Klopt, maar zullen er veel zijn die dit in solo zullen doenservival7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:15:
[...]
Golfen kan je ook makkelijk in 50 vs 50 halen als jouw team aan de goede kant zit.
- Oblivion (eergisteren gekocht)
- E.L.F. (maar dat komt vast met kerst wel)
- Sledgehammer en Ragnarok (maar die speel ik binnen nu en 2 weken wel vrij)
- Squadleader (geen idee of ie in de roulatie komt)
- Die 80's aerobic gasten natuurlijk
verder heb ik ook een sloot skins van STW gehad en Twitch Prime en Playstation meuk enzo.
dus kom niks te kort nog
[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 08-08-2018 13:53 ]
Dat is allemaal mooi, maar enige vraag die gesteld kan worden is nu; Heb je de Black Knight?DigitalError schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:50:
[...]
- Oblivion (eergisteren gekocht)
- E.L.F. (maar dat komt vast met kerst wel)
- Sledgehammer en Ragnarok (maar die speel ik binnen nu en 2 weken wel vrij)
- Squadleader (geen idee of ie in de roulatie komt)
- Die 80's aerobic gasten natuurlijk
verder heb ik ook een sloot skins van STW gehad en Twitch Prime en Playstation meuk enzo.
dus kom niks te kort nog
Ik weet het nog goed.. Ik zat er op level 72/75 67/70 en was te gierig om die laatste levels bij te kopen.. Spjit met hoofdletter SCrashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:03:
[...]
Dat is allemaal mooi, maar enige vraag die gesteld kan worden is nu; Heb je de Black Knight?
PSN: Fruitschaaltje
oh snap, zit ff te kijken op google maar die is ook wel vetCrashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:03:
[...]
Dat is allemaal mooi, maar enige vraag die gesteld kan worden is nu; Heb je de Black Knight?
Bij die is beloofd dat deze nooit meer terugkomt.DigitalError schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:05:
[...]
oh snap, zit ff te kijken op google maar die is ook wel vet
Volgens mij hebben ze die belofte ooit alleen bij de battle passes gedaan, dat die nooit in de shop zouden komen.
(l) Black Knight (l)
Speciaal voor Black Knight heb ik de Red Knight gekocht. Zo heb ik een mooi stelletje van Knights.
[ Voor 12% gewijzigd door Crashhill op 08-08-2018 14:18 ]
ik beloof jou dat ik voor altijd jou buddy benCrashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:16:
[...]
Bij die is beloofd dat deze nooit meer terugkomt.
Volgens mij hebben ze die belofte ooit alleen bij de battle passes gedaan, dat die nooit in de shop zouden komen.
(l) Black Knight (l)
Speciaal voor Black Knight heb ik de Red Knight gekocht. Zo heb ik een mooi stelletje van Knights.
@DigitalError Squad Leader zat in de Battle Pass van Season 4. Die skin komt dus nooit meer terug.
Waarschijnlijk heb je dan wel de vrouwelijke versie (Trailblazer). Zij zat bij Twitch Prime
Waarschijnlijk heb je dan wel de vrouwelijke versie (Trailblazer). Zij zat bij Twitch Prime
Als ik heel eerlijk ben, en ik ga nu veel mensen tegen de kop schoppen, vind ik die black knight niet eens zo heel dik.
Ok Ok Ok, ik had hem graag gehad. Maar dat ik hem niet heb, nee sorry dat maakt mij niet zoveel uit haha.
Ok Ok Ok, ik had hem graag gehad. Maar dat ik hem niet heb, nee sorry dat maakt mij niet zoveel uit haha.
Helemaal met je eens.. Ik ben zelfs BLIJ dat ik hem niet heb. Een beetje vent doet het gewoon zonder Black Knight. Als ik één willekeurige skin zou mogen kiezen ( inclusief Black Knight) zou ik gewoon voor een No Skin gaan. Echt, zo erg wil ik hem niet. Zelden zo blij geweest.Swaxie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:15:
Als ik heel eerlijk ben, en ik ga nu veel mensen tegen de kop schoppen, vind ik die black knight niet eens zo heel dik.
Ik wil 'm.
Ik ook, kwam helaas net te kort in dat seizoen.Fruitschaal schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:19:
[...]
Helemaal met je eens.. Ik ben zelfs BLIJ dat ik hem niet heb. Een beetje vent doet het gewoon zonder Black Knight. Als ik één willekeurige skin zou mogen kiezen ( inclusief Black Knight) zou ik gewoon voor een No Skin gaan. Echt, zo erg wil ik hem niet. Zelden zo blij geweest.
Ik wil 'm.![]()
@Fruitschaal speelde jij ook destiny 1? Je naam komt me daar vaag bekent van voor!
Psn - Sevyxs
Schande en me kop doet zeer!Swaxie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:15:
vind ik die black knight niet eens zo heel dik.
Fruit en Destiny 1 was een betere combi als Fruit en FortniteSevyx schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:22:
[...]
@Fruitschaal speelde jij ook destiny 1? Je naam komt me daar vaag bekent van voor!
Ik net te weinig gespeeld.Sevyx schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:22:
[...]
Ik ook, kwam helaas net te kort in dat seizoen.Net te laat begonnen met spelen.
Ik vaag? Ja dat kan wel kloppen. En ja, ik heb ook D1 kapot gespeeld.. @Crashhill .. Jij bent toevallig in Fornite iets beter, ik was in D1 iets beter... Nu ben ik ineens slecht? Zo jammer hé Richard..
Dat je slecht bent zeg ik niet, heb je altijd graag in ons @squadje!Fruitschaal schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:27:
[...]
Ik net te weinig gespeeld.
Ik vaag? Ja dat kan wel kloppen. En ja, ik heb ook D1 kapot gespeeld.. @Crashhill .. Jij bent toevallig in Fornite iets beter, ik was in D1 iets beter... Nu ben ik ineens slecht? Zo jammer hé Richard..
Ik deelde gewoon een plaagstootje uit. Liefde alles.

20 levels zijn behoorlijk wat battle stars natuurlijk.Labbers schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:06:
Dat gaat snel. Ik heb alle challenges gehaald en ben pas bij tier 38. Pakken jullie al die tiers door gewoon te levellen en xp te halen?
Pak je ook de secret stars van de loading screens?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ok, maak het vanavond maar weer goed door een scar te droppen voor me.. Dan is het weer goed.Crashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:29:
[...]
Dat je slecht bent zeg ik niet, heb je altijd graag in ons @squadje!
Ik deelde gewoon een plaagstootje uit. Liefde alles.![]()
Destiny 1 helemaal grijs gespeeld vault of glass konden we wel dromen. Wanneer je keer zin hebt in fortnite squad ofzo dan moet je me maar adden.Fruitschaal schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:27:
[...]
Ik net te weinig gespeeld.
Psn - Sevyxs
Voor @Anton.net , @servival7 , @Crashhill, @Muuh87, @Labbers en anderen die mijn bericht hadden gezien over het Panda concept.
Ik heb gisterenavond samen met mijn zus nog een uitleg en vergelijkingsvideo gemaakt over de panda skin die in het spel gaat komen. 's Nachts had ik helemaal niet kunnen slapen en zat steeds alleen maar te denken of het nou wel of niet waar is. Maar hij komt er dus echt in :D!
Edit: Ik heb het filmpje verwijderd. Het maken van een video is toch weer een andere specialiteit
Ik heb gisterenavond samen met mijn zus nog een uitleg en vergelijkingsvideo gemaakt over de panda skin die in het spel gaat komen. 's Nachts had ik helemaal niet kunnen slapen en zat steeds alleen maar te denken of het nou wel of niet waar is. Maar hij komt er dus echt in :D!
Edit: Ik heb het filmpje verwijderd. Het maken van een video is toch weer een andere specialiteit
[ Voor 27% gewijzigd door Jan_Blade op 08-08-2018 20:11 ]
https://www.instagram.com/jantrax_nl/
Vind je skills echt tof, maar als je mijn mening vraagt doe dit dan nooit meer......
@Jan_Blade Heel eerlijk, het luistert niet fijn en het filmpje is te lang. Het gaat er heel erg over hoe blij dat je bent (terecht).
En het Engels klinkt behoorlijk geforceerd, nou heb je de pech dat je een zwaar nederlands accent hebt (en geloof me, dat is een van de meest verschrikkelijke accenten
)
Je art is goed, dit was slecht. Volgende keer , korter en meer techniek!
En het Engels klinkt behoorlijk geforceerd, nou heb je de pech dat je een zwaar nederlands accent hebt (en geloof me, dat is een van de meest verschrikkelijke accenten
Je art is goed, dit was slecht. Volgende keer , korter en meer techniek!
Ja dat klopt idd @Vegetto en @Crashhill ! We hebben hem gister avond in snel gemaakt. De tekst hebben we niet over nagedacht en gewoon uit enthousiasme hebben we alles in 1x opgenomen. We waren veel te blij met dat er een skin concept van mij in de game komt en wilden dat graag vertellen. Nu ik het zo weer terug kijk is het nogal amateuristisch hahaha
.
Ik zal meer research doen over hoe je het beste interessante review filmpjes kunt maken. Deze is te langdradig en te saai. Ook vind ik het achteraf behoorlijk pittig om het leuk en goed en duidelijk te verwoorden in het Engels. Hebben jullie misschien goede voorbeelden?
Mijn passie ligt vooral bij het photoshoppen en tekenen. Daar ga ik me eerst weer meer mee bezig houden. Ik heb inmiddels al weer wat ideeen opgedaan voor nieuwe skins en een aantal gameplay suggestions. Heb zin om er mee aan de slag te gaan :D!
Ik zal meer research doen over hoe je het beste interessante review filmpjes kunt maken. Deze is te langdradig en te saai. Ook vind ik het achteraf behoorlijk pittig om het leuk en goed en duidelijk te verwoorden in het Engels. Hebben jullie misschien goede voorbeelden?
Mijn passie ligt vooral bij het photoshoppen en tekenen. Daar ga ik me eerst weer meer mee bezig houden. Ik heb inmiddels al weer wat ideeen opgedaan voor nieuwe skins en een aantal gameplay suggestions. Heb zin om er mee aan de slag te gaan :D!
https://www.instagram.com/jantrax_nl/
Miss was ik wat te kortaf en grof in mijn eerste comment, het idee is natuurlijk super leuk en ik denk als je het wat beter in elkaar zet wel viewers gaat krijgen, wat ik zelf altijd leuk vind om naar te kijken als een filmpje een beetje enthousiast begint, maak het ook niet te lang inderdaad en vertel in korte stukken hoe je het hebt verzonnen, en tease bijv alvast voor een volgende movie.Jan_Blade schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:09:
Ja dat klopt idd @Vegetto en @Crashhill ! We hebben hem gister avond in snel gemaakt. De tekst hebben we niet over nagedacht en gewoon uit enthousiasme hebben we alles in 1x opgenomen. We waren veel te blij met dat er een skin concept van mij in de game komt en wilden dat graag vertellen. Nu ik het zo weer terug kijk is het nogal amateuristisch hahaha.
In dat geval kan ik je misschien Ali-A aanradenVegetto schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:28:
[...]
wat ik zelf altijd leuk vind om naar te kijken als een filmpje een beetje enthousiast begint

Je kan ook overdrijvenAnton.net schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:58:
[...]
In dat geval kan ik je misschien Ali-A aanraden![]()
![]()

@Jan_Blade gefeliciteerd met de skin man. Super gaaf!
Vandaag weer enkele wins 
Ook met xbox vs. Pc, blijft leuk.
Wel ben ik HELEMAAL klaar met die nieuwe Shotgun.
Hit van 7 en daarna een headshot van 24 (close range) en ben zelf dood met 130+ hit van een heavy.
Mensen die hem gebruiken maak ik 8/10 keer ook af dus geslaagd is die niet.
Zal mij niets verbazen als die nieuwe gebuffed wordt.
Zelfde als een golden Scar, doe mij maar een blauwe Tommy
Hit van 7 en daarna een headshot van 24 (close range) en ben zelf dood met 130+ hit van een heavy.

Dan schiet je niet erg raakFamous schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 00:43:
Vandaag weer enkele wins

Ik heb een paar gehad dat ze gewoon 1 shot dood waren. Maar gebruik zelf het liefst gewoon een Pump en Drumgun, lekker sprayen met die Drumgun en dan afmaken met de pump
Gisteren 10 winnetjes met @Fruitschaal verdomme zeg. Was lekker hoor. Vooral de laatste 3 potjes
Wacht even, jullie halen 10 wins op een avond?Crashhill schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:39:
[...]
Dan schiet je niet erg raak![]()
Ik heb een paar gehad dat ze gewoon 1 shot dood waren. Maar gebruik zelf het liefst gewoon een Pump en Drumgun, lekker sprayen met die Drumgun en dan afmaken met de pump![]()
Gisteren 10 winnetjes met @Fruitschaal verdomme zeg. Was lekker hoor. Vooral de laatste 3 potjes
Gisteren toevallig wel, ook wel een lange sessie gehad van bijna 5/6 uur, maar meestal minimaal 6. in 3/4 uurtjes.Swaxie schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:53:
[...]
Wacht even, jullie halen 10 wins op een avond?
Sick! Vind 2 op een dag al veel voor mijn doen. Mijn hoogste op 1 dag is 4 wins.
Nee, helemaal gelijk in.Crashhill schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:39:
[...]
Ik heb een paar gehad dat ze gewoon 1 shot dood waren. Maar gebruik zelf het liefst gewoon een Pump en Drumgun, lekker sprayen met die Drumgun en dan afmaken met de pump![]()
Maar dat is op een xbox denk ik anders dan op de pc.
Pump en drum is hier ook de favoriet
Gisteren was wel een aardig avondje ja. Leuke potten met genoeg actie.
Alleen die allerlaatste pot was echt vreselijk.
Drie roze konijnen die op een torentje boven Tomato town de Eagle staan te doen. Niet eens gesniped worden na minuten daar te staan.. Ik hoop dat @Vegetto het geclipped heeft..
Alleen die allerlaatste pot was echt vreselijk.
Wij spelen PlaystationFamous schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:21:
[...]
Nee, helemaal gelijk in.
Maar dat is op een xbox denk ik anders dan op de pc.
Pump en drum is hier ook de favoriet
Kan wel merken dat ik nog een rookie ben hier
1 win in squads gehad pas...
Kom wel heel makkelijk in de top 10 met solo en duo maar het afmaken is nog een dingetje
Kom wel heel makkelijk in de top 10 met solo en duo maar het afmaken is nog een dingetje
herkenbaarDigitalError schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:05:
@Fruitschaal sorry niet geclipped, het spijt me, maar het was wel hilarisch, ik zal stream record wel aanzetten volgende keer.. maar wat een avondje gewoon nog zo laat 3 op rij. #TROTS
Staat ie niet gewoon in je replays?Vegetto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:22:
@Fruitschaal sorry niet geclipped, het spijt me, maar het was wel hilarisch, ik zal stream record wel aanzetten volgende keer.. maar wat een avondje gewoon nog zo laat 3 op rij. #TROTS
scherp, dat zal bij iedereen zijn idd. vanavond eens checken hahaDigitalError schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:35:
[...]
Staat ie niet gewoon in je replays?
Voor de BI (Business Intelligence) liefhebbers leuk leesvoer over hoeveel data Fortnite genereerd:
https://www.datanami.com/...-data-analytics-pipeline/
2 PB aan S3 storage per maand alleen al aan analytics data!
https://www.datanami.com/...-data-analytics-pipeline/
2 PB aan S3 storage per maand alleen al aan analytics data!
[ Voor 5% gewijzigd door Meekoh op 09-08-2018 10:46 ]
Computer says no
10 wins nice.Crashhill schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:39:
[...]
Zit nu op 36% win percentage in seizoen 5 met squads.
Ik hoop dat ze een keer een squad showdown ltm gaan doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Griffx op 09-08-2018 11:13 ]
Ik heb ook een 4% win percentage 

Ik denk niet dat dat er komt. Showdown wordt namelijk ook gebruikt om deelnemers voor de friday skirmish te vinden. En die zijn alleen in solo's en duo's.Griffx schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:08:
[...]
10 wins nice.![]()
Benieuwd hoeveel er €20,- aan uitgeven en wie het via STW kan dokken.Anton.net schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:33:
Red Knight is weer in de shop
Vind die Slurp wel leuk, blijf nog wel trouw aan mijn Unicorn gezien de Unicorn backbling.
Edit: 5,2% winrate met een k/d van 1.52.
Iets beter als S4
[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 09-08-2018 12:14 ]
@Famous Ik heb haar vorige maand al gekocht via STW
Ik zit weer met 7k Vbucks, maar er komt niet echt iets interssant in de shop...
Straks is dat event van Samsung Galaxy, dan krijgen we waarschijnlijk meer info over Fortnite voor Android
Ik zit weer met 7k Vbucks, maar er komt niet echt iets interssant in de shop...
Straks is dat event van Samsung Galaxy, dan krijgen we waarschijnlijk meer info over Fortnite voor Android
Verrassend, ik ook op 36%Griffx schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:08:
[...]
10 wins nice.![]()
Heeft iemand eigenlijk nog wat tips voor de endgame? Want ik kom te vaak in een situatie waarbij ik net de cirkel in kom en ik binnen notime omsingeld en aangevallen wordt van meerdere kanten. Hoe voorkom je dat of hoe ga je ermee om als er meer mensen op je af komen dan je echt aan kunt. Met name lastig als ze beginnen met snipers en rocket launchers of granaten.
Ook word ik echt te vaak tweede. Ik denk dat de kans dat ik tweede word nu echt enorm is. Van de keren dat ik in de top 10 kom is het meestal 2e of 3e en maar heel af en toe een keer een win. Ik heb vrijwel altijd de cirkel tegen en ook altijd weer enemies die altijd net dat perfecte wapen voor die situatie hebben, ongeacht wat ervoor gebeurd is.
Aan het begin van de matches rag ik altijd makkelijk door iedereen heen, maar eenmaal ze weer hele goede wapens hebben, dikke shields en weet ik wat, dan gaat het op de 1 of andere manier niet echt meer. Vooral met duo's en squads gaat het me te lastig af om de overwinning binnen te slepen waarna ik als ik dood ga zie wie er dan gewonnen heeft.
Overigens speel ik wel op Xbox, dus daar ligt het tempo waarin je kunt bouwen wel wat lager en heb je ook geen macro's of whatever.
Ook word ik echt te vaak tweede. Ik denk dat de kans dat ik tweede word nu echt enorm is. Van de keren dat ik in de top 10 kom is het meestal 2e of 3e en maar heel af en toe een keer een win. Ik heb vrijwel altijd de cirkel tegen en ook altijd weer enemies die altijd net dat perfecte wapen voor die situatie hebben, ongeacht wat ervoor gebeurd is.
Aan het begin van de matches rag ik altijd makkelijk door iedereen heen, maar eenmaal ze weer hele goede wapens hebben, dikke shields en weet ik wat, dan gaat het op de 1 of andere manier niet echt meer. Vooral met duo's en squads gaat het me te lastig af om de overwinning binnen te slepen waarna ik als ik dood ga zie wie er dan gewonnen heeft.
Overigens speel ik wel op Xbox, dus daar ligt het tempo waarin je kunt bouwen wel wat lager en heb je ook geen macro's of whatever.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2018 14:12 ]
@Martinspire Ik weet niet precies wat je speelstijl is, land je tilty sloop je iedereen en heb je dikke loot. Ben je redelijk snel in de cirkel, of speel je altijd op het randje van de cirkel, loot je plekken met weinig kistjes?
Maar nog steeds bouwen, solo is bouwen, alleen maar bouwen, en dan kiezen ga ik mijn positie verdedigen of ga ik er op klappen. We spelen volgens mij allemaal niet op het niveau als je ziet bij de summer skirmish / SCRIM matches.
Als je het idee hebt dat je te vaak gesniped wordt, ga niet peaken. Teveel explosives? Bouw meer/uitgebreider om je heen ipv 1x1. Je kan wel 1x1 doen, maar dan met bounce pads er vanaf op het moment dat je explosives hoord.
Ga je vaak dood door hetzelfde, verzin de counter daarop, ga je dan weer vaak dood door iets anders, moet je daar weer iets op verzinnen. Actie/reactie game is het. Kijk naar streams en probeer het gewoon na te doen. Ook al lukt het de eerste 99 keer niet. Ik heb heel veel geleerd, en ga waarschijnlijk in herhaling vallen, maar ben wel 100x tilty geland. Puur om de snelheid erin te krijgen, hoor ik iemand en heb ik een gun, hoe kan ik die persoon met deze gun kapot maken. Met alleen een pickaxe kom je natuurlijk niet ver. Maar denk dan niet teveel aan loot, in squads maak ik me al helemaal wat minder zorgen over loot, als je een squadje killed ligt er vaak genoeg.
Maar nog steeds bouwen, solo is bouwen, alleen maar bouwen, en dan kiezen ga ik mijn positie verdedigen of ga ik er op klappen. We spelen volgens mij allemaal niet op het niveau als je ziet bij de summer skirmish / SCRIM matches.
Als je het idee hebt dat je te vaak gesniped wordt, ga niet peaken. Teveel explosives? Bouw meer/uitgebreider om je heen ipv 1x1. Je kan wel 1x1 doen, maar dan met bounce pads er vanaf op het moment dat je explosives hoord.
Ga je vaak dood door hetzelfde, verzin de counter daarop, ga je dan weer vaak dood door iets anders, moet je daar weer iets op verzinnen. Actie/reactie game is het. Kijk naar streams en probeer het gewoon na te doen. Ook al lukt het de eerste 99 keer niet. Ik heb heel veel geleerd, en ga waarschijnlijk in herhaling vallen, maar ben wel 100x tilty geland. Puur om de snelheid erin te krijgen, hoor ik iemand en heb ik een gun, hoe kan ik die persoon met deze gun kapot maken. Met alleen een pickaxe kom je natuurlijk niet ver. Maar denk dan niet teveel aan loot, in squads maak ik me al helemaal wat minder zorgen over loot, als je een squadje killed ligt er vaak genoeg.
Mijn stijl wisselt een beetje. Vaak wat meer vanuit de buitenkant naar binnen, al is landen in Tilted ook niet zo'n heel groot probleem. Al doe ik het daar meestal wel wat tactischer door niet meteen in het gevecht te duiken maar eerder de laatste paar mensen af te maken en dat gaat eigenlijk wel vaak goed dat ik als "winnaar" tilted kan verlaten. 5+ kills daar halen is dan ook niet echt een probleem. Maar ook omdat men dus nog niet alle goede wapens bij zich heeft voor de endgame.Crashhill schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:22:
@Martinspire Ik weet niet precies wat je speelstijl is, land je tilty sloop je iedereen en heb je dikke loot. Ben je redelijk snel in de cirkel, of speel je altijd op het randje van de cirkel, loot je plekken met weinig kistjes?
En ik snap je tips verder wel, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets enorm fout doe maar dat het gewoon allemaal mijn kant niet op lijkt te vallen. Zowel qua cirkel als wat de enemies gebruiken om mij aan te vallen of weg te houden. Mn loot is meestal niet zo heel verkeerd, maar het helpt niet als iedereen tegelijk op je af komt of als je deze pot net geen sniper mee hebt omdat je die toevallig niet gevonden hebt.
En dan heb je nog wel eens dat je ergens land waar de cirkel eigenlijk wel blijft maar dat er verder niemand op je af komt en dus ook geen goede loot hebt totdat iedereen ineens tegelijk aan lijkt te komen.
Ik heb samen met iemand gister een pot of 5 gedaan en we zijn daar 4x 2e geworden. Knap frustrerend dus en elke keer was het wel wat anders. En soms ook dingen waar je weinig aan kunt doen. Dat je moet bewegen omdat de cirkel weg gaat en je op dat moment gepushed wordt, maar je bent aan het bouwen en bouwen waarbij je ineens een gaat laat zitten onder een muur omdat de bouw-level op die plek een meter boven de grond zit en net daar iemand doorheen schiet. Let je de volgende keer wel op die gaten dan wordt je weer van boven afgeschoten omdat je geen dak hebt. Sowieso kom ik wat weinig bounce pads en jump pads tegen om handig in te kunnen zetten. Vaak heb ik die al nodig om uberhaupt de cirkel in te komen.
Nu de meta wat van shotties weg is gegaan (al is dat door de nieuwe shotgun weer helemaal anders), heb ik het idee dat ik toch veel vaker op afstand wordt gepakt door mensen die ik onmogelijk had kunnen voorspellen of waarbij het moment waarbij ze aanwezig zijn niet uitkomt omdat ik al druk bezig ben. En met duos merk ik nu ook veel vaker dat ze je afmaken als je down bent, daar ze eerst toch meer met anderen bezig waren. Nu gaan ze maar voor de kill want dan hebben ze in ieder geval nog iets. Oid
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2018 15:22 ]
Ga een proberen aan de kant te spelen waar de cirkel langzaam krimpt. Het lijkt nu zo dat je iedere keer aan de lange zijde aan het spelen bent (dat is de grootste oppervlakte dus daar komen de meeste mensen bij elkaar). Ook al land je vanaf het begin aan de lange kant, ga z.s.m. richting de korte kant.Martinspire schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:20:
[...]
