PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nee, de game zelf niet. De core elementen van het spel vind ik echt tof. Alleen is dit seizoen gewoon te lang gerekt/uitgemolken. Oftewel:Vegetto schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:37:
Ach die game is ook onderhand wel een keer klaar toch.. mooiste is er wel vanaf al een tijdje
DUURT LANG
En uiteraard valt er een hele hoop te zeggen over SBMM/cross-play.
PSN: Fruitschaaltje
Krijg nog genoeg aanvragen voor kinderfeestjes/jongerencentrums voor Fortnite eventsVegetto schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:37:
Ach die game is ook onderhand wel een keer klaar toch.. mooiste is er wel vanaf al een tijdje
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je slaat de spijker op zijn kop.. lees je dat @Fruitschaal KINDERFEESTJES... hahahahahaMars18 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:54:
[...]
Krijg nog genoeg aanvragen voor kinderfeestjes/jongerencentrums voor Fortnite events
Ach, feit is dat er genoeg mensen zijn die zich er wel mee amuseren. Zelfs volwassenen. Stel je voor.. Lekker in een squadje knallen en ouwehoeren met zijn allen.Vegetto schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:50:
[...]
Je slaat de spijker op zijn kop.. lees je dat @Fruitschaal KINDERFEESTJES... hahahahaha
Verder vind ik het hilarisch dat uitgerekend JIJ over kinderachtig begint..
Lees je dat @Vegetto ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
De huidige map vindt ik 3x niks...
Also looking for a fortnite buddy
IGN : Foei.
Nee die is er niet, als je 2,5 jaar FN speelt op console is de learning curve naar bouwen pc echt wennen maar als je het eenmaal doorhebt is het weer makkelijker. Je hebt met triple ramp of double ramp idd andere manier je houd je muisknop in en wisselt dus naar Q en daarna gelijk C en dat herhaal je, blijven oefenen in Creative.beksie99 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 01:37:
Hoi allemaal, ik speel al 2,5 jaar fortnite op console en ben net geswitched naar muis en keyboard. Bouwen voelt heel onnatuurlijk na een dag in creative te hebben geoefend. als ik namelijk met Q een ramp selecteer moet ik daarna met linkermuisknop deze ramp plaatsen, voor bijvoorbeeld een wall ramp push lijkt dit haast onmogelijk te doen aangezien ik steeds Q voor ramp en C voor wall moet indrukken op precies de goede momenten, is er een manier waarop je met Q je ramp selecteert en die dan ook meteen plaatst?
De enige ekte...
Snap ik. Was ook geen zak te doen. Maar welkom aan boord van de hypetrein.Swaxie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:41:
Ik heb het spel al bijna 2 maanden niet meer aangehad. dus geen hype vanaf hier.
HYPE
Ik wel. Er komt een nieuw seizoen aan.Daniel. schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:38:
Ja maar ik heb nog totaal geen idee wat er gaat gebeuren.
Tijd zat gehad om iets tofs te bedenken!Daniel. schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:38:
Ja maar ik heb nog totaal geen idee wat er gaat gebeuren.
Tilted terug svp
Donderdag verwacht je de patch?Daniel. schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:17:
Nog maar 2 dagen.
Nee, het nieuwe seizoen. Staat zeg maar gewoon overal...
Voor diegene die wel geïnteresseerd zijn, https://twitter.com/fortnitegame hier meer teasers.. Lijkt er op dat er iets de lucht in gaat.. In de teasers zijn op de achtergrond nieuwe locaties te zien ( als je speelt met contrast).
Hier spoiler voor nieuwe seizoen:
Spoiler locatie
[Video: https://twitter.com/i/status/1229926123712270336]
With the new season coming tomorrow, we have made a few changes to Team Rumble. Please post feedback here!
All weapons blue or better
Bandages removed
Glider redeployment now a free ability (doesn't take a slot)
150/150/150 mats granted at match start
Skill-based matchmaking turned off
Increased elim goal to 125
Is nog niet bekend, zal het doorgeven als het bekend is!Mars18 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:28:
Kunnen jullie aangeven hoeveel gig de patch is?
Fortnite gaf wel aan dat hij extra groot is.
Fortnite downtime has officially started, which means you can now download the season 2 update.Mars18 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:28:
Kunnen jullie aangeven hoeveel gig de patch is?
And you'd better start downloading now, because update 12.00 weighs in at a massive 26GB on Xbox One. The Nintendo Switch download weighs in at around 15GB, while the PS4 update is 11GB.
25,83GB @ xbox kreeg ik net door._Chris_ schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:05:
ruim 23 Gb op de Xbox........
Misschien dit seizoen toch maar eens beginnen aan fortnite nu ik de trailer heb gezien, want als die er echt als skin komt
Heb een voorliefde voor marvel en vooral 1 karakter. De kleine speelt wel zeer actief fortnite dus kan hij mij mooi carry-en
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Haha, als jij nieuw bent en hij al lekker lang speelt denk ik dat hij liever met zijn vrienden speeltMeneer iCy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:20:
[...]
25,83GB @ xbox kreeg ik net door.
Misschien dit seizoen toch maar eens beginnen aan fortnite nu ik de trailer heb gezien, want als die er echt als skin komt![]()
![]()
![]()
Heb een voorliefde voor marvel en vooral 1 karakter. De kleine speelt wel zeer actief fortnite dus kan hij mij mooi carry-en
Ach gezien zijn leeftijd moet hij niet zeurenOxigeon schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:26:
[...]
Haha, als jij nieuw bent en hij al lekker lang speelt denk ik dat hij liever met zijn vrienden speelt.
Maar als ik zie hoe hij af en toe speelt, speelt hij echt wel beter fortnite dan ik
Ben niet 100% nieuw, heb 2 seizoenen meegedraaid maar het bouwen heb ik een haat/liefde verhouding mee.
[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 20-02-2020 11:34 ]
Bouwen? wat is dat? Ik denk dat we hier dan evengoed mee zijn. Zal wel aan de leeftijd liggen. Ik kom ook niet verder dan een muurtje en een rampMeneer iCy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:28:
[...]
Ach gezien zijn leeftijd moet hij niet zeurenHij moet al blij zijn dat hij fortnite mag spelen van ons
![]()
Maar als ik zie hoe hij af en toe speelt, speelt hij echt wel beter fortnite dan ik
Ben niet 100% nieuw, heb 2 seizoenen meegedraaid maar het bouwen heb ik een haat/liefde verhouding mee.
Jup en als ik hem zie bouwen, man dat 8,5jarig broekie bouwt een heel kasteel in een paar seconden. Heb al moeite met een muurtje op de juiste plekOxigeon schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:42:
[...]
Bouwen? wat is dat? Ik denk dat we hier dan evengoed mee zijn. Zal wel aan de leeftijd liggen. Ik kom ook niet verder dan een muurtje en een ramp
Dank je, altijd wel vervelend dat de update nooit in 1x goed gaat, en er morgen of zaterdag een update over een komt.Sleeon schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:17:
Playstation is 8GB, ben hem nu aan het binnen hengelen.
Weapons + Items
Vaulted
- Damage Traps
- P90
- Bolt Action Sniper Rifle
- Minigun
- Remote Explosives (C4)
- Suppressed Assault Rifle
- Suppressed Submachine Gun
- Suppressed Sniper Rifle
- Suppressed Pistol
- Heavy Sniper Rifle
- Grapplers
- Drum Gun
- Launch Pad (in competitive playlists)
- Boom Bow
- Tactical Assault Rifle (?)
- Added "crates" that can be opened using an "ID Scan"
- Added "key cards" that guides you to vaults containing several crates
- Added "Decoy Grenade"
- Added a Creeping Cardboard with similar functionality as a Bush
- You can now throw consumable items
- Added a new rare chest (?)
- Toilets act like portals - hiding in a toilet will teleport you to its' corresponding toilet!
- The Yacht
- The Agency
- The Rig
- The Shark
- The Grotto
- Added customizable locker layouts
- Changed the emote UI
Schijnt nogal rond de nieuwe bases laggy te kunnen zijn.Sleeon schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:28:
Gigantische lag in het 3e potje, ben er maar weer mee gestopt.
Zal wel iets met matchmaking skill lvl te maken hebben gok ik?
Anyway, ik heb me opzich best prima vermaakt, de bloom lijkt minder te zijn geworden? Dus dat je kogels ook registreren waar je ze hebben wilt. De ontiegelijk harde lasers zitten er nog wel in, nou ja, logisch als iemand een double headshot schiet.
Het bouwen, geen idee of dat veranderd is, heb amper hoeven te bouwen in die 5 games...
