[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.834 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
AC+ is ná 1 maand (na activatie) elk moment opzegbaar en je krijgt een refund naar rato.

''If you cancel your AppleCare plan more than 30 days after your purchase, you’ll get a refund based on the percentage of unexpired AppleCare coverage, minus the value of any service already provided''

[ Voor 65% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2017 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:39
Donstil schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:30:
[...]

Echt? Dat is wel een mooi weetje voor als ik volgendjaar toch voor de X2 ga.
Zo heb ik het wel begrepen. Ik zie ook AppleCare+ als een sociaal stelsel, we zorgen voor elkaar(s nieuwe iPhone) :)
Geert1976 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:33:
AC+ is op elk moment opzegbaar en je krijgt een refund naar rato.

''If you cancel your AppleCare plan more than 30 days after your purchase, you’ll get a refund based on the percentage of unexpired AppleCare coverage, minus the value of any service already provided''
Hmm..minus the value..schiet weinig op dan 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Jaymone op 23-10-2017 18:36 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
-

[ Voor 100% gewijzigd door Jaymone op 23-10-2017 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:33:
[...]

Hmm..minus the value..schiet weinig op dan 8)7
''alle kleine beetjes helpen'' :+

Nee, maar ik vind het op zich wel netjes dat de mogelijkheid er uberhaupt is; het opzeggen en dan nog een (kleine) refund ontvangen.
Heb zo een keer iets van €40 terug gekregen na het opzeggen van AC+ op een Apple device.

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2017 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:38:
[...]

''alle kleine beetjes helpen'' :+

Nee, maar ik vind het op zich wel netjes dat de mogelijkheid er uberhaupt is; het opzeggen en dan nog een (kleine) refund ontvangen.
Heb zo een keer iets van €40 terug gekregen na het opzeggen van AC+ op een Apple device.
Dat is waar.
229+99 (schade gevalletje)=328
328-114,50 (refund 12 mnd)=213,50
213,50-99 (value uitgekeerd)=114,50 refund
Je "winst" een nieuw device en 114,50 gespaard >:) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:45:
[...]

Dat is waar.
229+99 (schade gevalletje)=238
238-114,50 (refund 12 mnd)=123,50
123,50-99 (value uitgekeerd)=24,50 refund
Je "winst" een nieuw device en 24,50 gespaard >:) ;)
sorry, dat zijn téveel getalletjes in 1 post voor mij :+
Ik ga er zo ff voor zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Bontes schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:20:
[...]

Dat klopt, OLED is mooi alleen lever je flink in op de levensduur...Ik zal ook nooit van ze leven een dergelijk apparaat met OLED welke meer dan 1 jaar oud is kopen 2e hands. Dit is wel een dingetje om in je achterhoofd te houden trouwens, de iPhones hebben nu hele sterke schermen LCD en houden goed de waarde vast MAAR de X daarintegen....die absoluut niet, het brand gewoon op en dat zie je (helaas) binnen een jaar intensief gebruik. #notchgate#burn-ingate#deathpixelgate#phonedoesntrecognisemegate :o :o

nog 4 days ;) :P
Dit geloof ik niet. Ik heb een LG OLED tv en daar is niks mee aan de hand. En die is bij a 1 jaar.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:59

swv

Deze foto’s van post 180 en 181 vind ik wel nice hoor (zilveren versie) https://forums.macrumors....6981/page-8#post-25260264

Met de achterzijde is niks mis vind ik. Prachtig. Alleen nog twijfels om de voorzijde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tylen schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:04:
[...]

Dit geloof ik niet. Ik heb een LG OLED tv en daar is niks mee aan de hand. En die is bij a 1 jaar.
Die van mij LG65B was al na 6 maanden ingebrand met het RTL4 logo.
zet maar eens een rode achtergrond op.

Internet staat er al vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:45
swv schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:12:
Deze foto’s van post 180 en 181 vind ik wel nice hoor (zilveren versie) https://forums.macrumors....6981/page-8#post-25260264

Met de achterzijde is niks mis vind ik. Prachtig. Alleen nog twijfels om de voorzijde..
Ik vind ‘m zo op die foto’s idd wel mooi, maar het tricolor idee van wit/zilver/zwart staat me alleen wat tegen tot nu toe.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

crazylegs schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:21:
[...]

Ik vind ‘m zo op die foto’s idd wel mooi, maar het tricolor idee van wit/zilver/zwart staat me alleen wat tegen tot nu toe.
Exact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:14
Want zeggen en doen zijn twee verschillende dingen.

http://reut.rs/2l9JEIZ

[ Voor 43% gewijzigd door Dennisweb op 23-10-2017 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Dennisweb schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:56:
Want zeggen en doen zijn twee verschillende dingen.

http://reut.rs/2l9JEIZ
Wie weet valt het allemaal wel mee vrijdag en is er niks aan de hand, in dit topic is ook maar een handje (of 2 handjes) mensen die de X meteen gaan/willen aanschaffen.

Ben in ieder geval blij als het achter de rug is, dat wachten (hoewel de weken voorbij gevlogen zijn) en de vraag of je verzekerd bent van een toestel op 3 November...dat werkt behoorlijk op je zenuwen (zo erg dat ik nu al de Applesite continue aan het refreshen ben ;) :) ) (geintje natuurlijk) Maar goed aan de andere kant, we zien het wel allemaal...lukt het dan is dat een mooi verjaardagskadootje aan mezelf (4 november jarig)...lukt het niet, dan wacht ik de levering wel rustig af en komt het vanzelf wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Van mij hadden ze de X wel vandaag mogen aankondigen en vrijdag de pre order. Ik vind het helemaal niks zo flink gat tussen de aankondiging en de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Nog enkele uurtjes...
En een paar dagen dan :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
volgende week rond deze tijd:

"Huh? Die van jou is wel al shipped? Nah, wat raar, onze orders liggen zeer dicht bij elkaar...die van mij nog niet. Moet ik me zorgen maken?"

"Heb nog geen enkele verandering in mijn verdere bestel/leveringsproces gezien...moet ik mij zorgen maken?"

"Mijn verwachte levertijd is aangepast van 10 december naar 23 nov- 30 nov!! Wow, ben zo blij!!"

"Yessss! krijg net melding binnen dat mijn iPhone X is shipped"

"klotezooi, mijn betaling/bestelling is om 1 of andere reden niet goed doorgekomen geloof ik...Moet ik me zorgen maken?''

''Huh? mijn verwachte levertijd is van 3 nov naar 27 nov gegaan...Zal ik gewoon annuleren?"

''Jee, ik vind de route die mijn pakketje aflegt maar vreemd...kunnen jullie ff kijken... Is toch raar?"

''Kan ik mijn shipping adres nog aanpassen nu?"

''Heb toch eigenlijk spijt van mijn kleur keuze...iemand ruilen met mij?"

(vul maar verder aan) :+ :+ :+

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 24-10-2017 06:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 06:32:
volgende week rond deze tijd:

"Huh? Die van jou is wel al shipped? Nah, wat raar, onze orders liggen zeer dicht bij elkaar...die van mij nog niet. Moet ik me zorgen maken?"

"Heb nog geen enkele verandering in mijn verdere bestel/leveringsproces gezien...moet ik mij zorgen maken?"

"Mijn verwachte levertijd is aangepast van 10 december naar 23 nov- 30 nov!! Wow, ben zo blij!!"

"Yessss! krijg net melding binnen dat mijn iPhone X is shipped"

"klotezooi, mijn betaling/bestelling is om 1 of andere reden niet goed doorgekomen geloof ik...Moet ik me zorgen maken?''

''Huh? mijn verwachte levertijd is van 3 nov naar 27 nov gegaan...Zal ik gewoon annuleren?"

''Jee, ik vind de route die mijn pakketje aflegt maar vreemd...kunnen jullie ff kijken? Is toch raar?"

''Kan ik mijn shipping adres nog aanpassen nu?"

''Heb toch eigenlijk spijt van mijn kleur keuze...iemand ruilen met mij?"

(vul maar verder aan) :+ :+ :+
Misschien is het goed om dan maar wel naar dit topic te gaan [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4

Of nee wat zeg ik, ik bedoel https://forums.macrumors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:29
Bontes schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:05:
[...]

Wie weet valt het allemaal wel mee vrijdag en is er niks aan de hand, in dit topic is ook maar een handje (of 2 handjes) mensen die de X meteen gaan/willen aanschaffen.
Ik denk dat er zoals gebruikelijk natuurlijk bizar veel mensen hem zsm willen hebben, maar er pas weer aan herinnerd worden als er savonds op TV is dat er ondanks nieuw systeem toch weer rijen stonden bij de store.

Denk dat degene die echt thuis oefenen hoe snel ze in de app vanuit de favoriet naar shoppingbag kunnen klikken, hier of bij iCulture wel verzameld zijn :-)

Mijn persoonlijke onzekerheid is alleen of je om 09.00 de app opnieuw moet openen of dat de winkelmand in een openstaande app realtime open gaat....

