[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.820 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:01
Het is toch wel gek dat veel mensen echt stip 09:01/09:10 hebben besteld.

Ik zat namelijk klaar met de Apple store app en Firefox browser om stip 09:01, maar op beide ging de store pas open bij mij om 09:11.

Zou bijna denken dat het aan Ziggo en hun DNS ligt, waardoor er vertraging zit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:27
Reem0nN schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:34:

Ik zat namelijk klaar met de Apple store app en Firefox browser om stip 09:01, maar op beide ging de store pas open bij mij om 09:11.

Zou bijna denken dat het aan Ziggo en hun DNS ligt, waardoor er vertraging zit. :(
Zat ik ook aan te denken. Heb jij ook vodafone als provider?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-08 01:49
Ik denk dat we uiteindelijk naar het volgende toe gaan:

Hoe meer producten je van Apple hebt gekocht hoe meer je vooraan in de rij komt.
Dit heb ik eerder gezien bij een concert van een zangeres (Ben de naam even kwijt).
Ik denk dat je dit steeds meer gaat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
serienummer schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:36:

Hoe meer producten je van Apple hebt gekocht hoe meer je vooraan in de rij komt.
Dit heb ik eerder gezien bij een concert van een zangeres (Ben de naam even kwijt).
Dan had ik er gisteren al eentje moeten hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-08 01:49
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Dan had ik er gisteren al eentje moeten hebben ;)
hahaha ja iid, had ik ook niet echt hoeven wachten LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:34

swv

Ik schakelde over naar 4g maar dat hielp toen ook niet. Dus lijkt mij dan niet aan Ziggo te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:31:
Waarom zou je het bij de Apple store kopen? Voor een kleine €890 euro heb je er een bij Tele 2 (na opzegging contract). Scheelt je bijna €300 euro.
Hoe kom je op €890, welke combinatie? Wel benieuwd naar, kom zelf op ongeveer de prijzen uit zoals die van Apple zelf namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08 23:01
Incognito modus laadde meteen de bestelpagina, terwijl de normale modus bleef staan op updating store of iets dergelijks, ook na force reload.

[ Voor 7% gewijzigd door Online JJ op 27-10-2017 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Online JJ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:40:
Incognito modus laadde meteen de bestelpagina, terwijl de normale modus bleef staan op updating store of iets dergelijks.
Dus cookie verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19

Ik heb Ziggo met andere DNS instellingen en heb ook pas later kunnen bestellen. Er zal ook vast wel iemand met Ziggo de iPhone X op 3 november krijgen. Ik denk dat het een willekeurig verhaal is mbt wachtrijen vanuit Apple. Als ze iedereen tegelijk zouden toelaten zou alles eruit klappen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Bol.com geeft nu dit aan in de productomschrijving:

Let op: door schaarste van de Apple iPhone X kunnen we helaas nog niet exact aangeven wanneer je de pre-order thuis kunt verwachten.

:)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:36:
[...]

Zat ik ook aan te denken. Heb jij ook vodafone als provider?
Ik heb zowel Ziggo als Vodafone, maar beide devices zowel iPhone als laptop waren verbonden met Wifi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Fuwor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:40:
[...]

Hoe kom je op €890, welke combinatie? Wel benieuwd naar, kom zelf op ongeveer de prijzen uit zoals die van Apple zelf namelijk.
Je kunt na 1 maand opzeggen bij Tele 2, betaal je alleen de toestelkosten, administratie en abonnementskosten in een keer. Kom je rond dat bedrag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Reem0nN schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:43:
[...]

Ik heb zowel Ziggo als Vodafone, maar beide devices zowel iPhone als laptop waren verbonden met Wifi.
Reden waarom ik dat vraag, is omdat Vodafone niet goed werkt icm IOS11, hele nare bug, je hebt geen 4G internet verbinding en pas wanneer je vliegtuigmodus aan/uit zet dan wel weer. Hier kom je achter als je van wifi af bent. Het klink niet logisch maar heb soms wel het idee dat 4G ook bepalend is in hoeverre je wifi internet goed werkt, vraag me niet hoe maar dat is wel mijn ervaring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Redondo1982 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Ik heb Ziggo met andere DNS instellingen en heb ook pas later kunnen bestellen. Er zal ook vast wel iemand met Ziggo de iPhone X op 3 november krijgen. Ik denk dat het een willekeurig verhaal is mbt wachtrijen vanuit Apple. Als ze iedereen tegelijk zouden toelaten zou alles eruit klappen.
Dan ligt het ieder geval niet aan de DNS. :)
Had inderdaad ook in private browser kunnen proberen want dan was het wellicht sneller gegaan.
Misschien dan toch een cookie of cache van je tijdelijke internetbestanden die voor vertraging heeft gezorgd.

