[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.835 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Dennisweb schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:10:
Zojuist mijn screenprotectors binnengekregen voor de iPhone X. Besteld op Amazon.

Voor 30 euro had ik:
2x 2 screenprotectors van LK
1x 1 screenprotector van Glass Pro

Persoonlijk vind ik de screenprotector van Glass Pro steviger. Is ook beter afgeschermd tegen vuiltjes. Ze zien er alle 3 goed uit.

Maar, even ter zake over de X: ik heb de screenprotector naast de iPhone 7 Plus gelegd. De X is wel echt aanzienlijk kleiner! Was even schrikken, maar ik denk dat ik snel weer gewend ben aan het kleinere formaat. :-))
Ben je niet een beetje huiverig om ze te bestellen voordat het toestel uit is? ik wel namelijk.
Wie zegt dat het keurig past? ik ben over zulke dingen best een beetje een autistje, hij moet retestrak passen anders gaat hij zo weer retour of in de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 17:36
duncanvdlinden schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:38:
Mijn KPN abonnement mag al verlengt worden want die loopt af in februari 2018.
Mijn idee is om de iPhone X te nemen in combinatie met de verlenging. Ik ben altijd gewend om dit via een 3e partij te doen, zoals mijn huidige abonnement icm de iPhone 6S, via Belsimpel, dat scheelde namelijk zo'n 100 euro met de bijbetaling. Echter gezien de verwachte vraag naar het toestel, kan ik de X dan niet beter rechtstreeks bij KPN bestellen? Of maakt dat niet zoveel uit denken jullie?
Kortingen zijn nu minder dan met de 6s ;)
Kies je nu een iphone 8 64GB betaal je net geen 55 euro minder voor het toestel dan rechtstreeks via apple :)
Kies je de plus 256GB betaal je 80 minder dan rechtstreeks via Apple. (beide via KPN dus)
Ergens vermoed ik dat dat met de X misschien 75/100 zal zijn wat je minder betaalt maar dan echt max dus.

En ik vermoed als je dus via Apple besteld je hem eerder gaat hebben dan via KPN :+
Als ik kijk hoe de bestellingen afgelopen jaren gingen tenminste ;)

Maar misschien deelt een andere hier een andere mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Roos79 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:36:
[...]

Kortingen zijn nu minder dan met de 6s ;)
Kies je nu een iphone 8 64GB betaal je net geen 55 euro minder voor het toestel dan rechtstreeks via apple :)
Kies je de plus 256GB betaal je 80 minder dan rechtstreeks via Apple. (beide via KPN dus)
Ergens vermoed ik dat dat met de X misschien 75/100 zal zijn wat je minder betaalt maar dan echt max dus.

En ik vermoed als je dus via Apple besteld je hem eerder gaat hebben dan via KPN :+
Als ik kijk hoe de bestellingen afgelopen jaren gingen tenminste ;)

Maar misschien deelt een andere hier een andere mening?
Heb je inderdaad gelijk in, welk abbonnement je ook neemt 10GB of 25GB internet, de iPhone 8 Plus 256GB blijft 1007 euro. Wat inderdaad maar 82 euro scheelt met de prijs bij Apple zelf :+
Dat was 2 jaar geleden inderdaad anders, daar had een grotere bundel effect op je toestel prijs, waarbij het soms echt iets van 100 of meer kon schelen.

Maar een voordeel van 80 euro op de adviesprijs van Apple is ook zeker geen verkeerde deal vind ik..
Even afgezien of je er van houd dat je maandelijks je telefoon afbetaald, en of de BKR registratie je dwars kan zitten, minder betalen voor een gespreide betaling is normaliter met een lening juist het tegenovergestelde....

Bij bijvoorbeeld een nieuwe auto betaal je met een lening meer (ivm rente) of in het geval van een actie hoogstens de verkooprijs, maar nooit minder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 17:39
duncanvdlinden schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:20:
[...]

Bij mijn iPhone 6S via Belsimpel kwam de telefoon ook rechtstreeks van KPN, het hele pakketje was de afzender KPN van, ze schuiven dus alleen de dozen. Maar ik heb zelf ook het gevoel dat ze de preoders rechtstreeks bij hun voorrang geven, en daarnaast zou het zomaar kunnen zijn dat KPN zelf de privelege wil hebben om hem eerst op hun site zelf aan te bieden en daarna pas 3rd party's de optie geven om hem te verkopen, tenmiste dat lijkt mij niet vreemd. Maargoed ik heb zelf nog nooit eerder direct bij release een nieuwe telefoon besteld, dus ik heb daar zelf ook (nog geen) evaring mee. Wel denk ik dat ik de hoofdprijs betaal, hmmmm :p
Denk dat de prijs de komende half jaar niets gaat uitmaken

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:09

swv

Toch een correctie van mijn kant. Het is inderdaad net welke video je kijkt. Deze laat overduidelijk de grijze tint (tussen al het zwart) zien waar jij het over hebt

Ik raak wel steeds meer overtuigd van deze kleur... zijn jullie straks ook van mijn gezeur af :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:14
Gdumme schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:24:
[...]

Ben je niet een beetje huiverig om ze te bestellen voordat het toestel uit is? ik wel namelijk.
Wie zegt dat het keurig past? ik ben over zulke dingen best een beetje een autistje, hij moet retestrak passen anders gaat hij zo weer retour of in de bak.
Wat heb ik te verliezen? Passen ze, mooi. Passen ze niet, terug naar Amazon ermee en geld terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Morgen zeggen we precies over een week :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
smoken schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:15:
Is toch ook aardig goed weergegeven op de foto’s op de Apple website dat hij meer richting “grijs” gaat?

