My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik wil opstaand op mijn werkplek. Dus naast mijn monitor. Puur voor het aflezen tijdens het werken inderdaad.Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:14:
[...]
Ziet er goed uit, vraag me alleen of wat voor toegevoegde waarde het rechtop staan zal hebben (uiteraard info aflezen, maar wanneer en waar tijdens het laden?)
Op de slaapkamer wil ik hem omdat ik niet wil dat het scherm omhoog ligt als ik aan het slapen ben. Dan pak ik liever opstaand zoals die Spigen, en hem van me af te draaien. Anders moet ik er iets over heen gaan leggen want hij ligt op het nachtkastje als wekker.
In de bank heb ik gewoon een kabel, want dan wil ik gamen en laden tegelijk.
Die puck... is leuk in een design reclame situatie, maar normaal gezien is het kunnen zien van je scherm altijd een pluspunt lijkt me. Als je in de bank zit, aan tafel zit, op werk zit, in de auto zit, dan zie ik liever WEL mijn scherm dan .. niet. En met een Puck zie je helemaal niks.
Ik zie geen voordeel van een puck.
Die van 10W bedoel je? Want je hebt ook een goedkopere de powerport QI van AnkerGeert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:14:
[...]
amazon.de meteen 1ste resultaat op ''Anker wireless charger QI", levering deze week. Prijs: 2 tientjes
Het is weer bijna September 2026 :)
Dat kan wel in een apart topic. Hetzelfde geldt voor zaken als laders en andere accessoires. Het gaat hier nl. al te vaak offtopic over allerhande zaken, behalve de iPhone X.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:43:
Doen we trouwens in dit topic de X hoesjes bespreken of willen we dat liever in het algemene topic?
Dat is iets wat de topicstarter in de topic start kan bijhouden. Mocht @CLB hier geen tijd voor hebben, dan kan hij andere vrijwilligers toevoegen als medeauteur zodat zij een FAQ in de topicstart kunnen bijhouden.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:05:
En waarom er geen link is naar de 10 meest gestelde vragen snap ik inderdaad ook niet. Die kan prima ergens bovenaan het topic.
Kunnen wij er ook weer naar linken. Dan help je ze, leer je ze Tweakers gebruiken en is iedereen blij.
Ik heb liever 10 tweakers met de X dan 8 omdat we niet willen vertellen hoe je snel besteld.
[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 16-10-2017 19:23 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Mee eens...ik heb deze ook. Perfect ding...en ziet er strak uit.Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:21:
het is vloeken in de Kerk wellicht, maar ik kan de originele (2017) Samsung wireless charger aanraden. Ziet er ook nog eens mooi uit (mooi bruin 100% nep leer) en kan je dus kantelen en is zeer eenvoudig in te klappen en in je (werk) tas / laptop te doen.
Een Samsung tv tot daaraan toe, maar een iPhone op een Samsung charger leggen gaat mij net te verGeert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:21:
het is vloeken in de Kerk wellicht, maar ik kan de originele (2017) Samsung wireless charger aanraden. Ziet er ook nog eens mooi uit (mooi bruin 100% nep leer) en kan je dus kantelen en is zeer eenvoudig in te klappen en in je (werk) tas / laptop te doen.
En ja..ik weet dat de Oled schermen ook bij Samsung wegkomen..is meer een gevoel kwestie
[ Voor 8% gewijzigd door Jaymone op 16-10-2017 19:24 ]
Verwijderd
Ja, weet je dat echt zeker? Want ik zat laatst een filmpje te kijken en toen dacht ik te begrijpen dat je op zijn minst de USBc naar Lightning kabel van Apple moet hebben incl een lader met speciaal logo. In dat zelfde filmpje test hij de fastcharger van Samsung, en die deed niks extras.Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:21:
Maar ik kan hier helemaal fout zitten... dus sorry alvast!
never mind
[ Voor 99% gewijzigd door Dennisdn op 16-10-2017 19:32 ]
Ik haal zowel een space grey als een silver iphone X, en dan meteen ook maar een iPhone 8 erbij voor naast m'n iphone 8 Plus. Leuk afwisselen...Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:27:
Valt mij op dat er veel iPhone 8 users zijn die nu weer besluiten om het terug te sturen en dan de X te halen. Argument is dan dat de 8 veel op de 7 lijkt en weinig verandering op deze manier. Dat wist je toch al?
Verwijderd
Ja .. hmm.. mwah.. err...Donstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:14:
[...]
Ja een plus1 geven is idd een mooie eerste stap. Of idd wat posten als “Bedankt voor de info ik ga er eens naar kijken”. Dat lijkt mij niet meer dan logisch.
Stel je loopt in de stad en iemand vraagt je de weg naar de Hema. Na je antwoordt loopt die vreemde weg zonder te bedanken, dat zou je toch ook vreemd vinden? Of zou je die persoon een week later nog eens helpen?
Op zich ben ik het met je eens, maar ergens zit ik niet met die mentaliteid op een forum. Op een forum deel ik de kennis die ik denk te hebben zodat mensen het kunnen lezen. En we van elkaar leren. Ik lees talloze dingen op dit forum waar ik van heb geleerd. De poster weet daar niks vanaf.
Als ik een tekst zou typen op een forum met hulp, dan doneer ik dat, en weet ik dat het nut heeft (althans
Maar maakt verder niet uit. De +1 knop is er, dus laten we die gebruiken.
Just a thought
Dank je wel voor je reactie Geert. De iphone x pre-orderen wil ik zo en zo doen maar ik had gehoopt op reacties van anderen met het dilema van een groter maar minder breed scherm. Maar je hebt gelijk dat kan ik beter zelf gaan testen. Verder kan niet iedereen de hele dag berichten checken, ik i.i.g. niet i.v.m. werk, ook daar moeten we begrip voor hebben...Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:22:
[...]
je geeft aan dat je slechte ogen hebt, ook ben je nu het (grote) scherm gewend van een Plus model.
Ik zou voor een iPhone 8 Plus gaan in jouw specifiek geval, met name om jouw ogen.
Maar waarom niet op 27 oktober een iPhone X pre orderen (en hopen dat je 'm snel in huis hebt) en dan 14 dagen testen of het scherm geschikt is voor jouw (slechte) ogen?
Mocht ie onverhoopt niet bevallen, Apple heeft een ''no question asked'' return policy en dan omruilen voor een 8 Plus.
bedankt voor je terugkoppeling! en hopelijk kunnen andere mensen hier nog advies geven wat betreft jouw vraag.fwawer schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:38:
[...]
Dank je wel voor je reactie Geert. De iphone x pre-orderen wil ik zo en zo doen maar ik had gehoopt op reacties van anderen met het dilema van een groter maar minder breed scherm. Maar je hebt gelijk dat kan ik beter zelf gaan testen. Verder kan niet iedereen de hele dag berichten checken, ik i.i.g. niet i.v.m. werk, ook daar moeten we begrip voor hebben...
Je hebt blijkbaar wel de tijd kunnen vinden om de vraag te plaatsen...dan is het wel zo netjes om iemand die de moeite neemt de vraag te beantwoorden ook even te bedanken of anderszins blijk terug te geven van de genomen moeite.fwawer schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:38:
[...]
Verder kan niet iedereen de hele dag berichten checken, ik i.i.g. niet i.v.m. werk, ook daar moeten we begrip voor hebben...
Maar dat heb je hierbij dan ook gedaan. Top.
Sinds gister volgende week iddJaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:48:
Volgende week vrijdag (jaja volgende week inmiddels) weten we het. Toch vraag ik mijzelf af welk tijdstip van levering voor mij de grens is wil ik de X overslaan. Daarmee doel ik op het feit ik volgend jaar toch weer ga upgraden. Vind het wat dat betreft dit jaar erg moeilijk gedaan door Apple. Ik ga uit van het positieve maar dit is wel een scenario wat zomaar kan gebeuren
Over je levertijden vraag, stel het wordt januari, dan betekend dat dat je door 2 maandjes extra vertraging nog 10 maanden gaat wachten op de x2?
