Nieuwe starterpakket staat ook in de PS Store:
https://store.playstation...07669_00-RMPA030000000000
https://store.playstation...07669_00-RMPA030000000000
[ Voor 61% gewijzigd door Geronimous op 29-08-2018 20:15 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
heb ik ook al sinds week 7 live gingFamous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:59:
165 roebel in Russia, mooi aangeschaft
Update op xbox was 689mb.
Wel gek, bij week 8 heb ik nu 0/43 staan..
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 29-08-2018 20:15 ]
Dat kan dus jaservival7 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:05:
patchnotes: https://www.epicgames.com...e?sessionInvalidated=true
En de shockwave Grenade video:
[video]
[...]
Benieuwd of je jezelf nu dwars door iemand zijn 1x1 kan laten beuken.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Headshots zijn altijd aahwwwww yeah...MrNobody28 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:35:
Solid Gold Solo FTW! Mijn sterkste modus by far. Gister een solo game gewonnen met 14 kills. Blij dat die solo games meetellen haha. Hier onder 2 clipjes van wat gunstige headshots, helaas was de 3e niet opgenomen door een van de kijkers. Maar had na die 2 headshots dus nog een headshotje haha. Overigens werd ik vrij kort daarna zelf geheadshot.
https://clips.twitch.tv/S...=clips_api&tt_content=url
https://clips.twitch.tv/CredulousOutstandingMangoHeyGuys
Haha zolang speel ik nog niet op de PC. De headshots opzich zijn niet heel bijzonder, maar 3 achter elkaar was toch wel even speciaal voor mijn doenCrashhill schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:41:
[...]
Headshots zijn altijd aahwwwww yeah...
Komt het zijn nou niet 360noscopes natuurljkEn PC gamer zie ik, dan moet je 100% alleen maar headshots snipen hé
In Stw krijg je om de 7 dagen extra Vbucks, maar dat is pas iets later. Vanaf dag 80 ongeveer
Ah okay, zit nu op dag 36Anton.net schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:27:
[...]
In Stw krijg je om de 7 dagen extra Vbucks, maar dat is pas iets later. Vanaf dag 80 ongeveer
Ik zou graag willen dat ik mensen zo op mijn dooie gemak kan aanvallen zonder me druk te hoeven maken op een flank van iemand anders. Sowieso ging gisteravond erg brak. Heel vaak in de sandwich, veel cirkels die je langs lootlake en/of tilted laten gaan en met squads was ik vrijwel elke keer bij een groot vuurgevecht als eerste down en in 9/10 gevallen ook meteen afgemaakt.MrNobody28 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:35:
Solid Gold Solo FTW! Mijn sterkste modus by far. Gister een solo game gewonnen met 14 kills. Blij dat die solo games meetellen haha. Hier onder 2 clipjes van wat gunstige headshots, helaas was de 3e niet opgenomen door een van de kijkers. Maar had na die 2 headshots dus nog een headshotje haha. Overigens werd ik vrij kort daarna zelf geheadshot.
https://clips.twitch.tv/S...=clips_api&tt_content=url
https://clips.twitch.tv/CredulousOutstandingMangoHeyGuys
Het afmaken van mensen is inderdaad echt misselijk. Gister ook in een potje squads, ik killde er een van hun, zij mij. Mijn team liep wat achter me, die waren nog aan het kloten bij de cube. Maar toen gingen m'n team mates het gevecht aan, loopt er zo'n stomme no-skin noob naar me toe en mist de eerste 3x met een tactical terwijl ik op de grond ligt om me vervolgens alsnog af te maken. Meestal kom ik dan ook in zo'n bui waarin ik alles en iedereen gelijk wil finishen. Sowieso in het begin probeer ik ze wel te finishen voor de loot, maar later in de game als het gewoon 4vs4 is en er 1 team mate down ligt, bekijk ik eerst of ze hem finishen of niet, zo niet, laat ik hun team mate ook liggen als ik 'm down schiet.Martinspire schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:52:
[...]
Ik zou graag willen dat ik mensen zo op mijn dooie gemak kan aanvallen zonder me druk te hoeven maken op een flank van iemand anders. Sowieso ging gisteravond erg brak. Heel vaak in de sandwich, veel cirkels die je langs lootlake en/of tilted laten gaan en met squads was ik vrijwel elke keer bij een groot vuurgevecht als eerste down en in 9/10 gevallen ook meteen afgemaakt.
Serieus wat is dat toch de laatste tijd om mensen maar meteen af te maken (ook nog lang na het behalen van de challenges). Vroeger liet men elkaar veelal leven om zich te focussen op het afmaken van de hele squad. Nu gaan ze je meteen afmaken om wat voor reden dan ook (soms vanwege de loot, maar meestal voor de kills). Ik vond dat altijd wel een mooie gentleman's agreement door anderen gewoon te laten liggen. Maar zodra er van ons 1 afgeschoten wordt, ga ik ook echt een punt maken.
In ieder geval pak ik voorlopig geen pumps meer op. Die dingen zijn echt veel te onduidelijk qua damage. En ook de tactical shotty is een vraagteken wat voor damage er nu weer uit komt. En die Gold modus heeft volgens mij geen gouden SMGs of ik heb ze nog niet gezien.
Dan staan je nog veel vbucks te wachten
Komt denk ik door de summer skirmish van 2 a 3 weken geleden. Toen ging het voornamelijk om zo veel mogelijk kills halen om tot 7 kills te komen zodat je de volgende ronde dubbele punten kreeg. Ze gingen toen ook echt voor de kills en lieten niemand liggen. Streamers die met dit soort events mee willen doen oefenen hier dus op in hun streams. Fortnite heeft natuurlijk een hele grote community in het algemeen en op twitch. dus het zal mij niet verbazen dat veel kijkers dit ook gaan doen.Martinspire schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:52:
[...]
Serieus wat is dat toch de laatste tijd om mensen maar meteen af te maken (ook nog lang na het behalen van de challenges). Vroeger liet men elkaar veelal leven om zich te focussen op het afmaken van de hele squad. Nu gaan ze je meteen afmaken om wat voor reden dan ook (soms vanwege de loot, maar meestal voor de kills). Ik vond dat altijd wel een mooie gentleman's agreement door anderen gewoon te laten liggen. Maar zodra er van ons 1 afgeschoten wordt, ga ik ook echt een punt maken.
Die laatste was inderdaad zoals je kan zien getelefoneerd. Maar als je ze afmaakt dan kunnen ze in spectator mode jou toch ook volgen?Famous schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:30:
Naast het hele afmaken gebeuren voor de kill..
Stel jij land in Paradise, jij bent down en ze laten je liggen.
Wat doe je? Je verteld je teammates waar ze lopen, wat ze doen, wanneer ze de hoek om komen, etc.
Ik maak vaak genoeg mensen af die voor me liggen, simpelweg omdat de andere dan teveel intel kan geven.
Deze had ik gister bijvoorbeeld, als ik zijn teammate laat leven dan kan die teveel info geven.
Als ze een stuk verder liggen laat ik ze wel leven.
[video]
Nee dan schakel je over naar je squad waar je kan meekijken.merino-peperino schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:47:
[...]
Die laatste was inderdaad zoals je kan zien getelefoneerd. Maar als je ze afmaakt dan kunnen ze in spectator mode jou toch ook volgen?
dat is waar ook. Je kan dan nog steeds wel zijn laatste locatie doorgeven. of als je teammaat hem over het hoofd ziet dit aangeven.Ricloo86 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:49:
[...]
Nee dan schakel je over naar je squad waar je kan meekijken.
Ja je geeft intel, maar je zorgt er ook voor dat je team niet meteen wordt afgemaakt en dat is mij ook wel wat waar de eigenlijk. Bovendien is het niet zo dat het helemaal onbekend is waar ze lopen. En je kunt ook gewoon weglopen van het lijk waardoor ze je dan toch niet meer kunnen zienFamous schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:30:
Naast het hele afmaken gebeuren voor de kill..
Stel jij land in Paradise, jij bent down en ze laten je liggen.
Wat doe je? Je verteld je teammates waar ze lopen, wat ze doen, wanneer ze de hoek om komen, etc.
Ik maak vaak genoeg mensen af die voor me liggen, simpelweg omdat de andere dan teveel intel kan geven.
Deze had ik gister bijvoorbeeld, als ik zijn teammate laat leven dan kan die teveel info geven.
Als ze een stuk verder liggen laat ik ze wel leven.
[video]
Deze was gisteren ook nog wel leuk
[video]
Bij de laatste liepen er twee, ik had er op één twee clingers gegooid.merino-peperino schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:47:
[...]
Die laatste was inderdaad zoals je kan zien getelefoneerd. Maar als je ze afmaakt dan kunnen ze in spectator mode jou toch ook volgen?
Laat ze maar eens zorgen voor Twitch Prime pack #3. Pack #2 is verdorie al in julie afgelopenAnton.net schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:03:
Epic heeft precies wat extra geld nodig. Vorige week al 3 nieuwe legandary skins in de shop.
Gisteren random 2 nieuwe skins op dinsdag(?) en vandaag die set van backblings.
Ik ging er eigenlijk van uit dat die backblings 500Vbucks zouden zijn, maar ze zijn dus 800. Dat vind ik toch net te duur, anders had ik ze wel gekocht. Ik zou die dingen toch niet veel gebruiken, is gewoon leuk voor de verzameling
Ik zeg gewoon elke maand een nieuw prime packservival7 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:27:
[...]
Laat ze maar eens zorgen voor Twitch Prime pack #3. Pack #2 is verdorie al in julie afgelopen
Je krijgt straks als prime gebruiker ook gewoon reclame dus dan kan dat er inderdaad makkelijk vanaf.DigitalError schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:09:
[...]
Ik zeg gewoon elke maand een nieuw prime pack
Nieuwe speler hier, speel voornamelijk Solo nog, want ik heb geen vrienden die het spelenMrNobody28 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:07:
[...]
Het afmaken van mensen is inderdaad echt misselijk. Gister ook in een potje squads, ik killde er een van hun, zij mij. Mijn team liep wat achter me, die waren nog aan het kloten bij de cube. Maar toen gingen m'n team mates het gevecht aan, loopt er zo'n stomme no-skin noob naar me toe en mist de eerste 3x met een tactical terwijl ik op de grond ligt om me vervolgens alsnog af te maken. Meestal kom ik dan ook in zo'n bui waarin ik alles en iedereen gelijk wil finishen. Sowieso in het begin probeer ik ze wel te finishen voor de loot, maar later in de game als het gewoon 4vs4 is en er 1 team mate down ligt, bekijk ik eerst of ze hem finishen of niet, zo niet, laat ik hun team mate ook liggen als ik 'm down schiet.
Zou gewoon een ongeschreven regel moeten zijn
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Inderdaad vanuit sportiviteit.bakbakbak schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:54:
[...]
Nieuwe speler hier, speel voornamelijk Solo nog, want ik heb geen vrienden die het spelen![]()
![]()
Maar waarom een gedownde speler laten leven? Gewoon vanuit sportiviteit dat die gerevived kan worden als het gevecht over is? Ben nog lerende hier
[ Voor 9% gewijzigd door MrNobody28 op 29-08-2018 14:59 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Is het pc/xbox/ps4?maartend schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:41:
Snelle vraag, want ik heb werkelijk geen idee.
Zoontje van vriend wil zijn fortnite account verkopen. Koper vraagt nu zijn inlog van zijn epic account, vriend denkt dat dit kan omdat zoontje dan via de mail toch de controle zou behouden? En dan zou de gast geld overmaken.
Mij klinkt het erg fishy, of ben ik te alu-hoedje.
Ik speel geen fortnite, heb geen epic-account en totaal geen idee.
Is PS4. En dat emailadres was idd ook mijn probleem juist.Anton.net schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:56:
[...]
Is het pc/xbox/ps4?
Je account verkopen is gewoon erg fishy, ik zou er echt niet aan beginnen. Die wereld zit echt vol scammers.
Je account is gekoppeld aan een emailadres. Kan je dat loskoppelen en koppelen aan een emailadres?
Zoniet, denk ik dat je je emailadres moet 'meeverkopen', hoe ga je het anders doen?
Nogmaals, ik zou het echt niet doen.
Kreeg vanochtend een mail over een Overwatch bundle, zou nog wel even duren dusDigitalError schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:09:
[...]
Ik zeg gewoon elke maand een nieuw prime pack
Hoe ging het gisteren Richard?Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:13:
Dat afdrukken is verschrikkelijk, ik zeg een timer erop van 3-4 seconden.
Helemaal als je team in de buurt is. Dan moet het gewoon niet kunnen zijn dat iemand je afdrukt.
Van die eppies die bijv. niet eens voor je teammates gaan maar afdrukken terwijl ze beschoten worden, dat soort idioten mogen ze van mij gelijk een nekschot geven. #ragemodeuit
PSN: Fruitschaaltje
Die overwatch bundel loopt 3 maanden met elke maand 1 nieuwe lootbox, was al in augustus ook namelijk. Dus er is nog hoopFamous schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:08:
[...]
Kreeg vanochtend een mail over een Overwatch bundle, zou nog wel even duren dus
Ze hebben er toch een timer opgezet?Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:13:
Dat afdrukken is verschrikkelijk, ik zeg een timer erop van 3-4 seconden.
Helemaal als je team in de buurt is. Dan moet het gewoon niet kunnen zijn dat iemand je afdrukt.
Van die eppies die bijv. niet eens voor je teammates gaan maar afdrukken terwijl ze beschoten worden, dat soort idioten mogen ze van mij gelijk een nekschot geven. #ragemodeuit
Ah, dat is mooi!DigitalError schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:28:
[...]
Die overwatch bundel loopt 3 maanden met elke maand 1 nieuwe lootbox, was al in augustus ook namelijk. Dus er is nog hoop
Jij bent ook zo een verschrikkelijke vent die gelijk gaat lopen afdrukken. 3-4seconden delay inbouwen. Klaar. Dus als je gelijk afgedrukt wordt in squads vind je dat prima?Famous schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:29:
[...]
Ze hebben er toch een timer opgezet?
Voorheen kon je direct beginnen met afknallen en nu zit er een kleine delay in/op.
Vind het zoals het nu is prima.
[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 30-08-2018 09:53 ]
Nee hoor, als ze mijn teammates laten liggen vind ik het goed.Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:49:
[...]
Jij bent ook zo een verschrikkelijke vent die gelijk gaat lopen afdrukken. 3-4seconden delay inbouwen. Klaar. Dus als je gelijk afgedrukt wordt in squads vind je dat prima?Terwijl diegene die aan het afdrukken is wordt beschoten.
Trots
Ja sorry, ik/ ons squad downen ook gelijk iedereen, mits we iemand willen lokken voor een revive. Gewoon puur voor de materials en de ammo. En het gevoel van 'back to the lobby'MrNobody28 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:07:
[...]
Het afmaken van mensen is inderdaad echt misselijk. Gister ook in een potje squads, ik killde er een van hun, zij mij. Mijn team liep wat achter me, die waren nog aan het kloten bij de cube. Maar toen gingen m'n team mates het gevecht aan, loopt er zo'n stomme no-skin noob naar me toe en mist de eerste 3x met een tactical terwijl ik op de grond ligt om me vervolgens alsnog af te maken. Meestal kom ik dan ook in zo'n bui waarin ik alles en iedereen gelijk wil finishen. Sowieso in het begin probeer ik ze wel te finishen voor de loot, maar later in de game als het gewoon 4vs4 is en er 1 team mate down ligt, bekijk ik eerst of ze hem finishen of niet, zo niet, laat ik hun team mate ook liggen als ik 'm down schiet.
Zou gewoon een ongeschreven regel moeten zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 30-08-2018 11:03 ]
Kijk maar uit, voor het verkopen/kopen van een account kan je een ban van Epic, en van PSN.maartend schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:41:
Snelle vraag, want ik heb werkelijk geen idee.
Zoontje van vriend wil zijn fortnite account verkopen. Koper vraagt nu zijn inlog van zijn epic account, vriend denkt dat dit kan omdat zoontje dan via de mail toch de controle zou behouden? En dan zou de gast geld overmaken.
Mij klinkt het erg fishy, of ben ik te alu-hoedje.
Ik speel geen fortnite, heb geen epic-account en totaal geen idee.
Maar die loopt ook morgen afAnton.net schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:38:
Overwatch bundel maakt niet uit, het probleem is dat ze al meerdere Pubg bundels hebben gehad
Die wapenchallenges gelden alleen als je ze met dat wapen genocked hebts0kkie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:55:
Gewoon afknallen als je de kans hebt![]()
Kan je ook weer een challenge doen met een bepaalde wapen, dat maakt het alleen maar makkelijker. Mensen denken dat het stoer is om eerst ook de andere van de vijandige squad af te maken zodat ze gelijk allemaal dood gaan.
[ Voor 48% gewijzigd door RubenSaurus op 30-08-2018 11:09 ]
Nope dat was vroeger zo maar nu niet meer. Bijvoorbeeld pistol challange gewoon knocked down met een AR en dan afmaken met een pistolDigitalError schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:06:
[...]
Maar die loopt ook morgen af
[...]
Die wapenchallenges gelden alleen als je ze met dat wapen genocked hebt
Thnx, ook al gezien en vriend ingeseind. Staan er echter zo veel te koop dat ik me afvraag hoe vaak dit voorkomt. En dan zeker de PSN ban.Griffx schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:59:
[...]
Kijk maar uit, voor het verkopen/kopen van een account kan je een ban van Epic, en van PSN.
De verkoop van accounts die je ziet zijn voor 90% gehackte accounts.maartend schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:19:
[...]
Thnx, ook al gezien en vriend ingeseind. Staan er echter zo veel te koop dat ik me afvraag hoe vaak dit voorkomt. En dan zeker de PSN ban.
En onze wedstrijdjes dan, wie het mooist iemand kan afdrukkenCrashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:23:
Als je team 100 meter ver weg is, no problemo, dan verdien je het ook gewoon om afgedrukt te worden.
Maar sommigen gaan gewoon voor de afdruk terwijl ze beschoten worden door je teammates. Dat heeft niks te maken met last one standing, want je wordt zelf ook kapot gemaakt.
3-4 seconden delay.
Ik zeg overigens niet dat ik het niet doe als mijn team al afgedrukt is. Dan hun ook maar met 1 minder. Maar het slaat eigenlijk nergens op.
[ Voor 46% gewijzigd door Griffx op 30-08-2018 11:30 ]
Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:36:
Ik ben nog steeds kwaad
[ Voor 43% gewijzigd door Crashhill op 30-08-2018 12:14 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Beest, nog 2 tiers dan is hij binnen, lvl 80 nu.Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:14:
Haha, deze week moet ik het wel halen nog maar 4 Tiers. Ben ook level 86 dus kom gelijk als FULL RAGNAROK IN DE ZONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
[ Voor 33% gewijzigd door Anton.net op 30-08-2018 12:41 ]
Eens, alleen no skin is voor de echte tryhardsAnton.net schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:39:
Ik ga zijn cape zeker gebruiken, maar de skin niet.
Hoe je het ook draait of keert, Battle Pass skins zijn gewoon noob skins, zeker de tier 100 skins die iedereen zo 'cool' vindt.
Bij 50 mode vind ik het wat anders want dan weet je niet wie bij elkaar horen en kan ineens een man of 10 revived worden. Maar als een team de overhand heeft, dan maakt het ook al niet meer uit. Ik vind het meer bij squads en duos (zeker duos) normaal om de ander te laten liggen. Zeker als je al beschoten of opgejaagd wordt. Sommigen doen het pas als ze weten dat ze het niet redden en dat vind ik wel echt toxic.Crxtreem schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:45:
Dus als ik het goed begrijp moet ik als ik squad of 50vs50 speel iemand Knocked schieten en laten liggen....
Dus als die zijn team weer bereikt kan hij weer healen....
En hij mij weer kan aanvallen...
Maar het spel draait er toch om dat je win door iedereen af te maken?
Gisteren ook met een sniper meerdere mensen geknocked maar omdat ze allemaal weer geheald zijn heb ik toch verloren omdat ze met zijn alle ons aanvielen.
Dan kan ik ze toch beter Killen?
Er is maar 1 Battle Pass skin, die geen noobskin is.Anton.net schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:39:
Hoe je het ook draait of keert, Battle Pass skins zijn gewoon noob skins, zeker de tier 100 skins die iedereen zo 'cool' vindt.
Ik heb deze season eigenlijk vrij weinig gespeeld. Ben nog maar level 61 en heb soms een aantal dagen geen daily challenge gedaan. Daarom gaat tier 100 deze week niet lukken bij mij
IK HAAT BLACK KNIGHTS!Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:44:
[...]
Er is maar 1 Battle Pass skin, die geen noobskin is.
Vertel mij maar welke.![]()
Ik wil nu wel even een moment nemen om @Fruitschaal te taggen.
PSN: Fruitschaaltje
Jaja, pest me maarCrashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:44:
[...]
Er is maar 1 Battle Pass skin, die geen noobskin is.
Vertel mij maar welke.![]()
Ik wil nu wel even een moment nemen om @Fruitschaal te taggen.
ik vind Ragnarok wel cool, maar dan wel level 4 en niet level 6 want dat masker is echt geen poremAnton.net schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:39:
Ik heb deze season eigenlijk vrij weinig gespeeld. Ben nog maar level 61 en heb soms een aantal dagen geen daily challenge gedaan. Daarom gaat tier 100 deze week niet lukken bij mij
Wel alleen als je hem zelf geknocked hebt, right? Als iemand anders hem knocked en jij hem eliminate telt het niet volgens mij.s0kkie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:19:
[...]
Nope dat was vroeger zo maar nu niet meer. Bijvoorbeeld pistol challange gewoon knocked down met een AR en dan afmaken met een pistol
Klopt!Azaruc schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:40:
[...]
Wel alleen als je hem zelf geknocked hebt, right? Als iemand anders hem knocked en jij hem eliminate telt het niet volgens mij.
[ Voor 17% gewijzigd door s0kkie op 30-08-2018 22:51 ]
Nog erger, met een full Ranarok zie je je croshair niet meer als je inzoomt.DigitalError schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:20:
[...]
ik vind Ragnarok wel cool, maar dan wel level 4 en niet level 6 want dat masker is echt geen porem
Echt wat een drama is dat Fortnite op de Telefoon eigenlijk...s0kkie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:03:
Zojuist in de trein voor eerste keer #1 geworden op de iPhone![]()
Ik wilde alleen 5 AR kills halen voor een daily maar met precies 5 Scar kills ook gelijk nummer 1 geworden
En meteen een update downloaden van 300mbSwaxie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:41:
[...]
Echt wat een drama is dat Fortnite op de Telefoon eigenlijk...
ik start hem alleen maar op om mijn dailys te unlocken mocht ik een dag geen tijd hebben om mijn ps4 aan te slingeren.
Ja dat moet inderdaad ook elke 2 dagen. wat een dramaservival7 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:35:
[...]
En meteen een update downloaden van 300mb
Haha, jawel hoor, was best leuk om te zien. Maar toen moest ik ff weg en toen ik terug kwam was je een ander spel aan het doen :-) volgende keer probeer ik mee te spelen.MrNobody28 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:59:
Gister een Fortnite stream gedaan, had persoonlijk niet heel veel zin om Fortnite te gaan spelen, het ging ook niet zo geweldig. Mede ook doordat er iemand meedeed die door mij heen liep te praten als ik wat tegen de chat zei, heel vervelend haha. Wel mooi dat @bakbakbak even langs kwam om te kijken, je zult niet zo genoten hebben van de gameplay denk ik
[ Voor 7% gewijzigd door bakbakbak op 31-08-2018 10:01 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Ja, moet zeggen dat dat normaal dus helemaal niet het geval is. Dan wordt er wel serieus gespeeld, maar goed, hoeft van mij ook niet altijd even serieus. Beetje kloten mag af en toe.bakbakbak schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:59:
[...]
Haha, jawel hoor, was best leuk om te zien. Maar toen moest ik ff weg en toen ik terug kwam was je een ander spel aan het doen :-) volgende keer probeer ik mee te spelen.
PS: Ik zag wel dat je team meer focus op chat en beetje dansen enzo dan echt snel looten enzo haha
Dat deed ik ook altijd maar opeens was ik eerste zonder echt te proberenSwaxie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:41:
[...]
Echt wat een drama is dat Fortnite op de Telefoon eigenlijk...
ik start hem alleen maar op om mijn dailys te unlocken mocht ik een dag geen tijd hebben om mijn ps4 aan te slingeren.
Nice!s0kkie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:14:
[...]
Dat deed ik ook altijd maar opeens was ik eerste zonder echt te proberen
Waar bedoel je precies? Buiten de bomen of daar nog wel binnen?servival7 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:17:
Tipje voor de mensen die de chests nog moeten halen. Dat huisje noord oost van Wailing telt ook mee.
Komt bijna nooit iemand en staan toch 3 kistjes.
erbuiten, een beetje noordelijker staat er ook nog een huis met houten uitbouw. Daar staat vaak ook een kist die hier dus ook voor meeteld.Martinspire schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:50:
[...]
Waar bedoel je precies? Buiten de bomen of daar nog wel binnen?
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
[ Voor 43% gewijzigd door Anton.net op 31-08-2018 16:32 ]
[ Voor 24% gewijzigd door RubenSaurus op 31-08-2018 17:03 ]
oh man, ja ik zie dat ze op PAX zijn en dat de Summer Skirmish ook pas vanaf 03.00 uur isAnton.net schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:05:
Deze nacht gaan ze meer info geven via Twitch.
We zullen het morgen wel zien...
[ Voor 88% gewijzigd door Anton.net op 31-08-2018 22:28 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq