Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

Quido schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:37:
Mensen worden wel steeds beter imo. Potjes worden ook lastiger. Word af en toe echt op manieren gekilled dat ik denk...hoe dan? 😅
Vandaag toevallig hetzelfde, meneer edit een trap de andere kant op, een muur achter me zodat ik vast zit en traps op de wanden. Daarna edit die de trap weer terug..
Ging zo snel dat ik dacht dat Tfue bezig was 😂

Maar dat was wel een uitzondering.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:06

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels nog 2 open overtime challenges staan. Moet in een duo nog top 15 worden en moet nog 2 personen reviven. Moet het eigenlijk deze week nog compleet zien te maken aangezien ik volgende week echt helemaal geen tijd heb

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:46
Oxigeon schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:16:
Inmiddels nog 2 open overtime challenges staan. Moet in een duo nog top 15 worden en moet nog 2 personen reviven. Moet het eigenlijk deze week nog compleet zien te maken aangezien ik volgende week echt helemaal geen tijd heb
Top 15 is simpel, gewoon aan de rand van de map ergens landen en steeds net voor de storm uit lopen (saaie potjes, maar makkelijk challenges halen).
Reviven heb ik samen met een buddy gedaan, van een hoge ramp te pletter springen en dan laten reviven (en andersom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Sibrand schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:46:
[...]

Top 15 is simpel, gewoon aan de rand van de map ergens landen en steeds net voor de storm uit lopen (saaie potjes, maar makkelijk challenges halen).
Reviven heb ik samen met een buddy gedaan, van een hoge ramp te pletter springen en dan laten reviven (en andersom)
Reviven is bijna niet mogelijk omdat het nu loont om direct de kill te maken in normale potjes, ik hoop echt dat ze dat gaan terugdraaien.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Daniel. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:06:
[...]

Reviven is bijna niet mogelijk omdat het nu loont om direct de kill te maken in normale potjes, ik hoop echt dat ze dat gaan terugdraaien.
Dat hebben ze nu inderdaad wel lelijk gedaan, Het idee was goed, maar de kill maken wordt nu meteen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Nu online
Swaxie schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:07:
[...]

Dat hebben ze nu inderdaad wel lelijk gedaan, Het idee was goed, maar de kill maken wordt nu meteen gedaan.
Daarbij ga ik vaker dood, maar is wel iemand compleet weg, vaak liet ik hem liggen omdat ik focus op de nieuwe speler wilde. Nu krijg je extra leven dus schiet je wel even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
  • Laatst online: 24-05-2023
[...]

Dat werd sowieso toch al 19 van de 20 keer meteen gedaan omdat de Fortnite community vol zit met toxic players, kindjes en Tryhards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Voor de update had je vaak nog wel de kans om te reviven. Als ze het er per se er in willen laten zitten mogen ze het wel flink terugschroeven naar max +15 hp/shield o.i.d. of dat je het er pas bij krijgt als het hele team dood is (met een reset timer als er een iemand ontsnapt/vlucht/overleeftdttd?)

Het heeft echt een flinke impact gehad op de gameplay en niet ten goede als je het mij vraagt.

[ Voor 17% gewijzigd door MonkeyJohn op 20-02-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
MonkeyJohn schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:06:
Het heeft echt een flinke impact gehad op de gameplay en niet ten goede als je het mij vraagt.
Zeker niet nee, Dat komt omdat sweats het nu veel vaker overleven dankzei de vampire buff.
Hierdoor blijven er vaker tryhards over in de endgame en zullen ze nog agressiever spelen en casuals/bots/defaults pushen.

Epic is iets te lief voor de populaire twitch streamertjes als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
[...]

vindt het juist veel beter zo, je hebt tenminste nog wat meer kans te surviven na een battle waarbij je health verliest. wtf is een tryhard btw ? update is veel beter op deze manier, materials btw ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik wou ook zeggen. Ik heb juist weinig problemen met de verandering. Het is niet zo dat je in het verleden niet net zo snel werd neergeknald in squad/duo als nu wanneer je downed was. Nu heeft het inderdaad meer voordeel dus zullen het mensen inderdaad sneller doen maar het heeft mijn ervaring t.o.v. Fortnite echt niet veranderd. Het gaat nu ook de andere kant op. In een gevecht wordt ik meestal altijd wel iets geraakt (als ze mij niet killen), met die heal erbij maakt het voor mij de kans groter om zeker in clutch situaties er nog heelhuids uit te komen.

Wat mij betreft is dit 1 van de beste updates binnen Fortnite sinds een lange tijd. Zeker in combinatie met minder grinden voor materials en de material cap zoals Shakespeare dat al aangaf.

