[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.841 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:32:
[...]

Toch vaag, Apple heeft namelijk wel verschillende patenten gekocht om een vingerscanner achter het glas te monteren. Het zou mij helemaal niet verbazen als de volgende "X" wel weer een scanner heeft.
Steve zei altijd “Ik ben net zo trots op de producten die we niet uitbrengen als op de producten die we wel uitbrengen. Patenten worden aan de lopende band aangevraagd, daarin zit geen logica of het daadwerkelijk gebruikt gaat worden

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Als ze nou gewoon beiden inbouwen, zodat je kunt kiezen :)
poor Leno schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:56:
Als ze nou gewoon beiden inbouwen, zodat je kunt kiezen :)
Ik heb dan liever dat ze er een kiezen en die perfectioneren, het is geen <insert ander merk> telefoon waar je 10 unlock mogelijkheden hebt en daarvan alleen de pincode echt goed/veilig werkt.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nounou we hebben t wel over Apple hoor, die zouden gewoon beiden goed doen. Touch ID is al zo goed als geoptimaliseerd, nu zullen ze aan Face werken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:25

swv

Donstil schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:59:
[...]

Ik heb dan liever dat ze er een kiezen en die perfectioneren, het is geen <insert ander merk> telefoon waar je 10 unlock mogelijkheden hebt en daarvan alleen de pincode echt goed/veilig werkt.
Wel mee eens, maar wat mij betreft staat alles nog open voor volgend jaar. De X is een duidelijk verhaal: 10 jaar iPhone. Mogelijk dus een eenmalige uitgave. Wat niet wil zeggen dat het design niet kan worden overgenomen in toekomstige iPhones...

Volgend jaar echter kan het bijna niet anders dan dat de opvolger van de X én de 8 wordt samengevoegd tot één model. Als ik vervolgens zeg dat de opvolger van de 8 een vingerafdrukscanner in het scherm krijgt, dan klinkt dat niet gek. Als ik zeg dat de opvolger van de X ook nog een vingerafdrukscanner in het scherm krijgt klinkt dat weer wat inconsistent.

Wat overigens ook nog kan is dat (het design van) de 8 geen hoogstaande opvolger krijgt, maar meer een budgetmodel wordt. Een beetje zoals Apple de iPad 2017 nu ook verkoopt. Dan heb je een prima iPad met snelle soc maar een wat lompere behuizing en wat ouder scherm. Vertaalt naar de iPhone heb je dan de designreeks van de 6 t/m 8 die wordt voortgezet in een budgetreeks met snelle soc en zonder super retina display. Dan kunnen er wel meerdere modellen naast elkaar bestaan elk jaar.

Ik kan er nog uren over doorgaan :z Sterker nog: tot 3 november zelfs.

NB: een iPhone 9 of 11 is sowieso uitgesloten.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:04
Wat is er eigenlijk gebeurt met de run naar de thinnest phone? De iPhone X is dikker dan de de iPhone 5. :|

[ Voor 3% gewijzigd door pacificocean op 23-09-2017 13:29 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Tsja, dun is niet meer perse een must.. Toen de telefoons groter werden dan de 5, werd het hinderlijk om dunne telefoons vast te houden.. Het moet wel in verhouding staan. Ik moet er niet aan denken dat de Plus superultra dun is.. dat houdt voor geen meter meer vast :X

Je moet wel een beetje body hebben om te squeezen :>

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 23-09-2017 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv

swv

Jeej mijn Fitbag is binnen *O*

Zo op het oog lijken de afmetingen te kloppen met die van de X. Ik neem aan dat ze bij Fitbag een 3d dummy van de X hebben geprint en dat ie straks gewoon gaat passen :p Het formaat van het hoesje scheelt toch aardig met die van de 7 Plus die ik nu heb. Ik denk dat ik daar straks heel blij van ga worden en dat de X voor mij de ideale maat smartphone is. Al moet ik ook kudo’s geven aan Samsung met de S8 op dit punt als ik Android fan zou zijn. Blij dat je op iOS nu ook wat keuze hebt. Het enige voordeel van het nu zo brede assortiment van Apple. Want eigenlijk is het bezopen dat je de keuze hebt uit 5 (!) iPhone series. Zo zie ik het tenminste :)
pacificocean schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:27:
Wat is er eigenlijk gebeurt met de run naar de thinnest phone? De iPhone X is dikker dan de de iPhone 5. :|
Nou als er een hele dunne smartphone uit komt roept iedereen altijd “Maak hem dikker en stop er een betere accu in”.

Nu is hij eens niet dunner en is het weer niet goed 8)7

swv schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:07:

Zo op het oog lijken de afmetingen te kloppen met die van de X. Ik neem aan dat ze bij Fitbag een 3d dummy van de X hebben geprint en dat ie straks gewoon gaat passen :p Het formaat van het hoesje scheelt toch aardig met die van de 7 Plus die ik nu heb. Ik denk dat ik daar straks heel blij van ga worden en dat de X voor mij de ideale maat smartphone is. Al moet ik ook kudo’s geven aan Samsung met de S8 op dit punt als ik Android fan zou zijn. Blij dat je op iOS nu ook wat keuze hebt. Het enige voordeel van het nu zo brede assortiment van Apple. Want eigenlijk is het bezopen dat je de keuze hebt uit 5 (!) iPhone series. Zo zie ik het tenminste :)
Nice. Fitbag altijd mooi. Ik ga dit jaar echter voor een Apple case denk Ik.

• swv

swv

Donstil schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:19:
[...]

Nice. Fitbag altijd mooi. Ik ga dit jaar echter voor een Apple case denk Ik.
Van je geloof gevallen -O- ?

Ik vind Apple cases vaak echt prachtig maar alleen bij een ander en niet bij mijzelf.

Dus ehh: Nice. Apple cases, altijd mooi :+
swv schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:53:
[...]

Ik vind Apple cases vaak echt prachtig maar alleen bij een ander en niet bij mijzelf.

Haha ja verandering van spijs doet eten. Misschien neem ik er wel AppleCare+ bij en ga ik hem lekker naakt gebruiken.

Ik ben er nog niet helemaal uit.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
swv schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:53:
[...]

Ben daar inmiddels ook al over uit, wordt weer het siliconenhoesje van Apple, net als die van de 7 Plus welke ik nu gebruik.
Ga trouwens 2 stuks X pre-orderen, 64 en de andere een 256 lijkt het. Neem aan dat dat gewoon kan toch of moeten het 2 dezelfde configuraties zijn (ivm max 2 limiet)?

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 16:16:
[...]

Ben daar inmiddels ook al over uit, wordt weer het siliconenhoesje van Apple, net als die van de 7 Plus welke ik nu gebruik.
Ga trouwens 2 stuks X pre-orderen, 64 en de andere een 256 lijkt het. Neem aan dat dat gewoon kan toch of moeten het 2 dezelfde configuraties zijn (ivm max 2 limiet)?
Nee dat kan wel gewoon hoor.
Althans de laatste releases was het geen probleem.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
als je video content wil gaan bekijken heb je de mogelijkheid de notch te 'verbergen' door middel van de bekende zwarte balken om de content die je bekijkt.
Je uiteindelijke video content wordt daarmee wel aanzienlijk verkleind (cropped/letterboxed), zie onderstaand voorbeeld (gifje).

En het verschil tussen een iPhone Plus model en de iPhone X is dan zelfs logischerwijs nog groter.
Dan kijk ik liever de video content mét de notch, denk ik.
Kijk je nauwelijks naar video's/filmpjes, zul je er wellicht ook geen moeite mee hebben indien je voor de X kiest.

mmm ik wilde een .gifje plaatsen waar de verschillen duidelijk zichtbaar worden, niet gelukt.

iemand een idee hoe ik een gifje kan plaatsen hier? via Imgur in ieder geval niet gelukt

[ Voor 54% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2017 19:58 ]

• swv

swv

Geert1976 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 19:45:
als je video content wil gaan bekijken heb je de mogelijkheid de notch te 'verbergen' door middel van de bekende zwarte balken om de content die je bekijkt.
Je uiteindelijke video content wordt daarmee wel aanzienlijk verkleind (cropped/letterboxed), zie onderstaand voorbeeld (gifje).

En het verschil tussen een iPhone Plus model en de iPhone X is dan zelfs logischerwijs nog groter.
Dan kijk ik liever de video content mét de notch, denk ik.
Kijk je nauwelijks naar video's/filmpjes, zul je er wellicht ook geen moeite mee hebben indien je voor de X kiest.

mmm ik wilde een .gifje plaatsen waar de verschillen duidelijk zichtbaar worden, niet gelukt.

iemand een idee hoe ik een gifje kan plaatsen hier? via Imgur in ieder geval niet gelukt
Geen idee, maar tot die tijd een link naar het origineel ook goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
https://forums.macrumors....tch-lovers.2068598/page-3

kijk naar het gifje van de poster die het 'tuesday 3.23PM, roeiz is de naam van de poster ' heeft geplaatst op macrumors

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2017 20:05 ]

• Jaymone
Geert1976 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:04:

kijk naar het gifje van de poster die het 'tuesday 3.23PM, roeiz is de naam van de poster ' heeft geplaatst op macrumors
Geef mij maar lekker met notch erbij

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 10:19
swv schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:07:

Waar heb je de fitbag besteld als ik vragen mag?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Geert1976 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:04:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2u4n43q.gif

Deze? Mij lijkt dit wel prima. Ik keek op mijn s8+ ook gewoon YouTube fullscreen. Ben je ook wat beeld kwijt maar het is wel erg tof :)

• Jaymone
Donstil schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:27:
[...]

[afbeelding]

Deze? Mij lijkt dit wel prima. Ik keek op mijn s8+ ook gewoon YouTube fullscreen. Ben je ook wat beeld kwijt maar het is wel erg tof :)
Met of zonder rand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:27:
[...]

[afbeelding]

het scherm van de S8+ is wel groter dan de X en heeft geen notch, voor zover ik weet.

Maar goed, het blijft een persoonlijk dingetje he...hoe je de video content op de diverse manieren (wel of niet cropped) ervaart.
Mij viel op dat die vrouw in dat gifje er behoorlijk kleiner op werd haha
Nee ingezoomd zeg maar.
Geert1976 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:34:
[...]

het scherm van de S8+ is wel groter dan de X en heeft geen notch, voor zover ik weet.

Maar goed, het blijft een persoonlijk dingetje he...hoe je de video content op de diverse manieren (wel of niet cropped) ervaart.
Nee geen notch uiteraard maar wel 18:9
Dus als je 16:9 wilt kijken fullscreen ben je ook wat beeld kwijt.

• Jaymone
Kan Apple zelf niet even een unboxing van de X doen en posten..moeten nog 6 weken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Iemand deze gezien?! Vond 'm wel grappig. iPhone X bij Ellen.

YouTube: Ellen DeGeneres brilliantly roasts the new iPhone X.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
hihi :D

• _Bailey_
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2017 21:11 ]

• swv

swv

crazylegs schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:26:
[...]

Waar heb je de fitbag besteld als ik vragen mag?
Amazon.de :) Mijn vorige heb ik op de site van Fitbag zelf besteld wat ook goed ging, maar vind Amazon tegenwoordig makkelijker. De levertijd is overigens een klein weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Hopelijk komt er een ~4.7 inch model.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:32:
[...]

Toch vaag, Apple heeft namelijk wel verschillende patenten gekocht om een vingerscanner achter het glas te monteren. Het zou mij helemaal niet verbazen als de volgende "X" wel weer een scanner heeft.
Dat zou ik wel prettig vinden! iPhone X is een prachtig model, echter met alleen de face id unlock is voor mij een no-go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:51

aex351

I am the one

Geert1976 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:34:
[...]

Mij viel dat ook op. Standaard worden filmpjes dus op full screen weergeven, ik vind dat wel slecht. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je gewoon letterlijk een deel van het beeld moet missen. Wat is dat nou weer. Ik had dat wanneer je filmpjes verkleind zou afspelen die op zich wel mee zou vallen. Maar inderdaad, dat filmpje laat wel zien hoeveel je dan moet missen. Nee, dan kan je zeggen wat je wilt over de S8 edge scherm, maar dat is toch echt beter.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hier nog wat vergelijkingsmateriaal iPhone 8 Plus vs iPhone X, waar het scherm als het ware over het Plus model is gelegd.
Op zich vind ik het nog best wel meevallen wat je aan daadwerkelijk bruikbare scherm verliest met de
iPhone X.

De iPhone X is wel ruim 25 gr lichter dan de 8 Plus, dat vind ik dan weer een zeer groot pluspunt voor de iPhone X.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0hPs2rCl.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door _Bailey_ op 24-09-2017 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Ik vermoed dat faceID gewoon heel goed gaat werken anders had Apple toch de vingersensor in de powerknop gezet zoals b.v. Sony doet.

Indien er veel gebruikers klagen over die swipe kunnen ze misschien alsnog iets veranderen aan de bediening (bv op de powerknop drukken om te ontgrendelen ofzo).
Ik heb enkel twijfels over het unlocken als deze in de autohouder steekt.... Bij Android kan je bv instellen dat de phone unlocked tijdens een bep. bluetooth verbinding (auto) of als je thuis bent (locatie)...Hopelijk kan dit met een Iphone ook op één of andere manier.

Scherm is idd. iets kleiner dan de 8+ maar zal in de praktijk niet veel uitmaken..wel het verschil in grootte van het toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:13
Hoorde wel dat als je games speelt op de iPhone x het spel wordt afgesneden zodat het geheel in scherm past. Ook de linkerbalkje met selfiie camera enzo zit eigenlijk in de weg bij een game. Dat vind ik een groot nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 22:36
Ik blijf twijfelen of ik nu voor de 8plus ga of toch wacht op de X.
Gisteren is de IPhone 7 verkocht aan men nichtje en zit nu tijdelijk met een galaxy s3.
Best een goed toestel maar uiteraard zeer traag vergeleken met iPhone 7.

Zowel de 8plus als de X hebben hun voordelen en nadelen natuurlijk.

*Twijfel twijfel*

Das toch een nadeel dat de toestellen apart gelaunched worden....
Anders was het eens gaan testen irl en beslissen tegen nu is het sowieso nog maand en half wachten en dan hopen dat je de IPhone X snel in huis kan halen

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Snakefoodjah schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:16:
Gisteren is de IPhone 7 verkocht aan men nichtje en zit nu tijdelijk met een galaxy s3.

*Twijfel twijfel*

Anders was het eens gaan testen irl en beslissen tegen nu is het sowieso nog maand en half wachten en dan hopen dat je de IPhone X snel in huis kan halen
hadden ze maar geen X released he? Dan waren er een hoop mensen van de twijfels verlost en kon er enkel gekozen worden voor de superieure ;) iPhone 8 of 8 Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Ik snap niet waarom mensen het zo irritant vinden dat het er een "wenkbrauw" in de iPhone X zit. Onthoud dat de voorgaande iPhone een enorm stuk onbruikbare bezel hadden aan de onder en bovenkant. Die is weg, en je levert een wenkbrauw in. Ja ik begrijp dat mensen het stoort, maar het is wel een stap vooruit wat mij betreft.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12

*Twijfel twijfel*

Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:29:
[...]

hadden ze maar geen X released he? Dan waren er een hoop mensen van de twijfels verlost en kon er enkel gekozen worden voor de superieure ;) iPhone 8 of 8 Plus
Ja idd Geert, gister even met de 8 en 8 plus gerommeld in de store....als plus gebruiker, twijfel ik nu zelfs tussen de normale 8 of plus:( Echt super mooie modelletjes beide, zeker de afwerking met glas. Maar goed ik zou voor de X gaan enkel wordt dat geduld hebben flink op de proef gesteld...kan wel eens begin 2018 worden. Ik zie het wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 21:21
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 03:58:
hier nog wat vergelijkingsmateriaal iPhone 8 Plus vs iPhone X, waar het scherm als het ware over het Plus model is gelegd.
Op zich vind ik het nog best wel meevallen wat je aan daadwerkelijk bruikbare scherm verliest met de
iPhone X.

De iPhone X is wel ruim 25 gr lichter dan de 8 Plus, dat vind ik dan weer een zeer groot pluspunt voor de iPhone X.
Dat is ook precies waarom ik voor de X kies, je levert een klein beetje scherm in voor een veel compactere iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:38:
Ik snap niet waarom mensen het zo irritant vinden dat het er een "wenkbrauw" in de iPhone X zit. Onthoud dat de voorgaande iPhone een enorm stuk onbruikbare bezel hadden aan de onder en bovenkant. Die is weg, en je levert een wenkbrauw in. Ja ik begrijp dat mensen het stoort, maar het is wel een stap vooruit wat mij betreft.
Nouja het is gewoon een lichte irritatie.. Volledig scherm is volledig scherm.. en vervolgens toch nog een hapje eruit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
poor Leno schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:51:
[...]

Nouja het is gewoon een lichte irritatie.. Volledig scherm is volledig scherm.. en vervolgens toch nog een hapje eruit :/
Dus al die anti-X posts van jou, zij puur vanwege dat je het niet eens bent met 2 woordjes "volledig scherm" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Bontes schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:48:
[...]

[...]

Ja idd Geert, gister even met de 8 en 8 plus gerommeld in de store....als plus gebruiker, twijfel ik nu zelfs tussen de normale 8 of plus:( Echt super mooie modelletjes beide, zeker de afwerking met glas. Maar goed ik zou voor de X gaan enkel wordt dat geduld hebben flink op de proef gesteld...kan wel eens begin 2018 worden. Ik zie het wel ;)
Dat 2018 is wel serieus een dingetje. Ik vermoed dat er een kleine batch verspreid word over Nederland, en dat je daarna een maand of 2/3 amper iPhone X's zult kunnen vinden. Dus de eerste kleine groep pre-orders zullen wel bediend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
absrnd schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:54:
[...]

Dus al die anti-X posts van jou, zij puur vanwege dat je het niet eens bent met 2 woordjes "volledig scherm" ?
Anti X posts?

Als je mn posts had gelezen zou ik dat hapje nog wel voor lief kunnen nemen.. Het is de Face ID dat me het meest tegenstaat.

Maar goed, verder vind ik het een prachtig ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

absrnd schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:54:
[...]

Als je het zo zegt lijkt het absurd. Maar ik geloof zeker dat mensen zich eraan storen. Was dit zo meteen ontworpen bij de eerste iPhone dan hadden we het nergens meer over gehad nu ;)

Je stoort je er misschien 1 week aan, en dan ben je het gewoon gewend. En wat is het alternatief? Een uitschuifbare facetime en FaceID camera aan de bovenkant? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPhone X.

[afbeelding]
Nais. Dat net iets langere scherm heb ik zelf liever dan het bredere scherm, handig voor web, mail, enz.
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:57:
Je stoort je er misschien 1 week aan,
Bijna alle reviewers van de essential Phone hebben het erover dat je het na een uurtje al niet meer ziet.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 24-09-2017 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:57:
[...]

En wat is het alternatief? Een uitschuifbare facetime en FaceID camera aan de bovenkant? >:)
Haha dat zou echt te fout zijn ;)

Maar het mooiste alternatief zou zijn; Een mic die door je scherm werkt (tech bestaat al) dus dan hoef je t gleufje niet te hebben.
En de camera door een stukje doorzichtig scherm te laten 'schijnen'.. er zou een heel klein rondje van dat scherm programmerbaar kunnen zijn (tech bestaat ook al) waarbij ie alleen doorzichtig wordt op t moment dat je de frontcamera gebruikt.

Quallcom heeft ook vingerafdruk scanners die door een scherm werken :)

Dus dan wordt dit haalbaar :D

Afbeeldingslocatie: http://ihowto.tips/wp-content/uploads/2017/09/iphone-8-concept1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
iPhone X.

[afbeelding]
Dank voor de afbeelding. Dat zal voor velen meer duidelijkheid geven over de verschillen vwb aspect ratio en 'screen real estate' mbt de 8+ en de X.

Voor mij geldt...het blijft erg jammer. Ik ken het langgerekte scherm formaat persoonlijk van de S8+ en de Note 8 (heb beiden gehad en weer weggedaan). Het werkt voor mij gewoonweg niet. De gangbare aspect ratio 16:9 is voor mij perfect.

Ook ik ben geïnteresseerd in de X m.n. vanwege het lichtere gewicht en kleinere formaat tov de 8+....lees : makkelijker one-handed gebruik.

De twijfels blijven dus nog even. De X is toch wel een erg gaaf ontwerp. We zullen zien of ik mij kan bedwingen om op 27 okt binnen de Apple store App mijn winkelmandje af te ronden... >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-09 16:33

Nitai

Live the life you love.

Ik denk dat ik voor de 8 Plus ga, ik kan niet wachten op de X. Als die goed leverbaar wordt volgend jaar, dan switch ik wel.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Nitai schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:23:
Ik denk dat ik voor de 8 Plus ga, ik kan niet wachten op de X. Als die goed leverbaar wordt volgend jaar, dan switch ik wel.
Joh laat je niet gek maken door die 2018 bangmakerij. Ik geloof daar echt niet in. Of kan je jezelf sowieso niet meer inhouden en wachten tot (3) november?

Ik heb met mijn 7 Plus zoiets van: De 8 Plus zal mij dezelfde ervaring geven. Tuurlijk zijn er verschilletjes, maar alles is relatief ;) Een 8 Plus kopen en daarna een X heeft voor mij dan ook geen zin. Zonde van centen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:17
swv schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:38:
[...]

Joh laat je niet gek maken door die 2018 bangmakerij. Ik geloof daar echt niet in. Of kan je jezelf sowieso niet meer inhouden en wachten tot (3) november?

Ik heb met mijn 7 Plus zoiets van: De 8 Plus zal mij dezelfde ervaring geven. Tuurlijk zijn er verschilletjes, maar alles is relatief ;) Een 8 Plus kopen en daarna een X heeft voor mij dan ook geen zin. Zonde van centen.
Alsof je mijn gedachten kan lezen! Ik heb momenteel een iPhone 7 Plus. Die had ik vrij snel na de release al binnen. Terwijl ook dat model vorig jaar slecht leverbaar was.

De camera van de iPhone 8 Plus is beduidend beter. Maar ik wil graag de iPhone X. Trek me niks aan van dat gedoe over de notch. Went vanzelf. En ik geloof ook niet in die 2018-onzin. Ik ga ervan uit dat het hooguit een paar weekjes levertijd zal worden. Zelfs de AirPods had ik als een van de eersten.

Mocht het niet lukken, kan ik altijd nog naar Oberhausen. Ik kijk rijkelijk uit naar 27 Oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 08:56

*Twijfel twijfel*

Zelfde hier, alleen heb ik nog een iPhone 6 Plus.
Twijfel tussen de 8 Plus en de X, al ben ik nu gewend aan het formaat van de Plus... X heeft dan weer een AMOLED scherm <3

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:55:
[...]

Dat 2018 is wel serieus een dingetje. Ik vermoed dat er een kleine batch verspreid word over Nederland, en dat je daarna een maand of 2/3 amper iPhone X's zult kunnen vinden. Dus de eerste kleine groep pre-orders zullen wel bediend worden.
dat denk ik dus ook. Nederland is vergeleken met de 5 eerder genoemdw andere landen in de wereld nauwelijks écht interessant voor Apple Inc.

Apple zal vermoedelijk eerst de grote landen als de VS, UK, Duitsland, Frankrijk en Canada bedienen qua pre orders. Uit deze 5 landen gaan al enkele (tientallen?) miljoenen orders komen op 27 oktober.

De kleinere landen zoals Nederland zullen een zeer kleine 1e batch krijgen voor de pre orders op 27 oktober, welke later tegen Kerst / begin 2018 zullen worden aangevuld met meer units/batches.
Ongeveer 7 a 8 maanden voordat de opvolger van de iPhone X al weer wordt aangekondigd.

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 24-09-2017 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:29:

En ik geloof ook niet in die 2018-onzin. Ik ga ervan uit dat het hooguit een paar weekjes levertijd zal worden. Zelfs de AirPods had ik als een van de eersten.
Precies. Apple is een bedrijf wat dit altijd goed op order heeft. Er zullen er op launch heus meer zijn voor de grote landen maar zodra die eerste voorraad uitgeput is wordt de hele wereld rechtstreeks uit de fabriek voorzien en is er tijdens de laatste releases nooit onderscheid geweest tussen afzetmarkten.
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:27:
[...]

dat denk ik dus ook. Nederland is vergeleken met andere landen in de wereld nauwelijks écht interessant voor Apple Inc.

Apple zal vermoedelijk eerst de grote landen als de VS, UK, Duitsland, Frankrijk en Canada bedienen qua pre orders. Uit deze 5 landen gaan al enkele (tientallen?) miljoenen orders komen op 27 oktober.

De kleine landen zoals Nederland zullen een zeer kleine 1e batch krijgen voor de pre orders op 27 oktober, welke later tegen Kerst / begin 2018 zullen worden aangevuld met meer units/batches.
Hee daar hebben we Geert de analist weer hoor. Gelukkig heeft hij geen goed track record want anders hadden we ver ik 2018 onze Nederlandse X pas :+

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 24-09-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:27:
[...]

dat denk ik dus ook. Nederland is vergeleken met de 5 eerder genoemdw andere landen in de wereld nauwelijks écht interessant voor Apple Inc.

De kleinere landen zoals Nederland zullen een zeer kleine 1e batch krijgen voor de pre orders op 27 oktober, welke later tegen Kerst / begin 2018 zullen worden aangevuld met meer units/batches.
Ongeveer 7 a 8 maanden voordat de opvolger van de iPhone X al weer wordt aangekondigd.
De opvolgers volgend jaar gaan interessant worden. Vooral wat de opvolger van de 8 gaat zijn. Hopelijk niet weer een iPhone 6 case. Dus mochten ze TouchID en camera in een iPhone X camera weten te integreren komt er misschien gewoon 1 opvolger voor de 8 en de X. Waarschijnlijk wishful thinking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jren
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-03-2021
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:38:
Ik vraag mij meer af of ik het 350 euro méér waard vind.
Doorgaans doe ik maar een jaar met mijn toestellen en dan is het best een sloot geld.

En het feit dat 999$ gelijk is aan €835 euro en geen €1329 ;(

Misschien toch dit jaar gewoon de 8 en volgend jaar de opvolger van de X...

Twijfels twijfels... Grrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jren schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:37:
Het model van $999,- kost hier geen €1329 hè, het $999 model kost hier €1159, oftewel €957 zonder btw.

Voor het verschil moet je bij de EU zijn, die wil overal minimaal twee jaar garantie op enz, dat betaal je uiteraard gewoon zelf.

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 24-09-2017 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:28
Donstil schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:39:
[...]

Het model van $999,- kost hier geen €1329 hè, het $999 model kost hier €1159
En men blijft de overige kosten vergeten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

jren schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:37:
[...]

Ik vraag mij meer af of ik het 350 euro méér waard vind.
Doorgaans doe ik maar een jaar met mijn toestellen en dan is het best een sloot geld.

Misschien toch dit jaar gewoon de 8 en volgend jaar de opvolger van de X...

Twijfels twijfels... Grrr
Je punt snap ik. Kleine correctie de 256GB kost daar ook $1149. De 64 is $999.

@Donstil was me voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jren
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:40:
Je punt snap ik. Kleine correctie de 256GB kost daar ook $1149. De 64 is $999.
Ohhh dat scheelt al een beetje...

Blijft de meerwaarde van 350 euro tegen over een normale 8 van kracht...
En kan ik wachten?

Je kunt hem ook nog nergens met een abbo berekenen.

De normale 8 is met abbo al 100 euro goedkoper.

Als ik mijn sim only abbo neem met een iPhone 8 256 GB en ik doe 0 euro toestelbundel, moet ik 878 euro bijbetalen, terwijl het toestel 979 kost :P

Dan kies ik uiteraard voor een 1 jarig abbo en kijk ik volgend jaar weer verder. Hoe langer ik erover nadenk, hoe zekerder ik van mijn zaak wordt :X

Of toch niet? Toch een X?

[ Voor 40% gewijzigd door jren op 24-09-2017 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

jren schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:41:
[...]

En kan ik wachten?
Dat vind ik dus het slechte verhaal van Apple dit jaar. Het was bij iedere release duidelijk. Je wilde gewoon de nieuwe versie omdat die meestal vernieuwend genoeg was. Met de X zijn mensen verward geraakt omdat wat gedemonstreerd is niet per se "must-have" status heeft en hebberigheid oproept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jren schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:41:
[...]

En kan ik wachten?
Ja die €350 moet je echt zelf bepalen. Voor mij is dat het zeker waard.

Je moet de X meer vergelijken met de Plus denk ik en dan het verschil al wat kleiner. De normale 8 is toch een beetje het manke broertje van de X en 8+, door zijn low end screen en enkele camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jren
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:44:
Dat vind ik dus het slechte verhaal van Apple dit jaar. Het was bij iedere release duidelijk. Je wilde gewoon de nieuwe versie omdat die meestal vernieuwend genoeg was. Met de X zijn mensen verward geraakt omdat wat gedemonstreerd is niet per se "must-have" status heeft en hebberigheid oproept.
Dat is het ook, de eerste twee weken kun je pochen, daarna is het nieuwige eraf...
Dat "nieuw" gevoel wordt met de jaren steeds minder helaas.

Dat hoor je veel: de "x" is voor rijken. Dat is natuurlijk ook relatief, als ik rijk was, woonde ik vrijstaand en kwam ik in een Range Rover aanrijden. Daar verandert een X niets aan ;)

Je hoeft niet rijk te zijn om een X te kopen :z
Donstil schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:45:
Ja die €350 moet je echt zelf bepalen. Voor mij is dat het zeker waard.

Je moet de X meer vergelijken met de Plus denk ik en dan het verschil al wat kleiner. De normale 8 is toch een beetje het manke broertje van de X en 8+, door zijn low end screen en enkele camera.
Klopt de plus vind ik echt te groot en met de X zou het acceptabel kunnen zijn. Ik vind het jammer dat ik nog nergens de abbo's kan berekenen met de X...

[ Voor 25% gewijzigd door jren op 24-09-2017 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:33:
[...]
Hee daar hebben we Geert de analist weer hoor. Gelukkig heeft hij geen goed track record want anders hadden we ver ik 2018 onze Nederlandse X pas :+
ik bewonder je complete ''tunnel-visie'' als het aankomt op Apple (dan met name de nieuwe iPhone X) ;)

Verder eens met je, wat je zegt over de 8 Plus vs iPhone X. Er zijn zo veel mensen (niet alleen op Tweakers) die nog steeds enorm twijfelen (waaronder ik, zei de gek) over deze 2 modellen, ''welke zal ik kiezen!?"
Op enorm veel punten komen de 8 Plus en de X overeen.

En iedereen heeft zo zijn eigen persoonlijke valide redenen en afwegingen, niet waar?

De 1 begint al te springen als een kind van 5 zodra Apple ze iets toe werpt en er compleet in op gaat en alle
kritische noten per definitie de kop in zal drukken en niet eens boeit hoe het device functioneert o.i.d
En de ander doet gedegen onderzoek en wil alle fijne details weten alvorens die overgaat op een, voor merendeel van de mensen, behoorlijk pittige uitgave.

zoveel mensen, zoveel wensen *O*

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 24-09-2017 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:52:
[...]
ik bewonder je complete ''tunnel-visie'' als het aankomt op Apple (dan met name de nieuwe iPhone X
Jij noemt dat tunnel-visie. Ik noem dat analyseren van de laatste 8 jaar aan iPhone releases.

De negatieve blik die jij hebt op de daadwerkelijke beschikbaarheid noem ik dan weer tunnel-visie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:44:
[...]
Met de X zijn mensen verward geraakt omdat wat gedemonstreerd is niet per se "must-have" status heeft en hebberigheid oproept.
verward als in enorm twijfelen tussen de X en de 8 Plus inderdaad. Denk dat je het zeer goed verwoord hebt.

Kijk naar de koers die Apple is gaan varen wat betreft de iPhone de afgelopen jaren.
Tot en met de iPhone 5S had je jaarlijks 1 model iPhone waar je uit kon kiezen, gewoonsimpel!, je had geen andere keuze bij Apple als je het nieuwste van het nieuwste wilde hebben (simplicity, waar overigens Steve Jobs een enorm voorstander van was).
Wat tussen de 5S en de 7 kwam, weet iedereen wel zo'n beetje.

Nu zijn we in 2017 aanbeland waar Apple op dit moment qua iPhones, 7 (!!!) verschillende modellen (in de online Apple Store) heeft waar de klant uit kan kiezen, variërend van de goedkoopste iPhone SE, die ong € 400 kost tot aan de 256Gb iPhone X, die weer €1359 kost.
Een verschil tussen de goedkoopste iPhone SE en duurste iPhone X van bijna €1000 in het jaar 2017 !!!
Dus enerzijds onwijs veel keuze, wat voor verwarring kan zorgen

Wil je de 'full package deal' bij Apple wat betreft een iPhone, dan ben je verplicht om minimaal €1159 uit te geven.
Kijk je naar een Samsung Galaxy lijn, zoals nu de S8 en S8 Plus, deze bevatten exact dezelfde feautures behalve het schermformaat. Daarin kan de consument zeer eenvoudig uit kiezen...klant blij, fabrikant blij!

Ik vermoed dat er bij veel mensen een bepaalde frustratie ontstaan is, dat Apple in maar van 1 van de nu 7 verschillende iPhones uit de Apple Stores een oled scherm heeft gezet en niet bijv bij nog een andere goedkopere variant, de iPhone 8 of 8 Plus.

Dit is het aller 1ste jaar in de iPhone geschiedenis waar ik (en vele met mij, als je wat gedegen onderzoek doet zoals tech sites en fora afstruinen) gewoon niet weet welk model ik moet kiezen.

Gelukkig heb ik een prima werkende iPhone 7 en kan ik er nog verder rustig over nadenken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
De X levert wel meer op tweedehands (in verhouding), ALS er bijv een X2 zou komen denk ik

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 24-09-2017 15:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:19:
[...]

verward als in enorm twijfelen tussen de X en de 8 Plus inderdaad. Denk dat je het zeer goed verwoord hebt.

Kijk naar de koers die Apple is gaan varen wat betreft de iPhone de afgelopen jaren.
Tot en met de iPhone 5S had je jaarlijks 1 model iPhone waar je uit kon kiezen, gewoonsimpel!, je had geen andere keuze bij Apple als je het nieuwste van het nieuwste wilde hebben (simplicity, waar overigens Steve Jobs een enorm voorstander van was).
Wat tussen de 5S en de 7 kwam, weet iedereen wel zo'n beetje.

Nu zijn we in 2017 aanbeland waar Apple op dit moment qua iPhones 7 verschillende modellen heeft waar de klant uit kan kiezen, variërend van de goedkoopste iPhone SE, die ong € 400 kost tot aan de 256Gb iPhone X, die weer €1359 kost.
Een verschil tussen de goedkoopste iPhone SE en duurste iPhone X van bijna €1000 in het jaar 2017 !!!
Dus enerzijds onwijs veel keuze, wat voor verwarring kan zorgen

Wil je de 'full package deal' bij Apple wat betreft een iPhone, dan ben je verplicht om minimaal €1159 uit te geven.
Kijk je naar een Samsung Galaxy lijn, zoals nu de S8 en S8 Plus, deze bevatten exact dezelfde feautures behalve het schermformaat. Daarin kan de consument zeer eenvoudig uit kiezen...klant blij, fabrikant blij!

Ik vermoed dat er bij veel mensen een bepaalde frustratie ontstaan is, dat Apple in maar van 1 van de nu 7 verschillende iPhones uit de Apple Stores een oled scherm heeft gezet en niet bijv bij nog een andere goedkopere variant, de iPhone 8 of 8 Plus.

Dit is het aller 1ste jaar in de iPhone geschiedenis waar ik (en vele met mij, als je wat gedegen onderzoek doet zoals tech sites en fora afstruinen) gewoon niet weet welk model ik moet kiezen.

Gelukkig heb ik een prima werkende iPhone 7 en kan ik er nog verder rustig over nadenken
Hier sluit ik me dus helemaal bij aan. Ik weet voor 90% zeker dat ik voor de X ga, maar toch heb ik een lichte twijfel. Zeker omdat je bijna niet rationeel voor de X kunt gaan.

Helaas is sinds het overlijden van Steve Jobs alles "aandeelhouder gedreven". Die willen marktaandeel en dus meer winst. Dus hopelijk vallen de verkopen zo tegen dat Apple weer wat meer terug naar haar "roots" gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:24:
De X levert wel meer op tweedehands (in verhouding), ALS er bijv een X2 zou komen denk ik
Daarentegen vermoed ik dat zo rond de 1ste week van November aardig wat 2e handse 8 en 8 Plussen te koop aangeboden zullen worden door mensen die alsnog toch eigenlijk wel de iPhone X willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:40
OMX2000 schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:25:
Hier sluit ik me dus helemaal bij aan. Ik weet voor 90% zeker dat ik voor de X ga, maar toch heb ik een lichte twijfel. Zeker omdat je bijna niet rationeel voor de X kunt gaan.
Dit.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

Helaas is sinds het overlijden van Steve Jobs alles "aandeelhouder gedreven". Die willen marktaandeel en dus meer winst. Dus hopelijk vallen de verkopen zo tegen dat Apple weer wat meer terug naar haar "roots" gaat.
sinds het overlijden of nadat Cook een tijd aan het roer stond, geen idee wanneer het omslagpunt exact plaatsvond.
Maar Apple is laatste paar jaar echt een soort van mode/fashion merk geworden waar cash absolute King is, en dat is geen azijnpisser opmerking van mijn kant, maar een constatering die vele met mij delen zoals Apple kenners van het allereerste uur.

Niet dat het cash gedeelte tijdens Jobs onbelangrijk was, maar bij Cook staat het cash gedeelte heul zichtbaar bovenaan en het daadwerkelijke product is ''ook wel belangrijk''. Als voorbeeld hoef je alleen maar even de online Apple Store in te duiken voor een simpel kabeltje ;)
Bij Jobs kwam het product altijd op nr 1, bij Cook vermoed ik cash op 1 en daarna ergens het product en bijbehorende 'user-experience'.

edit: oke, dit heeft niet direct met de iPhone X te maken, hopelijk valt het ook niet onder slow talk of hoe dat ook mag heten :? :?

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 24-09-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De verkopen gaan anders sinds dien wel door het dak, tenzij alleen de aandeelhouders de producten kopen denk ik dat er toch wel degelijk iets goed gaat “Sinds het overlijden van Steve Jobs”.

Persoonlijk (Maarja tunnel visie enz :') ) denk ik dat Cook de koers prima voortzet en dat de visie van Steve absoluut niet is verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:35:
[...]

sinds het overlijden of nadat Cook een tijd aan het roer stond, geen idee wanneer het omslagpunt exact plaatsvond.
Maar Apple is laatste paar jaar echt een soort van mode/fashion merk geworden waar cash absolute King is, en dat is geen azijnpisser opmerking van mijn kant, maar een constatering die vele met mij delen zoals Apple kenners van het allereerste uur.

Niet dat het cash gedeelte tijdens Jobs onbelangrijk was, maar bij Cook staat het cash gedeelte heul zichtbaar bovenaan en het daadwerkelijke product is ''ook wel belangrijk''. Als voorbeeld hoef je alleen maar even de online Apple Store in te duiken voor een simpel kabeltje ;)
Bij Jobs kwam het product altijd op nr 1, bij Cook vermoed ik cash op 1 en daarna ergens het product en bijbehorende 'user-experience'.

edit: oke, dit heeft niet direct met de iPhone X te maken, hopelijk valt het ook niet onder slow talk of hoe dat ook mag heten :? :?
Als je goed kijkt naar alle producten die Apple maakte voor de introductie van de iPhone zal je zien dat er eigenlijk niet veel veranderd is,
maar doordat Apple iPhones and Apple watches is gaan maken, lijkt het anders, omdat dat zeker wel Fashion objecten zijn, en daar is niets mis mee.
maar omdat het fashion objecten zijn, kijkt en gaat de koper er heel anders mee om.

Kabels en dongles is een ander verhaal, maar dat heeft meer met ingebouwde tech te maken, dat 2 draadjes verbonden door stekkers aan beide uiteinden :)

Mijn koop gedrag voor iphones is ook wel verandert, nu zeker dat de BKR graag mee kijkt met je iPhone aanschaf.
vanaf de 6+ heb ik elke maand een bedrag apart gezet voor de volgende, en dat ga ik ook weer doen na de X, of ik nu een duur abbo betaal, of zelf dat bedrag opzij zet :)
ik geef ook eerlijk toe dat de iPhone voor ij een soort horloge sieraad is, en daar is niet mis mee O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jren
Donstil schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:59:
[...]

De verkopen gaan anders sinds dien wel door het dak, tenzij alleen de aandeelhouders de producten kopen denk ik dat er toch wel degelijk iets goed gaat “Sinds het overlijden van Steve Jobs”.

Persoonlijk (Maarja tunnel visie enz :') ) denk ik dat Cook de koers prima voortzet en dat de visie van Steve absoluut niet is verdwenen.
Of dat nu zo'n goed teken is....
Er zijn verschillende bedrijven waar sinds een wisseling van de wacht de verkopen door het dak gingen. Volledig aandeelhouders gedreven en alle verdiensten kwamen ook de aandeelhouders te goede.

Neem Microsoft... Onder Ballmer steeg vanaf het jaar 2000 de jaaromzet van 25 miljard naar 70 miljard.
We zien nu allemaal wat daarvan over is.

Zo zijn er nog tal van voorbeelden.

Laten we hopen dat het niet zo aandeelhouder gedreven is, want die hebben het liefst een zo hoog mogelijke return of investment. Als dat betekent dat het slecht is voor een bedrijf, is dat van ondergeschikt belang. Dan stappen ze wel naar het volgende project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:59:
[...]
denk ik dat Cook de koers prima voortzet en dat de visie van Steve absoluut niet is verdwenen.
Afgezien van het feit of je als eindgebruiker de notch in de nieuwe iPhone wel of niet mooi vindt want dit is uiteraard een persoonlijk dingetje , lijkt me de kans dat Jobs dit ontwerp ( = iPhone X) zou hebben goedgekeurd nog minder dan minimaal is.
Hij was DE man van de perfectionistische details (soms bijna tegen het krankzinnige aan), met minder nam hij echt geen genoegen.

Kijk alleen al naar de bestaande docu's en films (of lees de boeken) over Jobs waarin duidelijk te zien is hoe hij soms veel ontwerpen van (proto type) producten zo de prullenbak in mieterde ...konden die ontwerpers weer terug naar de tekentafel :X

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 24-09-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Snap dat gedram om die notch niet zo :)
Het is ofwel een 4mm rand helemaal rondom, met een notch erin voor camera en sensors, óf hetzelfde suffe design als de afgelopen jaren...
Ja, ze hadden ook de rand 9mm kunnen maken rondom, maar dan had iedereen dáár weer over lopen drammen...
Of de sensors achter het scherm, maar dan de prijs weer een paar honderd omhoog :)

Ik vind het wel een mooi design. Vind de witte 8 het mooist qua kleur en had graag zon variant van de X gezien, maar space grey is ook wel te doen.
Meest verlepte vind ik de prijs, maar goed, daar doe je niks aan. Misschien vallen de verkopen tegen, zoals met de iPhone 2G en pleuren ze de prijs omlaag (dromen mag altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:07:
Het is ofwel een 4mm rand helemaal rondom, met een notch erin voor camera en sensors, óf hetzelfde suffe design als de afgelopen jaren...
Ja, ze hadden ook de rand 9mm kunnen maken rondom, maar dan had iedereen dáár weer over lopen drammen...
Of de sensors achter het scherm, maar dan de prijs weer een paar honderd omhoog :)

Ik vind het wel een mooi design. Vind de witte 8 het mooist qua kleur en had graag zon variant van de X gezien, maar space grey is ook wel te doen.
Meest verlepte vind ik de prijs, maar goed, daar doe je niks aan. Misschien vallen de verkopen tegen, zoals met de iPhone 2G en pleuren ze de prijs omlaag (dromen mag altijd).
newsflash!
De Mensch zal ten alle tijden wat te zeuren hebben, over alles en vooral iedereen.
Hier niet anders dus :+ :+

Maar inderdaad, als je de notch van de X gaat vergelijken met bijvoorbeeld de huidige bezels van een Plus model...tsja, waarschijnlijk net zo lelijk.

En hopelijk zullen de devs van de diverse Apps met mooie oplossingen komen om de notch mooi ''weg'' te kunnen werken.

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 24-09-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:07:

Precies, ik zie de oortjes gewoon als extra stukje scherm.
Daar had ook een bezel kunnen zitten zoals op de G6/S8/Note8 maar dat is toch allemaal net wat minder fraai naar mijn mening.
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:53:
[...]

Afgezien van het feit of je als eindgebruiker de notch in de nieuwe iPhone wel of niet mooi vindt want dit is uiteraard een persoonlijk dingetje , lijkt me de kans dat Jobs dit ontwerp ( = iPhone X) zou hebben goedgekeurd nog minder dan minimaal is.
Hij was DE man van de perfectionistische details (soms bijna tegen het krankzinnige aan), met minder nam hij echt geen genoegen.

Kijk alleen al naar de bestaande docu's en films (of lees de boeken) over Jobs waarin duidelijk te zien is hoe hij soms veel ontwerpen van (proto type) producten zo de prullenbak in mieterde ...konden die ontwerpers weer terug naar de tekentafel :X
Dat klopt deels maar ook steve durfde toch wel te proberen. Ik ben zelf niet tegen de wenkbrauw trouwens, natuurlijk had zonder mooier geweest maar het lijkt mij echt iets wat in het gebruik wegvalt.
jren schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:40:
[...]

Of dat nu zo'n goed teken is....
Er zijn verschillende bedrijven waar sinds een wisseling van de wacht de verkopen door het dak gingen. Volledig aandeelhouders gedreven en alle verdiensten kwamen ook de aandeelhouders te goede.

Neem Microsoft... Onder Ballmer steeg vanaf het jaar 2000 de jaaromzet van 25 miljard naar 70 miljard.
We zien nu allemaal wat daarvan over is.
85 miljard in 2016 bedoel je :)
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:09:
En hopelijk zullen de devs van de diverse Apps met mooie oplossingen komen om de notch mooi ''weg'' te kunnen werken.
Dat komt vast goed, als ze maar niet voor de zwarte bezel oplossing kiezen zoals je dat nu wel eens ziet in mockups.

Zo was een bijvoorbeeld een dev en die liet zijn scrolbalk langs de wenkbrauw lopen. Dat zag er wel leuk uit :)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 24-09-2017 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Gaan we nu van The Notch naar De Wenkbrauw?
genoteerd! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:21:
Gaan we nu van The Notch naar De Wenkbrauw?
genoteerd! >:)
Haha ja dat vond ik persoonlijk wel geinig. Komt door die Bert hier eerder gepost werd :)

(En die hier al klaarstaat om ingesteld te worden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Ik spreek liever over top notch. Lekker dubbelzinnig en treffend :D
Ik heb tenminste geen problemen met het ontwerp. Top notch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 22:36
Ik vind de X gewoon een mooi toestel.
De notch vind ik zeker ni lelijk.

Vind het super dat bij de zilvere versie ook de voorkant zwart is.
Maar het zwart tussen de camera’s steekt dan weer af tov de witte achterkant...

Terwijl ik dus twijfel tussen de 8plus en X verplicht mijn vrouw mij om te wachten op de X...🤓😂

Dus het wordt wachten tot november ergens en ondertussen kan ik dan beslissen of het zilver of space grey wordt...

Nog effe een vraagje:
Ik zou ondertussen een qi-charger bestellen bij Amazon of Alliexpress.
Als deze dient voor enkel snachts op men nachtkastje de IPhone op te laden maakt het aantal Watt enzo dan uit?
Ik veronderstel van niet?

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shaffy schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:17:
We moeten ons natuurlijk goed kunnen voorbereiden op de notch...

Waarom Apple deze oefenaccessoire (voor laten we zeggen, €29.95) nog niet heeft uitgebracht, is mij een raadsel!

[afbeelding]
Zie je nou wel, hij zit geen content in de weg :)

(Wat voor antiek Os zit jij te werken trouwens? Lijkt wel Windows 95 ofz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:22:
[...]

Nou niet mee eens hoor. Hij heeft zich duidelijk niet aan de richtlijnen gehouden https://developer.apple.c...elines/overview/iphone-x/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snakefoodjah schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:35:
Ik vind de X gewoon een mooi toestel.
De notch vind ik zeker ni lelijk.

Vind het super dat bij de zilvere versie ook de voorkant zwart is.
Maar het zwart tussen de camera’s steekt dan weer af tov de witte achterkant...

Terwijl ik dus twijfel tussen de 8plus en X verplicht mijn vrouw mij om te wachten op de X...🤓😂

Dus het wordt wachten tot november ergens en ondertussen kan ik dan beslissen of het zilver of space grey wordt...

Nog effe een vraagje:
Ik zou ondertussen een qi-charger bestellen bij Amazon of Alliexpress.
Als deze dient voor enkel snachts op men nachtkastje de IPhone op te laden maakt het aantal Watt enzo dan uit?
Ik veronderstel van niet?
Heb hier een Samsung fast charger, die er niet slecht uitziet.
http://www.samsung.com/nl...ader-pg950/EP-PG950BBEGWW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
die heb ik!
Nog over uit mijn Samsung S8 tijd. Wel fijn dat ik dat ding nog een 2e leven kan bieden.

Een iPhone opladen met een Samsung accesoire.. Dat is zoiets als een juichende Ajax supporter in het supportersvak van Feyenoord *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:34:
[...]

die heb ik!
Nog over uit mijn Samsung S8 tijd. Wel fijn dat ik dat ding nog een 2e leven kan bieden.

Een iPhone opladen met een Samsung accesoire.. Dat is zoiets als een juichende Ajax supporter in het supportersvak van Feyenoord *O* *O*
Goede vergelijking. Dit soort merken adoratie is namelijk alleen voor die kneusjes die het belangrijk vinden wat andere mensen willen of fan van zijn. Nu je het zegt veel parallellen zijn er te trekken tussen voetbal supporters en al die lui op fora die schreeuwen over welke telefoon het best is.

Ik heb toch maar besloten om voor de 8 te gaan. Ga wel voor de tweede generatie x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door giantgiantus op 24-09-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:35
Donstil schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:22:
[...]

Windows Classic Mode. ;)
Zit zelfs nog in Windows 8. Weet niet of het nog in 10 zit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
giantgiantus schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:44:
[...]

Ik heb toch maar besloten om voor de 8 te gaan. Ga wel voor de tweede generatie x.
wat heeft bij jou de doorslag gegeven dat je voor de 8 gaat en niet het Plus model of De Wenkbrauw (copyright by @Donstil :P ) ??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:08:
[...]

wat heeft bij jou de doorslag gegeven dat je voor de 8 gaat en niet het Plus model of De Wenkbrauw (copyright by @Donstil :P ) ??
Oh, ik was niet precies. Ik ga voor de 8+. De x niet omdat ik vaak de eerste generatie van een nieuw Apple product net niet vind. Ik gok dat wachten op de 2e generatie slimmer is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Die notch blijft gewoon butt fugly. In portrait mode heb je er niet echt veel last van omdat die dan toch wordt geblend door de status bar, in landscape kan ik mij storen aan de notch dus ik gebruik dan die gecropte view, het oppervlak van het scherm wordt dan even groot als die van een iPhone 6/6s/7/8. Ik heb vorige week net een 6s op de kop getikt als tijdelijke telefoon dus ik ben het kleinere formaat al wel gewend komende van een 7 plus. Het is ook zo irritant als je film of series aan het kijken bent op je tv en er staat een vaasje of andere snuisterijen in je blikveld waardoor een klein deel van het beeld niet zichtbaar is.

Het valt mij sowieso een beetje tegen waar Apple dit jaar mee op de proppen komt, de iPhone 8 is gewoon oude wijn in nieuwe zakken of ja eigenlijk iets nieuwere wijn in bijna dezelfde oude zakken. De iPhone X mist gewoon touch ID en had design wise gewoon beter gekund en gemoeten in mijn ogen. Begrijp mij goed ik ben/was altijd al een Apple adept/fanboy maar het begint wel een beetje af te brokkelen. iOS blijft voor mij veruit het beste mobiele besturingssysteem dus daarom blijf ik ook zeker bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hier kun je de promo video (lekker hip en catchy) van Apple van de nieuwe iPhone X bekijken zoals deze op de iPhone X daadwerkelijk zal worden weergegeven, in full screen mode.

http://notchmode.com

nou gaf iemand in dit topic eerder hier al aan ''ja, maar met een Plus model kijk je ook tegen die dikke vette zwarte randen (bezels) aan''. Mee eens! ;)
Vraag me af wat eleganter en fraaier is, hoe het in deze video wordt weergegeven, dus op de iPhone X, óf met rechte zwarte randen (iPhone 8 Plus).
Dit geldt voor zowel video content als bijv het browsen in Safari.

In mijn ogen zal je dus vrijwel te alle tijden de prijs moeten betalen voor de (zeer fraaie) technologische hoogstandjes die zijn verwerkt in de iPhone X (in de notch dus). De prijs de je als gebruiker hiervoor betaald zijn niet alleen de euro's maar ook.....nah, dat kan een ieder zelf wel bedenken na het zien van de video hierboven.

Ieder z'n eigen voorkeur/smaak/wensen/voorkeuren uiteraard...

