Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:48

s0kkie

Cowabunga

Nieuwe starterpakket staat ook in de PS Store:
https://store.playstation...07669_00-RMPA030000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

165 roebel in Russia, mooi aangeschaft :+

Update op xbox was 689mb.
Wel gek, bij week 8 heb ik nu 0/43 staan..

https://tweakers.net/ext/f/gbjLzj02QlFY05lFE622ZRAe/full.jpg

* gelieve de thumbnail versies te plaatsen!

[ Voor 61% gewijzigd door Geronimous op 29-08-2018 20:15 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Famous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:59:
165 roebel in Russia, mooi aangeschaft :+

Update op xbox was 689mb.
Wel gek, bij week 8 heb ik nu 0/43 staan..

[afbeelding]
heb ik ook al sinds week 7 live ging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

@Martinspire .. sorry man
Maar ik heb hem alleen wel gewonnen :D

https://tweakers.net/ext/f/bEEkmAfXDKIaFuvt8FoJ8DmR/full.jpg

* gelieve de thumbnail versies te plaatsen!

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 29-08-2018 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
servival7 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:05:
patchnotes: https://www.epicgames.com...e?sessionInvalidated=true

En de shockwave Grenade video:
[video]

[...]

Benieuwd of je jezelf nu dwars door iemand zijn 1x1 kan laten beuken. :7
Dat kan dus ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gisteren toch maar die starterpack gekocht, grappige skin en 600 VBucks voor €5 is prima.

Dat solid gold had van mij niet in de beide gehoeven, laat 50 vs 50 gewoon hoe het was.
Als de cirkel kleiner is ligt het toch al vol met loot.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Solid Gold Solo FTW! Mijn sterkste modus by far. Gister een solo game gewonnen met 14 kills. Blij dat die solo games meetellen haha. Hier onder 2 clipjes van wat gunstige headshots, helaas was de 3e niet opgenomen door een van de kijkers. Maar had na die 2 headshots dus nog een headshotje haha. Overigens werd ik vrij kort daarna zelf geheadshot.

https://clips.twitch.tv/S...=clips_api&tt_content=url

https://clips.twitch.tv/CredulousOutstandingMangoHeyGuys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
MrNobody28 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:35:
Solid Gold Solo FTW! Mijn sterkste modus by far. Gister een solo game gewonnen met 14 kills. Blij dat die solo games meetellen haha. Hier onder 2 clipjes van wat gunstige headshots, helaas was de 3e niet opgenomen door een van de kijkers. Maar had na die 2 headshots dus nog een headshotje haha. Overigens werd ik vrij kort daarna zelf geheadshot.

Headshots zijn altijd aahwwwww yeah...
Komt het zijn nou niet 360noscopes natuurljk :P En PC gamer zie ik, dan moet je 100% alleen maar headshots snipen hé :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
Crashhill schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:41:
[...]

Headshots zijn altijd aahwwwww yeah...
Komt het zijn nou niet 360noscopes natuurljk :P En PC gamer zie ik, dan moet je 100% alleen maar headshots snipen hé :P
Haha zolang speel ik nog niet op de PC. De headshots opzich zijn niet heel bijzonder, maar 3 achter elkaar was toch wel even speciaal voor mijn doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 10:15
DigitalError schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:44:
[...]

Die vbucks zijn maar om de 14 dagen ;)
In Stw krijg je om de 7 dagen extra Vbucks, maar dat is pas iets later. Vanaf dag 80 ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:27:
[...]

In Stw krijg je om de 7 dagen extra Vbucks, maar dat is pas iets later. Vanaf dag 80 ongeveer
Ah okay, zit nu op dag 36 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

MrNobody28 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:35:

Ik zou graag willen dat ik mensen zo op mijn dooie gemak kan aanvallen zonder me druk te hoeven maken op een flank van iemand anders. Sowieso ging gisteravond erg brak. Heel vaak in de sandwich, veel cirkels die je langs lootlake en/of tilted laten gaan en met squads was ik vrijwel elke keer bij een groot vuurgevecht als eerste down en in 9/10 gevallen ook meteen afgemaakt.

Serieus wat is dat toch de laatste tijd om mensen maar meteen af te maken (ook nog lang na het behalen van de challenges). Vroeger liet men elkaar veelal leven om zich te focussen op het afmaken van de hele squad. Nu gaan ze je meteen afmaken om wat voor reden dan ook (soms vanwege de loot, maar meestal voor de kills). Ik vond dat altijd wel een mooie gentleman's agreement door anderen gewoon te laten liggen. Maar zodra er van ons 1 afgeschoten wordt, ga ik ook echt een punt maken.

In ieder geval pak ik voorlopig geen pumps meer op. Die dingen zijn echt veel te onduidelijk qua damage. En ook de tactical shotty is een vraagteken wat voor damage er nu weer uit komt. En die Gold modus heeft volgens mij geen gouden SMGs of ik heb ze nog niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
Martinspire schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:52:
[...]

Ik zou graag willen dat ik mensen zo op mijn dooie gemak kan aanvallen zonder me druk te hoeven maken op een flank van iemand anders. Sowieso ging gisteravond erg brak. Heel vaak in de sandwich, veel cirkels die je langs lootlake en/of tilted laten gaan en met squads was ik vrijwel elke keer bij een groot vuurgevecht als eerste down en in 9/10 gevallen ook meteen afgemaakt.

Serieus wat is dat toch de laatste tijd om mensen maar meteen af te maken (ook nog lang na het behalen van de challenges). Vroeger liet men elkaar veelal leven om zich te focussen op het afmaken van de hele squad. Nu gaan ze je meteen afmaken om wat voor reden dan ook (soms vanwege de loot, maar meestal voor de kills). Ik vond dat altijd wel een mooie gentleman's agreement door anderen gewoon te laten liggen. Maar zodra er van ons 1 afgeschoten wordt, ga ik ook echt een punt maken.

In ieder geval pak ik voorlopig geen pumps meer op. Die dingen zijn echt veel te onduidelijk qua damage. En ook de tactical shotty is een vraagteken wat voor damage er nu weer uit komt. En die Gold modus heeft volgens mij geen gouden SMGs of ik heb ze nog niet gezien.
Het afmaken van mensen is inderdaad echt misselijk. Gister ook in een potje squads, ik killde er een van hun, zij mij. Mijn team liep wat achter me, die waren nog aan het kloten bij de cube. Maar toen gingen m'n team mates het gevecht aan, loopt er zo'n stomme no-skin noob naar me toe en mist de eerste 3x met een tactical terwijl ik op de grond ligt om me vervolgens alsnog af te maken. Meestal kom ik dan ook in zo'n bui waarin ik alles en iedereen gelijk wil finishen. Sowieso in het begin probeer ik ze wel te finishen voor de loot, maar later in de game als het gewoon 4vs4 is en er 1 team mate down ligt, bekijk ik eerst of ze hem finishen of niet, zo niet, laat ik hun team mate ook liggen als ik 'm down schiet.
Zou gewoon een ongeschreven regel moeten zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Dan staan je nog veel vbucks te wachten ;)
Hier kan je het zien
Ik post deze link ook even. Hier kan je zien of er timed missions zijn waar je Vbucks voor krijgt
Timed mission resetten 4 keer per dag (om de 6 uur).
Tijdstippen zijn ongeveer 10u30, 16u30, 22u30 en 4u30.

Solid Gold vond ik altijd een leuke mode, maar ik mis Soaring 50's wel. Van mij mogen ze die feature wel permanent toevoegen in 50, zodat je altijd je glider kan gebruiken.

Voor de playstation gamers: straks worden de ps+ games van september bekend gemaakt. Kan best zijn dat straks ook die nieuwe playstation cosmetics beschikbaar zijn. De vorige playstation pack was ook op een woensdag geloof ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik ben al zo vaak meteen afgemaakt dat ik tegenwoordig , als het maar even kan, ook iedereen meteen afmaak. Als ik dan down ga dan mogen zij ook het potje met een man minder afmaken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Btw, mensen die ook wel eens zin hebben om op stream mee te spelen met een goede microfoon? Speel wel PC, maar voor mij maakt het niet uit of ik tegen consoles speel. Voor console spelers begrijp ik wel dat het anders is. Maar als je er interesse in hebt, volg me gerust op Twitch, donderdagavond ben ik weer Live dus stuur gerust in de chat als je mee wilt doen!
Twitch.tv/nicks_aan
Als het druk is met mensen die mee willen doen zet ik meestal een timer aan in de stream van ongeveer 40 minuten voordat er gewisseld word met spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-07 14:48
Martinspire schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:52:
[...]
Komt denk ik door de summer skirmish van 2 a 3 weken geleden. Toen ging het voornamelijk om zo veel mogelijk kills halen om tot 7 kills te komen zodat je de volgende ronde dubbele punten kreeg. Ze gingen toen ook echt voor de kills en lieten niemand liggen. Streamers die met dit soort events mee willen doen oefenen hier dus op in hun streams. Fortnite heeft natuurlijk een hele grote community in het algemeen en op twitch. dus het zal mij niet verbazen dat veel kijkers dit ook gaan doen.

Eerlijk toegeven: Soms doe ik het zelf ook. Maar dan is het meestal voor de loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Naast het hele afmaken gebeuren voor de kill..

Stel jij land in Paradise, jij bent down en ze laten je liggen.
Wat doe je? Je verteld je teammates waar ze lopen, wat ze doen, wanneer ze de hoek om komen, etc.

Ik maak vaak genoeg mensen af die voor me liggen, simpelweg omdat de andere dan teveel intel kan geven.
Deze had ik gister bijvoorbeeld, als ik zijn teammate laat leven dan kan die teveel info geven.
Als ze een stuk verder liggen laat ik ze wel leven.

[YouTube: https://youtu.be/wrYwEGU03oY]

Deze was gisteren ook nog wel leuk :)

[YouTube: https://youtu.be/vpo5hJjaEyM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
Famous schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:30:

Wat doe je? Je verteld je teammates waar ze lopen, wat ze doen, wanneer ze de hoek om komen, etc.

Ik maak vaak genoeg mensen af die voor me liggen, simpelweg omdat de andere dan teveel intel kan geven.
Deze had ik gister bijvoorbeeld, als ik zijn teammate laat leven dan kan die teveel info geven.

[video]
Die laatste was inderdaad zoals je kan zien getelefoneerd. Maar als je ze afmaakt dan kunnen ze in spectator mode jou toch ook volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
merino-peperino schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:47:
[...]

Die laatste was inderdaad zoals je kan zien getelefoneerd. Maar als je ze afmaakt dan kunnen ze in spectator mode jou toch ook volgen?
Nee dan schakel je over naar je squad waar je kan meekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
Ricloo86 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:49:
[...]

Nee dan schakel je over naar je squad waar je kan meekijken.
dat is waar ook. Je kan dan nog steeds wel zijn laatste locatie doorgeven. of als je teammaat hem over het hoofd ziet dit aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Famous schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:30:

[video]

Deze was gisteren ook nog wel leuk :)

[video]
Ja je geeft intel, maar je zorgt er ook voor dat je team niet meteen wordt afgemaakt en dat is mij ook wel wat waar de eigenlijk. Bovendien is het niet zo dat het helemaal onbekend is waar ze lopen. En je kunt ook gewoon weglopen van het lijk waardoor ze je dan toch niet meer kunnen zien

Soms gebruik ik ze ook als aas. Niet helemaal afschieten maar bv wel de helft eraf om te zorgen dat ze wel moeten pushen en niet gaan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

merino-peperino schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:47:
[...]

Bij de laatste liepen er twee, ik had er op één twee clingers gegooid.
Met de eerste ging hij dood en met de 2e ontploffing ging zijn teammate dood :+

zolang er nog een team mate leeft schakelen ze over naar hem/haar, pas als die dood is spectaten ze jou.

@Martinspire muah, ook al laat je ze liggen worden ze vaak nog afgemaakt.
Jij bent hier een goed voorbeeld in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Epic heeft precies wat extra geld nodig. Vorige week al 3 nieuwe legandary skins in de shop.
Gisteren random 2 nieuwe skins op dinsdag(?) en vandaag die set van backblings.

Ik ging er eigenlijk van uit dat die backblings 500Vbucks zouden zijn, maar ze zijn dus 800. Dat vind ik toch net te duur, anders had ik ze wel gekocht. Ik zou die dingen toch niet veel gebruiken, is gewoon leuk voor de verzameling :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:03:
Epic heeft precies wat extra geld nodig. Vorige week al 3 nieuwe legandary skins in de shop.
Gisteren random 2 nieuwe skins op dinsdag(?) en vandaag die set van backblings.

Ik ging er eigenlijk van uit dat die backblings 500Vbucks zouden zijn, maar ze zijn dus 800. Dat vind ik toch net te duur, anders had ik ze wel gekocht. Ik zou die dingen toch niet veel gebruiken, is gewoon leuk voor de verzameling :P
Laat ze maar eens zorgen voor Twitch Prime pack #3. Pack #2 is verdorie al in julie afgelopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
servival7 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:27:
[...]

Laat ze maar eens zorgen voor Twitch Prime pack #3. Pack #2 is verdorie al in julie afgelopen :+
Ik zeg gewoon elke maand een nieuw prime pack :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
DigitalError schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:09:
[...]

Je krijgt straks als prime gebruiker ook gewoon reclame dus dan kan dat er inderdaad makkelijk vanaf. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
MrNobody28 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:07:
[...]

Het afmaken van mensen is inderdaad echt misselijk. Gister ook in een potje squads, ik killde er een van hun, zij mij. Mijn team liep wat achter me, die waren nog aan het kloten bij de cube. Maar toen gingen m'n team mates het gevecht aan, loopt er zo'n stomme no-skin noob naar me toe en mist de eerste 3x met een tactical terwijl ik op de grond ligt om me vervolgens alsnog af te maken. Meestal kom ik dan ook in zo'n bui waarin ik alles en iedereen gelijk wil finishen. Sowieso in het begin probeer ik ze wel te finishen voor de loot, maar later in de game als het gewoon 4vs4 is en er 1 team mate down ligt, bekijk ik eerst of ze hem finishen of niet, zo niet, laat ik hun team mate ook liggen als ik 'm down schiet.
Nieuwe speler hier, speel voornamelijk Solo nog, want ik heb geen vrienden die het spelen :'( ;)
Maar waarom een gedownde speler laten leven? Gewoon vanuit sportiviteit dat die gerevived kan worden als het gevecht over is? Ben nog lerende hier :)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
bakbakbak schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:54:
[...]

Nieuwe speler hier, speel voornamelijk Solo nog, want ik heb geen vrienden die het spelen :'( ;)
Maar waarom een gedownde speler laten leven? Gewoon vanuit sportiviteit dat die gerevived kan worden als het gevecht over is? Ben nog lerende hier :)
Inderdaad vanuit sportiviteit.

[ Voor 9% gewijzigd door MrNobody28 op 29-08-2018 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Haha, ik probeer ze altijd af te maken als ik zelf zie dat we het gevecht niet winnen. }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:06
Potdomme dat geluid van die nieuwe snipers, klinkt heerlijk. Maar het gaat zo hard, niet te doen met headset hahhaa

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Snelle vraag, want ik heb werkelijk geen idee.

Zoontje van vriend wil zijn fortnite account verkopen. Koper vraagt nu zijn inlog van zijn epic account, vriend denkt dat dit kan omdat zoontje dan via de mail toch de controle zou behouden? En dan zou de gast geld overmaken.

Mij klinkt het erg fishy, of ben ik te alu-hoedje.

Ik speel geen fortnite, heb geen epic-account en totaal geen idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
maartend schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:41:

Zoontje van vriend wil zijn fortnite account verkopen. Koper vraagt nu zijn inlog van zijn epic account, vriend denkt dat dit kan omdat zoontje dan via de mail toch de controle zou behouden? En dan zou de gast geld overmaken.

Is het pc/xbox/ps4?
Je account verkopen is gewoon erg fishy, ik zou er echt niet aan beginnen. Die wereld zit echt vol scammers.
Je account is gekoppeld aan een emailadres. Kan je dat loskoppelen en koppelen aan een emailadres?
Zoniet, denk ik dat je je emailadres moet 'meeverkopen', hoe ga je het anders doen?

Nogmaals, ik zou het echt niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anton.net schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:56:
[...]

Is het pc/xbox/ps4?
Je account verkopen is gewoon erg fishy, ik zou er echt niet aan beginnen. Die wereld zit echt vol scammers.
Je account is gekoppeld aan een emailadres. Kan je dat loskoppelen en koppelen aan een emailadres?
Zoniet, denk ik dat je je emailadres moet 'meeverkopen', hoe ga je het anders doen?

Nogmaals, ik zou het echt niet doen.
Is PS4. En dat emailadres was idd ook mijn probleem juist.
Ik vertrouw het ook nooit. Heb als voorbeeld gegeven ; je stuurt eigendomspapiern van je auto op, ook je sleutels, beamed je auto er achter aan, en zegt dan, betaal me maar als je hem houdt. Toen viel de frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Account verkopen is nooit handig. In het minst erge geval ben je je account kwijt zonder dat je er geld voor hebt gehad.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik ben via Epic mijn mail adres aan het wijzigen van mijn account nouja, ik wacht toch al een tijdje op uberhaupt een antwoord van epic.

• Famous

Famous

R 400+

DigitalError schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:09:
[...]

Kreeg vanochtend een mail over een Overwatch bundle, zou nog wel even duren dus :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Dat afdrukken is verschrikkelijk, ik zeg een timer erop van 3-4 seconden.
Helemaal als je team in de buurt is. Dan moet het gewoon niet kunnen zijn dat iemand je afdrukt.

Van die eppies die bijv. niet eens voor je teammates gaan maar afdrukken terwijl ze beschoten worden, dat soort idioten mogen ze van mij gelijk een nekschot geven. #ragemodeuit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:13:
Helemaal als je team in de buurt is. Dan moet het gewoon niet kunnen zijn dat iemand je afdrukt.

Van die eppies die bijv. niet eens voor je teammates gaan maar afdrukken terwijl ze beschoten worden, dat soort idioten mogen ze van mij gelijk een nekschot geven. #ragemodeuit
Hoe ging het gisteren Richard?

PSN: Fruitschaaltje

• RubenSaurus
Famous schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:08:
[...]

Kreeg vanochtend een mail over een Overwatch bundle, zou nog wel even duren dus :'(
Die overwatch bundel loopt 3 maanden met elke maand 1 nieuwe lootbox, was al in augustus ook namelijk. Dus er is nog hoop ;)

• Famous

Famous

R 400+

Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:13:

Ze hebben er toch een timer opgezet?
Voorheen kon je direct beginnen met afknallen en nu zit er een kleine delay in/op.

Vind het zoals het nu is prima.
DigitalError schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:28:
[...]

Die overwatch bundel loopt 3 maanden met elke maand 1 nieuwe lootbox, was al in augustus ook namelijk. Dus er is nog hoop ;)
Ah, dat is mooi!
Loop nou weer met de Prima #2 outfit, blijft wel geinig.

• Anton.net
Overwatch bundel maakt niet uit, het probleem is dat ze al meerdere Pubg bundels hebben gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Famous schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:29:
[...]

Ze hebben er toch een timer opgezet?
Voorheen kon je direct beginnen met afknallen en nu zit er een kleine delay in/op.

Vind het zoals het nu is prima.
Jij bent ook zo een verschrikkelijke vent die gelijk gaat lopen afdrukken. 3-4seconden delay inbouwen. Klaar. Dus als je gelijk afgedrukt wordt in squads vind je dat prima? :P Terwijl diegene die aan het afdrukken is wordt beschoten.

Trots

[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 30-08-2018 09:53 ]

• Famous

Famous

R 400+

Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:49:
[...]

Jij bent ook zo een verschrikkelijke vent die gelijk gaat lopen afdrukken. 3-4seconden delay inbouwen. Klaar. Dus als je gelijk afgedrukt wordt in squads vind je dat prima? :P Terwijl diegene die aan het afdrukken is wordt beschoten.

Trots
Nee hoor, als ze mijn teammates laten liggen vind ik het goed.
Dit gebeurt alleen bijna nooit.

Gisteren hadden we het nog; wij hadden eerst 2 kills op een team en lieten ze leven, zij maken één op ons team en direct afmaken. Het is zo normaal geworden dat ik het nu wel 95% van de tijd doe. ;)

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp moet ik als ik squad of 50vs50 speel iemand Knocked schieten en laten liggen....
Dus als die zijn team weer bereikt kan hij weer healen....
En hij mij weer kan aanvallen...

Maar het spel draait er toch om dat je win door iedereen af te maken?

Gisteren ook met een sniper meerdere mensen geknocked maar omdat ze allemaal weer geheald zijn heb ik toch verloren omdat ze met zijn alle ons aanvielen.

Dan kan ik ze toch beter Killen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Gewoon afknallen als je de kans hebt ;)
Kan je ook weer een challenge doen met een bepaalde wapen, dat maakt het alleen maar makkelijker. Mensen denken dat het stoer is om eerst ook de andere van de vijandige squad af te maken zodat ze gelijk allemaal dood gaan.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38
MrNobody28 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:07:
[...]

Ja sorry, ik/ ons squad downen ook gelijk iedereen, mits we iemand willen lokken voor een revive. Gewoon puur voor de materials en de ammo. En het gevoel van 'back to the lobby' :+
We spelen toch allemaal het spel om last stand te zijn, dan moeten de mensen wel dood :D

Ik wil wel een Tbag emote voor iedereen die in streamer mode rond loopt. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 30-08-2018 11:03 ]

PC Specs

• Griffx
maartend schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:41:

Kijk maar uit, voor het verkopen/kopen van een account kan je een ban van Epic, en van PSN.

PC Specs

• RubenSaurus
Anton.net schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:38:
Overwatch bundel maakt niet uit, het probleem is dat ze al meerdere Pubg bundels hebben gehad
Maar die loopt ook morgen af :+
s0kkie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:55:
Gewoon afknallen als je de kans hebt ;)
Kan je ook weer een challenge doen met een bepaalde wapen, dat maakt het alleen maar makkelijker. Mensen denken dat het stoer is om eerst ook de andere van de vijandige squad af te maken zodat ze gelijk allemaal dood gaan.
Die wapenchallenges gelden alleen als je ze met dat wapen genocked hebt ;)

[ Voor 48% gewijzigd door RubenSaurus op 30-08-2018 11:09 ]

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

DigitalError schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:06:
[...]

Maar die loopt ook morgen af :+

[...]

Die wapenchallenges gelden alleen als je ze met dat wapen genocked hebt ;)
Nope dat was vroeger zo maar nu niet meer. Bijvoorbeeld pistol challange gewoon knocked down met een AR en dan afmaken met een pistol :)

• maartend
Griffx schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Kijk maar uit, voor het verkopen/kopen van een account kan je een ban van Epic, en van PSN.
Thnx, ook al gezien en vriend ingeseind. Staan er echter zo veel te koop dat ik me afvraag hoe vaak dit voorkomt. En dan zeker de PSN ban.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Als je team 100 meter ver weg is, no problemo, dan verdien je het ook gewoon om afgedrukt te worden.
Maar sommigen gaan gewoon voor de afdruk terwijl ze beschoten worden door je teammates. Dat heeft niks te maken met last one standing, want je wordt zelf ook kapot gemaakt.

3-4 seconden delay.

Ik zeg overigens niet dat ik het niet doe als mijn team al afgedrukt is. Dan hun ook maar met 1 minder. Maar het slaat eigenlijk nergens op.

• Griffx
maartend schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:19:
[...]

Thnx, ook al gezien en vriend ingeseind. Staan er echter zo veel te koop dat ik me afvraag hoe vaak dit voorkomt. En dan zeker de PSN ban.
De verkoop van accounts die je ziet zijn voor 90% gehackte accounts.
Wij hebben helaas ook een maatje (rip Zogstoten) wiens account gehackt en verkocht is.
En en zijn heeeeeeel veel accounts gehackt.
Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:23:
Als je team 100 meter ver weg is, no problemo, dan verdien je het ook gewoon om afgedrukt te worden.
Maar sommigen gaan gewoon voor de afdruk terwijl ze beschoten worden door je teammates. Dat heeft niks te maken met last one standing, want je wordt zelf ook kapot gemaakt.

3-4 seconden delay.

Ik zeg overigens niet dat ik het niet doe als mijn team al afgedrukt is. Dan hun ook maar met 1 minder. Maar het slaat eigenlijk nergens op.
En onze wedstrijdjes dan, wie het mooist iemand kan afdrukken 8)

Zoals het nu is, met een seconde delay is prima.
Dit komt de pace in het spel ook ten goede, alleen soms heb je van die avonden zoals gisteren |:(

[ Voor 46% gewijzigd door Griffx op 30-08-2018 11:30 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Ik ben nog steeds kwaad

• Famous

Famous

R 400+

• Anton.net
Mensen, wees voorbereid op servers vol Ragnaroks 8)7
Straks komen de nieuwe weekly challenges, heel wat mensen zullen nu wel tier 100 worden.

Ik ga na deze challenges tot tier 96 geraken, dus kan nog wachten tot volgende week. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Haha, deze week moet ik het wel halen nog maar 4 Tiers. Ben ook level 86 dus kom gelijk als FULL RAGNAROK IN DE ZONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

[ Voor 43% gewijzigd door Crashhill op 30-08-2018 12:14 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:06
Ik vind die ragnarok helemaal niet vet, dus mij zie je er niet in rondlopen.
Tier 100 zou ik wel kunnen halen deze week.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• servival7
Ragnarok is best wel kut om mee te spelen met die grote schouder pads. Verwacht dat mensen er ook wel weer vrij snel op uitgekeken zullen zijn. Was ik wel in ieder geval.

Zijn harvest tool daarintegen is wel echt vet. 8)

• Griffx
Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:14:
Haha, deze week moet ik het wel halen nog maar 4 Tiers. Ben ook level 86 dus kom gelijk als FULL RAGNAROK IN DE ZONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Beest, nog 2 tiers dan is hij binnen, lvl 80 nu.
ik wil vooral die cape :*)

PC Specs

• Anton.net
Ik ga zijn cape zeker gebruiken, maar de skin niet.
Hoe je het ook draait of keert, Battle Pass skins zijn gewoon noob skins, zeker de tier 100 skins die iedereen zo 'cool' vindt. :P

Ik heb deze season eigenlijk vrij weinig gespeeld. Ben nog maar level 61 en heb soms een aantal dagen geen daily challenge gedaan. Daarom gaat tier 100 deze week niet lukken bij mij

[ Voor 33% gewijzigd door Anton.net op 30-08-2018 12:41 ]

• Griffx
Anton.net schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:39:
Hoe je het ook draait of keert, Battle Pass skins zijn gewoon noob skins, zeker de tier 100 skins die iedereen zo 'cool' vindt. :P
Eens, alleen no skin is voor de echte tryhards :+

PC Specs

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Crxtreem schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:45:
Dus als ik het goed begrijp moet ik als ik squad of 50vs50 speel iemand Knocked schieten en laten liggen....
Dus als die zijn team weer bereikt kan hij weer healen....
En hij mij weer kan aanvallen...

Maar het spel draait er toch om dat je win door iedereen af te maken?

Gisteren ook met een sniper meerdere mensen geknocked maar omdat ze allemaal weer geheald zijn heb ik toch verloren omdat ze met zijn alle ons aanvielen.

Dan kan ik ze toch beter Killen?
Bij 50 mode vind ik het wat anders want dan weet je niet wie bij elkaar horen en kan ineens een man of 10 revived worden. Maar als een team de overhand heeft, dan maakt het ook al niet meer uit. Ik vind het meer bij squads en duos (zeker duos) normaal om de ander te laten liggen. Zeker als je al beschoten of opgejaagd wordt. Sommigen doen het pas als ze weten dat ze het niet redden en dat vind ik wel echt toxic.

Gister wel veel keren dat ik mensen echt veel moet raken voor ze dood gaan en zij mij echt snel afmaken. 3 kogels van een normale Assault Rifle zien en dan bij de statistieken zien dat iemand me 273 damage deed gaat er bij mij niet in. Zeker niet als ik druk aan het bewegen ben en zij mij full-auto lijken te schieten.

Netcode -1 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill

Ik heb deze season eigenlijk vrij weinig gespeeld. Ben nog maar level 61 en heb soms een aantal dagen geen daily challenge gedaan. Daarom gaat tier 100 deze week niet lukken bij mij
Er is maar 1 Battle Pass skin, die geen noobskin is.
Vertel mij maar welke. ^)

Ik wil nu wel even een moment nemen om @Fruitschaal te taggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:44:
[...]

IK HAAT BLACK KNIGHTS!

PSN: Fruitschaaltje

• Anton.net
Crashhill schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:44:
[...]

Jaja, pest me maar :'(

Er zijn wel een aantal Battle Pass skins die lowkey erg goed zijn, zoals Dark Voyager, Elite Agent, Rook of Teknique.
Maar meestal zijn ze pure trash. Zeker tier 1 en tier 100 skins zijn insta-trash 8)7

• servival7
Elite Agent is wel 1 van mijn favoriete skins. Wissel vaak tussen Elite Agent, Fate, Oblivion en Ravage.

• RubenSaurus

ik vind Ragnarok wel cool, maar dan wel level 4 en niet level 6 want dat masker is echt geen porem :P

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
s0kkie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:19:
[...]

Nope dat was vroeger zo maar nu niet meer. Bijvoorbeeld pistol challange gewoon knocked down met een AR en dan afmaken met een pistol :)
Wel alleen als je hem zelf geknocked hebt, right? Als iemand anders hem knocked en jij hem eliminate telt het niet volgens mij.

D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Azaruc schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:40:
[...]

Wel alleen als je hem zelf geknocked hebt, right? Als iemand anders hem knocked en jij hem eliminate telt het niet volgens mij.
Klopt!

• Anton.net
Blijkbaar krijg je voor de loading screen van week 8 een banner icon, dus geen extra tier.
Benieuwd wat de rewards zijn voor week 9 en 10.

Timer die aftelt naar de volgende beweging van de cube

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ja super kut, hele avond bezig om challenges te halen, is er geen secret star :(
Die no gravity bij Fatal is wel tof, ben benieuwd wat die teken op de grond betekent!
Klaar met alle challenges tot nu toe en precies op tier 99 gekomen 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door s0kkie op 30-08-2018 22:51 ]

• RubenSaurus
Ja wie zit er in godsnaam te wachten op een banner van die irritante tomaat? 8)7

• Anton.net
Vorige season was er maar een loading screen tot en met week 7, daarna was er dus ook geen secret battle star meer. Wees blij met je extra banner :+

• Famous

Famous

R 400+

Ik ben tier 99 en heb nog 2 challenges te gaan.
Morgen ook weer een daily challenge dus gaat helemaal goed komen.

Benieuwd wat de cube gaan doen en wat S6 gaat brengen.
Ben ook wel weer klaar met s5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
DigitalError schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:20:
[...]

ik vind Ragnarok wel cool, maar dan wel level 4 en niet level 6 want dat masker is echt geen porem :P
Nog erger, met een full Ranarok zie je je croshair niet meer als je inzoomt.
Geniaal gedaan van Epic, pakje 1x gebruikt en tot er een fix is niet meer :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Zojuist in de trein voor eerste keer #1 geworden op de iPhone _/-\o_
Ik wilde alleen 5 AR kills halen voor een daily maar met precies 5 Scar kills ook gelijk nummer 1 geworden :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaxie
s0kkie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:03:
Zojuist in de trein voor eerste keer #1 geworden op de iPhone _/-\o_
Ik wilde alleen 5 AR kills halen voor een daily maar met precies 5 Scar kills ook gelijk nummer 1 geworden :9
Echt wat een drama is dat Fortnite op de Telefoon eigenlijk...
ik start hem alleen maar op om mijn dailys te unlocken mocht ik een dag geen tijd hebben om mijn ps4 aan te slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Jeeeujjj Tier 100 en bijna level 80!!

Vind de skin bij tier 100 toch wel een mooie beloning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Gister een Fortnite stream gedaan, had persoonlijk niet heel veel zin om Fortnite te gaan spelen, het ging ook niet zo geweldig. Mede ook doordat er iemand meedeed die door mij heen liep te praten als ik wat tegen de chat zei, heel vervelend haha. Wel mooi dat @bakbakbak even langs kwam om te kijken, je zult niet zo genoten hebben van de gameplay denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Swaxie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:41:
[...]

ik start hem alleen maar op om mijn dailys te unlocken mocht ik een dag geen tijd hebben om mijn ps4 aan te slingeren.
En meteen een update downloaden van 300mb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
servival7 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

En meteen een update downloaden van 300mb :9
Ja dat moet inderdaad ook elke 2 dagen. wat een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
MrNobody28 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:59:
Gister een Fortnite stream gedaan, had persoonlijk niet heel veel zin om Fortnite te gaan spelen, het ging ook niet zo geweldig. Mede ook doordat er iemand meedeed die door mij heen liep te praten als ik wat tegen de chat zei, heel vervelend haha. Wel mooi dat @bakbakbak even langs kwam om te kijken, je zult niet zo genoten hebben van de gameplay denk ik :P
Haha, jawel hoor, was best leuk om te zien. Maar toen moest ik ff weg en toen ik terug kwam was je een ander spel aan het doen :-) volgende keer probeer ik mee te spelen. 8)

PS: Ik zag wel dat je team meer focus op chat en beetje dansen enzo dan echt snel looten enzo haha

[ Voor 7% gewijzigd door bakbakbak op 31-08-2018 10:01 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
bakbakbak schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:59:
[...]

Haha, jawel hoor, was best leuk om te zien. Maar toen moest ik ff weg en toen ik terug kwam was je een ander spel aan het doen :-) volgende keer probeer ik mee te spelen. 8)

PS: Ik zag wel dat je team meer focus op chat en beetje dansen enzo dan echt snel looten enzo haha
Ja, moet zeggen dat dat normaal dus helemaal niet het geval is. Dan wordt er wel serieus gespeeld, maar goed, hoeft van mij ook niet altijd even serieus. Beetje kloten mag af en toe.

Yes, gewoon ff zeggen dat je mee wilt doen, dan maken we plaats in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Swaxie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:41:
[...]

Dat deed ik ook altijd maar opeens was ik eerste zonder echt te proberen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
s0kkie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:14:
[...]

Dat deed ik ook altijd maar opeens was ik eerste zonder echt te proberen :P
Nice!

overigens is het halen van de chestchallenge ook wat makkelijker via de telefoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Tipje voor de mensen die de chests nog moeten halen. Dat huisje noord oost van Wailing telt ook mee.
Komt bijna nooit iemand en staan toch 3 kistjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

servival7 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:17:
Tipje voor de mensen die de chests nog moeten halen. Dat huisje noord oost van Wailing telt ook mee.
Komt bijna nooit iemand en staan toch 3 kistjes.
Waar bedoel je precies? Buiten de bomen of daar nog wel binnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:45
Martinspire schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:50:
[...]

Waar bedoel je precies? Buiten de bomen of daar nog wel binnen?
erbuiten, een beetje noordelijker staat er ook nog een huis met houten uitbouw. Daar staat vaak ook een kist die hier dus ook voor meeteld.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
@Martinspire Wat @GabberKooij zegt. Dat huis met al die muren die je kan editen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dl7rmOuXoAApSWg.jpg:large
Dikke skin hoor!

[ Voor 47% gewijzigd door s0kkie op 31-08-2018 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@s0kkie Even ter aanvulling:
Suit up… the High Stakes event begins next week and with it comes the new Getaway LTM, Wild Card outfit, and High Stakes Challenges!

Die skin lijkt me de mannelijke versie van de Starter Pack skin.

Iemand een idee voor wat deze event is ofzo? Best wel vreemd dat ze aan het einde van de season plots nog een event gaan doen.
Ik ben er wel fan van, extra challenges met rewards.

[ Voor 43% gewijzigd door Anton.net op 31-08-2018 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dikke skin, jammer dat je vanaf 300 meter al opvalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
het pak vind ik wel mooi maar dat masker is dan weer erg lelijk :P wordt tijd dat je dat los kunt customizen.

[ Voor 24% gewijzigd door RubenSaurus op 31-08-2018 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Deze nacht gaan ze meer info geven via Twitch.
We zullen het morgen wel zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:05:
Deze nacht gaan ze meer info geven via Twitch.
We zullen het morgen wel zien...
oh man, ja ik zie dat ze op PAX zijn en dat de Summer Skirmish ook pas vanaf 03.00 uur is -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net

De teaser van Wild Card lijkt trouwens heel erg op deze:
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/www.connectesport.com/alpha/wp-content/uploads/2018/02/Fortnite-pistolet-bourlingueur.jpg?fit=1200%2C628&ssl=1
Goede zaak dat er een nieuwe skin komt met het 'figuur' van Reaper. Ik speel bijna altijd met vrouwelijke skins, omdat die iets kleiner en fijner zijn. Reaper is de smalste mannelijke skin, dus die is ook wel aangenaam om te gebruiken.

[ Voor 88% gewijzigd door Anton.net op 31-08-2018 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ze moeten AR's echt een buff geven.
Gaat toch nergens over dat al deze kogels mis zijn van zo'n afstand:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

oh snap, die nieuwe outfit komt met 4 maskers die je kunt wisselen wanneer je maar wilt en ook zit er een backbling en glider bij :9
Pagina: 1 ... 30 ... 53 Laatste