swv schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:17:
[...]
Zeker, maar als je halsoverkop in de auto springt en nog niet eens weet voor welk model je gaat dan is er weinig voorbereiding aan vooraf gegaan en wordt er nog een afweging gemaakt. Niet dat dat hoeft hoor. En ik snap ook wel dat @
Gdumme nog eventueel de modellen wilt vergelijken in de winkel, maar zo kwam het nogal gehaast op mij over. Maar dat zijn zoals ik al zei puur aannames.
Ik ben dan ook oprecht geïnteresseerd in de afweging die hij gemaakt heeft. Als hij die wilt delen natuurlijk. Zo vlak voor de finish opgeven (verkeerde woordkeuze wellicht maar wat mij betreft wel passend) is voor mij een onverwachte move
Natuurlijk gun ik jou @
Gdumme jouw plezier en die wil ik absoluut niet van je afnemen!
Ik quote even 1 van de reacties hoor, ipv allemaal.
Dit wil ik best toelichten, ik heb al een hele poos getwijfeld, maar de zekerheid van er nu wel een hebben en straks misschien, heeft mij over de streep getrokken. Zal ik straks de X een heel stuk mooier vinden dan de 8? misschien wel. Maar ik heb deze keuze gemaakt en ik heb mij er bij neergelegd. Natuurlijk is er altijd wel iets mooiers te krijgen, en nu ook. Maar van dit toestel weten we gewoon dat het super werkt, omdat het een "oud" model is, met de features die we gewend zijn. Mijn overstap is van een iPhone SE, en daarvoor de 5. Deze overstap is al erg groot voor mij. ik heb nu een groter, maar niet te groot, toestel. Super snelle chip, 3D touch, en een handzaam toestel, die wat mij betreft weer jaren mee kan. Ik sta 100% achter mijn beslissing nu.
Ik heb nog even de 8+ in de handen gehad, ook een super toestel, maar met de beveiliging bij de mediamarkt had ik de mogelijkheid om hem in mijn broekzak te stoppen, en daar hield het bij mij al op.
Oké, er zit een betere camera op dan de 8, en de accu is wat groter (maar moet ook een groter scherm aansturen, dus vraag me af hoeveel dit scheelt t.o.v. de

maar ik zou hem wel elke dag mee moeten slepen en dat zag ik niet zitten. (om nog maar niet te hebben over het gebruikersgemak qua formaat, komend van een SE.
Verder zal het mij financieel aan de pantalon oxideren, geld kost het toch, dat wist ik van tevoren.
Was het overhaast? nee ik denk het niet. Maar toen ik voor mijzelf de keuze had gemaakt, ben ik idd overhaast naar zwolle gejaagd om er 1 op te halen
Kortom, ik ben erg blij met mijn keuze. Ik zal het forum ook zeker blijven volgen, en ben erg benieuwd naar de 1e reacties van de X. Ik wens jullie lig allemaal veel succes met de preorder, en hoop dat jullie ook blij zijn met de keuze voor de X.