Ach, in de praktijk valt het wel mee. Het is met name dat een zeer klein groepje van deze 'voorvechters' nogal veel media-aandacht weet te krijgen. Weet niet of je daar de Nederlandse tv kunt ontvangen, maar wat je zoal bij Pauw, Humberto en Buitenhof aan tafel ziet is op geen enkele manier een afspiegeling van de Nederlandse bevolking, laat staan dat de daar heersende mening representatief is voor hoe er door het gros van de Nederlanders wordt gedacht.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:47:
Westerse maatschapij is totaal ontrailt met gender neutralisatie, SJW, Feminisme, BLM etc.
Het is nu een enorme race wie kan het meest haten voornamelijk op mannen en met voorkeur blanke mannen.
Je vind hier niets van terug in China en rusland, ja in hele kleine gesloten kringen maar daar is het geen enorme puin bende als dat het nu in Amerika en Europa is.
Ik ben blij dat ik in azie woon, want het is echt een en al drama, het maakt niet uit wat je mening is iedereen vecht met elkaar, de wersterse samenleving is helemaal kapot aan het gaan, en ik vind dat dit er bij toedraagd.
PS we hier ook nu tegenwoordig gender neutral restaurants hebben in hippe westerse restaus waar voornamelijk blanken komen......
Dat heeft 'Dokkum' afgelopen zaterdag, en dan met name de vele en de aard van de reacties daarop, wel duidelijk gemaakt
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel