Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
bakbakbak schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:18:
Ik vond vorig seizoen ook erg leuk, maar dit seizoen belooft ook veel goeds. Enige wat me nu weerhoudt te spelen zijn die nieuwe mythical wapens. Ben er niet echt fan van. Nu al een paar keer in de laatste 10 gezeten en iedereen wordt uitgeschakeld door de speler die die wapens heeft.. wel solo overigens.
Ja, Dr Doom's wapens zijn wel sterk.. Maar niet onoverwinnelijk.. Ik vind de nieuwe rift-gebieden een mooie toevoeging.. Deze week al 3 gebieden erbij. Daarnaast lijkt het er op dat de cirkel van rift beacons ( die rode apparaten) op korte termijn iets gaan doen.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 18:48
Fruitschaal schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:29:
[...]

Ja, Dr Doom's wapens zijn wel sterk.. Maar niet onoverwinnelijk.. Ik vind de nieuwe rift-gebieden een mooie toevoeging.. Deze week al 3 gebieden erbij. Daarnaast lijkt het er op dat de cirkel van rift beacons ( die rode apparaten) op korte termijn iets gaan doen.
Ik heb inmiddels ook een paar strategieën ertegen. Boogy bombs werken vrij goed, maar daar moet je wel weer een slotje voor opofferen.. Maja, het blijft oppassen, tenzij je ze zelf hebt :)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb de laatste week last van forse framedrops. Ik heb een laptop met een gtx 1650. Ik kon alles altijd met high settings draaien maar ik kom nu niet verder dan medium om het nog een beetje speelbaar te houden. Meer mensen last van?

• Sn1peSh0t
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18-06 09:38
Gumball schreef op zondag 27 september 2020 @ 20:02:
Heb de laatste week last van forse framedrops. Ik heb een laptop met een gtx 1650. Ik kon alles altijd met high settings draaien maar ik kom nu niet verder dan medium om het nog een beetje speelbaar te houden. Meer mensen last van?
Ja ik heb ook zoiets vreemds. Ik speel op 144 fps maar ontzettend veel last van framedrops en soms haal ik zelfs maar 80fps. Daarbij werkt mijn GPU op max 70% en CPU op max 55% (gemiddeld zelfs nog veel lager).
Gaat om Ryzen 7 2700 & GTX 1070TI

Nieuwste drivers en windows update allemaal al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 18:48
Nieuwe update, van maar liefst 27 GB. Dus als je internet niet supersnel is, zou ik hem maar aanzetten..
We've begun to disable services in preparation for v14.40. For those currently in a session, you can continue to play until downtime starts at approx. 4 AM ET (08:00 UTC).

As a reminder, the patch size will be larger than normal on PC (approx. 27 GB). This is to make optimizations on PC resulting in a massively reduced Fortnite file size (over 60 GB smaller), smaller downloads for future patches, and improved loading performance.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 18:00
Worden jullie ook gek van dat spookgedoe? Verpest echt het plezier een beetje. Of ben ik de enige die daar last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-07 15:44
Nee hoor het is verschrikkelijk. Enorm slechte keuze om dit in de standaard modi te gooien. En aangezien je met duo's of kwartet arena kunt doen ben je in veel gevallen ook nog gedwongen tot die modes. Dan maar 1,5 week wat minder Fortnite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 18:00
Ja snap ook echt niet dat ze je niet de keuze geven.
Heb wel een keertje arena gespeeld maar daar ben ik echt niet goed genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
sNielz123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:00:
Worden jullie ook gek van dat spookgedoe? Verpest echt het plezier een beetje. Of ben ik de enige die daar last van heeft?
Elk jaar het zelfde gezeik inderdaad, maak het gewoon optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:11
Verschikkelijk. Waar is solo gebleven?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3nzym3
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-02-2024
Wat een drama inderdaad. Speel veelal Duo's.
Zit je midden in een spannend gevecht, word je ineens van de achterkant door twee van die ghosts gepakt :(.

Het plezier vloeit behoorlijk weg zo. Ik had echt heel graag gehad dat deze modus separaat werd aangeboden.

Nu hoop ik vaak op een derde persoon en dan spelen we Arena, dat voelt nu al als een verademing.
Nadeel van Arena is dat de optie "fill" er niet is, dus met zijn 2en en dan een random iemand er bij kan dus ook niet..

Balen, ik tel de dagen dat deze modus weer weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Laatst online: 15-05 17:09
Oh. Ik merk dat ik een van de enige ben die het wel een heerlijke modus vind. Het is uiteraard chaos, maar dat vind ik erg mooi.

Solo is nu wel erg pittig. Maar duo's en squads is prima te doen met een beetje communicatie.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Vind deze modus ook wel geinig. Solo is makkelijk te doen. Vind alleen de placement vaag. Ik werd vanochtend gekilld terwijl we met 8 waren en 3 spookjes. Krijg ik #52. Wel vaag maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 12:54
Heeft iemand al geprobeerd om Fortnite te spelen met PS4 + PS5 ?
Mijn kinderen wilden dit vandaag proberen (2 op de PS4 en 1 op de PS5), maar krijgen bij het connecten naar een match de melding :

errors.com.epicgames.fortnite.opt_out_restricted

Hier is vrij weinig over te vinden, alleen dit mbt XBOX : https://www.reddit.com/r/...f0ldal/error_on_fortnite/

Hun accounts zijn allemaal aangemaakt zodat ze 18+ zijn, dus restricties die normaal op (jonge) kinderen gelden, zouden hier niet mogen meespelen.

