Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Moet zeggen, de snelheid en bewegingsvrijheid van die vliegtuigen is echt perfect om lekker tussen boompjes te vliegen. Heel hoog zitten trekt alleen maar mensen aan. En je kunt best je target kapotschieten als als anderen op jouw schieten (zeker als je genoeg repairs kunt vinden), maar soms moet je gewoon even wegvliegen van anderen. Mijn strategie die vaak werkte was afstand nemen, dan hele korte bocht maken en recht op ze af vliegen en dan afwijken en je eigen plek zoeken. Zeker als je dan omlaag gaat, kun je dikwijls mensen van je staart afschudden. Vooral niet rechtdoor blijven vliegen en af en toe een roll ertussen gooien. Sowieso draai je sneller als je LB/RB (L1/R1) gebruikt en met vaart minderen maak je nog kortere bochtjes.
Wel grappig: zit er een modus in waar je niet kunt bouwen, win ik ineens weer heel veel

https://twitter.com/FortniteGame/status/1120326459220987904
Er is trouwens ook iets gaande met runes en lasers op dit moment
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
[ Voor 54% gewijzigd door RubenSaurus op 22-04-2019 19:08 ]
Wat andere spellen ervoor gespeeld dus dacht dat zal wel niets worden maar met arena ging het wonderbaarlijk goed!
Twee keer wat uurtjes gespeeld en hadden 6/7 wins te pakken en zitten nu in division 5.
Wellicht dat de jongere kinderen met pasen verplichtingen hadden
Maar als ik dit zie.. poeh
YouTube: HOW TO CONTROL THE CHAOS IN THE WORLD CUP QUALIFIERS!
Ze maken in elk geval een irritant geluidDigitalError schreef op maandag 22 april 2019 @ 16:03:
Er is trouwens ook iets gaande met runes en lasers op dit moment

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Meestal is er op woensdag een update.
Echter gezien de aankondiging van Avengers op de 25e is de patch nu eerder op donderdag te verwachten.
Wat denken jullie?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik denk dat er niet op voor te bereiden valt, vorige week waren er 3 patchesMars18 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:57:
Ik heb morgen een groot Fortnite toernooi met 16 playstations op locatie,
Meestal is er op woensdag een update.
Echter gezien de aankondiging van Avengers op de 25e is de patch nu eerder op donderdag te verwachten.
Wat denken jullie?
Logischerwijs zou het donderdag moeten zijn ja maar alleen epic weet dat zeker en er kan altijd een patch uitgerold worden omdat er ergens problemen mee zijn.
Ja dat heb ik vorige week ook meegekregen, moet die krengen bijna altijd updaten op locatieDigitalError schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:05:
[...]
Ik denk dat er niet op voor te bereiden valt, vorige week waren er 3 patches
Logischerwijs zou het donderdag moeten zijn ja maar alleen epic weet dat zeker en er kan altijd een patch uitgerold worden omdat er ergens problemen mee zijn.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tenminste dat lijkt op de track record van Epic met dit soort dingen
En vandaag teasen ze die hamer/bijl van ThorMonkeyJohn schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:35:
Dus, iedereen al voorbereid op een overpowered captain america shield (500 - 700 points oid) die je ook als boomerang kan gebruiken. Na een week (of het weekend) wordt die er natuurlijk weer uitgehaald omdat de hele gameplay overhoop wordt gehaald en iedereen op reddit en twitter moord en brand loopt te schreeuwen.
Tenminste dat lijkt op de track record van Epic met dit soort dingen

Ik vermoed een aangepast Thanos-mode waarbij 'gewone' spelers ook OP krachten krijgen.
Ik ben benieuwd!
PSN: Fruitschaaltje
Divisie 6 is al heel wat anders..Famous schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:04:
Sinds een 'langere' tijd weer eens Fortnite gedaan en dan Arena (voornamelijk duo's).
Wat andere spellen ervoor gespeeld dus dacht dat zal wel niets worden maar met arena ging het wonderbaarlijk goed!
Twee keer wat uurtjes gespeeld en hadden 6/7 wins te pakken en zitten nu in division 5.
Wellicht dat de jongere kinderen met pasen verplichtingen hadden![]()
Maar als ik dit zie.. poeh
YouTube: HOW TO CONTROL THE CHAOS IN THE WORLD CUP QUALIFIERS!
[...]
Ze maken in elk geval een irritant geluid
Gisteren een uurtje of 2 gespeeld en maar 4 punten vooruit gegaan

