[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.835 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:59

swv

opa_paul schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:17:
Begint iedereen al een beetje zenuwachtig te worden?! Haha.
Nee.
Hier vanuit de iPhone 8 plus ben ik toch zeer benieuwd hoe het gaat lopen de komende maand. Hoeveel orders komen er?
Zullen we nooit weten. Misschien maakt Apple op een later moment de successen van het openingsweekend bekend.
Hoeveel zijn er beschikbaar?
Zullen we nooit weten.
Zijn er werkelijk mensen die er pas 1 geleverd krijgen in feb/maart?
Nee
Ik kom toch echt in de verleiding nu om er 1 te bestellen in de hoop dat ik 1 van de eersten ben. Om dan weer door te verkopen of een andere tweaker blij te maken.
Wie weet wie ik er blij mee kan maken...
Vooral jezelf?
Van de andere kant hoop ik dat dit totaal mislukt! Heel de iPhone X. Veel te duur. Laat Apple toch eens op zn bek gaan en beseffen dat ze nu echt de plank mis slaan met deze belachelijke prijzen.
Ik hoop vooral dat de mensen die deze gedachtengang volgen daad bij het woord voegen en de iPhone X - sterker nog heel Apple, links laten liggen. En niet met hangende pootjes terug komen. Volg dus in dit geval jouw eigen raad op en koop de X niet.
Maar gaat zo te zien niet gebeuren. Denk dat Apple echt records gaat breken met deze editie. Dit wordt echt de toekomst.
Ja ik denk ook dat het storm gaat lopen helaas ondanks alle naysayers, maar geen verkooprecords. Tenzij je alleen naar $ kijkt kan er wellicht nog een record verbroken worden.
Hopelijk blijft mijn iPhone 8 plus voldoende waard als de nieuwe iPhone in september uit komt. Hopelijk heeft die dan alle functies die de X nu heeft.
Kortom je wilt wel een X.
Tot zover mijn gedachtegang 🤗😋
Tot zover mijn gedachtengang :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Whow tot zover opa_paul. Vroeger was de wereld een stuk makkelijker he meneer O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 22-10-2017 13:18 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Jezus mensen!!! Wat een aannames!

Ik heb oprecht de intentie iemand blij te maken voor dezelfde prijs en een fles wijn! Natuurlijk. Waarom zou ik op jullie willen verdienen?!

En ja ik wil de X wel, maar vind die te duur en ik ben nog recalcitrant.

Ik denk dat deze telefoon de toekomst is ja. En dat de laatste versie van het 6,7,8 model gemaakt is nu. Dus ik heb een uitstervend ras!
Ik vind alleen dat Apple de plank mis slaat met deze belachelijke prijs. En ik hoop dat ze falen...
Dat is toch niet tegenstrijdig?! Wat zijn jullie negatief ingesteld... ik geef een mening en zeg wat ik hoop. Ik ben alleen wijs genoeg dat mijn mening niets uit maakt. Deze iPhone wordt vast een succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:02
Ik zie juist dat Apple de website heeft aangepast , de preorders starten op 28 oktober 9.01u

Acties:
  • +1 Henk 'm!
opa_paul schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:07:

Ik heb oprecht de intentie iemand blij te maken voor dezelfde prijs en een fles wijn! Natuurlijk. Waarom zou ik op jullie willen verdienen?!
Je mag mij blij maken hoor op release, een 256 kleur maakt niet uit.
Apple prijs + €150 + goeie fles wijn :)

DM mij maar als je wat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Azmodann schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:20:
Ik zie juist dat Apple de website heeft aangepast , de preorders starten op 28 oktober 9.01u
Nee, echt joh?
Bedankt voor het delen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

opa_paul schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:07:

Blijkbaar heb je wel zin in een lekkere wijn :P En natuurlijk zou je het toestel ook zelf even in handen willen hebben lijkt mij. Desnoods wanneer de betreffende Tweaker 'm komt ophalen. Kan mij moeilijk voorstellen dat je de doos dicht zou laten als ie voor je neus ligt. Niet zo gek toch dat er even wordt gecheckt wat jouw intenties zijn ;)

Wel een ludieke actie. Je moet er maar zin in hebben ook het geld daarvoor voor te schieten :)
En ja ik wil de X wel, maar vind die te duur en ik ben nog recalcitrant.

Ik denk dat deze telefoon de toekomst is ja. En dat de laatste versie van het 6,7,8 model gemaakt is nu. Dus ik heb een uitstervend ras!
Ik vind alleen dat Apple de plank mis slaat met deze belachelijke prijs. En ik hoop dat ze falen...
Dat is toch niet tegenstrijdig?! Wat zijn jullie negatief ingesteld... ik geef een mening en zeg wat ik hoop. Ik ben alleen wijs genoeg dat mijn mening niets uit maakt. Deze iPhone wordt vast een succes!
Oke helder. Een haat liefde verhouding dus. Als Tweaker zijnde heb je liefde voor de iPhone X, wat toch een knap staaltje techniek lijkt te zijn, en haat richting Apple vanwege het (prijs)beleid. Zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 14:31
In dit filmpje is de SpaceGrey dan toch wel weer erg mooi ....

YouTube: Hands on walkthrough: Apple iPhone X!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:57:
In dit filmpje is de SpaceGrey dan toch wel weer erg mooi ....

YouTube: Hands on walkthrough: Apple iPhone X!
Idd :)
Vind dat “vuilnisbakkenzakken” grijs ook erg fraai. Lastige keuze dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:00:
[...]

Idd :)
Vind dat “vuilnisbakkenzakken” grijs ook erg fraai. Lastige keuze dit jaar.
Zeker het “naadloze” design met de zwart stalen rand is wel mooi ...

Hmz

Twijfel ook een beetje over de opslag: zie nu dat ik 118GB gebruik, maar ik kan 88GB besparen door foto’s te optimaliseren. Dus in dat opzicht zou 64GB kunnen. Maar ruimte (financieel) voor 256GB is er gewoon.

Afgelopen nacht wel alvast een sleeve besteld: https://www.pack-smooch.c...rkby.html?number=KI-X-GLB

[ Voor 3% gewijzigd door smoken op 22-10-2017 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:05:
[...]

Hmz

Twijfel ook een beetje over de opslag: zie nu dat ik 118GB gebruik, maar ik kan 88GB besparen door foto’s te optimaliseren. Dus in dat opzicht zou 64GB kunnen. Maar ruimte (financieel) voor 256GB is er gewoon.

Afgelopen nacht wel alvast een sleeve besteld: https://www.pack-smooch.c...rkby.html?number=KI-X-GLB
Werkt dat foto’s optimaliseren nog steeds zo matig als het aankomt op de ruimte?

Ik heb een foto Library van een paar honderd gigabyte (rond de 800) maar als ik die via iCloud geoptimaliseerd op de iPhone wilde hebben was dat altijd alsnog wel iets van 80GB.

Nu zit ik sinds een jaartje in Google Photos met die hele Library en is die app inclusief cache maar 500 MB.

Blijf het vreemd vinden waar dat verschil vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 17:39
Donstil schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:26:
[...]

Werkt dat foto’s optimaliseren nog steeds zo matig als het aankomt op de ruimte?

Ik heb een foto Library van een paar honderd gigabyte (rond de 800) maar als ik die via iCloud geoptimaliseerd op de iPhone wilde hebben was dat altijd alsnog wel iets van 80GB.

Nu zit ik sinds een jaartje in Google Photos met die hele Library en is die app inclusief cache maar 500 MB.

Heb je bij Google Photo's een betaald abonnement of gratis variant? Gratis variant voert compressie uit en betaald variant niet, behoudt origineel
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:05:
[...]

Hmz

In jouw geval zou ik echt niet twijfelen en voor 256 gaan, absoluut. Helemaal als financieel geen issue is.
In mijn situatie is het nogal lastiger, heb nu rond de 49GB in gebruik en meer kans op overkill met 256, aan de andere kant wil ik die gewoon zodat ik geen zorgen hoef te maken rondom opslag.

[ Voor 38% gewijzigd door Jaymone op 22-10-2017 16:35 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:26:
[...]

Op zich vind ik circa 75% comprimeren best netjes.
Ben er alleen nog niet over uit of ik dat wel/niet wil.. choices ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mooi als jij nou zorgt dat je dan achter de pc zit, dan heb ik weer meer kans d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Slux schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:55:
[...]

Mooi als jij nou zorgt dat je dan achter de pc zit, dan heb ik weer meer kans d:)b
Dat jullie daarop ingaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Precies, ook geen leuke gewoon :+

Ik heb sinds kort een CC, nog nooit wat mee gekocht overigens, las paar keer hier dat het sneller is.
Hoe kan dat eigenlijk?

Vorige jaar “normaal” met iDeal betaald en kreeg hem vanuit eerste batch gewoon.
Cc is het advies?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
swv schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:39:
[...]

Blijkbaar heb je wel zin in een lekkere wijn :P En natuurlijk zou je het toestel ook zelf even in handen willen hebben lijkt mij. Desnoods wanneer de betreffende Tweaker 'm komt ophalen. Kan mij moeilijk voorstellen dat je de doos dicht zou laten als ie voor je neus ligt. Niet zo gek toch dat er even wordt gecheckt wat jouw intenties zijn ;)

Wel een ludieke actie. Je moet er maar zin in hebben ook het geld daarvoor voor te schieten :)

[...]

Oke helder. Een haat liefde verhouding dus. Als Tweaker zijnde heb je liefde voor de iPhone X, wat toch een knap staaltje techniek lijkt te zijn, en haat richting Apple vanwege het (prijs)beleid. Zoiets?
Idd. Exact.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:36:
[...]

Op zich vind ik circa 75% comprimeren best netjes.
Ben er alleen nog niet over uit of ik dat wel/niet wil.. choices ..
Nou dat is idd netjes maar nog veel idealer zou zijn dat je niets anders dan thumbnails op je toestel hebt.

Zoals Google foto’s dus.
Jaymone schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:32:
Heb je bij Google Photo's een betaald abonnement of gratis variant? Gratis variant voert compressie uit en betaald variant niet, behoudt origineel
Nee betaald uiteraard. Anders krijg je dus idd die compressie. Dat moet je niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:08

rammes

koekebakker 1e klas

Famous schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:55:
[...]

Ik heb sinds kort een CC, nog nooit wat mee gekocht overigens, las paar keer hier dat het sneller is.
Hoe kan dat eigenlijk?

Vorige jaar “normaal” met iDeal betaald en kreeg hem vanuit eerste batch gewoon.
Cc is het advies?
heb je hem wel geactiveerd?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 20:44
Onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo dat is een nuttig eerste bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:13:
[...]

Maar wel een inhoudelijk correct bericht, dat is ook wat waard 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45
Donstil schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:13:
[...]

'It's the smart move. Tessio was always smarter'

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Famous schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:55:
[...]

Hoe kan dat eigenlijk?

Cc is het advies?
Komt met name omdat je dan via de Apple Store app kunt kopen en dat is simpelweg heel snel en cc only :) Via de website heb je minder tijdswinst. Wat je kunt doen om het bestelproces te oefenen en/of kijken of jouw cc goed werkt, is een iTunes Gift Card kopen voor €10 en naar jezelf mailen. Mits je weleens apps/abonnementen koopt uiteraard dan is het geen weggegooid geld ;)

Daarnaast is het ook wel een voordeel dat jouw aankoop verzekerd is (180 of 365 dagen?) en dat het bedrag pas afgeschreven wordt bij verzending. Met iDEAL betaal je een flink bedrag vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:08

rammes

koekebakker 1e klas

weet iemand zo wat het beleid is om een iPhone weer terug te sturen als hij niet bevalt? doosje mag open zijn?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 19:17
Jaymone schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:32:
Zo desastreus is die compressie echter niet: https://www.phonearena.co...d-should-you-care_id93938

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
rammes schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:33:
weet iemand zo wat het beleid is om een iPhone weer terug te sturen als hij niet bevalt? doosje mag open zijn?
Gewoon inpakken en terugsturen binnen 2 weken, indien gewenst.
Als je het zo bekijkt niet inderdaad maar bij het vergroten van de images wellicht wel?

[ Voor 40% gewijzigd door Jaymone op 22-10-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
rammes schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:07:
[...]

heb je hem wel geactiveerd?
Jip :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik vind anders:
- Photos are compressed to save space. If a photo is larger than 16 MP, it will be resized to 16 MP.

- Videos higher than 1080p will be resized to high-definition 1080p. A video with 1080p or less will look close to the original.
Twee behoorlijke minpunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Donstil schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:54:
[...]

Nou ik vind anders:

[...]

Twee behoorlijke minpunten.
Video misschien, maar de iPhone heeft niet eens 16MP camera's, dus dat kan je geen minpunt noemen :>

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:08:
[...]

Video misschien, maar de iPhone heeft niet eens 16MP camera's, dus dat kan je geen minpunt noemen :>
Want er gaan alleen iPhone foto's naar Google Foto’s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Donstil schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:18:
[...]

Want er geen alleen iPhone foto's naar Google Foto’s?
We zitten hier in het iPhone X-topic. En meeste mensen hebben hooguit 24MP-camera's, van 24MP naar 16MP noem ik niet 'een behoorlijk minpunt'.

Je hebt het wel over een gratis dienst hè, dat moet je niet vergeten.

[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 22-10-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

We zitten hier in het iPhone X-topic. En meeste mensen hebben hooguit 24MP-camera's, van 24MP naar 16MP noem ik niet 'een behoorlijk minpunt'.
Nou dat is jou mening dan :) . Daarom bracht ik het ook als mijn mening, ik vind dat namelijk wel een behoorlijk minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Donstil schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:21:
[...]