[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 24-10-2017 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Dennisdn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:15:
[...]

Mijn persoonlijke onzekerheid is alleen of je om 09.00 de app opnieuw moet openen of dat de winkelmand in een openstaande app realtime open gaat....
Ja goede vraag ik haak aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:29
swv schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:31:
[...]

Ja goede vraag ik haak aan
Ik ben bang dat er bij het afrekenen toch een code moet komen uit de app van Visa, dan maakt die paar seconden ook niet meer uit. Bij Visa gebeurd dat at-random, je zal zien dat hij uitgerekend nu om een extra code gaat vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 14:31
[...]
Als ik me goed herinner, moet je de app afsluiten en opnieuw openen om oonieuw te laden. Dat gaat sneller dan wachten tot hij zelf opnieuw laadt.

En 09:01 kan best 09:03 of nog later worden voordat alles online is ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
om 0900u de App app sluiten, dan dubbele tik homeknop, de App uit het geheugen (omhoog swipen) en DIRECT weer de Apple Store App starten.

Rinse and repeat.... (een keer of 30 voordat de Apple Store App eindelijk online/live gaat :*) :*) )

[ Voor 30% gewijzigd door _Bailey_ op 24-10-2017 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Als je een bestelling plaatst, deze betaald met de mastercard, wordt er dan geen extra bedrag gereserveerd ter verificatie ?

Ik vraag dit omdat ik een prepaid card heb, en toch genoeg geld wil opladen, maar ook niet teveel natuurlijk... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 20:44
[...]

Ook ik word al enkele dagen met klotsende oksels wakker m.b.t. deze vraag.

Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:51:

om 0900u de App app sluiten, dan dubbele tik homeknop, de App uit het geheugen (omhoog swipen) en DIRECT weer de Apple Store App starten.

Rinse and repeat.... (een keer of 30 voordat de Apple Store App eindelijk online/live gaat :*) :*) )
Dit lijkt mij ook de beste strategie.
Het vertrouwde ctrl/cmd-r rammen haalt het er tegenwoordig niet meer bij!

[ Voor 10% gewijzigd door Tesio op 24-10-2017 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Icaru schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:06:
Als je een bestelling plaatst, deze betaald met de mastercard, wordt er dan geen extra bedrag gereserveerd ter verificatie ?

Ik vraag dit omdat ik een prepaid card heb, en toch genoeg geld wil opladen, maar ook niet teveel natuurlijk... ;-)
Een prepaid cc zal niet werken, heb ik een tijdje geleden ook gevraagd en is besproken in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
Wel, ik kan hiermee perfect zaken aankopen op itunes, ik doe hier gezinsdelen mee, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 19:43
Icaru schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:44:
Wel, ik kan hiermee perfect zaken aankopen op itunes, ik doe hier gezinsdelen mee, etc...
Welke prepaid cc gebruik je als ik mag vragen voor gezinsdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
SP75 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:51:
[...]

Welke prepaid cc gebruik je als ik mag vragen voor gezinsdeling?
Ik gebruik een prepaid mastercard van BNP Paribas Fortis...

Ik kan hiermee max. voor €5000 per dag aan transacties doen.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Icaru schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:55:
[...]

Ik gebruik een prepaid mastercard van BNP Paribas Fortis...

Ik kan hiermee max. voor €5000 per dag aan transacties doen.... ;-)
Wel mooi dat gezinsdeling en ook aankopen? werkt met icloud. hier was ik naar op zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
SP75 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:58:
[...]

Wel mooi dat gezinsdeling en ook aankopen? werkt met icloud. hier was ik naar op zoek!
Inderdaad, ik heb hier een abonnement van Apple Music op lopen, die soms van mijn CC afgaat of soms via itunes saldo...

Dus ik zie totaal niet waarom ik met deze CC geen iphone zou kunnen kopen indien deze met genoeg geld is opgeladen...

Als ik op de site van Apple kijk en in mijn account ga kijken, dan is als perfect geregistreerd, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Icaru schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:07:
[...]

Inderdaad, ik heb hier een abonnement van Apple Music op lopen, die soms van mijn CC afgaat of soms via itunes saldo...

Dus ik zie totaal niet waarom ik met deze CC geen iphone zou kunnen kopen indien deze met genoeg geld is opgeladen...

