[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.840 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:12
Voor mij gaat het denk ik toch de zwarte worden.. de band rond het scherm lijkt in dit filmpje (bij 42 sec goed te zien, en ze benoemen het ook) in dezelfde kleur te zijn als de rest. Bij het silver model, is deze duidelijk in rvs.
Dan heb je dus een zwarte front, rvs band en witte achterkant.. niet heel mooi naar mijn idee.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:31

Redcoil

Polyinterpretabel

crazylegs schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:18:
Voor mij gaat het denk ik toch de zwarte worden.. de band rond het scherm lijkt in dit filmpje (bij 42 sec goed te zien, en ze benoemen het ook) in dezelfde kleur te zijn als de rest. Bij het silver model, is deze duidelijk in rvs.
Dan heb je dus een zwarte front, rvs band en witte achterkant.. niet heel mooi naar mijn idee.
Welk filmpje bedoel je? Zit ook nog een beetje te dubben wat kleur betreft namelijk.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Donstil schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:48:
[...]

Volgens het instellingen menu van de 8/8+ is 40k60 in HEVC 400 MB per minuut.

4k30 non HEVC was idd 350 MB
So, 1 uur aan opname is dus zo 24GB 8)7
Maar iCloud principe, heb je niet een instelling waarbij je je foto's/video's direct naar iCloud kunt uploaden en automatisch van je iPhone verwijderd? Zelfde principe als Google Foto's?

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

Maar iCloud principe, heb je niet een instelling waarbij je je foto's/video's direct naar iCloud kunt uploaden en automatisch van je iPhone verwijderd? Zelfde principe als Google Foto's?
Je zou moeten kunnen kiezen om de video's te optimaliseren en de foto's niet. Los je al wat GB's mee op.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
THE_BASE schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:53:
[...]

Je zou moeten kunnen kiezen om de video's te optimaliseren en de foto's niet. Los je al wat GB's mee op.
Zou eigenlijk alleen willen dat foto's/video's enkel in iCloud bewaard blijven en niet op de iPhone zelf..ik zie daar geen optie voor..?..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:24:
[...]

Zou eigenlijk alleen willen dat foto's/video's enkel in iCloud bewaard blijven en niet op de iPhone zelf..ik zie daar geen optie voor..?..
Dat is wat optimaliseren doet. Je ziet thumbnails. Als je er op klikt download de foto (tijdelijk) via 4G of WiFi.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:01

Nogne

>.<

HereIsTom schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 02:07:
140GB aan muziek en die luister je allemaal elke dag, beetje onzin hé!
Raar dat jij bepaalt of het onzin is. Ik vind het eerder onzin om elke keer het liedje te verwijderen en opnieuw je telefoon aan je PC te koppelen als je net die track wil luisteren die niet op je telefoon staat. Als je de ruimte hebt, waarom dan niet gebruiken voor hetgene wat hij/zij prettig vind.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
THE_BASE schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:41:
[...]

Dat is wat optimaliseren doet. Je ziet thumbnails. Als je er op klikt download de foto (tijdelijk) via 4G of WiFi.
Oke ik begrijp het principe maar vond het nogal veel Gigs (21) voor thumbnails

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 22:07
dafmay schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:21:
'iOs11 Batterij issues' ?! Nergens last van op mijn Iphone 8 Plus (iOs 11.1 beta 1).

[afbeelding]

[afbeelding]
;w

Echter is dit meer een geval van; batterij dood na 10 maanden. :\

11

22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43
Ai...dat ziet er inderdaad niet echt lekker uit. Batterij calibratie al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Problemen met de iPhone 8 of iOS 11 mogen in een apart topic. Graag weer ontopic over de iPhone X.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

Haha best wel gek ja. Al heb ik een DSLR welke in RAW filmt voor 200 MB per seconde. Dus dan is 27 GB per uur nog prima te doen 8)7
Jaymone schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:24:
[...]

Ja alleen de geoptimaliseerde modus van iCloud Foto's gebruikt best nog wel wat data. Zeker als je daar een library in hebt van honderden GB's.

Ik heb daarom de switch gemaakt naar Google Foto's. Daarin heb ik nu een library van enkele honderden GB's en de app op iOS is maar een paar honderd MB.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:19:
[...]

Haha best wel gek ja. Al heb ik een DSLR welke in RAW filmt voor 200 MB per seconde. Dus dan is 27 GB per uur nog prima te doen 8)7

[...]

Ja alleen de geoptimaliseerde modus van iCloud Foto's gebruikt best nog wel wat data. Zeker als je daar een library in hebt van honderden GB's.

Ik heb daarom de switch gemaakt naar Google Foto's. Daarin heb ik nu een library van enkele honderden GB's en de app op iOS is maar een paar honderd MB.
Jammer dat Apple daar niets aan doet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
Redcoil schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:11:
[...]

Welk filmpje bedoel je? Zit ook nog een beetje te dubben wat kleur betreft namelijk.
Dit filmpje, sorry..

YouTube: Hands on walkthrough: Apple iPhone X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Ik ben vast een beetje aan het rond kijken voor bescherming van de X, heeft iemand ervaring hiermee: Screen Protector GLAS.tR Nano Liquid https://www.spigen.com/pr...ector-glas-tr-nano-liquid of soort gelijke?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Dat filmpje moest ik niet kijken, wat een mooi apparaat is het toch!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 20:28
xGROOVER schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:12:
Ik ben vast een beetje aan het rond kijken voor bescherming van de X, heeft iemand ervaring hiermee: Screen Protector GLAS.tR Nano Liquid https://www.spigen.com/pr...ector-glas-tr-nano-liquid of soort gelijke?
Heb op mijn iPhone 6 een Spigen Nano gehad maar dat was een drama. Je krijgt maar één kans om hem goed te plaatsen en uiteindelijk zat er een stofje onder en bij iets te hard drukken sprong het glas.

Mijn 6 heb ik nu 3 jaar en er zijn geen zichtbare krassen op te zien de Spigen screen protector heeft er een week opgezeten en daarna zonder verder gegaan.

Wat wel belangrijk is: een hoesje!

Na enige twijfel heb ik besloten om me aan een een 1st gen Apple product te wagen. Het was of de 8 of de X, de X biedt gewoon zoveel meer dat ik hem niet kan laten liggen.

Maar goed terug op het hoesje ik ga voor een leren hoesje van Apple, levensduur is niet geweldig maar het zijn fantastische hoesjes om te zien en vast te houden.

Nog 23 dagen.. 256GB of toch 64GB? Blijft lastig haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
swv schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:47:
Vergeet ook niet dat HEIF en HEVC veel efficienter met je opslag omgaan. 4k 30Hz was toch eerst 350MB per minuut? Dat is nu 170MB. 60Hz is uiteraard meer maar daar ken ik de geschatte bestandsgrootte nog niet van.
Fps, Hz is iets met beeldschermen en tv’s!
Frames per second

Alle methoden die gebruikt worden zijn compressie, jevwil absoluut niet van 350mb naar 170 zakken. Iedereen kent nog wel de full HD downloads van films die er niet uitzagen. Het was inderdaad full HD, maar om de film op 700mb te krijgen om op cd te passen, moest er zware compressie toegepast worden!

Iedere vorm van compressie zorgt voor afname van de beeldkwaliteit. Of dat nu jpeg is of Heif of hevc maakt niet uit.

Ik merk dat foto’s een paar kb kleiner zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 04-10-2017 06:41 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22

swv

dfrenner schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 06:40:
[...]

Fps, Hz is iets met beeldschermen en tv’s!
Frames per second

Alle methoden die gebruikt worden zijn compressie, jevwil absoluut niet van 350mb naar 170 zakken. Iedereen kent nog wel de full HD downloads van films die er niet uitzagen. Het was inderdaad full HD, maar om de film op 700mb te krijgen om op cd te passen, moest er zware compressie toegepast worden!

Iedere vorm van compressie zorgt voor afname van de beeldkwaliteit. Of dat nu jpeg is of Heif of hevc maakt niet uit.

Ik merk dat foto’s een paar kb kleiner zijn.
Wow ja inderdaad hoe kom ik nou weer bij Hz |:( Ik ben zo gewend om over Hz te praten. Laatst nog een usb-c kabel moeten kopen die wel 4k 60Hz moest zijn :p

Ik denk dat jouw voorbeeld van compressie in dit geval niet op gaat. Toen werd bij gelijke resolutie de bitrate zo ver verlaagd dat een film op een cd paste ja. Met een behoorlijk verlies in de kwaliteit tot gevolg. Nu wordt er echter gesleuteld aan de codec in plaats van de bitrate. Dat betekent in het geval van h.265 (HEVC) dus dat er meer informatie getoond kan worden bij gelijke resolutie en bitrate t.o.v. h.264. Met andere woorden kun je de bitrate a.k.a. bestandsgrootte tot 50% verlagen en dan zit je op het gelijke niveau van een dubbel zo grote h.264 gecodeeerde film.

Betreffende de iPhone X: jouw huidige bibliotheek wordt niet overgezet naar het nieuwe formaat. Alleen nieuwe foto’s en video’s. Houdt daar rekening mee bij je keuze voor 64GB of 256GB. Je zou dat overigens kunnen oplossen door te uploaden naar de cloud of door een app aan te schaffen die jouw hele bibliotheek kan converteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
swv schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:24:
[...]

Wow ja inderdaad hoe kom ik nou weer bij Hz |:( Ik ben zo gewend om over Hz te praten. Laatst nog een usb-c kabel moeten kopen die wel 4k 60Hz moest zijn :p

Ik denk dat jouw voorbeeld van compressie in dit geval niet op gaat. Toen werd bij gelijke resolutie de bitrate zo ver verlaagd dat een film op een cd paste ja. Met een behoorlijk verlies in de kwaliteit tot gevolg. Nu wordt er echter gesleuteld aan de codec in plaats van de bitrate. Dat betekent in het geval van h.265 (HEVC) dus dat er meer informatie getoond kan worden bij gelijke resolutie en bitrate t.o.v. h.264. Met andere woorden kun je de bitrate a.k.a. bestandsgrootte tot 50% verlagen en dan zit je op het gelijke niveau van een dubbel zo grote h.264 gecodeeerde film.

Betreffende de iPhone X: jouw huidige bibliotheek wordt niet overgezet naar het nieuwe formaat. Alleen nieuwe foto’s en video’s. Houdt daar rekening mee bij je keuze voor 64GB of 256GB. Je zou dat overigens kunnen oplossen door te uploaden naar de cloud of door een app aan te schaffen die jouw hele bibliotheek kan converteren :)
Mijn punt, die 50% klopt niet.
Ik heb het toevallig maandag getest. Het scheelt voor een foto: 1,5MB vs 1,48MB in gelijke setting.

Ik zal straks eens met video testen, maar van 350MB naar 170MB kan onmogelijk zonder verlies van data en dus kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:08
dfrenner schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:55:
[...]

Mijn punt, die 50% klopt niet.
Ik heb het toevallig maandag getest. Het scheelt voor een foto: 1,5MB vs 1,48MB in gelijke setting.

Ik zal straks eens met video testen, maar van 350MB naar 170MB kan onmogelijk zonder verlies van data en dus kwaliteit.
Ik begrijp je punt maar er is zeker veel te winnen in compressie hoor. Met nieuwe algoritmes en sterkere processoren kun je gelijke kwaliteit behalen. Er gebeuren veel leuke dingen waarbij computers beelden voorspellen en onthouden.

Edit: wel uit Apples reclamebeelden maar toch:

Afbeeldingslocatie: http://www.webtalentmarketing.com/wp-content/uploads/2017/09/heif.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Sluw op 04-10-2017 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dfrenner schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:55:
Nou dat werd ook gezegd toen we van DVD naar H264 Mkv gingen.
Toch is met H265 bovenstaande wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Sluw schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:49:
[...]

Ik begrijp je punt maar er is zeker veel te winnen in compressie hoor. Met nieuwe algoritmes en sterkere processoren kun je gelijke kwaliteit behalen. Er gebeuren veel leuke dingen waarbij computers beelden voorspellen en onthouden.

Edit: wel uit Apples reclamebeelden maar toch:

[afbeelding]
HE:
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4453/37445040756_42f06fb9a4_c.jpg

Compatibel:
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4496/37445040676_baa33b4ee7_c.jpg

Even een hele forse crop:
HE
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4479/37461811102_8427f094c3_c.jpg

MC
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4489/36823676523_741dd772bb_c.jpg

MC is marginaal scherper dan High efficiency.
Formaat 2MB vs 2,28MB

Dus voor de winst van 10% is het verlies in kwaliteit verwaarloosbaar, dus goede actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
dfrenner schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:21:
[...]

HE:
[afbeelding]

Compatibel:
[afbeelding]

HE
[afbeelding]

MC
[afbeelding]

Formaat 2MB vs 2,28MB

Dus voor de winst van 10% is het verlies in kwaliteit verwaarloosbaar, dus goede actie!
Is die honing lekker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
Haha, ja hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
zeer benieuwd hoe de Chinese markt gaat reageren tijdens de pre order op 27 oktober.

Volgens een artikel van Forbes, van 12 september dit jaar, is het dalende marktaandeel (-9,5%) voor Apple's iPhone in China niet op te lossen met de release van de iPhone X.

Chinezen zijn niet zo loyaal aan het eco systeem van Apple waar dat in andere landen wel het geval is.
Het artikel verteld verder dat verwacht wordt dat de iPhone 8 wel zeer goed verkocht zal worden en de X niet, simpelweg om de prijs.
Tevens is ook de Mi Mix 2 van Xiaomi onlangs released, met voor Chinezen zeer interessante specs en een prijskaartje van $506.
En ook Huawei met de Mate 10.

Maar met 1,38 miljard inwoners slechts enkele tientallen miljoenen iPhone X pre orders ,op 27 oktober lijkt me niet eens zo'n absurd aantal.

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 06-10-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:18:
zeer benieuwd hoe de Chinese markt gaat reageren tijdens de pre order op 27 oktober.

Volgens een artikel van Forbes, van 12 september dit jaar, is het dalende marktaandeel (-9,5%) voor Apple's iPhone in China niet op te lossen met de release van de iPhone X.

Chinezen zijn niet zo loyaal aan het eco systeem van Apple waar dat in andere landen wel het geval is.
Het artikel verteld verder dat verwacht wordt dat de iPhone 8 wel zeer goed verkocht zal worden en de X niet, simpelweg om de prijs.
Tevens is ook de Mi Mix 2 van Xiaomi onlangs released, met voor Chinezen zeer interessante specs en een prijskaartje van $506.
En ook Huawei met de Mate 10.

Maar met 1,38 miljard inwoners slechts enkele tientallen miljoenen iPhone X pre orders ,op 27 oktober lijkt me niet eens zo'n absurd aantal.
Zit China ook in de eerste lichting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:36:
[...]

Zit China ook in de eerste lichting?
ja.
Aldus Apple zelf. Ik heb een screenshot gemaakt van een press release uitgegeven door Apple afgelopen maand.
Ik neem aan dat dit een redelijk betrouwbare bron is :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wo39tZfl.png

[ Voor 70% gewijzigd door _Bailey_ op 06-10-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:41:
[...]

ja.
Aldus Apple zelf. Ik heb een screenshot gemaakt van een press release uitgegeven door Apple afgelopen maand.
Ik neem aan dat dit een redelijk betrouwbare bron is :+

[afbeelding]
Daar gaat 'ons' eerste batch
Ergens zegt dit toch ook dat er voldoende voorraad moet zijn wil je al deze landen tijdens launch willen bedienen?

[ Voor 12% gewijzigd door Jaymone op 06-10-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:08
dfrenner schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:21:
[...]

HE:
[afbeelding]

Compatibel:
[afbeelding]

HE
[afbeelding]

MC
[afbeelding]

Formaat 2MB vs 2,28MB

Maar hoe heb je deze foto's dan gemaakt? Als ik hier twee foto's maak van hetzelfde onderwerp, 1 in HEIC 1 in jpeg is de jpeg 2,8 mb en de HEIC 1,4mb. Zelfde instellingen en vind de HEIC er beter uit zien, scherp en minder artifacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Sluw schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:14:
[...]

Maar hoe heb je deze foto's dan gemaakt? Als ik hier twee foto's maak van hetzelfde onderwerp, 1 in HEIC 1 in jpeg is de jpeg 2,8 mb en de HEIC 1,4mb. Zelfde instellingen en vind de HEIC er beter uit zien, scherp en minder artifacts.
Gewoon telefoon neerzetten en proberen op dezelfde positie te houden, instellingen aanpassen en nog een foto maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:58:
[...]

Daar gaat 'ons' eerste batch
Ergens zegt dit toch ook dat er voldoende voorraad moet zijn wil je al deze landen tijdens launch willen bedienen?
Lijkt mij ook. Dat doen ze niet als ze voor elk land 3 toestellen hebben.

Maar goed zoals al eerder aangegeven. Op release krijgt elk land een eigen batch. Daarna is daar geen onderscheid meer in zodra toestellen vanuit de fabriek verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Lijkt mij ook. Dat doen ze niet als ze voor elk land 3 toestellen hebben.

Maar goed zoals al eerder aangegeven. Op release krijgt elk land een eigen batch. Daarna is daar geen onderscheid meer in zodra toestellen vanuit de fabriek verstuurd worden.
Vraag me af hoelang van te voren Nederland, kwa logistiek, al een lading voorraad gaat krijgen, ervan uitgaande dat het dispatchen van de eerste batch vanuit Nederland plaatsvindt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:50:
Vraag me af hoelang van te voren Nederland, kwa logistiek, al een lading voorraad gaat krijgen, ervan uitgaande dat het dispatchen van de eerste batch vanuit Nederland plaatsvindt..
Er zijn ook releases geweest waarin de eerste release batch voor Nederland uit Oost Europa kwam. Afgelopen jaar nog dacht ik.

Anders komen die toestellen waarschijnlijk ergens een paar dagen voor 3 nov in Eindhoven aan om daarna doorgestuurd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:58:
[...]

Er zijn ook releases geweest waarin de eerste release batch voor Nederland uit Oost Europa kwam. Afgelopen jaar nog dacht ik.

Anders komen die toestellen waarschijnlijk ergens een paar dagen voor 3 nov in Eindhoven aan om daarna doorgestuurd te worden.
Mijne werd vorige jaar inderdaad niet verstuurd direct vanuit Nederland.

Denk wel dat ik helemaal om ben voor de X, kwam vooral door de hands on video.
Nu enkel nog twijfelen over de kleur, heb al enkele jaren een zwarte.. Tijd voor zilver wellicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:26:
[...]

Mijne werd vorige jaar inderdaad niet verstuurd direct vanuit Nederland.

Denk wel dat ik helemaal om ben voor de X, kwam vooral door de hands on video.
Nu enkel nog twijfelen over de kleur, heb al enkele jaren een zwarte.. Tijd voor zilver wellicht!
Ik kan dit jaar ook wat lastiger kiezen. Ik vind de stalen rand van de zwarte mooier maar ik vind de backplate van de zilveren weer mooier, Ik laat het dus maar bepalen door de levertijd. Welke als eerste komt wordt opengemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 19:51
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Ik kan dit jaar ook wat lastiger kiezen. Ik vind de stalen rand van de zwarte mooier maar ik vind de backplate van de zilveren weer mooier, Ik laat het dus maar bepalen door de levertijd. Welke als eerste komt wordt opengemaakt :)
Wat is de verwachting mbt levering? Met de zeven kan ik mij herinneren dat de twee zwarte snel uitverkocht waren (en voor mijn gevoel altijd) klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
juliusyoup schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Wat is de verwachting mbt levering? Met de zeven kan ik mij herinneren dat de twee zwarte snel uitverkocht waren (en voor mijn gevoel altijd) klopt dat?
Zwart is altijd meer gewild dan de overige kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
Zwart is altijd meer gewild dan de overige kleuren
Zwart is altijd populair idd, zilver (wit front, zilver back) was afgelopen jaar samen met goud zelfs heel makkelijk te krijgen.

Dat zal nu alleen wel anders zijn, je leest nu veel dat mensen de zilveren willen en ook in diverse polls staat hij hoog.

We zijn trouwens ruim over de helft van het wachten bedacht ik mij net, nog maar drie weken tot pre-order *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:46:
[...]

We zijn trouwens ruim over de helft van het wachten bedacht ik mij net, nog maar drie weken tot pre-order *O*
Yessss _/-\o_

Zit alvast te simuleren (app), valt me op dat je bij 2 stuks eerst in bag moet stoppen en daarna edit en aantal wijzigen..klopt dat?

[ Voor 20% gewijzigd door Jaymone op 06-10-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:21

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:46:
[...]

Dan begint het echte wachten pas :P
Als ik zo lees/zie dan mag je blij zijn als je hem nog in 2017 kan krijgen zoniet ergens 2018 :F

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mother_Goozz schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:13:
[...]

Dan begint het echte wachten pas :P
Als ik zo lees/zie dan mag je blij zijn als je hem nog in 2017 kan krijgen zoniet ergens 2018 :F
Mwah, is maar een weekje wachten.
Ik moest op mijn 7 toen volgens mij langer wachter terwijl ik bij de eerste batch zat.

Ik zit te twijfelen of ik hem op mijn werk moet laten leveren of toch naar mijn huisadres..
Qua kleur denk ik dat het inderdaad zilver wordt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:21

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Famous schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:23:
[...]

Mwah, is maar een weekje wachten.
Ik moest op mijn 7 toen volgens mij langer wachter terwijl ik bij de eerste batch zat.
Video van Pocketnow Daily
Als je denkt hem 5 november te hebben, think again. Ik zou er niet op hopen, voorkomt een hoop teleustelling.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43
Yup ik zou rustig midden december aanhouden...op z'n vroegst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mother_Goozz schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:35:
[...]

Als je denkt hem 5 november te hebben, think again. Ik zou er niet op hopen, voorkomt een hoop teleustelling.
3 nov is de release.
Jaymone schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

Yessss _/-\o_

Zit alvast te simuleren (app), valt me op dat je bij 2 stuks eerst in bag moet stoppen en daarna edit en aantal wijzigen..klopt dat?
“In bag” > terug swipen > “in bag” is sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ben zo blij dat ik pas 2 maart kan verlengen :>

Acties:
  • +7 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:48:
Ik ben zo blij dat ik pas 2 maart kan verlengen :>
Wij ook, scheelt weer een plekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
haha maarja dan heb ik hopelijk een batch zónder de kinderziektes :D

Of tegen die tijd weet ik of ik m nog wil of niet, na de vele reviews en zelf in mn handen te hebben gehad..

(als ik niet had hoeven wachten, dan had ik m ook gepreordered hoor :>)

[ Voor 59% gewijzigd door poor Leno op 06-10-2017 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:48:
[...]

Wij ook, scheelt weer een plekje :)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:49:
haha maarja dan heb ik hopelijk een batch zónder de kinderziektes :D
Hoezo ga je wachten op de x2 dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Hoezo ga je wachten op de x2 dan :+
ja want die schijnt geen notch en gewoon vinger ID te hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm frikandel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Hoe werkt het met de Apple store app, als je deze geopend hebt bijvoorbeeld om 09:00 dan zie je dat de store offline is. Komt hij dan vanzelf online of moet je de app continue opnieuw opstarten en hopen dat je er zo op tijd bij bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Hahah ja hoor natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Sterker nog..over een jaar ga je erg veel houden van de notch en wil je nooit meer zonder :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
[...]

??
Wat denk je van 3 november :+

Er is een kans dat Apple misschien niet.. ik haak direct af.
Ze willen gewoon views krijgen, lekkere clickbait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:00:
[...]

haha zoals aangegeven, mijn max ligt toch echt wel rond de €1000 en zeer zeker niet richting de €1200 mocht dit de daadwerkelijke prijs worden van de nieuwe iPhone 8.
Dan kijken we maar eens naar een eventuele iPhone 7S in september.
Hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
--

[ Voor 153% gewijzigd door _Bailey_ op 06-10-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
--

[ Voor 99% gewijzigd door poor Leno op 06-10-2017 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je vind het niet meer aandoenlijk dat mensen door je post history spitten? Want dat zei je net namelijk :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Je vind het niet meer aandoenlijk dat mensen door je post history spitten? Want dat zei je net namelijk :)
Haha klopt..maar tegelijk realiseerde ik me dat het totaal niks te maken heeft met de inhoud van dit topic dus verwijderde ik het weer.

Ik laat écht inhoudelijke posts graag over aan andere mensen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 25-09 16:23
[...]

Je moet gewoon vies snel zijn met pre-orderen zodat je die eerste batch hebt, dan heb je gewoon netjes op tijd je iPhone hoor. Ben je een paar minuten te laat dan kun je al makkelijk een weekje of 2 extra wachten inderdaad. Tientallen minuten en je zit op minimaal een maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Scrtz schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:35:
[...]

Je moet gewoon vies snel zijn met pre-orderen zodat je die eerste batch hebt, dan heb je gewoon netjes op tijd je iPhone hoor. Ben je een paar minuten te laat dan kun je al makkelijk een weekje of 2 extra wachten inderdaad. Tientallen minuten en je zit op minimaal een maand
Voor 2 weken wachten teken ik nu al wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Scrtz schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:35:
[...]

Daarom op tijd op werk zijn en met een bakje koffie klaar zitten om 9:00 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:12:
[...]

Daarom op tijd op werk zijn en met een bakje koffie klaar zitten om 9:00 :+
Afgelopen release tijdens de dagelijkse stand-up meeting mijn order staan plaatsen. Tegenwoordig werk ik niet meer op vrijdag dus gaat dit jaar vast relaxer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:28:
[...]

Afgelopen release tijdens de dagelijkse stand-up meeting mijn order staan plaatsen. Tegenwoordig werk ik niet meer op vrijdag dus gaat dit jaar vast relaxer :)
Hier gaat het gelukkig ook relax, doen ze niet moeilijk over.
Kan me wel herinneren dat het bij de 7 launch wat later werd, 9:14 ofzo?

Wel weer zin in een nieuwe telefoon moet ik zeggen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:11
Ik heb in mijn agenda al de tijd afgeblockt. ;)
Hebben pas om 10:00 een interne meeting staan dus geen probleem.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rivanov schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:49:
Ik heb in mijn agenda al de tijd afgeblockt. ;)
Hebben pas om 10:00 een interne meeting staan dus geen probleem.
Kan ik hier wel doen maar klanten bellen gewoon mobiel, houden ze geen rekening mee :+

Tot aan 09:30 zet Ik gewoon de telefoon op Niet storen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:45:
[...]

Hier gaat het gelukkig ook relax, doen ze niet moeilijk over.
Kan me wel herinneren dat het bij de 7 launch wat later werd, 9:14 ofzo?

Wel weer zin in een nieuwe telefoon moet ik zeggen :D
Ja dat klopt ja. Iets later.
Aantal landen was toen al open.

Mijn vriendin had haar order al doorgevoerd maar de mijne ging nog steeds niet. Toch alle twee in dezelfde batch toen.

Nog maar drie weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Heb jij ook de Airpods die je samen met de X zometeen gaat gebruiken (hoe blijf ik toch nog een beetje on-topic ;) ) ? En....?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:27:
[...]

Heb jij ook de Airpods die je samen met de X zometeen gaat gebruiken (hoe blijf ik toch nog een beetje on-topic ;) ) ? En....?
Ja ik heb AirPods idd maar gebruik ze eigenlijk alleen op de AppleTV in de slaapkamer 8)7

Ga vrijwel nooit met een koptelefoon op de deur uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Android makers shift focus from under-display fingerprint readers to 3D sensing after iPhone X debut

http://appleinsider.com/a...sing-after-iphone-x-debut

Wat zijn ze allemaal toch zo voorspelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
maar ik wil eigenlijk juist under display fingerprint readers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 08:49
poor Leno schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:02:
Ik heb het donkerbruin vermoeden dat het meer een patent/geld kwestie is dan een technische,
Vivo had al een tijdje geleden deze techniek ontwikkeld, ( wel nog langzamer dan de huidige), en grote kans dat ze hoofdprijs hebben gevraagd om dit eventueel in de iPhone te implementeren.

Apple kan heeeeel veel geld besparen op patenten van andere fabrikanten, door hun eigen techniek te maken, en die in alle Apple producten ingebouwd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:02:
Dat gaat niet meer terug komen verwacht ik. Mensen willen graag vast houden aan het bekende natuurlijk maar als FaceID goed werkt (in de X al. Of met een latere versie) is hier geen reden meer voor.

Niemand weet nu of FaceID goed werkt. Dat wordt over drie weken pas anders en mochten er dan nog bijzonderheden zijn hebben ze tot september 2018 om dat softwarematig te fixen.
absrnd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Ik heb het donkerbruin vermoeden dat het meer een patent/geld kwestie is dan een technische,
Vivo had al een tijdje geleden deze techniek ontwikkeld, ( wel nog langzamer dan de huidige), en grote kans dat ze hoofdprijs hebben gevraagd om dit eventueel in de iPhone te implementeren.

Apple kan heeeeel veel geld besparen op patenten van andere fabrikanten, door hun eigen techniek te maken, en die in alle Apple producten ingebouwd kan worden.
Had Apple hier niet juist een patent op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De week na de officiële lauch, 6november, ben ik in Las Vegas.

Hoe kan ik het beste aanpakken als ik de X wil? Kan ik hem online reserveren met als afhaal locatie de Apple store in die week? Of laten bezorgen bij hotel? Of in die week hopen dat er eentje beschikbaar is?

Die eerste optie lijkt mij het meest realistisch? Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22

swv

BlauweFles schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:35:

Hoe kan ik het beste aanpakken als ik de X wil? Kan ik hem online reserveren met als afhaal locatie de Apple store in die week? Of laten bezorgen bij hotel? Of in die week hopen dat er eentje beschikbaar is?

Ik weet niet hoe lang je daar blijft, maar ik vind het is lastig om een strategie te bepalen. Een week na release is het bemachtigen van een iPhone altijd een kansloze missie. Sowieso is dit een raar jaar (met drie topmodellen) waardoor het lastig is het verleden met ervaringen te projecteren op dit jaar. Zo was er voorheen altijd een reserveringspagina. Die is dit jaar offline. Puntje 2: De iPhone 8 is goed verkrijgbaar. Wat zegt dat? Wachten er velen op de X? Schat Apple de vraag naar de X verkeerd in? Wie zal het zeggen.

Reserveren is waarschijnlijk dus geen optie. Bezorgen misschien ook niet afhankelijk van je verblijfsduur. Straks moet je 3 of 4 weken wachten en dan bij jij al niet meer op het hotel? Dat kunnen we nu niet ruiken hoelaat jij bestelt en met welke levertijd je te maken krijgt. De meest realistische optie in mijn ogen is je verblijf in Las Vegas verspillen aan het rond bivakkeren rond een Apple Store. Al zal ik daar persoonlijk niet voor kiezen :P Goed even kwijlen op het showmodel dan.

Mijn echte antwoord is dat ik het ook niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 19:48

Online bestellen op 27 okt. en zodra 'ie verzonden is het afleveradres wijzigen naar een pick-up point van FedEx/UPS. Bij reserveren moet je het meestal op de releasedag ophalen, anders vervalt je reservering. Op 3 november ben je nog niet in de VS, dus dat wordt moeilijk. Als je het op een pick-up point van FedEX/UPS laat afleveren heb je een week na bezorging om 'm op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 22:36
Na paar dagen met de 8plus rond gelopen te hebben heb ik toch besloten deze toch te retourneren.

Super toestel, snel, mooie foto’s maar net iets te groot voor mij om handig te zijn.

Ik wacht dus nog enkele weken om ook de iPhone X te bestellen. :-).

Momenteel heb ik een galaxy j5 (2015) en blijkbaar is die exact hetzelfde van formaat als de iPhone X.
En deze ligt veel beter in de hand dan een 8plus :) dus kan alleen maar positief zijn voor mij:)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 10:45
MelvinW schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:12:
[...]

Online bestellen op 27 okt. en zodra 'ie verzonden is het afleveradres wijzigen naar een pick-up point van FedEx/UPS. Bij reserveren moet je het meestal op de releasedag ophalen, anders vervalt je reservering. Op 3 november ben je nog niet in de VS, dus dat wordt moeilijk. Als je het op een pick-up point van FedEX/UPS laat afleveren heb je een week na bezorging om 'm op te halen.
kijk ff goed, ik heb geprobeerd om de ip7+ in florida te reserveren, werd geblocked omdat ik NL cc had. Dat probeerde ik enkele malen en was die geblokkeerd :(

oh ja, vaak worden de eerste weken de phone alleen met provider verkocht. Dus niks los, das was vorig jaar met de 7 wel zo. Dat veranderde pas na 6 week.
gekke tip: best buy heeft vaak wel voorraad, daar lukte het uiteindelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinus op 07-10-2017 21:43 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 19:48
Martinus schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:40:
[...]

kijk ff goed, ik heb geprobeerd om de ip7+ in florida te reserveren, werd geblocked omdat ik NL cc had. Dat probeerde ik enkele malen en was die geblokkeerd :(

oh ja, vaak worden de eerste weken de phone alleen met provider verkocht. Dus niks los, das was vorig jaar met de 7 wel zo. Dat veranderde pas na 6 week.
Dat is vreemd, ik heb altijd zonder problemen mijn creditcard kunnen gebruiken in de US store. Als je hier kijkt zie je ook een stukje over internationale creditcards dat je rekening moet houden met de wisselkoers. Waarschijnlijk kwam die blokkering dus door je CreditCard maatschappij. Ik gebruik zelf een American Express kaart.

Je kunt bij de Apple Store en online een T-Mobile toestel kopen en in 1 keer afbetalen. Dat model is geschikt voor de Nederlandse markt en vereist geen account bij T-Mobile, in tegenstelling tot andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 10:45
MelvinW schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:58:
[...]

Dat is vreemd, ik heb altijd zonder problemen mijn creditcard kunnen gebruiken in de US store. Als je hier kijkt zie je ook een stukje over internationale creditcards dat je rekening moet houden met de wisselkoers. Waarschijnlijk kwam die blokkering dus door je CreditCard maatschappij. Ik gebruik zelf een American Express kaart.

Je kunt bij de Apple Store en online een T-Mobile toestel kopen en in 1 keer afbetalen. Dat model is geschikt voor de Nederlandse markt en vereist geen account bij T-Mobile, in tegenstelling tot andere providers.
ja dat betalen gaat prima, het ging hier om reserveren. Had US adres en NL CC, die combi werkte niet.
En ja ineens afbetalen klopt, je moet wel met een us sim activeren werd me in de store verteld.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hierboven Ik heb al meermaals succesvol kunnen pre-orderen met mijn nederlandse CC en mijn amerikaanse MyUs account.

Ik zou er niet op rekenen dat dit uberhaupt lukt, jij noemt zelf de eerste optie realistisch maar ik denk dat dit juist de minst haalbare is. Optie drie lijkt mij de enige mogelijkheid.

Let er ook even op dat toestellen gekocht in de VS in Nederland alleen garantie hebbben op coulance basis en je dus geweigerd zou kunnen worden maar let er ook op dat je geen toestel koopt bij een amerikaanse provider, deze toestellen hebben hier via de Apple store namelijk geen garantie ivm de afwijkende garantie voorwaarden in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Martinus schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:40:
[...]

Zonder simlock bij bestbuy? Dat moet te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Is het al bijna 27 oktober? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Hangt er vanaf, tel je op of tel je af :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:42:
[...]

Hangt er vanaf, tel je op of tel je af :+
Ik tel mijn geld vast voor dat absurde bedrag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Ik tel mijn geld vast voor dat absurde bedrag :D
Minus restwaarde over een jaar is wat je telt..dan valt het allemaal nog wel te overzien. Helemaal als je het p/dag uitrekent :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 07:44
Ik lees overal dat je de iPhone X kan preorderen vanaf 27 oktober.
Is dat dan effectief 27 oktober 12 uur snachts hier of is die tijd berekend op de amerikaanse tijdzone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juliusyoup
Yoki1985 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:49:
Ik lees overal dat je de iPhone X kan preorderen vanaf 27 oktober.
Is dat dan effectief 27 oktober 12 uur snachts hier of is die tijd berekend op de amerikaanse tijdzone?
9:01 lokale tijd. In ieder land

Acties:
  • +3 Henk 'm!
juliusyoup schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:58:
[...]
9:01 lokale tijd. In ieder land
Dit is niet juist. Het is 00:01 PDT en dat is bij ons 09:01.
Het is niet voor elke zone 09:01 lokaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
Hmm.. wilde ik eerst zeker voor zwart gaan.. vind ik nu wit toch ook wel weer erg mooi! Check het filmpje wat in dit artikel staat.. :-)

https://www.iculture.nl/n...pot-dynamische-wallpaper/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crazylegs schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:15:
Hmm.. wilde ik eerst zeker voor zwart gaan.. vind ik nu wit toch ook wel weer erg mooi! Check het filmpje wat in dit artikel staat.. :-)

https://www.iculture.nl/n...pot-dynamische-wallpaper/
*Zilver, maar idd ik heb een beetje hetzelfde.
Van zwart vind ik de RVS band het mooist, van de zilveren de achterkant.

Lastig lastig, afgelopen releases was zilver altijd makkelijk te krijgen en nooit echt heel populair. Ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
Donstil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Dit is niet juist. Het is 00:01 PDT en dat is bij ons 09:01.
Het is niet voor elke zone 09:01 lokaal.
Nee? Excuus! Ik dacht dat het in Amerika dus ook ‘s morgens gebeurde, net als hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:39:
[...]

*Zilver, maar idd ik heb een beetje hetzelfde.
Van zwart vind ik de RVS band het mooist, van de zilveren de achterkant.

Lastig lastig, afgelopen releases was zilver altijd makkelijk te krijgen en nooit echt heel populair. Ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat.
Jij gaat voor zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kans is wel het grootst idd.
Ik had het hier als eens uitgelegd. Ik bestel 2x zwart, mijn vrouw 2x zilver, welke als eerst geleverd worden maken we open. Mocht dat op dezelfde dag zijn of op release dan gaan we even bij de AppleStore kijken.
juliusyoup schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Nee? Excuus! Ik dacht dat het in Amerika dus ook ‘s morgens gebeurde, net als hier
Nee juist niet. 00:01 "Curpertino" tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

Die kans is wel het grootst idd.
Ik had het hier als eens uitgelegd. Ik bestel 2x zwart, mijn vrouw 2x zilver, welke als eerst geleverd worden maken we open. Mocht dat op dezelfde dag zijn of op release dan gaan we even bij de AppleStore kijken.
Oke, dan neem ik wel de zwarte van je over als je voor de zilveren gaat en die van mij veel langer gaat duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-09 13:25
*snip* vragen naar hulp met belastingontduiking is hier niet toegestaan.

[ Voor 84% gewijzigd door Daedalus op 09-10-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Jaymone schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Oke, dan neem ik wel de zwarte van je over als je voor de zilveren gaat en die van mij veel langer gaat duren ;)
Donstil vraagt er minimaal 600+ bovenop >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
mprkooij schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Donstil vraagt er minimaal 600+ bovenop >:) >:)
Dat mag hij toch ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nee dat mag hier niet hoor >:)
(ik zou trouwens ook best een upsell betalen als ik hem dan eerder heb dit jaar)

Pagina: 1 ... 27 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.