Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 17:33
Gisteren denk ik wel 7 keer 2e geworden. Wilde niet stoppen voordat we een potje gewonnen hadden. Uiteindelijk allerlaatste potje toch nog gewonnen.

En een nieuw record met die nieuwe sniper. Had er 1 vanaf 253 meter.
Wat is jullie verste sniperkill?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Wordt flink wennen wanneer die eruit worden gehaald.
Helemaal als we "Westworld" bljiven landen.

9/10 potjes komt die kutcirkel bij Junk Junction als wij daar landen. Dat is echt ongeloofelijk.
servival7 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:12:
Gisteren denk ik wel 7 keer 2e geworden. Wilde niet stoppen voordat we een potje gewonnen hadden. Uiteindelijk allerlaatste potje toch nog gewonnen.

316meter, toen zag ik het popje niet eens. Ik schoot volgens mij ook een mis en in een keer kreeg ik elimination. Is al wel een tijd geleden, want volgens mij zie je niet eens meer iemand op 300meter bij PS4.

[ Voor 46% gewijzigd door Crashhill op 20-08-2018 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
servival7 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:12:

Kan je dat ergens terug zien, je verste kill? Sniper kill zat dacht ik rond de 240. Laatst n sniperhit vanuit dat vikingen dorpje op iemand vanuit Snobby, daarna afgemaakt met de Scar, was ook dik 250 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:56:
[...]

Wordt flink wennen wanneer die eruit worden gehaald.
Helemaal als we "Westworld" bljiven landen.

9/10 potjes komt die kutcirkel bij Junk Junction als wij daar landen. Dat is echt ongeloofelijk.

[...]

316meter, toen zag ik het popje niet eens. Ik schoot volgens mij ook een mis en in een keer kreeg ik elimination. Is al wel een tijd geleden, want volgens mij zie je niet eens meer iemand op 300meter bij PS4.
Denk je dat rifts verdwijnen? Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat dat een blijvertje was :+
316 meter is wel erg netjes trouwens _/-\o_
MrNobody28 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:01:
[...]

Kan je dat ergens terug zien, je verste kill? Sniper kill zat dacht ik rond de 240. Laatst n sniperhit vanuit dat vikingen dorpje op iemand vanuit Snobby, daarna afgemaakt met de Scar, was ook dik 250 meter.
Volgens mij kan je dat niet terugzien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
servival7 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:07:
[...]

Denk je dat rifts verdwijnen? Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat dat een blijvertje was :+
316 meter is wel erg netjes trouwens _/-\o_
Meer geluk dan wijsheid :) En totaal niet nuttig in duo's of squads. Iemand uit onze groep had volgens mij zelfs 320+ meter.

Zo ver weg heeft het in duo's of squads niet eens nut. Je bent er nooit in 10 seconden. @Fruitschaal is wel goed in snipen, die schiet elke pot als hij een sniper heeft minimaal 60 kogels de lucht in.

En ja, die rifts zijn er dit seizoen ingekomen. Denk niet dat ze blijven. Het hoort ook allemaal bij de scheur in de storm natuurlijk.

Maar ik weet zeker dat ze dan wel weer iets nieuws verzinnen :+

[ Voor 17% gewijzigd door Crashhill op 20-08-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 13:07
Ben eens benieuwd of Tomato verdwijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:32

Martinspire

Awesomeness

Crashhill schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:09:
[...]

Meer geluk dan wijsheid :) En totaal niet nuttig in duo's of squads. Iemand uit onze groep had volgens mij zelfs 320+ meter.

Zo ver weg heeft het in duo's of squads niet eens nut. Je bent er nooit in 10 seconden. @Fruitschaal is wel goed in snipen, die schiet elke pot als hij een sniper heeft minimaal 60 kogels de lucht in.

En ja, die rifts zijn er dit seizoen ingekomen. Denk niet dat ze blijven. Het hoort ook allemaal bij de scheur in de storm natuurlijk.

Denk het ook wel. Sowieso mogen ze wel vaker ATK's spawnen in de buitenkant. Maar op de 1 of andere manier vind ik de loot spawn brak. Of je hebt echt nergens niks. Dat je 10 spots loopt maar er op 2 dingen iets ligt en dan alleen maar ammo of iets raars. En andere keer vind je in hetzelfde stadje 3 scars. Mede daardoor ook niet meer naar Pleasant Park toe want te vaak kom je in een huis helemaal niks tegen. En revolvers of shotties spawnen nu echt te vaak. Dat je alleen maar shotguns vindt in 3 huizen of zo. Belachelijk.

Nieuwe sniper is wel aardig, maar had eigenlijk penetration nodig om echt zinvol te zijn. Merk ook dat de semi-auto in de sniper-mode erg fijn is om mensen te pushen. Maar toch heb je te vaak dat mensen naar je toekomen om beetje te bunny hoppen om je heen. En dan is het een kwestie van geluk of je de ander raakt of niet. Al word ik er wel steeds beter in. Al 2x gewonnen daar.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Benieuwd of er ooit een nieuwe map bij komt. Maar niet dat de oude dan weg gaat. Gewoon 2 maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
[...]

Wij maakte de 2e ook wel bruut af. Ik schoot met de heavy sniper het muurtje weg waarna mijn duo partner vrijwel direct die andere headshotte.
Swaxie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:14:
Er ligt nu een verbrande Tomaat op toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ja, de geruchten gaan dat Tomato weg gaat omdat de tomaat (schijnbaar) doet huilen en deze verrot is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Haha, het is me niet eens opgevallen :P. Terwijl we toch regelmatig langs Tomato komen als we in Risky zijn geland. Wel geniaal weer. Dat stukje kunnen ze wel beter maken. Als Squad in Tomato landen is wel ruk. Solo/Duo is het prima.

