[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.839 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marktplaats. Het afvoerputje van Nederland.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:45:
Marktplaats. Het afvoerputje van Nederland.
Heb toen met de 6S release 2 toestellen gekocht en 1 weer doorverkocht via MP.
Nooit meer!!

Ik heb er €250 op verdient destijds, er kwamen 2 gasten bij me thuis. Dat waren heren die zeg maar niet hun geld verdienen met een 9 tot 5 baan ;)
Mijn vriendin was behoorlijk boos dat ik dit soort lieden over de vloer liet komen..dus nooit meer MP voor dit soort verkopen.

Inderdaad is MP over het algemeen een afvoerputje of een speelplaats voor (licht) criminelen.

Ik vind het V&A gedeelte hier op Tweakers echt een verademing. Met duidelijke profielen, historie en feedbackscore van de koper/verkoper.

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 14-10-2017 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Donstil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:42:
[...]

Ja gewoon even in Oberhausen halen.
(daar twijfelde ik sowieso al over. De X zou net dat zetje zijn)
<Off-topic>Zou LTE trouwens echt een toegevoegde waarde hebben voor iemand die zn iPhone altijd bij zich heeft?
/<On-topic>

Ben benieuwd of dit jaar een ritje Oberhausen nodig is om een X te kunnen scoren

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:49:
[...]

Nooit meer!!

Ik heb er €250 op verdient destijds, er kwamen 2 gasten bij me thuis. Dat waren heren die zeg maar niet hun geld verdienen met een 9 tot 5 baan ;)
Mijn vriendin was behoorlijk boos dat ik dit soort lieden over de vloer liet komen..dus nooit meer MP voor dit soort verkopen.

Inderdaad is MP over het algemeen een afvoerputje of een speelplaats voor (licht) criminelen.

Ik vind het V&A gedeelte hier op Tweakers echt een verademing. Met duidelijke profielen, historie en feedbackscore van de koper/verkoper.
Langskomen is op release nooit nodig. Er was altijd zoveel animo dat ik gewoon op de eerste wachte die voor bezorging koos :)
Jaymone schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:04:
[...]

<Off-topic>Zou LTE trouwens echt een toegevoegde waarde hebben voor iemand die zn iPhone altijd bij zich heeft?
/<On-topic>
Ik verwacht van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 17:29
Weet iemand overigens wat we kunnen verwachten qua abbonnement prijzen in combinatie met de iPhone X?

Ik zit namelijk te twijfelen tussen los toestel aanschaffen of in combinatie met een abbonement bij o.a T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tayfunc schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:53:
Weet iemand overigens wat we kunnen verwachten qua abbonnement prijzen in combinatie met de iPhone X?

Ik zit namelijk te twijfelen tussen los toestel aanschaffen of in combinatie met een abbonement bij o.a T-Mobile
Ga er maar vanuit dat de Nederlandse mobiele providers nauwelijks de iPhone X kunnen leveren de 1ste paar weken en wellicht maanden, de hoeveelheid units die zij vanuit Apple zullen ontvangen zal echt zéér minimaal zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 14-10-2017 21:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:12
@Geert1976 Ik waardeer je enthousiasme.. maar je laat jouw posts altijd als 'feit' overkomen terwijl je zelf ook nergens iets vanaf weet. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:15:
@Geert1976 Ik waardeer je enthousiasme.. maar je laat jouw posts altijd als 'feit' overkomen terwijl je zelf ook nergens iets vanaf weet. ;)
altijd als feit terwiijl ik nergens iets vanaf weet?
Ah ok, dus ook de inhoud (foto's, vergelijkingen en nieuwtjes) van mijn posts die ik vaak direct via Apple of via de devs haal, kloppen niet....check!
Zal mijn bronnen in het vervolg beter checken. Had kunnen weten dat Apple onjuiste info en foto's verspreid :+
Mijn excuses _/-\o_

En wat betreft mijn antwoord op de vraag van @Tayfunc , ik had er inderdaad bij kunnen zetten ''ik heb het idee'', of ''kijkend naar de zeer sterke geruchten wat betreft de tekorten'', daar heb je een absoluut een punt. Ik weet natuurlijk niet exact hoe of wat.
Maar zullen we dan even alle posts filteren op feiten en meningen? Ik gok op een stuk of 100 posts die overblijven welke echte feiten zijn die eenvoudig te controleren zijn ;)
En aan meningen en onderbuikgevoel doe ik hier net zo hard aan mee, net als vrijwel iedereen hier.

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 14-10-2017 21:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:28:
Ah ok, dus ook de inhoud (foto's, vergelijkingen en nieuwtjes) van mijn posts die ik vaak direct via Apple of via de devs haal, kloppen niet....check!
Jij probeert het nu weer te bagatelliseren zoals je wel vaker doet maar hij heeft wel degelijk een punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:05
Huh, ik dacht dat Geert de assistent van Tim Cook was?
Dus al die info is niet per sé waar?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
matthijst schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:54:
Huh, ik dacht dat Geert de assistent van Tim Cook was?
nee, ik ben slechts een aandeelhouder van Apple.

Geldt dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:33
Geert1976 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:49:
[...]

Nooit meer!!

Hoewel ik altijd erg netjes probeer te zijn bij een bezoek en meestal ook mijn verkopen/kopen afrond, veroorzaakt het V&A-beoordelingensysteem toch een soort van vloek wanneer je eens een misstap gemaakt hebt. Sommige Tweakers zijn ook wel tè snel van oordeel, waardoor als je even niet reageert gelijk een 1 uit 5 krijgt en zij niet meer reageren op je reacties.