Nou dat is jou mening, daarom bracht ik het ook als mijn mening.
Ik vind dat namelijk wel een behoorlijk minpunt.
Dan betaal jij extra, gebruik je een andere dienst, of laat je foto's van je opslag afgaan, probleem opgelost *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:22:
Dan betaal jij extra, gebruik je een andere dienst, of laat je bestanden van je opslag afgaan, probleem opgelost *D
Dat doe ik dus ook. Betalen voor Google Foto’s dan (Zie boven waarom).

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 22-10-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb zelf ook google photo’s getest, maar daar kreeg ik gewoon de vraag of ik orginele (met een 16gb limiet) of onbeperkt met compressie op wilde slaan? Er werd niet gevraagd om er voor te betalen. Ik gebruik echter stack om foto’s te bewaren. 1TB gratis opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
duncanvdlinden schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:39:
Ik heb zelf ook google photo’s getest, maar daar kreeg ik gewoon de vraag of ik orginele (met een 16gb limiet) of onbeperkt met compressie op wilde slaan? Er werd niet gevraagd om er voor te betalen. Ik gebruik echter stack om foto’s te bewaren. 1TB gratis opslag.
Klopt. Je betaald ook niet voor de dienst maar voor de ruimte die het inneemt. Hetzelfde als met iCloud foto’s dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Google heeft een 16MP limiet en 15GB opslag.

Als je kiest voor originele formaat foto's, dan gaat het van je opslag af, en als je boven de 15GB zit, dan zal je ervoor moeten gaan betalen (2 euro per maand voor 100GB, 10 euro per maand voor 1TB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Ik gebruik straks daar de X256 voor :) (of toch de X64..hmm)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Jaymone schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:56:
[...]

Ik gebruik straks daar de X256 voor :) (of toch de X64..hmm)
Nou inderdaad. Of je nou €10 p/mnd aan Google betaalt of de meerprijs naar 256GB aan Apple maakt dan ook niet meer uit :p Tenzij je cloud minded bent natuurlijk.

Ik weet het de hoeveelheid opslag vs prijs loopt scheef

[ Voor 9% gewijzigd door swv op 22-10-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Morgen zeggen we deze week :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
swv schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:10:
[...]

Nou inderdaad. Of je nou €10 p/mnd aan Google betaalt of de meerprijs naar 256GB aan Apple maakt dan ook niet meer uit :p Tenzij je cloud minded bent natuurlijk.
Persoonlijk (!) ben ik wel heel erg gecharmeerd van de iCloud werking.
Al mijn foto's altijd direct toegankelijk op mijn MacBook, Apple TV en iPhone.

(mijn iPad mag niet meespelen...die heeft maar 16GB en zelfs als de optimalisatie aan staat dan nog is de fotobibliotheek te groot :-( )

Ook de foto's die ik met mijn Sony A6000 maak komen via iTunes mooi in iCloud en op mijn iPhone en MacBook heb ik ze dan in volledige kwaliteit staan.

Maar dat is ieder voor zich natuurlijk!
;-)

[ Voor 8% gewijzigd door smoken op 22-10-2017 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:15:
[...]

Persoonlijk (!) ben ik wel heel erg gecharmeerd van de iCloud werking.
Al mijn foto's altijd direct toegankelijk op mijn MacBook, Apple TV en iPhone.

(mijn iPad mag niet meespelen...die heeft maar 16GB en zelfs als de optimalisatie aan staat dan nog is de fotobibliotheek te groot :-( )

Ook de foto's die ik met mijn Sony A6000 maak komen via iTunes mooi in iCloud en op mijn iPhone en MacBook heb ik ze dan in volledige kwaliteit staan.

Maar dat is ieder voor zich natuurlijk!
Daar heb je toch geen additionele cloud oplossing voor nodig en volstaat de standaard Foto's app van Apple toch ook?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:15:
Precies wat ik bedoel. Apple zou met thumbnails moeten werken. Dan heb je dat probleem niet.
Mooi maar dat de week op zondag begint. Kunnen we het vandaag al zegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Jaymone schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:17:
[...]

Daar heb je toch geen additionele cloud oplossing voor nodig en volstaat de standaard Foto's app van Apple toch ook?
Dat klopt, ik heb alleen een abbo omdat ik te weinig heb aan de gratis 5GB
Donstil schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:20:
[...]

Precies wat ik bedoel. Apple zou met thumbnails moeten werken. Dan heb je dat probleem niet.
Dat klopt, zou inderdaad beter zijn!
Maar wat niet is, kan nog komen ... positive thinking

[ Voor 33% gewijzigd door smoken op 22-10-2017 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:23:
[...]

Dat klopt, ik heb alleen een abbo omdat ik te weinig heb aan de gratis 5GB
Dat heb ik ook inderdaad. Het zit wellicht tussen de oren maar vind het aangenamer om de standaard Foto's app (integratie?) te gebruiken ipv bijv die van Google, terwijl ik die van Google nu aan het testen ben en niks mis mee is. Kwestie van gevoel, kan het niet onderbouwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Jaymone schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:26:
[...]

Dat heb ik ook inderdaad. Het zit wellicht tussen de oren maar vind het aangenamer om de standaard Foto's app (integratie?) te gebruiken ipv bijv die van Google, terwijl ik die van Google nu aan het testen ben en niks mis mee is. Kwestie van gevoel, kan het niet onderbouwen
Ik heb ooit met een alternatief gewerkt (weet niet meer wat) maar uiteindelijk gewoon terug naar de standaard inderdaad.

Helemaal met de zoekfunctie in je eigen foto's nu ... geniaal .. !!

(Wellicht werkt dit met Google Foto's op je device ook, geen idee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:23:
Dat klopt, zou inderdaad beter zijn!
Maar wat niet is, kan nog komen ... positive thinking
Ja precies. Ze hebben al wel meer ingebouwd wat al langer in Google Foto’s zat. Misschien nemen ze dit voorbeeld ook nog wel over met iOS 12
smoken schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:34:
Helemaal met de zoekfunctie in je eigen foto's nu ... geniaal .. !!

(Wellicht werkt dit met Google Foto's op je device ook, geen idee.)
Dat werkt idd ook gewoon met Google Foto’s. Niet dat ik spotlight gebruik verder maar het zou kunnen.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/nkuxnpclwpzhg.jpeg

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 22-10-2017 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan te upgraden van mijn 7 naar de X. Nu echt aan het aftellen!

Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar weet iemand hoe je met de X snel naar de eerste pagina - ben niet zo van apps groeperen - van je home screen gaat; wat nu nog gemakkelijk met één druk op de home button kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 20:44
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:24:
[...] maar weet iemand hoe je met de X snel naar de eerste pagina - ben niet zo van apps groeperen - van je home screen gaat; wat nu nog gemakkelijk met één druk op de home button kan?
Ik krijg de indruk dat je automatisch naar die pagina gaat zodra je van beneden naar boven swipet, maar -nogmaals - ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van beneden omhoog swipen staat gelijk aan de homeknop indrukken.

Het lijkt mij daarom logisch dat dit ook zo werkt als je van tab3 terug naar tab1 wilt navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt inderdaad logisch en zou niet weten hoe anders, maar had de actie nog niet op beeld gezien. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2017 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
een survey op Reddit van afgelopen weekend, bijna 1300 stemmen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KhdUcuz.png

[ Voor 68% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2017 06:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 16:48
Wanneer kunnen we de reviews verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
moca007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 06:46:
ik denk zo ergens tussen 31 oktober en 2 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 06:24:

[afbeelding]
Toch wel een opvallende spreiding vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

OMX2000

By any means necessary...

En dan ergens in februari/maart ern RED introduceren voor een extra boost. Komt het weer helemaal goed ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moca007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 06:46:
Meestal de dinsdag of woensdag voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:20:
[...]

Toch wel een opvallende spreiding vind je niet?
ja, deze survey laat toch weer andere uitslagen zien vergeleken met een tijdje terug.

Ze weten ook niet wat ze willen he, die nieuwe (toekomstige) iPhone X eigenaren ;)

@OMX2000 de RED versie en ook hopelijk een 'full screen' SE opvolger met oled scherm. Die laatste zou echt een instant buy zijn voor mij, mits ie zo rond de €500 zou gaan kosten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2017 08:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 19:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hoewel ik de X (nog) niet ga halen, lees ik wel gewoon mee hier! Leuk om jullie enthousiasme te zien! 1e keer dat ik niet de nieuwe iPhone ga halen, maar het geld gaat naar een Mac eerst! Alleen nog de keuze maken tussen de 12 inch (in vind dat design zooooo mooi!!) of de 13 inch MBP. Ik weet dat de MBP meer biedt voor hetzelfde geld, maar ik doe er geen zware dingen op of zo. Jullie kijken dus uit naar de X, ik naar mijn nieuwe Mac, welke dat ook gaat worden. We lijken wel kinderen in een speeltuin. Haha!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
pdavie2311 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:30:
Hoewel ik de X (nog) niet ga halen, lees ik wel gewoon mee hier! Leuk om jullie enthousiasme te zien! 1e keer dat ik niet de nieuwe iPhone ga halen, maar het geld gaat naar een Mac eerst! Alleen nog de keuze maken tussen de 12 inch (in vind dat design zooooo mooi!!) of de 13 inch MBP. Ik weet dat de MBP meer biedt voor hetzelfde geld, maar ik doe er geen zware dingen op of zo. Jullie kijken dus uit naar de X, ik naar mijn nieuwe Mac, welke dat ook gaat worden. We lijken wel kinderen in een speeltuin. Haha!
Ik doe ook geen zware dingen op mijn MBP maar het werkt toch een stuk fijner.
Een Air bijv is echt een stuk (merkbaar) trager.