Vergelijk het stuk tussen de camera’s met de achterkant qua kleur. Tussen de camera’s is zwart, achterkant lijkt dan toch meer grijs.

Qua naam klopt dit natuurlijk ook wel, Space Grey ... niet (Jet) Black.
Klopt. Maar Apple heeft ondertussen al een pak producten met de naam “space grey”. En geen enkele daarvan is dezelfde. Ik vermoed dat deze wel de donkerste variant gaat zijn. De kleur lijkt op die van de Mac pro uit 2013

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Jaymone schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:52:
Morgen zeggen we precies over een week :Y
Ik kijk er naar uit. Hopelijk lukt het pre-orderen voor 3 november. Of ik ga vanuit Groningen naar Amsterdam, of ik krijg ‘m thuisgestuurd. In ieder geval MOET ik dit toestel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 14:31
DVDB schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:05:
[...]

Klopt. Maar Apple heeft ondertussen al een pak producten met de naam “space grey”. En geen enkele daarvan is dezelfde. Ik vermoed dat deze wel de donkerste variant gaat zijn. De kleur lijkt op die van de Mac pro uit 2013
Klopt, van de Spacegrey varianten tot nog toe, gaat het de donkster worden.
Maar wel nog een stukje lichter dan de MacBook, komt natuurlijk ook door het glazen laagje/andere materiaalsoort.

Het valt mij gewoon op dat veel mensen zeggen dat hij wel erg grijs is ipv zwart...terwijl je dat naar mijn mening mag verwachten, gezien de naam. In de iPhone 7 line-up hadden ze twee zwart tinten, die hadden dan ook duidelijk “black” in hun naam...dus die zijn ook echt zwart.

Maar: ik vind SG een geslaagde kleur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren even iets heel anders. Ik heb een topic geopend over "ervaringen en discussie" Topics. En haal daar dit X topic als voorbeeld aan. Wellicht kunnen jullie als gebruikers van dit topic juist nieuwe inzichten brengen.

We bespreken daar wat een "ervaringen en discussie" topic nou eigenlijk te bieden heeft, en wat een bezoeker van zo een topic nu kan verwachten. We proberen alle deuren op te houden door bv slowchat niet direct als fout te bestempelen, maar welicht te gebruiken als feature. Denk lekker vrij en vergeet de bestaande regels. Het doel van dat topic is echt kijken of we een stap voorruit kunnen zetten als dat nodig blijkt te zijn.

Mijn insteek is dat ik dit topic bezocht om ervaringen en discussie te vinden, en dat ook vond, maar wel 300+ pagina's moest doorlezen. Ik ambieer een betere manier van het presenteren van die informatie aan de gebruiker.

Dus blijf hier doen wat je prettig vind, en voel je niet aangevallen in dit "ervaringen - ervaringen" topic.

Wel het advies te lezen voor te reageren. De regels zijn daar wat strenger, en het is een veranderlijke discussie. Je hebt de scope van het topic niet te pakken als je 3 reacties leest.

Verwijderd in "80 regels maar geen hulp"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:12
Apparaat is nog niet uit, dan heb je altijd slowchat :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nog een weekje :P
(En dan nog 8.)

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 20-10-2017 00:02 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:04
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:50:
Nog even een foto van de Peel case voor de iPhone X met ernaast de Samsung S8 voor het verschil.

[afbeelding]
*offtopic: Hoe lang heb jij op je peel case moeten wachten? Die van mij is 10-10 het bestelproces in gegaan, en ligt nu sinds 14-10 in Toronto.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:26:

Mijn insteek is dat ik dit topic bezocht om ervaringen en discussie te vinden, en dat ook vond, maar wel 300+ pagina's moest doorlezen. Ik ambieer een betere manier van het presenteren van die informatie aan de gebruiker.
met alle respect van de wereld....

Op mij komt dit over dat je als gebruiker van het forum het liefst informatie in hapklare brokken aangeleverd wil krijgen met minimale inspanning van eigen kant.

Dus als het ware op een presenteerblaadje wil aangeleverd krijgen.
Ben van mening als iemand actief deelneemt aan een bepaald topic toch zelf ook wel enige nuttige inhoudelijke informatie, nieuws en/of kennis deelt voor andere deelnemers in het topic. (Ook al staat er zo nu en dan onzin/ruis in een topic, maar geloof dat geen enkel topic puur onzinloos/zonder ruis is)

Het is best makkelijk om kritiek te geven over de kwaliteit van een bepaald topic, als je zelf zeer minimale bijdrage levert aan een topic.

Wat je zelf ook al aangaf; niemand hoeft zich aangevallen te voelen n.a.v. jouw post . Het is dus meer mijn antwoord/reactie op jouw post (zonder op de man te spelen).

#nog1weekje :) 8)

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 20-10-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:26:

Daar is de openingspost toch voor waar in de loop der tijd altijd alle belangrijke informatie wordt verzameld. Over het algemeen staan de topicstarters gewoon open voor verbeteringen, aanvullingen of zelfs complete verbeterde versies van een topicstart. Leef je uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 10:45
Dennisweb schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:12:
[...]

Ik kijk er naar uit. Hopelijk lukt het pre-orderen voor 3 november. Of ik ga vanuit Groningen naar Amsterdam, of ik krijg ‘m thuisgestuurd. In ieder geval MOET ik dit toestel hebben!
hier dezelfde route, of zelfs Dusseldorf/Hamburg... what ever it takes (ja totaal cookook)
swv schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:41:
[...]
Ik raak wel steeds meer overtuigd van deze kleur... zijn jullie straks ook van mijn gezeur af :+
me too gehalte, black it probably is ....

