[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.835 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 17:39
Dennisdn schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:56:
[...]

Ik snap dat het de wet van vraag en aanbod is. Maar het is in principe net zo treurig als extra kaarten voor een concert kopen om er winst op te maken.
Daar verander je helaas niets aan, zo zit het 'systeem' in elkaar..
Maar goedemorgen allen, nog maar 6 dagen :)

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Jaymone schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 08:41:
[...]

Daar verander je helaas niets aan, zo zit het 'systeem' in elkaar..
Maar goedemorgen allen, nog maar 6 dagen :)
Als je nu alvast begint met een krat bier is de dag zo voorbij.
Is het nog maar 5 :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nu al een paar keer wat lopen klooien (zaken her en der aangepast) in de Apple Store App, mijn afleveradres veranderd en ook paar keer de kleurkeuze van de telefoon aangepast en toegevoegd aan Favorieten.

Bijna elke keer dat ik aanpassingen wil aanbrengen (behalve keuze kleur iPhone X) in de onderdelen Standaardbetaling en/of Standaardverzending gebeurd dit (random wachtwoord vs. TouchID)

Soms duurt het ong 4 seconden voordat de pop up verschijnt waar ik mijn wachtwoord van het Apple ID moet ingeven als ik 1 van de 2 hierboven verander.

En de andere keer volstaat alleen TouchID weer (wat uiteraard sneller gaat dan het intikken van m'n ww)., dus echt compleet random qua beveiligingstoepassing.
Ook al 2 keer de Apple Store App van mijn iPhone verwijderd en weer opnieuw installed.

Kunnen andere mensen dit ook reproduceren? zodra ze;
- 1 of de Apple Store App openen en dus de pop up krijgen met dus het in te voeren ww
- 2 en/of wijzigingen aanbrengen in de Standaardbetaling en/of Standaardverzending
- 3 of uberhaupt random de ene keer de pop up waar je je Apple ID ww moet intikken en de andere keer alleen TouchID ter bevestiging.

Betreft iPhone 7 hier.

Ik hoop tijdens de start van de pre order toch echt ALLEEN TouchID te gebruiken en niet eerst wachten op de pop up en daarna je ww invullen. Ik heb bij de Instellingen in de Apple Store App, TouchID gewoon aan staan.

Met name het wachten op de pop up om je ww in te vullen duurt soms wel ruim 5 seconden en het weggaan van deze pop up soms ook wel 4 a 6 seconden.

Kostbare seconden volgende week vrijdag om 09.01u :X :X

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2017 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 14:31
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:19:
nu al een paar keer wat lopen klooien (zaken her en der aangepast) in de Apple Store App, mijn afleveradres veranderd en ook paar keer de kleurkeuze van de telefoon aangepast en toegevoegd aan Favorieten.

...

Kostbare seconden volgende week vrijdag om 09.01u :X :X
Ik heb de afgelopen dagen (en vanmorgen) ook wat dingen aangepast.
Bijvoorbeeld de lederen cover uit mijn favorieten gehaald en hiervoor in de plaats de siliconen witte Cover als favoriet gemarkeerd.

Daarnaast heb ik het factuuradres aangepast (zodat de bedrijfsgegevens juist staan).

Bovenstaande allemaal op de iPhone 7.
Bij deze aanpassingen is niets nodig geweest qua wachtwoord/TouchID.

Zodra ik iets met betaalgegevens wil doen, is TouchID (in de app) of wachtwoord (via de browser) wel nodig.

---

Zojuist ook maar even een Safari Extensie geïnstalleerd welke om de zoveel seconden de webpagina opnieuw laadt. Heb ik tenminste mijn handen vrij om op de iPhone en iPad de app steeds opnieuw te openen ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door smoken op 21-10-2017 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
smoken schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:35:
[...]

Bijvoorbeeld de lederen cover uit mijn favorieten gehaald en hiervoor in de plaats de siliconen witte Cover als favoriet gemarkeerd.

Daarnaast heb ik het factuuradres aangepast (zodat de bedrijfsgegevens juist staan).

Zodra ik iets met betaalgegevens wil doen, is TouchID (in de app) of wachtwoord (via de browser) wel nodig.
dankjewel voor je snelle antwoord! :)

Dan zit er hoogstwaarschijnlijk iets niet goed qua (beveiligings)instellingen in mijn Apple Store App.
We gaan eens verder kijken... thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:39:
[...]

dankjewel voor je snelle antwoord! :)

Dan zit er hoogstwaarschijnlijk iets niet goed qua (beveiligings)instellingen in mijn Apple Store App.
We gaan eens verder kijken... thanks!
Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 18:45
[...]

---

Zojuist ook maar even een Safari Extensie geïnstalleerd welke om de zoveel seconden de webpagina opnieuw laadt. Heb ik tenminste mijn handen vrij om op de iPhone en iPad de app steeds opnieuw te openen ;-)
Welke exstensie is dat? :-)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
http://agriffindesign.com/downloads/autorefresh/index.php

(ik heb hem op 4 seconden gezet.....net genoeg denk ik om de autorefsh te stoppen op het moment dat de pagina daadwerkelijk geladen wordt)

[ Voor 24% gewijzigd door smoken op 21-10-2017 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
smoken schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:06:
[...]

http://agriffindesign.com/downloads/autorefresh/index.php

(ik heb hem op 4 seconden gezet.....net genoeg denk ik om de autorefsh te stoppen op het moment dat de pagina daadwerkelijk geladen wordt)
Thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:09

swv

Wat een gedoe. Je hebt toch twee handen? Eentje voor het toetsenbord en de ander voor de app :P? Maar zonder dollen: Ik ga geen capriolen uithalen om als een malle te kunnen bestellen. Ik neem mijn tijd en accepteer het als ik een langere levertijd heb. Je kunt toch weinig meer doen dan afwachten tot de preorder een keer live gaat en het bestelproces doorlopen.

In tegenstelling tot vorig jaar heb ik mijn huidige iPhone voor de verandering eens niet al verkocht = geen haast. Mijn doel is dat ik na het live gaan via de app ga bestellen en dat ik hopelijk voor 9:05 klaar ben. Vorig jaar was ik merkbaar veel tijd kwijt aan iDEAL. Het hielp toen trouwens ook niet dat ik om 9:00 klaar zat om kaartjes te bestellen voor Najib Amhali :z

De afgelopen weken gingen snel en ik heb weinig aan de X gedacht (lijkt mij ook wel een gezonde benadering :> ). Nu de datum nadert merk ik wel dat ik steeds meer zin krijg om het toestel aan de tand te voelen. Mijn geduld gaat uiteindelijk wel de proef gesteld worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:14
Waar ik me aan erger is wat men op MR scalpers noemt. Mensen die meerdere toestellen kopen en er dan 1 of meer in de verkoop gooien om zo flink erop te cashen.

Ik vind dat nogal hufterig, eerlijk gezegd. De iPhone X wordt schaars en het is al een duur toestel. Geloof je dan zelf dat je een toestel van 1359 voor 2000 kan verkopen? Bij de originele verkoopprijs vinden velen het al slikken.

Ik kan niet wachten tot ik de X heb. Maar ik ga er niet de jackpot voor betalen. Dan wacht ik maar even als ik ‘m niet 3 november heb. Eerst maar eens zien. Maar kopen van een ordinaire handelaar.. echt niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:55
Dennisdn schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:56:
[...]

Ik snap dat het de wet van vraag en aanbod is. Maar het is in principe net zo treurig als extra kaarten voor een concert kopen om er winst op te maken.
Niks treurigs aan. Als een product of wat dan ook erg populair is zal deze in het begin schaars zijn en degene die er een hebben hebben dan de mogelijkheid om hem duurder te verkopen.

Die vergelijking gaat niet op want het lijkt me niet dat je 10 stuks per keer kunt preorderen al kan ik dat niet bewijzen.

Ik bespeur erg veel haat op de zogenoemde handelaren. Is er zo veel haat omdat ze mooi een extra zak geld verdienen en jullie niet? Wat mij betreft zijn ze gewoon slim. Het is geen levensmiddel of iets waar mensen schade door kunnen lijden..

[ Voor 17% gewijzigd door SgtElPotato op 21-10-2017 11:42 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Moet je trouwens de apple store app elke keer opnieuw openen om te refreshen, of werkt pull to refresh ook?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Nou jullie krijgen er een extra toestel bij in de pre order.

Ik stap zo in de auto om een 8 of 8+ op te halen. Ik heb nu de kans om hem op te halen, terwijl er met de X voor mij nog te veel onzekerheden zijn. Halen we ook meteen de AirPods, hoesjes en screenprotectors op. ben ik in 1x klaar.

Nu onderweg alleen nog verzinnen of het de 8 of de 8+ wordt. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:40:
Ik bespeur erg veel haat op de zogenoemde handelaren. Is er zo veel haat omdat ze mooi een extra zak geld verdienen en jullie niet? Wat mij betreft zijn ze gewoon slim. Het is geen levensmiddel of iets waar mensen schade door kunnen lijden..
Ja dat is al jaren, doorverkopen met winst mag niet hier.
Dan wordt je als minder mens gezien, wat je moet doen is: naar duitsland rijden om die dingen te halen en dan voor MSRP + een reep chocolade aan een tweaker verkopen met 54 posts in 4 jaar 8)7
Dennisweb schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:37:
Ik vind dat nogal hufterig, eerlijk gezegd. De iPhone X wordt schaars en het is al een duur toestel. Geloof je dan zelf dat je een toestel van 1359 voor 2000 kan verkopen? Bij de originele verkoopprijs vinden velen het al slikken.
Het toestel is €1159 of €1329, geen €1359.

Verder verwacht ik ook met deze prijs dat de verkopers (ligt aan de beschikbaarheid of ik het dit jaar zelf weer doe) er honderden euros winst op kunnen maken. €2000 is waarschijnlijk te veel maar €300 tot €500 winst was altijd een eitje.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SgtElPotato schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

precies.

Handelaren vindt je overal terug, wat te denken van concertkaartjes voor zeer gewilde artiesten die vaak al binnen enkele minuten zijn uitverkocht.
Ik noem een Rolling Stones. Die kaartjes gingen onlangs voor +200% in de verkoop en ook die waren in een mum van tijd verkocht.

Of het fair is, is een ander verhaal.

Maar die handelaren moet vooral hun gang gaan, het zal me jeuken. Ik vind het wel slim van ze, ''easy money''.
En wat @SgtElPotato aangeeft, niemand lijdt hier schade aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:54:
Maar die handelaren moet vooral hun gang gaan, het zal me jeuken. Ik vind het wel slim van ze, ''easy money''.
En wat @SgtElPotato aangeeft, niemand lijdt hier schade aan.
Schade lijdt inderdaad niemand hieraan, het is geen eerste levensbehoefte dus het is allemaal totaal niet onoverkomelijk.

Wat wel gebeurd (en daar mag best over nagedacht worden) is dat de kans voor de normale koper om er 1 op 3 november afneemt.

Als 1000 man in Nederland er 1 kopen voor de verkoop en in de eerste batch zitten, zijn er toch 1000 andere mensen in NL minder die in die in de eerste batch kunnen zitten..

Gelukkig is het allemaal niet meetbaar, dat scheelt ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door smoken op 21-10-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:59:
[...]

Schade lijdt inderdaad niemand hieraan, het is geen eerste levensbehoefte dus het is allemaal totaal niet onoverkomelijk.

Wat wel gebeurd (en daar mag best over nagedacht worden) is dat de kans voor de normale koper om er 1 op 3 november afneemt.

Als 1000 man in Nederland er 1 kopen voor de verkoop en in de eerste batch zitten, zijn er toch 1000 andere mensen in NL minder die in die in de eerste batch kunnen zitten..

Gelukkig is het allemaal niet meetbaar, dat scheelt ;-)
Het is altijd maar een handje vol handelaren hoor. Dat zijn er geen tientallen laat staan honderden of duizenden.

Dat slaat geen deuk in de Nederlandse pre-orders.

Ik begreep wel dat wij voor het doorverkopen in het verkeerde land wonen. In het midden oosten gaan iPhones op release voor meer dan 500% weg aan rijke olie mannen. Die hebben doorgaans geen zin om moeite te doen voor zoiets en $5000 is dan toch maar wisselgeld :)

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 21-10-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

Het is altijd maar een handje vol handelaren hoor. Dat zijn er geen tientallen laat staan honderden of duizenden.

Dat slaat geen deuk in de Nederlandse pre-orders.

Ik begreep wel dat wij voor het doorverkopen in het verkeerde land wonen. In het midden oosten gaan iPhones op release voor meer dan 500% weg aan rijke olie mannen. Die hebben doorgaans geen zin om moeite te doen voor zoiets en $5000 is dan toch maar wisselgeld :)
€3000,- incl. verzendkosten naar Dubai dan dus!
Op marktplaats lukt dat best ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

smoken schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:59:
[...]

Dat is dus niet waar als je doelt op de handelaren, want elke X vind zijn weg naar een eigenaar. Het verschil is [mierenneukmodus] dat die 1000 stuks van handelaren hun weg vinden naar zij die de hoogste prijs willen betalen. Bestel je alleen op apple.com/nl/ en niet op marktplaats.nl en tweakers.net/aanbod/, dan is de kans wel groter dat je de eerste batch mist ja :P
smoken schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Daarom gaf ik aan “de normale koper” ... dat is wat mij betreft iemand die komende vrijdag klaar zit bij een webshop te bestellen.

Maakt ook niets uit allemaal,....ik hoop dat de twee die ik koop (1 voor mijn werkgever, 1 voor mij) op 3 november of snel daarna binnenkomen, dan ben ik al heel erg tevreden.
True

[ Voor 27% gewijzigd door swv op 21-10-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
swv schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:18:
[...]

Dat is dus niet waar als je doelt op de handelaren, want elke X vind zijn weg naar een eigenaar. Het verschil is [mierenneukmodus] dat die 1000 stuks van handelaren hun weg vinden naar zij die de hoogste prijs willen betalen. Bestel je alleen op apple.com/nl/ en niet op marktplaats.nl en tweakers.net/aanbod/, dan is de kans wel groter dat je de eerste batch mist ja :P
Daarom gaf ik aan “de normale koper” ... dat is wat mij betreft iemand die komende vrijdag klaar zit om bij een webshop te bestellen.

Maakt ook niets uit allemaal,....ik hoop dat de twee die ik koop (1 voor mijn werkgever, 1 voor mij) op 3 november of snel daarna binnenkomen, dan ben ik al heel erg tevreden.

[ Voor 12% gewijzigd door smoken op 21-10-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
kent iemand nog andere (handige) features die specifiek betrekking hebben op de X (en dus niet andere iPhones), behalve wat al duidelijk bij de Keynote naar voren kwam?

Ik vind de nieuwe manier van afhandeling van notificaties (zoals eerder besproken) op de X wel erg gaaf gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Gdumme schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:52:

Ik stap zo in de auto om een 8 of 8+ op te halen. Ik heb nu de kans om hem op te halen, terwijl er met de X voor mij nog te veel onzekerheden zijn. Halen we ook meteen de AirPods, hoesjes en screenprotectors op. ben ik in 1x klaar.

Heel veel plezier met de combinatie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt? Je wacht niet nog even die 6 dagen tot je wel zekerheid hebt op hoelang wat duurt? Daar ga je echt spijt van krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:46:
[...]
Echt? Je wacht niet nog even die 6 dagen tot je wel zekerheid hebt op hoelang wat duurt? Daar ga je echt spijt van krijgen.
Of niet. Vaak is het maken van de keuze lastiger dan het tevreden zijn met het resultaat van je keuze.

Zelf wacht ik wel. De 8 is voor mij te weinig vernieuwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Vergeef mij deze aannames; maar dit komt op mij niet als een weloverwegen beslissing over. Eerder als een opwelling. Tuurlijk zal je (zeer) content zijn met de iPhone 8, maar kon je echt niet die 6 dagen langer wachten totdat de eerste reviews naar buiten zijn gekomen en er duidelijkheid is over de levertijden?

Edit: wat Donstil zegt, maar kreeg ondertussen telefoon :p

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 21-10-2017 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 10:45
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:34:
[...]

Bestellen met ophalen was idd een optie bij de 8. Reserveren en ophalen niet.

Let er wel op dat je dan in de Duitse store moet bestellen en je dus je app moet aanpassen.
maar geldt dat ook voor artikelen die niet beschikbaar zijn ?, het is immers een pre order. Dan zijn ze nooit " ophaalbaar"

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
swv schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:50:
[...]

Vergeef mij deze aannames; maar dit komt op mij niet als een weloverwegen beslissing over. Eerder als een opwelling. Tuurlijk zal je (zeer) content zijn met de iPhone 8, maar kon je echt niet die 6 dagen langer wachten totdat de eerste reviews naar buiten zijn gekomen en er duidelijkheid is over de levertijden?

Edit: wat Donstil zegt, maar kreeg ondertussen telefoon :p
Of het is zo dat de X toch niet haalbaar/reëel bleek qua investering en dat hij daarom nu de 8 haalt, dat kan natuurlijk ook.

Hoe dan ook, have fun ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinus schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:12:
[...]
maar geldt dat ook voor artikelen die niet beschikbaar zijn ?, het is immers een pre order. Dan zijn ze nooit " ophaalbaar"
Dit gaat over winkel voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperb_
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-10-2023
Vrijdag ga ik ook een poging wagen om de iPhone X te pre-orderen.

Hebben jullie ervaring met AppleCare? Is AppleCare de €229 waard of kan je beter een losse verzekering (met een dekking voor diefstal) op je telefoon afsluiten? Afgelopen zomer was mijn iPhone 7 gestolen en van de reisverzekering kreeg ik hier maar het magere bedrag van €250 voor terug.

Volgens https://www.phonedokter.n...aratie/iphone-x-reparatie kost het repareren van het scherm €500...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
[...]
---

Gaat dat wel werken of moet je ook nog handmatig je cache iedere keer verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

smoken schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Of het is zo dat de X toch niet haalbaar/reëel bleek qua investering en dat hij daarom nu de 8 haalt, dat kan natuurlijk ook.

Hoe dan ook, have fun ermee!
Zeker, maar als je halsoverkop in de auto springt en nog niet eens weet voor welk model je gaat dan is er weinig voorbereiding aan vooraf gegaan en wordt er nog een afweging gemaakt. Niet dat dat hoeft hoor. En ik snap ook wel dat @Gdumme nog eventueel de modellen wilt vergelijken in de winkel, maar zo kwam het nogal gehaast op mij over. Maar dat zijn zoals ik al zei puur aannames.

Ik ben dan ook oprecht geïnteresseerd in de afweging die hij gemaakt heeft. Als hij die wilt delen natuurlijk. Zo vlak voor de finish opgeven (verkeerde woordkeuze wellicht maar wat mij betreft wel passend) is voor mij een onverwachte move ;)

Natuurlijk gun ik jou @Gdumme jouw plezier en die wil ik absoluut niet van je afnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jasperb_ schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:54:
Vrijdag ga ik ook een poging wagen om de iPhone X te pre-orderen.

Hebben jullie ervaring met AppleCare? Is AppleCare de €229 waard of kan je beter een losse verzekering (met een dekking voor diefstal) op je telefoon afsluiten? Afgelopen zomer was mijn iPhone 7 gestolen en van de reisverzekering kreeg ik hier maar het magere bedrag van €250 voor terug.

