[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.840 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Evernote schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:15:
[...]

Off-topic: Is het je al gelukt om je gestures aan te zetten op je AirPods? Zelf inmiddels ook gelukkige eigenaar.

On-topic: Ben erg benieuwd hoe lang de iPhone X batterij het in de praktijk voor mij gaat uithouden mijn iPhone 6 is echt aan vervanging toe met Coconut Battery uitlezen liet zien dat de batterij 700+ laad cycli had en nog slechts 80% van de oorspronkelijke capaciteit.

Met de iPhone X hoop ik stiekem toch wel 4 jaar te kunnen doen en hopelijk iets minder last van batterij degradatie al weet ik niet precies wat de normale acceptabele marges zouden moeten zijn.
Ja, toevallig net ontdekt dat ze er nu wel zijn. Gisteravond had ik deze settings niet en na een nacht aan lader te hebben gehangen, heb ik het nu opeens wel terwijl firmware van de AirPods up-to-date was. Vind het echt een gaaf product, alleen twijfel nog over extra toegevoegde waarde tov de wired earpods die met de 7 Plus zijn meegeleverd welke best wel goed geluid produceren, alleen gemak dient de mens he, wireless overal met je devices connecten..

Ga ik helaas niet redden, zou het al bijzonder vinden als ik er 2 jaar mee kan doen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Jaymone op 11-10-2017 10:26 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:09:
[...]

wellicht handiger, voor het overzicht / zichtbaarheid, om deze poll in een nieuwe aparte topic te zetten.

uiteraard wel bedankt voor de moeite die je hebt genomen! _/-\o_
Tja, de actievere gebruikers zien hem toch wel voorbij komen :+
Er zijn ook al 25 stemmen dus een kleine indicatie hebben we al.
\
Gelukkig staat zwart bovenaan, kan ik mooi de zilveren 3 november in ontvangst nemen!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Evernote schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:15:
[...]

...iPhone 6 is echt aan vervanging toe met Coconut Battery uitlezen liet zien dat de batterij 700+ laad cycli had en nog slechts 80% van de oorspronkelijke capaciteit.
...
Hoezo 'slechts' 80%? Voor een telefoon uit 2014 is dat super en lijkt me niet zulke problemen te geven dat deze gelijk vervangen moet worden? Die van mij zal ook rond de 80% zitten maar ik heb t idee qua batterij nog wel en jaartje door te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:09
Evernote schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:09:
[...]

Mijn keuze wordt niet beïnvloed door wat een ander kiest wijsneus. ;)
Maar bedankt, altijd leuk zo'n reactie _/-\o_
Was niet zozeer naar jou gericht :), maar ik lees toch wel veel op diverse fora, dat men zelf geen keuze kan maken voor de kleur, en zich teveel laten beïnvloeden door andere.

Ook iemand toen graag de rosegold wilde kopen, en dat door andere een vrouwen phone werd gevonden, en daar door maar de zwarte (zgn mannelijke) kocht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:33
Als ik ga kopen dan ga ik voor een 64GB, want als je naar de 256GB gaat dan zal je er missc altijd één van 256GB moeten nemen ivm je backup. ik wilde weer terug naar 32 tijd geleden, en me backup was al groter, dus toen besliste ik de 64GB te nemen, en zit nu met dit te rekenen haha
En eigenlijk wil ik nog niet naar face unlock toe. Maar idd ik kijk niet naar anderen, ik kijk wat ik zelf nodig heb/vind, maar als je blanco instapt en nog nooit een iphone heb gehad, dan moet je wel een beetje op de keuze van een ander af gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Mel33 op 11-10-2017 12:17 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:49

swv

mell33 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:55:
Als ik ga kopen dan ga ik voor een 64GB, want als je naar de 256GB gaat dan zal je er missc altijd één van 256GB moeten nemen ivm je backup. ik wilde weer terug naar 32 tijd geleden, en me backup was al groter dus toen besliste ik de 64GB te nemen, en zit nu met dit te rekenen haha
En eigenlijk wil ik nog niet naar face unlock toe. Maar idd ik kijk niet naar anderen, ik kijk wat ik zelf nodig heb/vind, maar als je blanco instapt en nog nooit een iphone heb gehad, dan moet je wel een beetje op de keuze van een ander af gaan.
Ik heb mijn 128GB 7+ al leeggehaald om te kijken hoeveel ruimte ik overhoud onder de 64GB. Ik kwam tot 50GB, maar zit inmiddels weer op 67GB zie ik. Zucht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:13:
[...]

Ik heb mijn 128GB 7+ al leeggehaald om te kijken hoeveel ruimte ik overhoud onder de 64GB. Ik kwam tot 50GB, maar zit inmiddels weer op 67GB zie ik. Zucht :/
Ik denk dat ik zo ongeveer op een 45GB zit momenteel en twijfel ook, aan de ene kant zou ik het kunnen redden met een 64GB zou je zeggen aan de andere kant wil je geen verkeerde keuze maken als je toch al bezig bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 20:16
Face id gaat wel de toekomst worden zoals het nu lijkt..

Wellicht waren de 8 en 8+ de laatste toestellen met touch id?

https://www.iculture.nl/n...hone-gebruik-makkelijker/

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Jaymone schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:18:
[...]

Ik denk dat ik zo ongeveer op een 45GB zit momenteel en twijfel ook, aan de ene kant zou ik het kunnen redden met een 64GB zou je zeggen aan de andere kant wil je geen verkeerde keuze maken als je toch al bezig bent..
Als ik de poll bekijk moeten we voor 256GB gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

Neig ik wel naar idd ;) maar we hebben nog 2 weekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
crazylegs schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:47:
Face id gaat wel de toekomst worden zoals het nu lijkt..

Wellicht waren de 8 en 8+ de laatste toestellen met touch id?

https://www.iculture.nl/n...hone-gebruik-makkelijker/
Denk het wel, anders komt Apple niet meer geloofwaardig over en dat willen ze uiteraard niet. Misschien dat ze het bij budgettoestellen nog wel gaan hanteren, maar wat is budget..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:13:
[...]

daarom ben ik eigenlijk wel blij dat ik van een 32Gb iPhone SE af kom, mij staat aardig wat veranderingen te wachten denk ik. :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

Haha iss 256 GB Zilver, jammer dat die zo duur is :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:52:
[...]