[ Voor 24% gewijzigd door Martinus op 20-10-2017 08:44 ]

no comment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Volgens Kuo's (analist) laatste ontwikkelingen in de suply chain zullen er 2 tot 3 miljoen units direct beschikbaar zijn voor de pre orders.
Er schijnen 3 onderdelen van de X te zijn die de mogelijke vertraging hebben opgebouwd.

Of deze info klopt of niet, mocht dit getal kloppen dan lijken mij 2 tot 3 miljoen units voor 55 landen mij niet echt veel.
Wellicht is het 1 grote marketing 101 stunt, who knows...
Zeker nu ook doordat China meedoet met de pre order op 27 oktober.

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 20-10-2017 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:29:
Volgens Kuo's (analist) laatste ontwikkelingen in de suply chain zullen er 2 tot 3 miljoen units direct beschikbaar zijn voor de pre orders.
Er schijnen 3 onderdelen van de X te zijn die de mogelijke vertraging hebben opgebouwd.

Of deze info klopt of niet, mocht dit getal kloppen dan lijken mij 2 tot 3 miljoen units voor 55 landen mij niet echt veel.
Wellicht is het 1 grote marketing 101 stunt, who knows...
Zeker nu ook doordat China meedoet met de pre order op 27 oktober.
Ik heb er maar 2 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Je wilt er een voor je vriendin of je wilt hem gaan verkopen?

Ik ben echt benieuwd of je er een verkocht krijgt voor bijvoorbeeld €1300,-.
In Amerika geloof ik dat wel maar Nederland?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinus
Famous schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:03:
[...]

mss een aanname en wat stereotypering, maar die personen wil ik niet thuis hebben van Marktplaats.
Via betrouwbaar forum mss wel.

no comment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Martinus schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:09:
[...]

mss een aanname en wat stereotypering, maar die personen wil ik niet thuis hebben van Marktplaats.
Hoezo niet ? iemand die 1300+ voor een telefoon betaald is dan minder betrouwbaar ofzow ?
ik verkoop al jaren dingen met een wat hogere waarde via marktplaats en heb er nog nooit gezeur mee gehad.

Wel slechte ervaringen met goedkope spullen dat trekt echt alles aan wat je niet thuis wilt hebben, ik gooi het tegenwoordig liever weg dan te verkopen via marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:03:
[...]

In Amerika geloof ik dat wel maar Nederland?
Beide toestellen zijn voor ons eigen gebruik inderdaad. Denk dat je je nogal zult vergissen, ook in Nederland zijn er genoeg die het zullen betalen
Martinus schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:09:
[...]

Ik begrijp wat je zegt, maar vind het tevens ook een vooroordeel

[ Voor 26% gewijzigd door Jaymone op 20-10-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Slux schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:15:
[...]

Hoezo niet ? iemand die 1300+ voor een telefoon betaald is dan minder betrouwbaar ofzow ?
ik verkoop al jaren dingen met een wat hogere waarde via marktplaats en heb er nog nooit gezeur mee gehad.

Wel slechte ervaringen met goedkope spullen dat trekt echt alles aan wat je niet thuis wilt hebben, ik gooi het tegenwoordig liever weg dan te verkopen via marktplaats
ik heb in de tijd dat de nieuwe foons schaars waren (5/5s/6), nog wel eens een setje uit Duitsland meegenomen, wat een figuren seq. op de dure iphones afkomen.
Ik verkoop liever een dure mtb van 2k dan een iphone van 1 k. Dat is een heul ander volk, is mijn ervaring.
......en dat is geen aanname maar echte ervaringen.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinus op 20-10-2017 09:27 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Martinus schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:26:
[...]

ik heb in de tijd dat de nieuwe foons schaars waren (5/5s/6), nog wel eens een setje uit Duitsland meegenomen, wat een figuren seq. op de dure iphones afkomen.
Ik verkoop liever een dure mtb van 2k dan een iphone van 1 k. Dat is een heul ander volk, is mijn ervaring.
Beetje aftasten, beetje aanhoren, beetje analyseren wat en hoe dingen worden gezegd, beetje controleren in hoeverre iemand al bekend is op MP en een beetje van je gevoel erbij en je komt heel ver hierin..
Maar ieder zijn eigen ervaring is uiteraard belangrijk en mede-bepalend, kortom ergens snap ik het ook wel. Vind trouwens MP erg achteruit gegaan in de laatste jaren, zowel in de vorm van meer commercie en handel drijvers..maar goed, niet iedereen is zo.

Afijn, volgende week rond deze tijd weten we meer wanneer het bezorgd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Beetje aftasten, beetje aanhoren, beetje analyseren wat en hoe dingen worden gezegd, beetje controleren in hoeverre iemand al bekend is op MP en een beetje van je gevoel erbij en je komt heel ver hierin..
Maar ieder zijn eigen ervaring is uiteraard belangrijk en mede-bepalend, kortom ergens snap ik het ook wel. Vind trouwens MP erg achteruit gegaan in de laatste jaren, zowel in de vorm van meer commercie en handel drijvers..maar goed, niet iedereen is zo.

Afijn, volgende week rond deze tijd weten we meer wanneer het bezorgd wordt :)
id. back on topic.... kan niet wachten en reserveren....

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Martinus schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:33:
[...]

id. back on topic.... kan niet wachten en reserveren....
Voordeel van al die voorraad geruchten is wel dat we inmiddels erop zijn ingesteld dat we mogelijk weken moeten wachten op levering, dat kan het alleen nog maar meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:24:
[...]

Beide toestellen zijn voor ons eigen gebruik inderdaad. Denk dat je je nogal zult vergissen, ook in Nederland zijn er genoeg die het zullen betalen

[...]
Maar zullen die niet juist pre-orderen?
Ik vind het nu al redelijk wat geld voor een telefoon maar om er dan nog eens 150+ extra te betalen ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als ik een pre-order plaats en deze duurt weken dan zou ik zeker €150,- meer betalen op release. Zonder over na te denken.

Al gaat dat natuurlijk niet lukken, mensen met voorraad op release kunnen hem voor een vermogen kwijt verwacht ik. Ik pakte vroeger geregeld tussen de €200 en €400 winst op die dingen en alle vooroordelen die hierboven staan over marktplaats kopers van een release iPhone ken ik trouwens niet, althans ik ken ze wel maar je hoeft er niet mee in zee te gaan. Er is op release altijd zoveel animo dat je de rotte appels er zo uit kan filteren. Als je toch vreemde figuren over de vloer krijgt doe het het als verkoper zelf gewoon niet goed :)

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 20-10-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:20:
[...]

*offtopic: Hoe lang heb jij op je peel case moeten wachten? Die van mij is 10-10 het bestelproces in gegaan, en ligt nu sinds 14-10 in Toronto.
Ergens tussen de 3 à 4 weken, voordat de iPhone X Peel case hier op de mat lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:46:
[...]

Ergens tussen de 3 à 4 weken, voordat de iPhone X Peel case hier op de mat lag.
Thnx, zal er om spannen dus.. er vanuit gaande dat ik bij de eerste batch zit bij het bestellen van de X volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Maar zullen die niet juist pre-orderen?
Ik vind het nu al redelijk wat geld voor een telefoon maar om er dan nog eens 150+ extra te betalen ;w
Tuurlijk zullen ze dat eerst doen. Donstil zei het al, als je weken moet wachten, dan zijn de echte fans bereid om er meer voor te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Kpn snapt het niet helemaal of zouden zij eerder mogen leveren :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2kOf7m8dZW4oq1ksl6A28f6h/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:01:

[afbeelding]
Via KPN te bestellen vanaf eind oktober..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:01:

[afbeelding]
Haha “een van de drie iPhone X’en die KPN krijgt kan van jou worden” bekte niet lekker op de advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
san.okk schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:03:
[...]

Via KPN te bestellen vanaf eind oktober..
Er staat letterlijk;
Vanaf 27 oktober kan hij van jou zijn.

Met een preorder is nog helemaal niks van jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar nog even wat anders. Mijn vriendin twijfelt nog over de SG of de Zilvere iPhone X.

We zaten dus gister nog even wat hands-on filmpjes te kijken (MKBHD enz) maar Man wat is dat scherm sexy zeg tijdens gebruik. Veel mooier dan op de Apple renders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:23:
Maar nog even wat anders. Mijn vriendin twijfelt nog over de SG of de Zilvere iPhone X.

We zaten dus gister nog even wat hands-on filmpjes te kijken (MKBHD enz) maar Man wat is dat scherm sexy zeg tijdens gebruik. Veel mooier dan op de Apple renders.
In het echt gaat het er alleen maar nog mooier uitzien, zo heb ik altijd al gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:27:
In het echt gaat het er alleen maar nog mooier uitzien, zo heb ik altijd al gedacht
Ja precies. Dit wordt fet.
Ik ben weer even “amazed” 😂

Weekje weekje *O* , al met al nog wel lekker snel gegaan sinds 12 sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:29:
[...]

Nou vindt je :9 ik ben er wel al een tijdje klaar mee met dat wachten.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:29:
[...]

Ja echt wel, weet nog dat het 12/9 was en ik dacht..poehh nog 6 weken hee..voor je het weet heb je m in de handen en is het weer standaard :)
*nog maar 1 weekend, 1 maandag, 1 dinsdag, 1.... :D

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 20-10-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Ja echt wel, weet nog dat het 12/9 was en ik dacht..poehh nog 6 weken hee..voor je het weet heb je m in de handen en is het weer standaard :)
*nog maar 1 weekend, 1 maandag, 1 dinsdag, 1.... :D
Tot volgende week vrijdag wachten is nog wel goed te doen. Daarna lijkt het pas echt lang te duren. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
crazylegs schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:37:
[...]

Tot volgende week vrijdag wachten is nog wel goed te doen. Daarna lijkt het pas echt lang te duren. :X
Daarna neem ik echt voor lief, dan heb je een richtlijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:40:
Daarna neem ik echt voor lief, dan heb je een richtlijn
Precies en die datum vervroegd ook vrijwel altijd tijdens release omdat mensen annuleren, orders geannuleerd worden door Apple enz.

En alleen op release is het elk land voor zichzelf. Zodra de launch voorraad op is en er verstuurd wordt vanuit de “fabriek” maakt Apple geen onderscheid meer tussen landen en gaat het vrijwel helemaal op First come First serve.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 20-10-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

Precies en die datum vervroegd ook vrijwel altijd tijdens release omdat mensen annuleren, orders geannuleerd worden door Apple enz.