Nu geef ik wel toe dat ik op teveel van dezelfde advertenties reageer en daardoor een aantal af moet zeggen. Ik probeer dit echter de laatste tijd uiteraard op te pakken, maar mensen kijken toch wel vaak naar je oudere recensies, waardoor er een bepaald oordeel wordt getrokken.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:23

swv

Geert1976 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:28:
[...]

Zal mijn bronnen in het vervolg beter checken. Had kunnen weten dat Apple onjuiste info en foto's verspreid :+
Mijn excuses _/-\o_

En wat betreft mijn antwoord op de vraag van @Tayfunc , ik had er inderdaad bij kunnen zetten ''ik heb het idee'', of ''kijkend naar de zeer sterke geruchten wat betreft de tekorten'', daar heb je een absoluut een punt. Ik weet natuurlijk niet exact hoe of wat.
Maar zullen we dan even alle posts filteren op feiten en meningen? Ik gok op een stuk of 100 posts die overblijven ;)
En aan meningen en onderbuikgevoel doe ik hier net zo hard aan mee, net als vrijwel iedereen hier.
Het is meer het doemdenken dat je doet wat niet altijd onderbouwd is. Want nu komt weer hetzelfde riedeltje voorbij terwijl je feitelijk geen antwoord geeft op de vraag van @Tayfunc. Top dat je hem dus wilt waarschuwen voor tekorten, maar misschien is voor hem de prijs doorslaggevend. Dus €1159 aftikken bij Apple of gespreid bij T-Mobile bijvoorbeeld.

Dus @Tayfunc, misschien een tip om naar de iPhone 8 prijzen te kijken ter referentie. Een iPhone 8 64GB kost bij T-Mobile met direct aflossen van de toestelbijbetaling €744, terwijl Apple voor een los toestel €809 vraagt. De X 64GB zal jou dan bijvoorbeeld grofweg €1090 (ipv €1159) kunnen kosten (los van de abokosten natuurlijk). Ik denk zelf dat de voorraden bij de providers vs Apple weinig verschillen. Webshops van derde partijen zijn pas drama. Kijkende naar wat je zou kunnen besparen bij T-Mobile en andere providers is een sim only + aanschaf via Apple mogelijk weinig duurder ;) Maak voor jezelf even een Excelletje ofzo.

Ik denk dat dus overblijft met welke partij je het liefst in zee gaat voor het leveren van jouw iPhone en dat dat doorslaggevend is. Let goed op wanneer de providers starten met hun preorders zodat ook de prijzen bekend zijn en beslis snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
matthijst schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:54:
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/3a08d6af63a13e31ab6beb70ba05139a/tenor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
xaliton schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:56:
[...]

Hoewel ik altijd erg netjes probeer te zijn bij een bezoek en meestal ook mijn verkopen/kopen afrond, veroorzaakt het V&A-beoordelingensysteem toch een soort van vloek wanneer je eens een misstap gemaakt hebt. Sommige Tweakers zijn ook wel tè snel van oordeel, waardoor als je even niet reageert gelijk een 1 uit 5 krijgt en zij niet meer reageren op je reacties.
Ja, das goed klote als dat een keer gebeurd.
Als iemand je dan hup, gelijk een 1 geeft, haalt dat inderdaad je gemiddelde aardig omlaag :X
Bij Marktplaats heb je geen feedback profiel (allleen hoe lang iemand lid is), dat vind ik wel een gemis daar.

Ik heb een 100% feedback score, dat hou ik graag zo ;)

kleine toevoeging:

Zodra ik (als ook andere mensen hier wel eens doen) mij kritisch uitlaat over Apple (specifiek de iPhone X hier) of de weg die zij inslaan, gaan vrijwel exact dezelfde mensen ( je kan ze op 1 handje tellen) vol in de rem.
Kom ik of iemand anders die eerder kritisch is geweest, met een leuke mooie eigenschap van de X, hoor je de eerder genoemde mensen hierboven totaal niet.

Mensen, we hebben het hier maar over een merk he (en niet een familie lid dat wordt ''aangevallen'' ), sommige mensen zouden hier echt eens wat minder uit die Apple Kool Aid fles moeten drinken ;)

[ Voor 24% gewijzigd door _Bailey_ op 14-10-2017 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Geert1976 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:01:
[...]

Ja, das goed klote als dat een keer gebeurd.
Als iemand je dan hup, gelijk een 1 geeft, haalt dat inderdaad je gemiddelde aardig omlaag :X
Bij Marktplaats heb je geen feedback profiel (allleen hoe lang iemand lid is), dat vind ik wel een gemis daar.

Ik heb een 100% feedback score, dat hou ik graag zo ;)
Als iemand langer dan 5 maanden actief is op Marktplaats vertrouw ik het vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
xaliton schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Als iemand langer dan 5 maanden actief is op Marktplaats vertrouw ik het vaak wel.
Fijn, ik ben al 12 jaar actief, dan kun je mooi mijn NEO kopen :*)

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
HereIsTom schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:34:
[...]

Fijn, ik ben al 12 jaar actief, dan kun je mooi mijn NEO kopen :*)
Als ik eens wist wat een "NEO" was 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Krijg het gevoel dat je het mij probeert te verkopen 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een chinese budget smartphone uit 2013. Dat is toch helemaal niets meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Haha.. denk het ook niet, maar kan het toch proberen 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
HereIsTom schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:10:
Haha.. denk het ook niet, maar kan het toch proberen 🤡
Als het niet verkocht wordt is het altijd nuttig als back-uptelefoon, of voor de kids als cadeau... of voor euuma

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer UYL op 14-10-2017 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb een redelijk goed gevoel dat ik de iPhone X snel in huis zal hebben.

De afgelopen weken heb ik me erop toe gelegd om een aantal voorbereidingen te treffen. Wat die voorbereidingen zijn laat ik even in het midden.

Vorig jaar heb ik de iPhone 7 Plus gitzwart besteld. Dat was om 9:07, via de website met iDEAL. Er zat toen een maand levertijd op.

Dit jaar betaal ik met credit card. Dat scheelt sowieso. Maar ik geef maar even aan dat een maand levertijd niet lang is. Een ander gegeven is het model dat ik op het oog heb. Zwart of wit maakt me niets uit. Front is zwart en er komt toch een rode Apple Case overheen.

Ik heb dus serieus ergens een voorgevoel dat ik ‘m op launch day op kan halen of thuisgestuurd krijg. Ik zal ook niet heel teleurgesteld zijn als het twee weken langer duurt. Zolang het niet tot de Kerst gaat duren.

Over 2 weken is het zover! Ik kijk er echt onwijs naar uit. Misschien ben ik een beetje te fanboy. Stond vanmiddag op de markt met een standhouder te kletsen. Die noemde mij niets kritisch en zei dat ik alles van Apple slik. Is misschien ook zo. Maar Android vind ik gewoon niet fijn werken. Ik ben nu 24 en heb sinds mijn 15e altijd een iPhone gehad. Tja....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer UYL
Dennisweb schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:31:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb een redelijk goed gevoel dat ik de iPhone X snel in huis zal hebben.

De afgelopen weken heb ik me erop toe gelegd om een aantal voorbereidingen te treffen. Wat die voorbereidingen zijn laat ik even in het midden.

Vorig jaar heb ik de iPhone 7 Plus gitzwart besteld. Dat was om 9:07, via de website met iDEAL. Er zat toen een maand levertijd op.

Dit jaar betaal ik met credit card. Dat scheelt sowieso. Maar ik geef maar even aan dat een maand levertijd niet lang is. Een ander gegeven is het model dat ik op het oog heb. Zwart of wit maakt me niets uit. Front is zwart en er komt toch een rode Apple Case overheen.

Ik heb dus serieus ergens een voorgevoel dat ik ‘m op launch day op kan halen of thuisgestuurd krijg. Ik zal ook niet heel teleurgesteld zijn als het twee weken langer duurt. Zolang het niet tot de Kerst gaat duren.

Over 2 weken is het zover! Ik kijk er echt onwijs naar uit. Misschien ben ik een beetje te fanboy. Stond vanmiddag op de markt met een standhouder te kletsen. Die noemde mij niets kritisch en zei dat ik alles van Apple slik. Is misschien ook zo. Maar Android vind ik gewoon niet fijn werken. Ik ben nu 24 en heb sinds mijn 15e altijd een iPhone gehad. Tja....
Wat is dat eigenlijk voor leuke mythe, dat individuen die Apple producten hebben, alles slikken wat ze op hun bord krijgen?

Ik heb ook een Macbook, Apple Watch, iPhone en Airpods. Maar dat is gewoon omdat alles zo soepeltjes met elkaar werkt en als je goed rondkijkt het voor een goede prijs kan krijgen, vaak gelijk aan de prijs van Android of zelfs iets lager.

De goede samenwerking van deze producten kan je gewoon niet creëeren met het (huidige) Android platform. Het lijkt me toch vaak een stukje jaloezie of iets, ik snap het in ieder geval niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Oh wat zijn we weer geheimzinnig :> Het is toch geen geheim dat niet verslapen, om 9:00 uur F5-en op de website én app en bestellen met creditcard het snelste werkt? Zonodig nog een preorder bij Coolblue of Mediamarkt en je zit gebakken. Zoveel voorbereiding zit daar niet in hoor. Hooguit wat ervaring van voorgaande jaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
xaliton schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:35:
[...]
De goede samenwerking van deze producten kan je gewoon niet creëeren met het (huidige) Android platform. Het lijkt me toch vaak een stukje jaloezie of iets, ik snap het in ieder geval niet.
Eens. Ik pak mijn AirPods en er is verbinding met de iPhone. Ik schakel naadloos over naar mijn MacBook. Alles werkt zo heerlijk samen! Ik krijg altijd te horen dat ik de loterij heb gewonnen etc.. jaloezie ten op.

@swv Ik heb wel iets meer voorbereiding getroffen dan dat, hoor. Er is aardig wat programmeer- en tweakwerk aan vooraf gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:56:
[...]

Eens. Ik pak mijn AirPods en er is verbinding met de iPhone. Ik schakel naadloos over naar mijn MacBook. Alles werkt zo heerlijk samen! Ik krijg altijd te horen dat ik de loterij heb gewonnen etc.. jaloezie ten op.

@swv Ik heb wel iets meer voorbereiding getroffen dan dat, hoor. Er is aardig wat programmeer- en tweakwerk aan vooraf gegaan.
Haha “programmeer” werk ook echt.
Je hebt de site zo aangepast dat je order 000001 krijgt zeker 8)7

Ik had afgelopen release een scriptje lopen wat een mailtje stuurt zodra hij een verandering op de site constateerde. Dat werkte toen erg goed maar of je dat programmeer werk mag noemen weet ik verder niet.

Zal eens in mijn timecapsule zoeken of ik het nog heb. Misschien wel weer handig.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 15-10-2017 00:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 19:48
De beste manier om de iPhone te scoren is door de app te gebruiken met eventueel de website er naast. Zorg dat al je gegevens al zijn opgeslagen op je account (bezorgadres, factuuradres, creditcard) en dat de iPhone die je wilt al in je favorieten staan.

Afrekenen met iDeal raad ik af, tenzij je geen creditcard hebt. iDeal duurt gewoon langer om af te ronden en bij een CC is het een kwestie van je CVV intikken en klaar. Je toestel wordt namelijk niet gereserveerd wanneer je deze in je mandje gooit, maar pas wanneer je de bestelbevestiging ziet. Zo snel mogelijk het bestelproces afronden is dus belanger.

Scripts zijn alleen handig na de release. Op de releasedag is het een kwestie van geluk hebben. Meer dan voorraad checken kan je toch niet en iedereen weet dat het om 09:01 online komt. Zou zonde zijn als je op een script vertrouwt die misschien niet werkt omdat Apple iets aangepast heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
MelvinW schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 08:00:
Zou zonde zijn als je op een script vertrouwt die misschien niet werkt omdat Apple iets aangepast heeft.
ik laat de site van Apple bij start van de pre order elke seconde refreshen, dit is eenvoudig te realiseren met behulp van de (Mac) app BetterTouchTool.
Geen script voor nodig.

Maar over het algemeen genomen is de Apple Store App net ff wat eerder online dan de website.
Kan dit jaar uiteraard net andersom zijn... ;)
Met 4 Apple devices in de aanslag om 09.00u moet het hopelijk wel lukken de 27ste :Y

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 15-10-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Dennisweb schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:56:
[...]

Nou in dat geval ben ik benieuwd of het je lukt en er je voordeel uit haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:04

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Geert1976 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 08:38:
[...]

ik laat de site van Apple bij start van de pre order elke seconde refreshen, dit is eenvoudig te realiseren met behulp van de (Mac) app BetterTouchTool.
Geen script voor nodig.

Maar over het algemeen genomen is de Apple Store App net ff wat eerder online dan de website.
Kan dit jaar uiteraard net andersom zijn... ;)
Met 4 Apple devices in de aanslag om 09.00u moet het hopelijk wel lukken de 27ste :Y
Denk niet dat je het daarmee red. De app op de telefoon is sneller “online” dan we website zelf.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Met de IPhone3 kon je de tijd van je pc aanpassen en eerder bestellen jammer dat ze dat hebben aangepast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tylen schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 08:46:
[...]

Denk niet dat je het daarmee red. De app op de telefoon is sneller “online” dan we website zelf.
nou, met 2 iPad's, iPhone en m'n Macbook hoop ik het toch echt wel te gaan redden...
(op de iPad kun je ook de Apple Store App gebruiken, heb je niet perse de telefoon voor nodig)

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 15-10-2017 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:01:
[...]

Mensen, we hebben het hier maar over een merk he (en niet een familie lid dat wordt ''aangevallen'' ), sommige mensen zouden hier echt eens wat minder uit die Apple Kool Aid fles moeten drinken ;)
Wees nou eens eerlijk, de tijd die je hier doorbrengt is toch tegenwoordig meer dan met je familie ;) :)
dus hoezo zijn wij of Apple geen familielid :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:12:
[...]

Wees nou eens eerlijk, de tijd die je hier doorbrengt is toch tegenwoordig meer dan met je familie ;) :)
dus hoezo zijn wij of Apple geen familielid :D
absoluut..en ook erg blij met jullie als familie lid. De liefde en warmte die je hier krijgt is met geen pen te beschrijven :+

[ Voor 35% gewijzigd door _Bailey_ op 15-10-2017 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 22:36
Geert1976 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:32:
[...]

absoluut..en ook erg blij met jullie als familie lid. De liefde en warmte die je hier krijgt is met geen pen te beschrijven :+
Zit er in elke familie ook geen zatte nonkel/tante of een “specialleke”....?

wie is dit dan hier opt forum? :)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 22:45
Kunnen we weer on-topic gaan?

Wanneer kunnen we de eerste reviews verwachten van reviewers?

Geeft Apple doorgaans een review toestel voor de launch af of na de launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Evernote schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:19:
Kunnen we weer on-topic gaan?

De reviewers zijn meestal voor die tijd al in bezit van een test exemplaar maar brengen hun review 1 dag voor launch of op de dag zelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evernote schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:19:

Een paar dagen voor launch, meestal op de woensdag dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
swv schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:38:
[...]

Oh wat zijn we weer geheimzinnig :> Het is toch geen geheim dat niet verslapen, om 9:00 uur F5-en op de website én app en bestellen met creditcard het snelste werkt? Zonodig nog een preorder bij Coolblue of Mediamarkt en je zit gebakken. Zoveel voorbereiding zit daar niet in hoor. Hooguit wat ervaring van voorgaande jaren ;)
Vergeet dat maar, de Apple stores in NL (Haarlem, Den Haag en Amsterdam krijgen er bij elkaar ongeveer 400 en pas in januari weer nieuwe. Dus 1 x knipperen met je ogen en ze zijn door de voorraad heen. Voor het grote deel mensen wordt het echt niet eerder dan het eerste kwartaal van 2018. Dit is nieuws wat gisteren uit een zeer betrouwbare bron komt. ;) Kan handig zijn als je iemand in de fam. hebt die bij Apple werkt...iets met sales:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bontes schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:52:
Vergeet dat maar, de Apple stores in NL (Haarlem, Den Haag en Amsterdam krijgen er bij elkaar ongeveer 400 en pas in januari weer nieuwe. Dus 1 x knipperen met je ogen en ze zijn door de voorraad heen. Voor het grote deel mensen wordt het echt niet eerder dan het eerste kwartaal van 2018. Dit is nieuws wat gisteren uit een zeer betrouwbare bron komt. ;) Kan handig zijn als je iemand in de fam. hebt die bij Apple werkt...iets met sales:)
Gelukkig maar dat “niemand hem gaat kopen” , “niemand weet van de X” en dat “hij zo duur is” :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• swv

swv

[...]

Inderdaad een heel leuk verhaal om over op te scheppen op verjaardagen, maar trap er niet in. Apple medewerkers weten echt niet waar al die voorraadstromen naartoe gaan hoor. Iets met veiligheid :)

Apple gaat de X echt niet in 50 landen uitbrengen om er volgens 400 te leveren. Wanneer houdt die onzin nou eens op |:( Niks persoonlijks hoor en ook al bedoel je het goed; we moeten gewoon afwachten en zien wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 11:36
[...]

Hahaha sorry dat ik erom lach maar 400 stuks zou de mediamarkt al kunnen krijgen. Stel dat dit waar is dan kan je beter de iPhone X uitstellen tot over een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

400 stuks is overigens geen gek aantal om mee te beginnen op een releasedag verdeelt over de drie Apple Stores, maar in de dagen/weken/maanden die volgen gaan er gewoon batches iPhone's over de wereld verspreid worden hoor. Het is niet dat de fabrieken een tijdje stoppen met produceren en magazijnen onnodig worden gevuld. Dat er een logistieke uitdaging achter schuilgaat moge duidelijk zijn. Helemaal met zo'n uitgebreide release. En we zullen ongetwijfeld tegen levertijden aan gaan kijken in de rest van 2017 (wilde gok), maar als je snel preordert (bij welke partij dan ook) vergroot je echt wel je kansen het toestel snel in huis te hebben. Onder snel versta ik in de maand november. Geen 2018.

Het voorgevoel dat ik krijg is dat ik het toestel 3 november niet in handen zal hebben. Eerder in de week van 13 november ofzo. Ach als ik dat idee heb kan het alleen maar mee gaan vallen toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
moca007 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:03:
[...]

Hahaha sorry dat ik erom lach maar 400 stuks zou de mediamarkt al kunnen krijgen. Stel dat dit waar is dan kan je beter de iPhone X uitstellen tot over een jaar.
Sterker nog, alleen Marktplaats krijgt al 400 stuks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 11:36
Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:16:
[...]

Sterker nog, alleen Marktplaats krijgt al 400 stuks!
Vorige jaar kon je de iPhone 7 zo ophalen, genoeg mensen die er leuk aan willen verdienen op marktplaat, het maar wat een gek er voor wil betalen :9

Zonder gekkigheid 400 is geen aantal, Tele2 had vorige jaar met de iPhone 7 op de pre order dag al honderden bestellingen binnen mijn iPhone 7 ( plus ) 256GB kon een week later gewoon geleverd worden, het is maar dat ik zelf de iphone heb geannuleerd. Op het forum werd een week later aangekondigd dat ze een levering binnen zouden krijgen van 100-150 stuks als ik het me nog goed herinner.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
gespot in de metro ergens in China

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fKurTAml.jpg

die stainless steel zijkant ziet er wel erg mooi uit zeg.
Zat in het Space Gray kamp, maar denk dat ik op 27 okt overloop naar het Silver kamp (of gewoon allebei bestellen en in real life thuis op m'n gemakkie een keuze maken)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 15-10-2017 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nais daar is er weer een. Ziet er nog steeds super uit dat hele scherm voorop, al dat wit is alleen niet goed voor het OLED panel.

Ik ben benieuwd hoe die zich na drie jaar houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik zat altijd in kamp spacegrey maar nu ze de zwarte voorkant terug gebracht hebben op de witte iPhone wil ik absoluut weer wit, de laatste witte iPhone was voor mij de 3gs, maar ben afgehaakt sinds de witte bezels gepresenteerd werden 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik ben vooral benieuwd hoe het stainless steel gedeelte zich staande gaat houden. Lees her en der over mogelijk snel krassen van dit stainless steel gedeelte.

Maar gelukkig hebben we het speciale magische doekje (gebruik ook voor stainless steel horloges) thuis waar je stainless steel in een mum van tijd weer superstrak en (vrijwel) krasvrij hebt opgepoetst/polished.
Wel alleen bij de Silver X te gebruiken en absoluut NIET bij de Space Gray ivm het kleur laagje (coating) op het stainless steel gedeelte

[ Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 15-10-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27
Geert1976 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:18:

[afbeelding]

Zat in het Space Gray kamp, maar denk dat ik op 27 okt overloop naar het Silver kamp (of gewoon allebei bestellen en in real life thuis op m'n gemakkie een keuze maken)
Is natuurlijk niet echt goed te zien op deze foto, maar voor mijn gevoel lijkt de stainless rand meer naar binnen te lopen dan op de andere (gelekte) foto’s?

Lijkt wel een beetje alsof er een case omheen zit, ook als je naar die power button kijkt (geen randjes?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
duncanvdlinden schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:38:
Ik zat altijd in kamp spacegrey maar nu ze de zwarte voorkant terug gebracht hebben op de witte iPhone wil ik absoluut weer wit, de laatste witte iPhone was voor mij de 3gs, maar ben afgehaakt sinds de witte bezels gepresenteerd werden 😊
ja dat was wel een wens van velen, witte/zilveren achterkant en zwarte voorkant. Mooi dat nu (grotendeels) aan die wens wordt voldaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:40:
ik ben vooral benieuwd hoe het stainless steel gedeelte zich staande gaat houden. Lees her en der over mogelijk snel krassen van dit stainless steel gedeelte.

Maar gelukkig hebben we het speciale magische doekje (gebruik ook voor stainless steel horloges) thuis waar je stainless steel in een mum van tijd weer superstrak en (vrijwel) krasvrij hebt opgepoetst/polished.
Wel alleen bij de Silver X te gebruiken en absoluut NIET bij de Space Gray ivm het kleur laagje (coating) op het stainless steel gedeelte
Ik polijste mijn SS watch regelmatig met een speciaal middel, daar krijg ik alle krasjes uit. Als dat ook voor de iPhone gaat kunnen dan ga ik zeker case loos :)
Geert1976 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:53:
[...]

ja dat was wel een wens van velen, witte/zilveren achterkant en zwarte voorkant. Mooi dat nu (grotendeels) aan die wens wordt voldaan!
Waarom grotendeels? De zilveren iPhone is toch precies dat?