Hier twijfel ik weer qua kleur :+
Stom apparaat ook de iPhoney!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 19:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Famous schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:39:
[...]

Ik doe ook geen zware dingen op mijn MBP maar het werkt toch een stuk fijner.
Een Air bijv is echt een stuk (merkbaar) trager.

Hier twijfel ik weer qua kleur :+
Stom apparaat ook de iPhoney!
Niet teveel off-topic hier in het X topic, maar heb jij dan ook de 12 inch? Of de Pro? Ik koop dan het 2017 model hoor. Zowel de 12 als de 13 inch wordt gewoon de nieuwste. Surfen, mailen, Office etc doe ik erop...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
pdavie2311 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:45:
[...]

Niet teveel off-topic hier in het X topic, maar heb jij dan ook de 12 inch? Of de Pro? Ik koop dan het 2017 model hoor. Zowel de 12 als de 13 inch wordt gewoon de nieuwste. Surfen, mailen, Office etc doe ik erop...
13'3" MBP Touchbar 2016 model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Lees net dat Google Pixel 2 problemen heeft met inbranden van OLED scherm. Schermen zouden van LG komen, voor de iPhone heeft Apple voor Samsung gekozen, ben benieuwd of deze beter bestand zijn tegen inbranden. Zit er garantie op het inbranden van OLED schermen?

Je wilt natuurlijk niet dat je dure iPhone na paar weken / maanden gebruik het scherm al gaat inbranden.

[ Voor 17% gewijzigd door moca007 op 23-10-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:37
moca007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:16:
Lees net dat Google Pixel 2 problemen heeft met inbranden van OLED scherm. Schermen zouden van LG komen, voor de iPhone heeft Apple voor Samsung gekozen, ben benieuwd of deze beter bestand zijn tegen inbranden. Zit er garantie op het inbranden van OLED schermen?

Je wilt natuurlijk niet dat je dure iPhone na paar weken / maanden gebruikt het scherm al inbrand.
Je hebt gewoon standaard 1 jaar fabrieksgarantie van Apple.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Je wilt natuurlijk niet dat je dure iPhone na paar weken / maanden gebruikt het scherm al inbrand.
Tuurlijk zit er garantie op.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Inbranden is een nare eigenschap van OLED, ook Samsung heeft daar last van.
En NEE dat valt niet altijd onder garantie

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 23-10-2017 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Rivanov schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:19:
[...]

Je hebt gewoon standaard 1 jaar fabrieksgarantie van Apple.
Standaard garantie is 2 jaar als je de iPhone rechtstreeks bij Apple zelf koopt, koop je de iPhone bij een retailer dan kan je de 1e jaar bij de Apple store terecht voor de tweede jaar kan en terecht bij de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Slux schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:20:
[...]

Inbranden is een nare eigenschap van OLED, ook Samsung heeft daar last van.
En NEE dat valt niet altijd onder garantie
Ik meende ook zoiets tijdje terug te hebben gelezen dat er moeilijk wordt gedaan hij inbranden van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:37
moca007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:21:
[...]

Standaard garantie is 2 jaar als je de iPhone rechtstreeks bij Apple zelf koopt, koop je de iPhone bij een retailer dan kan je de 1e jaar bij de Apple store terecht voor de tweede jaar kan en terecht bij de verkoper.
Als je zo goed weet hoe de garantie zit bij Apple, waarom stel je dan bovenstaande vraag. 8)7

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dit is niet correct, de garantie is altijd 1 jaar op een iPhone. Ook als je via Apple koopt.
Het tweede jaar gaat onder de EU consumenten recht regeling.

Je wilt natuurlijk niet dat je dure iPhone na paar weken / maanden gebruik het scherm al gaat inbranden.
Samsung schermen hebben hier ook last van, sterker nog elk OLED heeft hier last van, hoort bij de techniek.

De ene gaat alleen wat sneller dan de ander, Samsung heeft daarin opzich wel een prima track record.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca007
Rivanov schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:23:
[...]

