Ik kan er weer in.
De challenges voor de gratis Lil Kevin backbling zijn er
De challenges voor de gratis Lil Kevin backbling zijn er
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Handige recap. Jammer van dat gepraat.MrNobody28 schreef op maandag 5 november 2018 @ 00:10:
[YouTube: DE CUBE IS KAPOT GEGAAN!!! HOLY SH*T WAT IS HIER GEBEURD?!?! FORTNITE CUBE EVENT]
Wie was er allemaal bij het moment? Wij waren erbij! Terug te zien in deze video die we er van gemaakt hebben!
< dit stukje webruimte is te huur >
als je je best doet in STW is dat ook zo terug verdient.Anton.net schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:06:
Zo eentje ga ik wel halen.
Waarschijnlijk 1200 vbucks, bang for you vbuck
En met licentie ook nog? Damn, dat gaat ze dik geld opleverens0kkie schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:40:
Voor de liefhebbers van American Football
9 november in de Store
[YouTube: Fortnite X NFL]
Klopt, normaal niet echt Fortnite uploads maar ach, kan geen kwaad toch. Zo vinden mensen ons misschien welaex351 schreef op maandag 5 november 2018 @ 00:58:
[...]
Handige recap. Jammer van dat gepraat.. En dat je alleen deelneemt aan deze thread om je Youtube kanaal te promoten.
er staat dat de storm damage weer naar 8 is ipv 10 maar dit was toch juist ondersom?
[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 06-11-2018 12:02 ]
Maar het zijn toch de meeste bang for buck Skins?Anton.net schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:59:
Gvd, die NFL skins zijn paars (1500), wat een afzetters
Hier zie je alle cosmetics. A.I.M is de skin voor de challenges van week 7
Zijn backbling toont jouw aantal kills
Ze zullen wel wat geld aan de NFL moeten afdragen.Anton.net schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:59:
Gvd, die NFL skins zijn paars (1500), wat een afzetters
Hier zie je alle cosmetics. A.I.M is de skin voor de challenges van week 7
Zijn backbling toont jouw aantal kills
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Fortnite challenges seizoen 6, week 7
Gratis challenges
Zoek zeven munitiekisten in een enkele ronde – 5 Battle Stars
Dit is een uitdaging hebben we eerder in Fortnite hebben gehad. Het is verstandig om vanuit de Battle Bus direct op zoek te gaan naar munitiekisten, zodat je geen last krijgt van de naderende stormcirkel.
Maak vijf headshots – 5 Battle Stars
Voor deze challenge kun je het best een sniper gebruiken. Je moet in totaal 500 schade toebrengen, wat overeenkomt met 5 headshots. Deze opdracht zal je waarschijnlijk ook op een natuurlijke manier voltooien, omdat het niet nodig is om ze in één ronde te behalen.
Breng tegenstanders 300 schade toe in een enkele ronde (stage 1) – 10 Battle Stars
Je moet in een enkele ronde 300 schade toebrengen aan tegenstanders. Het is in onze ogen verstandig om dit met een Squad te doen, zodat medespelers je kunnen beschermen en opnieuw tot leven kunnen brengen.
Battle Pass challenges
Vernietig 50 bomen (stage 1) – 5 Battle Stars
Het eerste deel bestaat uit het vernietigen van 50 bomen in de wereld. Onbekend is nog wat de overige opdrachten van deze challenge zijn.
Skydive door 20 ringen – 5 Battle Stars
Spelers moeten in week 7 door 20 zwevende ringen te vliegen. Je hoeft dat overigens niet te doen in een enkele ronde.
Consumeer vijf appels (stage 1) – 10 Battle Stars
De eerste stap voor deze challenge bestaat uit het consumeren van 5 appels. Onbekend is nog wat de overige opdrachten van deze challenge zijn.
Elimineer drie tegenstanders in Pleasant Park – 10 Battle Stars
Deze challenge is eenvoudig te voltooien. Reis vanuit de Battle Bus af naar Pleasant Park en ga het gevecht aan met tegenstanders.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik moet zeggen dat ik dat in eerste instantie ook dacht.Korkss schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:01:
Had fortnite lang links laten liggen. Vandaag maar weer eens opgestart. Aantal toevoegingen/veranderingen vind ik maar niks.
Je kunt nu je glider uitdoen, dit vanaf een dak, ramp etc. Leuk, nu vliegt iedereen steeds weg als ze een fight dreigen te verliezen. Of er komen van alle kanten lui ingevlogen terwijl je in een gevecht zit.
Idem voor de balloons.
Zoals het nu is ben ik snel weer klaar met fortnite.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja, ik ga er van uit dat morgenvoormiddag update 6.3 isMars18 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:54:
Tot op heden lees ik nog niks over een patch deze week?
Morgen om 14:30 uur weer een Fortnite toernooi, update nu de ps4's met de patch van vorige week.
Zal je zien morgen ochtend weer een patch....
[ Voor 12% gewijzigd door Anton.net op 14-11-2018 08:00 ]
Dat wordt weer even wennenAnton.net schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 21:07:
[...]
Ja, ik ga er van uit dat morgenvoormiddag update 6.3 is
Edit: ja de update is om 11u...
Glider redeploy is weg
Jip, het enige wat je kon doen is pre-fire met een AR.. Majah.. Ook niet optimaal.. Dat is dan gelukkig voorbij nu.Martinspire schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:18:
Van mij mogen ze gliders sowieso wel fixen. De hoeveelheid keren die ik nu ben neergeschoten omdat iemand nog mid-glider is in mijn beeld maar blijkbaar aan zijn kant al kan schieten is echt te hoog geweest. En je kunt er ook weinig tegen doen als je al in gevecht met anderen bent
PSN: Fruitschaaltje
[ Voor 8% gewijzigd door Fruitschaal op 14-11-2018 11:21 ]
Hadden ze daar niet een week of 2 eerder mee kunnen komen (voor die challenge)?Pickaxe damage against players has been increased from 10 to 20.
[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 14-11-2018 12:56 ]
Ben je jonger dan 30? Blijven oefenen!Korkss schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:25:
Potdomme zeg, het lukt me maar niet om een solo win te halen. Zo vaak 3e of 2e. Merk dat mijn bouwskills dan echt te laag zijn. Werd vanmiddag zo hard geownd door een gast die als laatste over was, die bouwde ons super snel in en plaatste traps. Voor ik het doorhad was ik dood :-P
Ik ben 32.SC4RF4C3 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:46:
[...]
Ben je jonger dan 30? Blijven oefenen!
Ouder dan 30? Delete fortnite en install blackout
Ziet er inderdaad heel goed uit, maar ik kan de Skill Tree nergens meer vinden? Deze deed ik ook dagelijks met vierkantje de opgebouwde punten binnen halen en dan een Skill kopenAnton.net schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:11:
Stw heeft wel een goede update gekregen.
Veel dingen zijn overzichtelijker geworden.
Ik kreeg ook random 500vbucks, geen idee waarom
Ja de skill tree is weg omdat die te onoverzichtelijk was.s0kkie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:44:
[...]
Ziet er inderdaad heel goed uit, maar ik kan de Skill Tree nergens meer vinden? Deze deed ik ook dagelijks met vierkantje de opgebouwde punten binnen halen en dan een Skill kopen
Zo te horen heb je blackout sinds 2 weken niet aangeraakt? Sinds laatste grote update al deze ergernissen aangepast. 9 bang is verwijderd, audio kompleet aangepast, voetstappen nu duidelijk te horen, armor aangepast. Ik zou zeggen probeer het nog eens!Korkss schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:17:
[...]
Ik ben 32.
Blackout heb ik ook, leuke game. Dindingdingdingding, armor. Flashbang = dood, dead silence overpowered, Dsync to the max.ja echt leuk, daarvoor ga ik fortnite niet laten liggen ;-)
Ja dat zag ik op twitch, hoorde inderdaad niks dan lof over blackout.SC4RF4C3 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:15:
[...]
Zo te horen heb je blackout sinds 2 weken niet aangeraakt? Sinds laatste grote update al deze ergernissen aangepast. 9 bang is verwijderd, audio kompleet aangepast, voetstappen nu duidelijk te horen, armor aangepast. Ik zou zeggen probeer het nog eens!
De Dynamite misschien?Something Wild this way comes...
The v6.30 Content Update rides into town on Tuesday, November 20 at 8 AM ET (1300 UTC).
En kerstbomen! ;-)Swaxie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:09:
Ik zag zojuist ergens een berichtje dat het volgende seizoen waarschijnlijk een map met sneeuw is.
Nee ik denk het niet hoor?
