Dit duurde bij mij ook een potje of 4Swaxie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:27:
[...]
Je weet dat dit niet die ronde dingen op de platforms zijn he?
Dat zijn die vierkante dingen wat op de daken op de platformen liggen.
Van het weekend ook wat potjes Fortnite gespeeld. Gemiddeld pak ik per seizen een win of 3 denk ik. Ik hoor ook nog gewoon bij de noobs
. Ik vergeet altijd te bouwen voordat ik in een aanval ga of als ik aangevallen wordt haha.
Inmiddels via de snelle manier alle challenges gehaald van de eerste 2 weken. Persoonlijk dacht ik dat het me een eeuw ging duren. Maar de sniperkills, de pistolkills, shadowbomb damage, Deal damage from stories, eliminate enemy from ... away.... Eigenlijk allemaal behaald in een potje of 3 rumble. Is echt de snelste manier voor de challenges.
Inmiddels via de snelle manier alle challenges gehaald van de eerste 2 weken. Persoonlijk dacht ik dat het me een eeuw ging duren. Maar de sniperkills, de pistolkills, shadowbomb damage, Deal damage from stories, eliminate enemy from ... away.... Eigenlijk allemaal behaald in een potje of 3 rumble. Is echt de snelste manier voor de challenges.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Als je gewoon normaal speelt gaat het ook rap hoorOxigeon schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:58:
Van het weekend ook wat potjes Fortnite gespeeld. Gemiddeld pak ik per seizen een win of 3 denk ik. Ik hoor ook nog gewoon bij de noobs. Ik vergeet altijd te bouwen voordat ik in een aanval ga of als ik aangevallen wordt haha.
Heb ze allemaal gehaald, meestal doe ik ff Solo voor challenges.
Heb nu een algemeen KD van 1.42 maar Solo haalt het naar beneden (denk door de challenges).
Met Squads heb ik een KD van 2.25 en sta nu op 8 wins

Seizoen 5 was mijn beste met 79 wins.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v9-10
Patch notes.
Nieuw toegevoegd: Hot Zones met drones die je omlaag kan schieten.
semi-Auto sniper rifle is weer terug gehaald.
Patch notes.
Nieuw toegevoegd: Hot Zones met drones die je omlaag kan schieten.
semi-Auto sniper rifle is weer terug gehaald.
Voor diegene die de nieuwe skinpack hebben gekocht en geen zin hebben om die gare creative meuk te doen, iemand heeft in creative een map gemaakt waar je alles kunt oppakken 
https://www.reddit.com/r/..._clutch_and_grind_easily/
https://www.reddit.com/r/..._clutch_and_grind_easily/
Sinds eigenlijk de laatste update van gisteren loop ik tegen wat problemen aan op de ps4 pro.
- Texturen van huizen laden pas echt laat in
- als ik een wapen raap in het begin van een potje zie ik alleen een gekleurd blokje staan.
- af en toe lijkt het of de game laad. De game stottert ietsjes af en toe.
Meerdere mensen hier last van? Of is het mijn internet? Of is er iets met mijn ps4 aan het handje
- als ik een wapen raap in het begin van een potje zie ik alleen een gekleurd blokje staan.
Meerdere mensen hier last van? Of is het mijn internet? Of is er iets met mijn ps4 aan het handje
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is bij de meeste mensen al sinds het begin van seizoen 9Oxigeon schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 19:58:
Sinds eigenlijk de laatste update van gisteren loop ik tegen wat problemen aan op de ps4 pro.
Update:
https://www.epicgames.com...otes/v9-10-content-update
Supressed is vaulted.
Nieuwe SMG added
https://www.epicgames.com...otes/v9-10-content-update
Supressed is vaulted.
Nieuwe SMG added
Uhmm... 

ja is een bug, werkt wel als je de default Rox gebruikt
Wel fijn dat de servers eruit liggen
zaten net klaar om een potje te spelen
https://store.playstation...07669_00-PSPCP60000000000 gratisch glider, contrail en laadscherm bij psplus.
[ Voor 12% gewijzigd door Fruitschaal op 11-06-2019 12:45 ]
PSN: Fruitschaaltje
De servers lijken er een beetje moeite mee te hebben, het opstarten/inloggen duurt lang en op een server komen is ook een uitdaging.
Woohoo mijn eerste solo victory royale gehaald vandaagjackaubrey schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:38:
[...]
Nou ik win ook alleen maar als ik squads speel hoor. Solo haal ik altijd wel 1 of 2 kills in het begin maar verlies ik op het eind van mensen die alles gewoon sneller en beter doen. Maar door de spanning op het eind blijf je het toch altijd maar weer proberen. Ooit komt die solo win er wel

Met slechts twee kills, eentje in het begin en de laatste overgebleven tegenstander aan het eind met een blauwe tact shotgun gekilled
Heb ooit is in season 3 een solo win behaalt. Sindsdien nooit meer🤣jackaubrey schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:43:
[...]
Woohoo mijn eerste solo victory royale gehaald vandaag![]()
Met slechts twee kills, eentje in het begin en de laatste overgebleven tegenstander aan het eind met een blauwe tact shotgun gekilled
Als ik met de groep ben zijn we altijd de LobbyBoys.
Die nieuwe grenade launcher he. 
Tot 2x toe 2de geworden omdat iemand een V2 bom op mijn harses gooit, ding is gewoon iets té.
Laatste loodjes arena zijn overigens gruwelijk irritant, zit nu in de laatste 25-30 punten maar het is tergend lastig. Vaker net iets minder mobility of pech met de cirkel.

Tot 2x toe 2de geworden omdat iemand een V2 bom op mijn harses gooit, ding is gewoon iets té.
Laatste loodjes arena zijn overigens gruwelijk irritant, zit nu in de laatste 25-30 punten maar het is tergend lastig. Vaker net iets minder mobility of pech met de cirkel.

De enige ekte...
Vind het wel mee vallen, als je al één muur bouwt knalt die hard weg.Insehh schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:21:
Die nieuwe grenade launcher he.
Laatste loodjes arena zijn overigens gruwelijk irritant, zit nu in de laatste 25-30 punten maar het is tergend lastig. Vaker net iets minder mobility of pech met de cirkel.![]()
Na twee keer moeten ze herladen en in een battle duurt dat te lang dus kunnen ze hem al niet meer gebruiken.
Gisteren weer een solo win, had alleen een blauwe AR en gouden combat shotgun, voor de rest 6 stinkies, 6 granaten en die storm in a bottle
Speelde best leuk op de endgame, zeer makkelijk gewonnen zonder damage te doen met een wapen
Normaal heb ik altijd minimaal 3 wapens + healing mee.
Nu 23 wins in season 9 en 174 totaal volgens Fortnitetracker.
Moet alleen bouwen onder de knie krijgen want hoe die gekken tegenwoordig bouwen op console doe ik ze zeker niet na

Dit inderdaad!Famous schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:33:
[...]
Moet alleen bouwen onder de knie krijgen want hoe die gekken tegenwoordig bouwen op console doe ik ze zeker niet na
Ik ben al blij als ik mijn 1 bij 1 torentje gebouwd heb. maar sommige bouwen een eiffeltoren 6 keer op en bestormen je dan!
Ja echt bizar, snap niet hoe ze dat doen.Swaxie schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:40:
[...]
Dit inderdaad!
Ik ben al blij als ik mijn 1 bij 1 torentje gebouwd heb. maar sommige bouwen een eiffeltoren 6 keer op en bestormen je dan!
Zullen wel een andere controller hebben waar ze knoppen kunnen programmeren
Zeker als ik die Nickmercs zie met controller; hoe die bouwt en edit is echt bizar!
Sinds season 9, of misschien eerder heb 8 niet gespeeld, zie je dit in public ook veel.
Heb zelf een Scuf. Maar de extra knoppen zijn gewoon rondje, vierkantje, driehoekje en kruisje.Famous schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:53:
[...]
Ja echt bizar, snap niet hoe ze dat doen.
Zullen wel een andere controller hebben waar ze knoppen kunnen programmeren![]()
Zeker als ik die Nickmercs zie met controller; hoe die bouwt en edit is echt bizar!
Sinds season 9, of misschien eerder heb 8 niet gespeeld, zie je dit in public ook veel.
Enige voordeel met bouwen is dat je bouwen kan triggeren zonder je duim van het pookje te halen.
Merk zelf dat ik altijd snel het overzicht kwijt ben met bouwen waardoor ik mezelf inbouw door een trappetje boven mij te plaatsen ipv onder mij.
beste is dan eerst een vloertje doen, ze noemen dat bij de pro's harry potteren je zelf vast zetten, het is vooral oefenen met springen, maar die gasten zoals nick mercs en ghost aydan zjin ziekelijk ook die edits met controller, 90's lukken me wel aardig maar zodra er een ander beest met bouwen bij zit raak ik ook vaak in paniek en ben ik totaal het overzicht kwijtservival7 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:19:
[...]
Heb zelf een Scuf. Maar de extra knoppen zijn gewoon rondje, vierkantje, driehoekje en kruisje.
Enige voordeel met bouwen is dat je bouwen kan triggeren zonder je duim van het pookje te halen.
Merk zelf dat ik altijd snel het overzicht kwijt ben met bouwen waardoor ik mezelf inbouw door een trappetje boven mij te plaatsen ipv onder mij.
Nadeel voor aydan is wel dat hij claw speelt en over een paar jaar zijn handen naar de klote zijn.Vegetto schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:27:
[...]
beste is dan eerst een vloertje doen, ze noemen dat bij de pro's harry potteren je zelf vast zetten, het is vooral oefenen met springen, maar die gasten zoals nick mercs en ghost aydan zjin ziekelijk ook die edits met controller, 90's lukken me wel aardig maar zodra er een ander beest met bouwen bij zit raak ik ook vaak in paniek en ben ik totaal het overzicht kwijt
Verder heb ik precies hetzelfde als jij.
Best een groot voordeel, draaien en bouwen tegelijk.servival7 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:19:
[...]
Heb zelf een Scuf. Maar de extra knoppen zijn gewoon rondje, vierkantje, driehoekje en kruisje.
Dit zelfde geldt voor aimen, vind het de moeite alleen niet waard. heb met een XBO Elite controller gespeeld bij mijn zwager maar vind het ding veel te lomp.
Ik bouw vaak simpel en niet te hoog.Vegetto schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:27:
[...]
beste is dan eerst een vloertje doen, ze noemen dat bij de pro's harry potteren je zelf vast zetten, het is vooral oefenen met springen, maar die gasten zoals nick mercs en ghost aydan zjin ziekelijk ook die edits met controller, 90's lukken me wel aardig maar zodra er een ander beest met bouwen bij zit raak ik ook vaak in paniek en ben ik totaal het overzicht kwijt
Als ze mij met een mega ramp pushen ga ik gewoon naar beneden en schiet ze naar beneden of wacht tot ze peaken
Als ik zelf hoog zat en mensen bouwen als een gek om mij heen ben ik de gehele oriëntatie kwijt en ga ik paniekerig doen. Daar zijn we maar mee gestopt
Al komt het ook mede door de audio in Fortnite wat echt bagger is.
Veder vind ik dat right peak advantage je meer op levert dan hight, dus lekker low spelen
Creative helpt.Vegetto schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:27:
[...]
Laatste tijd gaat het wat beter, moet er alleen nog mee leren omgaan als iemand highground op me pakt, dan gaat het vaker net iets té rap.

De enige ekte...
Kun je die niet zo koppelen dat je automatisch een muur of een trap bouwt? dus een combinatie van bolletje + R2 ofzo?servival7 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:19:
[...]
Gewoon lekker oefenen met bouwen in Team Rumble, dan heb je het zo onder de knie met de controller
Ja ik merk dat ik vaak ook beneden blijf, soms kom ik iemand tegen die heeft binnen 3 sec heel simcity gebouwd, maar dan denk ik soms ja wat is nu het nut, oke je zit hoog, dus blijf ik beneden en zodra ik ga hakken aan het gebouw springen ze weer naar beneden... dan denk ik ook ja waarom ga je dan omhoog.. dus ja het is niet altijd goedFamous schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:53:
[...]
Best een groot voordeel, draaien en bouwen tegelijk.
Dit zelfde geldt voor aimen, vind het de moeite alleen niet waard. heb met een XBO Elite controller gespeeld bij mijn zwager maar vind het ding veel te lomp.
[...]
Ik bouw vaak simpel en niet te hoog.
Als ze mij met een mega ramp pushen ga ik gewoon naar beneden en schiet ze naar beneden of wacht tot ze peaken
Als ik zelf hoog zat en mensen bouwen als een gek om mij heen ben ik de gehele oriëntatie kwijt en ga ik paniekerig doen. Daar zijn we maar mee gestopt
Al komt het ook mede door de audio in Fortnite wat echt bagger is.
Veder vind ik dat right peak advantage je meer op levert dan hight, dus lekker low spelen
Je kan ze remappen op een andere toets. Bijvoorbeeld dat de rechter paddles niet meer rondje is maar pijltje naar rechts. Weet voor 99% zeker dat je ze niet kan binden aan 2 knopjes tegelijk.Swaxie schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:10:
[...]
Kun je die niet zo koppelen dat je automatisch een muur of een trap bouwt? dus een combinatie van bolletje + R2 ofzo?
Morgen een nieuwe update, weer eens op dinsdag ipv donderdag dus.
https://www.reddit.com/r/...atch_v930_release_timing/
https://www.reddit.com/r/...atch_v930_release_timing/
Patch notes voor vandaag:
https://www.epicgames.com...0?sessionInvalidated=true
New item: splash slurp, als je dit item gooit krijgt iedereen binnen een bepaalde radius instant 20hp of shield
New item: splash slurp, als je dit item gooit krijgt iedereen binnen een bepaalde radius instant 20hp of shield
Made the Fortbyte Pressure Plate Puzzle NW of The Block easier to complete.
Once unlocked the Fortbyte will be available for up to 15 seconds.
Parking all vehicles on the pedestals will trigger them, except the Hoverboard.
Thank god, ik speel meestal met 1 of 2 andere.
Had alle Fortbyte behalve tier 80 en tier 100..en deze dan want die konden we niet halen
Had alle Fortbyte behalve tier 80 en tier 100..en deze dan want die konden we niet halen
Die had ik vrij vlot. Stonden al 3 lui op de plateaus toen ik aan kwam vliegen net voor hun 4e man. Heb hem voor hun neus kunnen weg kapen😂Famous schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:53:
Made the Fortbyte Pressure Plate Puzzle NW of The Block easier to complete.
Niet meebouwen, gewoon hun lekker laten bouwen en tussen de bestaande builds doorrennen. Hun het foutje laten maken. Is anders zonde van je materials, al dat gebouw.. Als die ander bouwt, kan die niet schieten.Vegetto schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:05:
[...]
Ja ik merk dat ik vaak ook beneden blijf, soms kom ik iemand tegen die heeft binnen 3 sec heel simcity gebouwd, maar dan denk ik soms ja wat is nu het nut, oke je zit hoog, dus blijf ik beneden en zodra ik ga hakken aan het gebouw springen ze weer naar beneden... dan denk ik ook ja waarom ga je dan omhoog.. dus ja het is niet altijd goed
Zo probeer ik het ook vaak, ik maak zelf hier en daar een plateau maar blijf toch vaak onder de andere omdat ik op die snelheid van sommige van die gasten echt niet mee kanFruitschaal schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:04:
[...]
Niet meebouwen, gewoon hun lekker laten bouwen en tussen de bestaande builds doorrennen. Hun het foutje laten maken. Is anders zonde van je materials, al dat gebouw.. Als die ander bouwt, kan die niet schieten.
Dit. En eergisteren samen met mijn duo partner een 12 killgame gewoon in Arena duos, lekker early inboxen en vandaaruit kills picken. Zal kijken of ik straks ergens de VOD geüpload krijg.Fruitschaal schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:04:
[...]
Niet meebouwen, gewoon hun lekker laten bouwen en tussen de bestaande builds doorrennen. Hun het foutje laten maken. Is anders zonde van je materials, al dat gebouw.. Als die ander bouwt, kan die niet schieten.

De enige ekte...
Dacht ik gisteren ook te doen met Squads..Fruitschaal schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:04:
[...]
Ik ging -helaas als enige- pushen naar een build off, because kills!
Zaten iets meer mensen in dan verwacht, dus ook midden in het ding wat gebouwd was
Spring 2 verdiepingen naar beneden, achter iemand aan om te pushen. Wordt er naast mij een muur geedit die mij af knalt. Gozer zat gewoon te wachten in een 1by1 tot mensen voorbij kwamen

Dan moet je je squad beter africhtenFamous schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:27:
[...]
Dacht ik gisteren ook te doen met Squads..
Ik ging -helaas als enige- pushen naar een build off, because kills!
Zaten iets meer mensen in dan verwacht, dus ook midden in het ding wat gebouwd was![]()
Spring 2 verdiepingen naar beneden, achter iemand aan om te pushen. Wordt er naast mij een muur geedit die mij af knalt. Gozer zat gewoon te wachten in een 1by1 tot mensen voorbij kwamen
Dan komen @Deluge en @Vegetto ook.. Dat gaat dit seizoen wel prima!
dat gaat zeker meer dan prima :-)Fruitschaal schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:23:
[...]
Dan moet je je squad beter africhten.. Bij onze squad zit dat wel snor. Ik heb altijd een oog op de minimap/pijltje van @Crashhill .. Dan weet ik dat ik er achteraan moet rennen als hij naar voren gaat.
@Crashhill is onze graadmeter, als die afgaat is het FOLLOW
Normaal doen we het inderdaad samen, veel communicatie of 'strategie'.Fruitschaal schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:23:
[...]
Dan moet je je squad beter africhten.. Bij onze squad zit dat wel snor. Ik heb altijd een oog op de minimap/pijltje van @Crashhill .. Dan weet ik dat ik er achteraan moet rennen als hij naar voren gaat.
Maar ik had al een heavy sniper hit en twee teams waren aan het knallen. Ik pakte een vent bij Pressure Plant terwijl de andere drie nog aan healen waren van het vorige gevecht.
Dacht land even op het gebouwtje met mijn Combat shotgun en pak een paar kills
Pakte iets anders uit voor Famous
Communicatie is overrated, gewoon doodse stilte. Maken we IEDEREEN KAPOT. naja de rest schreeuwd en ik ben in me zone. @Vegetto @Fruitschaal
[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 20-06-2019 16:01 ]
Beste tip die ik tot nu toe gehoord heb.Fruitschaal schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:04:
[...]
Niet teveel mee willen doen met dat gebouw en geduld hebben zijn toch wel de beste tips.
Dat die streamers allemaal als een gek bouwen is leuk om naar te kijken maar in de praktijk niet altijd een meer waarde
Challenges zijn wel heel erg makkelijk deze week, heb ze al weer gedaan
Ambtenaar zekerDigitalError schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:01:
Challenges zijn wel heel erg makkelijk deze week, heb ze al weer gedaan
ambtenaren werken geen 40-80 uur in de week, mag ik ook eens vroeg thuis zijn
Hey all,
Starting with Season 10, the PC version of Fortnite will require a graphics card capable of running Microsoft DirectX 11.
While a DirectX 11-capable graphics card has always been one of Fortnite’s system requirements, we’ve kept support online for players with older graphics cards - so they could keep playing!
However, when Season 10 begins, Fortnite will no longer be compatible with these older graphics cards. This allows us to focus our development and testing efforts to further optimize the Fortnite experience for all players.