Als je zo goed weet hoe de garantie zit bij Apple, waarom stel je dan bovenstaande vraag. 8)7
Mijn vraag ging om het oled scherm en niet of Apple 1 of 2 jaar garantie geeft.

Goed lezen is een kunst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Donstil schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:23:
[...]

Dit is niet correct, de garantie is altijd 1 jaar op een iPhone. Ook als je via Apple koopt.

[...]

Samsung schermen hebben hier ook last van, sterker nog elk OLED heeft hier last van, hoort bij de techniek.

De ene gaat alleen wat sneller dan de ander, Samsung heeft daarin opzich wel een prima track record.
Geldt de consumenten EU regeling niet voor Apple? Was vorige jaar bij Apple store in Amsterdam en heb toen nagevraagd hoe het zat, Apple medewerker vertelde mij toen als je de iPhone bij Apple zelf koopt je gewoon 2 jaar garantie kan cleamen bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
moca007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Geldt de consumenten EU regeling niet voor Apple? Was vorige jaar bij Apple store in Amsterdam en heb toen nagevraagd hoe het zat, Apple medewerker vertelde mij toen als je de iPhone bij Apple zelf koopt je gewoon 2 jaar garantie kan cleamen bij Apple.
Dat kan je overal, met elk product.
Of ze het daadwerkelijk altijd naleven is een tweede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
[...]

[...]

Ben benieuwd naar de eerste reviews als het gaat om inbranden. Bij de Pixel is het scherm gaan inbranden na 3 uur gebruik! Als ik de berichten natuurlijk kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
moca007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Ben benieuwd naar de eerste reviews als het gaat om inbranden. Bij de Pixel is het scherm gaan inbranden na 3 uur gebruik! Als ik de berichten natuurlijk kloppen.
Als je het contrast/verlichting op 100% zet met wat oranje blokjes gaat het veel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Famous schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Dat kan je overal, met elk product.
Of ze het daadwerkelijk altijd naleven is een tweede..
Hopen dat Apple bij de nette bedrijven hoort die het wel naleeft :)

Koop zelf nooit rechtstreeks bij Apple dus nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Slux schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:33:
[...]

Als je het contrast/verlichting op 100% zet met wat oranje blokjes gaat het veel sneller
Heb eigenlijk nooit de scherm hoger dan 25-30% staan, kan slecht tegen veel licht van schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moca007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Nou er is een groot verschil tussen 2 jaar garantie en 1 jaar garantie + Consumenten recht.
Dit tweede is waar Apple zich keurig aan houd en ook op de site vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Donstil schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:37:
[...]

Nou er is een groot verschil tussen 2 jaar garantie en 1 jaar garantie + Consumenten recht.
Dit tweede is waar Apple zich keurig aan houd en ook op de site vermeld.
d:)b

Zal straks even nalezen op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:40
Heeft iemand ervaring met de ScreenForce® InvisiGlass™ Ultra-screenprotector van Belkin? http://www.belkin.com/nl/F8W862-Belkin/p/P-F8W862/ linkje naar iPhone X variant, iemand deze al ergens bestelbaar gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:58
xGROOVER schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:49:
Heeft iemand ervaring met de ScreenForce® InvisiGlass™ Ultra-screenprotector van Belkin? http://www.belkin.com/nl/F8W862-Belkin/p/P-F8W862/ linkje naar iPhone X variant, iemand deze al ergens bestelbaar gevonden?
Ik hoop eigenlijk dat deze vanaf launch bij de Apple Store of een andere reseller beschikbaar is dan kan ik daar de screenprotector laten plaatsen met zo'n machine :)

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:40
overtones schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat deze vanaf launch bij de Apple Store of een andere reseller beschikbaar is dan kan ik daar de screenprotector laten plaatsen met zo'n machine :)
Hoe zit het met de voorraad van deze screenprotector de voorgaande jaren? Of is hier niets over bekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zo.... nog enkele dagen en we kunnen eindelijk onze nieuwe bestelling plaatsen!
I can't wait....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:23

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperb_
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-10-2023
Als je een iPhone bij Apple bestelt, kan een familielid dan de telefoon in ontvangst nemen bij de levering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:45
Jasperb_ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:27:
Als je een iPhone bij Apple bestelt, kan een familielid dan de telefoon in ontvangst nemen bij de levering?
Ik heb mijn afgelopen 2 toestellen bij m'n moeder in de winkel af laten leveren zonder problemen.
Factuur en afleveradres (inc naam) volledig verschillend. No problemo!

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 17:36
[...]

