[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.743 views

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 14:32
RobbieB schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:26:
Het zal mij niks verbazen als we hem in NL pas vanaf 22/9 of mogelijk later kunnen bestellen. We hebben dat eerder gezien bij nieuwe modellen (iPhone 5s, 6, 6s)

Sterker, volgens mij was de iPhone 7 het eerste toestel dat ook direct in NL verkrijgbaar was. Gezien de beperkte voorraad die nu al voorspeld wordt, denk ik dat we in NL nog even moeten wachten...
Dat gaat zeer zeker gebeuren 22 sep of later!

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:31:
[...]
M.a.w. je kunt niet meer dan 2 toestellen bestellen ook al maak je gebruik van 2 verschillende accounts maar wel zelfde CC?
1 reservering (max 2 stuks) per betaalmethode.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:51:
[...]

1 reservering (max 2 stuks) per betaalmethode.
Dan zou je dus evt de 3e met ideal kunnen betalen, echter duurt dat proces weer langer..

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:54:
[...]
Dan zou je dus evt de 3e met ideal kunnen betalen, echter duurt dat proces weer langer..
Ik bedoelde bij reserveren en ophalen.

Bestellen met bezorgen is wel iets makkelijker, ook max twee stuks maar daar meerdere keren bestellen met apple id’s ondanks een gelijke cc wel.

Ik had op de 7 launch 3pakketten op 1adres met drie verschillende id’s. Gewoon netjes bezorgd.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 31-08-2017 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Had met de 7 launch 3 x iPhone 7 32GB Mat Black besteld. Moest wel 2 Apple ID's gebruiken, maar werden netjes op releasedag alle drie tegelijkertijd bezorgd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:23

aex351

I am the one

Ik zou het echt bizar vinden wanneer Apple de iPhone 8 voor 1200 euro zou verkopen. Ik verwacht zelf gewoon op een bedrag van rond de 800/900 euro, wat realistisch gezien al echt hoog is voor wat je krijgt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
aex351 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:23:
Ik zou het echt bizar vinden wanneer Apple de iPhone 8 voor 1200 euro zou verkopen. Ik verwacht zelf gewoon op een bedrag van rond de 800/900 euro, wat realistisch gezien al echt hoog is voor wat je krijgt.
Ben ik met je eens maar het is maar wat de gek ervoor geeft he ;)
Ik neem me zelf ook altijd weer voor over te stappen i.v.m. de enorme hoge prijs maar toch blijf ik vaak weer terugkomen.

Hoop €999,- maar vrees toch meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

aex351 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:23:
De 7 begint bij €769 en de 7+ bij €909, de 8 wordt een premium phone.. verwacht maar minimaal €1000 a €1049

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd of de iPhone 7S(plus) met 32GB of 64GB begint. Indien ze allemaal vanaf 64GB beginnen verwacht ik het volgende:

iPhone 7 32GB -> v.a. €649
iPhone 7 Plus 32GB -> v.a. €799
iPhone 7S 32/64GB -> v.a. €759
iPhone 7S Plus 32/64GB -> v.a. €909
iPhone 8/Pro 64GB -> v.a. €1019 mits er hij begint bij 64, als hij vanaf 128GB begint verwacht ik 1129

Ik kan me niet voorstellen dat Apple bij de 7S begint met 32GB en de '8' ineens weer naar 64GB gaat. Die begint dus denk ik bij 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik hoop nog stiekem dat Apple ooit eens 2 apps in multi window / multi task mogelijk gaat maken op de iPhone.
Denk dat de iPhone 8 daar prima voor geschikt is (ook vorige iPhones uiteraard ;) )

Ik vind dat vaak erg prettig werken op mijn S8 die ik nu heb. Heb vaak m'n browser en Reddit in 1 window staan..is qua overzicht echt een nuttige toevoeging aan je OS.
In mijn ogen is dat echte multi tasking.

Welke (echt nuttige) feautures zouden jullie nog graag zien in iOS / op de iPhone 8?

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 01-09-2017 19:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwe poll op 9to5

Do you expect to buy the iPhone Edition?
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/w8135zu15uhbw.jpeg

Een paar weken geleden zei 19% nog maar de iPhone Edition/X te gaan kopen. Nu is dat al bijna 60%

[ Voor 60% gewijzigd door Donstil op 01-09-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Ze moeten nog wel ff gas geven bij het voltooien van het S.J. Theater.

https://9to5mac.com/2017/...round-steve-jobs-theater/

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldm3 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:55:
Ze moeten nog wel ff gas geven bij het voltooien van het S.J. Theater.

https://9to5mac.com/2017/...round-steve-jobs-theater/
Hoe moet ik dit nou zien, is dat glazen ding alleen de ingang? Zit de rest onder de grond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Donstil schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:13:
[...]

Hoe moet ik dit nou zien, is dat glazen ding alleen de ingang? Zit de rest onder de grond?
yep :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:25:
[...]

Ooh dat is mooi, ik zag laatst een S7 van anderhalf jaar oud en daar was het Waze scherm helemaal ingebrand. Toen hebben we dat op internet opgezocht en bleek dat al jaren een probleem bij de Samsungs met amoled.
niet alles geloven wat er op internet staat. Heb al vele Samsung versleten, net zoals iPhones, maar Samsung verslaat de iPhone met gemak wat betreft schermkwaliteit. Ik ben daarom erg blij met iPhone x. Eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P. vd Loo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:04:
[...]
niet alles geloven wat er op internet staat. Heb al vele Samsung versleten, net zoals iPhones, maar Samsung verslaat de iPhone met gemak wat betreft schermkwaliteit. Ik ben daarom erg blij met iPhone x. Eindelijk.
Ik hoop het. Die S7 beloofde niet veel goeds namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Donstil schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:26:
[...]

