Nee.
Hier vanuit de iPhone 8 plus ben ik toch zeer benieuwd hoe het gaat lopen de komende maand. Hoeveel orders komen er?
Zullen we nooit weten. Misschien maakt Apple op een later moment de successen van het openingsweekend bekend.
Hoeveel zijn er beschikbaar?
Zullen we nooit weten.
Zijn er werkelijk mensen die er pas 1 geleverd krijgen in feb/maart?
Nee
Ik kom toch echt in de verleiding nu om er 1 te bestellen in de hoop dat ik 1 van de eersten ben. Om dan weer door te verkopen of een andere tweaker blij te maken.
Wie weet wie ik er blij mee kan maken...
Vooral jezelf?
Van de andere kant hoop ik dat dit totaal mislukt! Heel de iPhone X. Veel te duur. Laat Apple toch eens op zn bek gaan en beseffen dat ze nu echt de plank mis slaan met deze belachelijke prijzen.
Ik hoop vooral dat de mensen die deze gedachtengang volgen daad bij het woord voegen en de iPhone X - sterker nog heel Apple, links laten liggen. En niet met hangende pootjes terug komen. Volg dus in dit geval jouw eigen raad op en koop de X niet.
Maar gaat zo te zien niet gebeuren. Denk dat Apple echt records gaat breken met deze editie. Dit wordt echt de toekomst.
Ja ik denk ook dat het storm gaat lopen helaas ondanks alle naysayers, maar geen verkooprecords. Tenzij je alleen naar $ kijkt kan er wellicht nog een record verbroken worden.
Hopelijk blijft mijn iPhone 8 plus voldoende waard als de nieuwe iPhone in september uit komt. Hopelijk heeft die dan alle functies die de X nu heeft.
Kortom je wilt wel een X.
Tot zover mijn gedachtegang 🤗😋
Tot zover mijn gedachtengang