[edit]never mind, is al opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 26-11-2020 00:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lowman83
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-07 16:06
Zijn hier toevallig oude rotten die ook af en toe nog stiekem Fortnite spelen op PC?
Ik ben er ooit voor de gein aan begonnen met m'n neefje, maar die speelt inmiddels 'stoerdere' spellen :)
In de kern blijft het toch wel een briljante game, even los van alle continue wijzigingen en cartoongebeuren eromheen. Met drukke baan en kleine dreumes niet heel veel tijd om te spelen, maar af en toe een potje Arena in het weekend lukt me wel.
Ben verder niet echt goed ofzo, en doe vooral m'n naam eer aan --> Koning van de low ground zeg maar. Bij vlagen gaat het bouwen & editten per ongeluk goed.

PSN ID = LowmanTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
lowman83 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:19:
Zijn hier toevallig oude rotten die ook af en toe nog stiekem Fortnite spelen op PC?
Ik ben er ooit voor de gein aan begonnen met m'n neefje, maar die speelt inmiddels 'stoerdere' spellen :)
In de kern blijft het toch wel een briljante game, even los van alle continue wijzigingen en cartoongebeuren eromheen. Met drukke baan en kleine dreumes niet heel veel tijd om te spelen, maar af en toe een potje Arena in het weekend lukt me wel.
Ben verder niet echt goed ofzo, en doe vooral m'n naam eer aan --> Koning van de low ground zeg maar. Bij vlagen gaat het bouwen & editten per ongeluk goed.
Fortnite BR is gewoon echt een goede game hoor. Ik speel hem al 2 jaar nu, niet constant, paar potjes per week. Echt tof, vind het ook beter doenbaar nu tgnover 1 jaar geleden, toen kwamen de updates veel sneller. Nu valt het mee.

Enige skin die ik wil is die John WIck skin, iemand een idee hoe je die bemachtigt? Kan je een notificatie krijgen wnr die in de shop is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
lowman83 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:19:
35 en speel nog regelmatig een potje. Ben ook niet bepaald goed, maar win heel af en toe een potje. Dat bouwen heb ik ook niet echt in de vingers, ongelofelijk hoe sommige spelers superdnel bouwen, editten en je vervolgens neerknallen door een luikje. Doet me denken aan mijn eigen game gloriejaren, toen ik zelf redelijk goed was in UT'99.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
Gumball schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:57:
[...]

35 en speel nog regelmatig een potje. Ben ook niet bepaald goed, maar win heel af en toe een potje. Dat bouwen heb ik ook niet echt in de vingers, ongelofelijk hoe sommige spelers superdnel bouwen, editten en je vervolgens neerknallen door een luikje. Doet me denken aan mijn eigen game gloriejaren, toen ik zelf redelijk goed was in UT'99.
Ik win ook af en toe eens een potje. Heb exact hetzelfde gevoel over de game als jou; de skilllevel is ONGELOOFLIJK hoog. Hoe sommigen builden en vooral editen is echt niet normaal. Er zijn veel streamers op Twitch die gewoon op reguliere basis 1 v 4 droppen en winnen, echt niet normaal.

Maar gun on gun ben ik ook goed en dat is 100% te danken aan UT tijd. Is dezelfde engine, je merkt dit aan véél. De feel is dezelfde. In essentie is het echt een goeie game, ik blijf erbij, als je door het kiddy aspect kan kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowman83
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-07 16:06
Gumball schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:57:
[...]

Haha, ja voor mij vergelijkbare nostalgie, maar dan met Half-life DM ('98). De tijd met clanbase en wars 👍 En veel te hoge telefoonrekeningen.

... Zie ik hier trouwens een senioren-squad ontstaan? 😉

PSN ID = LowmanTD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Hier nog een ouwe van 38.
Heb sinds dit weekend kennis gemaakt met fortnite.
Al een aantal potjes gewonnen.

Vind het een erg leuk spel, erg toegankelijk ook..

Speel zelf op de XSX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:00
Spelen jullie het nog wel?

Ik ben eigenlijk sinds een paar weken serieus Fortnite aan het spelen op de Switch, ben level 26 en heb een Battle Pass gekocht, hoe kan je nog zien of je tegen bots speelt?

Vind het er ook leuk uitzien na de update op de Switch.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
Mars18 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:49:
Spelen jullie het nog wel?

Ik ben eigenlijk sinds een paar weken serieus Fortnite aan het spelen op de Switch, ben level 26 en heb een Battle Pass gekocht, hoe kan je nog zien of je tegen bots speelt?

Vind het er ook leuk uitzien na de update op de Switch.
Ik speel wekelijks met vrienden. Sinds deze week wel een bug (vermoed ik) dat mijn GPU gebruik 100% wordt tijdens het gamen, zeer zeer zeer vreemd en nog niet kunnen oplossen. Ik hoop dat het vnvnd beter gaat (zal updaten en hopen dat het lukt)

Bots hebben meestal een naam genre "randomwoordrandomwoordrandomgetal" . Bvb AppleJuice33 is zeer wss een bot.

ook schieten ze gewoon heel slecht :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Satangel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:43:
[...]

Ik speel wekelijks met vrienden. Sinds deze week wel een bug (vermoed ik) dat mijn GPU gebruik 100% wordt tijdens het gamen, zeer zeer zeer vreemd en nog niet kunnen oplossen. Ik hoop dat het vnvnd beter gaat (zal updaten en hopen dat het lukt)

Bots hebben meestal een naam genre "randomwoordrandomwoordrandomgetal" . Bvb AppleJuice33 is zeer wss een bot.

ook schieten ze gewoon heel slecht :D
Vorige week 1e keer Victory Royale gehaald, was in een solo game.

En gisteavond met 2 vrienden hebben wij in trio's 3x Victory gehaald. Werkt perfect, ik speel op de switch, 1 vriend ook en de andere op de ps4, kwaliteit van party geluid was helemaal prima.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
Mars18 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:25:
[...]

Vorige week 1e keer Victory Royale gehaald, was in een solo game.