Ik lees nu trouwens dat de LTM Driftin' tijdelijk uitgeschakeld is omdat de community de LTM niet goed ontving. Ik vond het juist een geweldige verfrissende LTM die echt een keer heel anders was dan de base game. Iemand enig idee wat nu specifiek de "feedback" van de community was op deze modus?

[ Voor 16% gewijzigd door Remmetje op 21-02-2019 09:21 ]

• MonkeyJohn
@shakespeare een tryhard is voor streamers simpelweg iemand die beter is dan hun. Voor mij (iemand die niet super goed is) komt deze beschrijving beter in de buurt:
A try hard is someone that goes out of there way to kill someone that is clearly worse then them at the game while also using hardcore tactics when it clearly isn’t necessary
@Remmetje waarbij voorheen in duos gewoon het gevecht werd uitgespeeld waarbij je aan het eind nog ge-revived kon worden is de prioriteit totaal veranderd naar gelijk afmaken als iemand down is koste wat het kost. Een beetje 'the rich are getting richer and the poor are getting poorer'. Het lijkt mij ook een flink stuk uitdaging wegnemen als je goed speelt, je krijgt toch steeds hp en shield erbij van de kills.
Maar misschien ben ik gewoon een beetje vreemd dat ik meer voldoening haal uit een uitdaging dan uit 'easy kills easy heals'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
MonkeyJohn schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:15:
@shakespeare een tryhard is voor streamers simpelweg iemand die beter is dan hun. Voor mij (iemand die niet super goed is) komt deze beschrijving beter in de buurt:

[...]

@Remmetje waarbij voorheen in duos gewoon het gevecht werd uitgespeeld waarbij je aan het eind nog ge-revived kon worden is de prioriteit totaal veranderd naar gelijk afmaken als iemand down is koste wat het kost. Een beetje 'the rich are getting richer and the poor are getting poorer'. Het lijkt mij ook een flink stuk uitdaging wegnemen als je goed speelt, je krijgt toch steeds hp en shield erbij van de kills.
Maar misschien ben ik gewoon een beetje vreemd dat ik meer voldoening haal uit een uitdaging dan uit 'easy kills easy heals'.
Wie zegt dat het easy kills zijn? Daar heeft het toch niks mee te maken. Als je geknocked bent, was je minder goed. Is wat mij betreft niks mis mee als de winnaar dan iets wint: in dit geval health. Dan ben je ook sneller klaar voor andere teams die in je nek komen. Iets dat meer voorkomt door de snellere pace van het spel ( door o.a. material-cap en 40% sneller mats farmen).

Ik vraag me dan wel af wat voor jou uitdaging is in het spel? Looten en neergeschoten worden?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
Fruitschaal schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:37:
[...]

Wie zegt dat het easy kills zijn? Daar heeft het toch niks mee te maken. Als je geknocked bent, was je minder goed. Is wat mij betreft niks mis mee als de winnaar dan iets wint: in dit geval health. Dan ben je ook sneller klaar voor andere teams die in je nek komen. Iets dat meer voorkomt door de snellere pace van het spel ( door o.a. material-cap en 40% sneller mats farmen).

Ik vraag me dan wel af wat voor jou uitdaging is in het spel? Looten en neergeschoten worden?
Ben ook van mening dat de +50 HP zeker wel positief is. In het verleden te vaak meegemaakt dat je net een gevecht wint, er vervolgens een 3e partij even snel de easykill komt halen. Nu heb je iig al weer wat health staan.

Ook in 2v1 gevechten (omdat jouw partner al gekild was voor 50HP :9 ) heb je nu een grotere kans.

Enige wat dus raadzaam is om dichter bij je teammates te blijven denk ik.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anakin_
MonkeyJohn schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:15:

[...]
Daar kan ik me wel in vinden, Ik moet toegeven dat ik spelers vaak een "tryhard" noem omdat ik er niet tegen kan dat ze beter zijn dan mij. Precies wat jij zegt eigenlijk. (Alleen ben ik niet echt een streamer)

Voor mij betekend een Tryhard iemand die heel erg goed probeert te zijn in een spel. Iemand die constant vollop zijn best loopt te doen en niet even kan relaxen en een beetje lol kan hebben maar zich constant wil bewijzen en alles in de strijd gooit om dat te doen, ook als dit onsportief is.

Voorbeelden zijn dus spam building/tripple ramp rush of ook in andere spellen bijv in league of Legends door steeds OP champions te pakken zoals Lee Sin.
Of bijv op Rocket League of Fifa als je al met 5-0 voorstaat dan nog steeds op volle kracht/100% spelen terwijl je je tegenstander eigenlijk geen kans biedt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anakin_ op 21-02-2019 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Anakin_ schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:08:
[...]

Daar kan ik me wel in vinden, Ik moet toegeven dat ik spelers vaak een "tryhard" noem omdat ik er niet tegen kan dat ze beter zijn dan mij. Precies wat jij zegt eigenlijk. (Alleen ben ik niet echt een streamer)

Voor mij betekend een Tryhard iemand die heel erg goed probeert te zijn in een spel. Iemand die constant vollop zijn best loopt te doen en niet even kan relaxen en een beetje lol kan hebben maar zich constant wil bewijzen en alles in de strijd gooit om dat te doen, ook als dit onsportief is.

Voorbeelden zijn dus spam building/tripple ramp rush of ook in andere spellen bijv in league of Legends door steeds OP champions te pakken zoals Lee Sin.
Of bijv op Rocket League of Fifa als je al met 5-0 voorstaat dan nog steeds op volle kracht/100% spelen terwijl je je tegenstander eigenlijk geen kans biedt.
Dus iemand die bouwt is try-hard? :') . Of als iemand van jou wint , is hij try-hard? Maar als jij wint, ben jij dan de try-hard? Zo veel vragen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Wat is dit , wat is deze discussie? Try-hards!
Er zitten alleen nog maar Soccer en no-skins in deze game! Allemaal try-hards!
Laatste update zijn gewoon mega goud! Gelijk die knock afdrukken voor de extra HP, het loont nu gewoon om bij elkaar te blijven ipv 4 solo gasten in een squad of 2 solo gasten in een duo.

Laatste update = goud van fortnite! Gratis Battle Pass even doen om Apex proberen de nek om te draaien.

Fortnite = goud! Wie 1v1 tegen deze tryhard? Jij mobiel, ik PS4, anders kan ik niet winnen en ga ik huilen in een hoekje!

Yeah, let's go!
Daniel. schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:34:
Ik weet niet wat mij zonet is overkomen, maar ik dacht laat ik voor de gein is mee doen met die open divisie van Share The Love, verrek, win ik ook nog. 5 puntjes erbij, zijn wel echt pro's die daaraan meedoen. Bouwen is nog niet zo'n mijn ding. Maar wel heel blij dat ik daarin een potje gewonnen heb.
Heb je geluk gehad dat je mensen bent tegengekomen zonder handen. Verder klinkt dit als fake news :+

[ Voor 31% gewijzigd door Crashhill op 22-02-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Nu online
Crashhill schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:55:
[...]

Heb je geluk gehad dat je mensen bent tegengekomen zonder handen. Verder klinkt dit als fake news :+
De replay heb ik niet meer maar de foto's wel haha. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
Fruitschaal schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:20:
[...]

Dus iemand die bouwt is try-hard? :') . Of als iemand van jou wint , is hij try-hard? Maar als jij wint, ben jij dan de try-hard? Zo veel vragen!
Het zijn vooral de almachtige/goddelijke streamers die op hun pikkie zijn getrapt omdat iemand beter is dan hun die dan maar' try hard' gaan zitten roepen op hun stream, iedereen die slechter is dan ze is automatisch een 'bot'. Zelf kunnen ze geen try hard zijn natuurlijk want ze zijn almachtige streamers en gewoon beter dan iedereen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Nu online
En de gratis battlepas is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

MonkeyJohn schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:25:
[...]

Het zijn vooral de almachtige/goddelijke streamers die op hun pikkie zijn getrapt omdat iemand beter is dan hun die dan maar' try hard' gaan zitten roepen op hun stream, iedereen die slechter is dan ze is automatisch een 'bot'. Zelf kunnen ze geen try hard zijn natuurlijk want ze zijn almachtige streamers en gewoon beter dan iedereen. 8)7
Ik had laatst een YT'er gekild in duo's.
We kwamen beide aan in Trump tower (net gedropt dus) en ik pakte hem met een beetje mazzel.

Gaat die mij continu uitnodigen voor een party en uiteindelijk stuurde die maar "Nice skill (y) "
Dacht echt hoe druk kan je je maken over iets zeg 8)7

Bedoel, heb 135 Wins, zo slecht ben ik nou ook weer niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Cyriel85 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:02:
En de gratis battlepas is binnen :)
wat zijn de laatste challenges en tot wanneer hebben we de tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Tot of tot en met de 27ste en

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ledf9olkm4i21.png

:*)

[ Voor 33% gewijzigd door bakbakbak op 22-02-2019 16:49 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Nu online
Zou die van de racetrack en dancefloor over slaan, daar is t super druk nu, je hoeft ze ook niet allemaal te halen voor de battle pass.

Rest is goed in 1 a 2 avondjes gamen te halen.

The block (ook chests/ammoboxes) zal intussen iets rustiger zijn.. anders zijn vooral de chests net buiten het hek bij de titelboards het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:43

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Laatst online: 07-04 19:12
Famous schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:12:
[...]

Ik had laatst een YT'er gekild in duo's.
Wie was het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Epic kan het probleem van "try-hards" heel makkelijk oplossen door een ranked mode toe te voegen.
Maar voor een voor mij onbegrijpelijke reden willen ze dat niet en zien ze meer in pup-up cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Vorig jaar heel veel Fortnite gespeeld. Het vervolgens een aantal maanden laten liggen, maar het nu weer helemaal opgepakt.

Blijft een goed concept, al irriteer ik me wel aan het lange wachten (terug naar lobby, opnieuw joinen,etc) nadat je kapot gemaakt wordt.

Benieuwd naar seizoen 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
Gratis battlepass gemist door drukte met Apex.
Maar weer zin in seizoen 8! Ben benieuwd wat ze nu weer verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Grote update rondom Hero rework op StW gecommuniceerd en komt morgen live.

Paar punten:
  • je hero loadout gaat compleet op de schop, evenals de abilities die hero's hebben, je kan nu meerdere hero combinaties maken die een uniekere beleving van het spel moeten geven. Bv. unieke skill combo's
  • alle hero's krijgen een unieke skill
  • 8 nieuwe hero's in de questline (vanaf Canny SSD 2)
  • alle StW spelers krijgen een smak met hero xp / flux / training manuals etc om een vliegende start te maken (gebaseerd op je player lvl)
  • iedere hero die je momenteel hebt kan je eenmalig resetten waarbij je alle resources wat je geinvesteerd hebt terug krijgt.
  • gaat morgen (donderdag) in :)
Ben heel benieuwd!

[ Voor 4% gewijzigd door bakbakbak op 27-02-2019 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Sleeon schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:52:
Gratis battlepass gemist door drukte met Apex.
Dit heb ik dus ook.
Maar weer zin in seizoen 8! Ben benieuwd wat ze nu weer verzinnen.
En dit totaal niet. Ik irriteerde mij altijd al aan de bloom van fortnite maar na 4 weken Apex is het voor mij helemaal niet meer speelbaar. Vind het nog wel leuk om toernooien te kijken maar ben er voor de rest wel klaar mee.

Seizoen 3, 4 en 5 waren fantastisch. Werd al minder en bij 7 ben ik halverwege afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
servival7 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:48:
[...]

Dit heb ik dus ook.

[...]

En dit totaal niet. Ik irriteerde mij altijd al aan de bloom van fortnite maar na 4 weken Apex is het voor mij helemaal niet meer speelbaar. Vind het nog wel leuk om toernooien te kijken maar ben er voor de rest wel klaar mee.

Seizoen 3, 4 en 5 waren fantastisch. Werd al minder en bij 7 ben ik halverwege afgehaakt.
Ik had eigenlijk precies het omgekeerde. Na een aantal dagen Apex gespeeld te hebben, wat ook vermakelijk was, was ik eigenlijk wel weer toe aan Fortnite en heb ik zowaar toch tier 100 gehaald dit seizoen (niet gedacht dit te halen). Zo zie je maar dat smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zie ik daar nou een bananen skin?

https://twitter.com/Fortn.../1100772674341650432?s=09

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ja dat had je goed gezien. Die had ik ook gezien. Zal naar alle waarschijnlijkheid mijn eerste betaalde skin worden. Ook aangezien ik nu 950 v-bucks over hou ivm de gratis battlepass. Vanavond maar eens kijken wat het nieuwe seizoen gaat brengen

• Famous

Famous

R 400+

"Please note that the patch size will be larger than normal updates."

Zou er dan toch een nieuwe map komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v8-00

Patch notes en video van de battle pass

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[YouTube: Season 8 - Battle Pass Overview]

Afbeeldingslocatie: https://cdn2.unrealengine.com/Fortnite%2Fpatch-notes%2Fv8-00%2Fbr-header-v8-00%2F08BR_POI_Volcano_Social-1920x1080-4df0b36254036724c3046e01de13b497de7349e4.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Famous op 28-02-2019 10:06 ]

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:42
Speel het nu sinds eind seizoen 4 maar wordt seizoen 7 gek van de samenstellingen van de teams.

Als ik sqauds ga doen zit ik de ene dag met alleen Russen de dag erop alleen Fransen en gisteren waren het weer de Polen 7(8)7 .

Ik zit echt nooit bij Nederlanders in de game kom er hooguit 5 per maand tegen 7(8)7 .....

Meest erge zijn wel de Fransen want die weigeren ook maar 1 wordt Engels in de mond te nemen :z ....

Season 8 gratis battle pass is leuk want heb nu 2 x een battle pass gekocht maar ben wel klaar met uitgaven aan het spel.

Hoop dat ze een keer met een game mode zonder snippers en shotguns komen zoals je nu bij de unvaulted veel minder hebt. Als ik nu unvaulted doe dan doe ik makkelijk 10+ kills maar in de gewone games mag ik blij zijn met 3 of 4 kills O-).

Ik leg het namelijk altijd af tegen shotguns met hun hoge damage en de spelers met hun hoge trick gehalte mbt bouwen. Bouwen zelf ben ik wel goed in maar tegelijk editen en schieten en dan weer terug editen ben ik te oud voor denk ik :9

• RubenSaurus
Ze hebben gewoon een ping systeem ala Apex toegevoegd :P

• bakbakbak
Inderdaad, die kanonnen zijn ook leuk en de banaan die naarmate het spel vordert rijper wordt haha, Peely :)

• RubenSaurus
Eerste win van het seizoen ook weer te pakken, 3e potje van de avond. leuke umbrella deze keer: een palmboom :+ met een caribisch geluidje als je hem opent :P

Ook lekker dat ze die UI hebben aangepast, oogt allemaal wat strakker en frisser op deze manier in het menu.

[ Voor 26% gewijzigd door RubenSaurus op 28-02-2019 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
DigitalError schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:26:
Ze hebben gewoon een ping systeem ala Apex toegevoegd :P
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/a6acw6s27ej21.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=811d376be271929ef07c4c2c8e0cca17eecf2057
Alleen nog te zien in replay mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:34:
[...]

[Afbeelding]
Alleen nog te zien in replay mode.
Zag het voorbijkomen ja, maakt toch ook allemaal niet uit? Er zijn van die mensen op internet die meteen schande spreken dat ze dingen van elkaar kopiëren maar dat doen alle games tot op zekere hoogte wel :P

Ben benieuwd hoe het geïmplementeerd wordt in Fortnite want daar was het nooit aan de orde en in de LTM's werd je automatisch gerespawned dus daar zou het dan ook weinig nut hebben.
Of ze moeten dat er uit halen om de moeilijkheidsgraad te verhogen natuurlijk.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het thema van dit seizoen erg leuk vind, was een beetje klaar met Fortnite na seizoen 7 maar dit heeft me aangenaam verrast en ik vond het leuk om er weer in te duiken gisteren. Lekker vrolijk en zonnig thema.

[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 01-03-2019 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
DigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:59:
[...]

Zag het voorbijkomen ja, maakt toch ook allemaal niet uit? Er zijn van die mensen op internet die meteen schande spreken dat ze dingen van elkaar kopiëren maar dat doen alle games tot op zekere hoogte wel :P

Ben benieuwd hoe het geïmplementeerd wordt in Fortnite want daar was het nooit aan de orde en in de LTM's werd je automatisch gerespawned dus daar zou het dan ook weinig nut hebben.
Of ze moeten dat er uit halen om de moeilijkheidsgraad te verhogen natuurlijk.
In principe maakt iets overnemen niet uit mits het goed geïmplementeerd wordt. Ik ben benieuwd hoe fortnite dit wil gaan doen. Het tempo in Fortnite ligt over het algemeen een stuk lager dan in Apex waardoor campen meer loont.
Ben bang dat je in Fortnite een hoop respawn campers gaat krijgen.

Ben benieuwd hoe Epic dit gaat aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
ESL $500k solo toernooi gaat zo beginner
Hier te bekijken: https://www.twitch.tv/esl_fortnite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
man man man, ik heb echt de grootste moeite om de laatste weekly, die van de vehicle damage, te voltooien.. gewoon puur omdat ik niemand die op een vehicle zit tegenkom :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Nu online
MonkeyJohn schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:52:
man man man, ik heb echt de grootste moeite om de laatste weekly, die van de vehicle damage, te voltooien.. gewoon puur omdat ik niemand die op een vehicle zit tegenkom :')
Volgensmij is de buggy ook nog het enige voertuig samen met het snowboard. Er zijn er naar mijn weten ook 2 uitgesloopt. Het vliegtuig en de Cart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
@Daniel. ik denk dat het kanon ook telt en turrets tellen ook zeker mee!
Moet je alleen dus nog wel iemand zien tegen te komen die ze gebruikt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Klopt maar zowat niemand gebruikt dat soort dingen nog. Ik kom maar zelden iemand tegen die niet gewoon aan het lopen is. Ik heb mij er maar bij neergelegd dat ik die over de 10 weken wel een keer ga halen maar het is wel een frustrerende weekly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floris81
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 13:47
Ik heb die challenge gehaald in Team Rumble. Zelf zo'n turret geplaatst en vervolgens op afstand zitten wachten met sniper. Dit later nog eens herhaald met een vriend.

