Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:37

Martinspire

Awesomeness

Famous schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:54:
NotVivid weer een nummer 1 plaats..
echt absurd :+

Dat gezegd te hebben, gister met de Tweakers hier op xbox paar leuke potjes gehad :)
Even wennen aan de speelstijl en stemmen maar leuke wins en goede communicatie _/-\o_
3 avonden tot heul laat zitten spelen. Idd prima potten. Ook mn wins enorm omhoog. Op de 1 of andere manier heb ik mn mojo terug of zo haha.

offtopic:
Overigens zie ik in je signature een andere gamertag staan met een linkje naar de xbox home en niet je profiel pagina _O-

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Martinspire schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:30:
[...]

3 avonden tot heul laat zitten spelen. Idd prima potten. Ook mn wins enorm omhoog. Op de 1 of andere manier heb ik mn mojo terug of zo haha.

offtopic:
Overigens zie ik in je signature een andere gamertag staan met een linkje naar de xbox home en niet je profiel pagina _O-
Ik weet het, is mijn oude naam :+
Op de telefoon kan je dat invoerveld niet aanpassen 8)7

(En dit moet Tweakers zijn :> )

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:57
Morgen komt dus die heavy sniper
Hier alvast een video:
[Video: https://twitter.com/i/status/1028541015655886849]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

@Martinspire Nog wat extra wins kunnen pakken, of nog bezig?

sorry voor de boertjes vandaag :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Famous schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:39:
@Martinspire Nog wat extra wins kunnen pakken, of nog bezig?

sorry voor de boertjes vandaag :+ .
"boertjes" haha

Maar uiteindelijk nog wel 1 gewonnen. Eerst leek het erop alsof het niet meer ging gebeuren en ook bij de laatste pot niet. Dat je onder tilted moet zijn en er al op 4 bergen gebouwd is. Verder wel een scar maar bv geen sniper of rockets mee. 1 gebouw was echt hoog en daar vreesde ik het meeste voor. De rest zat wat lager en hadden het zo gebouwd dat die hoge toren ze niet zo kon raken. Maar uiteindelijk werd die hoge toren aangevallen en konden we de cirkel bereiken die steeds meer naar die hoge toren ging. En toen opeens schoof ie daar weg van en konden wij bij die neergestorte battlebus zitten waarna iedereen naar ons moest komen. Uiteindelijk 6 man door de storm kwijt geraakt (of door elkaar daar nog af te maken). 1 kwam nog uit die hoge toren, zette een bounce-pad neer en kwam onze kant op. Erg mooi uit de lucht geschoten met de scar en vervolgens zaten we nog maar met 4 man. Die zaten lager dan ons (bij het water) maar de cirkel ging ook vertrekken. Ze speelden het niet helemaal lekker waardoor wij eerder aan de overkant boven waren dan zij. Daar nog een big shield en medkit gepakt nadat ik hetzelfde ook al bij die bus ingenomen had (anders hadden we het niet gered denk ik). Zij kwamen maar niet boven en hadden aardig wat damage opgedaan en konden ze vervolgens 1 voor 1 afmaken omdat ze simpelweg geen cover bouwden (terwijl ze onze ramp op liepen en dus alleen opzij hoefden te bouwen). Dus netjes gewonnen.

Merk wel dat het enorm helpt als je de laatste paar cirkels jouw kant op hebt want dan kun je meer plannen en ook beter healen. Maar het hebben van een goede tool om veel damage te doen (sniper) of bouwwerken te slopen (granaten) is eigenlijk nog veel belangrijker. En natuurlijk niet door 4 verschillende windrichtingen worden aangevallen. Ik heb niet echt het idee dat je hier echt veel invloed op hebt. Tuurlijk, wapens wel een beetje door agressief te spelen, maar dat je vind wat je wilt is altijd afwachten. Vooral na een team te hebben uitgeschakeld moet je je eigenlijk eerst voorbereiden op nog een aanval en beetje tactisch bouwen om vervolgens te healen en daar de tijd voor te nemen. Komt het allemaal tegelijk of zit de cirkel niet mee, dan sta je eigenlijk al met 1-0 achter.

Heb wel het idee dat ik momenteel mijn favo wapens en inventory gevonden heb. 1 long range, 1 assault (of iets middellange range) en iets close range met daarnaast iets te healen (shield als je in de cirkel blijft, healing als je ver moet) en granaten of launchers. Long range nam ik eigenlijk niet altijd mee, maar de scoped assault rifle, thermal AR, sniper of hunting rifle gaan me echt steeds beter de laatste dagen. Denk dat je ook wel merkte dat ik aardig wat geraakt had in de potten van de afgelopen paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Anton.net schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:07:
Morgen komt dus die heavy sniper
Hier alvast een video:
[video]
Gok dat deze te sterk zal zijn. Of zou de damage alleen zo wild zijn op structures? Hoewel een kopschot van 200dmg zou wel nice zijn.

Verder mijn ideale line up van guns nog steeds niet echt kunnen ontdekken. Het liefst speel ik met een Scar, Heavy en SMG, als 4e wapen een sniper en dan ook nog graag iets van een grenade launcher of rocket launcher. Maar moet ook nog wat te healen bij me hebben. Die keuze blijft lastig, daarom kies ik vaak om nu een SMG te nemen als "AR". Tenzij ik een Scar tegen kom.

[ Voor 33% gewijzigd door MrNobody28 op 14-08-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hier heb ik het liefst in deze volgorde ->

1: Hunting rifle
2: Scar
3: Pump/heavy
4: SMG (geen silenced)
5: mini’s/clingers

Als we het einde naderen gooi ik wel eens wat weg voor RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 13:07
MrNobody28 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:18:
[...]

Gok dat deze te sterk zal zijn. Of zou de damage alleen zo wild zijn op structures? Hoewel een kopschot van 200dmg zou wel nice zijn.