Maar goed dat verklaart niet dat de Apple store app net zo traag was. Ach ja wat maakt het eigenlijk uit!
We hebben hem kunnen bestellen, en vroeg of laat ben je een gelukkige eigenaar van een nieuwe IPhone X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Valt mij op dat vele voor zilver zijn gegaan. Ik ben zelf voor spacegrey gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:47:
[...]

Reden waarom ik dat vraag, is omdat Vodafone niet goed werkt icm IOS11, hele nare bug, je hebt geen 4G internet verbinding en pas wanneer je vliegtuigmodus aan/uit zet dan wel weer. Hier kom je achter als je van wifi af bent. Het klink niet logisch maar heb soms wel het idee dat 4G ook bepalend is in hoeverre je wifi internet goed werkt, vraag me niet hoe maar dat is wel mijn ervaring
Ja ik had zoiets al gemerkt en gelezen bij iCulture.
Ach ja het is niet anders, we waren ieder geval op tijd. Nu is het aan Apple om ook op tijd te zijn, en dat is hun geraaie ook met dat bakken geld wat ze hebben verdiend _/-\o_ |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:23
Ik heb Ziggo thuis, maar bij mij lukte het ook pas rond 9:10. Werd al helemaal gek van het refreshen. Gelukkig nog net op tijd om op te kunnen halen op 3 november.

Zo benieuwd naar het scherm en FaceID. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:15
Xmoo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:51:
Valt mij op dat vele voor zilver zijn gegaan. Ik ben zelf voor spacegrey gegaan.
Zelf ook nog op het laatste moment voor zilver gekozen. Altijd goud gehad, maar dat was nu helaas geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:32

serienummer schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:36:

Ik denk dat het een koekje is, Ik gebruik altijd een private modus voor dit. Al was het alleen al om te checken of ik goedkoper kan, vergeet niet dat cookies ook in de vakantie branche je zo mis(ge)leid.

Dus het klopt (kan kloppen) wat je zegt, noline

[ Voor 24% gewijzigd door Mel33 op 27-10-2017 12:59 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05 06:57
Weet iemand of je een reservering bij Apple store zelf moet ophalen? Ik heb namenlijk 1x gereserveerd voor ophalen Amsterdam 12:00 en 1x bezorging 3 november. (2 verschillende bestellingen).

Aangezien mijn voorkeur voor bezorging uitga, wil ik die voor ophalen annuleren. Maar indien het mogelijk is dat iemand anders hem kan ophalen bij de Apple store maak ik liever iemand anders er mee blij.

Gaat om X 256gb zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Zuperni schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:57:
Weet iemand of je een reservering bij Apple store zelf moet ophalen? Ik heb namenlijk 1x gereserveerd voor ophalen Amsterdam 12:00 en 1x bezorging 3 november. (2 verschillende bestellingen).

Aangezien mijn voorkeur voor bezorging uitga, wil ik die voor ophalen annuleren. Maar indien het mogelijk is dat iemand anders hem kan ophalen bij de Apple store maak ik liever iemand anders er mee blij.

Gaat om X 256gb zilver.
Benieuwd hoeveel sec dit gaat duren
Je kunt iemand anders machtigen op te halen. Wel moet de voorwaarde dat je geen winst hebt gemaakt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Jaymone op 27-10-2017 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zuperni
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:58:
[...]

Benieuwd hoeveel sec dit gaat duren
Je kunt iemand anders machtigen op te halen. Wel moet de voorwaarde dat je geen winst hebt gemaakt ;)
Ik hoef er geen winst op, ik zou me order anders toch annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10

Gaat om X 256gb zilver.
Heb interesse heb je pm gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41
Zou het wel willen! Mocht er iemand zijn met twee en 1 ophalen dan wil ik er graag om! Grijs

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:38
*knip*

Daarvoor hebben we V&A.

[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 27-10-2017 13:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:47:
[...]

Bekend probleem. Vervang je in je apn instellingen 'live' door 'office'

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
desune schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:04:
[...]

