Sommige time trials moet je inderdaad met een autotje doen. En dan vaak ook nog even wat bouwen ook. In 50 mode is alles wel makkelijk te doen eigenlijk.
Kistjes bij Lonely Lodge ging me ook sneller dan verwacht. Ik ging eigenlijk elke keer voor het westen. Dan heb je daar die hoge rots (tegen het gebied met de huisjes) waar vaak eronder een kistje staat die niet altijd gepakt wordt. Dan kun je nog naar het noorden lopen waar in het huisje met 2 verdiepingen er vaak 1 bovenin staat (op de 1 of andere manier land daar niet altijd iemand bij) en vervolgens doorlopen naar de 2e van de enkel-laags huisjes waar bovenin ook nog een kistje spawned 80% van de tijd maar ook daar zie je bijna niemand het dak slopen omdat je hem pas hoort als je er echt naast staat en binnenin ligt vrijwel nooit loot. In 1 ronde had ik 3 kistjes te pakken, een keer 2 en nog 2 losse. Dan kun je nog die time trial boven Lonely Lodge doen, die kun je gewoon rennen en ben je weer wat verder. Indien de cirkel Retail er ook nog bij heeft, is die ook nog wel te doen. Snobby vond ik ook wel prima te doen met een autootje en een klein beetje bouwen. Staan gelukkig daar 2 of 3 auto's.
Door het halen van de challenges ook eindelijk tier 100 gehaald. Wel muf dat je eigenlijk niks hoeft te doen voor die skins van Ragnarok dan XP halen. Maar goed, die boeit me verder ook niet zo heel veel.
Door alle "haal x kills" challenges merk ik wel dat je de laatste tijd veel vaker meteen af wordt gemaakt in squads of duos of 50 mode. Ik vond dat toch altijd wel een mooie gentlemans agreement om pas af te maken als iedereen dood is of er verder niemand meer te bekennen is. Maar het hebben van een elimination lijkt zwaarder te gaan wegen. Gister wel een mooie battle gehad die we wonnen omdat ze ons dus lieten liggen en ik na 2x healen toch nog hun laatste kon afmaken. Sowieso ging het gister wel lastig. Te vaak vroeg dood waardoor de endgame telkens met 3 of minder gedaan moest worden en dat is toch wel lastig. Met veel bouwen of wegrennen lukt het niet maar de confrontatie aangaan al helemaal niet.
Wat gister overigens wel goed ging was het halen van hits met rifles en andere long-range stuff. In een potje of 10 toch wel een stuk of 25 hits gehaald met hunting rifle, sniper of whatever op 150+ meters. Weet niet wat ik nu anders doe maar het werkt. Iets wat ook een stuk lastiger is op console met de knuppeltjes

Wel geinig die reacties in de party dat ik een team wat met snipers aan het schieten is op ons even terug ga schieten. Vooral als je ze dan knocked haha. Mede daardoor bleven ze waar ze zaten en kwamen ze niet hard pushen waardoor we het team wat van achter kwam nog aan konden en uiteindelijk ver konden komen in die pot (volgens mij hadden we die uiteindelijk wel verloren maar was mooie pot). Mede doordat snipen e.d. beter gaat, zit ik bij squads vaak wat verder naar achter dan de rest van het team. Met raak schieten, onder druk houden en informeren heb ik het idee dat dit toch wat meer helpt dan als ik ga rushen. Dat doet @
Famous of @
Ke0hReVaH of Harald wel. Die scoped assault rifle of thermal scoped rifle is toch wel handig om druk te zetten zonder zelf veel risico te lopen. Zeker als ze op meerdere mensen moeten letten dan. Bolt Action is ook wel leuk, maar doe mij maar iets met meer kogels. Niet om er meer te missen maar om naast raak schieten ook druk te houden zodat ie zelf minder tijd heeft.