Ok, absolute noob hier... Mijn zoontje heft net een Switch gekregen. Wat vriendjes spelen ook Fortnite en hij mocht het ook op de iPad en Switch.
Maar, ik wil het dan ook gewoon snappen (en een beetje kunnen). Even een paar volgens mij ontzettend stomme vragen. Sommige kon ik met Google niet vinden.
Als je uit de bus springt zie je van die gekleurde stralen. Wat zijn dat? Ze verdwijnen vaak al snel weer. Moet je daar als eerste zien te geraken?
Mijn neefje zei dat je enkel tegen spelers van je eigen console spelt? PS4 vs PS4, iPad vs iPad etc.
Dat klopt zo te te lezen niet?
Hoe weet ik nou goed wat een vriend of vijand is? Ik zat vorig keer te rennen omdat er een rood pijltje in de buurt was, dat me maar bleef volgen. Maar dat was een vriend
Vroegâh op de PC kon ik met Halo, CoD etc nog wel eens een leuk potje spelen. Maar op die Switch...Echt...Voel me net een Parkinsonpatient, ik krijg niks geraakt. ... idem op de PS4 bij mijn neefje hoor. 1 grote ellende. eigenlijk zou je een muis en keyboard aan moeten kunnen sluiten. Hoe krijg ik die controller in bedwang.