Ik hoop het. Die S7 beloofde niet veel goeds namelijk.
de s7 heeft een prima track record. Maak je geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P. vd Loo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 02:01:
[...]
de s7 heeft een prima track record. Maak je geen zorgen.
Nou de schermen van de S7 staan er anders om bekend heel veel stuk te gaan. Dat kun je helaas geen goed track record noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
De schermen gaan langer mee dan de huidige iPhones en zijn minder breekbaar. We gaan er dus op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
serieuze vraag;

waarom kunnen merendeel van de smartphone fabrikanten de camera achterop mooi (of in ieder geval eleganter) verwerken in de achterkant, en als je de renders van de iPhone 8 moet geloven, kan Apple alleen maar met zo'n ontiegelijk lelijke dikke vette bump-camera op de proppen komen?

Kan me serieus geen consument bedenken die zegt, ''wow, gaaf en vooral handig...zo'n dikke puist achter op mijn nieuwe iPhone 8"

Ben wel weer zeer benieuwd naar eventuele nieuwe technieken/mogelijkheden met de camera van de iPhone 8!
Er zal ongetwijfeld een little surprise uit de hoed komen tijdens de Keynote :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cjPM0XZ.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 05:56:
serieuze vraag;

waarom kunnen merendeel van de smartphone fabrikanten de camera achterop mooi (of in ieder geval eleganter) verwerken in de achterkant, en als je de renders van de iPhone 8 moet geloven, kan Apple alleen maar met zo'n ontiegelijk lelijke dikke vette bump-camera op de proppen komen?

Kan me serieus geen consument bedenken die zegt, ''wow, gaaf en vooral handig...zo'n dikke puist achter op mijn nieuwe iPhone 8"

Ben wel weer zeer benieuwd naar eventuele nieuwe technieken/mogelijkheden met de camera van de iPhone 8!
Mij persoonlijk stoort dat nooit zo omdat ik er toch een leren snapcase omheen doe.
Dan heb je er geen last meer van en vaak zit het beter in de hand.
Volgens mij gebruiken vele mensen er een hoesje omheen i.v..m. krasgevoeligheid.
Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Nokia 8, ziet er echt goed uit vind ik de achterkant (vooral polished blauw) maar wie gebruikt dat ding nu zonder hoesje, dan heb je binnen een dag dat ding vol krassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Brabso schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:22:
[...]

Mij persoonlijk stoort dat nooit zo omdat ik er toch een leren snapcase omheen doe.
Volgens mij gebruiken vele mensen er een hoesje omheen i.v..m. krasgevoeligheid.
Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Nokia 8, ziet er echt goed uit vind ik de achterkant (vooral polished blauw) maar wie gebruikt dat ding nu zonder hoesje, dan heb je binnen een dag dat ding vol krassen...
Zelf heb ik nooit een hoesje om mijn telefoon zitten en als e iPhone plat ligt kan het best irritant zijn.
Verder geen last ervan.

Nu is de iPhone 7 qua 'puist' ook redelijk klein, dat wel.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 09:42
P. vd Loo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:04:
[...]
Niet mee eens, laatst nog een vergelijkende test gedaan met s8 vs iphone7+, allebei op maximale helderheid. Eigenlijk was iedereen aan tafel het er over eens dat het scherm van de iphone mooier was. Wellicht is de samsung beter als je het met meetapparatuur controleert en qua specs, maar in gebruik zou ik niet willen switchen naar een s8 puur door het scherm.

Wat iedereen opviel was sowieso dat er altijd een gekleurde waas over het scherm zit bij de samsung en op een een of andere manier lijkt het wel minder scherp ofzo.

Maar meerdere mensen aan tafel trokken dezelfde conclusie, waaronder de s8 eigenaar. En het was voor mezelf een bevestiging naar eerdere observaties in telefoonwinkels.

[ Voor 19% gewijzigd door Malt007 op 02-09-2017 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 09:42
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 05:56:
serieuze vraag;

Sja het is een compromis, elke mm langere lens zorgt voor meer mogelijkheden qua foto's. Stoor me er zelf totaal niet aan, behalve dan de lak die rond de lens verdwijnt.

[ Voor 4% gewijzigd door Malt007 op 02-09-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Brabso schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:22:
[...]

Ah ok... De consument mag de oplossing zoeken( en uiteraard goed voor betalen) voor een probleem veroorzaakt door de fabrikant.
Check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Famous schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:28:
[...]

Zelf heb ik nooit een hoesje om mijn telefoon zitten en als e iPhone plat ligt kan het best irritant zijn.
Verder geen last ervan.

Nu is de iPhone 7 qua 'puist' ook redelijk klein, dat wel.
Als je de iPhone al naakt gebruikt zou het uiteraard mooier zijn als deze volledig plat is maar ook kan ik mij voorstellen omdat de camera uitsteekt dat juist hier op het glas krasjes komen wat de fotokwaliteit dan weer niet ten goede komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Malt007 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:34:
[...]

Sja het is een compromis, elke mm langere lens zorgt voor meer mogelijkheden qua foto's. Stoor me er zelf totaal niet aan, behalve dan de lak die rond de lens verdwijnt.
Ah okay, kijk dat wist ik serieus nog niet. De mogelijkheden van een smartphone camera zijn afhankelijk van de mm's lengte. Thanks! :)

Vandaar die camera (zonder puist!) op de gloednieuwe LG V30 waar je onwijs veel film/video mogelijkheden mee hebt.

Weer een stukje duidelijker geworden voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:43:
[...]

Ah okay, kijk dat wist ik serieus nog niet. De mogelijkheden van een smartphone camera zijn afhankelijk van de mm's lengte. Thanks! :)

Vandaar die camera (zonder puist!) op de gloednieuwe LG V30 waar je onwijs veel film/video mogelijkheden mee hebt.

Toch mooi zo'n forum he waar je nog wat van leert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 21:58
[...]

Lekker sarcastisch weer, tuurlijk maakt de vormfactor van een cameralens wel degelijk uit voor de kwaliteit.

Maak jij je nou maar weer verder lekker druk om de prijs, dan kunnen wij straks lekker genieten van de aankondiging. :)

Edit: Ik ben vanaf 10 september in the states, ik ga zeker wel kijken of er na de aankondiging ergens 1 fysiek te beschouwen is!