De map zag er wel grappig uit, ken er niks meer van op wat oude plekjes na zoals Pleasant Park.
Het enige wat nog steeds een ding is, maar dat zal in bijna iedere Battle Royale nog wel het "probleem" zijn, de midgame... In het begin kill je zo 4 á 5 man, daarna kom je niemand meer tegen, en op het einde kill je er nog 4 á 5. Ik weet niet of ik de game weer volledig ga op pakken, vooral ook omdat mijn streams momenteel gefocussed liggen op GTA V Roleplay waar ik 7 maanden ben geswitcht van Fortnite naar GTA.
Ook denk ik dat de game een STUK minder populair is geworden dan 7 maanden geleden. Althans op TwitchNL.
Ik denk dat je nog veel bots tegen komt omdat je Chapter 2 nog niet gespeeld hebt, en ze daar geintroduceert zijn. dus je start "gewoon" onderaan. dit verandert wel na een paar dagen.MrNobody28 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:03:
Gister na 7 maanden geen Fortnite meer gespeeld te hebben de game maar weer eens geüpdate en wat potjes gespeeld. Wat mij op viel, wat zijn er veel bots?! Heb 5 games gespeeld en alle 5 gewonnen, sensitiviteit van m'n muis stond nog niet optimaal maar toch ieder potje rond de 10 kills winnend af kunnen sluiten.
Zal wel iets met matchmaking skill lvl te maken hebben gok ik?
Anyway, ik heb me opzich best prima vermaakt, de bloom lijkt minder te zijn geworden? Dus dat je kogels ook registreren waar je ze hebben wilt. De ontiegelijk harde lasers zitten er nog wel in, nou ja, logisch als iemand een double headshot schiet.
Het bouwen, geen idee of dat veranderd is, heb amper hoeven te bouwen in die 5 games...
De map zag er wel grappig uit, ken er niks meer van op wat oude plekjes na zoals Pleasant Park.
Het enige wat nog steeds een ding is, maar dat zal in bijna iedere Battle Royale nog wel het "probleem" zijn, de midgame... In het begin kill je zo 4 á 5 man, daarna kom je niemand meer tegen, en op het einde kill je er nog 4 á 5. Ik weet niet of ik de game weer volledig ga op pakken, vooral ook omdat mijn streams momenteel gefocussed liggen op GTA V Roleplay waar ik 7 maanden ben geswitcht van Fortnite naar GTA.
Ook denk ik dat de game een STUK minder populair is geworden dan 7 maanden geleden. Althans op TwitchNL.
Ik ben gisteren ook begonnen met S2. Na ook 2 maanden niet gespeeld te hebben. heeft me weer positief verrast!
mis alleen de snipers:(
Ik ben ook geen enkele sniper tegen gekomen, zijn die uit de game? Of gewoon heel rare?Swaxie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:14:
[...]
Ik denk dat je nog veel bots tegen komt omdat je Chapter 2 nog niet gespeeld hebt, en ze daar geintroduceert zijn. dus je start "gewoon" onderaan. dit verandert wel na een paar dagen.
Ik ben gisteren ook begonnen met S2. Na ook 2 maanden niet gespeeld te hebben. heeft me weer positief verrast!
mis alleen de snipers:(
Ben benieuwd naar de zweters in Arena, "vroegah" kon ik nog best wel mee komen in Arena, denk dat ik tegenwoordig wordt ingeboxt en gepickaxed
Volgens mij zijn alleen in die 5 nieuwe area's snipers te vinden.MrNobody28 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:23:
[...]
Ik ben ook geen enkele sniper tegen gekomen, zijn die uit de game? Of gewoon heel rare?
Ben benieuwd naar de zweters in Arena, "vroegah" kon ik nog best wel mee komen in Arena, denk dat ik tegenwoordig wordt ingeboxt en gepickaxed
deze liggen (als ik goed geinformeerd ben) in de kisten of kluizen die je kan vinden op die locaties.
Is dit de patch voor deze week of een tussen door update?
Hij heeft via www.epicgames.com zijn Epic account proberen te verwijderen, als hij nu opnieuw registeren lukt nu niet en als hij in probeert te loggen krijgt hij de melding: "Sorry, your account is inactive and may not login"
Als hij vervolgens met zijn PSN account op www.epicgames.com inlogt, dan krijgt hij de melding: "We've found your PlayStation Network account. Create an Epic Games account link to save your information and progression"
Als hij hier vervolgens een Epic account probeert aan te maken met een nieuw e-mailadres, dan krijgt hij de melding: "You already have an account, please sign in"
Hier lopen we vast, hoe kunnen we er nu achter komen welk Epic account aan zijn PSN account is gelinked zodat we crossplatform kunnen spelen?
Dinsdag een onverwachtse update en nu vanmiddag weer.
Tjah, minder bugs of minder patches.. Doe mij maar minder bugs.Mars18 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:31:
Wat een spel, wat een spel....
Dinsdag een onverwachtse update en nu vanmiddag weer.
Het valt mij erg op dat er bij iedere wekelijkse update wel iets fout gaat waardoor er weer een update komtFruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:58:
[...]
Tjah, minder bugs of minder patches.. Doe mij maar minder bugs.

Boeiend, is zo binnen.Mars18 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:20:
[...]
Het valt mij erg op dat er bij iedere wekelijkse update wel iets fout gaat waardoor er weer een update komt
Is zeker wel boeiend, want de Download is wel snel binnen.
900 mb en 300 mb deze week.
Maar het installeren / kopiëren van het bestand duurt nog langer dan de download zelf.
Ben met een wekelijkse update al snel 40 minuten bezig per ps4.
Jij wou geld verdienen met Fortnite. Ik ben met mijn werk ook 56u per werk week bezig. Maar mij hoor je niet klagenMars18 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:25:
[...]
Is zeker wel boeiend, want de Download is wel snel binnen.
900 mb en 300 mb deze week.
Maar het installeren / kopiëren van het bestand duurt nog langer dan de download zelf.
Ben met een wekelijkse update al snel 40 minuten bezig per ps4.
Ik klaag ook niet verderIdifix schreef op maandag 2 maart 2020 @ 00:54:
[...]
Jij wou geld verdienen met Fortnite. Ik ben met mijn werk ook 56u per werk week bezig. Maar mij hoor je niet klagen
https://www.hln.be/in-de-...nstens-drie-uur~a9ef35cb/
https://www.hln.be/in-de-...er-van-holsbeek~adc437a6/
Hoe editen jullie?
Ik vind het sowieso lastig om te doen en heb nu de tip gekregen om het met L3 (indrukken) te doen.
Heb het gevoel dat ik niet beter word, doordat ik niet kan editen en wil graag advies.
Voordat je gaat bouwen en dus editen met een wapen lopen want anders moet je weer switchen naar je wapen wat ook weer tijd kost?
Of doen jullie dit allemaal in een handomdraai en ben ik gewoon te langzaam
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik gebruik L3 en edit on release. En hij gaat bij dan na het editen automatisch naar het laatst gedragen wapen.henkyyyyyyy schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:33:
Voor iedereen die met een controller speel op PS4...
Hoe editen jullie?
Ik vind het sowieso lastig om te doen en heb nu de tip gekregen om het met L3 (indrukken) te doen.
Heb het gevoel dat ik niet beter wordt, doordat ik niet kan editen en wil graag advies.
Voordat je gaat bouwen en dus editen met een wapen lopen want anders moet je weer switchen naar je wapen wat ook weer tijd kost?
Wat in ieder geval handig is imo is de controller op builder mode zetten als standaard layout. Maakt het een stuk makkelijker om te bouwen. het is sowieso even wennen natuurlijk.henkyyyyyyy schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:33:
Voor iedereen die met een controller speelt op PS4...
Hoe editen jullie?
Heb het gevoel dat ik niet beter word, doordat ik niet kan editen en wil graag advies.
Is al een paar seizoenen aan de hand. Lijkt bijna op een lag-spike waardoor je controller naar links lijkt te trekken.Nietdatikweet schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 21:07:
Merken jullie ook de laatste tijd dat het lijkt alsof aim assist inbwerking gaat zonder te aimen. Merj dat mn poppetje soms de andere kant op kiijkt uit het niets
Echter hebben zij maar een internet lijn van 28 mb
Ben bang dat het niet genoeg is voor 28 mb
Als ondernemer in de Fortnite business weet je toch gewoon hoeveel snelheid je nodig hebt om een goede dienst te kunnen aanbiedenMars18 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:56:
Ik ga binnenkort een Fortnite toernooi houden met 16 playstations op locatie.
Echter hebben zij maar een internet lijn van 28 mb
Ben bang dat het niet genoeg is voor 28 mb
Door dit soort dingen steeds hier te posten, kom je behoorlijk amateuristisch over...
Deze domme vragen komen al tijden hier voorbij van de beste man, als je inderdaad dit soort zaken uitvoert moet je toch op zijn minst weten waar je mee bezig bent, zelfde als die vragen hoe groot een patch is, wanneer iets uitkomt, 1 google en de eerste hits geven je alle informatie.. hoop niet dat je zo ook met je evenementen omgaat.jackaubrey schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:16:
[...]
Als ondernemer in de Fortnite business weet je toch gewoon hoeveel snelheid je nodig hebt om een goede dienst te kunnen aanbieden![]()
Door dit soort dingen steeds hier te posten, kom je behoorlijk amateuristisch over...
Sinds laatste patch is het echt erg .. ik vind het af en toe wel leuk om in team rumble ff te gaan snipen, voorheen kwam ik vaak matches door zonder gekild te worden .. nu word ik helemaal lam geknald als het me al lukt te landen dan schieten ze me met een willekeurige gun me dood..Nietdatikweet schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 21:07:
Merken jullie ook de laatste tijd dat het lijkt alsof aim assist inbwerking gaat zonder te aimen. Merj dat mn poppetje soms de andere kant op kiijkt uit het niets
+ dat respawn soms eeuwen duurt .. kijk wel na de volgende patch hoe het ervoor staat.
Tja vanalles
NICE!
:thumbsdown:Fruitschaal schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:04:
Nieuwe patch vandaag.. Highlights zijn helicopters ( voor 4 personen, geen wapens, wel een boost) en presets in je locker..
NICE!
Zit jij in Australie?

Ik heb zelf een hoofdaccount waarop ik Fortnite speel.
Nu wil ik hem op zijn eigen account laten spelen maar moet dan ook een playstation account opgeven.
Kan ik op een manier hem laten spelen zonder playstation account?
Wil niet nog meer accounts aanmaken.
Het kan niet zonder.
[ Voor 12% gewijzigd door Sleeon op 01-04-2020 12:05 ]
Al 1,5 uur bezig om het psn account voor elkaar te krijgen.
Nu krijg ik de melding bij fortnite dat ik user generated content niet kan gebruiken.
Kan ik dan niet met mijn gedownloade versie een epic account aanmaken?
Update:
Na alle ouderlijke beperkingen op toestaan te hebben gezet eindelijk een epic account kunnen maken.
Nu alles weer terug zien te zetten zodat het nog enigszins afgeschermd is.
En kijken of ik zijn offline account kan samenvoegen met het nieuwe online account.
[ Voor 34% gewijzigd door Crxtreem op 01-04-2020 15:40 ]
Kan je ook op een account inloggen om te zien welke tier je bent en eventueel welke items je hebt?
Of kan dat echt alleen in het spel zelf?
Ondanks dat ik merk dat veel mensen (tijdelijk?) gestopt zijn, vind ik dit een van de betere seizoenen. Er is genoeg mobility, geinige items zoals crashpad, wapens zijn balanced en het lijkt er zelfs op dat SBMM redelijke balanced is. Ohja, ook nog de battlepass met leuke skins en de bosses/henchmen zijn een leuke afwisseling.
Nu nog even de laatste gouden pakjes vinden en ben alweer hyped voor S2C3!
Niks voor mij
Zag wel 11 uur ergens staan, maar weet niet of dat ook de nederlandse tijd is. kan dat zo snel ook nergens vinden
4 uur vanmiddag, en je moet een half uur ervoor aanwezig zijn. Geen idee hoe het verder in zn werk gaatjaydenjarno schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:52:
ik zag dat er een optreden in fortnite was. Die was gisteren ergens 12 uur snachts. Nu komt die in europa ook. Iemand die de tijden weet?
Zag wel 11 uur ergens staan, maar weet niet of dat ook de nederlandse tijd is. kan dat zo snel ook nergens vinden
Zag wel dat het vandaag om 5 uur is Nederlandse tijd toch?
[ Voor 33% gewijzigd door jaydenjarno op 25-04-2020 11:52 ]
Dus nadat Fortnite gestart is, en je kunt kiezen wat je wilt spelen: solo, arena solo, creative, etc.
Het maakt niet uit wat ik kies: het duurt altijd enkele minuten voordat je in het spel zit.
Dat betekent dat ik bij het eerste potje ook altijd 'in de lucht eindig', als de battle bus al helemaal is uitgevlogen en je gedropt wordt.
Ik leave dan, en het volgende potje daarna gaat wel goed: dan kom ik wel op het 'wacht-eiland' voordat de battle bus start.
Enkele maanden geleden had ik dit probleem niet, en het lijkt ook steeds langzamer te gaan.
Opnieuw installeren (Epic Games launcher ook verwijderd, en complete Fortnite folder ook) maakt niets uit.
Core i5 E8400, 2x 8GB DDR4, Samsung 970 EVO NVMe SSD, daar ligt het niet aan.
De desktop gebruik ik de hele dag voor werk, ook zware toepassingen (Resolve video editing en meer) - nooit problemen.
Enig idee of ik hier iets aan kan doen?
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Drivers ook gewoon up to date?ByteDelight schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:08:
Ik heb al een paar maanden het probleem dat wanneer ik Fortnite start, het laden bij het eerste potje heel lang duurt.
Dus nadat Fortnite gestart is, en je kunt kiezen wat je wilt spelen: solo, arena solo, creative, etc.
Het maakt niet uit wat ik kies: het duurt altijd enkele minuten voordat je in het spel zit.
Dat betekent dat ik bij het eerste potje ook altijd 'in de lucht eindig', als de battle bus al helemaal is uitgevlogen en je gedropt wordt.
Ik leave dan, en het volgende potje daarna gaat wel goed: dan kom ik wel op het 'wacht-eiland' voordat de battle bus start.
Enkele maanden geleden had ik dit probleem niet, en het lijkt ook steeds langzamer te gaan.
Opnieuw installeren (Epic Games launcher ook verwijderd, en complete Fortnite folder ook) maakt niets uit.
Core i5 E8400, 2x 8GB DDR4, Samsung 970 EVO NVMe SSD, daar ligt het niet aan.
De desktop gebruik ik de hele dag voor werk, ook zware toepassingen (Resolve video editing en meer) - nooit problemen.
Enig idee of ik hier iets aan kan doen?
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Heb de laatste van de week gedownload (GTX 1660), volgens mij is er één nieuwere bijgekomen.
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Eind chapter 2 na een break van een jaartje ofzo het spel terug opgepikt, gezien de 2 delays van het eind van chapter 2 zelfs nog lvl 100 gehaald in de battle pass.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
When life gives you lemons, start a battery factory

Werkt wel redelijk alleen is het geluid door elkaar.
Als ik 2 headsets gebruik horen we nog steeds het geluid door elkaar.
Je kan dan dus niet horen of de tegenstanders, kisten e.d. bij mij of bij hem in de buurt zijn.
Is dit misschien in te stellen dat we via headset ons eigen geluid krijgen?
Gebeurt een boel daar, en toch ook weer niet. Eerst kondigen ze aan dat ze niet meer gaan doorontwikkelen en slechts kleine updates nog gaan doen en daarnaast de game uit early access halen. Ook kan je geen founder meer worden, dus als je nu StW koopt, kan je geen vbucks meer verdienen in StW, maar xray tickets die je alleen in StW kan gebruiken. Kost overigens 20 euro waarbij je nog wel 1000 vbucks kan verdienen en een paar unieke dingen krijgt (skin + backbling o.a.)
In die aankondiging noemden ze wel weer de ventures als nieuwe functionaliteit die StW op lange termijn leuk moet houden (ben benieuwd). Want als je eenmaal de end game hebt bereikt, wordt het meer grinden om alles perfect te krijgen.
Ikzelf speel het nog veel, ook vanwege de vbucks, blijft aantrekkelijk en ben nog niet aan het eind (speel het toch al wel anderhalf jaar, wel op mn gemakkie).
De ventures hebben we afgelopen dinsdag meer over gehoord, dat ziet er toch wel vet uit en komt op 27 juli uit. 'Helaas' ben ik dan op vakantie, dus zal het met de Youtube reviews moeten doen..
Mocht je dus StW gespeeld hebben, kleine reden om de game nog een keer te checken :-)
[ Voor 31% gewijzigd door Daniel. op 27-08-2020 16:18 ]
Ben benieuwd naar komend seizoen, ziet er gaaf uit.. Ook al moet ik zeggen dat een battlepass/thema met volledig nieuwe characters/storyline voor mij ook interessant genoeg is. Maar dit zal ook wel wat zieltjes winnen