Moet zeggen dat we allebei niet lekker speelde, op een of andere manier miste we veel shots waar dit eerder wel gewoon lekker ging.
Op de Xbox heb ik trouwens Edit Auto Aim uitgezet, wat een verademing!
Dat is wel een goede, Ik word gestuurd van die aim die wegtrok bij het editen. Wist niet eens dat het mogelijk was !Famous schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:36:
[...]
Op de Xbox heb ik trouwens Edit Auto Aim uitgezet, wat een verademing!
En dan kom je erachter dat je 2 GPU's hebt op je laptop en dat de verkeerde werd gebruikt bij gamenBloodperiod schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:37:
Pfff, sinds laatste update ontzettend veel stotters, render issues en lag.
Heb de game op 60FPS gecapped en dit haalt hij met moeite niet eens altijd.
Nog meer mensen hier last van?
Platform: pc

Heel raar, dat je de .exe van de game moet toevoegen en dit niet standaard het geval is.
Anyways solved

Mochten er mensen squads/duo's willen spelen...
Voeg toe: Bloodperiod
Vielen mij wel een paar dingen op:
- Moest erg wennen aan het langzame tempo van lopen.
- Aan het begin van een potje duurt het belachelijk lang voordat je wapens en pickaxe in laden.
- Ik weet totaal niet meer hoe je moet landen. Dacht dat ik lang niet ver genoeg kwam en uiteindelijk vlieg ik veel te hoog over mijn spot heen.
- Met ballers is end game halen echt gruwelijk makkelijk.
Morgen avond natuurlijk weer een Fortnite toernooi op locatie
Is het bekend hoe groot die patch ongeveer zal zijn?
Ligt dat niet aan de ps4?servival7 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:36:
Gisteren sinds maanden Apex weer eens een potje gestart op mijn ps4 en zowaar meteen een win met 6 kills.
Vielen mij wel een paar dingen op:
-
- Aan het begin van een potje duurt het belachelijk lang voordat je wapens en pickaxe in laden.
Ik heb een One X en naast dat mijn laadtijden een stuk sneller zijn tov vrienden die op een One spelen, rendert alles direct.
Zij hebben inderdaad wel eens dat dingen laat/niet laden, gebouwen of wapens.
Gisteren nog een paar potjes in division 6 gespeeld maar we hebben toch wel moeite om 7 aan te tikken.
Daarna met een persoon extra normale squads gedaan en dat is gewoon een verademing
Zou kunnen. Het is alleen wel stukken erger dan toen ik een paar maanden gelden nog veel speelde.Famous schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:18:
[...]
Ligt dat niet aan de ps4?
Ik heb een One X en naast dat mijn laadtijden een stuk sneller zijn tov vrienden die op een One spelen, rendert alles direct.
Zij hebben inderdaad wel eens dat dingen laat/niet laden, gebouwen of wapens.
Gisteren nog een paar potjes in division 6 gespeeld maar we hebben toch wel moeite om 7 aan te tikken.
Daarna met een persoon extra normale squads gedaan en dat is gewoon een verademing
Het was fantastisch, denk ik... Het is zowel bij mij als ongeveer 50% van de spelers gebugged en we hebben het hele event niet mee kunnen maken en dus ook niet kunnen stemmen op een vaulted item.
In ieder geval is de drum gun nu terug

