Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 17:18
Blijkbaar komt die skin gewoon in de shop
Met die challenges kan je een spray en pickaxe vrijspelen, maar ik weet niet of iedereen die challenges krijgt, of dat je ze bij de skin krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

servival7 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:47:
Ze moeten AR's echt een buff geven.
Gaat toch nergens over dat al deze kogels mis zijn van zo'n afstand:
[video]
Crouchen en wachten op first shot acc.

Moet zeggen dat ik ook veel mis op een console, zelfs als ze twee meter voor me staan en crosshair vol op ze staat.. :N

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ondertussen rolt de cube rustig door richting Tilty.

https://itsfiremonkey.github.io/cubedown.html Hier zie je een map waar hij tot nu toe is geweest.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
New Grappler item ziet er best interresant uit.
In het filmpje zie je ook de nieuwe Hight stakes outfit. En in het laatste shot een lama back bling.
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/AX9wxj-43bkPSaaxs7Kxz6NsYtx21oeWj-2aVjmm_xE.png?fit=crop&crop=faces%2Centropy&arh=2&w=960&s=2bf178f482a964227aaf8438293f6c29

[Video: https://clips.twitch.tv/ExcitedCoyAnacondaArsonNoSexy]

[ Voor 15% gewijzigd door servival7 op 03-09-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@servival7 Die Llama Backbling hoort bij die LTM denk ik.
Aan de rechterkant van het scherm zie je ze onder de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Gisteren Fortnite "geprobeerd" op de pc. Erg leuk spel op het bouwen na.. Setting is nice en het voelt goed aan.

Helaas ga ik bijna altijd als eerste dood omdat ik het bouwen nog niet onder de knie heb :p

Ik kom van H1Z1 en PUBG... Hebben jullie wat tips voor een "newbie" :) ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Knamix schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:48:
Gisteren Fortnite "geprobeerd" op de pc. Erg leuk spel op het bouwen na.. Setting is nice en het voelt goed aan.

Helaas ga ik bijna altijd als eerste dood omdat ik het bouwen nog niet onder de knie heb :p

Ja, ga playground in. Daar krijg je veel meer resources en kun je blijven respawnen één uur lang. Probeer wat 1x1 te bouwen ( ter verdediging) en probeer wat te spelen met ramps om te pushen, bounce-pads, jumppads etc. Ook kun je hier op je gemak edits proberen. Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Knamix 50v50 is ook een heel goede optie om te oefenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-09 14:42
Knamix schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:48:

Ik was pubg ook zat en ging over naar fortnite! Ik zou zeggen de playground in en uren maken. Schijt aan je stats. Bij mij gaat het steeds beter en beter, nog geen solo win maar wel steeds meer kills en top10 plekken.
Zodra ik bij mezelf vooruitgang zie boeien de stats me toch niet. Blijven oefenen en vooral plezier hebben 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Fruitschaal schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:51:
[...]

n probeer wat te spelen met ramps om te pushen,
Dit is een hele goede tip.
Ik merkte dat ik zeker in het begin het lastig vond om dit te verdedigen.
Inmiddels lukt het beter en merk ik dat zodra ik zelf met ramps ga pushen anderen dit ook lastig vinden om te verdedigen.

En zet uiteraard even Builder Pro aan. dat vind ik persoon heel wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Swaxie schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:00:
[...]

Dit is een hele goede tip.
Ik merkte dat ik zeker in het begin het lastig vond om dit te verdedigen.
Inmiddels lukt het beter en merk ik dat zodra ik zelf met ramps ga pushen anderen dit ook lastig vinden om te verdedigen.

En zet uiteraard even Builder Pro aan. dat vind ik persoon heel wat makkelijker.
Ramps pushen?

Zal wel weer een debiel zijn met al heeeeel veel uren Fortnite, maar wtf is dat?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ricloo86 schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:10:
[...]

Ramps pushen?

Zal wel weer een debiel zijn met al heeeeel veel uren Fortnite, maar wtf is dat?
Een ramp maken om via de bovenkant je tegenstander aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Swaxie schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:12:
[...]

Een ramp maken om via de bovenkant je tegenstander aan te vallen.
Ah zo! zal de leeftijd wel zijn ofzo haha

maar ik vind dat ook verdomd lastig hoor, probeer het meestal te omzeilen (lees ik peer hem meestal als het even kan en val opnieuw aan :9 )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ricloo86 schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:14:
[...]

Ah zo! zal de leeftijd wel zijn ofzo haha

maar ik vind dat ook verdomd lastig hoor, probeer het meestal te omzeilen (lees ik peer hem meestal als het even kan en val opnieuw aan :9 )
@Griffx Push jij wel eens met ramps? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Ja altijd.
Ook als er grote afstanden door open veld gelopen worden.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Er komen wat aanpassingen aan Dusty, lijkt op een parking ofzo
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ec87onrp8yj11.jpg
We zullen het morgen zien in update 5.40. (Als de update niet wordt uitgesteld tenminste)

[ Voor 18% gewijzigd door Anton.net op 03-09-2018 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
De challenges:

https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Nog wat info over gelekte verbouwingen:

Was een kort nachtje maar wat een spektakel weer in de finale van de Summer Skirmish, heb echt zitten genieten!

[ Voor 189% gewijzigd door RubenSaurus op 04-09-2018 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Zijn er mensen hier die het $1,5M Toernooi nog hebben gezien gisteren?
Nickmercs werd geowned in tilted door Aydan die ook op console speeld.
Hoe die gozer zo snel kan bouwen/editen op console is mij echt een raadsel

[Video: https://www.twitch.tv/videos/305447507]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
servival7 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:58:

[video]
Ik zat gisterenavond nog ff mee te kijken, maar insane gewoon.
Die gozer bouwt of het een pc speler is.

Nick was helemaal nergens in Tilty steeds.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Griffx schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:07:
[...]

Ik zat gisterenavond nog ff mee te kijken, maar insane gewoon.
Die gozer bouwt of het een pc speler is.

Nick was helemaal nergens in Tilty steeds.
Gozer had het 2 potje wel erg veel mazzel dat hij 2 big shields en een slurp vond.
Hij deed dat potje 132 damage bij Nick terwijl Nick 378 damage op hem had gedaan.

Wat je wel echt ziet is dat console een instand edit optie nodig heeft. 9/10 keer dat ze dood gaan late game is omdat ze te traag zijn met editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie

[video]
Ik moet eerlijk zeggen dat Aydan en Nick Mercs allebei megagoed zijn. Vooral de fight in Tilted in game 6 was best nice om te zien.
Overigens die gast in game 5 die geen kills heeft en de game wint 8)7 8)7 8)7

Als ik ga kijken wat die gasten allemaal doen, dan denk ik alleen maar hoe doe je dat in godsnaam zo snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Was echt heerlijk om te zien dat ze allebei Tilted wilden claimen, denk dat je er op een gegeven moment ook mentaal wel een tikje van krijgt als je constant door dezelfde speler gekilled wordt. Dat drama met die low gravity was ook ontzettend grappig om te zien, vooral de gezichten van de spelers :P daardoor werd alleen wel een 7e game toegevoegd en werd het wel erg laat :+ maar je moet er iets voor over hebben he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Swaxie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:20:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat Aydan en Nick Mercs allebei megagoed zijn. Vooral de fight in Tilted in game 6 was best nice om te zien.
Overigens die gast in game 5 die geen kills heeft en de game wint 8)7 8)7 8)7

Als ik ga kijken wat die gasten allemaal doen, dan denk ik alleen maar hoe doe je dat in godsnaam zo snel.
Het einde van Game 6 vind ik ook wel mooi. 5 man die ongeveer tegelijk dood gaan aan de storm.
Wel vaag dat op een gegeven moment iedereen de lucht in vloog in de no gravity zone. Daarna hebben ze die zone maar uitgezet.

[Video: https://clips.twitch.tv/TentativeCorrectWerewolfYouDontSay]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
DigitalError schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:27:
Was echt heerlijk om te zien dat ze allebei Tilted wilden claimen, denk dat je er op een gegeven moment ook mentaal wel een tikje van krijgt als je constant door dezelfde speler gekilled wordt. Dat drama met die low gravity was ook ontzettend grappig om te zien, vooral de gezichten van de spelers :P daardoor werd alleen wel een 7e game toegevoegd en werd het wel erg laat :+ maar je moet er iets voor over hebben he ;)
Ja, klopt idd. Jammer voor Nick dat ie het niet kon claimen, maar uit de interviews met beiden blijkt dat ze wel voldoende respect voor elkaar hebben.
Grand Finals van de Summer Skirmish was sowieso super vet om te zien.

Echt heel dope dat Epic zoveel geld erin heeft gestoken om het een nog groter succes te maken voor professionele gamers. En helemaal tof dat iemand als Morgausse wint. Voor mij iig totaal onbekend, maar nu wel een hoop centen rijker. Hopelijk doet hij er iets goeds/slims mee en wordt hij idd opgepakt door Faze zoals hij graag wilde (alhoewel ik zijn persoonlijkheid niet helemaal vind matchen met het Faze-brand).

Wat ik wel weer jammer hieraan vindt (maar op zich wel begrijp), is dat grote streamers als Ninja niet hieraan mee doen. Als hij mee zou doen, zou hij zoveel inkomsten missen vanuit het streamen, dus dat begrijp ik wel. Alleen Ninja zijn skill-level is dusdanig hoog dat ik nieuwsgierig ben naar hoe hij het zou doen. Als ik zijn stream goed begrijp, dan wil de competitor in hem ook graag mee doen.

Weet iemand wat het volgende 'grote' Fortnite-toernooi zal zijn overigens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
eduardtee schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:30:
[...]

Ja, klopt idd. Jammer voor Nick dat ie het niet kon claimen, maar uit de interviews met beiden blijkt dat ze wel voldoende respect voor elkaar hebben.

Echt heel dope dat Epic zoveel geld erin heeft gestoken om het een nog groter succes te maken voor professionele gamers. En helemaal tof dat iemand als Morgausse wint. Voor mij iig totaal onbekend, maar nu wel een hoop centen rijker. Hopelijk doet hij er iets goeds/slims mee en wordt hij idd opgepakt door Faze zoals hij graag wilde (alhoewel ik zijn persoonlijkheid niet helemaal vind matchen met het Faze-brand).

Wat ik wel weer jammer hieraan vindt (maar op zich wel begrijp), is dat grote streamers als Ninja niet hieraan mee doen. Als hij mee zou doen, zou hij zoveel inkomsten missen vanuit het streamen, dus dat begrijp ik wel. Alleen Ninja zijn skill-level is dusdanig hoog dat ik nieuwsgierig ben naar hoe hij het zou doen. Als ik zijn stream goed begrijp, dan wil de competitor in hem ook graag mee doen.

Ninja heeft meerdere keren mee gedaan toch?
Duo's met Lupo, en met Faze Cloak.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
[...]

Er waren genoeg mensen van Fase aanwezig dus die zullen vast wel even babbelen onderling.

Ninja heeft elke week met uitzondering van deze finale gewoon meegedaan aan de Summer Skirmish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
[...]

Ninja was uitgenodigt maar wilde zelf niet omdat hij al zoveel heeft moeten reizen afgelopen maand.
Denk trouwens dat Ninja late game nogal moeite zal hebben om mee te komen omdat hij weinig scrims speelt. Aan de andere kant heeft hij wel een ton aan LAN ervaring dus wie weet compenseert dat nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
[...]

Wacht even. Welke inkomsten mist hij dan vanuit het streamen?
Hij zal de game zelf niet streamen, maar hij kan toch vast wel een mannetje regelen die een stream voor hem wil aanzetten om het live uit te zenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
DigitalError schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:33:
[...]

Er waren genoeg mensen van Fase aanwezig dus die zullen vast wel even babbelen onderling.

Ninja heeft elke week met uitzondering van deze finale gewoon meegedaan aan de Summer Skirmish.
Ah, my bad. Had hem wel in duo's in vorige maanden zien meedoen, maar wist niet dat hij ook aan de singles had meegedaan.
Vindt pro-mode Ninja zoveel meer entertaining dan streamer-mode Ninja :) Maar dat zal wel aan mij liggen (misschien de leeftijd? 40 jaar oud?).

@Swaxie Hij mist nieuwe subscribers die hem graag willen zien streamen. Hij heeft het er al vaker over gehad dat hij niet graag reist, omdat hij dan niet kan streamen en mensen wiens Twitch Prime abo afloopt, dan niet her-subscriben op zijn channel. Die zoeken dan iemand anders die op dat moment aan het streamen is.
Het is niet zozeer een bemensing-issue, maar een 'er is geen Ninja op Twitch'-issue

[ Voor 25% gewijzigd door eduardtee op 04-09-2018 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
servival7 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:34:
[...]

Ninja was uitgenodigt maar wilde zelf niet omdat hij al zoveel heeft moeten reizen afgelopen maand.
Denk trouwens dat Ninja late game nogal moeite zal hebben om mee te komen omdat hij weinig scrims speelt. Aan de andere kant heeft hij wel een ton aan LAN ervaring dus wie weet compenseert dat nog wat.
De keren dat hij mee deed kwam hier niet super uit de verf.
Zit dus duidelijk een verschil in pub stomping en skirmish spelen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[video]
Ik heb het nog niet gezien, maar Ayden had in de eerste 2 potjes bij de kwalificatie de meeste kills van iedereen. 7 en 8 geloof ik, en dat met een controller.