En gisteavond met 2 vrienden hebben wij in trio's 3x Victory gehaald. Werkt perfect, ik speel op de switch, 1 vriend ook en de andere op de ps4, kwaliteit van party geluid was helemaal prima.
Ik gisteren ook gespeeld met vrienden, ook een paar Victories gehaald.

Game is echt in een goeie staat momenteel, balance en crafting enz. Tactical shotgun is ook terug!
Bogen werken goed, voegen echt wat toe.

Altijd praten tegen een AI trouwens, je krijgt gewoon gratis stuff, no questions asked. Heel leuk om te spelen momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YT_GAMEMENEER
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-05-2021
hey mensen ik heb een paar vragen wat vinden jullie van deze crew pack uit mei 2021 met STW,DEIMOS,1000 V-Bucks en de battle pass vinden jullie hem duur of super goedkoop 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-06 22:18

MPC60

Game on

42 hier. Durf mezelf redelijk goed te noemen. Win af en toe en 3.6 kd. Zoek eigenlijk mensen die in de avond een potje willen spelen. Heel de tijd solo wordt ook saai. :P Mijn Epic en Xbox naam is I GrimLock I :)

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 23:44

Sméagol

Master of Mayhem

Ok, tijd om Epic een GDPR mailtje te sturen.

Ik kreeg vandaag een mysterieus kaartje, en wist aanvankelijk niet wat 't was. Ik vond de mysterie wel leuk eigenlijk, dacht dat 't misschien van een kickstarter was, totdat ik verder begon the googlen, en ik lijk erachter te zijn:

https://www.nintendolife....l_and_theyre_not_sure_why

Dit is de eerste keer dat een groot bedrijf mij direct ongevraagd spam stuurt via traditionele mail, en ik ben er niet van gediend. Ik heb Fortnite al héél lang niet meer aangeraakt, en ben dat ook niet van plan weer te doen.

Opvallend is dat de mijne Frans was trouwens.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-07 00:24
Ik heb dit spel nog nooit gespeeld.. Mijn broertje doet dit wel vaak. Iemand eens die mij de reden kan geven om het paar x te proberen? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
MPC60 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 00:15:
42 hier. Durf mezelf redelijk goed te noemen. Win af en toe en 3.6 kd. Zoek eigenlijk mensen die in de avond een potje willen spelen. Heel de tijd solo wordt ook saai. :P Mijn Epic en Xbox naam is I GrimLock I :)
Speel gewoon squads met de fill optie. En als je een goeie teammate hebt, voeg hem toe als vriend en probeer nogmaals.
Milan1NL schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 01:23:
Ik heb dit spel nog nooit gespeeld.. Mijn broertje doet dit wel vaak. Iemand eens die mij de reden kan geven om het paar x te proberen? :p
Als je graag Unreal Tournament speelde 10 jaar geleden, ga je er veel van hier in herkennen.
Alsook het is een stuk toffer om deze battle royale te spelen dan bvb een Pubg waar er veel meer in gecamped wordt.

Simpel in Fortnite, als er gecamped wordt, kan je 9 op 10 keer de camper zijn omgeving (bush/tree/building) kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-07 22:55
Een tijdje geleden heb ik Fortnite ook maar weer geprobeerd en speel het nu regelmatig.
Best een vermakelijk spel, zeker als je een goeie squad hebt.

Ik stoor me alleen wel enorm aan de kinderen die hun mic openzetten en de hele tijd "Hello?" roepen.
En vervolgens de game maar leaven als niemand iets terug roept. Zit je ineens in een squad van 3 man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
KaasNinja schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:23:
Een tijdje geleden heb ik Fortnite ook maar weer geprobeerd en speel het nu regelmatig.
Best een vermakelijk spel, zeker als je een goeie squad hebt.

Ik stoor me alleen wel enorm aan de kinderen die hun mic openzetten en de hele tijd "Hello?" roepen.
En vervolgens de game maar leaven als niemand iets terug roept. Zit je ineens in een squad van 3 man :P
Mic kan je perfect helemaal uitzetten. Met te pingen kan je goed genoeg communicaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frieks
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-07 08:05
@MPC60
Misschien dat ik je van de week wel ff toevoeg ;) En wat @Satangel zegt, duos of squads op fill en dan mic uit zodat je die kinderen niet hoort blèren. :p

Ben erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Dit seizoen vond ik erg prettig en verfrissend. Gebalanceerde wapens en upgradesysteem werkt ook fijn. Named locations mogen van mij wel wat meer charme hebben en memorabeler/unieker zijn, zoals bij Tilted, Dusty, Snobby, Wailing en Shifty bijvoorbeeld het geval was. De cross-overs beginnen me ook wel een beetje de strot uit te komen. Ook de (non-originele) emotes, muziekjes en skins van Marvel en Neymar :O , die de kids koste wat het kost willen hebben, word ik een beetje flauw van. Hoop een beetje op meer terug naar het oude stijltje en sfeer á la mid-chapter 1. We shall see..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
Zoals altijd ga ik komende weken wat minder spelen en wachten hoe de game/balance evolueert.
Begin van vorig seizoen was niet super tof, werd gaandeweg beter. Ga ik nu weer doen, op't gemak.

Seizoen duurt tot 12 sept 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik vind de ufo's tot nu toe niet echt een verbetering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieks
Eerste potje, eerste win :p , daarna alleen maar bij zweters en try-hards in gekomen natuurlijk..

@MPC60
Vind het wel geinig hoe ze altijd aan het vernieuwen zijn, maar hoop niet dat het een Star-Wars game wordt. Ufo's lijken nog wat overpowered, samen met de Railgun waar je complete enemy structures mee wegvaagt. Snipers wel weer terug though! _/-\o_
Verder is het wat @Satangel zegt, mid-season is alles redelijk uitgebalanceerd. Ufo's verdwijnen geleidelijk aan of worden minder aantrekkelijk om te pakken, wapens worden gebuffed of generfd en POI's worden aangepast.

Ben benieuwd wat dit seizoen brengt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik irriteerde mij vooral aan die shockwave bol. Je krijgt niet eens de tijd om terug te schieten, voor je het weet stuiter je weer een kant op. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-07 15:44
Frieks schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:28:
Eerste potje, eerste win :p , daarna alleen maar bij zweters en try-hards in gekomen natuurlijk..

@MPC60
Vind het wel geinig hoe ze altijd aan het vernieuwen zijn, maar hoop niet dat het een Star-Wars game wordt. Ufo's lijken nog wat overpowered, samen met de Railgun waar je complete enemy structures mee wegvaagt. Snipers wel weer terug though! _/-\o_
Verder is het wat @Satangel zegt, mid-season is alles redelijk uitgebalanceerd. Ufo's verdwijnen geleidelijk aan of worden minder aantrekkelijk om te pakken, wapens worden gebuffed of generfd en POI's worden aangepast.

Ben benieuwd wat dit seizoen brengt!
Voordeel is wel dat een UFO het niet lang vol houdt tegen een Railgain (200+ dmg per hit). En die grote schijf in de lucht wel heel makkelijk te raken is.

Het leukste vind ik tot nu toe wel mensen oppakken met de UFO en ze lekker de storm in flikkeren. Heerlijk en inderdaad 1v1 is dat wel heel moeilijk te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieks
Remmetje schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 12:14:
[...]

Voordeel is wel dat een UFO het niet lang vol houdt tegen een Railgain (200+ dmg per hit). En die grote schijf in de lucht wel heel makkelijk te raken is.
Klopt, 't is net Duckhunt oOo
Het leukste vind ik tot nu toe wel mensen oppakken met de UFO en ze lekker de storm in flikkeren.
Prachtig inderdaad _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik ben erachter gekomen dat als je in de straal zit en op het punt schiet waar de straal vandaan komt dat de ufo je dan los laat en je zeer waarschijnlijk de piloot neerschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieks
Ik zal er van week eens op letten. Ik ben er na gisteravond wel weer klaar mee. Kom alleen maar bij zweters in. Lang leve Skill Based Matchmaking.. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-07 22:55
Tot nu toe vind ik de toevoeging van de ufo's verschrikkelijk.
Probeer je iemand neer te schieten met een Sniper Rifle, straalt je teammate je constant omhoog met de ufo.
En vervolgens word ik gegooid in de richting van de tegenstander...nu al 4 potjes achter elkaar gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieks
@KaasNinja
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de verschrikkelijke "Hello??-krijs-kinderen" die op wonderbaarlijke wijze altijd in de party komen als je met "fill" speelt, i.p.v. de UFO's zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik vermaak me steeds meer met die nieuwe update. UFO'S zijn over het algemeen prima te ontwijken of neer te halen. Ik zoek nog steeds mensen om af en toe een potje mee te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieks
MPC60 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:32:
Ik vermaak me steeds meer met die nieuwe update. UFO'S zijn over het algemeen prima te ontwijken of neer te halen. Ik zoek nog steeds mensen om af en toe een potje mee te spelen. :)
is het " | GrimLock | " of "GrimLock" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Frieks schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:53:
[...]

is het " | GrimLock | " of "GrimLock" ?
Het eerste maar met hoofdletters i.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
Ik speel regelmatig een paar potjes.
Voeg me gerust toe als je wilt klagen over het werk, huis sfeer en gewoon dom gelul.
Speel op de series x en ben redelijk goed. Tot m’n tegenstander een luxe vakantie villa gaat bouwen, dan hou ik het voor gezien :X
El Vatso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik doe je vandaag wel ff toevoegen. El Vatso. Ik bouw ook geen villas. Mijn tactiek bij dat soort spelers is gewoon op de grond blijven wachten tot ze klaar zijn met bouwen en doorhebben dat ik dat niet doe en ze dan uiteindelijk op de grond afknallen. Al zijn sommige zo snel met bouwen schieten bouwen schieten dat ik maar geaccepteerd heb dat ik dat niet kan counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Welk level zijn jullie inmiddels dit seizoen?
Ben sinds 1,5 week veel aan het spelen, nu level 43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
Mars18 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:48:
Welk level zijn jullie inmiddels dit seizoen?
Ben sinds 1,5 week veel aan het spelen, nu level 43.
Level 65 hier.

Dit seizoen niet vele gespeeld eigenlijk. Vind de UFO's complete RNG bullshit die de fun wat vergallen.
Ook Team Rumble hebben ze weten te verkloten, is echt niet meer zo tof als vroeger.

Ik wacht volgend seizoen af, binnen 5 weken is het daar!

• Axel Zoons
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-05 19:36
Nieuw event aangekondigd door SypherPK!!

https://direct-link.net/355348/SypherPK

Ik hoop dat deze beter loopt dan de vorige :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Axel Zoons op 11-09-2021 22:02 ]

• Frieks
Gisteravond weer wat potjes gespeeld. Blij dat de UFO uit de game zijn. Wel jammer dat de tactical shotgun ook weg is..

Verder valt het mij op dat ranking/levelen echt niet normaal lang duurt...
Zijn er meer mensen die dit zo ervaren?

• Satangel
  • Nu online
Frieks schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:49:
Gisteravond weer wat potjes gespeeld. Blij dat de UFO uit de game zijn. Wel jammer dat de tactical shotgun ook weg is..

Verder valt het mij op dat ranking/levelen echt niet normaal lang duurt...
Zijn er meer mensen die dit zo ervaren?
Is de Tac Shotgun weg?! Miljaardedju
Mijn favoriete wapen

Heb het nieuwe seizoen nog niet aangeraakt, alleszins blij dat de UFO's weg zijn idd. hopelijk wat minder RNG....

geen zorgen maken over XP systeem, afgelopen seizoenen werd dit ook aangepast naarmate het seizoen vorderde. Vorig seizoen vond ik het best makkelijk eigenlijk

• Frieks
Satangel schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:23:
[...]
Is de Tac Shotgun weg?! Miljaardedju
Mijn favoriete wapen
Helaas ingeruild voor de Lever action -O- Mocht graag kamikaze doen in boxfights met een paarse/gouden tac :9~
geen zorgen maken over XP systeem, afgelopen seizoenen werd dit ook aangepast naarmate het seizoen vorderde. Vorig seizoen vond ik het best makkelijk eigenlijk
Zorgen maken doe ik ook niet echt, maar vind het vreemd dat ik na 2,5 uur spelen nog steeds level 2 ben 8)7

• Mars18
Frieks schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:26:
[...]

Helaas ingeruild voor de Lever action -O- Mocht graag kamikaze doen in boxfights met een paarse/gouden tac :9~

[...]

Zorgen maken doe ik ook niet echt, maar vind het vreemd dat ik na 2,5 uur spelen nog steeds level 2 ben 8)7
Ja de easy xp opdrachten zijn weg, ben wel blij dat een sniper nu veel sneller kan herladen

• Frieks
Mars18 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:09:
[...]

Ja de easy xp opdrachten zijn weg, ben wel blij dat een sniper nu veel sneller kan herladen
Dat verklaart een hoop, ik doe namelijk nooit echt bewust challenges.

• Satangel
  • Nu online
Ja nu ook eens gespeeld en level toch ook maar heel traag. XP system is vreemd (kreeg ook geen supercharged status zoals vroeger?)

Zo ga ik nooit level 100 geraken dit seizoen, benieuwd hoe het evolueert komende dagen...

• Frieks
Erg vreemd inderdaad. Ergens vind ik het ook niet zo erg.
Sinds Chapter 2 is het levelen zo ontzettend makkelijk gemaakt, moeite hoef je er niet meer voor te doen. Hoop dat ze een keer gaan inzien dat Chapter 2 in alle opzichten een achteruitgang is t.o.v. Chapter 1

• Satangel
  • Nu online
Epic zegt dat ze tegen eind deze maand de XP gains gaan aanpassen voor de BR mode. Zeer wss verbeteren dus

Vind ik leuk :)

• MatsYouTube
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 30-09-2021
spam, dus nee

[ Voor 90% gewijzigd door BM op 24-09-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Is er ergens een instelling waar je de level van de tegenstanders kan kiezen?

Ik speel samen met mijn zoontje op een playstation 4.
We hebben allebei een eigen account.

Wij hebben het idee dat als ik alleen speel ik veel makkelijkere tegenstanders heb dan als hij alleen speelt.
Ik heb meer bots of beginners die ik vrij makkelijk kan pakken.
Bij hem zijn zowat alle tegenstanders die hij tegen komt pro builders en bouwen direct een kasteel.

Als we samen in split screen spelen hebben we dus beide deze moeilijkere tegenstanders.

Mijn vermoeden is dat hij ergens ingesteld heeft dat hij ook met computer gebruikers speelt.
Dus ik zou dit graag weer op console willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
Crxtreem schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:01:
Is er ergens een instelling waar je de level van de tegenstanders kan kiezen?

Ik speel samen met mijn zoontje op een playstation 4.
We hebben allebei een eigen account.

Wij hebben het idee dat als ik alleen speel ik veel makkelijkere tegenstanders heb dan als hij alleen speelt.
Ik heb meer bots of beginners die ik vrij makkelijk kan pakken.
Bij hem zijn zowat alle tegenstanders die hij tegen komt pro builders en bouwen direct een kasteel.

Als we samen in split screen spelen hebben we dus beide deze moeilijkere tegenstanders.

Mijn vermoeden is dat hij ergens ingesteld heeft dat hij ook met computer gebruikers speelt.
Dus ik zou dit graag weer op console willen zetten.
Denk van niet, is het zoggenaamde skill based match making systeem in actie.

Systeem matched je met tegenstanders van jouw niveau. Hoe meer mensen er in een party zitten, hoe moeilijker dat wordt ntrlk.

Wel een tip: speelt tijdens daluren (bvb id voormiddag ofzo). Dan zitten er minder goeie spelers op (die zitten op school) en ga je waarschijnlijk makkelijker potjes hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ddjnge
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07-10-2023
Heeft iemand een tip! Wij spelen regelmatig met meer dan 4 spelers en willen dan het liefst wel in een zelfde match, maar liever geen creatieve modus oid. En dat lijkt nu constant de enige optie waardoor de fun er gauw vanaf is en één iemand moet afhaken.

Liefst zouden we bijv meerdere duo’s of trio’s willen vormen maar wel in één match. Is daar een mogelijkheid voor? Aangezien je wel met 16 in een match zou moeten kunnen, als ik het goed heb begrepen.

(Zie streamers bijv wel een match kunnen hosten waardoor veel bekende van elkaar in een match kunnen, of is dat alleen voor streamers weggelegd oid?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-07 21:57

Eerste game op Unreal 5 engine;
https://be.hardware.info/...e-5-met-release-chapter-3

[ Voor 58% gewijzigd door Nol_NL op 07-12-2021 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dc810
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-12-2021
Vraagje: sinds ik de update naar 3.40 heb gedaan kan ik niet meer met 2 controllers spelen. Voorheen moest je driehoekje vasthouden om een tweede speler aan te roepen maar nu logt hij de eerste speler uit als ik de uitnodiging open. Meer mensen last van? Of doe ik wat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Niet online
Dc810 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:45:
Vraagje: sinds ik de update naar 3.40 heb gedaan kan ik niet meer met 2 controllers spelen. Voorheen moest je driehoekje vasthouden om een tweede speler aan te roepen maar nu logt hij de eerste speler uit als ik de uitnodiging open. Meer mensen last van? Of doe ik wat verkeerd?
MAJOR BUG FIXES
Fixed an issue that caused us to disable Split Screen. Split Screen is now re-enabled.
Als het goed is moet dat na de update van vandaag weer werken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL
Tja, die nieuwe map is toch wel erg goed hoor (y)

Vrij divers en ik ben benieuwd wat er allemaal nog onder het winterlandschap verborgen gaat. De sfeer van het winterseizoen zit er in ieder geval prima in verwerkt. Het aantal wapens is aardig teruggeschroefd, eigenlijk een prima moment om zo bij aanvang van het hoofdstuk te wennen aan de wapens, het game mechanisme en de map. Om dan van hieruit de game verder uit te breiden.

Het bouwen lijkt toch wat minder essentieel te zijn geworden, dus mochten je vaardigheden hierin wat te kort schieten, dan hoeft dit niet altijd een belemmering te zijn om mee te kunnen komen in de game. Naar mijn mening is het hierin iets meer een shooter geworden. Weet niet of het met de nieuwe Unreal 5 engine heeft te maken, maar het voelt en loopt allemaal erg prettig.

Fortnite wordt veelal als kinderlijk omschreven, maar ik moet bekennen dat het qua gameplay en vindingrijkheid op sommige gebieden toch aardig voorop loopt en in het genre en redelijk volwassen is geworden. Ik ben benieuwd hoe dit hoofdstuk zich verder ontwikkeld. Tot nu toe is het voor mij één van de leukere/betere battle royale maps die ik in ben tegengekomen...

[ Voor 4% gewijzigd door Nol_NL op 16-12-2021 02:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Niet online
Vorig seizoen vaak gespeeld en level 207 gehaald.
Samen met mijn zoontje gespeeld en af en toe alleen.

Dit seizoen nog niet echt gespeeld.
Weet niet of het aan de vernieuwingen ligt of tijdgebrek.
Moet er toch nog eens goed voor gaan zitten en de map gaan ontdekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-07 06:46
Iemand een tutorial hoe je weg komt uit Creative mode?! Heb dit spel van de week geïnstalleerd voor mijn zoontje, maar komen niet meer terug naar Battle Royal, ondanks dat we wel deze spelmodus kiezen aan het begin..

Edit:

Found it! :)

[ Voor 5% gewijzigd door BTFD op 19-12-2021 10:02 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 14:18
Goedemorgen!

Mijn zoontje van 13 is nogal handig met Fortnite :-) Hij speelt af en toe toernooien bij ZLeague (https://www.zleague.gg/fortnite) en hij is zo goed dat hij nu af en toe wat geld wint. Er staat nu 35 dollar op zijn zleague account. (voor hem is dat veel geld) Het schijnt dat als je daar een paypal account aan koppelt je dit geld dan kan krijgen.

Nu heb ik geen enkele ervaring met zleague / paypal enzo, dus ben even benieuwd hoe betrouwbaar dit is.
je moet een account aanmaken op passbase (selfiefoto, kopie rijbewijs enzo) en dat wil ik niet zomaar doen....
heeft iemand ervaring met het winnen van geld op zleague en het dan overmaken naar paypal en zo weer naar eigen rekening.

Dank alvast en fijne feestdagen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-07 06:46
Iemand die mij kan helpen met de juiste settings? Speel momenteel met de DirectX 12 Beta, maar omdat deze om de haverklap crashed en niet speelbaar is, wilde ik switchen naar DirectX 11. Alleen dan kom ik niet boven de 10 FPS en weet even niet meer waar ik het moet zoeken!

Onderstaand de configuratie van mijn systeem, dit kan niet de bottleneck zijn:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i9-10850K Avengers Edition Boxed€ 0,-€ 0,-
1MoederbordenASUS ROG Strix Z490-A Gaming€ 271,34€ 271,34
1VideokaartenMSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G€ 0,-€ 0,-
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500DX Wit€ 94,90€ 94,90
1MonitorenLG UltraGear 27GL850 Zwart€ 429,-€ 429,-
1WaterkoelingNZXT Kraken Z73€ 247,33€ 247,33
1VentilatorenCorsair iCUE QL140 RGB PWM Dual Fan Kit Wit with Lighting Node CORE, 140mm€ 89,90€ 89,90
1VentilatorenCorsair iCUE QL140 RGB PWM Single Fan Wit, 140mm€ 34,90€ 34,90
1GamecontrollersMicrosoft Xbox One draadloze controller (V2) Wit€ 59,99€ 59,99
1GamecontrollersMicrosoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10 Zwart€ 22,99€ 22,99
1GamecontrollersMicrosoft Xbox Wireless Controller (2020) Wit€ 59,99€ 59,99
1Game-accessoiresMicrosoft Xbox One Play & Charge Kit€ 21,18€ 21,18
1Geheugen internCorsair CMW32GX4M4C3600C18W€ 199,-€ 199,-
1Gaming headsetsSteelseries Arctis 7X€ 0,-€ 0,-
1VoedingenCorsair RM850x (2018) Wit€ 141,25€ 141,25
1Solid state drivesXPG SX8200 Pro 1TB€ 95,-€ 95,-
1Solid state drivesXPG SX8200 Pro 2TB€ 209,-€ 209,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.975,77