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 15-10-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ja doelde meer op het feit dat de X minimale bezels heeft (wat natuurlijk alleen maar meer dan welkom is)....dus zoveel zwart aan de voorkant zul je niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh zo. als het scherm is uit dan is het wel een mooi zwart geheel.

Dat vond ik persoonlijk altijd het lelijkst aan de oude witte/zilveren/gouden toestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:18:

[afbeelding]

Hmmm zilver of space grey :z

*denkt verder na*
Donstil schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:28:
Nais daar is er weer een. Ziet er nog steeds super uit dat hele scherm voorop, al dat wit is alleen niet goed voor het OLED panel.

Ik ben benieuwd hoe die zich na drie jaar houd.
Dan heb jij al de X3 joh! Lekker boeiend :p

[ Voor 25% gewijzigd door swv op 15-10-2017 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typisch. Ik vind die zwarte voorkant net het lelijkste van alles. Een witte achterlant en voorkant had ik liever gezien. Toch vind ik het nog steeds beter dan de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:16:
[...]

Hmmm zilver op space grey :z

*denkt verder na*

[...]

Dan heb jij al de X3 joh! Lekker boeiend :p
Haha ja das ook waar.

Ik ga eens proberen de Xs over te slaan volgend jaar. Kan mij nog goed herinneren dat de 6s zo tegen viel namelijk en mij lijkt de opvolger van de X ook precies zo iets.

Nu al nieuw design, nieuw scherm, sterk verbeterde camera. Ik verwacht niets groots meer voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:27:
[...]

Nu al nieuw design, nieuw scherm, sterk verbeterde camera. Ik verwacht niets groots meer voor volgend jaar.
Ik ook niet, mits ze een huge designfout hebben begaan waardoor ze genoodzaakt zijn om een compleet nieuwe design op de markt te zetten. Denk alleen dat die kans zeer gering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:49:
[...]

Ik ook niet, mits ze een huge designfout hebben begaan waardoor ze genoodzaakt zijn om een compleet nieuwe design op de markt te zetten. Denk alleen dat die kans zeer gering is.
Ik voel anders al een stuk of drie ‘gates’ aankomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 22:22
swv schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:52:
[...]

• Batterygate
  • Scratchgate
  • Notchgate
  • Glassgate
Nee grapje idk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
mprkooij schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:57:
[...]
  • Batterygate
  • Scratchgate
  • Notchgate
  • Glassgate
Nee grapje idk..
Teveelkleurengate
ZwartisechtZwartgate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
swv schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:52:
[...]

Dan kunnen ze gelijk opdoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:57:
[...]
  • Batterygate
  • Scratchgate
  • Notchgate
  • Glassgate
Nee grapje idk..
Dat valt allemaal onder AndroidHatersGate toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Maar wat gaan jullie nou doen: X met of zonder AppleCare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Had trouwens ook verwacht dat ze 'X' op het doosje zouden plaatsen maar zo te zien niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Donstil schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:04:
[...]

Dat valt allemaal onder AndroidHatersGate toch :+
Zou best kunnen :P Ik ben geen AppleHater tho. Bijna alles hier in huis is Apple. Gewoon omdat het allemaal zo makkelijk met elkaar werkt. Maar we hebben ook Samsung, LG, Toshiba, noem maar op :P

Can't wait for the iPhone X..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:04:
Zonder, heb een verzekering voor buitens en binnenshuis. Dus als die stuk gaat dan lekker via die weg laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:04:
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Bij mijn CC zit 365 dagen dekking maar daar zou ik dan het eventueel tweede jaar niets aan hebben. Dus dan komt AppleCare+ wel van pas.

Dat kan je tot 90 dagen na activatie afsluiten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:09:
[...]

Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Bij mijn CC zit 365 dagen dekking maar daar zou ik dan het eventueel tweede jaar niets aan hebben. Dus dan komt AppleCare+ wel van pas.

Dat kan je tot 90 dagen na activatie afsluiten toch?
Ben daar ook nog niet uit. Binnen 60 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Donstil schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:27:
[...]
Kan mij nog goed herinneren dat de 6s zo tegen viel namelijk en mij lijkt de opvolger van de X ook precies zo iets.
Vind je? Vond het 1 van de grootst aangepakte S model van de hele iPhone geschiedenis. De performance een heel stuk sneller, 70% snellere CPU en 90% snellere GPU, bekijk maar eens hoe een 6s presteerd in IOS 11 en een 6! Eindelijk 2GB geheugen, aluminium 7000 serie om de bendgate tegen te gaan, 3d touch, een helderder scherm. En of je ze belangrijk vind of niet maar alle nieuwe software features die in de huidige lineup zit zoals raise to wake, Motion Wallpapers, Live Photo’s, Hey Siri, zitten er vanaf de 6S pas in. Ook de 6S Plus kreeg een dubbele camera. 4K video’s opnemen. Nee ik vind de 7 en 8 de meest teleurstellende iPhones...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Morgen zeggen we volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
duncanvdlinden schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:17:
[...]

Vind je? Vond het 1 van de grootst aangepakte S model van de hele iPhone geschiedenis. De performance een heel stuk sneller, 70% snellere CPU en 90% snellere GPU, bekijk maar eens hoe een 6s presteerd in IOS 11 en een 6! Eindelijk 2GB geheugen, aluminium 7000 serie om de bendgate tegen te gaan, 3d touch, een helderder scherm. En of je ze belangrijk vind of niet maar alle nieuwe software features die in de huidige lineup zit zoals raise to wake, Motion Wallpapers, Live Photo’s, Hey Siri, zitten er vanaf de 6S pas in. Ook de 6S Plus kreeg een dubbele camera. 4K video’s opnemen. Nee ik vind de 7 en 8 de meest teleurstellende iPhones...
Ja vanaf de 6Plus voelde het toen als een enorm tegenvallende upgrade.

3D Touch gebruik ik nog steeds zelden trouwens. Verder is snelheid met ios11 natuurlijk erg fijn maar niet iets wat je wegblaast als je de nieuwe telefoon net uit de doos haalt en er ios9 op zit en de Plus had al 2 GB met de 6.

De dubbele camera was een feature van de 7Plus trouwens. Niet van de 6s+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:18:
Morgen zeggen we volgende week :)
De week begint op zondag toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:21:
[...]

De week begint op zondag toch? :)
Klopt, maar morgen zeggen we het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Gerucht gaat dat de volgende iPhone X in 2018 gewoon iPhone gaat heten. Dat lijkt mij echt plausibel, nu ze de kans hebben om te hernoemen omdat ze dit jaar ook al zijn gaan afwijken. Ook zijn ze bij de iPads met nummering gestopt en Macbooks noemen ze bijv model 2017 etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
mprkooij schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:07:
[...]

Zonder, heb een verzekering voor buitens en binnenshuis. Dus als die stuk gaat dan lekker via die weg laten maken.
Stond laatst een artikel in de krant waar verzekeraars aan 't woord kwamen. De schade gevallen met smartphones lopen de spuigaten uit.
De voorwaarden (oa flinke verhoging eigen risico) bij veel verzekeraars wat betreft smartphone schadevergoedingen gaat flink op de schop.

@Jaymone
Ik ga zeer zeker AC+ afsluiten op m'n X

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 15-10-2017 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
2e gerucht: probleem met beschikbaarheid X ivm productieproblemen met de true depth camera, lost zich waarschijnlijk pas echt rond september 2018 op. M.a.w. als dit waar is, dan wordt het echt erg lastig om er een te bemachtigen.
Aan de andere kant een bijkomend voordeel is dat je het komende half jaar niet meer hoeft te werken aangezien je met een paar X'en je inkomen kunt garanderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:40:
2e gerucht: probleem met beschikbaarheid X ivm productieproblemen met de true depth camera, lost zich waarschijnlijk pas echt rond september 2018 op. M.a.w. als dit waar is, dan wordt het echt erg lastig om er een te bemachtigen.
Aan de andere kant een bijkomend voordeel is dat je het komende half jaar niet meer hoeft te werken aangezien je met een paar X'en je inkomen kunt garanderen :)
Lijkt mij wel heel sterk dat ze nu al weten dat het in september 2018 pas lukt.

Al dat koffiedik kijken heeft eigenlijk niemand wat aan. Ja alleen die pannenkoeken die de rapporten verkopen aan “investeerders”.
Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:33:
Gerucht gaat dat de volgende iPhone X in 2018 gewoon iPhone gaat heten. Dat lijkt mij echt plausibel, nu ze de kans hebben om te hernoemen omdat ze dit jaar ook al zijn gaan afwijken. Ook zijn ze bij de iPads met nummering gestopt en Macbooks noemen ze bijv model 2017 etc.
Dat gerucht gaat al sinds de new iPad inmiddels. Er zijn al zoveel goeie momenten voorbij gegaan waarop Apple het had kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:45:
[...]

Lijkt mij wel heel sterk dat ze nu al weten dat het in september 2018 pas lukt.

Al dat koffiedik kijken heeft eigenlijk niemand wat aan. Ja alleen die pannenkoeken die de rapporten verkopen aan “investeerders”.
Kwestie van afwachten op morgen, daarna op volgende week vrijdag en we zullen het zelf ondervinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:47:
Kwestie van afwachten op morgen, daarna op volgende week vrijdag en we zullen het zelf ondervinden :)
Precies. Volgende week vrijdag is het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Line-up 2018:

iPhone 5.28 inch (goedkoper dan de huidige X 64GB)
iPhone Plus 6.46 inch (formaat gelijk aan Note8)
Goedkoper LCD Plus model met Full Active scherm
Nieuwe koperen kleur (wat we dit jaar ook voorbij zagen komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:59:
Line-up 2018:

iPhone 5.28 inch (goedkoper dan de huidige X 64GB)
iPhone Plus 6.46 inch (formaat gelijk aan Note8)
Goedkoper LCD Plus model met Full Active scherm
Nieuwe koperen kleur (wat we dit jaar ook voorbij zagen komen)
Hoe dik is die duim van jou wel niet?? :?

Of heb je een bron die ik zou moeten geloven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swv schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:24:
Iculture :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
[...]

Hoe dik is die duim van jou wel niet?? :?

Volgend jaar rond deze tijd weten we meer, voor nu gewoon laten rusten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Jaymone schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:36:
[...]

Volgend jaar rond deze tijd weten we meer, voor nu gewoon laten rusten ;)
Ohh ik dacht je hebt een artikel gevonden ofzo. Had ik wat leesvoer. Zelf denk ik dat de X geen eenmalige uitgave is. Althans dit ontwerp komt gegarandeerd terug in een volgend model. Het design van de huidige 8 kan prima een budgetmodel worden, met het oude vertrouwde lcd inderdaad. Leuk om over na te denken maar moet het inderdaad maar even parkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

zal die Geert wel weer zijn met z'n vage bronnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
swv schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:41:
[...]