Die dag ervoor had Turkey lips de meeste kills met 17 in totaal over 4 potjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Griffx schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:39:
[...]

De keren dat hij mee deed kwam hier niet super uit de verf.
Zit dus duidelijk een verschil in pub stomping en skirmish spelen.
Je moet ook een beetje geluk hebben. Kijk maar naar Tfue. 1 van de beste spelers en kwam gisteren ook niet uit de verf. Ninja werd met DrLupo trouwens gewoon 2e in de laatste online skirmish.

Stream van Ninja had gisteren trouwens 300k views tijdens het toernooi. Dus die heeft ook nog aardig wat verdiend. :+
Famous schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:43:
[...]

Ik heb het nog niet gezien, maar Ayden had in de eerste 2 potjes bij de kwalificatie de meeste kills van iedereen. 7 en 8 geloof ik, en dat met een controller.

Die dag ervoor had Turkey lips de meeste kills met 17 in totaal over 4 potjes :+
Aydan had er gisteren weer 18. Volgens mij was er maar 1 die meer kills had dan hem.

[ Voor 28% gewijzigd door servival7 op 04-09-2018 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
servival7 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:45:
[...]

Je moet ook een beetje geluk hebben. Kijk maar naar Tfue. 1 van de beste spelers en kwam gisteren ook niet uit de verf. Ninja werd met DrLupo trouwens gewoon 2e in de laatste online skirmish.

Stream van Ninja had gisteren trouwens 300k views tijdens het toernooi. Dus die heeft ook nog aardig wat verdiend. :+
De pot waarin Nick, Tfue, Poach, en nog een hele serie killde was wel episch.
Maar om dan te zien dat iemand wint met 0 kills is wel weer zuur.
25k no kill challenge volgens Ninja :D :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Griffx schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:48:
[...]

En dan dood gana omdat hij van de berg af glijdt :+
Wel zuur van Natehill. Wordt 2x 2e en mist dus potentieel 50k

[ Voor 7% gewijzigd door servival7 op 04-09-2018 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Griffx schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:48:
[...]

Epic moet duidelijk bepalen hoe ze de game zien en hoe ze mensen daarvoor willen belonen.
In de huidige point-awarding structuur ligt de nadruk op building, aangezien je een game kan winnen zonder kills. Ik zou de balans liever meer zien richting kills. Niet puur en alleen op kills, maar wel dat kills meer worden beloond.
En dan nog specifiek early-game kills. Mid-game en end-game kills worden afgedwongen door de cirkel. Maar early-game kills zouden daarom beter beloond moeten worden
Wat kan helpen, is als ze bijv. in de HUD duidelijk maken in welke circle je zit (early/mid/late) en bijv. points geven op basis hiervan.

Voorbeeldje top of mind: wins geven 20 points, early-game kills geven 4 points, mid-game kills geven 2 point, late-game kills geven 1 point.
Op deze manier kan je agro-spelers meer belonen voor kills en hangt het minder af van de wins. Iemand als Aydan had dan beter kunnen eindigen, terwijl passievere spelers als Lanjok minder punten hadden gekregen.

Maar just my train of thought.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
eduardtee schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:06:
[...]

Epic moet duidelijk bepalen hoe ze de game zien en hoe ze mensen daarvoor willen belonen.
In de huidige point-awarding structuur ligt de nadruk op building, aangezien je een game kan winnen zonder kills. Ik zou de balans liever meer zien richting kills. Niet puur en alleen op kills, maar wel dat kills meer worden beloond.
En dan nog specifiek early-game kills. Mid-game en end-game kills worden afgedwongen door de cirkel. Maar early-game kills zouden daarom beter beloond moeten worden
Wat kan helpen, is als ze bijv. in de HUD duidelijk maken in welke circle je zit (early/mid/late) en bijv. points geven op basis hiervan.

Voorbeeldje top of mind: wins geven 20 points, early-game kills geven 4 points, mid-game kills geven 2 point, late-game kills geven 1 point.
Op deze manier kan je agro-spelers meer belonen voor kills en hangt het minder af van de wins. Iemand als Aydan had dan beter kunnen eindigen, terwijl passievere spelers als Lanjok minder punten hadden gekregen.

Maar just my train of thought.
Punten telling met een BR is altijd lastig, Leg je de nadruk teveel op kills dan verlies je een beetje het speldoel van BR. Ik vind de puntentelling van gisteren opzich niet zo verkeerd maar zou graag zien dat ze de rewards voor kills nog wat verder doortrekken ipv te stoppen bij 7 kills. Dus dat je voor 9 kills +4 krijgt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Heb je zeker een punt enkel zit heel de game niet op die manier in elkaar.
Bij een normale game is de win leidend, of dat nou met 0 of 11 kills is.

Dan zou je het bij een toernooi heel anders maken dan 'normaal'.
Een win mag van mij wel wat waard zijn.

Zal vanavond een het evenement bekijken, Best Fortnite Moments zet ze altijd op YT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Famous schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:19:
Heb je zeker een punt enkel zit heel de game niet op die manier in elkaar.
Bij een normale game is de win leidend, of dat nou met 0 of 11 kills is.

Dan zou je het bij een toernooi heel anders maken dan 'normaal'.
Een win mag van mij wel wat waard zijn.

Zal vanavond een het evenement bekijken, Best Fortnite Moments zet ze altijd op YT :+
In mijn 1e post staat het hele toernooi gelinkt. Filmpje is wel 8 uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

servival7 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:20:
[...]

In mijn 1e post staat het hele toernooi gelinkt. Filmpje is wel 8 uur :+
Ja daarom, die kerl knipt altijd de speeltijd eruit.
Ben je met 25 min klaar per game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Mochten er mensen interesse hebben in de Fortnite Royal Bomber Skin met 500V. Check mijn V&A!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Florissant schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:03:
Mochten er mensen interesse hebben in de Fortnite Royal Bomber Skin met 500V. Check mijn V&A!
60 euro? :P neem aan dat je dan StW ook hebt? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
DigitalError schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:13:
[...]

Geen idee wat StW is.. Maar op Marktplaats staan je voor €70 aangeboden en daar staan biedingen op van €50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
DigitalError schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:13:
[...]

Die codes zijn echt belachelijk duur ja.
Ik had er ook even voor gekeken, maar toen ik de prijzen zag, moest ik het ook niet meer hebben.
Die skin is niet eens zo goed, een slechtere versie van Raptor zonder Backbling.

Ik denk dat mensen speciaal die ps4 bundle kopen om dan de code te kunnen verkopen voor de hoofdprijs, op die manier heb je natuurlijk een leuke korting op je ps4.

Maar geen verwijt @Florissant he, als ik in die situatie zat, zou ik ook proberen om flink te cashen :*)
Binnenkort komt die skin ook uit als bundle met een dualshock 4. Dan heb je hem ook voor 60 euro, maar met een controller er bij. Ik dacht wel dat die enkel in de US uitkomt. De bundle met de ps4 zelf is enkel in EU te krijgen. (Maar ben niet 100% zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 16:18

s0kkie

Cowabunga

Florissant schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:19:
[...]

Geen idee wat StW is.. Maar op Marktplaats staan je voor €70 aangeboden en daar staan biedingen op van €50
Save The World :)
De single player kant van Fortnite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Florissant schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:19:
[...]

Ze staan er ook wel op voor € 10,- toch?

Geef je verder geen ongelijk maar ben benieuwd wat voor mensen dit er voor over hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
Joster schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:22:
[...]

Ze staan er ook wel op voor € 10,- toch?

Geef je verder geen ongelijk maar ben benieuwd wat voor mensen dit er voor over hebben :P
Ja.. Blijkbaar erg veel geld. Kijk voor de grap maar eens op eBay: https://www.ebay.com/sch/...=fortnite+bomber&_sacat=0

Edit: Zoals ik al zei, heb totaal geen ervaring met Fortnite dus ook geen idee wat zo'n skin waard is. Ik kijk puur naar het aanbod wat er is.

En bedankt voor het niet verwijten :>

[ Voor 16% gewijzigd door Florissant op 04-09-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Wel weer jammer dat de update niet op dinsdag komt.
Dan maken ze vorige week zoveel reclame voor die nieuwe LTM, en dan kunnen we waarschijnlijk tot donderdag wachten :|
Labor Day zal er waarschijnlijk wel iets mee te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
die update komt toch vandaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Geen idee...
Updates komen normaal altijd op dinsdag om 10u.
Dat wordt dan maandagavond aangekondigd.

2 weken terug was de update ook al uitgesteld naar donderdag.
Vandaag gaat hij niet meer komen vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Anton.net schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:38:
[...]

Geen idee...
Updates komen normaal altijd op dinsdag om 10u.
Dat wordt dan maandagavond aangekondigd.

2 weken terug was de update ook al uitgesteld naar donderdag.
Vandaag gaat hij niet meer komen vrees ik
ah jamme net de kids verteld over die nieuwe update.. die heist zeg maar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Mooi, dan komt update 5.4 ook morgen

[ Voor 5% gewijzigd door Anton.net op 04-09-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
De update en LTM zijn toch nog verplaatst naar donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Gisteren rond 23:00 hadden we al wat potjes 50vs50 Gold gespeeld, de laatste die we starten was 50vs50 maar zonder only gold. Foutje of is het al veranderd?

Gisteren Ragnar skin 500k gehaald, vind hem toch wel de moeite hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
https://twitter.com/fortn.../1037025552580923392?s=21

zouden ze met "a critical controller issue" bedoelen dat we geen instant edit option hebben? :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4mpie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 09:06
Ricloo86 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:21:
Gisteren rond 23:00 hadden we al wat potjes 50vs50 Gold gespeeld, de laatste die we starten was 50vs50 maar zonder only gold. Foutje of is het al veranderd?

Volgens mij veranderd want de quads only gold bestond wel nog.
Ofwel gewoon verkeerde tijd ingesteld van wanneer tot wanneer die event plaatsvind. Wel was in de 50v50 de glider terug actief na het springen (definitief voor 50v50?).

[ Voor 3% gewijzigd door r4mpie op 05-09-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7

Is veranderd. https://twitter.com/FortniteGame/status/1037075884140896256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik heb hem 1x gedragen om @Martinspire te paaien dat ik hem al had :9
Eerste en laatste keer, die helm is echt veels te groot. Als je aimt zie je aan je linkerzijde niets meer.

Zit nog steeds te wachten op de nieuwe Prime pack :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Famous schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:18:
[...]

Eerste en laatste keer, die helm is echt veels te groot. Als je aimt zie je aan je linkerzijde niets meer.

Zie nu weer iets van overwatch lopen tot begin oktober. Denk dat we nog wel even moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
servival7 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:50:
[...]

Zie nu weer iets van overwatch lopen tot begin oktober. Denk dat we nog wel even moeten wachten :(
Zoals al eerder gezegd: die overwatch actie is al 2 maanden aan de gang en daarnaast zijn er gewoon andere acties dus dat heeft geen invloed. Er is namelijk ook nog een pubg actie tot 17 september dus ik hoop dat we daarna iets kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Inderdaad, PUBG is de enige reden waarom er geen Twitch Prime pack is.

De challenges van morgen zijn ook verschoven naar vrijdag. Geen idee waarom dat nodig was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
DigitalError schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:59:
[...]

Zoals al eerder gezegd: die overwatch actie is al 2 maanden aan de gang en daarnaast zijn er gewoon andere acties dus dat heeft geen invloed. Er is namelijk ook nog een pubg actie tot 17 september dus ik hoop dat we daarna iets kunnen verwachten.
Zetten ze die er elke keer opnieuw in als nieuw dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Famous schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:18:
[...]

Haha oke!

Ik moet zeggen dat ik het nog niet als zo ervaren heb, vind hem gewoon wel cool ;)

Gisteren per ongeluk alleen die skin gekocht met dat duikpak aan 8)7 (alleen speelt mijn neefje ook op mijn account en heeft die 3 keer annuleren al gebruikt blijkbaar :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
servival7 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:25:
[...]

Zetten ze die er elke keer opnieuw in als nieuw dan?
Die overwatch actie wel ja, krijg je netjes elke maand een melding van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Lijkt er trouwens sterk op dat er weer geen update komt vandaag en dat deze dus weer op woensdag komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Swaxie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:21:
Lijkt er trouwens sterk op dat er weer geen update komt vandaag en dat deze dus weer op woensdag komt?
Het is vandaag woensdag he :P en de update komt donderdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DigitalError schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:31:
[...]

Vrijdag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Het is vandaag woensdag, en de update komt morgen (donderdag) 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9pijlmbvw9k11.jpg

Tering wat een geld. Was ik maar wat beter.
Morgausse en IDropz_Bodies hebben beide maar 1 toernooi mee gedaan.

Edit: Team Liquid samen meer dan 700k binnen geharkt.

[ Voor 16% gewijzigd door servival7 op 05-09-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
servival7 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:53:
[afbeelding]

Ik vind het een rare lijst, die nummers 1 tot 0 en dan weer opnieuw, wat houdt het in? Ik mis context.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
DigitalError schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:15:
[...]

Ik vind het een rare lijst, die nummers 1 tot 0 en dan weer opnieuw, wat houdt het in? Ik mis context.
1e cijfer is eraf gevallen. Moet dus 10, 11 enzovoort zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
DigitalError schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:31:
[...]

Ow oeps.. tijd voor weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Swaxie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:34:
[...]

Ow oeps.. tijd voor weekend.
Ja dat is het al gauw he :P
Voor m'n gevoel is het ook al een dag later hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
De route die de cube gaat nemen is blijkbaar gevonden in de files

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DmUkfyMXgAAy3zg.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:00:
De route die de cube gaat nemen is blijkbaar gevonden in de files

spoiler:
Niet alleen in de files, er was een heel ding met mobile spelers op de laagste resolutie en dan waren er stukken gras die anders waren en daar had de Cube een Mark achterlaten... Heel verhaal maar daardoor hadden ze de route vannacht al bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@DigitalError Dat ja, ik heb me er niet echt in verdiept en had ook geen zin om een hele uitleg te geven :P
Goed dat je een link plaatst

Morgen om 10u dus update 5.4. Downtime zal wel weer tot half 12 duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:03:

Morgen om 10u dus update 5.4. Downtime zal wel weer tot half 12 duren
Geeft niet, ik moet toch nog werken :+

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:04
servival7 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:53:
[afbeelding]

En dan gaat epic nog eens 90 miljoen stoppen in esports voor het eind van 2019. Verwacht dus ook wel een winter etc skirmish. Mooie is dat je gewoon voor de grote prijzenpot uitgenodigd kan worden als je goed speelt tijdens de solo showdown(i drop boddies werd 3e in een van de eerste, en werd toen uitgenodigd voor een summer skirmish).

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Gister weer eens een goeie Fortnite sessie gehad, 'smiddags 2 solo winsten en 1 duo win. Later op de avond nog 2 duo winsten. Lang geleden weer dat het weer "vanzelf" ging. Mis die tijden dat ik geregeld op een avondje de 10 winsten aan tikte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j00psta
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
Nou, even een update over mijn voortgang dan. Het gaat nog steeds niet lekker to say the least. Ik raak wel mensen van veruit, maar als iemand voor me staat is het meest gelijk klaar. Ik doe meest v50, dat gaat nog wel voor mij. Elke dag 1 of 2 duo's met mn kinderen, waarna zij kwaad worden en niet meer met mij wensen te spelen. Ik zing nu dus de hele dag. "Mn kinderen willen niet met me spelen, noemen me Noob, en wijzen me na". Maar ik blijf volhouden hoor!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
j00psta schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:54:
Nou, even een update over mijn voortgang dan. Het gaat nog steeds niet lekker to say the least. Ik raak wel mensen van veruit, maar als iemand voor me staat is het meest gelijk klaar. Ik doe meest v50, dat gaat nog wel voor mij. Elke dag 1 of 2 duo's met mn kinderen, waarna zij kwaad worden en niet meer met mij wensen te spelen. Ik zing nu dus de hele dag. "Mn kinderen willen niet met me spelen, noemen me Noob, en wijzen me na". Maar ik blijf volhouden hoor!
Hier moest ik even om lachen haha!

• servival7
De patchnotes van v5.40

[ Voor 43% gewijzigd door servival7 op 06-09-2018 10:16 ]

• Anton.net
Vooral veel aanpassingen aan de rarities van wapens.
De goede oude Bolt Sniper bestaat bijvoorbeeld niet meer in legendary. Toch jammer, ze willen blijkbaar die nieuwe Heavy Sniper boven de Bolt plaatsen. ik verkies nog steeds de Bolt

• servival7
Anton.net schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:16:
Vooral veel aanpassingen aan de rarities van wapens.
De goede oude Bolt Sniper bestaat bijvoorbeeld niet meer in legendary. Toch jammer, ze willen blijkbaar die nieuwe Heavy Sniper boven de Bolt plaatsen. ik verkies nog steeds de Bolt
De burst heeft wel een flinke buff gehad. Helaas weer geen instant edit of custom keybinds voor console ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Er komt een 'evil version' van Brite Bomber. :P
(Zie loading screen week 10)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DmZd11ZUcAAIvcE.jpg:large

[ Voor 31% gewijzigd door Anton.net op 06-09-2018 10:39 ]

• Anton.net
Skins zijn weer 'meh'

Afbeeldingslocatie: https://fortniteinsider.com/wp-content/uploads/2018/09/Fortnite-Skins-v5.4.jpg

*LEAK*
Custom Map Markers, Pets, Vehicle Decorations, and Weapon Skins are introduced to the game files and will likely be seen in Season 6

[ Voor 38% gewijzigd door Anton.net op 06-09-2018 10:48 ]

• RubenSaurus
Anton.net schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:45:
Skins zijn weer 'meh'

[afbeelding]

*LEAK*
Custom Map Markers, Pets, Vehicle Decorations, and Weapon Skins are introduced to the game files and will likely be seen in Season 6
Medic! :P

• Anton.net
Die Wild Card skin is dus 2000, ik ga hem niet eens kopen denk ik.

Die vrouwelijke Medic vind ik wel leuk, ultieme troll skin voor 50v50 :P
Hopelijk wordt die Dark Bomber een selectable style, zoals bij Tomatohead

• shakespeare
iemand al high stakes gespeeld ? is het wat?

• servival7
Anton.net schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:08:
Die Wild Card skin is dus 2000, ik ga hem niet eens kopen denk ik.

Die vrouwelijke Medic vind ik wel leuk, ultieme troll skin voor 50v50 :P
Hopelijk wordt die Dark Bomber een selectable style, zoals bij Tomatohead
Ik had het idee dat je ehm vrij moest spelen met een challenge in High Stakes. Wel een tegenvaller dit.

• thr0ne
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-08 12:09
Ik ben recent begonnen met Fortnite. Als iemand mij wil toevoegen om misschien is samen een potje te doen zou dat leuk zijn: :D

xTwinpack is de naam!

• Anton.net
Net 1 keer gedropt in high stakes.
Je ziet onmiddellijk waar de 4 kluizen gaan landen.
Gevolg is dat je met ongeveer 25 man land rond 1 kluis. Diegene die dan een wapen heeft kan de rest makkelijk afknallen.

Ik ga die mode zeker nog wat uitproberen, maar heb nu al het gevoel dat er aanpassingen nodig zijn :X

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ja potverdikkie ik had echt interesse in die Wild Card maar 2.000 terwijl het nieuwe seizoen er al bijna aankomt is wel heel naaierij |:(

• Anton.net
Die nieuwe mode is echt een grap. 8)7
Er ging een kluis landen waar vroeger dat kapot kasteel stond.
Wij waren dus geland bij Motel om eerst te looten.
Daarna onmiddelijk naar de landingsplaats gelopen.
Daar stond nog 2 man en een paardenkop, iedereen had elkaar uitgemoord met 1 Tac en een grijze pistol.
Wij konden dus makkelijk die spelers killen. Een half minuutje later was de kluis geland. Op dat moment waren nog 14 spelers in leven.
Aan die fabrieken aan Loot Lake was een pickup van. We zijn toen naar daar gelopen, zonder nog iemand tegen te komen. Daarna was het Victory Royale voor ons.
Alles samen duurde het 6 minuten ofzo.

Het idee is heel leuk, maar de uitwerking is nog niet op punt
Misschien moeten ze werken met minder spelers en respawnen ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 06-09-2018 12:09 ]

• Swaxie
Klopt het dat je je wapens een skin kan geven? ik zag daar zojuist iets van voorbij komen?

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Swaxie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:15:
Klopt het dat je je wapens een skin kan geven? ik zag daar zojuist iets van voorbij komen?
Staat gepland voor seizoen 6 :)

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik weet niet wat er met de IOS versie is gebeurt, maar tot nu toe is deze niet speelbaar.
De boel blijft elke keer hangen en stotteren.
Het was altijd af en toe maar was wel speelbaar.

Ik krijg nu ook bij wapens een vlakje waarin staat wat het is (zoals op de pc en ps).

Sommige huisjes zijn ook 1 blok ipv hout en raampjes.

• Anton.net
@Crxtreem
We are investigating an issue with performance on iOS devices. We will post more information once it becomes available.

• RubenSaurus
zo, crowbar ook weer binnen :P

• Anton.net
Ik heb hem ook gehaald net.
Morgen ben ik tier 100 (moet nog 4 stars) 8)7
Pagina: 1 ... 31 ... 53 Laatste