Natuurlijk ook al even op Google gekeken en kwam tegen dat je in het Epic account iets moest aanvinken onder Fortnite en dan d3d11 moest invullen, helaas werkt dit ook niet! Dus vandaar even de vraag hier wat ik nog meer kan proberen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07 09:25
Misschien proberen met andere videokaart drivers?
Ik speel zelf overigens op die andere performance beta setting en heb m'n fps gelimed op 200, speelt prima...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iwTu_5s8ar8P1qDaAgwVr-s95Rk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WudQUu2zgEvAgMrZaKSF7VVv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door Nol_NL op 20-03-2022 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:48

s0kkie

Cowabunga

Hele dag al dikke queues van minimaal een half uur lol
Ik heb vanmiddag even gespeeld, wel wennen zonder bouwen maar het heeft ook wel weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
s0kkie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 19:10:
Hele dag al dikke queues van minimaal een half uur lol
Ik heb vanmiddag even gespeeld, wel wennen zonder bouwen maar het heeft ook wel weer wat.
Zeker wennen... Terwijl ik eigenlijk nooit zo van het bouwen was, ben er ook niet zo goed in, maar mis het dan toch :)

Dat parcoursen is dan wel weer een hele mooie vervanger, voelt meteen goed. Prima twist in de gameplay. Eigenlijk zou het naast elkaar moeten bestaan. Battle Royale met en zonder bouwen, volgens mij is de playerbase hier groot genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Niet online
Uit gewoonte loop ik toch bomen te hakken en dingen te slopen…

Tanks zijn wel erg over powered.
Verder wel leuk zo met sprinten en klimmen.
Mis het meest het bouwen bij bergen als je er niet tegenop kan lopen.

Ben benieuwd wat de rest van het seizoen gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Ik vond bouwen in fortnite altijd zo moeilijk dus nooit langdurig het spel gespeeld.
Nu lees ik op een site dat ze het bouwen weggehaald hebben, tijdelijk zeker?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
daltona schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:00:
Ik vond bouwen in fortnite altijd zo moeilijk dus nooit langdurig het spel gespeeld.
Nu lees ik op een site dat ze het bouwen weggehaald hebben, tijdelijk zeker?
Op de vorige pagina staat voor een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Mars18 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:02:
[...]

Op de vorige pagina staat voor een week
aah had het forum nog niet doorgelezen.
Jammer, ik zelf had het wel leuk gevonden als het een blijvende optie zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-07 18:20
Waarom staat deze game in dit subforum en niet in shooters?

Vanavond heb ik weer een paar rondes gespeeld en het blijft wennen zo zonder bouwen en die tanks mogen z.s.m. weer eruit wat mij betreft. Je mag bijna wel een 'heavy' in je squad hebben om die dingen uit te schakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-05 18:33
Ik moet zeggen dat ik dit het beste vind wat ooit uit Fortnite is voortgekomen.
Vond de gunplay, de artwork en het idee van het spel altijd wel geinig en leuk.
Alleen vanwege het bouwen heb ik het gewoon nooit gespeeld.

Sinds gister dus een paar potjes geprobeerd vanwege het no build gedeelte.
En vind het serieus een van de leukste Battle Royales op dit moment.
movement is gewoon fijn, gunplay is fijn. eigenlijk gewoon echt een top game.

Hopelijk houden ze het no build aan of geven ze in ieder geval de keuze.
Dan kon Fortnite namelijk nog wel eens heel populair worden (opnieuw)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
FixDeluxe schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:22:
Ik moet zeggen dat ik dit het beste vind wat ooit uit Fortnite is voortgekomen.
Vond de gunplay, de artwork en het idee van het spel altijd wel geinig en leuk.
Alleen vanwege het bouwen heb ik het gewoon nooit gespeeld.

Sinds gister dus een paar potjes geprobeerd vanwege het no build gedeelte.
En vind het serieus een van de leukste Battle Royales op dit moment.
movement is gewoon fijn, gunplay is fijn. eigenlijk gewoon echt een top game.

Hopelijk houden ze het no build aan of geven ze in ieder geval de keuze.
Dan kon Fortnite namelijk nog wel eens heel populair worden (opnieuw)
Ik lees net dat bouwen weer terug is, maar dat er een aparte no buildingmode is gekomen.
Geen idee of het waar is, maar als dat zo is ga ik het in ieder geval weer spelen.
Vind dat bouwen niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-05 18:33
daltona schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:58:
[...]

Ik lees net dat bouwen weer terug is, maar dat er een aparte no buildingmode is gekomen.
Geen idee of het waar is, maar als dat zo is ga ik het in ieder geval weer spelen.
Vind dat bouwen niks.
Geen idee of het terug is :?
Gister in ieder geval nog gespeeld zonder het idee te krijgen dat bouwen mogelijk was.
no building was nog de standaard, dus ik ben zolang dat het geval blijft blij.

Vind deze battle royale namelijk echt leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
FixDeluxe schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:38:
[...]

Gister in ieder geval nog gespeeld zonder het idee te krijgen dat bouwen mogelijk was.

lees op steeds meer sites dat het blijvend is, maar kon inderdaad de buidlingmode ook niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasvt
  • Laatst online: 10:48
BTFD schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:51:
Iemand die mij kan helpen met de juiste settings? Speel momenteel met de DirectX 12 Beta, maar omdat deze om de haverklap crashed en niet speelbaar is, wilde ik switchen naar DirectX 11. Alleen dan kom ik niet boven de 10 FPS en weet even niet meer waar ik het moet zoeken!