Heb interesse heb je pm gestuurd
Je heb PM terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een idee hoe laat je op 3 november in de rij moet gaan staan voor de X. Voor de 8 was het niet echt druk geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Ik denk persoonlijk dat dit vrij weinig zin heeft en er niets zal liggen.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:13:
heeft iemand een idee hoe laat je op 3 november in de rij moet gaan staan voor de X. Voor de 8 was het niet echt druk geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

OMT schrijft dat er een beperkte voorraad bij de Apple Stores is
Herkansing op 3 november
De eerste bestellingen worden op 3 november geleverd. Dan kunnen fans die geen geluk tijdens de pre-orders hadden het toestel ook bij de Apple Store in Amsterdam, Brussel, Den Haag of Haarlem proberen te bemachtigen. De Apple-winkels openen dan om 08:00 uur en er zal een kleine hoeveelheid toestellen voor directe verkoop beschikbaar zijn. Vroeg opstaan is vereist, want er worden lange rijen verwacht.
https://www.onemorething....drie-minuten-uitverkocht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
Weet iemand hoe je iemand anders kunt machtigen voor het ophalen van de iPhone? Ik zie in mijn account nergens iets over machtigen, moet je dan contact opnemen met Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:13:
Zo vroeg mogelijk :p Apple heeft wel gezegd dat er voorraad is in de winkel op launch day, maar hoeveel precies is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Zuperni schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:17:
Weet iemand hoe je iemand anders kunt machtigen voor het ophalen van de iPhone? Ik zie in mijn account nergens iets over machtigen, moet je dan contact opnemen met Apple?
Had je tijdens het bestellen moeten doen. Even bellen en misschien kunnen ze het dan nog voor je toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
MelvinW schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:18:
[...]

Had je tijdens het bestellen moeten doen. Even bellen en misschien kunnen ze het dan nog voor je toevoegen.
In alle stress had ik er 1 besteld voor afhalen en 1 voor bezorgen met het idee dat ik de ander zou annuleren. Maar nu kan ik ook een andere tweaker blij maken 1 iPhone, dus vandaar dat ik nu pas iemand wil machtigen. Ik zal wel even navragen bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zuperni schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:17:
Klik > https://www.apple.com/nl/shop/help/shipping_delivery <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 12:57
zojuist een mail gehad van mediamarkt :
ik had 3 telefoons besteld en krijg dit :
Iedere bestelling op http://www.mediamarkt.nl wordt uitvoerig gecontroleerd. jouw bestelling voldoet niet aan de gestelde veiligheidseisen en is om die reden automatisch geweigerd.
Je kan contact met ons opnemen per telefoon via 0800 - 0366 (0800 - 0366*) of per e-mail via contact@mediamarkt.nl voor meer informatie over de reden van weigering.

[ Voor 7% gewijzigd door theorganiser op 27-10-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10

Gaat om X 256gb zilver.
Gaat toch niet worden voor mij dus wellicht iemand anders die het aandurft. Hier meer info over een machtiging geven https://www.apple.com/nl/shop/help/shipping_delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Iemand al wat accessoires besteld?

Net de zadelbruine leren hoes van Apple gekozen (levering 2-6nov..) en een screenprotector.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 22:36
Benieuwd hoeveel apps de komende week worden bijgewerkt tbv de notch en touch id.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
SmithNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:27:
Iemand al wat accessoires besteld?

Net de zadelbruine leren hoes van Apple gekozen (levering 2-6nov..) en een screenprotector.
Ik ga voor de Cosmos Blue case, maar haal ik gewoon in de Apple Store op wanneer ik m’n toestel afhaal. Ga ervan uit dat ze genoeg hoesjes op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:56
Daar staat de eerste goudzoekers al op V&A: 1700 voor het space grey 64gb model. Meneer wil m wel eerst zelf gebruiken. :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 16:02
Contract en bestel bevestigingen zojuist ontvangen van Vodafone, staan echter nog geen levertijden bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Huismarb schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:29:
Contract en bestel bevestigingen zojuist ontvangen van Vodafone, staan echter nog geen levertijden bij.
Hoelaat had je besteld?

Ik besteld 09:11, bevestiging had ik 09:13 en contract 09:15.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

acst schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

Moment van betaling is niet leidend, moment van afronding bestelling (maar voor de bevestiging betaling) is leidend, zeg maar de tijd van het eerste mailtje.
Ik hoop het. Hier staat nog steeds 'in afwachting van betaling' (na iDeal-betaling). Mailtje is van 09:06:04 dus was er redelijk snel bij. Als ik pas een plekje krijg in de rij nadat die betaalstatus is bijgewerkt kan ik nog wel even wachten gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huismarb
overtones schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Hoelaat had je besteld?

09:14 meen ik. kreeg om 09:15 wel een bevestiging van bestelling. en zojuist nogmaals een bevestiging en contract bevestiging. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
EDIT: Inmiddels genoeg aanvragen gehad, dus svp geen PM's meer.

Desune ziet van de ophaal mogelijkheid af. Dus wellicht nog een andere tweaker die 3 november in Amsterdam Apple store tussen 12:00 - 12:30 een iPhone X 256GB zilver wilt afhalen zonder meerprijs?

Ik zal zelf niet aanwezig zijn bij de Apple store en zal jou dan machtigen om de bestelling op te halen. Ik wil wel voordat ik iemand machtig al het geld hebben ontvangen, omdat ik hem al betaald heb via creditcard en iemand er anders zo vandoor kan gaan met een iPhone die ik betaald heb. Tenzij iemand een betere manier weet? (Ik weet niet of het bijvoorbeeld mogelijk is om van creditcard nog te wisselen in een bestelling?)

EDIT: Inmiddels genoeg aanvragen gehad, dus svp geen PM's meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Zuperni op 27-10-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:49
Huismarb schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:33:
[...]

09:14 meen ik. kreeg om 09:15 wel een bevestiging van bestelling. en zojuist nogmaals een bevestiging en contract bevestiging. Ben benieuwd.
Hebben jullie een verlenging of nieuw abbo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
Prophasis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:35:
[...]

Verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 11:55
Rivanov schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:00:
Toch grappig dat iedereen roept dat de App Store app de laatste keren de snelste methode was. Dus iedereen download de App Store app. Doet die hele app niets op het moment van de waarheid en heb ik uiteindelijk gewoon via de website besteld.
Bij mij was de Apple Store app sneller beschikbaar dan de website, het is dus puur op goed geluk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
Ben benieuwd, de website was vanochtend zo druk dat ik via een medewerker via de chat een speciale Friends & Family link kreeg. Dit werkte perfect, alleen nog wachten op de daadwerkelijke levertijd e.d

Hoe laat hebben jullie besteld?

[ Voor 4% gewijzigd door Prophasis op 27-10-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Nu online
Prophasis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:35:
[...]

Ik een nieuw abbo.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
  • Laatst online: 04-12-2020
Tom schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Ik hoop het. Hier staat nog steeds 'in afwachting van betaling' (na iDeal-betaling). Mailtje is van 09:06:04 dus was er redelijk snel bij. Als ik pas een plekje krijg in de rij nadat die betaalstatus is bijgewerkt kan ik nog wel even wachten gok ik.
Zelfde grapje hiero, begon me al zorgen te maken. Maar ben dus niet de enige, fieuw.

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08

Toppe

Oké ✅

“We hebben je bestelling ontvangen” met daaronder inchecktijd 3 november gaat toch wel goed komen? Of had die order ookal gewijzigd moeten zijn qua status?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
Voor iedereen die een hoesje/sleeve of wat dan ook van mujjo wil aanschaffen, gebruik code: #ilovemujjo voor 10% discount. Inc de # it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
theorganiser schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:23:
zojuist een mail gehad van mediamarkt :
ik had 3 telefoons besteld en krijg dit :

[...]
Heb die mail vooralsnog niet gehad.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4N3_030
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-03-2023
Even voor de duidelijkheid. Ik heb ervoor gekozen de X op 3 november op te halen. Kan ik (indien ik hier niet aan toe kom) ook zaterdag gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
D4N3_030 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:51:
Even voor de duidelijkheid. Ik heb ervoor gekozen de X op 3 november op te halen. Kan ik (indien ik hier niet aan toe kom) ook zaterdag gaan?
Volgens mij moet je in jouw timeslot de iPhone ophalen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Heb je zojuist een PM gestuurd, ik heb interesse!
Zuperni schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:33:
Desune ziet van de ophaal mogelijkheid af. Dus wellicht nog een andere tweaker die 3 november in Amsterdam Apple store tussen 12:00 - 12:30 een iPhone X 256GB zilver wilt afhalen zonder meerprijs?

Ik zal zelf niet aanwezig zijn bij de Apple store en zal jou dan machtigen om de bestelling op te halen. Ik wil wel voordat ik iemand machtig al het geld hebben ontvangen, omdat ik hem al betaald heb via creditcard en iemand er anders zo vandoor kan gaan met een iPhone die ik betaald heb. Tenzij iemand een betere manier weet? (Ik weet niet of het bijvoorbeeld mogelijk is om van creditcard nog te wisselen in een bestelling?)

PM voor interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Je kunt na 1 maand opzeggen bij Tele 2, betaal je alleen de toestelkosten, administratie en abonnementskosten in een keer. Kom je rond dat bedrag uit.
Ik heb toch de indruk dat je ergens iets vergeet. Als je bij Tele 2 de goedkoopste iPhone X en het goedkoopste abonnement kiest, betaal je:
- 9 euro aan data
- 3 euro aan bellen/sms'en
- 216 euro eenmalig (voor het toestel) + 35 euro per maand (die verhouding kun je veranderen, maar het eindtotaal blijft hetzelfde)
- 1 euro om maandelijks te kunnen opzeggen
- 30 euro aansluitkosten
- 4,25 thuiskopieheffing

Als je na 1 maand opzegt, moet je 805 euro betalen om het toestel in 1x af te betalen. Dan heb je dus: 216 + 216 + 805 = 1056 euro voor het toestel betaald.
In totaal ben je voor deze constructie 1103,25 euro kwijt. Toegegeven: alsnog goedkoper dan de 1159 euro die Apple vraagt. Maar aanzienlijk meer dan 890 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Net even Apple gebeld. Dat er in de mail staat 3 november met een tijd slot wil niets zeggen of je t toestel dan écht kan ophalen....

Zijn er mensen die voor afhalen hebben gekozen waarbij de status niet meer ‘bestelling ontvangen’ is?

[ Voor 30% gewijzigd door Toppe op 27-10-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:51
Rivanov schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:51:
[...]

Heb die mail vooralsnog niet gehad.
Ik denk dat men bij 3 (terecht) denkt aan doorverkoop.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

overtones schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Hoelaat had je besteld?

Ik had besteld rond 9.30 en om 9.31 bevestiging maar nog geen contract op dit moment :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
diotav schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat men bij 3 (terecht) denkt aan doorverkoop.
True. Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn. :)
Vooralsnog neem ik de afhaaldatum van 3 november met een korreltje zout. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
Voor diegenen bij vodafone, denken jullie dat de ordernummers elkaar opvolgen op tijd?

Mijn bestelling bij vodafone: 26975391X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

Heb er eentje via Vodafone en wellicht dus ook een The PhoneHouse, maar nog niets gehoord van de Phone house.. we wachten af. Ook een via Apple Store, maar die levering stond al op 2-3 weken :( die Appstore kwam pas om 09.11 online en ik maar refreshen onder een grote buddha in thailand... ging weer 30 euro roaming 😂

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Nu online
Prophasis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:00:
Voor diegenen bij vodafone, denken jullie dat de ordernummers elkaar opvolgen op tijd?

Mijn bestelling bij vodafone: 2697539XX
Geen idee, maar lijkt me wel logisch. Hoe laat heb jij besteld dan?

09:11 besteld zoals gezegd, ordernummer: 2697341XX

[ Voor 4% gewijzigd door overtones op 27-10-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
overtones schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Geen idee, maar lijkt me wel logisch. Hoe laat heb jij besteld dan?

09:11 besteld zoals gezegd, ordernummer: 2697341XX
Besteld rond 9:05

Edit: Scheelt toch zo'n 20.000 in orders. Misschien werken zij met wereldwijde bestelnummers..

[ Voor 15% gewijzigd door Prophasis op 27-10-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Mijn order (Afhaal, 09:04) heeft status bestelling in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Ik heb de iPhone via de AppStore gehaald als los toestel. Via de AppStore app kwam ik er sneller in en had ik om 09:05 m'n orderbevestiging. Nu heb ik Apple gebeld met de vraag of losse toestellen eerder (dus vanaf 3 nov) worden uitgeleverd dan die via een telecomprovider besteld werden, maar daar mochten ze niks op antwoorden. Iemand een idee? Afleverdatum staat iig nog op 3 november :)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
repsaj schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:25:
Ik heb de iPhone via de AppStore gehaald als los toestel. Via de AppStore app kwam ik er sneller in en had ik om 09:05 m'n orderbevestiging. Nu heb ik Apple gebeld met de vraag of losse toestellen eerder worden uitgeleverd dan die via een telecomprovider besteld werden, maar daar mochten ze niks op antwoorden. Iemand een idee? Afleverdatum staat iig nog op 3 november :)
Alles is 3 november, eerder mag niet van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaikey
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-12-2020
Vanochtend 9:02 bestelling Tmobile kunnen afronden, had toch sim only met toestel-flexibiliteit. Ben de eerste bij Nijmegen centrum met bestellen en gezien grote filialen meer voorraad krijgen is de kans groot dat ik volgende week gebeld wordt. Nog eventjes geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Prophasis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Besteld rond 9:05

Edit: Scheelt toch zo'n 20.000 in orders. Misschien werken zij met wereldwijde bestelnummers..
Ik op 9:02 en de mijne begint met W542 dus lijkt erop dat de nummers niet chronologisch zijn.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:34
Ben benieuwd of er nog steeds 1 november staat als je hem besteld bij Bol.com :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
Tylen schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

Ik op 9:02 en de mijne begint met W542 dus lijkt erop dat de nummers niet chronologisch zijn.
Geeft Vodafone W nummers? Dacht dat Apple dat juist deed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nieuwe status via de (Apple) App ''verzending wordt voorbereid" :) :)

(kan de bestelling ook NIET meer annuleren....hè wat jammer nou)

naaaais!

[ Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2017 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:36:
nieuwe status via de (Apple) App ''verzending wordt voorbereid" :) :)

naaaais!
Zou dat dan betekenen dat ze direct vanuit China verzonden worden? :9 Normaal worden ze vanuit Nederland zelf verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
MelvinW schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:38:
[...]

Zou dat dan betekenen dat ze direct vanuit China verzonden worden? :9 Normaal worden ze vanuit Nederland zelf verzonden.
ja, dat vroeg ik mee ook af, komen die 1ste batch units rechtstreeks uit de fabriek in China of hier in het Apple Distribution Centre in Nederland.
Ik denk, kijkend naar mijn laatste bestelstatus, direct uit de fabriek in China.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

ja, dat vroeg ik mee ook af, komen die 1ste batch units rechtstreeks uit de fabriek in China of hier in het Apple Distribution Centre in Nederland.
Ik denk, kijkend naar mijn laatste bestelstatus, direct uit de fabriek in China.
Verklaart ook waarom mensen hun CreditCard al snel belast werd. Verzendlabel wordt al aangemaakt :P Ben benieuwd wanneer ze verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Prophasis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:36:
[...]

Geeft Vodafone W nummers? Dacht dat Apple dat juist deed
o ging het over vodafone excuus. ik heb direct bij apple besteld idd.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krulliebol schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

Ik heb toch de indruk dat je ergens iets vergeet. Als je bij Tele 2 de goedkoopste iPhone X en het goedkoopste abonnement kiest, betaal je:
- 9 euro aan data
- 3 euro aan bellen/sms'en
- 216 euro eenmalig (voor het toestel) + 35 euro per maand (die verhouding kun je veranderen, maar het eindtotaal blijft hetzelfde)
- 1 euro om maandelijks te kunnen opzeggen
- 30 euro aansluitkosten
- 4,25 thuiskopieheffing

Als je na 1 maand opzegt, moet je 805 euro betalen om het toestel in 1x af te betalen. Dan heb je dus: 216 + 216 + 805 = 1056 euro voor het toestel betaald.
In totaal ben je voor deze constructie 1103,25 euro kwijt. Toegegeven: alsnog goedkoper dan de 1159 euro die Apple vraagt. Maar aanzienlijk meer dan 890 euro!
Het klopt inderdaad dat je naast de eenmalige toestelkosten nog het resterende bedrag moet betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:16
Vanochtend direct bij beschikbaarheid besteld, verwachte leverdatum van iPhone X is net geupdate naar 3 november a.s. voor mijn bestelling. Nu enkel duimen dat dit niet onverhoopt veranderd. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
twieren schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:45:
Vanochtend direct bij beschikbaarheid besteld, verwachte leverdatum van iPhone X is net geupdate naar 3 november a.s. voor mijn bestelling. Nu enkel duimen dat dit niet onverhoopt veranderd. :9~
Had je vanmorgen tijdens bestellen ook 3 nov staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Hier ook even een update.. schaamteloze quote..