Ohh ik dacht je hebt een artikel gevonden ofzo. Had ik wat leesvoer. Zelf denk ik dat de X geen eenmalige uitgave is. Althans dit ontwerp komt gegarandeerd terug in een volgend model. Het design van de huidige 8 kan prima een budgetmodel worden, met het oude vertrouwde lcd inderdaad. Leuk om over na te denken maar moet het inderdaad maar even parkeren.
YouTube: iPhone 2018 - Leaks & Rumors!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Hmm ik heb het niet zo met die 12 in een dozijn video’s van zogenaamd hippe dudes met een vlotte babbel en een mening die zo graag hun hoofd de hele tijd vol in beeld hebben. ‘Check ook even mijn andere video’s, en niet vergeten hè: duimpje omhoog als je het leuk vond’. Uitzondering: iJustine O+

Maar toch bedankt. Ik hoop niet dat je me al zuur vind overkomen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:05

Nitai

Live the life you love.

Hebben jullie dit gezien? Zag er goed uit! Ben echt benieuwd!

https://www.facebook.com/UNILADTech/videos/2040113082933069/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Hahaha mooi man! Zo zijn er nog wel 1001 dingen te verzinnen met dat AR gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
swv schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:05:
[...]

Hmm ik heb het niet zo met die 12 in een dozijn video’s van zogenaamd hippe dudes met een vlotte babbel en een mening die zo graag hun hoofd de hele tijd vol in beeld hebben. ‘Check ook even mijn andere video’s, en niet vergeten hè: duimpje omhoog als je het leuk vond’. Uitzondering: iJustine O+

Ik 'trap' er ook niet zomaar in maar deze jongen heeft bij mij wel wat credits opgebouwd. Nogmaals, we gaan ook dat hopelijk tzt meemaken of het wel/niet waar is.
Ik zeg: het is waar totdat het integendeel bewezen is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swv schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:05:
[...]

Van dit type tech YouTubers trek (No punt intended) ik eigenlijk alleen MKBHD.

iJustine volg ik dan wel maar dat is meer voor haar koppie. Al ben ik er nog niet helemaal over uit of ze nou leuk (lees: lekker) is of te Amerikaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
en Floss Carter, lekker recht voor z'n raap, helder, duidelijk en zeer objectief (vind ik althans)

''you know what to do ladies'' :o

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 15-10-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:46:
en Floss Carter, lekker recht voor z'n raap, helder, duidelijk en zeer objectief (vind ik althans)

''you know what to do ladies'' :o
Haha dat is waar. Die is ook goud idd.
Al kijk ik daar alleen de reviews van die mij echt interesseren.

Van MKBHD bv kijk ik alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
swv schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:15:
[...]

Hahaha mooi man! Zo zijn er nog wel 1001 dingen te verzinnen met dat AR gebeuren.
Kan de vrouw nog beter stalker als je opstap bent :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49

Grappig hoe meningen kunnen verschillen :) Ik heb sinds een jaar een 6S Plus, na jaren Android en vind juist iOS minder fijn werken. Naar mijn mening is het minder stabiel en veel taken duren langer om uit te voeren. Om het nog maar niet te hebben over e-mailattachments en video opslaan vanuit WeTransfer bijvoorbeeld. Echt vreselijk :X Visueel vind ik Android ook frisser en moderner.

Ook qua stabiliteit is iOS 11 echt zeer teleurstellend. Ik heb zoveel rare bugs, vastlopers, toetsenbord dat elementen in apps blokkeert, etc. Hele internet staat er bol van. Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n instabiele mobiele telefoon gehad en dat zegt wat als je Android 2.3 hebt gehad. 11.02 en 11.03 hebben het ook niet opgelost voor mij. 'It just works'. Nou die tijd is wel voorbij :P

Wil geen rant houden hier, maar smaken kunnen dus behoorlijk verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
marhalm schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 00:14:
[...]

Grappig hoe meningen kunnen verschillen :) Ik heb sinds een jaar een 6S Plus, na jaren Android en vind juist iOS minder fijn werken. Naar mijn mening is het minder stabiel en veel taken duren langer om uit te voeren. Om het nog maar niet te hebben over e-mailattachments en video opslaan vanuit WeTransfer bijvoorbeeld. Echt vreselijk :X

Ook qua stabiliteit is iOS 11 echt zeer teleurstellend. Ik heb zoveel rare bugs, vastlopers, toetsenbord dat elementen in apps blokkeert, etc. Hele internet staat er bol van. Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n instabiele mobiele telefoon gehad en dat zegt wat als je Android 2.3 hebt gehad. 11.02 en 11.03 hebben het ook niet opgelost voor mij. 'It just works'. Nou die tijd is wel voorbij :P

Wil geen rant houden hier, maar smaken kunnen dus behoorlijk verschillen ;)
Ligt ook aan de telefoon welke je hebt incl. De rom.
Mijn zwager is developer bij XDA (kleintje) en loopt dus altijd met een custom rom op zijn HTC. Hij ervaart geen problemen en alles werkt eigenlijk wel. Mijn broer heeft een S7 en heeft zo nu en dan wel problemen of een batterij die erg snel leeggaat.

Dat is precies mijn ervaring, met een custom rom werkt het, stock gewoon niet goed.

Dat dingen niet simpel werken zoals een video vanuit WeTransfer zal ook een stukje veiligheid zijn.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

marhalm schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 00:14:

Ik heb alleen maar ipads, imacs, macbooks en iphones en ik heb geen enkel probleem met iOS 11 (en High Sierra). Mijn grootste probleem tot nu toe is waar het overzicht van gekochte app's te vinden was. Dat lag niet helemaal voor de hand, in mijn ogen.

Grappig hoe meningen kunnen verschillen :|

I don't like facts. They have a liberal bias.

Pagina: 1 ... 31 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.