En alleen op release is het elk land voor zichzelf. Zodra de launch voorraad op is en er verstuurd wordt vanuit de “fabriek” maakt Apple geen onderscheid meer tussen landen en gaat het vrijwel helemaal op First come First serve.
Echt benieuwd hoe groot het tijdswindow is voor de X waarbinnen je moet bestellen om het toestel op 3-11 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crazylegs schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Echt benieuwd hoe groot het tijdswindow is voor de X waarbinnen je moet bestellen om het toestel op 3-11 te krijgen.
Ja ik ook. Aan de ene kant zullen er misschien niet veel zijn die 1159/1329 uitgeven en dat zou ons voordeel kunnen zijn. Aan de andere kan is Nederland geen belangrijk land voor Apple dus zal de launch voorraad beperkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Ja ik ook. Aan de ene kant zullen er misschien niet veel zijn die 1159/1329 uitgeven en dat zou ons voordeel kunnen zijn. Aan de andere kan is Nederland geen belangrijk land voor Apple dus zal de launch voorraad beperkt zijn.
Ik heb er maar 2 nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou niet te hopen dat je voor mij bent dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Nou niet te hopen dat je voor mij bent dan 8)7
Ik gun het je..als je het mij ook gunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 15:02
Dennisweb schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:10:
Maar, even ter zake over de X: ik heb de screenprotector naast de iPhone 7 Plus gelegd. De X is wel echt aanzienlijk kleiner! Was even schrikken, maar ik denk dat ik snel weer gewend ben aan het kleinere formaat. :-))
Dat heb ik dus nu. Ik heb nu de 6 plus, en ik merk gewoon dat iOS11 niet lekker draait dus ben aan het kijken naar de X. Maar de full body screen protector van de X is maar echt minimaal groter dan de normale 6. Dat word echt wennen aan dat kleinere scherm en formaat.

Misschien toch maar een iPhone 8 plus(of 7 plus in het rood :9~ )

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Wat vinden jullie van het animoji verhaal? Ik vind het best grappig maar zal dat m echt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:19:
[...]
Ik gun het je..als je het mij ook gunt :)
Ik gun het iedereen, als ik mijn bestelling binnen heb :+
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:22:
Wat vinden jullie van het animoji verhaal? Ik vind het best grappig maar zal dat m echt worden?
Animoji verhaal?

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 20-10-2017 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:25:
[...]

Ik gun het iedereen, als ik mijn bestelling binnen heb :+

[...]

Animoji verhaal?
Ja, nieuwe feature op de X bewegende/pratende animaties. Had Apple niet meer tijd in andere dingen kunnen steken dan hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:28:
Ja, nieuwe feature op de X bewegende/pratende animaties. Had Apple niet meer tijd in andere dingen kunnen steken dan hierin?
Nou het lijkt mij niet dat ze gekozen hebben voor Animoji en daarvoor iets heel groots hebben moeten laten vallen. Animoji is gewoon ontwikkeld als showcase voor de nieuwe 3D sensor en dient daarin prima zijn doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

Nou het lijkt mij niet dat ze gekozen hebben voor Animoji en daarvoor iets heel groots hebben moeten laten vallen. Animoji is gewoon ontwikkeld als showcase voor de nieuwe 3D sensor en dient daarin prima zijn doel.
Snap ik, maar vind je het ook niet af doen (op het gebied van presentatie) aan de X kwa volwassenheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:28:
[...]

En het is niet eens van hunzelf maar de naam behoort tot een ander bedrijf.
Kunnen ze denk ik wel weer een paar miljoen voor aftikken, zeker omdat ze geprobeerd hebben het te kopen.

Waar moesten ze meer tijd in steken dan?
Ik had liever dat de camera niet uitsteekt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

Snap ik, maar vind je het ook niet af doen (op het gebied van presentatie) aan de X kwa volwassenheid?
In de keynote duurde het te lang idd maar aan de X doet het verder niets af, er is een grote doelgroep dit dit erg leuk gaat vinden.
Famous schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:40:
[...]

En het is niet eens van hunzelf maar de naam behoort tot een ander bedrijf.
Kunnen ze denk ik wel weer een paar miljoen voor aftikken, zeker omdat ze geprobeerd hebben het te kopen.

Ik had liever dat de camera niet uitsteekt :+
Iedereen wil toch een uitstekende camera :+

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 20-10-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:34
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:42:
[...]

In de keynote duurde het te lang idd maar aan de X doet het verder niets af, er is een grote doelgroep dit dit erg leuk gaat vinden.
Maar deze doelgroep heeft toch helemaal het budget niet voor zon telefoon. Ik ga er dan voor het gemak van uit dat die doelgroep tot 20 jaar is. Nou ja wellicht heb je gelijk, mensen boven de 50 ook wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:40:
[...]

Bijv in beter onderhandelen met Samsung om de scherm prijzen omlaag te brengen zodat wij ook minder zouden betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muffstuff schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:46:
[...]

Maar deze doelgroep heeft toch helemaal het budget niet voor zon telefoon. Ik ga er dan voor het gemak van uit dat die doelgroep tot 20 jaar is. Nou ja wellicht heb je gelijk, mensen boven de 50 ook wel denk ik.
Ik denk dat die doelgroep een heel stuk groter is. Kijk naar de populariteit van bijvoorbeeld Instagram of Snapchat. We doen met zijn allen alsof daar alleen maar kinderen opzitten maar het tegendeel is waar.

Het is gewoon een van de vele functies, voel je jezelf er te volwassen voor dan gebruik je het toch gewoon niet :)
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:56:
Bijv in beter onderhandelen met Samsung om de scherm prijzen omlaag te brengen zodat wij ook minder zouden betalen ;)
Nee de hoge prijs is gewoon een van de middelen om hem een beetje beschikbaar te krijgen op launch. Dat is gewoon een service die Apple ons bied :+

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 20-10-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
muffstuff schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:46:
[...]

Ik ben 26 en zie mijn vriendengroep dit wel gebruiken hoor..
:+
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Ik denk dat ze wel het onderste uit de kan halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:57:

[...]

Nee de hoge prijs is gewoon een van de middelen om hem een beetje beschikbaar te krijgen op launch. Dat is gewoon een service die Apple ons bied :+
Haha zo wil ik dat ook wel zien, soort AppleCare maar dan in de vorm van EarlyCustomerCare :D
Kortom ,een warme deken van Apple :) zalig

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 20-10-2017 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
mijn inschatting... zodra de wereldwijde pre order daadwerkelijk (dus zowel site als ook de App) live gaan op 27 Oktober:

binnen 4 minuten: 3 november levering
4 -6 minuten: 2-3 weken levertijd
6 - 9 minuten : 4-6 weken levertijd
9- 10 minuten: 6-8 weken levertijd
10-12 minuten: 8-10 weken leverijd
na 15 minuten en later: minimaal 10 weken levertijd.

dit alles als je pre order dus daadwerkelijk in goede orde is ontvangen bij Apple Inc.
(bovenstaand ook enigzins rekeninghoudend met de rumor dat er voor alle 55 landen totaal 2 tot 3 miljoen untis direct beschikbaar zijn voor de pre orders)

resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst :)

[ Voor 46% gewijzigd door _Bailey_ op 20-10-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Geert1976 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:38:
mijn inschatting... zodra de wereldwijde pre order daadwerkelijk (dus zowel site als ook de App) live gaan op 27 Oktober:

dit alles als je pre order dus daadwerkelijk in goede orde is ontvangen bij Apple Inc.
(bovenstaand ook enigzins rekeninghoudend met de rumor dat er voor alle 55 landen totaal 2 tot 3 miljoen untis direct beschikbaar zijn voor de pre orders)

Nou, dat klinkt positief. Als dat zo is, teken ik ervoor. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken

Dan hoop ik maar dat de store snel online komt .... als ik me niet vergis, heeft dat vorig jaar even geduurd voordat ik er doorheen kwam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Haha die Geert heeft diep in het glaasje gekeken op de Vrijmibo en de cijfers kwamen zo tot hem :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb

Ik zou meer denken:

binnen 1 minuut: 3 november levering
2-4 minuten: 2-3 weken levertijd
4-6 minuten: 4-6 weken levertijd
6-9 minuten: 8 weken levertijd of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Ben benieuwd voor hoeveel de x-jes op v&a komen op 3 nov.. 200 a 300 erboven op? Wellicht zelfs tot 2k.. wat een gek er voor geeft...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:09

swv

hmr schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:09:
Ben benieuwd voor hoeveel de x-jes op v&a komen op 3 nov.. 200 a 300 erboven op? Wellicht zelfs tot 2k.. wat een gek er voor geeft...
Wel een mooie manier om de aanschafkosten van je eigen exemplaar te drukken. Dan wordt €1159 misschien wel €800 tot ‘gratis’ :)

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 20-10-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Wat ik behoorlijk kut vind, is dat je de officiële hoesjes van apple nog niet kunt bestellen.
zul je zien dat die later binnen is dan de X :?

Dit wordt mn eerste pre order, en ik hoop dat het allemaal een beetje makkelijk gaat, anders ben ik dik genaaid ben ik bang |:(
nouja, genaaid. ik ben bar slecht in wachten..

De 25e mag ik mijn verjaardag vieren, en als mn vrouwtje mij een beetje door heeft ligt er mooi een setje AirPods voor me klaar dan. Lijkt me erg fijn spul, en zeker aangezien ik veel muziek luister onderweg naar het werk op de fiets. :9~

[ Voor 35% gewijzigd door Gdumme op 20-10-2017 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Gdumme schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:18:
Wat ik behoorlijk kut vind, is dat je de officiële hoesjes van apple nog niet kunt bestellen.
zul je zien dat die later binnen is dan de X :?

Dit wordt mn eerste pre order, en ik hoop dat het allemaal een beetje makkelijk gaat, anders ben ik dik genaaid ben ik bang |:(
nouja, genaaid. ik ben bar slecht in wachten..

De 25e mag ik mijn verjaardag vieren, en als mn vrouwtje mij een beetje door heeft ligt er mooi een setje AirPods voor me klaar dan. Lijkt me erg fijn spul, en zeker aangezien ik veel muziek luister onderweg naar het werk op de fiets. :9~
Die van de 7+ waren ook “pas” te bestellen vanaf het preorder moment. Op vrijdag besteld, op dinsdag binnen.... 3 dagen voordat de eerste batch 7’s werden uitgeleverd.

M.a.w daar zou ik me niet te druk om maken.

Hoe lang we moeten wachten op de X, daar ben ik ook benieuwd naar. Ook ik ben zéér slecht in wachten.

(Al moet ik eerlijk bekennen dat ik me best een beetje irriteer op mezelf op dat vlak ... het is maar een (absurd prijzige) telefoon natuurlijk...)

AirPods zijn super!!!
(alleen op de fiets zal het in dit seizoen een beetje tegenvallen wellicht)

[ Voor 11% gewijzigd door smoken op 20-10-2017 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
..

[ Voor 99% gewijzigd door smoken op 20-10-2017 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had een zwarte leather case besteld op pre-order afgelopen jaar (in een losse order uiteraard). Die kwam helaas niet optijd.

Ik ben toen naar de Apple Store gegaan en daar hingen ze allemaal gewoon. Dat ga ik dit jaar ook weer doen denk ik, kan ik gelijk even naar de X kijken.

Al ben ik er nog niet helemaal over uit welke case en welke kleur ik neem. De afgelopen drie releases steeds voor leather gegaan maar twee daarvan werden enorm lelijk, voor nu gaat het tussen Rubber wit en rubber donker olijf groen.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 20-10-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
smoken schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:46:
[...]

Die van de 7+ waren ook “pas” te bestellen vanaf het preorder moment. Op vrijdag besteld, op dinsdag binnen.... 3 dagen voordat de eerste batch 7’s werden uitgeleverd.

M.a.w daar zou ik me niet te druk om maken.

Hoe lang we moeten wachten op de X, daar ben ik ook benieuwd naar. Ook ik ben zéér slecht in wachten.

(Al moet ik eerlijk bekennen dat ik me best een beetje irriteer op mezelf op dat vlak ... het is maar een (absurd prijzige) telefoon natuurlijk...)

AirPods zijn super!!!
(alleen op de fiets zal het in dit seizoen een beetje tegenvallen wellicht)
Op de fiets met een muts over de oren zal het wel meevallen toch?
Of hoe bedoel je anders dat het tegenvalt? wind om de oren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:01:
Ik had een zwarte leather case besteld op pre-order afgelopen jaar (in een losse order uiteraard). Die kwam helaas niet optijd.

Ik ben toen naar de Apple Store gegaan en daar hingen ze allemaal gewoon. Dat ga ik dit jaar ook weer doen denk ik, kan ik gelijk even naar de X kijken.

Al ben ik er nog niet helemaal over uit welke case en welke kleur ik neem. De afgelopen drie releases steeds voor leather gegaan maar twee daarvan werden enorm lelijk, voor nu gaat het tussen Rubber wit en rubber donker olijf groen.
Het vervelende is dat hier niet echt een apple store om de hoek zit :'( boerengat..
Ik ga sowieso voor een zwart lederen hoesje, siliconen vind ik echt niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:42

Nitai

Live the life you love.

Sinds de Plus al 3x een siliconen case gehad, hiervoor 1x de leather. Erg blij mee, blijft goed schoon!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken

Ervaringen met het witte rubberen hoesje? Hoe ziet dit er na verloop van tijd uit?

Ik had het voornemen om (wederom) voor de lederen te gaan, zadelbruin. Maar het witte rubberen hoesje spreekt ook aan. Mits het ook echt wit blijft.
(en niet blauw kleurt van jeans en zo).
Gdumme schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:10:
[...]

Op de fiets met een muts over de oren zal het wel meevallen toch?
Of hoe bedoel je anders dat het tegenvalt? wind om de oren?
Ik bedoel inderdaad qua wind om de oren. Geen ervaring met een muts..

[ Voor 8% gewijzigd door smoken op 20-10-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:27:
[...]

Ervaringen met het witte rubberen hoesje? Hoe ziet dit er na verloop van tijd uit?

Ik had het voornemen om (wederom) voor de lederen te gaan, zadelbruin. Maar het witte rubberen hoesje spreekt ook aan. Mits het ook echt wit blijft.
(en niet blauw kleurt van jeans en zo).
Je kan hem erg goed schoonmaken naar het schijnt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:41:
[...]

Hmmm, dus toch nog twijfelen over iets de komende dagen! ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:42

Nitai

Live the life you love.

Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:41:
[...]

Hij blijft goed wit Donstil, geen jeansvlekken enzo. Zelfs na kinderhandjes, effe onder de kraan (buitenkant, binnenkant is gevoerd) en sopje, klaar.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone

Donker olijf groen icm welk kleur X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Hij blijft goed wit Donstil, geen jeansvlekken enzo. Zelfs na kinderhandjes, effe onder de kraan (buitenkant, binnenkant is gevoerd) en sopje, klaar.
Cool, goed om te horen.
Jaymone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:01:
Donker olijf groen icm welk kleur X?
Zilver 256. Dat staat al wel vast inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:04:

Zilver 256. Dat staat al wel vast inmiddels.
Huh....nee.....SpaceGrey toch?!
Geen Silver ... zeker niet 256GB .... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:18:
Huh....nee.....SpaceGrey toch?!
Geen Silver ... zeker niet 256GB .... ;-)
Ik kan niet kiezen en heb geen 256 nodig maar in alle polls komt die er als minste uit.
Dus ik schiet daar maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

Ik kan niet kiezen en heb geen 256 nodig maar in alle polls komt die er als minste uit.
Dus ik schiet daar maar op :)
De verschillen in de polls zijn maar minimaal toch?
Maar ok, ergens moet je een keuze maken, snap ik.

Gelukkig heb je nog 6 dagen om toch voor spacegrey te kiezen, of toch 64gb ... dat mag ook ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:27:
[...]
De verschillen in de polls zijn maar minimaal toch?
Maar ok, ergens moet je een keuze maken, snap ik.

Gelukkig heb je nog 6 dagen om toch voor spacegrey te kiezen, of toch 64gb ... dat mag ook ;-)
Ja precies, ik moest toch kiezen.
Probeer het ook maar goed te praten voor mijzelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

😂😂

Heb trouwens nog eens wat Nederlandse polls bekeken. Volgens mij is die van iCulture de grootste (5400 deelnemers) maar daar gaat toch het grootste deel van de X kiezers voor de 256GB variant.

Jammer dat ze niet ook de kleurvarianten hebben meegenomen. Dan zou het echt een mooie poll zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door smoken op 20-10-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:58:
[...]

😂😂

Heb trouwens nog eens wat Nederlandse polls bekeken. Volgens mij is die van iCulture de grootste (5400 deelnemers) maar daar gaat toch het grootste deel van de X kiezers voor de 256GB variant.

Jammer dat ze niet ook de kleurvarianten hebben meegenomen. Dan zou het echt een mooie poll zijn.
Ja 5400? Zoveel iPhone X’en komen er niet eens naar Nederland in 2017 8)7

Dat is ook wel weer typisch iculture trouwens. Doen ze een poll omdat de andere websites dat ook doen (een dagje later schat ik) vergeten ze de twee kleuren |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 20-10-2017 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:04:
[...]

Ja 5400? Zoveel iPhone X’en komen er niet eens naar Nederland in 2017 8)7
Die kans is aanwezig ;-)

De 5400 deelnemers zijn het totaal aantal deelnemers, dus ook voor de overige keuze mogelijkheden: https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-lineup-najaar-2017/

Maar sowieso, als je de polls op de verschillende (inter)nationale fora gaat vergelijken is wel te zien dat opvallend veel mensen voor de 256GB kiezen. Eerst was Spacegrey het meest populair maar nu zie je Silver ineens in de ranking stijgen.

Waarschijnlijk enerzijds door de “gelekte” foto’s en anderzijds omdat men hun keuze aanpast naar war op dat moment het minst populair is volgens de polls.

Ach ja, uiteindelijk...vrijdagmorgen iets na 09:00 weten we precies hoe het zit.

[ Voor 4% gewijzigd door smoken op 20-10-2017 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:10:
[...]

Die kans is aanwezig ;-)

De 5400 deelnemers zijn het totaal aantal deelnemers, dus ook voor de overige keuze mogelijkheden: https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-lineup-najaar-2017/

Maar sowieso, als je de polls op de verschillende (inter)nationale fora gaat vergelijken is wel te zien dat opvallend veel mensen voor de 256GB kiezen. Eerst was Spacegrey het meest populair maar nu zie je Silver ineens in de ranking stijgen.

Waarschijnlijk enerzijds door de “gelekte” foto’s en anderzijds omdat men hun keuze aanpast naar war op dat moment het minst populair is volgens de polls.

Ach ja, uiteindelijk...vrijdagmorgen iets na 09:00 weten we precies hoe het zit.
Ooh het is een algemene poll. Dat zegt een stuk minder.

Ja vind je dat de 256 het meest gekozen wordt internationaal? Ik zag juist de 64 steeds favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Kan je ook kiezen voor afhalen in de app?
Dacht dat dat met de 7 wel kon.
Ga toevallig 3 nov naar Oberhausen, afhalen zou dan ook handig zijn (want ook niet thuis voor DHL dus, mocht bestellen met bezorgen rap lukken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:18:
[...]

Ooh het is een algemene poll. Dat zegt een stuk minder.

Ja vind je dat de 256 het meest gekozen wordt internationaal? Ik zag juist de 64 steeds favoriet.
Bij de polls die ik gevonden heb op Reddit, MacRumors en 9to5mac kwam dacht ik toch de 256 als beste naar voren. Maar de verschillen zijn niet super groot hoor.

Sowieso zijn er wel veel verschillende polls in de topics, echt grote polls heb ik niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:27:
Kan je ook kiezen voor afhalen in de app?
Dacht dat dat met de 7 wel kon.
Ga toevallig 3 nov naar Oberhausen, afhalen zou dan ook handig zijn (want ook niet thuis voor DHL dus, mocht bestellen met bezorgen rap lukken).
Bestellen met ophalen was idd een optie bij de 8. Reserveren en ophalen niet.

Let er wel op dat je dan in de Duitse store moet bestellen en je dus je app moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ok, s ff proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:24
Donstil schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Maakt voor jou toch niet uit? Indien jij de X op 3 nov. Kan ophalen wordt ie toch door verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 00:04:
[...]

Maakt voor jou toch niet uit? Indien jij de X op 3 nov. Kan ophalen wordt ie toch door verkocht ;)
Mijn eigen X uiteraard niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:24
Donstil schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 00:06:
[...]

Mijn eigen X uiteraard niet :)
Dat wil ik nog wel eens zien dan, zeker als je er 500 winst op kunt maken.

Kan mij herinneren dat je bij vorige iPhone schaarste toch ook maar je eige iPhone verkocht ;) groot gelijk ook hoor

Ik ga het ook proberen puur voor het doorverkopen, 500 euro verdienen in 10 minuten.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 21-10-2017 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 00:11:
[...]

Dat wil ik nog wel eens zien dan, zeker als je er 500 winst op kunt maken.

Kan mij herinneren dat je bij vorige iPhone schaarste toch ook maar je eige iPhone verkocht ;) groot gelijk ook hoor

Ik ga het ook proberen puur voor het doorverkopen, 500 euro verdienen in 10 minuten.
Dat herinner je jezelf niet goed want dat heb ik nog nooit gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:15
swv schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:14:
[...]

Wel een mooie manier om de aanschafkosten van je eigen exemplaar te drukken. Dan wordt €1159 misschien wel €800 tot ‘gratis’ :)
Ik snap dat het de wet van vraag en aanbod is. Maar het is in principe net zo treurig als extra kaarten voor een concert kopen om er winst op te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 21-10-2017 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Dennisdn schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 07:56:
[...]

Ik snap dat het de wet van vraag en aanbod is. Maar het is in principe net zo treurig als extra kaarten voor een concert kopen om er winst op te maken.
Mee eens
Pagina: 1 ... 35 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.