Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raidje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-08 16:18
aex351 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:18:
Voor de PC gamers. Nog tips over hoe je het beste het toetsenbord kan instellen om snel en gemakkelijk te kunnen bouwen? Bij mij staat het nog op F1 tot en met F5 waarbij ik met Q snel switch tussen bouw stand en wapens.

Het zou echt fijn als het mogelijk zou zijn dat met het switchen naar bouw stand dat andere toetsen gerebind kunnen worden.
Check https://bestfortnitesettings.com/ voor welke settings de pro's gebruiken.
Je kunt dus ook de extra buttons van je muis gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Anton.net schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:44:
Epic heeft bekend gemaakt dat Save The World niet gratis wordt in 2018.
Ze zijn (gelukkig) wel bezig met nieuwe content en updates voor StW.
Op hun blog zie je een aantal nieuwe screenshots
[Video]
For those of you who want to start playing right now, we’ve got you. Starting this week, we’ll be hosting a 50% off sale for the Standard, Deluxe, Super Deluxe and Limited Founder’s packs.
Begrijp ik nou hieruit dat er 50% korting op Save the world aankomt? Het is nu nog niet in ieder geval.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 19:22
@bakbakbak Ja. Als de update woensdag komt, zal de korting dan wel starten.
die korting is laatst nog al geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Anton.net schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:36:
@aex351 Je hebt gelijk. Het idee was leuk, maar in praktijk werkt het gewoon niet.
Hoe werkt het eigenlijk juist? Je team wint wanneer je 100 punten hebt, maar wat zijn die punten?
Is dat 100 keer een zone overnemen? Of heeft het ook met kills te maken?
Dus je hebt het niet gespeeld, maar in de praktijk werkt het niet goed? Lijkt me dan niet echt dat je er een oordeel over kunt geven.

Ik vond het verdomd vermakelijk. Nee, het is geen normale deathmatch, meer een capture the flag. Kills staan er volledig buiten en tellen niet mee, maar wel leuk om te doen natuurlijk. Als je dus de macarena hebt gedaan op de dansvloer, is de dansvloer van jou, totdat het andere team er op danst. Net als andere game-modes, is er een gedeelte van de spelers die niet voor de objective gaan. C'est la vie.

Een verbeterpunt: de discovloeren moeten dichter bij het midden liggen. Het meeste volk gaat namelijk naar de middelste dansvloer. Voornamelijk in de laatste cirkel dus.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:22

Martinspire

Awesomeness

Fruitschaal schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:28:
[...]

Dus je hebt het niet gespeeld, maar in de praktijk werkt het niet goed? Lijkt me dan niet echt dat je er een oordeel over kunt geven.

Ik vond het verdomd vermakelijk. Nee, het is geen normale deathmatch, meer een capture the flag. Kills staan er volledig buiten en tellen niet mee, maar wel leuk om te doen natuurlijk. Als je dus de macarena hebt gedaan op de dansvloer, is de dansvloer van jou, totdat het andere team er op danst. Net als andere game-modes, is er een gedeelte van de spelers die niet voor de objective gaan. C'est la vie.

Een verbeterpunt: de discovloeren moeten dichter bij het midden liggen. Het meeste volk gaat namelijk naar de middelste dansvloer. Voornamelijk in de laatste cirkel dus.
Het probleem is meer dat er weinig incentive is om die objectives te gaan doen. Winnen of verliezen maakt namelijk weinig uit. Ja het scheelt een klein beetje XP maar niet genoeg om de kills en plezier in chaos dat de meesten hebben te compenseren. Als ze nou een normale TDM mode doen en deze ernaast, dan denk ik dat er ook wel wat meer met objectives wordt gedaan. Maar je moet gewoon een bepaalde massa niet in deze modus hebben omdat die niet meedoen en puur voor het respawnen spelen. En er is ook geen reden om een vlag te gaan verdedigen want er komt weinig naartoe. Je kunt 30 kills maken en de pot verliezen of 5 kills maken en de pot winnen. Ik weet wel wat de meesten dan gaan doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 23-10-2018 10:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Martinspire schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:02:
[...]

Het probleem is meer dat er weinig incentive is om die objectives te gaan doen. Winnen of verliezen maakt namelijk weinig uit. Ja het scheelt een klein beetje XP maar niet genoeg om de kills en plezier in chaos dat de meesten hebben te compenseren. Als ze nou een normale TDM mode doen en deze ernaast, dan denk ik dat er ook wel wat meer met objectives wordt gedaan. Maar je moet gewoon een bepaalde massa niet in deze modus hebben omdat die niet meedoen en puur voor het respawnen spelen. En er is ook geen reden om een vlag te gaan verdedigen want er komt weinig naartoe. Je kunt 30 kills maken en de pot verliezen of 5 kills maken en de pot winnen. Ik weet wel wat de meesten dan gaan doen.
Je kunt zelf het verschil maken door één van de buitenste vier dansvloeren te cappen. Als ik hier actief mee bezig was, wint het hele team makkelijk. Door deze punten korter bij elkaar te leggen, krijg je meer chaos en nemen mensen zich sneller de moeite om naar de buitenste punten te gaan.