Mijn stijl wisselt een beetje. Vaak wat meer vanuit de buitenkant naar binnen, al is landen in Tilted ook niet zo'n heel groot probleem. Al doe ik het daar meestal wel wat tactischer door niet meteen in het gevecht te duiken maar eerder de laatste paar mensen af te maken en dat gaat eigenlijk wel vaak goed dat ik als "winnaar" tilted kan verlaten. 5+ kills daar halen is dan ook niet echt een probleem. Maar ook omdat men dus nog niet alle goede wapens bij zich heeft voor de endgame.
En ik snap je tips verder wel, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets enorm fout doe maar dat het gewoon allemaal mijn kant niet op lijkt te vallen. Zowel qua cirkel als wat de enemies gebruiken om mij aan te vallen of weg te houden. Mn loot is meestal niet zo heel verkeerd, maar het helpt niet als iedereen tegelijk op je af komt of als je deze pot net geen sniper mee hebt omdat je die toevallig niet gevonden hebt.
En dan heb je nog wel eens dat je ergens land waar de cirkel eigenlijk wel blijft maar dat er verder niemand op je af komt en dus ook geen goede loot hebt totdat iedereen ineens tegelijk aan lijkt te komen.
Ik heb samen met iemand gister een pot of 5 gedaan en we zijn daar 4x 2e geworden. Knap frustrerend dus en elke keer was het wel wat anders. En soms ook dingen waar je weinig aan kunt doen. Dat je moet bewegen omdat de cirkel weg gaat en je op dat moment gepushed wordt, maar je bent aan het bouwen en bouwen waarbij je ineens een gaat laat zitten onder een muur omdat de bouw-level op die plek een meter boven de grond zit en net daar iemand doorheen schiet. Let je de volgende keer wel op die gaten dan wordt je weer van boven afgeschoten omdat je geen dak hebt. Sowieso kom ik wat weinig bounce pads en jump pads tegen om handig in te kunnen zetten. Vaak heb ik die al nodig om uberhaupt de cirkel in te komen.
Nu de meta wat van shotties weg is gegaan (al is dat door de nieuwe shotgun weer helemaal anders), heb ik het idee dat ik toch veel vaker op afstand wordt gepakt door mensen die ik onmogelijk had kunnen voorspellen of waarbij het moment waarbij ze aanwezig zijn niet uitkomt omdat ik al druk bezig ben.
Het is een battle royal game, dus verassingselement hoort erbij. Maar wat doe je dan? Terug schieten? verdedigen met bouwen, aanvallen met bouwen?
Als ik jou zo hoor zit het je allemaal niet mee, of weet je niet goed hoe je snel op een bepaalde iets kan reageren en iedereen speelt anders. Dus het is lastig uit te leggen. Kijk anders eens de stream van @Vegetto . Die streamed ons wel eens als squadje. Denk dat je er niet veel van kunt leren, maar heb je een idee hoe wij lopen etc. Het is namelijk behoorlijk lastig uit te leggen, omdat elke situatie anders is.
Probeer altijd een goed (observatie)punt te pakken in de cirkel.. Het liefste iets hoger, op een berg of een gebouw. Dit scheelt alweer 5 hoog bouwen. Bouw toegangswegen dicht ( gewoon met vloerdelen). Dus als je een schans de berg opbouwt, gewoon 4/6 vloerdelen over de schans plaatsen. Komen ze al minder snel boven. De rest volhangen met traps.
De locatie in de cirkel is altijd belangrijk. Probeer er voor te zorgen dat er niet te veel mensen van achter kunnen komen. Anders is de kans op sandwich vrij groot... en jij bent het lapje ham.. Wat ik bedoel is om in de volgende cirkel rechtsboven te gaan zitten. Omdat er niemand meer uit Wailing of lonely lodge kan komen. http://orcz.com/File:FortniteBattleRoyaleStormEye.jpg. Dan hoef je je daar al minder druk om te maken.
Verder.. Oefenen! Oefen met bouwen in Play ground ( ook met bouncer en jumppads). Oefen met wat matties tegen elkaar op te bouwen.. Oefen met schieten, besteed een avondje om alleen maar naar Tilty/Paradise Palms of een Challenge locatie te gaan. Als het maar spitsuur is..
Als laatste tip: als je altijd in de top 10 eindigt.. Kijk dan mee tot het einde van de pot. Ik vind het mooi om de laatste momenten van de game te zien en hopelijk leer ik nog een vette move van iemand.
Meer mooie tips buiten wat Richard ( @Crashhill ) geeft, kan ik niet geven.
[ Voor 7% gewijzigd door Fruitschaal op 09-08-2018 15:35 ]
Ik speel te weinig om serieus te verbeteren met mijn aim op xbox.
Toen kreeg ik een sprankje hoop hiermee: https://store.steampowered.com/app/518030/Aim_Hero/
Maar natuurlijk, niks te vinden voor xbox. Weet iemand iets om je aim maximaal te trainen op console?
Natuurlijk, drop drukke plekken. Maar ik krijg dan zo de schijt van drop, geen wapen, dood. Of drop, wapen, 2 schoten naast, dood. Dat dood gaan en iedere keer opnieuw proberen vind ik niet erg, wel de laadtijd, wachttijd in de lobby en de drop tijd bij elkaar op geteld. Heb ik gewoon eigenlijk te weinig tijd voor
Een uurtje vol gas puur aim training zou dan erg helpen denk ik.
Toen kreeg ik een sprankje hoop hiermee: https://store.steampowered.com/app/518030/Aim_Hero/
Maar natuurlijk, niks te vinden voor xbox. Weet iemand iets om je aim maximaal te trainen op console?
Natuurlijk, drop drukke plekken. Maar ik krijg dan zo de schijt van drop, geen wapen, dood. Of drop, wapen, 2 schoten naast, dood. Dat dood gaan en iedere keer opnieuw proberen vind ik niet erg, wel de laadtijd, wachttijd in de lobby en de drop tijd bij elkaar op geteld. Heb ik gewoon eigenlijk te weinig tijd voor
komt vooral kijken op twitch.tv/ttv_glimmerman voor epische squad plays :-)
sorry typfout
sorry typfout
[ Voor 16% gewijzigd door Vegetto op 09-08-2018 15:55 ]
Je link linkt door naar de homepage van twitch.Vegetto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:37:
komt vooral kijken op twtich.tv/ttv_glimmerman voor epische squad plays :-)
Edit: en je bent offline
[ Voor 5% gewijzigd door servival7 op 09-08-2018 15:40 ]
Ben je gewoon te langzaam? Want misschien helpt het om je snelheid wat hoger te zetten? kan dat uberhaupt?UltraSub schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:35:
Ik speel te weinig om serieus te verbeteren met mijn aim op xbox.
Speel op 6/6, hoger over-aim ik alles. Lager is shit met bouwen. Ik doe flick aims, 1e keer meestal over-aim, bij benodigde correctie heb je tegenwoordig al een shotgun facial te pakken.Swaxie schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:43:
[...]
Ben je gewoon te langzaam? Want misschien helpt het om je snelheid wat hoger te zetten? kan dat uberhaupt?
Er zitten gewoon te weinig uren in een dag. Soms denk ik laat ik gewoon weer een pc kopen. Maar dat is een beetje overdreven natuurlijk.
ik zie zojuist deze op FB voorbij komen.
HUGE changes just went live!
-- Building Buff --
Wood wall initial HP increased from 80 to 90
Stone wall initial HP increased from 80 to 100
Metal wall initial HP increased from 80 to 110
-- Compact SMG --
Reduced damage from 22/21 to 21/20
Reduced clip size from 50 to 40
-- Drum Gun --
Reduced falloff range damage from 80% to 70% at 3500 units
Reduced falloff range damage from 65% to 55% at 5000+ units
Added environmental damage fall off matching player damage fall off
Decreased jumping accuracy by 5%
Decreased targeting accuracy by 10%
Reduced spawn rate from chests and floor loot by 40%
HUGE changes just went live!
-- Building Buff --
Wood wall initial HP increased from 80 to 90
Stone wall initial HP increased from 80 to 100
Metal wall initial HP increased from 80 to 110
-- Compact SMG --
Reduced damage from 22/21 to 21/20
Reduced clip size from 50 to 40
-- Drum Gun --
Reduced falloff range damage from 80% to 70% at 3500 units
Reduced falloff range damage from 65% to 55% at 5000+ units
Added environmental damage fall off matching player damage fall off
Decreased jumping accuracy by 5%
Decreased targeting accuracy by 10%
Reduced spawn rate from chests and floor loot by 40%
Best Dutch squad zet ie ook er bij he :Vegetto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:37:
komt vooral kijken op twitch.tv/ttv_glimmerman voor epische squad plays :-)
sorry typfout
Goede changes wel, metaal is nu echt sterker dan hout. Drumgun schoot teveel als een laser, en kwam extreem vaak voor, misschien wel vaker als een grijze AR.Swaxie schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:54:
Changes Fortnite
Denk dat dit een positieve change is! We gaan het meemaken!
Alleen dat geluid van metaal farmen klinkt zo hard! Wel goede changes imo. Denk dat je nu ook meer gewonen smg's gaat zien. Die werden nu vrijwel meteen gedropt voor een tommy gun
Ging wel aardig vanavond, hoef qua challenges alleen de grenade damage nog
Ik lees op internet overal dat dit niet met gewone granaten schijnt t werken(bug).
Overigens gisteren is Fortnite ook voor android uitgekomen.
Ideaal voor het elke dag verkrijgen van je Daily Challenge mocht je een keer niet kunnen inloggen op je console;)
Het spelen werkt echt niet zo heel lekker haha
Overigens gisteren is Fortnite ook voor android uitgekomen.
Ideaal voor het elke dag verkrijgen van je Daily Challenge mocht je een keer niet kunnen inloggen op je console;)
Het spelen werkt echt niet zo heel lekker haha
Gisteren voor de tweede keer in mijn leven fortnite gespeeld. Eerste keer was op de PC en gisteren op de Switch.
Heb het redelijk uitgehouden, maar dat was door niet bij mijn squad te droppen die landen en meteen afgemaakt werden.
Uiteindelijk twee keer naar de eye gelopen en ondertussen wat meuk verzameld. Maar toen zag ik iemand op een afstand schieten. Was niet door diegene dood, maar juist door de rest van dat clubje wat om het busje waar ik achter zat van de zijkant kwamen. Niet gezien, maar wellicht 1 a 2 schoten kunnen lossen. Zag ze niet eens aan komen.
We gaan het zien verder. Hoop dat het gelinkt is met mijn pc account, maar dat zien we wel weer.
Heb het redelijk uitgehouden, maar dat was door niet bij mijn squad te droppen die landen en meteen afgemaakt werden.
Uiteindelijk twee keer naar de eye gelopen en ondertussen wat meuk verzameld. Maar toen zag ik iemand op een afstand schieten. Was niet door diegene dood, maar juist door de rest van dat clubje wat om het busje waar ik achter zat van de zijkant kwamen. Niet gezien, maar wellicht 1 a 2 schoten kunnen lossen. Zag ze niet eens aan komen.
We gaan het zien verder. Hoop dat het gelinkt is met mijn pc account, maar dat zien we wel weer.
Ik vind die glider bruut.
Je kan ook gewoon solo spelen hè als je niet met een squad wilt landen.Arunia schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:16:
Gisteren voor de tweede keer in mijn leven fortnite gespeeld. Eerste keer was op de PC en gisteren op de Switch.
@servival7 Heb eigenlijk het spel opgestart en op starten gedrukt. Dus daar moet ik nog even in duiken. Gaat er niet om om wel of niet met een squad te spelen, maar om te beginnen lijkt het me wel handig om niet als een loner rond te rennen (met uitzondering dat ze al heel snel dood waren
).
Volgends mij is de 50v50 modus er ook nog. Dat i misschien wel leuk om wat eerste potjes te doen.Arunia schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:48:
@servival7 Heb eigenlijk het spel opgestart en op starten gedrukt. Dus daar moet ik nog even in duiken. Gaat er niet om om wel of niet met een squad te spelen, maar om te beginnen lijkt het me wel handig om niet als een loner rond te rennen (met uitzondering dat ze al heel snel dood waren).
Ik weet niet of je toevallig vrienden hebt die het ook spelen? dat is de makkelijkste manier om een beetje gewend te raken, zij kunnen je vertellen waar je wel en juist niet moet landen in eerste instantie. Tips geven over bouwen etc.etc.Arunia schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:48:
@servival7 Heb eigenlijk het spel opgestart en op starten gedrukt. Dus daar moet ik nog even in duiken. Gaat er niet om om wel of niet met een squad te spelen, maar om te beginnen lijkt het me wel handig om niet als een loner rond te rennen (met uitzondering dat ze al heel snel dood waren).
Anders zou ik zelf solo gaan spelen. de Squads die je random krijgt zijn 9 van de 10 keer zo ruk met schreeuwende kinder van 10 jaar dat je dat snel moe bent
Fortnite op mobiel is wel echt een ramp trouwens. Ga het alleen gebruiken om even mijn daily binnen te halen als ik niet kan spelen.
Ik gebruik het ook al een tijdje om chests, ammoboxes of outlive opponents te halen, maar zodra er kills gemaakt moeten worden dan laat maar met die drama besturingservival7 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:05:
Fortnite op mobiel is wel echt een ramp trouwens. Ga het alleen gebruiken om even mijn daily binnen te halen als ik niet kan spelen.

Die naam valt wel tegen zeg. Burger Boy was zooo veel beter geweest.
Stel je voor: duo match met Tomatohead en Burger Boy
Doet me een beetje denken aan deze 2:

Ik zit net even de Android variant te spelen op mijn Samsung 7, maar die touch controls zijn behoorlijk vervelend, misschien dat het op een tablet beter gaat, met mijn dikke vingers op zo'n schermpje is het in ieder geval niet te doen.
Ik zal het nog wel eens proberen als ze bluetooth controller support hebben toegevoegd.
Voor nu is het wel leuk om hele simpele challenges te doen/bekijken/shoppen
Of heeft iemand tips om spelen op een telefoon/touch lekkerder te laten werken?
Ik zal het nog wel eens proberen als ze bluetooth controller support hebben toegevoegd.
Voor nu is het wel leuk om hele simpele challenges te doen/bekijken/shoppen
Of heeft iemand tips om spelen op een telefoon/touch lekkerder te laten werken?
Dat gaat natuurlijk nooit werken. Burger Boy heeft namelijk een plakje tomaat op zijn hoofdAnton.net schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:32:
[...]
Die naam valt wel tegen zeg. Burger Boy was zooo veel beter geweest.
Stel je voor: duo match met Tomatohead en Burger Boy![]()
Doet me een beetje denken aan deze 2:
[afbeelding]
Goedemorgen Mede-Tweakers,
Zijn hier nog wat soort van volwassen Xbox one spelers
?
Die toch nog wel redelijk/veel Fortnite spelen in de avond uurtjes?
Ben net overgestapt naar de Xbox, speel zelf veel duo's, maar wil wel eens lekker in squads knallen (met mic). Elke avond sowieso wel een paar Wins.
Add me: Ke0hReVaH
Groeten,
Frans
Zijn hier nog wat soort van volwassen Xbox one spelers
Ben net overgestapt naar de Xbox, speel zelf veel duo's, maar wil wel eens lekker in squads knallen (met mic). Elke avond sowieso wel een paar Wins.
Groeten,
Frans
Ik heb m gedownload op mijn Samsung 8, maar ik moet me aanmelden voor een wachtlijst om te kunnen spelen? Kreeg wel een melding van Samsung dat Fortnite beschikbaar was...Welja schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:51:
Ik zit net even de Android variant te spelen op mijn Samsung 7...
@Swaxie Toevallig een goede vriend van ons, maar die was gisteren niet thuis om even te spelen. wellicht binnenkort eens.
Dit is een bug.th4k1ck3r schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:46:
[...]
Ik heb m gedownload op mijn Samsung 8, maar ik moet me aanmelden voor een wachtlijst om te kunnen spelen? Kreeg wel een melding van Samsung dat Fortnite beschikbaar was...
Je kan hem wel gewoon starten en spelen na een herstart.
Ja hoor,Ke0hReVaH schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:37:
Goedemorgen Mede-Tweakers,
Zijn hier nog wat soort van volwassen Xbox one spelers?
Groeten,
Frans
Als jij mij toevoegd, naam is wat makkelijker haha!
Gamertagg: Ghesous
Werkt gewoonSwaxie schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:48:
Ik lees op internet overal dat dit niet met gewone granaten schijnt t werken(bug).
Alle challenges gehaald gister inclusief die met normale grenaten.
@Famous
Top ik voeg ik je straks toe, spreek ik je misschien vanavond nog wel.
Die granaten bug had ik wel last van, uiteindelijk maar simpel gehaald in 50vs50 mensen downen en met de clinger afmaken hehe.
Die granaten bug had ik wel last van, uiteindelijk maar simpel gehaald in 50vs50 mensen downen en met de clinger afmaken hehe.
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/summer-skirmishElimination: +1 Point
Victory Royale: 3x Elimination Bonus Next Match
7+ Eliminations: 2x Elimination Bonus Next Match
Behoorlijk wat goede teams. Worden weer brute battles in de laatste circels.
Ik had de app via epic gedownload en geïnstalleerd maar heb geen melding van een wachtlijst gehad. Je kan hem ook via Samsung downloaden, misschien werkt die net anders en zit daar de bug in?th4k1ck3r schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:46:
[...]
Ik heb m gedownload op mijn Samsung 8, maar ik moet me aanmelden voor een wachtlijst om te kunnen spelen? Kreeg wel een melding van Samsung dat Fortnite beschikbaar was...
Welja schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:49:
[...]
Ik had de app via epic gedownload en geïnstalleerd maar heb geen melding van een wachtlijst gehad. Je kan hem ook via Samsung downloaden, misschien werkt die net anders en zit daar de bug in?
Is inderdaad een bug, na herstart werkt het.Griffx schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:15:
[...]
Dit is een bug.
Je kan hem wel gewoon starten en spelen na een herstart.
Ging net dood maar had nog net 2 clingers gegooid waarvan ik er met 1 een kill maakte. dus de teller voor de challenge sprong van 1/3 naar 2/3, eenmaal terug in de lobby staat er niks bij en ook niet bij de damage
werkt dus toch niet helemaal naar behoren.

Dat kan wel kloppen als alles gebeurde nadat je dood ging, dan wordt er niks meer mee geteld vanaf dat moment.DigitalError schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:03:
Ging net dood maar had nog net 2 clingers gegooid waarvan ik er met 1 een kill maakte. dus de teller voor de challenge sprong van 1/3 naar 2/3, eenmaal terug in de lobby staat er niks bij en ook niet bij de damagewerkt dus toch niet helemaal naar behoren.
Dat is een bugje. Explosive kills tellen nooit als je eerder dood gaat dan dat hij ploft. Alleen zegt die ingame teller onterecht van wel.DigitalError schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:03:
Ging net dood maar had nog net 2 clingers gegooid waarvan ik er met 1 een kill maakte. dus de teller voor de challenge sprong van 1/3 naar 2/3, eenmaal terug in de lobby staat er niks bij en ook niet bij de damagewerkt dus toch niet helemaal naar behoren.
Je ziet die clingers echt teveel op het moment
normaal liet 95% die dingen liggen
, dat is wel leuk aan die challenges. Mensen gaan echt andere guns/explosives gebruiken.
Behalve die kistjes in een locatie opentrekken. Dat is altijd vrij overbodig en onnodig lastig. Kills in een locatie vind ik dan al beter. Maar liever heb ik iets waar je echt langer mee bezig bent. Keertje "haal 100 kills" of "revive 20 teammates" oid.Crashhill schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:40:
Je ziet die clingers echt teveel op het momentnormaal liet 95% die dingen liggen
, dat is wel leuk aan die challenges. Mensen gaan echt andere guns/explosives gebruiken.
Junk junction is sowieso een hele slechte plek om te landen. Vaak maar een kist of 4 die spawned.
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 10-08-2018 16:46 ]
Haha, die vergeet ik altijd express te doen de 1e week dat die challenge live isMartinspire schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:44:
[...]
Behalve die kistjes in een locatie opentrekken. Dat is altijd vrij overbodig en onnodig lastig. Kills in een locatie vind ik dan al beter. Maar liever heb ik iets waar je echt langer mee bezig bent. Keertje "haal 100 kills" of "revive 20 teammates" oid.
Junk junction is sowieso een hele slechte plek om te landen. Vaak maar een kist of 4 die spawned.
Volgende week land niemand er meer en heb je die in 2 potjes gedaan.
Ik zou het ook wel goed vinden als ze challenges toevoegen die langer duren om te halen.
-Maak 100/500/1000/3000 kills
-Haal 20/50/100/500 wins
-Speel 10/50/100/250 verschillende dagen
etc etc
Die huidige challenges zijn nogal saai en voelen als een verplichtige taak om tiers te behalen.
-Maak 100/500/1000/3000 kills
-Haal 20/50/100/500 wins
-Speel 10/50/100/250 verschillende dagen
etc etc
Die huidige challenges zijn nogal saai en voelen als een verplichtige taak om tiers te behalen.
Dat kun je doen. Ik geef niet zoveel om mn stats dus als ik daar 10 potjes voor nodig heb, maakt het me weinig uit. Maar ik vind het gewoon jammer dat ze dan die doen op een locatie waar nooit geen ene hond spawned. Zorg dan dat er minimaal 10 kistjes spawnen oid. Pleasant Park kan bv al beter, maar die kleine rotlocaties zijn gewoon irritant en niet leuk.Crashhill schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:47:
[...]
Haha, die vergeet ik altijd express te doen de 1e week dat die challenge live is
Volgende week land niemand er meer en heb je die in 2 potjes gedaan.
Die explosive dingen vind ik dan weer wel prima. Nooit veel problemen mee. Snipers de laatste tijd eigenlijk ook niet echt.
Ik speel redelijk veel in de avonden maar vanavond toevallig niet.Ke0hReVaH schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:39:
@Famous
Spreken elkaar snel
Zojuist m'n eerste win in duo's behaald, ik werd neergeschoten en mijn vriendin had nog maar 3 health over. ze wordt net gemist door een shotgun en schiet de tegenstander neer met een smg! verdomme wat een spannend potje
we hadden eerlijk gezegd niet gezien dat we al bij de laatste 4 zaten want we hadden het te druk
Bij mij crasht StW soms na een missie. Het enige wat dan helpt is de game opnieuw opstarten. Soms krijg je je rewards dan nog, maar soms ook niet. Het is echt een irritante bug die er eigenlijk al redelijk lang in zit.
Het gebeurt bij mij zowel op ps4 pro als op pc.
Mijn jongere broer heeft er ook last van.
Nog mensen die dit probleem ondervinden?
Ondanks dat ik weinig StW speel de laatste tijd, haal ik wel elke dag mijn daily rewards op en stuur ik een squadje de wereld rond per boot, helikopter of vrachtwagen, met het openen van de rewards loopt StW soms ook vast. Veel voorkomend probleem geloof ik.Anton.net schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:13:
Bij mij crasht StW soms na een missie. Het enige wat dan helpt is de game opnieuw opstarten. Soms krijg je je rewards dan nog, maar soms ook niet. Het is echt een irritante bug die er eigenlijk al redelijk lang in zit.
Dat is eigenljk ook het enige wat ik doe.Crashhill schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:31:
[...]
Ondanks dat ik weinig StW speel de laatste tijd, haal ik wel elke dag mijn daily rewards op en stuur ik een squadje de wereld rond per boot, helikopter of vrachtwagen, met het openen van de rewards loopt StW soms ook vast. Veel voorkomend probleem geloof ik.
Gewoon mijn Daily rewards ophalen.
Squadje de wereld rondsturen? geen idee hoe dat allemaal moet haha.
Ik moet eerlijk zeggen dat de uitleg van het hele StW mij een beetje ontbreekt.
Niet met StW. Maar BR is ook niet meer heel stabiel sinds season 5. Meerdere malen dat de game crasht op PS4 Pro. Zou wel eens zomaar kunnen samenhangen.Anton.net schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:13:
Ik heb een standaard PS4, geloof niet dat ik al een crash gehad heb met Fortnite in BR.Fruitschaal schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:55:
[...]
Niet met StW. Maar BR is ook niet meer heel stabiel sinds season 5. Meerdere malen dat de game crasht op PS4 Pro. Zou wel eens zomaar kunnen samenhangen.
Behalve dan toen mijn wifi eruit vloog haha
Ik heb precies hetzelfde. Haal de daily op maar wat ik met al die survivals en dergelijke moet is mij ook een beetje ontgaan.Swaxie schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:45:
[...]
Dat is eigenljk ook het enige wat ik doe.
Gewoon mijn Daily rewards ophalen.
Squadje de wereld rondsturen? geen idee hoe dat allemaal moet haha.
Ik moet eerlijk zeggen dat de uitleg van het hele StW mij een beetje ontbreekt.
ook geen last van, behalve vorige week toen ik de cape droeg. Dacht dat deze bug verholpen was maar blijkbaar niet. Opnieuw opgestart en cape vervangen door m'n unicorn bag en geen last meer van gehad.Swaxie schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:09:
[...]
Ik heb een standaard PS4, geloof niet dat ik al een crash gehad heb met Fortnite in BR.
Behalve dan toen mijn wifi eruit vloog haha
NotVivid weer een nummer 1 plaats..
echt absurd
Dat gezegd te hebben, gister met de Tweakers hier op xbox paar leuke potjes gehad
Even wennen aan de speelstijl en stemmen maar leuke wins en goede communicatie
echt absurd
Dat gezegd te hebben, gister met de Tweakers hier op xbox paar leuke potjes gehad
Even wennen aan de speelstijl en stemmen maar leuke wins en goede communicatie