Ow en tilted en retail zijn van de kaart gevaagd
[ Voor 79% gewijzigd door RubenSaurus op 05-05-2019 00:39 ]
Ik was erbij en het werkte gewoon. Best leuk, niks speciaals.DigitalError schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:02:
vanavond om 21.00 uur is het event bij loot lake.
Het was fantastisch, denk ik... Het is zowel bij mij als ongeveer 50% van de spelers gebugged en we hebben het hele event niet mee kunnen maken en dus ook niet kunnen stemmen op een vaulted item.
In ieder geval is de drum gun nu terug
Ow en tilted en retail zijn van de kaart gevaagd
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
Donderdag voormiddag normaal, maar is nog niet officieel.Sleeon schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:18:
[...]
Ik was erbij en het werkte gewoon. Best leuk, niks speciaals.
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
Straks eerste teaser waarschijnlijk
De enige ekte...
In ieder geval krijgt iedereen die er bij zou moeten zijn een glider

Teaser 1, seizoen 9!
Heb er nog 10 te gaan wat nooit lukt in een avondje.
Wat halen jullie uit de teasers?
Zag Ali-A al iets van een Tilted V2 filmpje posten maar dat zal wel weer clickbait zijn
Vind je het heel erg om deze skin te missen?Famous schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:19:
Potverdikkeme, wordt de eerste keer dat ik tier 100 niet haal sinds seizoen 4![]()
Heb er nog 10 te gaan wat nooit lukt in een avondje.
Wat halen jullie uit de teasers?
Zag Ali-A al iets van een Tilted V2 filmpje posten maar dat zal wel weer clickbait zijn
Ik vind hem niet speciaal als ik eerlijk ben
Klopt, maar het is wel leuk het het te halen.Swaxie schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:23:
[...]
Vind je het heel erg om deze skin te missen?
Ik vind hem niet speciaal als ik eerlijk ben
Kan je die challenges ook weer unlocken.
Vanavond nog uurtje spelen, laat ik op 92/93 uitkomen.
Had dan liever tier 55 ofzo gehad
Koop je de rest toch gewoon?Famous schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:28:
[...]
Klopt, maar het is wel leuk het het te halen.
150 vbucks * 8/7 en je bent het mannetjeFamous schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:28:
[...]
Klopt, maar het is wel leuk het het te halen.
Teaser 3:
O of W ?
Ik denk een O, maar zou leuker zijn als het NERF werdFruitschaal schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:11:
[...]
150 vbucks * 8/7 en je bent het mannetje.. Gister nog één tier gekocht
..
Teaser 3:
O of W ?

Heb er in ieder geval wel weer zin in, hopelijk weer op de eerste dag de nieuwe Umbrella te pakken
[ Voor 15% gewijzigd door RubenSaurus op 08-05-2019 10:44 ]
Ja, ik heb volgens mij 3000 v-bucks staan nog.Fruitschaal schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:11:
[...]
150 vbucks * 8/7 en je bent het mannetje.. Gister nog één tier gekocht
..
Krijg er weer 300 via StW binnen 4x inloggen.
Ik zie het wel even, vanavond eerst spelen
Heb nog wel 3 challenges volgens mij, maar dat waren van die klote
Omdat?Anakin_ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:57:
Echt irritant dat het nieuwe seizoen altijd op een werkdag uitkomt.
Ik heb gisteren even challengers gegrind. Hield 5 battlestars over dus kwam precies op tier 100 uit. In 2 dagen tijd van 83 naar 100 gegaan. Had nog heel veel challenges niet gedaan.Famous schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:55:
[...]
Ja, ik heb volgens mij 3000 v-bucks staan nog.
Krijg er weer 300 via StW binnen 4x inloggen.
Ik zie het wel even, vanavond eerst spelen![]()
Heb nog wel 3 challenges volgens mij, maar dat waren van die klote
Maakt toch weinig uit? Je hebt een heel seizoen om alles vrij te spelenAnakin_ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:57:
Echt irritant dat het nieuwe seizoen altijd op een werkdag uitkomt.
En het is de O geworden:

