[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.840 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Productie gaat omhoog naar een geschatte 400.000 per week. Natuurlijk nog niet op het normale release pijl (400k per dag) maar zeker een mooie stap vanaf de eerder geruchte 70.000 per week.

http://www.idownloadblog....on-400000-units-per-week/

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Donstil schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:57:
Productie gaat omhoog naar een geschatte 400.000 per week. Natuurlijk nog niet op het normale release pijl (400k per dag) maar zeker een mooie stap vanaf de eerder geruchte 70.000 per week.

Maakt mij niet zoveel uit.. ik ontvang hem gewoon 26 oktober :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
swv schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:42:
[...]

En nu een script die speciaal voor mij automatisch en zonder mijn tussenkomst op 27 okt om 9:01:01 een X 64GB zilver bestelt en je krijgt van mij een sticker 8)
Dan is de lol er vanaf ;)

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:04:
[...]

Maakt mij niet zoveel uit.. ik ontvang hem gewoon 26 oktober :+
Van Tim op een luchthaven neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:07:
[...]

Van Tim op een luchthaven neem ik aan.
Zal ik hem bellen of die ook een voor jou meeneemt?

Doe ik zo hoor!
Wil ik wel even je roze bril lenen waar Geert het overhad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:57:

Hmm is echt niet veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:49

swv

Eerlijk gezegd beleef ik weinig lol aan het bestelproces. Het geeft eerder stress en frustratie. Website/shop die vastloopt of pas later open gaat bijvoorbeeld. Om maar niet te spreken over de onzekerheid over de batch waar je in gaat belanden. Het is wat hè al die luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
swv schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

Eerlijk gezegd beleef ik weinig lol aan het bestelproces. Het geeft eerder stress en frustratie. Website/shop die vastloopt of pas later open gaat bijvoorbeeld. Om maar niet te spreken over de onzekerheid over de batch waar je in gaat belanden. Het is wat hè al die luxe.
Snap wat je bedoelt. Vraag mij dit jaar met de X echt af of Apple maatregelen heeft genomen mbt load op hun servers tijdens pre-order. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat ze na zoveel jaren nog steeds niet goed inschatten hoeveel bandbreedte ze nodig hebben zodat iedereen om 09.01 kan beginnen met zijn/haar pre-order?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Ik had 0,0 problemen met het bestellen van de 7.
Deed het op mijn werk waar nou niet de snelste/beste verbinding ligt.

Moet je eens proberen een iBood box proberen te bemachtigen, dan weet je pas wat k.t is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:28:
Ik had 0,0 problemen met het bestellen van de 7.
Deed het op mijn werk waar nou niet de snelste/beste verbinding ligt.

Moet je eens proberen een iBood box proberen te bemachtigen, dan weet je pas wat k.t is :+
We gaan het meemaken over 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Jaymone schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:30:
[...]

We gaan het meemaken over 2 weken
Vorig jaar ging idd al beter. Nu dit jaar met de app in mijn geval wat nog sneller gaat. Moet wel het tijdslot gelijktijdig met de website open gaan. Het is ook weleens gebeurd dat de app eerder open ging. Of dus later.

Tjoh nog 2 weekjes inderdaad.

Iemand die nog een mooie real life vergelijking tussen het zilveren en het space grey model kan aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
swv schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

Vorig jaar ging idd al beter. Nu dit jaar met de app in mijn geval wat nog sneller gaat. Moet wel het tijdslot gelijktijdig met de website open gaan. Het is ook weleens gebeurd dat de app eerder open ging. Of dus later.

Tjoh nog 2 weekjes inderdaad.

Iemand die nog een mooie real life vergelijking tussen het zilveren en het space grey model kan aanbevelen?
Zwart is echt veel mooier, snap niet dat mensen een zilveren in overweging nemen.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Het maakt mij geen reet uit of ik een zwarte of zilveren iPhone X koop. Ik vind beide mooi. Er komt toch een hoesje over. De voorkant is hoe dan ook zwart. Dikke prima.

Ik heb een theorie over welk model het minst goed zal verkopen. Die bestel ik, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
smoken schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:16:
[...]

Je kunt gewoon 2x op de knop "in shopping bag" klikken, dan voeg je er twee toe ... ervan uitgaande dat je twee dezelfde wilt bestellen (zoals ik).
Bij mij werkt dat niet. Wanneer ik op 'shopping bag' klik, dan komt het volgende scherm al en heb ik 1 product in mijn winkelwagen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv

swv

Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

Zwart is echt veel mooier, snap niet dat mensen een zilveren in overweging nemen.

:+
Heb ik om jouw mening gevraagd? :+

Mijn definitie van ‘iemand’, tevens erkent door de dikke van dale. Bron:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7gk0t04tAPxo4dpzyWlouzMV/medium.png

OMG nu ik toch bezig ben

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z7hC9V4nQzLn0fbXSakM7oKS/full.png

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het kan aan mij liggen omdat ik op mobiel zit nu, maar staat er nu..

Bestel jouw X vanaf 24-11????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:55:
Het kan aan mij liggen omdat ik op mobiel zit nu, maar staat er nu..

Bestel jouw X vanaf 24-11????
Dat zie je goed. Ja beetje leven in dit topic brengen. Misschien moet je eerst dat andere plaatje bekijken in jouw geval :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:11:

Zal ik hem bellen of die ook een voor jou meeneemt?

Doe ik zo hoor!
Wil ik wel even je roze bril lenen waar Geert het overhad :+
De wereld is prachtig door de rozen bril dus die leen ik natuurlijk niet graag uit :+
swv schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:35:
Later? De app was juist altijd sneller tot nu toe toch?
Jaymone schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:18:
Snap wat je bedoelt. Vraag mij dit jaar met de X echt af of Apple maatregelen heeft genomen mbt load op hun servers tijdens pre-order.
Hoezo? Niemand gaat dat ding kopen toch? Iedereen knapt af of de Notch, het ontbreken van de homeknop, FaceID, de prijs en zelfs de Pixel streep onderaan als ik het internet moet geloven.

Dat wordt heus geen hit. Makkie om te bestellen :+

[ Voor 57% gewijzigd door Donstil op 12-10-2017 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:24
Jaymone schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:44:
[...]

Bij mij werkt dat niet. Wanneer ik op 'shopping bag' klik, dan komt het volgende scherm al en heb ik 1 product in mijn winkelwagen
Je hebt gelijk ... mijn excuses.

Vanmorgen heb ik het getest met een kabel van €25,- en deze kun je gewoon 2x achter elkaar in het shopping mandje gooien. Met een iPhone lukt dat niet, waarschijnlijk omdat ze je nog wat accesoires willen verkopen ;-)

2 opties:

1: iPhone toevoegen aan het mandje, stap terug (dus weer naar favorieten) en dan nog een keer toevoegen.

2: iPhone toevoegen, naar mandje gaan, klikken op wijzig, aantal aanpassen

Optie 1 is sneller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 16:48
Ik zit ook alweer een tijdje mee te lezen.
Vorig jaar de 7 gekocht, die iPhone X is toch wel echt *kwijl*

Voor degenen die zo min mogelijk handelingen willen uitvoeren op 27-10 en een X 64GB Zwart kopen een directe URL (heb 'm als favoriet opgeslagen :-))
https://www.apple.com/nl/...h-display-64gb-spacegrijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Justdoit schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 23:24:
Ik zit ook alweer een tijdje mee te lezen.
Vorig jaar de 7 gekocht, die iPhone X is toch wel echt *kwijl*

Voor degenen die zo min mogelijk handelingen willen uitvoeren op 27-10 en een X 64GB Zwart kopen een directe URL (heb 'm als favoriet opgeslagen :-))
https://www.apple.com/nl/...h-display-64gb-spacegrijs
Beste link inderdaad, op 28 oktober direct bestellen!

/me kan ik lekker rustig de zilvere variant vestellen de 27ste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik ga gewoon me ogen sluiten en de 256 versie bestellen misschien dat ik meer geluk zou hebben aangezien de meeste voor de 64 gaan. En dan ook nog bij 3winkels een order zetten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wat, in mijn ogen, een mooie feature gaat worden van de X is, dat je notificaties op het lockscreen zo kan instellen dat alleen de inhoud van de notificatie zichtbaar wordt, als jouw gezicht wordt herkend.

Dus als iemand anders jouw telefoon pakt, komt er op het lockscreen alleen de notificatie van de betreffende app zonder inhoud (tekst).

Nice little feature! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 05:05:
wat, in mijn ogen, een mooie feature gaat worden van de X is, dat je notificaties op het lockscreen zo kan instellen dat alleen de inhoud van de notificatie zichtbaar wordt, als jouw gezicht wordt herkend.

Dus als iemand anders jouw telefoon pakt, komt er op het lockscreen alleen de notificatie van de betreffende app zonder inhoud (tekst).

Nice little feature! :)
Zag hem gisteren inderdaad ook voorbijkomen op iCulture, mooie feature!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil:
Hoezo? Niemand gaat dat ding kopen toch? Iedereen knapt af of de Notch, het ontbreken van de homeknop, FaceID, de prijs en zelfs de Pixel streep onderaan als ik het internet moet geloven.

Dat wordt heus geen hit. Makkie om te bestellen :+
[/quote]

Klopt, daarom maak ik mij ook totaal geen zorgen over beschikbaarheid :+
Lees trouwens nu dat Apple volgend jaar TouchID in zijn hele line-up wil opheffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
iPhone X valt uit de broekzak van Tim Cook. :+

https://www.reddit.com/r/..._falls_out_of_his_pocket/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
is hier al reeds gedeeld door mij en nog een andere Tweaker :*)

(en ook de achterliggende gedachte van dat hij zo die telefoon uit zn broekie liet steken ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
Geert1976 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:57:
[...]

is hier al reeds gedeeld door mij en nog een andere Tweaker :*)

(en ook de achterliggende gedachte van dat hij zo die telefoon uit zn broekie liet steken ;) )
Oke. Ja ik kan niet alles meer volgen met dat vele gespam van jou hier in het topic. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Nu over 2 weken weten we of 'm binnen een week hebben of nog moeten wachten tot april :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:58
De Touch ID beliebers were saying? https://www.macrumors.com...phone-lineup-no-touch-id/

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
Mooi, mijn nieuwe iPhone 8 Plus zal waarschijnlijk minstens nog 5 jaar mee gaan, dus kan ik nog even vooruit met Touch ID oOo

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik zie het probleem niet zo met face ID. Dat gaat echt wel soepel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Nico111 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:27:
Ik zie het probleem niet zo met face ID. Dat gaat echt wel soepel werken.
ik geloof ook best dat de techniek achter FaceID prima zal werken.
Er zijn echter genoeg situaties te bedenken (en uitvoerig besproken hier) waarvan mensen denken dat TouchID effectiever/sneller zal zijn dan FaceID.
Ik wil FaceID een zeer ruime kans geven het tegendeel te bewijzen.

En álleen de praktijk kan dit uitwijzen.
Natuurlijk zegt Apple dat het goed werkt, je gaat volledig achter je eigen (nieuwe) techniek staan. Zou raar zijn om het niet te doen.
Er zijn nog zeer weinig echt uitgebreide mooie reviews van de iPhone X (eigenlijk gewoon 0 zeg maar). Deze zullen zo rond 1 November online komen, vermoed ik.

Ik vind het leuk (en belangrijk) om deze gloednieuwe techniek (= FaceID) zelf grondig te testen, en nu juist met de iPhone X in (alle mogelijke) situaties waarin IK mijn iPhone vaak gebruik.
Zo zullen er vast meer mensen de 14 dagen zichtstermijn gaan gebruiken om de iPhone X uit te testen op haar/zijn dagelijks gebruik.

En uiteraard heb je ook nog de mensen die het sowieso allemaal wel prima vinden wat Apple ze toewerpt. :P

nog 3 weken en dan hopelijk de iPhone X hier voor m'n snufferd :)

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 13-10-2017 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:38:
[...]

En uiteraard heb je ook nog de mensen die het sowieso allemaal wel prima vinden wat Apple ze toewerpt. :P
Ach joh Geert, die zul je altijd houden. Veel erger zijn die lui die allerlei excuses gaan lopen verzinnen om hun aankoop aan het publiek te verantwoorden terwijl ze de X eigenlijk gewoon heel graag willen hebben maar bekend staan als ongefundeerde tendentieuse criticus en dus image schade oplopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:26:
[...]

Ach joh Geert, die zul je altijd houden. Veel erger zijn die lui die allerlei excuses gaan lopen verzinnen om hun aankoop aan het publiek te verantwoorden terwijl ze de X eigenlijk gewoon heel graag willen hebben maar bekend staan als ongefundeerde tendentieuse criticus en dus image schade oplopen. ;)
zijn er serieus mensen die denken een image te kunnen opbouwen met een iPhone? Dat was toch alleen ten tijden van de 1ste iPhones jaren geleden?