Volgens https://www.phonedokter.n...aratie/iphone-x-reparatie kost het repareren van het scherm €500...
AppleCare+ is NIET een verzekering tegen diefstal.

Verder zou ik even de zoekfunctie gebruiken in dit topic, er zijn al de nodige discussies geweest wat betreft AppleCare+ en/of inboedelverzekering (met smartphone ''module'') via een verz. maatschappij.

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2017 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:20:
AppleCare+ is NIET een verzekering tegen diefstal.
Nou jij zei het goed een paar dagen geleden “ik gebruik AppleCare+ als mijn hoesje”. Ik denk dat ik dat dit jaar ook ga doen, Apple case voor de eerste dagen/welen. Daarna AppleCare+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:25:
[...]

Nou jij zei het goed een paar dagen geleden “ik gebruik AppleCare+ als mijn hoesje”. Ik denk dat ik dat dit jaar ook ga doen, Apple case voor de eerste dagen/welen. Daarna AppleCare+
Wel binnen 60 dagen aankoopdatum je AC+ afsluiten, ik was eerst in de veronderstelling dat je hier langer de tijd voor had.
Even navraag gedaan bij de Apple Store hier in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:25:
[...]

Vind dat Apple ook een soort Gezin-AppleCare moet ontwikkelen, net als delen van iCloud-storage en Apps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:29:
[...]

Wel binnen 60 dagen aankoopdatum je AC+ afsluiten, ik was eerst in de veronderstelling dat je hier langer de tijd voor had.
Even navraag gedaan bij de Apple Store hier in Amsterdam.
Ja 60 dagen idd, staat ook op de website.

Dus met 59 ff doorvoeren 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Ja 60 dagen idd, staat ook op de website.

Dus met 59 ff doorvoeren 🤓
en dan hopen dat niet ergens op bijvoorbeeld dag 47 je telefoon zo valt, dat ie niet meer door de diagnostische test komt en je niet meer in aanmerking komt voor AC+ :+

@Jaymone de kop van dat artikel is ietwat misleidend. Het is een credit check dat (vanaf maandag) wordt uitgevoerd voor mensen in de VS die deelnemen aan het IUP.
Heeft niets te maken met dat zij een soort van pre-pre order hebben. Deelnemers van het IUP sluiten gewoon netjes als al die andere miljoenen mensen wereldwijd aan, in de digitale wachtrij ;)

[ Voor 31% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2017 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

@Jaymone de kop van dat artikel is ietwat misleidend. Het is een credit check dat (vanaf maandag) wordt uitgevoerd voor mensen in de VS die deelnemen aan het IUP.
Heeft niets te maken met dat zij een soort van pre-pre order hebben. Deelnemers van het IUP sluiten gewoon netjes als al die andere miljoenen mensen wereldwijd aan, in de digitale wachtrij ;)
Ja dat begreep ik ook, maar waar ik op doelde is hun mogelijkheid om middels een IUP incl AppleCare maandelijks te kunnen betalen zodat je ieder jaar een nieuwe hebt en geen gezeur meer.

Maar 3 miljoen stuks bij pre-order hee..is toch echt niet veel he

[ Voor 4% gewijzigd door Jaymone op 21-10-2017 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:41:
[...]

Maar 3 miljoen stuks bij pre-order hee..is toch echt niet veel he
hopelijk niet al teveel pre orders uit China en India , met 1,4 miljard en 1,3 miljard inwoners :X :X ;)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:47:
[...]

hopelijk niet al teveel pre orders uit China en India , met 1,4 miljard en 1,3 miljard inwoners :X :X ;)
Maar ben echt zeer benieuwd hoe het eruit gaat zien. Of de geruchten zijn waar en we lopen straks tegen enorme tekorten aan of we zeggen om 09.15..'was dit het?'
1 ding is zeker, dat gewacht heeft mij tot nu toe een AW3 en een setje AirPods gekost :D

[ Voor 10% gewijzigd door Jaymone op 21-10-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:47:
[...]
Gelukkig maar dat het overgrote gedeelte van de inwoners daar de X absoluut niet kan betalen :+

Edit: Apple India heeft trouwens geen pre-order aankondiging op de site staan. China wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 21-10-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Edit: Apple India heeft trouwens geen pre-order aankondiging op de site staan. China wel.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wo39tZf.png

valt allemaal reuze mee, tel het aantal inwoners van al die 55 landen bij elkaar op en je zit op een kleine 4 miljard mensen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:59:
[...]

[afbeelding]

valt allemaal reuze mee, tel het aantal inwoners van al die 55 landen bij elkaar op en je zit op een kleine 4 miljard mensen ;)
En hier kan ik met de kop dus niet bij. Als je tekorten hebt en dat wist je 12/9 en eerder, waarom dan zoveel landen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:01:
[...]

En hier kan ik met de kop dus niet bij. Als je tekorten hebt en dat wist je 12/9 en eerder, waarom dan zoveel landen?? 8)7
wellicht zijn die rumors over tekorten 1 grote marketingstunt. Er is nog geen enkel concreet bewijs vanuit Apple zelf naar buiten gekomen, voor dit gerucht.
Sterker nog, elk jaar hetzelfde riedeltje met mogelijke tekorten. Als er 1 bedrijf is wat (on)bewust de hype groot weet te houden, dan is het wel Apple. En indirect komt die hype niet eens van Apple zelf, maar diverse bronnen dicht bij de suply chain en analisten.

[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

wellicht zijn die rumors over tekorten 1 grote marketingstunt. Er is nog geen enkel concreet bewijs vanuit Apple zelf naar buiten gekomen, voor dit gerucht.
Sterker nog, elk jaar hetzelfde riedeltje met mogelijke tekorten
ik hoop het, vanuit Apple zal dat ook niet naar buiten komen.

Ik zie haar nog wel eens ooit Tim opvolgen:
YouTube: Apple Retail Chief Angela Ahrendts: We Will Not Upsell Customers To ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:05:
[...]

ik hoop het, vanuit Apple zal dat ook niet naar buiten komen.

Ik zie haar nog wel eens ooit Tim opvolgen:
YouTube: Apple Retail Chief Angela Ahrendts: We Will Not Upsell Customers To ...
Nog al logisch dat ze niemand “upsellen” naar een X want dan koopt helemaal niemand de normale 8 meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

Ik kan niet kiezen en heb geen 256 nodig maar in alle polls komt die er als minste uit.
Dus ik schiet daar maar op :)
Ik denk en hoop dat 10 tallen mensen net zo simpel als jou denken aan de hand van een polletje, op die manier kan ik rustig voor de space grey gaan >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bontes schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:21:
[...]

Ik denk en hoop dat 10 tallen mensen net zo simpel als jou denken aan de hand van een polletje, op die manier kan ik rustig voor de space grey gaan >:)
Er is nog nooit een launch geweest waar de zwarte niet als beste verkocht dus ik verwacht weer grote vraag naar de SG maar ik hoop met je mee hoor 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
kort filmpje waar iemand zijn Silver iPhone X kort laat zien...ppffff hij is écht M O O I 8)
En dan dat scherm... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

(PAS OP: loud audio ;) )

https://www.reddit.com/r/...x_in_the_wild_loud_audio/

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nais.

Dit is een van de eerste waar we het OS goed zien. Kort maar on gebruik zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:57
Geert1976 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:55:
kort filmpje waar iemand zijn Silver iPhone X kort laat zien...ppffff hij is écht M O O I 8)

Ja het wordt absoluut zilver hier! prachtig :)

Had altijd zwarte iPhones tot de 6 Plus die had ik in zilver genomen maar werd gek van die witte bezels.
Nu weer een tijd een zwarte iPhone 7 in gebruik, dus wil wel weer naar een andere kleur en laat het nou mooi uitkomen dat deze geen witte bezels meer heeft :D

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken

Was de commentaren op Reddit even aan het lezen, en best eens met wat sommigen daar aangeven: best dikke bezels nog ...

Zal vast een technische reden hebben, maar toch. In dit filmpje (b)lijken ze dikker dan Apple het doet voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
smoken schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:14:
[...]

best dikke bezels nog ....
Ik dacht net hetzelfde, in dit filmpje valt het idd enorm op. Beetje spijtig toch.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
smoken schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:14:
[...]

Was de commentaren op Reddit even aan het lezen, en best eens met wat sommigen daar aangeven: best dikke bezels nog ...

Zal vast een technische reden hebben, maar toch. In dit filmpje (b)lijken ze dikker dan Apple het doet voorkomen.
Ja best wel een bezel nog idd. Al ben ik benieuwd of dat echt opvalt tijdens gebruik.

Ik had even een G6 en die heeft ook nog best wat bezel (meer als X en S8). Tocht had ik daar vaak een whow gevoel mee. Hoeveel scherm er in die behuizing ging.

Dat verwacht ik met de X ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:35:
[...]

Ja best wel een bezel nog idd. Al ben ik benieuwd of dat echt opvalt tijdens gebruik.

Ik had even een G6 en die heeft ook nog best wat bezel (meer als X en S8). Tocht had ik daar vaak een whow gevoel mee. Hoeveel scherm er in die behuizing ging.

Dat verwacht ik met de X ook.
Ben heel erg benieuwd!

Wel weer een Silver .. ik vind het best opvallend dat alles wat toch nog toe gespot is een Silver variant was eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Die Reddit video is toch niet anders dan die hands on filmpjes van 12 september? Ik snap de verontwaardiging niet zo. De screen to body ratio is gelijk aan de concurrentie, dus Apple kan nooit meer bezel hebben dan de rest. Nja Samsungs edge to edge van de S8 dan, maar dat wordt weer gecompenseerd met de boven en onderzijde.

Wat wel zou kunnen is dat de zilver versie met die glimmende SS rand de bezel extra benadrukt, waarbij die van de spacegrijs minder opvalt. Is mijn indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:14
Ik durf inmiddels zelfs de objectiviteit van Kuo in twijfel te trekken. Hoe groot is de kans dat KGI betaald wordt om dit soort analyses de wereld in te slingeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:54:
Ik durf inmiddels zelfs de objectiviteit van Kuo in twijfel te trekken. Hoe groot is de kans dat KGI betaald wordt om dit soort analyses de wereld in te slingeren?
Nou dat hij betaald word is wel duidelijk, het is gewoon die meneer zijn werk om te speculeren.

Door wie is echter de grote vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:53:
Die Reddit video is toch niet anders dan die hands on filmpjes van 12 september? Ik snap de verontwaardiging niet zo. De screen to body ratio is gelijk aan de concurrentie, dus Apple kan nooit meer bezel hebben dan de rest. Nja Samsungs edge to edge van de S8 dan, maar dat wordt weer gecompenseerd met de boven en onderzijde.

Wat wel zou kunnen is dat de zilver versie met die glimmende SS rand de bezel extra benadrukt, waarbij die van de spacegrijs minder opvalt. Is mijn indruk.
Nou ik vind die “echte” filmpjes wel wat hebben eigenlijk. Geven een ander beeld altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
swv schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:53:

“verontwaardiging”? Zover zou ik niet willen gaan.
Zoals Donatil zegt, de “echte” impressies geven een ander beeld.

Verontwaardigd ben ik zeker niet, het was puur een constatering van mijn zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05:46

BCGraaf

BC

Zit net te kijken in de  Store app bij standaard betaling maar ik kan daar alleen maar kiezen voor visa, MasterCard of amex. Kan je wel afrekenen met iDeal in de app?

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BCGraaf schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:46:
Zit net te kijken in de  Store app bij standaard betaling maar ik kan daar alleen maar kiezen voor visa, MasterCard of amex. Kan je wel afrekenen met iDeal in de app?
Nee dat kan niet.
(paar keer besproken al)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 21-10-2017 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Morgen zeggen we nog 5 dagen :)

[ Voor 82% gewijzigd door Jaymone op 21-10-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:17

Thanks, ziet er wel mooi uit idd!

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
swv schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:17:
[...]

Zeker, maar als je halsoverkop in de auto springt en nog niet eens weet voor welk model je gaat dan is er weinig voorbereiding aan vooraf gegaan en wordt er nog een afweging gemaakt. Niet dat dat hoeft hoor. En ik snap ook wel dat @Gdumme nog eventueel de modellen wilt vergelijken in de winkel, maar zo kwam het nogal gehaast op mij over. Maar dat zijn zoals ik al zei puur aannames.

Ik ben dan ook oprecht geïnteresseerd in de afweging die hij gemaakt heeft. Als hij die wilt delen natuurlijk. Zo vlak voor de finish opgeven (verkeerde woordkeuze wellicht maar wat mij betreft wel passend) is voor mij een onverwachte move ;)

Natuurlijk gun ik jou @Gdumme jouw plezier en die wil ik absoluut niet van je afnemen!
Ik quote even 1 van de reacties hoor, ipv allemaal.

Dit wil ik best toelichten, ik heb al een hele poos getwijfeld, maar de zekerheid van er nu wel een hebben en straks misschien, heeft mij over de streep getrokken. Zal ik straks de X een heel stuk mooier vinden dan de 8? misschien wel. Maar ik heb deze keuze gemaakt en ik heb mij er bij neergelegd. Natuurlijk is er altijd wel iets mooiers te krijgen, en nu ook. Maar van dit toestel weten we gewoon dat het super werkt, omdat het een "oud" model is, met de features die we gewend zijn. Mijn overstap is van een iPhone SE, en daarvoor de 5. Deze overstap is al erg groot voor mij. ik heb nu een groter, maar niet te groot, toestel. Super snelle chip, 3D touch, en een handzaam toestel, die wat mij betreft weer jaren mee kan. Ik sta 100% achter mijn beslissing nu.
Ik heb nog even de 8+ in de handen gehad, ook een super toestel, maar met de beveiliging bij de mediamarkt had ik de mogelijkheid om hem in mijn broekzak te stoppen, en daar hield het bij mij al op.
Oké, er zit een betere camera op dan de 8, en de accu is wat groter (maar moet ook een groter scherm aansturen, dus vraag me af hoeveel dit scheelt t.o.v. de 8) maar ik zou hem wel elke dag mee moeten slepen en dat zag ik niet zitten. (om nog maar niet te hebben over het gebruikersgemak qua formaat, komend van een SE.

Verder zal het mij financieel aan de pantalon oxideren, geld kost het toch, dat wist ik van tevoren.
Was het overhaast? nee ik denk het niet. Maar toen ik voor mijzelf de keuze had gemaakt, ben ik idd overhaast naar zwolle gejaagd om er 1 op te halen ;)

Kortom, ik ben erg blij met mijn keuze. Ik zal het forum ook zeker blijven volgen, en ben erg benieuwd naar de 1e reacties van de X. Ik wens jullie lig allemaal veel succes met de preorder, en hoop dat jullie ook blij zijn met de keuze voor de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 10:45
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:47:
[...]

Nee dat kan niet.
(paar keer besproken al)
Allen site

no comment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Gdumme schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

Verder zal het mij financieel aan de pantalon oxideren, geld kost het toch, dat wist ik van tevoren.
😂😂😂 mooi

Have fun ermee!! AirPods ook gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( ik wil ook airpods... Maar na mijn flapoor reconstructie ellende operatie passen die niet en doen ze na 5 min al zeer... Ik zoek me rot naar een vervanger met rubber tips. Helaas kan niks maar dan ook niks tippen aan de Airpods.

Ontopic:

Welke scenarios hebben jullie eigenlijk allemaal in je hoofd waar je nog aan twijfelt? Geert haalde aan dat het minder makkelijk is je iPhone te unlocken als hij naast je ligt.

Nog andere scenario's waar ik niet aan gedacht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
smoken schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:09:
[...]

😂😂😂 mooi

Have fun ermee!! AirPods ook gehaald?
Neen AirPods niet gehaald, kostte wel behoorlijk zelfbeheersing, maar ik fiets nu elke dag naar mn werk. We hebben nu net een zoontje van 2 weken oud, en ik denk dat ik die zometeen ook naar de oppas moet brengen, wat niet handig is op de fiets, dus zal er wel een auto bij komen. Wanneer die auto er komt verdwijnt ook meteen mijn oordopjes gebruik, omdat ik ze verder nooit gebruik dan alleen op de fiets. Dus voor 1x heb ik naar mijn verstandige zelf geluisterd en de AirPods (alweer) links laten liggen.
Wel een mooi leren apple hoesje, een panzer screenprotector en een samsung wireless charger erbij aangeschaft. (Maar wat een gedrocht die screenprotector.. pffff denk dat ongeveer 70% bedekt is.) dus dat word nog even een nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:12:
:( ik wil ook airpods... Maar na mijn flapoor reconstructie ellende operatie passen die niet en doen ze na 5 min al zeer... Ik zoek me rot naar een vervanger met rubber tips. Helaas kan niks maar dan ook niks tippen aan de Airpods.
Nou dat valt ook wel mee hoor. Ik heb ze sinds release en ben gematigd positief. De koppeling met iOS is fijn maar de rest is niet meer dan middelmatig met als grootste minpunt de geluidskwaliteit. Die is gewoon niet zo best, zeker niet voor €179,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:32:
[...]

Nou dat valt ook wel mee hoor. Ik heb ze sinds release en ben gematigd positief. De koppeling met iOS is fijn maar de rest is niet meer dan middelmatig met als grootste minpunt de geluidskwaliteit. Die is gewoon niet zo best, zeker niet voor €179,-
Het is meer het totaal plaatje. Geluid maakt me niet gek veel uit, maar de combinatie van Compleet draadloos (dus niet met elkaar verbonden), en de case die je straks draadloos oplaad, en de hoeveelheid power in de case, en de touch functies, en het formaat...

Ik heb werkelijk 3 dagen lopen zoeken en talloze producten voorbij zien komen. Maar die Airpods en Case combi zijn echt uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:34:
[...]

Het is meer het totaal plaatje. Geluid maakt me niet gek veel uit, maar de combinatie van Compleet draadloos (dus niet met elkaar verbonden), en de case die je straks draadloos oplaad, en de hoeveelheid power in de case, en de touch functies, en het formaat...

Ik heb werkelijk 3 dagen lopen zoeken en talloze producten voorbij zien komen. Maar die Airpods en Case combi zijn echt uniek.
Nou dan heb je niet goed genoeg gezocht want die combinatie (Dopjes+case) is niet uniek hoor. Apple deed dat niet als eerste.

De manier waarop het koppelt met iOS dat is wel uniek. Althans samen met de BeatsX die deze techniek ook kregen (iets later dan de AirPods).

Maar goed maakt niet uit daar is dit topic niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:40:
[...]

Nou dan heb je niet goed genoeg gezocht want die combinatie (Dopjes+case) is niet uniek hoor. Apple deed dat niet als eerste.

De manier waarop het koppelt met iOS dat is wel uniek. Althans samen met de BeatsX die deze techniek ook kregen (iets later dan de AirPods).

Maar goed maakt niet uit daar is dit topic niet voor.
Nee niet als eerste, maar kijkend naar accu wel de kleinste met redelijke accutijd. Ik wil geen kiezels in mijn oren zeg maar :D. Concurenten zijn vaak veel groter, en ook de draagcase is veel groter.

Beats X zitten weer aan elkaar vast en dat wil ik eigenlijk echt niet. Als ik ze dan eventueel in mijn zak doe is het weer een puinhoop.