Als ik op de site van Apple kijk en in mijn account ga kijken, dan is als perfect geregistreerd, etc...
ik durf je niet te zeggen of je ermee dingen kan bestellen, ik zou zeggen probeer eens een hoesje te bestellen vanuit de app, en daarna annuleren krijg je het geld weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
SP75 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:13:
[...]

ik durf je niet te zeggen of je ermee dingen kan bestellen, ik zou zeggen probeer eens een hoesje te bestellen vanuit de app, en daarna annuleren krijg je het geld weer terug
Ik ga vrijdag de gok wagen... ;-)

Zonet contact gehad met mijn bank, en die wisten mij te melden dat hiermee geen problemen zou mogen optreden...
Dit zou dezelfde werking moeten hebben als een normale CC.
Apple zal sowieso de som reserveren op de kaart, indien deze som beschikbaar is zal dit gene probleem vormen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Icaru schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:21:
[...]

Ik ga vrijdag de gok wagen... ;-)

Zonet contact gehad met mijn bank, en die wisten mij te melden dat hiermee geen problemen zou mogen optreden...
Dit zou dezelfde werking moeten hebben als een normale CC.
Apple zal sowieso de som reserveren op de kaart, indien deze som beschikbaar is zal dit gene probleem vormen... ;-)
Ik weet nog dat ik ooit een prepaid cc had geprobeerd te koppelen aan mn appleID maar dit werkte niet, ga het toch maar is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
SP75 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:35:
[...]

Ik weet nog dat ik ooit een prepaid cc had geprobeerd te koppelen aan mn appleID maar dit werkte niet, ga het toch maar is proberen
Idd, veel prepaid kaarten werken niet...
Maar normaal met kaarten van banken moet dit wel lukken! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Icaru schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:47:
[...]

Idd, veel prepaid kaarten werken niet...
Maar normaal met kaarten van banken moet dit wel lukken! ;-)
This gelukt thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Met de ANWB Prepaid VISA card kan ik ook gewoon aankopen doen in de App en Apple (Online) Store. Laatst nog geprobeerd bij een iTunes Gift Card als test. Ik heb nu een Mastercard van ING erbij want dat gaat toch makkelijker. Hoef je namelijk geen +€1159 vooraf opzij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
swv schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:57:
Met de ANWB Prepaid VISA card kan ik ook gewoon aankopen doen in de App en Apple Store. Laatst nog geprobeerd bij een iTunes Gift Card als test. Ik heb nu een Mastercard van ING erbij want dat gaat toch makkelijker. Hoef je namelijk geen +€1159 vooraf opzij te zetten.
Hoop dat Apple Pay zsm ook naar Nederland uitgerold wordt, scheelt een hoop in gemak etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:02
Ik gebruik een prepaidkaart MasterCard van KBC (Belgische bank) , daarvan heb ik zonder problemen de iPhone 8 van kunnen kopen. Zorg dat er genoeg krediet opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
swv schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:57:
Met de ANWB Prepaid VISA card kan ik ook gewoon aankopen doen in de App en Apple (Online) Store. Laatst nog geprobeerd bij een iTunes Gift Card als test. Ik heb nu een Mastercard van ING erbij want dat gaat toch makkelijker. Hoef je namelijk geen +€1159 vooraf opzij te zetten.
Hoe snel staat t geld op de ANWB credit card als je dit overmaakt? kan dit via iDeal? klantenservice via chat weet t volgens mij niet echt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:06
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:51:

Zo doe ik het ook altijd. Ik heb afgelopen jaren wel vaak gemerkt dat bij sommige mensen op het forum de Apple Store app al "open" was terwijl ik nog aan het refreshen was. Maar de app is eigenlijk altijd wel sneller beschikbaar dan de store op de website.

Heb nog erg zitten twijfelen tussen zwart of zilver, maar het gaat de zwarte 64GB versie worden. Nog 3 dagen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
Azmodann schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:02:
Ik gebruik een prepaidkaart MasterCard van KBC (Belgische bank) , daarvan heb ik zonder problemen de iPhone 8 van kunnen kopen. Zorg dat er genoeg krediet opstaat.
Wordt er bij de bestelling een extra bedrag gereserveerd te verificatie ?
Natuurlijk wordt dit bedrag hierna terug vrijgemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De afgelopen releases werd er op mijn kaart telkens maar 1,- gereserveerd, de daadwerkelijke belasting komt bij verzending pas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Laatst online: 23:14
Zijn er ook mensen die de X bij T-Mobile gaan bestellen?

