Krijgen jullie ook zoveel verbaasde gezichten als je verteld dat je de X gaat halen? Prachtig om te zien dat sommige mensen zich daarover verbazen.

¯\_(ツ)_/¯
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
¯\_(ツ)_/¯
Nou toevallig sprak ik vandaag een collega (met een S8+) welke er heilig van overtuigd is dat de X een flop gaat worden. Toen ik zei hem op zeker te bestellen werd dat idd vreemd gevondenRedcoil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:51:
Krijgen jullie ook zoveel verbaasde gezichten als je verteld dat je de X gaat halen? Prachtig om te zien dat sommige mensen zich daarover verbazen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Euhhh nee... Mijn vriendenkring en collegae zal het jeuken met wat voor telefoon iemand rondloopt.Redcoil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:51:
Nee, wel wat die vroegen of ik de X al heb...Redcoil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:51:
[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 09-10-2017 22:09 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Haha ja die vraag krijg ik ook elk jaar weer. Ook hoorde ik al eens ”ik dacht al dat hij nog niet uit was, jij had hem nog niet”matthijst schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:07:
[...]
Nee, wel wat die vroegen of ik de X al heb...
En dan verbaasd: “Huh, wat bedoel je, die is nog niet te koop, hij was in het journaal”
Yep, regelmatig word ik voor gek verklaard dat ik zoveel geld uitgeef aan een toestel. Prachtig om die gezichten te zien idd!Redcoil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:51:
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Verwijderd
Wel te begrijpen toch...Redcoil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:51:
ik heb gezien dat hij enorm snel was. Misschien maar even een aantal forums volgen aangezien ik hem al een paar keer heb gezien.Ruw ER schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 01:50:
Wat denken jullie hier over faceID ten opzichte van touchID?
Uiteraard heeft niemand het nog gebruikt, dus het blijft gissen en inschatten, maar gebaseerd op de keynote e.d.:
Ik denk dat het echt een verschrikkelijk grote achteruitgang in gebruiksgemak wordt ten opzichte van een vingerafdrukscanner. Je dient met de X het scherm te activeren (scherm aanraken, siri knop indrukken of raise to wake beweging maken), dan de telefoon enigszins voor je gezicht houden, en DAN nog eens omhoog swypen. Helemaal in apple fashion verwacht ik dat je ook echt van helemaal onderaan naar boven moet swypen, net als bij de notificatiemenu nu, je mag niet gewoon waar op het scherm dan ook een veegbeweging naar boven maken om die te laten verdwijnen, er dient echt vanaf de onderkant op een select vlakje een veegbeweging gestart te worden.
Iig, ik kan het mij niet voorstellen dat deze methode sneller en gebruiksvriendelijker zal zijn ten opzichte van gewoon je vinger letterlijk een tiende van een seconde op je scanner leggen. Want zo snel zijn ze ondertussen.
Ik denk echt dat, alhoewel technisch imposanter, er zwaar ingeleverd wordt op gebruiksgemak met de iphone tien.
Meningen? en een we moeten het afwachten, eerst gebruiken etc heb ik weinig aan eh. Dan had ik deze vraag uiteraard niet.
Yuup. Ik zoek nog steeds een passend tegen antwoord. Nu ga ik gelijk de verdediging in (een goede laptop is net zo duur en waarschijnlijk zit je vaker achter je telefoon dan laptop). Maar zou gewoon een one-liner moeten hebben om hun de mond te snoeren. Iets in de zin van: “Als je hem te duur vind ben jij niet de doelgroep.”Redcoil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:51:
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ja ehh het is net hoe je het brengt hè. Ik kom met 64GB en een sleeve van €20 uit op €1179. Leg mij eens uit waarom je een dure toestelverzekering zou afsluiten én drie dure hoesjes kopen? Er past er maar één om je toestel, dus nu verklaar ik jou ook voor gek jaVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:18:
[...]
Wel te begrijpen toch...
iPhone X 256 GB met Apple care, plus een drietal hoesjes kom ik op €1.740,00 uit, is toch redelijk bijzonder zo’n bedrag voor een mobiel.
Ik kan een heel lijstje maken met dingen (niet per se geld gerelateerd) waarbij ik andere mensen voor gek verklaar. Mensen weten van mij inmiddels dat ik liefhebber ben van alles waar een stekker aanzit (tegenwoordig worden dingen bijna draadlooscrazylegs schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:37:
[...]
Yep, regelmatig word ik voor gek verklaard dat ik zoveel geld uitgeef aan een toestel. Prachtig om die gezichten te zien idd!
Ja mee eens. Vooral bij de keynote moest Craig juist express langzaam doen om goed die stap te laten zien. Misschien wel omdat het juist snel werktBerlinetta schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 03:36:
[...]
ik heb gezien dat hij enorm snel was. Misschien maar even een aantal forums volgen aangezien ik hem al een paar keer heb gezien.
Zeg gewoon dat je liefhebber bent en dat ding elke dag gebruikt. Als je het al wilt verantwoorden...Tylen schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:09:
[...]
Yuup. Ik zoek nog steeds een passend tegen antwoord. Nu ga ik gelijk de verdediging in (een goede laptop is net zo duur en waarschijnlijk zit je vaker achter je telefoon dan laptop). Maar zou gewoon een one-liner moeten hebben om hun de mond te snoeren. Iets in de zin van: “Als je hem te duur vind ben jij niet de doelgroep.”
[ Voor 14% gewijzigd door swv op 10-10-2017 07:13 ]
Koffie en meer...
Dat zogenaamde geld argument vind ik persoonlijk zo oninteressant. Ik zeg meestal gewoon iets als “Ach hobby’s kosten geld” en dan druipen ze wel af.Tylen schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:09:
Yuup. Ik zoek nog steeds een passend tegen antwoord. Nu ga ik gelijk de verdediging in (een goede laptop is net zo duur en waarschijnlijk zit je vaker achter je telefoon dan laptop). Maar zou gewoon een one-liner moeten hebben om hun de mond te snoeren. Iets in de zin van: “Als je hem te duur vind ben jij niet de doelgroep.”
"Ja, het gaat nergens over die prijs, maar goed, ik kan morgen dood neervallen..."Tylen schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:09:
Iets in de zin van: “Als je hem te duur vind ben jij niet de doelgroep.”
Mwah, als iemand een nieuwe fiets ziet zegt ie "mooi ding".Donstil schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:21:
Zoals ik al eerder zei. Je koopt voor € 9500,- een racefiets voor twee uurtjes op zondag en hoort niemand. Je koopt een zakcomputer met 5 uur gebruik per dag voor € 1159 en de wereld is te klein.
[ Voor 90% gewijzigd door _Bailey_ op 10-10-2017 09:42 ]
Nou heb 2 collega's die wielrennen, 1tje heeft er 800 euro oid in zitten, de ander dik 3000. Daar wordt vaak zat een grap over gemaakt.Donstil schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:21:
[...]
Dat zogenaamde geld argument vind ik persoonlijk zo oninteressant. Ik zeg meestal gewoon iets als “Ach hobby’s kosten geld” en dan druipen ze wel af.
Zoals ik al eerder zei. Je koopt voor € 9500,- een racefiets voor twee uurtjes op zondag en hoort niemand. Je koopt een zakcomputer met 5 uur gebruik per dag voor € 1159 en de wereld is te klein.
Tis toch hetzelfde als met .. alles. De een koopt een duur brood bij de bakker en de ander een prefab fabriekssneetje van de super. De een rijdt een Audi met rode accentjes en de ander een goedkopere auto.Ruw ER schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:48:
[...]
Nou heb 2 collega's die wielrennen, 1tje heeft er 800 euro oid in zitten, de ander dik 3000. Daar wordt vaak zat een grap over gemaakt.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik denk (hoop) dat kunstmatige intelligentie het gaat worden waardoor je iPhone van te voren al weet dat je het toestel gaat oppakken waardoor er allerlei processen al gaan lopen en het optillen, kijken naar je scherm en unlocken nog maar een fractie van een milliseconde zal zijnRuw ER schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 01:50:
Wat denken jullie hier over faceID ten opzichte van touchID?
Uiteraard heeft niemand het nog gebruikt, dus het blijft gissen en inschatten, maar gebaseerd op de keynote e.d.:
Ik denk dat het echt een verschrikkelijk grote achteruitgang in gebruiksgemak wordt ten opzichte van een vingerafdrukscanner. Je dient met de X het scherm te activeren (scherm aanraken, siri knop indrukken of raise to wake beweging maken), dan de telefoon enigszins voor je gezicht houden, en DAN nog eens omhoog swypen. Helemaal in apple fashion verwacht ik dat je ook echt van helemaal onderaan naar boven moet swypen, net als bij de notificatiemenu nu, je mag niet gewoon waar op het scherm dan ook een veegbeweging naar boven maken om die te laten verdwijnen, er dient echt vanaf de onderkant op een select vlakje een veegbeweging gestart te worden.
Iig, ik kan het mij niet voorstellen dat deze methode sneller en gebruiksvriendelijker zal zijn ten opzichte van gewoon je vinger letterlijk een tiende van een seconde op je scanner leggen. Want zo snel zijn ze ondertussen.
Ik denk echt dat, alhoewel technisch imposanter, er zwaar ingeleverd wordt op gebruiksgemak met de iphone tien.
Meningen? en een we moeten het afwachten, eerst gebruiken etc heb ik weinig aan eh. Dan had ik deze vraag uiteraard niet.
Het is weer bijna September 2026 :)
oke, jij hebt vandaag het internet gewonnen!NiGeLaToR schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:11:
[...]