Wel opmerkelijk dat je alleen die ene zin qoute uit mijn laatste post. Je gaat verder totaal niet in op de inhoud van de rest van mijn post, terwijl jouw bijdrages in dit topic altijd zeer zinvol en inhoudelijk zijn.
Ow, wacht..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Geert1976 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:35:
[...]

zijn er serieus mensen die denken een image te kunnen opbouwen met een iPhone? Dat was toch alleen ten tijden van de 1ste iPhones jaren geleden?

Wel opmerkelijk dat je alleen die ene zin qoute uit mijn laatste post. Je gaat verder totaal niet in op de inhoud van de rest van mijn post, terwijl jouw bijdrages in dit topic altijd zeer zinvol en inhoudelijk zijn.
Ow, wacht..... ;)
Ik ben de derde gewoon vet cool bij mijn 14 jarige matties op het schoolplein 8)

Zonder gekheid, ik wil hem wel hebben. The hype is real zeg maar.
Waarom?
Ben gewoon 'klaar' met dit design, wil wat vernieuwends. Hij lijkt ook redelijk op de iphoney 5.
Was enkel de iPhone 8(+) uitgekomen had ik de 7 gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:43:
[...]

Ben gewoon 'klaar' met dit design, wil wat vernieuwends.
same here. Ben ook eigenlijk ook wel het design zat van de 6/7/8 lijn.
Ook blij met de nieuwe grip van de iPhone X, van de week ff de Apple Store ingelopen en een 8 vastgepakt. De grip is dik in orde en verwacht dat de grip van de X identiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ow, wacht..... ;)
Nee sorry Geert, het andere deel van je post had je al een aantal keer eerder gepost.. en dat gedeelte was me helemaal duidelijk. Niet nodig om keer op keer hetzelfde te bespreken toch? ;)

Ik draag inderdaad niet zo veel bij, ik lees liever in dit topic. Ik vind het inderdaad ook jammer dat veel bijdrages nutteloos zijn.. maja daar kunnen we niks aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

[...]

nog 3 weken en dan hopelijk de iPhone X hier voor m'n snufferd :)
Moet lukken toch met al die mensen die zeggen hem niet te kopen (of al een 8 hebben) :)

Over 2 weekjes op de bank met tranen van verdriet of blijdschap..? spannend..

[ Voor 12% gewijzigd door swv op 13-10-2017 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
[...]

Natuurlijk zegt Apple dat het goed werkt, je gaat volledig achter je eigen (nieuwe) techniek staan. Zou raar zijn om het niet te doen.
Er zijn nog zeer weinig echt uitgebreide mooie reviews van de iPhone X (eigenlijk gewoon 0 zeg maar). Deze zullen zo rond 1 November online komen, vermoed ik.
Apple kennende wordt het niet op de markt gebracht als het niet goed zou werken. M.a.w. ik denk niet dat Apple zomaar achter zijn eigen nieuwe techniek staat maar een doordacht stukje technologie is wat gewoon volgens de Apple standaarden rijp is voor de markt. Kan Apple nooit falen? Natuurlijk kan dat wel, zie antennagate. Echter, zullen ze bij een innoverend FaceID technologie veel meer aandacht hebben besteed aan testen omdat dat een core-functie is (lees: op leven en dood). Ben best wel fan van ze, moge dat inmiddels wel duidelijk zijn :) maar kan ook heel goed relativerend en objectief denken wat dit voor hun als business en de klant zal moeten betekenen en de stappen die daarvoor nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:50:
[...]

Moet lukken toch met al die mensen die zeggen hem niet te kopen (of al een 8 hebben) :)

Over 2 weekjes op de bank met tranen van verdriet of blijdschap..? spannend..
ik hoop echt op een flinke 1ste batch die Nederland gaat krijgen voor de pre orders :) :)

Ik werk op een afdeling met 900 man, nog werkelijk niemand gehoord die 'm gaat pre orderen. Ook in mijn sociale omgeving hooguit 1 of 2 vrienden.

Moeilijk te peilen of de iPhone X echt leeft in de rest van Nederland.
Uiteraard wel in de Apple topics op Tweakers, maar wij zijn ongeveer 0,000000005% van de Nederlandse samenleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:55:
[...]

ik hoop echt op een flinke 1ste batch die Nederland gaat krijgen :) :)
Ik hoop dat ook als straf voor ze, het zal ze leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

Ik hoop dat ook als straf voor ze, het zal ze leren :D
heb een pittige werkweek achter de rug...dus ik vat 'm ff niet haha.
Wie zijn ''ze'' in deze? O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
De techforums geven ook een serieus vertekend beeld van de interesse die de mensen hebben in de X. Als ik alles hier volg en op websites zoals macrumors en dergelijke gaat de X gewoon na 5sec uitverkocht zijn. Maar letterlijk nog geen enkele persoon die ik ken gaat de X kopen. Zelfs niet de mensen met wie ik vroeger altijd de nieuwste iPhone in Duitsland zou gaan halen. Ze vinden hem allemaal veel te duur. De personen die de X willen kopen aan die prijs zijn grotendeels de personen die bij vroegere iPhones ook meteen de duurste versie met de grootste capaciteit kochten. En dat is dus maar een kleine minderheid. Ik vermoed dat er echt wel voldoende kans is dat je de X op 3 november in handen hebt mits je binnen het eerste kwartier je bestelling maakt. Het feit dat apple de verkoop meteen in serieus wat landen start zegt natuurlijk ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
DVDB schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:09:
De techforums geven ook een serieus vertekend beeld van de interesse die de mensen hebben in de X
:Y :Y :Y

Dat wij hier in sommige gevallen ruim €1350 over hebben voor een telefoon, zegt helemaal niets over de bereidwilligheid van de rest van Nederland. (daarom schat ik onze kansen ook best wel goed in voor de pre orders, voor ons Nederlanders)

Soms wordt er hier over de prijs van de iPhone X gesproken alsof je ff een supersize meal van de MacDonalds gaat halen bij de DriveThru :+
Voor een (kleine) groep mensen zal €1159/€1319 voor een telefoon peanuts zijn, maar voor het grotendeel is dat bedrag natuurlijk bizar hoog, grootste punt om af te haken denk ik zo (en des te meer kansen voor een geslaagde pre order voor ons ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 13-10-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:19:
[...]

:Y :Y :Y

Dat wij hier in sommige gevallen ruim €1350 over hebben voor een telefoon, zegt helemaal niets over de bereidwilligheid van de rest van Nederland. (daarom schat ik onze kansen ook best wel goed in voor de pre orders, voor ons Nederlanders)

Soms wordt er hier over de prijs van de iPhone X gesproken alsof je ff een supersize meal van de MacDonalds gaat halen bij de DriveThru :+
Voor een (kleine) groep mensen zal €1359 voor een telefoon peanuts zijn, maar voor het grotendeel is dat bedrag natuurlijk bizar hoog, grootste punt om af te haken denk ik zo (en des te meer kansen voor een geslaagde pre order voor ons ;) )
Het zal niet voor iedereen gelden maar ik kan nog een flinke smak geld vangen voor mijn 7 Plus. Dan is €1159 al zeker gehalveerd. Laat ik zeggen dat ik nog hooguit €600 moet ‘bijbetalen’. Over 12 maanden gezien heb ik er wel €50 p/mnd voor over met zoveel gebruik per dag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:26:
[...]

Het zal niet voor iedereen gelden maar ik kan nog een flinke smak geld vangen voor mijn 7 Plus. Dan is €1159 al zeker gehalveerd. Laat ik zeggen dat ik nog hooguit €600 moet ‘bijbetalen’. Over 12 maanden gezien heb ik er wel €50 p/mnd voor over met zoveel gebruik per dag :)
ja, das het mooie van iPhone's, de restwaarde (indien nog goed intact uiteraard). Ik hoop ook nog zo'n €500 te kunnen krijgen voor mijn iPhone 7 (128Gb in zeer goede staat).

En ik snap je beredenering wat betreft het gebruik per dag of zelfd per uur ;) Dan lijkt het ineens niet zoveel meer.
Maar €1159 bllijft €1159, welke berekening je er ook op loslaat ;)

Ik zie wel dat V&A bomvol staat met iPhone 7 en iPhone 7 Plus modellen en denk dat dat er komende paar weken alleen maar meer worden, dus zit nog te bedenken wanneer ik mijn iPhone 7 precies van de hand ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:32:
[...]

Tja geen speld tussen te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
[...]

Nou niet dat ik het daarvoor doe maar ik werk op een middelbare school en een iPhone X is daar een flinke image builder :)

Ik ben zelf gewoon toe aan een nieuwe design en een groter scherm. Wat de rest er van vindt boeit me eigenlijk niet. Koop hem voor mijzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
De techforums geven ook een serieus vertekend beeld van de interesse die de mensen hebben in de X. Als ik alles hier volg en op websites zoals macrumors en dergelijke gaat de X gewoon na 5sec uitverkocht zijn. Maar letterlijk nog geen enkele persoon die ik ken gaat de X kopen. Zelfs niet de mensen met wie ik vroeger altijd de nieuwste iPhone in Duitsland zou gaan halen. Ze vinden hem allemaal veel te duur. De personen die de X willen kopen aan die prijs zijn grotendeels de personen die bij vroegere iPhones ook meteen de duurste versie met de grootste capaciteit kochten. En dat is dus maar een kleine minderheid. Ik vermoed dat er echt wel voldoende kans is dat je de X op 3 november in handen hebt mits je binnen het eerste kwartier je bestelling maakt. Het feit dat apple de verkoop meteen in serieus wat landen start zegt natuurlijk ook wat.
Hoi, ik ben Bram.

Nu ken je iemand die de X gaat halen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hoi, ik ben Jeroen.

Zo nu ken je nog iemand die een X gaat halen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hoi, ik ben Geert.... ik ben alcoholist.

ow f*ck, verkeerde topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:59:
[...]

heb een pittige werkweek achter de rug...dus ik vat 'm ff niet haha.
Wie zijn ''ze'' in deze? O-)
De X-bestellers in Nederland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik ben Remco en koop hem ook

Maar dan wel alleen om 14 dagen de nieuwe techniek te testen... want ik wil hem niet... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2017 21:01 . Reden: Smiley vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:50

aex351

I am the one

Eens, ik ervaar dit ook. Ik ken echt geen enkele persoon die zich positief heeft geuit over de iPhone X. Daaronder vallen ook mensen die momenteel een iPhone hebben. Ik ken daarentegen wel een aantal mensen die naar de Samsung S8 zijn overgestapt.

Er zullen vast wel mensen zijn die blind de X kopen puur om het hebben. Maar realistisch gezien, de iPhone X is de Windows Vista van de Windows met een hogere prijskaartje zodat men denkt dat het “premium” is.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij op het werk lopen wel lui die hem willen maar allemaal te duur vinden. Ze weten er wel allemaal vanaf dus het is wel bekend. Maar de prijs zit iedereen in de weg. Is ook niet gek overigens.

Als ik iemand probeer over te halen naar een iPhone met argumenten omtrend gemak en intergratie snappen ze dat wel. Maar ze bleven bij een 7 als hangen op de prijs... die lui haal je al helemaal niet over uberhaubt naar een x te kijken. Die vonden de normale iPhone al erg duur en kochten die met moeite.

Ik denk dat we de X niet heel veel in het wild gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
aex351 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:13:
[...]

Eens, ik ervaar dit ook. Ik ken echt geen enkele persoon die zich positief heeft geuit over de iPhone X. Daaronder vallen ook mensen die momenteel een iPhone hebben. Ik ken daarentegen wel een aantal mensen die naar de Samsung S8 zijn overgestapt.

- een zin met dom gelul -
Ik heb hier juist mensen in de vriendengroep die er normaal niet veel om geven waar 3 al juist zeggen we gaan hem halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
aex351 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:13:
[...]

Er zullen vast wel mensen zijn die blind de X kopen puur om het hebben. Maar realistisch gezien, de iPhone X is de Windows Vista van de Windows met een hogere prijskaartje zodat men denkt dat het “premium” is.
Dit vind ik nogal een gedurfde vooroordeel aan uitspraak terwijl je de X nog niet zelf hebt ervaren hoe het is. Ik denk echt dat het niet alleen maar een gedachtegang is maar werkelijk een premium model. Wel vind ik dat het 150-200 euro overpriced is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:17:

Ik denk dat we de X niet heel veel in het wild gaan zien.
Ik denk dat we gaandeweg de X juist veel gaan zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:34:
[...]

Dit vind ik nogal een gedurfde vooroordeel aan uitspraak terwijl je de X nog niet zelf hebt ervaren hoe het is. Ik denk echt dat het niet alleen maar een gedachtegang is maar werkelijk een premium model. Wel vind ik dat het 150-200 euro overpriced is
Hoezo een gedurfde vooroordeel. Het is een vooroordeel om te veronderstellen dat het een premium toestel is omdat het een hoge prijs heeft. Terwijl je nu zelfs nota bene aangeeft dat het een over geprijsde toestel is. Wat dus betekend dat het zijn geld niet waard is. Het kost naar eigen zeggen immers teveel geld voor hetgeen dat je krijgt.
Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:36:
[...]

