Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:07

Releases

Ja maar!

jaydenjarno schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:42:
Ik wil in playground 1 tegen 1 tegen m'n zoontje spelen. Alleen als we er in gaan krijgen we alleen de optie voor duo. Weet iemand hoe je het niet opstarten?
Dat kan.
Eerste de Playground ingaan als DUO.
Vervolgens wanneer je gestart bent op opties klikken dan kan je team keuze aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-07 14:48
Famous schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:12:
[...]

Zeker die shopping carts staan echt overal, zelfs op bergen :+

ATK vindt je bij Paradise Palms en Lazy Links veel :)
Daarom is het wel fijn dat het met shopping carts ook mag. Ben wel benieuwd of het ook werkt als je bijvoorbeeld met een Squad in een ATK zit en jij als bijrijder. Lijkt mij dat je dan ook de challenge krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

merino-peperino schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:09:
Voor de mensen die nog de explosie kills moeten halen is Fly Explosives LTM een ideale oplossing. Ik heb hem gehaald in 50v50(wat nu eigenlijk niet meer een LTM is) genoeg nades meenemen en dan in de cirkel alles waar mensen lopen platgooien met grenades en die ploppers(even de officiele naam kwijt)

Nieuwe challenges voor volgende week zijn gelekt:
https://fortniteinsider.c...ason-5-Week-4-770x558.jpg

Die shopping carts en ATK challenge is lastig, Ik vindt ze nooit namelijk.
Weer zo'n sniper challenge. Die vind ik nog het irritantst, vooral omdat die wapens nooit nergens te krijgen zijn als je ze nodig hebt.

ATK kun je altijd ophalen bij dusty maar staan ook nog wel op meer plekken en ik denk dat met deze challenge dat ook wel snel in kaart is gebracht. Sowieso mogen die kregen wel op meer plekken staan zodat je aan de buitenkant toch altijd zo'n ding kunt pakken en dus meer tijd om te looten hebt aan de rand. Glitches zijn wat dat betreft wat onbetrouwbaar. Er zijn wel een paar plekken waar die dingen spawnen, maar wat mij betreft mogen die wel op meer plekken staan.

Die ringen zullen vast veel aan de linkerkant te vinden zijn. Tussen Snobby->Tilted->Pleasure zijn erg veel schansen te vinden. Met shopping cart is dat toch wel een risico want je valt daar altijd erg snel mee dood. Maar goed, die liggen daar dus al wel rijkelijk.

Verder vind ik het niet echt denderend. Ze mogen wel stoppen met find x chests in <locatie waar nooit 7 chests liggen of vaak niet spawnen> Fatal vond ik al erg irritant. Het probleem is dat je aan het begin van de week daar gewoon enorm veel mensen ziet dat het niet leuk is om te doen en als je langer wacht dan komt er weer geen reet en begin je weer vanaf een plek met halfbakken loot waar je de pot ook niet mee gaat winnen. Kortom: gewoon kappen daarmee.

Die explosive mode is echter wel briljant. Gister nog wat meer potjes gedaan en is toch wel iets waarvan ik hoop dat ie een langere tijd blijft. Moet alleen nog wel wennen aan jetpack + rondkijken met de duim goed te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 01-08-2018 13:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-07 14:48
Het zou trouwens super chill zijn als je die granaten nog kan "cooken" zoals in Battlefield of CoD.

Nu duurt het echt zo lang voor die dingen uit eindelijk ontploffen. Tegen die tijd zijn je enemies alweer weg gerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:39
Rasmalluin schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 21:00:
Voor diegene die op de pc graag duo/squad mode spelen, add me: Rasmalluin
Ik ben aardig noob nog, maar als je het goed vind add ik je ;-)
Ik heet Korkss btw

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
merino-peperino schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:04:
Het zou trouwens super chill zijn als je die granaten nog kan "cooken" zoals in Battlefield of CoD.

Nu duurt het echt zo lang voor die dingen uit eindelijk ontploffen. Tegen die tijd zijn je enemies alweer weg gerend.
Er zijn nog best wel interessante opties met granaten in Fortnite. Is me al vaak genoeg gelukt om daarmee iemand om te leggen. Denk aan:
- Tegenstanders die verstoppen in een 1x1, opengehakt dak etc.. Als je goed mikt dwing je ze er uit;
- Neerhalen van hoge structures. Doorlooptijd iets minder van belang
- In close combat gevechten: granaat gooien en tegenstander inbouwen (Iets vergelijkbaars is ook mogelijk met traps).

Als je de tijd tot explosie vermindert worden granaten denk ik erg overpowered.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Zijn er hier ook mensen die het spelen via steam link met een (steam) controller? Ik krijg het niet aan de praat. Mijn bindings pakt ie niet in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Zo ik heb met de challenges van vandaag Tier 100 gehaald. Nu nog even xp farmen voor de laatste drift en laatste 2 ragnarok skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

servival7 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:35:
Zo ik heb met de challenges van vandaag Tier 100 gehaald. Nu nog even xp farmen voor de laatste drift en laatste 2 ragnarok skins
:+

Ik vond mezelf met 55 al hoog.
Die nieuwe challenges zijn wel super makkelijk zeg.
Gewoon casual spelen en had met enkele potjes alweer 6/7, moet alleen flush nog..

Inmiddels laat ik de bolt action sniper liggen en neem ik een hunting rifle mee, toch een stuk fijner ondanks de mindere damage :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Gisteren echt een paar makkelijke kills gehaald door bij de hidden battle star op de benzine pomp te landen en daar een wapen te pakken. Vervolgens is het prijs schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Famous schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:54:
[...]

:+

Ik vond mezelf met 55 al hoog.
Die nieuwe challenges zijn wel super makkelijk zeg.
Gewoon casual spelen en had met enkele potjes alweer 6/7, moet alleen flush nog..

Inmiddels laat ik de bolt action sniper liggen en neem ik een hunting rifle mee, toch een stuk fijner ondanks de mindere damage :)
Ik ben gistermiddag tussen 17 en 18 uur even en keer of 2 in Flush geland. Wat een drukte daar haha. Aangezien ik er verder bijna nooit land was het ook even goed zoeken naar kisjes aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4mpie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:05
Gisteren paar keer geland in Flush, telkens 1 of 0 kistjes kunnen nemen. Daarna zelfde gedaan maar in Fly Explosives Squad. Dan was er 1 iemand naast me aanwezig. Lekker 4kisten kunnen nemen en challenge was klaar.

Nu nog 20Tiers voor ragnarok en 300k Exp!

zal nog wel even duren dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Hold the Throne fortmat vanavond:
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/summer-skirmish

Nickmercs is caster maar hij mag niet schelden. Geef hem 5 minuten voordat de eerste fuck eruit vliegt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

servival7 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:55:
Hold the Throne fortmat vanavond:
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/summer-skirmish

Nickmercs is caster maar hij mag niet schelden. Geef hem 5 minuten voordat de eerste fuck eruit vliegt :+
Ben benieuwd. Zou het wel handig vinden als ze op die pagina ook de platformen erbij zetten. Wil wel eens zien hoe de xboxers te werk gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Martinspire schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Ben benieuwd. Zou het wel handig vinden als ze op die pagina ook de platformen erbij zetten. Wil wel eens zien hoe de xboxers te werk gaan.
Weet niet of dat zo makkelijk te doen is. Volgens mij spelen xbox gasten met zo'n toernooi namelijk met de controller op de pc. Omdat xbox en playstation anders niet elkaar kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

servival7 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:06:
[...]

Weet niet of dat zo makkelijk te doen is. Volgens mij spelen xbox gasten met zo'n toernooi namelijk met de controller op de pc. Omdat xbox en playstation anders niet elkaar kunnen joinen.
Playstation heeft daar moeite mee. Ik kan prima een PC-speler joinen met mijn Xbox. Sterker, regelmatig doet er iemand op PC mee met ons (waarbij we dan wel weer met pc-spelers gematched worden, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Martinspire schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Playstation heeft daar moeite mee. Ik kan prima een PC-speler joinen met mijn Xbox. Sterker, regelmatig doet er iemand op PC mee met ons (waarbij we dan wel weer met pc-spelers gematched worden, maar goed)
Ik bedoelde meer als ze zo'n toernooi spelen waarbij iedereen in dezelfde lobby zit. Volgens mij spelen de Xbox spelers dan via hun PC omdat ze anders niet bij ps4 spelers kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 15:52
servival7 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:05:
[...]

Ik bedoelde meer als ze zo'n toernooi spelen waarbij iedereen in dezelfde lobby zit. Volgens mij spelen de Xbox spelers dan via hun PC omdat ze anders niet bij ps4 spelers kunnen.
Volgens mij kan de PS4 niet met de pc matchen toch, dacht dat Sony dat afgesloten had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
mesm90 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:24:
[...]

Volgens mij kan de PS4 niet met de pc matchen toch, dacht dat Sony dat afgesloten had.
PS4 kan wel met pc maar niet met de andere consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Even aan het opdrogen bij het zwembad en dan even de Switch pakken. Merk je wel dat ie zonder pro-controller toch behoorlijk brak speelt, maar ook de tegenstander is echt niet fantastisch. Ben zojuist 3e geworden nadat ik de nummer 2 killde met een rocket launcher en daarbij ook mezelf uitschakelde. Nummer 1 stond erbij te klappen in de post-match camera _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Uhm, ben verhuisd en zit nu anders voor de tv, hangt ook wat lager nu.
Toch wel wennen hoor, op een of andere manier is mijn aim een stuk slechter.

Verder is die guided missile ook klote :+
Sloom ding waar makkelijk een muurtje voor te plaatsen is. Ik laat hem mooi liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:49
Er is een lijst verschenen met items die in de 5.2 update van dinsdag zitten. Deze info zou komen uit de files van de android versie van Fortnite.
Het is natuurlijk niet 100% zeker dat deze info echt is, maar ik heb er wel vertrouwen in. Het valt allemaal in de lijn der verwachtingen.

Er komt onder andere een Durr Burger skin en een Bear Panda skin (Zwart-wit versie van Cuddle Team Leader?)

Er is ook een grote kans dat hiertussen de nieuwe Twitch prime pack en Starter pack zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 23:02:
[url="https://pbs.twimg.com/media/Dj3HokTW0AEeg_o.jpg:large"]
...

Er is ook een grote kans dat hiertussen de nieuwe Twitch prime pack en Starter pack zitten
Hier ben ik erg benieuwd naar. Pack #2 is toch al een tijdje afgelopen. Duurt al wel erg lang zo. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_Blade
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-11-2024

Jan_Blade

Photoshopper

Anton.net schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 23:02:
Er is een lijst verschenen met items die in de 5.2 update van dinsdag zitten. Deze info zou komen uit de files van de android versie van Fortnite.
Het is natuurlijk niet 100% zeker dat deze info echt is, maar ik heb er wel vertrouwen in. Het valt allemaal in de lijn der verwachtingen.

Er komt onder andere een Durr Burger skin en een Bear Panda skin (Zwart-wit versie van Cuddle Team Leader?)

Sinds vandaag krijg ik ineens allemaal prive berichten op Twitter, Reddit en Instagram dat 1 van mijn Fortnite skin concepts wel eens in de game zou kunnen komen. Het gaat om de Pandabeer versie van de Cuddle Team Leader. In het spel zou hij Fuzzy Bear Panda genoemd worden en die staat ook idd in jouw lijst.

Ik wordt echt heel enthousiast maar weet niet zeker of het nou wel of niet betrouwbaar nieuws is
Wat denken jullie?

