[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.819 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:09:
Wel bizar hoor, die reparatie kosten voor de iPhone X

pfff ruim €300 voor het scherm en ''overige schade'' €600.

Lang leve AppleCare+ ( €229 +klein eigen risico bij schade aan scherm is dan ''nog maar'' €29)
Ik neem voor het eerst in jaren geen AppleCare+. Nog nooit gebruik van hoeven maken en heb een goede inboedelverzekering met dekking voor smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:11
Zijn er al mensen met een reservering of bestelling maar die er toch vanaf willen zien?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 09:57
Ik heb nog staan: VerzendklaarDe datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen. :( maar heb allang betaald natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Benny schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:12:
[...]

Ik neem voor het eerst in jaren geen AppleCare+. Nog nooit gebruik van hoeven maken en heb een goede inboedelverzekering met dekking voor smartphones.
let op dat de grotere verzekeraars de voorwaarden voor smartphone reparaties op de schop gaan gooien of al reeds hebben gedaan.
Eigen risico gaat flink omhoog of wordt soms zelfs uit de standaard Inboedel verzekeringen gehaald.
Dit omdat de melding van reparaties aan smartphones compleet de pan is gaan uitrijzen

Laats een aantal verzekeraars aan het woord gekomen in een artikel in de Volkskrant (artikel ergens in Juli van dit jaar)

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2017 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:13:
[...]

let op dat de grotere verzekeraars de voorwaarden voor smartphone reparaties op de schop gaan gooien of al reeds gedaan.
Eigen risico gaat flink omhoog of wordt soms zelfs uit de standaard Inboedel verzekeringen gehaald.
Dit omdat de melding van reparaties aan smartphones compleet de pan is gaan uitrijzen

Laats een aantal verzekeraars aan het woord gekomen in een artikel in de Volkskrant.
Ik heb inboedel deluxe + buitenshuis etc.:p Heb vorige week nog gekeken in de voorwaarden, smartphones worden gewoon gedekt, wel maximaal € 500 per voorval maar dat vind ik prima. Maar bedankt voor je tip, ik hou het in de gaten, anders sluit ik toch nog AppleCare+ af binnen 60 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Qlusivenl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:12:
Ik heb nog staan: VerzendklaarDe datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen. :( maar heb allang betaald natuurlijk..
Hetzelfde verhaal hier!! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Hemmik schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

Ik heb hetzelfde. Wat bizar, ging er van uit dat ik hem nu wel kon ophalen.
Tuurlijk wel zo is het altijd geweest, laat je niet zo gek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
edit verwijderd

[ Voor 93% gewijzigd door joffrey19 op 27-10-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Apart toch? heb continu die pagina zitten refreshen, en direct toen die beschikbaar was heb ik dat ding snel besteld. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Iemand hier die gebruik maakt van Vodafone Next? Zo ja, beetje goede voorwaarden of viel het tegen?
Excuus, verkeerde topic, moest deze hebben: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

[ Voor 38% gewijzigd door Kecin op 27-10-2017 15:24 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Laatst online: 08-05 15:26
overtones schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Ik werd gister nog belachelijk gemaakt :P maar is er dan toch een wereldwijde voorraad, nu alles uit China lijkt te komen O-)
Nee, want het zijn nog steeds allemaal andere versies voor iedere markt (andere doosjes, andere firmware versies met uitgeschakelde dingen of ingeschakelde dingen, CDMA-versies etc.). Dus je compete niet met de hele wereld voor een soort van wereldwijde voorraad telefoons zoals je gisteren beweerde.

[ Voor 26% gewijzigd door acst op 27-10-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperb_
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-10-2023
Vanochtend de X 64GB Silver bij de Apple store besteld, verwachte leverdatum is 20-27 november.
Net ook een order geplaatst bij Tele2 waar die 100 euro goedkoper is.
In de bevestigingsmail staat dat zij op 4 november worden geleverd en dan beginnen met de distributie naar hun klanten, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNG
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-07 10:06

SNG

Toppe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:54:
Net even Apple gebeld. Dat er in de mail staat 3 november met een tijd slot wil niets zeggen of je t toestel dan écht kan ophalen....

Zijn er mensen die voor afhalen hebben gekozen waarbij de status niet meer ‘bestelling ontvangen’ is?
Dit moet echt onzin zijn, heb je ergens kunnen verifieren of dit bij vorige releases ook het geval is geweest? 3 nov = 3 nov lijkt me

Edit: Mijn bestelling voor ophalen in Den Haag staat nu op ‘wordt verwerkt’

[ Voor 8% gewijzigd door SNG op 27-10-2017 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Laatst online: 14:26
Heb best pech met mn bestelling om 9:08 en levering 20-27 november.... dat krijg je er van als je de postcode van je werk niet meer zeker weet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:38
Hoe komen jullie aan al die verschillende statussen van je bestelling?
Ik heb in mijn mail ook levering 3 nov staan, maar als ik naar de statusoverzicht ga heb ik het alleen het volgende;

En dus geen artikelen worden verwerkt etc.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nIRoVHr.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrieuwNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:25
Qlusivenl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:12:
Hier ook, ING?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Kecin schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:24:
Iemand hier die gebruik maakt van Vodafone Next? Zo ja, beetje goede voorwaarden of viel het tegen?
Excuus, verkeerde topic, moest deze hebben: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Ik had een 24 maanden contract voor de iPhone 7. Een jaar geleden aangegaan met hele goede voorwaarden;
Betaal 42,50 per maand, heb 24GB en voor de rest alles onbeperkt. Mijn toestelprijs was blijkbaar maar 12 euro per maand.

Ik moest nu dus 129 afbetalen voor mijn toestel, moest 99 bijbetalen voor de iPhone X, heb in het nieuwe contract 20GB in plaats van 24GB, en betaal 20 euro meer dan ik nu doe. Ik vond het in ieder geval een goede deal, zeker ook omdat ik voor de iPhone 7 nog aardig wat krijg als ik deze verkoop.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanbeijnhem
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-07 01:41
Alcides schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:31:
Hoe komen jullie aan al die verschillende statussen van je bestelling?
Ik heb in mijn mail ook levering 3 nov staan, maar als ik naar de statusoverzicht ga heb ik het alleen het volgende;

En dus geen artikelen worden verwerkt etc.

[afbeelding]
Zal wel liggen aan het verschil tussen website/app en bezorgen/ophalen. Die van mij staat op bestelling is in behandeling via de website en via de app staat er artikelen worden verwerkt. Ik heb gekozen voor 3 november ophalen (den haag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
JA! Zou het daar aan liggen? ... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• liosnel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-08 14:00
Inmiddels staat de status bij mij (Zilver, 256GB) op "Verzending wordt voorbereid. Levering 3 Nov door Standaardlevering" na een betaling via iDeal / Bunq.

Nu durf ik rustig weekend te vieren in de gelukkige gedachte dat het goed komt. Spannende dag zo!
:P :9

[ Voor 6% gewijzigd door liosnel op 27-10-2017 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Laatst online: 08-05 15:26
Qlusivenl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:41:
[...]

Ik heb vanochtend 09:05 via iDeal ING betaald en kreeg iets na tienen de betalingsbevestiging. Levering overigens wel gewoon 3 november, dus het maakt niets uit voor je plek in de 'rij'. Apple lijkt maar eens in de zoveel tijd de iDeal betalingen te verwerken.

[ Voor 9% gewijzigd door acst op 27-10-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
acst schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:42:
[...]

Ik heb vanochtend 09:05 via iDeal ING betaald en kreeg iets na tienen de betalingsbevestiging. Levering overigens wel gewoon 3 november, dus het maakt niets uit voor je plek in de 'rij'.
Ik heb dus nog geen betalingsbevestiging gekregen, alleen een bestellingsbevestigigng en dat er aan mn betaling wordt gewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrieuwNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:25
Qlusivenl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:43:
[...]

Ik heb dus nog geen betalingsbevestiging gekregen, alleen een bestellingsbevestigigng en dat er aan mn betaling wordt gewerkt...
Same here... wacht nog steeds op de betaalbevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:54
vanbeijnhem schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:34:
[...]

Zal wel liggen aan het verschil tussen website/app en bezorgen/ophalen. Die van mij staat op bestelling is in behandeling via de website en via de app staat er artikelen worden verwerkt. Ik heb gekozen voor 3 november ophalen (den haag)
Is je creditcard dan ook gelijk belast voor het hele bedrag? Of blijft dat nog die 1 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Ik heb nu in ene een nieuwe status.

Actie vereist: In afwachting van actie

Je bestelling wordt op dit moment gecontroleerd. We kunnen binnenkort contact met je opnemen als we meer informatie nodig hebben.

Geen datum of wat dan ook terwijl ik gewoon met iDeal heb betaald en het gelijk van me rekening id afgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanbeijnhem
Peabz21 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:47:
[...]

Is je creditcard dan ook gelijk belast voor het hele bedrag? Of blijft dat nog die 1 euro?
Ik heb wel iets gehoord over die euro, maar weet niet of dat nou is dat ze 1 euro eraf halen en dan weer terug storten of dat ze 1 euro reserveren. Bij mij staat er in ieder geval niks gereserveerd en kan bij de rabobank pas dagen later zien wat er precies met mijn kaart gebeurt. Het is wel dezelfde kaart als die ik voor de app store gebruik misschien dat dat verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verkrijgbaarheid is een stuk beter dan ik had verwacht, relaties in in de UK, DE, FR hebben ze ook allemaal kunnen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
vanbeijnhem schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

Ik heb wel iets gehoord over die euro, maar weet niet of dat nou is dat ze 1 euro eraf halen en dan weer terug storten of dat ze 1 euro reserveren. Bij mij staat er in ieder geval niks gereserveerd en kan bij de rabobank pas dagen later zien wat er precies met mijn kaart gebeurt. Het is wel dezelfde kaart als die ik voor de app store gebruik misschien dat dat verschil maakt?
Bij mij inderdaad 1 euro gereserveerd en gelijk weer terug gestort. Status nog steeds "bestelling geplaatst". Ik wil ook door naar "bestelling in behandeling" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
Bij mijn ING CC zijn er drie bedragen gereserveerd: de iPhone X zelf en 2 keer een bedrag van 1 euro (eentje is een afschrijving, de andere een storting). Lijkt me dat dit bij de Rabo ook zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dannydekr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:32:
[...]

Ik had een 24 maanden contract voor de iPhone 7. Een jaar geleden aangegaan met hele goede voorwaarden;
Betaal 42,50 per maand, heb 24GB en voor de rest alles onbeperkt. Mijn toestelprijs was blijkbaar maar 12 euro per maand.

Ik moest nu dus 129 afbetalen voor mijn toestel, moest 99 bijbetalen voor de iPhone X, heb in het nieuwe contract 20GB in plaats van 24GB, en betaal 20 euro meer dan ik nu doe. Ik vond het in ieder geval een goede deal, zeker ook omdat ik voor de iPhone 7 nog aardig wat krijg als ik deze verkoop.
Heb net ook gebeld, heb een iPhone 7+ nu, die afkoopsom was 287, maar ik zou er qua MB's op achteruit gaan (want de Red abonnementen zijn aangepast en ik heb geen Ziggo) en vervolgens € 589,24 moeten bijbetalen voor het toestel (de 256gb versie). Ook kon er geen Friends and Family code worden gebruikt (scheelt 2 euro p/m).

Ze houden de gewone prijzen van de webshop aan, alleen is het even kijken naar je persoonlijke toestel afkoopsom, ook ga je per direct een nieuw 2 jarig abonnement aan. Ik denk dat ik deze maar laat verlopen (of geheel afkoop, heb ik ook gecheckt) en overstap naar T-Mobile. Ben niet echt te spreken over het netwerk, en de kosten momenteel. Scherpe aanbiedingen heb je er niet meer, zoals in het verleden wel het geval was. T-Mobile lijkt veel goedkoper en daarbij meer data over het algemeen. Ik slaap er nog een nachtje (of een jaar lol) over ;-).

Thanks voor de info btw, hoop voor allen hier dat jullie er snel gebruik van mogen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 07:26
overtones schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Ik werd gister nog belachelijk gemaakt :P maar is er dan toch een wereldwijde voorraad, nu alles uit China lijkt te komen O-)
Nee, want voor veel landen zijn er verschillende versies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Kecin schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:55:
[...]

Heb net ook gebeld, heb een iPhone 7+ nu, die afkoopsom was 287, maar ik zou er qua MB's op achteruit gaan (want de Red abonnementen zijn aangepast en ik heb geen Ziggo) en vervolgens € 589,24 moeten bijbetalen voor het toestel (de 256gb versie). Ook kon er geen Friends and Family code worden gebruikt (scheelt 2 euro p/m).

Ze houden de gewone prijzen van de webshop aan, alleen is het even kijken naar je persoonlijke toestel afkoopsom, ook ga je per direct een nieuw 2 jarig abonnement aan. Ik denk dat ik deze maar laat verlopen (of geheel afkoop, heb ik ook gecheckt) en overstap naar T-Mobile. Ben niet echt te spreken over het netwerk, en de kosten momenteel. Scherpe aanbiedingen heb je er niet meer, zoals in het verleden wel het geval was. T-Mobile lijkt veel goedkoper en daarbij meer data over het algemeen. Ik slaap er nog een nachtje (of een jaar lol) over ;-).

Thanks voor de info btw, hoop voor allen hier dat jullie er snel gebruik van mogen maken!
Klinkt een stuk slechter dan bij mij in ieder geval. Ik heb gelukkig wel Ziggo, dus dat scheelt 5 euro per maand. Verder heb ik dus ook blijkbaar een "factuur korting" van 3 euro per maand gekregen, zonder dat ik specifiek om korting vroeg.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dannydekr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:02:
[...]

Klinkt een stuk slechter dan bij mij in ieder geval. Ik heb gelukkig wel Ziggo, dus dat scheelt 5 euro per maand. Verder heb ik dus ook blijkbaar een "factuur korting" van 3 euro per maand gekregen, zonder dat ik specifiek om korting vroeg.
Yes, ja, die factuurkorting melden ze ook op hun gewone pagina. Erg vreemd en een willekeurige naam+bedrag. Helaas dat ze deze prijzen niet konden bieden:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Niet dat die nu weer extreem veel schelen, maar het is nog een keer een 2 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-09 15:21
Qlusivenl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:41:
[...]

Ik heb betaald via een CC van ING en bij mij is ie er goed doorheen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
KrieuwNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:45:
[...]

Same here... wacht nog steeds op de betaalbevestiging
Hier ook, netjes mail gehad om 09:08 met "Bedankt voor uw bestelling. Uw betaling wordt verwerkt." maar niet nog het mailtje voor bevestiging van de betaling. Zoals wordt gezegd "Wanneer wij uw betaling verwerkt hebben, sturen wij u een bestelbevestiging."

Aanvulling, gewoon betaald via iDeal.

[ Voor 4% gewijzigd door crypt0rr op 27-10-2017 16:12 ]

AdGuard Home

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Zo maar een ideetje...

Zullen we hier in dit topic inhoudelijk verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanbeijnhem
Peabz21 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:53:
[...]

Bij mij inderdaad 1 euro gereserveerd en gelijk weer terug gestort. Status nog steeds "bestelling geplaatst". Ik wil ook door naar "bestelling in behandeling" :X
Ik weet niet hoe laat je besteld hebt, maar ter referentie ik heb om 9:04 besteld en de mail van apple was 9:05 binnen. Het komt vast wel goed, zijn natuurlijk redelijk veel bestellingen geplaatst en alles moet even op zijn plek vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 20:57
Wie heeft Apple care bij gekocht? Lees net dat Apple €320 vraagt voor scherm reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
moca007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:16:
Wie heeft Apple care bij gekocht? Lees net dat Apple €320 vraagt voor scherm reparatie.
Als je geen case gebruikt, heb je in ieder geval wel lef :)
Apple Care is echt heel prijzig. Je kunt beter een hele goede inboedelverzekering nemen met dekking voor je smartphone, dan vergoeden ze de reparatiekosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:31
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:12:
Zo maar een ideetje...

Goed plan, heb ik ongeveer 100+ postst over levering geleden ook al eens geopperd..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Dannydekr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:21:
[...]

Apple Care is echt heel prijzig. Je kunt beter een hele goede inboedelverzekering nemen met dekking voor je smartphone, dan vergoeden ze de reparatiekosten.
Hoesje ga ik zeker gebruiken met screenprotector. Inboedelverzekering is niet meer wat het was, de laatste maanden zijn voorwaarden flink aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:03
[...]

Erg toch eigenlijk dat je je mobiele telefoon tegenwoordig zwaar moet 'beveiligen' met een hoesje, screenprotector, extra verzekering etc. omdat je bijna een tweede hypotheek moet afsluiten om een nieuwe aan te schaffen c.q. laten repareren als je huidige stuk gaat... 8)7

Ik doe er zelf ook lekker aan mee 8)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
vanbeijnhem schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:13:
[...]

Ik weet niet hoe laat je besteld hebt, maar ter referentie ik heb om 9:04 besteld en de mail van apple was 9:05 binnen. Het komt vast wel goed, zijn natuurlijk redelijk veel bestellingen geplaatst en alles moet even op zijn plek vallen.
Je hebt gelijk, inmiddels in behandeling *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Zo maar een ideetje...

Volledig akkoord. Moderator ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Laatst online: 09:21
Over hoesjes voor de IPhone X gesproken, heeft iemand het leren-Folio hoesje besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liosnel
Ik heb ook twee hoesjes (Apple leer, kosmosblauw en een siliconen transparante ergens) en een screenprotector besteld vandaag, durf het echt niet meer aan zonder. Goede tip om de inboedelverzekering even te checken op de dekking, ik was ook altijd van de extra telefoonverzekering en dacht serieus na over Applecare voor tweehonderdnegenentwintig Euro extra...

[ Voor 9% gewijzigd door liosnel op 27-10-2017 16:39 . Reden: Soorten hoesjes vermeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:47
Azmodann schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:38:
Over hoesjes voor de IPhone X gesproken, heeft iemand het leren-Folio hoesje besteld?
Nope, die vond ik iets te gortig worden (+ ik hou niet van zo'n flap).. Wel de gewone leren Apple case besteld, zadelbruin :9~

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickieh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-04 14:40
Ook besteld, net bevestigd bij KPN.

Staat verder geen indicatie levertijd, staat enkel dat ik vanwege bestelling in voorverkoop als een van de eersten krijg geleverd.

Whatever that means..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
Azmodann schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:38:
Nope, gewoon leren case, normaal altijd zwart of blauw. Maar deze keer eens voor de Product RED gegaan.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
harm12nl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Erg toch eigenlijk dat je je mobiele telefoon tegenwoordig zwaar moet 'beveiligen' met een hoesje, screenprotector, extra verzekering etc. omdat je bijna een tweede hypotheek moet afsluiten om een nieuwe aan te schaffen c.q. laten repareren als je huidige stuk gaat... 8)7

Ik doe er zelf ook lekker aan mee 8)
Dat is wat je krijgt als je voor Apple kiest :) In mijn optiek is het dat nog zeker waard. Het zorgt er in ieder geval ook wel voor dat je zuinig blijft op je spul. De doorverkoopwaarde is overigens altijd dik in orde, dus als je het zo bekijkt is het allemaal niet eens heel erg onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
liosnel schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:38:
Ik heb ook twee hoesjes (Apple leer, kosmosblauw en een siliconen transparante ergens) en een screenprotector besteld vandaag, durf het echt niet meer aan zonder. Goede tip om de inboedelverzekering even te checken op de dekking, ik was ook altijd van de extra telefoonverzekering en dacht serieus na over Applecare voor tweehonderdnegenentwintig Euro extra...
Net even gedaan, dan kom je er al snel achter dat je voor mobiele apparaten toch wat meer betaald qua eigen risico, bij klaverblad is dat 150,- voor een royale verzekering. Mooi, dan nemen we geen apple care en gokken we gewoon op een goede afloop! nog nooit een iPhone gemold door m te laten vallen (1x laten verzuipen helaas)

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liosnel
gekke-gerrit schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:46:
[...]

Net even gedaan, dan kom je er al snel achter dat je voor mobiele apparaten toch wat meer betaald qua eigen risico, bij klaverblad is dat 150,- voor een royale verzekering. Mooi, dan nemen we geen apple care en gokken we gewoon op een goede afloop! nog nooit een iPhone gemold door m te laten vallen (1x laten verzuipen helaas)
Ik heb een inboedelverzekering "All Risk" van Univé met buiten-huis-dekking, daar zijn schades tot € 500 verzekerd. Dus ook aan de iPhone. Kan je ook maar nét een nieuw scherm van betalen! Ik hou het daar dan wel bij en hoop dat het goed komt. Heb voor m'n 6+ wel drie keer een nieuw scherm moeten laten plaatsen en gebruik sindsdien hoesjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:29
[...]

Heb ik gedaan bij de Rabobank, sluit mooi aan met mijn Alles-in-1 polis van Interpolis. Buiten de deur verzekerd tot EU 3000 dacht ik en kost 5/6 euro per maand.

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
S. Oortwijn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:20:
[...]

Heb ik gedaan bij de Rabobank, sluit mooi aan met mijn Alles-in-1 polis van Interpolis. Buiten de deur verzekerd tot EU 3000 dacht ik en kost 5/6 euro per maand.
En welk eigen risico?
Eerst verloren verzekeraars alleen geld op de auto verzekeringen maar sinds alle apparaten er zijn doet inboedel het ook niet meer goed. De een na de andere voorwaarden wordt aangepast of erbij geplaatst.

Ik heb zelf nooit een hoesje gebruikt, nu is er een lichte twijfel.
Denk dat ik het eerst maar even aan zie, blijft toch een gebruiksobject.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Moet nog op zoek naar een transparante ultraslim backcase.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:20

Rudios

Lost in space?

Zo maar een ideetje...

Ik zie jouw de hele dag al posten over je levering met een hoog E-penis gehalte ;)
Maar van mij mag het ook gaan over de X inhoudelijk i.p.v. dat stampvoets over: mijn order is 1 cm verder sinds 10 minuten. Gewoon rustig afwachten, het ding komt heus wel. ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aGraPusher
Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:25:
[...]

En welk eigen risico?
Eerst verloren verzekeraars alleen geld op de auto verzekeringen maar sinds alle apparaten er zijn doet inboedel het ook niet meer goed. De een na de andere voorwaarden wordt aangepast of erbij geplaatst.

Ik heb zelf nooit een hoesje gebruikt, nu is er een lichte twijfel.
Denk dat ik het eerst maar even aan zie, blijft toch een gebruiksobject.
Eigen risico voor smartphones/tablets/laptops is €50 is recent aangepast. De verzekering gaat 3 november in.

Lijkt me dat de voorwaarden niet tijdens de looptijd zomaar veranderd kan worden?

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Helaas toch bij de tweede batch levering 20-27 november.

Apple website: 09:10 ging die open
Betaald via iDeal. 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Reem0nN op 27-10-2017 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-09 18:41
Reem0nN schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:28:
Helaas toch bij de tweede batch levering 20-27 november.

Apple website: 09:10 ging die open
Betaald via iDeal. 8)7
Krijg je hier een mail van? Of enkel een status update op de site?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Apple heeft zojuist een statement uitgebracht:

''We are thrilled to be taking orders for iPhone X, the future of the smartphone. We can see from the initial response, customer demand is off the charts. We're working hard to get this revolutionary new product into the hands of every customer who wants one, as quickly as possible. We will keep accepting orders online, and iPhone X will be available at Apple retail stores on Friday, November 3 starting at 8 a.m., as well as from our carrier and retailer partners around the world''

beetje standaard mooi blah-blah praatje uiteraard ;)

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2017 18:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:31:
Apple heeft zojuist een statement uitgebracht:

''We are thrilled to be taking orders for iPhone X, the future of the smartphone. We can see from the initial response, customer demand is off the charts. We're working hard to get this revolutionary new product into the hands of every customer who wants one, as quickly as possible. We will keep accepting orders online, and iPhone X will be available at Apple retail stores on Friday, November 3 starting at 8 a.m., as well as from our carrier and retailer partners around the world''
Ja ik las het idd, woordje thrilled komt me langzamerhand ook wel mn @#%^$^$# uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
S. Oortwijn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:20:
[...]

Dat is niet duur, ga het ook nakijken zit zelf bij Centraalbeheer buiten de deur optie is mogelijk maar is prijzig en ze vergoeden dacht ik tot max €1000. Ga het deze week even goed nakijken en desnoods overstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:31:
[...]

Krijg je hier een mail van? Of enkel een status update op de site?
Ik kreeg om 18:26 een bevestigingsemail met bedankt voor uw bestelling met daarin verzendklaar 2/3 weken en leveringsdatum 20/27 November.

En daarna was dit ook gelijk te zien in de Apple store app en op de Apple website onder mijn bestellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Reem0nN schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:54:
[...]

Ik kreeg om 18:26 een bevestigingsemail met daarin bedankt voor uw bestelling met daarin verzendklaar 2/3 weken en leveringsdatum 20/27 November.

En daarna was dit ook gelijk te zien in de Apple store app en op de Apple website onder mijn bestellingen.
Gefeliciteerd, geniet ervan alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aGraPusher
moca007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Dat is niet duur, ga het ook nakijken zit zelf bij Centraalbeheer buiten de deur optie is mogelijk maar is prijzig en ze vergoeden dacht ik tot max €1000. Ga het deze week even goed nakijken en desnoods overstappen.
Inderdaad. Zit overigens vele andere dingen bij zoals:
- cash vergoed bij diefstal tot €250.
- smartphone 1e jaar nieuwaarde, daarna dagwaarde (€3000 per geval max).
- Schade, diefstal en verlies aan/van uw spullen buiten uw woning, óók in uw tuin.
- Spullen van iemand anders die u voor eigen gebruik leent.
- Onder andere mobiele telefoons, tablets, sportuitrusting, muziekinstrumenten, fotoapparatuur en (zonne)brillen.
- Kosten van deskundigen om de schade vast te stellen.

Echter is er bij mij nog nooit een scherm of toestel kapot gegaan en heb ik elke jaar het toestel vernieuwd. Toch door de angst om de iPhone X een keer te laten vallen deze verzekering voor het eerst afgesloten. Geen zin in het risico voor die paar euro per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Rudios schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:49:
[...]

Ik zie jouw de hele dag al posten over je levering met een hoog E-penis gehalte ;)
Maar van mij mag het ook gaan over de X inhoudelijk i.p.v. dat stampvoets over: mijn order is 1 cm verder sinds 10 minuten. Gewoon rustig afwachten, het ding komt heus wel. ;)
Dat is inderdaad precies wat ik dacht. Geertje is een beetje hypocriet..

Overigens nog niets van de phonehouse gehoord.. 😜

*knip*

Mede users belachelijk maken is niet de bedoeling :X

[ Voor 38% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2017 22:04 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
Hoe zit het eignnlijk met mensen die de 256gb versie hebben besteld? Zitten daar uberhaupt mensen bij die hem ook 3 nov krijgen want alle bekenden die ik ken en de 256gb hebben besteld kunnen nog zo'n 3 weken wachten minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Niet op de man spelen.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2017 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Al doet die er 750 bovenop.. blijft een kwestie van vraag & aanbod.
Zou toch mooi zijn als hij hem verkoopt ;)

@Scrtz heb jij een preorder staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:17
Scrtz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:29:
Hoe zit het eignnlijk met mensen die de 256gb versie hebben besteld? Zitten daar uberhaupt mensen bij die hem ook 3 nov krijgen want alle bekenden die ik ken en de 256gb hebben besteld kunnen nog zo'n 3 weken wachten minimaal
Ja ik, space grey, 3 nov.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexke1988
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:40

alexke1988

( ͡° ͜ʖ ͡°)

hoe vuil het ook is , als ik mijn bestelling kan verkopen voor 150euro meer... Dan doe ik het ook.

i7 5960X - Rampage V Extr. - 16GB Quad DDR4 2800 Corsair LPX - MSI 980GTX Ti - AX1200i - Obsidian 650D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Jazeker, een bestelling van 2 gedaan en beiden staan op 3/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
alexke1988 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:40:
hoe vuil het ook is , als ik mijn bestelling kan verkopen voor 150euro meer... Dan doe ik het ook.
Amen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haal mijn gebroken zilveren 3nov 08:00 op. Mijn vrouw SG ook 3Nov.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:39:

@Scrtz heb jij een preorder staan?
Gaat mij meer om dat hij niet eens gesealde verkoopt maar eerst zelf wil spelen. Dat hij hem doorverkoopt boeit me niet, maar damn son; zelfs voor een scalper vind ik dit gewoon grappig!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hoelang duurt het bevestigen van de bestelling. Ik heb de X 256gb om 9:10 vanochtend besteld en afgerekend maar wacht nog steeds. Bevestigen en lever datum?

De enige mail die ik heb gehad is: uw betaling wordt verwerkt.

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:39:
Ik denk niet dat ie hem gebruikt kwijt raakt, ik zet ze zelf voor 500 plus nieuw erop (6 kunnen bestellen)maar denk eerlijk gezegd dat ik die daarvoor kwijt raak, zou wel mooi zijn want dan heb ik een gratis X en een zak centje extra :9

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 27-10-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik zoek een leren hoesje die een gedeelte van de stainless steel zijkanten open houd hij de knoppen. Wat ik zonde vind om helemaal te verstoppen. De feel van de echte buttons lijkt mij ook beter dan door een hoesje heen. Als de hoeken maar tegen een stootje kunnen!

De Vaja Grip vind ik echt fantastisch mooi. Super design. Maar met verzenden zo’n 90 euro en deze heeft een vrij lange levertijd. Wat ik ook mooi vind dat ze daar onder de camera ook open hebben gelaten. Dan zie je de achterkant van je telefoon ook nog een stukje.

Opzich heb ik de 90 euro er wel voor over, want het ziet eruit als topkwaliteit maar 4-6 weken is vrij laat “als” ik de X al eerder krijg 😅

Kennen jullie alternatieven die minstens zo goed zijn en sneller leverbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Hier 2x Silver 256GB, levering vrijdag 3 november.

Betaling werd na twee uur afgekeurd, direct daarna opnieuw kunnen betalen, heeft gelukkig geen invloed gehad op de leverijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
*knip*

We gaan hier geen persoonlijke gegevens van users plaatsen.

[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
S. Oortwijn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:06:
[...]

Inderdaad. Zit overigens vele andere dingen bij zoals:
- cash vergoed bij diefstal tot €250.
- smartphone 1e jaar nieuwaarde, daarna dagwaarde (€3000 per geval max).
- Schade, diefstal en verlies aan/van uw spullen buiten uw woning, óók in uw tuin.
- Spullen van iemand anders die u voor eigen gebruik leent.
- Onder andere mobiele telefoons, tablets, sportuitrusting, muziekinstrumenten, fotoapparatuur en (zonne)brillen.
- Kosten van deskundigen om de schade vast te stellen.

Echter is er bij mij nog nooit een scherm of toestel kapot gegaan en heb ik elke jaar het toestel vernieuwd. Toch door de angst om de iPhone X een keer te laten vallen deze verzekering voor het eerst afgesloten. Geen zin in het risico voor die paar euro per maand..
Bedankt voor de uitgebreide info ga het zeker bekijken en vergelijken met de huidige verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27
Zijn er al reviews?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Laatst online: 09:21
Ik heb de 256gb silver besteld via de app om 09.03.
Betaald met cc. (bedrag is er ondertussen af)
Status : verzending wordt voorbereid
Levering 3 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
krijg net een App update binnen via de App Store: Camera+
ivm compatibiliteit (scherm formaat) van de X

Hopen dat vele apps zullen volgen, komende week/weken

[ Voor 20% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2017 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:24
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

ja, dat vroeg ik mee ook af, komen die 1ste batch units rechtstreeks uit de fabriek in China of hier in het Apple Distribution Centre in Nederland.
Ik denk, kijkend naar mijn laatste bestelstatus, direct uit de fabriek in China.
Normaal gesproken via het Apple logistiek center Syncreon uit Waalwijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 14-09 16:42
Weet iemand uit ervaring of bij een verwachte levering 5dec-11dec ook door Apple eerder verstuurd kan worden, door meevallende productie of door annuleringen?
Heb een 256GB SG voor 3nov en voor een familielid eenzelfde, maar door 2 stap verificatie om met z'n AppleID te bestellen wordt deze een ruime maand later geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Ik heb helaas geen bestelling geplaatst want ik was te laat.. de Appstore app opende pas tegen 9.10hr😔 dus te laat..

Maar ik ben reuze benieuwd naar jullie ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:03
Ik kreeg om 17.11 van Apple een mail dat de iPhone X bestelbaar was. Lekker optijd ><

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
harm12nl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:36:
Ik kreeg om 17.11 van Apple een mail dat de iPhone X bestelbaar was. Lekker optijd ><
Ik vond het wel echt slecht dat de Appstore app niet precies om 9.00 hr open was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nee, volgende week pas.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
dkawa schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:31:
[...]

Normaal gesproken via het Apple logistiek center Syncreon uit Waalwijk...
Nee mijn de vorrige iPhone gekocht op de dag va release kwam ook rechtstreeks uit China.
Dit kan zien als je UPC tracking code opvraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 14-09 16:42
Zelfs na het lezen van 40+ pagina's van dit topic lijkt de bestelling op een loterij: vanochtend stond ik klaar met een Macbook met de Apple Store pagina en het toestel opgeslagen als favoriet, en twee iPhones met de Apple Store app open en het te bestellen toestel als favoriet opgeslagen.
De Macbook en een iPhone gingen naar Internet via Ziggo wifi en de andere iPhone via KPN 4G. Pas om 09:04 kwam ik door met de iPhone die op de Ziggo Wifi zat. Hiermee heb ik toch nog voor 3 nov een SG 256 kunnen kopen met visa *O* . Eerst met nul euro reservering en enkele minuten later is het volledige bedrag afgeschreven.
Gelijk nog via een andere AppleID nog een toestel voor een ander willen bestellen, maar door 2 staps verificatie (familielid wakker bellen voor de code) een vertraging opgelopen naar 5dec-11dec levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:27
Vanochtend om 9.01 een X 64GB SG besteld via T-Mobile online met afhalen in de winkel optie maar vooralsnog geen bevestigingsemail ontvangen (alleen een SMS dat het druk is en dat de email nog volgt).

Ben benieuwd of hij dan wel bij de eerste batch geleverd zal worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cerberusss
  • Laatst online: 13-05-2021
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:36:
nieuwe status via de (Apple) App ''verzending wordt voorbereid" :) :)
Verrek, bij mij ook ja.
SgtElPotato schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:12:
Zijn er al mensen met een reservering of bestelling maar die er toch vanaf willen zien?
Ik ben ZZP'er en het is voor mij belastingtechnisch waarschijnlijk beter om in januari aan te schaffen. Ik weet dus niet zeker of ik 'm hou, of gewoon doorverkoop of annuleer. Nog even rekenen wat het slimst is.

[ Voor 50% gewijzigd door cerberusss op 27-10-2017 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:29
cerberusss schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:03:
[...]

Verrek, bij mij ook ja.

[...]

Ik ben ZZP'er en het is voor mij belastingtechnisch waarschijnlijk beter om in januari aan te schaffen. Ik weet dus niet zeker of ik 'm hou, of gewoon doorverkoop of annuleer. Nog even rekenen wat het slimst is.
Belastingtechnisch? In de vorm van afschrijving?

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
Redondo1982 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Belastingtechnisch? In de vorm van afschrijving?
Nee, kleinschaligheidsinvesteringsaftrek. Je moet dan minimaal 2300 euro aan bedrijfsmiddelen kopen. Daar zit ik dit jaar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
cerberusss schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:10:
[...]

Nee, kleinschaligheidsinvesteringsaftrek. Je moet dan minimaal 2300 euro aan bedrijfsmiddelen kopen. Daar zit ik dit jaar niet aan.
Oke, dat dacht ik al. Kon me niet voorstellen dat het om afschrijving ging.

Verwacht je dit volgend jaar dan wel te halen? Anders heeft het geen zin om te wachten. Bovendien haal je het beste rendement als je hem nu koopt en direct doorverkoopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
Redondo1982 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:13:
Verwacht je dit volgend jaar dan wel te halen? Anders heeft het geen zin om te wachten. Bovendien haal je het beste rendement als je hem nu koopt en direct doorverkoopt >:)
Dat is het punt een beetje... ik heb een 2016 MBP dus zit eigenlijk prima qua hardware, zoveel heb ik als ZZP'er nou ook weer niet nodig.

Doorverkopen zou leuk zijn als ik ineens een meier er bovenop kan gooien.

[ Voor 8% gewijzigd door cerberusss op 27-10-2017 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
cerberusss schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:15:
[...]

Dat is het punt een beetje... ik heb een 2016 MBP dus zit eigenlijk prima qua hardware, zoveel heb ik als ZZP'er nou ook weer niet nodig.

Doorverkopen zou leuk zijn als ik ineens een meier er bovenop kan gooien.
Absoluut, maar ik denk dat je meer kan vragen.

Succes! Goed dat je zo nadenkt over alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

hmr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:17:
[...]

Dat is inderdaad precies wat ik dacht. Geertje is een beetje hypocriet..

Overigens nog niets van de phonehouse gehoord.. 😜

Daarnaast moet ik erg lachen om @Tylen .. deze Tweaker heeft een iPhone x advertentie hier online gegooid, echt hilarisch. 500 euro erbovenop , maar hij gaat hem wel eerst zelf gebruiken.. clown.
Met geld maak je geld he.

Als ik iemand vind voor de aflevering van 3 November die hem wilt hebben maak ik hem uiteraard niet open.

En waarom gelijk weer dat CLOWN?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Pagina: 1 ... 51 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.