En juist wielrenners.. daar is het nogal belangrijk dat je horecaspoiler op zondagmorgen op een stukje koudgesmeed carbon ligt, anders kom je zomaar achter te liggen in het peloton
Snap je twijfel, hangt mijn inziens ook sterk af vanaf welk toestel je gaat upgraden en of je een jaar (misschien wel veel korter ivm lange levertijden) wilt overbruggen zodat de X2 meer profen wordtmprkooij schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:42:
Zit zo te twijfelen.. iPhone 8 Plus of iPhone X... Zit met die homeknop die ik waarschijnlijk erg ga missen. Hmm keuzes.
[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 10-10-2017 10:17 ]
Ergens denk ik ook zomoca007 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:37:
Ach ja, laat je niet gek maken over de prijs als je het geld hebt en kan missen gewoon doen.
Ik denk dat de iPhone X voldoende op voorraad zal zijn en de levertijd echt geen maanden zal zijn, Apple is niet gek. Ze gaan het risico niet nemen dat mensen de X gaan overslaan omdat de X2 paar maanden later wordt aangekondigd, gebeurt dit wel dan is de X mislukt en dat laat Apple niet gebeuren.
Reden dat de X ik november geleverd gaat worden is om een voorraad op te bouwen zodat er voldoende beschikbaar zullen zijn.
Zo denk ik erover.
Nu nog 64GB of 256GB
I wouldn't get my hopes up.matthijst schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:47:
Voorraad zal vast wel op orde zijn.
Supplies of the iPhone X are expected to be extremely limited due to production issues, and Apple may not reach supply/demand balance on the device until well into 2018. That means many customers could be waiting for several months to receive their new iPhones.
Production on the iPhone X is reportedly seeing further delays even as the device's launch date approaches, and the latest rumors suggest production started on the new smartphone in mid-October. Production is also said to be progressing more slowly than Apple planned due to low yield rates for some components, with the TrueDepth camera said to be the main bottleneck.
iPhone X TrueDepth camera production issues may have been caused by a supply imbalance of components. It takes more time to assemble the dot projector part of the camera than the infrared component, which has led to problems.
Production is said to be moving more smoothly, though, as the iPhone X's launch approaches. Apple has also now received FCC approval to sell the device.
Houd er wel rekening mee dat je het Camera-geluid van een iPhone uit Japan niet uit kan zettenmatthijst schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:14:
We gaan het zien, probeer d'r 1 te bestellen.
Mocht levering pas in 2018 zijn dan sla ik 'm over en wacht op de S in september, of koop 'm in maart alsnog in Japan met 350 korting
Sowieso 4 november ff bij de Apple Store kijken.
Ik heb hetzelfde probleem. Een witte / zilveren viel voor mij altijd af omdat de voorkant niet zwart was. Nu is dat probleem opgelost. Ook vond ik de zwarte achterkant van de 8 ook meer grijs dan zwart.matthijst schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:47:
Voorraad zal vast wel op orde zijn.
Keus zwart/wit is lastiger. In dat filmpje van gisteren hier zag die witte er toch wel erg mooi uit
Vind bij de 8 de achterkant matig (te grijs), denk dat dat bij de X ook zo zal zijn?
[ Voor 18% gewijzigd door Nico111 op 10-10-2017 12:21 ]
Ja is dat "echt" on topic, dat lijkt mij namelijk echt iets voor het iOS 11 topicGeert1976 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:26:
En om verder weer eens een keer écht on topic te gaan hier:
Ik hoop dat de kwaliteit van het huidige iOS 11 niet een teken is voor de kwaliteit van de iPhone X.
Er zullen ongetwijfeld mensen nu vol op de rem gaan staan, maar in iOS 11 zijn zeer veel zaken zwaar onlogisch en de stabiliteit is van een beta-niveau.
Glitches / overduidelijke frame drops op een iPhone 7 met iOS 11 (en ook iPhone 8 en 8 Plus wat ik veel lees) zijn de normaalste zaak van de wereld geworden.
Stabiliteit is gewoonweg ver te zoeken itt de release van de stable release iOS 10 afgelopen jaar.
Nou was iOS 10 ook niet vlekkeloos, maar iOS 10 was toen het uit het beta traject kwam, lichtjaren beter (en logischer) dan nu iOS 11.
edit: iOS 11.1 beta 2 schijnt wel een hoop problemen te hebben verholpenen en stabiliteitsverbeteringen, als ik macrumors en Reddit moet geloven, dus das mooi nieuws
Lang leve de upskirtsMelvinW schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Houd er wel rekening mee dat je het Camera-geluid van een iPhone uit Japan niet uit kan zetten
Jij ging in de week na release toch? Dat lijkt mij een behoorlijk kansloze missie eigenlijk.BlauweFles schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:21:
Ik ga proberen te bestellen en afhalen in de Las Vegas Apple Store. Betalen met NL CC en het AT&T of T-Mobile model, ze zouden allemaal simlock vrij moeten zijn. Als dan in de winkel, als hij er is, blijkt dat het niet werkt, dan annuleer ik de bestelling.
Lukt bestellen niet, dan ga ik langs in de week dat ik er ben en hoop ik op voorraad.
Haha, dan heb je waarschijnlijk de afgelopen releases niet meegekregen....moca007 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:37:
Ik denk dat de iPhone X voldoende op voorraad zal zijn en de levertijd echt geen maanden zal zijn, Apple is niet gek. Ze gaan het risico niet nemen dat mensen de X gaan overslaan omdat de X2 paar maanden later wordt aangekondigd, gebeurt dit wel dan is de X mislukt en dat laat Apple niet gebeuren.
Reden dat de X in november geleverd gaat worden is om een voorraad op te bouwen zodat er voldoende beschikbaar zullen zijn.
Zo denk ik erover.
Ik denk als je bij de start van de pre orders op 27oktober binnen 3 a 5 minuten je order succesvol hebt kunnen doorzetten, je iPhone X netjes op 3 november zal ontvangen (of een levertijd van max. 2 weken)Wootism schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:35:
[...]
Haha, dan heb je waarschijnlijk de afgelopen releases niet meegekregen....
De voorraad van de Apple Watch was een drama, de nieuwe Macbooks met Touch Bar waren in het begin ook niet te krijgen. En dan maar de zwijgen over de Airpods die iedereen wilde maar niemand had.
Ik ben van mening dat de levering van de X één groot drama wordt.
We gaan het zien
[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 10-10-2017 12:45 ]
Dat ziet er toch Sexy uit zo. Ik wil hetGeert1976 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:39:
[...]
Ik denk als je bij de start van de pre orders op 27oktober binnen 3 a 5 minuten je order succesvol hebt kunnen doorzetten, je iPhone X netjes op 3 november zal ontvangen (of een levertijd van max. 2 weken)
Komt je order onverhoopt pas zo rond 09.15u binnen bij Apple, dan denk ik sterk dat je het bokje bent en rustig rekening kan houden met een leuk extra Kerst cadeautje.
Op de luchthaven van Rome is gisteren iemand gespot met een iPhone X.
Dit zal ongetwijfeld een medewerker zijn van Apple, momenteel worden er op meerdere plekken in de wereld mensen (Apple medewerkers) met een iPhone X gespot.
[afbeelding]
all that screen!![]()
me gusta!
Ja zeker wel!Wootism schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:35:
[...]
Haha, dan heb je waarschijnlijk de afgelopen releases niet meegekregen....
De voorraad van de Apple Watch was een drama, de nieuwe Macbooks met Touch Bar waren in het begin ook niet te krijgen. En dan maar de zwijgen over de Airpods die iedereen wilde maar niemand had.
Ik ben van mening dat de levering van de X één groot drama wordt.
We gaan het zien
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Waarschijnlijk niet, althans ik geloof best in vertraging maar de echte diehards (lees mensen die om 09:01 klaar zitten) zullen best wat krijgen. Was ten tijden van de Apple Watch ook, schaarste was behoorlijk maar levertijden waren best redelijk als je op tijd bestelde.NiGeLaToR schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:09:
De onzekerheid. De speculatie. Full hype![]()
Enfin, tot nu toe elke keer dat er grote tekorten zouden zijn was het in een kwestie van weken opgelost. Er was altijd wel ergens een iPhone te vinden, soms niet in de kleur die ik wilde, maar toch. Zou dat nu in ene anders zijn?
Nope...qua scherm-oppervlak is de 8+ zelf ietsje meer dan de 10.Gdumme schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:36:
De X is gewoon awsome, en ziet er geweldig uit, formaat van de 6/7/8 maar een schermoppervlak groter dan de + modellen. (aangezien ik van een vrij klein toestel kom)
[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 10-10-2017 13:43 ]
Dat is misschien zo bij Apple zelf, maar er zijn natuurlijk nog meer retailers zoals een Media Markt waar ontzettend veel mensen kopen aangezien ze in-store abonnementen kunnen afsluiten voor alle NL providersGeert1976 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:39:
[...]
Ik denk als je bij de start van de pre orders op 27oktober binnen 3 a 5 minuten je order succesvol hebt kunnen doorzetten, je iPhone X netjes op 3 november zal ontvangen (of een levertijd van max. 2 weken)
Komt je order onverhoopt pas zo rond 09.15u binnen bij Apple, dan denk ik sterk dat je het bokje bent en rustig rekening kan houden met een leuk extra Kerst cadeautje.
Eigenlijk héél simpel:Gdumme schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:36:
Hallo mede internetgebruikers.
Ik ben een vrij nieuwe tweakersgebruiker, lees al wel heel lang mee op de sites, en zoek hier altijd voor de beste reviews. Nu heb ik dit forum bijna helemaal vanaf bladzijde 1 meegelezen.
Ik twijfel ontzettend, word het de 8+ of de X?
Ik ben begonnen met de allereerste iPhone, daarna de 4s gehad, toen de 5 en nu loop ik al een poos met de SE. Toen ik na de keynote op internet de eerste afbeeldingen zag van de 8/8+ en de X, had ik opeens ontzettend de drang naar een nieuw toestel. Eigenlijk was de keus onmiddellijk voor de X. maar hoe langer ik er over nadenk kom ik toch aan het twijfelen tussen deze en de 8/8+. argumenten?
[ Voor 34% gewijzigd door Wootism op 10-10-2017 13:43 ]
oei, niet helemaal goed gelezen, maar hier rekenen ze de 'flapjes/oren' niet mee, terwijl dat wel scherm is. nu komt het niet op die 5%, het verschil is mij groot genoeg.dafmay schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:39:
[...]
Nope...qua scherm-oppervlak is de 8+ zelf ietsje meer dan de 10.
https://www.gsmarena.com/..._it_really-news-27265.php
Dat klinkt idd simpel, maar er zitten 2 dingen in die zin waar ik niet goed in ben Wacht en WachtWootism schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:40:
Eigenlijk héél simpel:
Wacht gewoon tot de X in de winkel ligt zodat je deze fysiek kan vasthouden en kan vergelijken met de 8.
Daarna wacht je gewoon even op de eerste reviews / gebruikservaringen.
Mooi! Ik ga voor de originele silicon case maar bestel ik daarna pasVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:12:
Eerste onderdeel van de X story binnen ;-)
[afbeelding]
En dan gaat de Pre-Order mis en moet je tot 2018 wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:12:
Eerste onderdeel van de X story binnen ;-)
[afbeelding]
Verwijderd
mprkooij schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:17:
[...]
En dan gaat de Pre-Order mis en moet je tot 2018 wachten.![]()
Nee hoor ik denk dat iedereen die redelijk op tijd is wel de kans krijgt om hem de 3e thuis te hebben ;-)!
Mooie case trouwens.
Ik hoop hetmprkooij schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:17:
[...]
En dan gaat de Pre-Order mis en moet je tot 2018 wachten.![]()
Nee hoor ik denk dat iedereen die redelijk op tijd is wel de kans krijgt om hem de 3e thuis te hebben ;-)!
Mooie case trouwens.
Even gekocht voor tussendoor?Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:19:
[...]
heb de 8+ ook hier dus ik hou het nog wel even vol
ik ben inmiddels in (zware) therapie bij de inrichting hier om de hoek.Gdumme schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:36:
- uhm, Geert1976, ik kan me nog een bepaalde zin voor de geest halen aan het begin van dit topic, iets met als ik 1200,- voor een telefoon uitgeef, en iets met een psychiatrische inrichting om de hoek? Ga je de 10 wel of niet kopen?
hahaha helemaal goedGeert1976 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:33:
[...]
ik ben inmiddels in (zware) therapie bij de inrichting hier om de hoek.
Dus dan weet je wel welke iPhone het wordt hier he
heeft die net zon fijne afgewerkte binnenkant als de leren case van apple? met die zachte stof?Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:50:
Nog even een foto van de Peel case voor de iPhone X met ernaast de Samsung S8 voor het verschil.
[afbeelding]
Verwijderd
Nee, dat heeft de Peel case niet.Gdumme schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:56:
[...]
heeft die net zon fijne afgewerkte binnenkant als de leren case van apple? met die zachte stof?
De “silver” variant bedoel je? Silicon zie ik zo niet staan op de site namelijk..Jaymone schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:15:
[...]
Mooi! Ik ga voor de originele silicon case maar bestel ik daarna pas
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 10-10-2017 15:14 ]
Nice. Dat wordt wel een fijne maat die X.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:50:
Nog even een foto van de Peel case voor de iPhone X met ernaast de Samsung S8 voor het verschil.
[afbeelding]
Nee bedoel de originele siliconenhoesje van Apple die straks ook leverbaar zal zijn voor de X en dan in zwart denk ik. Heb nu ook een siliconenhoesje van Apple maar dan voor de 7 pluscrazylegs schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:01:
[...]
De “silver” variant bedoel je? Silicon zie ik zo niet staan op de site namelijk..
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 10-10-2017 16:27 ]
Als je je aanmeldt voor UPS MyChoice kun je dit regelen zodra je een trackingsnummer hebt. Mocht Apple het versturen met DHL Express, dan kun je terecht op ondemand.dhl.com. Bij DHL is geen registratie vereist. Het kan echter dat Apple de verzender verplicht om het op een huisadres af te leveren. In dat geval kun je er niet voor kiezen om het op een pick-up point af te laten leveren.Geert1976 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:26:
Even ver op de zaken vooruit lopend...
Ik verwacht dat ik vrijdag 3 november niet echt lang thuis kan blijven voor de evt bezorging van de telefoon.
Ervan uitgaande dat UPS de verzending verzorgd, kan ik zodra Apple de telefoon verstuurd heeft in mijn UPS account het pakketje direct laten leveren bij een UPS pick-up point? (Normaal prima mogelijk namelijk, met andere pakketjes)
Iemand ervaring mee?
Ergens gelezen dat Apple dit met iPhones niet zou toestaan
Verwijderd
Van de week een nieuwe sportband voor de Apple sw3 besteld via apple.nl en dan niet inloggen maar verder gaan als gast en betalen via iDeal dan kun met UPS een pick-up locatie kiezen.Geert1976 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:26:
Even ver op de zaken vooruit lopend...
Ik verwacht dat ik vrijdag 3 november niet echt lang thuis kan blijven voor de evt bezorging van de telefoon.
Ervan uitgaande dat UPS de verzending verzorgd, kan ik zodra Apple de telefoon verstuurd heeft in mijn UPS account het pakketje direct laten leveren bij een UPS pick-up point? (Normaal prima mogelijk namelijk, met andere pakketjes)
Iemand ervaring mee?
Ergens gelezen dat Apple dit met iPhones niet zou toestaan
Ja ik heb MyChoice en ben op de hoogte van de mogelijkheden hiermee.MelvinW schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:33:
[...]
Als je je aanmeldt voor UPS MyChoice kun je dit regelen zodra je een trackingsnummer hebt. Mocht Apple het versturen met DHL Express, dan kun je terecht op ondemand.dhl.com. Bij DHL is geen registratie vereist. Het kan echter dat Apple de verzender verplicht om het op een huisadres af te leveren. In dat geval kun je er niet voor kiezen om het op een pick-up point af te laten leveren.
Volgens mij gaat tegenwoordig alles via DHL Express op releasedate.Geert1976 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:36:
[...]
Ja ik heb MyChoice en ben op de hoogte van de mogelijkheden hiermee.
Ging mij meer meer om of mensen hier bij eerdere iPhone pre order bezorgingen in staat waren om dus het bezorgadres daadwerkelijk te wijzigen in een UPS pick-up point
Ah ik vat ‘m! Ik heb vanmiddag de ietwat doorzichtige versie vd Peel besteld. Mooi op tijd in huis voor de X. :-)Jaymone schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:08:
[...]
Nee bedoel de originele siliconenhoesje van Apple die straks ook leverbaar zal zijn voor de X en dan in zwart denk ik. Heb nu ook een siliconenhoesje van Apple maar dan voor de 7 plus
Thanks! Ff die ondemand site van DHL in de gaten houden danMelvinW schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:47:
[...]
Volgens mij gaat tegenwoordig alles via DHL Express op releasedate.
Het gaat eigenlijk maar om 2 verschillen die tellen, wil je vinger of gezicht afdruk,Gdumme schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:36:
Hallo mede internetgebruikers.
Ik ben een vrij nieuwe tweakersgebruiker, lees al wel heel lang mee op de sites, en zoek hier altijd voor de beste reviews. Nu heb ik dit forum bijna helemaal vanaf bladzijde 1 meegelezen.
Ik twijfel ontzettend, word het de 8+ of de X?
Ik ben begonnen met de allereerste iPhone, daarna de 4s gehad, toen de 5 en nu loop ik al een poos met de SE. Toen ik na de keynote op internet de eerste afbeeldingen zag van de 8/8+ en de X, had ik opeens ontzettend de drang naar een nieuw toestel. Eigenlijk was de keus onmiddellijk voor de X. maar hoe langer ik er over nadenk kom ik toch aan het twijfelen tussen deze en de 8/8+. argumenten?
De X is gewoon awsome, en ziet er geweldig uit, formaat van de 6/7/8 maar een schermoppervlak groter dan de + modellen. (aangezien ik van een vrij klein toestel kom)
Heb ook wel een paar samsung tussendoor gehad voor het werk, ook wel notes en huawei van 6 inch, ik vind een groot toestel ontzettend fijn, maar ik vind een groot toestel ook ontzettend kut. In gebruik is het prachtig, totdat je hem mee moet slepen, alhoewel dat ook wel went
De 8 is een bewezen toestel, met een rekenkracht waar je U tegen zegt, en met de X is het weer een uitprobeersel, kan goed uitpakken, maar ook slecht/minder. ook wel een risico(tje)
Het geld interesseert me geen reet, alles kost geld, het een wat meer dan een ander. Goedkoop is duurkoop. (alhoewel ik het niet echt duur vind, maar wel veel geld)![]()
Wat is de juiste keuze? wat denken jullie als je dit zo leest? ben erg benieuwd!
- uhm, Geert1976, ik kan me nog een bepaalde zin voor de geest halen aan het begin van dit topic, iets met als ik 1200,- voor een telefoon uitgeef, en iets met een psychiatrische inrichting om de hoek? Ga je de 10 wel of niet kopen?![]()
- wat betreft de productie: Ik ben een machinebouwer. Wij maken ook machines voor de mobiele telefoon industrie, vaak voor chips en camera lenzen, als je ziet hoe lang het duurt voordat er een offerte is, die goedgekeurd is, het materiaal besteld is, het gemaakt word, de machine getest word, hij verpakt word, opgestuurd word naar china, daar geplaatst en getest word, dan kun je mij slecht wijsmaken dat apple niet voorbereid is op een grote uitlevering van toestellen. Daar zit echt jaren van planning in, het kan maar zo dat wij nu een machine maken die de lens van een iPhone 11 maakt. wij weten het niet, de chinezen niet. alleen de opdrachtgever. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het allemaal wel mee valt.
Ik hoop tenminste dat ik er eventueel door kom de 27e met mn ideal en raboscanner
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Je gezichtsscan staat, net als nu het geval is met Touch ID, op de Secure Enclave chip in je iPhone. Dat wordt niet naar Apple verzonden.mell33 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:50:
[...]
Het gaat eigenlijk maar om 2 verschillen die tellen, wil je vinger of gezicht afdruk,
Ik persoonlijk wil eerst weten of Apple dat ook deelt met hun servers en of het prive op je tel blijft staan.
De kans is aanwezig dat bij de preorder afhalen niet mogelijk is. Dat schakelt Apple wel vaker uit tot een paar dagen na release. Bedenk dus een plan A, B en C zodat je 27 oktober om 9.01 snel kunt beslissenVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:36:
[...]
Van de week een nieuwe sportband voor de Apple sw3 besteld via apple.nl en dan niet inloggen maar verder gaan als gast en betalen via iDeal dan kun met UPS een pick-up locatie kiezen.
Verwijderd
Bovenstaande route voor de pre-order van de iPhone X ga ik zeker niet volgen, te veel stappen voor de uit eindelijke bestellingswv schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:13:
[...]
De kans is aanwezig dat bij de preorder afhalen niet mogelijk is. Dat schakelt Apple wel vaker uit tot een paar dagen na release. Bedenk dus een plan A, B en C zodat je 27 oktober om 9.01 snel kunt beslissen![]()
kijk, deze info zocht ik dus. Thanksswv schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:13:
[...]
De kans is aanwezig dat bij de preorder afhalen niet mogelijk is. Dat schakelt Apple wel vaker uit tot een paar dagen na release.
[ Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 10-10-2017 19:17 ]
Ben benieuwd. De afgelopen releases (5s/6/6s/7/8) was afhalen op release beschikbaarswv schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:13:
[...]
De kans is aanwezig dat bij de preorder afhalen niet mogelijk is. Dat schakelt Apple wel vaker uit tot een paar dagen na release. Bedenk dus een plan A, B en C zodat je 27 oktober om 9.01 snel kunt beslissen![]()
Huh ik dacht juist dat bij afhalen van de 8 op 'niet beschikbaar' stond? Achja wat het ook zij en waar we het allemaal over eens kunnen zijn is een vooraf ingevuld afleveradres (thuis of werk) met credit card gegevens het snelst. En dan zowel de website als de app F5-en. Ehhh CMD+RDonstil schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:15:
[...]
Ben benieuwd. De afgelopen releases (5s/6/6s/7/8) was afhalen op release beschikbaarmaar met de originele Apple watch (ook schaarste) weer niet.
Lastig in te schatten dus. Ik ga in ieder geval eerst voor bestellen met bezorging. Dat kan ik het snelst doorvoeren.
Dit jaar koop ik vh eerst het toestel via de app (met cc) ik heb afleveradres en betalingsgegevens enz al ingevuld in de app. Moet ik de 27e ook die beveiligingscode van m’n cc nog eens invullen? Of is het puur bestelling in het mandje doen, afrekenen en klaar?swv schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:24:
[...]
Huh ik dacht juist dat bij afhalen van de 8 op 'niet beschikbaar' stond? Achja wat het ook zij en waar we het allemaal over eens kunnen zijn is een vooraf ingevuld afleveradres (thuis of werk) met credit card gegevens het snelst. En dan zowel de website als de app F5-en. Ehhh CMD+R
Je moet het wel invullen iddcrazylegs schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:27:
[...]
Dit jaar koop ik vh eerst het toestel via de app (met cc) ik heb afleveradres en betalingsgegevens enz al ingevuld in de app. Moet ik de 27e ook die beveiligingscode van m’n cc nog eens invullen? Of is het puur bestelling in het mandje doen, afrekenen en klaar?
Ik doe het dit jaar ook voor het eerst op deze manier. Voorheen nog geen credit card in bezit gehad namelijk. Ik heb laatst een iTunes gift card besteld om even te oefenen in de app (en omdat ik een eerste aankoop wilde doen met mijn gloednieuwe kaartje maar niet wist wat ik wilde kopen, voordat je me voor gek verklaartcrazylegs schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:27:
[...]
Dit jaar koop ik vh eerst het toestel via de app (met cc) ik heb afleveradres en betalingsgegevens enz al ingevuld in de app. Moet ik de 27e ook die beveiligingscode van m’n cc nog eens invullen? Of is het puur bestelling in het mandje doen, afrekenen en klaar?
Nee afhalen is juist best een tijdje beschikbaar geweest. Afhalen zonder order (dus met een reservering) was dan weer niet mogelijk dacht ik.swv schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:24:
[...]
Huh ik dacht juist dat bij afhalen van de 8 op 'niet beschikbaar' stond? Achja wat het ook zij en waar we het allemaal over eens kunnen zijn is een vooraf ingevuld afleveradres (thuis of werk) met credit card gegevens het snelst. En dan zowel de website als de app F5-en. Ehhh CMD+R
Verwijderd
Bij de pre-order van de 8+ met mijn cc, boekte Apple gelijk €1,00 af en gelijk weer €1,00 retour als cc check.Alcides schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:12:
Is betaling via iDEAL op de release niet sneller dan CC?
Volgens mij zit er bij CC betaling nog een verwerkingstijd na betaling voordat Apple de betaling accepteert (status; artikelen worden verwerkt). Na betaling via iDEAL heeft Apple de betaling toch direct 'binnen' en sla je deze stap over in het bestelproces?
Of zie ik nu iets over het hoofd?
Ok goed om te weten. Blij dat jij goed opgelet hebt.Donstil schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:47:
[...]
Nee afhalen is juist best een tijdje beschikbaar geweest. Afhalen zonder order (dus met een reservering) was dan weer niet mogelijk dacht ik.
Nope. Verwerking van iDeal duurt langer en is voor Apple daardoor minder “safe” dan de garantie van een Creditcard verstrekker.Alcides schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:12:
Is betaling via iDEAL op de release niet sneller dan CC?
Hmm oké, dan doen we het via cc.Donstil schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:34:
[...]
Nope. Verwerking van iDeal duurt langer en is voor Apple daardoor minder “safe” dan de garantie van een Creditcard verstrekker.
Stel je besteld om 09:01 twee orders een met CC en een met iDeal en de betaling wordt dan pas om 0905 goedgekeurd door iDeal (ook al zie jij gelijk betaling geslaagd) dan gaat iedereen voor 0905 eerder de molen in en vis je dus achter het net met je iDeal betaling.
Daarbij komt trouwens ook dat de App geen iDeal ondersteund.
Heb je hier een linkje van ik zie namelijk geen doorzichtigecrazylegs schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:48:
[...]
Ah ik vat ‘m! Ik heb vanmiddag de ietwat doorzichtige versie vd Peel besteld. Mooi op tijd in huis voor de X. :-)
Niet geheel transparant, wel iets..xGROOVER schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 23:16:
[...]
Heb je hier een linkje van ik zie namelijk geen doorzichtige
ExactGeert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:44:
en weer eentje gespot, deze keer in Hong Kong (volgens mij weer op een luchthaven)
Apple heeft het maar druk om de hype goed levend te houden![]()
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 11-10-2017 09:16 ]
heb ook al de opvolger van de iPhone X in 2018 voor jedafmay schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:16:
[...]
Exact![]()
![]()
'Leaks'...don't make me laugh!
(het laatste in het algemeen genomen...niet specifiek als reactie op de foto)
Natuurlijk kan dat, sterker nog je kunt het ook zelfEvernote schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:27:
Kan iemand misschien een poll maken om te kijken wie er voor 64GB en wie er voor 256GB gaat? Ook met de kleur erbij?
Lijkt me best interessant!
Zelf denk ik dat het Zwart 64GB gaat worden..
Helaas ben ik een leek wat betreft polls op TweakersDonstil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:46:
[...]
Natuurlijk kan dat, sterker nog je kunt het ook zelf
Poll:Evernote schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:27:
Kan iemand misschien een poll maken om te kijken wie er voor 64GB en wie er voor 256GB gaat? Ook met de kleur erbij?
Lijkt me best interessant!
Zelf denk ik dat het Zwart 64GB gaat worden..
[ Voor 4% gewijzigd door absrnd op 11-10-2017 09:54 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
wellicht handiger, voor het overzicht / zichtbaarheid, om deze poll in een nieuwe aparte topic te zetten.Famous schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:01:
Poll: Voor welke iPhoney ga jij?
• Zwart, 64gb
• Zilver, 64gb
• Zwart, 256gb
• Zilver, 256gb
[afbeelding]
Mijn keuze wordt niet beïnvloed door wat een ander kiest wijsneus.absrnd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:52:
[...]
Poll:
Welke iPhone X versie ga jij kopen ?
[ X ] Ik maak die beslissing zelf.
[ ] Ik laat me beïnvloeden door anderen ipv zelf te bepalen.
Yep, time flies..Evernote schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:09:
[...]
Mijn keuze wordt niet beïnvloed door wat een ander kiest wijsneus.![]()
Maar bedankt, altijd leuk zo'n reactie![]()
Ben gewoon benieuwd wat de verdeling is hier, heb zelf al een Spacegrey 64GB in m'n cart zitten en dat wordt mogelijk een 256GB. Who knows.
Nog 15 dagen en wat uurtjes en dan gaan de pre-orders los!
[ Voor 10% gewijzigd door Jaymone op 11-10-2017 10:11 ]
Off-topic: Is het je al gelukt om je gestures aan te zetten op je AirPods? Zelf inmiddels ook gelukkige eigenaar.Jaymone schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:10:
[...]
Yep, time flies..maar ondertussen het 'gat' wel gevuld met een AW series 3 en AirPods
Wat een strategie van Apple zeg
[ Voor 1% gewijzigd door Evernote op 11-10-2017 10:16 . Reden: typos ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq