Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Was al aangekondigd begin van de weekr4mpie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:25:
Lol deze week challenges starten bij mij maar binnen 22u. Normaal toch op donderdag en niet vrijdag??
Ik denk dat ze altijd op donderdag zijn geweest hoor?
Deze week is het uitzonderlijk op vrijdag omdat er waarschijnlijk eerst nog een event oid gaat plaatsvinden om die Roadtrip skin te introduceren
Begin van seizoen 4 waren ze op dinsdagAnton.net schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 19:00:
[...]
Ik denk dat ze altijd op donderdag zijn geweest hoor?
Deze week is het uitzonderlijk op vrijdag omdat er waarschijnlijk eerst nog een event oid gaat plaatsvinden om die Roadtrip skin te introduceren

Ik speel sinds season 4 en zoek ook nog wat PC spelers, Ben niet echt een hele goede builder. En heb ook geen zin in die hele serieuze spelers. (Spelen ook voor de fun he?) Dus als iemand mij toe wil voegen om eens te spelen: Medashkh ben elke avond wel online.Skaffapiloot schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:50:
Ik volg dit vermakelijke forum al een aantal weken omdat ik dit seizoen pas echt begonnen ben met het spelen van Fortnite op PC.
De mensen die ik kende zijn ondertussen alweer aan het afbouwen dus ben ik opzoek naar mensen die op squads of duos willen doen. Ik ben meestal 's avonds na 20:00 uur online.
Voeg me toe als je wilt: Skaffapro
Opzich zijn ze niet lelijk, maar ik vind ze het statuut 'legendary' niet echt waard.
De backbling van die man is trouwens prima als je heel de server wilt laten weten waar je bent

Ik wacht op de Starter Pack, Playstation pack, vrouwelijke Raven, Biker chick en Flower power girl.
En daarna zal mijn StW money wel weer bijna op zijn vrees ik

Mijn StW money, wat is dat voor rare term. Gewoon kopen man.Anton.net schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:21:
Ik vond die Samurai skins eigenlijk de minste van ze allemaal.
Opzich zijn ze niet lelijk, maar ik vind ze het statuut 'legendary' niet echt waard.
De backbling van die man is trouwens prima als je heel de server wilt laten weten waar je bent![]()
Ik wacht op de Starter Pack, Playstation pack, vrouwelijke Raven, Biker chick en Flower power girl.
En daarna zal mijn StW money wel weer bijna op zijn vrees ik

Ze hebben die 'search 7 chests in..' challenge vervangen door een stage challenge, waarbij je telkens 1 chest moet zoeken op een bepaalde plaats om de volgende stage te unlocken.
Op die manier is er niet zo een stormloop als vorige season in Risky
Uitstekende zet! Wat , beste zet van de week ever!Anton.net schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:30:
Ze hebben die 'search 7 chests in..' challenge vervangen door een stage challenge, waarbij je telkens 1 chest moet zoeken op een bepaalde plaats om de volgende stage te unlocken.
Dit is inderdaad echt de beste zet ever!Crashhill schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:48:
[...]
Uitstekende zet! Wat , beste zet van de week ever!
Je zult wel daarna in stage 2 komen? Voor een nieuwe locatie, misschien hebben ze er zo een stuk of 5 gedaan?s0kkie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:08:
Eindelijk weer iets nieuws maar tegelijk heel jammer dat het maar 1 ster per keer oplevert
Wat zijn remote explosives?
C4? guided missile?
Als iedereen stage 1 zelfde is (en dat is zo) dan blijft de stormloop toch hetzelfde?Anton.net schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:30:
[afbeelding]
Alleen nu op 5 of 7 andere locaties.
Maar het verspreid zich toch?Griffx schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:23:
[...]
Als iedereen stage 1 zelfde is (en dat is zo) dan blijft de stormloop toch hetzelfde?
Alleen nu op 5 of 7 andere locaties.
er zijn nu al mensen die stage 1 vandaag doen. terwijl ik die morgne pas doe.
Terwijl als je 7 kisten op 1 plek moet doen, die mensen daar ook 2 dagen over (kunnen) doen. dus wordt het morgen drukker omdat er dan 2 mensen zijn.
Vaag verhaal als ik het nu na lees, maar weet niet hoe ik het duidelijker verwoord
Snap ik. Het blijft alleen druk in alle stages en dat geeft niet. Kunnen we lekker kills maken.Swaxie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:47:
[...]
Maar het verspreid zich toch?
er zijn nu al mensen die stage 1 vandaag doen. terwijl ik die morgne pas doe.
Terwijl als je 7 kisten op 1 plek moet doen, die mensen daar ook 2 dagen over (kunnen) doen. dus wordt het morgen drukker omdat er dan 2 mensen zijn.
Vaag verhaal als ik het nu na lees, maar weet niet hoe ik het duidelijker verwoord
C4 inderdaad, de Guided ben ik al weken niet meer tegen gekomen, is die er nog wel na zijn terugkeer?Anton.net schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:20:
Ja, het zijn 5 stages, voor 5 sterren
Wat zijn remote explosives?
C4? guided missile?
Guided zit er weer in denk ik, maar zeldzamer?s0kkie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:14:
[...]
C4 inderdaad, de Guided ben ik al weken niet meer tegen gekomen, is die er nog wel na zijn terugkeer?
Pff die 8000 damage met c4 is bijna nog moeilijker dan chests in risky
[ Voor 5% gewijzigd door Anton.net op 24-08-2018 16:33 ]
Neejoh die is/kan het makkelijkst. Evt land je naast een stad, loot je rustig wat c4. En als alle actie in de stad voorbij is blaas je rustig de bouwwerken op.Anton.net schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:27:
[...]
Guided zit er weer in denk ik, maar zeldzamer?
I served in a company of heroes.

