Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Net als zoveel mensen volgens mij, echt moeilijk moeilijk is het niet.

Zin in ‘t nieuwe seizoen, ben nu een tijdje tier 100 maar dan is de fun er ook wel af.
Tijd voor challenges waar je wat langer over moet doen die je bijv na tier 100 kan krijgen.

Alles is nu in enkele potjes te halen..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
de nieuwe challenge is nu natuurlijk om met alle 4 de leden van je squad een lama te pakken en dan te extracten :P (en ja dat is mogelijk, zag het net nog op twitch)

• Famous

Famous

R 400+

DigitalError schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:34:
de nieuwe challenge is nu natuurlijk om met alle 4 de leden van je squad een lama te pakken en dan te extracten :P (en ja dat is mogelijk, zag het net nog op twitch)
Ja deden wij ook, eentje pakt hem op en dropt hem. Vervolgens de volgende teammate die hetzelfde doet, etc.

Werkt inderdaad prima :)

• RubenSaurus
Famous schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:35:
[...]

Ja deden wij ook, eentje pakt hem op en dropt hem. Vervolgens de volgende teammate die hetzelfde doet, etc.

Werkt inderdaad prima :)
bedoel je dat je 1 lama rouleert tussen de leden? want ik bedoel dat je alle vier tegelijk een lama hebt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DigitalError schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:37:
[...]

bedoel je dat je 1 lama rouleert tussen de leden? want ik bedoel dat je alle vier tegelijk een lama hebt :+
Oh, ik bedoelde inderdaad rouleren :+

Vervolgens droppen tot de enemy komt en dan afknakken voor de damage challenge :D

Edit: las je post verkeerd, :+

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 06-09-2018 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
het is wel lekker dat ie health en shield boost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 16:18

s0kkie

Cowabunga

Toffe modus maar wel weer jammer dat die Van dan niet helemaal naar beneden komt.
Had ik eindelijk zo een Lama en ik maar wachten tot de Van naar beneden komt, vervolgens pakt een andere met een Lama die Van in de lucht :(
En uiteindelijk toch maar de Wild Card gekocht ook al wilde ik deze in eerste instantie niet, damn you Epic!!

[ Voor 19% gewijzigd door s0kkie op 07-09-2018 09:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
s0kkie schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:30:
Toffe modus maar wel weer jammer dat die Van dan niet helemaal naar beneden komt.
Had ik eindelijk zo een Lama en ik maar wachten tot de Van naar beneden komt, vervolgens pakt een andere met een Lama die Van in de lucht :(
En uiteindelijk toch maar de Wild Card gekocht ook al wilde ik deze in eerste instantie niet, damn you Epic!!
Was van tevoren al aangekondigd hoor :P het moet wel spannend blijven toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
We've been hard at work trying to finalize custom bindings for our controller users and Edit will be an action that you'll be able to bind by itself without having to hold a button. With that being said, u/EpicDustyDevo and I have been thinking through how to get the edit action faster, since it's become an issue and we've run out of buttons. I think we have something that will make everyone happy, even those who aren't going to do custom bindings will still benefit from it.

The edit hold timing is currently 0.25s. We've made a change internally to reduce that to 0.15s for the Builder Pro configuration. We've also reduced Old School, Quick Builder, and Combat Pro to 0.2s. Once this goes out, we'll have to ability to hotfix the value and tune it in case it's too fast and is causing accidental editing.

Finally, we know it's taken a long time to get custom bindings out there but bear with us. Unfortunately, it's not a easy thing to go from not having custom bindings to then creating the system to have custom bindings. We do have amazing talent here at Epic that make things look easy sometimes, but something that changes inputs into our game shouldn't be rushed. I hope you understand.
Aldus een medewerker van Epic. Volgende patch dus instant edit.

Ook gaan ze kijken of ze kunnen fixen dat als je een vloer geselecteerd heb je alleen maar vloeren kan editen.
https://www.reddit.com/r/...v540_patch_notes/e5hxgui/

En er wordt aan building sensitivity gewerkt.

Eindelijk wat console updates

[ Voor 8% gewijzigd door servival7 op 07-09-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:59

Martinspire

Awesomeness

DigitalError schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:39:
het is wel lekker dat ie health en shield boost!
Ik had hem gister opgepakt en hij begon me meteen te healen en shielden, maar toen ik hem voor iemand anders liet liggen die low-health was, had ik ineens niet meer 100/100 maar 60/75 oid. Weet niet of dat een bug was of dat ie je oude health weer terug geeft als je dat ding los laat?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Martinspire schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:42:
[...]

Ik had hem gister opgepakt en hij begon me meteen te healen en shielden, maar toen ik hem voor iemand anders liet liggen die low-health was, had ik ineens niet meer 100/100 maar 60/75 oid. Weet niet of dat een bug was of dat ie je oude health weer terug geeft als je dat ding los laat?
Geen idee, als ik hem om heb doe ik hem niet meer af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
DigitalError schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:54:
[...]

Geen idee, als ik hem om heb doe ik hem niet meer af :+
het is natuurlijk slim om dat ding af te geven aan iemand die low health heeft. zodat hij opnieuw health en shieldje krijgt zodat je als team sterker staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Swaxie schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:18:
[...]

het is natuurlijk slim om dat ding af te geven aan iemand die low health heeft. zodat hij opnieuw health en shieldje krijgt zodat je als team sterker staat
Ik begrijp het hoor, maar dat heeft geen nut als je random squadleden elke keer toch al dood zijn omdat ze als een aap meteen op die kluis springen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
DigitalError schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:19:
[...]

Ik begrijp het hoor, maar dat heeft geen nut als je random squadleden elke keer toch al dood zijn omdat ze als een aap meteen op die kluis springen :P
ja daar had ik gisteren ook al last van. maarja goed, die willen misschien alleen die challenge halen om die lama 5 keer te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

iOS heeft een update net gekregen dus ik denk de fix voor slechte prestatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Wat is de beste manier voor trick points? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
s0kkie schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:07:
Wat is de beste manier voor trick points? :p
jumps maken met die atk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 19:19
Heeft iemand meer zicht op in hoeverre Fortnite voor Android uitgerold is/uitgerold gaat worden? Ik sta al sinds dag 1 van de beta op de wachtlijst (Huawei P20 Pro), had de launcher en het spel gelijk gedownload en geïnstalleerd en nog steeds krijg ik bij iedere keer opstarten de melding in beeld dat ik nog geen invite heb en dat die in waves worden verstuurd. Wanner krijg ik de invite? Vind het toch wel een beetje triest dat je eerst alles moet downloaden en installeren en dan pas ziet dat je je moet aanmelden voor een wachtlijst.. Wacht er nu al weken op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:07
unreal0 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 00:45:
Heeft iemand meer zicht op in hoeverre Fortnite voor Android uitgerold is/uitgerold gaat worden? Ik sta al sinds dag 1 van de beta op de wachtlijst (Huawei P20 Pro), had de launcher en het spel gelijk gedownload en geïnstalleerd en nog steeds krijg ik bij iedere keer opstarten de melding in beeld dat ik nog geen invite heb en dat die in waves worden verstuurd. Wanner krijg ik de invite? Vind het toch wel een beetje triest dat je eerst alles moet downloaden en installeren en dan pas ziet dat je je moet aanmelden voor een wachtlijst.. Wacht er nu al weken op.
Ik denk dat dit het antwoord is op de vraag waarom je zo lang moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:49
unreal0 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 00:45:
Ik heb me aangemeld op die wachtlijst vanaf mijn "Epic account" omdat ik aangaf al te spelen op PS4, maar ik kan helemaal nog niets installeren en moet eerst wachten op een invite :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ondertussen rolt de cube rustig door. Terug naar start... https://itsfiremonkey.github.io/cubedown.html

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
@Fruitschaal Klopt! Hij volgt mooi het padje dat de leakers hadden aangekondigt, dus we weten al waar hij naar toe gaat.

Fortnite plaatste daarnet dit op hun Twitter:⚡️🎸🤔... Tonight.
Er zaten 2 rockers tussen de gelekte skins, dus die zullen wel in de shop komen. Maar aangezien dat ze het van te voren aankondigen, denk ik dat die skin 'Power Chord' ook gaat terugkomen. Die skin was niet echt populair toen ze voor het eerst uitkwam. Daarna is ze nooit meer teruggekomen (door een texture glitch) en wordt ze opgehyped alsof ze de volgende Blackknight is 8)7
Ik ga blij zijn als ze eindelijk terug komt naar de shop, dan moet ik dat gezeur niet meer lezen overal in de comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Anton.net schreef op zondag 9 september 2018 @ 19:24:
@Fruitschaal Klopt! Hij volgt mooi het padje dat de leakers hadden aangekondigt, dus we weten al waar hij naar toe gaat.

Fortnite plaatste daarnet dit op hun Twitter:⚡️🎸🤔... Tonight.
Er zaten 2 rockers tussen de gelekte skins, dus die zullen wel in de shop komen. Maar aangezien dat ze het van te voren aankondigen, denk ik dat die skin 'Power Chord' ook gaat terugkomen. Die skin was niet echt populair toen ze voor het eerst uitkwam. Daarna is ze nooit meer teruggekomen (door een texture glitch) en wordt ze opgehyped alsof ze de volgende Blackknight is 8)7
Ik ga blij zijn als ze eindelijk terug komt naar de shop, dan moet ik dat gezeur niet meer lezen overal in de comments
Power Chord it is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Hopen dat Epic snel die FPS drops fixed. Sinds de laatste twee updates last van. Erg vervelend! Ook lijkt het "laseren" makkelijker geworden? Ik heb de laatste tijd dat ik uit het niets 200HP verlies door een gekke headshot laser ofzo... Echt om moe van te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
MrNobody28 schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:11:
Hopen dat Epic snel die FPS drops fixed. Sinds de laatste twee updates last van. Erg vervelend! Ook lijkt het "laseren" makkelijker geworden? Ik heb de laatste tijd dat ik uit het niets 200HP verlies door een gekke headshot laser ofzo... Echt om moe van te worden.
Tjah, bursts zijn gebuffed. Kan rap gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Even een vraag, ik kom er niet uit, lees ook tegenstrijdige berichten. Mijn zoontje speelt al geruime tijd onder mijn PSN account en Epic account eraan gekoppelt, natuurlijk ook al wat gekocht. Ik heb nu een nieuwe PS4 gekocht en wil zijn nieuwe account koppelen aan mijn Epic account, ik vernam dat het kan door mijn huidige PSN account te ontkoppelen in mijn Epic account en zijn PSN account weer te koppelen. Mijn vraag, worden alle skins, aankopen, V-bucks dan overgezet zonder problemen? Aangezien in het ontkoppelscherm er staat dat alles komt te vervallen, (tuurlijk alles onder mijn PSN ID gaat weg, snap ik), maar komt het terug onder het nieuwe ID? Ik wil mijn stats, aankopen, gescheiden houden van zijn account, kan ik gamen wanneer ik wil. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Wasabi! op 10-09-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Fruitschaal schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:31:
[...]

Tjah, bursts zijn gebuffed. Kan rap gaan.
Niet meegekregen. Vond burst altijd wel fijn spelen alleen het aantal damage vond ik altijd wat te laag. Dus nu ook maar eens vaker de burst gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Wasabi! Je moet op PC een Epic account maken en koppelen aan je psn.

Aangekochte cosmetics worden gedeeld tussen ps4 en pc, maar Vbucks zelf niet.
Statistieken blijven gescheiden, maar je voortgang in challenges/battle pass worden wel overgedragen

Zijn de aankopen gebeurd op het pc of ps4 account? Als je de 2 gaat scheiden, ga ik er van uit dat de cosmetics blijven op het account waar de aankopen zijn gebeurd.
Als de aankopen zijn gebeurd op het ps4 account, wil je die eigenlijk overzetten naar een ander ps4 account, en daarvoor jouw epic account als brug gebruiken? Dat gaat hem niet worden denk ik :P

[ Voor 41% gewijzigd door Anton.net op 10-09-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Anton.net schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:08:
@Wasabi! Je moet op PC een Epic account maken en koppelen aan je psn.

Aangekochte cosmetics worden gedeeld tussen ps4 en pc, maar Vbucks zelf niet.
Statistieken blijven gescheiden, maar je voortgang in challenges/battle pass worden wel overgedragen
Thanks.
OK, er staan nog 1000 V-bucks op, dus eigenlijk wachten tot nieuwe battle pass uit komt, die resterende 50 V-bucks overleef ik dan wel. Even ter confirmatie, de battle pass gaat ook mee als ik het op mijn account nog koop over 2 weken? Anders moet ie maar een dansje/skin kopen. Aankopen zijn gebeurd op mijn PSN account, maar via het Epic account van de game daadwerkelijk aangeschaft. Zou zonde zijn als alles echt weg is. Dus tip, geef je kinderen een eigen PSN account (heb oudere leeftijd neergezet), ze kunnen wel 12-18+ games offline spelen als je het instelt, maar niet online als ze jonger zijn. Heb je dat gezeur ook niet. Dan kan je niet online gamen als je wilt, omdat je allebei hetzelfde PSN account gebruikt als je 2 PSs hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door Wasabi! op 10-09-2018 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Wasabi! schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:13:
[...]

Thanks.
OK, er staan nog 1000 V-bucks op, dus eigenlijk wachten tot nieuwe battle pass uit komt, die resterende 50 V-bucks overleef ik dan wel. Even ter confirmatie, de battle pass gaat ook mee als ik het op mijn account nog koop over 2 weken? Anders moet ie maar een dansje/skin kopen. Aankopen zijn gebeurd op mijn PSN account, maar via het Epic account van de game daadwerkelijk aangeschaft. Zou zonde zijn als alles echt weg is. Dus tip, geef je kinderen een eigen PSN account (heb oudere leeftijd neergezet), ze kunnen wel 12-18+ games offline spelen als je het instelt, maar niet online als ze jonger zijn. Heb je dat gezeur ook niet. Dan kan je niet online gamen als je wilt, omdat je allebei hetzelfde PSN account gebruikt als je 2 PSs hebt.
Dat hangt er allemaal van af waar de aankopen zijn gebeurd. Als je die items op je psn hebt gekocht, ga je ze onmogelijk op het psn van je zoontje krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Anton.net schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:24:
[...]

Dat hangt er allemaal van af waar de aankopen zijn gebeurd. Als je die items op je psn hebt gekocht, ga je ze onmogelijk op het psn van je zoontje krijgen
Ik bedoel ter verduidelijking, de items zijn gekocht in de game (mijn Epic account) zelf op mijn PSN ID. Ik wil alleen mijn Epic account koppelen aan zijn eigen PSN ID. We zien het wel. Moet eerst mijn nieuwe PS nog van de week binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Wasabi! Dus je hebt de vbucks gekocht op je ps4, niet op je PC? Dan lijkt het me logisch dat de aankopen op je ps4 (psn) blijven, en niet naar je PC (Epic) gaan, wanneer je de 2 loskoppelt

Vbucks kopen gebeurt via je psn of je Epic account, niet allebei tegelijk he :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anton.net op 10-09-2018 12:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
@Crashhill .. Jouw aankopen, v-bucks, battlepass en statistieken bleven toch gewoon gelijk bij het overhevelen tussen jouw twee ps4-accounts, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Anton.net schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:39:
@Wasabi! Dus je hebt de vbucks gekocht op je ps4, niet op je PC? Dan lijkt het me logisch dat de aankopen op je ps4 (psn) blijven, en niet naar je PC (Epic) gaan, wanneer je de 2 loskoppelt

Vbucks kopen gebeurt via je psn of je Epic account, niet allebei tegelijk he :P
Yes, alleen Epic account aangemaakt op de PC, en alleen voor gebruik op de PS voor alle aanschaf.

[ Voor 25% gewijzigd door Wasabi! op 10-09-2018 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Content update 5.40.2 is net live gegaan, ze zijn eerder dan normaal in de ochtend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
s0kkie schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:29:
Content update 5.40.2 is net live gegaan, ze zijn eerder dan normaal in de ochtend :P
Is er wat speciaals verandert? of maken ze dat nu niet bekend en is dat alleen bij de grote update van donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Content update is straks om 14u. Dit was een server update

@Swaxie Ik denk niet dat donderdag nog een update komt?

[ Voor 34% gewijzigd door Anton.net op 11-09-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ow ik dacht dat dit een kleine update was en dat donderdag weer een nieuwe kwam.
Ik moet echt beter lezen in het vervolg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik zit nu op 310.000 Xp.
Vraag me af of ik nog 500.000 ga halen in 1,5 week.
Het gaat elke keer maar in stapjes van een paar 100 Xp.

Of heeft er nog iemand tips om sneller te gaan?

Ik ben nu Tier 100 en level 65.

[ Voor 8% gewijzigd door Crxtreem op 11-09-2018 09:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crxtreem schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:52:
Ik zit nu op 310.000 Xp.
Vraag me af of ik nog 500.000 ga halen in 1,5 week.
Het gaat elke keer maar in stapjes van een paar 100 Xp.

Of heeft er nog iemand tips om sneller te gaan?
Als het is om je Ragnarok te upgraden, don't worry. Dit kan ook nog volgend seizoen. De xp telt volgend seizoen gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Niet online
Idd dat is het enigste wat ik nu nog moet halen.

Dan kan ik nu wat rustiger aan doen en alleen de daily en weekly challenges nog afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Fruitschaal schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:53:
[...]

Als het is om je Ragnarok te upgraden, don't worry. Dit kan ook nog volgend seizoen. De xp telt volgend seizoen gewoon door.
Is dat dan ook van toepassing voor de drift skin? https://fortnite.gamepedia.com/Drift_(skin)

Speel pas een paar weken en we hebben nu 120.000 XP geloof ik, dus om stage 5 van de skin te behalen zou dit voor ons door moeten lopen in seizoen 6 en zou de XP moeten blijven :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crxtreem schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:56:
Idd dat is het enigste wat ik nu nog moet halen.

Dan kan ik nu wat rustiger aan doen en alleen de daily en weekly challenges nog afronden.
Zolang je tier 100 bent is dat geen probleem. Zelfde geldt voor Drift, maar weet het level daarvan even niet, die valt al vrij vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Drift is klaar op 200.000 XP (dat is ongeveer level 50 of 55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Season 5 zou dus eindigen over 13 dagen, maar klopt dat wel?

Ik heb al meerdere leakers gezien die zeiden dat het seizoen met nog een week verlengd zou worden.
Epic heeft nog niets ontkend/bevestigd denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
s0kkie schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:21:
Drift is klaar op 200.000 XP (dat is ongeveer level 50 of 55)
Maar kan je die 200.000 XP voor het voltooien van Drift nog halen in het volgende seizoen of vervalt hij gewoon aan het einde van dit seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Joster schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:57:
[...]

Maar kan je die 200.000 XP voor het voltooien van Drift nog halen in het volgende seizoen of vervalt hij gewoon aan het einde van dit seizoen?
Ja dat is dit keer nieuw dat je door kan gaan in het volgende seizoen :)
Anton.net schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:30:
Season 5 zou dus eindigen over 13 dagen, maar klopt dat wel?

Ik heb al meerdere leakers gezien die zeiden dat het seizoen met nog een week verlengd zou worden.
Epic heeft nog niets ontkend/bevestigd denk ik?
24 sept zou wel kunnen kloppen want dan is het ook 1 jaar na de eerste release volgens mij.

[ Voor 38% gewijzigd door s0kkie op 11-09-2018 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
s0kkie schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:21:
[...]

Ja dat is dit keer nieuw dat je door kan gaan in het volgende seizoen :)
Ik dacht dat dat alleen maar voor de Ragnarok telde? dat klopt dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Swaxie schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:23:
[...]

Ik dacht dat dat alleen maar voor de Ragnarok telde? dat klopt dus niet?
https://www.epicgames.com...gnarok-and-drift-upgrades

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Patch Notes:
https://www.epicgames.com...otes/v5-40-content-update

De Drum gun is eruit overigens, en er is een supressed SCAR bijgevoegd.

[ Voor 30% gewijzigd door Swaxie op 11-09-2018 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
ik kan niet wachten om te vernemen wat er allemaal mis is met deze gun 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Wel echt jammer dat de Drum Gun eruit is gehaald. Ik vond het echt een super fijne gun. Maar gelukkig naderen we weer het einde van het seizoen. Ik ben nu wel een beetje klaar met de huidige map en ben toch wel benieuwd naar de volgende vernieuwde zone. En dat hele gedoe met die kubus mag ook wel afgelopen zijn. Waar de opmars naar de raket launch wel mijn aandacht nam doet die kubus dat daarentegen helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

CQC was de Tommy gun heerlijk dus vindt het wel jammer! Maar ben ook inderdaad benieuwd hoe OP die nieuwe gaat zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ow wauw, ik lees dus echt nu net pas dat je geen PS Plus nodig hebt om Fortnite te kunnen spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Met al die keuze's voor guns maal ik er niet om als er eens een gun uitgehaald wordt. Zo ook niet om de drum gun. Benieuwd naar de silenced scar. De blauwe burst is op dit moment m'n favo AR, t*ring wat een lasers. Gister een heerlijke pot gespeeld met een vriend van me, hij had 7 kills, ik 10. Uiteindelijk gewonnen :D. Zo'n uitslagen waren er al vrij lang niet meer geweest, hoewel ik gemiddeld per potje wel 5 kills maak, maar hem dan vaak zat niet over de streep trek.

Dat gedoe van die kubbus, tja ik volg het niet zo erg als toen bij die meteeor en racket inslag, dat was toch wat beter georganiseerd imo. We gaan zien wat seizoen 6 ons gaat brengen, verwacht zelf dat Junk weg gaat en Wailing Woods misschien iets voor in de plaats komt. Zijn toch al oude gedeeltes van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@MrNobody28 Junk is toch helemaal niet zo oud? Die POI is er pas bij gekomen in de grote Tilted update.

Vroegere was de keuze van guns toch veel simpeler en leuker. :P
De 2 enige vragen waren:
-Gebruik ik een burst of een gewone AR?
-Gebruik ik double pump of pump - tac?

Toevallig kwam ik deze video tegen. Voor de nieuwere spelers leuk om de geschiedenis van Fortnite te leren, voor de OG's leuk om eens terug te blikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Die nieuwe gun lijkt trouwens heel erg op de Nocturno (1 van de beste guns in StW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Weer een nieuwe pack voor de PS players..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Famous Heb je hem al? Ik zie het nog niet in de store. In de Amerikaanse store kan ik het wel al vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Joster schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:50:
Ow wauw, ik lees dus echt nu net pas dat je geen PS Plus nodig hebt om Fortnite te kunnen spelen? :D
Bij de meeste gratis online titels niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:02:
@Famous Heb je hem al? Ik zie het nog niet in de store. In de Amerikaanse store kan ik het wel al vinden.
Nee ik speel op xbox..
Maar die heeft volgens mij nooit een pakje gehad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Anton.net schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:02:
Morgen dropt ie pas hier maak ik op uit de PS Store update. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasabi!
Fruitschaal schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:21:
@Crashhill .. Jouw aankopen, v-bucks, battlepass en statistieken bleven toch gewoon gelijk bij het overhevelen tussen jouw twee ps4-accounts, toch?
Vandaag gedaan en de gok genomen en gelukkig is alles overgezet. Er staan zoveel tegenstrijdige berichten in de Epic fora. Gewoon ontkoppelen, alles selecteren ondanks meldingen dat je alles kwijtraakt. (bedoelen ze waarschijnlijk het account wat op dat moment gekoppeld is). Nieuwe PSN ID gekoppeld en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Playstation plus pack staat hier:
https://store.playstation...07669_00-PSPCP30000000000

• servival7
Remmetje schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:16:
Wel echt jammer dat de Drum Gun eruit is gehaald. Ik vond het echt een super fijne gun. Maar gelukkig naderen we weer het einde van het seizoen. Ik ben nu wel een beetje klaar met de huidige map en ben toch wel benieuwd naar de volgende vernieuwde zone. En dat hele gedoe met die kubus mag ook wel afgelopen zijn. Waar de opmars naar de raket launch wel mijn aandacht nam doet die kubus dat daarentegen helemaal niet.
Probleem met de Drum Gun was dat hij een beetje te fijn was. Heb afgelopen dagen/week niet heel veel gespeeld aangezien spider-man ook nog even uitgespeeld moet worden maar heb wel het idee dat de game meer gebalanceerd aanvoelt nu.

• MrNobody28
Die nieuwe SCAR silenced is niet mijn ding. Doet niet veel damage en schiet vrij langzaam. Hij is wel ontzettend accuraat en maakt een lekker geluidje!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-09 14:42
Potdomme zeg, krijg de laatste week maar niet voor elkaar. Vind geen rpg's etc om explosive damage te doen. Als ik ze eindelijk vind ga ik dood voordat ik geschoten heb.\
Maargoed, blijven spelen en hopen op explosieve wapens :D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• RubenSaurus
Korkss schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:10:
Potdomme zeg, krijg de laatste week maar niet voor elkaar. Vind geen rpg's etc om explosive damage te doen. Als ik ze eindelijk vind ga ik dood voordat ik geschoten heb.\
Lekker in 50v50 doen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Korkss schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:10:
Nades/clingers zijn ook vrij effectief

• servival7
Vind het wel beter dat je tegenwoordig niet meer alle kills/chests in hetzelfde POI hoeft te halen.
Helaas ben ik laatste tijd veelal veroordeeld tot solo's aangezien de meeste van mijn maten geen fortnite meer spelen.