[ Voor 18% gewijzigd door RubenSaurus op 08-05-2019 16:15 ]
Nadeel was dat ik bijna alle challenges al gehaald had, gewoon erg weinig gespeeld tov andere seizoenen.Daniel. schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:38:
[...]
Ik heb gisteren even challengers gegrind. Hield 5 battlestars over dus kwam precies op tier 100 uit. In 2 dagen tijd van 83 naar 100 gegaan. Had nog heel veel challenges niet gedaan.
Had ze gisteren nog wel allemaal gehaald maar bleef steken op tier 94. De rest toch maar gekocht
De skins van S9 zijn al deels gelekt, niet heel bijzonder.
Heb je een linkje?Famous schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:17:
[...]
Nadeel was dat ik bijna alle challenges al gehaald had, gewoon erg weinig gespeeld tov andere seizoenen.
Had ze gisteren nog wel allemaal gehaald maar bleef steken op tier 94. De rest toch maar gekocht![]()
De skins van S9 zijn al deels gelekt, niet heel bijzonder.
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v9-00
[ Voor 24% gewijzigd door RubenSaurus op 09-05-2019 10:09 ]
Spuitelf
Ziet er wel fris en cool uit die nieuwe zooi. Heb er wel zin om vanavond een kijkje te nemen.

Nieuwe map.
Meeste interessante lijkt:
-Vaulted Suppressed Assault Rifle ( Rip silent scar)
-Vaulted Pump shotgun
-Vaulted Balloons ( :cry: )
-Disconnected players will stay in the world for 60 seconds. They still take damage and count for elimination points. ( Lol )
-Slipstreams (These tunnels of wind passively carry players down the stream.)
-Air Vents ( The powerful gusts of air from these environmental items can launch players short distances and grant immunity to fall damage.)
-Fortbytes ( ortbytes are a series of 100 collectible computer chips available to Battle Pass owners. As you collect Fortbytes, you’ll decrypt a mysterious image. Collect them all to unlock rewards and uncover the secrets of Season 9)
-Dual wield pickaxe
blijkbaar hebben ze z'n huis ook in het spel gestopt, in de buurt van Paradise
[ Voor 17% gewijzigd door RubenSaurus op 09-05-2019 21:13 ]
Toch wel even wennen de map, je hoort continu gliders

Ja ik moest ook weer even 'de weg zoeken' zo met al die nieuwe mobiliteitsoptiesFamous schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:43:
Vanavond wat potjes gespeeld, drie wins gepakt.
Toch wel even wennen de map, je hoort continu gliders
Vanavond maar even goed voor zitten, gisteren alleen even Team Rumble gespeeld om ff een kijkje te nemen.
Ik vond vooral de voetstappen wennen, dat zou beter geworden zijn.DigitalError schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 06:19:
[...]
Ja ik moest ook weer even 'de weg zoeken' zo met al die nieuwe mobiliteitsopties
Vanavond maar even goed voor zitten, gisteren alleen even Team Rumble gespeeld om ff een kijkje te nemen.
Op metaal, bijv. in Neo, kon ik het echt niet plaatsen.
Heb een redelijke headset maar Fortnite heeft daar echt moeite mee

Die nieuwe shotgun is ook nog wennen, switchte nog best vaak naar een SMG
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Muah, ik ben zeker geen top speler.bakbakbak schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:29:
Knap dat jullie die wins allemaal pakken, ik heb vorig seizoen niet 1 keer gewonnen.. delf toch altijd wel het onderspit late game. Ws moet ik meer oefenen met o.a. editen want meestal word ik overvallen door slimme edits en spelers die wel raak schieten haha.
Bij elkaar landen met duo's/squads en samen goede communicatie doet erg veel!
Bouw zeker niet altijd maar je kan gewoon winnen dan
S8 duurde bij mij wel langer voor ik een win had, tijd niet gespeeld en iedereen kon opeens keihard bouwen

Nu wel weer beetje aan gewend.
Nou ik win ook alleen maar als ik squads speel hoor. Solo haal ik altijd wel 1 of 2 kills in het begin maar verlies ik op het eind van mensen die alles gewoon sneller en beter doen. Maar door de spanning op het eind blijf je het toch altijd maar weer proberen. Ooit komt die solo win er welbakbakbak schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:29:
Knap dat jullie die wins allemaal pakken, ik heb vorig seizoen niet 1 keer gewonnen.. delf toch altijd wel het onderspit late game. Ws moet ik meer oefenen met o.a. editen want meestal word ik overvallen door slimme edits en spelers die wel raak schieten haha.
Die je overigens niet hoort tijdens het vliegen.DigitalError schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 16:26:
Hoppa, eerste potje solo's van dit seizoen en meteen die paraplu binnen
Alleen met de deploy en als je land.
of was die gisteren bugged?
Fortnite is sws niet echt lekker in geluid over mijn 5.1. Met Cod en BF hoor ik alles prima en klinkt het top maar bij fortnite betrap ik me er altijd op dat ik headset op doe voor betere geluidsweergave.Famous schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:20:
[...]
Ik vond vooral de voetstappen wennen, dat zou beter geworden zijn.
Op metaal, bijv. in Neo, kon ik het echt niet plaatsen.
Heb een redelijke headset maar Fortnite heeft daar echt moeite mee
Ben al een tijdje in de champions league met Fortnite arena met ongeveer 320 punten. Nu kan ik elke zaterdag van 6 tot 9 potjes spelen voor dit toernooi maar mijn potjes worden niet bijgehouden
Je kan 10 potjes max spelen maar als ik bij het leaderbord ga kijken dan zie ik heletijd 0/10 potjes gespeeld. Heel irritant.
Zie ik iets over het hoofd of wat doe ik verkeerd?
Alvast bedankt
Join je wel de Event lobby ipv de Arena lobby?Maracas10 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:39:
Hey allemaal,
Ben al een tijdje in de champions league met Fortnite arena met ongeveer 320 punten. Nu kan ik elke zaterdag van 6 tot 9 potjes spelen voor dit toernooi maar mijn potjes worden niet bijgehouden
Je kan 10 potjes max spelen maar als ik bij het leaderbord ga kijken dan zie ik heletijd 0/10 potjes gespeeld. Heel irritant.
Zie ik iets over het hoofd of wat doe ik verkeerd?
Alvast bedankt
In S8 was hier een challenge voor.Swaxie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:45:
Iemand die weet waar die vuurringen voor dienen die nu al te zien zijn, maar waar nog geen challenge voor is?
Misschien moeten ze het nog eruit halen of komt er een nieuwe voor maar momenteel is er geen challenge.
Moet ik daar bij events een aparte lobby voor joinen en dus niet Arena ? Volgensmij heb ik dat al wel eens geprobeerd maar weet het niet zeker! Bedankt voor de tip!servival7 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:44:
[...]
Join je wel de Event lobby ipv de Arena lobby?
Heb jij je PSN ook gelinkt met je Epic? Mijn epic name is niet zelfde als PSN name maar maakt niet uit toch als ik het goed las.
Er is inderdaad een andere lobby.Maracas10 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:10:
[...]
Moet ik daar bij events een aparte lobby voor joinen en dus niet Arena ? Volgensmij heb ik dat al wel eens geprobeerd maar weet het niet zeker! Bedankt voor de tip!
Heb jij je PSN ook gelinkt met je Epic? Mijn epic name is niet zelfde als PSN name maar maakt niet uit toch als ik het goed las.
Kijk hier maar eens hoe Chap zijn lobby joint:
[Video: EU Viewing Party! | Code: Chap]
Aha zou goed kunnen zijn dat ik dat niet eerder heb gedaan idd.. Als dat het niet is, weet jij dan wat ik eventueel nog meer fout gedaan heb kunnen doenservival7 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:18:
[...]
Er is inderdaad een andere lobby.
Kijk hier maar eens hoe Chap zijn lobby joint:
[Twitch: EU Viewing Party! | Code: Chap]
Hahaha heerlijk
De battle pass is echt ontzettend leuk dit seizoen en die synthwave retro tune is echt onwijs dik
Mocht iemand mij toe willen voegen op PSN of Epic, hieronder staat de info (naam is gelijk).
[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 13-05-2019 12:43 ]
Wij spelen altijd met zn twee (Vriendin en ik) maar laatste tijd veel Arena Duo's.DigitalError schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:42:
[...]
Hahaha heerlijkik speel zelf de Arena's niet, speel liever een beetje op het gemakje solo's en LTM's.
De battle pass is echt ontzettend leuk dit seizoen en die synthwave retro tune is echt onwijs dik
Mocht iemand mij toe willen voegen op PSN of Epic, hieronder staat de info (naam is gelijk).
Zijn +/- 50 punten verwijderd van Champions Division, wel lastig maar leuk.
Gisteren zo'n cirkel mogen meemaken, maar 500/500/500 meds was helaas niet genoeg.

De enige ekte...
Nee geen idee. Als dit het niet is zou ik even contact met epic opnemen als ik jou was.Maracas10 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:40:
[...]
Aha zou goed kunnen zijn dat ik dat niet eerder heb gedaan idd.. Als dat het niet is, weet jij dan wat ik eventueel nog meer fout gedaan heb kunnen doen
Edit: Deze play van Mr.SavageM is ook bruut:
[Video: Mr. Savage is an Absolute Savage]
[ Voor 21% gewijzigd door servival7 op 13-05-2019 13:34 ]
Thanks heb ik even gedaan, weet bijna zeker dat ik die lobby niet tussen de evenementen zag staan namelijk.servival7 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:19:
[...]
Nee geen idee. Als dit het niet is zou ik even contact met epic opnemen als ik jou was.
Edit: Deze play van Mr.SavageM is ook bruut:
[Twitch: Mr. Savage is an Absolute Savage]
Kan ze vgsmij alleen mailen, dat is wel weer klote. Zou a.s. weekend graag mee willen doen
Dit weekend zijn sowieso alleen duo's. Week erop weer solo's.Maracas10 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:49:
[...]
Thanks heb ik even gedaan, weet bijna zeker dat ik die lobby niet tussen de evenementen zag staan namelijk.
Kan ze vgsmij alleen mailen, dat is wel weer klote. Zou a.s. weekend graag mee willen doen
Jaa klopt heb wel duo partner die in champions league zit ook. Speel jij ook qualifiers?servival7 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:52:
[...]
Dit weekend zijn sowieso alleen duo's. Week erop weer solo's.
Een paar potjes. Zit in divisie 2Maracas10 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:58:
[...]
Jaa klopt heb wel duo partner die in champions league zit ook. Speel jij ook qualifiers?
Vandaag weer een paar wins waar oa. de Flint gun aan mee geholpen heeft.

Kan alleen nog niet wennen aan die nieuwe shotgun, doe mij maar de tactical!
Moet er wel een kanttekening bij maken dat ik nooit echt een topper ben geweest haha. Maar een pot of 15 zonder kills is me nog nooit overkomen
[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 14-05-2019 08:18 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Pak 2 drumguns en sproeien maar.Oxigeon schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:17:
Sinds afgelopen update schiet ik geen pepernoot meer raak. Al een potje of 15 zonder een kill. Is er iets veranderd of komt het door het feit ze me iets uit het oog hebben gehaald en ik op dit moment maar met 1 oog perfect kan zien (andere oog is herstellende).
Moet er wel een kanttekening bij maken dat ik nooit echt een topper ben geweest haha. Maar een pot of 15 zonder kills is me nog nooit overkomen
Die drumgun is altijd mijn favoriet geweest. Heerlijk wapen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
De drumgun is niet in balans. Een groene drumgun heb ik liever dan een gouden AR of SMG. Omdat die zoveel meer damage doet.Oxigeon schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:00:
[...]
Die drumgun is altijd mijn favoriet geweest. Heerlijk wapen.
Ding vervangt gewoon de SMG lol
Doe mij die tactical maar, daar doe ik echt meer damage mee.Crashhill schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:45:
Die nieuwe shotgun is ongeloofelijk snap niet dat er iemand over klaagt.
Ding vervangt gewoon de SMG lol
Hier ging het gisteren wel lekker, weer wat wins gepakt.Oxigeon schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:17:
Sinds afgelopen update schiet ik geen pepernoot meer raak. Al een potje of 15 zonder een kill. Is er iets veranderd of komt het door het feit ze me iets uit het oog hebben gehaald en ik op dit moment maar met 1 oog perfect kan zien (andere oog is herstellende).
Als ik alleen zie hoe Nickmercs speelt met de controller op PC schaam ik mezelf toch wel. Wat een mega verschil is dat zeg, hoe kan hij bijv. zo snel editten?

