Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik kreeg even opnieuw dat warme gevoel van Season 1/2. De stijl doet me er echt aan denken
Tier 92

De gliders en pickaxes konden misschien wel iets beter. (Er zitten wel een aantal heel coole tussen though)
Het is nu ook zo goed als bevestigd dat Skull Trooper terugkomt Hij zit in de intro video en heeft een eigen banner icon in de Battle Pass
Ziet er lekker mysterieus uit als je zo rond spring.
De toren van Wailing woods heeft nu ineens een kelder met een mengelmoesje van de berg met raket en dusty divot.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Maar voor de rest leiden ze alleen af?bakbakbak schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:00:
Die maisvelden op Fatal Fields zijn ook anders, je kan je nu verstoppen in die velden, je ziet amper tegenstanders daarin. Je kan ze wel weghakken natuurlijk en er zit loot in verstopt haha. Ook die pets op je rug, supergrappig, die blaffen o.i.d. als je een kill maakt.
Of zit er nog een toegevoegde waarde aan die pets?
Misschien willen je tegenstanders niet op je pet schieten? Verder voegt het niets toe als het goed is. Dat is het hele idee van de cosmetics....Famous schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:07:
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
Niets lijkt te helpen, spel maar weer verwijderd en opnieuw aan het downloaden

Edit:
Net toch wel mijn leukste win gehaald
[YouTube: Fortnite killed win]
[ Voor 27% gewijzigd door Famous op 27-09-2018 21:00 ]