Onderstaand de configuratie van mijn systeem, dit kan niet de bottleneck zijn:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i9-10850K Avengers Edition Boxed€ 0,-€ 0,-
1MoederbordenASUS ROG Strix Z490-A Gaming€ 271,34€ 271,34
1VideokaartenMSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G€ 0,-€ 0,-
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500DX Wit€ 94,90€ 94,90
1MonitorenLG UltraGear 27GL850 Zwart€ 429,-€ 429,-
1WaterkoelingNZXT Kraken Z73€ 247,33€ 247,33
1VentilatorenCorsair iCUE QL140 RGB PWM Dual Fan Kit Wit with Lighting Node CORE, 140mm€ 89,90€ 89,90
1VentilatorenCorsair iCUE QL140 RGB PWM Single Fan Wit, 140mm€ 34,90€ 34,90
1GamecontrollersMicrosoft Xbox One draadloze controller (V2) Wit€ 59,99€ 59,99
1GamecontrollersMicrosoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10 Zwart€ 22,99€ 22,99
1GamecontrollersMicrosoft Xbox Wireless Controller (2020) Wit€ 59,99€ 59,99
1Game-accessoiresMicrosoft Xbox One Play & Charge Kit€ 21,18€ 21,18
1Geheugen internCorsair CMW32GX4M4C3600C18W€ 199,-€ 199,-
1Gaming headsetsSteelseries Arctis 7X€ 0,-€ 0,-
1VoedingenCorsair RM850x (2018) Wit€ 141,25€ 141,25
1Solid state drivesXPG SX8200 Pro 1TB€ 95,-€ 95,-
1Solid state drivesXPG SX8200 Pro 2TB€ 209,-€ 209,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.975,77

Natuurlijk ook al even op Google gekeken en kwam tegen dat je in het Epic account iets moest aanvinken onder Fortnite en dan d3d11 moest invullen, helaas werkt dit ook niet! Dus vandaar even de vraag hier wat ik nog meer kan proberen..
Toevallig je beeldscherm aangesloten op je moederbord ipv je videokaart?

Edit: oeps iets met oude koeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1629206

Zelf spelen we hier Fortnite op de Nintendo Switch. Omdat we hier geen vaste internet aansluiting hebben heb ik een hotspot via m'n Vodafone Red Unlimited ingesteld.

Maar kreeg regelmatig (vooral in de avond) het wifi picto met gele x opvolgend met een rode x en dan is het potje over.

Hebben meer mensen hier er last van?

Gemiddeld heb ik een latency van 3 tot 7ms,
download 120mb en upload van 15mb. Daar lijkt het mij niet aan te liggen

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1629206 op 03-04-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
FixDeluxe schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:38:
[...]

Ook ik vind deze versie van de BR heel erg leuk. Heb ondertussen wat potjes erop zitten in solo, en ik vermaak me kostelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
Het niveau is wel een stuk hoger nu dat bouwen weg is. Nog geen een keer eerste geworden.
Maar dit bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ramon27 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 06:02:
Het niveau is wel een stuk hoger nu dat bouwen weg is. Nog geen een keer eerste geworden.
Maar dit bevalt me wel.
Ik hoorde laatst een gil dat FN dus geen bouwen had. Ik kijk geen vids ofzo maar dacht he nu word FN interessant voor mij. Is het echt leuker met of zonder bouwen? Anders kan ik het zo op mijn PS5 downloaden :D

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon27
AlwaysNick schreef op donderdag 14 april 2022 @ 14:24:
[...]

Ik hoorde laatst een gil dat FN dus geen bouwen had. Ik kijk geen vids ofzo maar dacht he nu word FN interessant voor mij. Is het echt leuker met of zonder bouwen? Anders kan ik het zo op mijn PS5 downloaden :D
Zonder dat “kijk mij een luchtkasteel” bouwen vind ik het zelf een stuk leuker. Ik zou het een kans geven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
Die No Build mode is toch echt wel heel tof hoor. Nu meer een twitch reflex shooter a la Unreal Tournament geworden (ja ik weet dat EPIC ook Unreal Tournament heeft gemaakt) waardoor ik weer 20% van mijn potjes win.

Good times, de nieuwe DMR sniper is trouwens echt een aanrader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Satangel schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:45:
Die No Build mode is toch echt wel heel tof hoor.
same here. Ik heb in het begin eventjes fortnite gespeeld maar afgehaakt vanwege dat bouwen.
Sinds kort weer begonnen met spelen sinds die no build mode is toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
Lekker nieuw seizoen hoor, bevalt weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Sleeon schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:41:
Lekker nieuw seizoen hoor, bevalt weer goed.
Vind alleen sinds een paar seizoen dat het nieuwe XP systeem teleurstellend is.
Veel moeilijker om nu flink te levelen, met die opdrachten is dat lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:20:
[...]

Ik zit inmiddels op level 55 ofzo? volgens mij
Wat ik doe is dagelijks de eerste drie dailies voor 45k.
En de weeklies tot ze op ziojn.
En ook een beetje focussen op de milestones.
Voor de rest gewoon lekker spelen en plezier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
[...]

lvl 20 hier, speel niet echt vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
[...]

Nee is waar, daar is ook al wat aanpassingen van gebeurd van EPIC uit om dat te compenseren.

Maar gaat merkbaar trager.

Al is het vaak zo vorige seizoenen geweest dat ze de laatste maand vh seizoen (dus zo midden augustus tot midden sept 2022) heel veel extra XP geven. Dan gaat het sneller gaan>.

Dus echt zorgen maak ik me nog niet. 15 uur gespeeld ofzo, lvl 25 nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:48

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
  • Nu online
LoL, Batman, Spiderman, Marvel, DBZ, Naruto, ...

Fortnite is een ongeziene 'metaverse' . Echt ridicuul wat er allemaal te vinden is.

Ondertussen level 90 , nog 1 maand om level 100 te worden, zal easy lukken. Ik speel mss 3 uur per week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 18:19

Martinspire

Awesomeness

Een paar weken terug de game weer opgepakt. Na een lange tijd de tryhards beu te zijn, is de no-build mode toch nog wel weer leuk. En ik win zowaar nog wel eens wat. Rumble met respawns is ook nog wel leuk zo nu en dan.

Misschien kan ik nog iemand voor Xbox toevoegen? Ik ben daar ook gewoon "Martinspire".

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 51 ... 53 Laatste