Gisteren trouwens 2 prima snipes gemaakt :Y

https://clips.twitch.tv/S...=clips_api&tt_content=url
https://clips.twitch.tv/D...=clips_api&tt_content=url

[ Voor 33% gewijzigd door Crashhill op 20-08-2018 12:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
[...]

Jazeker Richard! Van die 60 kogels 50% raken is toch 30 hits/knockdowns. Als ik snel reken!

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:48:
[...]

Jazeker Richard! Van die 60 kogels 50% raken is toch 30 hits/knockdowns. Als ik snel reken!
Haha, je bent laatste tijd wel beest met je hunting rifle, maar vaak hoor ik dat ding af gaan als een LMG :+
Om vervolgens te horen; wie heeft er nog sniper kogels? :P. Maar ook dat valt de laatste tijd wel mee omdat je alle sniper kogels op voorhand tegenwoordig opeist TROTS O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

Haha, je bent laatste tijd wel beest met je hunting rifle, maar vaak hoor ik dat ding af gaan als een LMG :+
Om vervolgens te horen; wie heeft er nog sniper kogels? :P. Maar ook dat valt de laatste tijd wel mee omdat je alle sniper kogels op voorhand tegenwoordig opeist TROTS O-)
Tuurlijk! Jij hebt dat met rockets, ik met heavy bullets!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Swaxie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:14:
Er gebeurt sowieso iets daar, gistermiddag hoorde je daar een heel hard rift geluid. Aanzienlijk harder dan toen S4 eindigde.

Dit wilde ik gisteravond o.a. aan @Martinspire laten horen maar toen was het alweer weg.

Verste sniper kill is hier 293 meter, blijf toch liever met de hunting rifle lopen voor de snelheid..

[YouTube: https://youtu.be/imKuFRwnkD8]

Gister werd ik bijna afgemaakt door iemand die met dubbele Barret sniper liep.. eerste shot was gelukkig mis.
Best een leuke oplossing voor de lange reload time al kom ik nu al ruimte te kort :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:59
MrNobody28 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:18:
Benieuwd of er ooit een nieuwe map bij komt. Maar niet dat de oude dan weg gaat. Gewoon 2 maps.
Tijdens season 3 ongeveer werd dat onderwerp wel eens aangehaald. EPIC zei toen dat dat nog lang niet aan de orde was.
Ik begin stilaan wel het gevoel te krijgen dat de tijd daar rijp voor is. Probleem is natuurlijk dat je dan de community in 2 splitst.
Misschien toch beter enkel de huidige map houden, maar wel drastische veranderingen doorvoeren...

Tomato Town mag wel weg van mij. Het is misschien wel de slechtste POI op de map. Het is klein, met weinig loot. Waarom heeft het zelfs een naam? :P
Soms zie je ook wel leuke concept arts voorbij komen voor veranderingen aan Tomato Town.
Een soort Tomato pretpark zou heel vet zijn! Kent iemand Nuka World van Fallout 4? Zo een soort pretpark, maar dan in Tomato Town

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:43

aex351

I am the one

Het is jammer dat 50 vs 50 niet meetelt voor de stats. Ik vind team death match veel leuker dan solo.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:34:
[...]

Tijdens season 3 ongeveer werd dat onderwerp wel eens aangehaald. EPIC zei toen dat dat nog lang niet aan de orde was.
Ik begin stilaan wel het gevoel te krijgen dat de tijd daar rijp voor is. Probleem is natuurlijk dat je dan de community in 2 splitst.
Misschien toch beter enkel de huidige map houden, maar wel drastische veranderingen doorvoeren...

Tomato Town mag wel weg van mij. Het is misschien wel de slechtste POI op de map. Het is klein, met weinig loot. Waarom heeft het zelfs een naam? :P
Soms zie je ook wel leuke concept arts voorbij komen voor veranderingen aan Tomato Town.
Een soort Tomato pretpark zou heel vet zijn! Kent iemand Nuka World van Fallout 4? Zo een soort pretpark, maar dan in Tomato Town
Opzich heb je best veel loot, Tomato Town, het rode huis, de tunnel en dan de brug nog. De drie zee containers niet vergeten.
Dat ligt allemaal best dicht bij elkaar.
Dan kan je nog makkelijk doorlopen naar die twee huisjes richten noorden en de brug op noordwest.

In Solo of Duo’s is er altijd genoeg loot, voor 3 Squad is het anders ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
aex351 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:53:
Het is jammer dat 50 vs 50 niet meetelt voor de stats. Ik vind team death match veel leuker dan solo.
ik vind het ook wel leuk, en het is ook onzin dat het niet meetelt, een kill is een kill toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
DigitalError schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:46:
[...]

ik vind het ook wel leuk, en het is ook onzin dat het niet meetelt, een kill is een kill toch?
Wat bedoel je met 'meetellen'?
In het beste geval voegen ze aparte stats toe voor 50.
Maar so what, wat heb je daar aan? Dan heeft iedereen een gemiddelde winrate van 50%...
En een kill is niet zomaar een kill. Kills van solo en squad worden nu ook al apart opgeteld bijvoorbeeld.
In 50 heb ik echt vaak 10 kills of meer, om 10 kills in solo te halen moet je al redelijk je best doen.

50 is gemaakt om wat te prullen. Die servers bestaan grotendeels uit noobs. Iedereen zit daar elkaar vol te spammen, hongerig voor een kill.
Dat is prima voor mij, ik kan me er de laatste weken beter vermaken dan in solo/duo/squad. Maar het zou wel vrij nutteloos zijn om daar stats aan te koppelen, voegt echt niets toe aan de game

Morgen voormiddag normaal een grote update (5.3?). Ik kijk al uit naar de nieuws cosmetics etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Patch v5.30 is right around the corner! It will release later in the week on Thursday, August 23.

Week 7 Challenges will become available Friday, August 24.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
Gister denk ik een van mijn beste games solo gespeeld. Speel sinds halverwege seizoen 3 nu dus ik denk dat ik een laatbloeier ben. Maar 8 kill win, wat me op viel aan me spel was dat ik vaak gevechten tegen kwam waar ik me later bij kon aansluiten, heel chill natuurlijk. Maar daar heb ik eigenlijk amper van geprofiteerd. Ik wachtte totdat de fight af was gelopen en toen de uiteindelijke winnaar zichzelf ging healen kon ik hem makkelijk headshotten met een heavy sniper. Kwestie van jezelf in bouwen maar toch.
Ook een heel erg goeie speler kunnen killen die na een fight een noob? zat te trollen door te dansen etc (hij outplayde hem volledig, daarom leek die ander slecht misschien. Op het moment dat ie zijn dansje deed gaf ik hem een headshot. Op het einde nog 2 bush campers over dus toen was het klusje zo geklaard. Merk dat mijn aim nu wel on point begint te worden na ongeveer een half jaartje het PC gamen weer volledig te hebben opgepakt. Afstandsbattles zijn meestal wel een win voor me, de build-offs gaan ook goed maar sommige kunnen zo insane snel bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:04:
Patch v5.30 is right around the corner! It will release later in the week on Thursday, August 23.

Week 7 Challenges will become available Friday, August 24.
Zouden ze die update zo laat doen zodat de week 7 Skin minder snel uitlekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
MrNobody28 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:12:
Gister denk ik een van mijn beste games solo gespeeld. Speel sinds halverwege seizoen 3 nu dus ik denk dat ik een laatbloeier ben. Maar 8 kill win, wat me op viel aan me spel was dat ik vaak gevechten tegen kwam waar ik me later bij kon aansluiten, heel chill natuurlijk. Maar daar heb ik eigenlijk amper van geprofiteerd. Ik wachtte totdat de fight af was gelopen en toen de uiteindelijke winnaar zichzelf ging healen kon ik hem makkelijk headshotten met een heavy sniper. Kwestie van jezelf in bouwen maar toch.
Ook een heel erg goeie speler kunnen killen die na een fight een noob? zat te trollen door te dansen etc (hij outplayde hem volledig, daarom leek die ander slecht misschien. Op het moment dat ie zijn dansje deed gaf ik hem een headshot. Op het einde nog 2 bush campers over dus toen was het klusje zo geklaard. Merk dat mijn aim nu wel on point begint te worden na ongeveer een half jaartje het PC gamen weer volledig te hebben opgepakt. Afstandsbattles zijn meestal wel een win voor me, de build-offs gaan ook goed maar sommige kunnen zo insane snel bouwen.
Laatbloeier? Ik ben dit seizoen pas begonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
DigitalError schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:05:
[...]

Laatbloeier? Ik ben dit seizoen pas begonnen :+
Haha bedoelde meer te zeggen, dat ik zie dat sommige die tegelijkertijd als ik ben begonnen vaker solo winsten pakken met gemiddeld meer kills dan ik. En dat het nu bij mij begint te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlnlnlnlnlnl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-11-2022
Iemand zin om samen te oefenen op Playground LTM? Voeg me toe: nlnlnlnlnlnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaffapiloot
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-07-2021
Ik volg dit vermakelijke forum al een aantal weken omdat ik dit seizoen pas echt begonnen ben met het spelen van Fortnite op PC.
De mensen die ik kende zijn ondertussen alweer aan het afbouwen dus ben ik opzoek naar mensen die op squads of duos willen doen. Ik ben meestal 's avonds na 20:00 uur online.
Voeg me toe als je wilt: Skaffapro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Agh, niemand is te laat om te beginnen. Gewoon lekker gaan spelen!

Ons squadje zit vanavond alweer vol. Meestal hebben wij sowieso al te weinig plek ( op PS4). We durven ook niet met pc-spelers te spelen. Die bouwen namelijk sneller dan wij dat kunnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Ik ben van het weekend met m'n zoontje begonnen op mijn PS4 account. Bak er nog niet echt veel van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Fruitschaal schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:56:
Agh, niemand is te laat om te beginnen. Gewoon lekker gaan spelen!

Ons squadje zit vanavond alweer vol. Meestal hebben wij sowieso al te weinig plek ( op PS4). We durven ook niet met pc-spelers te spelen. Die bouwen namelijk sneller dan wij dat kunnen..
Dat valt goed mee ;)
Oke, sommige zijn ECHT goed maar over het algemeen valt 't mee.

Gisteren met een vriend (beide xbox) Squads gedaan tegen PC, zijn tweede geworden en van het laatste team wat over was (2 vs 4) hadden we er 2 knocked.

Hoe kan je met 2x xbox tegen PC Spelen? we waren met zijn 3en maar de PC speler had binnen 30 seconde een disconnect dus waren samen over :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j00psta
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
Joster schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:15:
Ik ben van het weekend met m'n zoontje begonnen op mijn PS4 account. Bak er nog niet echt veel van :D
Ik speel sinds een aantal dagen ook met mn zoontje op de PS4. RAFTAGAR4 en RAFTAGAR2. En mn andere zoon op de xbox one. RAFTAFAR
Ik ga nu pas eigenlijk inzien hoe moeilijk het is en heb veel respect voor al die kinderen die dat zo snel kunnen. Mijn skill level is nu zeg maar dat als ik beschoten wordt ik door de zenuwen al te laat ben om een wand naast me te bouwen. :)
Maar heb al wel 1 hele kill gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
j00psta schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:54:
[...]

Ik speel sinds een aantal dagen ook met mn zoontje op de PS4. RAFTAGAR4 en RAFTAGAR2. En mn andere zoon op de xbox one. RAFTAFAR
Ik ga nu pas eigenlijk inzien hoe moeilijk het is en heb veel respect voor al die kinderen die dat zo snel kunnen. Mijn skill level is nu zeg maar dat als ik beschoten wordt ik door de zenuwen al te laat ben om een wand naast me te bouwen. :)
Maar heb al wel 1 hele kill gehad!
Hahaha dit komt precies overeen met mij, ook 1 kill en ook bewondering voor de snelheid van iedereen. Ben 1x 2e geworden in solo.... Met 0 kills _O-

Verder kan ik dat snelle bouwen totaal nog niet, dus ik verschuil me dan meestal maar in / achter bestaande gebouwen en obstakels.

Hoe lang loopt het huidige season eigenlijk nog? Is het nog de moeite om een battle pass aan te schaffen voor de extra challenges? (Die vind ik tot nu toe misschien wel leuker om te voltooien :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 21-08-2018 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlnlnlnlnlnl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-11-2022
Joster schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:08:
[...]

Hahaha dit komt precies overeen met mij, ook 1 kill en ook bewondering voor de snelheid van iedereen. Ben 1x 2e geworden in solo.... Met 0 kills _O-

Verder kan ik dat snelle bouwen totaal nog niet, dus ik verschuil me dan meestal maar in / achter bestaande gebouwen en obstakels.

Hoe lang loopt het huidige season eigenlijk nog? Is het nog de moeite om een battle pass aan te schaffen voor de extra challenges? (Die vind ik tot nu toe misschien wel leuker om te voltooien :P)
Dit seizoen eindigt over ongeveer 30 dagen als ik me niet vergis. Als je nu de battle pass koopt worden al je levels die je tot nu toe hebt omgezet naar de battle pass dus je verliest geen voortgang.

Bouwen moet je gewoon oefenen in een echt potje of in Playground LTM. Dan gaat het vanzelf beter. Heb zelf ook al een tijdje niet meer gespeeld, was gestopt in season 4 en sinds season 5 weer terug. Moest veel Playground potjes doen om het er weer in te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Famous schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:33:
[...]

Dat valt goed mee ;)
Oke, sommige zijn ECHT goed maar over het algemeen valt 't mee.

Gisteren met een vriend (beide xbox) Squads gedaan tegen PC, zijn tweede geworden en van het laatste team wat over was (2 vs 4) hadden we er 2 knocked.

Hoe kan je met 2x xbox tegen PC Spelen? we waren met zijn 3en maar de PC speler had binnen 30 seconde een disconnect dus waren samen over :F
An sich valt het wel mee met bouwen. Maar we hadden als PS4 spelers ( 3 ps4 / 1 pc) wel vaak last van lag.. En dan die andere keren last van Taj Mahal-bouwers. Dus sindsdien speelt onze pc-speler op PS4. ( Trots op @Vegetto )
Joster schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:08:
[...]

Agh, ik heb ook mensen met 0 kills solo zien winnen. Zat ik de kloten met iemand in de storm en gaan we allebei dood. Wint diegene die in een bosje zit te campen. Dus ook met 0 wins kun je winnen :+ .. Ik raad je aan om met een vriend te oefenen in playground. In playground krijg je ontzettend veel materials en heb je een uur de tijd om te oefenen met bouwen. Probeer hier wat te oefenen met cover bouwen. Dus een 1x1 met schans er in. ( dus 4 muurtjes en een trap). Je hebt hier genoeg materials om dit tientallen keren te proberen. Kloot ook wat aan met schansen bouwen etc. Altijd leuk, playground.

Wat betreft die Battle Pass. Inderdaad nog ongeveer 25/30 dagen. Je zult het laatste level zeker niet halen. Maar je haalt sowieso de loot tot en met het level dat je nu al bent. Dus als je nu level 20 bent en een battlepas koopt, krijg je sowieso battlepass loot tot level 20 als je hem daadwerkelijk aanschaft. Dus je moet zelf bepalen of je dat 10 euro waard vindt.

[ Voor 9% gewijzigd door Fruitschaal op 22-08-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ninja heeft die Galaxy skin al.
Best wel vet, jammer dat ik hem waarschijnlijk niet met terugwerkende kracht ga krijgen bij mij galaxy 9 ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:11:
Ninja heeft die Galaxy skin al.
Best wel vet, jammer dat ik hem waarschijnlijk niet met terugwerkende kracht ga krijgen bij mij galaxy 9 ;(

[video]
Iedereen met Android krijgt hem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:11:
[...]

Iedereen met Android krijgt hem toch?
Als ik onderstaande video zie krijg ik toch het idee dat het een exclusive is voor de Note 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Die Galaxy skin krijg je enkel bij de nieuwste Samsung Note en Tab.
Niet bij iedere android phone

Blijkbaar kan je zo per toestel 1 keer de skin krijgen. Het Fortnite account dat als eerste inlogt op die phone, kan de skin claimen.
In principe kan je dus gewoon naar een random elektrozaak gaan, een Note of Tab zoeken, Fortnite downloaden, en inloggen met jouw acount ;)
Geen idee of het echt werkt.
Of als je iemand kent met die Note en Tab kan je natuurlijk ook eens vriendelijk vragen of je de skin mag claimen

[ Voor 68% gewijzigd door Anton.net op 22-08-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Note 9 en Tab 4 exclusive, maar iemand op Reddit had al een conversatie gepost met een medewerker van Epic en het schijnt dat iedereen die skin later kan kopen. Maar voor eigenaren van een Galaxy toestel is het gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Oh dat is jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Fruitschaal schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:04:
[...]

An sich valt het wel mee met bouwen. Maar we hadden als PS4 spelers ( 3 ps4 / 1 pc) wel vaak last van lag.. En dan die andere keren last van Taj Mahal-bouwers. Dus sindsdien speelt onze pc-speler op PS4. ( Trots op @Vegetto )

[...]
Dat lagg verhaal hadden wij gisteren ook wat last van, nadat de PC speler gestopt was viel het inderdaad goed mee.
"Onze" PC speler gaat als het goed in binnenkort ook een Xbox kopen maar alleen voor Fifa :-(

Tweede week van seizoen 4 begonnen en sta nu op 71 of 72 Wins, merk wel dat het niet altijd consistent is. Soms hit ik echt bijna alles en twee dagen later lijkt het net of ik pas 2 dagen speel..
Nog even aan werken en op naar die 1000 Wins :9

Edit;
Met die skin zou ik niet kunnen spelen, wat irritant zeg :o

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 22-08-2018 09:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Famous schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:22:
[...]

Dat lagg verhaal hadden wij gisteren ook wat last van, nadat de PC speler gestopt was viel het inderdaad goed mee.
"Onze" PC speler gaat als het goed in binnenkort ook een Xbox kopen maar alleen voor Fifa :-(

Tweede week van seizoen 4 begonnen en sta nu op 71 of 72 Wins, merk wel dat het niet altijd consistent is. Soms hit ik echt bijna alles en twee dagen later lijkt het net of ik pas 2 dagen speel..
Nog even aan werken en op naar die 1000 Wins :9
1000 wins, succes! Met PC spelen is altijd 100% aids, natuurlijk win je wel eens een pot, maar over algemeen leg je het gewoon af tegen een beetje PC gamer. Zoals Fruit zegt, was vooral de LAG irritant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-06 10:27
Trots he op mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Ben ergens in de 4e week van seizoen 3 begonnen en zit nu op 41 wins.
Zit nu op een punt waar ik ontiegelijk vaak 2 word.

Gisteren ook weer zo'n potje 1 vs 1 ik schiet vol met mijn tommy gun en mijn tegenstander pakt zijn rpg schiet vanaf 2 meter en wint met nog 30 hp over. |:(
Het is dat die Razer zo duur is, elke andere controller zou door de woonkamer vliegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:27:
[...]

1000 wins, succes! Met PC spelen is altijd 100% aids, natuurlijk win je wel eens een pot, maar over algemeen leg je het gewoon af tegen een beetje PC gamer. Zoals Fruit zegt, was vooral de LAG irritant.
Jij bent halverweg hè Riesj.. _/-\o_ .. In seizoen 5 heb jij overigens 173 wins.. Ik zit pas op 113 :+ . Dit seizoen gaat wel aardig goed.. Bizarre.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:18:
[...]

Jij bent halverweg hè Riesj.. _/-\o_ .. In seizoen 5 heb jij overigens 173 wins.. Ik zit pas op 113 :+ . Dit seizoen gaat wel aardig goed.. Bizarre.
Ja ben ik de 500 gepasseerd! Nice, ik heb het gemist denk ik.
173 wins in season 5. Tsjaa, het is wel okee. Maar nog lang niet de beste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok, absolute noob hier... Mijn zoontje heft net een Switch gekregen. Wat vriendjes spelen ook Fortnite en hij mocht het ook op de iPad en Switch.

Maar, ik wil het dan ook gewoon snappen (en een beetje kunnen). Even een paar volgens mij ontzettend stomme vragen. Sommige kon ik met Google niet vinden.

Als je uit de bus springt zie je van die gekleurde stralen. Wat zijn dat? Ze verdwijnen vaak al snel weer. Moet je daar als eerste zien te geraken?

Mijn neefje zei dat je enkel tegen spelers van je eigen console spelt? PS4 vs PS4, iPad vs iPad etc.
Dat klopt zo te te lezen niet?

Hoe weet ik nou goed wat een vriend of vijand is? Ik zat vorig keer te rennen omdat er een rood pijltje in de buurt was, dat me maar bleef volgen. Maar dat was een vriend :+

Vroegâh op de PC kon ik met Halo, CoD etc nog wel eens een leuk potje spelen. Maar op die Switch...Echt...Voel me net een Parkinsonpatient, ik krijg niks geraakt. ... idem op de PS4 bij mijn neefje hoor. 1 grote ellende. eigenlijk zou je een muis en keyboard aan moeten kunnen sluiten. Hoe krijg ik die controller in bedwang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

readytoflow schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:25:
Ok, absolute noob hier... Mijn zoontje heft net een Switch gekregen. Wat vriendjes spelen ook Fortnite en hij mocht het ook op de iPad en Switch.

Maar, ik wil het dan ook gewoon snappen (en een beetje kunnen). Even een paar volgens mij ontzettend stomme vragen. Sommige kon ik met Google niet vinden.

Als je uit de bus springt zie je van die gekleurde stralen. Wat zijn dat? Ze verdwijnen vaak al snel weer. Moet je daar als eerste zien te geraken?

Mijn neefje zei dat je enkel tegen spelers van je eigen console spelt? PS4 vs PS4, iPad vs iPad etc.
Dat klopt zo te te lezen niet?

Hoe weet ik nou goed wat een vriend of vijand is? Ik zat vorig keer te rennen omdat er een rood pijltje in de buurt was, dat me maar bleef volgen. Maar dat was een vriend :+

Vroegâh op de PC kon ik met Halo, CoD etc nog wel eens een leuk potje spelen. Maar op die Switch...Echt...Voel me net een Parkinsonpatient, ik krijg niks geraakt. ... idem op de PS4 bij mijn neefje hoor. 1 grote ellende. eigenlijk zou je een muis en keyboard aan moeten kunnen sluiten. Hoe krijg ik die controller in bedwang.
1. Dat zijn 'markeerpunten' waar jouw teammate een punt aan wijst waar hij heen wilt. Als jij de map opent kan je ze ook zetten.
2. Je kan Cross platform doen (alleen PS4 doet beetje moeilijk). Dat kan echter alleen als je in jouw lobby iemand heb zitten van PC, mobiel, XBO of PS4. Je kan iemand invites op EPIC naam.
3. Er staat een naam boven jouw team mate, je ziet hem/haar ook op de mini map recht bovenin.
4. Spelen, spelen spelen... Ik speelde vroeger alleen maar op de PC en had toen besloten dat ik een XBO wilde. Van erg goed zijn in CoD op de PC naar noob op de XBO.
Na wat uurtjes snap je hoe het werkt en begin je langzaam maar zeker te wennen aan de controls / aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik irriteer me er nu al aan. 8)7
Dan zit je in een fight, de vijand heeft nog maar 10hp, en hij teleporteert zich weg.

Ik ben fan van bouwen om highground te krijgen, launchpads of bouncepads etc. Maar die portable rift gaat me toch iets te ver. De game mest toch nog in zekere mate 'grounded' of 'boots on the floor' blijven, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:53:
[...]

Dan zit je in een fight, de vijand heeft nog maar 10hp, en hij teleporteert zich weg.

Ik ben fan van bouwen om highground te krijgen, launchpads of bouncepads etc. Maar die portable rift gaat me toch iets te ver. De game mest toch nog in zekere mate 'grounded' of 'boots on the floor' blijven, toch?
ik ben het helemaal met je eens, kwam alleen het nieuws brengen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Anton.net schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:53:
[...]

Spring je toch achter hem aan in de rift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Als de rifts straks gaan verdwijnen, is dit toch een prima oplossing. Ik ben i.i.g. voor tbh. en het kost een slot van je items. Dus je moet genoeg opgeven (helemaal voor endgame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Fruitschaal schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:19:
[...]

Spring je toch achter hem aan in de rift?
Geen idee of dat gaat. Jij wordt zelfs naar boven geteleporteerd. Geen idee of er ook een fysieke rift ontstaat.

En geef toe, heel dat teleporteren begint stilaan toch wat belachelijk te worden. Heeft echt niets meer te maken met het spel dat Fortnite origineel was.

Ik vind het goed als ze items toevoegen die de game nog 'mist', en de game beter maken. Maar nu zijn ze wekelijks items aan het toevoegen om items toe te voegen. Dat maakt Fortnite alleen maar rommeliger en brengt het spel telkens uit balas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 23:06
Portable rift is afhankelijk van de toepassing wat overdreven. Maar bijvoorbeeld een 10sec gebruik tijd zoals een med kit lijkt me wel eerlijk. Als je geen atk hebt is het soms echt een drama als de cirkel tegenzit. Persoonlijk geniet ik namelijk niet van het hele potje sprinten om de storm voor te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Denniz0229 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:28:
Als je geen atk hebt is het soms echt een drama als de cirkel tegenzit. Persoonlijk geniet ik namelijk niet van het hele potje sprinten om de storm voor te blijven.
Klopt, maar toch vind ik dat dat een onderdeel van de game moet zijn. Vroeger had je al die zaken niet om je te verplaatsen. (Launchpad was het enige, maar die waren heel schaars)
Toen moest je inderdaad regelmatig voor de storm lopen, maar daarvoor is de storm er toch ook?
Vroeger moest je een keuze maken tussen landen in het midden, of landen aan de zijkant.
Als je in het midden land zit je in de cirkel, maar zal je veel meer vijanden tegenkomen. Als je aan de rand land, kom je minder vijanden tegen, kan je meer loot verzamelen, maar moet je opletten dat je op tijd in de cirkel komt.

Door al die toevoegingen om je snel te verplaatsen heeft de cirkel toch weinig nut meer..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 23:06
Anton.net schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:06:
[...]

Klopt, maar toch vind ik dat dat een onderdeel van de game moet zijn. Vroeger had je al die zaken niet om je te verplaatsen. (Launchpad was het enige, maar die waren heel schaars)
Toen moest je inderdaad regelmatig voor de storm lopen, maar daarvoor is de storm er toch ook?
Vroeger moest je een keuze maken tussen landen in het midden, of landen aan de zijkant.
Als je in het midden land zit je in de cirkel, maar zal je veel meer vijanden tegenkomen. Als je aan de rand land, kom je minder vijanden tegen, kan je meer loot verzamelen, maar moet je opletten dat je op tijd in de cirkel komt.

Door al die toevoegingen om je snel te verplaatsen heeft de cirkel toch weinig nut meer..?
ja dat is natuurlijk afhankelijk waar je de cirkel goed voor vind. Ik zie de cirkel als een middel om campen tegen te gaan en te zorgen dat je naar elkaar toe gedwongen word zodat games geen uren duren. Moet zeggen dat sinds atk en rifts het geen probleem meer is. Maar als je bijvoorbeeld snobby land en dan uiteindelijk naar wailing/risky moet dan is dat heel erg zuur zonder snel transport, het lijkt mij namelijk ook niet de bedoeling dat je alleen maar aan het rennen bent.
Maar hoe dan ook blijf ik toch wel spelen, vind persoonlijk al die veranderingen ook wel leuk. Je moet elke elke keer weer anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Denniz0229 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:28:
[...]
ja dat is natuurlijk afhankelijk waar je de cirkel goed voor vind. Ik zie de cirkel als een middel om campen tegen te gaan en te zorgen dat je naar elkaar toe gedwongen word zodat games geen uren duren.
Die denkwijze kan ik even niet volgen. Door het toevoegen van manieren om je snel te verplaatsen moedig je campen toch juist aan? Vroeger kon je max 2 min blijven aan de rand van de map, daarna moest je gaan lopen om op tijd de cirkel te halen. Nu kan je rustig 5min aan de rand van de map blijven campen. Als de cirkel komt, pak je gewoon een rift/atk/kart/bouncepad/launchpad etc.

Er staat een vaste tijdsduur op de lengte van een game (23 min ongeveer), het aantal 'campers' heeft daar niets mee te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Anton.net schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:45:
[...]

Die denkwijze kan ik even niet volgen. Door het toevoegen van manieren om je snel te verplaatsen moedig je campen toch juist aan? Vroeger kon je max 2 min blijven aan de rand van de map, daarna moest je gaan lopen om op tijd de cirkel te halen. Nu kan je rustig 5min aan de rand van de map blijven campen. Als de cirkel komt, pak je gewoon een rift/atk/kart/bouncepad/launchpad etc.

Er staat een vaste tijdsduur op de lengte van een game (23 min ongeveer), het aantal 'campers' heeft daar niets mee te maken.
Nee, sinds de laatste updates komt de storm ook veel verder naar de buitenkant. Niet erg, maar dan moet je er wel snel kunnen komen. Met bijvoorbeeld Rifts of ATK. Ik vind rifts een van de betere toevoegingen in de laatste updates omdat het je juist zo mobiel maakt. En campen in een bosje vind ik iets anders dan 1 minuut langer looten en dan door een rift springen. Wij maken meestal gebruik van rifts om op teams te klappen die richting de zone gaan. Dan zelf rustig door te lopen naar de zone. Werkt prima en heeft niks met campen oid te maken.

En als toevoeging, vroegah was niet alles beter ;)..

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42
Anton.net schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:45:
[...]

Snel verplaatsen zorgt er juist voor dat je als team on the move moet blijven. Wat wij (en anderen) vaak doen is via rift teams pushen die in hun fort je zitten te campen. Campen heeft totaal geen nut meer door deze snelle manieren van verplaatsen. Het zorgt juist dat mensen er sneller op klappen. Als wij een rift horen gaan dan gaan we niet bouwen maar splitsen we als team op en blijven we bewegen. Echt bush campen is er niet meer bij.
Ik heb niet het gevoel dat teams doel bewust blijven circle huggen.

PC Specs

• Anton.net
Downtime has started for the v5.30 update. Discover what to expect in this week’s Patch Notes

• Swaxie
Dikke update trouwens. veel aangepast.

Wat bedoelen ze hiermee?
Bouncers now need line of sight of a player to activate.

• servival7
Swaxie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:22:
Dikke update trouwens. veel aangepast.

Wat bedoelen ze hiermee?
Bouncers now need line of sight of a player to activate.
je kan een bouncer op een muur plaatsen en dan een trap ervoor. Als je dan op de trap liept werkte de bouncer alsnog. Denk dat ze bedoelen dat dit nu niet meer werkt.

Die Rift-To-Go's maken launch pads wel een beetje overbodig of ben ik nou gek?

Edit: Mis nog wel de bug fix dat je wapen af en toe gewoon weigert te schieten als je van wapen wisselt.
En helaas geen instant edit update voor consoles. ;(

Edit 2: "The pump delay has been reduced by 0.08 seconds." Doe dan niets :+

[ Voor 18% gewijzigd door servival7 op 23-08-2018 11:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:42:
[...]

je kan een bouncer op een muur plaatsen en dan een trap ervoor. Als je dan op de trap liept werkte de bouncer alsnog. Denk dat ze bedoelen dat dit nu niet meer werkt.

Die Rift-To-Go's maken launch pads wel een beetje overbodig of ben ik nou gek?
[video]

Edit: Mis nog wel de bug fix dat je wapen af en toe gewoon weigert te schieten als je van wapen wisselt.
En helaas geen instant edit update voor consoles. ;(

Edit 2: "The pump delay has been reduced by 0.08 seconds." Doe dan niets :+
Bouncepad kom je niet zo hoog, maar kost je geen inventory slot
Portable rift kom je veel hoger, maar kost je een inventory slot

Dus toch wel aardig anders

• Anton.net
Damn, beste cosmetics in weken imo :9
Op deze pagina vind je alles
Vrouwelijke raven met wings. Heel opvallend is dat er ook een contrail bij is. Contrails zijn nog nooit in de shop geweest. Stel je voor dat die vrouwelijke raven gewoon Twitch Prime is..
Er is ook een nieuwe starter pack en wat items voor playstation plus
En de Roadtrip skin van de Battle Pass:
Afbeeldingslocatie: https://fortniteintel.com/wp-content/uploads/2018/08/DlRWMy6XgAADqNF.png-large-300x300.png

Tomato Town is nu een jungle
Er komt een Quad rocket launcher en een Flamethrower

[ Voor 9% gewijzigd door Anton.net op 23-08-2018 11:16 ]

• servival7
Fruitschaal schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:06:
[...]

Bouncepad kom je niet zo hoog, maar kost je geen inventory slot
Portable rift kom je veel hoger, maar kost je een inventory slot

Dus toch wel aardig anders
Ik bedoelde launch pads.
Anton.net schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:15:
Damn, beste cosmetics in weken imo :9
Op deze pagina vind je alles
Vrouwelijke raven met wings. Heel opvallend is dat er ook een contrail bij is. Contrails zijn nog nooit in de shop geweest. Stel je voor dat die vrouwelijke raven gewoon Twitch Prime is..
Er is ook een nieuwe starter pack en wat items voor playstation plus
En de Roadtrip skin van de Battle Pass:
[afbeelding]

Tomato Town is nu een jungle
Er komt een Quad rocket launcher en een Flamethrower
Zitten wel weer een paar mooie skins tussen. Daat gaat mijn geld weer :+

[ Voor 56% gewijzigd door servival7 op 23-08-2018 11:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik ook :P

• servival7
Waarom zeg je dan bouncepad 8)7 :+

Maar wat vinden jullie van de changes?
Vind het wel handig dat je consumeables automatisch in het laatste slot kan zetten wel handig en ben benieuwd naar Tomato town.