Begint voor mij al lekker buggy weer dit seizoen.
Wel week 1 complete was weer een makkie lol
De pets leiden gelukkig niet af, ze maken alleen een geluid bij een chest, hoge jump of kill
Ik zag het bij een Twitch streamer, dus verder heb ik geen idee. Zelf nog geen pet vrijgespeeld, wel bijna.Famous schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:07:
[...]
Maar voor de rest leiden ze alleen af?
Ja, de shadow stones maken in sommige gevallen de speler compleet onzichtbaar, ook als de tijd voor de shadow stone er op zit. Enkele filmpjes gezien.s0kkie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:00:
Speel al sinds einde seizoen 2 maar vanavond voor het eerst gekilld door iemand die ik helemaal niet zag![]()
De pets leiden gelukkig niet af, ze maken alleen een geluid bij een chest, hoge jump of kill
EPIC heeft nu wegens een bug de shadow stones tijdelijk disabled. Hoop dat het snel opgelost is, ik vind die stenen een erg vermakelijke toevoeging.
[ Voor 18% gewijzigd door bakbakbak op 28-09-2018 00:08 ]
Ik zag een of andere pet die verkleurd naar de kleur van het laatst opgeraapte wapen. volgens mij was dat zon Leguanen beest ofzo.s0kkie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:00:
Speel al sinds einde seizoen 2 maar vanavond voor het eerst gekilld door iemand die ik helemaal niet zag![]()
Als je dus een paars wapen opraapt. wordt dat beest Paars.
Ja klopt inderdaad dat is de kameleonSwaxie schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:51:
[...]
Ik zag een of andere pet die verkleurd naar de kleur van het laatst opgeraapte wapen. volgens mij was dat zon Leguanen beest ofzo.
Als je dus een paars wapen opraapt. wordt dat beest Paars.
Daarom zei ik ook 'in sommige gevallen'. Ik begrijp dat je in shadow form niet kan schieten.. Zie bijvoorbeeld deze tweet met kort filmpjes0kkie schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:29:
Nee dit was geen shadow bij mij, toen ik dood was en ik hem in spectating keek zag ik alleen zijn gun, shadows kunnen niet schieten.
Z'n iemand kwam ik gisteren avond ook 1x tegen. Gedood vanuit het niks en als je vervolgens spectate een vliegende gun. Ik verwacht dat er nog een bugje in de stones zit.s0kkie schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:29:
Nee dit was geen shadow bij mij, toen ik dood was en ik hem in spectating keek zag ik alleen zijn gun, shadows kunnen niet schieten.
Wat hierboven gebeurd dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Aksnes op 28-09-2018 09:11 ]
Tijdens dit event kan je geen V-Buck rewards krijgen in timed missions
Bovendien kan je in dat event zelf ook geen Vbucks verdienen, als je het al een 'event' kan noemen. Het is gewoon een lijstje met extra sidecontent missies, geen storyline ofzo.
Dat hele event van Season 5 was ook al extreem saai.
Ze doen gewoon geen moeite om er iets leuk van te maken.
De laatste maanden laat Epic StW toch wat hangen. Er zouden ook meer missies komen in de main story, maar daar zie ik ook niets van.
Ze zijn de V-Bucks kraan geleidelijk aan het afsluiten. Op die manier gaat StW heel snel dood zijn
Ja, twee keer gehad ook, erg irritant en vervelend.s0kkie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:00:
Trouwens, hadden jullie ook die glitch, waarbij het leek alsof dat vliegend eiland op de map boven Salty Springs hing?
Ik durf te wetten dat dat eiland binnenkort gaat bewegen en zich gedurende het seizoen verplaatsen over heel de map
Verwijderd
ooh dus een bug, maar geen hackers?Ghengis schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:41:
[...]
Ja, twee keer gehad ook, erg irritant en vervelend.
Gisteren op deze manier 2de geworden. Wel door random granaten te sprayen nog een onzichtbare dude gekillt.
Wij (squad) dachten dus het een hack was en rapporteerden dus deze spelers. Een aantal onzichtbare hadden we wel knocked maar jammer genoeg niet helemaal down.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:06:
[...]
ooh dus een bug, maar geen hackers?![]()
Gisteren op deze manier 2de geworden. Wel door random granaten te sprayen nog een onzichtbare dude gekillt..
Klopt, ik zag dit op de kaart en snapte er al niks van. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Ik ben dan benieuwd of het eiland gaat bewegen of dat er gewoon andere delen de lucht in gaan (dus bijv. een paar huizen van Salty Springs).[b]Anton.net in "[Multi] Fortnite"Trouwens, hadden jullie ook die glitch, waarbij het leek alsof dat vliegend eiland op de map boven Salty Springs hing?
Ik durf te wetten dat dat eiland binnenkort gaat bewegen en zich gedurende het seizoen verplaatsen over heel de map
Verwijderd
Op de nintendo switch staat bij het aanklikken van fortnite het volgende:
Please close the app to auto update. If auto update software has been disabled please select fornite press + select software update and then select via the internet.
Maar bij intellingen, systeem heb ik automatisch software update uit gezet en daarna + en software update. Dan zegt ie dat hij up to date is maar vervolgens als ik dan naar fortnite ga krijg ik de zelfde melding als hierboven beschreven... wat doe ik verkeerd?
Groetjes Eef
is een bug volgens mij zijn ze mee bezigVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:23:
Hallo, ik ben nieuw hier en heb eeven een vraagje namens mijn zoon..
Please close the app to auto update. If auto update software has been disabled please select fornite press + select software update and then select via the internet.
Maar bij intellingen, systeem heb ik automatisch software update uit gezet en daarna + en software update. Dan zegt ie dat hij up to date is maar vervolgens als ik dan naar fortnite ga krijg ik de zelfde melding als hierboven beschreven... wat doe ik verkeerd?
Groetjes Eef
Ik was net bij mijn zus en die kinderen hadden de zelfde vraagVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:23:
Hallo, ik ben nieuw hier en heb eeven een vraagje namens mijn zoon..
Groetjes Eef
Wanneer je op Homescreen zit ga ga je naar Fortnite, niet aanklikken alleen dat selecteren.
Dan druk je op het + knopje bovenin en dan kn je update via dat menu
Edit: je hoeft dus niet naar instellingen.
Ben zelf nog maar net begonnen en lijkt me wel eens tof met anderen te spelen. Duo's / squads vinden is miss niet zo lastig maar geen zin om met 13 jarigen te spelen (no offence).
Ik vertrek vanuit Builder Pro
Ik dacht om edit te verplaatsen naar L3. Dat gaat veel sneller, omdat je normaal O ingedrukt moet houden.
Ook wilde ik Switch material verplaatsen van Dpad links naar Dpad rechts. (rechts is makkelijker te bereiken dan links imo)
Iemand nog tips?
Iemand nog de fall skirmish gezien gisteren? In de EU game is de Nederlander Atlantis Mitro er met de eerste plek vandoor gegaan. Hij pakte volgens mij minimaal 60k dollar met de winst. Zijn ene victory royale was echt een heerlijke eindplay, na heel veel geturtle van die gasten
Moeite waard om te zien, 'helaas' maar een kort clipje hier: clip op reddit
Pc of ps4? Ik speel zelf al een tijd op ps4 maar wil ook wel is overschakelen naar pc.tweeg schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:17:
Zijn er nog mensen die nog niet zo lang spelen/is die discord nog active (kom er niet in).
Ben zelf nog maar net begonnen en lijkt me wel eens tof met anderen te spelen. Duo's / squads vinden is miss niet zo lastig maar geen zin om met 13 jarigen te spelen (no offence).
Ik heb je net geadd, ga zo eerst ff mn gamepad afstellen in playgrounds. Maar indd herkenbaar op pc is t veel lastiger haha.Klojet schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:32:
Hier ook lange tijd op de ps4 gespeeld, wil overschakelen naar de pc, maar heb veel moeite met het schieten en bouwen, daardoor is het snel op de stapel gekomen met zoek het nog wel eens uit, niks frustrerender dan op de ps4 regelmatig winnen en op de pc als complete beginner over te komen. Wellicht dat ik het nog eens op pak, je/jullie mag/mogen me toevoegen: Klojet
Een klein beetje. Heb springen op mijn 3e linker schouderbutton. Change materials op de 3e rechter schouderbutton. Edit op de rechter paddle en switchen naar pickaxe op de linker.Anton.net schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:50:
Iemand al geëxperimenteerd met custom keybinds op controller?
Ik vertrek vanuit Builder Pro
Ik dacht om edit te verplaatsen naar L3. Dat gaat veel sneller, omdat je normaal O ingedrukt moet houden.
Ook wilde ik Switch material verplaatsen van Dpad links naar Dpad rechts. (rechts is makkelijker te bereiken dan links imo)
Iemand nog tips?
De finish met die shockwave was echt ziek. 1 van de beste van alle skirmishbakbakbak schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:20:
Ik speel niet met controller, dus kan je daarbij niet helpen :-)
Iemand nog de fall skirmish gezien gisteren? In de EU game is de Nederlander Atlantis Mitro er met de eerste plek vandoor gegaan. Hij pakte volgens mij minimaal 60k dollar met de winst. Zijn ene victory royale was echt een heerlijke eindplay, na heel veel geturtle van die gasten![]()
Moeite waard om te zien, 'helaas' maar een kort clipje hier: clip op reddit
[ Voor 35% gewijzigd door servival7 op 01-10-2018 08:39 ]
Leuke kill! Ook een keer andersom gezien. Die dude had toen een 1x1 toren gebouwd. Hij stond op de bodem, tegenstander bovenop. Terwijl hij naar boven wordt geshockwaved, plaatst ie traps. Zijn tegenstander valt naar bodem door de traps heen. Ook nice! Kan het filmpje zo snel niet vinden.servival7 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 00:09:
[...]
[...]
De finiah met die shockwave was echt ziek. 1 van de beste van alle skirmish
PSN: Fruitschaaltje

Deze week nog maar eens proberen op mijn account dan
De Belangrijkste vraag.DigitalError schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:13:
Ik had alle challenges al gedaan maar mijn vriendin moest die lama nog, dus ik zeg: ik doe wel ff een paar potjes op je account en zoek die lama. Haal ik m'n eerste solo win (speel nu 2 maanden) en dan nota bene op haar account![]()
Deze week nog maar eens proberen op mijn account dandie nieuwe paraplu is wel tof namelijk
Heb je de lama?

Alle challenges gehaald, ook de battle star. easy.
Ik had serieus op internet gekeken waar vaak lama's spawnde. Toen stond er dat deze vaak spawnde in het huisje linksonderin bij Pleasure Park. Ik vlieg er het eerste potje meteen naartoe en daar stond hij al klaarshakespeare schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:37:
jup.. lama moet je zoeken onderin de river richting loot lake;) tip!
Alle challenges gehaald, ook de battle star. easy.
Maar een trap gemaakt van 4 hoog en zelf eraf springen om damage te krijgen zodat ik kon healen.
lol hahaha:) ik 50vs50 was een makkie. ben tier 25:) ga geen tiers kopen, anders heb je niks meer te grinden na een week lol.Crxtreem schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:39:
Kampvuur vond ik de lastigste deze week.
Maar een trap gemaakt van 4 hoog en zelf eraf springen om damage te krijgen zodat ik kon healen.
Ik ben geraakt tot aan die Giddy Up skin. dat is echt de vreemdste skin ooit

Dat brengt de teller van mijn locker op 51 skins, het begint al een serieuze collectie te worden.
De voorbije weken/maanden heb ik eigenlijk vooral wat zitten dollen in 50v50, om de challenges te halen.
Gisteren nog eens echt mn best gedaan in solo. Damn, lijkt wel alsof iedereen een pro is tegenwoordig.
Toch nog 2 wins gehaald, maar het ging zeker niet super makkelijk.
Die umbrella van Season 6 is inderdaad wel vet. Ik heb ze alle 7, maar deze is wel 1 van de betere.
De Webrella zal goed passen bij Skull Trooper als hij volgende maand terugkomt
[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 01-10-2018 09:50 ]
Tip, de storm doet minder damage de eerste 2 cirkels dan dat de campfire healt.Crxtreem schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:39:
Kampvuur vond ik de lastigste deze week.
Ik bouwde paar keer een platform die half in de rand van de cirkel zat en stond dan in de storm.
Gisteren weer wat leuke potjes gehad en een paar waarvan je denkt...

Mooie clutches en sniper kills maken het spel toch wel vermakelijk.
Heb nu 110 wins met een winrate van 4,3%.
In S6 heb ik 5 wins met 11% winrate.
Ik ben ergens in S4 begonnen en kwam eind S5 erachter dat je de bouwknop (console) gewoon in kan houden, turbo builden dus
Dat scheelt wel echt een hoop!
@Anton.net ik vlieg nu nog even met die van S6, de embrella.
Maar binnenkort weer terug naar de Founders
bedankt voor de tip dat wist ik ook niet;) lol.Famous schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Tip, de storm doet minder damage de eerste 2 cirkels dan dat de campfire healt.
Ik bouwde paar keer een platform die half in de rand van de cirkel zat en stond dan in de storm.
Gisteren weer wat leuke potjes gehad en een paar waarvan je denkt...![]()
Mooie clutches en sniper kills maken het spel toch wel vermakelijk.
Ik ben ergens in S4 begonnen en kwam eind S5 erachter dat je de bouwknop (console) gewoon in kan houden, turbo builden dus
Dat scheelt wel echt een hoop!
@Anton.net ik vlieg nu nog even met die van S6, de embrella.
Maar binnenkort weer terug naar de Founders
Nee dus die moet ze zelf nog maar gaan doen
Had die van mij bij Snobby gevonden.
[ Voor 8% gewijzigd door RubenSaurus op 01-10-2018 09:59 ]
Wel weer een win erbij. Sta op 4 wins in seizoen 6.
Ik denk niet dat ik de 169 wins ( 31,8 % winpercentage) in S5 ga overtreffen dit seizoen. Al die noobs zoals @Crashhill , @Griffx en @Vegetto willen niet meer spelen. Eeuwige zonde..Famous schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Gister stonden zelfs links onder Pleasant Park twee Llama's naast elkaar ( richting dat huis op de heuvel).
39% met squads in season 5, season 6 sla ik over.Fruitschaal schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:11:
[...]
Ik denk niet dat ik de 169 wins ( 31,8 % winpercentage) in S5 ga overtreffen dit seizoen. Al die noobs zoals @Crashhill , @Griffx en @Vegetto willen niet meer spelen. Eeuwige zonde..
Gister stonden zelfs links onder Pleasant Park twee Llama's naast elkaar ( richting dat huis op de heuvel).
D2 weer opgepakt.
Squads zat ik op 37,8 % in S5.. Weet je nog, vroeger @CrashhillGriffx schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:21:
[...]
39% met squads in season 5, season 6 sla ik over.
D2 weer opgepakt.
Oh sorry. Xbox, maar xbox of PS4 maakt tegenwoordig niet meer uit geloof ikTimvankeulen schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:20:
[...]
Pc of ps4? Ik speel zelf al een tijd op ps4 maar wil ook wel is overschakelen naar pc.
Ken het probleem. In mijn vriendenlijst spelen ook steeds minder mensen. En straks als blackops 4 uit is waarschijnlijk niemand meer.Fruitschaal schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:11:
[...]
Ik denk niet dat ik de 169 wins ( 31,8 % winpercentage) in S5 ga overtreffen dit seizoen. Al die noobs zoals @Crashhill , @Griffx en @Vegetto willen niet meer spelen. Eeuwige zonde..
Kom net thuis van werk, 1e potje meteen weer een solo winDigitalError schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:13:
Ik had alle challenges al gedaan maar mijn vriendin moest die lama nog, dus ik zeg: ik doe wel ff een paar potjes op je account en zoek die lama. Haal ik m'n eerste solo win (speel nu 2 maanden) en dan nota bene op haar account![]()
Deze week nog maar eens proberen op mijn account dandie nieuwe paraplu is wel tof namelijk

ja om de x aantal dagenAstratuner schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:21:
Krijg je eigenlijk nog gratis V-bucks voor je daily login?
Misschien heeft Epic de maatregel al weer terug gedraaid, er was ook best veel kritiek op
Haters everywhere but I don’t really care
Als ik op de switch speel merk ik dat de spelers slecht zijn. Maar het is nu dus standaard consoles?matthijst schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:12:
Op de switch is het ruk, sinds s6, waar je opeens standaard tegen Xbox/ps4 speelt in duo/quad
Nee, dan moet je hun epic account toevoegen en kun je cross playentweeg schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:47:
[...]
Oh sorry. Xbox, maar xbox of PS4 maakt tegenwoordig niet meer uit geloof ik
Klopt. Behalve bij solo, maar als je duo speelt heb je er nu dus PS4/xbox bij. Da's vrij lastig met een SwitchDaniel. schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:13:
[...]
Als ik op de switch speel merk ik dat de spelers slecht zijn. Maar het is nu dus standaard consoles?
Kan wel op PS4 gaan spelen, maar handheld was juist zo relaxed.
Is het niet zo dat je enkel in de ps4/Xbox server speelt wanneer jouw vriend op ps4/Xbox speelt?matthijst schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:20:
[...]
Klopt. Behalve bij solo, maar als je duo speelt heb je er nu dus PS4/xbox bij. Da's vrij lastig met een Switch
Kan wel op PS4 gaan spelen, maar handheld was juist zo relaxed.
Hoe weet je het?
Een paar dagen terug probeerde ik op te zoeken howede nieuwe multiplatform regeling werkt, maar ik kon er weinig over vinden.
Ik ben wel benieuwd hoe het juist allemaal in elkaar zit
Toen stond er ook: region: europe, same platform, nu heb je die controller staan.
Volgens mij speel je nu solo wel zelfde platform, maar duo, quad en 50/50 is het afhankelijk van je input: controllers bij elkaar en muis/keyboard bij elkaar.
https://twitter.com/ReddingNBA/status/1046109412501401601
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Zeker als die samen speelt met Cloacky.
Timthetman blijft ook leuk om te kijken.
Vond deze ook nog wel leuk, al is het pure mazzel
[YouTube: Fortnite nade implosion]
100% calculated zeg je dan.Famous schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:01:
En toch, doe mij Tfue maar.
Geluk dwing je af, niks mis mee..Famous schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:01:
En toch, doe mij Tfue maar.
Het eiland is trouwens weer aan het bewegen.
Hier de patchnotes van 6.01. Kort samengevat voor BR: nieuwe trap. Hij bevriest de voeten van een tegenstander.. Daardoor glijdt de persoon door.. Wel grappig, maar moet wel echt de juiste situatie zijn daarvoor.
Je kunt Battleground nu wat meer aanpassen. Dus ook gravity, licht/donker..
Al speel ik nu nog met die vrouwelijke cowboy en dat bevalt wel goed eigenlijk!
Hopelijk wordt de Dark Bomber skin dus een selectable style, zoals dat was bij Tomatohead.
Dat zou me weer wat Vbucks besparen
Die pickaxe van Dark Bomber is ook wel vet!
Ik had ook verwacht dat die aangekondige Disco LTM in de update zou zitten, maar daar zie ik niets van. 50v50 is wel weg
[ Voor 17% gewijzigd door Anton.net op 03-10-2018 11:54 ]
50v50 is al een tijdje weg.Anton.net schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:52:
Een tijdje geleden zijn ook texture files van een Dark Bomber skin gevonden. Maar er zit geen aparte skin in de files.
Hopelijk wordt de Dark Bomber skin dus een selectable style, zoals dat was bij Tomatohead.
Dat zou me weer wat Vbucks besparen![]()
Die pickaxe van Dark Bomber is ook wel vet!
Ik had ook verwacht dat die aangekondige Disco LTM in de update zou zitten, maar daar zie ik niets van. 50v50 is wel weg
Vind de skins niet zo maar net als @Famous vermaak ik mij ook nog wel met de cowgirl skin.
Wat vinden jullie eigenlijk van de Tier 100 skin? Ik vind hem best wel tegenvallen eigenlijk.
50v50 heb ik gisteren nog gespeeld.
De tier 100 skin is wel oke. Ik vind hem nog best vet in stage 1 en 2 eigenlijk.
Ik vind hem beter dan Omega en Ragnarok, maar slechter dan Black Knight en Reaper/Dark Voyager
[ Voor 31% gewijzigd door Anton.net op 03-10-2018 12:25 ]
Vreemd. Ik wilde het maandag spelen maar toen stond hij er bij mij niet tussenAnton.net schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:21:
[...]
50v50 heb ik gisteren nog gespeeld.
De tier 100 skin is wel oke. Ik vind hem nog best vet in stage 1 en 2 eigenlijk.
Ik vind hem beter dan Omega en Ragnarok, maar slechter dan Black Knight en Reaper/Dark Voyager
Cowgirl.. ach hoe stomservival7 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:13:
[...]
50v50 is al een tijdje weg.
Vind de skins niet zo maar net als @Famous vermaak ik mij ook nog wel met de cowgirl skin.
Wat vinden jullie eigenlijk van de Tier 100 skin? Ik vind hem best wel tegenvallen eigenlijk.

Al heeft vrouwelijke cowboy ook wel wat
Tier 100 skin vind ik persoonlijk niets aan.
De matchmaking is überhaupt traag sinds S6.DigitalError schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:49:
50v50 was al sinds begin Season 6 een drama met matchmaking, misschien had dat er ook wat mee te maken. Kon gisteren nog wel een potje doen voor m'n daily (1 sniper kill)
Eerst was het alleen als je crossplatform speelde maar nu ook gewoon als je Same platform doet.
Daar gaan weer 1500 Vbucks vrees ik
Ja, dat is jammer genoeg altijd al zo geweest.shakespeare schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:45:
ik merk met 50v50 wat trouwens mijn favoriete modus is moet ik zeggen dat er dikke fps drops zitten op de ps4 pro... textures worden minder.. hebben meer mensen dit?
Het is ook wel logisch. 100 man verspreid op een map, of 100 man die gaat samentroepen rond 1 cirkeltje..
hmm pc toch de baas.. als ik die filmpjes zo zie van die proplayers;)Anton.net schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:05:
[...]
Ja, dat is jammer genoeg altijd al zo geweest.
Het is ook wel logisch. 100 man verspreid op een map, of 100 man die gaat samentroepen rond 1 cirkeltje..
precies, ben al weer klaars0kkie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:47:
Eindelijk is een keer andere soort challenges! Misschien ooit op een dag worden ze is een keer uitdagend

Deze nacht komt Dark Bomber in de shop
Ik had hetzelfde met een vriend, 1,5 uur gespeeld en noppes, daarna duo maar gedaan en gelijk gehaaldAnton.net schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:41:
Pff, 2u 50v50 gespeeld. Nergens een verdomde Bolt Sniper kunnen vinden
Deze nacht komt Dark Bomber in de shop
Een aantal vraagjes:
- Laatste tijd heb ik wat lag op de PS4, hier hoor ik meer mensen over klagen. Komt dit door de crossplay?
- Lama's kun je kapotschieten. Hier komt dan evengoed loot uit en gaat sneller dan vierkantje(search) drukken. Werkt dit bij Supply drops ook? En telt hij deze dan mee bij de challenges?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Supply drops kan je niet kapot schieten.Oxigeon schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:05:
50vs50 gebruik ik meestal ook op de PS4 om alle challenges te halen. Werkt hier perfect voor. Vooral de supply drops.
Een aantal vraagjes:
- Laatste tijd heb ik wat lag op de PS4, hier hoor ik meer mensen over klagen. Komt dit door de crossplay?
- Lama's kun je kapotschieten. Hier komt dan evengoed loot uit en gaat sneller dan vierkantje(search) drukken. Werkt dit bij Supply drops ook? En telt hij deze dan mee bij de challenges?

Val je niet zo op