Ach, lekker met vrienden spelen en samen slecht zijn, zolang de wins blijven komen vinden we het goed met zo nu en dan leuke kills of gameplays.
Wel fijn dat ze die reboot van erbij hebben gemaakt, scheelt een hoop
[YouTube: Fortnite]
Wissel het zelf af met solo's trouwens.
liever grijze tact dan blauwe combat

[YouTube: Nieuwe Shottie]
Kan me nog herinneren dat ik die skin veel gebruikte in season 3
ik zie toch maar 1 hit volgens mij...Famous schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:47:
Naast dat die raar bouwde mochten die twee hits ook wel wat meer damage doen..
liever grijze tact dan blauwe combat![]()
[YouTube: Nieuwe Shottie]
Die eerste was op zijn backpack volgens mij toch?
Nieuwe gun,
Drumgun nerf,
Baller nerf,
P90 vaulted.
Kun je mooi een val bouwen in zo'n slipstream waar iedereen dan in vliegt
Nee twee.
eentje van 32, breekt zijn schild.
Daarna een headshot van 27.

Players flying in a Slipstream will destroy player built objects when they collide.DigitalError schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:24:
Slipstream no longer blocks building....
Kun je mooi een val bouwen in zo'n slipstream waar iedereen dan in vliegt
Werkt dus niet. je sloopt het gebouw.
Dat had ik niet gelezenSwaxie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:31:
[...]
Players flying in a Slipstream will destroy player built objects when they collide.
Werkt dus niet. je sloopt het gebouw.
Ik kan me niet voorstellen dat je die challenges niet meer allemaal voor elkaar krijgt?servival7 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:46:
Heb fortbyte challenge met die platformpjes gemist op dag 1. Is nu niet meer te doen
Je moet met 3 man op een platform staan en dan kan de 4e hem pakken. Gisteren ongeveer 10 rumble potjes gedaan maar bijna niemand land daar meer.Swaxie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:11:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat je die challenges niet meer allemaal voor elkaar krijgt?
Hij blijft hier steken op 1

ja geen problemen hier, je hoeft er maar 1 per match te doen maar wel in 5 verschillende matches he.Famous schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:56:
Werkt bij jullie de challenge, launch of different air vents?
[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 18-05-2019 13:04 ]
I knowDigitalError schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:03:
[...]
ja geen problemen hier, je hoeft er maar 1 per match te doen maar wel in 5 verschillende matches he.
Gisteren kreeg ik er ook al geen bij.
Zal eens force quit doen op de xbox
Je weet dat dit niet die ronde dingen op de platforms zijn he?Famous schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:56:
Werkt bij jullie de challenge, launch of different air vents?
Dat zijn die vierkante dingen wat op de daken op de platformen liggen.
YeschSwaxie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:27:
[...]
Je weet dat dit niet die ronde dingen op de platforms zijn he?
Dat zijn die vierkante dingen wat op de daken op de platformen liggen.

Heb de challenge gehaald.
* Famous dacht dat ze de volcano vents bedoelde
Ja dan kan het even duren voor je hem haaltFamous schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:01:
[...]
Yesch![]()
Heb de challenge gehaald.
* Famous dacht dat ze de volcano vents bedoelde![]()
![]()