Ben wel teleurgesteld dat console gameplay weer niet verbeterd is. Er moet bij Epic toch ook wel iemand zijn die op console speelt en tegen dezelfde punten aan loopt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Ik heb een harde gekregen van die hippie chick. En mijn eigen chick is minder blij, want die ziet straks weer 60 euro van de rekening richting Epic games gaan.

wat een epische pakjes.

• Anton.net
@Fruitschaal er ontbreken nog een aantal skins/gliders/contrails denk ik

Ik ga die Flower Power vrouw en die biker chick kopen denk ik. Ravage moet ik ook wel hebben voor de wings

Tomato Head is nu ook in de shop, met challenges waarmee je een andere style kan unlocken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Die flower power chick 100% Ravina chick 100% (sowieso vleugels = isntabuy) die axe die daar bij hoord.
Die 5 euro store pack is dope...

Zullen ook nog wel mooi dansjs komen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Hier is een volledigere lijst, met namen en rarity.
Dus dan weet je ook wat de prijzen gaan zijn

Die 'Cloaked Star' ninja is wel een fout denk ik, die is van StW

[ Voor 21% gewijzigd door Anton.net op 23-08-2018 12:35 ]

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:02

s0kkie

Cowabunga

Damn die Roadtrip week 7 skin _/-\o_ :o

• Joster
En om die te halen moet je alle challenges halen van week 1 t/m 7 van de battle pass?

• Anton.net
Joster schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:44:
[...]

En om die te halen moet je alle challenges halen van week 1 t/m 7 van de battle pass?
Ja, er zijn 10 reeksen van weekly challenges. Je moet er 7 voltooien om die skin (met backbling) te krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Die Musha is ook wel vet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Welke is de roadtrip skin dan?
Zie hieronder :+

[ Voor 92% gewijzigd door Crashhill op 23-08-2018 13:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Hier is ie in-game. Ziet er plots al iets minder cool uit.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DlR3NqqUUAABXmG.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Anton.net schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:10:
Hier is ie in-game. Ziet er plots al iets minder cool uit.
[afbeelding]
Waar is de cape?

• Anton.net
Hij heeft geen cape. Zijn backbling is normaal Subjugator. (Zie mijn vorige post met die lijst)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Anton.net schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:13:
[...]

Hij heeft geen cape. Zijn backbling is normaal Subjugator. (Zie mijn vorige post met die lijst)
Lelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Wauw ik neem mijn woorden terug die valt inderdaad ingame wel heel erg tegen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Wtf is er aan de hand met zijn broek enzo?
Maar achja, ik ga niet klagen. Het is battle pass, daar kan je niet veel van verwachten. Bovendien ziet hij er nog steeds beter uit dan die skin van vorige season. (robot met een printer op zijn rug)

• Famous

Famous

R 400+

Je kan die port a rift of hoe het ook heet gebruiken in mid air..
Goede manier om fall damage af te vangen dus.. |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crashhill
en kniebeschermers, serieus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Port-a-rift is hetzelfde als een port-a-fort, je moet er wel een vrije slot voor opofferen, dat maakt hem gewoon minder interessant (vooral tijdens endgame).

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:43

aex351

I am the one

Ik hoop dat de huidige 50vs50 mode erin blijft. Dat je de gliders kan redeployen. Het zorgt voor meer mobiliteit en een snellere spel.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik ga voor de "week 7 skin is een enforcer van tijd oid.. Vandaar ook dat riot shield als backbling heeft"-theorie..

• servival7
Fruitschaal schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:49:
Ik ga voor de "week 7 skin is een enforcer van tijd oid.. Vandaar ook dat riot shield als backbling heeft"-theorie..
Zou best eens kunnen. Hij doet mij een beetje denken aan Simon from the future uit de serie Misfits.
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/e4-misfits/images/e/e2/HOODIE.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/282?cb=20130123023419

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Het dansje Boogie Down is gratis als je 2TFA aanzet in je account :)

[ Voor 3% gewijzigd door s0kkie op 23-08-2018 14:13 ]

• Joster
s0kkie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:06:
Het zal aan mij liggen, maar wat is 2TFA? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Joster schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:38:
[...]

Two factor authentication

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Joster schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:38:
[...]

Inderdaad two factor authentication wat @servival7 al aangaf. Je kan in je account op de Epic website deze activeren en als je weer in Fortnite inlogt krijg je gelijk de pop-up 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
s0kkie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Inderdaad two factor authentication wat @servival7 al aangaf. Je kan in je account op de Epic website deze activeren en als je weer in Fortnite inlogt krijg je gelijk de pop-up 8)
Owww maar dan is het 2FA of TFA, geen 2TFA :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

s0kkie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:06:
Ook als je dit al aan had? :+

• Sibrand
  • Laatst online: 21:37
Famous schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:56:
[...]

Ook als je dit al aan had? :+
Ja. Ik in ieder geval wel.

• Famous

Famous

R 400+

Ik ook :)
Die Tomato skin maar gekocht, na de challenges is die wel leuk.

en omdat vbucks goedkoop waren in Russia :+

• r4mpie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-06 12:47
Lol deze week challenges starten bij mij maar binnen 22u. Normaal toch op donderdag en niet vrijdag??
Pagina: 1 ... 28 ... 53 Laatste