De afgelopen jaren heb ik mijn iphone altijd direct bij T-mobile besteld icm een 1-jarig sim only abonnement. Het toestel reken ik meteen af, deze is dan minimaal €100 goedkoper wat natuurlijk een leuke bijkomstigheid is.

Vorig jaar heeft het alleen bijna 2 maanden geduurd voordat mijn 7+ geleverd werd wat natuurlijk erg jammer is als je ziet dat de Apple Store sneller kon leveren..

Ik zie dat hier vrijwel iedereen direct bij Apple bestelt en dus de 'provider korting' laat liggen, betekent dit dat iedereen al een lopend abonnement heeft of gewoon voorkeur heeft voor bestellen bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

SP75 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:05:
[...]

Hoe snel staat t geld op de ANWB credit card als je dit overmaakt? kan dit via iDeal? klantenservice via chat weet t volgens mij niet echt
ICS heeft bij drie banken een rekeningnummer. Zit je daar bij dan duurt het één werkdag, anders langer. Geen iDEAL dus. En vrijdag gestort is pas maandag of dinsdag verwerkt. Daarom toch maar gezwicht voor een normale cc. Ook vanwege het feit dat terugboeken van cc naar jouw tegenrekening prijzig is kan zijn. 2% ofzo €0,95 per boeking tussen bank en card. Op +€1000 tikt dat aardig aan. Stel je annuleert of retourneert de iPhone...

[ Voor 5% gewijzigd door swv op 24-10-2017 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:58
captainleduc schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:15:

De afgelopen jaren heb ik mijn iphone altijd direct bij T-mobile besteld icm een 1-jarig sim only abonnement. Het toestel reken ik meteen af, deze is dan minimaal €100 goedkoper wat natuurlijk een leuke bijkomstigheid is.

Vorig jaar heeft het alleen bijna 2 maanden geduurd voordat mijn 7+ geleverd werd wat natuurlijk erg jammer is als je ziet dat de Apple Store sneller kon leveren..

Ik zie dat hier vrijwel iedereen direct bij Apple bestelt en dus de 'provider korting' laat liggen, betekent dit dat iedereen al een lopend abonnement heeft of gewoon voorkeur heeft voor bestellen bij Apple?
Ik ga bij Vodafone bestellen met een abbo, in het verleden heb ik bij zowel T-Mobile (3G, 4 en 5) als Vodafone(6Plus) als Tele2(7) besteld en kreeg de telefoons altijd of op releasedatum of binnen een week van die datum binnen.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
captainleduc schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:15:

Grote voordeel van direct bij Apple bestellen is natuurlijk dat je garantie dan ook (na het eerste jaar) via Apple gaat en dat je dus niet langs die pannenkoeken van T-Mobile hoeft als er iets kapot gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Je zult je maar verslapen vrijdag _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:04:
Morgen kunnen we zeggen.....overmorgen! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

Morgen kunnen we zeggen.....overmorgen! 8)
Yessss! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:08

rammes

koekebakker 1e klas

te veel gelul over creditcards. Hier een filmpje van een iPhone X clone,

YouTube: iPhone X Clone Unboxing!

Don't buy it!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
rammes schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:20:
te veel gelul over creditcards. Hier een filmpje van een iPhone X clone,

YouTube: iPhone X Clone Unboxing!

Don't buy it!
En toch zullen er veel hier intrappen. Wel leuk als het in de schappen van intertoys zou liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee joh ik slaap de hele nacht niet van de spanning 8)7

Met de 6s heb ik het gehad trouwens, best wel een leuke avond gehad ervoor, 4:00 naar bed, wekker gezet. Schrik ik om 09:00 wakker, glad door de wekker geslapen. Met mijn slaperige kop toch nog 2 toestellen kunnen reserveren voor release :)

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 24-10-2017 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Ik zit vanaf 08:00 op kantoor, nu maar hopen dat er niemand rond 09:00 mijn aandacht meent nodig te hebben ;-)

iPhone op “niet storen” is stap 1

[ Voor 8% gewijzigd door smoken op 24-10-2017 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tesio
smoken schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Ik zit vanaf 08:00 op kantoor, nu maar hopen dat er niemand rond 09:00 mijn aandacht meent nodig te hebben ;-)

Ik had eerst vrijdag om 9u00 tentamen, welke naar later op de dag is verplaatst.
Het geluk is aan mijn zijde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:41:
[...]

Nee joh ik slaap de hele nacht niet van de spanning 8)7

Met de 6s heb ik het gehad trouwens, best wel een leuke avond gehad ervoor, 4:00 naar bed, wekker gezet. Schrik ik om 09:00 wakker, glad door de wekker geslapen. Met mijn slaperige kop toch nog 2 toestellen kunnen reserveren voor release :)
Hahaha..we gaan het meemaken! Morgen is alweer overmorgen en ben dit jaar meer dan al die voorgaande jaren benieuwd naar voorraad, zin in! d:)b
smoken schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Niet op vliegtuigmodus? :D

[ Voor 21% gewijzigd door Jaymone op 24-10-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:02
Icaru schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:11:
[...]

Wordt er bij de bestelling een extra bedrag gereserveerd te verificatie ?
Natuurlijk wordt dit bedrag hierna terug vrijgemaakt...
Dat bedrag word gereserveerd, 10min na de bestelling ongeveer.

Een vriend van me had bij de launch ook een 8 gereserveerd,maar na 10min kreeg hij een mail dat de betaling mislukt was. Waarschijnlijk omdat hij de avond ervoor pas zijn prepay MasterCard heeft aangevuld met het bedrag voor de koop van de iPhone . Dus zorg voor zekerheid dat je enkele dagen op voorhand genoeg geld op je prepay hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:40
Tesio schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:46:
[...]

Ik had eerst vrijdag om 9u00 tentamen, welke naar later op de dag is verplaatst.
Het geluk is aan mijn zijde!
Bij mij staat er nog steeds een tentamen om 08:45:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
[b]Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:54:

[...]

Niet op vliegtuigmodus? :D
Heb ik getest, maar op de een of andere manier kan ik dan nog gebeld worden?!

Dus ik had bedacht:

iPad Apple store via WiFi

iPhone op niet storen (met de juiste instellingen zodat ik echt niet gebeld wordt) en dan Apple Store via 4g

MacBook gewoon browser via WiFi

😂😂😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
YouTube: IPHONE X and CAFE MACS bekijk dit maar eens even, skip door naar 3.07 min en zie de IPhone X in volle glorie ;-)

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Thiago schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:51:
YouTube: IPHONE X and CAFE MACS bekijk dit maar eens even, skip door naar 3.07 min en zie de IPhone X in volle glorie ;-)
Ligt het aan mij, of zijn er dit jaar echt bizar veel exemplaren van een nog niet officieel verschenen toestel in omloop?

Wat betreft het filmpje.. Nu neig ik weer meer naar de Silver variant haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
crazylegs schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:55:
[...]

Ik denk dat dit filmpje geen enkele variant recht had aangedaan, dit omdat het voor mij lijkt alsof de verhoudingen totaal niet kloppen. Kijk maar eens op 3:29

Waarschijnlijk gefilmd met een GoPro of zo op standje "wide"?

Zoals Donstil al zegt .. de iPhone lijkt hier wel erg dik.

[ Voor 21% gewijzigd door smoken op 24-10-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thiago schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:51:
Nais, geeft een goed beeld van de interface ook.
Je ziet trouwens wel dat dit pre-production modellen zijn, er zit een soort van QR code op de rand.

Wel valt het op dat hij zo dik oogt, hoop dat dit in het echt meevalt.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 24-10-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:07:
[...]

Je ziet trouwens wel dat dit pre-production modellen zijn, er zit een soort van QR code op de rand.

Is zeker een pre productie toestel. Persoon (man) in kwestie werkt voor Apple (en heeft een test toestel)

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
[...]

Denk dat kleur ook een rol gaat spelen in hoeverre het dik/dun/chique/plastic/mooi/nietmooi/zwaar/licht gaat lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
crazylegs schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:55:
[...]

Ik ook weer nu _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Misschien een stomme vraag maar kan je op de apple site een bestelling plaatsen als gast terwijl je wel een apple-id hebt?

Ging even checken hoe de site werkte als webshop en blijkbaar ben ik mijn ww voor mijn apple-id vergeten. Nu moet ik volgens mij mijn account herstellen ofzo... (al kan ik blijkbaar nog gewoon apps downloaden nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Malt007 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:35:
Misschien een stomme vraag maar kan je op de apple site een bestelling plaatsen als gast terwijl je wel een apple-id hebt?

Ging even checken hoe de site werkte als webshop en blijkbaar ben ik mijn ww voor mijn apple-id vergeten. Nu moet ik volgens mij mijn account herstellen ofzo... (al kan ik blijkbaar nog gewoon apps downloaden nu).
Nee, je hebt een Apple ID nodig.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Rivanov schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:48:
[...]

Nee, je hebt een Apple ID nodig.
Zag dat je ook als gast kon bestellen zojuist, mijn vraag is of je ook als gast kan bestellen als je wel een ID hebt. Dus gaan ze het checken aan de hand van je overige gegevens die je invult als je als gast inlogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Malt007 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:50:
[...]

Zag dat je ook als gast kon bestellen zojuist, mijn vraag is of je ook als gast kan bestellen als je wel een ID hebt. Dus gaan ze het checken aan de hand van je overige gegevens die je invult als je als gast inlogt?
Waarom herstel je je wachtwoord gewoon niet even? Is een minuutje werk.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Rivanov schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:51:
[...]

Waarom herstel je je wachtwoord gewoon niet even? Is een minuutje werk.
Dat wilde ik uiteraard doen maar dan verwijst hij me naar accountherstel wat meerdere dagen (kan) duren aldus de site... Snap ook niet zo goed wat er fout ging, kon volgens mij kiezen tussen "een vertrouwd telefoonnummer" en "een andere apparaat". Beide opties geprobeerd en beide resulteren in de link naar accountherstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Als je online via de app besteld he.. moet je dan ook apart kiezen voor bezorgen/afhalen? Of is het een kwestie van cc nr inkloppen en doorrr..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
crazylegs schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:08:
Als je online via de app besteld he.. moet je dan ook apart kiezen voor bezorgen/afhalen? Of is het een kwestie van cc nr inkloppen en doorrr..?
Je moet inderdaad kiezen tussen de verschillende leveropties. Verzenden naar een adres is de standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
crazylegs schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:08:
Default staat het op bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
[...]

Mag het hopen, vind het niet eruit zien zo..
Lijkt wel eens hoesje om heen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
https://forums.macrumors....es-on-launch-day.2079943/

Ohhh we hoeven dus niet eens te pre orderen. Kunnen zo binnenlopen bij een Apple Store op 3 november, aldus Apple zelf :+

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 24-10-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:58:

Ohhh we hoeven dus niet eens te pre orderen. Kunnen zo binnenlopen bij een Apple Store op 3 november, aldus Apple zelf :+
Ik vind dat toch wel vreemd, er is dus een hele grote pre-order groep. Mensen met een iPhone abonnement hebben zich alvast eerder kunnen valideren en er komt nu dan nog eens bij dat er voorraad is in de shops.

Hoe kan dat allemaal als er echt zo een grote schaarste verwacht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:58:

Ik verwacht dat ze donderdagochtend al een rij gaan vormen
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:03:
[...]

Ik vind dat toch wel vreemd, er is dus een hele grote pre-order groep. Mensen met een iPhone abonnement hebben zich alvast eerder kunnen valideren en er komt nu dan nog eens bij dat er voorraad is in de shops.

Het valideringsproces is geen garantie, enkel vergemakkelijken voor degene met een IUP
Ik begrijp het ook niet meer echt, we zullen het vrijdag wel merken hoe en wat

[ Voor 40% gewijzigd door Jaymone op 24-10-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:03:
[...]

Wellicht een stock van 2 units per Apple Store? >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

Ik heb er maar 2 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/newsroom/images/product/iphone/standard/iPhone_X_line_up_pre_order_full.jpg

Vind de zilveren toch mooier zo. Heb ook de Apple Watch met de RVS zijkant. Past wel goed bij de zilveren iPhone. De Space Grey versie heeft donkere zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:07:
Haha ja precies, dan is hij nog steeds beschikbaar voor "walk in", Ik vind dat alleen wel vreemd. Dat kondig je niet zomaar aan lijkt mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:12:
[...]

Haha ja precies, dan is hij nog steeds beschikbaar voor "walk in", Ik vind dat alleen wel vreemd. Dat kondig je niet zomaar aan lijkt mij dan.
Denk dat Apple daarmee alsnog een hype wil creeeren (marketing) maar aan de andere kant ook boze klanten als blijkt dat er idd maar "2" per store stock is

[ Voor 12% gewijzigd door Jaymone op 24-10-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Apple wilde eerste juist van die rijen af, maar voor de X maken ze blijkbaar een uitzondering. De hype kan niet groot genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Brooke's papa werkt bij Apple. Dochterlief mocht alvast even met de iPhone X spelen. YouTube: IPHONE X and CAFE MACS

Geeft ook meteen een inkijkje hoe het bij Apple Campus geregeld is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
Dennisweb schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:40:
Brooke's papa werkt bij Apple. Dochterlief mocht alvast even met de iPhone X spelen. YouTube: IPHONE X and CAFE MACS

Geeft ook meteen een inkijkje hoe het bij Apple Campus geregeld is.
Is een paar uur geleden ook gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:18
Wat is de beste tactiek als je 2 iphones wil bestellen? Ik kan ze zeker niet beide in een winkelmandje leggen en dat ik op de 27e alleen maar hoef af te rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
symen89 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:47:
Wat is de beste tactiek als je 2 iphones wil bestellen? Ik kan ze zeker niet beide in een winkelmandje leggen en dat ik op de 27e alleen maar hoef af te rekenen?
De iPhone X in de winkelmand plaatsen is op dit moment nog niet mogelijk. Dat kan alleen op 27 oktober vanaf 09:01u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:18
Dennisweb schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:54:
[...]

De iPhone X in de winkelmand plaatsen is op dit moment nog niet mogelijk. Dat kan alleen op 27 oktober vanaf 09:01u.
Dus als ik het goed begrijp moet je dus 1 iphone afrekenen alvorens je een nieuwe kan bestellen waardoor de kans groot is dat de tweede iphone een stuk later aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
symen89 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Dus als ik het goed begrijp moet je dus 1 iphone afrekenen alvorens je een nieuwe kan bestellen waardoor de kans groot is dat de tweede iphone een stuk later aankomt
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Je kunt natuurlijk wel op 27 november, zodra de knop 'in shopping bag' actief wordt, twee telefoons tegelijk in je winkelmandje stoppen. Maar je kunt nu (24 oktober) nog niets in het winkelmandje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
symen89 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Is al eens in dit topic besproken: telefoon 1 in winkelmandje doen, terug naar favorieten, telefoon 2 in mandje doen, afrekenen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Mensûh, we naderen nu de pre order, er komen nu geregeld vragen voorbij laatste paar dagen die echt al (ruimschoots) aan bod zijn geweest in dit topic.

Pleazzz gebruik de zoek functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zo, net even tegoed gekocht in de Store app met nieuwe CC.
Werkt goed dus dan gaan we het maar op die manier doen.

Store app -> wenslijst -> bestellen -> betalen met CC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:12:
Mensûh, we naderen nu de pre order, er komen nu geregeld vragen voorbij laatste paar dagen die echt al (ruimschoots) aan bod zijn geweest in dit topic.

Pleazzz gebruik de zoek functie...
Eens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
M’n super thin iPhone case van Peel is zojuist bezorgd, dus laat de X maar komen. :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Famous schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:15:
Zo, net even tegoed gekocht in de Store app met nieuwe CC.
Werkt goed dus dan gaan we het maar op die manier doen.

Store app -> wenslijst -> bestellen -> betalen met CC.
Store app --> wenstlijst? :? Waar staat die wenslijst precies? Ik kan niets anders vinden dan 'favorieten'. Of bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dennisweb schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:26:
[...]

Store app --> wenstlijst? :? Waar staat die wenslijst precies? Ik kan niets anders vinden dan 'favorieten'. Of bedoel je dat?
Ja, als je op het hartje klikt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Enkele app updates verschenen:

ABN AMRO: At this moment Mobile Banking is not optimised for Face ID. Therefore it has been disabled.We expect this feature to be available in one of the upcoming updates

Tweetbot 4: Top notch support

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:16
@Geert1976

Ik wil graag jouw overweging weten, waarom je de overstap gaat maken van
je huidige telefoon naar de x die ik ook zo ontzettend gaaf vind maar mij net niet triggerd
om over te stappen omdat ik nog steeds zo blij ben met de minstens net zo gave 8+.

Het enige wat mij tegenhoud is het financiële deukje die ik oploop.
(hoewel dat simpel oplosbaar is). (shit man, ik hou teveel van mooie spulletjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-09 08:30
Rivanov schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:45:
ABN AMRO: At this moment Mobile Banking is not optimised for Face ID. Therefore it has been disabled.We expect this feature to be available in one of the upcoming updates
Raar dat ze er code in hebben gestopt om Biometric Authentication uit te schakelen op de X. Hoop niet dat meer ontwikkelaars dat gaan doen. Vreemde keuze van ABN Amro. Er hoeft helemaal niets veranderd te worden om Face ID te ondersteunen. Dat schrijft Apple zelf ook in de Security Guide.
Third-party apps can use system-provided APIs to ask the user to authenticate using Face ID or a passcode, and apps that support Touch ID automatically support Face ID without any changes.
Pagina: 1 ... 38 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.