• Korkss
Fruitschaal schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:06:
[...]

Nades/clingers zijn ook vrij effectief
Wooo tellen die ook? Dacht alleen de wapens :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Korkss schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:33:
[...]

Wooo tellen die ook? Dacht alleen de wapens :+
Zo ver ik weet doen ontploffende wapens wel explosive damage :+ .. ( en c4 dus ook)

• Swaxie
Fruitschaal schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:45:
[...]

Zo ver ik weet doen ontploffende wapens wel explosive damage :+ .. ( en c4 dus ook)
Zelfs de RPG en de grenade launchers tellen

• Korkss
Swaxie schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:57:
[...]

Zelfs de RPG en de grenade launchers tellen
Ja ik dacht dus dat alleen deze telden en de bades etc niet. My bad, hopelijk hark ik hem dan snel effe binnen 8)

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: https://blogs-images.forbes.com/erikkain/files/2018/09/week-10-challenges.jpg

Search 7 chests in 1 locatie is dus weer terug, verder wel veel eliminations dit keer :P

• Swaxie
s0kkie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:50:
[Afbeelding]

Search 7 chests in 1 locatie is dus weer terug, verder wel veel eliminations dit keer :P
In salty liggen ook wel veel chests, dus denk dat ze het daarom doen.
Nu zijn de kills weer in stages verdeelt.

Hopelijk dat ze in Seizoen 6 wat langlopende challenges doen.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Deal damage to opponents, chests in een locatie en eliminate assignments maken imo de game steeds verder kapot. Niemand laat meer mensen liggen in squads dus bij een gevecht is de kans groot dat je weer iemand mist en dat maakt het toch wel minder leuk imo. Wat mij betreft moet iemand down schieten voldoende zijn en vooral ook geen challenges voor implementeren

• Anton.net
Blijkbaar is er geen secret reward (banner) meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:25:
Blijkbaar is er geen secret reward (banner) meer
Na week 9 kreeg je ook al gelijk de #10 losding screen.

Laat ze maar met de Prime skin komen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Famous schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:19:
[...]

Na week 9 kreeg je ook al gelijk de #10 losding screen.

Laat ze maar met de Prime skin komen! :9
als er nog een Prime skin komt dan verwacht ik hem tijdens TwitchCon, eventueel in combinatie met de laatste Fall Skirmish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/q76c6riup2m11.jpg
Jump into Fortnite Battle Royale with this special bundle:
– Access to the free Fortnite Battle Royale mode
– 2000 V-Bucks
– Eon Outfit – Battle Royale Only
– Resonator Pickaxe – Battle Royale Only
– Aurora Glider – Battle Royale Only
V-Bucks are an in-game currency that can be spent in both the Battle Royale PvP mode and the Save the World PvE campaign. In Battle Royale you can purchase new customization items for your Hero, glider, or pickaxe. In Save the World you can purchase Llama Pinata card packs that contain weapon, trap and gadget schematics as well as new Heroes and more! Note: Items do not transfer between the Battle Royale mode and the Save the World campaign.

Er is voor de rest nog niets bekend. Deze info zit ook nog niet in de game files zitten, dus het zou ook nep kunnen zijn. Gerucht is dat het een Xbox bundle is, maar gezien de 2000 Vbucks lijkt me dit geen gratis bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:10:
[Afbeelding]
Jump into Fortnite Battle Royale with this special bundle:
– Access to the free Fortnite Battle Royale mode
– 2000 V-Bucks
– Eon Outfit – Battle Royale Only
– Resonator Pickaxe – Battle Royale Only
– Aurora Glider – Battle Royale Only
V-Bucks are an in-game currency that can be spent in both the Battle Royale PvP mode and the Save the World PvE campaign. In Battle Royale you can purchase new customization items for your Hero, glider, or pickaxe. In Save the World you can purchase Llama Pinata card packs that contain weapon, trap and gadget schematics as well as new Heroes and more! Note: Items do not transfer between the Battle Royale mode and the Save the World campaign.

