Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 10:49
iamerwin schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:52:
[...]

Dan weet je dat er overal pisbakken zijn en zeker aan de Autobahn ;)
Zei ik toch?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09-06 17:34
Ik moet meer slapen :F

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
https://nos.nl/op3/video/...ouwen-omdat-ze-vrouw-zijn
Zo zie je maar weer dat er ook een keerzijde zit aan genderneutraliteit.
Nederland op de vingers getikt omdat de aangiftes te genderneutraal werden behandeld. Er moet meer aandacht zijn voor gendersensitiviteit.
Ik vind dat de discussie er al met al niet eenvoudiger op wordt. Overigens als je daarmee een moord kan voorkomen ben ik voorstander van 'gendersensitiviteit'. Maar nog liever dat elke aangifte van geweld serieus behandeld wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door HawVer op 08-11-2021 15:53 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:26
Brent schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:43:
Nooit begrepen waar dit onderscheid nu zo voor nodig was. De potten zijn bij mijn weten identiek.
Enige obstakel is het idiote concept wat staand plassen op een regulier toilet is. Dusdanig diepgeworteld dat zittend plassen veelal als iets vrouwelijks wordt gezien.

Zo lang er staand geplast wordt (zelfs met bril omhoog) vermoed ik dat het merendeel van de dames voorkeur voor gescheiden toilet zal hebben.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Modbreak:Een topic kick mag, maar dan met een nieuwe discussie waardige aanleiding daartoe.

Maar reageren op een post van meer dan een jaar terug is niet de bedoeling, niemand zit meer in de discussie en je kan niet verwachten dat mensen alles weer helemaal gaan teruglezen.

Dit topic gaat daarom dan ook op slot.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let s.v.p. op de volgende discussie regels:
  • Dit topic gaat over genderneutraliteit. Onderwerpen zoals huidskleur of etniciteit is hier offtopic.
  • Geen persoonlijk aanvallen, als je iets ziet wat niet kan of als je zelf wordt aangevallen: maak een topic report aan.
  • Onderbouw je mening. Iedereen heeft wel een mening over het onderwerp, maar zonder onderbouwing is er geen discussie. Dit onderwerp heeft een hoog risico op 'feels over reals' reacties, maar dat willen we dus niet zien.
  • Probeer een zeker niveau in de discussie te handhaven en laat je niet verlagen of uitlokken als een ander dat wel doet. Ook hier geld: maak een topic report aan.
  • Voor gebruik van video als bron geldt: nee, tenzij er ook een samenvatting wordt gegeven en aangegeven wordt waarom het relevant is en op welke tijdstippen bepaalde uitspraken te zien zijn. Het moet ook duidelijk zijn zonder die video te hoeven kijken.
  • Geen sociale media als bron (twitter/etc), dat de "culture war" daar tot in extremis wordt uitgevochten, maakt het als bron ongeschikt voor de inhoudelijk en onderbouwde discussie die we hier zoeken.