[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.838 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
en zo dwalen we (onbewust) af naar de oneindige discussie Android vs. iOS ;)

on topic:

weer eentje gespot, deze keer een Silver in San Francisco

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y91vqm8.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G4De5Pyl.jpg

de iPhone X verdient toch eigenlijk geen fugly case/hoesje (zo'n beetje alle cases/hoesjes, my 2cts) he?
_/-\o_

[ Voor 99% gewijzigd door _Bailey_ op 16-10-2017 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:49

swv

Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 03:18:

on topic:

[afbeelding]

[afbeelding]

de iPhone X verdient toch eigenlijk geen fugly case/hoesje (zo'n beetje alle cases/hoesjes, my 2cts) he?
_/-\o_
Haha hiernaast ook al in het iOS 11 topic :+

Ben ik nou gek of komt heel vaak de zilver voorbij? Bij de hands on’s ook al die je op Youtube ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zie juist alleen die fugly SP voorbij komen. Silver is echt netjes 😍

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:16

OMX2000

By any means necessary...

on topic:

[afbeelding]

[afbeelding]

_/-\o_
Geen enkele iPhone verdiende een hoesje, maar je wilt toch zuinig zijn op het beestje. En tot de iPhone 6 kon dat, maar sindsdien hebben we en camera die uitsteekt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Een hoesje heb ik nooit begrepen. Dan blijft hij netjes voor wie??? Voor degene die hem na jou heeft?? En dan zelf met zo'n lelijk hoesje eromheen lopen. Als het functioneel is snap ik het nog. Bijvoorbeeld zo'n portomonnee hoesje. Nope, mijn iphone's hebben geen hoesje. (Behalve de 8+ die ik nu heb, maar dat moest van de vrouw aangezien zijn hem krijgt ls mijn X binnen is ;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
en zo komen we in een leuke discussie... wel of geen hoesje/case! :)

Ik vind het totaal afbreuk doen aan het design, zeker nu met het compleet nieuwe design.
Het blijft voor mij nog steeds een 'tool' (gebruiksvoorwerp) waar ik mijn dagelijkse zaken regel en zo.

Als ik ergens ga mountainbiken, of naar een festival, dan doe ik er meestal wel ff zo'n dikke vette fugly case omheen.
Maar in het dagelijkse (burgerlijke :+ ) leven zonder hoesje.

Verder dien je met hoesjes uit te kijken, deze kunnen vaak meer schade aanrichten dan waar ze voor bedoelt zijn.
Een pietleuterig zandkorreltje tussen je hoesje en de telefoon en je bent in mum van tijd f*cked. Zo'n zandkorreltje gaat daar heerlijk leven en zorgt vaak voor krasjes.
Uiteraard niet bij alle cases/hoesjes.

Mocht je echt het maximale qua resell value uit je telefoon persen, ja dan zou een goed degelijk hoesje kunnen helpen hiermee.

Maar eerlijk, ik begin meestal ook wel eigenlijk met een zeer minimalistisch dun (0.3mm) hoesje en die gaat er vaak al na een paar weken af.
AppleCare+ is eigenlijk mijn ''hoesje''

''life live to the max'' :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Wat zou er eigenlijk gebeuren met de functie als je bovenaan op het scherm drukt dat je helemaal naar boven gaat?

Werkt het nog alleen dan naast de notch?
Ik heb er even op gelet maar klik altijd in het midden :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik koop er altijd een leather Apple Case bij. Althans sinds ze die hebben (5s dacht ik). Meer voor de eerste weken zeg maar.

Daarna is het speeltje toch niet nieuw meer en gaat hij eraf :)

Die Apple case vind ik niet misstaan trouwens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:06:
Wat zou er eigenlijk gebeuren met de functie als je bovenaan op het scherm drukt dat je helemaal naar boven gaat?

Werkt het nog alleen dan naast de notch?
Ik heb er even op gelet maar klik altijd in het midden :+
hey, das een goeie ja....geen idee eigenlijk. Links van de notch is voor het notificatie overzicht, rechts het Control Centre.

Maar waar laten ze dan inderdaad die functie waar jij het over hebt??
Iemand het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij gewoon de plek waar nu Gathering.tweakers.net staat.

Het meest logische lijkt mij dat dit net onder de wenkbrauw is. Of automatisch verdwijnt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Gewoon links of rechts naast de notch. No worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tylen schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:19:
Gewoon links of rechts naast de notch. No worries.
kan ook ja, middels een enkele tap. Want die 2 andere functies zijn een swipe naar beneden.

case closed! :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 21:42
Nee, gewoon direct onder de notch. Het strookje direct boven de URL balk is 'clickable'.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2017/09/iphonexsafaridesign-800x608.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

on topic:

[afbeelding]

[afbeelding]

_/-\o_
Ik vond zwart altijd het mooist maar zo is die toch ook wel erg mooi, minder besmettelijk ook denk ik vergeleken met shiny zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Slux schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:44:
[...]

Ik vond zwart altijd het mooist maar zo is die toch ook wel erg mooi, minder besmettelijk ook denk ik vergeleken met shiny zwart.
precies, ik heb tot nu toe vanaf de 3GS alleen maar zwart / space gray iPhones gehad. Maar deze Zilveren is gewoon echt een mooie staaltje design.

Aangezien ik de iPhone voornamelijk naakt ga gebruiken en dus het stainless steel gedeelte mogelijk wat sneller kan gaan krassen, kies ik waarschijnlijk voor de Silver variant, die kan je met een Cape Cod doekje weer in een mum van tijd mooi polishen (krasvrij maken) en ziet ie er weer uit als nieuw.

Bij de Space Gray kan je dat polishen met het Cape Cod doekje helaas niet doen, vanwege de (kleur) coating over het stainless gedeelte (''sloop'' je de kleur/coating er af)

ja ja, ik weet het...dikke vette first world problems :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Hoe denken jullie over de gewenning van een iPhone 7 plus naar de X? Ik bedoel het scherm is wel groter qua inch en lengte maar in hoeverre kan je het gemis in breedte compenseren door bij bepaalde handelingen de panorama stand te gebruiken? Ik heb namelijk slechte ogen en twijfel over te stappen maar hik nog een beetje tegen de breedte en ook het daardoor smaller wordende toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
fwawer schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:16:
Hoe denken jullie over de gewenning van een iPhone 7 plus naar de X? Ik bedoel het scherm is wel groter qua inch en lengte maar in hoeverre kan je het gemis in breedte compenseren door bij bepaalde handelingen de panorama stand te gebruiken? Ik heb namelijk slechte ogen en twijfel over te stappen maar hik nog een beetje tegen de breedte en ook het daardoor smaller wordende toetsenbord...
je geeft aan dat je slechte ogen hebt, ook ben je nu het (grote) scherm gewend van een Plus model.
Ik zou voor een iPhone 8 Plus gaan in jouw specifiek geval, met name om jouw ogen.

Maar waarom niet op 27 oktober een iPhone X pre orderen (en hopen dat je 'm snel in huis hebt ;) ) en dan 14 dagen testen of het scherm geschikt is voor jouw (slechte) ogen?
Mocht ie onverhoopt niet bevallen, Apple heeft een ''no question asked'' return policy en dan omruilen voor een 8 Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 10:45
na het zien van die foto's ben ik eigenlijk weer van de witte genezen... die uitstekende camera, poeh dat wel een eye catcher, maar dan voor mij in de negatieve zin van het woord.

@ Geert, ooit aan een doorzichtige skin gedacht? Daar heb ik lang mee gelopen op iphone. Naked but protected.... wel zo goed voor alle wisselende contact die hij heeft, zoals broek, tafel etc etc. (en ja dit zit vol met woordspelingen.)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Martinus schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:26:
.

@ Geert, ooit aan een doorzichtige skin gedacht? Daar heb ik lang mee gelopen op iphone. Naked but protected.... wel zo goed voor alle wisselende contact die hij heeft, zoals broek, tafel etc etc. (en ja dit zit vol met woordspelingen.)
ja, ik heb ervaring met skins van DBrand, deze had ik op mijn Samsung S8 destijds. Zag er ook prima uit.
Zal eens kijken of Dbrand mooie skins heeft voor de X.

Geloof dat @Donstil ook skins heeft gebruikt bij vorige smartphones. Ben ff de naam van het bedrijf kwijt waar hij ze bestelde. Geloof dat je daar je skin naar hartelust zelf kan ontwerpen/samenstellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Martinus schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:26:
na het zien van die foto's ben ik eigenlijk weer van de witte genezen... die uitstekende camera, poeh dat wel een eye catcher, maar dan voor mij in de negatieve zin van het woord.

Goed dat smaken verschillen, nu heb ik meer kans om een witte te scoren :+

Zelf ook nog nooit een hoesje/skin gebruikt en zal ik nooit doen ook, alleen een anti glare screen protector.
Blijft een gebruiksvoorwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 10:45
Slux schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:32:
[...]