Even serieus. Wie zit er nou op een dynamite te wachten. Wanneer gaat epic eens zorgen dat het spel in zijn huidige vorm verbeterd wordt ipv elke week maar iets toevoegen om een toevoegen.
bakbakbak schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:17:
Patch notes v6.30
Met dynamite, maar die zijn er nu al weer uitgehaald vanwege issues met het opblazen van half tilted haha.
Omdat je anders geen wapens hebt om bouwwerken te slopen..Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:20:
Waarom die minigun in die nieuwe modus? Zo zonde
Maar die is er weer uit gehaaldAnton.net schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:09:
De bedoeling van dat dynamiet is toch juist om bouwwerken te slopen?
Minigun is er ook uitgehaald.Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:20:
Waarom die minigun in die nieuwe modus? Zo zonde
[ Voor 19% gewijzigd door bakbakbak op 20-11-2018 20:23 ]
Boom! We’ve re-enabled Dynamite as well as made some adjustments to the Mounted Turret.
Mounted Turret Changes:We’ll also be making additional changes in the upcoming v6.31 update. We are going to adjust the collision volume to make it easier to land shots against whoever is occupying the Mounted Turret as well as change the Turret’s floor to take structure damage instead of player damage.
- Headshot Multiplier - Reduced from 2.0x to 1.5x
- Time To Overheat - Reduced from 10 seconds to 6 seconds
Drop into the fun and keep the discussions and feedback coming!
[ Voor 3% gewijzigd door bakbakbak op 21-11-2018 20:52 ]
Weet je toevallig ook wat deze gaan kosten? vind die spider wel erg vet maar heb maar 1500 vbucksAnton.net schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:51:
Blijkbaar heeft Fortnite ook een soort aanbieding voor blackfriday. De komende dagen komen een aantal bundles in de shop. Die bevatten dan een volledige set van cosmetics, maar aan een lagere prijs.
Dit zou de komende week in de shop komen:
November 23/24: Tender Defender / Wukong Set
November 24/25: Tender Defender / Rex Set
November 25/26: Taro / Highland Set
November 26-28: VDay / Hippies and BP Tiers
November 28/29: Viking / Vampire and BP Tiers
November 29/30: Spiders / Garage Band Sets
nee, geen idee..servival7 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:36:
[...]
Weet je toevallig ook wat deze gaan kosten? vind die spider wel erg vet maar heb maar 1500 vbucks
Volgens mij hebben ze dit inderdaad veranderd ten opzichte van bv. de Ragnarok skin, wellicht een troost dat ze de laatste stage wel gehalveerd hebben (250k ipv 500k)s0kkie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:59:
Gisteren eindelijk Tier 100 behaald en ik dacht dat ik gelijk Stage 3 of 4 van de skin mocht kiezen omdat ik al 199K XP had in dit seizoen. Begint de XP voor de Tier 100 skin pas als je de skin hebt vrij gespeeld![]()
Wat een teleurstelling was dat voor mij lol. Ik heb geen zin om nu nog eens 250K vrij te spelen voor de laatste skin (ik weet dat het in volgende seizoen door gaat).
fortnite is sinds halloween al drama, mensen niet kunnen inviten ondanks dat ze online zijn, voice chat die ineens wegvalt als de game start, mensen die offline staan terwijl ze gewoon in de lobby zitten en als laatste nog de random lagspikes die je tegenwoordig zeker 1x per game moet meemaken.shorty2017 schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:36:
Kan hier ook worden geplaatst als er problem zijn met crossplay dat iemand suggesties heeft?
Ik heb namelijk gisteren op de x-box fornite gespeeld. maar kan niet iemand party joinen of inviten.
Op de PS4 en pc gaat het prima.
[ Voor 10% gewijzigd door Militia Pilot op 26-11-2018 16:23 ]
Ah oke, op de PS4 en PC heb ik geen problemen en kunnen ze gewoon tegen elkaar spelen.. alleen Xbox wil maar niet lukken....Denniz0229 schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:04:
[...]
fortnite is sinds halloween al drama, mensen niet kunnen inviten ondanks dat ze online zijn, voice chat die ineens wegvalt als de game start, mensen die offline staan terwijl ze gewoon in de lobby zitten en als laatste nog de random lagspikes die je tegenwoordig zeker 1x per game moet meemaken.
is wel allemaal op pc, maar ps4 heeft af en toe hetzelfde hoor ik van mijn teammates.
Wij zoeken nog één PS4 speler die voldoet aan dezelfde vereisten en Vegetto heet. Weet je nog, vroeger..Vegetto schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:19:
Is er toevallig nog een casual pc speler met die wel voor de winst wil gaan maar ook wel van een dolletje houd en rond 21 / 22 uur online is soms wat vroeger, ik speel met 2 maatjes 1 pc 1 ps4 en we zoeken een goede 3e pc speler erbij om voor wins te gaan.
Dus een vast team , pm me maar als je interesse hebt.
Once again open up your bag of tricks!
Tot op zekere hoogte, want als het goed is worden mensen met tobo en muis alleen geplaatst bij anderen die dat gebruiken toch?
Ja, je komt dan in een server met andere spelers die ook toetsenbord en muis gebruiken. Vrienden met een controller kunnen je wel gewoon joinen. Zij spelen dan met een controller tegen mensen met toetsenbord en muisDigitalError schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:59:
[...]
Tot op zekere hoogte, want als het goed is worden mensen met tobo en muis alleen geplaatst bij anderen die dat gebruiken toch?
Verwijderd
Waarom ? ik ben Tier 100 die dire challenge loopt gewoon door toch ? ik ben stage 3 die witte volgens mij...Anton.net schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:01:
Ik vond het ook wel gek. Het is bijna onmogelijk om de laatste stage van Dire in Season 6 te bereiken, tenzij je Tiers koopt. Of tenzij dat je toevallig gebruik maakt van een glitch, kuch kuch
Wel irritant dat er nu geen enkele 50v50 mode is. Nu moet je de challenges in een gewone gamemode doen.
Ohja, een dikke 15% korting op die set in de item shop, kost nu maar 4080Vbucks
Heb er wel zin in, lekker wat winter/feestdagen skins waarschijnlijk
Ze willen natuurlijk mensen stimuleren om tiers te kopen. Want dan krijg je ook je hoogste level Dire sneller. Of te glitchenAnton.net schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:24:
@shakespeare Je bevestigt mijn punt
Zonder tiers kopen is het bijna onmogelijk om de laatste stage van Dire te bereiken binnen season 6.
Als je geen tiers koopt wordt je ten vroegste in week 8 tier 100.
Dan heb je nog 2 weken om 250k XP te grinden, lijkt me moeilijk.
Vroeger moest je 500k XP grinden voor Ragnarok, maar dat begon wel te tellen vanaf dag 1.
500k xp in 10 weken is veel makkelijker dan 250k xp in 2 weken.
Natuurlijk loopt de challenge nog door, dus geen man overboord.
Daar komt volgend seizoen een piramide langsSwaxie schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:24:
Zo blij dat we van dat gezeur met die kubus af zijn in ieder geval.
Ben benieuwd wat er met die velden gaat gebeuren waar die kubus langs geweest is.
Dankzij het 400% xp event dit weekend hebben we toch wel een hoop bij kunnen tellen aan xp!Anton.net schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:24:
@shakespeare Je bevestigt mijn punt
Zonder tiers kopen is het bijna onmogelijk om de laatste stage van Dire te bereiken binnen season 6.
Als je geen tiers koopt wordt je ten vroegste in week 8 tier 100.
Dan heb je nog 2 weken om 250k XP te grinden, lijkt me moeilijk.
Vroeger moest je 500k XP grinden voor Ragnarok, maar dat begon wel te tellen vanaf dag 1.
500k xp in 10 weken is veel makkelijker dan 250k xp in 2 weken.
Natuurlijk loopt de challenge nog door, dus geen man overboord.
Het klinkt alsof dit te omzeilen is door met een controller in-game te gaan en dan op het beginners eiland je toetsenbord en muis erin te pluggen. Klopt dit of is dit nog nooit zo bedacht?Anton.net schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:11:
[...]
Ja, je komt dan in een server met andere spelers die ook toetsenbord en muis gebruiken. Vrienden met een controller kunnen je wel gewoon joinen. Zij spelen dan met een controller tegen mensen met toetsenbord en muis
Once again open up your bag of tricks!
Waarom zou je dat willem omzeilen?SwooX schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:54:
[...]
Het klinkt alsof dit te omzeilen is door met een controller in-game te gaan en dan op het beginners eiland je toetsenbord en muis erin te pluggen. Klopt dit of is dit nog nooit zo bedacht?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq