meer spelen?Kwant02 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:53:
Ben ik de enige die nog steeds vast zit bij de open een lama challange? kan ze nergens vinden ik weet dat ze random spawnen maar iemand tips?
ff op google zoeken naar fortnite lama locations en dan zie je waar ze in het algemeen het vaakst zouden spawnen
Iedere woensdag of om de woensdag komen toch de patches?
Ik had woensdag middag 1.82 er op gezet die toen net nieuw was?
Vanmiddag had ik een Fortnite toernooi op locatie, helaas moest ik toen vooraf toch weer een update downloaden 1.83
Hoe kan dat ? Is die patch extra gekomen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ik moest deze week of 2 of 3 keer patchen omdat ze wat bugs gevonden hadden, dus daar ontkom je niet aan helaas.Mars18 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:54:
Hoe zit het met de patches?
Iedere woensdag of om de woensdag komen toch de patches?
Ik had woensdag middag 1.82 er op gezet die toen net nieuw was?
Vanmiddag had ik een Fortnite toernooi op locatie, helaas moest ik toen vooraf toch weer een update downloaden 1.83
Hoe kan dat ? Is die patch extra gekomen?
Je moet ook daadwerkelijk inloggen bij Save the World en dan je loot openen.Astratuner schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:24:
Ik log nu al 1 week dagelijks in en ik speel min 1 ronde maar nog steeds geen V-Bucks gekregen?
PSN: Fruitschaaltje

Ik zit persoonlijk niet echt te wachten op nog een explosive weapon.
Ik wordt al gek van de normale rocket launchers en vind dat ze die er al uit moeten halen. dauwen ze me ook nog zo'n ding erin hahaservival7 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:48:
Vinden jullie hiervan?
[Afbeelding]
Er zal ook wel iets gevauld worden van de huidige explosive weapons mag ik hopen.Swaxie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:08:
[...]
Ik wordt al gek van de normale rocket launchers en vind dat ze die er al uit moeten halen. dauwen ze me ook nog zo'n ding erin haha
Fortnite is een paar maanden stevig bezig geweest met het tweaken van explosives. Resultaat was dat de reload time verlengd werd en een gigantische ammo nerf.
Vervolgens gaan ze wel een quad launcher toevoegen
Where is the logic?

Met die guided missile is het ook al zo een gedoe geweest...
Persoonlijk heb ik geen probleem met die quad launcher, maar uiteindelijk zal het weinig toegevoegde waarde hebben voor BR
Zo begrijp ik ook niet waarom ze de bouncer vervangen hebben door die ice trap. Ice traps zijn grappig in 50v50, maar zelden bruikbaar in gewone games
Ik ben tot nu toe ook nog niet overtuigd van die ice-traps.. Ik zag wel dit filmpje: episch ( maar erg situatie afhankelijk ..
https://www.reddit.com/r/...ref=share&ref_source=link
[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 09-10-2018 11:28 ]
Muah, ik denk dat het weinig damage gaat doen.servival7 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:48:
Vinden jullie hiervan?
[Afbeelding]
Een rocker Launcher is easy te counteren.
En vergeet niet dat C4 er al uitgehaald is, dat deed pas veel damage.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Moet dus weer even inkomen. Wel leuk om de nieuwe toevoegingen in de game te ontdekken! Wellicht toch maar even een season passje halen voor dit season
Het is opzich niet erg dat je skills nu een beetje weg zijn, want skills van een half jaar geleden zijn nu toch niet meer bruikbaar. De game is zo hard veranderd

Om het in season 2 termen uit te drukken: (double) pump is niet meer king en blue burst is niet meer het beste wapen in de game.
En ohja, iedereen kan nu bouwen zoals Myth dat kon
Haha ja het bouwen wordt weer een uitdaging. Net zoals de aim weer onder controle krijgen uiteraard. Nieuwe wapens..Anton.net schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:29:
@overdoseh Damn, Season 2 is alweer een hele tijd geleden.
Het is opzich niet erg dat je skills nu een beetje weg zijn, want skills van een half jaar geleden zijn nu toch niet meer bruikbaar. De game is zo hard veranderd![]()
Om het in season 2 termen uit te drukken: (double) pump is niet meer king en blue burst is niet meer het beste wapen in de game.
En ohja, iedereen kan nu bouwen zoals Myth dat kon
Nouja dat vind ik ook wel weer het leuke :-). Die Shadow Stone pak ik altijd wel op als ik die tegen kom en nog niet in een battle zit. Heb dus nog niet veel gespeeld maar zit er ook eigenlijk een nadeel aan? Je bent zo goed als onzichtbaar en een stuk sneller. Uiteraard kan je niet "instant" schieten omdat je eerst uit die ghost form moet komen. Heb wel genoeg mensen beslopen zonder gezien te worden en dan (een) easy kill(s) kunnen maken.
Het is met name handig dat je gewoon wapens en ammo kan oprapen ondertussen. Zo was ik afgelopen week een keer net ietsjes te laat met landen dus ik pakte meteen zon steen op. die gast opende een kistje maar raapte een assault rifle niet snel genoeg op, waardoor ik snel uit de shadow kon komen en hem kon neermaaien.overdoseh schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:10:
[...]
Haha ja het bouwen wordt weer een uitdaging. Net zoals de aim weer onder controle krijgen uiteraard. Nieuwe wapens..
Nouja dat vind ik ook wel weer het leuke :-). Die Shadow Stone pak ik altijd wel op als ik die tegen kom en nog niet in een battle zit. Heb dus nog niet veel gespeeld maar zit er ook eigenlijk een nadeel aan? Je bent zo goed als onzichtbaar en een stuk sneller. Uiteraard kan je niet "instant" schieten omdat je eerst uit die ghost form moet komen. Heb wel genoeg mensen beslopen zonder gezien te worden en dan (een) easy kill(s) kunnen maken.
Daar heb je dan ook meteen het nadeel..(niet instant schieten) Maar je kunt ook al springend uit je shadow vorm komen. Dus dat valt ansicht wel mee.. Ik gebruik het ook vaak om makkelijk, zonder materials te verbruiken, een berg op te komen.overdoseh schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:10:
[...]
Haha ja het bouwen wordt weer een uitdaging. Net zoals de aim weer onder controle krijgen uiteraard. Nieuwe wapens..
Je kunt overigens geen wapens oppakken als je inventory vol zit. Dus je kunt geen wapens wisselen in shadow vorm.
Is het niet zo dat je die shadow stones ook hoort? Als je onzichtbaar bent uiteraard niet. Maar wel als je je verplaatst toch?Fruitschaal schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:44:
[...]
Daar heb je dan ook meteen het nadeel..(niet instant schieten) Maar je kunt ook al springend uit je shadow vorm komen. Dus dat valt ansicht wel mee.. Ik gebruik het ook vaak om makkelijk, zonder materials te verbruiken, een berg op te komen.
Je kunt overigens geen wapens oppakken als je inventory vol zit. Dus je kunt geen wapens wisselen in shadow vorm.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Volgensmij horen mensen als je ze inneemt of uit de shadow vorm gaat maar anders niet tenzij je een dash doet zover ik weetOxigeon schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:47:
[...]
Is het niet zo dat je die shadow stones ook hoort? Als je onzichtbaar bent uiteraard niet. Maar wel als je je verplaatst toch?
Ik kan het sinds een aantal dagen spelen, maar het is niks. Het speelt gewoon niet goed op je mobiel.unreal0 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:05:
Weet iemand wanneer in godsnaam de Android beta helemaal wordt uitgerold? Ik sta al sinds dag 1 van de uitrol op de lijst, heb de beta al sinds dag 1 op me telefoon upgedate en geïnstalleerd staan en ben een fanatieke speler, maar krijg nog steeds de melding dat ik in de waiting list sta in beeld, nota bena met een Huawei P20 Pro die op de allereerste lijst met ondersteundende toestellen stond... Komop Epic Games, dit is toch wel zeer telleurstellend voor spelers die Fortnite al lang spelen..
Er komt trouwens een fysieke game van Fortnite in november. De Deep Freeze bundle. Voor 30 euro krijg je de game, een skin, backpack, glider en nog 1000 vbucks.
[ Voor 10% gewijzigd door j00psta op 09-10-2018 23:00 ]
De bundel waar @j00psta het over had:

Totaalwaarde van de cosmetics is ongeveer 30 euro. Dus de Vbucks krijg je eigenlijk gratis, als je de cosmetics echt wilt hebben tenminste..
Wel jammer dat bijna alles een reskin is van bestaande items. Enkel die backbling is nieuw.
Ik ga het niet kopen, beperk me tot de starter packs
En wanneer komen die verdomde Alpine Ace skins eens terug naar de shop?

[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 09-10-2018 23:22 ]
Respawn in LTM hmmmm
Nieuwe Limited Time Mode: Disco Domination
Summary
It's time for the ultimate dance-off. Dance Floors have spawned around the Battle Royale island. Take them over by clearing out any enemies and then dancing to raise a disco ball up from the floor. The team that fills their meter the fastest by capturing and defending the dance floors will win the match!
Mode Details
- Two teams of fifty players.
- Respawning will be turned on until the third (last) storm circle.
- Five dance floors will appear on the map whenever the storm is not moving.
- Emoting on a dance floor when no enemies are present will raise a disco ball in the center of the floor, and capture it for your team.
- The more friendly players dancing on a floor, the faster it will be captured.
- Once a floor is captured, it will begin filling the team’s “dance bar” on the HUD, until either an enemy stands on it or the current storm timer ends and the storm begins to move. The first team to fill their dance bar to 100% will win the match.
- The dance floors in the later stages of the match fill the bar more quickly, so don't give up if your team is behind!
- It is not possible to build on or over the dance floors, but they can be protected by surrounding them with a fort.
- Glider redeploy is activated in this mode, press jump while falling to use your glider.
- This mode uses 50v50 levels of loot and resources.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Hij is terug. Blijkbaar zou hij nu in de shop zijn, met challenges voor selectable styles en die ghost portal backbling

Vind de pickaxe wel bruut maar ik heb wel genoeg v-bucks aan skins en shit uitgegeven.
Meer van, hoeveel mensen gaan er ragen dat ze niet meer uniek zijn met skull trooperservival7 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:32:
Hoeveel miljoen zou Epic met de Skull Troeper verdienen nu?![]()
Vind de pickaxe wel bruut maar ik heb wel genoeg v-bucks aan skins en shit uitgegeven.
Vooral de mensen die $200,- betaald hebben voor een account met de skull trooper skinDenniz0229 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:36:
[...]
Meer van, hoeveel mensen gaan er ragen dat ze niet meer uniek zijn met skull trooper

Die Bullseye skin met dat roze haar is wel vet, ga ik sowieso kopen.
Skull Trooper ga ik ook kopen. Ik weet het, iedereen gaat hem straks hebben, en de skin is niet eens zo goed, maar als liefhebber kan die skin toch niet ontbreken in je collectie
Hopelijk komt de originele Reaper (scythe) pickaxe ook terug.
Er is deze week weer een encrypted skin die ze niet kunnen minen. (Is waarschijnlijk een vrouwelijke Durr Burger)
Ook lekker origineel weer.Anton.net schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:39:
Er is deze week weer een encrypted skin die ze niet kunnen minen. (Is waarschijnlijk een vrouwelijke Durr Burger)
(1500 ipv 1200)
Als je Skull Trooper koopt krijg je challenges waarmee je die Ghost Portal backbling krijgt:
-Complete 7 daily challenges
-Play matches
-Play matches with at least one elimination
-Search 10 Chests in a single match
-Deal damge to opponents in a single match
(Is me niet duidelijk of je die challenges ook krijgt met female Skull Trooper)
Bij Skull Trooper krijg je die witte en groene versie. Die paarse versie is blijkbaar enkel voor de OG owners. Mooi dat ze de OG's toch iets extra geven
[ Voor 84% gewijzigd door Anton.net op 10-10-2018 12:12 ]
Deze krijg je niet bij de female Skull Trooper (de Skull Ranger), alleen bij de mannelijke variant dus.Anton.net schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:05:
Als extraatje heeft Epic Skull Trooper duurder gemaakt![]()
(1500 ipv 1200)
Als je Skull Trooper koopt krijg je challenges waarmee je die Ghost Portal backbling krijgt:
-Complete 7 daily challenges
-Play matches
-Play matches with at least one elimination
-Search 10 Chests in a single match
-Deal damge to opponents in a single match
Is me niet duidelijk of je die challenges ook krijgt met female Skull Trooper
Klopt, dit is ook de reden dat de male 300 duurder is.bakbakbak schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:49:
[...]
Deze krijg je niet bij de female Skull Trooper (de Skull Ranger), alleen bij de mannelijke variant dus.
Wellicht, maar het stond iig nergens vermeld dat je de challenges niet met de Skull Ranger zou krijgen. Veel teleurgestelde mensen iig. Ik las op reddit dat Epic dit weekend de challenges voor de ST backbling ook op een andere manier voltooid zou kunnen krijgen, 20 potjes spelen.. maar of je daar nu de ST voor gekocht moet hebben, onduidelijk.Fruitschaal schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:11:
[...]
Klopt, dit is ook de reden dat de male 300 duurder is.
Heya folks,
We’ve observed the confusion around the Skull Trooper Challenge set and will be making adjustments to the pack in next week’s v6.10 update. The goal with the Ghost Portal challenges was to provide you with a way to earn a cool Back Bling through your normal play.
This weekend, we’re running a Skull Trooper Event which will allow you to earn the Ghost Portal Back Bling faster by playing 20 matches (eliminated or win) over the weekend. Beginning Friday, October 12 at 10:00AM ET and ending on Sunday, October 14 at 11:59PM ET.
You will receive the Back Bling and the challenges will auto-complete early next week.
Let the Skull Trooper Squad know to hop on and play!
Het lijkt op een initiatief zodat je de backbling iets sneller kan krijgen. Die 'complete 7 daily challenges challenge' is ook wel heel irritant.
Maar wat ze dan bedoelen met die aanpassingen in 6.1 is me ook niet duidelijk. Gaan ze gewoon beter aangeven dat je die backbling krijgt bij Skull Trooper, of gaan ze de backbling ook toevoegen aan Skull Ranger?
Ook vreemd: daarstraks hebben ze een een quad aangekondigd. Zo een aankondiging komt bijna altijd op zondag of maandagavond. Die items worden dan toegevoegd in de wekelijkse update van dinsdag-donderdag. Vreemd dat ze die quad nu al 5 dagen van te voren aankondigen.
Lijken me allemaal initiatieven om de hype van CoD een beetje te counteren

Maar die challenge waarbij je 7 dailies moet afronden vind ik niet goed. Dat is helemaal geen challenge, maar gewoon een time gate op de reward zetten.
Ik zou veel liever challenges zien als 'win x aantal matches' of 'maak x aantal kills'. En voor mij mogen dat best hoge aantallen zijn.
Agree, een long-term goal met inhoud zou ik mooi vinden. Dit had ik overigens -stiekem- al een beetje gehoopt voor S6. Dus niet behaal week 1 tot en met 7 en krijg deze epische skin.. An sich leuk, maar niet super satisfying..Anton.net schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:37:
@Fruitschaal Ja vind ik ook. Er wordt nu ook veel geklaagd dat de weekly missions de laatste weken te moeilijk zijn (lees: je kan ze niet in 1 uur behalen). Challenges zijn er juist omdat het een uitdaging moet zijn.![]()
Maar die challenge waarbij je 7 dailies moet afronden vind ik niet goed. Dat is helemaal geen challenge, maar gewoon een time gate op de reward zetten.
Ik zou veel liever challenges zien als 'win x aantal matches' of 'maak x aantal kills'. En voor mij mogen dat best hoge aantallen zijn.
Ik had het ook wel gewaardeerd als er een simpele glider/back-pack/pick-axe/skin te verdienen valt die de seizoenen overstijgt. Dus dan inderdaad kijken naar overall kills/wins/xp/aantal uren gedanst/ aantal minuten met <10 hp/ granaten gegooid/head-shots gemaakt/ revives etc etc.. Gewoon wat lompe dingen belonen met lompe rewards..
Die hoge aantallen mag ook best, maar maak er dan season-challenges van met wat mooie collectibles als resultaat?Anton.net schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:37:
@Fruitschaal Ja vind ik ook. Er wordt nu ook veel geklaagd dat de weekly missions de laatste weken te moeilijk zijn (lees: je kan ze niet in 1 uur behalen). Challenges zijn er juist omdat het een uitdaging moet zijn.![]()
Weekly is ook meer omdat het dingen voor je battlepass vrijspeelt dat men liever snel klaar is. Maar ik hoop dat ze op gaan houden met fixed location-gerelateerde items en elimination-challenges. Down = voldoende imo (zodat het neerknallen van mensen die down liggen eens afgelopen is) en met 70 man naar een locatie waar 3 kistjes spawnen en je er 7 moet openen is ook frustrerend. Ze doen het al de laatste tijd beter door mensen naar meerdere locaties te sturen met niet al teveel moeite (1 kistje open trekken bv), maar het kan imo beter. En als ze je nieuwe dingen laten proberen is dat prima, maar ik wil eigenlijk niet teveel mijn spel moeten aanpassen om die challenges te moeten halen (naar een uiteinde zonder loot vliegen om vervolgens door de storm dood te gaan bv).
Ik denk dat we als community hier ook wel wat actiever in kunnen zijn. Door mee te helpen met het verzinnen van challenges bv. Ik denk dat een ideeën topic op Reddit best prima zou zijn.
Overigens vind ik challenges voor skins ook wel prima. Dat je een skin koopt en er bv 5 battlestars mee kunt verdienen. Dan heb je niet helemaal voor jan met de korte achternaam iets aangeschaft
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2018 15:16 ]
Die Time Trail challenges zijn misschien nog wel het ergste. Het is niet dat je die even in 1 keer haalt. Je moet eerst een heel paleis bouwen voordat je die dingen in 1 weg kan belopen.Martinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:16:
[...]
Die hoge aantallen mag ook best, maar maak er dan season-challenges van met wat mooie collectibles als resultaat?
Weekly is ook meer omdat het dingen voor je battlepass vrijspeelt dat men liever snel klaar is. Maar ik hoop dat ze op gaan houden met fixed location-gerelateerde items en elimination-challenges. Down = voldoende imo (zodat het neerknallen van mensen die down liggen eens afgelopen is) en met 70 man naar een locatie waar 3 kistjes spawnen en je er 7 moet openen is ook frustrerend. Ze doen het al de laatste tijd beter door mensen naar meerdere locaties te sturen met niet al teveel moeite (1 kistje open trekken bv), maar het kan imo beter. En als ze je nieuwe dingen laten proberen is dat prima, maar ik wil eigenlijk niet teveel mijn spel moeten aanpassen om die challenges te moeten halen (naar een uiteinde zonder loot vliegen om vervolgens door de storm dood te gaan bv).
Ik denk dat we als community hier ook wel wat actiever in kunnen zijn. Door mee te helpen met het verzinnen van challenges bv. Ik denk dat een ideeën topic op Reddit best prima zou zijn.
Overigens vind ik challenges voor skins ook wel prima. Dat je een skin koopt en er bv 5 battlestars mee kunt verdienen. Dan heb je niet helemaal voor jan met de korte achternaam iets aangeschaft
Martinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:16:
[...]
maar ik wil eigenlijk niet teveel mijn spel moeten aanpassen om die challenges te moeten halen
Op Reddit zie ik eigenlijk constant goede ideeën voorbij komen die Fortnite beter en volwassener zouden maken. Sommige ideeën lees ik al sinds Season 3. (Zoals bijvoorbeeld rewards gelinkt aan wins)Martinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:16:
[...]
Jammer genoeg doet Epic er zelden iets mee.
En geef toe, Epic heeft net een paar 100k free cash flow binnen gekregen met Skull Trooper. Dan moet het toch lukken om 3 creatieve mensen aan te nemen die wat leuke challenges bedenken?
Gisteren moest ik nog lachen toen ik dit las op Reddit. Dat zou de hele Fortnite community veel draaglijker en minder toxic maken
< dit stukje webruimte is te huur >
Speel het op de Switch. Meerder mensen hier last van?
Add me op Stadia: Gloogle
het is de bedoeling dat je binnen 1 match dat doet he, die 2 plaasten bezoeken. dan geeft hij bij de 2e plaatst namelijk 2/2 en een vinkje... bij de volgende match kun je dan de volgende 2 op de lijst gaan doen.Pukson schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:28:
De Challenge in week 3 stage 2 dat je in 1 match van Dusty divot en Paradise Palm moet bezoeken. Tijdens de game zie ik het in beeld komen dat ik 1/2 heb gehaald. Alleen nadat de pot is afgelopen lijkt het wel niet opgeslagen te worden, staat dan weer op 0/2.
Speel het op de Switch. Meerder mensen hier last van?
Add me op Stadia: Gloogle
Misschien moet je eerst Dusty bezoeken en daarna Paradise?
Probeer het gewoon nog eens, zal wel lukken dan. Af en toe willen de challenges gewoon niet registeren.
dat zou niet uit moeten maken, heb zelf ook eerst paradise en toen dusty gedaan en zonder problemen.Anton.net schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:43:
@Pukson vreemd
Misschien moet je eerst Dusty bezoeken en daarna Paradise?
Probeer het gewoon nog eens, zal wel lukken dan. Af en toe willen de challenges gewoon niet registeren.
(Bijna) iedere woensdag komt er wel een patch waardoor de PS4 geupdate moet worden.
Weten jullie hoelaat deze patch altijd beschikbaar is? Ochtend/middag/avond of een exacte tijd
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De voorbije maanden was het altijd zo:Mars18 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:20:
Een vraag,
(Bijna) iedere woensdag komt er wel een patch waardoor de PS4 geupdate moet worden.
Weten jullie hoelaat deze patch altijd beschikbaar is? Ochtend/middag/avond of een exacte tijd
De eene dinsdag een echte update om 10u
De volgende dinsdag een kleine 'content' update die geen downtime/download nodig heeft.
Enzovoort
De laatste tijd gaat het echter alle kanten op. Updates komen uit op woensdag/donderdag, of grote updates worden vervangen door kleine updates. Afwachten dus....
Epic heeft al laten weten dat update 6.1 er snel aankomt, dus ik verwacht wel dat die deze keer op dinsdag gaat komen
Alleszins, de patches zijn 90% van de tijd om 10u. (heel af en toe zijn ze om 14u geweest)
Oke, en dat is 10 uur in de ochtend?Anton.net schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:45:
[...]
De voorbije maanden was het altijd zo:
De eene dinsdag een echte update om 10u
De volgende dinsdag een kleine 'content' update die geen downtime/download nodig heeft.
Enzovoort
De laatste tijd gaat het echter alle kanten op. Updates komen uit op woensdag/donderdag, of grote updates worden vervangen door kleine updates. Afwachten dus....
Epic heeft al laten weten dat update 6.1 er snel aankomt, dus ik verwacht wel dat die deze keer op dinsdag gaat komen![]()
Alleszins, de patches zijn 90% van de tijd om 10u. (heel af en toe zijn ze om 14u geweest)
Ik organiseer Fortnite toernooien op locatie, alleen het updaten is een dingetje af en toe
Ja dat is in de ochtendMars18 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 06:47:
[...]
Oke, en dat is 10 uur in de ochtend?
Ik organiseer Fortnite toernooien op locatie, alleen het updaten is een dingetje af en toe
Ok, Fortnite toernooien? Nice. Kun je wat specifieker zijn? Mn zoontjes willen namelijk graag meedoen. Ze klagen dat ze nooit geen goede teammates tegenkomen.Mars18 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 06:47:
[...]
Oke, en dat is 10 uur in de ochtend?
Even een update over mij na een maand. Het gaat me nu redelijk af. Kan aardig snel bouwen en ik raak ook alles 9 van de 10 keer. Dat snelle bouwen scheelt echt een hoop. Hierdoor krijg je ook veel meer kans om iemand te pakken hoe jij het wilt. En ik merk dat als je agressief pusht, de meeste behoorlijk in paniek raken en maar random om zich heen gaan schieten.
Bij jongerencentrums door het land.j00psta schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:25:
[...]
Ok, Fortnite toernooien? Nice. Kun je wat specifieker zijn? Mn zoontjes willen namelijk graag meedoen. Ze klagen dat ze nooit geen goede teammates tegenkomen.
Even een update over mij na een maand. Het gaat me nu redelijk af. Kan aardig snel bouwen en ik raak ook alles 9 van de 10 keer. Dat snelle bouwen scheelt echt een hoop. Hierdoor krijg je ook veel meer kans om iemand te pakken hoe jij het wilt. En ik merk dat als je agressief pusht, de meeste behoorlijk in paniek raken en maar random om zich heen gaan schieten.
Komende week in Goes, Volendam.
Volg maar de socials van mijn handtekening
nieuws: Fortnite lijkt toernooi-optie te krijgen met verschillende modiMars18 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:06:
[...]
Bij jongerencentrums door het land.
Komende week in Goes, Volendam.
Volg maar de socials van mijn handtekening
Had in een sqaud iemand ermee genocked maar heb mijn challenge niet compleet.
De vorige keer iemand neer gewacked met mijn pickaxe. Wat eigenlijk in mijn ogen te lang duurt, maar had niks anders op dat moment.
gisteren aardig wat wapens iedere keer, maar iemand raken lukt me echt nauwelijks. Welgeteld 1 iemand op afstand kruipend gekregen, maar verder ook niet. Die was te ver weg. Draai me om, wordt zelf omgelegd. Wellicht meer oefenen, maar lijkt net alsof anderen je in één keer om leggen, maar je zelf nog geen deuk in een pakje boter schiet.
klopt easy, 50vs50. dan iemand lokken builden en trap maken. of squads in tilted towers, trap pakken lokken en killen.Crxtreem schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:04:
Een trap kill moet echt compleet dood zijn?
Had in een sqaud iemand ermee genocked maar heb mijn challenge niet compleet.
Ik weet niet waar je land, maar probeer in eerste instantie wat aan de buitekant van de map te landen. daar landen wat minder mensen in eerste instantie.Arunia schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:31:
Gisteren nog een aantal potjes gespeeld, maar man wat ben ik slecht in dit spel.
De vorige keer iemand neer gewacked met mijn pickaxe. Wat eigenlijk in mijn ogen te lang duurt, maar had niks anders op dat moment.
gisteren aardig wat wapens iedere keer, maar iemand raken lukt me echt nauwelijks. Welgeteld 1 iemand op afstand kruipend gekregen, maar verder ook niet. Die was te ver weg. Draai me om, wordt zelf omgelegd. Wellicht meer oefenen, maar lijkt net alsof anderen je in één keer om leggen, maar je zelf nog geen deuk in een pakje boter schiet.
In het kader van: If you can't beat them, join them!
https://twitter.com/NICKMERCS/status/1051945674852331520
Las ook ergen dat Mitr0 ook gaat. Benieuwd hoe onze landgenoot het doet tegen de NA gasten.
[ Voor 22% gewijzigd door servival7 op 16-10-2018 09:58 ]
Probeer zelf wel zoveel mogelijk bij een huis te komen, maar uit de buurt van andere mensen.
Langs de rand is wel een idee idd. Volgende keer eens proberen.
Veel kleine aanpassingen en tweaks, mooi.
Kun je niet proberen wat solo te spelen? zeker als je squad speelt en je land niet bij de rest van je squad leg je het 9 van de 10 keer wel af tegen de andere squads.Arunia schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:58:
@Swaxie Ging meestal met het squad mee en viel me op dat op 1 Squad na eigenlijk alleen richting die bossen gingen met de paar huizen erin. De andere richting het stadje bij de hoge op staande rots waar wat huizen op stonden.
Probeer zelf wel zoveel mogelijk bij een huis te komen, maar uit de buurt van andere mensen.
Langs de rand is wel een idee idd. Volgende keer eens proberen.
Ga dat de volgende keer nog eens proberen. Kijken hoe dat gaat. Of je moet met een Squad bekenden gaan.
Als je squads speelt speel je ook tegen andere squads.Arunia schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:17:
@Swaxie Dat zou kunnen idd. Vergis ik me dan en is het niet gemengd? Nu ik er zo over na denk, is het ook onlogisch eigenlijk.
Ga dat de volgende keer nog eens proberen. Kijken hoe dat gaat. Of je moet met een Squad bekenden gaan.
Speel je duo speel je tegen andere duo's. zelfde geldt voor Solo, dan speel je ook tegen Solo.
Indien je solo speelt wordt er niemand geknocked en ga je meteen dood.
Toevallig komt er vandaag een tournament online die gaat je skill matchen tegen andere van je niveau. Ik denk dat dit nog wel wat voordeel voor je mee gaat brengen.
Vervolgens moet je gewoon solo/duo/squad spelen, maar ga niet altijd aan de rand landen.
Aan de rand kun je helemaal niet oefenen. Het enige wat je daar doet is looten. Dan verdoe je gewoon je tijd en wordt je niet beter. Die fout heb ik vroeger ook ooit gemaakt.
Probeer te landen op middeldrukke plaatsen. Pleasant Park, Fatal Fields en Paradise Palms zijn ideaal als de bus er niet pal over vliegt.
Als ja toch graag wat rustiger wilt landen: Ik vind het motel tussen Lazy en Pleasant tegenwoordig een goede plek. Daar landen meestal niet veel mensen, maar je kan wel heel snel looten. Vervolgens kan je snel een rift nemen naar een drukkere plaats
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
ik zie dat op de ps4 pro de resolutie verhoogd is ? gaat dit geen problemen geven met 50v50? daar trekt hij het al bijna niet lolAnton.net schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:06:
Patchnotes
Veel kleine aanpassingen en tweaks, mooi.
Ga eens kijken wat voor mij de beste manier is. Denk idd beginnen als 50vs50.
Heb al niet al te veel tijd en speel nog het meeste Overwatch.
Merk dat fill voor Squads weinig echt toe gaat voegen. Meer omdat je de rest niet kent en je eigenlijk alsnog redelijk alleen bent. Daarnaast ook weinig communicatie of ze tetteren in andere talen.
Playground moet ik eens naar kijken.
Zit nog wel eens te kijken naar de singleplayer, maar las dat die dit jaar blijkbaar gratis gaat worden. dan ga ik daar geen 40 euro aan uitgeven.
Probeer ook Disco Domination die nu in LTM is, daar kan je in het midden (of juist op afstand) goed oefenen met schieten, je aim oefenen, bouwen is daar niet echt nodig en als je dood gaat respawn je.Arunia schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:42:
@Swaxie @Anton.net Beide bedankt.
Merk dat fill voor Squads weinig echt toe gaat voegen. Meer omdat je de rest niet kent en je eigenlijk alsnog redelijk alleen bent. Daarnaast ook weinig communicatie of ze tetteren in andere talen.
Zit nog wel eens te kijken naar de singleplayer, maar las dat die dit jaar blijkbaar gratis gaat worden. dan ga ik daar geen 40 euro aan uitgeven.
Playground is erg handig om je builds te oefenen, kijk voor de grap eens enkele YT filmpjes met de basisbuilds en oefen regelmatig even in playground, al is het maar 10 minuutjes.
Overigens dat je nog regelmatig doodgaat heb ik ook nog last van
Met mij was het ook de eerste weken niks. Ik speelde dan weleens samen met mn zoontjes, die na 1 potje tegen me liepen te schelden en niet meer met me wenste te spelen. Maar ik hield vol en nu gaat het veel beter. En hoe beter het gaat, des te leuker het wordt. 1 ding moet je echt als eerst leren. Ga elke keer een half uurtje naar playground en probeer snel een fort te bouwen om je heen. Zo wordt je al 9 van de 10 keer niet gelijk gedood. En ga richten op een boom bijvoorbeeld, of op een lantaarnpaal. En probeer ook naar een boom te rennen, en er langs te rennen, maar je aim blijft constant op de boom. Als je dat een paar dagen oefent, gaat t al veel beter. Succes!Arunia schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:42:
@Swaxie @Anton.net Beide bedankt.
O ja, zet je sensitivity in t begin op 0.3-0.4
Dus niet te hoog!
draait uitstekend!s0kkie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:40:
Ben ook bang dat de 1440p resolutie voor de Pro van korte duur zal zijn maar zeker benieuwd om het vanavond te zien!
PSN ID = steppa87
Heb een ps4 pro en een 4k tv, weinig verschil met voor de 4k update, ik zou niet alleen voor fortnite een pro aanschaffen, tenzij je ook andere spellen speelt dan zou ik zeker voor een pro gaan.steppa87 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:47:
Ziet het er veel strakker uit met een PlayStation pro ten opzichte van een normale ps4? Heb wel een 4K tv, maar twijfel voor de aanschaf van een pro.
[ Voor 4% gewijzigd door SC4RF4C3 op 17-10-2018 21:58 ]
ik zie overduidelijk hogere resolutie, scherpere images.SC4RF4C3 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:57:
[...]
Heb een ps4 pro en een 4k tv, weinig verschil met voor de 4k update, ik zou niet alleen voor fortnite een pro aanschaffen, tenzij je ook andere spellen speelt dan zou ik zeker voor een pro gaan.
Maar waarom de 50vs50 eruit halen ? dat is de enige modus die ik speel bijna... die disco vindt ik niet echt leuk om te doen.
Klopt!Swaxie schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:15:
Ik heb op Facebook gezien dat de battlebus 25% sneller rijd / vliegt / vaart
The Battle Bus is test driving an engine upgrade and now travels 25% faster while flying.
Remember, always buckle up and thank your driver! (reddit)
Met die disco LTM gaat het ook wel.DigitalError schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:02:
50vs50 staat er niet meer tussenhoe ga ik nou super easy die challenges doen?
Opzich is het zelfs makkelijker; wanneer je dood gaat, respawn je gewoon en kan je snel naar de volgende locatie vliegen.
Ik ben nu 1 tier voor die dusk wings
Voor de mensen die nog StW spelen: Gravedigger is in de shop
laat maarAnton.net schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:27:
[...]
Met die disco LTM gaat het ook wel.
Opzich is het zelfs makkelijker; wanneer je dood gaat, respawn je gewoon en kan je snel naar de volgende locatie vliegen.
Ik ben nu 1 tier voor die dusk wings
Voor de mensen die nog StW spelen: Gravedigger is in de shop
Tja, is weer zo een typische actie van Epic.UltraSub schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:06:
Maar kan toch niet serieus zijn dat ze 50vs50 willen vervangen door Disco Domination, right?
Niemand vind Disco leuk, maar Epic wil dat je het leuk vindt. Daarom pushen ze die gamemode door 50v50 weg te halen

(soaring) 50v50 zal hopelijk wel terugkomen
Ik zou wel eens andere game modes willen zien. Bv. 10x10 of 5x20. En ook dat je met zn 10en in je lobby kunt.Anton.net schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:17:
[...]
Tja, is weer zo een typische actie van Epic.
Niemand vind Disco leuk, maar Epic wil dat je het leuk vindt. Daarom pushen ze die gamemode door 50v50 weg te halen
(soaring) 50v50 zal hopelijk wel terugkomen
Die zijn allebei al een keer geweest. Ik vond ze ook leuker dan de 50v50 omdat je meer samenwerking krijgt. Als je dat niet doet is je team al snel dood namelijk. En men loopt minder te lanterfanten (of challenges halen) en teamkillen waardoor het toch wat prettiger speelt. Blijf het raar vinden dat die de afgelopen maanden niet meer terug zijn gekeerd. Had even de hoop met het eruit halen van 50v50 of andere limited timed modi, maar vooralsnog niks.j00psta schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:12:
[...]
Ik zou wel eens andere game modes willen zien. Bv. 10x10 of 5x20. En ook dat je met zn 10en in je lobby kunt.
Costumes and dancing,
Partner up, be wise.
They could be friendly,
Or a ghoul in disguise.
#Fortnitemares
Volgende update komt dus het echte Halloween event. (Waarschijnlijk dinsdag?)
Het grote vliegend eiland heeft intussen de laatse rune bereikt. Alle kleine eilandjes zweven nu rond het grote eiland. Grote kans dat er straks om 22u iets gaat gebeuren
[ Voor 73% gewijzigd door Kwant02 op 20-10-2018 21:10 ]
Vandaag de alpha tournament pin gehaald, ben benieuwd wat het gaat worden.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
[ Voor 18% gewijzigd door aex351 op 21-10-2018 17:22 ]
Hoe werkt het eigenlijk juist? Je team wint wanneer je 100 punten hebt, maar wat zijn die punten?
Is dat 100 keer een zone overnemen? Of heeft het ook met kills te maken?
Epic heeft op Twitter weer een nieuwe teaser geplaatst van Fortnitemares. Ze proberen het echt als een nieuwe Season op te hypen.
Grappig dat die teaser van gisteren een soort Cowboy bevat. Dat zal wel de mannelijke versus van Calamity zijn. Epic probeert mee te liften met de hype van Red Dead Redemption.
In season 5 zaten ook een paar items die me wel erg aan God of War deden denken

Je krijgt punten wanneer je zones hebt. Kortom, je moet de zones zien te veroveren en vast zien te houden. Kills maken is eigenlijk helemaal niet relevant. Maar als je kijkt hoe de meeste mensen het spel spelen dan zijn ze gefocust op het maken van kills. Wat eigenlijk zinloos is.Anton.net schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:36:
@aex351 Je hebt gelijk. Het idee was leuk, maar in praktijk werkt het gewoon niet.
Hoe werkt het eigenlijk juist? Je team wint wanneer je 100 punten hebt, maar wat zijn die punten?
Is dat 100 keer een zone overnemen? Of heeft het ook met kills te maken?
Epic heeft op Twitter weer een nieuwe teaser geplaatst van Fortnitemares. Ze proberen het echt als een nieuwe Season op te hypen.
Grappig dat die teaser van gisteren een soort Cowboy bevat. Dat zal wel de mannelijke versus van Calamity zijn. Epic probeert mee te liften met de hype van Red Dead Redemption.
In season 5 zaten ook een paar items die me wel erg aan God of War deden denken
Tja, als je geen normale TDM mode erin doet en dit de enige is met respawns waarbij je veel kills kunt maken (wat voor 50% van de challenges nodig is). Als ze nou een extra mode erbij doen voor TDM, dan heb je dat in de andere modi (ook de normale 50v50) het een stuk meer objective-focused wordt gespeeld. Ik vind het idee van die dance-mode wel leuk maar die respawns maken het een mindere modus omdat meer dan de helft alleen naar de middelste gaat voor de kills.aex351 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:53:
[...]
Je krijgt punten wanneer je zones hebt. Kortom, je moet de zones zien te veroveren en vast zien te houden. Kills maken is eigenlijk helemaal niet relevant. Maar als je kijkt hoe de meeste mensen het spel spelen dan zijn ze gefocust op het maken van kills. Wat eigenlijk zinloos is.
Ik merk wel dat het ff lekker makkelijk oefenen van je aim is. Normaal pak ik nooit een AR op, maar nu heb ik een paar potjes met een AR gedaan en kan ik hem echt beter hanteren en weet ik wat die doet. Simpelweg omdat je makkelijk mensen kan knallen. Ook bij de pump gedaan trouwens, mijn aim is echt vooruit gegaan.aex351 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:53:
[...]
Je krijgt punten wanneer je zones hebt. Kortom, je moet de zones zien te veroveren en vast zien te houden. Kills maken is eigenlijk helemaal niet relevant. Maar als je kijkt hoe de meeste mensen het spel spelen dan zijn ze gefocust op het maken van kills. Wat eigenlijk zinloos is.
Het zou echt fijn als het mogelijk zou zijn dat met het switchen naar bouw stand dat andere toetsen gerebind kunnen worden.
Zelf heb ik de map (tab) naar de tilde verplaatst en de shift ook hergebruikt omdat ik autorun aan heb staan, heb je toch wel aardig wat toetsen vrij rondom de wsda.
Ze zijn (gelukkig) wel bezig met nieuwe content en updates voor StW.
Op hun blog zie je een aantal nieuwe screenshots
[Video: https://twitter.com/i/status/1054341633007894528]
Ook: nieuwe Fortnitemares teaser
Maken ze nu reclame voor Fortnite of Red Ded Redemption?
Edit: Fortnitemares begint woensdag
[ Voor 30% gewijzigd door Anton.net op 22-10-2018 18:44 ]