[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.841 views

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik zeg ook helemaal nergens dat het sneller moet kunnen maar het lijkt er nu in alle gevallen op dat FaceID + swipe gewoon trager is dan touchid

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:06:
Ik zeg ook helemaal nergens dat het sneller moet kunnen maar het lijkt er nu in alle gevallen op dat FaceID + swipe gewoon trager is dan touchid
Waar heb jij deze gegevens vandaan gehaald ? Ben best benieuwd wat nou daadwerkelijk sneller is. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:07:
[...]

Waar heb jij deze gegevens vandaan gehaald ? Ben best benieuwd wat nou daadwerkelijk sneller is. :F
Euh internet (Timmy turner antwoord) nogmaals ik baseer het alleen op basis wat ik heb gezien en wat in mijn gedachte zit, er komt een +1 handeling bij wat ik nu niet hoef. Extra handeling is voor mij gewoon meteen een aanname dat het langzamer gaat, ja in productie processen is die ene handeling misschien een verbetering omdat het verderop in het traject iets niet hoeft te doen, maar voor dit is het traject te kort.

Ik zou gaan van 1 handeling naar 2 = dus trager

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:16:
[...]

Euh internet (Timmy turner antwoord) nogmaals ik baseer het alleen op basis wat ik heb gezien en wat in mijn gedachte zit, er komt een +1 handeling bij wat ik nu niet hoef. Extra handeling is voor mij gewoon meteen een aanname dat het langzamer gaat, ja in productie processen is die ene handeling misschien een verbetering omdat het verderop in het traject iets niet hoeft te doen, maar voor dit is het traject te kort.

Ik zou gaan van 1 handeling naar 2 = dus trager
Duidelijk.
Toch wel een beetje lui bezig dan >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
[...]

Ik weet zeker dat TouchID in de praktijk sneller is voor mij. Als ik mijn telefoon uit mijn zak haal heb ik mijn duim al op de home knop liggen. Voordat ik mijn telefoon helemaal uit mijn zak heb is die al unlocked en op het homescreen. Als ik alleen de notificaties wil zijn pak ik mijn telefoon op een andere manier vast. Daar kan FaceID niet tegen op. Neemt niet weg dat het vast prima zal werken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik vind het nadeel van het weglaten van de home button nog niet direct touchid/faceid. Wat mij lastiger lijkt is de nieuwe manier om van app te wisselen. Via omhoog swipen en dan daar even op de juiste plek stil te houden. Lijkt me iets wat je als je het snel wil doen makkelijk fout gaat.

Het lijkt me dat je meer aandacht moet schenken aan de handeling. Ipv dat het "vanzelf gaat".

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nitai schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:06:
[...]

Ik begrijp het wel, maar dat is eigenlijk hetzelfde als je vingers vies zijn en het niet lukt. Oftewel een conditie nu is dat je vingers schoon/leesbaar moeten zijn, dat is niet anders als met faceid, dat ding heeft je gezicht nodig anders kun je niet authenticeren.

Zelf moet ik het nog zien hoe dat werkt met faceid, ik zie nog onvoorziene irritaties. Maar dat is dan een kwestie van gewenning. Net zoals in een van de laatste iOS versies je opeens moest doordrukken om op je homescreen te komen. Dat was zo irritant qua gewenning, voorheen was je vinger op de sensor leggen genoeg, nu moet je druk uitoefenen. Nu weet ik eigenlijk niet anders.

Ik ken ook collega's en familieleden die jaren met een iPhone met touchid lopen maar het nooit hebben aangezet omdat een code 'fijner' werkt. :?
Dat klopt. Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde bouwvakker weinig aan Touch ID heeft, maar dat vind ik persoonlijk meer uitzonderlijk dan gewoon je toestel op tafel hebben liggen. Telefoons zijn nu eenmaal net zo min gebouwd voor vieze vingers als dat ze niet tegen vallen op straat kunnen. Ik bedoel, iedereen heeft zijn toestel toch wel eens op een tafel/bureau liggen. Bedenk goed: als je de X niet recht voor je ligt en je niet voorover gebogen hangt (zoals plaatje aantal posts terug), dan zal je dus je code in moeten voeren omdat het ding jou niet ziet. Idem m.b.t. het voorbeeld als het toestel bijvoorbeeld naast je op de bank ligt.
[...]

Is toch gewoon logisch nadenken. Ten eerste heb je met Touch ID je toestel al unlocked als je deze in een normale greep hebt, ook al zit deze nog in je zak. En ten tweede is een swipe nu eenmaal een handeling die langer duurt dan een simpele druk of aanraking.

Face ID is een hele mooie techniek en op het moment dat je je toestel gewoon goed voor je hebt zal het fantastisch werken, maar in alle andere gevallen zal Touch ID voor mij persoonlijk veruit superieur blijven: een handeling minder (hoofd voor je toestel houden) en een handeling die minder tijd/moeite kost (drukken vs. swipen).

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:23:
[...]

Dat klopt. Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde bouwvakker weinig aan Touch ID heeft, maar dat vind ik persoonlijk meer uitzonderlijk dan gewoon je toestel op tafel hebben liggen. Telefoons zijn nu eenmaal net zo min gebouwd voor vieze vingers als dat ze niet tegen vallen op straat kunnen. Ik bedoel, iedereen heeft zijn toestel toch wel eens op een tafel/bureau liggen. Bedenk goed: als je de X niet recht voor je ligt en je niet voorover gebogen hangt (zoals plaatje aantal posts terug), dan zal je dus je code in moeten voeren omdat het ding jou niet ziet. Idem m.b.t. het voorbeeld als het toestel bijvoorbeeld naast je op de bank ligt.

[...]

Is toch gewoon logisch nadenken. Ten eerste heb je met Touch ID je toestel al unlocked als je deze in een normale greep hebt, ook al zit deze nog in je zak. En ten tweede is een swipe nu eenmaal een handeling die langer duurt dan een simpele druk of aanraking.

Face ID is een hele mooie techniek en op het moment dat je je toestel gewoon goed voor je hebt zal het fantastisch werken, maar in alle andere gevallen zal Touch ID voor mij persoonlijk veruit superieur blijven: een handeling minder (hoofd voor je toestel houden) en een handeling die minder tijd/moeite kost (drukken vs. swipen).
Logisch nadenken zeg je? Logisch nadenken kunnen we allemaal, zolang er geen feiten zijn over wat en hoe sneller is kun je ook geen conclusies trekken hier.

Je zegt tevens ook dat je voor je FaceID je scherm voor je moet houden, wat ook niet klopt.
Je kan de scherm als die op de tafel ligt bij wijze van ook prima unlocken zonder weinig moeite te doen AKA hoofd voor je scherm houden.

• aicaramba
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:27:
[...]

Logisch nadenken zeg je? Logisch nadenken kunnen we allemaal, zolang er geen feiten zijn over wat en hoe sneller is kun je ook geen speculaties trekken hier.

Je zegt tevens ook dat je voor je FaceID je scherm voor je moet houden, wat ook niet klopt.
Je kan de scherm als die op de tafel ligt bij wijze van ook prima unlocken zonder weinig moeite te doen AKA hoofd voor je scherm houden.
Geen speculaties trekken? Speculaties juist wel, geen conclusies bedoel je.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 06:21
Voor Android gebruikers is er nu een notch simulator beschikbaar. Kan je alvast wennen. 🙂

https://www.google.nl/amp...hone-iphone-x-801385/amp/

Verwijderd

aicaramba schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:31:
[...]

Geen speculaties trekken? Speculaties juist wel, geen conclusies bedoel je.
Inderdaad, excuses 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:18:
[...]

Duidelijk.
Toch wel een beetje lui bezig dan >:)
Klopt, ik ben van de generatie zo veel mogelijk doen in zo min mogelijk tijd en door zo min mogelijk te bewegen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor de notch lovers, een opdrachtje voor vanavond, voor op de bank:

- je gaat vanavond je favoriete serie/film kijken, zittend op de bank. Op de (salon)tafel voor je , leg je een grote lege fles frisdrank neer.
Wel zo neer leggen dat deze het zicht belemmert (dit hoeft maar een heel klein beetje) tussen jou op de bank en de TV.

Nu heb je een klein idee hoe de notch in de iPhone X zal werken...

buenos notches!

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2017 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Nu online
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:39:

- je gaat vanavond je favoriete serie/film kijken, zittend op de bank. Op de (salon)tafel voor je , leg je een grote lege fles frisdrank neer.
Wel zo neer leggen dat deze het zicht belemmert (hoeft maar een heel klein beetje) tussen jou op de bank en de TV.

buenos notches!
DAT DUS!!!!! STERF LEGE FRISDRANKFLES, STERF EEN PIJNLIJK DOOD.

Sorry ;(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:27:
[...]

Logisch nadenken zeg je? Logisch nadenken kunnen we allemaal, zolang er geen feiten zijn over wat en hoe sneller is kun je ook geen conclusies trekken hier.

Recht voor je terwijl je enigszins naar je toestel kijkt, inderdaad. Leg je toestel nou gewoon eens op tafel en zet de front camera aan en kijk wanneer je pas echt goed zichtbaar bent. Ik zeg niet dat de huidige camera's representatief zijn voor de X camera, maar dat ding heeft voor zover ik weet geen groothoek spiegelreflex lens. En als dat ding je gezicht wel ziet uit alle hoeken en standen, dan betekent dat dus dat je telefoon constant oplicht omdat deze denkt dat je wilt inloggen. 8)7

Hier, dit is mijn real-life bureau. Hoesje links is waar mijn telefoon standaard ligt. Ga er maar vanuit dat de X vanuit die hoek mijn gezicht niet gaat zien. Zo nu en dan krijg ik iets binnen en check ik even door mijn wijsvinger op de Touch ID te leggen om te unlocken en dat kan straks dus niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://a63.tinypic.com/312gu82.jpg

Het is toch verder niet zo heel moeilijk om dit te snappen en er met een kritische blik naar te kijken? Kan je blijven roepen: wacht nu maar tot het echt getest is, maar wat verwacht je er zelf van dan? Ik ben heel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:45:
[...]

Recht voor je terwijl je enigszins naar je toestel kijkt, inderdaad. Leg je toestel nou gewoon eens op tafel en zet de front camera aan en kijk wanneer je pas echt goed zichtbaar bent. Ik zeg niet dat de huidige camera's representatief zijn voor de X camera, maar dat ding heeft voor zover ik weet geen groothoek spiegelreflex lens. En als dat ding je gezicht wel ziet uit alle hoeken en standen, dan betekent dat dus dat je telefoon constant oplicht omdat deze denkt dat je wilt inloggen. 8)7

Hier, dit is mijn real-life bureau. Hoesje links is waar mijn telefoon standaard ligt. Ga er maar vanuit dat de X vanuit die hoek mijn gezicht niet gaat zien. Zo nu en dan krijg ik iets binnen en check ik even door mijn wijsvinger op de Touch ID te leggen om te unlocken en dat kan straks dus niet meer.

[afbeelding]

Het is toch verder niet zo heel moeilijk om dit te snappen en er met een kritische blik naar te kijken? Kan je blijven roepen: wacht nu maar tot het echt getest is, maar wat verwacht je er zelf van dan? Ik ben heel benieuwd.
Ik snap je punt.
Maar ik blijf ook bij mijn eigen punt staan, vanuit mijn kritische blik denk ik er ook zo over. Desondanks heeft Apple ons vaker verrast, vandaar dat ik nu geen conclusies trek. :X

Verwijderd

SpoekGTi schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:38:
[...]

Klopt, ik ben van de generatie zo veel mogelijk doen in zo min mogelijk tijd en door zo min mogelijk te bewegen :P
Heerlijk dit. })

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Offtopic:
Dit ziet er akelig bekend uit, om er niet al te specifiek op in te gaan: dorp in de buurt van Tilburg? ;)

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:28

swv

Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:39:

Wel zo neer leggen dat deze het zicht belemmert (dit hoeft maar een heel klein beetje) tussen jou op de bank en de TV.

Nu heb je een klein idee hoe de notch in de iPhone X zal werken...

buenos notches!
Maar 16:9 video’s worden toch met zwarte randen aan de zijkant weergegeven? Tenminste je kunt er toch voor kiezen of je ingezoomd of uitgezoomd wilt kijken? Net als bij de S8 zegmaar.

• aicaramba
FreshMaker schreef op woensdag 20 september 2017 @ 07:54:
[...]

De rest even eraf gesneden ;)

Dat is juist het probleem, het is al lang geen discussie meer, maar zeuren geworden.
Niemand hier heeft al zo'n apparaat, dus niemand kan zeggen OF het goed is of niet.

Misschien ben ik te makkelijk en te kortzichtig, maar een 'ervaringen en discussie' topic, over toestellen die er nog niet eens zijn, verzand al snel in een zeur en dram verhaal van would be en could be
Wacht dat apparaat af, en kom dan discussiëren en je ervaring delen, zonder hands on gaat het werkelijk nergens over.

Dit zie je in alle topics terug, de eerste 50 pagina's gaat het over 'wat als' en 'ik zou'
Nja. Er is één ding dat we wel weten.. Dat is de prijs, dus dat lijkt me dan een uitermate goed discussiepunt :+

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:53:
[...]

Maar 16:9 video’s worden toch met zwarte randen aan de zijkant weergegeven? Tenminste je kunt er toch voor kiezen of je ingezoomd of uitgezoomd wilt kijken? Net als bij de S8 zegmaar.
dat klopt.
Maar in merendeel van de apps, zelfs stock Apps (wat ik zeer opmerkelijk vind) zal je toch echt naar mijn eerder beschreven lege fles cola blijven aankijken

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:16
Gelukkig hebben we nog exact 37 dagen om dit topic te vullen met geneuzel over Face ID. :+

dion.dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
senses2 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:53:
Offtopic:

[...]

Dit ziet er akelig bekend uit, om er niet al te specifiek op in te gaan: dorp in de buurt van Tilburg? ;)
Eh nee ik zit in Amsterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

diotav schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:01:
Gelukkig hebben we nog exact 37 dagen om dit topic te vullen met geneuzel over Face ID. :+
Discussie prijs lijkt over te zijn, nu is het FaceID, Elke dag wat anders, daarom hou ik van Tweakers.Net
Anyway, ik snap de mensen die wat kritisch zijn over FaceID, ik ben namelijk ook super benieuwd hoe het allemaal gaat werken. Als ze het hebben zoals MS Hello in de surface pro is het namelijk echt een gave feature/marketingtruc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:11

aex351

I am the one

Het probleem is denk ik niet zozeer Face ID. Want waarom zou je daar op tegen zijn. Het probleem is dat er geen home-knop meer op zit. En dat daarmee dus ook Touch ID is komen te vervallen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:48
Nitai schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:06:
Ik ken ook collega's en familieleden die jaren met een iPhone met touchid lopen maar het nooit hebben aangezet omdat een code 'fijner' werkt. :?
Nog erger, een collega die zei; op Android kan je je telefoon met vingerafdruk unlocken....
"Uhm gast, dat kan ook met je eigen iPhone 7" |:(

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:22:
[...]

Nog erger, een collega die zei; op Android kan je je telefoon met vingerafdruk unlocken....
"Uhm gast, dat kan ook met je eigen iPhone 7" |:(
Moet nageven, das wel een goeie troll.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:28

swv

Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:59:
[...]

dat klopt.
Maar in merendeel van de apps, zelfs stock Apps (wat ik zeer opmerkelijk vind) zal je toch echt naar mijn eerder beschreven lege fles cola blijven aankijken
Ik ben het er mee eens dat die concepten waarin de notch wegvalt in een zwarte balk wel mooi zijn (en de praktijk toch anders is helaas). Verder gebruik ik mijn iPhone altijd in portrait, en dan vind ik een notch aan de bovenzijde minder irritant dan aan de zijkant omdat je de weergave van content er beter op af kunt stemmen.

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 20-09-2017 09:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:39
..

[ Voor 98% gewijzigd door fredhuizinga op 20-09-2017 09:33 . Reden: laat maar, was al gepost ]

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:36

Nitai

Live the life you love.

Ge-wel-dig! _/-\o_
Ik zag hem voor het eerst :P

[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 20-09-2017 09:34 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Hanky74 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:32:
Voor Android gebruikers is er nu een notch simulator beschikbaar. Kan je alvast wennen. 🙂

https://www.google.nl/amp...hone-iphone-x-801385/amp/
als Apple liefhebber kan ik toch wel genieten van zoiets uit het Android kamp.
Het is niet meer dan een ''f*ck you Apple, met je spuuglelijke notch'' heerlijk....

maar goed, ''het went vanzelf''

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:23:
[...]

Moet nageven, das wel een goeie troll.
Uhuh, totdat hij vroeg hoe stel je dat in en het ter plekke ging doen :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:35:
[...]

Uhuh, totdat hij vroeg hoe stel je dat in en het ter plekke ging doen :)
Oh wow, dan mag ik wel een iSheep zijn, maar ik bler nog liever wat uurtjes in de tuin dan dat ik nog een passcode moet gebruiken om m'n iPhone te ontgrendelen.
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:34:
[...]

als Apple liefhebber kan ik echt zwaar genieten van zoiets uit het Android kamp.
Het is niet meer dan een ''f*ck you Apple, met je spuuglelijke notch'' heerlijk....

maar goed, ''het went vanzelf''
_/-\o_

Geweldig zulke dingen inderdaad, lig er niet wakker van, bler nog wel 2x extra dan.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-09 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:59:
[...]

dat klopt.
we weten ondertussen wel dat je het niet eens bent met de prijs, de notch en FaceID als vervanging van TouchID.
Natuurlijk mag iedereen kritisch zijn en over dingen discussiëren, maar ondertussen lijkt het wel alsof je iedereen wil overhalen om vooral maar niet de iPhone X te halen.

Give it a rest! :F

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Yucko schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:54:
[...]

we weten ondertussen wel dat je het niet eens bent met de prijs, de notch en FaceID als vervanging van TouchID.
Natuurlijk mag iedereen kritisch zijn en over dingen discussiëren, maar ondertussen lijkt het wel alsof je iedereen wil overhalen om vooral maar niet de iPhone X te halen.

ik heb niet de intentie om mensen wel of niet over te halen om een product wel of niet aan te schaffen. Het zal mij jeuken of iemand een boxershort haalt bij de Hema of Bijenkorf als ook wel of geen iPhone X aanschaffen.

ik zal je sterker vertellen;
de linkerhelft van mijn hoofd zegt: ''echt super mooi, kopuh!!!''
de rechterhelft zegt: ''op zich wel mooi, maar dit,dat en dat, dus doe maar nie kopuh!''

Op 27 oktober zal blijken welke kant van m'n koppie heeft gewonnen! O-)

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2017 10:03 ]

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:30
[...]

Dat zou de prijs wel omlaag brengen of Apple dwingen met iets beters te komen :P
Iedereen mag het zelf weten hoor maar ik vind 500 euro voor een telefoon al veel dus alle mensen die er meer dan 1000 euro aan uitgeven zijn batshit crazy :+

Verwijderd

[...]

Volgens mij is een meme ook heel anders dan "kritisch" wezen. Ik vind het grappig, gewoon humor, echter vind ik de iPhone X wel een mooi apparaat. Wacht...

Hebben jullie niet gelachen om de Arya Stark memes? Damn
HMR90 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:59:
[...]

Dat zou de prijs wel omlaag brengen of Apple dwingen met iets beters te komen :P
Iedereen mag het zelf weten hoor maar ik vind 500 euro voor een telefoon al veel dus alle mensen die er meer dan 1000 euro aan uitgeven zijn batshit crazy :+
Tsja, das persoonlijk eh :+ Ik vind het crazy dat mensen elk jaar op vakantie moeten, soms zelfs 2x(!) :P
Ieder z'n ding.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 10:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Nu online
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:57:
[...]

ik heb niet de intentie om mensen wel of niet over te halen om een product wel of niet aan te schaffen. Het zal mij jeuken of iemand een boxershort haalt bij de Hema of Bijenkorf als ook wel of geen iPhone X aanschaffen.

ik zal je sterker vertellen;
de linkerhelft van mijn hoofd zegt: ''echt super mooi, kopuh!!!''
de rechterhelft zegt: ''op zich wel mooi, maar dit,dat en dat, dus doe maar nie kopuh!''

Op 27 oktober zal blijken welke kant van m'n koppie heeft gewonnen! O-)
Vorig jaar had ik dat:

links zei, je wil een nieuwe iphone liefst 128GB want dat is meer dan zat
Rechts zei, je wil een nieuwe iphone en je wil hem snel, dus als de 256GB te reserveren is dan haal je die, want ja misschien komt die 128GB wel helemaal niet op stock die dag.

Rechts won...... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[...]

Kun je het hem kwalijk nemen?

Hoe minder kopers, hoe groter minder klein de kans dat hij het toestel op de dag van uitkomen ook kan kopen

• _Bailey_
  • Niet online
Fly-guy schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:14:
[...]

Hoe minder kopers, hoe groter minder klein de kans dat hij het toestel op de dag van uitkomen ook kan kopen
tactiekje hè :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-09 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

Fly-guy schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:14:
[...]

Kun je het hem kwalijk nemen?

LOL, mja .. zo kun je het ook zien ja :P

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:03:
[...]

Discussie prijs lijkt over te zijn, nu is het FaceID, Elke dag wat anders, daarom hou ik van Tweakers.Net
Anyway, ik snap de mensen die wat kritisch zijn over FaceID, ik ben namelijk ook super benieuwd hoe het allemaal gaat werken. Als ze het hebben zoals MS Hello in de surface pro is het namelijk echt een gave feature/marketingtruc
Waarom marketingtruc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je dit? Ik kan mij niet voorstellen dat FaceID voorgesteld is door een programmeur of UX designer.

• Cartoon
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:33:
[...]

Meen je dit? Ik kan mij niet voorstellen dat FaceID voorgesteld is door een programmeur of UX designer.
Niet? Ik denk dat FaceID onderdeel is geworden van de iPhone X ontwikkeling vanaf het moment dat besloten werd dat er een edge to edge display kwam. Als alternatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JSt1983 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:44:
[...]

Niet? Ik denk dat FaceID onderdeel is geworden van de iPhone X ontwikkeling vanaf het moment dat besloten werd dat er een edge to edge display kwam. Als alternatief.
Ah, vandaar de patenten voor TouchID onder het glas :+

Neen, ik zie het als een marketingtruc, en anders, is het in ieder geval, een gevolg van een marketingtruc.

Edit: Tuurlijk is het nu een onderdeel van de iPhone X en zal het ongetwijfeld binnen de kortste keren goed werken. Toch betwijfel ik nog steeds het nut van FaceID, TouchID werkt namelijk ook uitstekend en zeer snel, sneller dan FaceID so far. Ik weet zeker dat als het Apple gelukt was om de TouchID onder het glas te krijgen, dat we deze disucssie niet hadden gehad.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 10:48 ]

• Cartoon
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:45:
[...]

Neen, ik zie het als een marketingtruc, en anders, is het in ieder geval, een gevolg van een marketingtruc.

Edit: Tuurlijk is het nu een onderdeel van de iPhone X en zal het ongetwijfeld binnen de kortste keren goed werken. Toch betwijfel ik nog steeds het nut van FaceID, TouchID werkt namelijk ook uitstekend en zeer snel, sneller dan FaceID so far. Ik weet zeker dat als het Apple gelukt was om de TouchID onder het glas te krijgen, dat we deze disucssie niet hadden gehad.
Ah zo. Ja zou ook kunnen.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:58
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:45:
[...]

Maar het bezwaar tegen faceID is dat je het toestel voor je gezicht moet houden om 'm te unlocken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:57:
[...]

Maar het bezwaar tegen faceID is dat je het toestel voor je gezicht moet houden om 'm te unlocken?
Niet zo zeer bezwaar hoor. Nogmaals, als het net zo goed werkt als Microsoft z'n Hello techniek, dikke prima!
Het is alleen nu wel zo dat je de telefoon moet vastpakken -> naar kijken voor ontgrendelen. Ik ben gewend, en ja met name gewend want FaceID went ook wel weer, dat je even snel duim erop, tel checken en weer klaar. Hiervoor kan ik mijn telefoon op m'n bureau laten en hoef ik deze verder niet aan te raken. Kortom, ik vind het nog steeds net wat minder effectief dan TouchID. Maar, we gaan het meemaken na de release.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:58
wees blij dat we geen vingersensor op de achterkant hebben gekregen. Dàt was pas ruk geweest. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:02:
wees blij dat we geen vingersensor op de achterkant hebben gekregen. Dàt was pas ruk geweest. ;)
Haha, dat zeker weten. Dan hadden ze echt veel kritiek gehad. Het beste, in mijn ogen, was TouchID onder het glas en ik denk dat Apple het met mij eens is.

• aicaramba
Ik vind de nieuwe implementatie van TouchID eigenlijk helemaal niet fijn. Vroegah, als ie m niet pakte kon je naar rechts swipen en alsnog je code invoeren. Nu moet je een aantal keer (geloof ik) laten mislukken en dat krijg je de mogelijkheid om je code in te voeren. Maar ik vind het heel onduidelijk hoe je dat moet doen en wat er voor nodig is om bij code invoeren te komen. Er inconsistent.

Mij lijkt het tap to wake wel fijn. Nu doet de telefoon dat wanneer je hem optilt, maar als je hem laat liggen en wakker maakt met de home button unlock je hem soms al meteen. Het is toch minder fijn om de knop aan de zijkant in te drukken als hij ergens op tafel ligt.

• _Bailey_
  • Niet online
geloof me, indien er een fingerprint sensor op de iPhone X was gekomen, stonden er bosjes mensen in een rij klaar, om dit goed te praten...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:05:
[...]

geloof me, indien er een fingerprint sensor op de iPhone X was gekomen, stonden er bosjes mensen in een rij klaar, om dit goed te praten...
Haha, ja absoluut, man dat is toch prachtig. Elk bedrijf streeft naar zo een imago/reputatie.

Jarenlang roepen ze "Dunste iPhone ever", hiervoor moest de 3,5mm jack weg. Nu is de iPhone 8/8+ wat dikker omdat het noodzakelijk is dat de iPhone van glas is, voor het draadloos opladen... En nu hoor je mensen "De 8 is wat dikker, meer iPhone voor hetzelfde geld!" 8)7

Afbeeldingslocatie: https://www.adminsehow.com/wp-content/uploads/2014/09/isheep-store.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 11:10 ]

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Vorkie schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:43:
Maar wie zegt dat er niet dezelfde optie straks inzit als nu met TouchID? Als mijn scherm aan staat in lock screen gaat ie met alleen mijn vinger erop leggen (dus niet drukken!) naar mijn homescreen...

De optie heet
Plaats vinger om te openen in toegankelijkheid opties
Exact. Dit is dus ook mijn bezwaar op de X. Voor nu dan. Totdat het bewezen werkt enz. Maar ik gebruik dit dus ook. Vinger om te openen (werkt thuis ook!) 😋

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 21:53

ronaldm3

Apple Watch :)

opa_paul schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:11:
[...]

Exact. Dit is dus ook mijn bezwaar op de X. Voor nu dan. Totdat het bewezen werkt enz. Maar ik gebruik dit dus ook. Vinger om te openen (werkt thuis ook!) 😋
Hahaha, ik denk idd dat die functie moet worden geactiveerd en dat Apple dat express niet heeft gedaan om er langer bij stil te staan. :P

Power to the beat.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 10:41
opa_paul schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:11:
[...]

Maar met FAceID heb je geen last als je handschoenen aan hebt of met natte handen. Zo is er voor alle alternatieven wel een voor- of nadeel te benoemen. De tijd zal het leren......

Verwijderd

loeberce schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:16:
[...]

Maar met FAceID heb je geen last als je handschoenen aan hebt of met natte handen. Zo is er voor alle alternatieven wel een voor- of nadeel te benoemen. De tijd zal het leren......
Ja, maar in de auto unlocken is nu lastiger, zonnebril kan probleem opleveren. Nogmaals, geen enkel systeem is probleemloos. Helaas geld dat dus ook voor Apple producten ^^
Inderdaad, tijd zal het leren. Ik ben wel echt nieuwschierig/hyped hoe het allemaal werkt :D, terwijl ik hem niet (meteen) aanschaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Nu online
loeberce schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:16:
[...]

Ja en met TouchID heb ik geen last van een Balaclava, zo ken ik er nog wel een paar

• loeberce
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:30:
[...]

Ja, maar in de auto unlocken is nu lastiger, zonnebril kan probleem opleveren. Nogmaals, geen enkel systeem is probleemloos. Helaas geld dat dus ook voor Apple producten ^^
Inderdaad, tijd zal het leren. Ik ben wel echt nieuwschierig/hyped hoe het allemaal werkt :D, terwijl ik hem niet (meteen) aanschaf.
Ik vermoed dat Apple niet wil dat je je telefoon unlockt in de auto, zeker niet tijdens het rijden.

Verwijderd

loeberce schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:42:
[...]

Ik vermoed dat Apple niet wil dat je je telefoon unlockt in de auto, zeker niet tijdens het rijden.
Denk imo niet dat het hun maar ene moer interesseert, een bedrijf groeit niet door ethisch te zijn.
Overigens was het een voorbeeldje maar oke. Nog eentje dan, iemand die loopt en FaceID wilt gebruiken. Word hilarisch.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Oké,

Inmiddels aardig wat pagina's door genomen om een beetje te polsen hoe iedereen erover denkt.
Tja blijft toch lastig want sommige mensen zijn zo negatief ingesteld en anderen zijn weer zo defensief als het op Apple of de iPhone X aan komt.
Gun elkaar toch een mening. Als veel mensen die X te duur vinden, laat ze dat dan toch vinden! Persoonlijk vind ik het ook een grens overschrijdende barrière. Heb het liefst dat Apple leert van zn fouten en de iPhone goedkoper maakt en zo meer verkoopt. Van de andere kant snap ik Apple wel. Buiten Amerika is dit een luxe product voor de elite. Ben je een arme student, dan koop je eerder een tweedehandse iPhone of een goedkoop Android model. Ben je een rijke ICT-er of manager die alles op de zaak weg schrijft, dan bestel je gewoon altijd de nieuwste want geld kan je toch niet bommen! (Allemaal zeer insinuerend en generaliserend - i know. Vasts niet waar, maar het geeft een beeld hoe ik erover denk)
Ik zou het liefst hebben dat ze de iPhones wat goedkoper zouden maken, maar dit doen ze blijkbaar niet. 1300€ voor een iPhone en 3500€ voor een MacBook is schijnbaar normaal geworden. (Ik zou ze het liefst boycotten)

Dan het punt over de touch id en de face id. Jezus man, waar maken jullie je druk om. Deal with it. Ik had ook heel graag een touch id in het glas gezien bij de X. Kan je kiezen. Maar het zit er helaas niet op. Dus kiezen we allemaal hoe belangrijk we dit persoonlijk vinden. Dus als de één het heel belangrijk vindt en daarom de 8 koopt, gun hem dan toch zijn mening ook al vind je zelf die touch id nutteloos. Face id zal vast werken. We weten het over 6 weken toch?!

Kortom, de meesten zijn Apple fan boys hier. Waaronder ik zelf. (Als mijn vriendin een Apple logo had gehad dan had ik haar al lang ten huwelijk gevraagd 😉😋 haha.) - alhoewel, inmiddels alsnog gelukkig getrouwd en een baby onderweg... (Naja, die krijgt dan een Apple babyfoon en een Apple Rompertje haha)

Btw, als iemand graag 3000€ uitgeeft voor een vakantie ipv twee nieuwe iPhones X's dan mag dat toch?! Ik was voor de Malediven wel meer kwijt. En na die vakantie heb ik maanden getwijfeld over een oled tv terwijl ik die vakantie in een uur geboekt had. Het gaat toch altijd om wat JIJ zelf voor iets wilt uitgeven?! Hoeveel is het je waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:43:
[...]

Denk imo niet dat het hun maar ene moer interesseert, een bedrijf groeit niet door ethisch te zijn.
Overigens was het een voorbeeldje maar oke. Nog eentje dan, iemand die loopt en FaceID wilt gebruiken. Word hilarisch.
Do not disturb whilst driving is zomaar geimplementeerd? Carplay is bedacht omdat het kan? Ooit van maatschappelijk verantwoord ondernemen gehoord?

Verwijderd

opa_paul schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:52:
Oké,

Inmiddels aardig wat pagina's door genomen om een beetje te polsen hoe iedereen erover denkt.
Tja blijft toch lastig want sommige mensen zijn zo negatief ingesteld en anderen zijn weer zo defensief als het op Apple of de iPhone X aan komt.
Tsja, inderdaad jammer, ben inmiddels niks anders gewend hoor. Je kan ook geen mooie auto meer rijden zonder dat mensen vooroordelen hebben, grapjes maken en dergelijk. Gewoon negeren en doen wat jij zelf wilt. Niemand verplicht iemand om een iPhone, Samsung of BMW te kopen.
Gun elkaar toch een mening. Als veel mensen die X te duur vinden, laat ze dat dan toch vinden! Persoonlijk vind ik het ook een grens overschrijdende barrière. Heb het liefst dat Apple leert van zn fouten en de iPhone goedkoper maakt en zo meer verkoopt.
Jij ziet dit misschien als een "Fout van Apple", ik zie het eerder als een 'fout' van de consument. Zolang mensen jou product blijven kopen, dan is het als bedrijf goed. Logisch dat je zoveel mogelijk marge probeert te regelen.
Van de andere kant snap ik Apple wel. Buiten Amerika is dit een luxe product voor de elite. Ben je een arme student, dan koop je eerder een tweedehandse iPhone of een goedkoop Android model. Ben je een rijke ICT-er of manager die alles op de zaak weg schrijft, dan bestel je gewoon altijd de nieuwste want geld kan je toch niet bommen! (Allemaal zeer insinuerend en generaliserend - i know. Vasts niet waar, maar het geeft een beeld hoe ik erover denk)
Ben ik het niet mee eens, ja toen de iPhone 4 uitkwam, man, dat was een status object. Je had dan immers een iPhone. Gewoon een echte smarthphone ipv de 100 eu blackberries. Althans, dat was zo op scholen.
Tegenwoordig zie je toch echt iedereen met een iPhone, sterker nog, studentjes met gigantische studieschulden lopen met een iPhone 7 vol met barsten in het scherm :+
Ik zou het liefst hebben dat ze de iPhones wat goedkoper zouden maken, maar dit doen ze blijkbaar niet. 1300€ voor een iPhone en 3500€ voor een MacBook is schijnbaar normaal geworden. (Ik zou ze het liefst boycotten)
En waarom zouden ze dat doen? Ik zie Tim Cook al als Walder Frey op de red wedding :+
En boycotten? Ook daar zie ik Tim Cook als Walder Frey:
https://media.vocativ.com/photos/2015/06/WalderFrey2.gif
Dan het punt over de touch id en de face id. Jezus man, waar maken jullie je druk om. Deal with it. Ik had ook heel graag een touch id in het glas gezien bij de X. Kan je kiezen. Maar het zit er helaas niet op. Dus kiezen we allemaal hoe belangrijk we dit persoonlijk vinden. Dus als de één het heel belangrijk vindt en daarom de 8 koopt, gun hem dan toch zijn mening ook al vind je zelf die touch id nutteloos. Face id zal vast werken. We weten het over 6 weken toch?!
Mee eens, laten we eens effkes zien hoe dit daadwerkelijk loopt. Ik ben zelf hyped :D
Kortom, de meesten zijn Apple fan boys hier. Waaronder ik zelf. (Als mijn vriendin een Apple logo had gehad dan had ik haar al lang ten huwelijk gevraagd 😉😋 haha.) - alhoewel, inmiddels alsnog gelukkig getrouwd en een baby onderweg... (Naja, die krijgt dan een Apple babyfoon en een Apple Rompertje haha)
Das meestal zo in een iPhone topic, snap de verbazing niet.
Btw, als iemand graag 3000€ uitgeeft voor een vakantie ipv twee nieuwe iPhones X's dan mag dat toch?! Ik was voor de Malediven wel meer kwijt. En na die vakantie heb ik maanden getwijfeld over een oled tv terwijl ik die vakantie in een uur geboekt had. Het gaat toch altijd om wat JIJ zelf voor iets wilt uitgeven?! Hoeveel is het je waard?
100% mee eens, al vaker geroepen. Echter zit er een soort kronkeltje in het brein van de mens, moet zich meestal even overal mee bemoeien.
loeberce schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:59:
[...]

Do not disturb whilst driving is zomaar geimplementeerd? Carplay is bedacht omdat het kan? Ooit van maatschappelijk verantwoord ondernemen gehoord?
Marketingtruc :+

Denk je echt dat het zo een bedrijf interesseert? Waarom hangen die netten onder de fabrieken meneer?

http://www.dailymail.co.u...-paid-just-1-12-hour.html

Oh, ik zie het. Das inderdaad wel het toppunt van maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Nobody cares

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 12:09 ]

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 12:03 ]

• SpoekGTi
  • Nu online
[...]

Carplay is verlenging van de iPhone, als ik nou de DnD aanzet met rijden, maar wel een Carplay connectie heb krijg ik dan ook geen notificaties op mijn Carplay? Dat zou wel ruk zijn namelijk, kan namelijk prima via Siri, korte berichten sturen en laten voorlezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

Ooit van maatschappelijk verantwoord ondernemen gehoord?
maatschappelijk verantwoord ondernemen en Apple in 1 zin?? haha, ik hoop dat je een grapje maakt

• _Bailey_
  • Niet online
voor mensen die moeite hebben met ''one handed use'' van een iPhone Plus model, zullen dit zeer waarschijnlijk ook met de nieuwe iPhone X hebben.

