Ja, toevallig net ontdekt dat ze er nu wel zijn. Gisteravond had ik deze settings niet en na een nacht aan lader te hebben gehangen, heb ik het nu opeens wel terwijl firmware van de AirPods up-to-date was. Vind het echt een gaaf product, alleen twijfel nog over extra toegevoegde waarde tov de wired earpods die met de 7 Plus zijn meegeleverd welke best wel goed geluid produceren, alleen gemak dient de mens he, wireless overal met je devices connecten..Evernote schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:15:
[...]
Off-topic: Is het je al gelukt om je gestures aan te zetten op je AirPods? Zelf inmiddels ook gelukkige eigenaar.
On-topic: Ben erg benieuwd hoe lang de iPhone X batterij het in de praktijk voor mij gaat uithouden mijn iPhone 6 is echt aan vervanging toe met Coconut Battery uitlezen liet zien dat de batterij 700+ laad cycli had en nog slechts 80% van de oorspronkelijke capaciteit.
Met de iPhone X hoop ik stiekem toch wel 4 jaar te kunnen doen en hopelijk iets minder last van batterij degradatie al weet ik niet precies wat de normale acceptabele marges zouden moeten zijn.
Ga ik helaas niet redden, zou het al bijzonder vinden als ik er 2 jaar mee kan doen
[ Voor 11% gewijzigd door Jaymone op 11-10-2017 10:26 ]
Het is weer bijna September 2026 :)