Thank you for the continued support!
https://www.epicgames.com...c?sessionInvalidated=true
Starting with Season 10, the PC version of Fortnite will require a graphics card capable of running Microsoft DirectX 11.
While a DirectX 11-capable graphics card has always been one of Fortnite’s system requirements, we’ve kept support online for players with older graphics cards - so they could keep playing!
However, when Season 10 begins, Fortnite will no longer be compatible with these older graphics cards. This allows us to focus our development and testing efforts to further optimize the Fortnite experience for all players.
Thank you for the continued support!
https://www.epicgames.com...c?sessionInvalidated=true
Sinds een paar dagen geswitcht naar de pc.
Kan meteen totaal niet meer bouwen. Editten gaat wel lekker snel.
Toen maar even de controller eraan gehangen.
Heb het idee dat je op de pc veel meer aim assist hebt dan op de ps4. Mijn 1e kogels waren bijna allemaal headshots.
Heb het idee dat je op de pc veel meer aim assist hebt dan op de ps4. Mijn 1e kogels waren bijna allemaal headshots.
Tfue had laatst een nieuwe video over zijn nieuwe keybinds.servival7 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:09:
Sinds een paar dagen geswitcht naar de pc.
Of een of andere Youtube channel, dat kan ook.
Echt ABSURD hoe snel dat die een edit deed en door kon blijven editten achter elkaar.
Hij bouwt ook erg snel, misschien heb je daar iets aan?
Weet niet of aim assist erger is maar soms lijkt het gewoon aan de dag te liggen.
Pikte laatst een AR op en schoot echt alles mis die dag.. Crossair vol erop met een kleine afstand en nog zorgde de Bloom dat ik alles miste.

Toen de Tactical AR gepakt (die ik normaal laat liggen) en echt alles raak, was mensen aan het "laseren" zoals ze dat zo mooi zeggen.
Moet zeggen dat ik voorheen met CoD beste wel een potje kon aimen, heb daar met Fornite ergens toch meer moeite mee.. Zal wel te oud geworden zijn

@Famous Dat je met je scroll wheel al je buildings kunt resetten is ook wel een erg groot voordeel op de pc.
Mijn probleem is het switchten tussen muur (muis knop 4) > trap (muis knop 5) > vloer (Q).
Op controller gaat dit moeiteloos maar op pc druk ik of het verkeerde knopje in of ik vergeet schieten in te drukken. Toch nog maar even een paar potjes playground/rumble dan zal het wel beter gaan.
Mijn probleem is het switchten tussen muur (muis knop 4) > trap (muis knop 5) > vloer (Q).
Op controller gaat dit moeiteloos maar op pc druk ik of het verkeerde knopje in of ik vergeet schieten in te drukken. Toch nog maar even een paar potjes playground/rumble dan zal het wel beter gaan.
Gezien onze Famous (Controller) geen bouw wonder is (vloer, wall en ramp bijv..), zelf maar beetje lopen klooien tijd geleden. Bouw hem als dubbele ramp met een muur ertussen en dat is super makkelijk.

Verveelde me vanavond dus wilde toch wat meer dan enkel omhoog bouwen..
Eigenlijk kwam ik op zoiets, toch overal beschermt.

Na paar keer oefenen in video (kan zeker nog wat soepeler
)
[YouTube: Ghesous bouwtechniekje]
Jullie pro's nog tips of verbeterpunten?

Verveelde me vanavond dus wilde toch wat meer dan enkel omhoog bouwen..
Eigenlijk kwam ik op zoiets, toch overal beschermt.

Na paar keer oefenen in video (kan zeker nog wat soepeler
[YouTube: Ghesous bouwtechniekje]
Jullie pro's nog tips of verbeterpunten?
Bouw hem zelf wel altijd met vloer > muur > trap. Druk die achterste triggers niet echt in maar laat meer mijn vinger eroverheen glijden. Weet niet of dit op een xbox controller ook makkelijk kan maar voor mij werkt het perfect.
Ik heb het een paar keer geprobeerd maar het voelt zo gek eigenlijk, bij dubbele ramp + muur hoef je niet na te denken.servival7 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:24:
Bouw hem zelf wel altijd met vloer > muur > trap. Druk die achterste triggers niet echt in maar laat meer mijn vinger eroverheen glijden. Weet niet of dit op een xbox controller ook makkelijk kan maar voor mij werkt het perfect.
Maar belangrijker; de foutmarge is bijna nihil, bij een vloer plaats ik hem soms boven mezelf en zit ik vast
Het is maar net wat je gewend bent denk ik. Vloer, muur, trap gaat bij mij ook zonder nadenken.Famous schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:59:
[...]
Ik heb het een paar keer geprobeerd maar het voelt zo gek eigenlijk, bij dubbele ramp + muur hoef je niet na te denken.
Maar belangrijker; de foutmarge is bijna nihil, bij een vloer plaats ik hem soms boven mezelf en zit ik vast![]()
Alleen dat piramide plaatsen en editten wat je op streams vaak ziet lukt mij echt niet.
Wanneer verwachten jullie deze week een patch?
Er komt vandaag namelijk een 14 days of summer aan?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Als ik het goed begrijp komt er er deze season geen echte update meer.Mars18 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:57:
Wanneer verwachten jullie deze week een patch?
Blijkbaar gaan er nu 3 content updates komen (waarschijnlijk wordt er dan telkens een wapen zoals die revolver toegevoegd oid)
Die Summer dinges begint normaal om 14u vandaag
Als er wapens enzo bij komen, hoef je dan geen update te downloaden?Anton.net schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:18:
[...]
Als ik het goed begrijp komt er er deze season geen echte update meer.
Blijkbaar gaan er nu 3 content updates komen (waarschijnlijk wordt er dan telkens een wapen zoals die revolver toegevoegd oid)
Die Summer dinges begint normaal om 14u vandaag
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
In principe niet neeMars18 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:23:
[...]
Als er wapens enzo bij komen, hoef je dan geen update te downloaden?
Maar je weet nooit..
Wist niet wat ik meemaakte gister man.
Dacht dat ik een verkeerde game mode zat..
Pump terug, supressed SMG, LMG en die mega implosions grenades.

Die LMG was alleen gisteren, ze doen elke dag een andere uit de kluis tijdens die Sumner meukFamous schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:36:
[...]
Wist niet wat ik meemaakte gister man.
Dacht dat ik een verkeerde game mode zat..
Pump terug, supressed SMG, LMG en die mega implosions grenades.
Edit: vandaag is de quad Launcher aan de beurt
[ Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 26-06-2019 15:04 ]
De Fortbyte skin is ook al te zien als je naar je Locker gaat..
Lekker bezig Epic
Correctie; challenges
Lekker bezig Epic
Correctie; challenges
[ Voor 13% gewijzigd door Famous op 26-06-2019 19:46 ]
Dat is al een week hoorFamous schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:30:
De Fortbyte skin is ook al te zien als je naar je Locker gaat..
Lekker bezig Epic
Correctie; challenges
Je ziet alleen niet de unlockable Skins er bij staan, zijn er namelijk 5 (zijn al gelekt)
[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 26-06-2019 22:56 ]
Oh ik zag het vandaag pas voor het eerst.
Enige waar ik verder Fortnite dingen zie is hier
Zag wel één unlockable style vandaag.
Enige waar ik verder Fortnite dingen zie is hier
Zag wel één unlockable style vandaag.
Ik heb vrijdag 21 juni voor het laatst een update gedownload, nu heb ik zaterdag en zondag een Fortnite event, is er sinds dien nog een download geweest?Anton.net schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:01:
[...]
'content' update. Geen download of downtime
Kan het nu namelijk niet checken op een ps4.
Deze week is er tot nu toe nog niets geweest in ieder gevalMars18 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:32:
[...]
Ik heb vrijdag 21 juni voor het laatst een update gedownload, nu heb ik zaterdag en zondag een Fortnite event, is er sinds dien nog een download geweest?
Kan het nu namelijk niet checken op een ps4.
Zeg, ambtenaar..DigitalError schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:09:
[...]
Deze week is er tot nu toe nog niets geweest in ieder geval
Heb je de challenges voor week 8 alweer klaar?
Gisteren had ik week zeven gehaald, moest de "deal damage while riding a vechile" nog.
Kwam beetje ongelukkig Neo Tilted invliegen met een surfplank en maak zo twee kills
Nee, gisteren ff 1 gedaan want weinig tijd. Ben de hele week al 15-17 uur per dag van huisFamous schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:30:
[...]
Zeg, ambtenaar..
Heb je de challenges voor week 8 alweer klaar?
Gisteren had ik week zeven gehaald, moest de "deal damage while riding a vechile" nog.
Kwam beetje ongelukkig Neo Tilted invliegen met een surfplank en maak zo twee kills
Zijn ze bij Pressure Plant nou een robot aan het bouwen?
Gaat die het tegen dat monster van Polar Peak opnemen?
naar alle waarschijnlijkheid welFamous schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:13:
Zijn ze bij Pressure Plant nou een robot aan het bouwen?
Gezien de kabel bij Loot Lake half kapot is dacht ik dat ze vast met Pressure Plant iets gingen verzinnen voor stroom.DigitalError schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 18:23:
[...]
naar alle waarschijnlijkheid welop reddit stonden al plaatjes van hoe groot hij zou worden gezien de ' schoenen'
Niet dus
Komende zondag een Fortnite Creative opdracht, 8 spelers willen graag een Team Deathmatch van 4 tegen 4 spelen.
Creative met 8 man is mogelijk, kan je echter ook team deathmatch spelen? En worden de scores dan automatisch bijgehouden?
Creative met 8 man is mogelijk, kan je echter ook team deathmatch spelen? En worden de scores dan automatisch bijgehouden?
Volgens mij niet, maar ik zou de vraag anders even stellen op de Fortnite Creative subreddit
Blijkbaar begint Season 10 pas op 1 augustus. Die in-game timer is dus niet correct.
Waarschijnlijk komen er volgende week dan overtime challenges of birthday challenges
Waarschijnlijk komen er volgende week dan overtime challenges of birthday challenges
Vandaag worden airstrikes toegevoegd, hier is de trailer:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
En de officiële blogpost:
https://www.epicgames.com...3?sessionInvalidated=true
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
En de officiële blogpost:
https://www.epicgames.com...3?sessionInvalidated=true
[ Voor 27% gewijzigd door RubenSaurus op 09-07-2019 14:38 ]
Man, wat een drama gisteren, het leek wel of ik een hoge ping had.
Op mijn beeld schoot ik ruim voor de enemy schiet, ik ga dood en de enemy pakt geen damage.
Mensen die mij spectaten zagen überhaupt niet dat ik schoot, diverse keren meegemaakt.
Ik bouw een muur, ga dood (knocked) en daarna plaats de muur pas.. Had dit opgenomen en in slomo teruggekeken omdat de muur in mijn beleving echt al stond. Je ziet de muur verdwijnen, ik ga knocked, en dan wordt die pas geplaatst. Tegenstander bouwt niets.
Dinsdag ging het nog erg lekker met redelijke kills per game.
Geen downloads of streams aan, ping tussen de 2 a 12 en de XBO bekabeld aangesloten
Kan een frusterend spelletje zijn dan
Edit;
Ben inmiddels wel Tier 100 en heb de summer challenges gehaald.
Volgens mij moet ik nog 4 Fortbytes die ik nu kan unlocken.
Op mijn beeld schoot ik ruim voor de enemy schiet, ik ga dood en de enemy pakt geen damage.
Mensen die mij spectaten zagen überhaupt niet dat ik schoot, diverse keren meegemaakt.
Ik bouw een muur, ga dood (knocked) en daarna plaats de muur pas.. Had dit opgenomen en in slomo teruggekeken omdat de muur in mijn beleving echt al stond. Je ziet de muur verdwijnen, ik ga knocked, en dan wordt die pas geplaatst. Tegenstander bouwt niets.
Dinsdag ging het nog erg lekker met redelijke kills per game.
Geen downloads of streams aan, ping tussen de 2 a 12 en de XBO bekabeld aangesloten

Kan een frusterend spelletje zijn dan
Edit;
Ben inmiddels wel Tier 100 en heb de summer challenges gehaald.
Volgens mij moet ik nog 4 Fortbytes die ik nu kan unlocken.
[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 11-07-2019 11:15 ]
Ik ben blij dat ik gewoon elke dag de daily fortbyte heb gehaald anders moet je nu al die zooi nog gaan doen
vanmiddag voor mij nummer 90 ophalen en de skin bemachtigen. Daarna meteen even de 5 helmen voor de verschillende stijlen verzamelen en dan ben ik weer klaar. Vind het zelf trouwens een erg toffe skin en zeker in combinatie met die drift look.
@DigitalError Daarna moet je de laatste 10 fortbytes nog halen voor de armor styles.
Ja dat gaat wel lukkenAnton.net schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:41:
@DigitalError Daarna moet je de laatste 10 fortbytes nog halen voor de armor styles.
Hier zelfde probleem alleen ik moet nog 25x. Is wel te doen. Alleen die discobal wordt lastig denk ikDigitalError schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:55:
[...]
Ja dat gaat wel lukkenvervelendste is die 50x top 10 want ik heb dit seizoen te veel Team Rumble gespeeld
maar 12 keer gaat nog wel lukken dit weekend
Wat Team Rumble. Jesuz, Team Rumble is om te huilen.
Kun je beter Solo's of Fill doen.
Team Rumble zitten op de console's i.i.g. vaak alleen maar eppies die niet kunnen lopen en kijken tegelijk.
Kut fortbites moet er nog 30
Team Rumble zitten op de console's i.i.g. vaak alleen maar eppies die niet kunnen lopen en kijken tegelijk.
Voor challenges en Fortbytes is Team Rumble gewoon veel praktischerCrashhill schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:37:
Wat Team Rumble. Jesuz, Team Rumble is om te huilen.
Verder speel ik voornamelijk solo's
[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 12-07-2019 14:09 ]
Voor challenges en Fortbytes wel. Als ik die zoooi moet verzamelen elke keer op het einde van het seizoen. Dan doe ik ook Team Rumble met de eppies.DigitalError schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:09:
[...]
Voor challenges en Fortbytes is Team Rumble gewoon veel praktischeren jij moet er nu nog 30 en ik 7
Verder alleen maar squads, want dan heb ik plezier, met solo's moet ik ook huilen.
Mag ik jouw eppie zijn?Crashhill schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:13:
[...]
Voor challenges en Fortbytes wel. Als ik die zoooi moet verzamelen elke keer op het einde van het seizoen. Dan doe ik ook Team Rumble met de eppies.
Verder alleen maar squads, want dan heb ik plezier, met solo's moet ik ook huilen.
Zaterdag a.s. 21:00 is er een event.. Cattus vs. RobotHaan?
Ik heb ze bijna allemaal en doe bijna alleen duo's of squads.DigitalError schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:09:
[...]
Voor challenges en Fortbytes is Team Rumble gewoon veel praktischeren jij moet er nu nog 30 en ik 7
Veel ben ik er gewoon tegen gekomen tijdens het spelen, wel beetje rekening houden met landen uiteraard.
Zijn er al juicy details over S10 uitgelekt?
Zit nu zelf op 97 stuks (maximaal haalbare tot nu toe) dus nog 3 dagen en dan zijn we daar ook weer van afFamous schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:15:
[...]
Ik heb ze bijna allemaal en doe bijna alleen duo's of squads.
Veel ben ik er gewoon tegen gekomen tijdens het spelen, wel beetje rekening houden met landen uiteraard.
Zijn er al juicy details over S10 uitgelekt?
Heb nog niets gehoord over seizoen 10, wel speculaties maar niets concreets.
Weet je wat jij mag mijn oppereppie zijn. Wanneer gaan we Fortbytes verzamelen?Fruitschaal schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:36:
[...]
Mag ik jouw eppie zijn?
Zaterdag a.s. 21:00 is er een event.. Cattus vs. RobotHaan?
Woop woop!
Nieuwe patchnotes van vandaag:
Nieuw tac shotgun, en de bolt action sniper is terug
In ruil hebben ze wel de Supressed sniper eruit gehaald.DigitalError schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:28:
Nieuwe patchnotes van vandaag:
En je hebt dus 3 shotguns in game nu? overkill?
Er zaten er al 4 in en nu komt er dus nog een nieuwe variant van de tactical shotgun dus eigenlijk zijn het er nu 5Swaxie schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:35:
[...]
In ruil hebben ze wel de Supressed sniper eruit gehaald.
En je hebt dus 3 shotguns in game nu? overkill?
- pump
- tactical
- drum
- combat
- nieuwe paars/gouden tac variant
[ Voor 9% gewijzigd door RubenSaurus op 17-07-2019 11:23 ]
Okee die 5e verzin je er gewoon bij. want is gewoon een Tac maar dan paars/goud.DigitalError schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:21:
[...]
Er zaten er al 4 in en nu komt er dus nog een nieuwe variant van de tactical shotgun dus eigenlijk zijn het er nu 5
- pump
- tactical
- drum
- combat
- nieuwe paars/gouden tac variant
Maar hij ziet er toch heel anders uit. Ik zeg toch ook variant van...Crashhill schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:26:
[...]
Okee die 5e verzin je er gewoon bij. want is gewoon een Tac maar dan paars/goud.
Ah okee. sorry dat ik op je grote teen ging staan.DigitalError schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:30:
[...]
Maar hij ziet er toch heel anders uit. Ik zeg toch ook variant van...
Wanneer is er het grote Tweakers 1v1 tournament?
[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 17-07-2019 11:47 ]