;)

(mijn twijfel in de keuze, 8 Plus vs. X , gaat weer vrolijk waar voor mij eigenlijk alleen nog het oled scherm overblijft om voor een iPhone X te kiezen, verder valt vrijwel alles af d:)b )

[ Voor 113% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2017 08:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Te allen tijde.

Het ziet er idd vrij lelijk uit zo. Wel benieuwd hoe je dat in t echt ervaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op maandag 25 september 2017 @ 03:57:
hier kun je de promo video (lekker hip en catchy) van Apple van de nieuwe iPhone X bekijken zoals deze op de iPhone X daadwerkelijk zal worden weergegeven, in full screen mode.

http://notchmode.com

nou gaf iemand in dit topic eerder hier al aan ''ja, maar met een Plus model kijk je ook tegen die dikke vette zwarte randen (bezels) aan''. Mee eens! ;)
Vraag me af wat eleganter en fraaier is, hoe het in deze video wordt weergegeven, dus op de iPhone X, óf met rechte zwarte randen (iPhone 8 Plus).
Dit geldt voor zowel video content als bijv het browsen in Safari.

In mijn ogen zal je dus vrijwel ten alle tijden de prijs moeten betalen voor de (zeer fraaie) technologische hoogstandjes die zijn verwerkt in de iPhone X (in de notch dus). De prijs de je als gebruiker hiervoor betaald zijn niet alleen de euro's maar ook.....nah, dat kan een ieder zelf wel bedenken na het zien van de video hierboven.

Ieder z'n eigen voorkeur/smaak/wensen/voorkeuren uiteraard...

;)

(mijn twijfel in de keuze, 8 Plus vs. X , gaat weer vrolijk waar voor mij eigenlijk alleen nog het oled scherm overblijft om voor een iPhone X te kiezen, verder valt vrijwel alles af d:)b )
Als je vanaf een 7 upgrade, dan kan ik me je keuze-twijfel tussen een 8 Plus en X voorstellen. Mocht je al een Plus hebben, dan is een X voor de hand liggender lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 25 september 2017 @ 07:02:
Te allen tijde.

Het ziet er idd vrij lelijk uit zo. Wel benieuwd hoe je dat in t echt ervaart.
thanks ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:35
BoomTree schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:12:
Die notch blijft gewoon butt fugly. In portrait mode heb je er niet echt veel last van omdat die dan toch wordt geblend door de status bar, in landscape kan ik mij storen aan de notch dus ik gebruik dan die gecropte view, het oppervlak van het scherm wordt dan even groot als die van een iPhone 6/6s/7/8. Ik heb vorige week net een 6s op de kop getikt als tijdelijke telefoon dus ik ben het kleinere formaat al wel gewend komende van een 7 plus. Het is ook zo irritant als je film of series aan het kijken bent op je tv en er staat een vaasje of andere snuisterijen in je blikveld waardoor een klein deel van het beeld niet zichtbaar is.

Het valt mij sowieso een beetje tegen waar Apple dit jaar mee op de proppen komt, de iPhone 8 is gewoon oude wijn in nieuwe zakken of ja eigenlijk iets nieuwere wijn in bijna dezelfde oude zakken. De iPhone X mist gewoon touch ID en had design wise gewoon beter gekund en gemoeten in mijn ogen. Begrijp mij goed ik ben/was altijd al een Apple adept/fanboy maar het begint wel een beetje af te brokkelen. iOS blijft voor mij veruit het beste mobiele besturingssysteem dus daarom blijf ik ook zeker bij Apple.
Het ziet er naar uit dat je bij de X bij 'gecropte' weergave, zodat de Notch buiten beeld valt, toch een groter scherm hebt dan de 6/6S/7/8. :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKfO55IXoAE-jlj.jpg:large

Credit: Benjamin Geskin @VenyaGeskin1 op Twitter

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:01:
[...]

Het ziet er naar uit dat je bij de X bij 'gecropte' weergave, zodat de Notch buiten beeld valt, toch een groter scherm hebt dan de 6/6S/7/8. :)

[afbeelding]

Credit: Benjamin Geskin @VenyaGeskin1 op Twitter
ik vind die minimale bezels/randen aan de zijkanten van de X wel erg strak hoor....nice!!! :) _/-\o_

nog wat vergelijkingsmateriaal: iPhone 8 vs iPhone X vs iPhone 8 Plus.
Voor de mensen die nog echt twijfelen en nog geen idee hebben hoe een iPhone X zal aanvoelen (ergonomisch) in de praktijk, loop een telecomwinkel binnen en speel eens 5 minuten met een Samsung S8.
Die is vrijwel identiek aan de iPhone X, qua (scherm) formaat en ergonomie.

Verder nog een kleine opmerking wat betreft het toetsenbord (ja, eindelijk een onderwerp dat nog niet 1 keer is voorbijgekomen in dit topic, geloof ik ;) ) op de iPhone X, deze zal uiteraard aanzienlijk smaller zijn t.o.v de 8 Plus (en het verschil met het non Plus is minimaal)
Dus voor mensen met dikkere vingers kan ik me zo voorstellen dat die (in het begin vooral) moeite zullen hebben met het smalle(re) toetsenbord van de iPhone X.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aR6UC39l.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2017 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-09 23:14
Lees al een tijdje mee in dit topic en begin toch steeds meer waardering te krijgen voor de iPhone X. Heb momenteel de 6 en zit te twijfelen over de 8 ( plus ) of de X, vanaf de begin heb ik de (plus) te groot gevonden maar de prijs van X doet me toch weer twijfelen.

mobiel.nl biedt de 8 (plus) 256GB een stukken goedkoper aan met Tele2 abbo. Als de X bij mobiel.nl ook wat goedkoper wordt aangeboden ben ik verkocht 😬. Wil best paar honderd bijbetalen als de maandelijkse kosten maar binnen beperken blijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hier nog 2 foto's met wat ik eerder vanochtend bedoelde dat het keyboard op de iPhone X aardig wat kleiner is dan de iPhone 8 Plus.

op de 1ste foto: als voorbeeld is de gele streep van de X letterlijk overgenomen en geplakt op het non-Plus model en het Plus model.

2e foto: verschil tussen iPhone 8 Plus vs iPhone X.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mbeQomAl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QCJYYh5l.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2017 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
zo maar wat nieuwtjes/geruchten op 25 september 2017:

-TrueDepth camera may be main production bottleneck of iPhone X ramp. The 3D sensing (TrueDepth camera) on iPhone X is composed of a structured-light system, time-of-flight system and a front-facing camera, which represents a far more complex structure than those of rivals. It will therefore be harder to achieve mass production. While we project iPhone X will see output ramp up meaningfully in mid/ late October, tight supply may only start to ease in 1H18F due to strong demand.
Aldus de alombekende KGI analist Kuo.

- iPhone X Production Supposedly Going Much Slower Than Apple Originally Planned.
The report, citing unnamed sources from within Apple's supply chain, claims the suppliers are now shipping only about 40 percent of the components originally planned for the initial production of the iPhone X.
Aldus het Taiwanese DigiTimes.

Nee, echt álles wijst op een release waar veel mensen al in november hun iPhone X bezorgd gaan krijgen *kuch*
Iets zegt mij dat door het mislukken van het TouchID onder het scherm (wat eerst het plan was), FaceID een behoorlijk vertraging heeft veroorzaakt in een September release.

Kunnen ze deze iPhone X pre order/release niet omdopen tot ''Games of Phones''? :+

1 ding zie je wel al uit alle nieuwtjes (geruchten) die voorbij komen; hoe complex de supply chain productie proces is van zo'n telefoontje. Er hoeft maar 1 klein onderdeeltje van de X voor vertraging zorgen en daar gaat je release.

Kan natuurlijk allemaal dikke bullshit zijn...who knows! ;) (Tim knows for sure)

Apple aandeelhouders zijn afgelopen paar weken ook ''erg blij'' met deze nieuwtjes/geruchten...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xcScOqal.png

[ Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2017 17:52 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.