[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.836 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
:Y Altijd vers

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:03:
Wie zet er de backup terug op zijn nieuwe iPhone? Ik begin altijd van scratch af aan
altijd via backup, vind het een heerlijk idee dat al mijn app icoontjes weer lekker op dezelfde plek staan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:12
Altijd backup terug.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:04
Ik zet altijd mijn backup terug, echter kijk ik de dag voordat ik het toestel ontvang kritisch naar wat ik wil behouden. Ik verwijder zoveel mogelijk en maak daarna handmatig een laatste backup welke ik daarna terug zet.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 17:39
Mocht volgend jaar de X plus komen, stap je dan over of vind je juist 5.8 ideaal? Denk dat de plus net zo groot als de huidige plus zal worden maar dan een groter scherm, volgens de geruchten

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:54:
Mocht volgend jaar de X plus komen, stap je dan over of vind je juist 5.8 ideaal?
Dat weten we dan pas he :)

Zolang de “kleine” nieuwe X net zo goed blijft als een Plus dan blijf ik daarbij.
Ik had eigenlijk alleen maar een plus de afgelopen drie jaar omdat de Plus toen het betere product was, ik had echter altijd al liever het formast van de non plus.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:57:
[...]

Dat weten we dan pas he :)

Zolang de “kleine” nieuwe X net zo goed blijft als een Plus dan blijf ik daarbij.
Ik had eigenlijk alleen maar een plus de afgelopen drie jaar omdat de Plus toen het betere product was, ik had echter altijd al liever het formast van de non plus.
Idem. Denk dat Apple slim genoeg is om de X Plus meer dan alleen het scherm te laten onderscheiden zodat we weer zullen ‘moeten’ overstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zal het nooit doen.
Formaat is veels te fijn en de Plus te lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:06:
Zal het nooit doen.
Formaat is veels te fijn en de Plus te lomp.
Bedoel je formaat 4.7 of 5.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:19

rammes

koekebakker 1e klas

ik denk dat de x de plus gaat vervangen op den duur. het formaat is veel te lomp met die bezels.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:25:
[...]

Bedoel je formaat 4.7 of 5.8?
Bijna hetzelfde toch?
Qua oppervlakte van telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:32:
[...]

Bijna hetzelfde toch?
Qua oppervlakte van telefoon.
Ja klopt. Vind het ook een erg fijn formaat zo, zal wel weer wennen zijn na de plus, ideaal gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
crazylegs schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:52:
Ik zet altijd mijn backup terug, echter kijk ik de dag voordat ik het toestel ontvang kritisch naar wat ik wil behouden. Ik verwijder zoveel mogelijk en maak daarna handmatig een laatste backup welke ik daarna terug zet.
Met mijn 8 plus hoefde dat niet. Mijn 6 vond automatisch mijn 8 en het enigste wat ik hoefde te doen was een plaatje scannen op de 8 plus.

Maakte een iCloud backup als laatste stap, vervolgens was alles weer zoals vanouds! Prima geregeld in IOS 11 :)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:02
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

Ik heb dat met elke nieuwe iPhone. De eerste 3 dagen is het oewww en wauwww... maar na 3 dagen realiseer ik me.... dat ik niks anders doe dan 3 dagen eerder.

Je blijft iOS gebruiken, en dat is 99% hetzelfde op een 6/7/8/x.....

Ik denk dat dit met de X iets meer is als 3 dagen ivm groot scherm en oled, maar voor de rest... Ik denk dat ik na 10 dagen gewoon weer niet beter weet en het ding eigenlijk vaak in mijn zak zit en vaak taken uitvoert die ik al 5 jaar doe.

Het is niet dat je van een HTC p3450 naar een iPhone gaat ...
Klopt helemaal wat je zegt. Toen de 8 te koop was vond ik hem prachtig, nu tevens nog. Ik heb de 7 ook een jaar in gebruik gehad en na een weekje had ik de indruk dat ik niks nieuws in mijn handen had . En de X komt er snel aan, dus das weer iets nieuws voor mij. Voor hoe lang zullen we zien :) Tot next year wss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Rene schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:36:
[...]

Met mijn 8 plus hoefde dat niet. Mijn 6 vond automatisch mijn 8 en het enigste wat ik hoefde te doen was een plaatje scannen op de 8 plus.

Maakte een iCloud backup als laatste stap, vervolgens was alles weer zoals vanouds! Prima geregeld in IOS 11 :)
Wat ik bedoel is dat ik altijd een zo klein mogelijke backup op het nieuwe toestel zet. Ik kijk voor ik de x ontvang kritisch naar wat ik wel en niet gebruik alvorens ik een backup maak welke op mijn x zal komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
zet ook al jarenlang backups (iTunes en soms uit de iCloud) terug op mijn iPhones.
Nog nooit problemen mee gehad.

Enige waar je sinds dit jaar met iOS 11 goed op moet letten is dat je geen backup probeert terug te zetten waar nog 32-bit apps in staan, daar iOS 11 die niet meer accepteert.

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 18-10-2017 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
kan niet wachten tot de X komt, om vervolgens een maand de beta-testers hier hun verslag te zien doen. :p

Pas als er lovende berichten na intensief gebruik loskomen kan ik mijzelf overhalen om een +1000eur te gaan kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Waar maakten we ons druk om ;-)

OMT: Productie iPhone X bijna op volle toeren

[ Voor 23% gewijzigd door Security op 18-10-2017 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
knakker2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 03:43:
kan niet wachten tot de X komt, om vervolgens een maand de beta-testers hier hun verslag te zien doen. :p

Pas als er lovende berichten na intensief gebruik loskomen kan ik mijzelf overhalen om een +1000eur te gaan kopen
Houd dit vol
Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 03:07:
zet ook al jarenlang backups (iTunes en soms uit de iCloud) terug op mijn iPhones.
Nog nooit problemen mee gehad.

Enige waar je sinds dit jaar met iOS 11 goed op moet letten is dat je geen backup probeert terug te zetten waar nog 32-bit apps in staan, daar iOS 11 die niet meer accepteert.
Omdat men beweert dat je dan bagger meeneemt, vandaar mijn twijfel..
Ooow..dan is de lol er voor mij gauw af en sla ik het over :+

[ Voor 57% gewijzigd door Jaymone op 18-10-2017 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
-

[ Voor 99% gewijzigd door Jaymone op 18-10-2017 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:43:
[...]

Omdat men beweert dat je dan bagger meeneemt, vandaar mijn twijfel..
wie is ''men'' in deze zin? en heeft die ''men'' het middels harde cijfers kunnen aantonen dat backups maken en terugzetten slecht/minder goed is voor het OS of voor de batterij?

Het is juist de kracht van iOS (t.o.v. Android), dat je moeiteloos complete (!!) backups kan maken en terugzetten, lokaal (p.c./laptop) en/of in de wolken.

Dat mensen puur en alleen voor een soort van beeldvorming en gevoel, schoon (dus zonder enige backup terugzetten) willen beginnen met een nieuwe telefoon, snap ik wel.
Geeft een soort van ''fris gevoel'' of zoiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 17:36
Jaymone schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:03:
Wie zet er de backup terug op zijn nieuwe iPhone? Ik begin altijd van scratch af aan
Ik deed tmt iOS 10 clean install en toen kocht ik een Apple Watch en vanaf dat moment heb je een probleem.
Want de gezondheis data kan je dus niet los van de rest terug zetten op je Apple Watch.
Waar je dus wel je agenda en contacten mee kan nemen zonder gedoe kan dat niet met de gezondheid app.

Het zal vast kunnen op een of andere wijze maar ik zou het graag simpel zien net als agenda en contacten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:52:
[...]

wie is ''men'' in deze zin? en heeft die ''men'' het middels harde cijfers kunnen aantonen dat backups maken en terugzetten slecht/minder goed is voor het OS of voor de batterij?

Het is juist de kracht van iOS (t.o.v. Android), dat je moeiteloos complete (!!) backups kan maken en terugzetten, lokaal (p.c./laptop) en/of in de wolken.

Dat mensen puur en alleen voor een soort van beeldvorming en gevoel, schoon (dus zonder enige backup terugzetten) willen beginnen met een nieuwe telefoon, snap ik wel.
Geeft een soort van ''fris gevoel'' of zoiets ;)
Ik weet nog dat ik een keer een issue had en Apple mij adviseerde om een herstelactie zonder backup te doen
Principe van 'moet blijven werken zonder problemen' sta ik ook achter maar meer een gevoel idd
Roos79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:02:
[...]

Ik deed tmt iOS 10 clean install en toen kocht ik een Apple Watch en vanaf dat moment heb je een probleem.
Want de gezondheis data kan je dus niet los van de rest terug zetten op je Apple Watch.
Waar je dus wel je agenda en contacten mee kan nemen zonder gedoe kan dat niet met de gezondheid app.

Het zal vast kunnen op een of andere wijze maar ik zou het graag simpel zien net als agenda en contacten.
Kijk dit is nou een punt. Daar zijn inderdaad workarounds voor maar niet zo gebruiksvriendelijk als de rest van de apps, mee eens. Hopelijk passen ze dat een keer aan

[ Voor 27% gewijzigd door Jaymone op 18-10-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
-

[ Voor 100% gewijzigd door Jaymone op 18-10-2017 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Kijk zodra je inlogt op je Iphone na een herstel actie komen je agenda afspraken en je contacten keurig mee helemaal prima en daarna kan je app voor app terug zetten echt een piep werkje maar ach.
En Whats App heeft een eigen back upp dus ook dat komt mee prima en ok simpel.
Maar je Apple watch daar moet je met een schone start beginnen weg al je verdiende badges en al data dat slaat echt alles (vind ik persoonlijk)

Maar ik wijk af van het X gebeuren excuus en die blijf ik bloedmooi vinden perfecte maat mooi scherm alles om te willen hebben maar die prijs blijf ik over struikelen en kan ik nog niet recht breien.
En dat zit hem echt in het bedrag boven die 1000 euro en het is niet dat ik het niet heb maar ik vind het gewoon te veel geld voor een telefoon denk ik?
Nog maar eens wat tijd over nadenken en reviews afwachten hier de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Roos79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:39:
Kijk zodra je inlogt op je Iphone na een herstel actie komen je agenda afspraken en je contacten keurig mee helemaal prima en daarna kan je app voor app terug zetten echt een piep werkje maar ach.
En Whats App heeft een eigen back upp dus ook dat komt mee prima en ok simpel.
Maar je Apple watch daar moet je met een schone start beginnen weg al je verdiende badges en al data dat slaat echt alles (vind ik persoonlijk)

Maar ik wijk af van het X gebeuren excuus en die blijf ik bloedmooi vinden perfecte maat mooi scherm alles om te willen hebben maar die prijs blijf ik over struikelen en kan ik nog niet recht breien.
En dat zit hem echt in het bedrag boven die 1000 euro en het is niet dat ik het niet heb maar ik vind het gewoon te veel geld voor een telefoon denk ik?
Nog maar eens wat tijd over nadenken en reviews afwachten hier de komende tijd.
Of het teveel geld voor een 'telefoon' is, is geheel persoonlijk. Voor sommige mensen is zo'n apparaatje zo productief waardoor ze het alweer snel hebben terugverdiend. Daarnaast vind ik het tegenwoordig geen 'telefoon' meer maar meer een micro-laptop welke je bij je draagt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:42

Nitai

Live the life you love.

Ik gooi meestal de apps weg op mijn huidige telefoon die ik niet mee wil, maak een backup via iCloud en zet dezelfde backup terug op m'n nieuwe. Werkt prima, minste werk, en minder crap mee dan eerst.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:28
crazylegs schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:58:
[...]

Wat ik bedoel is dat ik altijd een zo klein mogelijke backup op het nieuwe toestel zet. Ik kijk voor ik de x ontvang kritisch naar wat ik wel en niet gebruik alvorens ik een backup maak welke op mijn x zal komen te staan.
Precies dit inderdaad, gelijk maar weer even gedaan :)

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Nitai schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:48:
Ik gooi meestal de apps weg op mijn huidige telefoon die ik niet mee wil, maak een backup via iCloud en zet dezelfde backup terug op m'n nieuwe. Werkt prima, minste werk, en minder crap mee dan eerst.
Ben ik dan de enige die gewoon geen crap heeft? ik heb geen enkele app op mijn toestel die ik niet gebruik.
hetzelfde met fotos, alhoewel ik daar soms een beetje mee achter loop met wissen. Gewoon omdat ik een hekel heb aan lang zoeken, en 86 pagina's met apps. Ik alleen de/het/een homescreen met apps, en 2 stapelmappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Gdumme schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:50:
[...]

Ben ik dan de enige die gewoon geen crap heeft? ik heb geen enkele app op mijn toestel die ik niet gebruik.
hetzelfde met fotos, alhoewel ik daar soms een beetje mee achter loop met wissen. Gewoon omdat ik een hekel heb aan lang zoeken, en 86 pagina's met apps. Ik alleen de/het/een homescreen met apps, en 2 stapelmappen.
Ik zoek gebruik de apps op m'n homescreen elke dag, de rest zoek ik met het zoekscherm of laat ik Siri openen. Op de andere pagina's zitten apps die ik 1x heb gebruikt of niet meer gebruik. Het gemak van veel geheugen is dat ik niet elke dag weer een existentiele crisis heb van welke app ik nu weer moet verwijderen. Doe ik 1x in het jaar als ik naar een nieuwe telefoon ga. 8)

Foto's heb ik de hoop opgegeven, ik heb echt geen tijd om elke dag te schonen in m'n foto library. Een keer in de 2 weken ofzo als ik zin heb. Als Whatsapp z'n eigen map zou hebben zoals op Android, dan zou dat een heel stuk schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Gdumme schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:50:
[...]

Hier ook geen crap op mijn toestel maar toch beweert men (ook Apple zelf) dat er toch stiekem foutjes mee genomen worden in oudere back ups ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

Hier ook geen crap op mijn toestel maar toch beweert men (ook Apple zelf) dat er toch stiekem foutjes mee genomen worden in oudere back ups ;)
Apple beweerd zelf dat er "rommel/crap" mee komt in een backup?
Waar doen ze dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:14
Nitai schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:57:
[...]

Ik zoek gebruik de apps op m'n homescreen elke dag, de rest zoek ik met het zoekscherm of laat ik Siri openen. Op de andere pagina's zitten apps die ik 1x heb gebruikt of niet meer gebruik. Het gemak van veel geheugen is dat ik niet elke dag weer een existentiele crisis heb van welke app ik nu weer moet verwijderen. Doe ik 1x in het jaar als ik naar een nieuwe telefoon ga. 8)

Foto's heb ik de hoop opgegeven, ik heb echt geen tijd om elke dag te schonen in m'n foto library. Een keer in de 2 weken ofzo als ik zin heb. Als Whatsapp z'n eigen map zou hebben zoals op Android, dan zou dat een heel stuk schelen.
Die map is er. Foto’s >> albums >> mijn albums (scroll naar onder) >> WhatsApp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Apple beweerd zelf dat er "rommel/crap" mee komt in een backup?
Waar doen ze dat?
Als je contact heb met apple vanwege problemen adviseren zei zelf een clean install vanwege dat altijd foutjes in oude back ups kunnen zitten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:44

Niek_1981

Think Different.

Azmodann schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:33:
Ik heb vandaag ook de knoop doorgehakt .
Heb nu een 8 , maar deze voelt echt hetzelfde aan als de 7.
Het lijkt alsof ik niks nieuw in mijn handen heb, dus ga voor X.
En op die briljante ingeving kwam je niet eerder? 8)7

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Als je contact heb met apple vanwege problemen adviseren zei zelf een clean install vanwege dat altijd foutjes in oude back ups kunnen zitten ;)
Ooh dat bedoel je, ja dat is natuurlijk wat anders dan dat Apple beweert dat er rommel/crap mee komt met back-ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Dennisweb schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:32:
[...]
Die map is er. Foto’s >> albums >> mijn albums (scroll naar onder) >> WhatsApp
Verrek, dat is dan sindskort?
Jammer genoeg zitten niet alle WhatsApp zooi in die album, alles vóór juni februari 2017 zit gewoon in All Photos.

Scheelt weer! Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:35:
[...]

Ooh dat bedoel je, ja dat is natuurlijk wat anders dan dat Apple beweert dat er rommel/crap mee komt met back-ups.
Maar indirect zegt Apple dat dan toch ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:53:
[...]
Maar indirect zegt Apple dat dan toch ook?
Nou ik begrijp dat dit gedacht wordt maar dat is niet wat in zulke situaties bedoelt wordt.

Wat je als Apple wil is dat de image zonder eventuele instellingen getest wordt door de gebruikers, niet dat je bij problemen een image van je OS terug zet inclusief een eventueel foute instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:58:
[...]

Nou ik begrijp dat dit gedacht wordt maar dat is niet wat in zulke situaties bedoelt wordt.

Wat je als Apple wil is dat de image zonder eventuele instellingen getest wordt door de gebruikers, niet dat je bij problemen een image van je OS terug zet inclusief een eventueel foute instelling.
Ik begrijp wat je bedoelt maar een standaard instelling binnen een image (zonder jailbreak) kan al bij voorbaat niet fout zijn aangezien Apple het zelf standaard levert, lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:07:
[...]

Ik begrijp wat je bedoelt maar een standaard instelling binnen een image (zonder jailbreak) kan al bij voorbaat niet fout zijn aangezien Apple het zelf standaard levert, lijkt mij..
Nou dat hoeft natuurlijk niet, je kunt voor je specifieke probleem nog steeds te maken hebben met een universele instelling die niet goed is/staat.

Maar goed dat gaat allemaal natuurlijk helemaal niet over de X en gaat wel erg offtopic zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:10:
[...]

Nou dat hoeft natuurlijk niet, je kunt voor je specifieke probleem nog steeds te maken hebben met een universele instelling die niet goed is/staat.

Maar goed dat gaat allemaal natuurlijk helemaal niet over de X en gaat wel erg offtopic zo :)
Hoezo, Apple test toch door en door :D
Maar oke, weer on-topic (al vind ik dit niet zo scheef gaan, hoort bij de X). Tis bijna zover dames en heren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Bijna? Nog ander halve week tot de meeste hem kunnen bestellen.

Gelukkig mogen sommige de dag ervoor, scheelt toch weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:50:

Eerst had ik geen idee waar je het steeds over had met je ''dag ervoor'', maar vanochtend ook die email gehad van Apple inderdaad.
Echt gaaf, dat ik uitgekozen ben voor die speciale early pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:50:
Bijna? Nog ander halve week tot de meeste hem kunnen bestellen.

In vergelijking tot toen het nog 12/9 was, is het nu wel bijna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:06:
[...]

Eerst had ik geen idee waar je het steeds over had met je ''dag ervoor'', maar vanochtend ook die email gehad van Apple inderdaad.
Ik was de 7 miljoenste volger van Tim op Twitter, en ik mag ook preorderen!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:09

swv

Echt super leuk al die grappen. Ga zo door :*)

Zilver of spacegrijs? Hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 14:31
swv schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:23:

Spacegrey ... 100% zeker .... spacegrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:23:

Ik ga voor Blush gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik ga voor de linker (Copper color)...ik verwacht dat die het minst snel backordered zal zijn tijdens de pre order

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0zjmOji.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
smoken schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

In mijn geval zal een Apple Watch ook bepalend zijn in mijn keuze: AW zilver dan X ook zilver, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

smoken schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

42% is het met jou eens Famous in "[iPhone X] Ervaringen & Discussie"
Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:30:
ik ga voor de linker (Copper color)...ik verwacht dat die het minst snel backordered zal zijn tijdens de pre order

[afbeelding]
Kan helemaal niet.

[ Voor 8% gewijzigd door swv op 18-10-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Merkwaardig verschil trouwens tussen tweakers poll en die van macrumors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Jaymone schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:35:
[...]

Nee hoor, op macrumors zitten meer mac fans dan op tweakers.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
rammes schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:40:
[...]

Ja dat snap ik :) maar toch in verhouding kiest men hier meer voor de 64 dan de 256 en daar andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:35:
[...]

is dit niet een vergelijking als in, het Metro krantje in NL vs de New York Times in de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

rammes schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:40:
[...]

Huh maar in de poll van @Famous kunnen ook alleen maar geïnteresseerden in de X stemmen. Wat maakt dat het verschil dan?

Hoewel er op MacRumors leden van over de hele wereld zitten, ga ik er toch een beetje vanuit dat er veel Amerikanen stemmen. En laten die nou veel minder betalen voor een X dan wij moeten doen. Dan koop je wat makkelijker een 256GB lijkt mij dan.

Bron: even voor de meelezers. Deze poll wordt er bedoeld neem ik aan https://forums.macrumors....ou-buying-merged.2066981/

[ Voor 13% gewijzigd door swv op 25-10-2017 07:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:06:
[...]

Snif waarom zijn jullie dan zo bijzonder of zitten jullie te gekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:45:
[...]

is dit niet een vergelijking als in, het Metro krantje in NL vs de New York Times in de VS?
Het is misschien wel een heel ander kaliber, maar voor de kleur en opslag van een telefoon zou dat toch niet zo veel uit moeten maken. De grootte van het medium is niet direct verbonden aan het type telefoon wat de gebruikers kopen (lijkt me tenminste, maar de getallen zeggen toch iets anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
vergeet niet dat die polls ook een vertekend beeld kunnen geven; macrumors vs tweakers.

In de VS kan je zeer eenvoudig meedoen met het iPhone Upgrade Program, dwz tegen 0% rente je telefoon in 12 of 24 maanden betalen.
Meesterlijke marketing truc van Apple, by the way!

Dan maken die paar $$ extra per maand ook niet uit voor de 256Gb variant ipv de 64Gb.

Dit zelfde Program is er ook voor mensen uit de UK.

Denk als NL ook mee zou doen aan dit Program, er weer andere poll uitslagen zouden zijn hier op Tweakers

[ Voor 28% gewijzigd door _Bailey_ op 18-10-2017 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:47:
[...]

Het is misschien wel een heel ander kaliber, maar voor de kleur en opslag van een telefoon zou dat toch niet zo veel uit moeten maken. De grootte van het medium is niet direct verbonden aan het type telefoon wat de gebruikers kopen (lijkt me tenminste, maar de getallen zeggen toch iets anders).
Eens, alles naar rato
Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:50:
vergeet niet dat die polls ook een vertekend beeld kunnen geven; macrumors vs tweakers.

In de VS kan je zeer eenvoudig meedoen met het iPhone Upgrade Program, dwz tegen 0% rente je telefoon in 12 of 24 maanden betalen.
Meesterlijke marketing truc van Apple, by the way!

Dan maken die paar $$ extra per maand ook niet uit voor de 256Gb variant ipv de 64Gb.

Dit zelfde Program is er ook voor mensen uit de UK.

Denk als NL ook mee zou doen aan dit Program, er weer andere poll uitslagen zouden zijn hier op Tweakers
Weet niet of dat zo is..
Vraag mij ook af wanneer Apple zoiets in de EU gaat uitrollen IUP

[ Voor 45% gewijzigd door Jaymone op 18-10-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best een aardige deal trouwens. $56,- pm voor “elk jaar” de nieuwe iPhone X met AppleCare+.

Ik zou dat wel afsluiten denk ik, geen gedoe meer met verkopen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:01:
Best een aardige deal trouwens. $56,- pm voor “elk jaar” de nieuwe iPhone X met AppleCare+.

Ik stem voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Roos79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Snif waarom zijn jullie dan zo bijzonder of zitten jullie te gekken :+
Famous schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:25:
[...]

Zoals ik hierboven aangeef mogen een aantal mensen (mensen van het eerste uur), 10.000 stuks ,de 26ste preorderen om 18:01.

Zij hebben de garantie de levering van de eerste batch te krijgen.
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:01:

Is dat zonder MB's?
Dan zou ik het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

swv schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Huh maar in de poll van @Famous Famous kunnen ook alleen maar geïnteresseerden in de X stemmen. Wat maakt dat het verschil dan?

Hoewel er op MacRumors leden van over de hele wereld zitten, ga ik er toch een beetje vanuit dat er veel Amerikanen stemmen. En laten die nou veel minder betalen voor een X dan wij moeten doen. Dan koop je wat makkelijker een 256GB lijkt mij dan.

Bron: even voor de meelezers. Deze poll wordt er bedoeld neem ik aan https://forums.macrumors....ou-buying-merged.2066981/
In de vs ligt de koers ook hoger, daar houd je veel minder Gigabytes over dan in NL. Dan had ik ook een 256 versie gekozen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:08:
Is dat zonder MB's?
Dan zou ik het niet doen.
Is puur de iPhone idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:03
0% rente zal ook nooit meer terugkomen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AnthonyR schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:44:
0% rente zal ook nooit meer terugkomen in NL.
Zie je met auto’s ook geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Famous Aha dus je moet echt al vanaf de eerste iphone er een gekocht hebben dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
zou de AFM (Autoriteit Financiële Markten) en BKR niet een stokje hiervoor hebben kunnen steken ook al zou Apple dit iPhone Upgrade Program in NL willen lanceren?

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 18-10-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:51:
zou de AFM (Autoriteit Financiële Markten) en BKR niet een stokje hiervoor hebben kunnen steken ook al zou Apple dit iPhone Upgrade Program in NL willen lanceren?
Waarom zouden ze dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:57:
[...]

AFM:
ivm de '' 0% rente' aanbieding (in dit geval met het IUP) wat wellicht voor misleidende info zou betekenen voor deelnemers aan dit programma. En de AFM dit soort zaken toetst en in de gaten houdt.

BKR:
simpelweg omdat het toch een lening is en het op deze manier voor jongeren zeer aantrekkelijk is en de drempel laag om een telefoon van pak 'm beet €1350 aan te schaffen zonder echt de kosten ervan in te zien.

het is een gedachte he, ik zeg niet dat het dat ook is,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:03
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:57:
[...]

0% rente mag niet meer op particuliere financieringen. Je ziet dit enkel nog bij Financial lease. 0% is afgeschaft na meervoudig protest van de banken die aangaven te maken te hebben met oneerlijke concurrentie. 0% is uiteraard wat de klant betaalt. Maar achter de schermen werd er natuurlijk door importeurs (in het geval van autofinancieringen) bijgelopen om de actie te dekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
AnthonyR schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:17:
[...]

0% rente mag niet meer op particuliere financieringen. Je ziet dit enkel nog bij Financial lease. 0% is afgeschaft na meervoudig protest van de banken die aangaven te maken te hebben met oneerlijke concurrentie. 0% is uiteraard wat de klant betaalt. Maar achter de schermen werd er natuurlijk door importeurs (in het geval van autofinancieringen) bijgelopen om de actie te dekken.
kijkend naar jouw beroep/opleiding, zet ik even pas op de plaats wat betreft mijn uitleg boven jouw post.

thanks voor de feitelijke uitleg ipv slechts mijn gedachte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Laat ze ook eerst maar Apple Pay naar Nederland brengen!

De telefoon koop ikzelf wel met 0% rente.

in één keer dus ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Roos79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:50:
@Famous Aha dus je moet echt al vanaf de eerste iphone er een gekocht hebben dus 8)
Nee hoor, ik liep te kutten :+

Iedereen gewoon gereed zitten om 09:01 de 27ste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:42:
dan bof je wellicht, vandaag diverse bronnen die melden dat mogelijk ING en Bunq vanaf 2 nov met Apple Pay gaan werken.
Een secundaire bron meldt de datum, 2 november

heb dit gelezen op de site van OMT

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 18-10-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Famous schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:42:

De telefoon koop ikzelf wel met 0% rente.

in één keer dus ;w
https://www.iculture.nl/c...upportpaginas-nederlands/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:09:
BKR:
simpelweg omdat het toch een lening is en het op deze manier voor jongeren zeer aantrekkelijk is en de drempel laag om een telefoon van pak 'm beet €1350 aan te schaffen zonder echt de kosten ervan in te zien.
Maar dan hoeft er toch geen stokje gestoken te worden voor de hele “deal”? Kunnen ze zich veel beter richten op de doelgroep die het niet kan betalen. Zoals dat nu al gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:52:
[...]

Maar dan hoeft er toch geen stokje gestoken te worden voor de hele “deal”? Kunnen ze zich veel beter richten op de doelgroep die het niet kan betalen. Zoals dat nu al gaat.
Blijft een zorgstaat he ;)
Maar serieus, ik zal er direct voor tekenen. Alleen denk dat dat nooit gaat gebeuren hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dat hebben Henk en Ingrid maar weer mooi voor ons verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Denk toch dat we een stukje simplicity in gaan leveren met de X t.o.v. de iPhone 8

https://www.onemorething....e-x-leer-deze-13-gebaren/
Donstil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:10:
[...]

Nou dat hebben Henk en Ingrid maar weer mooi voor ons verpest.
Tja Fred :D

[ Voor 28% gewijzigd door Jaymone op 18-10-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Geert1976 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:44:
[...]

dan bof je wellicht, vandaag diverse bronnen die melden dat mogelijk ING en Bunq vanaf 2 nov met Apple Pay gaan werken.
Een secundaire bron meldt de datum, 2 november

heb dit gelezen op de site van OMT
Zou kunnen maar op Apple zelf staan nog geen banken waarmee het kan, Nederland staat er zelfs niet bij.

Sterker nog, ik kan niet eens een debet- of creditcard toevoegen in de Wallet app?

Ontopic, nog 8 dagen :)
En een klein beetje dan :+

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 18-10-2017 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:02
Niek_1981 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:34:
[...]

En op die briljante ingeving kwam je niet eerder? 8)7
Beter laat dan nooit zeker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
Goede conclusie, dat heb ik al vanaf de iPhone 6.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jumpman schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 00:50:
[...]

Goede conclusie, dat heb ik al vanaf de iPhone 6.
Dat die aanvoelt als een 7? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
Famous schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:07:
[...]

Dat die aanvoelt als een 7? :Y)
iPhone 6, 6 S, 7, 8, maakt allemaal niet uit, andere processor zus, andere camera zo. Dan houdt het wel op. De iPhone X is eindelijk weer echt wat nieuws. Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat Apple volgend jaar gaat doen, gezien de geruchten nu al telkens.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Ach, wees eerlijk met jezelf en tegen ons. Je wist van in het begin al heel goed dat je voor de X zou gaan en dat de 8 maar een tijdelijk speeltje zou worden om de tijd te overbruggen.

Zelf ben ik er ondertussen ook uit dat ik voor space grey ga. Ik twijfelde nog ivm vingerafdrukken en krassen op het SS. Deze duwden mij meer naar de zilveren variant. Maar omdat de space grey er meer uitzien als 1 geheel (de zilveren ziet er uit alsof 3 willekeurige kleuren/materialen bij elkaar gegooid zijn voor mij). Vroeger heb ik ook een aantal galaxy s toestellen gehad met dat fake chromen randje (wat voelde dat toen toch aan als goedkope troep). Dat SS randje doet me daar teveel aan denken. De vingerafdrukken en de krassen zullen ook wel meevallen als ik mijn fitbag gebruik. Is een sleeve die ervoor zorgt dat je toestel elke keer vingerafdrukvrij is als je het toestel er uit neemt. Ben er in combinatie met mijn zwarte 7 enorm tevreden van.

[ Voor 44% gewijzigd door DVDB op 19-10-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:14
Zojuist mijn screenprotectors binnengekregen voor de iPhone X. Besteld op Amazon.

Voor 30 euro had ik:
2x 2 screenprotectors van LK
1x 1 screenprotector van Glass Pro

Persoonlijk vind ik de screenprotector van Glass Pro steviger. Is ook beter afgeschermd tegen vuiltjes. Ze zien er alle 3 goed uit.

Maar, even ter zake over de X: ik heb de screenprotector naast de iPhone 7 Plus gelegd. De X is wel echt aanzienlijk kleiner! Was even schrikken, maar ik denk dat ik snel weer gewend ben aan het kleinere formaat. :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
DVDB schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:18:
[...]
Zelf ben ik er ondertussen ook uit dat ik voor space grey ga. Ik twijfelde nog ivm vingerafdrukken en krassen op het SS. Deze duwden mij meer naar de zilveren variant. Maar omdat de space grey er meer uitzien als 1 geheel (de zilveren ziet er uit alsof 3 willekeurige kleuren/materialen bij elkaar gegooid zijn voor mij).
Dit is dus ook precies mijn twijfel nog op dit moment.. eigenlijk neig ik toch ook meer naar “all black”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Al is all black bij Apple vaag grijs.
Tenminste, als de 8 hetzelfde is als de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Mijn KPN abonnement mag al verlengt worden want die loopt af in februari 2018.
Mijn idee is om de iPhone X te nemen in combinatie met de verlenging. Ik ben altijd gewend om dit via een 3e partij te doen, zoals mijn huidige abonnement icm de iPhone 6S, via Belsimpel, dat scheelde namelijk zo'n 100 euro met de bijbetaling. Echter gezien de verwachte vraag naar het toestel, kan ik de X dan niet beter rechtstreeks bij KPN bestellen? Of maakt dat niet zoveel uit denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:28
duncanvdlinden schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:38:
Mijn idee is om de iPhone X te nemen in combinatie met de verlenging. Ik ben altijd gewend om dit via een 3e partij te doen, zoals mijn huidige abonnement icm de iPhone 6S, via Belsimpel, dat scheelde namelijk zo'n 100 euro met de bijbetaling. Echter gezien de verwachte vraag naar het toestel, kan ik de X dan niet beter rechtstreeks bij KPN bestellen? Of maakt dat niet zoveel uit denken jullie?
Een echte onderbouwing heb ik niet maar voor mijn gevoel zou je beter rechtstreeks bij kpn kunnen bestellen.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

matthijst schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:24:
Nee, ga maar kijken op Youtube. De X spacegrey neigt naar jet black van de 7 naar mijn idee, maar zeker geen grijs(achtig) zoals ik her en der voorbij heb zien komen bij de 8.

Edit: lichtinval doet ook veel natuurlijk. Oordeel zelf

[ Voor 15% gewijzigd door swv op 19-10-2017 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
swv schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:47:
[...]

Nee, ga maar kijken op Youtube. De X spacegrey neigt naar jet black van de 7 naar mijn idee, maar zeker geen grijs(achtig) zoals ik her en der voorbij heb zien komen bij de 8.
Ik hoop het!
De 8 ziet er hier ook zwart uit:
YouTube: iPhone 8: Black or White? Space Gray vs Silver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ja je hebt gelijk. Zie mijn edit :) (filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
duncanvdlinden schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:38:
Denk dat KPN zelf meer voorraad zal hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
matthijst schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:24:
Klopt. Het is eerder een donker grijs. Maar de SS band en het glas komt qua kleur wel zo goed als overeen zodat het lijkt alsof ze 1 geheel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Is toch ook aardig goed weergegeven op de foto’s op de Apple website dat hij meer richting “grijs” gaat?

Vergelijk het stuk tussen de camera’s met de achterkant qua kleur. Tussen de camera’s is zwart, achterkant lijkt dan toch meer grijs.

Qua naam klopt dit natuurlijk ook wel, Space Grey ... niet (Jet) Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Jaymone schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:15:
[...]

Denk dat KPN zelf meer voorraad zal hebben
Bij mijn iPhone 6S via Belsimpel kwam de telefoon ook rechtstreeks van KPN, het hele pakketje was de afzender KPN van, ze schuiven dus alleen de dozen. Maar ik heb zelf ook het gevoel dat ze de preoders rechtstreeks bij hun voorrang geven, en daarnaast zou het zomaar kunnen zijn dat KPN zelf de privelege wil hebben om hem eerst op hun site zelf aan te bieden en daarna pas 3rd party's de optie geven om hem te verkopen, tenmiste dat lijkt mij niet vreemd. Maargoed ik heb zelf nog nooit eerder direct bij release een nieuwe telefoon besteld, dus ik heb daar zelf ook (nog geen) evaring mee. Wel denk ik dat ik de hoofdprijs betaal, hmmmm :p
Pagina: 1 ... 34 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.