Ik ben meer benieuwd wie die hele fight gaat winnen en of we greasy al terug kunnen verwachten. En of die f*ck sneeuw nog eens weg gaat.
Zo trots EN DE PRISON MOET TERUG / #prisonandmoistymires)Swaxie schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:51:
Ik ben meer benieuwd wie die hele fight gaat winnen en of we greasy al terug kunnen verwachten. En of die f*ck sneeuw nog eens weg gaat.
Die prison boeit me geen klote, maar Moisty zou wel mooi zijn. of staat Prison onlosmakelijk verbonden met Moisty?Crashhill schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:52:
[...]
Zo trots EN DE PRISON MOET TERUG / #prisonandmoistymires)
Ja, je gaat eerst prison looten dan pas Moistyy.. simple as that..Swaxie schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:55:
[...]
Die prison boeit me geen klote, maar Moisty zou wel mooi zijn. of staat Prison onlosmakelijk verbonden met Moisty?
Ik pakte hem altijd andersom. Eerst moisty dan Prison.Crashhill schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:57:
[...]
Ja, je gaat eerst prison looten dan pas Moistyy.. simple as that..
Dan heb je mooi pech want dan heb ik Prison al leeg.Swaxie schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 12:11:
[...]
Ik pakte hem altijd andersom. Eerst moisty dan Prison.
Update was 1.8gb op de xbox.
Beetje jammer dat de glider en pickaxe die je krijgt van de Founders edition lelijk zijn
Beetje jammer dat de glider en pickaxe die je krijgt van de Founders edition lelijk zijn
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Maar dan kom ik je tegen onderweg, maak ik je af en heb toch alsnog de loot van Prison;)servival7 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 12:14:
[...]
Dan heb je mooi pech want dan heb ik Prison al leeg.
Shots fired!!!
Okee
1v1 tournament Tweakers Edition
1e prijs: bragging rights
Okee
Nee zo goed ben ik niet, dus waarschijnlijk hoef jij dan niet meer naar moisty omdat jij al mijn loot hebt;)
minus de shieldsSwaxie schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 12:26:
[...]
Maar dan kom ik je tegen onderweg, maak ik je af en heb toch alsnog de loot van Prison;)
Er komt een mogelijkheid om bepaalde outfits, gliders, pickaxes en backblings te customizen met een banner logo.
https://www.epicgames.com...ow-off-your-style-banners
Oh ja, wie was daar ook al weer mee bezig?Crashhill schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 12:30:
Shots fired!!!
Okee
PSN: Fruitschaaltje
Betekent dat met die nieuwe skins die nu in de shop zitten dat zijn/haar shirt iedere keer veranderd als je de kleur en logo van je banner veranderd? Dat is voor mij nog niet geheel duidelijk. Als dat zo is dan is het best een leuke skin voor 800 vBucks.DigitalError schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:30:
Er komt een mogelijkheid om bepaalde outfits, gliders, pickaxes en backblings te customizen met een banner logo.
ja dat is precies wat het isRemmetje schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:42:
[...]
Betekent dat met die nieuwe skins die nu in de shop zitten dat zijn/haar shirt iedere keer veranderd als je de kleur en logo van je banner veranderd? Dat is voor mij nog niet geheel duidelijk. Als dat zo is dan is het best een leuke skin voor 800 vBucks.
Was daar iemand mee bezig dan?Fruitschaal schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:51:
[...]
Oh ja, wie was daar ook al weer mee bezig?
Trouwens die nieuwe Tac WTF..
Jip, dat geldt voor de skin, de cape ( backbling), de harvesting tool en de glider. Dus ja, is wel nice!Remmetje schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:42:
[...]
Betekent dat met die nieuwe skins die nu in de shop zitten dat zijn/haar shirt iedere keer veranderd als je de kleur en logo van je banner veranderd? Dat is voor mij nog niet geheel duidelijk. Als dat zo is dan is het best een leuke skin voor 800 vBucks.
Ja, daar was iemand mee bezig... WAT IS ER MET DIE TAC DAN?Crashhill schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:02:
[...]
Was daar iemand mee bezig dan?
Trouwens die nieuwe Tac WTF..
ow okee nuttig. Maar die TAC is zo fucking hard. lol. 1 headshotje en met de 2e schot hoef je hem maar te schampen...Fruitschaal schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:10:
[...]
Jip, dat geldt voor de skin, de cape ( backbling), de harvesting tool en de glider. Dus ja, is wel nice!
[...]
Ja, daar was iemand mee bezig... WAT IS ER MET DIE TAC DAN?
Niks mis mee, is toch ook met een Pump?
Hoorde dat er morgen 20 juli een soort event zou komen? Iets met robot gevecht zei iemand. Kan het alleen nergens vinden
20.00 uur, gevecht tussen die robot en dat monster wat rondzwemt. @jaydenjarno
https://twitter.com/FortniteGame/status/1152277144954953728
https://twitter.com/FortniteGame/status/1152277144954953728
[ Voor 38% gewijzigd door RubenSaurus op 19-07-2019 21:55 ]
Event zag er goed uit. Maar voorlopige nog geen seizoen 10 hoorde ik. Althans. 1 aug verwachten ze toch
Er staat dat het seizoen nog 11 dagen duurt, dus dat klopt dan wel. Volgende week krijgen we overtime challenges, die zijn op Reddit ook al uitgelekt namelijk.
Ah is dat het..DigitalError schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 22:41:
Er staat dat het seizoen nog 11 dagen duurt, dus dat klopt dan wel. Volgende week krijgen we overtime challenges, die zijn op Reddit ook al uitgelekt namelijk.
Mijn "verzamel 90 fortbyte" skin is nog locked.. heb er 100.
Net als met de Demi skin, daar kan ik ook geen style van selecteren of halen
https://www.epicgames.com...otes/v9-41-content-update
belangrijkste toevoeging:
Storm Scout Sniper Rifle
The scope on this sniper rifle contains an embedded weather map that displays upcoming storm circles before they are revealed on the minimap.
Available at Epic and Legendary Rarities.
Damage: 81/85
Headshot: 202/212
1.1 Rounds per second.
Uses Heavy Ammo.
Reload Speed: 2.84s/2.7s.
belangrijkste toevoeging:
Storm Scout Sniper Rifle
The scope on this sniper rifle contains an embedded weather map that displays upcoming storm circles before they are revealed on the minimap.
Available at Epic and Legendary Rarities.
Damage: 81/85
Headshot: 202/212
1.1 Rounds per second.
Uses Heavy Ammo.
Reload Speed: 2.84s/2.7s.
Vanavond begint de World Cup.
Iemand die gaat kijken?
ik ben stiekem wel van plan om de finales te gaan kijken elke avond het komend weekend.
Iemand die gaat kijken?
ik ben stiekem wel van plan om de finales te gaan kijken elke avond het komend weekend.
Ik weet niet of jij al buiten hebt gekeken?Swaxie schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:05:
Vanavond begint de World Cup.
Iemand die gaat kijken?
Met name van binnen naar buiten gekeken ja, omdet het veels te warm is om buiten te komen.
Precies, lekker kijken want buiten spelen is geen optie op dit moment 
Je kunt trouwens ook PiP kijken in de game zelf he
Ja Geloof het ook, even kijken, heb nog wel wat maten die ook gaan kijken, is wel lachen om dan een party aan te zetten en te ouwhoeren over de WC.DigitalError schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:40:
Precies, lekker kijken want buiten spelen is geen optie op dit moment
Tfue zit ee niet lekker in zeg..
Gun het ergens King wel met zijn 13 jaar
Gun het ergens King wel met zijn 13 jaar

Hoop dat Mongraal nog wat punten kan pakken, jammer voor Tfue ja

Dusty Depot komt terug!

Dusty Depot komt terug!
[ Voor 46% gewijzigd door RubenSaurus op 28-07-2019 22:32 ]
Bugha gaat winnen volgens, heeft een flinke voorsprong. 16 jaar ofzo haha.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Dik verdiend ook, heeft nergens steken laten vallen en was vanaf game 1 dominerend in het spel.
Je kan zijn punten door de helft doen en dan had hij nog top 5 gestaan.
Dat was vroeger mijn spawn plek. Altijd wel redelijke loot, samen met Factory, ik mis die plek zo erg.DigitalError schreef op zondag 28 juli 2019 @ 22:17:
Hoop dat Mongraal nog wat punten kan pakken, jammer voor Tfue ja
[Afbeelding]
Dusty Depot komt terug!
Altijd vaak 1 of 2 teams en altijd wel spannend in het begin. Nu hebben we meestal “de bult”. Ik zal straks even aantippen op de kaart waar dat is. Daar was altijd redelijke loot te vinden met het gesloopte huisje beneden.
Bugha was gewoon de beste gisterenavond, wel mooi joh die gamertjes op een rij.
Tfue=bot
Duo's was toch wel epischer om te zien vond ik zelf.
Meer spanning.
Dusty Divot terug?G! We zullen zien.
Tfue=bot
Meer spanning.
Vind het raar dat die Nederlander die 2e wordt vrijwel niet in beeld is geweest.Crashhill schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:24:
Bugha was gewoon de beste gisterenavond, wel mooi joh die gamertjes op een rij.
Tfue=bot
Meer spanning.
Dusty Depot
[ Voor 6% gewijzigd door Daniel. op 29-07-2019 09:51 ]
Haha mooi die benaming. Benieuwd welke plek je bedoeld. Kunnen verschillende plekjes zijn. Bedoel je daar een beetje boven Fatal Fields? Of bedoel je niet dat huisje dat al seizoenen lang wordt opgebouwdDaniel. schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:20:
[...]
Dat was vroeger mijn spawn plek. Altijd wel redelijke loot, samen met Factory, ik mis die plek zo erg.
Altijd vaak 1 of 2 teams en altijd wel spannend in het begin. Nu hebben we meestal “de bult”. Ik zal straks even aantippen op de kaart waar dat is. Daar was altijd redelijke loot te vinden met het gesloopte huisje beneden.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Die staat niet tegen of bij een berg.Oxigeon schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:52:
[...]
Haha mooi die benaming. Benieuwd welke plek je bedoeld. Kunnen verschillende plekjes zijn. Bedoel je daar een beetje boven Fatal Fields? Of bedoel je niet dat huisje dat al seizoenen lang wordt opgebouwd
Ik denk persoonlijk dat hij Viking Village bedoelt, de berg met het schip erin althans.
Daar heb je het bevroren water onderaan waar een kapot huis staat samen met een autootje.
Helemaal mee eens, laatste potje kon hij bijna vanaf zijn eigen highground controlerenDigitalError schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:20:
Dik verdiend ook, heeft nergens steken laten vallen en was vanaf game 1 dominerend in het spel.
Wat ik van de organisatie wel echt goed gedaan vond, waren die uitgelichte speler fragmenten. Bijna songfestival achtig om hun woon en oefen omgeving te zien en te zien wat ze drijft. Zoals die Vivid, zijn moeder paar jaar geleden overleden, woont samen met zijn pa en kon door dit spelletje een boot kopen waarop ze samen kunnen vissen en genieten van de omgeving. Ontroerend gewoon (ook wel Amerikaans in beeld gebracht, daar niet van). Ik heb me vermaakt (mede door de viewing parties van geestige streamers).
Ik heb me in ieder geval ontzettend goed vermaakt, maar ik vond het publiek echt heel erg matig zeg. Vooral op zaterdag, toen hoorde je bijna niemand (behalve toen Xxif in beeld was en geëlimineerd werd)
Ik wil zaterdag nog terugkijken, was toen op pad. Gisteren hoorde je het publiek wel enigszins, zeker toen Tfue in de laatste ronde dood ging, net als Psalm. Verder merkte ik ze niet echt inderdaad. Zag ook best nog wel wat lege stoelen in het stadion. Geen idee waarom het niet vol zat.
Toernooi was leuk om te zien. Dit niveau had uiteraard niks te maken met de manier waarop ik deze game speel, maar wel vet om te zien.
Wat betreft die teaser; er zullen de komende dagen wel nog meer 'Do you remember' teaser komen.
PRISON, IK MIS JE
Wat betreft die teaser; er zullen de komende dagen wel nog meer 'Do you remember' teaser komen.
PRISON, IK MIS JE
TrotsFruitschaal schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:14:
Toernooi was leuk om te zien. Dit niveau had uiteraard niks te maken met de manier waarop ik deze game speel, maar wel vet om te zien.
PRISON, IK MIS JE

Publiek was bij het optreden van Marshmello gewoon pijnlijk om te zien.DigitalError schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:53:
Ik heb me in ieder geval ontzettend goed vermaakt, maar ik vond het publiek echt heel erg matig zeg. Vooral op zaterdag, toen hoorde je bijna niemand (behalve toen Xxif in beeld was en geëlimineerd werd)
Dat was net zo cringy als die floss die Ninja wilde doen met nieuwjaarservival7 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:42:
[...]
Publiek was bij het optreden van Marshmello gewoon pijnlijk om te zien.
De teaser was: Think Back, en dat kan een heel andere strekking hebben dan: do you rememberFruitschaal schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:14:
PRISON, IK MIS JE
Ze zijn elk seizoen ontzettend goed met die teasers dus ze zullen heel bewust niet het laatste gezegd hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 29-07-2019 11:48 ]
Ok, maar stel je nou maar eens voor dat het wél dezelfde strekking is.. Dan lijkt 'do you remember' en 'Think back' ontzettend veel op elkaar.DigitalError schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:47:
[...]
De teaser was: Think Back, en dat kan een heel andere strekking hebben dan: do you remember
Ze zijn elk seizoen ontzettend goed met die teasers dus ze zullen heel bewust niet het laatste gezegd hebben.
Ik heb eindelijk de volledige story Canny Valley in STW uitgespeeld. Hopelijk krijgt deze gamemode met Season 10 ook een update. Na Canney Valley is er nog Twine Peaks, maar daar is eigenlijk niet veel te doen.
Uit die patchnotes van de laatste update blijkt alleszins dat STW zeer binnenkort gratis wordt. (Om Vbucks te farmen moet je wel de gekochte versie hebben)
Uit die patchnotes van de laatste update blijkt alleszins dat STW zeer binnenkort gratis wordt. (Om Vbucks te farmen moet je wel de gekochte versie hebben)
Goed man! Ik moet nog drie pagina's in Canny en ben er dan ook doorheen. Het kost me wel moeite, doe liever War games of wat quests die wel iets opleveren dan de hele tijd die Ghost town missies waar bijna nooit een Storm alarm op zit en je meestal maar keuze uit twee missies hebt omdat je Powerlevel alleen bij die aansluit...Anton.net schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:34:
Ik heb eindelijk de volledige story Canny Valley in STW uitgespeeld. Hopelijk krijgt deze gamemode met Season 10 ook een update. Na Canney Valley is er nog Twine Peaks, maar daar is eigenlijk niet veel te doen.
Er is wel een paar maanden geleden aangekondigd dat er een verhaallijn in Twine komt. Maar geen ETA volgens mij. Merk wel dat ze nu actief nieuwe dingen implementeren, zoals die Xray tickets en in S10 schijnen ook de emotes die je hebt in BR in StW gebruikt te kunnen worden.
Heb inmiddels wel meer dan 15k aan vbucks verdiend in Stw.
Wat was de opzet van het toernooi?
Speelde hun tegen elkaar in een eigen map?
Kon het zo snel niet terug vinden
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Op vrijdag was de Creative mode, Speelde vanallerlei Creative modes(best ok om te zien, maar sommige modes speelde zo traag dat het saai werd(vooral de prop hunt).Mars18 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:31:
Wat was de opzet van het toernooi?
De Deathrun was overigens echt ziek om te zien wat sommige van die gaste kunnen.
Op vrijdag was ook nog de PRO-AM. Een pro FN speler samen met een of andere (on)bekende amerikaan. speelde gewoon Duo's
Op zaterdag was er de DUO tournament. vooraf ingame qualificeren en dan afreizen naar NY om daar 6 potjes te spelen. punten verdienen met Elims en Plekken die je vergaart in game.
Op zondag hetzelfed voor de Solo's
Alles werd gespeeld op de map van FN met uitzondering de creative modes.
Ik dacht overigens dat ze op hun eigen account speelden met een custom match key. Maar volgens mij was er een compleet unieke Fortnite omgeving, want hun accounts / lockers waren vrijwel leeg. Weet iemand hoe dat werkte? Konden ze gewoon een paar skins uitkiezen? Want ze speelden wel met een eigen skin setup en hun eigen naam.
2e teaser:
4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput
@Mars18 Met 100 man in de zelfde map en dan 6 potjes volgens het volgende scoring systeem:
Victory Royale: 10 Points
2nd - 5th: 7 Points
6th - 15th: 5 Points
16th - 25th: 3 Points
Each Elimination: 1 Point
@bakbakbak Volgens mij spelen ze op LAN toernooien altijd met een custom account met random skins.
@bakbakbak Volgens mij spelen ze op LAN toernooien altijd met een custom account met random skins.
Epic houdt er niet zo van dat er veel reclame gemaakt wordt tijdens zo'n tournooi. daarom hadden mensen ook geen FaZe, LiQuid, 100T enzo in hun namen. Ook moesten de teams hun jerseys aanpassen met kleinere logo's en minder reclame-uitingen. Zal ook wel een reden geweest zijn van die custom accounts.
De tekst die er bij staat is trouwens: Look Forward
[ Voor 30% gewijzigd door RubenSaurus op 29-07-2019 17:29 ]
Swaxie schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:45:
[...]
Op vrijdag was de Creative mode, Speelde vanallerlei Creative modes(best ok om te zien, maar sommige modes speelde zo traag dat het saai werd(vooral de prop hunt).
De Deathrun was overigens echt ziek om te zien wat sommige van die gaste kunnen.
Op vrijdag was ook nog de PRO-AM. Een pro FN speler samen met een of andere (on)bekende amerikaan. speelde gewoon Duo's
Op zaterdag was er de DUO tournament. vooraf ingame qualificeren en dan afreizen naar NY om daar 6 potjes te spelen. punten verdienen met Elims en Plekken die je vergaart in game.
Op zondag hetzelfed voor de Solo's
Alles werd gespeeld op de map van FN met uitzondering de creative modes.
Erg interessant, aangezien ik zelf ook toernooien organiseer met Fortnite, dank je wel.servival7 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:33:
@Mars18 Met 100 man in de zelfde map en dan 6 potjes volgens het volgende scoring systeem:
[ Voor 43% gewijzigd door Mars18 op 30-07-2019 07:46 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat puntensysteem gebruiken ze al sinds de summer skirmish van vorig jaarMars18 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:46:
[...]
[...]
Erg interessant, aangezien ik zelf ook toernooien organiseer met Fortnite, dank je wel.
@Mars18 Weet niet voor hoeveel man je Fortnite toernooien organiseert maar, aangezien Epic niet echt happig is op het uitdelen van custom matchmaking keys, zou je misschien eens kunnen kijken naar een discord bot zoals ze gebruiken bij Atlantis Scrims. Zo kan je toch zoveel mogelijk spelers in dezelfde lobby krijgen.
HYPE !!!!!!!!!

Teaser 3

Teaser 3
Twist Time is de titel van vandaag
Leuk van epic om die overtime challenges verplicht met vrienden te laten spelen. Bijna niemand van mijn vrienden speelt dit nog. En vind die blauwe skin veel bruter dan de standaard rooie.
Genoeg mensen hier toch?servival7 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:23:
Leuk van epic om die overtime challenges verplicht met vrienden te laten spelen. Bijna niemand van mijn vrienden speelt dit nog. En vind die blauwe skin veel bruter dan de standaard rooie.![]()
![]()
Ik moet alleen die SMG damage nog, dacht nog 900 damage. Vanavond maar even halen want die black Demi vind ik wel nice

Ik vind die black demi dus helemaal niks eigenlijk. ik probeer vanavond 2 potjes rumble te doen, als het dan niet gelukt is, dan heb ik hem dus niet gehaald, en er mee zitten doe ik dan eigenlijk helemaal niet haha
Mooi haha. Daarvoor moet ik wel eerst demi unlocken....Swaxie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:07:
Ik vind die black demi dus helemaal niks eigenlijk. ik probeer vanavond 2 potjes rumble te doen, als het dan niet gelukt is, dan heb ik hem dus niet gehaald, en er mee zitten doe ik dan eigenlijk helemaal niet haha
Altijd mooi. Om de een of andere reden speel ik altijd de eerste 5 weken voluit. Dan zit het een keer tegen met de challenges en raak ik de game de overige 5 weken nog maar nauwelijks aan.
Volgend seizoen mijn doorzettingsvermogen maar eens wat beter testen en doorgaan tot tier100. Moet toch echt wel eens mogelijk zijn.
Weet iemand hoe laat een seizoen start normaal gesproken? Dat is normaal eerder dan 15.00 toch? Mijn vakantie is begonnen dus heb wat meer tijd om te beginnen haha
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Wat dat de vorige keer niet rond 11:00? Durf het niet met zekerheid te zeggen.Oxigeon schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:11:
[...]
Mooi haha. Daarvoor moet ik wel eerst demi unlocken....
Altijd mooi. Om de een of andere reden speel ik altijd de eerste 5 weken voluit. Dan zit het een keer tegen met de challenges en raak ik de game de overige 5 weken nog maar nauwelijks aan.
Volgend seizoen mijn doorzettingsvermogen maar eens wat beter testen en doorgaan tot tier100. Moet toch echt wel eens mogelijk zijn.
Weet iemand hoe laat een seizoen start normaal gesproken? Dat is normaal eerder dan 15.00 toch? Mijn vakantie is begonnen dus heb wat meer tijd om te beginnen haha
Ik meen me te herinneren dat ik meestal in de pauze op het werk de intro kan zien van het nieuwe seizoen.Fruitschaal schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:31:
[...]
Wat dat de vorige keer niet rond 11:00? Durf het niet met zekerheid te zeggen.
Downtime tussen 9 en 12 zag ik net ergens staan..
jaSleeon schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:10:
Morgen nieuwe seizoen dus?
Lekker donker, valt niet op.Swaxie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:07:
En de vrouwen skins zijn ook beter met de dansjes
Alleen nog even SMG damage doen vanavond. Donkere Demi in de pocket. Dan ben ik helemaal klaar voor seizoen 10!
Kijken of ik mijn 500e squad win in seizoen 10 kan binnen slepen met @Crashhill @Vegetto @Deluge @pyranhapeter @Angelsvsdemons
Kijken of ik mijn 500e squad win in seizoen 10 kan binnen slepen met @Crashhill @Vegetto @Deluge @pyranhapeter @Angelsvsdemons

[ Voor 39% gewijzigd door Fruitschaal op 31-07-2019 15:08 ]
500... dan ga ik voor 1000!!!!Fruitschaal schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:59:
Alleen nog even SMG damage doen vanavond. Donkere Demi in de pocket. Dan ben ik helemaal klaar voor seizoen 10!
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrots! Maar dat wordt krap... 45 winnetjes tot 500 in een seizoen moet te doen zijn.. 370 winnetjes tot 1000 voor jou wordt spannend!
dan ga ik voor 500 squad wins!!!Fruitschaal schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:46:
[...]
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrots! Maar dat wordt krap... 45 winnetjes tot 500 in een seizoen moet te doen zijn.. 370 winnetjes tot 1000 voor jou wordt spannend!
6 seconden teaser Season X!
Zero In. 8.1.2019
https://twitter.com/FortniteGame/status/1156565180676894725
Zero In. 8.1.2019
https://twitter.com/FortniteGame/status/1156565180676894725
[ Voor 10% gewijzigd door bakbakbak op 31-07-2019 16:33 ]
Spoilers: de hele trailer is al gelekt:
https://twitter.com/ShiinaBR/status/1156571390537084930?s=09
https://twitter.com/ShiinaBR/status/1156571390537084930?s=09
Meh, ben niet echt onder de indruk van al die Teasers.
Het lijkt een soort 'recap' thema te worden.
Zo, Demi binnen.
Alleen met die skin van de 90 Fortbytes kan ik nog steeds niets, jullie?
Doet het hier zonder problemen vanaf dag 1 dat ze te unlocken was.Famous schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:23:
Zo, Demi binnen.
Lekker, hier niet 

@Famous Kijk eens in je locker bij Singularity, heb je die 2 uppgrades niet gewoon?
Bij mij ziet het er hetzelfde uit als jouw screenshots, maar ik heb de upgrades wel in mijn locker. Is een glitch..
Als je die 2 upgrades hebt (armor en helmet), dan moet je nog 5 extra styles zoeken in-game.(zoek het even op)
Bij mij ziet het er hetzelfde uit als jouw screenshots, maar ik heb de upgrades wel in mijn locker. Is een glitch..
Als je die 2 upgrades hebt (armor en helmet), dan moet je nog 5 extra styles zoeken in-game.(zoek het even op)
[ Voor 19% gewijzigd door Anton.net op 31-07-2019 21:32 ]
Weet zo niet of het in mijn locker zit maar een van die helmen kon ik laatst in elk geval niet oppikken.Anton.net schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:31:
@Famous Kijk eens in je locker bij Singularity, heb je die 2 uppgrades niet gewoon?
Vind het geen leuke skin dus maak me er niet druk om Maar waarom patchen ze dat niet even
Je moet wel singularity dragen als je zoekt naar de helmen..Famous schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:37:
[...]
Weet zo niet of het in mijn locker zit maar een van die helmen kon ik laatst in elk geval niet oppikken.
Vind het geen leuke skin dus maak me er niet druk om Maar waarom patchen ze dat niet even
Mij is het ook nog snel gelukt om Demi skin binnen te halen.Famous schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:23:
Zo, Demi binnen.
Fortbyte zat ik pas op 49 daar had ik geen zin meer in.
AhFruitschaal schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:14:
[...]
Je moet wel singularity dragen als je zoekt naar de helmen..
Ach, vanmiddag S10 en weer nieuwe skins met nieuwe kansen
Vanavond eens kijken of we direct een win kunnen binnen slepen.
Is altijd wel lekker als je op de eerste dag die nieuwe umbrella al te pakken hebtFamous schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:11:
[...]
Ah![]()
Ach, vanmiddag S10 en weer nieuwe skins met nieuwe kansen![]()
Vanavond eens kijken of we direct een win kunnen binnen slepen.
Lijkt inderdaad een soort 'greatest hits' seizoen te worden:Anton.net schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:38:
Meh, ben niet echt onder de indruk van al die Teasers.
https://twitter.com/LootL.../1156833187588378624?s=09

[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 01-08-2019 10:05 ]
B.R.U.T.E.
Dat trekt mij, als ik het zo lees, totaal niet.
Wel mooi dat Redeploy eruit gaat, kan je weer mensen naar beneden hakken
Ik ben inderdaad benieuwd. Vanavond maar eens kijken wat dat gaat opleveren. Je kunt er met twee spelers, eentje bestuurd het voertuig. De ander schiet.Famous schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:24:
[...]
B.R.U.T.E.
Wat ik zo snel zag op een live stream is er bijzonder weinig veranderd aan de map, toch wel jammer.
Nick Eh 30 had direct 8 kills met die BRUTE dus die zal wel OP zijn
Volgens de patch notes zou de map de komende tijd regelmatig moeten veranderen met POI uit vorige seasons die terugkomen.Famous schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:56:
Wat ik zo snel zag op een live stream is er bijzonder weinig veranderd aan de map, toch wel jammer.
Er ging ergens ook al een plaatje rond van Risky Reels dat zou terugkeren.
En greasy wordt uiteraard nog verwacht.(misschien smelt de sneeuw dus langzaam weg)
In de files is ook al iets gevonden van een Wild West Tilted. Ben benieuwd, en verwacht dus eigenlijk dat we iedere week een nieuwe POI zullen krijgen.Swaxie schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 13:15:
[...]
Volgens de patch notes zou de map de komende tijd regelmatig moeten veranderen met POI uit vorige seasons die terugkomen.
Er ging ergens ook al een plaatje rond van Risky Reels dat zou terugkeren.
En greasy wordt uiteraard nog verwacht.(misschien smelt de sneeuw dus langzaam weg)
Wat een OP tiefus ding. Als je er geen hebt en je komt iemand tegen met dat ding ga dan maar rennen.Famous schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:24:
[...]
B.R.U.T.E.
Er tegen bouwen heeft geen zin.
Zou serieus wel eens de notulen van de vergadering, waar is besloten om dit ding erin te doen, willen zien.
Man man man hoe verzin je het.

eens, keek net 1 streampje gelijk iemand in zon ding, doe ff normaal lijkt wel titanfall of die andere kutgame die ea had gemaakt... nee dit hoort NIET in fortnite thuis..servival7 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Wat een OP tiefus ding. Als je er geen hebt en je komt iemand tegen met dat ding ga dan maar rennen.
Er tegen bouwen heeft geen zin.
Zou serieus wel eens de notulen van de vergadering, waar is besloten om dit ding erin te doen, willen zien.
Man man man hoe verzin je het.![]()
![]()
![]()
![]()
Hier een prima voorbeeld:Vegetto schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:03:
[...]
eens, keek net 1 streampje gelijk iemand in zon ding, doe ff normaal lijkt wel titanfall of die andere kutgame die ea had gemaakt... nee dit hoort NIET in fortnite thuis..
https://www.reddit.com/r/...you_wanted_for_your_game/
En nog één:
https://www.reddit.com/r/.../heres_the_brute_in_game/
[ Voor 10% gewijzigd door servival7 op 01-08-2019 16:07 ]