Goed dat smaken verschillen, nu heb ik meer kans om een witte te scoren :+
nee hoor O-) , moet ze nu beide bestellen. Ligt echt aan de hoek hoe je het ziet, en ja real life gives the answer.

Btw; verneem bij de amac, dat er dit jaar weer een reserveringspagina komt bij apple. Nu was het een beetje snotaap, dus iemand een andere bron?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 18:40
Wordt tijd dat ze eens wat meer SG foto's lekken .... begin een beetje het gevoel te krijgen dat "heel veel" mensen beloofd hebben dat ze voor SG zouden gaan nu ineens "silver" interessant gaan vinden ...

Dat was niet de afspraak he!

😒😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
smoken schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:35:
Wordt tijd dat ze eens wat meer SG foto's lekken .... begin een beetje het gevoel te krijgen dat "heel veel" mensen beloofd hebben dat ze voor SG zouden gaan nu ineens "silver" interessant gaan vinden ...

Dat was niet de afspraak he!

😒😏
''mijn'' SG is voor jou....neem ik de Silver. Fair deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:40:
[...]

''mijn'' SG is voor jou....neem ik de Silver. Fair deal?
Nee dank je, ik blijf bij mijn eerste keuze ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:06

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Ik vind het allemaal maar lastig.
Ik heb gister even met de iPhone 8 van mn broer gespeeld.
is ook wel een super fijn toestel hoor! rete snel, en ik moest ontzettend wennen aan die home knop, nog nooit eerder meegemaakt, hij klikt helemaal niet meer, maar de trilmotor doet dat geloven.
Ga ik voor de 8/8+? lekker bekend, en alles werkt. en hij is meteen beschikbaar
Of voor de X, wachten en hopen dat pre order goed gaat. en hopen dat er geen dikke fouten in het design zitten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Gdumme schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:10:
Ik vind het allemaal maar lastig.
Ik heb gister even met de iPhone 8 van mn broer gespeeld.
is ook wel een super fijn toestel hoor! rete snel, en ik moest ontzettend wennen aan die home knop, nog nooit eerder meegemaakt, hij klikt helemaal niet meer, maar de trilmotor doet dat geloven.
Ga ik voor de 8/8+? lekker bekend, en alles werkt. en hij is meteen beschikbaar
Of voor de X, wachten en hopen dat pre order goed gaat. en hopen dat er geen dikke fouten in het design zitten? 8)7
Als je voor de 8 gaat, dan zou ik de plus nemen

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

Als je voor de 8 gaat, dan zou ik de plus nemen
En waarom? niet sarcastisch bedoeld hoor, maar ik twijfel erg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Gdumme schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:30:
[...]

En waarom? niet sarcastisch bedoeld hoor, maar ik twijfel erg.
Vind ik kwa specs een betere vergelijking tov de X namelijk. Camera, scherm grootte, batterij etc is allemaal beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:31:
[...]

Vind ik kwa specs een betere vergelijking tov de X namelijk. Camera, scherm grootte, batterij etc is allemaal beter
Maar ook veels te groot :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:36
Vraagje:
Hoe werkt een gift-card eigenlijk?

Als ik deze nu bvb aankoop voor een bedrag van 1350euro moet ik dan volgende week een code ingeven bij het afrekenen of log ik dan gewoon in en staat dit geld als reserve op men Apple account?

Inloggen,keuze maken en bij afrekenen giftcard kiezen ofzo?
Werkt dit niet sneller dan bvb creditcard of zal dit hetzelfde zijn?
:)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Ben benieuwd hoe de note8 is kwa formaat in hand en broekzak, aangezien de geruchten gaan dat er volgend jaar een plus variant gaat komen van de X en wellicht ongeveer als de note8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Snakefoodjah schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:29:
Vraagje:
Hoe werkt een gift-card eigenlijk?

Als ik deze nu bvb aankoop voor een bedrag van 1350euro moet ik dan volgende week een code ingeven bij het afrekenen of log ik dan gewoon in en staat dit geld als reserve op men Apple account?