(maar inderdaad offtopic. Sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:42:
[...]

Beats X zitten weer aan elkaar vast en dat wil ik eigenlijk echt niet. Als ik ze dan eventueel in mijn zak doe is het weer een puinhoop.

(maar inderdaad offtopic. Sorry)
Even off-topic verder. Maar die x raken gewoon niet in de knoop. Echt onmogelijk. Heb er al een tijd heel veel schik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:42:
[...]

Nee niet als eerste, maar kijkend naar accu wel de kleinste met redelijke accutijd. Ik wil geen kiezels in mijn oren zeg maar :D. Concurenten zijn vaak veel groter, en ook de draagcase is veel groter.
Nee je hebt liever oralB tandenborsteltjes in je oren zeker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:47:
[...]

Nee je hebt liever oralB tandenborsteltjes in je oren zeker 8)7
Lol :D.
Wouter36 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:47:
[...]

Even off-topic verder. Maar die x raken gewoon niet in de knoop. Echt onmogelijk. Heb er al een tijd heel veel schik van.
Ik stel me voor dat ik in mijn linkzak de X heb, en in mijn rechterzak mijn sleutels, pasjesclip en headset. Het lijkt me dat sleutels en kabels niet helemaal lekker gaat werken. Maar dat is mijn veronderstelling. Als je anders hebt ervaren hoor ik dat graag. Dus een uurtje of 2 een sleutelbos en BeatX in 1 zak en rondlopen. (ik probeer zo vaak mogenlijk zonder tas op pad te gaan)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wat denken jullie hoe het is/zal zijn eerste week?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SK1sZfjQTUKw2ticUw75WtNm/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
@Verwijderd ...

AirPods zijn inderdaad perfect als je gemak, mogelijkheden en iOS ecosysteem bekijkt. Geluidskwaliteit is so-so. Ik gebruik ze echter vaak genoeg zonder dat ik mij daar aan stoor.

Over-ears is wellicht een idee? Heb zelf de Bose QC35 en bevalt zeer goed. Lichtgewicht, zitten zeer fijn (vele uren achter elkaar), NC is uiteraard second-to-none, goede geluidskwaliteit, en lange accuduur.

Ik mis mijn hifi headphones Oppo PM-3 niet eens (erg)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:50:

[afbeelding]
Dit gaat een jaar duren, maar dat weet je als je een nieuw format koopt. Zelfs iOS is nog niet helemaal notch geintegreerd. Denk ook aan websites.
dafmay schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:51:
@Verwijderd ...

Over-ears is wellicht een idee?
Die heb ik al een setje. Ik wil nu inears voor onderweg.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:50:

[afbeelding]
Ja is het zelfde als toen met de plus verwacht ik. Overgangsperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik ten alle tijden een rechtopstaande draadloze lader wil... kwam ik dit tegen in de nederlandse webshops (ofwel aannemelijk betrouwbaar). Weer iets anders dan een puck

Afbeeldingslocatie: https://www.makezens.com/wp-content/uploads/2013/12/zens-single-wireless-charger-black-3d-view-75x66.jpg

https://www.makezens.com/...e-wireless-charger-black/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:53:
[...]

Geen plus gehad, hoelang duurde dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:19:
[...]

Ik denk dus 1 jaar voordat we ons nergens meer aan ergeren. Vooral websites gaan lang duren denk ik. Ook zie ik de kans nog wel in dat Apple nu guidelines heeft gemaakt die over een jaar weer wat losser gaan worden.

Het lijkt me dat zelfs webtaal standaarden wat moeten gaan toevoegen om deze generatie mobieltjes te ondersteunen. Niet enkel die van Apple, maar dus code die zich aanpast aan alle maten notches en chins en whatever.

Heel de industrie moet van een rechthoek naar een variable opzet. Dit gaat echt wel dik een jaar duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Is het dan niet simpeler om te zeggen, geen programmering dan houden we de rechthoek aan en de balk bij notch zwart?

Alles dus wat pixels lager? Of denk ik te simpel als non IT man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:29:
Is het dan niet simpeler om te zeggen, geen programmering dan houden we de rechthoek aan en de balk bij notch zwart?

Alles dus wat pixels lager? Of denk ik te simpel als non IT man.
Nou ik mag hopen dat we optimaal gebruik gaan maken van de ruimte. En dan hoop ik ook dat Apple dat in gedachte heeft en daar een lobby voor start. Al is het alleen maar om de ronde hoeken van schermen te gaan integreren op bv website en apps.

Ik zie hier wel echt een nieuwe generatie content presentatie aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:53:
[...]

Apps, ja, overgangs periode.
Websites, als ze goed responsive zijn, en dat zijn de grotere inmiddels, geen probleem.
Aanpassen aan de notch? Not going to happen. Althans, ik zie het niet snel gebeuren. Misschien hele grote sites. Maar dan nog, kom op zeg. Apple had dit moeten regelen in plaats van deze idiote keuze. Gewoon de bovenste balk alleen status, en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:19:
[...]
Groot gedeelte van mijn dagelijkse apps was binnen een week ge-update. De rest van mijn dagelijkse apps een paar weken later.

Wat wel lang duurde was Whatsapp dacht ik en wat van die kleine Apps die je niet vaak gebruikt.

Al met al niet aan die overgang gestoord.
UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:33:
[...]

Apps, ja, overgangs periode.
Websites, als ze goed responsive zijn, en dat zijn de grotere inmiddels, geen probleem.
Aanpassen aan de notch? Not going to happen. Althans, ik zie het niet snel gebeuren. Misschien hele grote sites. Maar dan nog, kom op zeg. Apple had dit moeten regelen in plaats van deze idiote keuze. Gewoon de bovenste balk alleen status, en klaar.
Dat doen ze met websites toch ook? Ik heb daar richtlijnen voor voorbij zien komen.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 21-10-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet gewoon fatsoenlijk gaan werken. En of dat nou een Notch van de iPhone is of elke andere front cam van andere merken . Niemand wil dit.... Dus we zullen moeten zorgen dat alles rond deze "cams/notches" gaat bewegen.

Afbeeldingslocatie: https://ph-files.imgix.net/1485a52d-2ad0-4d52-95c7-1e2802afa4eb?auto=format&auto=compress&codec=mozjpeg&cs=strip&w=561&h=374

Hier nog een voorbeeld. Dat linkse is wat we nu gaan krijgen met de X, Dat rechtse is bv al een voorbeeld van een iets betere integratie. Maar zelfs dat is niet wat Apple wil denk ik.
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/applenws.com/wp-content/uploads/2017/09/9to5mac_on_the_iphone_x.jpg?resize=1170%2C585

Dit is hoe Apple het nu oplost, maar geloof me.. dit gaat hem niet voor de komende 10 jaar worden. Dit wil geen enkele fabrikant met edgeless schermen.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2017/09/safe-areas-iphone-x-800x536.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een idee...

Afbeeldingslocatie: https://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2017/10/Landscape-iPhone-X-Scrolling-Left-GIF.gif

En hem zwart maken vind ik nog veel lelijker

Afbeeldingslocatie: https://designcode.io/cloud/ios11/iPhoneX-Notch.jpg

En dit vind ik ook niet echt mooi. (ff zelf gefixed)
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/b4vNBR/notch.png

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:50:
Een idee...

[afbeelding]

En hem zwart maken vind ik nog veel lelijker

[afbeelding]

En dit vind ik ook niet echt mooi. (ff zelf gefixed)
[afbeelding]
Zwarte hoeken zijn idd niet mooi.
Dat eerste Twitter voorbeeld is trouwens wel geinig.

Er was er ook een waar de scrollbalk om de notch ging. Die was ook wel geestig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hier niet voor uitgesneden om te bedenken. Maar er moet mijn inziens wel iets gebeuren. En die twitter Gif vind ik inderdaad ook wel kewl.

Hoe dit allemaal uitpakt is vast iets waar Apple over nagedacht heeft, en zelf al iteraties voor bedacht heeft. Ik ben dan ook blij dat Apple dit lijkt te omarmen en wellicht snelheid in de ontwikkeling brengt.

NU F1 kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Stel je bestelt 2 verschillende uitvoeringen en de 1 is leverbaar op 3/11 en de ander 25/11. Wordt dan de eerste ook met die van 25/11 geleverd? Normaliter volgens mij wel maar ook tijdens zo’n launch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Jaymone schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 08:18:
Stel je bestelt 2 verschillende uitvoeringen en de 1 is leverbaar op 3/11 en de ander 25/11. Wordt dan de eerste ook met die van 25/11 geleverd? Normaliter volgens mij wel maar ook tijdens zo’n launch?
Je krijgt tijdens het bestelproces de keuze de onderdelen van de bestelling tegelijkertijd te laten leveren of los van elkaar als 1 deel van de bestelling eerder leverbaar is.

Ik kreeg afgelopen jaar de lederen cover 1 week eerder dan de 7Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Er was vroeger een speciale bestel pagina voor als je hem in de winkel wou ophalen.
IS dat er nu weer ? komt er überhaupt een mogelijkheid om hem in de winkel op te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Slux schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:00:
Er was vroeger een speciale bestel pagina voor als je hem in de winkel wou ophalen.
IS dat er nu weer ? komt er überhaupt een mogelijkheid om hem in de winkel op te halen ?
Tja dat is gissen tot het moment daar is. Wel is het tot nu toe altijd zo geweest dat als de reserveringspagina al wordt aangeboden, dit pas enkele dagen na de releasedag mogelijk is. Gezien eventuele schaarste kan ik mij wel indenken dat Apple voor de X de pagina wel open zet. Bij de 8 was die noodzaak er niet denk ik zo? Ik vergeet elke keer de URL in mijn favorieten te zetten om het na te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Begint iedereen al een beetje zenuwachtig te worden?! Haha.

Hier vanuit de iPhone 8 plus ben ik toch zeer benieuwd hoe het gaat lopen de komende maand. Hoeveel orders komen er? Hoeveel zijn er beschikbaar? Zijn er werkelijk mensen die er pas 1 geleverd krijgen in feb/maart?

Ik kom toch echt in de verleiding nu om er 1 te bestellen in de hoop dat ik 1 van de eersten ben. Om dan weer door te verkopen of een andere tweaker blij te maken. Geen zin om op eBay te gaan verkopen naar andere landen.
Wie weet wie ik er blij mee kan maken...

Van de andere kant hoop ik dat dit totaal mislukt! Heel de iPhone X. Veel te duur. Laat Apple toch eens op zn bek gaan en beseffen dat ze nu echt de plank mis slaan met deze belachelijke prijzen.
Maar gaat zo te zien niet gebeuren. Denk dat Apple echt records gaat breken met deze editie. Dit wordt echt de toekomst.
Hopelijk blijft mijn iPhone 8 plus voldoende waard als de nieuwe iPhone in september uit komt. Hopelijk heeft die dan alle functies die de X nu heeft.
Tot zover mijn gedachtegang 🤗😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
opa_paul schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:17:
Begint iedereen al een beetje zenuwachtig te worden?! Haha.

Hier vanuit de iPhone 8 plus ben ik toch zeer benieuwd hoe het gaat lopen de komende maand. Hoeveel orders komen er? Hoeveel zijn er beschikbaar? Zijn er werkelijk mensen die er pas 1 geleverd krijgen in feb/maart?

Ik kom toch echt in de verleiding nu om er 1 te bestellen in de hoop dat ik 1 van de eersten ben. Om dan weer door te verkopen of een andere tweaker blij te maken. Geen zin om op eBay te gaan verkopen naar andere landen.

Van de andere kant hoop ik dat dit totaal mislukt! Heel de iPhone X. Veel te duur. Laat Apple toch eens op zn bek gaan en beseffen dat ze nu echt de plank mis slaan met deze belachelijke prijzen.
Maar gaat zo te zien niet gebeuren. Denk dat Apple echt records gaat breken met deze editie. Dit wordt echt de toekomst.
Hopelijk blijft mijn iPhone 8 plus voldoende waard als de nieuwe iPhone in september uit komt. Hopelijk heeft die dan alle functies die de X nu heeft.
Tot zover mijn gedachtegang 🤗😋
Wil je de X met winst verkopen of echt een mede-tweaker blij maken door tegen de normale prijs te verkopen, wat is je doel?
Vind het nogal behoorlijk tegenstrijdig: de plank misslaan en dit wordt de toekomst 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
opa_paul schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:17:

..... “veel te duur” .... en dus kopen om hem nog duurder door te kunnen verkopen? ... als we er zelf maar beter van worden, dan zetten we onze principes makkelijk opzij.

Maar Okay, is natuurlijk een aanname van mijn zijde en aannames zijn gevaarlijk.

Misschien wil je hem wel gewoon kopen en dan 1 op 1 doorverkopen om iemand blij te maken die net te laat was voor de eerste batch. Dat zou natuurlijk zeer nobel zijn en als dat zo is: excuses voor mijn aanname!
Pagina: 1 ... 36 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.