[quote]Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:43:
/me Famous heeft zojuist te horen gekregen van Apple dat hij in de eerste batch zit en de telefoon 3 november geleverd krijgt! :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:47:
Hier ook even een update.. schaamteloze quote..

[quote]Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:43:
/me Famous heeft zojuist te horen gekregen van Apple dat hij in de eerste batch zit en de telefoon 3 november geleverd krijgt! :D
Was dat eerst niet zo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:44:
[...]

Nee, jij maakt een rekenfout, je moet voor 10 euro toestel kosten kiezen en niet €35 euro.
In dat geval betaal je eenmalig 816 euro. Als je na de eerste maand opzegt, moet je daarna 230 euro aan toestelkosten betalen. Tel daar de 10 euro van de eerste maand bij op en je komt nog steeds op 1056 euro uit voor het toestel (plus je abonnementskosten). Onderaan de streep kom je dan dus op hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Verzending wordt voorbereid is de status nu bij mij, ze komen dus vers uit China.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:16
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:47:
[...]

Had je vanmorgen tijdens bestellen ook 3 nov staan?
Dacht te hebben zien staan levertijd 1 week.

Apple bestelling: "Verzending wordt voorbereid - Levering 3 Nov door Standaardlevering"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krulliebol schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:50:
[...]

In dat geval betaal je eenmalig 816 euro. Als je na de eerste maand opzegt, moet je daarna 230 euro aan toestelkosten betalen. Tel daar de 10 euro van de eerste maand bij op en je komt nog steeds op 1056 euro uit voor het toestel (plus je abonnementskosten). Onderaan de streep kom je dan dus op hetzelfde uit.
Ik had het bericht al aangepast voordat je erop reageerde ;). Waarschijnlijk heb je dat niet gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

En wat is je bevestigingsmaill tijd?
En hoe kwam je erachter dat je bij de werste batch zat?
Ps. Mijn bevestigingsmail is van 9:06.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:52:
[...]

Ik had het bericht al aangepast voordat je erop reageerde ;). Waarschijnlijk heb je dat niet gezien.
Ghehe waarschijnlijk op het moment dat ik bezig was een reactie te typen. :P
Anyway: zo zie je maar weer dat telecomaanbieders flink hun best doen om de boel mooier voor te spiegelen dan het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

Jawel, stond al drie november maar is nooit zeker.
tomic schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:53:
[...]

En wat is je bevestigingsmaill tijd?
En hoe kwam je erachter dat je bij de werste batch zat?
Ps. Mijn bevestigingsmail is van 9:06.
09:06 de mail binnen met bevestiging.
Telefonisch doorgekregen dat ik bij de eerste batch zit.

iPhone wit/zilver 64gb.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Jawel, stond al drie november maar is nooit zeker.

[...]

09:06 de mail binnen met bevestiging.
Telefonisch doorgekregen dat ik bij de eerste batch zit.

iPhone wit/zilver 64gb.
Crap kan ik ook gaan bellen.... ;)
Thanks!

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
MelvinW schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:55:
[...]

Zelf ook nog op het laatste moment voor zilver gekozen. Altijd goud gehad, maar dat was nu helaas geen optie.
En waarom zilver en niet spacegrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Xmoo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

En waarom zilver en niet spacegrey
Vond de rand van de zilver mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 10:38
Toppe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:54:
Net even Apple gebeld. Dat er in de mail staat 3 november met een tijd slot wil niets zeggen of je t toestel dan écht kan ophalen....

Zijn er mensen die voor afhalen hebben gekozen waarbij de status niet meer ‘bestelling ontvangen’ is?
Ik heb hetzelfde. Wat bizar, ging er van uit dat ik hem nu wel kon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Nu online
acst schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:54:
[...]

Absoluut geen wereldwijde voorraad, is het ook nooit geweest.
Ik werd gister nog belachelijk gemaakt :P maar is er dan toch een wereldwijde voorraad, nu alles uit China lijkt te komen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
In de laatste dagen eveneens besloten om voor silver te gaan ipv space grey.. Nu hopen dat ik daar geen spijt van krijg. 😂

Waarom die wissel? Ik vond wit en de rvs rand toch wel erg chique ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Wel bizar hoor, die reparatie kosten voor de iPhone X

pfff ruim €300 voor het scherm en ''overige schade'' ruim €600.

Lang leve AppleCare+ ( €229 +klein eigen risico bij schade aan scherm is dan ''nog maar'' €29)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2017 15:10 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.