Inloggen,keuze maken en bij afrekenen giftcard kiezen ofzo?
Werkt dit niet sneller dan bvb creditcard of zal dit hetzelfde zijn?
:)
Weet niet exact hoe het proces met een giftcard gaat maar sneller dan een cc lijkt mij niet echt..eerder langzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:32:
Geloof dat @Donstil ook skins heeft gebruikt bij vorige smartphones. Ben ff de naam van het bedrijf kwijt waar hij ze bestelde. Geloof dat je daar je skin naar hartelust zelf kan ontwerpen/samenstellen
Ja klopt idd, je hebt natuurlijk DBrand, de Tech YouTube sponsors maar ik ben dan zelf meer fan van Colorware, iets duurder maar wel veel meer keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 16:22
https://www.macrumors.com...-batch-of-iphone-x-units/
China-based Xinhuanet said the first batch of 46,500 units have already been shipped out from Zhengzhou and Shanghai to the Netherlands and the United Arab Emirates, respectively. However, the initial shipments of iPhone X units were much lower than previous iPhone models, according to the Chinese-language Commercial Times.
I know.. Netherlands = Schiphol en zal dus heel de EU wel bedienen, maar toch... ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik geloof dat ik zojuist van mijn bureau stoel afgleed..... Er zou een 1ste batch van 46.500 units vanuit Foxconn onderweg zijn naar 2 landen, 3x raden welk land daar bijzit??
Het zal wel voor het distributie centrum zijn in, ik meen, Eindhoven

N E D E R L A N D

https://www.cultofmac.com...st-batch-iphone-x-orders/

@SmithNL , jij was 23 seconden sneller lol :D

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 16-10-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:55:
ik geloof dat ik zojuist van mijn bureau stoel afgleed..... Er zou een 1ste batch van 46.500 units vanuit Foxconn onderweg zijn naar 2 landen, 3x raden welk land daar bijzit??

N E D E R L A N D

https://www.cultofmac.com...st-batch-iphone-x-orders/

@SmithNL , jij was 23 seconden sneller lol :D
Mm oke, krijgen wij er dan 23250, of minder, of meer, elke dag alleen maar meer vragen 8)7

Edit: Ooh ja Schiphol als overslag haven idd. Oftewel ze kunnen voor iedereen bedoeld zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-10-2017 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:57:
[...]

Mm oke, krijgen wij er dan 23250, of minder, of meer, elke dag alleen maar meer vragen 8)7

Edit: Ooh ja Schiphol als overslag haven idd. Oftewel ze kunnen voor iedereen bedoeld zijn.
ik ga wel weer rustig terug op m'n bureau stoel zitten...leuke info, maar we hebben er eigenlijk geen reet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:57:
[...]

Dit zegt natuurlijk nog niet veel, wel dat er ontzettende tekorten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk ik hoef er maar twee he en in dat licht voelt 46500 wel als een gigantisch aantal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
we kunnen ook met een paar man die 1ste batch opvangen/rippen en dan een handeltje beginnen met die 1ste 46.500 units.

*gaat een website bouwen mét PayPal linkje*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:03:
we kunnen ook met een paar man die 1ste batch opvangen/rippen en dan een handeltje beginnen met die 1ste 46.500 units.

Haha ja en die toestellen doen het duidelijk al > Zie de mensen op luchthavens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:03:

"Stichting 1ste batch"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 14:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:22
Tylen schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 07:49:
Een hoesje heb ik nooit begrepen. Dan blijft hij netjes voor wie??? Voor degene die hem na jou heeft?? En dan zelf met zo'n lelijk hoesje eromheen lopen. Als het functioneel is snap ik het nog. Bijvoorbeeld zo'n portomonnee hoesje. Nope, mijn iphone's hebben geen hoesje. (Behalve de 8+ die ik nu heb, maar dat moest van de vrouw aangezien zijn hem krijgt ls mijn X binnen is ;))
Ik doe vrijwel altijd een hoesje om mijn telefoon. Het is voor mij toch mooi meegenomen als ik mijn 1 of 2 jaar oude telefoon nog voor een mooie prijs kan verkopen omdat hij nog netjes is zonder gebruikerssporen. Zo kan ik voor relatief "weinig" geld een nieuwe telefoon kopen :)

En als student is dat toch wel leuk iedere keer weer wat nieuws zonder daar bakken met geld voor te hoeven neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mprkooij schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:50:
[...]

Ik doe vrijwel altijd een hoesje om mijn telefoon. Het is voor mij toch mooi meegenomen als ik mijn 1 of 2 jaar oude telefoon nog voor een mooie prijs kan verkopen omdat hij nog netjes is zonder gebruikerssporen. Zo kan ik voor relatief "weinig" geld een nieuwe telefoon kopen :)

En als student is dat toch wel leuk iedere keer weer wat nieuws zonder daar bakken met geld voor te hoeven neerleggen.
Als je nu een iPhone 7 hebt dan moet je alsnog flink bijbetalen, maak niet uit hoe je 7 eruit ziet.