Haha iss 256 GB Zilver, jammer dat die zo duur is :+
Ja ik ga ook 100% zeker voor 64GB. Ik zie ook dat de opslag weergave incorrect is op mijn 7+. Onder instellingen bij Info zie ik 67GB staan, en bij iPhone opslag 60GB. Schiet mij maar lek. Overigens neemt Systeem 8GB in beslag. Terwijl dat de andere keer weer op 0kB staat. Ik snap er dus niks van. Zal wel cache zijn. Wel ben ik blij dat ik vorig jaar niet voor 32GB ben gegaan. Dat is echt onmogelijk. Daarom ben ik blij verrast dat zowel de X als de iPad Pro 2017 met 64GB beginnen. Echt ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:52:
[...]

Ja ik ga ook 100% zeker voor 64GB. Ik zie ook dat de opslag weergave incorrect is op mijn 7+. Onder instellingen bij Info zie ik 67GB staan, en bij iPhone opslag 60GB. Schiet mij maar lek. Overigens neemt Systeem 8GB in beslag. Terwijl dat de andere keer weer op 0kB staat. Ik snap er dus niks van. Zal wel cache zijn. Wel ben ik blij dat ik vorig jaar niet voor 32GB ben gegaan. Dat is echt onmogelijk. Daarom ben ik blij verrast dat zowel de X als de iPad Pro 2017 met 64GB beginnen. Echt ideaal :)
Nou ik heb een 256 10.5 maar nog 220 ofz vrij. Een 64 GB iPhone zou voor mij daarom ook meer dan prima zijn, foto’s en video gaan maar Google Photo’s en wat Spotify librarys en podcasts maken een 64 GB niet vol.

Wel zou ik met liefde de 256 halen als ik hem dan eerder heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:06:
[...]

Nou ik heb een 256 10.5 maar nog 220 ofz vrij. Een 64 GB iPhone zou voor mij daarom ook meer dan prima zijn, foto’s en video gaan maar Google Photo’s en wat Spotify librarys en podcasts maken een 64 GB niet vol.

Wel zou ik met liefde de 256 halen als ik hem dan eerder heb :)
Hmmm dan zou je dus elke configuratie 2x moeten preorderen (voor jou en je vriendin, dus 8 stuks in totaal). Dan maak je de beste kans op snelle levering :+

@Geert1976 jongen, vertel nog eens een goed verhaal over de iPhone X. Ik raak door mijn gespreksstof heen. Al spijt van je keuze om de 8+ te laten varen en te wachten op de X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:16
Zo suf dat Apple niet gewoon wat demo-modellen in de winkel heeft liggen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

matthijst schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:30:
Zo suf dat Apple niet gewoon wat demo-modellen in de winkel heeft liggen.
Nou inderdaad :o Dat had volgens mij prima gekund. Al zou het wel de eerste keer zijn dat ze zoiets zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:29:
[...]

@Geert1976 jongen, vertel nog eens een goed verhaal over de iPhone X. Ik raak door mijn gespreksstof heen. Al spijt van je keuze om de 8+ te laten varen en te wachten op de X?
@swv knul, niks leuks meegemaakt op school vandaag? je mag het delen hier he....toe maar

antwoord op je vraag: nee ;)

@matthijst waarom zou je zo'n iPhone X eerst zelf eens willen testen? nergens voor nodig....Apple knows what's good for you!

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 11-10-2017 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmmm dan zou je dus elke configuratie 2x moeten preorderen (voor jou en je vriendin, dus 8 stuks in totaal). Dan maak je de beste kans op snelle levering
2x 256 Zilver en 2x 256 Black dan maar 8)7
Haha zijn glazen bol staat op te laden denk ik :+
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:32:
[...]

Nou inderdaad :o Dat had volgens mij prima gekund. Al zou het wel de eerste keer zijn dat ze zoiets zouden doen.
Dat is ook gelijk de reden dat ze het dit niet doen denk ik. Haten op Apple is de trend en als Apple het nieuwe toestel dan ineens (na 10 jaar) als demo in de winkels legt staat iedereen in de rij om daar wat van te vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 11-10-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:49:
[...]

[...]
gelukkig mocht ik even jouw kittige roze Apple bril lenen! geinig dingetje overigens...nu begrijp ik eindelijk waarom jij zo biased bent :9

Benieuwd hoeveel toestellen retour gaan, blijft toch een compleet nieuw design waar al die miljoenen pre order mensen op 27 okt nog geen milliseconde mee hebben mogen werken.
Maar Apple zal ongetwijfeld overtuigd zijn dan The Notch ''the best next thing'' zal zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:39:
[...]

@swv knul, niks leuks meegemaakt op school vandaag? je mag het delen hier he....toe maar

antwoord op je vraag: nee ;)
Die grap van de school heb je al eens een paar keer bij een ander gedaan. Dat is bij mij niet aan de orde hoor. Of beviel jou mijn soort van onbedoelde denigrerende toon niet.
Buiten dat is wat ik vandaag gedaan heb offtopic. Ik was nog eigenlijk vrij serieus met mijn vraag.

Apple moet dit soort geintjes met late releases niet te vaak doen. Slechte ontwikkeling voor de mensheid en dit topic. Die stilte voor de storm bevalt me niet.
Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:49:
[...]
Haha ik moest best wel hardop lachen.
Dat is ook gelijk de reden dat ze het dit niet doen denk ik. Haten op Apple is de trend en als Apple het nieuwe toestel dan ineens (na 10 jaar) als demo in de winkels legt staat iedereen in de rij om daar wat van te vinden.
Ja is ook zo. Maar net als met bijvoorbeeld de iMac Pro enzo zou ik het niet zo lang uit kunnen houden met alleen maar renders en studioplaatjes. Niet dat ik die wil, maar er zijn meerdere producten die vroeg werden aangekondigd en later werden geleverd. Dat ik de Apple Watch toendertijd eindelijk kon kopen was ook bizar gevoel. Zooo lang op gewacht. Achja eigenlijk gebeurt er hetzelfde bij games. Van jongs af aan weet ik nog wel dat ik iedere keer maar weer uitkeek naar de release van de volgende GTA. En maar balen dat ie pas veel later op de PC uitkwam. Maar dat gevoel als je eindelijk kon spelen...
Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:04:
[...]