Als ik er zo over nadenk, zou het ook mooi zijn als de drop-hoogte lager zou liggen. Nu zit ik namelijk vaak te hoog voor als ik ergens in het midden wil landen. Laat staan bij de dansvloer waar je uit spawnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00
Zo, ik schrik me even helemaal het apezuur. Ik krijg van een bekende van me bericht dat ik hem beter even niet kan uitnodigen voor een Fortnite game, want hij is al aan het spelen. Aangezien ik gewoon aan het werk ben ga ik er vanuit dat het mijn zoontje is (die op mijn PSN account Fortnite speelt) die hem per ongeluk heeft uitgenodigd. Ik check dat en dan blijkt dat hij helemaal geen Fortnite aan het doen is. Dat die bekende van me uitgenodigd wordt voor een potje moet dan dus ergens anders door komen?

Maar zowel mijn PSN als mijn Epic account zijn met twee traps authenticatie beveiligd en ik heb op mijn telefoon geen enkele melding van inloggen zien verschijnen. Wat kan dit dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Bekende die zich vergist in een naam? Die kan toch zien of je nu online bent?

[ Voor 35% gewijzigd door bakbakbak op 23-10-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
De creative director van EPIC tweette dit: It's all being leading to this...
Met een link naar de laatste Fortnitemares teaser
Zou er dan eindelijk een einde komen aan heel het cube verhaal?

Morgen dus een (grote) update

[ Voor 5% gewijzigd door Anton.net op 23-10-2018 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
Anton.net schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:36:
@bakbakbak Ja. Als de update woensdag komt, zal de korting dan wel starten.
die korting is laatst nog al geweest
Inmiddels is de korting beschikbaar :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00
bakbakbak schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:35:
Bekende die zich vergist in een naam? Die kan toch zien of je nu online bent?
Hij heeft me een screenshot gestuurd van de uitnodigingen die aan hem verstuurd waren ;)

Heb m'n Epic en PSN wachtwoord veranderd, 2 traps authenticatie werkte nog gewoon, kreeg tevens bevestiging op mijn normale e-mail adres dat mijn wachtwoorden gewijzigd zijn (die van PSN was wel in het Deens oid :? ) dus ik snap er eigenlijk nog niets van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Joster schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:44:
[...]

Hij heeft me een screenshot gestuurd van de uitnodigingen die aan hem verstuurd waren ;)

Heb m'n Epic en PSN wachtwoord veranderd, 2 traps authenticatie werkte nog gewoon, kreeg tevens bevestiging op mijn normale e-mail adres dat mijn wachtwoorden gewijzigd zijn (die van PSN was wel in het Deens oid :? ) dus ik snap er eigenlijk nog niets van.
Playstation stuurt wel vaker mails in het Deens :P geen idee waarom ze dat doen maar ook met nieuwsbrieven enzo dus het ligt niet aan jou ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/1ru0b7rhm3u11.png?width=676&auto=webp&s=5dcbfcaed77019cf0615aa456bc3b4aa0f391bfc

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/bqttsfw1p3u11.png?width=768&auto=webp&s=1d3636ba2f2e57e2efda1f0b07e0f35dea473c5c

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/fb65s2vps3u11.png?width=768&auto=webp&s=e766e11759ced29078e3d4be1094a34f355b7dbf

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/tnl9grv0r3u11.png?width=768&auto=webp&s=4f6107a8838fa07d94a7b95fa2b701f37b8cedfc

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/kgnt19ufp3u11.png?width=835&auto=webp&s=7923b517e6095df960585d352d0c760f1833c153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Wel een paar hele leuke (tijdelijke) dingen in de nieuwe patch (link naar patch notes):

Limited Time Event: Fortnitemares
Summary
The Cube strikes back, bringing Fortnitemares to Battle Royale! Drop in and discover what the Cube has unleashed. Monsters en kruisboog in battle royale LTM.

Nieuwe items in playground, zoals de Port-A-Pirateship mini-game.
New Port-A grenades are now available in Vending Machines at the southern edge of Loot Lake. The Port-A-Challenge set includes the Building Challenge, Obstacle Course, and Firing Range minigames. There’s four of each type with varying difficulty.

The Spiky Stadium makes a return with a brand new respawn system and Vending Machines to provide all the necessary grenades. Finally, there’s the Port-A-Pirateship mini-game. This grenade spawns a re-creation of the minigame shown off by SXVXN!

En glider deployment in alle modes. Interessant in solo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 14:25
tja, die glider altijd kunnen openen hadden ze wat mij betreft lekker in een LTM kunnen laten.
nu kan je dus altijd gewoon als een idioot omhoog bouwen want val schade bestaat praktisch niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Denniz0229 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:39:
tja, die glider altijd kunnen openen hadden ze wat mij betreft lekker in een LTM kunnen laten.
nu kan je dus altijd gewoon als een idioot omhoog bouwen want val schade bestaat praktisch niet meer.
Just build lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Die feature gaan ze na een week weer weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Anton.net schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:31:
Die feature gaan ze na een week weer weghalen
Launchpads hebben op deze manier natuurlijk ook vrij weinig effect meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

What.
The.
Fuck..

Hebben ze gedaan 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wow wat een heftige dag gisteren.
Had 3 toernooien achter elkaar op locatie,

1e toernooi 09:00 - 12:00
2e toernooi 13:00 - 16:00
3e toernooi 17:00 - 20:00

Echter om 10:00 uur kwam dus die update, toen eindelijk om 12:00 uur kon er weer gespeeld worden, maar zeker tot 14:00 uur problemen met de matchmaking.

Leer je weer van... Op woensdag maar geen toernooien meer houden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Mars18 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:13:
Wow wat een heftige dag gisteren.
Had 3 toernooien achter elkaar op locatie,

1e toernooi 09:00 - 12:00
2e toernooi 13:00 - 16:00
3e toernooi 17:00 - 20:00

Echter om 10:00 uur kwam dus die update, toen eindelijk om 12:00 uur kon er weer gespeeld worden, maar zeker tot 14:00 uur problemen met de matchmaking.

Leer je weer van... Op woensdag maar geen toernooien meer houden.
En dan doen ze de update op dinsdag of donderdag :P
Helaas voor jou is daar geen peil meer op te trekken de laatste tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 25-10-2018 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DigitalError schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:32:
[...]

Oke, jammer ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Gisteren een paar potjes gespeeld maar ik wacht wel weer met spelen tot al die zombies weg zijn, van mij hadden ze die lekker in een LTM mogen douwen.
Nieuwe skins zijn ook wel erg matig.

[ Voor 16% gewijzigd door servival7 op 25-10-2018 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:58

s0kkie

Cowabunga

Ja precies wat een chaos is het nu. Zat ik lekker monsters te knallen voor de challenge word ik zelf van de zijkant door iemand afgemaakt omdat ik die persoon natuurlijk dan niet zag :F

[ Voor 13% gewijzigd door s0kkie op 25-10-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

s0kkie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:17:
Ja precies wat een chaos is het nu. Zat ik lekker monsters te knallen voor de challenge word ik zelf van de zijkant door iemand afgemaakt omdat ik die persoon natuurlijk dan niet zag :F
Ik snap ook nog niet precies hoe ze werken, ik ben diverse keren in 1vs1 (laatste man) gekomen maar ik heb een shit load aan zombies achter mij aan en die andere niet.

Bij Squads was het wel beter geregeld maar alsnog hoeft die rotzooi van mij niet.
Wat een chaos is het zeg, zeker op het einde.

Was beter geweest als ze er een optionele modus van hadden gemaakt.

ach, even nog en dan is RDR2 uit :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 12:45
Persoonlijk vind ik die zombies wel weer leuk als afwisseling en ze droppen loot, ook leuk.
Als je die crossbow hebt kun je lekker (stil?) farmen.

Wat mij betreft mogen ze save the world wat versimpelen zodat je daar lekker zombies kan knallen, maar dan zonder al die skilltree dingen.
Zoiets wat blackops 4 doet misschien of 'orcs must die', gewoon wat minder ingewikkeld...

[ Voor 8% gewijzigd door Welja op 25-10-2018 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Famous schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:23:
[...]
Ik snap ook nog niet precies hoe ze werken, ik ben diverse keren in 1vs1 (laatste man) gekomen maar ik heb een shit load aan zombies achter mij aan en die andere niet.

ach, even nog en dan is RDR2 uit :+
In StW is het zo dat Husks de dichtsbijzijndste speler aanvalt. In BR zal het ook wel zo zijn?
In principe wil Epic die Husks bijna een maand in de game houden dacht ik.
(Op de ps4 zie je wanneer het event afloopt, weet het even niet vanbuiten)
Opzich vind ik de Husks niet zo erg. Probleem vind ik vooral dat ze redelijk luid zijn, wat je echt afleidt...
Maar idd, het was beter geweest als ze de ze enkel in een LTM hadden gestoken. Een soort 50v50 waarbij het team wint dat het langst zijn basis kan verdedigen tegen Husks ofzo(zoals in StW)
Verder heeft Epic wel een luik sfeertje gegeven aan de game.

En ja, morgen ben ik ook gewoon RDRII aan het spelen.
Epic probeert even wat damage control te doen met een nieuwe revolver, Cowboy skin en gratis stoomtrein glider 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ook wel lekker dat ze 2 dagen voor een 1,5 miljoen dollar tournooi even totaal het spel veranderen.
Alsof spelen op een standaard setup voor die pro's al niet kut genoeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Probleem van de zombies vind ik eerder dat ze te overheersend zijn momenteel. Paar keer top 3 in gekomen maar dan red je het gewoon niet meer als er 4 van die torens om je heen spawnen waar ook nog eens veel zombies uit komen lopen. Alsof ze expres veel spawnen bij de laatste cirkels. Aanvallen kan echter beperkt want dan wordt je gepakt door anderen.

Bouwen lijkt vooral het devies, maar wa je nu dus ziet is dat als je geluk hebt met de cirkel, je 2x voordeel hebt. 1) omdat je dus niet uit cover hoeft te komen en 2) omdat je dus daar de zombies wat makkelijker weg krijgt of gaat staan waar ze niet zijn.