Ik zou lekker wachten tot januari, kan je nog eventjes sparen.
Blijft er voor mij sowieso een mooie X over om te bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:22
Famous schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

Als je nu een iPhone 7 hebt dan moet je alsnog flink bijbetalen, maak niet uit hoe je 7 eruit ziet.

Ik zou lekker wachten tot januari, kan je nog eventjes sparen.
Blijft er voor mij sowieso een mooie X over om te bestellen :D
Hahahaha, nou ik heb het geld al apart gezet hoor :P Geen paniek. Die X komt er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Nou, ik was net even in de stad, snel even gespeeld met de 8+ maar idd, wat een bakbeest is dat. Mooi hoor, maar allemachtig groot.. hmmm...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Gdumme schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Nou, ik was net even in de stad, snel even gespeeld met de 8+ maar idd, wat een bakbeest is dat. Mooi hoor, maar allemachtig groot.. hmmm...
ja, er was ooit een mede Tweaker hier die zo'n Plus model een ''belplank'' en "surfplank" noemde....beetje bijdehand typje was dat.
Ben ff zijn naam kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

ja, er was ooit een mede Tweaker hier die zo'n Plus model een ''belplank'' noemde....beetje bijdehand typje was dat.
Haha oke..maar buiten het feit om dat het een groot toestel is, zit er op het gebied van specs bij de Plus nogal een verschil tov de 8. Zou graag ook hebben gezien dat het formaat kleiner was geweest maar alleen al om zijn batterij, scherm en camera laat ik m niet links liggen om dan voor de normale variant 8 te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

ja, er was ooit een mede Tweaker hier die zo'n Plus model een ''belplank'' en "surfplank" noemde....beetje bijdehand typje was dat.
En er later zelf ook een kocht als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:22:
[...]

En er later zelf ook een kocht als ik mij niet vergis.
hoe durft ie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:13:
[...]

Haha oke..maar buiten het feit om dat het een groot toestel is, zit er op het gebied van specs bij de Plus nogal een verschil tov de 8. Zou graag ook hebben gezien dat het formaat kleiner was geweest maar alleen al om zijn batterij, scherm en camera laat ik m niet links liggen om dan voor de normale variant 8 te gaan
nee oke, van binnen is het super voor elkaar met de + mee eens. maar je moet hem wel elke dag meezeulen. als ik kijk naar het formaat van de galaxy 8+ is die veel mooier, wel groter maar een stuk smaller, lijkt me veel ergonomischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Gdumme schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:31:
[...]

nee oke, van binnen is het super voor elkaar met de + mee eens. maar je moet hem wel elke dag meezeulen. als ik kijk naar het formaat van de galaxy 8+ is die veel mooier, wel groter maar een stuk smaller, lijkt me veel ergonomischer.
Ja, dat is een persoonlijk dingetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

ik verwacht ook dat de 8+ de laatste in zijn soort is. er zal vast wel een opvolger komen maar dan niet meer zo lomp

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
rammes schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:34:
ik verwacht ook dat de 8+ de laatste in zijn soort is. er zal vast wel een opvolger komen maar dan niet meer zo lomp
ja, 5e jaar op rij hetzelfde design lijkt me echt sterk....maar ja, dat zeiden we ook dit jaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Leuke berichten dat er reeds Iphone X'en in Europa zijn toegekomen, maar deze zijn toch voor de retail bedoeld ?

Wanneer je besteld via Apple zelf worden deze toch rechtstreeks vanuit China verstuurd, dit was alvast toch het geval met de I7+...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:36:
[...]

ja, 5e jaar op rij hetzelfde design lijkt me echt sterk....maar ja, dat zeiden we ook dit jaar :X
ik bedoel ook het scherm formaat, die 8+ is zo groot met die dikke randen erbij. Ik verwacht dat de "9+" niet meer van die dikke randen heeft

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Icaru schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:36:
Leuke berichten dat er reeds Iphone X'en in Europa zijn toegekomen, maar deze zijn toch voor de retail bedoeld ?

Wanneer je besteld via Apple zelf worden deze toch rechtstreeks vanuit China verstuurd, dit was alvast toch het geval met de I7+...
De release zending komt uit het Nederlandse magazijn. Daarna komen ze idd uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
rammes schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

ik bedoel ook het scherm formaat, die 8+ is zo groot met die dikke randen erbij. Ik verwacht dat de "9+" niet meer van die dikke randen heeft
ah op die tandem... snap 'm.

Zou Apple vanaf 2018 alleen nog maar met oled iPhones komen denk jij? Of nog die gare 750 of misschien minimaal 1080 LCD schermen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:41:
[...]

ah op die tandem... snap 'm.

Zou Apple vanaf 2018 alleen nog maar met oled iPhones komen denk jij? Of nog die gare 750 of misschien minimaal 1080 LCD schermen?
Vergelijk ik het met de techniek die ze in andere apparaten gebruiken zou het me niet verbazen, flagship de 10 en de rest verouderde techniek. (Zie macbook mac mini, mac pro. etc).

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SmithNL schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:55:
https://www.macrumors.com...-batch-of-iphone-x-units/

[...]

I know.. Netherlands = Schiphol en zal dus heel de EU wel bedienen, maar toch... ;)
Vliegt nu een Air China Cargo boven Nederland en op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat ze hierin zitten :) CA1025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Vliegt nu een Air China Cargo boven Nederland en op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat ze hierin zitten :) CA1025
Het “vliegtuig tracken” begint op deze manier wel erg vroeg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Je kan ook voor de deur van Expeditors gaan liggen daar komen ze binnen, transport gebeurt door Nagel transport.
Maar dit zijn high risk cargo's en niemand weet waar en wanneer ze binnen komen i.v.m. diefstal.

Dus onzin verhaal dat er x aantal onderweg naar Nederland zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 00:34:
[...]

Ik had afgelopen release een scriptje lopen wat een mailtje stuurt zodra hij een verandering op de site constateerde. Dat werkte toen erg goed maar of je dat programmeer werk mag noemen weet ik verder niet.

Zal eens in mijn timecapsule zoeken of ik het nog heb. Misschien wel weer handig.
Houd mij aanbevolen voor je scriptje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
@Slux ook werkzaam op SPL? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Slux schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:58:
[...]

Dus onzin verhaal dat er x aantal onderweg naar Nederland zijn.
Als tegenwoordig een nieuw design iPhone al een jaar van te voren kan uitlekken, dan geloof ik al te graag dat dit ook kan mbt logistieke geruchten. Niets is waterdicht op deze wereld, behalve de dichtheid van water zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Soort van :9
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:04:
[...]

Als tegenwoordig een nieuw design iPhone al een jaar van te voren kan uitlekken, dan geloof ik al te graag dat dit ook kan mbt logistieke geruchten. Niets is waterdicht op deze wereld, behalve de dichtheid van water zelf ;)
Geloof mij dit komt echt niet naar buiten, er is in het verleden een keer een diefstal geweest op Schiphol bij Expeditors en sinds die tijd is het extreem beveiligd, medewerkers zijn niet eens op de hoogte van de transport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Slux schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:08:
[...]

[...]

Geloof mij dit komt echt niet naar buiten, er is in het verleden een keer een diefstal geweest op Schiphol bij Expeditors en sinds die tijd is het extreem beveiligd, medewerkers zijn niet eens op de hoogte van de transport.
je moet andersom denken, het bericht komt niet vanuit de ontvangende kant, maar vanuit de kant van de verzender.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Slux schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:08:
[...]

[...]

Ik wil je al te graag geloven maar ik geloof in deze in het integendeel ervan. Gerucht komt vanuit China en vraag mij af waarom het niet mogelijk is dat iemand het daar lekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Ik wil je al te graag geloven maar ik geloof in deze in het integendeel ervan. Gerucht komt vanuit China en vraag mij af waarom het niet mogelijk is dat iemand het daar lekt
clickbaits ;)

je naam, in deze, Xinhuanet (wie zeg je? ja die :+ ), lekker de wijde wereld inslingeren.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 16-10-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
rammes schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

je moet andersom denken, het bericht komt niet vanuit de ontvangende kant, maar vanuit de kant van de verzender.
De verzender weet het ook niet eens, het gaat eerst naar een distributie centrum van de expediteur en vanuit daar wordt het pas verspreid.
Als het namelijk wel naar buiten zou komen dan betekend dat de beveiliging gefaald heeft en de boefjes het ook kunnen weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
doet me denken aan deze foto.
Deze captain van een Freighter liet vol trots zijn lading zien, vol met pre order units iPhone 6 en 6 Plus, vanuit China met bestemming de VS.

Deze tekst had hij onder zijn foto geplaatst:

''Yep, that's what I do. I fly stuff. Privileged to be a small part of the Apple supply chain. Just landed a 747 full of iPhone 6's in Anchorage. Another crew will take the airplane on to Chicago. It'll be on the ground at O'hare about 9am Sept. 15. I gave it a little extra gas coming over the Pacific, just to get them here a little quicker. You're welcome''

Denk dat Apple 'not amused' was met deze foto ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3SDbrtAl.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 11:37
De laatste pagina's wordt er veel geslowchat. Dat is nog steeds niet de bedoeling :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Hoedje schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:19:
[mbr]De laatste pagina's wordt er veel geslowchat. Dat is nog steeds niet de bedoeling :).[/]
dankjewel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
En dan zelf gelijk een Slowchat post plaatsen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een heeeeel klein kansje dat ik ergens te weten kan gaan komen als ze daadwerkelijk Waalwijk inrijden. Maaaarrrr dan moeten ze wel naar Waalwijk gaan, en dan moet ik het wel toevallig horen.

Veranderd verder niets... maar het is wel weer een typisch tweakers ding als we erachter komen :D

Ik heb alvast vrij genomen en 3 nov ook :D... zal wel hard tegenvallen als hij niet komt.

Ik twijfel alleen of ik de Watch mee moet bestellen of dat ik daar beter een 2e bestelling voor kan doen. Kwa tijd gaat het niet schelen op 27ockt.. maar wie weet dat het 1 zending gaat worden en ik dus evt langer moet wachten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Het valt mij op dat de laatste paar dagen een aantal, vrij nieuwe, Tweakers, met bepaalde vragen komen of advies-behoefte wat betreft de iPhone X, hier wordt door meerdere leden op gereageerd en vervolgens 0 reactie meer vanuit de vraagsteller.

Het zou prettig zijn om vanuit de vraagsteller nog een soort van feedback/terugkoppeling te krijgen wat hij of zij heeft gedaan met de gegeven info of het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:26:
Het valt mij op dat de laatste paar dagen een aantal, vrij nieuwe, Tweakers, met bepaalde vragen komen of advies-behoefte wat betreft de iPhone X, hier wordt door meerdere leden op gereageerd en vervolgens 0 reactie meer vanuit de vraagsteller.

Het zou prettig zijn om vanuit de vraagsteller nog een soort van feedback/terugkoppeling te krijgen wat hij of zij heeft gedaan met de gegeven info of advies.
Misschien ligt het aan mij hoor maar laat ik het boetekleed dan maar even aantrekken.
Als het een nieuw lid is en die vraagt naar tips of wat dan ook voor bestellen kan het mij gestolen worden, dat zijn toch weer mensen die mogelijk voor je in de rij zitten denk ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:26:

Het zou prettig zijn om vanuit de vraagsteller nog een soort van feedback/terugkoppeling te krijgen wat hij of zij heeft gedaan met de gegeven info of het advies.
nieuwe tweakers, of nieuw in het topic ?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
rammes schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:34:
[...]

nieuwe tweakers, of nieuw in het topic ?
over het algemeen, nieuwe Tweakers met een lage post historie.
Wil hier ook weer niet te lang over uitweiden, ivm mogelijke slowchat. Was meer soort van observatie laatste paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja want veel posten is goed!
The irony....

Doen we trouwens in dit topic de X hoesjes bespreken of willen we dat liever in het algemene topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:38:
[...]

over het algemeen, nieuwe Tweakers met een lage post historie.
Wil hier ook weer niet te lang over uitweiden, ivm mogelijke slowchat. Was meer soort van observatie laatste paar dagen.
Sorry Geert :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:51
Donstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:29:
Als het een nieuw lid is en die vraagt naar tips of wat dan ook voor bestellen kan het mij gestolen worden, dat zijn toch weer mensen die mogelijk voor je in de rij zitten denk ik dan :)
Precies dit. Sowieso al die “wat is het snelste” tips :D
Beperkte voorraad. Limited hier, limited daar... Waarom dan tips geven hoe iemand anders ‘m potentieel sneller kan krijgen dan jezelf 8)7

Maar goed, ik ben in een goede bui. De iPhone X is om 09:01 PDT te bestellen, dat is om 18:01 in Nederland :>

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 16-10-2017 18:58 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Gaan we trouwens iets merken denken jullie mbt Bluetooth 5.0 tov 4.2 van de Watch? Betere bereik etc?
Idem ook voor de AirPods

[ Voor 11% gewijzigd door Jaymone op 16-10-2017 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:57:
Gaan we trouwens iets merken denken jullie mbt Bluetooth 5.0 tov 4.2 van de Watch? Betere bereik etc?
Idem ook voor de AirPods
geen idee maar let nu wel op dat ik alleen nog maar 5.0 devices koop

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:29:
[...]

Misschien ligt het aan mij hoor maar laat ik het boetekleed dan maar even aantrekken.
qua bestellen snap ik je ;)

Maar iemand vroeg iets specifieks ivm zijn slechte zicht / ogen. Er wordt advies gegeven en vervolgens 0 reactie/terugkoppeling wat er met de info is gedaan.

Wat is dan de toegevoegde waarde dat iemand ingaat op een advies vraag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:41
Pff nevermind...was nog niet helemaal wakker... ;)

[ Voor 92% gewijzigd door dafmay op 16-10-2017 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt talent hebben om Tweaker te zijn, maar dat maakt je nog geen grootmeester....

Als iemand een nuttig antwoord leest, moet hij dan "dankjewel" posten.. of een +1 geven om het waardevoller te maken?

En waarom er geen link is naar de 10 meest gestelde vragen snap ik inderdaad ook niet. Die kan prima ergens bovenaan het topic.
Kunnen wij er ook weer naar linken. Dan help je ze, leer je ze Tweakers gebruiken en is iedereen blij.

Ik heb liever 10 tweakers met de X dan 8 omdat we niet willen vertellen hoe je snel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Mensen al nagedacht of en welke wireless charger ze gaan halen?
ik neig naar die van Anker..

[ Voor 19% gewijzigd door Jaymone op 16-10-2017 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:57:
Idem ook voor de AirPods
Verwacht Het niet. Daar heeft Apple W1 en W2 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:08:
[...]

Verwacht Het niet. Daar heeft Apple W1 en W2 voor.
Is waar ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:49

swv

Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:08:
Mogelijk die van Ikea. Ik heb geen haast dus wacht rustig de ervaringen af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil op zijn minst een wireless charger waar je telefoon een beetje rechtop in staat zoals die van spigen

Al zie ik er liever een van alluminium
Afbeeldingslocatie: https://images.mobilefun.co.uk/graphics/productgalleries/53996/f.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:08:
jup, maar heb er al eentje liggen thuis, over van een vorige smartphone. Kan daarop liggend de telefoon opladen of staand laten opladen, handig als ik op mn laptop bezig ben en wel eenvoudig mijn telefoon wil gebruiken

Anker is altijd goed, zowel kabels als wireless chargers. Anker heeft echt een goeie naam op dit gebied.

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 16-10-2017 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:11:
[...]

jup, maar heb er al eentje liggen thuis over van een vorige smartphone.

Anker is altijd goed, zowel kabels als wireless chargers. Anker heeft echt een goeie naam op dit gebied.
Prijs en levertijd van Anker schoot omhoog na de release van de 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:10:
Ik wil op zijn minst een wireless charger waar je telefoon een beetje rechtop in staat zoals die van spigen

Al zie ik er liever een van alluminium
[afbeelding]
Ziet er goed uit, vraag me alleen of wat voor toegevoegde waarde het rechtop staan zal hebben (uiteraard info aflezen, maar wanneer en waar tijdens het laden?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:05:
Je kunt talent hebben om Tweaker te zijn, maar dat maakt je nog geen grootmeester....

Als iemand een nuttig antwoord leest, moet hij dan "dankjewel" posten.. of een +1 geven om het waardevoller te maken?

En waarom er geen link is naar de 10 meest gestelde vragen snap ik inderdaad ook niet. Die kan prima ergens bovenaan het topic.
Kunnen wij er ook weer naar linken. Dan help je ze, leer je ze Tweakers gebruiken en is iedereen blij.

Ik heb liever 10 tweakers met de X dan 8 omdat we niet willen vertellen hoe je snel besteld.
Ja een plus1 geven is idd een mooie eerste stap. Of idd wat posten als “Bedankt voor de info ik ga er eens naar kijken”. Dat lijkt mij niet meer dan logisch.

Stel je loopt in de stad en iemand vraagt je de weg naar de Hema. Na je antwoordt loopt die vreemde weg zonder te bedanken, dat zou je toch ook vreemd vinden? Of zou je die persoon een week later nog eens helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

Prijs en levertijd van Anker schoot omhoog na de release van de 8
amazon.de meteen 1ste resultaat op ''Anker wireless charger QI", levering deze week. Prijs: 2 tientjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:14:
[...]

Ja een plus1 geven is idd een mooie eerste stap. Of idd wat posten als “Bedankt voor de info ik ga er eens naar kijken”. Dat lijkt mij niet meer dan logisch.

Stel je loopt in de stad en iemand vraagt je de weg naar de Hema. Na je antwoordt loopt die vreemde weg zonder te bedanken, dat zou je toch ook vreemd vinden? Of zou je die persoon een week later nog eens helpen?
Zou zeggen eerlijk oversteken, jij je hema en ik een hema worst

Pagina: 1 ... 32 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.