Benieuwd hoeveel toestellen retour gaan, blijft toch een compleet nieuw design waar al die miljoenen pre order mensen op 27 okt nog geen milliseconde mee hebben mogen werken.
Maar Apple zal ongetwijfeld overtuigd zijn dan The Notch ''the best next thing'' zal zijn
Zekers. Maar die notch is meer een noodzakelijk kwaad. Uiteindelijk gaat FaceID ook naar de iPad en Mac enzo. Het is de vraag hoe er bij die producten wordt omgegaan met bezels in de toekomst. Wellicht zit straks FaceID in het scherm net zoals TouchID dat ook had kunnen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

[...]
. Uiteindelijk gaat FaceID ook naar de iPad en Mac enzo.
naar de Mac?
Niet zo snel he ;)
Apple heeft pas onlangs (2016) TouchID toegevoegd aan de Macbook Pro. Heerlijke functie by the way!

Qua stilte voor de storm...
Las dat Apple vandaag/gisteren in een aantal grote steden huge billboards heeft geplaatst met de aankondiging van de iPhoneX.
Plus al dat loslopend wild op luchthavens met die iPhone X-en, nee ik denk dat Apple komende 2 weken de hype wellicht nog meer gaat pimpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

naar de Mac?
Niet zo snel he ;)
Apple heeft pas onlangs (2016) TouchID toegevoegd aan de Macbook Pro. Heerlijke functie by the way!

Qua stilte voor de storm...
Las dat Apple vandaag/gisteren in een aantal grote steden huge billboards heeft geplaatst met de aankondiging van de iPhoneX.
Plus al dat loslopend wild op luchthavens met die iPhone X-en, nee ik denk dat Apple komende 2 weken de hype wellicht nog meer gaat pimpen.
Ik denk dat Apple nog vrij snel die overstap gaat maken indien de benodigde chips en (camera)modules in grote aantallen te produceren zijn en de techniek zich bewezen heeft. Als het echt veiliger en snel werkt (lid openklappen en je kunt meteen werken) waarom wachten?

Op een of andere manier gaan er veel X' met het vliegtuig of heb ik dat mis :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:12:
Zekers. Maar die notch is meer een noodzakelijk kwaad.
De “notch” is trouwens ook nog eens een geniale marketing tactiek van apple, als ik de andere topics moet geloven is een smartphone design technisch “gewoon een rechthoekkg scherm”, het silhouet van een dergelijke smartphone is dus “altijd hetzelfde”. Apple doorbreekt dat nu met dit design, beeld je dan ergens een iPhone af dan zal de doorsnee consument denken “Hee een iPhone”, ipv “hee een smartphone”.

Erg slim :)

Edit: Je ziet het nu al op de foto’s van de afgelopen dagen, je ziet ook op de schimmig ingezoomde foto’s direct dat het een iPhone X is, daar is geen twijfel over.
gelukkig mocht ik even jouw kittige roze Apple bril lenen! geinig dingetje overigens...nu begrijp ik eindelijk waarom jij zo biased bent :9
Mooi is de werld he als je de zwarte lenzen uit hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 11-10-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Of je de notch wel of niet mooi vindt is een ander verhaal, maar ik vind het wel erg moedig van Apple.
Het is niet zo dat Apple even een survey heeft gehouden onder pak 'm beet 100.000 mensen om eens te polsen hoe men tegenover zo'n notch staat.

En dan dus nu vol vertrouwen miljoenen van die dingen produceren en verkopen, je bent dan wel erg zeker van je zaak, lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:39:
En dan dus nu vol vertrouwen miljoenen van die dingen produceren en verkopen, je bent dan wel erg zeker van je zaak, lijkt me zo.
Uiteraard maar er is dan ook niet echt een te onderbouwen reden om het niet uit te brengen. De flapjes zijn functioneler dan een scherm zonder flapjes (want dan kost de status informatie ruimte) en “mooi of lelijk” is niet meer dan een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:45:
[...]

Uiteraard maar er is dan ook niet echt een te onderbouwen reden om het niet uit te brengen. De flapjes zijn functioneler dan een scherm zonder flapjes (want dan kost de status informatie ruimte) en “mooi of lelijk” is niet meer dan een mening.
jup, maar dan kom je toch een beetje in de buurt van wel of niet ''form over function'', de techgeeks zullen de technische onderbouwing van de notch begrijpen (en accepteren), maar er zijn ook miljoenen mensen die ''form'' weer belangrijker vinden dan de ''function'' van de notch.

Apple heeft dus, of ze willen of niet, ook te maken met (miljoenen) mensen die pertinent tegen de notch waren/zijn en afhaken, en dus verloren (extra) inkomsten voor Apple.

Maar daarom, ik schat de kennis van de R&D afdeling daar in California iets hoger in dan mijn grijze hersenscellen :P en zal Apple hebben gedacht dat de groep mensen die de notch zouden begrijpen (en accepteren), groter is dan die eerder genoemde groep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
Ik zoek ook nog een hoesje met zo’n X-men achtige X erop. Dan ziet helemaal iedereen meteen dat ik een X heb als ik hem uit m’n broekzak slinger.

Daar gaat het uiteindelijk toch om, dat de andere papa’s en mama’s op het schoolplein zien dat deze papa een X heeft :9~

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:53:
Ik zoek ook nog een hoesje met zo’n X-men achtige X erop. Dan ziet helemaal iedereen meteen dat ik een X heb als ik hem uit m’n broekzak slinger.

Daar gaat het uiteindelijk toch om, dat de andere papa’s en mama’s op het schoolplein zien dat deze papa een X heeft :9~
als zo'n X-men hoesje een gat in de markt zou zijn wereldwijd, ga ik vast de persen hier thuis aanzetten.
Welke kleuren zal ik maken? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:55:
[...]

als zo'n X-men hoesje een gat in de markt zou zijn wereldwijd, ga ik vast de persen hier thuis aanzetten.
Welke kleuren zal ik maken? :+
Lol.. zilver, goud, alles wat er fout uit ziet en dan nog met roze en glimmende steentjes erop.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:53:
Jup, maar dan kom je toch een beetje in de buurt van wel of niet ''form over function'', de techgeeks zullen de technische onderbouwing van de notch begrijpen (en accepteren), maar er zijn ook miljoenen mensen die ''form'' weer belangrijker vinden dan de ''function'' van de notch.

Apple heeft dus, of ze willen of niet, ook te maken met (miljoenen) mensen die pertinent tegen de notch waren/zijn en afhaken, en dus verloren (extra) inkomsten voor Apple.
Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van dat de “normale consument” de X laat liggen vanwege de notch.

Het is een beetje als toen de Aux plug weg ging, het internet schreeuwde moord en brand maar de “normale consument” deed het niets en ze kochten hem massaal.
Als je na tien jaar verkoop records nog steeds denkt dat het daar om gaat bij Apple producten dan heb je het echt niet begrepen 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 11-10-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:03:
[...]

Als je na tien jaar verkoop records nog steeds denkt dat het daar om gaat bij Apple producten dan heb je het echt niet begrepen 8)7
Kijk ‘s op wikipedia onder de C van cynisme? :> als je na 20 jaar internet.. enzovoorts :+

En al die mensen die niet meteen een X konden krijgen gaan overal en nergens om ‘X’ lopen bietsen.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NiGeLaToR schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:12:
Kijk ‘s op wikipedia onder de C van cynisme? :> als je na 20 jaar internet.. enzovoorts :+
Ooh ja dat is waar, daar kan je online alles op schuiven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:16
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:32:
[...]

Apple Watch kon je vooraf bekijken :)

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 11-10-2017 20:28 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:17:
[...]

Ooh ja dat is waar, daar kan je online alles op schuiven :+
Zelf gebruik ik m’n phone als mobiel kantoor, mediasysteem, tablet en minilaptop. Er is niets anders wat ik zo structureel veel en intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NiGeLaToR schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:28:
Zelf gebruik ik m’n phone als mobiel kantoor, mediasysteem, tablet en minilaptop. Er is niets anders wat ik zo structureel veel en intensief gebruik.
Hier ook idd, mijns inziens daarom ook de reden waarom het best €1159/1329 mag kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online

Ik heb zelf een zachte “G” en een harde “L” maar dat hoeft ook niet iedereen te weten. We weten dat je een iPhone Ten heb besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Berlinetta schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:47:
[...]

Ik heb zelf een zachte “G” en een harde “L” maar dat hoeft ook niet iedereen te weten. We weten dat je een iPhone Ten heb besteld.
Ik heb hem ook al besteld.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:49:
[...]

Ik heb hem ook al besteld.
:+
Ja de pre-order ging gisteren open toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:50:
[...]

Ja de pre-order ging gisteren open toch?
Voor de trouwe fanboys inderdaad.
Als het goed is 26 oktober geleverd zodat ik de hype kan aanwakkeren weer voor 27 oktober.

Hoop wel dat de Macbook snel een update krijg.. denk dat ik te snel wen aan faceID en dadelijk maar naar de Pro staar wahtende wanneer die nu unlockt B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:52:
[...]

Voor de trouwe fanboys inderdaad.
Als het goed is 26 oktober geleverd zodat ik de hype kan aanwakkeren weer voor 27 oktober.

Hoop wel dat de Macbook snel een update krijg.. denk dat ik te snel wen aan faceID en dadelijk maar naar de Pro staar wahtende wanneer die nu unlockt B)
Ik krijg hem ook eerder geleverd zodat ik nog wat vliegvelden kan bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
swv schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:23:
[...] (lid openklappen en je kunt meteen werken)
Hier moest ik dan weer hardop om lachen :)

Nou ik heb via via een creditcard van een bekende geregeld die ik mag gebruiken 26 en 27 oktober. Jullie hebben me toch een beetje huiverig gemaakt voor iDeal.
Fingers d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gdumme schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:43:
[...]

Hier moest ik dan weer hardop om lachen :)

Nou ik heb via via een creditcard van een bekende geregeld die ik mag gebruiken 26 en 27 oktober. Jullie hebben me toch een beetje huiverig gemaakt voor iDeal.
Fingers d:)b
Hier ook al wat voorbereidingen voor het bestellen van de iPhone X :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/s2rczcvREje5ENPEltkz2nmm/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04:14

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:56:
[...]

Hier ook al wat voorbereidingen voor het bestellen van de iPhone X :)

[afbeelding]
leuk! heb t zelfde gedaan. Twijfel nog of ik er niet twee bestel. 1 voor de verkoop.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Berlinetta schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:47:
[...]

Ah nee, nog eentje? :F

En ik héb nog niet eens besteld.

spoiler:
Maar dat ga ik uiteraard wel doen.. zodra die normaal leverbaar is.

[ Voor 11% gewijzigd door NiGeLaToR op 11-10-2017 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 22:36
Bij mij zijn de kansen dat ik er eentje op tijd kan bestellen redelijk klein:
Ik werk van 6-14 en kan uiteraard wel effe wegglippen voor een toilet-pauze rond 9u maar mag natuurlijk ni te lang duren.

En momenteel zit ik met een galaxy j5 2015 die niet super snel is dus hopelijk laadt de Apple store een beetje snel en kan ik snel bestelling plaatsen....

Als ik bij bestelling nog,eens 4weken moet wachten zal het wss toch wel iets anders worden, ik word nu al zot....

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
Maar 2 bestellen gaat dat niet trager dan 1tje??. Want je moet uw toestel (die al in uw favorieten zitten) selecteren (in shoppingbag doen) en dan terug en volgende erin zetten. Dus ik ga denk ik gewoon 1tje bestellen, snel afrekenen. En dan proberen de 2de.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thiago schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:33:
Maar 2 bestellen gaat dat niet trager dan 1tje??. Want je moet uw toestel (die al in uw favorieten zitten) selecteren (in shoppingbag doen) en dan terug en volgende erin zetten. Dus ik ga denk ik gewoon 1tje bestellen, snel afrekenen. En dan proberen de 2de.
Mm ik kan dat wel redelijk vlot hoor. Binnen 5 seconden ongeveer als ik dat uit het verleden moet gokken.

Bestellen > helemaal afronden > nog een bestellen duurt veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:58:
[...]

Mm ik kan dat wel redelijk vlot hoor. Binnen 5 seconden ongeveer als ik dat uit het verleden moet gokken.

Denk dat de 27ste elke sec gaat tellen. Dus zijn 5sec enorm veel. Ik wil er zoizo 1! 2e is voor iemand anders. Dus wil er eerst zeker van zijn dat ik de mijne heb en ga dan proberen voor anderen.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tim heeft in ieder geval een zilveren iPhone X...en hij zou eens broeken moeten kopen met grotere zakken
:+ :+ :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EucyNKpl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 03:45:
Tim heeft in ieder geval een zilveren iPhone X...en hij zou eens broeken moeten kopen met grotere zakken

[afbeelding]
Slimme marketing zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
uiteraard... Timmy weet wel wat ie doet tijdens zo'n interview ;)

Hier nog eentje gespot, nu met Pokemon op de iPhone X. Hier is de notch wel erg mooi ''weggewerkt'', althans je ziet 'm niet/nauwelijks.
Alleen erg jammer van die witte streep onderin het scherm, die schijnt daar altijd zichtbaar te zijn, in alle apps. Fungeert als een soort van home button.

Op deze foto ziet de X er echt onwijs mooi uit. Tot nu toe de mooiste vind ik ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TvHZI8Nl.jpg

hebbuh! oOo

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 12-10-2017 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:24
Donstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:58:
[...]

Je kunt gewoon 2x op de knop "in shopping bag" klikken, dan voeg je er twee toe ... ervan uitgaande dat je twee dezelfde wilt bestellen (zoals ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:13:
[...]

uiteraard... Timmy weet wel wat ie doet tijdens zo'n interview ;)

Hier nog eentje gespot, nu met Pokemon op de iPhone X. Hier is de notch wel erg mooi ''weggewerkt'', althans je ziet 'm niet/nauwelijks.
Alleen erg jammer van die witte streep onderin het scherm, die schijnt daar altijd zichtbaar te zijn, in alle apps. Fungeert als een soort van home button.

Op deze foto ziet de X er echt onwijs mooi uit. Tot nu toe de mooiste vind ik ;)

[afbeelding]

hebbuh! oOo
Dit is niet "Weggewerkt". Dit is een nog niet geüpdate 16:9 app op een scherm met een andere verhouding.
Opzich wel fraai dat we dat ook even zien :)

Dit is een zwarte trouwens, met de donkere rand erg fraai idd :)
smoken schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:16:
[...]

Je kunt gewoon 2x op de knop "in shopping bag" klikken, dan voeg je er twee toe ... ervan uitgaande dat je twee dezelfde wilt bestellen (zoals ik).
Ooh nice, mooie tip :)

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 12-10-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Dit is een zwarte trouwens, met de donkere rand erg fraai idd :)
precies.
Na het zien van deze foto ben ik zeker van mijn kleur keuze, Space Gray it is!

nog 15 daagjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

precies.
Na het zien van deze foto ben ik zeker van mijn kleur keuze, Space Gray it is!

nog 15 daagjes :)
Ik ben er nog steeds niet uit eigenlijk, ik ben alleen wel bang dat Zwart heel moeilijk gaat.
Hier heeft na het zien van diverse poll's Zilver 256 de voorkeur, puur op mogelijke beschikbaarheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
Ik ben van mening dat iedereen voor zwart moet gaan .... en niemand voor "zilver" 256GB .... 😬
Heeft verder niets te maken met wat ik wil bestellen of zo hoor ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
smoken schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:34:
Ik ben van mening dat iedereen voor zwart moet gaan .... en niemand voor "zilver" 256GB .... 😬
Heeft verder niets te maken met wat ik wil bestellen of zo hoor ..
je hebt toch wel de laatste press release van Apple gelezen he? Ze verschuiven de pre order 1 dag, naar 28 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:35:
[...]

je hebt toch wel de laatste press release van Apple gelezen he? Ze verschuiven de pre order 1 dag, naar 28 oktober.
😂😂😂😂😂👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:35:
[...]

Dat komt mij goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stein03
  • Laatst online: 08-08 14:07
Ik vindt de iPhone X een goede telefoon uitstekend maar ik zie niet de meerwaarde ervan in dezelfde procesoor als de 8 alleen het scherm is anders en je hebt face-ID, ik betwijfel of het je geld wel waar is

andere die daar zo hun mening over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Stein03 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:08:
Ik vindt de iPhone X een goede telefoon uitstekend maar ik zie niet de meerwaarde ervan in dezelfde procesoor als de 8 alleen het scherm is anders en je hebt face-ID, ik betwijfel of het je geld wel waar is

Dubbel en dwars waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stein03
  • Laatst online: 08-08 14:07
Ik betwijfel het, het is natuurlijk wel het vlaggenschip van apple op het moment en ook nog eens de iPhone die het 10 jarige bestaan moet vertegenwoordigen, maar alsnog twijfel ik want de iPhone 8 is zeker echt niet slecht. mijn huidige telefoon is een iPhone 6 en ik twijfel echt welke van de 2 ik moet gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Stein03 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:13:
[...]
mijn huidige telefoon is een iPhone 6 .
dan is een upgrade naar een iPhone 8 voor jou een zeer mooie upgrade en je bespaart ook nog eens ongeveer €350.

edit: en zeker nu ik jouw leeftijd heb bekeken, een jongen van 14 jaar met een telefoon van ruim €1100?? :F

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 12-10-2017 12:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
Nou dat vind ik niet, ben zeer tevreden met mijn iPhone 8 Plus, het prijsverschil met de X weegt niet op tegen een iets ander scherm, en Touch ID lijkt me toch een stuk handiger dan Face ID!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
HereIsTom schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Nou dat vind ik niet, ben zeer tevreden met mijn iPhone 8 Plus, het prijsverschil met de X weegt niet op tegen een iets ander scherm, en Touch ID lijkt me toch een stuk handiger dan Face ID!
Lijkt je..
Dat zeg je goed.

Als ik de videos kijkt werkt het toch wel goed en snel. Het commentaar dat je 'moet' kijken naar je telefoon.. Tja waarom zou je anders je telefoon unlocken als je er toch niet naar kijkt?

Maar wij zijn blij met mensen zoals jou! Scheelt weer een pre-order 28 oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

Lijkt je..
Dat zeg je goed.

Als ik de videos kijkt werkt het toch wel goed en snel. Het commentaar dat je 'moet' kijken naar je telefoon.. Tja waarom zou je anders je telefoon unlocken als je er toch niet naar kijkt?

Maar wij zijn blij met mensen zoals jou! Scheelt weer een pre-order 28 oktober :)
ow boy, hier gaan we weer....de 217e discussie FaceID vs TouchID oOo oOo

*pakt popcorn*

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 12-10-2017 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Lijkt je..
Dat zeg je goed.

Tja, op basis van wat er tot nu toe bekend is, lijkt Touch ID wat mij betreft toch de superieure variant. Zoals al eerder aangegeven: bij beide methodes moet je een handeling doen met je vinger, maar met Face ID moet je én swipen (wat, voor de mierenneukers onder ons meer moeite kost dan een simpele druk) én zorgen dat de camera jou ziet. Dus ja, qua gebruiksgemak is Touch ID in principe superieur. Je toestel aanraken kost simpelweg gezegd minder moeite dan je toestel én aanraken én met je hoofd voor de camera hangen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Laatst online: 25-09 14:33
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:53:
[...]

Tja, op basis van wat er tot nu toe bekend is, lijkt Touch ID wat mij betreft toch de superieure variant. Zoals al eerder aangegeven: bij beide methodes moet je een handeling doen met je vinger, maar met Face ID moet je én swipen (wat, voor de mierenneukers onder ons meer moeite kost dan een simpele druk) én zorgen dat de camera jou ziet. Dus ja, qua gebruiksgemak is Touch ID in principe superieur. Je toestel aanraken kost simpelweg gezegd minder moeite dan je toestel én aanraken én met je hoofd voor de camera hangen. :Y)
Ik denk dat, als je het goed aan wilt pakken, een jaartje wacht met de aanschaf van een iPhone X (opvolger uiteraard). Alle nieuwe probleempjes en gebruiksongemakken zullen met de nieuwe iteratie wel opgelost zijn.

Touch ID lijkt mij ook beter dan Face ID, maar wie weet. Misschien werkt Face ID wel zo goed dat uiteindelijk iedereen terugkomt op zijn/haar woord. Wacht het eerst gewoon even af zou ik zeggen.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:53:
[...]

Ga ik zeker niet ontkennen, TouchID is en blijft fijn. Zeker sinds V2.

Een centimeter extra scherm daartegenover spreekt mij wel weer aan. Liever dit met een extra (minuscuul) handeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:59:
[...]

Ga ik zeker niet ontkennen, TouchID is en blijft fijn. Zeker sinds V2.

Een centimeter extra scherm daartegenover spreekt mij wel weer aan. Liever dit met een extra (minuscuul) handeling.
Maar de X heeft juist niet meer scherm. :)

https://www.iculture.nl/nieuws/scherm-iphone-x-klein/
xaliton schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:58:
[...]

Ik denk dat, als je het goed aan wilt pakken, een jaartje wacht met de aanschaf van een iPhone X (opvolger uiteraard). Alle nieuwe probleempjes en gebruiksongemakken zullen met de nieuwe iteratie wel opgelost zijn.

Touch ID lijkt mij ook beter dan Face ID, maar wie weet. Misschien werkt Face ID wel zo goed dat uiteindelijk iedereen terugkomt op zijn/haar woord. Wacht het eerst gewoon even af zou ik zeggen.
Mwah ik zie Apple wel zo eigenwijs zijn om aan Face ID vast te houden. Volgens mij hebben ze al min of meer aangegeven dat Touch ID niet meer terugkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
[...]

Lijkt je..
Dat zeg je goed.

Misschien wil ik ‘m wel niet unlocken als ik er naar kijk.
En als ik wel wat wil doen heb je toch je vingers nodig, dus gelijk je vinger op de knop is dan toch gemakkelijker ;)

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Laatst online: 25-09 14:33
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:02:
[...]

Maar de X heeft juist niet meer scherm. :)

https://www.iculture.nl/nieuws/scherm-iphone-x-klein/

[...]

Mwah ik zie Apple wel zo eigenwijs zijn om aan Face ID vast te houden. Volgens mij hebben ze al min of meer aangegeven dat Touch ID niet meer terugkomt.
Ik bedoelde niet Apple terugkomt op haar woord maar het publiek.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
xaliton schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:06:
[...]

Ik bedoelde niet Apple terugkomt op haar woord maar het publiek.
Ik bedoelde ook niet dat jij dat bedoelde. ;)

Maar goed, het blijft feitelijk een extra handeling. Het komt weet ik veel hoe vaak voor dat ik mijn toestel unlock zonder dat de camera mij ziet. Dat kan straks simpelweg niet meer, dus ik zie mezelf hier nu niet op terugkomen, mocht ik een X zou gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik zou nooit een plus kopen. Veel en veels te groot (vind ik).
Maar ik bedoelde het ook meer in de zin van..

Als je dezelfde telefoon zou hebben, de een heeft Face- en de andere TouchID. Dat scheelt onderin aan het scherm ± 1cm.
HereIsTom schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:04:
[...]

Misschien wil ik ‘m wel niet unlocken als ik er naar kijk.
En als ik wel wat wil doen heb je toch je vingers nodig, dus gelijk je vinger op de knop is dan toch gemakkelijker ;)
Hij unlockt ook niet als jij erna kijkt. Je hebt altijd een handeling nodig.

En begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen TouchID..
Denk wel dat mensen er een te groot "probleem" van maken. Je bent er snel aangewend en meer scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Famous Je legt uit wat je bedoelt en vervolgens zeg je weer dat je meer scherm hebt. Je hebt niet meer scherm met de iPhone X, maar juist minder.

Het gaat er verder niet om of je wel of niet snel gewend raakt, maar aan het (on)praktische aspect van Face ID. Zie mijn voorbeeld hierboven nogmaals. Ik wil helemaal niet wennen aan het feit dat ik met mijn hoofd boven mijn toestel moet gaan hangen om 'm snel te kunnen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:11:
Ik zou nooit een plus kopen. Veel en veels te groot (vind ik).
Maar ik bedoelde het ook meer in de zin van..
Wilde je de beste iPhone (sinds de 6) dan moest je een Plus hebben, dat was altijd een beetje de reden dat ik het formaat kon weerstaan. Beter scherm, betere camera, betere accu duur, nu met de X is dat niet meer en ben ik eigenlijk wel blij dat ik weer terug kan naar het "normale formaat".
Stein03 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:08:

En een betere camera. Althans het zoom gedeelte, niemand kan echter zeggen of dit voor jou het geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:15:
@Famous Je legt uit wat je bedoelt en vervolgens zeg je weer dat je meer scherm hebt. Je hebt niet meer scherm met de iPhone X, maar juist minder.

Het gaat er verder niet om of je wel of niet snel gewend raakt, maar aan het (on)praktische aspect van Face ID. Zie mijn voorbeeld hierboven nogmaals. Ik wil helemaal niet wennen aan het feit dat ik met mijn hoofd boven mijn toestel moet gaan hangen om 'm snel te kunnen unlocken.
Zoals ik ook zeg vergelijk ik het dus niet met een +.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
HereIsTom schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Dat mag je ook zeer zeker zijn want het is een pracht toestel die je hebt. Alleen vind ik dat de X meer vernieuwend is en niet voor een ieder weggelegd, hetzij budgettair hetzij kwa technische mogelijkheden en eventueel beperkingen die worden gezien maar er niet altijd zijn ;)
Of het opweegt of niet, dat is geheel subjectief en ik persoonlijk vind het voor mij dubbel en dwars waard want het wordt echt een vet ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:21:
[...]

Zoals ik ook zeg vergelijk ik het dus niet met een +.....
Je zegt "meer scherm". Ten opzichte van wat heb je meer scherm dan? Wellicht begrijp ik je dan niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:15:
Ik wil helemaal niet wennen aan het feit dat ik met mijn hoofd boven mijn toestel moet gaan hangen om 'm snel te kunnen unlocken.
Dat hoeft toch ook nog helemaal niet, je kunt toch voor een van de andere iPhone's uit de lineup gaan?
Die hebben nog wel TouchID.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:36:
[...]

Je zegt "meer scherm". Ten opzichte van wat heb je meer scherm dan? Wellicht begrijp ik je dan niet goed.
Zoals ik hierboven zei;
Famous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:11:
[...]

Als je dezelfde telefoon zou hebben, de een heeft Face- en de andere TouchID. Dat scheelt onderin aan het scherm ± 1cm.
[...]
Ja, de hebt de notch, maar dat is een stuk minder dan de 'dikke' balk die je onderin je scherm hebt waar de homeknop op zit.
En ik kom natuurlijk van een normaal model waardoor het sowieso al meer scherm is.

Je hebt meer scherm in een kleinere behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik kan genoeg situaties bedenken waar FaceID minder praktisch is, dan TouchID.
Ik en andere mensen hebben deze situaties breeduit besproken afgelopen weken.

Toch wil ik de gloednieuwe techniek (FaceID) zelf gaan uittesten in 14 dagen tijd, dus pre orderen, je zal wel moeten wil je de iPhone X in een redelijke termijn in bezit krijgen.
Iedereen kan van alles en nog wat roepen, maar jij als eindgebruiker is waar het uiteindelijk om gaat.

Apple heeft geen demo modellen in de Stores die je eerst flink aan de tand kan voelen alvorens je beslissing te maken.
En dus kan je niet oordelen of de notch je wel of niet daadwerkelijk aan gaat staan in de praktijk.

Ik heb vanochtend een klein kartonnetje uitgeknipt in het formaat van de notch en deze bovenin (over het scherm heen uiteraard) op mijn iPhone 7 geplakt...na een uurtje gauw weer verwijderd ;)

Hoe je het went of keert, de iPhone X bezitter is vanaf 3 november voorlopig voor Apple toch een soort van ''proefkonijn''.
Ook als zit er ruim 2 jaar R&D aan vooraf, er zijn bijv geen tienduizenden mensen met een iPhone X geweest als test publiek voor deze compleet nieuwe techniek als FaceID.

Waar ik eerst zeer sceptisch richting de X was, ben ik gaandeweg positiever geworden en ga ik er nu met een open vizier in en ga 'm dus de volle 14 dagen uittesten, bevalt ie dan uiteraard zeer blij met de aanschaf, blijk ik het niks te vinden, gaat ie gewoon retour en ga ik over op Plan B...no biggy.

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 12-10-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 23:40
Ik vraag me dus heel erg af wat er na de X gaat komen. Ja ik weet dat ik erg op de zaken vooruit loop :+

Zou de X gewoon een nieuwe vaste telg in de iPhone familie worden, naast de "gewone" iPhones. Waarbij de X en opvolgers als eerste "nieuwe" technieken en features gaat gebruiken en de 8(+) en opvolgers blijven bestaan, dus ook met home knop e.d.

Of zal volgend jaar de gehele lineup vernieuwd worden, hopelijk tegen minder exorbitante prijzen?

Koffiedik kijken I know.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
k7of9 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:30:
Ik vraag me dus heel erg af wat er na de X gaat komen. Ja ik weet dat ik erg op de zaken vooruit loop :+

Zou de X gewoon een nieuwe vaste telg in de iPhone familie worden, naast de "gewone" iPhones. Waarbij de X en opvolgers als eerste "nieuwe" technieken en features gaat gebruiken en de 8(+) en opvolgers blijven bestaan, dus ook met home knop e.d.

Of zal volgend jaar de gehele lineup vernieuwd worden, hopelijk tegen minder exorbitante prijzen?

Koffiedik kijken I know.
Sommigen beweren dat ze een glazen bol hebben die kan denken, wellicht dat zij een antw hebben ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:19:
ik kan genoeg situaties bedenken waar FaceID minder praktisch is, dan TouchID.
Ik en andere mensen hebben deze situaties breeduit besproken afgelopen weken.

Toch wil ik de gloednieuwe techniek (FaceID) zelf gaan uittesten in 14 dagen tijd, dus pre orderen, je zal wel moeten wil je de iPhone X in een redelijke termijn in bezit krijgen.
Iedereen kan van alles en nog wat roepen, maar jij als eindgebruiker is waar het uiteindelijk om gaat.

Apple heeft geen demo modellen in de Stores die je eerst flink aan de tand kan voelen alvorens je beslissing te maken.
En dus kan je niet oordelen of de notch je wel of niet daadwerkelijk aan gaat staan in de praktijk.

Ik heb vanochtend een klein kartonnetje uitgeknipt in het formaat van de notch en deze bovenin (over het scherm heen uiteraard) op mijn iPhone 7 geplakt...na een uurtje gauw weer verwijderd ;)

Hoe je het went of keert, de iPhone X bezitter is vanaf 3 november voorlopig voor Apple toch een soort van ''proefkonijn''.
Ook als zit er ruim 2 jaar R&D aan vooraf, er zijn bijv geen tienduizenden mensen met een iPhone X geweest als test publiek voor deze compleet nieuwe techniek als FaceID.

Waar ik eerst zeer sceptisch richting de X was, ben ik gaandeweg positiever geworden en ga ik er nu met een open vizier in en ga 'm dus de volle 14 dagen uittesten, bevalt ie dan uiteraard zeer blij met de aanschaf, blijk ik het niks te vinden, gaat ie gewoon retour en ga ik over op Plan B...no biggy.
Ik vind het niet moeilijk om, zonder het in handen te hebben, al te kunnen bedenken hoe het zal zijn. Er moeten echt technische falen zijn wil ik het weer retour doen en gaan voor een 8 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Wie had trouwens vorig jaar ook alweer een scriptje gemaakt waarmee je getriggerd werd op voorraad van de stores in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:19:
Huh, hoe heb je de interface dan zo aangepast dat deze niet onder de notch door gaat?
Dat kan toch helemaal niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:28

KRAI.7

Bwoah...

Jaymone schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:14:
Wie had trouwens vorig jaar ook alweer een scriptje gemaakt waarmee je getriggerd werd op voorraad van de stores in NL?
GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:33:
haha ik heb er ook eentje gereserveerd.

Scriptje die ik gemaakt had werkte als een trein. :)

Mochten jullie intresse hebben in het script.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
function checkiPhone7Available()
{  
  var availabilityUrl = "https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/availability.json";  
  var availabilityResponse = UrlFetchApp.fetch(availabilityUrl); // get feed 
  var availabilityResponseContent = availabilityResponse.getContentText();
  var parsedAvailabilityData = JSON.parse(availabilityResponseContent);

if (parsedAvailabilityData.R540['MN4M2ZD/A'] != "NONE" )
  {
      SendMailByGoogle("email@gmail.com", "iPhone7+ zwart op voorraad in Den haag", "");
  }
  else if (parsedAvailabilityData.R408['MN4M2ZD/A'] != "NONE" )
  {
      SendMailByGoogle("email@gmail.com", "iPhone7+ zwart op voorraad in Amsterdam", "");
  }
  else if (parsedAvailabilityData.R539['MN4M2ZD/A'] != "NONE" )
  {
      SendMailByGoogle("email@gmail.com", "iPhone7+ zwart op voorraad in Haarlem", "");  
  }
  else
    Logger.log("nergens op voorraad");    
}
Deze als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
KRAI.7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:17:
[...]

[...]

Deze als het goed is :)
Thanks, zonder interface? Hoe trap je het af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:16:
[...]

Huh, hoe heb je de interface dan zo aangepast dat deze niet onder de notch door gaat?
Dat kan toch helemaal niet?
nee, natuurlijk kan ik de interface niet aanpassen. Het ging meer het idee de notch een klein beetje te kunnen nabootsen op mijn 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

nee, natuurlijk kan ik de interface niet aanpassen. Het ging meer het idee de notch een klein beetje te kunnen nabootsen op mijn 7.
Oh zo als in "Dan kan het alleen maar meevallen zodra de interface er rekening mee houd".
Snap hem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 20:16
Geert1976 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 03:45:

[afbeelding]
Het bijbehorende filmpje. _O-

https://www.facebook.com/.../videos/1408413625874989/

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Erg subtiel mr. Tim, erg subtiel. (dacht eigenlijk nog wel even dat hij ging zeggen, omg my brand new iPhone X with an amazing OLED display, the biggest screen in the 10 year history of iPhone, The amazing technique of the True Depth camera that recognizes your face between 100millionbillion people and unlocks your phone and a 1033% faster chip just rolled out of my pocket) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Laatst online: 20:06
Jaymone schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

Thanks, zonder interface? Hoe trap je het af?
Ik draaide die in Google script. Daar kun je een trigger aan koppelen die elke minuut afgaat en dat scriptje aanroept. Easy that is.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
GAEvakYD schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:49:
[...]

Ik draaide die in Google script. Daar kun je een trigger aan koppelen die elke minuut afgaat en dat scriptje aanroept. Easy that is.
Dan alleen nog nieuwe url met json toevoeging en modelnrs aanpassen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Laatst online: 20:06
Jaymone schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:54:
[...]

Dan alleen nog nieuwe url met json toevoeging en modelnrs aanpassen lijkt mij?
Zo te zien wel inderdaad, die url is niet meer geldig.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
GAEvakYD schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:58:
[...]

Zo te zien wel inderdaad, die url is niet meer geldig.
Zojuist URL aangepast en script gerund maar is idd niet actief. Kwestie van afwachten denk ik totdat url weer actief is en de modelnrs aanpassen lijkt mij

Dit zou url moeten zijn:
https://reserve-prime.app.../iPhone/availability.json

[ Voor 13% gewijzigd door Jaymone op 12-10-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Jaymone schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:02:
[...]

Zojuist URL aangepast en script gerund maar is idd niet actief. Kwestie van afwachten denk ik totdat url weer actief is en de modelnrs aanpassen lijkt mij

Dit zou url moeten zijn:
https://reserve-prime.app.../iPhone/availability.json
En nu een script die speciaal voor mij automatisch en zonder mijn tussenkomst op 27 okt om 9:01:01 een X 64GB zilver bestelt en je krijgt van mij een sticker 8)
Pagina: 1 ... 29 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.