[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.840 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:01:
[...]

Het ziet er naar uit dat je bij de X bij 'gecropte' weergave, zodat de Notch buiten beeld valt, toch een groter scherm hebt dan de 6/6S/7/8. :)

[afbeelding]

Credit: Benjamin Geskin @VenyaGeskin1 op Twitter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/veUsohOOYOH3qHVzQphAuuON/full.png

Hier een gecropte video op de iPhone X, dit is een 2,35:1 of 21:9 aspect ratio?, bij 16:9 ga je nog stukjes aan de zijkant verliezen. Uiteindelijk zal het scherm bij 16:9 niet heel veel groter zijn dan de 6/6s/7/8 maar ga je bij 21:9 aspect ratios juist scherm oppervlak winnen op de iPhone X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:07:
- iPhone X Production Supposedly Going Much Slower Than Apple Originally Planned.
The report, citing unnamed sources from within Apple's supply chain, claims the suppliers are now shipping only about 40 percent of the components originally planned for the initial production of the iPhone X.
Aldus het Taiwanese DigiTimes.

Apple aandeelhouders zijn afgelopen paar weken ook ''erg blij'' met deze nieuwtjes/geruchten...

[afbeelding]
Niemand behalve Apple weet hoeveel 40% is en daardoor is het niet meer dan clicks genereren voor de site die komt met die zogenaamde nieuws.

Wat we wel weten van de laatste releases is dat Apple de eerste weken voor Release en de opvolgende na release c.a 400.000 iPhones per dag produceert. Nou pak daar 40% van en je zit ver boven de eerder al besproken 10.000 stuks :) .

Dat van die aandelen is na elke Keynote toch? De weken/dagen voor de Keynote schiet het aandeel altijd omhoog om vervolgens na de Keynote enorm te kelderen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik bedacht me echt nét trouwens iets super debiels..

Ik zal alles toch geletterboxed kijken op 16:9 want als t hapje me niet gaat storen, dan doen de afgeronde hoekjes bij foto's en films op fullscreen dat wel _O- _O- _O-

Dus de notch kan me nu niet zoveel meer boeien :D

(weer 1 stapje dichterbij mezelf te overtuigen om de X te halen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:11:
[...]
Wat we wel weten van de laatste releases is dat Apple de eerste weken voor Release en de opvolgende na release c.a 400.000 iPhones per dag produceert. Nou pak daar 40% van en je zit ver boven de eerder al besproken 10.000 stuks :) .
Wel een heel groot verschil met voorgaande jaren; LCD schermpjes die er in overvloed zijn voor Apple tegenover de bekende oled schermen tekorten.

Denk dat je het productie proces van deze iPhone X in geen enkele zin kan vergelijken met voorgaande jaren.

Maar goed, ik zit niet in de supply chain en jij ook niet.
Ik lees gewoon iets teveel geruchten/nieuws omtrent grote vertragingen door leveranciers die problemen hebben met onderdelen die nodig zijn voor het eindproduct: de iPhone X
Deze geruchten worden met de dag duidelijker en vooral gedetaileerder.

1 ding is absoluut zeker: de hype die hierdoor ontstaat, ontaard zowat in een orgasme mocht je daadwerkelijk begin november een X bezorgd krijgen :D :D /s

nog een leuke Conspiracy Theory :9 omtrent de iPhone X:
Wellicht wil Apple juist dat niet tientallen (40/50?) miljoenen mensen tegelijk zo'n iPhone X op 27 oktober gaan pre orderen, simpelweg ze daar niet in kunnen voorzien in een korte tijd (zeg 4 maanden max.)
Vandaar ook het bestaan van de 8 en 8 Plus.

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Over hype gesproken, weet nog wel toen ik voor de 5 in de rij in Oberhausen stond..pfffffff. Was echter niet alleen maar hype maar zaten ook foute figuren bij puur voor de handel

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:51:
Ik lees gewoon iets teveel geruchten/nieuws omtrent grote vertragingen door leveranciers die problemen hebben met onderdelen die nodig zijn voor het eindproduct: de iPhone X
Ik sla al die geruchten juist over, althans ik lees wel geruchten voor de aankondiging maar daarna stop ik daar meestal mee. De productie/levertijden geruchten en/of analyses moet je altijd zo met een korreltje zout nemen daar begin ik niet meer aan.

Zelfs met de iPhone 7 riep iedereen dat het moeilijk werd terwijl dat ding juist prima te krijgen was (op wat uitzonderingen na).

Ik geloof best dat het allemaal schaarser wordt dan afgelopen release maar in de maanden levertijd die bv jij al voor je ziet geloof ik niet. Apple is een bedrijf wat altijd schaarste kent maar Apple is geen bedrijf wat een telefoon released en dan vervolgens de levertijd na een paar minuten tot in 2018 laat slippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:11:
[...]

Ik sla al die geruchten juist over, althans ik lees wel geruchten voor de aankondiging maar daarna stop ik daar meestal mee. De productie/levertijden geruchten en/of analyses moet je altijd zo met een korreltje zout nemen daar begin ik niet meer aan.

Zelfs met de iPhone 7 riep iedereen dat het moeilijk werd terwijl dat ding juist prima te krijgen was (op wat uitzonderingen na).

Ik geloof best dat het allemaal schaarser wordt dan afgelopen release maar in de maanden levertijd die bv jij al voor je ziet geloof ik niet. Apple is een bedrijf wat altijd schaarste kent maar Apple is geen bedrijf wat een telefoon released en dan vervolgens de levertijd na een paar minuten tot in 2018 laat slippen.
Zo denk ik er ook over, toen ze het uitstelden wisten ze zeker wel hoeveel aantallen ze tegen die tijd kunnen produceren zodat het een iets meer op normaal lijkende release zal worden. Een bedrijf als Apple is hierop meestal voorbereid, kan me niet anders voorstellen, of ik moet mij serieus vergissen hierin (maar betwijfel ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:25

swv

Geert1976 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:16:
hier nog 2 foto's met wat ik eerder vanochtend bedoelde dat het keyboard op de iPhone X aardig wat kleiner is dan de iPhone 8 Plus.

op de 1ste foto: als voorbeeld is de gele streep van de X letterlijk overgenomen en geplakt op het non-Plus model en het Plus model.

2e foto: verschil tussen iPhone 8 Plus vs iPhone X.

[afbeelding]

[afbeelding]
Als ik die eerste foto zo bekijk bekruipt mij opeens het iPhone 4 gevoel. Oftewel toen ik een iPhone 5 en 5s had vond ik dat formaat van 4” prima. Een iPhone 4 of 4s met 3.5” scherm klopte toen opeens niet meer in verhouding enzo. Zeg maar gerust lomp en ouderwets. Nu ik de X zo zie vind ik alle andere iPhone’s ook maar lomp.. Iets met de lat hoger leggen denk ik.
Donstil schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:39:
Wat een goed gebruik van Emoji hier de laatste pagina`s. Zie je nou wel dat Apple daarin goed de trend volgt :)
Ja met de X praten die emoji’s nog terug ook. Gelukkig is dat hier op Tweakers nog niet zo :p

[ Voor 14% gewijzigd door swv op 25-09-2017 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
nieuws: Apple iPhone X heeft iets grotere accu dan 8 Plus

Ok.. waarschijnlijk heeft ie t nodig om alle extra dingetjes zoals de infraroodcamera en scanner enzo te poweren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Als je je reactie mist; deze is verplaatst naar de trashcan. Dit topic is bedoeld om ervaringen te delen met, en te discussiëren over de iPhone X. Een grap kan, maar posts met alleen maar 'grappige' plaatjes, en offtopic gepraat past beter in de HK. Laten we dus weer ontopic gaan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:39

Redcoil

Polyinterpretabel

poor Leno schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:35:
nieuws: Apple iPhone X heeft iets grotere accu dan 8 Plus

Ok.. waarschijnlijk heeft ie t nodig om alle extra dingetjes zoals de infraroodcamera en scanner enzo te poweren?
Ik las dit ook inderdaad. Op de site van Apple staat dat de batterij van de X "tot 2 uur langer meegaat dan die van een iPhone 7", dus dat klinkt in ieder geval hoopvol.