Verder mijn ideale line up van guns nog steeds niet echt kunnen ontdekken. Het liefst speel ik met een Scar, Heavy en SMG, als 4e wapen een sniper en dan ook nog graag iets van een grenade launcher of rocket launcher. Maar moet ook nog wat te healen bij me hebben. Die keuze blijft lastig, daarom kies ik vaak om nu een SMG te nemen als "AR". Tenzij ik een Scar tegen kom.
Die heavy sniper zou een headshot damage van 375 doen als ik goed geinformeerd ben/

Wat betreft de ideale line up weet ik het ook nog steeds niet.
Ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik met een shotgun en een SMG wil lopen, of liever alleen een shotgun of liever alleen een SMG.
Nu heb ik meestal, assault(liever scar), Shotgun, SMG, Sniper/grenade launcher/RPG(Net wat er te vinden is) en dan mini's of bandages.

Heb gisteren mijn sensitivity omhoog gezet. Ben eens benieuwd hoe dat allemaal bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Swaxie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:13:
[...]

Die heavy sniper zou een headshot damage van 375 doen als ik goed geinformeerd ben/

Wat betreft de ideale line up weet ik het ook nog steeds niet.
Ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik met een shotgun en een SMG wil lopen, of liever alleen een shotgun of liever alleen een SMG.
Nu heb ik meestal, assault(liever scar), Shotgun, SMG, Sniper/grenade launcher/RPG(Net wat er te vinden is) en dan mini's of bandages.

Heb gisteren mijn sensitivity omhoog gezet. Ben eens benieuwd hoe dat allemaal bevalt.
Ben zelf nu wat aan het oefenen met Pump/Heavy en dan af maken met Scar. Sens hoger?! Hoe lager, hoe beter je richt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
MrNobody28 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:16:
[...]

Ben zelf nu wat aan het oefenen met Pump/Heavy en dan af maken met Scar. Sens hoger?! Hoe lager, hoe beter je richt imo.
Het is meer dat ik voor mijn idee niet snel genoeg kan draaien als ik in mn rug beschoten wordt of als ik aan het bouwen ben. dus ik heb hem nu van 0.5 naar 0.6 gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Sens staat hier op 0.8 en scope 0.75
Vanaf 0.7 - 7 ongeveer. Wordt het echt per stapje extreem snel. Dat helpt uitstekend met uiterst snel bouwen, wat toch nog wel de beste defense is. Je aim is dan wel echt wennen bij elk stapje wat je omhoog gaat. Maar uiteindelijk moet je toch kiezen wat je zelf het fijnste vind. Afgelopen avonden gaat het niet heel denderend bij ons :P Maar toch wel minimaal 4-5 winnetjes gelukkig.

Die nieuwe sniper hoeft van mij niet. Hoop dat ze hem snel weer uit het spel halen.
Het is gewoon een bolt die door mure knalt, is mij een beetje too much.
Of 1x schieten 5 seconden reload time, en ook niet kunnen switchen naar een ander wapen of bouwen.

Dan maken mensen wel de afweging om hem te gebruiken ja of te nee. Maar nu is deze sniper instaoppakken.

Dus jij zit in je torentje van hout, nice weet ik 100% dat ik je kapot maak, omdat je gewoon door hout heen kunt kijken met een sniper.

[ Voor 37% gewijzigd door Crashhill op 14-08-2018 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Crashhill schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:40:
Sens staat hier op 0.8 en scope 0.75
Vanaf 0.7 - 7 ongeveer. Wordt het echt per stapje extreem snel. Dat helpt uitstekend met uiterst snel bouwen, wat toch nog wel de beste defense is. Je aim is dan wel echt wennen bij elk stapje wat je omhoog gaat. Maar uiteindelijk moet je toch kiezen wat je zelf het fijnste vind. Afgelopen avonden gaat het niet heel denderend bij ons :P Maar toch wel minimaal 4-5 winnetjes gelukkig.

Die nieuwe sniper hoeft van mij niet. Hoop dat ze hem snel weer uit het spel halen.
Het is gewoon een bolt die door mure knalt, is mij een beetje too much.
Of 1x schieten 5 seconden reload time, en ook niet kunnen switchen naar een ander wapen of bouwen.

Dan maken mensen wel de afweging om hem te gebruiken ja of te nee. Maar nu is deze sniper instaoppakken.

Dus jij zit in je torentje van hout, nice weet ik 100% dat ik je kapot maak, omdat je gewoon door hout heen kunt kijken met een sniper.
Iemand al een idee hoe deze sniper het doet tegen steen of IJzer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Swaxie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:04:
[...]

Iemand al een idee hoe deze sniper het doet tegen steen of IJzer?
Het filmpje van @Anton.net laat zien dat hij overal dwars door heen gaat. Hij is ook bedoeld om overal doorheen te schieten hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Crashhill schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:06:
[...]

In het filmpje van @Anton.net laat deze zien dat hij er geen dwars door heen gaat. Hij is ook bedoeld om overal doorheen te schieten hé.
Dan gaan we het eens zien vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Ik heb er nu al geen zin tbh. Dit is nog erger dan P90 first release :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Item shop van de komende dagen
Zo te zien komt Rainbow Smah ook terug op 15th August. Hmm, misschien wordt het maar eens tijd om die te kopen. Die Sushi Master ga ik ook wel kopen. Leuke skin met back bling voor 1200 Vbucks....
En ohja, natuurlijk komt zondag de Panda van @Jan_Blade

Epic zou hebben ondekt hoe leakers de shop kunnen achterhalen, en hebben het lek gedicht. Het kan natuurlijk zijn dat ze de shop van de komende dagen toch nog aanpassen, maar ik denk van niet.

Wanneer is de content update? Dat is toch altijd om 10u?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Crashhill schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:15:
Ik heb er nu al geen zin tbh. Dit is nog erger dan P90 first release :P
#drama. 4.1 seconde laden. Je moet nog steeds richten hoor ;-)..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
De Patch notes zijn inderdaad ook later dan andere weken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Swaxie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:35:
De Patch notes zijn inderdaad ook later dan andere weken.
Komt ook geen update vandaag.. Waarschijnlijk pas gewoon donderdag 10:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Fruitschaal schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:27:
[...]

Komt ook geen update vandaag.. Waarschijnlijk pas gewoon donderdag 10:00
Waarom dan vandaag geen update? hebben ze niks te patchen ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Fruitschaal Heb je een bron ofzo?
Blijkbaar zijn er wat problemen met de Android versie die nu voorrang krijgen.
Waarschijnlijk komt die content update morgen dan. Updates komen nooit "gewoon" op donderdag :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Anton.net schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:40:
@Fruitschaal Heb je een bron ofzo?
Blijkbaar zijn er wat problemen met de Android versie die nu voorrang krijgen.
Waarschijnlijk komt die content update morgen dan. Updates komen nooit "gewoon" op donderdag :)
Hier is 'n willekeurige bron ..

Maar anders zou die al uitgerold zijn.. En patches zijn vaker gewoon op donderdag geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Fruitschaal schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:55:
[...]

Hier is 'n willekeurige bron ..

Maar anders zou die al uitgerold zijn.. En patches zijn vaker gewoon op donderdag geweest..
Ok. ik moest wel even lachen.
Normaal zijn die updates op dinsdag ook pas om 1500 of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:06
Anton.net schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:21:
Item shop van de komende dagen
Zo te zien komt Rainbow Smah ook terug op 15th August. Hmm, misschien wordt het maar eens tijd om die te kopen. Die Sushi Master ga ik ook wel kopen. Leuke skin met back bling voor 1200 Vbucks....
En ohja, natuurlijk komt zondag de Panda van @Jan_Blade

Epic zou hebben ondekt hoe leakers de shop kunnen achterhalen, en hebben het lek gedicht. Het kan natuurlijk zijn dat ze de shop van de komende dagen toch nog aanpassen, maar ik denk van niet.

Wanneer is de content update? Dat is toch altijd om 10u?
rainbowsmash als in axe uni? die wil ik namenlijk nog... zie m overigens niet staan bij de plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Vegetto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

rainbowsmash als in axe uni? die wil ik namenlijk nog... zie m overigens niet staan bij de plaatjes.
Ja, Rainbow Smash, als in Rainbow Smash :P
Bij 15 augustus staat Brite Bomber (3 of 3, collect the set)
De 2 andere onderdelen van die set zijn Brite Gunner en Rainbow Smash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:33

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Ik krijg elke dag wel 2 a 3 mailtjes van epic games dat er unsuccesfull login attempts waren op mn account en dat ze willen dat ik two-factor authentication moet activeren. Ik dacht eerst dat het phishing was, of spam, maar het lijkt echt te zijn. Maar aan de andere kant: de logins zijn unsuccesfull, dus dat is toch prima? Krijgen andere mensen hier ook constant deze berichten en hoe 'echt' is het?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Mauz1978 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:41:
Ik krijg elke dag wel 2 a 3 mailtjes van epic games dat er unsuccesfull login attempts waren op mn account en dat ze willen dat ik two-factor authentication moet activeren. Ik dacht eerst dat het phishing was, of spam, maar het lijkt echt te zijn. Maar aan de andere kant: de logins zijn unsuccesfull, dus dat is toch prima? Krijgen andere mensen hier ook constant deze berichten en hoe 'echt' is het?
ik krijg die berichten nooit, maar ik snap niet dat mensen die 5 seconden niet nemen om 2FA aan te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Ik krijg die ook. en als ik dan op mijn account ga kijken kan ik het niet aanpassen omdat om een of andere redern er een verkeerde e-mail aan mijn account is gekoppeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Zou voor de zekerheid gewoon even 2FA aanzetten, dacht dat het eerst ook onhandig was als het elke keer om een code ging vragen als je van console/pc etc switched maar het werkt gewoon goed en je account is toch extra beveiligd.

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Laatst online: 11:33

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Swaxie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:43:
[...]

Ik krijg die ook. en als ik dan op mijn account ga kijken kan ik het niet aanpassen omdat om een of andere redern er een verkeerde e-mail aan mijn account is gekoppeld...
Dat klinkt dan als phishing.... Ik ga wel naar de officiele site, zonder op links in die mail te klikken en zet 2FA aan. Als ik dan van die spam af ben iig.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Mauz1978 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:54:
[...]

Dat klinkt dan als phishing.... Ik ga wel naar de officiele site, zonder op links in die mail te klikken en zet 2FA aan. Als ik dan van die spam af ben iig.
ik ga ook naar de officiele site. Alleen het account(epic) dat aan mijn PS network account gekoppeld is, heeft een verkeerd email adres... dus kanook niks aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 17:33
Pump shotgun equip tijd wordt verlaagd in 5.30 volgende week.

Bron: https://twitter.com/erwil9/status/1029348831304011776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:32:
[...]

Ja, Rainbow Smash, als in Rainbow Smash :P
Bij 15 augustus staat Brite Bomber (3 of 3, collect the set)
De 2 andere onderdelen van die set zijn Brite Gunner en Rainbow Smash
Die heb ik ook, met de Unicorn backbling en de female skin van STW Founder welke we laatst hebben gekregen.

Leuke combo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Paar leuke potjes weer :)
Ook met RanD93 erbij goed wat kills dit potje (ik weet dat die lurkt hier :+, lang geleden dat ik een skybase had gezien.

Volgens mij hadden we hier 18 kills met een win en kwamen pas mensen op ‘t einde tegen.

[YouTube: https://youtu.be/xvgu3SVGFY4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:46

s0kkie

Cowabunga

Kleine patch v5.21 dropt binnen nu en een uur :)
https://www.express.co.uk...patch-notes-downtime-news

[ Voor 55% gewijzigd door s0kkie op 15-08-2018 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ben eens benieuwd of ze gaan updaten dat eindelijk de Keyboard en Mouse warriors op de PS4 weg zijn.
Die zouden als het goed is bij PC erbij geplaatst worden.
Ben eens benieuwd of dat al gelukt is inmiddels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Alleen pump shotgun overigens.. Andere shotguns wordt (nog) niks aan gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:06
Swaxie schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:42:
Ben eens benieuwd of ze gaan updaten dat eindelijk de Keyboard en Mouse warriors op de PS4 weg zijn.
Die zouden als het goed is bij PC erbij geplaatst worden.
Ben eens benieuwd of dat al gelukt is inmiddels.
daar was idd een berichtje van ergens, daarna doodstil, zal wel niet gaan gebeuren denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Vegetto schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:06:
[...]

daar was idd een berichtje van ergens, daarna doodstil, zal wel niet gaan gebeuren denk ik..
Ik denk dat het heel mooi zou zijn als ze dit eindelijk eens gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
[...]

Wanneer was dat bericht geplaatst? Vorige week ofzo? Geef ze even tijd om er aan te werken. :P
Wie weet komt het al met de 'grote' update van volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bericht is van 8 augustus:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/z4rwsqso4re11.jpg

Hier de patchnotes voor V5.21: https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v5-21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
[...]

Doe even een Reddit-postje aanmaken met 'Epic PLEASE, FIX THIS ASAP, UNPLAYABLE'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Er is een nieuwe 50 vs 50 mode waarbij je je glider weer kan uitklappen als je naar beneden valt. Lijkt mij ook wel eens leuk om een normaal potje zo te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:58:
Er is een nieuwe 50 vs 50 mode waarbij je je glider weer kan uitklappen als je naar beneden valt. Lijkt mij ook wel eens leuk om een normaal potje zo te spelen.
Het lijkt mij persoonlijk niet zo'n goede ontwikkeling. Ik gebruik het namelijk in normale gevechten graag om mensen te laten vallen. Wegschieten of weghakken van Taj Mahal's vind ik super mooi.. Vooral als ze daarna dood neervallen. ( tegenstanders voor de duidelijkheid)

Als ze dan met een glider rustig kunnen wegvliegen en gecontroleerd achter mij kunnen landen, hebben ze een dik voordeel.

Maar goed, we zullen zien hoe de tests in 50/50 verlopen. Ik vermoed dat ze dit voornamelijk gedaan hebben omdat er ontzettend veel team-kills waren met weghakken van structures en bounce-nades in 50vs50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:07:
[...]

Het lijkt mij persoonlijk niet zo'n goede ontwikkeling. Ik gebruik het namelijk in normale gevechten graag om mensen te laten vallen. Wegschieten of weghakken van Taj Mahal's vind ik super mooi.. Vooral als ze daarna dood neervallen. ( tegenstanders voor de duidelijkheid)

Als ze dan met een glider rustig kunnen wegvliegen en gecontroleerd achter mij kunnen landen, hebben ze een dik voordeel.

Maar goed, we zullen zien hoe de tests in 50/50 verlopen. Ik vermoed dat ze dit voornamelijk gedaan hebben omdat er ontzettend veel team-kills waren met weghakken van structures en bounce-nades in 50vs50.
Voor een LTM lijkt het mij wel een keer leuk. Voor de rest ben ik het wel met je eens.

• MrNobody28
En, wat vinden we van de nieuwe heavy sniper? Ik vind hem wel lekker, op stil staande mensen is het sowieso wel een kill, maar op lopende mensen lijkt hij toch een stuk lastiger te zijn dan de normale sniper. Zal natuurlijk te maken hebben met de bullet drop en snelheid van de kogel. Voor structures weg te halen heb ik hem nog niet echt gebruikt, voor wat ik weet is dat hij 1 houten plateau in 1x weg schiet. Steen of Staal nog niet op geprobeerd.

Vind hem voor nu in ieder geval prima, tikkeltje overpowered misschien... Heb hem nog niet tegen gehad namelijk, alleen in de sniper mode ging zo'n noellie constant m'n structures weg schieten :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
MrNobody28 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:11:
En, wat vinden we van de nieuwe heavy sniper? Ik vind hem wel lekker, op stil staande mensen is het sowieso wel een kill, maar op lopende mensen lijkt hij toch een stuk lastiger te zijn dan de normale sniper. Zal natuurlijk te maken hebben met de bullet drop en snelheid van de kogel. Voor structures weg te halen heb ik hem nog niet echt gebruikt, voor wat ik weet is dat hij 1 houten plateau in 1x weg schiet. Steen of Staal nog niet op geprobeerd.

Vind hem voor nu in ieder geval prima, tikkeltje overpowered misschien... Heb hem nog niet tegen gehad namelijk, alleen in de sniper mode ging zo'n noellie constant m'n structures weg schieten :P
Ik vind het geluid echt heerlijk. Dat gebulder als je dat schot hoort. Heel vet.

Gisteren ook ineens een boom weg die me beschermde :9 .. Ik vind hem wel mooi

• servival7
MrNobody28 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:11:

Ik vind hem top. Dat geluid is echt heerlijk. Hij doet 1000 structure damage dus hij schiet alles in 1 keer weg.
Behalve ijsco truck in dusty. Deze is nog steeds niet kapot te krijgen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Nieuwe sniper. Hij is mooi, maar gelukkig schiet ie niet door muren heen. Een wopping 150 damage body shot, maar that's it. Verder redelijk useless apparaat. Het geluid is wel episch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

servival7 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:17:
[...]

Ik vind hem top. Dat geluid is echt heerlijk. Hij doet 1000 structure damage dus hij schiet alles in 1 keer weg.
Behalve ijsco truck in dusty. Deze is nog steeds niet kapot te krijgen. :+
Wat is dat toch met die truck, vaak ligt er ook een kistje en “vroeger” ging die gewoon kapot. :+

Vanavond wel weer nieuwe challenges, als @Martinspire nou eens offline blijft kan ik dichter bij zijn tier komen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• servival7
Famous schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:42:
[...]

Wat is dat toch met die truck, vaak ligt er ook een kistje en “vroeger” ging die gewoon kapot. :+

Vanavond wel weer nieuwe challenges, als @Martinspire nou eens offline blijft kan ik dichter bij zijn tier komen :D
Over challenges gesproken:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkmuKAYWsAAgT0U.jpg:large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Eliminate opponents in Tilted Towers.. Hard Ha. Laat me niet lachen.

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Complete timed trials, ik denk iets met de buggy's?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
s0kkie schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:18:
Complete timed trials, ik denk iets met de buggy's?
Rondom Paradise Palms/ 'Westworld' staan diverse matrixbordjes langs de weg.. Misschien heeft het daar iets mee te maken. Dat zijn tenminste plekken waar ik weet dat ze staan.

• Anton.net
Ik vind het best handig dat je je glider nu kan open doen tijdens het vallen in 50. Het bespaart gewoon veel moeite om je naar de cirkel te verplaatsen.
Voor mij mogen ze dat wel permanent houden in 50, daar maakt het toch niet uit..

Een goede aanpassing is misschien dat je het enkel kan gebruiken wanneer je zelf springt. Dus als je valt omdat iemand je base kapot schiet, kan je het niet gebruiken.

En ohja, ik heb Rainbow Smash *O*

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anton.net schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:12:
Ik vind het best handig dat je je glider nu kan open doen tijdens het vallen in 50. Het bespaart gewoon veel moeite om je naar de cirkel te verplaatsen.
Voor mij mogen ze dat wel permanent houden in 50, daar maakt het toch niet uit..

Een goede aanpassing is misschien dat je het enkel kan gebruiken wanneer je zelf springt. Dus als je valt omdat iemand je base kapot schiet, kan je het niet gebruiken.

En ohja, ik heb Rainbow Smash *O*
Ik heb bij 50 meer last dat friendly fire mijn bouwwerk kapot schiet dan dat enemies dat doen. En je moet maar net reageren met je glider.

Ik hoop alleen dat de 20x5 mode nog een keer terug komt. Ik vind die persoonlijk leuker dan 50 omdat je meer wordt gedwongen om samen te werken en bij elkaar te blijven. Menig 50 potje wordt verloren omdat men te lang doet over naar de cirkel gaan of omdat men niet tegelijk erheen gaat. Er is ook veel friendly fire en men laat je soms sterven om je loot te pakken, wat bij 20 minder kan omdat je dan al snel verliest.

Gister geen hele geweldige avond gehad. Hopelijk gaat vanavond beter. En tier 100 zit er wel in denk ik (of bijna). Ik ben alleen bang dat ik voor Lonely Lodge veel deaths nodig ga hebben

@Famous geef ik dus ook weinig kans :P

• Anton.net
Toch veel mensen die tiers kopen precies, ik ben nog maar tier 69 :X
Straks kan ik wel die Sledgehammer skin vrijspelen. Eindelijk nog eens iets leuk, de voorbije 25 tiers waren niet bijzonder.

Ook wel grappig: vandaag is die Assault Trooper skin in de shop, is al 100 dagen geleden dat die nog eens verscheen. Nu is er natuurlijk een heel hype omdat een 'OG' skin in de shop is.
Gevolg: heel wat mensen gaan die 'bijna' default skin kopen voor 800 Vbucks.
Nu ga je zien dat die skin de komende weken regelmatig in de shop gaat komen, waardoor die helemaal niet meer zo zeldzaam is. _O-
Dat trucje heeft Epic al een paar keer gebruikt, onder andere bij Commando

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Dat zou ik echt zonde vinden van de 8 euro voor zo'n standaard skin. Ik merk niet eens verschil tussen al die 'no-skins'. :') ...Maar goed, my two cents

• servival7
Hebben jullie dat filmpje van SypherPK gezien dat hij met al die stream snipers 50 vs 50 gaat spelen?
De helft van de tijd loopt de server vast :+

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:41:
Toch veel mensen die tiers kopen precies, ik ben nog maar tier 69 :X
Straks kan ik wel die Sledgehammer skin vrijspelen. Eindelijk nog eens iets leuk, de voorbije 25 tiers waren niet bijzonder.
Denk dat dat wel meevalt hoor.
Ik koop de simpele battle pass en verder geen tiers. Ben nu iets van tier 74. Die 100 haal je dus makkelijk, jij ook.

Deze week zal ik tier 80 aantikken met de challenges en dan hebben we nog 4 weken met nieuwe challenges..

• Anton.net
Famous schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:38:
[...]

Denk dat dat wel meevalt hoor.
Ik koop de simpele battle pass en verder geen tiers. Ben nu iets van tier 74. Die 100 haal je dus makkelijk, jij ook.

Deze week zal ik tier 80 aantikken met de challenges en dan hebben we nog 4 weken met nieuwe challenges..
Tuurlijk kan ik nog tier 100 halen. Dat haal je makkelijk zonder tiers te kopen.
Daarom zeg ik dat ik het wel opvallend vind dat er hier toch redelijk wat mensen zijn die tiers bijkopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

De exacte locaties van alle challenges:
https://www.instagram.com...en&taken-by=fortnitetoday

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 23:06
jammer, time trials is dus compleet wat anders :+

soort mario met muntjes, er zit er een op het dak van het grote huis in lonely :)

[ Voor 8% gewijzigd door Denniz0229 op 16-08-2018 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Kopen hier mensen Tiers dan? TROTS! BUYHARDERS!!!!!
Ik ben level 78/79 en Tier 75 ofzo, Red je makkelijk, hoef je niet extreem veel te spelen. (Raad wel aan om elke dag sowieso even in te loggen voor de daily challenge (3x top50 solo, place top6 squad etc.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:14:
Kopen hier mensen Tiers dan? TROTS! BUYHARDERS!!!!!
Ik ben level 78/79 en Tier 75 ofzo, Red je makkelijk, hoef je niet extreem veel te spelen. (Raad wel aan om elke dag sowieso even in te loggen voor de daily challenge (3x top50 solo, place top6 squad etc.)
Richard. Zeg je nu dat jij niet extreem veel speelt? _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:01:
[...]

Tuurlijk kan ik nog tier 100 halen. Dat haal je makkelijk zonder tiers te kopen.
Daarom zeg ik dat ik het wel opvallend vind dat er hier toch redelijk wat mensen zijn die tiers bijkopen :)
Ik kan gewoon niet zo lang wachten. :+ Ben al anderhalve week tier 100
Afbeeldingslocatie: http://gladstonenews.com.au/wordpress/wp-content/uploads/2017/03/DonaldThrowingMoney-620x404-02016_05_14_16_40_58-0.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door servival7 op 16-08-2018 16:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

Richard. Zeg je nu dat jij niet extreem veel speelt? _/-\o_
Er zijn mensen die meer spelen toch. Ik heb tegen me zelf gezegd, zolang je niet #1 meeste uren Fortnite bent, is er niks aan de hand O-)

Maar om tier 100 te worden hoef je niet extreem veel te spelen, dat was meer wat ik bedoel _/-\o_
servival7 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:35:
[...]

Ik kan gewoon niet zo lang wachten. :+ Ben al anderhalve week tier 100
>:) Trots! Je kan nu wel een paar weken eerder in een skin lopen, die je waarschijnlijk toch niet draagt :P

• Anton.net
Volgende week komt die Roadtrip skin van de loading screens al.
Hopelijk is het een leuke skin, die Visitor skin van Season 4 was de grootste anticlimax ooit in Fortnite

• RubenSaurus
ik heb die time trails lekker gedaan in 50v50 :+ iedereen maakt een mooie baan voor je en je loopt er zo overheen _O-

• Famous

Famous

R 400+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZtMbnyB7EYBVaMJQquA6ZFyS/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
alleen kloppen daar die time trails niet :P maar hieronder wel ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xKuZb87afjiKrK5ovgNL72BS/full.jpg

zometeen nog even 3 kills in tilted en de chests en dan ben ik weer klaar :P

[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 16-08-2018 18:20 ]

• servival7
Crashhill schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:39:
[...]

Er zijn mensen die meer spelen toch. Ik heb tegen me zelf gezegd, zolang je niet #1 meeste uren Fortnite bent, is er niks aan de hand O-)

Maar om tier 100 te worden hoef je niet extreem veel te spelen, dat was meer wat ik bedoel _/-\o_

[...]

>:) Trots! Je kan nu wel een paar weken eerder in een skin lopen, die je waarschijnlijk toch niet draagt :P
Weet je hoe bruut die harvest tool is oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 13:45

aex351

I am the one

servival7 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:34:
Hebben jullie dat filmpje van SypherPK gezien dat hij met al die stream snipers 50 vs 50 gaat spelen?
De helft van de tijd loopt de server vast :+

[video]
De laatste minuten van dat filmpje zijn wel grappig. Zit hij in een team met een 7 jarige.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
DigitalError schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:23:
ik heb die time trails lekker gedaan in 50v50 :+ iedereen maakt een mooie baan voor je en je loopt er zo overheen _O-
Ik heb gisteren een Time Trail proberen te rennen, maar die kreeg ik lopend niet gedaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Swaxie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 07:44:
[...]

Ik heb gisteren een Time Trail proberen te rennen, maar die kreeg ik lopend niet gedaan haha
Ja sommigen zijn echt klote om te doen, gelukkig hoef je ze niet allemaal te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Dat was die bovenin in die rivier haha. tussen risky en lazy geloof ik ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Swaxie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 07:54:
Dat was die bovenin in die rivier haha. tussen risky en lazy geloof ik ergens...
Ja die is erg kut, heb ik lekker laten gaan. Zag daar zoveel mensen blijven rennen en uiteindelijk gingen we allemaal dood door de storm :+ die in de buurt van Tilted Towers is ook lastig (veel bouwen) maar beter te doen dan die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Swaxie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 07:54:
Dat is de enige die me in een keer gelukt is tot nu toe, heb nog twee andere gedaan.
Bij mij stond er een golfkar bij (denk van een andere speler) dus had al vrij snel in de gaten dat die met een karretje moest. Ook fijn dat m'n kijkers me met van alles helpen, vergeet 9 vd 10 keer de challenges :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik heb de gene bij Snobby Shores geprobeerd maar die is nog niet gelukt.

Hoe veel van die klokjes zitten er in een parcours?
Ik ben er tot 6 of 7 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
MrNobody28 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:43:
[...]

Dat is de enige die me in een keer gelukt is tot nu toe, heb nog twee andere gedaan.
Bij mij stond er een golfkar bij (denk van een andere speler) dus had al vrij snel in de gaten dat die met een karretje moest. Ook fijn dat m'n kijkers me met van alles helpen, vergeet 9 vd 10 keer de challenges :P
Ben je streamer dan? of bedoel je de kijkers die al doodgeschoten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
Swaxie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Ben je streamer dan? of bedoel je de kijkers die al doodgeschoten zijn?
Ik stream inderdaad sinds vorige maand. Al mooi een groepje vaste kijkers gekweekt die regelmatig helpen in games voor zover nodig. Als je wilt, neem gerust een kijkje op twitch.tv/Nicks_Aan . Gemiddeld zo rond de 6-7 kijkers.

Meedoen mag ook natuurlijk!

[ Voor 3% gewijzigd door MrNobody28 op 17-08-2018 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Gisteravond al weer alle challenges gehaald. De timed trials en de minigun maakte het dit keer een tikje lastiger maar alsnog weer een makkie :P
Super kansloos alleen die gasten die jouw constructies voor die trials weer slopen als zij al klaar zijn. Was er gauw al een uur langer mee bezig daardoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Sommige time trials moet je inderdaad met een autotje doen. En dan vaak ook nog even wat bouwen ook. In 50 mode is alles wel makkelijk te doen eigenlijk.

Kistjes bij Lonely Lodge ging me ook sneller dan verwacht. Ik ging eigenlijk elke keer voor het westen. Dan heb je daar die hoge rots (tegen het gebied met de huisjes) waar vaak eronder een kistje staat die niet altijd gepakt wordt. Dan kun je nog naar het noorden lopen waar in het huisje met 2 verdiepingen er vaak 1 bovenin staat (op de 1 of andere manier land daar niet altijd iemand bij) en vervolgens doorlopen naar de 2e van de enkel-laags huisjes waar bovenin ook nog een kistje spawned 80% van de tijd maar ook daar zie je bijna niemand het dak slopen omdat je hem pas hoort als je er echt naast staat en binnenin ligt vrijwel nooit loot. In 1 ronde had ik 3 kistjes te pakken, een keer 2 en nog 2 losse. Dan kun je nog die time trial boven Lonely Lodge doen, die kun je gewoon rennen en ben je weer wat verder. Indien de cirkel Retail er ook nog bij heeft, is die ook nog wel te doen. Snobby vond ik ook wel prima te doen met een autootje en een klein beetje bouwen. Staan gelukkig daar 2 of 3 auto's.

Door het halen van de challenges ook eindelijk tier 100 gehaald. Wel muf dat je eigenlijk niks hoeft te doen voor die skins van Ragnarok dan XP halen. Maar goed, die boeit me verder ook niet zo heel veel.

Door alle "haal x kills" challenges merk ik wel dat je de laatste tijd veel vaker meteen af wordt gemaakt in squads of duos of 50 mode. Ik vond dat toch altijd wel een mooie gentlemans agreement om pas af te maken als iedereen dood is of er verder niemand meer te bekennen is. Maar het hebben van een elimination lijkt zwaarder te gaan wegen. Gister wel een mooie battle gehad die we wonnen omdat ze ons dus lieten liggen en ik na 2x healen toch nog hun laatste kon afmaken. Sowieso ging het gister wel lastig. Te vaak vroeg dood waardoor de endgame telkens met 3 of minder gedaan moest worden en dat is toch wel lastig. Met veel bouwen of wegrennen lukt het niet maar de confrontatie aangaan al helemaal niet.

Wat gister overigens wel goed ging was het halen van hits met rifles en andere long-range stuff. In een potje of 10 toch wel een stuk of 25 hits gehaald met hunting rifle, sniper of whatever op 150+ meters. Weet niet wat ik nu anders doe maar het werkt. Iets wat ook een stuk lastiger is op console met de knuppeltjes :P Wel geinig die reacties in de party dat ik een team wat met snipers aan het schieten is op ons even terug ga schieten. Vooral als je ze dan knocked haha. Mede daardoor bleven ze waar ze zaten en kwamen ze niet hard pushen waardoor we het team wat van achter kwam nog aan konden en uiteindelijk ver konden komen in die pot (volgens mij hadden we die uiteindelijk wel verloren maar was mooie pot). Mede doordat snipen e.d. beter gaat, zit ik bij squads vaak wat verder naar achter dan de rest van het team. Met raak schieten, onder druk houden en informeren heb ik het idee dat dit toch wat meer helpt dan als ik ga rushen. Dat doet @Famous of @Ke0hReVaH of Harald wel. Die scoped assault rifle of thermal scoped rifle is toch wel handig om druk te zetten zonder zelf veel risico te lopen. Zeker als ze op meerdere mensen moeten letten dan. Bolt Action is ook wel leuk, maar doe mij maar iets met meer kogels. Niet om er meer te missen maar om naast raak schieten ook druk te houden zodat ie zelf minder tijd heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ja, toen zaten we op de berg bij Dusty waar we opeens van alle kanten beschoten en gepushed werden. 3 mensen waren op ons aan het snipen en opeens zie je “Martinspire knocked xxxx with a sniper 235 meters” :+

Dat potje ging wel lekker, helaas verloren omdat opeens het laatste team voor ons stond (die een aardig potje konden spelen) waar wij dachten dat ze nog achterin bij de ring/cirkel zaten.

[Video: https://gfycat.com/GrayRigidFairyfly]

Scopes AR is inderdaad heerlijk, 23 damage en 46 headshot met een goed AIM en snelle fire rate, thermals laat ik persoonlijk liggen.
Liefst een hunting rifle *;

Dat pushen naar voren is wel heerlijk trouwens als je ze knockt en iemand verder naar achter een teammate sniped. Helaas pakt het ook wel eens anders uit :+

Leuk om Yaz er eens bij gehad te hebben :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fruitschaal
Huntingrifle is life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik vind die nieuwe ook wel erg lekker. Je moet er wel echt even rekening mee houden dat je bijna geen drop off hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:35:
[...]

Ik vind die nieuwe ook wel erg lekker. Je moet er wel echt even rekening mee houden dat je bijna geen drop off hebt.
Welke nieuwe hunting rifle heb ik gemist? Ik bedoel niet de sniper he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Famous schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:40:
Scopes AR is inderdaad heerlijk, 23 damage en 46 headshot met een goed AIM en snelle fire rate, thermals laat ik persoonlijk liggen.
Thermals zijn qua damage vergelijkbaar met scoped maar ik vind het wel fijn om 2 redenen:

1) Je kunt er de omgeving heel makkelijk mee scannen. Je weet heel snel waar ze vandaan komen en of er uberhaupt mensen zijn die je niet ziet
2) Je ziet waar ze cover nemen en waar ze heen lopen door de cover heen. Vaak is het gissen waar ze positie innemen, maar met de thermal kun je ze gewoon opwachten. Wel is het soms frustrerend dat je op een onzichtbare muur schiet omdat de target te ver zit en de gun de range niet heeft (of mag hebben). Gok dat 250 meter de max is. Ik schiet vaak al raak voordat ie zelf het schot gelost heeft omdat ik hem aan kan zien komen.

En als ik kan kiezen tussen een bolt en semi-auto dan kies ik ook daar voor de semi-auto simpelweg omdat het schieten bij mij niet alleen draait om de kill maar ook om druk zetten. Als je iemand met een sniper raakt maar niet down schiet, dan kan ie rustig bouwen en gaan healen. Bij een semi-auto kan dat simpelweg niet omdat je schoten blijft afvuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Martinspire schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:03:
[...]

Thermals zijn qua damage vergelijkbaar met scoped maar ik vind het wel fijn om 2 redenen:

1) Je kunt er de omgeving heel makkelijk mee scannen. Je weet heel snel waar ze vandaan komen en of er uberhaupt mensen zijn die je niet ziet
2) Je ziet waar ze cover nemen en waar ze heen lopen door de cover heen. Vaak is het gissen waar ze positie innemen, maar met de thermal kun je ze gewoon opwachten. Wel is het soms frustrerend dat je op een onzichtbare muur schiet omdat de target te ver zit en de gun de range niet heeft (of mag hebben). Gok dat 250 meter de max is. Ik schiet vaak al raak voordat ie zelf het schot gelost heeft omdat ik hem aan kan zien komen.

En als ik kan kiezen tussen een bolt en semi-auto dan kies ik ook daar voor de semi-auto simpelweg omdat het schieten bij mij niet alleen draait om de kill maar ook om druk zetten. Als je iemand met een sniper raakt maar niet down schiet, dan kan ie rustig bouwen en gaan healen. Bij een semi-auto kan dat simpelweg niet omdat je schoten blijft afvuren.
Ja je ziet er veel mee maar ik zie opzich sowieso wel veel. Helderheid van OLED + goed (lees: dicht) ervoor zitten doet veel :+
Record met bolt action is 298 meter :9~

Semi auto heb ik ook niets mee, alleen maar goed gezien we al 4(?) avonden achter elkaar samen spelen.
Kunnen we mooi de loot verdelen :*)

offtopic:
Ps. de signature staat nu goed volgens mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:44:
[...]

Welke nieuwe hunting rifle heb ik gemist? Ik bedoel niet de sniper he
Hunting rifle valt toch ook gewoon onder snipers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:25:
[...]

Hunting rifle valt toch ook gewoon onder snipers
Mhao. Een hunting rifle is een soort sniper. Maar een sniper is geen hunting rifle.
.......... Een banaan is een soort fruit........... Maar een stuk fruit is geen banaan..

En ik kan het weten... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Fruitschaal schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:40:
[...]

Mhao. Een hunting rifle is een soort sniper. Maar een sniper is geen hunting rifle.
.......... Een banaan is een soort fruit........... Maar een stuk fruit is geen banaan..

En ik kan het weten... :+
Net als de Tommy gun een soort Assault is en medium bullets gebruikt maar een SMG is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ke0hReVaH
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-12-2024
Onze camper @Martinspire haha, nee gekheid is wel fijn inderdaad als je een beetje op afstand de druk er op houd en niet met 4 ADHD'ers speeld.

Zo hebben we wel aardig wat potjes gewonnen de eerste avond dat we samen speelden. Op afstand een knock down en dan 2 van de squad naar voren pushen :) werkte wel vaak.

We haalden ook elke keer de eindstrijd met z'n allen, dat is ook wel netjes.

Ik ben vanaf morgen avond + zondag denk ik wel weer online. Kan zijn dat je me af en toe online ziet staan op Epic en niet op xbox live, dat komt omdat ik dan ff de challenges haal op mn switch hehe (ez)

Met @Famous nog niet gespeeld, wel toegevoegd al trouwens. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ke0hReVaH schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:18:

Komt wel :)
Ik speel voornamelijk doordeweeks in de avond, vanavond ben ik weer van de partij en morgenmiddag even denk ik.

Gisteren trouwens een filmpje gezien van Tfue, nu wist ik al dat die erg goed was maar hoe hij hit.. echt bizar.
Een Scoped AR en zo ontzettend veel hits. Snap dat aimen preciezer is dan op een console maar alsnog _/-\o_

Mocht je even niets te doen hebben in de baas zijn tijd:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j00psta
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
Allebei mijn zoontjes hebben nu een PS4 en Fortnite. Ik vind het er zelf ook wel leuk uitzien. Maar ben meer van de oldschool NES games e.d. Mijn jongste zoontje is er erg goed in. Haalt in elk potje wel meer dan 10 kills ofzo.
Is er een topic met namen van spelers voor PS4? En evt. xbox one, die hebben we ook.

[ Voor 11% gewijzigd door j00psta op 17-08-2018 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ke0hReVaH
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-12-2024
Famous schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:45:
[...]

Komt wel :)
Ik speel voornamelijk doordeweeks in de avond, vanavond ben ik weer van de partij en morgenmiddag even denk ik.

Gisteren trouwens een filmpje gezien van Tfue, nu wist ik al dat die erg goed was maar hoe hij hit.. echt bizar.
Een Scoped AR en zo ontzettend veel hits. Snap dat aimen preciezer is dan op een console maar alsnog _/-\o_

Mocht je even niets te doen hebben in de baas zijn tijd:

[video]
Had hem een paar keer gezien op twitch, net ff dit filmpke gekeken gaat nergens om die kerel haha elke kogel is gewoon bijna raak.. :+

En hoe simpel hij bouwt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Hij had laatst ook een filmpje waarbij hij 22 kills haalt voordat hij zelf damage oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:34
@Ke0hReVaH Hij heeft het over macro's. Dus ga er vanuit dat hij al die bouw dingen onder macro's heeft? Nu ben ik eerlijk als ik zeg dat ik het spel 1x op de pc heb gedaan en 1x op de Switch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Ke0hReVaH schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:18:
Onze camper @Martinspire haha, nee gekheid is wel fijn inderdaad als je een beetje op afstand de druk er op houd en niet met 4 ADHD'ers speeld.

Zo hebben we wel aardig wat potjes gewonnen de eerste avond dat we samen speelden. Op afstand een knock down en dan 2 van de squad naar voren pushen :) werkte wel vaak.

We haalden ook elke keer de eindstrijd met z'n allen, dat is ook wel netjes.

Ik ben vanaf morgen avond + zondag denk ik wel weer online. Kan zijn dat je me af en toe online ziet staan op Epic en niet op xbox live, dat komt omdat ik dan ff de challenges haal op mn switch hehe (ez)

Soms hebben wij een ADHD groepje bij elkaar, er is niks meer episch dan dat :P, Team okee, RUSH... RUSH...

Wanneer wij wat afwachtend spelen verliezen we elke pot :P

Moet zelf ook wel zeggen dat ik er het liefst gewoon op klap. Beetje handig bouwen en je sloopt iedereen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:28:
[...]

Soms hebben wij een ADHD groepje bij elkaar, er is niks meer episch dan dat :P, Team okee, RUSH... RUSH...

Wanneer wij wat afwachtend spelen verliezen we elke pot :P

Moet zelf ook wel zeggen dat ik er het liefst gewoon op klap. Beetje handig bouwen en je sloopt iedereen.
Rifts O+

Pagina: 1 ... 27 ... 53 Laatste