Er is voor de rest nog niets bekend. Deze info zit ook nog niet in de game files zitten, dus het zou ook nep kunnen zijn. Gerucht is dat het een Xbox bundle is, maar gezien de 2000 Vbucks lijkt me dit geen gratis bundle
slap aftreksel van de Oblivion skin, zelfs de glider is hetzelfde. Vind de Oblivion skin nog mooier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
According to Fortnite’s API, Season 5 is still delayed to end on October 2nd [“seasonEnd”] but in game it’s still shown to end on September 25th. [seasonDisplayedEnd”]

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mogen wel eens opschieten, zonder challenges en geen te behalen tiers meer is het een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
zie net een melding bij het opstarten dat er binnenkort port-a-fortress komen :P ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien dan. was toevallig iemand op reddit vanmiddag die zoiets gemaakt had in playground mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Niet online
Alle challenges afgewerkt en nu maar een beetje de daily's afwerken.
:O

Vandaag 300 mensen overleven. :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
DigitalError schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:14:
zie net een melding bij het opstarten dat er binnenkort port-a-fortress komen :P ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien dan. was toevallig iemand op reddit vanmiddag die zoiets gemaakt had in playground mode
https://www.reddit.com/r/...ortafortress_coming_soon/

Zo ongeveer. Dus lijkt erop een fort van 3 x 3 breed en 4 hoog.. Je ziet het voorbeeld op de throwable staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Fruitschaal schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:13:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ortafortress_coming_soon/

Zo ongeveer. Dus lijkt erop een fort van 3 x 3 breed en 4 hoog.. Je ziet het voorbeeld op de throwable staan :)
4 hoog doet damage als je eraf valt. Lijkt me niet heel handig eigenlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Martinspire schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:26:
[...]

4 hoog doet damage als je eraf valt. Lijkt me niet heel handig eigenlijk
Een ijzer fort van 3x3x4 schiet je ook niet zomaar even weg. Ik hoop dat er ook een jump-pad direct bij zit. Lijkt me wel vet!

Afbeeldingslocatie: https://s3.dexerto.com/thumbnails/_thumbnailLarge/fortnite-port-a-fortress-item-coming-soon-new-update.jpg
Hier zie je het wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Fruitschaal schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:21:
[...]

Een ijzer fort van 3x3x4 schiet je ook niet zomaar even weg. Ik hoop dat er ook een jump-pad direct bij zit. Lijkt me wel vet!

[Afbeelding]
Hier zie je het wat duidelijker.
Ja zon jump pad zou wel handig zijn idd.
Moet eerlijk zegen dat ik nu van de port a forts niet veel gebruik maak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Swaxie schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:03:
[...]

Ja zon jump pad zou wel handig zijn idd.
Moet eerlijk zegen dat ik nu van de port a forts niet veel gebruik maak.
Ik wel, vooral om op squadmembers te gooien als ze aan het looten zijn. Vooral @thijsoldier.. Waarom heeft hij geen tweakersaccount @Crashhill en @Griffx ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Zou morgen nog een 2-wekelijkse update komen? Normaal wel toch..

Of zou er enkel nog een content update komen, omdat we dicht tegen season 6 zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Morgen om 10u komt update 5.41 met downtime.
Een soort mini versie van de 2-wekelijkse update dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Geef mij maar liever seizoen 6 :-(
Hier een aantal leaked skins van patch 5.41:
https://www.express.co.uk...son-6-outfits-theme-clown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Die vrouwelijke Ragnarok vind ik misschien wel 1 van de beste skins ooit. :)

Het heeft wel lang geduurd voor die clowns eindelijk in de game kwamen. (Ze horen bij de Balloon Axe uit de Battle Pass)
Ze hebben ook selectable styles, keuze uit 'creepy' of 'creepier'

Gokje: mensen gaan klagen dat Port-a-fortress veel te groot en OP is. Over een aantal weken zit het in de vault.

[ Voor 17% gewijzigd door Anton.net op 18-09-2018 11:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Anton.net schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:52:

Gokje: mensen gaan klagen dat Port-a-fortress veel te groot en OP is. Over een aantal weken zit het in de vault.
Je weet dat mensen dit precies zeiden over de vorige port-a-fort.. We gaan het zien... Waarschijnlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Flink ding:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Er komt nu ook een Switch bundle
Afbeeldingslocatie: https://fortniteinsider.com/wp-content/uploads/2018/09/Fortnite-Nintendo-Switch-Exclusive-Bundle.jpg
Pagina: 1 ... 32 ... 53 Laatste