En kijk als er dan een stuk of 5 spawnen is dat prima, maar er staan er 4 + 20 (oid) die erna komen. Heb je 2 of 3 van die dingen, dan staan er dus 60 zombies om je heen. Idioot en zelfs in save-the-world is het niet zo erg.

Van mij mag het idd in een aparte modus verdwijnen. Of misschien alleen squads (waar je genoeg mensen hebt om die aan te kunnen).

Overigens merk ik wel dat die crossbow het fijnst is op de zombies en een rocket launcher op hun spawnplek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
servival7 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:18:
Ook wel lekker dat ze 2 dagen voor een 1,5 miljoen dollar tournooi even totaal het spel veranderen.
Alsof spelen op een standaard setup voor die pro's al niet kut genoeg was.
Ik snap dat bezwaar niet zo, een echte pro is voor mij iemand die net kan omgaan met dit soort aanpassingen :?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
itsme schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:35:
[...]

Ik snap dat bezwaar niet zo, een echte pro is voor mij iemand die net kan omgaan met dit soort aanpassingen :?
Als je gewend bent om met bepaalde instellingen te spelen en je moet op zo'n toernooi in eens met hele andere instellingen spelen dan snap ik wel dat je dat kut vind.

Zie het als een Max Verstappen die gewend is om in een F1 auto te rijden en dan tijdens de GP van Mexico ineens in een Fiat 500 moet rijden.

Snap sowieso niet waarom Epic het verbied om tijdens zo'n toernooi de game instellingen aan te passen. Als een speler lekker zonder schaduwen of op een andere resolutie wil spelen moet hij dat, naar mijn mening, lekker zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
servival7 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:41:
[...]

Als je gewend bent om met bepaalde instellingen te spelen en je moet op zo'n toernooi in eens met hele andere instellingen spelen dan snap ik wel dat je dat kut vind.

Zie het als een Max Verstappen die gewend is om in een F1 auto te rijden en dan tijdens de GP van Mexico ineens in een Fiat 500 moet rijden.

Snap sowieso niet waarom Epic het verbied om tijdens zo'n toernooi de game instellingen aan te passen. Als een speler lekker zonder schaduwen of op een andere resolutie wil spelen moet hij dat, naar mijn mening, lekker zelf weten.
Je vergelijk gaat mank, de auto van Max is elke keer anders, het weer is elke keer anders de kaart is elke keer anders. Je pleit hooguit voor meer aanpassingen ;)

Indien de profs instellingen aanpassen ziet het spel er niet uit zoals Epic het maakt, als je schaduw uitzet is de look & feel anders. Epic wil aandacht voor het spel zoals zij het neerzetten. Het hele idee van niet kunnen aanpassen van de instellingen is een gelijk speelveld.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
itsme schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:59:
[...]
Je vergelijk gaat mank, de auto van Max is elke keer anders, het weer is elke keer anders de kaart is elke keer anders. Je pleit hooguit voor meer aanpassingen ;)

Indien de profs instellingen aanpassen ziet het spel er niet uit zoals Epic het maakt, als je schaduw uitzet is de look & feel anders. Epic wil aandacht voor het spel zoals zij het neerzetten. Het hele idee van niet kunnen aanpassen van de instellingen is een gelijk speelveld.
Iedereen kan die instellingen aanpassen dus het speelveld is al gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
servival7 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:28:
[...]

Iedereen kan die instellingen aanpassen dus het speelveld is al gelijk
Iedereen kan ook een aimbot installeren, speelveld gelijk?

Nothing to see here

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:41:
[...]

Ik ben het met je eens dat dit niet de beste oplossing is voor Fortnitemares. Dit hadden ze gewoon in een LTM moeten doen, niet in de normale game. Gewoon omdat niet iedereen hieraan wil beginnen en alleen de 'gewone' game wil spelen. Hopelijk pleuren ze het komende week nog in LTM vorm..

Maar je vergelijking van de Fiat 500 gaat niet op. Want iedereen rijdt in een Fiat 500 atm. Dus wat dat betreft is er geen verschil voor spelers. De vraag is alleen, hoe (snel) anticipeer je op de nieuwe situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
itsme schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:30:
[...]

Iedereen kan ook een aimbot installeren, speelveld gelijk?
aimbot is toch totaal iets anders? Die gasten spelen met instellingen die je in het spel zelf kan aanpassen.
Epic wil graag fortnite als Esport promoten. Zorg dan dat je top spelers ook optimaal kunnen spelen. In andere spellen is dit ook geen probleem. Maar Epic heeft weer 1 of ander sponsorcontract afgesloten en dus moet iedereen met dezelfde muis en toetsenbord spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door servival7 op 25-10-2018 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DigitalError schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:32:
[...]

En nu weer een client update, is dit een download?
En hoe groot is die?

Vanavond weer een toernooi ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Mars18 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:29:
[...]

En nu weer een client update, is dit een download?
En hoe groot is die?

Vanavond weer een toernooi ;)
Is er downtime dan? Ik denk niet dat deze update veel gaat voorstellen.
Als ik jou was zou ik gewoon nooit toernooien inplannen op dinsdag en woensdag van 10 tot 12u30.
Dan zit je goed in 95% van de gevallen.
Er is zelden tot nooit downtime op andere momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anton.net schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Is er downtime dan? Ik denk niet dat deze update veel gaat voorstellen.
Als ik jou was zou ik gewoon nooit toernooien inplannen op dinsdag en woensdag van 10 tot 12u30.
Dan zit je goed in 95% van de gevallen.
Er is zelden tot nooit downtime op andere momenten
34 minuten geleden:

We've just released a client update for players that will resolve a few issues affecting players on both Battle Royale and Save the World.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwant02
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-11-2024
Als jullie bijv. net hebben geloot dus je er wel even tegen aankan gaan jullie dan ook zombies killen voor extra loot? ik weet het nooit want ik merk dat er dan wel veel aandacht op je krijgt door het geluid, ik val alleen zombies aan als ik een crossbow heb die doet ongv. 4x damage en is ook nog eens stil! dus vallen jullie de zombies aan voor de loot of nah? xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Kwant02 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:45:
Als jullie bijv. net hebben geloot dus je er wel even tegen aankan gaan jullie dan ook zombies killen voor extra loot? ik weet het nooit want ik merk dat er dan wel veel aandacht op je krijgt door het geluid, ik val alleen zombies aan als ik een crossbow heb die doet ongv. 4x damage en is ook nog eens stil! dus vallen jullie de zombies aan voor de loot of nah? xD
Vooral voor shield en ammo.. En die normale husks krijg je ook met je pickaxe neergeslagen.
Ik loot ook liever met een crossbow, dat vraagt inderdaad wat minder aandacht..

Om ammo te sparen, kun je trouwens je pick-axe gebruiken om die husk-totem te slaan ( 75 damage per keer). Gaat vrij snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Voor wie zich een beetje OG wil voelen: de Reaper pickaxe is in de shop.
Kopenkopenkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:13:
Laat ik nou nog net 800 v-bucks hebben :9

Het spel wordt voor het tournooi wel aangepast trouwens.
Zombies, port-a-forts, port-a-fortress en shockwaves worden uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anton.net schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:13:
Gister verkeerde knopje gedrukt dus ik heb er al een pickaxe bij :'(

Overigens ook die cowboy skin. Vind hem eigenlijk wel gaaf. En dat nieuwe dansje er meteen bij. Eindelijk weer wat content die ook daadwerkelijk de moeite waard is. Ben alleen nog steeds niet tevreden over die zombies. Zijn er teveel uit 1 ding en die spawnen ook nog eens overal. Als je niet zo'n ding bij je hebt, dan win je gewoon veel vaker het gevecht.

Gister ook weer, zaten ergens te looten en worden aangevallen. Spawned zo'n ding naast ons maar we waren al druk met bouwen naar de enemy en dan ook nog die dingen om je heen hebben. Vervolgens gevecht afgelopen maar kregen gewoon geen tijd om te healen waarna we door nog eens 2 duos werden aangevallen en natuurlijk dood. We zijn werkelijk 5 minuten met 1 zo'n ding bezig geweest nadat we door alle bouwmaterialen waren, tussen het schieten naar de enemy door. Belachelijk hoeveel er uit 1 zo'n ding blijven spawnen. Maak daar lekker een aparte modus voor maar laat in ieder geval duos of squads lekker met rust

[ Voor 70% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaldOO
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13:05
.

[ Voor 131% gewijzigd door RoaldOO op 26-10-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Kut zombies, wacht wel met spelen tot die mode weer weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwant02
Vinden jullie het niet jammer dat de OG reaper pickaxe terug is? ik heb hem niet maar snap het wel dat mensen die hem eerder hebben aangeschaft er niet blij mee zijn.

Ga hem wel halen denk ik heb naar wat v bucks liggen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Op deze manier gaat Epic wel de handel van Fortnite accounts tegen. Er zitten daar veel rotte appels tussen, die jongen kinderen scammen.
Wees blij dat dat bijna niet meer gaat gebeuren, doordat Epic de zeldzame skins gewoon te koop zet.

Opzich doet Epic toch ook niets verkeerd? Ze verkopen hun Halloween skins opnieuw met Halloween.
Logisch toch?

Sinds Valentijn zijn ze event skins beginnen terugbrengen naar de shop. Dat ze nu maar alles opnieuw te koop zetten, dat is dan nog het eerlijkst...

Enkel de Battle Pass skins zijn 'veilig'. Als je iets exclusief wilt, moet je die kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwant02
Anton.net schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:59:
Op deze manier gaat Epic wel de handel van Fortnite accounts tegen. Er zitten daar veel rotte appels tussen, die jongen kinderen scammen.
Wees blij dat dat bijna niet meer gaat gebeuren, doordat Epic de zeldzame skins gewoon te koop zet.

Opzich doet Epic toch ook niets verkeerd? Ze verkopen hun Halloween skins opnieuw met Halloween.
Logisch toch?

Sinds Valentijn zijn ze event skins beginnen terugbrengen naar de shop. Dat ze nu maar alles opnieuw te koop zetten, dat is dan nog het eerlijkst...

Enkel de Battle Pass skins zijn 'veilig'. Als je iets exclusief wilt, moet je die kopen
Daar heb je zeker een punt alleen heb wel begrepen dat in de beschrijving van de Reaper pickaxe stond dat hij exclusief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:58

s0kkie

Cowabunga

Ben benieuwd hoeveel het aantal spelers online afneemt de komende dagen door de release van RDR2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
s0kkie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:37:
Ben benieuwd hoeveel het aantal spelers online afneemt de komende dagen door de release van RDR2 :P
Zal niet zo veel zijn denk ik.
De gemiddelde Fortnite gamer is nog altijd redelijk casual en kent Red Dead niet eens.
Op fora als Reddit lees ik meer gezeur over Fortnite vs CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Best wel een pittige bug staat nu online. Bij de laatste challenge geven ze in plaats van 150 en 200 exp, 150 en 200 battle stars voor het bezoeken van fatal en haunted. Gratis 30 tiers dus.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
BeToBe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:27:
Best wel een pittige bug staat nu online. Bij de laatste challenge geven ze in plaats van 150 en 200 exp, 150 en 200 battle stars voor het bezoeken van fatal en haunted. Gratis 30 tiers dus.
bedoel je bij de secret battle star of welke challenges?

ah ik zie dat het om de nieuwe fortnitemare challenges gaat

[ Voor 8% gewijzigd door RubenSaurus op 28-10-2018 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
DigitalError schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

bedoel je bij de secret battle star of welke challenges?

ah ik zie dat het om de nieuwe fortnitemare challenges gaat
Lol, hier is het net gelukt
Het gaat om de laatste challenge van deel 3 van de Fortnitemares challenges.
Je moet 1 keer in Wailing, Fatal en Haunted landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Ik was nog even bang dat ik vanwege een lange vakantie de 100 tiers niet ging halen. Die angst is nu wel weg. Ben benieuwd hoe Epic hierop gaat reageren. Kunnen ze de laatste verdiende tiers nog terughalen?

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ik kreeg helemaal niks, ook de reguliere challenges doen niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
DigitalError schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:54:
ik kreeg helemaal niks, ook de reguliere challenges doen niks meer.
Mijn broer heeft het 10min na mij geprobeerd. Hij kreeg ook niets.
Ik speel op ps4, hij op pc.

Zou goed kunnen dat ze die 30 tiers weer afpakken. Al gaat dat nog een moeilijk zaakje worden. De schade is nu sowieso al geleden.
Ik was nog aan het twijfelen of ik het zelf zou doen. Ik ben er ook niet voor om tiers te kopen, eens je tier 100 bent wordt het allemaal redelijk saai.
Maarja, als de tiers daar liggen voor het grijpen, dan pak je ze gewoon 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Anton.net op 28-10-2018 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ik ben er weer klaar mee voor vandaag, krijg niet eens de daily punten voor 'play match with a friend' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Fortnite zou de glitch gefixed hebben, maar ze gaan de battle stars niet terug afpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:46:
Fortnite zou de glitch gefixed hebben, maar ze gaan de battle stars niet terug afpakken
https://www.reddit.com/r/...res_part_3_challenge_fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:31

aex351

I am the one

Jammer ( O-) ), ik heb de bug net gemist. Ik was er geheel toevallig nog mee bezig. Maar ben iets meer dan een uur geleden gestopt. Nu stond er daarnet nog 200 battlestars, maar heb ze helaas niet gekregen. In elk geval denk ik dat ze het op zich wel mogen rechttrekken. Dus dat spelers die er geen gebruik van hebben gemaakt er nog wel kans op hebben. Of althans ja wel bij iedereen de beloning aanpassen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Mensen de finale van de Fall Skirmish nog gezien?
Wat zijn Tfue en Cloakzy toch verschrikkelijk goed.
Blijf eht ook mooi vinden hoe Nickmercs en Aydan makkelijk mee kunnen komen met de pc spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Ik heb het half gezien terwijl ik zelf zat te spelen.
Maar vind er eigenlijk niks aan, het is gewoon overleven tot de laatste seconden en dan hopen dat die ander minder medkits heeft :+
(uiteraard hebben ze wel skill, maar die komt IMO niet op deze manier tot zijn recht)

[ Voor 18% gewijzigd door Denniz0229 op 29-10-2018 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik ben benieuwd of Ghoul Trooper nog naar de shop gaat kopen.
Ook op die Bullseye skin wacht ik nu al een paar weken :/

Heb alweer 7k V-bucks met StW, maar er is niet echt iets wat ik wil kopen voor de rest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Anton.net schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:36:
Ik ben benieuwd of Ghoul Trooper nog naar de shop gaat kopen.
Ook op die Bullseye skin wacht ik nu al een paar weken :/

Heb alweer 7k V-bucks met StW, maar er is niet echt iets wat ik wil kopen voor de rest :X
Ik heb ook nu Stw gekocht, maar dat is echt een totaal ander spel om te leren. Wel erg leuk, maar zoek nog een modus mijn tijd te verdelen tussen Stw en BR. En ik merk ook dat ik nog erg zoekende ben naar hoe Stw echt werkt, zat laatst in mijn tweede 'defend your shield' quest, komt er ineens iemand helpen van buitenaf. Ik dacht koel, dank je wel!! Gaat ie gewoon bovenop mijn basis afk terwijl ik de missie volbreng |:( wel weer wat geleerd iig haha. Naja, moet gewoon tijd investeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is er al meer bekend over de release van de komende patch?
Zaterdag weer een toernooi namelijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Mars18 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:51:
Is er al meer bekend over de release van de komende patch?
Zaterdag weer een toernooi namelijk ;)
Zoals ik zei: dinsdag of woensdag, in de voormiddag.
Gaat een kleine update zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 12:28

xleeuwx

developer Tweakers Elect
bakbakbak schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:25:
[...]

Ik heb ook nu Stw gekocht, maar dat is echt een totaal ander spel om te leren. Wel erg leuk, maar zoek nog een modus mijn tijd te verdelen tussen Stw en BR. En ik merk ook dat ik nog erg zoekende ben naar hoe Stw echt werkt, zat laatst in mijn tweede 'defend your shield' quest, komt er ineens iemand helpen van buitenaf. Ik dacht koel, dank je wel!! Gaat ie gewoon bovenop mijn basis afk terwijl ik de missie volbreng |:( wel weer wat geleerd iig haha. Naja, moet gewoon tijd investeren :)
Je bent welkom om met ons mee te spelen, wij spelen vaak savonds wel STW of BR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 19:15
Waar kan ik jullie vinden?

Op Discord ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Astratuner schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:25:
Waar kan ik jullie vinden?

Op Discord ergens?
Er is een discord waar tweakers opzitten die fornite spelen: https://discord.gg/bWapR6k
eventueel kan je me ook uitnodigen op fortnite zelf en ingame praten (DeS_xleeuwx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik wil meedoen aan een practice tournament maar de play button wordt niet geel maar blijft blauw. Ik kan dus nooit meedoen? Wat doe ik verkeerd? Speel PC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Gumball schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:08:
Ik wil meedoen aan een practice tournament maar de play button wordt niet geel maar blijft blauw. Ik kan dus nooit meedoen? Wat doe ik verkeerd? Speel PC versie
Dat toernooi is momenteel niet bezig, 31 oktober is de volgende ronde :)
Onder het tabblad 'events' kan je de dagen en uren vinden

[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 29-10-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anton.net schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:16:
[...]

Dat toernooi is momenteel niet bezig, 31 oktober is de volgende ronde :)
Onder het tabblad 'events' kan je de dagen en uren vinden
Vreemd, er liep net wel een counter af die aangaf dat het zou beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Gumball schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:40:
[...]

Vreemd, er liep net wel een counter af die aangaf dat het zou beginnen.
Ik heb Courage gisteren ook gewoon dat toernooi zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Nou die Fortnitemares challenge deel 2 krijg ik maar niet compleet. Niet dat het veel uitmaakt. Gelukkig dat deel 3 en 4 wel te doen zijn. Bij deel 2 krijg ik de 'Eliminate opponents at Corrupted Areas (3)' niet voor elkaar. En wat verder totaal onzinnig was is bij deel 4 de 'Visit different Corrupted Areas in a single match (4)'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
aex351 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:29:
Nou die Fortnitemares challenge deel 2 krijg ik maar niet compleet. Niet dat het veel uitmaakt. Gelukkig dat deel 3 en 4 wel te doen zijn. Bij deel 2 krijg ik de 'Eliminate opponents at Corrupted Areas (3)' niet voor elkaar. En wat verder totaal onzinnig was is bij deel 4 de 'Visit different Corrupted Areas in a single match (4)'.
Niet voor elkaar in de zin het werkt niet of te moeilijk ?

ik zou gewoon squads ingaan en kijken waar de bus start een daar naar beneden als eerste het kistje openen en schieten voor je leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

xleeuwx schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:24:
[...]

ik zou gewoon squads ingaan en kijken waar de bus start een daar naar beneden als eerste het kistje openen en schieten voor je leven :)
Squads van fortnitemares dan ook, anders werken die challenges sowieso niet. Maar waarom squads en niet solo? Ik doe challenges meestal in solo omdat het wat sneller klaar is. En voor sommige challenges is het ook prima om zo ver mogelijk van de bus te springen (bv van die kistjes) want daar komt ook vrijwel niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Martinspire schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:18:
[...]

Squads van fortnitemares dan ook, anders werken die challenges sowieso niet. Maar waarom squads en niet solo? Ik doe challenges meestal in solo omdat het wat sneller klaar is. En voor sommige challenges is het ook prima om zo ver mogelijk van de bus te springen (bv van die kistjes) want daar komt ook vrijwel niemand
Heel simpel, in solo is ieder voor zich en zal diegene ook direct gaan schieten op jou, terwijl in squads ze soms doelloos rondrennen en niet komen kijken / wegrennen als er geschoten wordt, want misschien gewoon een squad member.

Over het algemeen merk ik dat solo serieuzer gespeeld word als squads en dus challanges makkelijker zijn in squad modus.

Dit is echter wel me eigen bevinding en niet onderbouwd maar het werkt voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik moet ook nog alle Fortnitemare challenges grinden.
Het zou wel handig zijn als het in 50 of disco ging.
Dan maar in solo :P
Met Red Dead 2 heb ik de voorbije week amper nog gespeeld.
+ Het feit dat ik tier 100 ben door die glitch helpt ook niet echt |:( De incentive om te spelen is een beetje weg

Deze voormiddag zou normaal ook een kleine update uitkomen, maar die is op het laatste moment uitgesteld naar morgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anton.net op 31-10-2018 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

xleeuwx schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:24:
[...]

Te moeilijk. De meeste gevechten vinden op andere plekken plaats. Of net er buiten. Gelukkig is deel 2 niet nodig voor deel 3 en 4. Deel heeft een waardeloze spray.

[ Voor 9% gewijzigd door aex351 op 31-10-2018 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:20:
Ik moet ook nog alle Fortnitemare challenges grinden.
Het zou wel handig zijn als het in 50 of disco ging.
Dan maar in solo :P
Met Red Dead 2 heb ik de voorbije week amper nog gespeeld.
+ Het feit dat ik tier 100 ben door die glitch helpt ook niet echt |:( De incentive om te spelen is een beetje weg

Deze voormiddag zou normaal ook een kleine update uitkomen, maar die is op het laatste moment uitgesteld naar morgen.
Je hebt nog tot en met zondag de tijd, daarna zijn ze weg hebben ze vandaag laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
DigitalError schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:44:
[...]

Je hebt nog tot en met zondag de tijd, daarna zijn ze weg hebben ze vandaag laten weten
Ik heb ze daarnet al gehaald. Het ging nog best snel eigenlijk, een dik uurtje ongeveer.
Enkel die Gargoyle standbeelden moet ik nog doen.

Epic is trouwens van plan om glider redeployment permanent toe te voegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:45
Anton.net schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:59:
[...]

Ik heb ze daarnet al gehaald. Het ging nog best snel eigenlijk, een dik uurtje ongeveer.
Enkel die Gargoyle standbeelden moet ik nog doen.

Epic is trouwens van plan om glider redeploy permanent toe te voegen :X
Daar gaan de mooie build battles en dan die torens van een afstandje kapot maken. Jammer

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anton.net schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:06:
[...]

Zoals ik zei: dinsdag of woensdag, in de voormiddag.
Gaat een kleine update zijn
Gisteren dus een update, en vandaag komt er ook al weer een update :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Mars18 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:38:
[...]

Gisteren dus een update, en vandaag komt er ook al weer een update :P 8)7
Heb gisteren geen update gezien hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Nu voegen ze weer ballonen toe. 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Mars18 Scroll even omhoog. De update van vandaag zou normaal gisteren uitkomen, maar is op het laatste moment verplaatst naar vandaag.

Hier zijn de Patchnotes
Guided missile, dual pistol en semi sniper zijn weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anton.net schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:26:
@Mars18 Scroll even omhoog. De update van vandaag zou normaal gisteren uitkomen, maar is op het laatste moment verplaatst naar vandaag.

Hier zijn de Patchnotes
Guided missile, dual pistol en semi sniper zijn weg
Ah dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
De nieuwe skins van deze update:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/rmjvxr89oov11.png

[ Voor 33% gewijzigd door Fruitschaal op 01-11-2018 11:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zie ik je ineens op de site van het AD :+

Marcel gaat het hele land door met FIFA en Fortnite

https://www.ad.nl/dordrec...ifa-en-fortnite~a84e0094/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Weer meer van hetzelfde. 4e panter skin zo onderhand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
DigitalError schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:34:
[...]

Zie ik je ineens op de site van het AD :+

Marcel gaat het hele land door met FIFA en Fortnite

https://www.ad.nl/dordrec...ifa-en-fortnite~a84e0094/
Yes Yes, Zie net op Twitter dat er nog een update aan komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Vanavond om 19:00 is er een eenmalige in-game event.

[ Voor 8% gewijzigd door aex351 op 04-11-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
aex351 schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:25:
Vanavond om 19:00 is er een eenmalige in-game event.
en epic heeft gezegd dat dit event niet te bekijken is in playground mode, dus dat is ook wel een ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

DigitalError schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:27:
[...]

en epic heeft gezegd dat dit event niet te bekijken is in playground mode, dus dat is ook wel een ding :P
Inderdaad, ben benieuwd hoeveel mensen dit over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Eindelijk gaat die stomme kubus weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 21:46
En hij is weg!

Mooi gedaan zo vooral als je in match was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
mooi gedaan, jammer dat de servers ook zijn ontploft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
was het tofste event tot nu toe, maar nu kan niemand meer spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Lekker zuur. Had een goede plek en alles. Maar dacht zet even voice chat uit. Loopt het hele spel vast.

Pagina: 1 ... 36 ... 53 Laatste