Ja op de voorraad stapels in de winkel. :+

[ Voor 13% gewijzigd door aex351 op 13-10-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
aex351 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:37:
[...]

Hoezo een gedurfde vooroordeel. Het is een vooroordeel om te veronderstellen dat het een premium toestel is omdat het een hoge prijs heeft. Terwijl je nu zelfs nota bene aangeeft dat het een over geprijsde toestel is. Wat dus betekend dat het zijn geld niet waard is. Het kost naar eigen zeggen immers teveel geld voor hetgeen dat je krijgt.

[...]

Ja op de voorraad stapels in de winkel. :+
Je vergeleek het met Windows Vista, waarbij ik vanuit ga dat je daarmee een flop bedoelt want dat was het namelijk. En daarvan vind ik het een gedurfde uitspraak met vooroordeel terwijl je dat nog niet kan weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:44:
[...]

Je vergeleek het met Windows Vista, waarbij ik vanuit ga dat je daarmee een flop bedoelt want dat was het namelijk. En daarvan vind ik het een gedurfde uitspraak met vooroordeel terwijl je dat nog niet kan weten :)
Zo slecht was Windows Vista toch ook weer niet. Het was niet helemaal wat het zou moeten zijn. En ik denk dat de iPhone X dat ook is. Volgens mij is Windows Vista ook best goed verkocht, ondanks de mankementen. Ik heb er zelf best wat plezier aan gehad. En dat zullen genoeg mensen ook hebben van de iPhone X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
aex351 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:51:
[...]

Zo slecht was Windows Vista toch ook weer niet. Het was niet helemaal wat het zou moeten zijn. En ik denk dat de iPhone X dat ook is. Volgens mij is Windows Vista ook best goed verkocht, ondanks de mankementen. Ik heb er zelf best wat plezier aan gehad. En dat zullen genoeg mensen ook hebben van de iPhone X.
Vond ik wel. Wat betreft de X durf ik dat nog niet te zeggen aangezien ik het nog niet heb getest etc. Ik heb wel mijn vertrouwen erin dat het een gaaf product gaat zijn. We zullen het zien

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 13-10-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:36:
[...]

Ik verwacht niet dat Xen enkel aan nieuwe Apple klanten verkocht gaan worden. Het zal de pool klanten zijn die nu ipv een 8 een X kopen, plus wellicht een aantal nieuwe Apple klanten.

Dus je gaat ze minder zien dan de 7, en je mag wel aannemen dat je ze ook minder ziet dan de 8.

Abonnementen met GSM is ook minder en minder aan het worden... of laten we zeggen dat je 3 jaar geleden veel makkelijk een "Voor het oog" goedkope iPhone kon kopen met Abbo.

Ik ben echt benieuwd, het zal niet een eens 1op10 zijn tussen de X en de 8 lijkt me...

Ik geef de opvolger veel meer kans om in het straatbeeld te komen. Dus Xs of XI of whatever zal meer in de buurt van de 8 prijs komen, en wellicht word het 6/7/8 uitvoering niet eens meer gemaakt (al lijkt me dat onwaarschijnlijk)
Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:59:
[...]

Vond ik wel. Wat betreft de X durf ik dat nog niet te zeggen aangezien ik het nog niet heb getest etc. Ik heb wel mijn vertrouwen erin dat het een gaaf product gaat zijn. We zullen het zien
Mwah, het veranderd niet echt toch.. je blijft iOS gebruiken. Dus uiteindelijk doe ik eigenlijk exact hetzelfde met een X als een 6/7/8. Een camera die beter is veranderd ook niet veel aan of je hem fijn vind of niet... "ik moet hem eerst testen" is wat overtrokken denk ik. Enkel FaceID zul je willen testen..

En het scherm.. wat veranderd dat nou eigenlijk? In mijn ogen niet gek veel in of ik hem "fijn vind werken" .... Nogmaals of het scherm nu iets groter of kleiner is... ik DOE hetzelfde..

Dus eigenlijk wil ik FaceID testen.. (al ga ik er 100% vanuit dat ik me in mijn case scenario geen zorgen hoef te maken)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

Ik verwacht niet dat Xen enkel aan nieuwe Apple klanten verkocht gaan worden. Het zal de pool klanten zijn die nu ipv een 8 een X kopen, plus wellicht een aantal nieuwe Apple klanten.

Dus je gaat ze minder zien dan de 7, en je mag wel aannemen dat je ze ook minder ziet dan de 8.

Abonnementen met GSM is ook minder en minder aan het worden... of laten we zeggen dat je 3 jaar geleden veel makkelijk een "Voor het oog" goedkope iPhone kon kopen met Abbo.

Ik ben echt benieuwd, het zal niet een eens 1op10 zijn tussen de X en de 8 lijkt me...

Ik geef de opvolger veel meer kans om in het straatbeeld te komen. Dus Xs of XI of whatever zal meer in de buurt van de 8 prijs komen, en wellicht word het 6/7/8 uitvoering niet eens meer gemaakt (al lijkt me dat onwaarschijnlijk)

[...]
Tja, wat de X t.o.v. de 8 gaat doen, weet ik uiteraard niet, was ook geen vergelijking tussen de 8 en X. Ik denk namelijk dat er veel mensen zijn die de X gaan halen en we dit binnen nu en een half jaar zullen zien. Prijs zal bij menigeen een schrik zijn maar niet laten afschrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

[...]

Mwah, het veranderd niet echt toch.. je blijft iOS gebruiken. Dus uiteindelijk doe ik eigenlijk exact hetzelfde met een X als een 6/7/8. Een camera die beter is veranderd ook niet veel aan of je hem fijn vind of niet... "ik moet hem eerst testen" is wat overtrokken denk ik. Enkel FaceID zul je willen testen..

En het scherm.. wat veranderd dat nou eigenlijk? In mijn ogen niet gek veel in of ik hem "fijn vind werken" .... Nogmaals of het scherm nu iets groter of kleiner is... ik DOE hetzelfde..

Dus eigenlijk wil ik FaceID testen.. (al ga ik er 100% vanuit dat ik me in mijn case scenario geen zorgen hoef te maken)
Voor mij zal er met de X heel veel veranderen, alleen al het design..eindelijk groter scherm in een kleiner body _/-\o_ Als ik je gestelde lijn volg mbt "het verandert niet echt toch..", dan zouden we net zo goed zijn gebleven bij de iPhone 4 (alhoewel dat ook een prachttoestel was/is) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:28:
[...]

Voor mij zal er met de X heel veel veranderen, alleen al het design..eindelijk groter scherm in een kleiner body _/-\o_ Als ik je gestelde lijn volg mbt "het verandert niet echt toch..", dan zouden we net zo goed zijn gebleven bij de iPhone 4 (alhoewel dat ook een prachttoestel was/is) ;)
Ja dat groter scherm in kleiner jasje is ook wel mijn + om hem te kopen. Maar dat veranderd niet gek veel aan wat ik er op doe. Anders was het een 8+ geworden, en daar zou ik ruwweg hetzelfde op werken als een X, maar anders vastpakken en opbergen.

De 4 vind ik zelf een icoon :) ! Maar ik bedoel meer het verschil tussen een 7/8 met het laatste iOS en de X... Dan denk ik dat je kunt zeggen dat er "niet veel veranderd" in de taken die je er op uitvoert. Als je iOS niet fijn vind op een 7/8, dan moet het heel gek lopen als je dat wel op een X vind. (ex faceID)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:32:
[...]

Ja dat groter scherm in kleiner jasje is ook wel mijn + om hem te kopen. Maar dat veranderd niet gek veel aan wat ik er op doe. Anders was het een 8+ geworden, en daar zou ik ruwweg hetzelfde op werken als een X, maar anders vastpakken en opbergen.

De 4 vind ik zelf een icoon :) ! Maar ik bedoel meer het verschil tussen een 7/8 met het laatste iOS en de X... Dan denk ik dat je kunt zeggen dat er "niet veel veranderd" in de taken die je er op uitvoert. Als je iOS niet fijn vind op een 7/8, dan moet het heel gek lopen als je dat wel op een X vind. (ex faceID)
Vergelijking als het gaat om het werken op een 7/8 tov de X ben ik het met je eens. Scherm van de X (OLED) en vorm gaat m echt onderscheiden. FaceID tov TouchID vind ik nog lang niet zo spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

Vergelijking als het gaat om het werken op een 7/8 tov de X ben ik het met je eens. Scherm van de X (OLED) en vorm gaat m echt onderscheiden. FaceID tov TouchID vind ik nog lang niet zo spannend.
:) Ik wil die hardware upgrades ook ja!!!! Maar ik hoop dat we snel weer en inovatie krijgen zoals de 1e volwassen PDA/capacitive gsm genaamd iPhone. Dat veranderde echt mijn taken op een mobiel.. Dat gaat de X niet echt doen.

mbt FaceID, er zijn nogal wat Tweakers hier die Tweakotine genoeg hebben om zulke bizarre Tweakers-style redenen te vinden, dat FaceID zeker een probleem kan zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:42:
[...]

:) Ik wil die hardware upgrades ook ja!!!! Maar ik hoop dat we snel weer en inovatie krijgen zoals de 1e volwassen PDA/capacitive gsm genaamd iPhone. Dat veranderde echt mijn taken op een mobiel.. Dat gaat de X niet echt doen.

mbt FaceID, er zijn nogal wat Tweakers hier die Tweakotine genoeg hebben om zulke bizarre Tweakers-style redenen te vinden, dat FaceID zeker een probleem kan zijn :D
Dat hoop ik ook, alleen verwacht ik dat de komende jaren nog niet zo snel. Wel kleine innovatieve veranderingen, zoals FaceID, maar echte baanbrekende veranderingen waardoor er een mens 3.0 van ontstaat..mmwwnee dat duurt naar mijn inziens nog wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:48:
[...]

Dat hoop ik ook, alleen verwacht ik dat de komende jaren nog niet zo snel. Wel kleine innovatieve veranderingen, zoals FaceID, maar echte baanbrekende veranderingen waardoor er een mens 3.0 van ontstaat..mmwwnee dat duurt naar mijn inziens nog wel even
Ik weet niet hoe het met andere tweakers hier zit, maar ik zet altijd meteen de "automatische sherm uit" modus direct uit. Ik heb me vanaf mijn eerste iPhone aangeleerd om hem altijd met de I/O knop uit te zetten als ik hem in mijn zak steek.

Dat het scherm automatisch uit gaat vind ik vet vervelend. Ik doet dat liever zelf... Dus als mijn X een keer unlocked omdat ik ff naar mijn notifications keek, doe ik daarna toch dezelfde handeling als ik hem in mijn zak steek. Anders had ik dat wellicht vervelend gevonden om aan te leren.

Die inkijkhoek vind ik niet zo erg.. Ik heb me de afgelopen weken in de gaten gehouden en pak mijn gsm altijd vast als ik hem gebruik. En aangezien hij bij mij niet automatisch in slaap valt... kan hij rustig naast me liggen zonder dat ik last van FaceID heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Ik weet niet hoe het met andere tweakers hier zit, maar ik zet altijd meteen de "automatische sherm uit" modus direct uit. Ik heb me vanaf mijn eerste iPhone aangeleerd om hem altijd met de I/O knop uit te zetten als ik hem in mijn zak steek.

Dat het scherm automatisch uit gaat vind ik vet vervelend. Ik doet dat liever zelf... Dus als mijn X een keer unlocked omdat ik ff naar mijn notifications keek, doe ik daarna toch dezelfde handeling als ik hem in mijn zak steek. Anders had ik dat wellicht vervelend gevonden om aan te leren.

Die inkijkhoek vind ik niet zo erg.. Ik heb me de afgelopen weken in de gaten gehouden en pak mijn gsm altijd vast als ik hem gebruik. En aangezien hij bij mij niet automatisch in slaap valt... kan hij rustig naast me liggen zonder dat ik last van FaceID heb.
Bij de iPhone 5 hoefde je dat niet al te vaak te doen :D , was aan/uit knop niet voor bestemd
Inkijkhoek zie ik ook niet als bottleneck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:03:
[...]

Bij de iPhone 5 hoefde je dat niet al te vaak te doen :D , was aan/uit knop niet voor bestemd
Inkijkhoek zie ik ook niet als bottleneck
Waar ik wel bang voor ben is de App integratie. Die Notch gaat er nog wel een aantal iteraties in zitten (ik denk zelfs dat we ooit een iPhone krijgen met enkel een notch en een camera bump. De rest zit daar in)

Tegen de tijd dat alle apps in de appstore het notch model geintregreerd hebben, zal de complete experience klaar zijn. Nu zijn wij niet zozeer First Gen adopters op gebied van de iPhone, het is meer de content die het First Gen maakt. Bv websites moeten dit echt gaan ondersteunen!.. dit gaat 1 tot 2 jaar duren Apple kennende... Maar ik erken wel dat ik niet echt optimaal gebruik ga maken van deze eerste Notch iPhone.

Ook is iOS nog niet full notch integrated. Over een jaar of anderhalf zal het os pas notch georienteerd zijn denk ik.

Maar dat maakt me geen }:O uit! Ik wil hem :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
jeetje, volgens mij is het een boel geld voor de X, man man man.
Zitten ze op andere fora ook zo over de prijs van een product te melken?

Maar ik zat even te denken, ik heb een SE, en zodra ik hem rechtop hou gaat het scherm aan, ik leg (ongeveer tegelijkertijd) mijn duim op de homeknop en tadaa, ik kan iphonen.
Met de 10 idem dito denk ik, je houd hem rechtop en het scherm gaat aan, aangezien ik hem rechtop hou is de kans 1400% dat hij op mn gezicht is gericht, mijn duim zal al automatisch naar het scherm gaan (homeknop) dan is het alleen swipen en tadaa je kunt iphonen.
Apple kennende werkt Faceid straks als een malle, en anders na een software update wel.
IK WIL HEM!

camera interesseert me eigenlijk niet, gebruik ik weinig. Scherm is een leuke extra maar het scherm van de SE doet het ook. Ik ging eigenlijk alleen overstag vanwege een handzaam toestel met een awsome groot scherm, en een keer wat nieuws, bold move om touchid van tafel te doen en met wat (voor apple) compleet nieuws te proberen. Love it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:12:
[...]

Waar ik wel bang voor ben is de App integratie. Die Notch gaat er nog wel een aantal iteraties in zitten (ik denk zelfs dat we ooit een iPhone krijgen met enkel een notch en een camera bump. De rest zit daar in)

Tegen de tijd dat alle apps in de appstore het notch model geintregreerd heeft, zal de complete experience klaar zijn. Nu zijn wij niet zozeer First Gen adopters op gebied van de iPhone, het is meer de content die het First Gen maakt. Bv websites moeten dit echt gaan ondersteunen!.. dit gaat 1 tot 2 jaar duren Apple kennende... Maar ik erken wel dat ik niet echt optimaal gebruik ga maken van deze eerste Notch iPhone.

Ook is iOS nog niet full notch integrated. Over een jaar of anderhalf zal het os pas notch georienteerd zijn denk ik.

Maar dat maakt me geen }:O uit! Ik wil hem :D
Als ik eerlijk ben, ik lees goed wat je zegt maar ga daar heel snel doorheen want uiteindelijk ga ik hem toch halen, no matter what :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:42::) Ik wil Maar ik hoop dat we snel weer en inovatie krijgen zoals de 1e volwassen PDA/capacitive gsm genaamd iPhone. Dat veranderde echt mijn taken op een mobiel.. Dat gaat de X niet echt doen.
Maar dat is een onrealistische gedachte, smartphones doen al jaren niet meer iets echt vernieuwends en daar is de X ook helemaal niet voor bedoelt. Echt grote innovatie zoals toen met de eerste iPhone komt gewoon niet om de zoveel jaar.
Maar €1159 is niet voor iedereen even veel geld, welke berekening je er ook op loslaat ;)
[...]
Ik zie wel dat V&A bomvol staat met iPhone 7 en iPhone 7 Plus modellen en denk dat dat er komende paar weken alleen maar meer worden, dus zit nog te bedenken wanneer ik mijn iPhone 7 precies van de hand ga doen.
Gewoon lekker aan Sobby verkopen, krijg je €465 in jou geval maar heb je geen gezeur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 01:56:
[...]

Maar €1159 is niet voor iedereen even veel geld, welke berekening je er ook op loslaat ;)
klopt.
En een banaan is recht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Donstil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 01:56:

Niet waar. €1159,- is voor iedereen wel even veel geld. Maar voor de 1 is het 1 dag werken en voor de andere is het bv 50% van het salaris, etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Kan natuurlijk zijn dat er mensen zijn die oprecht denken dat de iPhone X goed gaat worden en dat ze zo’n absurde prijs er voor willen neertellen.

Daar kan je weinig aan veranderen. Moeten ze lekker zelf weten.

Toch denk ik wel dat de groep die het ervoor over heeft best klein is. En binnen die groep die het ervoor over hebben, vraag ik me toch echt af uit nieuwsgierigheid. Hoeveel van die mensen kopen de X alleen om het te hebben. En dus daarmee zichzelf het gevoel geven en tegen hun omgeving kunnen zeggen, kijk mij, ik heb deze super dure manke iPhone X gekocht. Maar goed.

Vooralsnog zie ik echt weinig argumenten om de X voor mezelf te kopen. Er zijn gewoon geen features die ervoor zorgen dat mijn ervaring erop vooruit gaat. Los van het OLED scherm (van Samsung). Terwijl Samsung een betere heeft in zijn S8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Moet misschien toch maar voor de 256gb variant gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

aex351 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:59:
Kan natuurlijk zijn dat er mensen zijn die oprecht denken dat de iPhone X goed gaat worden en dat ze zo’n absurde prijs er voor willen neertellen.

Toch denk ik wel dat de groep die het ervoor over heeft best klein is. En binnen die groep die het ervoor over hebben, vraag ik me toch echt af uit nieuwsgierigheid. Hoeveel van die mensen kopen de X alleen om het te hebben. En dus daarmee zichzelf het gevoel geven en tegen hun omgeving kunnen zeggen, kijk mij, ik heb deze super dure manke iPhone X gekocht. Maar goed.

Vooralsnog zie ik echt weinig argumenten om de X voor mezelf te kopen. Er zijn gewoon geen features die ervoor zorgen dat mijn ervaring erop vooruit gaat. Los van het OLED scherm (van Samsung). Terwijl Samsung een betere heeft in zijn S8.
"Misschien is het voor jou veel geld, maar ik vind het wel meevallen"

@Nico111 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online

Vooralsnog zie ik echt weinig argumenten om de X voor mezelf te kopen. Los van het OLED scherm (van Samsung).
dit is mijn voornaamste reden dat ik voor de iPhone X kies. En ook qua ergonomie, alhoewel dat eerst moet blijken met de compleet nieuwe gestures van de iPhone X.
Als linkshandige verwacht ik misschien wel wat kleine probleempjes met het oproepen van het Control Centre (swipe rechtsboven van de notch) , met 1 hand.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 14-10-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone

Denk dat je je aardig gaat vergissen dat die groep klein zal zijn, maar dat gaan we binnenkort meemaken ;)
Ik persoonlijk koop inderdaad dingen om het te hebben, hopelijk de meeste mensen ;) . Daarmee komt er voor mij niet een "en dus daarmee zichzelf..." verhaal, staat er compleet los van.
Jouw persoonlijke redenering om de X niet te kopen snap ik ook wel, maar er zijn genoeg mensen die andersom denken, gelukkig maar want anders was het erg saai geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch denk ik wel dat de groep die het ervoor over heeft best klein is.
Ik denk dat je hier glad naast zit maar hoop dat je gelijk hebt want dan is hij lekker makkelijk te krijgen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:59:
Moet misschien toch maar voor de 256gb variant gaan :+
De polls op de grote websites laten een beetje hetzelfde zien. Ik heb mijn favoriet dus al aangepast naar 256 Zilver :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

De polls op de grote websites laten een beetje hetzelfde zien. Ik heb mijn favoriet dus al aangepast naar 256 Zilver :)
Dat zou ik dus écht niet doen ... spacegrey past veeeel beter bij jou 😬😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:15:
[...]

Dat zou ik dus écht niet doen ... spacegrey past veeeel beter bij jou 😬😉
Dit is toch geen eigen belang he Smoken :+

Ik had het al eens eerder gezegd maar kan oprecht niet kiezen :) , dus laat het afhangen van beschikbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:17:
[...]

Dit is toch geen eigen belang he Smoken :+

Ik had het al eens eerder gezegd maar kan oprecht niet kiezen :) , dus laat het afhangen van beschikbaarheid.
Natuurlijk niet! 😬 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

Ga je toch wel voor toch voor de 256?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:40:
[...]
Ga je toch wel voor toch voor de 256?
Yup maar puur vanwege de mogelijk lagere vraag naar dit toestel. De ruimte heb ik absoluut niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Mehhh ik ga toch voor space grey denk ik. Ik vind de zwarte rand toch mooier, kijkende naar:

Daarbij komt: Mijn MacBook is SG, mijn Watch is SG, mijn iPad is SG, mijn SE is SG en mijn Apple TV is zwart :7 Geef mij dan eens een goede reden waarom ik nu voor zilver zou gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:03:
Mehhh ik ga toch voor space grey denk ik. Ik vind zwarte rand toch mooier, kijkende naar:

[video]

Daarbij komt: Mijn MacBook is SG, mijn Watch is SG, mijn iPad is SG, mijn SE is SG en mijn Apple TV is zwart :7 Geef mij dan eens een goede reden waarom ik nu voor zilver zou gaan...
Al die SG’s door je Jaren heen waren ook verschillende tinten. Daar past best een zilveren iPhone bij :P

Maar neem vooral een “zwarte” ook dat scheelt in de wachtrij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
swv schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:03:
Mehhh ik ga toch voor space grey denk ik. Ik vind de zwarte rand toch mooier, kijkende naar:

[video]

Waarom zou je überhaupt een reden/mening willen om naar Silver over te stappen wanneer SG gewoon jouw favoriete kleur is? Gewoon lekker bij je eigen keuze blijven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Al die SG’s door je Jaren heen waren ook verschillende tinten. Daar past best een zilveren iPhone bij :P

Maar neem vooral een “zwarte” ook dat scheelt in de wachtrij :+
Tja weetje wat het is; ik vind de witte achterzijde echt prachtig, maar die glimmende stainless steel zijde zoals ik die ken van de Watch vind ik misschien toch niet meer zo mooi. Althans het alternatief is dus een donkerdere glimmende stainless steel rand, of hoe die afwerking en materiaal ook mag heten, die bij mij toch net iets meer in de smaak valt.

Hmmm |:(
smoken schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:13:
[...]

Waarom zou je überhaupt een reden/mening willen om naar Silver over te stappen wanneer SG gewoon jouw favoriete kleur is? Gewoon lekker bij je eigen keuze blijven toch?
Ik had mijzelf al overtuigd om voor zilver te gaan. Niet eens vanwege de voorraad o.i.d., maar omdat ie best mooi is en eens breekt met het saaiere zwart wat ik hier al in huis heb. Anderzijds mag zwart wat saai zijn, het is bij de X wederom mooi afgewerkt en tijdloos. Daarbij zorgt de zwartere rand voor minder afleiding (eerste indruk). We zijn het er immers ook allemaal wel over eens dat de zilveren versie gelukkig geen wit frontje heeft ;) Tja het is niet anders en jammer dat ik ze niet even in het echt kan zien voor het preorderen.

[ Voor 37% gewijzigd door swv op 14-10-2017 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
aex351 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:51:
[...]

Mooie vergelijking.. Door Windows Vista ben ik in 2007 overgestapt op Apple.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Tja weetje wat het is; ik vind de witte achterzijde echt prachtig, maar die glimmende stainless steel zijde zoals ik die ken van de Watch vind ik misschien toch niet meer zo mooi. Althans het alternatief is dus een donkerdere glimmende stainless steel rand, of hoe die afwerking en materiaal ook mag heten, die bij mij toch net iets meer in de smaak valt.

Hmmm |:(
Nou ik vind die donkere rand ook fraaier.

Als de rand van de Zilveren echt SS is dan koop ik er toch weer een SS watch denk ik. Dat is dan wel een mooie combo. (heb nu een SG Series2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Maak jullie overigens geen zorgen. Voorlopig staan beide nog in mijn favorieten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wCOu3XxtnSCxSNkSsNnsTc0z/full.jpg
Donstil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:20:
[...]

Nou ik vind die donkere rand ook fraaier.

Als de rand van de Zilveren echt SS is dan koop ik er toch weer een SS watch denk ik. Dat is dan wel een mooie combo. (heb nu een SG Series2)
Om die reden zou ik dus voor SG moeten gaan ;) Hoe denk jij overigens aan een SS Watch te komen? De Cellular versie importeren?

[ Voor 58% gewijzigd door swv op 14-10-2017 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
swv schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:24:
Maak jullie overigens geen zorgen. Voorlopig staat beide nog in mijn favorieten :)

[afbeelding]
Zorgen maak ik me sowieso niet, ik weet zeker dat het je gaat lukken om te kiezen tussen de twee opties! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:24:
Om die reden zou ik dus voor SG moeten gaan ;) Hoe denk jij overigens aan een SS Watch te komen? De Cellular versie importeren?
Ja gewoon even in Oberhausen halen.
(daar twijfelde ik sowieso al over. De X zou net dat zetje zijn)

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 14-10-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
heb er vast eentje via Marktplaats gekocht...gegarandeerde levering op 3 november, aldus de adverteerder 8)7 8)7 |:( |:(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zkyWAqul.png

[ Voor 27% gewijzigd door _Bailey_ op 14-10-2017 16:24 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.