Je kunt hem trouwens hier bekijken:
https://twitter.com/Jantrax_NL/status/1001534759871361024

Of instagram:
https://www.instagram.com/p/BjVMEyjB0eM/

https://www.instagram.com/jantrax_nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Jan_Blade Nice, ben jij Jantrax?
Ik heb je concept art al vaker voorbij zien komen, zeer goed man!

Toen ik las over de Fuzzy Bear Panda, moest ik meteen aan die concept art van jou denken.
Ik denk dat er een grote kans is dat de skin op jou concept art gaat lijken. Epic heeft de voorbije maanden regelmatig skins uitgebracht die gebaseerd zijn op concept art.

Heeft Epic je nooit gecontacteerd ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_Blade

Jan_Blade

Photoshopper

Anton.net schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:20:
@Jan_Blade Nice, ben jij Jantrax?
Ik heb je concept art al vaker voorbij zien komen, zeer goed man!

Toen ik las over de Fuzzy Bear Panda, moest ik meteen aan die concept art van jou denken.
Ik denk dat er een grote kans is dat de skin op jou concept art gaat lijken. Epic heeft de voorbije maanden regelmatig skins uitgebracht die gebaseerd zijn op concept art.

Heeft Epic je nooit gecontacteerd ofzo?
Ja klopt, ik ben Jantrax_NL op Reddit, Twitter en Instagram. Dat is de nickname die ik voornamelijk gebruik.

Wow je had mijn concepten al gezien? Gaaf man! En bedankt voor het compliment Anton :D!

Het is inderdaad wel eens eerder gebeurd dat Epic Games concept art van fans heeft gebruikt voor het maken van nieuwe skins. Ik hoop echt dat het bij de panda skin ook het geval is. Het is niet mijn beste of meest favoriete skin idee maar ik zou er geen woorden voor hebben als ze hem echt in het spel gemaakt zouden hebben. Wat een eer zou dat zijn, wow :D!

Ik weet alleen niet of het nieuws nou wel betrouwbaar is. En als het wel waar is dan is het uiteraard afwachten hoe de skin er dan daadwerkelijk uit zou komen te zien. Die van mij was natuurlijk maar een concept. Ik ben heeeeel benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Jan_Blade schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:39:
[...]

Ja klopt, ik ben Jantrax_NL op Reddit, Twitter en Instagram. Dat is de nickname die ik voornamelijk gebruik.

Wow je had mijn concepten al gezien? Gaaf man! En bedankt voor het compliment Anton :D!

Het is inderdaad wel eens eerder gebeurd dat Epic Games concept art van fans heeft gebruikt voor het maken van nieuwe skins. Ik hoop echt dat het bij de panda skin ook het geval is. Het is niet mijn beste of meest favoriete skin idee maar ik zou er geen woorden voor hebben als ze hem echt in het spel gemaakt zouden hebben. Wat een eer zou dat zijn, wow :D!

Ik weet alleen niet of het nieuws nou wel betrouwbaar is. En als het wel waar is dan is het uiteraard afwachten hoe de skin er dan daadwerkelijk uit zou komen te zien. Die van mij was natuurlijk maar een concept. Ik ben heeeeel benieuwd!
Zou super gaaf zijn inderdaad. Vind je Anubis skin persoonlijk mooier, daar zou ik nog wel een aantal v-bucks aan uit willen geven. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Jan_Blade Die lijst die gisteren gelekt is, is inderdaad wel wat vaag. Maar ik heb er toch een goed gevoel bij. Volgens mij zijn die gegevens gewoon echt.
Bij de Update van 5.1 werden de skins al op maandagavond gelekt. (Uit de Chinese files van Fortnite)
Wie weet worden de nieuwe skins deze avond dus al gelekt, en anders gaat het morgen voormiddag zijn.

Dat terzijde: Dan is het nog steeds de vraag of die Fuzzy Bear Skin ook weldegelijk op jouw concept art gaat lijken. Als jouw concept art in de game zou geraken, moet je toch een % van de winst vragen :P

Ik vond jouw verpleegster skin en die pickaxe van The Visitor ook wel grappig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_Blade

Jan_Blade

Photoshopper

servival7 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:42:
[...]

Zou super gaaf zijn inderdaad. Vind je Anubis skin persoonlijk mooier, daar zou ik nog wel een aantal v-bucks aan uit willen geven. _/-\o_
Thanks! En die Anubis is qua looks ook mijn favoriete tot nu toe :).

De toerist skin met selfie-emote en selfiestick pickaxe lijkt me daarnaast ook cool. Vooral omdat het idee me daarvan heel grappig lijkt. Dat er zo'n selfie emote functie in het spel zou komen, die automatisch screenshots zou opslaan die je dan op social media kunt delen. Selfie's maken met knocked players, of iemand neerslaan met een selfiestick haha >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_Blade

Jan_Blade

Photoshopper

Anton.net schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:54:
@Jan_Blade Die lijst die gisteren gelekt is, is inderdaad wel wat vaag. Maar ik heb er toch een goed gevoel bij. Volgens mij zijn die gegevens gewoon echt.
Bij de Update van 5.1 werden de skins al op maandagavond gelekt. (Uit de Chinese files van Fortnite)
Wie weet worden de nieuwe skins deze avond dus al gelekt, en anders gaat het morgen voormiddag zijn.

Dat terzijde: Dan is het nog steeds de vraag of die Fuzzy Bear Skin ook weldegelijk op jouw concept art gaat lijken. Als jouw concept art in de game zou geraken, moet je toch een % van de winst vragen :P

Ik vond jouw verpleegster skin en die pickaxe van The Visitor ook wel grappig
Ok top! Ik ga proberen om het het de hele tijd in de gaten te houden. Kunnen jullie hier ook updates geven als er meer bekend is? Dan missen we iig niks van de nieuwste informatie :)!

Yeah! De nurse is ook heel cool. Ik kreeg alleen van veel mensen ook wel weer de reactie dat die misschien te "sexy" zou zijn voor Fortnite. Sinds dit seizoen is er alleen ook die female baywatch skin toegevoegd. Die lijkt me aardig gelijkwaardig qua "sexy" gehalte. Dus wie weet zou dat die nurse nu ook een optie zijn om in de game te komen. I really hope so :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
In de newsfeed staat dat morgen de double barrel shotgun komt.
Het is een soort pump shotgun die 2 keer snel achter elkaar schiet. Verkrijgbaar in epic en legendary.
In die gelekte lijst was ook al sprake van die shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Samsung zal er wel veel voor neertellen. Vraag me af of ze niet gewoon straks de samsung store gebruiken om die app in te zetten.

Verder als ze een APK mee gaan leveren, hoe gaan ze die dan eigenlijk bijwerken naar nieuwe versies? Willen ze echt dat iedereen elke keer handmatig een nieuwe versie download en de huidige overschrijft?

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 07-08-2018 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik hoop dat na de patch de shopping carts en ATK weer werken.
Heb alle andere challenges al afgerond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Patchnotes: https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v5-20
Afbeeldingslocatie: https://cdn2.unrealengine.com/Fortnite%2Fpatch-notes%2Fv5-20%2Foverview-text-v5-20%2FBR05_Social_Double-Barrel-Shotgun-1920x1080-56a2f8b99d1274bfc3b9806862fa50cb20e1e06c.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door servival7 op 07-08-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Niet veel noemenswaardig in BR. Wel handig dat je nu de challenges in-game kan zien.
En wat is die elimination feed?

Wel wat leuke aanpassingen voor StW

Nieuwe skins gaan zodadelijk gelekt worden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Anton.net schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:15:
Niet veel noemenswaardig in BR. Wel handig dat je nu de challenges in-game kan zien.
En wat is die elimination feed?

Wel wat leuke aanpassingen voor StW

Nieuwe skins gaan zodadelijk gelekt worden ;)
Niets noemenswaardigs?

Vending machines 25% goedkoper.. en spawnen vaker ( en vaker betere vending machines)
Players will no longer hear ‘ghost footsteps’ after eliminating an enemy. Die is wel mooi
Fixed an occasional failure of glider deploying after exiting a Rift.
En de allerbelangrijkste:
Add the ability to honk while driving the ATK. !!!

Nu alleen nog de crappy performance met lagspikes en crashes. Dan zitten we weer op het juiste spoor.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
@Jan_Blade Proficiat
Afbeeldingslocatie: https://fortniteinsider.com/wp-content/uploads/2018/08/Dj-eSNX0AAMiJC.jpg

Hier vind je ook de andere nieuwe cosmetics

Mijn voorspelling: dat 80's fitness duo komt op een vrijdag. Dat wit racers duo komt op de andere vrijdag.
Durr Burger boy en Panda komen ieder op een zondag.

Galaxy boy is Samsung exclusive
Sushi kid is misschien playstation plus, Twitch prime of Starter pack?

[ Voor 73% gewijzigd door Anton.net op 07-08-2018 12:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
@Fruitschaal even je game verwijderen en opnieuw installeren. (als je avondje niet mag gamen of zo).
Denk dat dan de crashes (bij jou gebeurd het wel heel vaak) een stuk minder worden.

Die nieuwe shotgun, waarom? Er zijn al 100 shotguns. Had die gewoon weer 20% sterker gemaakt.
Verder goede kleine patches, vooral die ghoststeps, wordt er altijd helemaal wild van.

@Jan_Blade TRRRRrrrrRrrrRroOoooottTtttssSSSSsssSSSSsssSSSsss!!!!!!!!!

Vind hem zelf niet vet of zo, eigenlijk 0 van de geleakte skins vind ik vet.

[ Voor 17% gewijzigd door Crashhill op 07-08-2018 10:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik vind die Johny Bravo achtig type wel nice.. Maar geen 20 euro waard.

Heb ik al gedaan @Crashhill .. Dat werkt niet, zoals je gisteren merkte :+ .. Daarnaast staat het hele internet vol met vergelijkbare klachten..

[ Voor 53% gewijzigd door Fruitschaal op 07-08-2018 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:52:
Ik vind die Johny Bravo achtig type wel nice.. Maar geen 20 euro waard.

Heb ik al gedaan @Crashhill .. Dat werkt niet, zoals je gisteren merkte :+ .. Daarnaast staat het hele internet vol met vergelijkbare klachten..
Ik denk dat het aan je 200Mbit lijntje ligt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jan_Blade

Jan_Blade

Photoshopper

Wooooooooooooooooooowwwwww!! Mijn panda skin idee komt dus echt 100% zeker in de game!! Er zijn al meerdere screenshots en ingame files gepost! Hier heb ik geen woorden voor, wow!

Hij ziet er ook bijna exact hetzelfde uit als hoe ik hem gemaakt had. Ik ben zelfs blij dat ze het logo op de buik hebben weggelaten. Het ziet er heel gaaf uit!
https://twitter.com/Jantrax_NL/status/1026752385828483072

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Jan_Blade Ze krijgt ook een back bling he (die bamboe)

Opvallend: die Sushi Master is rare, maar heeft wel een back bling? Zou dat een nieuwe playstation skin zijn ofzo? Die skin heeft best veel blauw-wit

Edit: die Galaxy skin zal wel Samsung exclusive zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Anton.net op 07-08-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_Blade

Jan_Blade

Photoshopper

Ja ik zie het, er komt een bamboe black bling en ook een pickaxe met wat bamboe er bij. Hele mooie set!

Ohja dat zou idd wel kunnen, dat het een playstation skin is @Anton.net ! Ik ga het eens verder uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ze hebben ook gefixt dat bij sommige skins het mikpunt door de skin heen gaat. Ook wel erg nice.
SMG's en Hunting rifles hebben ook een acc nerf tijdens het springen.

Vanochtend wat Scrim games zitten kijken maar damn wat zijn die gasten goed. Krijg medelijden met de normale spelers die in zo'n lobby worden geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

servival7 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:33:
Ze hebben ook gefixt dat bij sommige skins het mikpunt door de skin heen gaat. Ook wel erg nice.
SMG's en Hunting rifles hebben ook een acc nerf tijdens het springen.

Vanochtend wat Scrim games zitten kijken maar damn wat zijn die gasten goed. Krijg medelijden met de normale spelers die in zo'n lobby worden geplaatst.
NotVivid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
o.a. maar ook die Liquid, Ghost en Faze gasten. Spelen echt op een totaal ander level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
servival7 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:43:
[...]

o.a. maar ook die Liquid, Ghost en Faze gasten. Spelen echt op een totaal ander level.
Sowieso die pro's, dat is niet normaal. Ik vind dat oprecht leuk om naar te kijken. De aim van die gasten is gewoon 100x beter, het bouwen niet eens zo zeer. Maar die aim is zo fucking sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Crashhill schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:54:
[...]

Sowieso die pro's, dat is niet normaal. Ik vind dat oprecht leuk om naar te kijken. De aim van die gasten is gewoon 100x beter, het bouwen niet eens zo zeer. Maar die aim is zo fucking sick.
Heb gisteren toevallig een stukje van die mattie van Ninja zitten kijken. Lupo ofzo?
wat die met een sniper of hunting rifle doet is ziek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Swaxie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:56:
[...]

Heb gisteren toevallig een stukje van die mattie van Ninja zitten kijken. Lupo ofzo?
wat die met een sniper of hunting rifle doet is ziek.
DrLupo is wel sick ja, maar is ook leuk om naar te kijken. Ik kan zelf niet goed naar Ninja kijken.
Vind zelf DrDisrespect (Speelt niet altijd Fortnite) en TSM_Daequan wel chill.

Vooral Daequan is ook hilarisch om naar te kijken. DrDisrespect maakt er een mooi showtje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
DrLupo en TimTheTatman zijn leuk om naar te kijken inderdaad. Maar ze komen qua niveau niet in de buurt van het niveau in die scrim matches.

Dat in de laatste circels soms nog gewoon 15 man levend zijn zie je in een normaal potje nooit. Epic zou deze gasten eigenlijk gewoon een custom lobby key moeten geven zoals ze dat ook tijdens de Friday skirmish doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
servival7 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:04:
DrLupo en TimTheTatman zijn leuk om naar te kijken inderdaad. Maar ze komen qua niveau niet in de buurt van het niveau in die scrim matches.

Dat in de laatste circels soms nog gewoon 15 man levend zijn zie je in een normaal potje nooit. Epic zou deze gasten eigenlijk gewoon een custom lobby key moeten geven zoals ze dat ook tijdens de Friday skirmish doen.
Laatst inderdaad Summer Skirmish gekeken, precies het zelfde 15 man, zieke gebouwtjes in de laatste cirkel. is echt heel bizar. Omdat ze redelijk slow pace spelen vergeleken met normale lobby, hebben ze ook niet allemaal super loot. Heel leuk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:09:
[...]

Laatst inderdaad Summer Skirmish gekeken, precies het zelfde 15 man, zieke gebouwtjes in de laatste cirkel. is echt heel bizar. Omdat ze redelijk slow pace spelen vergeleken met normale lobby, hebben ze ook niet allemaal super loot. Heel leuk om naar te kijken.
Verplaatsende circel is wel echt een zege in dit geval. Dan zie je ze in eens allemaal als een idioot naar de nieuwe circel bouwen/launchen. Waarna er van alle kanten kogels en explosives om je oren vliegen. _/-\o_
Had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Crashhill schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:58:
[...]

DrLupo is wel sick ja, maar is ook leuk om naar te kijken. Ik kan zelf niet goed naar Ninja kijken.
Vind zelf DrDisrespect (Speelt niet altijd Fortnite) en TSM_Daequan wel chill.

Vooral Daequan is ook hilarisch om naar te kijken. DrDisrespect maakt er een mooi showtje van.
Ninja is eigenlijk maar irritant. maar die gast is zo ziekelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Nice, in StW krijg je nu nog 3 gratis birthday Llama's.
Het laatste item dat ik kreeg was een legendary Skull Trooper!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crashhill
Anton.net schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:34:
Nice, in StW krijg je nu nog 3 gratis birthday Llama's.
Het laatste item dat ik kreeg was een legendary Skull Trooper!
Nice! Sowieso zijn de llama's afgelopen tijd super fijn, haha. 2 Mythic Hero's (Constructor en Ninja).
2 Mythic lead survivors. Hoop Legendary schematics. Ideaal!

Vanavond maar snel eventjes openen dan :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Die nieuwe Shotgun, wat een apparaat.
Wel erg close range houden anders doet die erg weinig damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Famous schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:26:
Die nieuwe Shotgun, wat een apparaat.
Wel erg close range houden anders doet die erg weinig damage.
Staat de klaagmuur op reddit al weer vol? :P Prima dat hij zo dik veel damage doet. Alleen hadden ze ipv een double barrel, gewoon de shotguns die er nu inzitten moeten buffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Crashhill schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:29:
[...]

Staat de klaagmuur op reddit al weer vol? :P Prima dat hij zo dik veel damage doet. Alleen hadden ze ipv een double barrel, gewoon de shotguns die er nu inzitten moeten buffen.
Geen idee, net een paar potjes gespeeld :+

Ps. Je houd nu ook clingers vast

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 07-08-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
hoop alleen dat ze die challenges snel maken, er zijn nu al mensen die niet de 5k xp en de wallpaper hebben gehad omdat de progressie niet in het hoofdmenu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 09:05
@Famous

0.40 sec 150 damage. Close indeed erug sterk

Ik heb trouwens kontrolfreeks gekocht. Green cqc edition en ben positief verrast. Kan niet meer zonder.

[ Voor 12% gewijzigd door balarina op 05-04-2022 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 20:53
Ik zoek nog naar een setje voor m'n elite controler, die grips liggen er bijna helemaal af.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:29:
[...]

De shotgun valt wel mee. De dmg drop off is vrij hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

servival7 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:58:
[...]

De shotgun valt wel mee. De dmg drop off is vrij hoog.
Jip, hier is het nog gewoon de blauwe pump of een heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Famous schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 00:13:
[...]

Jip, hier is het nog gewoon de blauwe pump of een heavy.
En toch als je die shotgun bij hebt voor close battles. Een SMG voor de close tot medium range is die best lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Die nieuwe shotgun is een nutteloze toevoeging, dit had ook de Pump mogen zijn. We hebben nu 4 verschillende shotguns. Wat mij betreft een beetje te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:54:
Die nieuwe shotgun is een nutteloze toevoeging, dit had ook de Pump mogen zijn. We hebben nu 4 verschillende shotguns. Wat mij betreft een beetje te.
Mee eens. Het enige voordeel is dat deze wel door een houte muur heen kan knallen terwijl je dat met andere shotguns niet redt. Ze hadden wat mij betreft ook de damage van de huidige shotguns tegen muren wat mogen buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Er zijn weer 2 Epic en Legendary skins opnieuw toegevoegd in de store. Het regent weer haat comments op de verschillende forums 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
s0kkie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:43:
Er zijn weer 2 Epic en Legendary skins opnieuw toegevoegd in de store. Het regent weer haat comments op de verschillende forums 8)7
Waarom precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Omdat het weer dezelfde skins zijn die terugkomen denk ik.
Iedereen wilt elke week nieuwe pakjes! }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:55:
[...]

Omdat het weer dezelfde skins zijn die terugkomen denk ik.
Iedereen wilt elke week nieuwe pakjes! }:O
Oh, maar wat nu als iemand super graag een lief klein konijntje als skin wil en hij was tijdens pasen eitjes zoeken? Dan heeft hij nu toch de kans om dat konijntje te kopen? Is toch mooi?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:56:
[...]

Oh, maar wat nu als iemand super graag een lief klein konijntje als skin wil en hij was tijdens pasen eitjes zoeken? Dan heeft hij nu toch de kans om dat konijntje te kopen? Is toch mooi?
Hoe minder nieuwe epic pakjes, hoe beter voor mijn portomenee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Met epic en legendary wordt eigenlijk gezegd dat ze zo zeldzaam zijn, maar als ze dan zo snel terugkeren is het niet eerlijk voor veel spelers. Mij boeit het helemaal niet maar vind het gewoon grappig waar mensen boos om kunnen worden lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
s0kkie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:07:
[...]

Met epic en legendary wordt eigenlijk gezegd dat ze zo zeldzaam zijn, maar als ze dan zo snel terugkeren is het niet eerlijk voor veel spelers. Mij boeit het helemaal niet maar vind het gewoon grappig waar mensen boos om kunnen worden lol
Als ze zeldzaam zijn en jij koopt die skin voor pak en beet 15 euro?? en je hoopt dat je dan altijd 1 van de enige in een game bent en je ziet er dan opeens toch 15 lopen in plaats van maar 5 zullen mensen daar inderdaad boos om worden.

Nu zou mij dat vrij weinig boeien en wacht ik nog even op die special skin die ik kan kopen van mijn bij elkaar gespaarde Vbuck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Swaxie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:25:
[...]

Als ze zeldzaam zijn en jij koopt die skin voor pak en beet 15 euro?? en je hoopt dat je dan altijd 1 van de enige in een game bent en je ziet er dan opeens toch 15 lopen in plaats van maar 5 zullen mensen daar inderdaad boos om worden.

Nu zou mij dat vrij weinig boeien en wacht ik nog even op die special skin die ik kan kopen van mijn bij elkaar gespaarde Vbuck.
Ik begrijp het concept van legendary en epic, maar alle pakjes rouleren. Als ik een andere Battle Hound tegenkom, zou ik het liefste met hem willen dansen. Maar tjah, dat lukt niet altijd he.

Ik zou niet weten waarom mensen kwaad om zouden worden. Maar goed, wie ben ik :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fruitschaal
Overigens geeft Epic aan dat ze in de nabije toekomst mensen met toetsenbord muis bij elkaar in lobby's gaan zetten en mensen met controllers bij elkaar. Ongeacht het systeem ( PS4 en Xbox zullen ze wel nog blijven scheiden verwacht ik). Maar op de PS4 zul je dus geen mensen meer tegenkomen die toetsenbord muis gebruiken op hun PS4.

https://www.reddit.com/r/...kbm/e3sfapi/?context=1000

Zie comment van Epic medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:39:
[...]

Ik begrijp het concept van legendary en epic, maar alle pakjes rouleren. Als ik een andere Battle Hound tegenkom, zou ik het liefste met hem willen dansen. Maar tjah, dat lukt niet altijd he.

Ik zou niet weten waarom mensen kwaad om zouden worden. Maar goed, wie ben ik :+
Er zijn nogal wat mensen die een unieke skin willen hebben. Als die skin dan nog eens in de shop komt worden dat soort mensen boos omdat hun skin nu minder uniek is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Het is ook jammer dat de Gamevice controller voor de Ipad niet ondersteund wordt door Fortnite.
Ik speel Fortnite alleen op IOS en zou toch wat fysieke knoppen willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Fruitschaal schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:39:
[...]

Mij zou het ook geen zak boeien. Het is toch gewoon leuk om een vette skin te hebben. maar Gameplay technisch maakt het geen k*t uit of je nu noskin bent of battle hound.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:51:
[...]

Er zijn nogal wat mensen die een unieke skin willen hebben. Als die skin dan nog eens in de shop komt worden dat soort mensen boos omdat hun skin nu minder uniek is. 8)7
Ik weet niet of uniek het juiste woord is met een playerbase met 125 miljoen gebruikers :+ . Of dat nu echt iets is om boos van te worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Heel wat mensen hechten waarde aan de status van een skin. Hoe zeldzamer de skin, hoe waardevoller de skin.
Origineel was het de bedoeling om speciale 'event' skins tijdelijk in de shop te verkopen. Een kerst-skin koop je met Kerstmis, een Halloween-skin koop je tijdens Halloween. Dat maakt die skins speciaal en leuk.
Sinds een paar maanden zijn ze daar van af gestapt en brengen ze vanalles random in de shop.

Feit is gewoon dat cosmetics eigenlijk belachelijk duur zijn. Heel wat mensen (kinderen) denken er dan ook goed over na of ze een bepaalde skin al dan niet kopen. Dan is het toch wel logisch dat ze lastig zijn als blijkt dat Epic speciale 'event'-skins opnieuw in de shop brengt.
Er is geen communicatie over hoe/wanneer skins terugkomen in de shop. Origineel was er dus wel een plan, maar daar zijn ze van af gestapt omdat het op deze manier meer geld oplevert.

Nog een voorbeeldje is die Battlehound skin (voor Saint Patrick's day). Die werd toen in de shop gepromoot met de tekst: "Last chance to get the Battle Hound Outfit, grab it now before it's gone".
Guess what: laatst was hij gewoon opnieuw in de shop.
Je kan toch niet iets als limited edition verkopen, en dan vervolgens gewoon opnieuw gaan verkopen?

Voor mij mogen ze alle skins terugbrengen hoor, maar ze moeten wel duidelijk en consistent zijn. Dure skins ophypen en beloftes maken die je later breekt? Dat komt bij mij toch een beetje over als oplichterij :P

En breng nu maar Renegade Raider, Skull Trooper en Red-Nosed Raider naar de shop :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Anton.net schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:10:
Heel wat mensen hechten waarde aan de status van een skin. Hoe zeldzamer de skin, hoe waardevoller de skin.
Origineel was het de bedoeling om speciale 'event' skins tijdelijk in de shop te verkopen. Een kerst-skin koop je met Kerstmis, een Halloween-skin koop je tijdens Halloween. Dat maakt die skins speciaal en leuk.
Sinds een paar maanden zijn ze daar van af gestapt en brengen ze vanalles random in de shop.

Feit is gewoon dat cosmetics eigenlijk belachelijk duur zijn. Heel wat mensen (kinderen) denken er dan ook goed over na of ze een bepaalde skin al dan niet kopen. Dan is het toch wel logisch dat ze lastig zijn als blijkt dat Epic speciale 'event'-skins opnieuw in de shop brengt.
Er is geen communicatie over hoe/wanneer skins terugkomen in de shop. Origineel was er dus wel een plan, maar daar zijn ze van af gestapt omdat het op deze manier meer geld oplevert.

Nog een voorbeeldje is die Battlehound skin (voor Saint Patrick's day). Die werd toen in de shop gepromoot met de tekst: "Last chance to get the Battle Hound Outfit, grab it now before it's gone".
Guess what: laatst was hij gewoon opnieuw in de shop.
Je kan toch niet iets als limited edition verkopen, en dan vervolgens gewoon opnieuw gaan verkopen?

Voor mij mogen ze alle skins terugbrengen hoor, maar ze moeten wel duidelijk en consistent zijn. Dure skins ophypen en beloftes maken die je later breekt? Dat komt bij mij toch een beetje over als oplichterij :P

En breng nu maar Renegade Raider, Skull Trooper en Red-Nosed Raider naar de shop :*)
Ik denk dat je het allemaal wat serieus neemt. Ik heb toentertijd ook de Battle Hound gekocht en vond het wel leuk dat je hem niet veel zag. Maar ik voel me echt niet opgelicht omdat ie laatste nogmaals te koop was. Sterker nog, ik wilde dat @Crashhill en @Vegetto hem ook zouden kopen. Helaas wilde ze niet.

Dat hij als limited edition wordt aangeprezen, houdt ook niet in dat ie nooit meer te koop komt. Er zijn sites waar je kunt zien hoe vaak skins zijn voorgekomen in de shop. https://fortniteskins.net/outfits/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Fruitschaal Ik begrijp je helemaal hoor. Ik neem het ook niet te serieus, zoals ik al zei mogen ze van mij alle skins terugbrengen. Maar ik vind wel dat Epic er beter wat duidelijker in kan zijn over welke skins wanneer kunnen terugkomen naar de shop. Ik kan wel begrijpen dat heel wat mensen zich een beetje opgelicht voelen met de manier hoe ze nu te werk gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik speel pas twee weken en heb op internet even gekeken wat ik de mooiste skins vond (2 of 3) en als die voorbijkomen neem ik ze gewoon. En dan zien we wel wat ze in de toekomst nog toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@DigitalError Welke? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 14:05
Skins??? ik speel nog steeds gratis zonder battle pass. :)
Misschien bij season 6 maar is aanschaffen als ik dan nog veel speel.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Tinusvolkel schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:38:
Skins??? ik speel nog steeds gratis zonder battle pass. :)
Misschien bij season 6 maar is aanschaffen als ik dan nog veel speel.
Kan prima zonder! Op een xp-boost, skins, emotes en nog wat visuele hoogstandjes is het niet nodig. Maar ik merk wel dat het leuker is om dingen te unlocken. Je moet natuurlijk zelf besluiten of jou dat tien euro waard is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
/s Ik support Epic want ze hebben het blijkbaar nodig! s\

Alle gekheid op een stokje, die skins zijn eigenlijk voor de gameplay onzin, we willen het gewoon allemaal graag hebben en dan moet je er geld tegenaan gooien.

Verder ben ik trots op mezelf dat ik volgens @Fruitschaal in de top500 squads sta voor PS4 8)
Baddummtsssssssssssss TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 14:05
Crashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:45:

Alle gekheid op een stokje, die skins zijn eigenlijk voor de gameplay onzin, we willen het gewoon allemaal graag hebben en dan moet je er geld tegenaan gooien.

Verder ben ik trots op mezelf dat ik volgens @Fruitschaal in de top500 squads sta voor PS4 8)
Ben pas in season 5 wat fanatieker geworden (momenteel lvl30) maar heeft het nog veel nadelen als ik nu nog een pass aanschaf? XP mislopen of valt dit wel mee?

[ Voor 61% gewijzigd door Tinusvolkel op 08-08-2018 11:46 ]

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Tinusvolkel schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:46:
Ben pas in season 5 wat fanatieker geworden (momenteel lvl30) maar heeft het nog veel nadelen als ik nu nog een pass aanschaf? XP mislopen of valt dit wel mee?
Wil je een tientje betalen voor de cosmetics die je kunt unlocken?
Zo ja, kopen. (wel ietsjes meer spelen denk ik anders haal je Tier 100 niet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:45:

Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Crashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:47:
[...]

Wil je een tientje betalen voor de cosmetics die je kunt unlocken?
Zo ja, kopen. (wel ietsjes meer spelen denk ik anders haal je Tier 100 niet).
De vraag is of je perse tier 100 wil halen.
Of dat je het gewoon leuk vind om die sjit allemaal te unlocken en wat extra challenges te hebben.

Ik vind het persoonlijk leuk.
als je eenbeetje normaal speelt moet het ook mogelijk zijn om genoeg Vbuck bij elkaar te sparen om volgend seizoen weer een Battle pass aan te schaffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Swaxie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:00:
[...]

De vraag is of je perse tier 100 wil halen.
Of dat je het gewoon leuk vind om die sjit allemaal te unlocken en wat extra challenges te hebben.

Ik vind het persoonlijk leuk.
als je eenbeetje normaal speelt moet het ook mogelijk zijn om genoeg Vbuck bij elkaar te sparen om volgend seizoen weer een Battle pass aan te schaffen
Ik probeer iedereen te motiveren om meer te gamen. :+
Of dat ie per se Tier 100 wilt halen, maakt me niet uit.

Maar veel vinden dat pakje toch wel gaaf van Tier 100. Dus niet dat hij denkt, ik besteed 10 euro en wordt wel even Tier 100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Crashhill schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Ik probeer iedereen te motiveren om meer te gamen. :+
Of dat ie per se Tier 100 wilt halen, maakt me niet uit.

Maar veel vinden dat pakje toch wel gaaf van Tier 100. Dus niet dat hij denkt, ik besteed 10 euro en wordt wel even Tier 100 :)
Die skin is inderdaad wel gaaf. en na dit seizoen kan je daarvoor doorspelen dus wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

En als je de V-Bucks niet uit geeft kan je daarna “gratis” de nieuwe battle pass halen.

Ik vind zelf de challenges het leukst, de skins en andere toevoegingen zijn leuke bijkomst.
Behalve tier 86 dan, die moet ik hebben :+

Heb inmiddels mijn level ingehaald met tier, ben nu tier 61 en level 56. Wel het gevoel dat het sneller gaat als vorige seizoen (toen ik begon) maar dat is logisch natuurlijk.
Nog twee dagen voor nieuwe challenges dan schieten we weer even omhoog :) !

Weten we al wat meer over de Prime skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Laatst online: 10-09 12:52
Dat gaat snel. Ik heb alle challenges gehaald en ben pas bij tier 38. Pakken jullie al die tiers door gewoon te levellen en xp te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Challenges van deze week:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkB-w9wWsAEPw4F.jpg:large

Niet echt heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Famous schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:01:

Weten we al wat meer over de Prime skins?
Niet echt. Twitch Prime heeft tot 18 augustus een PUBG pakket lopen, dus waarschijnlijk komt daarna pas een Fortnite Pack.
Bij de gelekte skins zat die Sushi master. Die blijft een beetje 'over'. Er zijn al 4 groepjes van cosmetics die de komende 2 vrijdagen en zondagen in de shop gaan komen. Ik heb geen idee wanneer ze die Sushi Master dan in de shop zouden steken. Wie weet komt hij samen in de shop met die legendary panda skin, maar dat zou me sterk verbazen.
Het is ook opvallend dat die Sushi skin rare is, maar wel een back bling heeft.
We zullen zien

Wat me ook opviel: die Llama bell emote is epic (=800 vbucks). Dat vind ik echt veel te hoog voor zo een simpele emote. Wie weet komt die bij Twitch prime of iets dergelijks. Epic heeft meestal de neiging om items van dat soort aanbiedingen een te hoge rarity te geven. Dat zie je ook bij de Battle Pass: skins zijn altijd Epic of Legendary, ook al zijn ze helemaal niet zo speciaal

[ Voor 21% gewijzigd door Anton.net op 08-08-2018 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4mpie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:05
servival7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:06:
Challenges van deze week:
[afbeelding]

Niet echt heel moeilijk.
- Rift portals kun je soms op 1 plaats doen
- Junk junction zal eerste week overvol zitten
- Lazy links kun je makkelijke kills halen terwijl iedereen zit te golfen
- de 3 elmininatinos en grenade damage heb je zo in 50v50...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
r4mpie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:11:
[...]

- Rift portals kun je soms op 1 plaats doen
- Junk junction zal eerste week overvol zitten
- Lazy links kun je makkelijke kills halen terwijl iedereen zit te golfen
- de 3 elmininatinos en grenade damage heb je zo in 50v50...
Golfen kan je ook makkelijk in 50 vs 50 halen als jouw team aan de goede kant zit.
Pagina: 1 ... 25 ... 53 Laatste