Het zal sowieso een verademing worden als de batterij weer wat langer meegaat dan die van m'n huidige iPhone 6. Die moet ik overdag een keer aan de lader hangen en deze geeft inmiddels ook aan dat mijn batterij 'mogelijk onderhoud nodig heeft'. 8)7

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Redcoil schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:09:
[...]

Ik las dit ook inderdaad. Op de site van Apple staat dat de batterij van de X "tot 2 uur langer meegaat dan die van een iPhone 7", dus dat klinkt in ieder geval hoopvol.

Het zal sowieso een verademing worden als de batterij weer wat langer meegaat dan die van m'n huidige iPhone 6. Die moet ik overdag een keer aan de lader hangen en deze geeft inmiddels ook aan dat mijn batterij 'mogelijk onderhoud nodig heeft'. 8)7
Je kunt voor 15 euro een originele Apple iPhone 6 accu kopen.. het zelf even inbouwen is vrij easy peasy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:21:
[...]

Je kunt voor 15 euro een originele Apple iPhone 6 accu kopen.. het zelf even inbouwen is vrij easy peasy :)
Losse onderdelen zijn nooit Apple Orgineel, wat de leverancier ook zegt.
(Tenzij het om heling gaat natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:14:
[...]

Losse onderdelen zijn nooit Apple Orgineel, wat de leverancier ook zegt.
(Tenzij het om heling gaat natuurlijk)
Nouja ik heb iig een originele gekocht.. (dacht ik) volgens serienummer enzo.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:27:
[...]

Nouja ik heb iig een originele gekocht.. (dacht ik) volgens serienummer enzo.. :/
Jij hebt een tool waarin je serienummers van onderdelen kunt controleren bij Apple? Dat is mij nieuw, doorgaans is de regel namelijk dat los verkochte onderdelen altijd imitatie zijn. Apple levert geen losse onderdelen aan derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:51:
[...]

Jij hebt een tool waarin je serienummers van onderdelen kunt controleren bij Apple? Dat is mij nieuw, doorgaans is de regel namelijk dat los verkochte onderdelen altijd imitatie zijn. Apple levert geen losse onderdelen aan derde.
Niet van Apple zelf-zelf, maar dezelfde die zij ook gebruiken.. er zijn manieren om dat te checken. (zoals opbouw serienummer enzo)
Ze leveren niet aan derden, want dingen zoals accu's halen zij zelf bij derden..

Kan t wel even zoeken maar dat is alweer een hele poos geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:07:
[...]

Niet van Apple zelf-zelf, maar dezelfde die zij ook gebruiken.. er zijn manieren om dat te checken. (zoals opbouw serienummer enzo)
Ze leveren niet aan derden, want dingen zoals accu's halen zij zelf bij derden..

Kan t wel even zoeken maar dat is alweer een hele poos geleden..
Ja precies, dat is dus meer een "Apple Accu" dan een Apple Accu :P

Ik bedoelde verder uiteraard met derde niet de leveranciers waar ze die dingen zelf halen maar webshops, ebay verkopers, reparatie winkeltjes enz.

Maar goed is allemaal wat offtopic hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Donstil schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:33:
[...]
Maar goed is allemaal wat offtopic hier.
Inderdaad :) Deze discussie past beter in een apart topic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
voor de batterij ''liefhebbers'':

er zit een 2,715 mAh batterij in de iPhone X (in tegenstelling tot de 1,821 mAh in de iPhone 8 )

Klinkt zeer fijn, maar vermoed dat FaceID en de TrueDepth camera aardig wat mAh zullen opeisen.
Anyway, goeie batterij denk ik zo!

Verder, AppleCare+ gaat voor de iPhone X een prijskaartje van €229 krijgen :o :o
De voorwaarden wat betreft eigen risico bij schade aan het display en ''overige schade'' blijven hetzelfde als bij de andere huidige iPhone 7 en 8 lijn, namelijk;

€29 voor het display (max. 2x gedurende de looptijd)
€99 voor ''overige schade'' zoals in het geval de telefoon niet meer te fixen is door teveel schade. Je krijgt dan voor €99 een 'nieuwe' (refurb.)

Het AppleCare+ Plan is erg duur, maar denk in het geval van de iPhone X wel waard, zonder garantie ben je denk ik zo'n €250-€275 kwijt voor 1 keer het display laten vervangen

Dus neem de 256Gb iPhone X, sluit AppleCare+ af, neem een paar goeie cases en een wireless charger en je kijkt naar een kostenplaatje van zo'n € 1700 _O- _O- .........voor een telefoon, that is!

[ Voor 75% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2017 16:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Zit nog een beetje in dubio of ik AppleCare+ erbij neem. Vind het wel erg prijzig worden allemaal. :X
Heb tot nu toe nog nooit een barst in het scherm van mijn telefoon gehad en gebruik altijd een hoesje.

Maarja, als je het niet afsluit zul je natuurlijk weer net zien dat het toch gelijk misgaat.

Wat ik me nog afvraag, als je de telefoon met je CC betaald heb je geloof ik 180 dagen verzekering erop toch? Geldt dat ook bij schermschade dan? Dat zal ik nog ff checken in de voorwaarden voor die tijd.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:59:
voor de batterij ''liefhebbers'':

er zit een 2,715 mAh batterij in de iPhone X (in tegenstelling tot de 1,821 mAh in de iPhone 8 )

Klinkt zeer fijn, maar vermoed dat FaceID en de TrueDepth camera aardig wat mAh zullen opeisen.
Anyway, goeie batterij denk ik zo!

Verder, AppleCare+ gaat voor de iPhone X een prijskaartje van €229 krijgen :o :o
De voorwaarden wat betreft eigen risico bij schade aan het display en ''overige schade'' blijven hetzelfde als bij de andere huidige iPhone 7 en 8 lijn, namelijk;

€29 voor het display (max. 2x gedurende de looptijd)
€99 voor ''overige schade'' zoals in het geval de telefoon niet meer te fixen is door teveel schade. Je krijgt dan voor €99 een 'nieuwe' (refurb.)

Het AppleCare+ Plan is erg duur, maar denk in het geval van de iPhone X wel waard, zonder garantie ben je denk ik zo'n €250-€275 kwijt voor 1 keer het display laten vervangen

Dus neem de 256Gb iPhone X, sluit AppleCare+ af, neem een paar goeie cases en een wireless charger en je kijkt naar een kostenplaatje van zo'n € 1700 _O- _O- .........voor een telefoon, that is!
Oke, dus wat jij zegt is €229 betalen voor Apple Care en dan nog daarbovenop een eigen risico van €29 tot €99, of zelf de schermreparatie betalen omstreeks dat bedrag. Dan ga ik voor de optie ‘niet laten vallen’. En inderdaad met CC betalen is ook een goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:35:
[...]

Dan ga ik voor de optie ‘niet laten vallen’.
haha...dus jij hebt (indien je een auto hebt) geen autoverzekeringen? "zorg gewoon dat ik geen brokken maak'' :9 :9

Maar inderdaad, CC maatschappijen dekken ook wel al het 1 en ander (met uiteraard ook een eigen risico vaak)

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2017 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

swv schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:35:
[...]

Oke, dus wat jij zegt is €229 betalen voor Apple Care en dan nog daarbovenop een eigen risico van €29 tot €99, of zelf de schermreparatie betalen omstreeks dat bedrag. Dan ga ik voor de optie ‘niet laten vallen’. En inderdaad met CC betalen is ook een goeie :)
CC betalen moet je wel even goed lezen. Bij mijn Master Card word het bij smartphones tot 250 euro vergoed.
Het is dus niet hetzelfde als een telefoon verzekering of Apple Care.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Geert1976 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:38:
[...]

haha...dus jij hebt (indien je een auto hebt) geen autoverzekeringen? "zorg gewoon dat ik geen brokken maak'' :9 :9

Maar inderdaad, CC maatschappijen dekken ook wel al het 1 en ander (met uiteraard ook een eigen risico vaak)
Is een autoverzekering niet verplicht? Een autoverzekering is natuurlijk verplicht. Of zijn daar je smileys voor? :)

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 26-09-2017 16:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:41:
[...]

Is een auto verzekering niet verplicht? Of zijn daar je smileys voor?
Laat maar, je hebt gelijk haha was een compleet verkeerde vergelijking van mijn kant 8)7 8)7

Wat ik wel fijn vind van AppleCare+ is, je maakt een afspraak bij een Apple Store voor reparatie en staat vaak binnen 1 uur buiten, of met een nieuw scherm op je iPhone of een compleet ''nieuwe'' telefoon (in geval van niet te repareren schade)
Het gemak en de service van AC+ spreekt mij zeer aan.
Je hebt verder 0 administratieve rompslomp naderhand.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2017 16:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:46:
[...]

Laat maar, je hebt gelijk haha was een compleet verkeerde vergelijking van mijn kant 8)7 8)7

Wat ik wel fijn vind van AppleCare+ is, je maakt een afspraak bij een Apple Store voor reparatie en staat vaak binnen 1 uur buiten, of met een nieuw scherm op je iPhone of een compleet ''nieuwe'' telefoon.
Ik heb mijn iPhone helemaal niet verzekerd, gewoon met de billen bloot mits hij kapot gaat. Gelukkig behandel ik m'n iPhone en Mac beter dan de gemiddelde ouder voor z'n kinderen zorgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:49:
[...]

Ik heb mijn iPhone helemaal niet verzekerd, gewoon met de billen bloot mits hij kapot gaat. Gelukkig behandel ik m'n iPhone en Mac beter dan de gemiddelde ouder voor z'n kinderen zorgt :+
Helemaal goed :)

Maar je bent er weer? Welke is t nou geworden uiteindelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
[...]

Wat ik wel fijn vind van AppleCare+ is, je maakt een afspraak bij een Apple Store voor reparatie en staat vaak binnen 1 uur buiten, of met een nieuw scherm op je iPhone of een compleet ''nieuwe'' telefoon (in geval van niet te repareren schade)
Plus dat alles met originele onderdelen gemaakt is. Ik kan jaarlijks ook een schermreparatie claimen bij mijn verzekering zonder eigen risico maar dan gaat ie naar zo'n reparatie bedrijfje die met van die goedkope imitatie schermpjes werkt, heb dit een keer gehad bij een 5s, helderheid en kijkhoeken waren echt stukken minder en het toestel kwam met meer schade aan de body terug dan dat ik hem verzonden had. Ik ga denk ik ook voor Apple care, vind de prijs heel erg meevallen en denk dat het lastig wordt voor reparatie bedrijfjes om aan originele Apple oled schermen te komen, vooral de eerste maanden omdat de productie van de oled schermen moeizaam verloopt. Vraag mij ook af of er imitatie oled schermen komen en wat de kwaliteit daarvan is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:17:
[...]

Helemaal goed :)

Maar je bent er weer? Welke is t nou geworden uiteindelijk?
Witte iPhone 8 256GB.

Vond trouwens de zwarte niet zo mooi, althans, de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 10:19
Gezien het de laatste posts best wel over de bescherming van de iPhone X gaat, is het wellicht een idee om een accessoires topic te starten?

Ikzelf ben helaas niet zo bedreven in het maken van een mooie OP, maar ik vind dergelijke topics altijd wel erg interessant. Zelf wil ik wel een sleeve/hoesje om m'n toestel, maar nog geen idee wat voor een het gaat worden en wat er momenteel al te krijgen is voor de X.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:09:
[...]

newsflash!
De Mensch zal ten alle tijden wat te zeuren hebben, over alles en vooral iedereen.
Hier niet anders dus :+ :+
Even zeuren. Het is 'te allen tijde'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Die service is er ook gewoon voor een betalende klant natuurlijk.

• swv

swv

Nog maar een maandje guys oOo

Nog twee nieuwtjes:

Ik ben niet zo van de analisten, maar aangezien velen er van smullen kwam ik deze tegen. Er wordt namelijk verwacht dat er 12 miljoen toestellen beschikbaar zijn bij de launch https://www.macrumors.com...unch-day-supply-estimate/

De iPhone 8 blijkt in de US een Qualcomm X16 Gigabit modem te hebben, en de toestellen in bijvoorbeeld Europa hebben een Intel XMM 7480 600 Mbit modem. Het Qualcomm modem wordt beperkt in zijn kunnen doordat er een aantal antenne’s ontbreken net als bij de iPhone 7 https://www.macrumors.com...phone-8-teardowns-modems/
Wat heeft dit met de X te maken? Hopelijk kiest Apple bij de X voor Gigabit aangezien het toestel vertraagd is, maar anders lijkt het erop dat het toestel op dit punt al achterloopt op o.a. Samsung. Het positieve is dat sowieso alle nieuwe toestellen voorlopen op Nederlandse netwerken. Je mist dus niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
swv schreef op woensdag 27 september 2017 @ 07:11:

De iPhone 8 blijkt in de US een Qualcomm X16 Gigabit modem te hebben, en de toestellen in bijvoorbeeld Europa hebben een Intel XMM 7480 600 Mbit modem. Het Qualcomm modem wordt beperkt in zijn kunnen doordat er een aantal antenne’s ontbreken net als bij de iPhone 7 https://www.macrumors.com...phone-8-teardowns-modems/
Wat heeft dit met de X te maken? Hopelijk kiest Apple bij de X voor Gigabit aangezien het toestel vertraagd is, maar anders lijkt het erop dat het toestel op dit punt al achterloopt op o.a. Samsung. Het positieve is dat sowieso alle nieuwe toestellen voorlopen op Nederlandse netwerken. Je mist dus niks.
Lekker belangrijk.... gigabit of niet.... het duurt echt nog een tijdje voordat we wireless gigabit moeten kunnen halen... tegen die tijd zijn we toe aan de iPhone X2 of al 3....

Dus who cares

Dit is de marketingtechniek van Samsung... highest specs in the market en iedereen die zich er blind op staart... dat vervolgens de helft niet werkt of gebruikt wordt daar hoor je niks over. Apple is dan wat simpeler. We zoeken een goede en werkende telefoon met de juiste onderdelen.

Nog een leuk voorbeeldje: Tesla.... ze adverteerden met de snelste versie met 700pk... leuk dat die motoren een piekvermogen hebben van 700pk, maar als de accu en de zekering niet verder komen dan 550pk dan heb je dus slechts 550pk... dat heeft tesla inmiddels ook ingezien en zijn afgestapt van de samsung-taferelen

[ Voor 23% gewijzigd door jmetselaars op 27-09-2017 07:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Alles draait om respect..zo ook voor de notch ;)

https://webkit.org/blog/7...r.com&utm_campaign=buffer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
haha, na het bekijken van die website neig ik nu weer meer naar een 8 Plus. Wel mooi hoe aan devs wordt uitgelegd/geadviseerd rondom de notch te werken en hoe dit te doen.

In een aantal foto's is wel (erg) duidelijk te zien hoe het 1 en ander wordt gecropped en dus (veel) kleiner oogt.
Vooral die foto's waar gesproken wordt over de ''safe area'', oa dus het gedeelte rondom de notch in landscape mode als ook in portrait mode.
Beetje bij beetje word ik er meer van overtuigd dat de iPhone X niet echt zal uitblinken in content weergave in landscape mode. (let op: heb het over 'ik'' :P )

Er gaat weer een dikke vette plus richting de 8 Plus en een min naar de X in mijn keuze 8 Plus vs. X

keuzes...keuzes... :w

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 27-09-2017 11:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:57:
[...]

haha, na het bekijken van die website neig ik nu weer meer naar een 8 Plus. Wel mooi hoe aan devs wordt uitgelegd/geadviseerd rondom de notch te werken en hoe dit te doen.

In een aantal foto's is wel (erg) duidelijk te zien hoe het 1 en ander wordt gecropped en dus (veel) kleiner oogt.
Vooral die foto's waar gesproken wordt over de ''safe area'', oa dus het gedeelte rondom de notch in landscape mode als ook in portrait mode.
Beetje bij beetje word ik er meer van overtuigd dat de iPhone X niet echt zal uitblinken in content weergave in landscape mode. (let op: heb het over 'ik'' :P )

Er gaat weer een dikke vette plus richting de 8 Plus en een min naar de X in mijn keuze 8 Plus vs. X

keuzes...keuzes... :w
En het mooie nog, de 8+ Kan nu al :P
Ik heb zelfs nog even getwijfeld nu voor een maandje de 8+ te nemen maar ik probeer sterk te blijven :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:45
Waarom zijn we eigenlijk verrast om de Notch? Apple heeft ons al jaren voorbereid!

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/2000752415.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41Jg9npUAhL._SX355_.jpg

En zelfs recentelijk nog!

Afbeeldingslocatie: https://images.techhive.com/images/article/2016/12/apple_airpods_review_adam_case_back-100699772-large.3x2.jpg

8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:11:
[...]

Ik heb zelfs nog even getwijfeld nu voor een maandje de 8+ te nemen maar ik probeer sterk te blijven :)
Hier nog een, zie het zo..als je nu van de 8+ kan afblijven dan kan je misschien volgend jaar van de X2 afblijven :) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:31
Donstil schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:11:
[...]

Ik neem ook een 8+ en dan volgend jaar de X zonder notch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:40:
Hier nog een, zie het zo..als je nu van de 8+ kan afblijven dan kan je misschien volgend jaar van de X2 afblijven :) :+
Haha dit is een soort Training van Apple :)

Verwijderd

Net mailtje van Peel, me eerste case voor de iPhone X is onderweg. Nu de X zelf nog :)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:26
Raar, elke week je code intikken: [need to enter passcode when] The passcode hasn't been used to unlock the device in the last six and a half days and Face ID hasn't unlocked the device in the last 4 hours.

Haters everywhere but I don’t really care

• _Bailey_
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:18:
Raar, elke week je code intikken: [need to enter passcode when] The passcode hasn't been used to unlock the device in the last six and a half days and Face ID hasn't unlocked the device in the last 4 hours.
waar haal je deze info vandaan?

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:59

Grin

Ride si sapis.

Is dat niet hetzelfde als met TouchID? Daar moet ik ook eens per week mijn password ingeven. Waarschijnlijk staat dat in de documentatie die Apple vandaag heeft vrijgegeven over FaceID.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
“The passcode has not been used to unlock the device in the last six days and Touch ID has not unlocked the device in the last eight hours.”

Slaap doorgaans geen 8 uur, valt minder op dan 4 uur denk ik.

@Geert1976
https://www.macrumors.com...y-paper-support-document/

[ Voor 19% gewijzigd door matthijst op 27-09-2017 21:24 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:59

Grin

Ride si sapis.

8 uren mijn telefoon niet gebruiken lukt mij elke dag wel, gelukkig maar; goed teken. :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Grin schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:15:
Is dat niet hetzelfde als met TouchID? Daar moet ik ook eens per week mijn password ingeven. Waarschijnlijk staat dat in de documentatie die Apple vandaag heeft vrijgegeven over FaceID.
Eens per week? Ik herken dat niet eigenlijk en slaap ik het weekend geregeld meer dan 8 uur.

• _Bailey_
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:23:
“The passcode has not been used to unlock the device in the last six days and Touch ID has not unlocked the device in the last eight hours.”

Slaap doorgaans geen 8 uur, valt minder op dan 4 uur denk ik.

@Geert1976
https://www.macrumors.com...y-paper-support-document/
thanks! zeer interessant artikel

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 22:26
Zal face-ID ook uitschakelen als je 5x snel de power knop indrukt?

Hier in Noorwegen is er bijvoorbeeld een wet aangenomen waarbij de politie je toestel met macht mag unlocken (bijvoorbeeld je vinger op de touch-id plaatsen). Er stond vandeweek een artikel in de krant dat ze absoluut niet blij waren met de optie om touch-id uit te schakelen door 5x snel op de power knop te drukken. Je bent namelijk niet verplicht je password af te geven.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
5x de powerknop kan ik niet met zekerheid zeggen, maar wat Craig Federighi in enkele interviews heeft aangegeven dat de iPhone X een nieuwe feature heeft gelijk aan dit. Als je de telefoon als het waren in knijpt en de power button en een van de volume buttons tegelijk indrukt voor een tijdje dan schakelt Face ID zichzelf uit.

Een willekeurige bron: https://www.cnet.com/news...ft-says-apples-federighi/

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

noobynater schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:21:
5x de powerknop kan ik niet met zekerheid zeggen
Probeer het anders eens uit? Hoeveel tijd of moeite kan dat kosten?

I don't like facts. They have a liberal bias.

• _Bailey_
  • Niet online
klein dingetje:

Voor linkshandigen met niet al te grote vingers/handen (ik heb geen grote handen, wel redelijk lange vingers) is het oproepen van het Control Centre op de iPhone X (swipe naar beneden, rechts van de notch) wel een grote achteruitgang tov het oproepen van het Control Centre op alle andere iPhones.
Voor rechtshandigen kan het oproepen van het notificatie centre daarentegen lastig worden, swipe linksboven van het scherm.

Ik heb er ervaring mee met mijn vorige Samsung S8 (vrijwel identiek aan de X qua formaat).
Als ik daar een swipe naar beneden moest doen van de rechter(boven)kant, had ik vrijwel altijd mijn 2e hand nodig of moest ik wat acrobatische handelingen uitvoeren met mijn linkerhand om er alsnog bij te kunnen.

Nu heb je natuurlijk niet continue het Control Centre nodig, maar feit blijft dat het Control Centre oproepen voor linkshandigen alles behalve ideaal is met de iPhone X.
Hopelijk kan je als gebruiker in de toekomst kiezen hoe je bepaalde gestures (vooral die in de statusbalk links en rechts) uitvoert op de iPhone X.

hier een artikel van 9to5mac waar in nieuwe iOS 11 beta's, een kijkje wordt gegeven naar de lock- en homescreen experience van de iPhone X :
https://9to5mac.com/2017/...screen-home-screen-video/

Verder zal je je grip best laag moeten houden, voor de swipe gestures die je onderaan het scherm uitvoert, denk ik.
Je duim is uiteraard de vinger die het laagste aan je hand zit(althans, bij de meeste mensen geloof ik ;) )

Dus de combinatie van het oproepen van het control centre (rechtsboven) + de swipe bewegingen aan de onderkant van het scherm ( = terug naar het homescreen vanuit elke app) maken de iPhone X er alles, behalve ergonomisch op.
Dit uiteraard mede door het lange smalle formaat van de iPhone X.

Voor mij (en wellicht meerdere linkshandige mensen) weer een redelijk min voor de iPhone X doordat ik er qua ergonomie behoorlijk wat op inlever tov mijn huidige iPhone 7.
Een compromis die je wel of niet voor 'granted' neemt.... ;)

Ik ben nog steeds zeer enthousiast over de iPhone X, echter word voor mij wel steeds duidelijker dat de X een telefoon word die in de categorie ''form over function'' valt.
Ik zou de telefoon vooral om zijn looks ( = oled scherm) kiezen, voor het ''function''' (oa zeer matige ergonomie door onder andere de nieuwe swipe gestures) gedeelte kom ik vrijwel zeker beter uit met een ander model iPhone, vermoed ik.

[ Voor 36% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2017 04:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 03:56:
klein dingetje:

Voor linkshandigen met niet al te grote vingers/handen (ik heb geen grote handen, wel redelijk lange vingers) is het oproepen van het Control Centre op de iPhone X (swipe naar beneden, rechts van de notch) wel een grote achteruitgang tov het oproepen van het Control Centre op alle andere iPhones.
Voor rechtshandigen kan het oproepen van het notificatie centre daarentegen lastig worden, swipe linksboven van het scherm.

Ik heb er ervaring mee met mijn vorige Samsung S8 (vrijwel identiek aan de X qua formaat).
Als ik daar een swipe naar beneden moest doen van de rechter(boven)kant, had ik vrijwel altijd mijn 2e hand nodig of moest ik wat acrobatische handelingen uitvoeren met mijn linkerhand om er alsnog bij te kunnen.

Nu heb je natuurlijk niet continue het Control Centre nodig, maar feit blijft dat het Control Centre oproepen voor linkshandigen alles behalve ideaal is met de iPhone X.
Hopelijk kan je als gebruiker in de toekomst kiezen hoe je bepaalde gestures (vooral die in de statusbalk links en rechts) uitvoert op de iPhone X.

hier een artikel van 9to5mac waar in nieuwe iOS 11 beta's, een kijkje wordt gegeven naar de lock- en homescreen experience van de iPhone X :
https://9to5mac.com/2017/...screen-home-screen-video/

Verder zal je je grip best laag moeten houden, voor de swipe gestures die je onderaan het scherm uitvoert, denk ik.
Je duim is uiteraard de vinger die het laagste aan je hand zit(althans, bij de meeste mensen geloof ik ;) )

Dus de combinatie van het oproepen van het control centre (rechtsboven) + de swipe bewegingen aan de onderkant van het scherm ( = terug naar het homescreen vanuit elke app) maken de iPhone X er alles, behalve ergonomisch op.
Dit uiteraard mede door het lange smalle formaat van de iPhone X.

Voor mij (en wellicht meerdere linkshandige mensen) weer een redelijk min voor de iPhone X doordat ik er qua ergonomie behoorlijk wat op inlever tov mijn huidige iPhone 7.
Een compromis die je wel of niet voor 'granted' neemt.... ;)

Ik ben nog steeds zeer enthousiast over de iPhone X, echter word voor mij wel steeds duidelijker dat de X een telefoon word die in de categorie ''form over function'' valt.
Ik zou de telefoon vooral om zijn looks ( = oled scherm) kiezen, voor het ''function''' (oa zeer matige ergonomie door onder andere de nieuwe swipe gestures) gedeelte kom ik vrijwel zeker beter uit met een ander model iPhone, vermoed ik.
De iPhone X blijft gewoon een FOMO dingetje, je wilt gewoon de nieuwste Apple iPhone en dat is in deze de X en dat is de 8 Plus niet. Je maakt jezelf wijs dat je de notch kan negeren en dat de minimalistische voorkant met oled scherm en de front sensoren voor facial recognition etc de moeite waard zijn om een hoger bedrag en langere levertijd goed te praten. Maar in je achterhoofd spookt de 8 Plus en je weet dat op gebied van UX deze gewoon een stuk beter is dan de X, je hebt meer scherm oppervlak, het oude vertrouwde Touch ID en niet onbelangrijk geen notch! Mensen praten over design en dat de iPhone 8 gewoon een 7s is en het design al sinds de 6 ongewijzigd is. Alles moet maar bezelloos zijn en oled scherm, maar eigenlijk interesseert het je geen reet je wilt gewoon de snelste Apple chip, de beste camera en de beste UX maar dan slaat de twijfel weer toe en the FOMO doet weer zijn werk :P

Ik wacht zelf tot de silver stainless steel series 3 Apple watch in Oberhausen te reserveren is en als er dan een 8 Plus op voorraad is neem ik die waarschijnlijk gelijk mee. Ik hoop dan dat er volgend jaar een XI is zonder notch en met Touch ID 8)

• Jaymone
BoomTree schreef op donderdag 28 september 2017 @ 05:37:
[...]

De iPhone X blijft gewoon een FOMO dingetje, je wilt gewoon de nieuwste Apple iPhone en dat is in deze de X en dat is de 8 Plus niet. Je maakt jezelf wijs dat je de notch kan negeren en dat de minimalistische voorkant met oled scherm en de front sensoren voor facial recognition etc de moeite waard zijn om een hoger bedrag en langere levertijd goed te praten. Maar in je achterhoofd spookt de 8 Plus en je weet dat op gebied van UX deze gewoon een stuk beter is dan de X, je hebt meer scherm oppervlak, het oude vertrouwde Touch ID en niet onbelangrijk geen notch! Mensen praten over design en dat de iPhone 8 gewoon een 7s is en het design al sinds de 6 ongewijzigd is. Alles moet maar bezelloos zijn en oled scherm, maar eigenlijk interesseert het je geen reet je wilt gewoon de snelste Apple chip, de beste camera en de beste UX maar dan slaat de twijfel weer toe en the FOMO doet weer zijn werk :P

Ik wacht zelf tot de silver stainless steel series 3 Apple watch in Oberhausen te reserveren is en als er dan een 8 Plus op voorraad is neem ik die waarschijnlijk gelijk mee. Ik hoop dan dat er volgend jaar een XI is zonder notch en met Touch ID 8)
Zou je de watch ook samen met de X nemen? ;)

• matthijst
Zal wel aan mij liggen, maar op een 7 swipe ik ook altijd al met m’n rechterhand notifications naar beneden als ik de iPhone met links vast heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv

swv

BoomTree schreef op donderdag 28 september 2017 @ 05:37:
[...]

Voor Geert is de 8 Plus al een vooruitgang. Hij komt immers van 4.7” af. Ik moet echt niks van de 8 hebben. Niet omdat ie slecht is, want inderdaad zijn de snelste chip en beste camera een plus, maar omdat ie verveelt. Wetende dat de X komt wil ik niks anders meer. Ik heb mijn zinnen gezet op de X en kan (gelukkig) met gemak de 8 negeren. Heeft bij mij niks te maken met FOMO. Ik vind de X echt mooi en zie geen beren op de weg. Zijn die beren er uiteindelijk wel dan kan ie altijd weer retour en koop ik alsnog een 8 Plus.

@Geert1976 zie je ervaringen in het iPhone 8 topic tegemoet :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

@Geert1976 je geeft een duimpje, maar ik meen het hoor :) Je komt niet heel gelukkig over met al die goed onderbouwde tegen argumenten. Al snap ik het wel dat je (eerst) de X en 8 Plus side by side wilt zien. Das geen probleem met de Apple Store om de hoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:13:
[...]

@Geert1976 zie je ervaringen in het iPhone 8 topic tegemoet :w
haha, ik mag me toch nog wel laten zien in dit topic he? ;)

Ik begrijp je voor de volle 100%, wat betreft ''de verveling'' als het om de 8 en 8 Plus gaat. Qua formaat en looks besef ik dat het same-same is. Een 8 Plus is aardig groot, dat zou eventueel mijn enige struikelblok kunnen worden.
Dit is het allereerste jaar sinds de 3GS dat ik met een jaarlijke upgrade zo enorm twijfel, voorgaande jaren was het vaak een simpele beslissing.
Komt uiteraard door de 3 nieuwe modellen ipv de gewoonlijke 2 en daarbij het prijskaartje van de X.

Maar zoals zeer vaak met het bezit van hagelnieuwe producten en het gedrag van mensen hierin; na een poosje is het nieuwe er ook van de X af en is het gewoon weer ''een'' iPhone.
Ik lees het op veel (buitenlandse) fora en techsites, de euforie die er eerst was vlak voor de Keynote en kort daarna, is bij veel mensen inmiddels al behoorlijk minder geworden of al totaal weg (wellicht ook door andere redenen, zoals de beslissingen rondom UI en ergonomie).

Bij mij is die euforie is absoluut niet weg, deze is wel beduidend minder geworden door zelf veel onderzoek te doen naar alle beschikbare info (simpelweg omdat je de komende weken het ding niet zelf kan testen en tegen de tijd dat je er 1 daadwerkelijk kan uitproberen in de Store ben je al te laat voor de pre orders en kans op eentje in bezit hebben voor de Kerst is dan nihil, vermoed ik)

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2017 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-09 16:33

Nitai

Live the life you love.

Ik heb net geswiped voor de notificaties op m'n S8+ met 1 linkerhand, en het is net zo awkward als met rechts (ik ben kruisdominant, rechtshandig, maar schrijven met links). Ik gebruik gewoon beiden handen zoals bij mijn 7 Plus. Een hand bediening is leuk, maar werkt gewoon niet lekker.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:34:
[...]

Ik begrijp je voor de volle 100%, wat betreft ''de verveling'' als het om de 8 en 8 Plus gaat. Qua formaat en looks besef ik dat het same-same is. Een 8 Plus is aardig groot, dat zou eventueel mijn enige struikelblok kunnen worden.
Dit is het allereerste jaar sinds de 3GS dat ik met een jaarlijke upgrade zo enorm twijfel, voorgaande jaren was het vaak een simpele beslissing.

Maar zoals zeer vaak met het bezit van hagelnieuwe producten en het gedrag van mensen hierin; na een poosje is het nieuwe er ook van de X af en is het gewoon weer ''een'' iPhone.
Ik lees het op veel (buitenlandse) fora en techsites, de euforie die er eerst was vlak voor de Keynote en kort daarna, is bij veel mensen inmiddels al behoorlijk minder geworden of al totaal weg (wellicht ook door andere redenen, zoals de beslissingen rondom UI en ergonomie).
Tuurlijk mag dat. Ik vraag mij alleen af wanneer je komt melden dat je een 8 Plus gekocht hebt :p

Houd vooral in gedachten dat jouw gevoel telt en dat dat leidend is, niet die euforie en haat op fora (Tweakers uitgezonderd, maar bijv. MacRumors) en techsites.

Ik deel het idee dat uiteindelijk elke iPhone gewoon weer een iPhone is. Daarom juist de X. Dan heb ik uiteindelijk een gewoon een iPhone in een kleiner jasje :)

• _Bailey_
  • Niet online
Nitai schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:40:
Ik heb net geswiped voor de notificaties op m'n S8+ met 1 linkerhand, en het is net zo awkward als met rechts (ik ben kruisdominant, rechtshandig, maar schrijven met links). Ik gebruik gewoon beiden handen zoals bij mijn 7 Plus. Een hand bediening is leuk, maar werkt gewoon niet lekker.
dominant typje! ;)

Ik gebruik ook vaak mijn iPhone 7 met 2 handen, als ik op een stoel of bank zit bijvoorbeeld.
Maar genoeg situaties te bedenken waar 'one-handed use' gewoon ff handig is en prima te doen.

Dit zal als linkshandige met een iPhone X lastig worden (mede door ervaring met een ander vergelijkbaar toestel).
Maar als ik voor de 8 Plus zou kiezen ben ik redelijk hypocriet :X :X ipv de X om redenen als hierboven aangegeven, deze is ook lastig voor ''one handed use''.

Keuzes...keuzes...

@swv 1 ''voordeeltje'' van al dat gelul (van mijn kant) over de keuze iPhone 8 Plus vs iPhone X...zo lang we er maar over blijven lullen, komt 27 oktober steeds dichterbij *O* *O*

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2017 07:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
swv schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:44:
[...]

Tuurlijk mag dat. Ik vraag mij alleen af wanneer je komt melden dat je een 8 Plus gekocht hebt :p

Houd vooral in gedachten dat jouw gevoel telt en dat dat leidend is, niet die euforie en haat op fora (Tweakers uitgezonderd, maar bijv. MacRumors) en techsites.

Ik deel het idee dat uiteindelijk elke iPhone gewoon weer een iPhone is. Daarom juist de X. Dan heb ik uiteindelijk een gewoon een iPhone in een kleiner jasje :)
Geert zal nooit en te nimmer definitief voor de 8 plus gaan, geloof me :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:54:
[...]

Geert zal nooit en te nimmer definitief voor de 8 plus gaan, geloof me :)
dezelfde woorden die de Vrouw des Huizes hier al een tijdje gebruikt ;)

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:34:
[...]

Komt uiteraard door de 3 nieuwe modellen ipv de gewoonlijke 2 en daarbij het prijskaartje van de X.

Bij mij is die euforie is absoluut niet weg, deze is wel beduidend minder geworden door zelf veel onderzoek te doen naar alle beschikbare info (simpelweg omdat je de komende weken het ding niet zelf kan testen en tegen de tijd dat je er 1 daadwerkelijk kan uitproberen in de Store ben je al te laat voor de pre orders en kans op eentje in bezit hebben voor de Kerst is dan nihil, vermoed ik)
Kwa euforie heeft het enkel te maken doordat de X veel later beschikbaar komt. Weet zeker dat als t moment daar is, het weer als broodjes gaat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
Het is reeds eerder gemeld maar we weten allemaal dat de keuze voor een 8 Plus vele malen beter is t.o.v. de X. Prijs/kwaliteit krijg je gewoon met de 8 Plus meer voor terug en is proofen. De X moet zich nog bewijzen en is naar mijn inziens duidelijk overpriced.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:57:
[...]

Kwa euforie heeft het enkel te maken doordat de X veel later beschikbaar komt.
ik denk niet enkel de late beschikbaarheid / levertijd.
Ook als je goed onderzoek gaat doen naar de X, er komen bijna elke dag wel weer wat nieuwe gegevens bij omtrent de iPhone X, kan je of nog positiever worden of wellicht kritischer (in mijn geval)

Ik probeer bij een nieuw aan te schaffen (duur) product nooit met oogkleppen op te lopen en alleen euforisch te zijn, alhoewel dat met de iPhone X best moeilijk is (toegegeven ;) )
Ik vind het leuk om me helemaal in te lezen en alle plussen en minnen tegenover elkaar te zetten, wellicht heb ik wat last van OCD als het hierom gaat :F

Als voorbeeld van dat er bijna dagelijks nieuwe dingen bekend worden rondom de X:
Kijk naar de laatste iOS 11(.1) beta's, zoals ik al eerder aangaf, is in een artikel van 9to5mac gisteren de lock- en home screen experience verder uitgelegd dmv tekst en foto's

[ Voor 32% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2017 08:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:01:
[...]

ik denk niet enkel de late beschikbaarheid / levertijd.
Ook als je goed onderzoek gaat doen naar de X, er komen bijna elke dag wel weer wat nieuwe gegevens bij omtrent de iPhone X, kan je of nog positiever worden of wellicht kritischer (in mijn geval)
Ik probeer bij een nieuw aan te schaffen (duur) product nooit met oogkleppen op te lopen en alleen euforisch te zijn. alhoewel dat met de iPhone X best moeilijk is (toegegeven ;) )

Als voorbeeld van dat er bijna dagelijks nieuwe dingen bekend worden rondom de X:
Kijk naar de laatste iOS 11(.1) beta's, zoals ik al eerder aangaf, is in een artikel van 9to5mac gisteren de lock- en home screen experience verder uitgelegd dmv tekst en foto's
Duidelijk, alleen met de iPhone heb ik altijd bij het uitkomen van een nieuwe model direct het eerstvolgende nieuwere model alweer ge-preordered :)
Ik mag toch aannemen dat Apple het juist mbt experience goed doordacht heeft aangezien ze 3 jaar geleden zijn begonnen met het ontwikkelen ervan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:12:
[...]

Ik mag toch aannemen dat Apple het juist mbt experience goed doordacht heeft aangezien ze 3 jaar geleden zijn begonnen met het ontwikkelen ervan?
uiteraard, daar gaan we van uit. Juist om de 'simplicity' staat Apple bekend!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zie iPhone X meer als een test-versie welke veel te overpriced is. Een OLED-scherm had ook in de iPhone 8 Plus gekund. Dit model is al vier jaar hetzelfde. Qua design geen kosten, dus toestel kon goedkoper. Daarnaast hadden de bezels smaller gekund met behoud van Touch ID en Face ID.

Apple ziet en ruikt geld en brengt, eerlijk is eerlijk, een prachtig toestel op te markt. Naar mijn mening te snel en niet goed doordacht. Dat zie je aan wat er nu allemaal naar buiten komt. Waar Apple zich nooit ergens over uit liet is er nu behoefte aan uitleg.

Voor mijn wordt het een iPhone 8 Plus. Dan maar een ouder design, maar meer waar voor je geld. Uiteraard blijft het een persoonlijke mening, maar die iPhone X is net als AirPods: voor je ze hebt ben je maanden verder.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• _Bailey_
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:33:
Dat zie je aan wat er nu allemaal naar buiten komt. Waar Apple zich nooit ergens over uit liet is er nu behoefte aan uitleg.
precies dit!

Waar ik voorgaande jaren elk jaar vrijwel blindelings een pre order plaatste, is dit een first generation iPhone waar bij veel mensen nog vragen openstaan...en niet zo gek uiteraard.
Dus ga je vervolgens zelf research doen. Of niet natuurlijk en vindt je het sowieso best waar Apple mee aan komt zetten.

Verder is hier natuurlijk sprake van ''double dipping'' (Apple weet zeer goed wat en hoe ze het aanpakken met
deze releases ;) )
mensen die nu een iPhone 8 of 8 Plus bestellen (zoals ik, zei de gek) en zodra de iPhone X wat makkelijk leverbaar is in de loop van volgend jaar, gaat men wellicht als vrij snel overslag om een iPhone X te bestellen (zoals ik wellicht, zei de gek)

Verder zou het me niet verbazen dat in de 1ste of 2e week van november alsnog een echte piek te zien zal zijn in de verkoop aantallen van de 8 en 8 Plus.
Dit nadat bekend wordt hoe lang mensen moeten wachten die een dag of week na de pre order van 27 oktober op hun iPhone X bestellen en dus zullen moeten wachten en mogelijk geen zin hebben in wachten tot februari/maart 2018 en alsnog dus de 8 of 8 Plus bestellen.

Double dipping at it's finest that is!

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2017 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:08
Met alle betweters hier had Apple zich die $10 miljard aan R&D vorig jaar beter kunnen besparen. :+

dion.dev

• _Bailey_
  • Niet online
diotav schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:04:
Met alle betweters hier had Apple zich die $10 miljard aan R&D vorig jaar beter kunnen besparen. :+
haha inderdaad.

Overigens is die $10 miljard R&D die jij noemt, een absoluut lachertje voor Apple Inc

(maar das een andere discussie :+ )

• Jaymone
Ik zie iPhone X meer als een test-versie welke veel te overpriced is. Een OLED-scherm had ook in de iPhone 8 Plus gekund. Dit model is al vier jaar hetzelfde. Qua design geen kosten, dus toestel kon goedkoper. Daarnaast hadden de bezels smaller gekund met behoud van Touch ID en Face ID.

Apple ziet en ruikt geld en brengt, eerlijk is eerlijk, een prachtig toestel op te markt. Naar mijn mening te snel en niet goed doordacht. Dat zie je aan wat er nu allemaal naar buiten komt. Waar Apple zich nooit ergens over uit liet is er nu behoefte aan uitleg.

Voor mijn wordt het een iPhone 8 Plus. Dan maar een ouder design, maar meer waar voor je geld. Uiteraard blijft het een persoonlijke mening, maar die iPhone X is net als AirPods: voor je ze hebt ben je maanden verder.
Ik geloof niet dat het niet doordacht is en al helemaal niet dat ze het te snel op de markt brengen. In het verleden heeft Apple ook niet bepaalde bestaande technieken uitgebracht (terwijl concurrentie het al wel had) omdat het niet goed genoeg was. Dit zou een strop kunnen betekenen voor zo'n bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Gisteren nog even de keynote bekeken. Het moment dat Phil Schiller de totale line-up van iPhones laat zien zegt hij ook: "this is our iPhone line up for the holidays". waarbij ik toch vrij zeker ben dat ze tegen die tijd er voldoende zullen hebben zodat je ze zo in de winkel kan kopen. Uiteraard zal de iPhone X in november moeilijk te krijgen zijn als je niet preordert op 27 oktober. Maar de feestdagen zijn voor apple de allerbeste verkoopperiode. Ik ben er zeker van dat ze die deadline zullen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:57:
[...]

Ik geloof niet dat het niet doordacht is en al helemaal niet dat ze het te snel op de markt brengen. In het verleden heeft Apple ook niet bepaalde bestaande technieken uitgebracht (terwijl concurrentie het al wel had) omdat het niet goed genoeg was. Dit zou een strop kunnen betekenen voor zo'n bedrijf.
Ik heb het niet over te snel en niet doordacht. Meer over een zekere druk. Als ze de iPhone X in maart en nu alleen een iPhone 8 hadden gepresenteerd waren de aandelen zeker gekelderd. Dat is mijn optiek.

De andere optiek is dat ze dus beter de iPhone X in maart hadden kunnen presenteren samen met de iPhone SE 2018. Sla je twee vliegen in één klap.

Maar het nadeel dat mensen pissig worden omdat ze net een iPhone 8 hebben gekocht. :+

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:42:
[...]

Ik heb het niet over te snel en niet doordacht. Meer over een zekere druk. Als ze de iPhone X in maart en nu alleen een iPhone 8 hadden gepresenteerd waren de aandelen zeker gekelderd. Dat is mijn optiek.

De andere optiek is dat ze dus beter de iPhone X in maart hadden kunnen presenteren samen met de iPhone SE 2018. Sla je twee vliegen in één klap.

Maar het nadeel dat mensen pissig worden omdat ze net een iPhone 8 hebben gekocht. :+
"Apple ziet en ruikt geld en brengt, eerlijk is eerlijk, een prachtig toestel op te markt. Naar mijn mening te snel en niet goed doordacht. Dat zie je aan wat er nu allemaal naar buiten komt. Waar Apple zich nooit ergens over uit liet is er nu behoefte aan uitleg. "

Daar had je het toch echt wel over ;) Maar ik denk dat ik je wel begrijp, je bedoelt hun release moment dit jaar

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Maaaaaaaar... hoe laat gaat de reservering open op 27 oktober? Nederlandse tijd he..

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
Vedrano schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:17:
Maaaaaaaar... hoe laat gaat de reservering open op 27 oktober? Nederlandse tijd he..
9.01

• _Bailey_
  • Niet online
Dus ga je op 27 okt lekker uitgebreid uitslapen en daarna pas bestellen...heb je alvast een leuk Valentijn cadeau voor jezelf komend jaar :Y

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2017 11:40 ]

diotav schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:04:
Haha precies, neem drie zeurende tweakers aan en het wordt allemaal wel revolutionair 8)7
Ik zie iPhone X meer als een test-versie welke veel te overpriced is. Een OLED-scherm had ook in de iPhone 8 Plus gekund. Dit model is al drie jaar hetzelfde. Qua design geen kosten, dus toestel kon goedkoper. Daarnaast hadden de bezels smaller gekund met behoud van Touch ID en Face ID.
Nou drie jaar, vierde generatie.
Nog steeds best lang maar scheelt toch een jaartje :)

Ik snap alleen het probleem daarvan nooit zo, als er weer eens een telefoon uitkomt welke op iPhone lijkt (Neem de OnePlus5 even als recent voorbeeld) dan roept iedereen "alle smartphones lijken op elkaar" maar als er dan een nieuwe iPhone uitkomt is het ineens wel een probleem en gaat dat standpunt ineens van tafel :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
--

[ Voor 108% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2017 11:57 ]

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Geert1976 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:33:
Dus ga je op 27 okt lekker uitgebreid uitslapen en daarna pas bestellen...heb je alvast een leuk Valentijn cadeau voor jezelf komend jaar :Y
Ik heb geen ervaringen met Apple reserveringen, neem aan dat je kan kiezen voor product afhalen en/of reservering cancelen achteraf? Weet niet hoe zij het doen verder, het bedrag meteen afschrijven of zo als veel andere pas afschrijven als ze het product leveren aan je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:43:
[...]

Dat of neem een tweaker aan, die sowieso alles hosana vindt zolang er maar een Appeltje op de achterkant zit, scheelt een flinke bak aan R&D kosten d:)b
Apple heeft ervaring met hergebruik van design, zie MacBooks en iMacs. Die krengen zijn vaak generaties hetzelfde, alleen de specs veranderen. Op zich niet verkeerd natuurlijk.

De tijd dat Nokia elke twee maanden met nieuw model kwam is voorbij. Dat gezegd hebbende: die hergebruikte de binnenkant ook vaak en door een nieuw frontje leek het een heel ander model. :)

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:41
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:52:
[...]

Apple heeft ervaring met hergebruik van design, zie MacBooks en iMacs. Die krengen zijn vaak generaties hetzelfde, alleen de specs veranderen. Op zich niet verkeerd natuurlijk.

De tijd dat Nokia elke twee maanden met nieuw model kwam is voorbij. Dat gezegd hebbende: die hergebruikte de binnenkant ook vaak en door een nieuw frontje leek het een heel ander model. :)
Gebeurt bij auto's toch ook? Zo lijken de laatste 3 versies Audi A4 ook behoorlijk op elkaar en op hun zusjes.
loeberce schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:02:
[...]

Gebeurt bij auto's toch ook? Zo lijken de laatste 3 versies Audi A4 ook behoorlijk op elkaar en op hun zusjes.
Precies. Design is op een gegeven moment uit ontwikkeld.
B.v. de Porsche 911 is daar een erg mooi voorbeeld van, of de Mercedes Gelande wagon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:07:
[...]

Precies. Design is op een gegeven moment uit ontwikkeld.
B.v. de Porsche 911 is daar een erg mooi voorbeeld van, of de Mercedes Gelande wagon.
Mooi voorbeeld.
Daarnaast, uiteindelijk maakt het helemaal niets uit wat men zegt mbt verouderd design, notch, duur etc etc. Gaat om getallen verkoop en die liegen er altijd niet om. Kortom, we hebben recht van klagen maar als puntje bij paaltje komt..staan we 10 uur in de rij om er een te bemachtigen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:12
Geert1976 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 03:56:
klein dingetje:

Daarom hoef je bij de S8 niet helemaal met je vinger van bovenaan af te swipen maar kan het gewoon willekeurig op het scherm. Dit zouden ze bij de iphone X ook kunnen doen. Dus voor notificaties rechts op scherm van boven naar beneden swipen en voor control center aan de linkerkant van het scherm of vice versa natuurlijk.

Wat mij betreft had dat balkje onderin bij de iPhone X ook een soort van home knop/balk kunnen worden ipv naar boven swipen maar ik begrijp dat ze niet teveel op android willen lijken.
Donstil schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:40:

Ik snap alleen het probleem daarvan nooit zo, als er weer eens een telefoon uitkomt welke op iPhone lijkt (Neem de OnePlus5 even als recent voorbeeld) dan roept iedereen "alle smartphones lijken op elkaar" maar als er dan een nieuwe iPhone uitkomt is het ineens wel een probleem en gaat dat standpunt ineens van tafel :) .
Het gaat mij niet eens om het design maar men had best wel een toestel uit kunnen brengen met minder bezels. Dus of een groter scherm of dunnere randen. Ik had graag een Plus versie willen hebben maar vind hem gewoon te groot en de kleine iPhone heeft weer geen HD scherm en dubbele camera.
Wat blijft erover, precies de X maar die kost een vermogen.

[ Voor 26% gewijzigd door Garret1410 op 28-09-2017 12:47 ]

Verwijderd

Hallo.

Waar zou je de x het beste kunnen preordenen dan? Via Apple store of amac of Mediamarkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Ik ga hem bestellen volgens de methode van @Geert1976. In de Apple Store app de betreffende X als favoriet instellen en dan op 27 oktober 9.01 die favoriet opzoeken en op 'Preorder nu!' (of vergelijkbaar) klikken. :*)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:02:
Hallo.

Waar zou je de x het beste kunnen preordenen dan? Via Apple store of amac of Mediamarkt?
Apple Store en dan het beste via de Apple Store app direct om 09:01. Andere winkels kunnen geen exacte levertijd garanderen en de Apple Store heeft altijd de grootste voorraad. Als het bij Apple niet lukt om een pre-order met levering op releasedag te plaatsen kun je het altijd nog bij een andere winkel proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:02:
Hallo.

Doe jij maar bij A-Mac of Mediamarkt. >:)

;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Michie23
Garret1410 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:43:

[...]

Het gaat mij niet eens om het design maar men had best wel een toestel uit kunnen brengen met minder bezels. Dus of een groter scherm of dunnere randen. Ik had graag een Plus versie willen hebben maar vind hem gewoon te groot en de kleine iPhone heeft weer geen HD scherm en dubbele camera.
Wat blijft erover, precies de X maar die kost een vermogen.
Dit is nu precies de marketingstrategie van Apple

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Potverdorie, eerst ging ik geen iPhone X halen mits hij direct in RED beschikbaar kwam.
Nu begint het toch wel te kriebelen, gewoon omdat ik weer iets nieuws wil :+

Helaas heb ik een klein barstje onderin in mijn 7 dus zal daar niet de beste prijs voor krijgen.

27 oktober hebben ze wel slim gedaan, nadat salaris voor de meeste gestort is :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Famous schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:23:
Potverdorie, eerst ging ik geen iPhone X halen mits hij direct in RED beschikbaar kwam.
Zou ie in RED komen denken jullie? Ik hoop t echt want dan heb je eindelijk een RED achterkant en een zwarte voorkant (lees: notch-je) *O*

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
poor Leno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:28:
[...]

Zou ie in RED komen denken jullie? Ik hoop t echt want dan heb je eindelijk een RED achterkant en een zwarte voorkant (lees: notch-je) *O*
Denk het niet, spijtig genoeg.
Misschien de 8 later?

Anders was ik wel direct verkocht :o

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Michie23
poor Leno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:28:
[...]

Ik denk het wel, maar dat is mijn eigen onderbuikgevoel

• MarijnL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 15:17
Is het mogelijk om de X tegen die tijd te pre-orderen en deze op te halen in New York? Ik zit namelijk begin November in New York en dat leek mij een mooie mogelijkheid om hem op te halen..

edit: Ik heb het topic al doorzocht, maar kon zo snel geen antwoord vinden

[ Voor 17% gewijzigd door MarijnL op 28-09-2017 15:03 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.