En koop je online bij Apple kan je eerste jaar Apple store tweede jaar Online terecht.
Koop je in de store kan je zowel eerste als tweede jaar in de store terecht.
Dus tussen Online bij Apple en de Store zitten ook weer verschillen is mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:14
Roos79 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

En koop je online bij Apple kan je eerste jaar Apple store tweede jaar Online terecht.
Koop je in de store kan je zowel eerste als tweede jaar in de store terecht.
Dus tussen Online bij Apple en de Store zitten ook weer verschillen is mij verteld.
Dat is al zo in het eerste jaar! Als je online bij Apple koopt, zit je vast aan de oordelen van Apple Online. Ooit gehad met mijn MacBook. Wilden ze niet repareren bij Online, wel in de Store. Maar omdat ik hem bij Online had gekocht, blokkeerde men de werkorder van de Store.

Ik koop MacBooks tegenwoordig gewoon bij de Store. Met iPhone nooit problemen gehad. Die koop ik wel gewoon bij Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 06:24:

[afbeelding]
Zou je de link naar die survey willen posten Geert?
Kan hem niet vinden op Reddit (sowieso moeite om daar iets gevonden te krijgen, maar dat ligt vast aan mij).

Ben benieuwd of de stand nog gelijk is.
Wel echt een opvallende verdeling, op MacRumors is het verschil qua interesse tussen SG en Silver minimaal.

(of zou men in zo'n onderzoek "tactisch stemmen", net zoals bij Expeditie Robinson :+ :+ :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
smoken schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Zou je de link naar die survey willen posten Geert?
Kan hem niet vinden op Reddit (sowieso moeite om daar iets gevonden te krijgen, maar dat ligt vast aan mij).
Quick Survey: Which iPhone X configuration are you going to buy?

http://reddit.com/r/iphon..._x_configuration_are_you/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:37:
[...]

Quick Survey: Which iPhone X configuration are you going to buy?

http://reddit.com/r/iphon..._x_configuration_are_you/
Tx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
[...]

[...]

Dat klopt, OLED is mooi alleen lever je flink in op de levensduur...Ik zal ook nooit van ze leven een dergelijk apparaat met OLED welke meer dan 1 jaar oud is kopen 2e hands. Dit is wel een dingetje om in je achterhoofd te houden trouwens, de iPhones hebben nu hele sterke schermen LCD en houden goed de waarde vast MAAR de X daarintegen....die absoluut niet, het brand gewoon op en dat zie je (helaas) binnen een jaar intensief gebruik. #notchgate#burn-ingate#deathpixelgate#phonedoesntrecognisemegate :o :o

nog 4 days ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bontes schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:20:
[...]

Dat klopt, OLED is mooi alleen lever je flink in op de levensduur...Ik zal ook nooit van ze leven een dergelijk apparaat met OLED welke meer dan 1 jaar oud is kopen 2e hands. Dit is wel een dingetje om in je achterhoofd te houden trouwens, de iPhones hebben nu hele sterke schermen LCD en houden goed de waarde vast MAAR de X daarintegen....die absoluut niet, het brand gewoon op en dat zie je (helaas) binnen een jaar intensief gebruik. #notchgate#burn-ingate#deathpixelgate#phonedoesntrecognisemegate :o :o

Net voor de verkoop dus even keihard tegen de muur gooien zodat we via AppleCare+ een nieuwe krijgen voor 99,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Bontes schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:20:
[...]

Geloof niet dat het scherm binnen een jaar op is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:23:
[...]

Net voor de verkoop dus even keihard tegen de muur gooien zodat we via AppleCare+ een nieuwe krijgen voor 99,- 8)7
Maar je moet ook de Apple care kaufen, dus uiteindelijk vind het ik dikke bullshit.
Ik heb nog nooit het pakket gekocht.

Zou je op €328,- zitten voor een kapot scherm.
Als je nou 50% refund kreeg als je geen claim indiende was het een ander verhaal, of ben ik nu te veel Nederlander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:23:
[...]

Do I smell fraud? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, even de peuter van vrienden er Youtube op laten kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:53:
[...]

Maar je moet ook de Apple care kaufen, dus uiteindelijk vind het ik dikke bullshit.
Ik heb nog nooit het pakket gekocht.

Zou je op €328,- zitten voor een kapot scherm.
Als je nou 50% refund kreeg als je geen claim indiende was het een ander verhaal, of ben ik nu te veel Nederlander :+
Refund (50%) krijg je ook als je na een jaar AppleCare+ weer opzegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:25:
[...]

Refund (50%) krijg je ook als je na een jaar AppleCare+ weer opzegt
Echt? Dat is wel een mooi weetje voor als ik volgendjaar toch voor de X2 ga.

Pagina: 1 ... 37 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.