[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.834 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Twitter van UnboxTherapy

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DM6UDBOWkAAEVgQ.jpg:large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weekje voor release een review exemplaar zou opzich wel kunnen. Doet Apple wel vaker.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:01:
[...]

Weekje voor release een review exemplaar zou opzich wel kunnen. Doet Apple wel vaker.
Jup. De reviewers zullen de exemplaren nu wel ontvangen zodat ze volgende week woensdag de reviews online kunnen zetten. Hebben ze mooi een week om te spelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Dennisweb schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:40:
Brooke's papa werkt bij Apple. Dochterlief mocht alvast even met de iPhone X spelen. YouTube: IPHONE X and CAFE MACS

Geeft ook meteen een inkijkje hoe het bij Apple Campus geregeld is.
Fack!!! Dat ziet er wel erg goed uit. Grrrrrrr! Iemand een iPhone 8 plus SG 64GB kopen?! Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 20:44
MelvinW schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:58:
[...]

Raar dat ze er code in hebben gestopt om Biometric Authentication uit te schakelen op de X. Hoop niet dat meer ontwikkelaars dat gaan doen. Vreemde keuze van ABN Amro. Er hoeft helemaal niets veranderd te worden om Face ID te ondersteunen. Dat schrijft Apple zelf ook in de Security Guide.

[...]
Ze (lees: banken) willen eerst zeker weten dat het écht zo veilig is als Apple beweert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:39
opa_paul schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:08:
[...]

Fack!!! Dat ziet er wel erg goed uit. Grrrrrrr! Iemand een iPhone 8 plus SG 64GB kopen?! Hahahaha
Ouwe meuk :D

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:57
Geen idee of dit off topic is, maar heeft iemand al enig idee wanneer de officiele hoesjes voor de X te bestellen/leverbaar zijn? Staat al een tijdje op de website alleen nog steeds niet te bestellen

https://www.apple.com/nl/...one-x-zadelbruin?fnode=99

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
NLjorn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:35:
Geen idee of dit off topic is, maar heeft iemand al enig idee wanneer de officiele hoesjes voor de X te bestellen/leverbaar zijn? Staat al een tijdje op de website alleen nog steeds niet te bestellen

https://www.apple.com/nl/...one-x-zadelbruin?fnode=99
Hoogstwaarschijnlijk ook de 27e te pre-orderen en anders op 3 nov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:57
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:36:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk ook de 27e te pre-orderen en anders op 3 nov
Ah super, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag gebeld naar Apple en ze verwachten helemaal niet zo’n grote drukte vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:48:
Ik heb vandaag gebeld naar Apple en ze verwachten helemaal niet zo’n grote drukte vrijdag.
Heb ze vanmiddag ook even gesproken en hebben al een X voor me apart gelegd. Ideaal! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:08

rammes

koekebakker 1e klas

Rivanov schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:51:
[...]

Heb ze vanmiddag ook even gesproken en hebben al een X voor me apart gelegd. Ideaal! :)
Heb net Apple gebeld en ze gevraagd om daar mee te stoppen

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:51:
@Geert1976

Ik wil graag jouw overweging weten, waarom je de overstap gaat maken van
je huidige telefoon naar de x die ik ook zo ontzettend gaaf vind maar mij net niet triggerd
om over te stappen omdat ik nog steeds zo blij ben met de minstens net zo gave 8+.

Het enige wat mij tegenhoud is het financiële deukje die ik oploop.
(hoewel dat simpel oplosbaar is). (shit man, ik hou teveel van mooie spulletjes)
hoi @ppeterr

Mijn grootste overweging om over stappen op de iPhone X zijn 'slechts' enkele redenen:

- eerste oled iPhone ever _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
- het nieuwe schermformaat in een compacte behuizing
- en dus hopelijk prettige ergonomie (tov de 8 Plus)

Ik heb enkele weken geleden de nodige twijfels gehad, vanwege FaceID. Enigzins van mening dat TouchID sneller zal zijn dan FaceID, maar ik ga er open minded in, en de praktijk zal het dus uitwijzen.

Verder, ik heb een redelijke kronkel in m'n kop dat ik nou eenmaal van smartphones hou. De 1 spaart postzegels en de ander (ik) heeft veel interesse in smartphones.