Gekkenwerk, dan kan je net zo goed wachten op de x3, die wordt vast beter. Of sterker nog de X4

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-10-2017 19:54 ]
Verwijderd
Ergens heb ik toch het gevoel dat er voldoende beschikbaar zijn in Nederland. Er zijn al iphones 8 verkocht, de X is redelijk duur in NL, met abbo gaat niet meer zo makkelijk.... Ik weet het ook niet, maar ik geloof niet dat ze in NL binnen 5 min uitverkocht zijn. (in de Apple store)
Tot nu toe was ik elk jaar op release voorzien met de eerste iPhone als uitzondering. Die had ik een paar weekjes later pas.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:53:
Heeft er iemand eigenlijk wel eens een preorder van een iPhone mis gelopen hier? Dus van een ouder model waar je de eerste koper van wilde zijn?
Ergens heb ik toch het gevoel dat er voldoende beschikbaar zijn in Nederland. Er zijn al iphones 8 verkocht, de X is redelijk duur in NL, met abbo gaat niet meer zo makkelijk.... Ik weet het ook niet, maar ik geloof niet dat ze in NL binnen 5 min uitverkocht zijn.
Verwijderd
Ja en gezien dat dit toen het enigste model was (buiten de +), en de X een EXTRA model is... Hoeveel mensen gaan hem nou echt dag 1 kopen? Ik geloof dat echt niet. Tuurlijk worden providers plat gebeld, maar daardwerkelijk 1160 euro in de apple store uitgeven.... nah, lijkt me niet.Donstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:54:
[...]
Tot nu toe was ik elk jaar op release voorzien met de eerste iPhone als uitzondering. Die had ik een paar weekjes later pas.
Sinds gister alweer, wat vliegt het toch weer voorbij ;DDonstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:53:
[...]
Sinds gister volgende week idd![]()
Over je levertijden vraag, stel het wordt januari, dan betekend dat dat je door 2 maandjes extra vertraging nog 10 maanden gaat wachten op de x2?
Gekkenwerk, dan kan je net zo goed wachten op de x3, die wordt vast beter. Of sterker nog de X4
Januari kan nog maar het is dat ik het niet weet, meer op dat moment situatie/gevoel etc wat het zal laten bepalen.
ik denk dat er een run op zal zijn ivm handelVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:57:
[...]
Ja en gezien dat dit toen het enigste model was (buiten de +), en de X een EXTRA model is... Hoeveel mensen gaan hem nou echt dag 1 kopen? Ik geloof dat echt niet. Tuurlijk worden providers plat gebeld, maar daardwerkelijk 1160 euro in de apple store uitgeven.... nah, lijkt me niet.
Daarom zeg ik, doe mij nou dat scriptje ookDonstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:54:
[...]
Tot nu toe was ik elk jaar op release voorzien met de eerste iPhone als uitzondering. Die had ik een paar weekjes later pas.

Snelle vingers heb je nodig op release.Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:59:
[...]
Daarom zeg ik, doe mij nou dat scriptje ook
Scriptje is alleen handig als notificatie voor voorraad in winkels als hij steeds uitverkocht is
Haters everywhere but I don’t really care
Oké, dit snap ik nietDonstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:01:
@Jaymone Je kunt je laatste post aanpassen he om iets toe te voegen. Dat is de bedoeling hier op Tweakers.
Dat is niet helemaal correct. Wat hij bedoelt is het scriptje wat de website in de gaten houd. Zodra er een verandering is (de store dus open gaat) krijg je dan een mail/notificatie/geluidjematthijst schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:03:
[...]
Snelle vingers heb je nodig op release.
Scriptje is alleen handig als notificatie voor voorraad in winkels als hij steeds uitverkocht is
Je post nu drie keer iets onder elkaar maar als je post nog de laatste is dan moet je die aanpassen om iets toe te voegen.
Zie ook de post warming welke zichtbaar is als je de laatste post hebt.
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 16-10-2017 20:08 ]
link naar 9to5mac: https://9to5mac.com/2017/...elling-iphone-8/?pushup=1
Betekent dit dat mensen hun huidige iPhone nog een jaartje houden en voor de opvolger van de X in 2018 gaan kiezen of stilte voor de storm, 27 oktober 18.01u Nederlandse tijd
Thoughts?
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 16-10-2017 20:12 ]
CheckDonstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:06:
[...]