Vind je? Ik had hem met 6 c4. Heb de week 7 skin binnen. Vind hen nog best vetAnton.net schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:27:
[...]
Guided zit er weer in denk ik, maar zeldzamer?
Ik heb hem ook ondertussen. Ik had wel pech in het begin, kon echt nergens C4 vindenservival7 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:21:
[...]
Vind je? Ik had hem met 6 c4. Heb de week 7 skin binnen. Vind hen nog best vet

Blijkbaar begint om 20u een in-game live event.
Ergens in de woestijn staat een groepje van 8 cactussen. 7 er van zijn al weg door de bliksem.
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren
Ik wilde net hetzelfde posten, heeeeel irritant inderdaad!DigitalError schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:18:
kolere wat is het geluid van die inslaande bliksem kut zeghoop dat ze dat er weer lekker snel uitslopen.

dit spawnde rond een uur of 10 vanavond, nog geen idee wat er verder gaat gebeuren.
(niet mijn foto)
Je krijgt schild als je erop sprint. Het werkt ook als een soort bouncepad.DigitalError schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:13:
[afbeelding]
dit spawnde rond een uur of 10 vanavond, nog geen idee wat er verder gaat gebeuren.
(niet mijn foto)
ja maar verder doet het (nog) niksservival7 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:19:
[...]
Je krijgt schild als je erop sprint. Het werkt ook als een soort bouncepad.
https://twitter.com/TwitchEsports/status/1033103598094311426
Van mij mogen ze wel vaker van dit soort dingen toevoegen. Gewoon even onverwacht iets erin zetten en daarna weer weghalen. Die schuilkelder 2 seizoenen geleden hadden ze bv gewoon een keertje open moeten doen.
Dit was nog maar het begin van het einde van season 5.
In de files stond een event 'cube' gepland voor 27 augustus.
(Zou ook kunnen dat dat het event van gisteren was, en dat ze de datum hebben verschoven, idk)
Daarstraks ben ik level 60 geworden, en daardoor de skin Rook vrijgespeeld. Ik vind het wel een goede skin. Past goed met die shield van de Roadtrip skin en de pickaxe van Reaper
Over starter pack 3: zou me niet verbazen als die 27/28 augustus uitkomt
Pack 1 was 27 maart
Pack 2 was 12 juni
Dat is dus 2.5 maand verschil
Hitching van 0.5-2 sec. Bij een drop uit de bus al 3-4x voor je op de grond bent. Daarna echt om de 10 sec. Meer mensen die daar last van hebben?
Wel jammer dat de vleugels paars zijn, en niet grijs of zwart.
De love wings kan je op iedere skin plakken, het ziet er altijd goed uit. Bij de Dark Wings is dat niet echt het geval, door de kleur paars.
Ik ben ook niet zo een fan van het masker man Ravage, maar achja, dat neem ik er wel bij
De Dark Wings bewegen ook tijdens het vliegen. Wanneer je duikt gaan de vleugels dicht
https://www.reddit.com/r/...vent_megathread/?sort=new
Helaas zijn de Russische game cards uit verkocht bii Seagm, anders had ik het ook wel aangeschaft.Anton.net schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:08:
Ik heb haar gekocht. Eerste keer ook dat ze een contrail toevoegen aan een skin in de shop.
De love wings kan je op iedere skin plakken, het ziet er altijd goed uit. Bij de Dark Wings is dat niet echt het geval, door de kleur paars.
Ik ben ook niet zo een fan van het masker man Ravage, maar achja, dat neem ik er wel bij
De Dark Wings bewegen ook tijdens het vliegen. Wanneer je duikt gaan de vleugels dicht
In de gamefiles staat eigenlijk ongeveer wat gaat gebeuren.DigitalError schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:21:
de cube is dus blijkbaar aan het bewegen naar het midden van de map, er zijn al weer zoveel theorien nu
https://www.reddit.com/r/...vent_megathread/?sort=new
De cube gaat tot morgen blijven doorrollen tot aan een lake.
(Waarschijnlijk 1 van die meertjes in de woestijn, niet Loot Lake)
Voor morgen staat een groter 'Cube' event gepland.
Ik vraag me toch of waarom Epic die gamefiles niet wat beter beveiligt. Zouden ze het met opzet doen, zodat alles meer gehyped wordt? Hetzelfde geldt voor skins, die 10 min na een update al online staan
Ik draag de wings bij de ragnarok skin zonder helm. Staat wel nice vind ik.Anton.net schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:08:
Ik heb haar gekocht. Eerste keer ook dat ze een contrail toevoegen aan een skin in de shop.
Speel al sinds season 1 fortnite maar heb er nog nooit een euro aan uitgegeven, stel je koopt zon legendary outfit, heb je die dan voor altijd? Kan je hem altijd dragen of is het weer weg aan eind vh seizoen?
En hoe werkt het met die battlepass outfits? Die ben je wel kwijt neem ik aan?
[ Voor 5% gewijzigd door HertogJack op 26-08-2018 18:34 ]
psn: HertogJack
Je houdt ze gewoon want je hebt ervoor betaald. Anders is het diefstal imhoHertogJack schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:31:
Even een suffe vraag
Speel al sinds season 1 fortnite maar heb er nog nooit een euro aan uitgegeven, stel je koopt zon legendary outfit, heb je die dan voor altijd? Kan je hem altijd dragen of is het weer weg aan eind vh seizoen?
En hoe werkt het met die battlepass outfits?
Meeste bang for your buck, na de Battle Pass
je houdt alles, je hebt er vaak genoeg voor betaald dus het zou onlogisch zijn om het dan aan het eind van een seizoen weg te halen bij de spelers.HertogJack schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:31:
Even een suffe vraag
En hoe werkt het met die battlepass outfits? Die ben je wel kwijt neem ik aan?
Is dat die van 25 tier + battle pass voor 2800 v-bucks?Anton.net schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:57:
Het staat nu in de newsfeed: laatste kans om starter pack 2 te kopen. Dus wie hem nog niet heeft: kopen kopen kopen![]()
Meeste bang for your buck, na de Battle Pass
Nee, skin + backbling + 600 vbucks voor €5Joster schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:17:
[...]
Is dat die van 25 tier + battle pass voor 2800 v-bucks?

Morgen of overmorgen komt deze in de plaats:

[ Voor 34% gewijzigd door Anton.net op 26-08-2018 19:38 ]
omdat ie er nog niet in staatJoster schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:46:
Ow die heb ik helemaal niet gezien in de store joh hahah.
Die starter packs staan altijd in het menuutje waar je Vbucks kan kopen met echt geld, dus niet in de daily shopJoster schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:46:
Ow die heb ik helemaal niet gezien in de store joh hahah.
Grappige skinAnton.net schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:32:
[...]
Nee, skin + backbling + 600 vbucks voor €5
[afbeelding]
Morgen of overmorgen komt deze in de plaats:
[afbeelding]
Ondanks dat ik de nieuwe skin best vet vind (vooral de wings) toch niet gekocht.
Bewaar de V-bucks wel, denk voor de vrouwelijke hippie.
Inmiddels ben ik tier 91, komende week 100 aantikken
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 26-08-2018 22:44 ]
Even daarvoor nog deze kill. Geen idee wat zijn idee was:
Had beetje hetzelfde met de twee na laatste, grenade launcher ipv rocket:servival7 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:48:
Heerlijk als je tegen de laatste player meteen zo'n bodyshot van 150 hebt
[video]
[YouTube: https://youtu.be/t4VgTgavDc0]
Best wat kills gemaakt met die nieuwe sniper vandaag, erg fijn ding!
Vind hem ook erg fijn. Wel weer even wennen als je daarna weer een "normale" bold hebt.Famous schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 23:06:
[...]
Had beetje hetzelfde met de twee na laatste, grenade launcher ipv rocket:
[video]
Best wat kills gemaakt met die nieuwe sniper vandaag, erg fijn ding!
Was gisteren duo bezig. En mijn buddy liep achter de kubus, maar werd door de kubus middels bliksem weggeschoten in het ravijn(dood). Maar wanneer komt die bliksem daaruit?
volgens de feed onderin beeld, zag ik dat hij gekilled was door de persoon met wie hij in gevecht was, die aan de andere kant van de kubus liep?
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android
Als de cube damage krijgt. @Griffx schoot in een duo op de cube met een rocket-launcher, Ik stond dichterbij en de cube schoot in mijn richting. Er zat nog een structure tussen, maar die schoot de cube dus weg..Swaxie schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:10:
Als je aan de andere kant tegen een kubus schiet, komt daar dan een biksemschicht uit die jou aan de andere kant weer weg douwt?
Was gisteren duo bezig. En mijn buddy liep achter de kubus, maar werd door de kubus middels bliksem weggeschoten in het ravijn(dood). Maar wanneer komt die bliksem daaruit?
volgens de feed onderin beeld, zag ik dat hij gekilled was door de persoon met wie hij in gevecht was, die aan de andere kant van de kubus liep?
PSN: Fruitschaaltje
Even solo kunnen spelen, en persoonlijk leuker om te doen dan de gewone solo.
Nu duo's gespeeld met een maat en dat ging ook top, 5 vd 7 gewonnen.
Zou dit in squad vorm ook nog leuk zijn?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
5/7? Netjes dat je de helft van je totale aantal duo wins op een dag haalt! Dat lukt mij nietRicloo86 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:29:
Vind die nieuwe game mode erg leuk om te doen!
Even solo kunnen spelen, en persoonlijk leuker om te doen dan de gewone solo.
Nu duo's gespeeld met een maat en dat ging ook top, 5 vd 7 gewonnen.
Zou dit in squad vorm ook nog leuk zijn?
Denk dat dit alleen over die LTM gaatFruitschaal schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:37:
[...]
5/7? Netjes dat je de helft van je totale aantal duo wins op een dag haalt! Dat lukt mij niet.
Als je dan goed samenwerkt is het goed te doen, en vind het leuk om te zien hoeveel je voor/achter loopt.
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Kan je tijdens de game dan de ranking zien?Ricloo86 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:01:
Ik bedoel die nieuwe game mode dat je punten krijgt voor kistjes etc.
Als je dan goed samenwerkt is het goed te doen, en vind het leuk om te zien hoeveel je voor/achter loopt.
Dat is een optie die ook al héél lang mist in Fortnite; aan het einde van de match een ranking van de spelers met de meeste kills of damage oid.
Ik zou liever hebben dat Epic zich focust op het toevoegen van dit soort nuttige toevoegingen, in de plaats van wekelijks een nieuw wapen waar niemand om vraagt

Nee, je ziet enkel hoeveel je aan punten achter of voor loopt tov tegenstanders.Anton.net schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:19:
[...]
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Kan je tijdens de game dan de ranking zien?
Dat is een optie die ook al héél lang mist in Fortnite; aan het einde van de match een ranking van de spelers met de meeste kills of damage oid.
Ik zou liever hebben dat Epic zich focust op het toevoegen van dit soort nuttige toevoegingen, in de plaats van wekelijks een nieuw wapen waar niemand om vraagt
Je ziet ook op welke plek je staat met je team.
Ik vind het einde wel wat jammer, victory en dan loopt je poppetje gewoon door en je kan niets meer.
Eerst was het solo en nu Duo.
Heb alleen een aantal keren gehad dat mijn teamgenoot op de busroute eruit springt dus die kan geen munten verzamelen omdat hij in no time dood is.
Als je langs de rand land kan je mooi op weg naar de cirkel muntjes scoren en looten.
Al een paar keer gewonnen om 2000 of 3000 punten te halen.
Je ziet ook tussentijds of je in de top 10 staat en hoe veel je voor of achter staat aan punten.
Ah dat is de benaming inderdaadCrxtreem schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:23:
Score Royal is best leuk ja.
Eerst was het solo en nu Duo.
Heb alleen een aantal keren gehad dat mijn teamgenoot op de busroute eruit springt dus die kan geen munten verzamelen omdat hij in no time dood is.
Als je langs de rand land kan je mooi op weg naar de cirkel muntjes scoren en looten.
Al een paar keer gewonnen om 2000 of 3000 punten te halen.
Je ziet ook tussentijds of je in de top 10 staat en hoe veel je voor of achter staat aan punten.
Ik heb gelukkig meestal wel iemand om mee te spelen, maar vind met onbekende duo te spelen niet erg handig. Als deze inderdaad snel dood gaat wordt het een pittige klus.
Snap wat je bedoeld, maar een win is een win toch? Die andere tijdelijke game modes telde toch ook mee?servival7 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:42:
Vind het wel raar dat de score royal wins meetellen bij je normale wins. Terwijl het een makkelijkere mode is dan normaal.
geen idee of sniper shootout meetelde. 50vs50 telt in ieder geval niet mee.Ricloo86 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:44:
[...]
Snap wat je bedoeld, maar een win is een win toch? Die andere tijdelijke game modes telde toch ook mee?
Ik dacht wel van wel.servival7 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:48:
[...]
geen idee of sniper shootout meetelde. 50vs50 telt in ieder geval niet mee.
50vs50 is ook geen persoonlijke overwinning, dus terecht dat je deze niet terug ziet.
(gebruik deze game mode altijd om challenges te halen
"Fortnite Pacman"
[ Voor 15% gewijzigd door Crashhill op 27-08-2018 14:01 ]
Dit ben ik niet met je eens, dit weekend een aantal keer juist vanwege de achterstand aan het hunten geweest op de nummer 1.Crashhill schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:59:
Score Royal, dat heeft niks te maken met Fortnite. Eerder een soort Pacman. Muntjes verzamelen en de "vijanden" ontwijken.
"Fortnite Pacman"
En als de cirkel kleiner wordt hebben wij best aardig wat spannende momenten meegemaakt.
Om dit nog meer te krijgen mogen ze van mij het totaal wel naar de 4k schroeven, dan wordt het bijna niet te doen om zonder tegenstand te farmen en dus te winnen.
Merkte gisteren zelf niet zo'n verschil. Zijn er hier mensen die er last van hebben?
[ Voor 19% gewijzigd door servival7 op 27-08-2018 16:16 ]
Ah, daar ligt het aan!!servival7 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:15:
Lees op reddit verschillende berichten dat, op de ps4, de optie om consumeables meteen rechts neer te zetten fucked met je aim assist. Zijn verschillende gebruikers die het bevestigen.
Merkte gisteren zelf niet zo'n verschil. Zijn er hier mensen die er last van hebben?
Ik kan op de PS4 niet meer mensen muten. Waardoor ik dus constant naar kinderen van 12 moet luisteren die in mn oor lopen te tetteren.
En sinds wanneer wordt je met andere gasten in een playground gezet? Ik wil zelf lekker rond banjeren in de wereld. Ik heb zelfs nog de lobby op dont fill gezet maar alsnog werdt ik met andere in de playground gegooid. meer mensen hier last van?
De shockwave grenade is al aangekondigd. (Gelijkaardig aan de impulse grenade, verschil is dat je met de shockwave geen falldamage krijgt)
Die LTM met de muntjes gaat weg. In de plaats komt blijkbaar Solid Gold of Solid Gold 50v50
En Starter Pack 3 natuurlijk
maar tot nu toe nog geen event vandaagAnton.net schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:17:
Morgen dus weer de kleine content update.
De shockwave grenade is al aangekondigd. (Gelijkaardig aan de impulse grenade, verschil is dat je met de shockwave geen falldamage krijgt)
Die LTM met de muntjes gaat weg. In de plaats komt blijkbaar Solid Gold of Solid Gold 50v50
Die ga ik wel halen denk ik!Anton.net schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:17:
Morgen dus weer de kleine content update.
Ondanks dat ik gister lekker ging met de nieuwe sniper, op een of andere manier ontzettend lekkere kills gemaakt met de bolt action.
Ik had gisteren de AIM sensitivity iets lager gezet op de controller, blijkbaar doet dat wonderen (stond op 0.7 nu 0.62).
Zag dat het blok ook weer verplaatst was, @Martinspire zei dat die elk uur(?) ging nu.
Ben benieuwd wat het gaat worden!
[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 28-08-2018 08:14 ]
Zal het persoonlijk niet doen, of je moet al hoge tier zijn en veel willen unlocken.saL-onE schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 01:00:
Ik ben sinds kort met Fornite aan de gang. Ik vraag mij nu af of het de moeite waard is om nog een Season 5 Battle bundle aan te schaffen aangezien Season 6 binnenkort begint?
Anders lekker drie weken wachten en in S6 knallen
Ik dacht elke 1 uur en 42/43 minuten.. Volgens de wijzen van Reddit.. Maar hij was gisteravond al flink onderweg ja!Famous schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:14:
[...]
Die ga ik wel halen denk ik!
Ondanks dat ik gister lekker ging, op een of andere manier ontzettend lekkere kills gemaakt met de Bilt action.
Ik had gisteren de AIM sensitivity iets lager gezet op de controller, blijkbaar doet dat wonderen (stond op 0.7 nu 0.62).
Zag dat het blok ook weer verplaatst was, @Martinspire zei dat die elk uur(?) ging nu.
Ben benieuwd wat het gaat worden!
Ooit een keer 8 winsten op rij gepakt in die modus
Ik heb het wel gedaan zodat mijn zoontje toch wat vooruit kon en dol enthousiast werdFamous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:13:
[...]
Zal het persoonlijk niet doen, of je moet al hoge tier zijn en veel willen unlocken.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar want het is mij ook nog niet gelukt. Kan je bijvoorbeeld ook fixen dat je alleen vrienden (als in PS+ vrienden) hoort en de rest niet?merino-peperino schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:47:
De laatste update is voor mij ook niet heel lekker geweest.
Ik kan op de PS4 niet meer mensen muten. Waardoor ik dus constant naar kinderen van 12 moet luisteren die in mn oor lopen te tetteren.
Moet je even een party aanmkane met je vrienden. dan praat je alleen met je vrienden.Joster schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:48:
[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar want het is mij ook nog niet gelukt. Kan je bijvoorbeeld ook fixen dat je alleen vrienden (als in PS+ vrienden) hoort en de rest niet?
Of je nou alleen zit of met 3 man.
Werkt dit niet op een PS4 ‘t zelfde?
Jawel, werkt hetzelfde.Famous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:02:
Op de xbox kan je in een xbox party, dan hoor je op de game chat sowieso niets meer.
En volgens werkt het muten wel als je in het menu één keer op mute klikt. Maar het komt er niet direct bij te staan. Tenminste, deze week is het me gelukt om mensen te muten in een 50vs50.
Anders inderdaad Playstation party aanmaken.
Zelfde inderdaad!Famous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:02:
Op de xbox kan je in een xbox party, dan hoor je op de game chat sowieso niets meer.
Heb gisteren even alleen gespeeld (PS4) en een party aangemaakt met mij alleen erin, dan heb je geen last van gamechat (schreeuwende tieners).
Ja dat doe ik zelf met Fifa ook altijd, moeten die kiddo's ook maar leren dan.Swaxie schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:02:
[...]
Moet je even een party aanmkane met je vrienden. dan praat je alleen met je vrienden.
Verder kan je binnen Fortnite op deze manier muten: https://www.pwrdown.com/g...t-fortnite-battle-royale/
[ Voor 25% gewijzigd door merino-peperino op 28-08-2018 09:42 ]
Die wat 1000 keer hallo zeggen zijn ook meestal de mensen die in Tilty landen en dan na 2 minuten dood in een hoekje liggen...merino-peperino schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:41:
het is prima als ze wat goede aanwijzingen geven en je daadwerkelijk ook helpen, maar helaas is het meestal iemand met muziek op de achtergrond aan. En sommige willen wel heel erg graag praten en zeggen dan vervolgens 1000 keer hallo.
Thanks voor je antwoord. Ik zit nog maar op level 26 dus ik wacht gewoon tot season 6. Leuke zin trouwens: Anders lekker drie weken wachten en in S6 knallenFamous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:13:
[...]
Zal het persoonlijk niet doen, of je moet al hoge tier zijn en veel willen unlocken.
Btw, die standard edition heeft dat invloed op het spel? Wordt je daar iets sterker van of? Ik vind dat daar nou niet echt veel duidelijk over is. Of ik ben te dom op het te begrijpen

Je bedoelt Save The World?saL-onE schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:54:
[...]
Thanks voor je antwoord. Ik zit nog maar op level 26 dus ik wacht gewoon tot season 6. Leuke zin trouwens: Anders lekker drie weken wachten en in S6 knallen![]()
![]()
Btw, die standard edition heeft dat invloed op het spel? Wordt je daar iets sterker van of? Ik vind dat daar nou niet echt veel duidelijk over is. Of ik ben te dom op het te begrijpen![]()
![]()
Dat is de single player variant zeg maar met co-op mogelijkheden.
Je krijgt hier wel daily login bonussen waar om de 7 dagen ook v-bucks bij zitten. Deze kan je weer in de multiplayer gebruiken.
Door quests enzo te doen kan je dit ook verdienen, zowel dagelijks als de main quest line.
Ik heb hier de Founders Edition in de Russische store gekocht (xbox) en dit heb ik qua v-bucks al eruit
Ik ging er van uit dat het 10u ging zijn
Laat ze maar wat doen aan de lagg, ik had er eerst nooit last van maar nu meermaals per game soms.Anton.net schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:03:
De update is dus blijkbaar om 14u.
Ik ging er van uit dat het 10u ging zijn
Dat je twee meter naar achter wordt gezet of kogels gewoon niet geregistreerd worden..
Ene kant ook positief want merk dat ik daardoor een stuk minder speel

Heerlijk juist als ik lag, dan leef ik vaak een stuk langerFamous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:26:
[...]
Laat ze maar wat doen aan de lagg, ik had er eerst nooit last van maar nu meermaals per game soms.
Dat je twee meter naar achter wordt gezet of kogels gewoon niet geregistreerd worden..
Ene kant ook positief want merk dat ik daardoor een stuk minder speel
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik heb vaak gehad dat hits gewoon niet registreren, 20/25 kogels van een blauwe AR op 2 meter afstand, aim vol op tegenstander en ik zit crouched.. 1 hit van 31Korkss schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:28:
[...]
Heerlijk juist als ik lag, dan leef ik vaak een stuk langer
Volgens mij heeft @Martinspire dit ook wel eens dat je sowieso hits moet hebben maar ze simpelweg niet geteld worden.
Nee, doe mij maar een normaal potje waar alles soepel loopt.
Heb het overigens pas sinds half S5..
Weten we al wat patchnotes van de nieuwe update?
Die vbucks zijn maar om de 14 dagenFamous schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:01:
[...]
Je bedoelt Save The World?
Dat is de single player variant zeg maar met co-op mogelijkheden.
Je krijgt hier wel daily login bonussen waar om de 7 dagen ook v-bucks bij zitten. Deze kan je weer in de multiplayer gebruiken.
Door quests enzo te doen kan je dit ook verdienen, zowel dagelijks als de main quest line.
Ik heb hier de Founders Edition in de Russische store gekocht (xbox) en dit heb ik qua v-bucks al eruit
Oh, dan was dat samen met de Founders Edition dat het om de 7 dagen was.
Maar ik het er al genoeg v-bucks van gehad en speel geen STW
En de shockwave Grenade video:
Benieuwd of je jezelf nu dwars door iemand zijn 1x1 kan laten beuken.Shockwave Grenade will knock players back and destroy objects in their path after being knocked back.
[ Voor 63% gewijzigd door servival7 op 28-08-2018 14:12 ]
Weer 5 euros0kkie schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:15:
Nieuwe starterpakket staat ook in de PS Store:
https://store.playstation...07669_00-RMPA030000000000

[ Voor 63% gewijzigd door Crashhill op 28-08-2018 14:17 ]