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Master op 02-09-2017 09:53 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Dark Master schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:50:
[...]

Lekker sarcastisch weer, tuurlijk maakt de vormfactor van een cameralens wel degelijk uit voor de kwaliteit.

Maak jij je nou maar weer verder lekker druk om de prijs, dan kunnen wij straks lekker genieten van de aankondiging. :)
Sorry?
ik stelde een serieuze vraag over de camera... Vervolgens krijg ik informatie/antwoorden die gewoon niet kloppen.

Maar druk maken over de prijs is inderdaad voor een paar mensen is hier inderdaad uit den boze... Laten we het verder hebben over het aspect wat er echt toe doet: de benaming van de volgende iPhone.

Wellicht zou je de laatste 6 a 7 pagina's nog eens kunnen doornemen, in vrijwel elke pagina wordt de prijs (meerdere keren) ter discussie gesteld.
Heel het internet staat momenteel vol over artikelen en onderwerpen wat betreft de torenhoge prijzen van zowel de Note 8 als de iPhone 8.

Maar wat @Donstil eerder aangaf; 'niet elk product is voor iedereen', dat klopt uiteraard als een bus!

[ Voor 26% gewijzigd door _Bailey_ op 02-09-2017 10:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 21:58
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:56:
[...]

Sorry?
ik stelde een serieuze vraag over de camera... Vervolgens krijg ik informatie/antwoorden die gewoon niet kloppen.

Maar druk maken over de prijs is inderdaad voor een paar mensen is hier inderdaad uit den boze... Laten we het verder hebben over het aspect wat er echt toe doet: de benaming van de volgende iPhone.

Wellicht zou je de laatste 6 a 7 pagina's nog eens kunnen doornemen, in vrijwel elke pagina wordt de prijs (meerdere keren) ter discussie gesteld.
Heel het internet staat momenteel vol over artikelen en onderwerpen wat betreft de torenhoge prijzen van zowel de Note 8 als de iPhone 8.

Maar wat @Donstil eerder aangaf; 'niet elk product is voor iedereen', dat klopt uiteraard als een bus!
Het is niet erg om het een keer over de prijs te hebben. Echter continu in herhaling te blijven vallen.
Ik hoef trouwens het topic niet terug te lezen, want ik weet nu al dat jij er torenhoog bovenuit komt met klaagzang over de mogelijke prijs.

Dan kun je wel zeggen dat je "kritisch" bent, maar dat kun je ook zijn door maar 1 keer duidelijk je mening te geven. Maar hey whatever floats your boat.

Hier komt de telefoon er sowieso, vind ik het duur? Tuurlijk maar daar krijg ik altijd veel voor terug.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Dark Master schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:29:
[...]

Het is niet erg om het een keer over de prijs te hebben. Echter continu in herhaling te blijven vallen.
Ik hoef trouwens het topic niet terug te lezen, want ik weet nu al dat jij er torenhoog bovenuit komt met klaagzang over de mogelijke prijs.

Dan kun je wel zeggen dat je "kritisch" bent, maar dat kun je ook zijn door maar 1 keer duidelijk je mening te geven. Maar hey whatever floats your boat.

Hier komt de telefoon er sowieso, vind ik het duur? Tuurlijk maar daar krijg ik altijd veel voor terug.
hier komt de telefoon er ook (vrij wel) zeker, heb er een leuk jaartje voor gespaard. Ik zal wat minder klaagzang over de prijs blijven herhalen.
Want ik kijk al een paar maanden uit naar deze 1ste echte nieuwe iPhone sinds jaren.

Maar wellicht dan ook aankaarten om geen informatie/antwoorden te geven die gewoonweg niet kloppen (niet op jou doelend, maar anderen die mij antwoorden gaven op mijn camera vraag).
Tevens realiseer ik me dat er altijd mensen zullen zijn die vrijwel alles waar Apple mee komt, simpelweg amazing, vinden.

Een van de voornaamste reden dat ik telkens terugkeer naar een iPhone is de onwijs fijne/goede after sales / support en uiteraard iOS.

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 02-09-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:30
Geef ze maar eens ongelijk zolang er mensen op voorhand al beslissen om die nieuwe iPhone X te kopen zonder de prijs en specs te kennen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tommie12 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:42:
Geef ze maar eens ongelijk zolang er mensen op voorhand al beslissen om die nieuwe iPhone X te kopen zonder de prijs en specs te kennen.
je realiseert je nu toch wel dat de kans dat je nu een emmertje stront over je heen krijgt van wat iSchaapjes hier, zeer gering is he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:46:
[...]

je realiseert je nu toch wel dat de kans dat je nu een emmertje stront over je heen krijgt van wat iSchaapjes hier, zeer gering is he? :+
Who cares, ik heb zelf ook wel wat Apple spullen, maar een nieuwe iPhone heb ik nog nooit gekocht, ik koop,die 2dehands of refurbished. De 6 doet hier nog echt alles wat ik wil.
Mijn iPad is 4 jaar oud, en is nog niet afgeschreven.

Of dat nu Apple is of iets anders, ik koop als ik denk dat dit toestel bij mij hoort, en als ik vind dat de verhouding tussen prijs, kwaliteit en functie OK is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:39
Tommie12 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:03:
[...]

... ik koop als ik denk dat dit toestel bij mij hoort, en als ik vind dat de verhouding tussen prijs, kwaliteit en functie OK is.
En laat dat nou net voor iedereen gelden. Jouw opvatting van een acceptabele prijs-kwaliteit verhouding ligt alleen op een ander niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
OosterF schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:13:
[...]

En laat dat nou net voor iedereen gelden. Jouw opvatting van de prijs-kwaliteit verhouding ligt alleen op een ander niveau.
Als je al beslist te kopen zonder dat je prijs en features kent, dan kan dit niet kloppen.

Maar ik heb er geen probleem mee dat je 1000€ aan een telefoon geeft, die toestemming moet je mij niet vragen.
En ik heb er ook geen probleem mee dat de verwachtingen van anderen op een ander niveau liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:38:
[...]

Tevens realiseer ik me dat er altijd mensen zullen zijn die vrijwel alles waar Apple mee komt, simpelweg amazing, vinden.
Dit lees ik heel vaak, alsof het een raar fenomeen is dat mensen merktrouw zijn? Maar dat is toch bij heel veel merken het geval... veel merken hebben een bepaald design wat je kan aanspreken, functioneel een soort consistentie en een vaste prijsklasse. Als je fan bent van BMW's; het design evolueert wel maar is altijd herkenbaar als BMW (de nieren, Hofmeister-knik is), de auto's rijden vaak iets dynamischer dan concurrenten, qua techniek zijn ze beroemd om hun 6-in-lijn motoren, kwaliteit is Duits/hoogstaand, de prijs is premium. Als je dat allemaal aanspreekt en je bent al jarenlang BMW-rijder, dan kun je bijna blind een nieuw model BMW bestellen... de kans dat het tegenvalt is aanwezig maar erg klein. Idem bij Apple. Natuurlijk is er nog te weinig bekend, maar de designstijl van Apple is bekend (less=more, aluminium/glas, etc.), de techniek en prestaties zullen naar een hoger level zijn getild en qua prijs zal je rekening moeten houden met om en nabij de 1000 euro. Zowel Apple als BMW kunnen het niet maken om met één van hun belangrijkste producten te falen. Los van het feit dat ze soms met zaken komen waaraan je even moet wennen, uiteindelijk zal het voor 9 van de 10 mensen die langere tijd Apple's gebruiken geen dealbreaker zijn.

Dus natuurlijk wacht ik af waarmee ze komen. Op detailniveau zou het best kunnen dat ik bepaalde zaken liever wat anders had gezien. Maar ik ben altijd zo tevreden geweest met m'n voorgaande iPhone's, dat de kans zeer groot is dat ik de nieuwe ook koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tom schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:35:
[...]

Dit lees ik heel vaak, alsof het een raar fenomeen is dat mensen merktrouw zijn? Maar dat is toch bij heel veel merken het geval... veel merken hebben een bepaald design wat je kan aanspreken, functioneel een soort consistentie en een vaste prijsklasse. Als je fan bent van BMW's; het design evolueert wel maar is altijd herkenbaar als BMW (de nieren, Hofmeister-knik is), de auto's rijden vaak iets dynamischer dan concurrenten, qua techniek zijn ze beroemd om hun 6-in-lijn motoren, kwaliteit is Duits/hoogstaand, de prijs is premium. Als je dat allemaal aanspreekt en je bent al jarenlang BMW-rijder, dan kun je bijna blind een nieuw model BMW bestellen... de kans dat het tegenvalt is aanwezig maar erg klein. Idem bij Apple. Natuurlijk is er nog te weinig bekend, maar de designstijl van Apple is bekend (less=more, aluminium/glas, etc.), de techniek en prestaties zullen naar een hoger level zijn getild en qua prijs zal je rekening moeten houden met om en nabij de 1000 euro. Zowel Apple als BMW kunnen het niet maken om met één van hun belangrijkste producten te falen. Los van het feit dat ze soms met zaken komen waaraan je even moet wennen, uiteindelijk zal het voor 9 van de 10 mensen die langere tijd Apple's gebruiken geen dealbreaker zijn.

Dus natuurlijk wacht ik af waarmee ze komen. Op detailniveau zou het best kunnen dat ik bepaalde zaken liever wat anders had gezien. Maar ik ben altijd zo tevreden geweest met m'n voorgaande iPhone's, dat de kans zeer groot is dat ik de nieuwe ook koop.
Absoluut met je eens wat betreft je BMW verhaal. Maar er is een wezenlijk verschil tussen merkentrouw (ben ik ook met sommige producten) zijn en een merk haast eng adoreren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brabso schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:36:
[...]
Als je de iPhone al naakt gebruikt zou het uiteraard mooier zijn als deze volledig plat is maar ook kan ik mij voorstellen omdat de camera uitsteekt dat juist hier op het glas krasjes komen wat de fotokwaliteit dan weer niet ten goede komt
Dat glas is saffier dus zou niet mogen krassen.
[...]

Elk objectief is afhankelijk van zijn lengte.
Kijk bv naar zoomlenzen die zijn ook altijd langer dan bv breedhoek lenzen.

LG is trouwens niet goed bezig met die camera afwerking. Ik heb hier een G6 zonder puist. Kan dus plat liggen maar heeft daardoor al allemaal krassen op de lens cover.

Als ik dan moet kiezen heb ik dus veel liever een bump en saffier zoals Apple. Dan geen bump en gorrillaglass zoals veel andere fabrikanten.
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:26:
[...]
Absoluut met je eens wat betreft je BMW verhaal. Maar er is een wezenlijk verschil tussen merkentrouw (ben ik ook met sommige producten) zijn en een merk haast eng adoreren.
Ja dat klopt idd. Dat adoreren gaat voor sommige bij BMW (of andere grote auto merken) een stuk verder idd. Petjes, T-shirts noem het maar op.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 02-09-2017 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:53:
[...]

[...]

Ja dat klopt idd. Dat adoreren gaat voor sommige bij BMW (of andere grote auto merken) een stuk verder idd. Petjes, T-shirts noem het maar op.
Geen idee, zou best kunnen. Ik ken ze niet.
Maar ik had het uiteraard over mensen die Apple haast eng adoreren, niet over BMW liefhebbers.

Overigens, ik heb hier thuis ook een G6 liggen. Nul komma nul krasjes op de camera achterop, geen puist achterop en een heerlijke wide angle camera...dat terzijde

[ Voor 20% gewijzigd door _Bailey_ op 02-09-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:43:
Geen idee, zou best kunnen. Ik ken ze niet.
Maar ik had het uiteraard over mensen die Apple haast eng adoreren, niet over BMW liefhebbers
Oké, heb jij je punt ook weer even gemaakt :+
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:43:
Overigens, ik heb hier thuis ook een G6 liggen. Nul komma nul krasjes op de camera achterop, geen puist achterop en een heerlijke wide angle camera...dat terzijde
Moet je even in het G6 topic kijken, veel meer Tweakers hebben het. Eentje heeft het uitgezocht en blijkt op bv XDA ook een bekend issue.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 02-09-2017 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P. vd Loo
Malt007 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:32:
[...]

Niet mee eens, laatst nog een vergelijkende test gedaan met s8 vs iphone7+, allebei op maximale helderheid. Eigenlijk was iedereen aan tafel het er over eens dat het scherm van de iphone mooier was. Wellicht is de samsung beter als je het met meetapparatuur controleert en qua specs, maar in gebruik zou ik niet willen switchen naar een s8 puur door het scherm.

Wat iedereen opviel was sowieso dat er altijd een gekleurde waas over het scherm zit bij de samsung en op een een of andere manier lijkt het wel minder scherp ofzo.

Maar meerdere mensen aan tafel trokken dezelfde conclusie, waaronder de s8 eigenaar. En het was voor mezelf een bevestiging naar eerdere observaties in telefoonwinkels.
echt grappig dit. Ik heb 2 maanden geleden exact hetzelfde gedaan aan een grote tafel met vrijwel alleen iPhone bezitters. Iedereen was het erover eens dat de galaxy s7 het beste scherm had, feller en scherper. Vreemd dus. Overigens komt dit overeen met de objectieve tests van tweakers zelf. De galaxy kan feller, camera is beter, en scherm heeeft vele hogere resolutie. Daarom gaat Apple nu ook over op amoled in hun premium toestel. Omdat het zo ongelooflijk goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
even een andere gedachte;

Prima, de iPhone 8 (base model) wellicht €1099, maar doe er eens ''gratis'' AppleCare+ bij.
Heeft mij al een paar keer goed geholpen met zowel mijn Macbook Pro en iPhones in het verleden.

Denk dat dat zeer interessant is voor veel mensen die wellicht nog twijfelen, juist omdat die after sales / support zo onwijs goed is bij Apple.

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 02-09-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P. vd Loo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:50:
[...]
echt grappig dit. Ik heb 2 maanden geleden exact hetzelfde gedaan aan een grote tafel met vrijwel alleen iPhone bezitters. Iedereen was het erover eens dat de galaxy s7 het beste scherm had, feller en scherper. Vreemd dus. Overigens komt dit overeen met de objectieve tests van tweakers zelf. De galaxy kan feller, camera is beter, en scherm heeeft vele hogere resolutie. Daarom gaat Apple nu ook over op amoled in hun premium toestel. Omdat het zo ongelooflijk goed is.
Scherm van de S7E is idd erg mooi en S8 nog veel mooier al ben ik wel benieuwd of Apple gaat voor Full RGB Amoled of kiest voor de mindere Pentile variant zoals Samsung nog doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Donstil schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:52:
[...]

Scherm van de S7E is idd erg mooi en S8 nog veel mooier al ben ik wel benieuwd of Apple gaat voor Full RGB Amoled of kiest voor de mindere Pentile variant zoals Samsung nog doet.
Ik ben benieuwd, hoe dan ook ga ik hem kopen. Baal wel dat ik tijdens de 15 om 900 uur net een trans-Atlantische vlucht maak terug naar nederland en daarom niet kan reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
P. vd Loo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:59:
[...]

Ik ben benieuwd, hoe dan ook ga ik hem kopen. Baal wel dat ik tijdens de 15 om 900 uur net een trans-Atlantische vlucht maak terug naar nederland en daarom niet kan reserveren.
tegenwoordig in veel vliegtuigen WiFi he!? :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
P. vd Loo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:50:
[...]
De schermen zijn tegenwoordig zo goed dat het op persoonlijk voorkeur aankomt welk scherm je beter vindt. De enige manier om deze goed te doen is een blinde test dus het toestel zodanig afplakken dat het niet herkenbaar meer is en dan bepalen welk scherm je beter vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:00:
[...]

tegenwoordig in veel vliegtuigen WiFi he!? :*) :*)
Dat laatste valt dus erg tegen. In vrijwel geen enkele trans-Atlantische vlucht ben ik het nog tegengekomen, ook niet toen ik een week geleden heenvloog met klm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
P. vd Loo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:08:
[...]

Dat laatste valt dus erg tegen. In vrijwel geen enkele trans-Atlantische vlucht ben ik het nog tegengekomen, ook niet toen ik een week geleden heenvloog met klm.
dat is jammer, onze Boeing 787 Dreamliners hebben sowieso allemaal Wifi aan boord en ook, vooralsnog maar eentje, een 737-300. Maar dat gaat snel uitbreiden.
Delta Airlines heeft meer vliegtuigen met WiFi on board (trans atlantic)

(werkzaam voor KLM en Delta Airlines)

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 02-09-2017 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P. vd Loo
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:11:
[...]

dat is jammer, onze Boeing 787 Dreamliners hebben sowieso allemaal Wifi aan boord en ook, vooralsnog maar eentje, een 737-300. Maar dat gaat snel uitbreiden.
Delta Airlines heeft meer vliegtuigen met WiFi on board (trans atlantic)

(werkzaam voor KLM en Delta Airlines)
grappig! Wel ik vlieg vrijwel altijd met klm naar de andere kant. En dat regelmatig. Maar heb nog nooit een Dreamliner gehad. Dus ook geen WiFi. Vind het eerlijk gezegd wel fijn. De enige 8 - 11 uur in mijl even dat ik niet op mijn mobiel hoef te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Onlangs nog naar de VS gevlogen met United. Gewoon netjes Wifi hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Donstil schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:20:
[...]

Onlangs nog naar de VS gevlogen met United. Gewoon netjes Wifi hoor :)
ik gaf net aan dat ik met klm vlieg. Al tientallen malen en nog nooit WiFi gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P. vd Loo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:24:
[...]
ik gaf net aan dat ik met klm vlieg. Al tientallen malen en nog nooit WiFi gehad.
Ooh beperkt tot een enkele airliner.
Het wordt langzaam wel gemeengoed namelijk.

Maar goed zonde idd. Kan je zo een paar weken levertijd schelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 02-09-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Donstil schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:26:
[...]

Ooh beperkt tot een enkele airliner.
Het wordt langzaam wel gemeengoed namelijk.

Maar goed zonde idd. Kan je zo een paar weken levertijd schelen.
misschien maar via een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:52:
even een andere gedachte;

Prima, de iPhone 8 (base model) wellicht €1099, maar doe er eens ''gratis'' AppleCare+ bij.
Heeft mij al een paar keer goed geholpen met zowel mijn Macbook Pro en iPhones in het verleden.

Denk dat dat zeer interessant is voor veel mensen die wellicht nog twijfelen, juist omdat die after sales / support zo onwijs goed is bij Apple.
De support daar zijn de meningen ook over verdeeld. Heb ook al jaren een iPhone en heb wel eens contact met Apple gehad ivm garantie kwesties.
Voorheen was het prima maar de laatste keer echt een drama....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Brabso schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:47:
[...]

De support daar zijn de meningen ook over verdeeld. Heb ook al jaren een iPhone en heb wel eens contact met Apple gehad ivm garantie kwesties.
Voorheen was het prima maar de laatste keer echt een drama....
noem mij 1 smartphone fabrikant die een betere after sales / support en goede offline Store hebben als Apple. Ik moet dat bedrijf nog tegen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabso
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:50:
[...]

noem mij 1 smartphone fabrikant die een betere after sales / support en goede offline Store hebben als Apple. Ik moet dat bedrijf nog tegen komen.
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn maar ik geef alleen aan dat het mij echt tegen viel de laatste keer. Uiteindelijk is het netjes opgelost hoor dat wel.
Ik kijk nu bijvoorbeeld ook naar de Google Pixel 2 en Nokia 8. Nokia is pure nostalgie voor mij icm met stock Android. Dus echt merkvast ben ik niet maar kom vaak weer terug naar iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wil het eventueel wel voor je proberen, als je even een random apple id aanmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:33:
[...]

Wil het eventueel wel voor je proberen, als je even een random apple id aanmaakt ;)
Bedankt voor het aanbod, maar volgens mij lastig te realiseren ivm betalen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P. vd Loo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:54:
[...]

Bedankt voor het aanbod, maar volgens mij lastig te realiseren ivm betalen etc.
Je kan hem reserveren en betalen op locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Geert1976 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:50:
[...]velen. Trackrecord van Apple is niet zo goed. Kostte de EU jaren om Apple de normale wettelijke garantie te laten verstrekken. Ook mijn eigen ervaring is niet goed. Een klein deukje in mijn toestel was al goed om onder de garantie uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:31:
[...]oh ok. Dan is het wel een goed plan :)

Je kan hem reserveren en betalen op locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
fake or real? :F

Hier een mini clipje van een vermoedelijke iPhone 8 'in actie', komt van de Chinese website Weibo.

Wel erg wennen met vooral een witte achtergrond (ook al was dit uiteraard al enige tijd bekend volgens de geruchten), die hap uit de bovenkant van het scherm.

https://streamable.com/94o8y

Ergens heb ik twijfels, vooral kijkend naar de zoom in animaties, volgens mij komt dat niet overheen met de laatste (9e) beta van iOS 11. Verder zie ik nergens de tijdsaanduiding in de statusbalk.
En waarom zou je zo'n filmpje in een zeer dronkere omgeving maken?
En als laatste; hij opent de app Weibo, lijkt me zeer sterk dat die al updated is voor de nieuwe iPhone.

okay, ik zeg: fake! :P

edit: ik denk een S8, waarvan (een gedeelte ) de statusbalk afgeplakt is met een stukje zwarte tape en zo'n iOS lookalike Launcher uit de Play Store.

[ Voor 82% gewijzigd door _Bailey_ op 04-09-2017 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er nog best wel plausibel uit hoor.

[ Voor 64% gewijzigd door Donstil op 04-09-2017 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

iPhone 8 slickwrap

Grappig ik kreeg een mail van slickwrap met alvast iPhone 8 slicks te kunnen bestellen :>

Link Slickwraps

[ Voor 14% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 04-09-2017 11:27 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Mother_Goozz schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:25:
[afbeelding]

Grappig ik kreeg een mail van slickwrap met alvast iPhone 8 slicks te kunnen bestellen :>

Link Slickwraps
haha dat zegt genoeg lijkt me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Hoe aannemelijk is het dat de iPhone 8 of X waterdicht of waterproef gaat worden?
Dit is natuurlijk een nieuw design met nieuwe functionaliteiten. Denken jullie dat die waterdicht of waterproef zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Maart1992 schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:16:
Hoe aannemelijk is het dat de iPhone 8 of X waterdicht of waterproef gaat worden?
Dit is natuurlijk een nieuw design met nieuwe functionaliteiten. Denken jullie dat die waterdicht of waterproef zal zijn?
Dat weet echt niemand dat is gewoon wachten tot de 12e :)
Ze kunnen het ook met apple watch dus ik denk nu ook wel met de toekomstige Iphones

[ Voor 10% gewijzigd door Nick25 op 04-09-2017 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maart1992 schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:16:
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze daarmee een stap achteruit gaan en kiezen voor een niet waterdicht model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Donstil schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:58:
[...]

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze daarmee een stap achteruit gaan en kiezen voor een niet waterdicht model.
Hoezo een stap achteruit? Een iPhone7 is niet waterdicht. Hij voldoet slechts aan IP67 (dompeldicht)
iPhone 7 en iPhone 7 Plus zijn spat‑, water‑ en stofbestendig en voldoen aan bestendigheidsnorm IP67 volgens IEC-standaard 60529 (getest onder gecontroleerde omstandigheden). Spat‑, water‑ en stofbestendigheid kunnen na verloop van tijd afnemen als gevolg van normale slijtage. Probeer een natte iPhone niet op te laden. Raadpleeg de handleiding voor instructies met betrekking tot reinigen en drogen. Vloeistofschade valt niet onder de garantie.
bron: https://www.apple.com/nl/iphone-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacificocean schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:32:
[...]

Hoezo een stap achteruit? Een iPhone7 is niet waterdicht. Hij voldoet slechts aan IP67 (dompeldicht)

[...]

bron: https://www.apple.com/nl/iphone-7/
Ja in de volksmond noemen we dat toch waterdicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Donstil schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:04:
[...]

Ja in de volksmond noemen we dat toch waterdicht?
Nee in mijn ogen is dat spat waterdicht. En volgens mij bedoelt @Maart1992 dat met waterproof. Dat is eigenlijk ook een term die meer bij kleding wordt gebruikt.

Waterdicht geldt bij IP68. Zoals bij de Samsung Galaxy s8. Ik neem aan dat Maart1992 dat bedoelt met waterdicht.

De vraag zou dus eigenlijk moeten zijn voldoet de iPhone 8 aan IP68?

http://nl.pcmag.com/water...-waterdicht-is-waterdicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

En welke modemchip zou Apple voor dit toestel gaan gebruiken? Ik gok zelf op de Intel XMM-7560. Deze is in februari 2017 al aangekondigd en wordt nog op 14nm gemaakt. Daarna heel stil geworden dus ik zou niet verrast zijn als er een deal met Apple is gesloten.

Op dezelfde dag heeft Qualcomm de Snapdragon X20 aangekondigd maar ik denk dat Apple liever trouw blijft aan Intel. En als het toch Qualcomm wordt, dan zal het denk ik eerder een X16 worden, Apple heeft tot nu toe nog nooit de nieuwste gebruikt. Heb me laten vertellen dat dat komt vanwege de beperkte capaciteit van de fabricage op zoveel nm. Apple zal denk ik alle beschikbare 10nm capaciteit op de productie van de A11 willen zetten. De X20 is 10nm (=beperkt) en de X16 op 14nm.

Zie ook
nieuws: Intel introduceert zijn eerste gigabit-lte-modem
nieuws: Qualcomm kondigt lte-modem met downloadsnelheid van 1,2Gbit/s aan

[ Voor 49% gewijzigd door robertwebbe op 05-09-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Nu de Euro koers zo voordelig ten opzichte van de dollar is is het best aantrekkelijk om de iPhone 8 te halen in de states. Zeker omdat er een vriendje van mij terugkomt uit de states rond eind september..

Zit alleen een beetje met de wettelijke garantie die ik dan niet heb... Andere mensen ook dat idee?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
hmr schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:35:
Nu de Euro koers zo voordelig ten opzichte van de dollar is is het best aantrekkelijk om de iPhone 8 te halen in de states. Zeker omdat er een vriendje van mij terugkomt uit de states rond eind september..

Zit alleen een beetje met de wettelijke garantie die ik dan niet heb... Andere mensen ook dat idee?
Dan sluit je toch Apple care af?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:32:
[...]

Dan sluit je toch Apple care af?
met een in Amerika gekochte iPhone en AppleCare+ heb je in principe geen recht op garantie hier in Nederland. Je moet dan rekenen op de coulance van een van de Geniuses in 1 van de 3 Apple Stores hier in Nederland.
Vaak zijn ze wel coulant, maar ze hoeven je geen garantie te geven.

Speek uit eigen ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat helaas ook gehad. Op de launch van de 5 was ik toevallig in Colorado. Daar een iPhone gekocht, ging kapot na drie maanden (homeknop), garantie geweigerd in Amsterdam.

Daar begin ik niet meer aan voor die paar centen.
hmr schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:35:
Nu de Euro koers zo voordelig ten opzichte van de dollar is
$100 is nu €84. Zo voordelig is dat niet hoor vijf jaar geleden was dat €64 ofz :)

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 05-09-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Geert1976 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:43:
[...]

met een in Amerika gekochte en AppleCare+ heb je in principe geen recht op garantie hier in Nederland. Je moet dan rekenen op de coulance van een van de Geniuses in 1 van de 3 Apple Stores hier in Nederland.
Vaak zijn ze wel coulant, maar ze hoeven je geen garantie te geven.

Speek uit eigen ervaring
Net even snel de voorwaarden gescand maar zie dit niet terug (in de Nederlandse dat het enkel binnen Europa geldt).
Weet jij zo waar dit staat? Ik was altijd in de veronderstelling dat dit wereldwijd is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:57:
[...]

Net even snel de voorwaarden gescand maar zie dit niet terug (in de Nederlandse dat het enkel binnen Europa geldt).
Weet jij zo waar dit staat? Ik was altijd in de veronderstelling dat dit wereldwijd is :o
ik heb de voorwaarden niet zo bij de hand. AppleCare+ op Mac's en iPad's is wel wereldwijd, iPhone's zijn dus hier de uitzondering op. Deze garantie geldt dan in het land van verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 20:09
Een USA iphone heeft toch ook een andere produktcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zie het nu inderdaad staan..
Complete technische ondersteuning
Omdat Apple zelf iPhone, iOS én een groot aantal apps maakt, is iPhone een volledig geïntegreerd systeem. Alleen met AppleCare+ kun je via één nummer service en ondersteuning krijgen van Apple deskundigen, dus de meeste problemen zijn met één telefoontje opgelost.

- Direct contact met Apple deskundigen
- Snelle vervangingsservice3
- Lokale Apple reparatiepunten voor hardware als je binnen Europa reist
Bij de mac's staat er inderdaad Wereldwijd in plaats van Lokale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een stilte voor de storm zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:11:
Wat een stilte voor de storm zeg.
Ik wacht geduldig op de 8(X/Pro) 512GB 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:36:
[...]

Slim chance. :p

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:36:
[...]

Ik ongeduldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
64GB is voor mij voldoende.

iPhone 3G 16GB > iPhone 4 16GB > iPhone 5 16GB > iPhone 6 64GB > iPhone 7 32GB > iPhone 8 64GB

Heb nog nooit opslag problemen gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 06-09-2017 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
mijn nieuwe voorspelling voor de oled iPhone 8

Er komt géén 64Gb variant.
Er zullen 2 varianten komen;

128 Gb (base model dus): € 1099
256 Gb: € 1199.

(Apple Wireless Charge: € 89,95)

edit: ow ja, en het BKR in Tiel gaat het heueul druk krijgen komende tijd :P

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 06-09-2017 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Mijn iPhone 5 is écht aan vervanging toe, heb hem in 2012 direct na de launch gekocht en hij is 5 jaar ontzettend betrouwbaar geweest. Maar na 5 jaar merk je wel een vorm van prestatievermindering in de batterij (wat nog altijd netjes is als je het mij vraagt), hardwarematige issues (opladen gaat niet meer altijd goed, lightning poort defect (?) en een nieuwe Ios 11 die niet meer zal worden ondersteund.

Maar, ik blijf een prijskaart van dik € 1099 wel erg aan de stevige kant moet ik eerlijk zijn. En persoonlijk.. Ik weet niet of ik het kan opbrengen om zo'n zak geld voor een telefoon neer te leggen.

En dat voor iemand die al vanaf 2004 met iPods loopt, de iPhone 3G in 2008 heeft gekocht en verder veel Mac/Apple meuk in huis heeft.

Maar. als je een iPhone koopt, dan weet je wél dat deze een paar jaar meegaat.. keuzes keuzes keuzes :P

[ Voor 4% gewijzigd door Calitomnication op 06-09-2017 08:03 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Calitomnication schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:01:
Mijn iPhone 5 is écht aan vervanging toe, heb hem in 2012 direct na de launch gekocht en hij is 5 jaar ontzettend betrouwbaar geweest. Maar na 5 jaar merk je wel een vorm van prestatievermindering in de batterij (wat nog altijd netjes is als je het mij vraagt), hardwarematige issues (opladen gaat niet meer altijd goed, lightning poort defect (?) en een nieuwe Ios 11 die niet meer zal worden ondersteund.

Maar, ik blijf een prijskaart van dik € 1099 wel erg aan de stevige kant moet ik eerlijk zijn. En persoonlijk.. Ik weet niet of ik het kan opbrengen om zo'n zak geld voor een telefoon neer te leggen.

En dat voor iemand die al vanaf 2004 met iPods loopt, de iPhone 3G in 2008 heeft gekocht en verder veel Mac/Apple meuk in huis heeft.

Maar. als je een iPhone koopt, dan weet je wél dat deze een paar jaar meegaat.. keuzes keuzes keuzes :P
9 van de 10 keer zit er enkel een pluisje stof in je Lightning poort wat er voor zorgt dat je Lightning kabel niet helemaal goed contact maakt. Even schoonmaken helpt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:16

rammes

koekebakker 1e klas

Rivanov schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:12:
[...]

9 van de 10 keer zit er enkel een pluisje stof in je Lightning poort wat er voor zorgt dat je Lightning kabel niet helemaal goed contact maakt. Even schoonmaken helpt. ;)
Klopt, nadat ik het printje net de connector had vervangen toch eens gekeken waarom hij niet wilde laden. Nadat ik er met een pinnetje ij had geprutst kwam er een dikke prop stof uit.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Rivanov schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:12:
[...]

Top tip, niet eens aan gedacht d:)b
Zal eens kijken of ik op het werk een bus met lucht kan scoren om de poort eens goed uit te blazen

tips voor New York

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Calitomnication schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:01:

Ik denk zo, ik doe er 3 jaar mee. Dus zo'n 1 euro per dag ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Calitomnication schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:42:
[...]

Top tip, niet eens aan gedacht d:)b
Zal eens kijken of ik op het werk een bus met lucht kan scoren om de poort eens goed uit te blazen
Plastic tandenstokers van de action ... zachtjes pulken, en dan inderdaad uitblazen :)

Mannenkwaaltje, broekzakpluis :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

alwaysleft schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:52:
[...]

Ook een manier om er tegenaan te kijken natuurlijk.. op 5 jaar heb je het dan over € .60 per dag.. Dan valt het wel weer mee. Maar het blijft toch een bak geld.
Maar, laten we eerst de specs van Apple afwachten. Op basis van speculaties gaat het een mooi apparaat worden, nog 1 week wachten en we weten het :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Geert1976 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 07:54:
mijn nieuwe voorspelling voor de oled iPhone 8

Er komt géén 64Gb variant.
Er zullen 2 varianten komen;

128 Gb (base model dus): € 1099
256 Gb: € 1199.

(Apple Wireless Charge: € 89,95)

Als dit waar is, dan zal het mijn keuze erg makkelijk maken..zit sterk te twijfelen tussen 64 en 128..nu in gebruik 43GB

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

jee, zo klinkt +€1000 eigenlijk ineens als een koopie! :+

[ Voor 52% gewijzigd door _Bailey_ op 06-09-2017 09:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 07:54:
Dat zijn gewoon api-calls naar een server
Persoon X wil een krediet van 500€/j is dat mogelijk - ja/nee ... is 30 seconden werk tussen de twee servers

Ik denk dat de gsm-abonnement-verkoper het drukker en lastiger krijgt, als er een [X] nee tevoorschijn komt.
De 'klant' wil zijn toestel, en nee is geen fijn antwoord :)
BKR hoeft daar iets aan uit te leggen, die 19jarige puber achter de balie daarentegen :+
[...]Ik denk zo, ik doe er 3 jaar mee. Dus zo'n 1 euro per dag ;)
Ik heb het bij de oudste gelegd ...
Dat hij elke week zijn fooiengeld in een potje steekt, en zo zelf zijn telefoon mag uitzoeken over 2 jaar.

Hij was aan het mopperen dat de 6S van de vrouw naar hem kwam, als 16jarige een roze-gold iPhone leek hem maar niets.

kiezen of delen ( en nog een jaartje met de Galaxy S5 doorgaan )

[ Voor 29% gewijzigd door FreshMaker op 06-09-2017 10:17 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.