Hou in team rumble overigens de vending machines in de gaten. Sommige hebben een rode display en staan op 000. Gratis gouden wapens (en in ons geval gratis 40 turrets p.p.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Ik heb een irritant probleem in fortnite. Namelijk wanneer ik fortnite stream heb ik soms frame drops van 144fps naar 40-60, het gebeurd niet ontzettend vaak (3x per potje?) maar vooral in fights of drukke gebieden. Iemand enig idee hoe dit komt?

Ik gebruik een 1080 als videokaart en een ryzen 2700X als CPU. Verder stream ik op 720p met een bitrate van 6000. Uploadsnelheid is 25mb/s.

Verder heb ik het nog niet getest wanneer ik zonder stream aan de game speel, iemand ideeën waar dit aan kan liggen? Mijn CPU, GPU en RAM zijn de heletijd rond de 55% als ik brezig ben met streamen en gamen.

Bij bijvoorbeeld rocket league heb ik er geen last van, bij Rainbow Six Siege daalt het FPS soms wel maar leidt niet tot een kleine hapering. Ik heb dit probleem volgens mij sinds ik mijn bitrate op 6000 gezet heb, maar heb zelf niet echt het idee dat het daar aan ligt. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:52
Lijkt aan seizoen 8 te liggen. Sindsdien ook op console framedrops bij drukke gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

De trailer is wel grappig maar ik vraag me nog steeds af hoe bruikbaar zoiets is:

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Wat laat, maar toch: [Video: https://epic.idomoo.com/2937/0000/059914d2d5869721c4a5189fb24ce69123139d8d6318ab2654deed2c9d6221be.mp4]

Jouw eigen filmpje via https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/video-recap en inloggen via Epic account.

@Crashhill

[ Voor 13% gewijzigd door Fruitschaal op 14-03-2019 12:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Waarom tag je mij @Fruitschaal doe ff normaal !lisaann

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Goor...

JIJ KOMT IN MIJN FILMPJE VOOR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:21:
Goor...

JIJ KOMT IN MIJN FILMPJE VOOR!
Ohhh, maar natuurlijk, ik ben je mattie met de beste stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
Gister 50e van Nederland Squad winsten, inmiddels nu naar de 78e plek gezakt, dit seizoen gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Patch notes
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v8-11

Flint lock gun toegevoegd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeriuM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:29
Wie wil er een pot Fortnite? Reply met je game naam, dan voeg ik je toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
Vinden jullie Fortnite nog leuk om te spelen hederdaags ?

Het valt mij op dat 9 op de 10 spelers die je tegenkomt in staat is om de euromast binnen 3 seconden voor je neer te planten zodra je op hen schiet. Het is echt een gigantische sweatfest geworden voor tryhards.

Voor mij is de lol er wel een beetje vanaf, afgelopen seizoen had ik een knappe KD van 2.0 maar nu heb ik de grootst mogelijke moeite om me staande te houden in het slagveld van Fortnite. Een win halen is een utopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:52
ligt het aan mij of zijn alle ballers verdwenen bij de nieuwe update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ja hoor, ik amuseer mij nog prima. Maar wel meer mensen zijn goed geworden ja.

Alleen met de huidige update ben ik niet eens. De change om material cap naar 500, 500, 500 maar wel 40% meer harvesten en 50 health/shield bij kill was echt een grote verbetering. Helaas hebben ze dit nu weer terug gedraaid. Ik hoop, en ga er stiekem een beetje van uit, dat ze dit wederom gaan terugdraaien en het weer zoals in de 7.4 update is.

De pace van game liep veel lekkerder en het winnen van een gevecht was tenminste satisfying. Nu is de kans weer groot dat je wordt ge-thirdpartied.. Ik ben benieuwd of ze er op terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 19:38

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Weten jullie hier ook hoeveel hype je moet halen voor divisie 3+ van de arena league ?
1 = 25
2 = 50
Maar hoeveel is het verder t/m 7 ? Vanaf 4 moet je ook iig ook fare geld betalen voor de bus, lol.En dat is bij Duo's nog iets meer, voor de rest is het misschien hetzelfde ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor geluid via mijn headset maar via mijn microfoon hoort niemand mij. ik heb al, denk ik, alles geprobeerd, niets lukt. Ik heb zelfs al de software van mijn Nintendo Switch verwijderd. En als ik het via de shop opnieuw wil downloaden zie ik dat het al 'gekocht' is. Dus de instellingen worden opnieuw zoals voorheen gedownload. Kan dat zijn dat dit via een wolk gebeurt? Hoe kan ik dit daar dan verwijderen? Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:33:
Ik hoor geluid via mijn headset maar via mijn microfoon hoort niemand mij. ik heb al, denk ik, alles geprobeerd, niets lukt. Ik heb zelfs al de software van mijn Nintendo Switch verwijderd. En als ik het via de shop opnieuw wil downloaden zie ik dat het al 'gekocht' is. Dus de instellingen worden opnieuw zoals voorheen gedownload. Kan dat zijn dat dit via een wolk gebeurt? Hoe kan ik dit daar dan verwijderen? Dank u
Instellingen al nagelopen?
Zowel van de console als in-game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
Hoppa, tweede ronde solo arena league.
New York here I come! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Sleeon schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:15:
Hoppa, tweede ronde solo arena league.
New York here I come! :P
Om in NY te komen moet je de een na laatste ronde als eerste geplaatst zijn he, is bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
DigitalError schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:28:
[...]

Om in NY te komen moet je de een na laatste ronde als eerste geplaatst zijn he, is bijna niet te doen.
Jawel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
DigitalError schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:28:
[...]

Zo kom je er nooit nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Weet iemand of het mogelijk is om op een console (PS4) een edit te doen dmv cirkeltje ingedrukt te blijven houden?

Nu moet ik dus eerst cirkel indrukken dan de edit en dan weer cirkel om te confirmen.

Het liefst had ik dat ik hem ingedrukt kan houden en dat loslaten confirm is.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:00
@henkyyyyyyy Toen ik er naar zocht ging het niet. Ben niet 100% zeker of het tegenwoordig wel gaat.
Met de custom binds kan je wel veel aanpassen en dit probleem omzeilen.
Uiteindelijk had ik de edit knop op L3 gezet. L3 is dan een dedicated button voor editen. Je kan op ieder moment editen, je moet dus niet eerst in build mode gaan (wat wel moet als je cirkeltje gebruikt).
Probeer dat eens, het werk echt veel sneller zo.
Voordeel is ook dat je tijdens het editen je rechtervinger niet meer van de stick moet nemen

Je verliest wel je sprint knop, maar ik gebruik sprint by default

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Anton.net schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:49:
@henkyyyyyyy Toen ik er naar zocht ging het niet. Ben niet 100% zeker of het tegenwoordig wel gaat.
Met de custom binds kan je wel veel aanpassen en dit probleem omzeilen.
Uiteindelijk had ik de edit knop op L3 gezet. L3 is dan een dedicated butten voor editen. Je kan op ieder moment editen, je moet dus niet eerst in build mode gaan (wat wel moet als je cirkeltje gebruikt).
Probeer dat eens, het werk echt veel sneller zo.
Voordeel is ook dat je tijdens het editen je rechtervinger niet meer van de stick moet nemen

Je verliest wel je sprint knop, maar ik gebruik sprint by default
Dat is inderdaad een goede workaround. Ga ik vanavond gelijk proberen. :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://www.epicgames.com...ate-of-development-4-3-19

ze gaan stretched resolution nu ook al aanpakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Eindelijk. Ik vind het vooral irritant om naar streamers te kijken die met die stretched resoluties streamen. Aanpakken die handel.

Nu nog de health per kill en +40% resources weer toevoegen want wat is "normaal" Fortnite nu enorm frustrerend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Nu online
Remmetje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:52:
[...]
Nu nog de health per kill en +40% resources weer toevoegen want wat is "normaal" Fortnite nu enorm frustrerend zeg.
Nu moet je weer bandages meenemen. Daar had je anders niets meer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Eindelijk. Ik vind het vooral irritant om naar streamers te kijken die met die stretched resoluties streamen. Aanpakken die handel.

Resources ben ik ook wel voor, de Health per kill niet.

Voorheen lieten ze je nog wel eens liggen als je dood ging in Squad.
Als ze health per kill geven maken ze jou of jouw teammate 100% direct af.
Wij spelen het maar af en toe en dan ga je nog wel eens dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Daniel. schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:56:
[...]

Nu moet je weer bandages meenemen. Daar had je anders niets meer aan.
Nou ik kan je vertellen, met mijn skills heb je altijd bandages nodig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
[...]

Je kan als je die HP per kill + 40% resources wil "gewoon" terecht in de Arena, Ik zie het probleem niet Prima oplossing zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Anakin_ schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:06:
[...]

Je kan als je die HP per kill + 40% resources wil "gewoon" terecht in de Arena, Ik zie het probleem niet Prima oplossing zo.
Niet met een squad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
En ook niet als je geen zin hebt om een kwartier te wachten voor de matchmaking gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Anakin_ schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:06:
[...]

En ook niet als je gewoon wilt spelen, en niet in een eind cirkel met 25 man overblijven die in een hutje zitten te kamperen. Man, wat stoor ik mij daar aan, gister een aantal potjes in divisie 6 gespeeld, telkens wel rond de 5 á 6 kills, maar die eindfights zijn echt niet leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Famous schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:01:
[...]

Resources ben ik ook wel voor, de Health per kill niet.

Voorheen lieten ze je nog wel eens liggen als je dood ging in Squad.
Als ze health per kill geven maken ze jou of jouw teammate 100% direct af.
Wij spelen het maar af en toe en dan ga je nog wel eens dood :+
Bullshit, ik zie iedereen even goed direct afgedrukt worden, met of zonder siphon (health). Jammer, maar het hoort bij een game waarbij je kills moet maken. maar ik vond die 50 health/shield juist een prima verandering. Je werd beloond om een gevecht aan te gaan in plaats van langs de rand te blijven lopen zonder engagen.. Het terugdraaien helpt echt niet in dit afdrukken/ minder agressief spelen.

Als je nu in een gevecht zit en je wint het ternauwernood, ben je 9/10 de sjaak omdat iemand op het geluid afkomt en je zelf maar nog weinig health hebt na een gevecht.

En die 40% extra materials hoef ik het niet over te hebben. Daar is iedereen het wel over eens denk ik :+ ..

[ Voor 3% gewijzigd door Fruitschaal op 08-04-2019 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 11:52

s0kkie

Cowabunga

v8.30 patch notes:
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v8-30
De respawn bus zit er nu in, maar ik vind het persoonlijk maar niks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

s0kkie schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:44:
v8.30 patch notes:
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v8-30
De respawn bus zit er nu in, maar ik vind het persoonlijk maar niks :)
Is toch mooi. Wachten met reviven tot je nog 1 tegenstander hebt. Daarna eventjes 3 mannen terugroepen. 4vs1 hahaha (was het maar zo mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ik Vond Apex maar niks. Maar dat was het enige goeie dat Apex er in had zitten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Mensen die interesse hebben in een Custom Fortnite League?
Wij zoeken nog spelers die deel willen nemen aan onze league die 15 april van start gaat. De dagen waarop gespeeld gaat worden zijn: Dinsdagavond, Vrijdagavond en Zondagavond. Je hoeft natuurlijk niet alle dagen aanwezig te zijn! De competitie duurt tot het einde van April, en dan begint de nieuwe competitie.

Omdat het in April een "pilot" zal zijn, zullen hier nog geen prijzen mee gemoeid zijn. Als je deelneemt, heb je zelfs kans om in ons eigen E-Sport team te komen (Nog onder constructie).

Ook worden er tussendoor op andere dagen soms fun-toernooien georganisseerd waarbij de winnaar €10 euro kan verdienen of een subscription op het kanaal.

Stuur een PB als je meer info wilt met desbetreffende Discord server etc :)

[ Voor 11% gewijzigd door MrNobody28 op 10-04-2019 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
MrNobody28 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:01:
Mensen die interesse hebben in een Custom Fortnite League?
Wij zoeken nog spelers die deel willen nemen aan onze league die 15 april van start gaat. De dagen waarop gespeeld gaat worden zijn: Dinsdagavond, Vrijdagavond en Zondagavond. Je hoeft natuurlijk niet alle dagen aanwezig te zijn! De competitie duurt tot het einde van April, en dan begint de nieuwe competitie.

Omdat het in April een "pilot" zal zijn, zullen hier nog geen prijzen mee gemoeid zijn. Als je deelneemt, heb je zelfs kans om in ons eigen E-Sport team te komen (Nog onder constructie).

Ook worden er tussendoor op andere dagen soms fun-toernooien georganisseerd waarbij de winnaar €10 euro kan verdienen of een subscription op het kanaal.

Stuur een PB als je meer info wilt met desbetreffende Discord server etc :)
Wat valt onder een 'Custom League'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Fruitschaal schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:13:
[...]

Wat valt onder een 'Custom League'?
Custom games in de vorm van een League, dus geen toernooi. Je hebt dus 3 dagen in de week waarop ik live stream en waarbij je op die 3 dagen deel kunt nemen aan de custom matches waarbij je punten kunt verdienen.

Vanuit daar kijken we aan het eind van de maand hoeveel punten iedereen heeft verdiend, en die wint.

Waarom 3 dagen in de week? Omdat niet iedereen op een specifieke dag kan en ik zoveel mogelijk mensen de kans wil geven, het is dus wel, hoe meer je speelt, hoe meer kans je maakt om potjes te winnen en dus meer punten te verdienen. Maar als je bijvoorbeeld ontzettend goed bent maar je kunt maar 10 potjes meedoen op een avond, en je wint er 5, heb je toch 5 punten.

Het zullen solo en duo's zijn, meer uitleg kun je vinden in de discord. Hopelijk is het wat duidelijker nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodperiod
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01-2023
Pfff, sinds laatste update ontzettend veel stotters, render issues en lag.
Heb de game op 60FPS gecapped en dit haalt hij met moeite niet eens altijd.

Nog meer mensen hier last van?

Platform: pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Pagina: 1 ... 42 ... 53 Laatste