook bumpers te koop zijn voor de iPhone X?
Ik heb geen idee hoe jij scrolt. Activeer jij nu dan vaak controle center door te scrollen?aex351 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:07:
[...]
Dan scroll je omhoog en is je app afgesloten.
Er gaan uiteraard situaties zijn dat Touch id beter is. Zoals bijvoorbeeld op een bureau. Maar je hoeft echt niet de telefoon echt perfect rechtlijnig te zetten met je gezicht. Het werkt echt onder natuurlijke hoeken. En er komen situaties dat face id beter werkt dan touch id. Bijvoorbeeld natte vingers, handschoenen,...bram1984 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:17:
[...]
Echt ??? Die werden bijna zonder te vragen toegevoegd als suggestie in je winkel mandje door appel.cerberusss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:42:
En heb je echt heel duidelijk moeten weg klikken / negeren/ door scrollen voor het afrekenen ;-)
Lesdictische is mijn hash#
Zoals ook geplaatst in het leveringen topic:
Weet niet of er interesse in is, maar ik vond het document van vorig jaar wel interessant.
Dus heb ik er zelf 1 aangemaakt:
https://docs.google.com/s...bn-kbYjE/edit?usp=sharing
Eerste keer dat is zoiets doe, dus aanvullingen/tips zijn altijd welkom!!
Weet niet of er interesse in is, maar ik vond het document van vorig jaar wel interessant.
Je kan idd met je hoofd voor de telefoon gaan hangen. MAARRRRR je kan ook de telefoon voor je hoofd gaan brengenbram1984 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:17:
[...]
Als het echt zo is zal ik als eerste je gelijk geven als ik hem ontvang vrijdag. (Tenzij iemand hem heeft overgenomen van mij 😉)
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Was ‘t al iemand opgevallen dat de status in de app en via Apple.com niet het zelfde zijn?
App geeft bij mij aan “Artikelen worden verwerkt” terwijl Apple.com op de zelfde order “Bestelling in behandeling” weergeeft
Nog zo een:
Dit staat bij quick reply:
Let op dit topic gaat over de iPhone X, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
App geeft bij mij aan “Artikelen worden verwerkt” terwijl Apple.com op de zelfde order “Bestelling in behandeling” weergeeft
Nog zo een:
Let op dit topic gaat over de iPhone X, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[ Voor 26% gewijzigd door Toppe op 28-10-2017 09:38 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Normale hoesjes misschien, maar Apple biedt toch geen bumpers aan?xbeam schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:22:
[...]
Echt ??? Die werden bijna zonder te vragen toegevoegd als suggestie in je winkel mandje door appel.
En heb je echt heel duidelijk moeten weg klikken / negeren/ door scrollen voor het afrekenen ;-)
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
xbeam schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:22:
Echt ??? Die werden bijna zonder te vragen toegevoegd als suggestie in je winkel mandje door appel.
Mijn enige excuus is dat ik in een met adrenaline overladen consumentisme-high zat. Dan toch maar even kijken wat ze hebben... Edit: ik zie geen bumpers, wel iets bumper-achtigs op Bol.com:
https://www.bol.com/nl/p/...phone-se/9200000054606783
[ Voor 18% gewijzigd door cerberusss op 28-10-2017 09:52 ]
Is voor de iPhone SEcerberusss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:41:
[...]
![]()
Mijn enige excuus is dat ik in een met adrenaline overladen consumentisme-high zat. Dan toch maar even kijken wat ze hebben... Edit: ik zie geen bumpers, wel iets bumper-achtigs op Bol.com:
Op dit moment vindt ik een aantal hoesjes van Tech21, een otterbox en de rest van Apple zelf voor de X...
Toch meer leverbaar dan ik dacht: https://www.coolblue.nl/p...voor-model:apple-iphone-8
Link zegt iPhone 8, maar ik zie toch echt X hoesjes
[ Voor 25% gewijzigd door Toppe op 28-10-2017 09:59 ]
Ingevuld, thanks voor de lijst.smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:28:
Zoals ook geplaatst in het leveringen topic:
Lijst ingevuld
En nu een domme vraag, heb twee verschillende orders met beide de status ‘Bestelling in behandeling’ en inchecktijd 3 november. Is het nou zeker dat ik ze kan ophalen?
En wanneer wordt de credit card belast? Die vrijdag pas?
En nu een domme vraag, heb twee verschillende orders met beide de status ‘Bestelling in behandeling’ en inchecktijd 3 november. Is het nou zeker dat ik ze kan ophalen?
En wanneer wordt de credit card belast? Die vrijdag pas?
[ Voor 56% gewijzigd door Toppe op 28-10-2017 10:45 ]
Die had ik ook liggen, maar bij het invullen kwam ik erachter dat ik met CC de restanten moest voldoen en dit niet kon met iDeal. CC lag boven dus maar met iDeal betaald.SP75 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:46:
[...]
Ook ingevuld, tot nu toe wel de enige met een Apple Store Gift Card
Ik heb het gehele bedrag met een gift card betaald, uitgaande dat dit best snel zou zijn, ivm dat t geld dan al wel op de rekening van ze staat en dat ze alleen de card op 0 moeten zettenbardi-1 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:47:
[...]
Die had ik ook liggen, maar bij het invullen kwam ik erachter dat ik met CC de restanten moest voldoen en dit niet kon met iDeal. CC lag boven dus maar met iDeal betaald.
Hm, ja mijn gift card was niet zo vermogend hahaSP75 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:49:
[...]
Ik heb het gehele bedrag met een gift card betaald, uitgaande dat dit best snel zou zijn, ivm dat t geld dan al wel op de rekening van ze staat en dat ze alleen de card op 0 moeten zetten
Ik was hier ook benieuwd naar, heb utieindelijk deze via Aliexpress besteld: https://www.aliexpress.co...r-iPhone/32832483652.htmlcerberusss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:42:
Ziet er best prima uit en is goedkoop genoeg om te proberen. Over het algemeen ben ik totaal geen fan van hoesjes gebruiken, maar als het dan soms toch moet dan graag een bumper (low profile).
Ben benieuwd naar de foto's als ie er eenmaal omheen zitnoobynater schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:58:
[...]
Ik was hier ook benieuwd naar, heb utieindelijk deze via Aliexpress besteld: https://www.aliexpress.co...r-iPhone/32832483652.html
Ziet er best prima uit en is goedkoop genoeg om te proberen. Over het algemeen ben ik totaal geen fan van hoesjes gebruiken, maar als het dan soms toch moet dan graag een bumper (low profile).

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat was mij ook al opgevallen!Toppe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:37:
Was ‘t al iemand opgevallen dat de status in de app en via Apple.com niet het zelfde zijn?
Nog zo een:
Hopelijk gaat het dan toch sneller dan 20/27 november. Maar vermoed dat de website status leidend is.
Bij mij staat nog overal 3 november😜Reem0nN schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:35:
[...]
Dat was mij ook al opgevallen!
Hopelijk gaat het dan toch sneller dan 20/27 november. Maar vermoed dat de website status leidend is.
O man, als ik die timestamps van de bevestigingsmails zie denk ik echt: hòe dan?! Ik zat op m'n MacBook en iPad de Store te refreshen als een gek, maar ik kreeg echt maar om 09:06 voor het eerst een teken van leven van de andere kant...
Wat deed ik verkeerd of zou ik 'n volgende keer anders kunnen doen?
Ziet er goed uit, meteen besteld! Thanks!noobynater schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:58:
[...]
Ik was hier ook benieuwd naar, heb utieindelijk deze via Aliexpress besteld
Ik had hetzelfde dat de store pas om 09:10 te bereiken was en de Apple app store 09:06.BobB schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:39:
O man, als ik die timestamps van de bevestigingsmail denk ik echt: hòe dan?! Ik zat op m'n MacBook en iPad de Store te refreshen als een gek, maar ik kreeg echt maar om 09:06 voor het eerst een teken van leven van de andere kant...
Vermoed dat Apple dat expres heb gedaan zodat de store niet overbeladen is door alle 55 landen.
Volgende keer zou je kunnen proberen om via Firefox private browser te openen, zodat ie niet de cookies en tijdelijke internetbestanden cached.
Graag gedaan! Ben benieuwd.cerberusss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:41:
[...]
Ziet er goed uit, meteen besteld! Thanks!
Ik ook! Als ik er aan denk zal ik wat foto's plaatsenpoor Leno schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:23:
[...]
Ben benieuwd naar de foto's als ie er eenmaal omheen zit
Ik heb deze transparante zachte case donderdag binnen gekregen ook via Ali, ziet er goed uit.
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.XaxOnf
Was trouwens gister in de Apple Store Den Haag, komende week krijgen ze de screenprotectors van Belkin binnen, deze: https://www.apple.com/nl/...%3D458b%252B463b%252B4959
En ze wist het niet zeker, maar hoogst waarschijnlijk hebben ze dan ook gelijk de houder binnen voor de X om deze met het apparaat perfect te bevestigen.
Dat ga ik dus doen
samen met de cheapy Ali case
Was trouwens gister in de Apple Store Den Haag, komende week krijgen ze de screenprotectors van Belkin binnen, deze: https://www.apple.com/nl/...%3D458b%252B463b%252B4959
En ze wist het niet zeker, maar hoogst waarschijnlijk hebben ze dan ook gelijk de houder binnen voor de X om deze met het apparaat perfect te bevestigen.
Dat ga ik dus doen
[ Voor 49% gewijzigd door overtones op 28-10-2017 12:01 ]
Gewoon lekker naked jongens, genieten van dat design
Je kunt helemaal niks doen de volgende keer. Ik had 4 browsers openstaan, 2 x Apple Store app en enkel Safari op m'n MacBook had een online Apple Store. Alle andere browsers én de Apple Store app bleven offline.BobB schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:39:
O man, als ik die timestamps van de bevestigingsmails zie denk ik echt: hòe dan?! Ik zat op m'n MacBook en iPad de Store te refreshen als een gek, maar ik kreeg echt maar om 09:06 voor het eerst een teken van leven van de andere kant...
Het is gewoon hit-and-miss.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo'n transparante silicone case is binnen 3 maanden helemaal bruin.overtones schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:57:
Ik heb deze transparante zachte case donderdag binnen gekregen ook via Ali, ziet er goed uit.
Dat ga ik dus doensamen met de cheapy Ali case
Voor de prijs bestel ik er dan altijd 4-6. Dan kan je ze nog vernieuwen.Jackson6 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:03:
[...]
Zo'n transparante silicone case is binnen 3 maanden helemaal bruin.
Daar ga ik ook voor. Koop je een dergelijk mooie smartphone dan snap ik niet dat je daar van dat gigantisch goedkope AlieExpress plastic omheen doet.Scrtz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:59:
Ik moet alleen al niet denken aan het gevoel aan mijn vingers
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja vreselijk he. Ik koop meestal wel zo'n goedkoop hoesje die ik dan alleen in bepaalde situaties gebruik zoals op een festival ofzo maar 99% gewoon naked. Hoe vies goedkoop je telefoon dan ineens ook aanvoelt door al dat plastic er om heen, ook vroeger toen ik nog een screenprotector gebruikte en die bij verkoop er af haalde voelde alleen al dat touchscreen al 100x beter aan..Donstil schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:06:
[...]
Daar ga ik ook voor. Koop je een dergelijk mooie smartphone dan snap ik niet dat je daar van dat gigantisch goedkope AlieExpress plastic omheen doet.
Ik moet alleen al niet denken aan het gevoel aan mijn vingers
Ik denk dan maar altijd zo (en afklappen mijn iphones zijn nog nooit kapot gevallen) dan maar 1x pech hebben en uit eigen zak betalen dan elk jaar liggen te verzekeren. Ook qua hoesjes en screenprotectors wil je vaak toch weer wat fatsoenlijk, wissel je om de zoveel maanden nog een keertje en uiteindelijk was ik altijd zo 50+ euro per jaar kwijt aan die rotzooi, kan ik net zo goed mijn iPhone gewoon gebruiken en met die paar krasjes meer verkopen en dan 50 euro minder vragen.
Helemaal mee eens! Maar soms is het wel handig om een case te hebben liggen voor het geval dat je bijvoorbeeld buiten aan de slag gaat of mee naar een festival neemt. Dan is het risico op laten vallen ineens een stuk groterScrtz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:59:
Verder altijd zonder case!
Edit: Helemaal eens met hierboven! Zeker dat ik mensen zie met zo'n lelijke screenprotector en dik hoesje om maar die 50-100 euro extra te kunnen krijgen na 2 jaar. Dan heb je niet eens kunnen genieten van het mooie design van je telefoon.
[ Voor 22% gewijzigd door noobynater op 28-10-2017 12:12 ]
Haha..hier exact hetzelfde. Op festivals doe ik er zo'n vette spuuglelijke lompe hoes omheen.Scrtz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:09:
[...]
zoals op een festival ofzo maar 99% gewoon naked.
Meer omdat ik vaak tijdens festivals "niet helemaal 100%" ben, zeg maar...
Dus soort van zelfbescherming
Voor de overige 99% naakt (en AC+)
Misschien mieterig, maar de X gaat echt niet mee naar een festival.. laat staan een meerdaagse, met camping oid.Geert1976 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:16:
[...]
Haha..hier exact hetzelfde. Op festivals doe ik er zo'n vette spuuglelijke lompe hoes omheen.
Voor dat soort dingen heb ik een 'festival' iPhone 5.. gewoon voor het geval dát

Hi. Ik heb gisteren en vandaag hier meegekeken met alle mensen die in spanning zaten maar heb zelf niet besteld, wou hem eerst in de winkel zien. Ik zie dat ik met verlening bij T-Mobile wel een redelijke prijs krijg en twijfel nu toch. Net op de chat bij T-Mobile gezeten omdat er nog steeds "leverbaar vanaf 3 nov" op de site staat. De medewerkster kan niets garanderen, maar bezweerd dat nog niet alle toestellen vergeven zijn die op 3 nov uitgeleverd gaan worden. Volgens haar wordt het 3 nov (+/- 2 dagen) als ik nu verleng. 256 GB SpaceGrey, meest gewilde toestel dus. Denken jullie dat dit realistisch is? Kan het me niet echt voorstellen...
Tuurlijk zeggen ze dat.
Ten eerste weten ze helemaal niet hoeveel toestellen ze krijgen.
Ten tweede willen ze gewoon verkopen
Toch zo'n 12 tot 15K (afhankelijk van het geheugenGeert1976 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:31:
[...]
Waren ze in de aanbieding bij de Hema ofzo?
Zal een mooie winstpakker zijn
Be nice, You Assholes :)
Ja snap ik en ik vertrouw het dus ook niet helemaal. Maar ze was best wel stellig dat er nog toestellen zijn. Uiteraard garanderen ze niets maar op nogmlaals de vraag "Maar je geeft wel aan dat nog niet alle toestellen die op 3 nov uitgeleverd worden vergeven zijn?" is het antwoord "Dat klopt" en ook dat ze er niets aan hebben verkeerde info te geven omdat ze zelf ook niet op boze klanten zitten te wachten. Ik zou het wel schofterig vinden als ze weten dat ze al lang door hun voorraad heen zijn en dan zo antwoorden.
Als er een week of 4-5 bij gaat komen dan wacht ik liever af tot ik hem in het echt gezien heb. Wat denken jullie over aanwezig zijn in een winkel of Apple store? De verwachtingen over ergens dik in 2018 geloof ik niet zo (meer).
Als er een week of 4-5 bij gaat komen dan wacht ik liever af tot ik hem in het echt gezien heb. Wat denken jullie over aanwezig zijn in een winkel of Apple store? De verwachtingen over ergens dik in 2018 geloof ik niet zo (meer).
Als je een iPhone X wilt én je hebt het geld, dan zou ik gewoon bestellen. Uiteindelijk weet je één ding zeker: je kan beter nu de knoop doorhakken dan morgen of overmorgenStiggy schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:28:
Hi. Ik heb gisteren en vandaag hier meegekeken met alle mensen die in spanning zaten maar heb zelf niet besteld, wou hem eerst in de winkel zien. Ik zie dat ik met verlening bij T-Mobile wel een redelijke prijs krijg en twijfel nu toch. Net op de chat bij T-Mobile gezeten omdat er nog steeds "leverbaar vanaf 3 nov" op de site staat. De medewerkster kan niets garanderen, maar bezweerd dat nog niet alle toestellen vergeven zijn die op 3 nov uitgeleverd gaan worden. Volgens haar wordt het 3 nov (+/- 2 dagen) als ik nu verleng. 256 GB SpaceGrey, meest gewilde toestel dus. Denken jullie dat dit realistisch is? Kan het me niet echt voorstellen...
Doe normaal om mijn iPhones altijd een Ultraslim clear case.
Zit voor de X te twijfelen tussen de Desmay Slight, Caudabe Veil of Peel Super Slim.
Er is nog geen iPhone X hoesjes topic toch?
Zit voor de X te twijfelen tussen de Desmay Slight, Caudabe Veil of Peel Super Slim.
Er is nog geen iPhone X hoesjes topic toch?
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 28-10-2017 12:41 ]
Ik laat altijd een rits in m’n festivalbroeken wegwerken om hem veilig weg te stoppen.Geert1976 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:16:
[...]
Haha..hier exact hetzelfde. Op festivals doe ik er zo'n vette spuuglelijke lompe hoes omheen.
Vroeger moest ik mn waardevolle spullen halverwege een festival altijd bij iemand van de groep inleveren, anders was ik wéér alles kwijt....

hehehe kantelpuntDennisdn schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:41:
[...]
mn waardevolle spullen halverwege een festival altijd bij iemand van de groep inleveren
Ook nog geen X hoesjes topic gevonden. Begint nu meer een dingetje te worden natuurlijk.
Heeft iemand ervaring met de cases van totallee?
https://www.totalleecase....hin-leather-iphone-x-case
Ik hou voornamelijk het topic op Macrumors in de gaten.
https://forums.macrumors....e-x-cases-merged.2066182/
Twijfel momenteel tussen:
- Caudabe Lucid Clear
- Caudabe Veil XT
- Desmay Slight
- Peel Super Thin iPhone X case
Lost self control: toch maar besteld
. Met afhalen in T-Mobile shop. Had ik beter gisteren om 9:00 kunnen doen natuurlijk. Nou ja, ik zie wel of hij er nog is volgende week.
Nu ook op zoek naar een hoesjes.
Nu ook op zoek naar een hoesjes.
[ Voor 11% gewijzigd door Stiggy op 28-10-2017 12:57 ]
Na eerste keer gebruik van de originele Apple Siliconencase een paar jaar terug wil ik nooit meer wat anders. Super passend, geweldige grip, minimalistisch en toch nog stijlvol.
De lederen variant is mooier, maar altijd problemen mee gehad. Glad, dikte en speling waren de grootste problemen. Alleen bij de i5s heb ik veel plezier gehad van de zwarte lederen Apple hoes.
De lederen variant is mooier, maar altijd problemen mee gehad. Glad, dikte en speling waren de grootste problemen. Alleen bij de i5s heb ik veel plezier gehad van de zwarte lederen Apple hoes.
I don't have dreams, I have goals!!
Was me ook al opgevallen.Toppe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:37:
Nog zo een:
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
excuus aanvaard ;-)cerberusss schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:41:
[...]
![]()
ik doelde op deze hoezjes voor je de X
https://www.apple.com/nl/...essories/cases-protection
Lesdictische is mijn hash#
Dat weet ik eigenlijk niet. T-Mobile is vanaf dag 1 leverancier van iPhones in Nederland en het zou zo maar zo kunnen zijn dat zij een leveringsgarantie bij Apple weten te bedingen. Maar goed, pure speculatie hè. Ik trek die onjuiste en dus nutteloze informatie van die helpdesks niet zo goed.Famous schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:32:
Tuurlijk zeggen ze dat.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik heb er een paar voor mijn 7 plus, echt hele fijne hoesjes.jmetselaars schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:52:
Ook nog geen X hoesjes topic gevonden. Begint nu meer een dingetje te worden natuurlijk.
Lees eens de reviews van dergelijke screen protectors van Belkin.. om te janken.overtones schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:57:
Dat ga ik dus doensamen met de cheapy Ali case
Het liefst zou ik de telefoon naked houden maar ik vind het toch fijn om iets van grip te hebben.
Daarom een lederen zwarte iPhone X case bij Apple besteld. Het scherm laat ik wel onbedekt in 3 jaar tijd geen echte krassen op m’n iPhone 6 gezet.
Wel heb ik een tijdje een screenprotector gehad die van die vage lijnen op het scherm creëerde, verschrikkelijk!
Nog maar 6 dagen
Had er eentje op m'n 6s + en was wel ok hoor, als je ziet hoe zo'n ding er na 2 jaar uit zietEvernote schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:35:
[...]
Lees eens de reviews van dergelijke screen protectors van Belkin.. om te janken.

Wat zou een 'betere' optie moeten zijn?
Ik heb op de achterkant van mijn iPhone 8, een soort van siliconen protector. Tegen kleine krasjes.
http://imageshack.com/a/img922/3365/yXJ7hy.jpg
Deze ga ik ook bestellen voor mijn X.
Tevens ook een houtskoolgrijs leren hoesje besteld bij apple.
Bij mij ging de app pas open om 9.11 zowel op 4G als normale Wi-Fi. En uiteindelijk reageerde de site veel eerder. Maar toen was ik al te laat. Mijn neef en z’n vriendin konden een 8 minuten eerder al bestellen.BobB schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:39:
(Was wel de Franse Apple Store)
You and I have memories longer than the road ahead
Gewoon dbrand.com skinRivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:53:
Ik hou voornamelijk het topic op Macrumors in de gaten.
- Caudabe Lucid Clear
- Caudabe Veil XT
- Desmay Slight
- Peel Super Thin iPhone X case
Denk dat dit erg persoonlijk is maar een Spigen Glas.tr is door velen geliefd.SteffenV schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:46:
[...]
Had er eentje op m'n 6s + en was wel ok hoor, als je ziet hoe zo'n ding er na 2 jaar uit ziet![]()
Wat zou een 'betere' optie moeten zijn?
Zelf kies ik er uiteindelijk voor om niks over het scherm heen te doen.
Ik overweegde eerst een Orzly maar ik weet niet hoe dat zwarte frame er uit gaat zien. Vind het maar een raar ding.
Op m’n Nintendo Switch is die Orzly glazen screen protector namelijk enorm fijn.
Waar heb je deze besteld?Azmodann schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:51:
Ik heb op de achterkant van mijn iPhone 8, een soort van siliconen protector. Tegen kleine krasjes.
Verwijderd
De telefoon ziet er mooi uit, niks op aan te merken. Maar een telefoon ZONDER touch ID, met GLAZEN ACHTERKANT die na 1 keer vallen stuk is, voor een beginprijs van 1159 EURO?! Deze prijs overtreft alle prijzen van iPhones ooit, die sowieso al aan de hoge kant waren. Ik zou veel liever voor een iPhone 8 gaan, dan maar een iets minder design ( nogsteeds mooi ) en een telefoon die een stuk goedkoper is en die WEL Touch ID heeft, want zeg nou eerlijk, ik gok niet dat veel mensen heel erg zitten te wachten op face-unlock.
Heb je meegekregen hoe snel het toestel uitverkocht was?Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:03:
De telefoon ziet er mooi uit, niks op aan te merken. Maar een telefoon ZONDER touch ID, met GLAZEN ACHTERKANT die na 1 keer vallen stuk is, voor een beginprijs van 1159 EURO?! Deze prijs overtreft alle prijzen van iPhones ooit, die sowieso al aan de hoge kant waren. Ik zou veel liever voor een iPhone 8 gaan, dan maar een iets minder design ( nogsteeds mooi ) en een telefoon die een stuk goedkoper is en die WEL Touch ID heeft, want zeg nou eerlijk, ik gok niet dat veel mensen heel erg zitten te wachten op face-unlock.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Je zit te trollen? Toestel was binnen 3 minuten uitverkocht.Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:03:
Niet voederen aub.
Toch maar een weblog?
Zijn avatar spreekt boekdelentomic schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:08:
Niet voederen aub.
Nouja hij heeft wel een punt.. Ik zit ook nog wel een beetje met dat FaceID in mn maag.. Ik denk dat als er ook TouchID op had gezeten, dat er dan nóg meer verkocht zouden worden.
En daarbij is het niet moeilijk om snel uitverkocht te raken als er minder van geproduceerd worden..
Helemaal niet als het om Apple spul gaat met een hoog awesome must have gehalte als deze
En daarbij is het niet moeilijk om snel uitverkocht te raken als er minder van geproduceerd worden..
Helemaal niet als het om Apple spul gaat met een hoog awesome must have gehalte als deze
Iemand anders ook de volgende situatie?
Via de app drie bestellingen gedaan. Alle bestelling zijn ook bevestigd en de status is Je bestelling wordt verwerkt > ophalen op 3 nov in Amsterdam.
Op mijn CC was in eerste instantie 3x 0,00EUR gereserveerd. Gisterenavond was er ineens 6x 0,00EUR gereserveerd. Ik kan bij het inloggen op ICS geen details o.i.d. zien. Er staat 6x APPLE KIOSK NETHERLDS 0900-0400-899NL. Dat telefoonnummer heb ik proberen te bellen, maar geen gehoor op zaterdag.
Zijn er meer mensen waarbij er een dubbele betaling lijkt te zijn geregistreerd?
Via de app drie bestellingen gedaan. Alle bestelling zijn ook bevestigd en de status is Je bestelling wordt verwerkt > ophalen op 3 nov in Amsterdam.
Op mijn CC was in eerste instantie 3x 0,00EUR gereserveerd. Gisterenavond was er ineens 6x 0,00EUR gereserveerd. Ik kan bij het inloggen op ICS geen details o.i.d. zien. Er staat 6x APPLE KIOSK NETHERLDS 0900-0400-899NL. Dat telefoonnummer heb ik proberen te bellen, maar geen gehoor op zaterdag.
Zijn er meer mensen waarbij er een dubbele betaling lijkt te zijn geregistreerd?
Ik ga helemaal geen hoesje of screenprotector gebruiken. Doet af aan de ervaring en als je er een beetje fatsoenlijk mee omgaat ziet het toestel er na een jaar ook nog prima uit.
Ik heb hem vorige week in mijn handen gehad. Op een niet nader te noemen lokatie in de US. Op het moment dat ik een foto wilde nemen met Tweakers erop kreeg ik een tik op de vingers 
Hij viel me qua gewicht mee, maar doet mij veel te fragiel aan. Net als mijn S7 Edge. Glas en scherm, meer is het niet. Mooi, maar mij te kwetsbaar.
Misschien wil ik overstappen van Android naar iOS wegens een app die ik wil, maar dat dan gewoon een iPhone 7 worden denk ik, ondanks dat ik zelf mag kiezen zonder extra kosten.
De S7 heeft al 3 gebroken schermen gehad bij mij. Dus nu een lelijke hoes. Zonde om dat ook over een X te doen.
Hij viel me qua gewicht mee, maar doet mij veel te fragiel aan. Net als mijn S7 Edge. Glas en scherm, meer is het niet. Mooi, maar mij te kwetsbaar.
Misschien wil ik overstappen van Android naar iOS wegens een app die ik wil, maar dat dan gewoon een iPhone 7 worden denk ik, ondanks dat ik zelf mag kiezen zonder extra kosten.
De S7 heeft al 3 gebroken schermen gehad bij mij. Dus nu een lelijke hoes. Zonde om dat ook over een X te doen.
Was ie nou wit of zilver?PWM schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:21:
Ik heb hem vorige week in mijn handen gehad. Op een niet nader te noemen lokatie in de US. Op het moment dat ik een foto wilde nemen met Tweakers erop kreeg ik een tik op de vingers
(of had je de space grey)
Verwijderd
Bij mij voor 1 Iphone X op te halen in Haarlem zie ikSquareOne schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:17:
Reservering -1 euro
Reservering +1 euro
1. Je weet geen verkoopaantallenpoor Leno schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:16:
Nouja hij heeft wel een punt.. Ik zit ook nog wel een beetje met dat FaceID in mn maag.. Ik denk dat als er ook TouchID op had gezeten, dat er dan nóg meer verkocht zouden worden.
2. Heb jij de meningen van mensen gepeild of Face ID een dealbreaker is?
Daarnaast neem ik reacties van passanten die caps lock nodig hebben niet zo serieus.
Hij mag zijn mening hebben hoor, maar n=1 kan je niet projecteren op de rest. Ik zie een toestel die goed verkoopt. De kwartaalcijfers zullen uitwijzen of dat beeld klopt. Tot die tijd kunnen we gissen. Wat we wel weten is dat je nu 5 tot 6 weken moet wachten als je bestelt. Dat heb ik bij voorgaande iPhone's al even niet meer gezien. Voor een toestel 'ZONDER touch ID, met GLAZEN ACHTERKANT die na 1 keer vallen stuk is, voor een beginprijs van 1159 EURO' vind ik dat best aardig
Heb ik ook! Tijdens plaatsen van bestelling om af te halen in Amsterdam stond er een reservering van €0 bij ICS en in de middag (nadat bestelling in verwerking ging) nog een keer €0.SquareOne schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:17:
Ok, dank voor je reactie.Skybox_ schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:32:
[...]
Heb ik ook! Tijdens plaatsen van bestelling om af te halen in Amsterdam stond er een reservering van €0 bij ICS en in de middag (nadat bestelling in verwerking ging) nog een keer €0.
Niks aan de hand dus waarschijnlijk
Zoals ook in het andere topic:
Nou, ik had vanmorgen dus het briljante idee om een spreadsheet te openen .. maar helaas .. blijkbaar vinden mensen het leuk om de data die er in staat steeds te verwijderen.
Mocht iemand een goed idee hebben om dit te voorkomen dan hoor ik het graag. Maar voor nu stop ik met het bijhouden. Jammer!
Nou, ik had vanmorgen dus het briljante idee om een spreadsheet te openen .. maar helaas .. blijkbaar vinden mensen het leuk om de data die er in staat steeds te verwijderen.
Mocht iemand een goed idee hebben om dit te voorkomen dan hoor ik het graag. Maar voor nu stop ik met het bijhouden. Jammer!
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.