De iPhone 8 Plus is een onwijs mooi toestel, helaas vind ik 'm te groot. Maar dit is uiteraard een persoonlijk iets.

En qua financieen; tsja, het ding is reteduur...ik geef met andere zaken weer weinig geld uit, waar mensen wellicht weer erg veel geld aan uitgeven.
Ieder zo z'n eigen ''prio's'', I guess ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De video van de iPhone X in Caffe Macs is zojuist van YouTube verwijderd door de gebruiker.

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 24-10-2017 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:48
Sterker nog, ik ben net gebeld door Apple en heb gegarandeerd op 3 november een X met korting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Was dus fake. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:16
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:54:
[...]

hoi @ppeterr

Mijn grootste overweging om over stappen op de iPhone X is 'slechts' enkele redenen:

- eerste oled iPhone ever _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
- het nieuwe schermformaat in een compacte behuizing
- en dus hopelijk prettige ergonomie (tov de 8 Plus)
meow....ik raak even in de war, ik heb dus gemist dat je nog een iphone 8+ na de S8+ gefrummeld hebt.

Ik laat even de hele iphone 8 buiten beschouwing, en ik vind de argumenten die je dus opnoemt voor
de X zeker belangrijk, maar ja die kom ik ook tegen in de S8+ (dit is dus de juiste benaming in het oerwoud van benamingen :) )

Ik ga dus niet mee in het pre-order circus, en loop later dan gewoon een apple store in om hem...
....vast wel te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

echt, elke keer als ik die gast zie. #EWOK

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Ik zit wat “tips” te lezen om een haarscheurtje op t scherm “weg te krijgen” nu hebben ze het over tandpasta. Maar kan dat bij de iPhone 7? Ze hebben het vaak over een extra laag op t scherm waardoor het juist erger wordt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:02:
[...]

meow....ik raak even in de war, ik heb dus gemist dat je nog een iphone 8+ na de S8+ gefrummeld hebt.
Nee, 7 Plus.
En ik heb de S8 gehad, niet de S8+
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd mannetje is het soms ook he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

moca007 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:55:
Sterker nog, ik ben net gebeld door Apple en heb gegarandeerd op 3 november een X met korting :D
Waarom met korting? Ik kon er trouwens maar eentje reserveren in Londen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
moca007 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:55:
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:48
Hahaha mijn reactie was een reactie op ajacied_91

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31
Laat je nou niet gek maken .... pre order start vrijdag ... dus er kan echt niemand nu al reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:32:
[...]

Vreemd mannetje is het soms ook he
1 van de meest irritante YouTubers. vind ik. Alleen al zijn stem haak ik op af .

Geef ons Flos maar he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:29
smoken schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Ik zit vanaf 08:00 op kantoor, nu maar hopen dat er niemand rond 09:00 mijn aandacht meent nodig te hebben ;-)

iPhone op “niet storen” is stap 1
Oh ik moet om 09.00 met m’n audit starten. Maar de klant wacht maar even tot ik om 09.05 uit de auto stap. Vinden ze bij een audit nooit erg, heel gek ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:50:
[...]

1 van de meest irritante YouTubers. vind ik. Alleen al zijn stem haak ik op af .

Geef ons Flos maar he! ;)
Ja vind ik ook idd, zit ook altijd erg weinig inhoud in.
Voor de inhoud kijk ik dan veel liever naar MKBHD ofz, of idd Flossy als ik de fijd heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Dit jaar vind ik een aantal zaken vanuit Apple behoorlijk tegenstrijdig (als ik de geruchten mag geloven):

- Alle geruchten wijzen naar enorme tekorten van de X en toch opent Apple de deuren naar 55 landen tijdens 1e pre-order. Dit terwijl je in de voorgaande jaren stukken minder tekort had en zelfs toen zaten er een beperkt aantal landen in de 1e wave

- Apple 'nodigt' je uit om op 3 nov naar een fysieke store te gaan en mogelijk daar een X te halen. Dit terwijl de fysieke stores volgens geruchten nog minder voorraad zullen hebben. Teleurstelling en agressie onderling bij de klanten is hetgeen wat je hieraan zult overhouden

- Apple bemoedigt IUP klanten om vooraf alles te regelen zodat je tijdens het pre-orderen snel en makkelijker door het proces van bestellen komt. Ook in dit geval kan dit bij enorme tekorten teleurstellend zijn terwijl je naar mijn inziens deze klanten toch enige hoop geeft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:59

swv

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jVRoPD8KxTAGcCXVfN4dqaPg/full.jpg
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:55:
Dit jaar vind ik een aantal zaken vanuit Apple behoorlijk tegenstrijdig (als ik de geruchten mag geloven):

- Alle geruchten wijzen naar enorme tekorten van de X en toch opent Apple de deuren naar 55 landen tijdens 1e pre-order. Dit terwijl je in de voorgaande jaren stukken minder tekort had en zelfs toen zaten er een beperkt aantal landen in de 1e wave

- Apple 'nodigt' je uit om op 3 nov naar een fysieke store te gaan en mogelijk daar een X te halen. Dit terwijl de fysieke stores volgens geruchten nog minder voorraad zullen hebben. Teleurstelling en agressie onderling bij de klanten is hetgeen wat je hieraan zult overhouden

- Apple bemoedigt IUP klanten om vooraf alles te regelen zodat je tijdens het pre-orderen snel en makkelijker door het proces van bestellen komt. Ook in dit geval kan dit bij enorme tekorten teleurstellend zijn terwijl je naar mijn inziens deze klanten toch enige hoop geeft
Ik roep al vanaf het begin dat ik niet in die tegenstrijdige geruchten geloof. Ja er zullen levertijden zijn maar wat je zegt zullen ze niet in 55 landen starten zonder voorraad. Wat wel zou kunnen is dat Apple de vraag lager inschat en wat optimistischer is over de haalbaarheid van zo een uitgebreide launch. Dat weten we vrijdag pas hoe het uitpakt :)

[ Voor 89% gewijzigd door swv op 24-10-2017 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online

jup, vooral dit inderdaad.

Heb het idee dat Apple iets te groot uitpakt, qua aantal landen, met deze pre order.
Het is tot en met vrijdag nog voorbarig om er echt een oordeel over te hebben, maar alle rumors/''nieuwsberichten'' van oa analisten wijzen wel op een soort van 'bloedbad' wat betreft deze pre order.

Als Apple écht tekorten zou hebben, dan zouden ze toch nu wel inmiddels een aantal landen terugtrekken uit de pre order?

Hoop echt dat allen die pre orderen hier op Tweakers zijn/haar iPhone gewoon netjes begin (half) November de iPhone X ontvangen.
Moet toch lukken, toch?, als je netjes binnen een time frame van 10/15 minuten je order succesvol kan doorzetten a.s vrijdagochtend

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 24-10-2017 19:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Apple's marketing machines draaien op volle toeren.
Gaat altijd al zo met die apple hypes, een select groepje early adopters wil hem direct hebben maar de meerderheid maakt het niet zoveel uit en zien wel wanneer die beschikbaar is

Ik denk dat er met een paar weken genoeg voorraad is altijd al zo gegaan.
Merk om mij heen dat de hype zoals die jaren terug was er wel een beetje af is, als je alleen op internet leest zit je al snel in de iPhone tunnelvisie :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:04:
[...]

jup, vooral dit inderdaad.

Heb het idee dat Apple iets te groot uitpakt, qua aantal landen, met deze pre order.
Het is tot en met vrijdag nog voorbarig om er echt een oordeel over te hebben, maar alle rumors/''nieuwsberichten'' van oa analisten wijzen wel op een soort van 'bloedbad' wat betreft deze pre order.

Hoop echt dat allen die pre orderen hier op Tweakers zijn/haar iPhone gewoon netjes begin (half) November de iPhone X ontvangen.
Moet toch lukken, toch?, als je netjes binnen een time frame van 10/15 minuten je order succesvol kan doorzetten a.s vrijdagochtend
Kan er echt geen touw meer aan vastknopen, we zullen zien. Maar mocht dit echt uitkomen, dan mogen er een aantal bij Apple ontslagen worden, zo'n bedrijf hoort dit veel beter te managen, van ontwerp tot productie tot aan logistiek en marketing. Maar goed, we zullen het zien.

Ik word blij van je laatste alinea en vooral dat het binnen 10-15 min moet lukken. Vind dit erg optimistisch maar hoop dit ook voor een ieder en vooral in zo'n tijdsbestek en wil daarin blijven geloven :) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:02
Dennisdn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:55:
[...]

Oh ik moet om 09.00 met m’n audit starten. Maar de klant wacht maar even tot ik om 09.05 uit de auto stap. Vinden ze bij een audit nooit erg, heel gek ;-)
Waar moet ge audit gaan doen?
Bij ons komen ze dan namelijk ook net audit doen :-p

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Slux schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:10:
[...]

Gaat altijd al zo met die apple hypes, een select groepje early adopters wil hem direct hebben maar de meerderheid maakt het niet zoveel uit en zien wel wanneer die beschikbaar is

Merk om mij heen dat de hype zoals die jaren terug was er wel een beetje af is, als je alleen op internet leest zit je al snel in de iPhone tunnelvisie :9
1 ding is zeker, nog nooit eerder waren er zoveel horror-tekort-verhalen als dit keer met de X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:10:
[...]

grotendeels heel erg met je eens ;)
Het telkens terugkerend riedeltje qua tekorten afgelopen jaren is wel erg doorzichtig geworden

Maar ..
vergeet niet dat dit Apple's 1ste oled iPhone ever, is. Plus het feit dat Apple nog nooit een iPhone released heeft in 55 landen op 1n en het zelfde tijdstip.
Maar tegelijkertijd ook hele bevolkingsgroepen afhaken puur en alleen om de prijs, wat weer in het voordeel van de early adopter is ;)

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 24-10-2017 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:29
Snakefoodjah schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:13:
[...]

Waar moet ge audit gaan doen?
Bij ons komen ze dan namelijk ook net audit doen :-p
De mijne gaat in Arnhem zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:10:
[...]

Kan er echt geen touw meer aan vastknopen, we zullen zien. Maar mocht dit echt uitkomen, dan mogen er een aantal bij Apple ontslagen worden, zo'n bedrijf hoort dit veel beter te managen, van ontwerp tot productie tot aan logistiek en marketing. Maar goed, we zullen het zien.

Ik word blij van je laatste alinea en vooral dat het binnen 10-15 min moet lukken. Vind dit erg optimistisch maar hoop dit ook voor een ieder en vooral in zo'n tijdsbestek en wil daarin blijven geloven :) d:)b
Voor Apple is het een spel, zo goed mogelijk vraag en aanbod controleren voor de grootste hype. Same shit, other day.

Inmiddels weten Nintendo en Sony ook hoe het werkt met hun consoles.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:14:
[...]

1 ding is zeker, nog nooit eerder waren er zoveel horror-tekort-verhalen als dit keer met de X
Is dat zo ? ik kan me vanaf de eerste gelanceerde iPhone in NL herinneren dan er altijd wel geroepen werd dat er te korten waren met hardware en uiteindelijk toch allemaal mee viel

Als die tekorten er echt zouden zijn dat hadden ze hem echt niet in 55 landen tegelijk uitgebracht lijkt mij.
Met de vorige modellen was dat waarschijnlijk wel het geval waardoor die niet direct in 55 landen tegelijk uit kwam.

Juist door zo grote release denk ik dat er genoeg voorraad zal zijn.
En vergeet niet dat voor de meerderheid een toestel van ruim 1100 Euro echt veel geld is.

En het eerste toestel met OLED scherm tja.. zo had elke iPhone een nieuwe feature maar sinds de 4/5 lopen ze eigenlijk alleen maar achter op hun concurrenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Jumpman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

Voor Apple is het een spel, zo goed mogelijk vraag en aanbod controleren voor de grootste hype. Same shit, other day.

Maar dat zou dan betekenen dat Apple hiermee extra vraag wil creeeren. ik denk dat Apple dat niet nodig heeft, vraag is er al en zal niet echt minder worden, hierbij ga ik uit van de "vaste" klanten die hetzij om de jaar hetzij paar jaar terugkomen. Enige users die zullen overstappen zijn die het niet eens zijn met de prijs maar voor hun zal een dergelijke hype ook geen effect hebben.

Klop, de Nintendo Switch was ook zo'n verhaal idd..
Slux schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:42:
[...]

Is dat zo ? ik kan me vanaf de eerste gelanceerde iPhone in NL herinneren dan er altijd wel geroepen werd dat er te korten waren met hardware en uiteindelijk toch allemaal mee viel

Als die tekorten er echt zouden zijn dat hadden ze hem echt niet in 55 landen tegelijk uitgebracht lijkt mij.
Met de vorige modellen was dat waarschijnlijk wel het geval waardoor die niet direct in 55 landen tegelijk uit kwam.

En vergeet niet dat voor de meerderheid een toestel van ruim 1100 Euro echt veel geld is.

En het eerste toestel met OLED scherm tja.. zo had elke iPhone een nieuwe feature maar sinds de 4/5 lopen ze eigenlijk alleen maar achter op hun concurrenten
Natuurlijk is dit vaker voorgekomen maar ik kan mij echt niet herinneren dat er in al die voorgaande jaren zo'n paniek is geweest als dit jaar met de X. Hierbij ga ik uit van de media (ook betrouwbaardere) en forums her en der. Als het aankomt op financien ben ik het met je eens dat het niet voor iedereen is weggelegd maar dmv een IUP ed. is het toch wel weer makkelijker om aan een X te komen. Nogmaals, in theorie ben ik het met je eens, je moet wel zeker weten wat je doet als je 55 landen tegelijkertijd wilt bedienen, absoluut mee eens...maar toch..

[ Voor 48% gewijzigd door Jaymone op 24-10-2017 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Jumpman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

Ik had mijn PS4 en PS4 Pro op launchday, zoals ik de X ook op launchday zal hebben. Dus inderdaad je hebt gelijk.

Ik zit te bedenken of ik ook nog zal reserveren voor een van de Apple Stores via de website aangezien daar een aparte voorraad voor is. Ook wel bekend als ‘beschikbaar voor afhalen’, niet te verwarren met je online bestelling laten bezorgen in een Apple Store. Vorig jaar ook op de offline én online variant gewed. Maar toen kon je ook nog reserveren via die speciale pagina. Nu ben ik benieuwd of de 27e al bekend is hoeveel voorraad de fysieke stores hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Slux schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:42:
[...]

Hoe kom je hierbij?
Dit vind ik in mijn omgeving nergens op slaan namelijk :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Famous schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:50:
[...]

Hoe kom je hierbij?
Common sense...
Niet iedereen woont in Wassenaar :+

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Hoe kom je hierbij?
Dan zit jij in een hele kleine omgeving :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
En de hype op internet is ook groot.
Ik durf wel te wedden dat er veel verkocht worden.

Ook mensen die van 8 overstappen (nu al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kom je hierbij?
Haha precies, kwestie van niet met peasants om gaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Famous schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:57:
En de hype op internet is ook groot.
Ik durf wel te wedden dat er veel verkocht worden.

Ook mensen die van 8 overstappen (nu al).
Zoals ik 😁

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Dat snap ik dus niet..of had je er een als overbrugging?

[ Voor 9% gewijzigd door Jaymone op 24-10-2017 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:39
Klein stukje van een YT video die alweer verwijderd is, de X in actie! ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Mixpower op 24-10-2017 20:04 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
Laat jullie aub geen blaasjes wijs maken, als je NIET en lees aub goed NIET binnen de 2 minuten uw bestelling hebt afgerond vergeet dan aub uw iPhone x de 3e november. Deze launch doet mij echt denken aan de horror launch van de 1ste Apple Watch. Ben er alleszins klaar voor.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De 7 kon ik rustig via de PC bestellen en is via iDeal voldaan.
Niet eerste seconde erbij.

Valt best mee dat bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:07
Thiago schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:08:
Laat jullie aub geen blaasjes wijs maken, als je NIET en lees aub goed NIET binnen de 2 minuten uw bestelling hebt afgerond vergeet dan aub uw iPhone x de 3e november. Deze launch doet mij echt denken aan de horror launch van de 1ste Apple Watch. Ben er alleszins klaar voor.
Zo'n bericht als de jouwe is ook een "blaasje"(what the Hell is dat? je zal wel een fabeltje bedoelen of zoiets).

Jouw bericht is ook gestoeld op geruchten en aannames.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thiago schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:08:
Ooh mooi want die had ik ook op release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:02:
[...]

Dat snap ik dus niet..of had je er een als overbrugging?
8+ gehaald. En zodra de X op de mat valt geef ik hem aan mijn vrouw.

En mocht ik hem daadwerkelijk op 3 november binnenkrijgen zet ik hem gelijk op marktplaats. Lekker makkelijk verdienen 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:14:
[...]

Ooh mooi want die had ik ook op release :)
Ja ik ook, maar mijn bestelling was er binnen de minuut door.

En bestellingen van iPhone 7 en 6S waren relatief ook rustig. 6 daartegen was al pakke moeilijker, ken enorm veel mensen die hem niet hadden op launch day. Jullie moeten mij niet geloven, maar zorg gewoon dat je de 27ste om 09.01 alles al gereed staat zodat je enkel je iPhone in je bag moet droppen en afrekenen.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Ik heb het gevoel dat we straks in ieder geval ook weer kunnen reserveren en afhalen. Even aan het spelen geweest en kreeg een Bad Gateway op één van de reserveer links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Tylen schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:17:
[...]

8+ gehaald. En zodra de X op de mat valt geef ik hem aan mijn vrouw.

En mocht ik hem daadwerkelijk op 3 november binnenkrijgen zet ik hem gelijk op marktplaats. Lekker makkelijk verdienen 👍🏻
Ah oke. Maar dan zet je de X weer te koop en de 8+ heeft je vrouw..en jij dan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:19:
[...]

Misschien bedoeld hij dat zijn vrouw op marktplaats gaat

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:19:
[...]

Maar ik zet hem wel voor €1750,- ofzo te koop. Lukt dat, dan is het easy money. En dan bestel ik een nieuwe en werk ik zolang op de ouwe 6 van mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:30
Dennisweb schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:18:
Ik heb het gevoel dat we straks in ieder geval ook weer kunnen reserveren en afhalen. Even aan het spelen geweest en kreeg een Bad Gateway op één van de reserveer links.
Die pagina was tijdens de iPhone 8 release ook wel beschikbaar voor Nederland, maar uiteindelijk werd je doorgelinkt naar de homepagina. Dat kwam omdat het JSON-bestand met voorraadinformatie toen leeg was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
MelvinW schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:24:
[...]

Die pagina was tijdens de iPhone 8 release ook wel beschikbaar voor Nederland, maar uiteindelijk werd je doorgelinkt naar de homepagina. Dat kwam omdat het JSON-bestand met voorraadinformatie toen leeg was :p
En ik zeg nog een keer dat het niét DIE pagina is. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
swv schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

ICS heeft bij drie banken een rekeningnummer. Zit je daar bij dan duurt het één werkdag, anders langer. Geen iDEAL dus.
Niet dus: https://www.icscards.nl/n...taling-voortaan-via-ideal
En vrijdag gestort is pas maandag of dinsdag verwerkt. Daarom toch maar gezwicht voor een normale cc. Ook vanwege het feit dat terugboeken van cc naar jouw tegenrekening prijzig is. 2% ofzo. Op +€1000 tikt dat aardig aan. Stel je annuleert of retourneert de iPhone...
Niet dus: https://www.icscards.nl/k...nte-en-kosten-van-uw-card
U betaalt opnamekosten over het over te boeken bedrag, wanneer u een bedrag van uw Card naar uw bankrekening overboekt. Tenzij dit bedrag uit uw positieve saldo komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
MelvinW schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:24:
[...]

Terwijl er plenty voorraad van de 8 en 8+ was ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:30
Tylen schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:23:
[...]

Maar ik zet hem wel voor €1750,- ofzo te koop. Lukt dat, dan is het easy money. En dan bestel ik een nieuwe en werk ik zolang op de ouwe 6 van mijn vrouw.
€1750 maar? Ik verwacht er in Dubai wel €4000 voor te vangen :p Kleine winkeltjes nemen ook al reserveringen aan en vragen ook rond dat bedrag. Die gaan in grote groepen in de rij liggen in Dubai en Abu Dhabi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
MelvinW schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

€1750 maar? Ik verwacht er in Dubai wel €4000 voor te vangen :p Kleine winkeltjes nemen ook al reserveringen aan en vragen ook rond dat bedrag. Die gaan in grote groepen in de rij liggen in Dubai en Abu Dhabi.
Zometeen is er een overkill aan voorraad a la de 8 en dondert de hele markt weer in elkaar _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:36:
[...]

Zometeen is er een overkill aan voorraad a la de 8 en dondert de hele markt weer in elkaar _O-
Dan houd ik hem zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Jou zie ik ook niet tot die markt behoren maar meer echte handelaren/winkels/zwarte markt etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:38:
[...]

Jou zie ik ook niet tot die markt behoren maar meer echte handelaren/winkels/zwarte markt etc ;)
Zal me niets verbazen dat een deel hem gelijk te koop zet, €1400/1500 opstrijken en in December een nieuwe aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4N3_030
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-03-2023
Famous schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:41:
[...]

Zal me niets verbazen dat een deel hem gelijk te koop zet, €1400/1500 opstrijken en in December een nieuwe aanschaffen.
Ik denk niet dat de markt (vooral in Nederland) er zó aan toe zal zijn dat iemand er 1400/1500 voor gaat betalen. Ik ben zelf een echte innovator maar zelfs dit gaat mij te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Je moet wel op de pagina PREPAID kijken natuurlijk. Daar gelden andere tarieven voor. Maar je hebt gelijk; ik had even scheel gekeken. Je betaalt €0,95 boekingskosten van en naar je Prepaid card <-> bank. iDEAL is helaas NIET mogelijk. Alleen als je met de gewone Credit card een aflossing wilt doen.

Ik kan het weten want ik hem 'm zelf. Ik heb alleen nog geen geld terug hoeven storten naar mijn bank. Vandaar dus de onterechte verwarring :> Afijn ik verandering mijn stelling van duur bij grote aankopen naar duur bij kleine aankopen. Ik wil geen grote bedragen op de kaart kwijt waar ik niet snel bij kan door trage overboekingstijd en voor kleine bedragen is elke keer opladen met enkele tientjes + €0,95 niet praktisch. Ik koop er voornamelijk apps mee. Daarnaast is €20 per jaar ook duurder dan oplossingen van andere partijen. En je kunt er in het buitenland geen auto mee huren etc.
Mixpower schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:04:
Klein stukje van een YT video die alweer verwijderd is, de X in actie! ;)
[video]
Een paar tweakers hadden na het zien van dit filmpje zoiets van: "OMG nu twijfel ik weer, nu wil ik Zilver!" Waarom dan? Is deze spacegrijze van de video niet mooi meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:51
Grappig, net een nieuwe reclame gespot van Menzis gebruiken ze de iPhone X in als voorbeeld voor hun app.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:41
Pukson schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:05:
Grappig, net een nieuwe reclame gespot van Menzis gebruiken ze de iPhone X in als voorbeeld voor hun app.
Ja idd viel me ook op gisteravond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit dus:

Met een voorliefde voor de Space Grey ben je fucked

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 24-10-2017 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 15:02
Op 2 staat de 256 gb zilver. Ach we zien het wel. En anders wacht ik een tijdje.

Heb toch geen haast.

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Opvallend (maar mooi) dat het nu weer lijkt te verschuiven naar SpaceGrey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain Planet schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:07:
Op 2 staat de 256 gb zilver. Ach we zien het wel. En anders wacht ik een tijdje.

Heb toch geen haast.
Bij jou bedoel je? Want in de poll staat Zilver 256 op 3
smoken schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Opvallend (maar mooi) dat het nu weer lijkt te verschuiven naar SpaceGrey.
Dat was het altijd al, zilver 256 was over het algemeen het minst intrek. Dat is nu net omgewisseld met 64

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 24-10-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
[b]Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:08:

Dat was het altijd al, zilver 256 was over het algemeen het minst intrek. Dat is nu net omgewisseld met 64
Bij de poll op het forum van MacRumors, staat Silver 256gb juist op nummer 1. Dat vind ik zo apart...

https://forums.macrumors....ou-buying-merged.2066981/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Kan zo zijn, maar als Apple in verhouding meer SG produceert (was voorheen ook popiejopie) maakt het geen hol uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaan91
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 10:39
Wel mooi dat in bijna elke poll het model dat ik wil, juist de minst populaire is. Goede kans dat ik de mijne netjes optijd krijg haha.
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Bij jou bedoel je? Want in de poll staat Zilver 256 op 3

[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Captain Planet schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:07:

Heb toch geen haast.
In de poll? Dat klopt niet.

In ieder geval: mijn favoriet is één van de minst gekozen opties. Ik vind 6600 stemmen ook redelijk representatief. Ik begin steeds meer te geloven dat ik mijn iPhone X redelijk snel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
De eerste mensen zijn nu al gespot bij de Applestores, moet niet gekker worden toch. Ik denk dat als je ipv pre-ordered, op 3 november naar de store gaat, dat je gewoon zal slagen. De stores gaan ook nog eens om 08;00 uur open...lijkt me niet dat ze dit doen als er toch geen voorraad is.
Nee volgens mij is er gewoon vollop voorraad.

Apple "nodigt" iedereen uit om naar een fysieke store te komen omdat er gewoon voorraad zal zijn....is dit niet het geval, dan breekt de pleuris uit vrees ik (zeker als je 4 uur in de rij gestaan heb)

[ Voor 9% gewijzigd door Richie B op 24-10-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:12:
[...]

Bij de poll op het forum van MacRumors, staat Silver 256gb juist op nummer 1. Dat vind ik zo apart...

https://forums.macrumors....ou-buying-merged.2066981/
Ooh idd de user poll is anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Bontes schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:18:
Nee volgens mij is er gewoon vollop voorraad, heeft wel het leven gekost van 200 chinese werknemers maar dat terzijde. Die machines draaien vollop joh ;)
Snap niet waarom je dit erbij moet vermelden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Omdat het een grapje is (ik vond het wel geestig. Beetje zwarte humor kan nooit kwaad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

nee had niet gehoeven, is al aangepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Bontes schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:23:
[...]

nee had niet gehoeven, is al aangepast.
Nu heb ik respect voor je _/-\o_
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:23:
[...]

Omdat het een grapje is (ik vond het wel geestig. Beetje zwarte humor kan nooit kwaad)
Ook hiervoor een poll houden wie m geestig vond? ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Jaymone op 24-10-2017 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

Nu heb ik respect voor je _/-\o_

[...]

Ook hiervoor een poll houden wie m geestig vond? ;)
Jij weet niet eens hoe je er een moet maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:53:
[...]

Jij weet niet eens hoe je er een moet maken :p
Vragen we Maurice de Hond toch anders, maar denk niet dat hij hieraan wilt werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:06:
[...]

Vragen we Maurice de Hond toch anders, maar denk niet dat hij hieraan wilt werken ;)
Verkocht die tegenwoordig geen energie? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:14:
[...]

Verkocht die tegenwoordig geen energie? :+
Binnenkort iPhone X, brengt meer op :+
Nu maar weer ontopic zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:45

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:07
Weer een iPhone X in het wild. Maker van het filmpje beantwoord ook wat vragen..

https://www.reddit.com/r/.../?st=J969QGXP&sh=af0f4317

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
overtones schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 02:14:
Weer een iPhone X in het wild. Maker van het filmpje beantwoord ook wat vragen..

Wat is de notch weer zo duidelijk zichtbaar zeg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 07:42:
[...]

Ach joh na een uur zie je hem niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 07:42:
[...]

morgen zeggen we....? _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

OMX2000

By any means necessary...

Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:23:
[...]

Correctie! Gele humor

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:42
Het hypen is begonnen! oOo apple.com

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
overtones schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 02:14:

Ziet er lekker smooth uit!
Ze weten de hype wel lekker sterk te houden :p

Pagina: 1 ... 39 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.