Je post nu drie keer iets onder elkaar maar als je post nog de laatste is dan moet je die aanpassen om iets toe te voegen.
Zie ook de post warming welke zichtbaar is als je de laatste post hebt.
Denk dat erg veel mensen het verschil tussen de 7 en 8 te klein vinden. (op het eerste gezicht)Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:07:
iPhone 7 is outselling the iPhone 8, claims analyst, citing carrier store surveys.
link naar 9to5mac: https://9to5mac.com/2017/...elling-iphone-8/?pushup=1
Betekent dit dat mensen hun huidige iPhone nog een jaartje houden en voor de opvolger van de X in 2018 gaan kiezen of stilte voor de storm, 27 oktober 18.01u Nederlandse tijd?
Thoughts?
Dus idd wachten op wat nieuws, de X.
of als de 7 nog goed is laten ze het eerst helemaal wezen, en kijken ze volgend jaar wel weer.
Denk ik.....
Ik heb het net even teruggekeken. Vorig jaar heb ik de 7plus (matzwart 256gb) besteld. Via de app als ik me goed herinner. De bevestiging was van 09:12u bestelling afgerond om 09:05.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:53:
Heeft er iemand eigenlijk wel eens een preorder van een iPhone mis gelopen hier? Dus van een ouder model waar je de eerste koper van wilde zijn?
Ergens heb ik toch het gevoel dat er voldoende beschikbaar zijn in Nederland. Er zijn al iphones 8 verkocht, de X is redelijk duur in NL, met abbo gaat niet meer zo makkelijk.... Ik weet het ook niet, maar ik geloof niet dat ze in NL binnen 5 min uitverkocht zijn. (in de Apple store)
Ik heb hem toen de woensdag na de release dag ontvangen. Was wel 1 week sneller dan ze van te voren aangaf als leverdatum.
Dus: op preorder dag besteld, maar niet op tijd om op de release dag te kunnen ontvangen.
Zilver en goud waren toen tot 09:30 te bestellen met levering op release dag.
Ja, OK, maar dan zit ik dr toch al achterDonstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:06:
[...]
Dat is niet helemaal correct. Wat hij bedoelt is het scriptje wat de website in de gaten houd. Zodra er een verandering is (de store dus open gaat) krijg je dan een mail/notificatie/geluidje
Niemand had een mat zwarte Plus op release. Ik zat in de eerste zending en die werd op maandag bezorgd. Winkels hebben toen ook niets gekregen.smoken schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:17:
[...]
Ik heb het net even teruggekeken. Vorig jaar heb ik de 7plus (matzwart 256gb) besteld. Via de app als ik me goed herinner. De bevestiging was van 09:12u bestelling afgerond om 09:05.
Ik heb hem toen de woensdag na de release dag ontvangen. Was wel 1 week sneller dan ze van te voren aangaf als leverdatum.
Dus: op preorder dag besteld, maar niet op tijd om op de release dag te kunnen ontvangen.
(Zowel bestelling als bevestiging om 09:04)
Edit: zilver en goud waren veel langer neschikbaar trouwens. Afhalen in winkel was tot dagen na preorder dag nog mogelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-10-2017 20:28 ]
Levering op de release dag ja? Is dat waarschijnlijker dan bestellen om op de dag zelf op te halen?smoken schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:17:
[...]
Ik heb het net even teruggekeken. Vorig jaar heb ik de 7plus (matzwart 256gb) besteld. Via de app als ik me goed herinner. De bevestiging was van 09:12u bestelling afgerond om 09:05.
Bij Apple duurt alles zo lang.. heb er weinig vertrouwen in om hem op de dag aan de deur te krijgen.
Ben geen fanboy maar heb nu ruim 2,5 jaar de 6 in gebruik en dat is de eerste telefoon die ik niet na een jaar al wilde wegdoen. Hopelijk gaat de X mij net zo tevreden stellen.
Dat gevoel heb ik nu voor het eerst met de 7-plus maar toch gaat ie wegAnthonyR schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:37:
Ben geen fanboy maar heb nu ruim 2,5 jaar de 6 in gebruik en dat is de eerste telefoon die ik niet na een jaar al wilde wegdoen. Hopelijk gaat de X mij net zo tevreden stellen.
Jij hebt nog niet op de Apple site gekeken vandaag zekerswv schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:05:
Waarom komt nu al twee keer 18.01 uur voorbij? Mensen op het verkeerde been zetten? Of onnodig omrekenen ivm tijdzone in Cupertino? Het is gewoon 9.01 NL en 12.01 am PDT hoor.
Zoals ik al vaker gezegd heb..AnthonyR schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:37:
Ik wilde hem eerst via mijn werk bestellen. Gezien mijn enthousiasme zo groot is geworden door het volgen van dit topic vanaf pagina 1 ga ik hem ook via de app bestellen. Kan de X altijd nog annuleren of verkopen als het tegenvalt.
De hype is real!
Zelf begin ik te twijfelen of ik hem wel op de release moet halen. Toch wetende dat er vaak kinderziektes inzitten (ook mijn 7).
Bij defect of iets moet je hem weer 8 werkdagen opsturen. Kan ook het ding even uit mijn hoofd zetten tot december..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Wedden van nietFamous schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:15:
[...]
Kan ook het ding even uit mijn hoofd zetten tot december..
zeker anker, maar heb in mijn auto een wireless lader zitten, daar vind ik het 't belangrijksteJaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:08:
Mensen al nagedacht of en welke wireless charger ze gaan halen?
ik neig naar die van Anker..
Ik zou het doen!
Ja.. nadeel van de hype eh..
We zullen het zien, we hoeven gelukkig niet meer naar Duitsland.
Weet nog wel de eerste keer, was met de 6 dacht ik. Meegereden naar het grote winkelcentrum met een andere Tweaker, kon Famous niet pinnen in Duitsland bedrag te hoog, stond nog op max €500,-...
Ondanks dat ik de Tweaker eigenlijk niet kende heeft hij hem voorgeschoten, wat een held toen

Ik heb Carplay in mn auto maar helaas niet de wireless variant. Dus dat wireless chargen haalt weinig uit.rammes schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:23:
[...]
zeker anker, maar heb in mijn auto een wireless lader zitten, daar vind ik het 't belangrijkste
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Vind zelf een ritje naar Oberhausen wel wat hebben, dan wel mbv een reserveringssysteem. Nostalgisch gevoel krijg ik dan, terugkijken naar de 4s, 5, 5s etc.Famous schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:29:
[...]
Ja.. nadeel van de hype eh..
We zullen het zien, we hoeven gelukkig niet meer naar Duitsland.
Weet nog wel de eerste keer, was met de 6 dacht ik. Meegereden naar het grote winkelcentrum met een andere Tweaker, kon Famous niet pinnen in Duitsland bedrag te hoog, stond nog op max €500,-...
Ondanks dat ik de Tweaker eigenlijk niet kende heeft hij hem voorgeschoten, wat een held toen![]()
Dat gevoel heb ik bijv niet in Amsterdam.
half uurtje rijden vanaf hier. hmm zet me aan het denkenmatthijst schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:43:
Reserveren in Oberhausen vind ik ook de mooiste variant
Ik zou het doen!
Komt dan ook door jullie allen. De grote vraag blijft....levertijd.Famous schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:15:
[...]
Zoals ik al vaker gezegd heb..
De hype is real!
Zelf begin ik te twijfelen of ik hem wel op de release moet halen. Toch wetende dat er vaak kinderziektes inzitten (ook mijn 7).
Bij defect of iets moet je hem weer 8 werkdagen opsturen. Kan ook het ding even uit mijn hoofd zetten tot december..
Itian A8 10W Fast Wireless Charger Stand - WoodJaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:08:
Mensen al nagedacht of en welke wireless charger ze gaan halen?
ik neig naar die van Anker..

iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ja komt door de kans hem 26ste te preorderen.AnthonyR schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:00:
[...]
Komt dan ook door jullie allen. De grote vraag blijft....levertijd.
100% garantie voor 1ste batch.
@Donstil had deze ook volgens mij.
Levertijd is dus de vraag niet
Ik snap nog steeds de clue niet denk ikDonstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:13:
[...]
Jij hebt nog niet op de Apple site gekeken vandaag zeker
Zoals ik hierboven aangeef mogen een aantal mensen (mensen van het eerste uur), 10.000 stuks ,de 26ste preorderen om 18:01.
Zij hebben de garantie de levering van de eerste batch te krijgen.
Ik vat m ook niet?Famous schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:25:
[...]
Zoals ik hierboven aangeef mogen een aantal mensen (mensen van het eerste uur), 10.000 stuks ,de 26ste preorderen om 18:01.
Dan is het niet voor jou.
Helaas. 27e poging 2.
Zie het als een soort loyalty programma, er zijn 10.000 mensen in Nederland die de mogelijkheid hebben gekregen de X te preorderen.
Dit kan je doen vanaf 18:01 op de 26ste..
Wat mij betreft mag er meteen een ban komen op het verspreiden van valse informatie. Je zet mensen op het verkeerde been om zelf meer kans te maken. Slaat helemaal nergens op.Famous schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:25:
[...]
Ik wil ook graag een iPhone X. Zoals elk jaar vind ik het weer belangrijk er eentje te scoren. Ik kijk dan ook vooral uit naar OLED en Face ID. Maar om anderen daarom te misleiden...
Grap?Famous schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:29:
[...]
Zie het als een soort loyalty programma, er zijn 10.000 mensen in Nederland die de mogelijkheid hebben gekregen de X te preorderen.
Dit kan je doen vanaf 18:01 op de 26ste..
Ja natuurlijk
@Dennisweb jeetje, slecht geslapen?
En waarom zou ik mensen op het verkeerde been zetten door te zeggen dat ene select groepje eerder mag preorderen?
Maak je niet zo druk joh
[ Voor 38% gewijzigd door Famous op 16-10-2017 22:32 ]
Dacht dat ik wat gemist had
Enige loyaltyprogramma die ik ken is die van de 27e 09:01
Ging je kijken? Want dat is voor mij de lol
Oh ooh spanning in dit topicDonstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:37:
[...]
Ging je kijken? Want dat is voor mij de lol
Ik ga om 9:00 T-Mobile bellen. Krijg ik er geen te pakken dan wordt het gewoon wachten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
We moeten toch de tijd vullen tot release
iPhone X Parts Suppliers Reportedly on Schedule to Meet 2017 Production Demand
Heb nu een 8 , maar deze voelt echt hetzelfde aan als de 7.
Het lijkt alsof ik niks nieuw in mijn handen heb, dus ga voor X.
Goed om te lezen. Dan zijn er dus iets meer dan 400 toestellen beschikbaar op launchdayDonstil schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:26:
Goed nieuws. Of in ieder geval nieuws:
Al vind ik dit positieve nieuws net zo waar als al dat negatieve nieuws. Enige feit is: wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Verwijderd
Kun je de iPhone X ook reserveren en later ophalen bij een Apple Store en daar betalen?
Wat had je verwacht dan?Azmodann schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:33:
Ik heb vandaag ook de knoop doorgehakt .
Goed nieuws idd, "volgende week" gaan we het zien..Donstil schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:26:
Goed nieuws. Of in ieder geval nieuws:
Vreemde redenering, dus je koopt zomaar iets heel duurs voordat je jezelf er even in verdiept wat je gaat kopen, dan kan de X ook nog wel eens tegenvallenAzmodann schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:33:
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Cash bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:38:
Hey,
Kun je de iPhone X ook reserveren en later ophalen bij een Apple Store en daar betalen?
Dat kan niet als je van een 7 naar de 8 staptHereIsTom schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:56:
[...]
Vreemde redenering, dus je koopt zomaar iets heel duurs voordat je jezelf er even in verdiept wat je gaat kopen, dan kan de X ook nog wel eens tegenvallen
Meerdere quotes beantwoorden, kan gewoon in een post.
[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 18-10-2017 18:58 ]
Neem aan dat dat niet kan. Kon bij de iPhone 7 wel maar bij de iPhone 8 niet. Denk dat Apple daar mee is gestopt.

Verwijderd
Ik heb dat met elke nieuwe iPhone. De eerste 3 dagen is het oewww en wauwww... maar na 3 dagen realiseer ik me.... dat ik niks anders doe dan 3 dagen eerder.Azmodann schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:33:
Je blijft iOS gebruiken, en dat is 99% hetzelfde op een 6/7/8/x.....
Ik denk dat dit met de X iets meer is als 3 dagen ivm groot scherm en oled, maar voor de rest... Ik denk dat ik na 10 dagen gewoon weer niet beter weet en het ding eigenlijk vaak in mijn zak zit en vaak taken uitvoert die ik al 5 jaar doe.
Het is niet dat je van een HTC p3450 naar een iPhone gaat ...
Klopt wat je zegt. Kort voor verzending wordt je Creditcard belast.dennissimeau schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:20:
Wanneer word je credit card eigenlijk ook écht belast? Ik meen me te herinneren van een vorige bestelling dat de boel pas wordt afgeschreven als je iPhone op de post gaat of vergis ik me hier?
Mee eens, maar wedden dat je geen stap terug wil doen naar een ouder of minder toestel? Ik heb een SE, maar moet er niet aan denken dat dat mijn primaire toestel zou zijn. Hetzelfde met de X straks: ja hij voert dezelfde taken uit, maar een iPhone 8 Plus zou ik dan niet meer willen vanwege zijn omvang. Denk ik overigens, want zeker weten kan ik het nog niet.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:24:
[...]
Ik heb dat met elke nieuwe iPhone. De eerste 3 dagen is het oewww en wauwww... maar na 3 dagen realiseer ik me.... dat ik niks anders doe dan 3 dagen eerder.
Je blijft iOS gebruiken, en dat is 99% hetzelfde op een 6/7/8/x.....
Ik denk dat dit met de X iets meer is als 3 dagen ivm groot scherm en oled, maar voor de rest... Ik denk dat ik na 10 dagen gewoon weer niet beter weet en het ding eigenlijk vaak in mijn zak zit en vaak taken uitvoert die ik al 5 jaar doe.
Het is niet dat je van een HTC p3450 naar een iPhone gaat ...
Verwijderd
Als we naar onderstaand plaatje kijken.. En we willen graag weten hoe ver weg we onze X straks van ons af kunnen leggen als we aan een bureau zitten, en we willen hem unlocken zonder moeite. Dus bv enkel je hoofd draaien en niet je rug draaien of buigen .
Dan zou je dus rechtop achter een bureau kunnen gaan zitten en vanuit je oog een rechte lijn naar beneden kunnen trekken. Vanaf dat punt kun je de iPhone dus ruwweg 270mm van je vandaan leggen en hem zonder moeite unlocken door enkel je hoofd (en) nek te draaien.
Of mis ik iets?

Als ik een pre-order plaats voor bezorging staat de leverdatum er dan direct bij?
Hoewel ik 3 November best naar de Apple Store wil rijden vind ik bezorgen helemaal chill.
Maar ik vraag me af hoe groot de kans is dat je het toestel dan op de dag krijgt. Hebben orders die worden afgehaald in de Store misschien voorrang?
Verwijderd
Volgens de Tweakers guidelines moet u hier zijn [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4Evernote schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:57:
Iemand die eerder een pre-order geplaatst heeft voor een telefoon?
Als ik een pre-order plaats voor bezorging staat de leverdatum er dan direct bij?
Hoewel ik 3 November best naar de Apple Store wil rijden vind ik bezorgen helemaal chill.
Maar ik vraag me af hoe groot de kans is dat je het toestel dan op de dag krijgt. Hebben orders die worden afgehaald in de Store misschien voorrang?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 19:22 . Reden: tekst weggehaald en topic in Adjes gemaakt ]
Idd off topic, maar alleen wel benieuwd naar de 2e vraag. Wanneer hoor je de levertijd?Evernote schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:57:
Iemand die eerder een pre-order geplaatst heeft voor een telefoon?
Zit in de bestelbevestiging en nadat de betaling is bevestigd. Daarom is betalen met Creditcard zo fijn. Direct zekerheidGdumme schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:07:
[...]
Idd off topic, maar alleen wel benieuwd naar de 2e vraag. Wanneer hoor je de levertijd?
[ Voor 4% gewijzigd door swv op 17-10-2017 19:18 ]
Verwijderd
Dat lijkt me sterk. Ik dacht dat je alleen meteen moest betalen wanneer je de iPhone X wilt laten bezorgen bij je thuis en niet wanneer je de iPhone X wilt op komen ophalen bij de Apple Store.mprkooij schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:09:
[...]
Neem aan dat dat niet kan. Kon bij de iPhone 7 wel maar bij de iPhone 8 niet. Denk dat Apple daar mee is gestopt.
Bestellen met bezorging is betalen net voor verzending. Bestellen met afhalen in winkel is betalen paar dagen voor release. Edit: Dit uiteraard met CC, iDeal is altijd gelijk betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:33:
[...]
Dat lijkt me sterk. Ik dacht dat je alleen meteen moest betalen wanneer je de iPhone X wilt laten bezorgen bij je thuis en niet wanneer je de iPhone X wilt op komen ophalen bij de Apple Store.
Reserveren en afhalen is betalen tijdens het afhalen. Deze laatste optie was echter dit jaar nog niet beschikbaar.
Dit is allemaal al een paar keer aan bod gekomen trouwens. Prima te vinden met de zoek functie.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 17-10-2017 19:54 ]
Wij Apple gebruikers zijn simpelheid vanuit het OS gewend, vragen is makkelijker dan zoekenDonstil schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:52:
[...]
Bestellen met bezorging is betalen net voor verzending. Bestellen met afhalen in winkel is betalen paar dagen voor release. Edit: Dit uiteraard met CC, iDeal is altijd gelijk betalen.
Reserveren en afhalen is betalen tijdens het afhalen. Deze laatste optie was echter dit jaar nog niet beschikbaar.
Dit is allemaal al een paar keer aan bod gekomen trouwens. Prima te vinden met de zoek functie.
Bedankt! Ben heel erg benieuwd, desnoods bestel ik er 2.. ^_^swv schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:17:
[...]
Zit in de bestelbevestiging en nadat de betaling is bevestigd. Daarom is betalen met Creditcard zo fijn. Direct zekerheidDe bestelbevestiging kan wel even op zich laten wachten (15-30 min?) als je om 9:01 uur bestelt. Drukte enzo. Het wordt wel elk jaar beter heb ik het idee.
1 bezorgd en 1 om af te halen.
Ach joh we zijn al pagina’s lang off-topic.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:01:
[...]
Volgens de Tweakers guidelines moet u hier zijn [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
Ja joh tijd zat op pre-order day.Evernote schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:30:
Bedankt! Ben heel erg benieuwd, desnoods bestel ik er 2.. ^_^
1 bezorgd en 1 om af te halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 17-10-2017 20:48 ]
Hoezo? Ik ben van plan om 1 direct bij opening te bestellen en daarna koffie te halen en ondertussen nadenken wat voor config de 2e gaat worden en dan die ook bestellen..
Dat leukt heus. Waterdicht plan.Jaymone schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:50:
Hoezo? Ik ben van plan om 1 direct bij opening te bestellen en daarna koffie te halen en ondertussen nadenken wat voor config de 2e gaat worden en dan die ook bestellen..
Wordt niet druk. Niemand gaat hem halen joh.
Oh top dat je dit weet dank! Familie bij Apple zeker?
Cheers!
Is dit sneller dan via webbrowser?
Bijv of die op de iPhoneDorkoTheBeast schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:58:
Voor het reserveren spreken jullie steeds over de storeapp? Bedoel je bv op de Ipad dan?
Is dit sneller dan via webbrowser?
Ene keer wel andere keer niet
[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 17-10-2017 21:00 ]
Backup hier, geen zin al mijn apps opnieuw te moeten configureren.Jaymone schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:03:
Wie zet er de backup terug op zijn nieuwe iPhone? Ik begin altijd van scratch af aan
Sommige dingen staan hier al sinds de eerste iPhone op dezelfde plaats. Ik ben daar aan gehecht enz
Ik verwacht dan ook dat ik de nieuwe onderste rij niet ga gebruken
Dit topic is gesloten.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.