Zoals iedereen inmiddels wel weet heb je 2 verschillende nieuwe gestures op de iPhone X van de bovenkant van het scherm, 1 daarvan is het oproepen van het Control Centre, wat je met een swipe naar beneden van de rechterkant van de notch moet doen.

In onderstaande foto zie je nog eens goed dat de daadwerkelijke bovenkant van de iPhone X vrijwel identiek is aan de hoogte en het gedeelte waar het scherm begint van een iPhone Plus model.
Dus even ''on the fly'' met 1 hand het control centre oproepen met 1 hand zal wat lastig zijn, net als bij een Plus model.
Indien je het geen probleem vindt dat het toestel niet geheel ''one handed'' te gebruiken is net zoals bij een Plus model, is bovenstaande uiteraard totaal niet interessant ;)

Marques Brownlee (MKBHD) gaf al aan in 1 van zijn video's dat de X voor de meeste mensen geen ''one handed device'' zal zijn ondanks het totaal nieuwe schermformaat.

food for thought?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HqkReSJm.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2017 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is een normale iPhone 6 / 7 / 8 al niet meer met 1 hand te bedienen. Dat gaat bij mijn huidige SE nog maar net, damn die kleine handjes :+

Edit: Ik heb ook nooit begrepen wat daar nou zo fijn aan is? Kan iemand mij een situatie voorleggen waar het echt super handig is om je telefoon met 1 hand te bedienen?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:42:
voor mensen die moeite hebben met ''one handed use'' van een iPhone Plus model, zullen dit zeer waarschijnlijk ook met de nieuwe iPhone X hebben.

Zoals iedereen inmiddels wel weet heb je 2 verschillende nieuwe gestures op de iPhone X van de bovenkant van het scherm, 1 daarvan is het oproepen van het Control Centre, wat je met een swipe naar beneden van de rechterkant van de notch moet doen.

In onderstaande foto zie je nog eens goed dat de daadwerkelijke bovenkant van de iPhone X vrijwel identiek is aan de hoogte en het gedeelte waar het scherm begint van een iPhone Plus model.
Dus even ''on the fly'' met 1 hand het control centre oproepen met 1 hand zal wat lastig zijn, net als bij een Plus model.
Indien je het geen probleem vindt dat het toestel niet geheel ''one handed'' te gebruiken is net zoals bij een Plus model, is bovenstaande uiteraard totaal niet interessant ;)

Marques Brownlee (MKBHD) gaf al aan in 1 van zijn video's dat de X voor de meeste mensen geen ''one handed device'' zal zijn ondanks het totaal nieuwe schermformaat.

food for thought?

[afbeelding]
Dat is voor mij de iphone (niet plus model) toch al niet. Ik gebruik de one-handed-mode heel vaak, want ik kom niet bovenin.

Blijft die one-handed-mode eigenlijk bestaan nu ze de home knop weghalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:30:
[...]

maatschappelijk verantwoord ondernemen en Apple in 1 zin?? haha, ik hoop dat je een grapje maakt
https://research-methodol...ocial-responsibility-csr/

Zo maar een link vanuit google. Niet alles is wat het lijkt?

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:57:
Voor mij is een normale iPhone 6 / 7 / 8 al niet meer met 1 hand te bedienen. Dat gaat bij mijn huidige SE nog maar net, damn die kleine handjes :+

Edit: Ik heb ook nooit begrepen wat daar nou zo fijn aan is? Kan iemand mij een situatie voorleggen waar het echt super handig is om je telefoon met 1 hand te bedienen?
haha ;)

ik was er eerst van overtuigd (mijn fout) dat de nieuwe iPhone X vrijwel hetzelfde zou zijn qua ergonomie als het non-Plus model.
Ben me eens wat verder in gaan verdiepen, maar je levert met een huidige bijv 6 of 7 wel aardig wat ergonomie voor in

Verwijderd

aicaramba schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:01:
[...]

Dat is voor mij de iphone (niet plus model) toch al niet. Ik gebruik de one-handed-mode heel vaak, want ik kom niet bovenin.

Ok, wellicht ben ik toch niet zo iSheep als ik dacht dat ik was... maarrrre.. One-handed-mode? Waar vind ik die in eerste instantie 8)7

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Hoezo dat? Naar mijn idee is dat de beste plek voor een vingerafdrukscanner. Het is sowieso beter dan niks (zoals nu).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
B00st3r schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:03:
[...]

Hoezo dat? Naar mijn idee is dat de beste plek voor een vingerafdrukscanner. Het is sowieso beter dan niks (zoals nu).
Lees de review van de Note 8 er maar eens op na.

Verwijderd

B00st3r schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:03:
[...]

Neen, gewoon neen, dan nog liever een passcode.

• aicaramba
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:03:
[...]

Ok, wellicht ben ik toch niet zo iSheep als ik dacht dat ik was... maarrrre.. One-handed-mode? Waar vind ik die in eerste instantie 8)7
2x achter elkaar de homebutton aanraken (niet indrukken). Dan komt de interface naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Google eens ''Apple and poor working conditions''....veel leesplezier komend weekend (redt je net in een weekend denk ik)

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:04:
[...]

Google eens ''Apple and poor working conditions''....veel leesplezier komend weekend (redt je net in een weekend denk ik)
_/-\o_ _/-\o_
Lekker droog weer, heerlijk.
aicaramba schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:04:
[...]

2x achter elkaar de homebutton aanraken (niet indrukken). Dan komt de interface naar beneden.
Huh? Zowel op de lock pagina als unlocked werkt dit niet bij mij?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 13:06 ]

• B00st3r
loeberce schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:04:
[...]

Lees de review van de Note 8 er maar eens op na.
Dat komt met name door de plaatsing. Die zijn zowel op de S8(+) en op de Note 8 gewoon echt op een achterlijke plek geplaatst. Op de LG V20 was deze perfect, plus het was een drukknop, dus geen on/off switch aan de zijkant meer nodig. Ideaal. Uit- en aanzetten van het scherm kan gemakkelijk door double-tap op het scherm.

• aicaramba
[...]

Is de werkconditie bij samsung makende fabrieken beter dan?

Overigens is dat verhaal zwaar overtrokken. Chinezen die slapen op het werk. Tja, mijn chinese collegas die 6 uur per dag werkte deden dat ook.

Als je slecht werkomstandigheden wil zien zou ik focussen op de fabrieken in india en bangladesh waar onze kleding wordt gemaakt. Dát zijn pas slechte omstandigheden.

• B00st3r
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:04:
[...]

Neen, gewoon neen, dan nog liever een passcode.
Maar Apple biedt de optie niet eens. Ze zeggen 'hier heb je faceID, succes ermee!', 0 keus voor de consument.

• _Bailey_
  • Niet online
aicaramba schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:01:
[...]

ik geloof dat jij en ik nu beide 2 dingen door elkaar halen, ik heb het over de ergonomie non-Plus model vs iPhone X en jij de feature ''reachability'' die in het OS zit.

• _Bailey_
  • Niet online
aicaramba schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:07:
[...]

Is de werkconditie bij samsung makende fabrieken beter dan?
nee hoor, maar ik reageer puur en alleen op een mede-Tweaker die Apple en verantwoord ondernemen in 1 zin gebruikt. that's all!

ik ben wel redelijk op de hoogte inderdaad van andere werkomstandigheden in oa de diverse fabrieken wereldwijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:08:
[...]

ik geloof dat jij en ik nu beide 2 dingen door elkaar halen, ik heb het over de ergonomie non-Plus model vs iPhone X en jij de feature ''reachability'' die in het OS zit.
Ik had het wel over hetzelfde (dat het niet plus model voor mij ook al te groot is) en toen maakte ik een sprongetje naar one-handed-mode.

• _Bailey_
  • Niet online
aicaramba schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:10:
[...]

Ik had het wel over hetzelfde (dat het niet plus model voor mij ook al te groot is) en toen maakte ik een sprongetje naar one-handed-mode.
haha ok...joh, je gaat te snel met die sprongetjes van je :>

• aicaramba
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:05:
[...]

_/-\o_ _/-\o_
Lekker droog weer, heerlijk.

[...]

Huh? Zowel op de lock pagina als unlocked werkt dit niet bij mij?
http://www.iphonefaq.org/archives/973834

Verwijderd

Ah, werkt vast niet op de iPhone SE, of het bestaat niet in iOS 11, want hier gebeurd daadwerkelijk niks =D
Maar bedankt voor de tip, ik zal het vrijdag eens testen op de 8.
B00st3r schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:08:
[...]

Maar Apple biedt de optie niet eens. Ze zeggen 'hier heb je faceID, succes ermee!', 0 keus voor de consument.
Ben ik wel deels met je eens, echter vind ik een kromme oplossing als een fingerscan op de achterkant geen oplossing, en dus geen meerwaarde hebben.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 13:13 ]

• aicaramba
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:12:
[...]

Ah, werkt vast niet op de iPhone SE, of het bestaat niet in iOS 11, want hier gebeurd daadwerkelijk niks =D
Maar bedankt voor de tip, ik zal het vrijdag eens testen op de 8.
Kan zijn dat je het aan moet zetten, maar of het in de SE zit weet ik niet. settings-->Algemeen-->toegankelijkheid-->bereikbaarheid aan zetten.

• loeberce
[...]

Glas half leeg = half vol.

Ik denk persoonlijk dat ze functionaliteit als Carplay en DnD met goede bedoelingen hebben bedacht.

Verwijderd

loeberce schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:14:
[...]

Glas half leeg = half vol.

Ik denk persoonlijk dat ze functionaliteit als Carplay en DnD met goede bedoelingen hebben bedacht.
Wellicht, feit blijft wel dat het hun echt niet interesseert waar en wanneer hun klanten gebruik maakt van hun producten. Zolang er maar geld in het laatje komt.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Uuhm wie gaat m bestellen..? Ik wel :)

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:17:
Uuhm wie gaat m bestellen..? Ik wel :)
Laat me ASAP weten hoe het bevalt allemaal haha. Ik ga hem zelf niet halen, gistere avond de 8 besteld :+

• Jaymone
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:18:
[...]

Laat me ASAP weten hoe het bevalt allemaal haha. Ik ga hem zelf niet halen, gistere avond de 8 besteld :+
Haha gaan we doen, laat je de 8 bezorgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:18:
[...]

Haha gaan we doen, laat je de 8 bezorgen?
Nee ik haal die vrijdag op bij de MediaMarkt, nu hopen dat ze dit keer de pre-order daar wel correct verwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:19:
[...]

Nee ik haal die vrijdag op bij de MediaMarkt, nu hopen dat ze dit keer de pre-order daar wel correct verwerken.
Gaaf man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:18:
[...]

jij komt van een iPhone 5S/SE, toch? dat zal echt een super upgrade voor jou worden! (zeg ik enigzins jaloers met mijn iPhone 7).
Van een 7 (non Plus) naar een 8 (non Plus) vind ik persoonlijk ''a waste of money''

• B00st3r
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:12:

Ben ik wel deels met je eens, echter vind ik een kromme oplossing als een fingerscan op de achterkant geen oplossing, en dus geen meerwaarde hebben.
Wat is er mis met een vingerafdrukscanner op de achterkant dan? Ik zie het probleem totaal niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:20:
[...]

jij komt van een iPhone 5S/SE, toch? dat zal echt een super upgrade voor jou worden! (zeg ik enigzins jaloers met mijn iPhone 7).
Van een 7 (non Plus) naar een 8 (non Plus) vind ik persoonlijk ''a waste of money''
Helemaal mee eens Geert, zo zou dat idd moeten voelen als je van een SE komt. Heb de afgelopen jaren naar iedere model nog ge-upgrade. Kwa gevoel was het geen echte upgrade gevoel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yay thanks! ben echt benieuwd!
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:20:
[...]

Ja denk je? Moet zeggen vind de SE echt rap hoor, maar wil wel weer wat anders. Groter scherm lijkt me ook wel keertje fijn.
Ben benieuwd of ik daadwerkelijk veel verschil ga merken in snelheid/rekenkracht.

Ben wel van plan om mijzelf wat meer te verdiepen in het ontwikkelen van iOS APPS met AR ;-) Daar zie je voornamelijk het verschil, denk ik althans.

Oh en: 5s is niet hetzelfde als de SE he. de SE is gelijk aan de 6S

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 13:24 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.